Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LegendFairy 12-02-2019

We kozen voor deze shop vanwege de duidelijke informatieve en specificaties bij het artikel. De fotostudio voldeed daarom precies aan onze verwachtingen. De eerste foto's zijn gemaakt en het werkt fantastisch! Levering was snel en het product was goed verpakt.

Mariola 12-02-2019

Zocht een specifieke scanner voor zeer oude negatieven en CameraNU.nl had deze scanner. Nog telefonisch contact gehad om wat dingen over deze scanner te vragen. Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan, uitleg was helemaal duidelijk. Scanner gekocht en zeer tevreden. Zeer blij met het resultaat. Echt een aanrader.

Melvin 11-02-2019

Goede service snel geholpen de app is super handig reageren snel op hun berichten heb zelf iets terug gedaan en er iets anders voor weer gekocht en moest alleen maar wat bij betalen super winkel!!!

Bert van (Scheven)Ingen 11-02-2019

Ik had al ervaring met deze zaak voor diverse foto-artikelen. Dus toen de wens voor een vlakbedscanner er kwam was het één van de zaken die ik heb vergeleken. Omdat ik een goede service en betrouwbaarheid belangrijker vind dan de laagste prijs kom ik al snel bij CameraNu terecht. Geen spijt van gehad!

Lies van Zanten 11-02-2019

Veel keuze, vriendelijk en deskundig personeel. Goede regeling als een keuze niet bevalt dan kan het artikel worden omgeruild zonder consequenties.

Cor 11-02-2019

Prettige (online) winkel. Medewerkers hebben kennis van zaken. Duidelijke uitleg over producten. Snelle levering met keuze om je bestelling op te halen in de winkel, bij ophaalpunt of thuis af te laten leveren zonder extra kosten.

Cheryl 11-02-2019

Fijn om een webshop te hebben helemaal gespecialiseerd in camera's. Ze hebben daardooe ontzettend veel kennis van zaken en daarnaast ook nog een scherpe prijs. Ik ben tevreden!

Hanneke 11-02-2019

Er stond duidelijk beschreven wat het product inhield en dit voldeed aan de verwachtingen. Handig dat ik verschillende statieven kon vergelijken.

André Sainderichin 11-02-2019

Die jongens (en meisjes) weten écht van de hoed en van de rand. Als je belt helpen ze je direct verder, en het pakje is geleverd nog voor je bij wijze van spreke de telefoon hebt ingelegd. Goed hoor?

Marloes T 11-02-2019

Ik heb een 56mm bij camera nu besteld . Het artikel kwam snel en netjes verpakt bij mij aan.

Henk Manders 11-02-2019

reparatie aan een camera netjes uitgevoerd, telkens goed op de hoogte gehouden wat de status is.

Trudy 10-02-2019

Ik was erg tevreden. Werd goed en vriendelijk geholpen. Ondanks dat het erg druk was werd er alle tijd voor me genomen. Geen haastige indruk.

Tjerk 10-02-2019

Goed ingepakt
Eerlijke prijs
Nette website
Goede afhandeling van bestellingen

Jasper de Jongh 10-02-2019

Camera.nu heeft een overzichtelijke site.
Per product staat niet klakkeloos van de leverancier overgenomen informatie, maar vaak een toch net wat praktischere verwoording.
Mooie prijzen.
En een snelle levering, in goede verpakking. Juiste en doeltreffende communicatie, waarbij die mailbommen van niet ter zake doende communicatie (zoals bij sommige andere webwinkels) achterwegen gelaten word.
Kortom een fijne winkel om online en in de fysieke winkel te kopen.

J.A. de Jager 09-02-2019

Supersnelle levering van 2 inktpatronen toen ik ECHT omhoog zat met een niet meer werkende printer !!
Een heel goed begin van het nieuwe jaar ……..
Correcte afhandeling van de zending + digitale factuur !
Dus, niet alleen voor " dure " camera's een prima adres …….

Mandy Maas 09-02-2019

Ik wilde een originele kabel oplader van Apple voor een Iphone. Op veel sites bieden ze deze goedkoop aan, maar na goed lezen kom je er toch achter dat ze niet origineel van Apple zijn. Bij cameranu.nl wel, in de originele doos, voor een hele mooie prijs. De andere dag geleverd, goed verpakt, en zonder verzendkosten.

Arnold 09-02-2019

Snelle levering en scherpe prijs. Goede en duidelijke batterij tester. Kan ik iedereen aanraden.

