Deze score is berekend op basis van 2289 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willemijn Sterke 03-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met voldoende informatie.

Als iets niet op voorraad is, wordt je netjes gemaild en worden alternatieven geboden. Snelle service qua levering.

ZlolZ24 03-02-2015

Duidelijke en overzichtelijke site

Snel verzonden

Veel in het assortiment

Zeer goede winkel, veel voor een goede prijs

Ferry Schippers 03-02-2015

Bestellingen verlopen probleemloos.

Het retourneren van spullen is eenvoudig. Jammer dat de verzendkosten voor de koper zijn.

Ruime keuze aan accessoires en camera's. Zou graag nog meer videoapparatuur erbij zien.

Ja.

Raphael Janssen 03-02-2015

Duidelijke overzichtelijke site met kloppende voorraadindicatie. Meerdere betalingsmogelijkheden dus erg gebruiksvriendelijk.

Hebben buiten de standaard merken ook heel veel exotische dingen die ze ook nog eens op voorraad hebben liggen. Perfect!

Snelle verzending, groot assortiment en scherpe prijzen. Niets mis mee!

Al met al een prettige online winkelervaring, goed assortiment, overzichtelijke site, kloppende voorraadindicatie en het nakomen van de beloofde levertijd! Prima!

Qrusli 03-02-2015 Via de website gekocht

Snelle correcte levering en goedkoop.

Mini65 03-02-2015

gemakkelijk te bestellen en eventuele vragen kan je stellen via de chat

Ik kon mijn gekochte lens ruilen voor een andere omdat het toch niet was wat ik zocht

heel veel zowel op de site als op Urk..

Geweldige zaak, deskundig personeel, gewoon fijn om ook naar Urk te gaan.

peter langeveld 03-02-2015 In de winkel gekocht
winkel in urk

ik vind het een winkel met een overzichtelijk assortiment en een prettige sfeer omdat je er vrij en ongestoord kunt rondlopen.

ik heb ervaren dat het personeel mij vakkundig heeft geholpen waardoor ik een andere maar betere keuze heb kunnen maken.

door het grote assortiment heb ik het gevoel dat ik niet ( door een beperking ) een gedwongen keuze heb moeten maken.

ik ben lid van een video club en wilde een gedegen advies, omdat ik nog al wat te wensen had, daar ik een videocamera wilde hebben die aan mijn aan mijn hoge wensen voldoet en waarmee ik nog jaren toe kan.

ik ben op camera nu geattendeerd door video-club leden omdat zij goede ervaringen hadden en ook zij hier hun producten gekocht hebben.

J.Y.M. 03-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Oplossing gericht mee denken.

Zeer ruime keuze.

Zie bovenstaande motivatie.

Cili100 03-02-2015

Ik heb een maand op een bestelling bij een andere webshop gewacht. Na deze gecanceld te hebben en mijn bestelling 'savonds bij CameraNU gedaan te hebben, was deze de volgende middag al binnen. Geweldig snel, fijne service.

A. van Rodijnen 02-02-2015 Via de website gekocht

makkelijk uitgebreid
overzichtelijk
snel

boede respons snelle levering

Uitgebreid overzichtelijk

geloof in de oprechtheid en service van deze ondernemer

Topper72 02-02-2015

Toevallig ligt Cameranu.nl vlakbij mijn woonplaats. Dus heb ik de winkel bezocht voor deskundige uitleg.

Goede uitleg gehad.

Alle topmerken zijn ruim vertegenwoordigd.

Zeker aanbevelen. Mooie winkel met veel deskundig personeel.

Mooie winkel met een ruim assortiment van topmerken en aantrekkelijke prijzen.

showy 02-02-2015

Gewoon goed ingerichte website die vanzelf de weg wijst.

Heb reviews van deze site gelezen en kwam erachter dat ze goed zijn ook als er eens iets mis gaat.
Dat is belangrijk voor kopers en verkopers!

Ook voor heel specialistische dingen kun je bij ze terecht

Een gespecialiseerde foto website met goede service en goed assortiment.
Prijs is O.k. maar niet de allergoedkoopste.
Staat wel weer wat tegenover.

Ik denk dat ik in de voorgaande beschrijvingen mijn motivatie al heb gegeven. Maar kort gesloten; gewoon een betrouwbare, goed gesorteerde website met concurrente prijzen en een bovengemiddelde service. Zo,n reputatie kun je niet in korte tijd "kopen", die bouw je op!

Hitcher 02-02-2015

Eenvoudige bestelling

Tijdige levering. Er is keurig op tijd geleverd. Dank!!

Dit artikel was nergens meer te koop. Cameranu.nl had het product nog op voorraad.

Zonder meer goed te noemen.

Goede en snelle levering van een product dat nog nauwelijks te krijgen was. Zeker een aanrader!

Leo Bogers 02-02-2015 Via de website gekocht

gemakkelijker gaat niet

supersnelle afhandeling van bestelling

zeer uitgebreid

gewoonweg zeer betrouwbaar en komt gemaakte afspraken na. Ook telefonisch zeer correct en vriendelijk te woord gestaan

Jordthemen 02-02-2015

Top zo online

Netjes snel geleved

Genoeg te vinden

noskapatrick 02-02-2015 Via de website gekocht

Ik zoek een product en vindt het.

Toppie, je weet precies wanneer je bestelde pakket aankomt het is net als een cadeau het komt aan de deur en je bent blij.

Ruim voldoende heb alleen nog niet veel gezocht naar producten omdat het product dat ik nodig had snel en goedkoopst te vinden was.

Ik zal zeggen Ladies we got uhm. Goedkoop en snel.

Na het ontvangen van het product netjes ingepakt en goed geleverd.

Jacob Schipper 02-02-2015 Via de website gekocht

Ik had in no time een kleurenkaart nodig. Keurig opgestuurd, ook zonder express voorwaarden in 2 dagen thuis! Erg fijn.

habaca 02-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, bestellen tot laat in de avond

Duidelijke uitleg

Breed en diep assortiment en bijna alles op voorraad.

Ben al jaren klant en ze blijven gewoon goed.

Zoals gewend snel en goed. Bijna alles uit voorraad leverbaar.

G Briene 02-02-2015

Omdat het hele assortiment online te bestellen is.

Wij hadden een camera online besteld die bleek toen niet aan onze verwachtingen te voldoen, is zonder problemen retour genomen, zijn daarna goed geïnformeerd en hebben nu de camera die wij wilden.

Niet te geloven, zo groot, als je het niet met eigen ogen heb gezien.

De manier van ontvangst in de winkel, uitleg door de medewerkers kom je niet meer zo veel tegen.
Daarbij komt nog de keuze uit zo'n groot assortiment.
En dan natuurlijk niet te vergeten de koffie.

Gezien het bovenstaande gaan wij zeker in het vervolg voor onze aankopen betreffende fotoapparatuur naar CameraNu.nl

Danny79jansen 02-02-2015

Vanuit de luie stoel snel en eenvoudig bestellen.

Eenmaal een dubbele betalingsbevestiging ontvangen maar verder top.

Kan er weinig over zeggen, wat ik zocht vond ik.

Vanwege het gemak en de service.

hans niezen video fotografie 02-02-2015 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering, 's avonds laat besteld, de volgende dag in huis...

Altijd snel geld retour, nooit gedoe gehad, en men vraagt ook hoe het was...

grote collectie, direct te zien of het in voorraad is, voor vrijwel altijd de laagste prijs... En als het er even niet is, kun je een mailtje krijgen op het moment dat de voorraad is aangevuld, dan ben je de eerste!

al jaren een hele goede ervaring mee!

LaraH 02-02-2015

De website van Cameranu.nl is erg overzichtelijk. Daarom is het gemakkelijk om de producten te vinden.

De service is uitstekend. De klantenservice is fijn en ze behandelen alles snel af.

Camaranu.nl beschikt over een ruim assortiment.

JohnSt11 02-02-2015

De website is goed doorzoekbaar, bestelling en betaling een appeltje, eitje..

Gewoon goed

Ik vind vooral het aanbod aan accessoires belangrijk. Dan kun je je camera ook aanvullen met al die extra's als kabels, accu-grip, microfoon, flitser, en wat je maar meer wilt.

Prijs is concurrerend, alles werkt zoals het zou moeten werken.

Ik denk dat ik hier vaker terug zal komen.

Marianne Kerklaan 02-02-2015 Via de website gekocht

Wonende in Frankrijk had ik mijn objectief bij cameranu.nl in 3 minuten geregeld on line!

Vlot en helder.

Onnoemelijk veel keuze.

Omdat ik alleen maar tevreden kan zijn!

Ik was zo tevreden met de vlotte en duidelijke afhandeling, dat ik een week daarna gelijk weer iets bij deze winkel on line besteld heb.

Henk uit Wolvega 01-02-2015 Via de website gekocht

Automatisch bericht gekregen dat een hulpmiddel nu weer voorradig was. Het kon toegestuurd worden

Ik heb moeite met het beoordelen van scherpstellen van de camera op de viewer. Er bleek een hulpstukje te bestaan dat mijn leesbril vervangt en dat eenvoudig met elastiek erop geklemd kan worden. Het werkt prima bleek bij het filmen met mijn Canon 6D. Voorlichting en rust bij instructie is elke keer een verademing, je merkt dat er vaklui zitten. Deze houden ook rekening met klanten die niet freak op fotogebied zijn

Eerder kon ik een andere zoom lens bekijken. Natuurlijk was die er. Ook aangeschaft. Het is er, anders wordt het snel geregeld.

Hoger geef ik niet.

Stephanievdg 01-02-2015

Ik had een camera al op het oog, en deze kon ik hier dus makkelijk vinden door in het zoek balkje in te vullen!

Gelukkig was de service snel, helaas was de postbode alleen veel te vroeg dan op de afgesproken tijd langs te komen dus had ik de eerste keer mijn pakketje gemist, dat vond ik wel erg jammer.

Je kunt een hoop tot alles ( na mijn mening ) hier vinden!

Als ik iemand hoor dat hij/zij camera of iets anders wilt dan moedig ik altijd aan om naar Cameranu te gaan.

Ik heb de camera, Panasonic Lumix DMC-TZ55 compact camera Zwart, besteld omdat ik graag een kleinere camera mee wilde nemen als ik op vakantie ga of wat dan ook. Maar ik wilde wel graag mijn eigen instellingen kunnen instellen. Ik las veel goede reviews over deze camera dus besloot deze te bestellen. Aangezien ik echt een spiegelreflex camera ben gewend was ik in eerste instantie niet tevreden over de kwaliteit. Maar mijn vriend en familie konden me ervan overtuigen dat het er goed uit zag en er niets mis is met de foto's. Dus ik heb besloten de camera te houden en er van te genieten!! Een handige functie is dan ook wel dat je wifi hebt op de camera! Dus mocht je foto's gemaakt hebben en je wilt deze op je mobiel meteen plaatsen is dit geen enkel probleem! Super handig!!! :D Vooral als je op vakantie bent ofzo.

S. Coppens 01-02-2015 Via de website gekocht

Bezorgkosten worden in rekening gebracht.

Jupio batterijen zijn elders minder makkelijk te verkrijgen.

bertus rozmeijer 01-02-2015

Soms wel een lange wachttijd en, gelukkig heel sporadisch was de baliemedewerker niet goed op de hoogte van het assortiment bij CameraNu

Een paar keer pech gehad met een aangeschaft product, waarbij de aftersale eigenlijk onberispelijk was.

Ik shop veel, kijk ook bij anderen maar kan zo een uitgebreid en steeds op voorraad staande sortering camera's en alle mogelijke bijkomstige zaken nergens zo breed vinden als bij CameraNu

Juist omdat ik hier zulke goede ervaringen heb, benoem ik dit ook bij mijn vrienden. Ik kan me geen betere fotozaak voorstellen.

Ik fotografeer al vele jaren en daarbij ook in veel verschillende zaken mijn camera's en bijkomstige zaken gekocht. Al weer een flink aantal jaren geleden mezelf voorgenomen dat wat ik nodig heb bij CameraNu aan te schaffen. Wel een paar keer "vreemd"gegaan om eigenlijk alleen maar te merken dat de voorlichting die je graag wilt niet was wat ik in Urk wel krijg.

SdBr 31-01-2015

In twee klikken op de Cameranu website bij GoPro, een derde klik bij accessoires en scrollen maar om mijn wensen te selecteren, standaard betaalmenue, voila! Hoe gemakkelijk kan het zijn? Website laadt snel, maar het vele scrollen is niet zo overzichtelijk. Misschien beter de foto's van de artikelen naast en onder elkaar zetten, een goede foto van een artikel zegt al voldoende, bij een klik zie je dan de beschrijving.

Na de geplaatste bestelling werden drie van m'n vier bestelde GoPro accessoires fijn de volgende dag geleverd. Het vierde (zeer gewilde) artikel zou even een paar weken op zich laten wachten daar die niet op voorraad was, maar geheel tegen verwachting in werd dat accessoire een dag later bezorgd, zonder extra kosten. Top!

Alles wat ik wilde hebben (en meer) was te vinden op de website en ook tegen de juiste prijs.

Groot assortiment, prima website, goede uitleg van artikelen op website, snelle levering. Volgende keer weer hier!

Eigenlijk kan al het voorgaande worden beoordeeld met een tien, maarja dan blijft er geen verbetermogelijkheid meer over ;-)

Halidon 31-01-2015

Er staat een enorm assortiment op de website en als je dan weet wat je wilt hebben, maar niet precies weet hoe het heet of in welke categorie het valt, dan ben je wel even aan het zoeken.

Ik kon geen keuze maken tussen werken met macro-objectief of tussenringen. Via de chat kreeg ik antwoord op al mijn vragen, met een eerlijke uiteenzetting over prijs en doeleinden en persoonlijk advies. Uiteindelijk heb ik daarop afgaande mijn keuze bepaald en ben zeer tevreden.

Een groot assortiment merken, typen en met zeer uiteenlopende prijzen. Maar daardoor ook wel moeilijk om een keuze te maken. Gelukkig biedt de chat daarbij uitkomst.

Vooral de service via chat sprak mij erg aan. Zeker wanneer de afstand een probleem is heb je toch het gevoel dat je goed en met alle tijd geholpen wordt. Daar kan menig grote winkelketen absoluut niet tegenop.

Ik koop vrijwel al mijn fotoartikelen bij Cameranu.nl. Soms rijd ik er voor naar de winkel maar meestal online. Ben zeer tevreden over de adviezen en vooral de uitgebreide hulp bij afwegen welk product te kopen.

berdien van der leij 31-01-2015 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, makkelijk, en heel betrouwbaar! Heel fijn wat het betreft meestal dure aankopen.

Ja Kramer 31-01-2015 Via de website gekocht

Website navigeert gemakkelijk.

Alles wat ik nodig zou hebben is aanwezig in de shop.

Gezien mijn voorgaande punten zou ik een aanbeveling doen.

Zover ik nu kan overzien heb ik alleen positieve feedback.

f.f.riedstra 31-01-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

kan altijd beter

Doen wat ze beloven

Onlangs een balkhead voor een statief van Redgel bij hen gekocht Dit was iets goedkoper dan bij Redged zelf. Het leuke was dat je de bestelling op een zelf gekozen tijdstip kan ontvangen

Erik Rutgers 1961 31-01-2015

De winkel is prettig ingericht. Hoewel de wachttijden soms een punt van aandacht zijn, kun je met een kop koffie rondkijken en gebruik maken van tablets of boeken inzien.

CameraNu.nl - of dit nu per telefoon is, fysiek in de winkel, of per e-mail - heb ik tot nog toe ervaren als een winkel die service en klantgerichtheid niet alleen hoog in het vaandel heeft staan, maar er ook naar handelt.

Zeer ruim assortiment, maar ook op allerlei vlakken: van voor de amateur tot en met de professional.

Met bovenstaande in gedachten... Waarom niet?

Eigenlijk heb ik alles wel gezegd wat ik wou zeggen.

Buijsh 30-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snel en correct geleverd.

Voor mij ruime keuze.

Zie voorgaand

Y

Phillostar 30-01-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om online artikelen te vinden, en te bestellen.

Je kan 's avonds laat nog artikelen bestellen en dan heb je het alsnog de volgende dag in huis.

Zeer uitgebreid en altijd voorradig op 1 lokatie.

In de winkel goede service en groot aanbod van artikelen en demo setups.
En de prijs is meestal goed.

Mijn skip met geld was binnen gekomen en ik was in de markt voor een nieuwe camera. Je kan je geld maar 1 keer uitgeven, dus dan wil je er zoveel mogelijk voor terug krijgen. Vooraf bij Cameranu en Kamera-express Amsterdam (dichtbij huis) prijzen bekeken en offerte's opgevraagd. Een andere camera winkel (K.E.)kan het heen en weer van me krijgen, slechte ongeinteresseerde service in de winkel. Ik sta in de winkel voor een prijsopgave, en ze gaan 2 euro boven het totaal bedrag van Cameranu zitten. Volgens mij wilde ze niet mijn klandizie hebben :) Uiteindelijk gewoon! bij Cameranu het setje aangeschaft, omdat mijn winkel en online ervaring met hun top is (sinds 2010). De artikelen heb ik 's avonds via de website besteld, en de volgende dag werd het pakket bezorgd.

Guido Schöpping 30-01-2015 Via de website gekocht

Het navigeren gaat erg handig en intuïtief

Snel geleverd, goede communicatie

Vele accessoires zowel voor foto als voor videodoeleinden

Groot assortiment, snelle levering en goede prijs

Hans H te H 30-01-2015

Alle producten die je zoekt zijn snel te vinden. Overzichtelijke opzet van de site en prima zoekfunctie.

Op mails wordt snel gereageerd en ook vragen worden duidelijk beantwoord.

Zeer ruime keuze in vergelijking met andere sites. Een gespecialiseerd bedrijf op het gebied van fotografie en daaraan direct gerelateerde producten spreekt mij aan.

Gelet op de positieve ervaringen die ik inmiddels heb over een langere periode.

Ik denk dat de motivering op de verschillende onderdelen voor zich spreekt.

hcrmittemeijer 30-01-2015 Via de website gekocht

23:59u afgerond deze werd de volgende dag om 14:00u geleverd!

Ruim assortiment van bekende merken en alternatieve merken!

Een duidelijke website waar precies vermeldt staat of het product op voorraad is. Het is gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, geen gedoe met een account aanmaken ofzo. Ruim assortiment van bekende merken en alternatieve merken! Ik had een bestelling om 23:59u afgerond deze werd de volgende dag om 14:00u geleverd! Kortom: Ruim assortiment, gemakkelijk zoeken en betalen, scherpe prijs en snelle service.

Olliepippie 30-01-2015

Mooie website, gemak vanuit huis bestellen.

Snelle levertijd.

Groot assortiment, alle merken die ertoe doen.

Altijd doen, betrouwbaar, scherpe prijzen en snelle service.

hulsinkelaar 30-01-2015

artikelen staan goed op de site en bij twijfel of je het juiste hebt bel je even en je wordt vriendelijk te woord gestaan

bestelling wordt vlot geleverd

voor mij meer dan voldoende

Cameranu heeft al heel wat verdiend aan mijn niet-betaalde adviezen en daardoor ook levering!

duidelijk genoeg denk ik

Derreck 30-01-2015 In de winkel gekocht

Een mooie overzichtelijke website met heel veel producten die toch gemakkelijk te vinden zijn.

Uitstekende service. Ze nemen voor iedereen de tijd. Wel even wachten dan maar ook voor jou nemen ze dan de tijd.

Keuzes van meerdere merken waarbij ook nog eens een vergelijking tussen de producten wordt gemaakt met alle voor en nadelen.

Een geweldige winkel, met deskundig personeel, met veel overzicht en genoeg tijd voor de klant.

Ik vind het de moeite waard om vanuit Apeldoorn naar Urk naar CameraNu te rijden. Gedegen kennis, kwalitatief goede producten en een zeer prettige manier om geholpen te worden. Ik kom er in ieder geval graag.

shila-i 30-01-2015

Website werkt heel prettig, is overzichtelijk

Ik heb alleen gekeken voor de camera die ik wilde, en die zat in het assortiment.

Ja, snelle levering en goede prijzen

Videtta 30-01-2015

Product uitzoeken, vergelijken met andere producten (een camera in dit geval) bestellen en betalen ging gemakkelijk en vlot.
Bestelproces was ok, werd bij de buren bezorgd, daar was ik blij mee
De normale hoeveelheid gegevens moest ik invullen

Levertijd en bezorging waren naar verwachting.
De andere punten waren niet aan de orde

Er was genoeg keuze binnen de productgroep, ik was heel erg tevreden over de prijs vergeleken met andere online zaken, ik heb niet naar hetzelfde product in een andere prijsklasse gekeken omdat ik deze camera wilde hebben

Gezien de zeer concurerende prijs en de vlotte service en het gemak zou ik deze winkel online aanbevelen aan anderen

Overzichtelijke procedure, snelle communicatie per email, snelle levring en een zeer concurerende prijs maken dat ik heel tevreden ben over deze online winkel en ik zal zeker op hun site kijken als ik weer een camera o.i.d. nodig heb

kaat642 30-01-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk. Alles gemakkelijk te vinden en te bestellen.

Bij vragen krijg je direct antwoord. Levering is bij voorraad heel snel.

Ik heb altijd al gevonden wat ik zocht.

Wanneer er een probleem is, wordt dit snel opgelost.

Ik heb al regelmatig iets gekocht bij Cameranu.nl. Altijd tot volle tevredenheid. Nu slechts een boek, maar ook dit werd heel snel uitgeleverd.

Hindrik de Boer 30-01-2015

Urk ligt niet naast de deur, maar vanwege het assortiment is het een kleine moeite.

Uitstekend, omdat naar de klant meegedacht wordt.

Ruimschoots aanwezig met leuke aanbiedingen.

Je gaat met voldoening naar huis.

Ik had een 300mm lens via internet besteld, maar thuis bleek het niet de juiste te zijn. Naar Urk, 60 km heen. Maar de service compenseerde de reis. Lens werd zonder moeite omgeruild. Honderdtwintig km is de moeite waard als de service een 10 is.

bohanstraat 30-01-2015

bestellen en de volgende dag geleverd.

uitstekend.

enorm groot alles wat je zoekt.

de als eerste zaak om camera s of onderdelen te bestellen.

Mariobootje 30-01-2015

Perfecte webshop met realtime voorraad.

Zeer goed, zocht een veroudert model en kreeg een goed advies voor een alternatief.

Ruime keuze met duidelijke omschrijving.

Ik ben keurig geholpen en kreeg de camera's de volgende dag, zoals beloofd, aangeleverd.

Fijne winkel om te kopen met goeden prijzen en behulpzaam personeel.

armeniaca 30-01-2015 Via de website gekocht

Wat is er makkelijker dan ALLES in een oogopslag te kunnen vinden op de website?

Goede wijn behoeft geen krans, toch?

Nooit niet gevonden wat ik wilde hebben of nodig had.

In de allerhoogste mate.

Het is een wonderlijke ervaring dat je kunt e-mailen of bellen en altijd antwoord krijgt van de specialist die je zoekt, of het nu om foto- en videoapparatuur gaat of de talloze accessoires, of om Appleproducten. Als jij iets over een nieuw product hoort, ligt het daar in de winkel en wil je eens iets waar zij hun twijfel bij hebben, dan raden ze het je gewoon af, ook al hebben ze het in huis (is me een keer overkomen). Sinds ik ze 10 jaar geleden heb ontdekt, heb ik nooit meer iets uit hun straatje ergens anders gekocht.

heidiefocus 30-01-2015 Via de website gekocht

Tot 's avonds laat bestellen, de volgende dag in huis.
Ook vrijwel alle producten altijd op voorraad!

Altijd snel reactie en ze zijn eerlijk.

Nog niets nodig gehad dat ze niet konden leveren.

Doe ik met regelmaat bij vrienden en collega's.

Fijn om klant te zijn bij cameranu. Ga zo door mensen.