AJJ Blijleven 09-02-2019

Goeie website. Snelle verzending. Altijd goed geholpen! En natuurlijk dat je kunt bestellen tot 23:59 uur en dan volgende dag in huis👍

Chickly 08-02-2019

Meerdere malen besteld bij cameranu.nl vaak met dezelfde dag service.de service verloopt goed. Geen rare dingen ofzo, gewoon doen wat je moet doen en dat doet cameranu!

Frans Meulbroek 08-02-2019

Snelle levering, goed geholpen voor uitleg. Betaling ging fout maar simpel opgelost.

Sipke 08-02-2019

Vriendelijke en uiterst kundige medewerkers die veel meer weten dan uitsluitend wat de prijs is. Bij binnenkomst staat de koffie trouwens al klaar en kun je het verkoopaanbod desgewenst bekijken. Ik ging voor de Panasonic HC-XVF1 een 4K camera. Alle tijd wordt er voor je genomen en ook al je vragen worden beantwoord en men antwoord niet op de kassa gericht.

Eva 08-02-2019

Betrouwbaar adres, snelle levering, goede prijzen. Ben erg blij met de geleverde camera.

Hans 08-02-2019

Ik ben tijdens een safari, waarbij je in een trillende open jeep zit, een onderdeel van mijn statief verloren. Met wat heen en weer mailen en foto's sturen is het onderdeel gevonden en naar mij opgestuurd. Het was al heel mooi dat het onderdeel gevonden is, maar nog mooier is dat de factuur 0 euro is. Dit is echt klantvriendelijk vandaar mijn 10.

Animater 72 08-02-2019

Goede web winkel Goede prijzen en snelle levering (de volgende dag)
Overzichtelijke site en zeer uitgebreid.
Goede aanbiedingen.
Betrouwbaar.

Henny 08-02-2019

Fijne winkel, betrouwbaar en informatief. De site is gevuld met specificaties die elders vaak ontbreken, een enkele keer niet ge-update maar evengoed nog meer dan bij concurrenten :)
nette prijzen en goede adviezen in een snel antwoord.

Hobbyfotograaf. G.T. 08-02-2019

Snelle en nette afhandeling van de bestelling en de juiste artikelen die ik besteld heb geleverd.

Toon 08-02-2019

Geweldig goed advies op maat ontvangen, waardoor ik nu een professionele scanner heb om de fotocollectie van mijn grootvader te digitaliseren. Superfijne, professionele en vakkundige communicatie. Als ik een 11 had kunnen geven, dan had ik dat gedaan. Minimaal!

MohKraats 08-02-2019

Deze shop heeft een ruim assortiment tegen zeer prettige prijzen.
Daar boven op heeft men personeel wat verstand heeft van wat ze verkopen.
En men heeft ook winkels waar men in geval van twijfel de producten in het echt kan bekijken voor men ze aanschaft.
Levering is vlot en correct.

Jan 08-02-2019

Laatst een prachtig product aangeschaft voor een wel heel fijne prijs, lekker snel binnen, goed verpakt met duidelijke documentatie. Ja hoor, deze zaak recommandeer ik van harte aan en zal zeker mijn toekomstige aanschaffen op fotografie gebied hier doen, Zoek niet veder zou ik zeggen.

DW 07-02-2019

Gewoon goed. Geen poespas, maar simpel met bestellen, snel geleverd en voor een heel goede prijs! Blij met mijn nieuwe lens!

nldazuu 07-02-2019

CameraNU heeft een duidelijke site en vooral online bestellen voelt haast aan of je in de winkel koopt met heldere communicatie en vooral leverbetrouwbaarheid. Mijn bestelde product werd keurig de volgende dag bezorgd. Het bestelde product werkt uiteraard perfect.

Theo 07-02-2019

Ik bestel al meer dan 14 jaar bij deze winkel , de bestelling is nog altijd prima verlopen , vandaag besteld en de dag erna in huis op de vast gestelde tijd via post.nl .pas een keer heb ik gebruik moeten maken van de garantie en dat is ook prima verlopen de prijs voor het product is ook in orde en men
krijgt 5 jaar garantie op ieder artikel

Leor 07-02-2019

Op internet zocht ik naar een bepaalde Canon scanner. Deze winkel had de CanoScan op voorraad en tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Besteld, betaald en de volgende dag in huis. No problem whatsoever. Ben zeer tevreden en kom uiteraard graag een andere keer terug.

John Martens 07-02-2019

Supersnelle levering, uitstekend begeleid met e-mails met status info en track en trace. CameraNu biedt ook regelmatig wat extra's zoals bij mijn bestelling gratis toebehoren bij de door mij bestelde lens.

Eva 07-02-2019

Handzame, goede fotocamera. Makkelijk te bedienen, goede prijs. Alleen geen viewfinder wat jammer is, maar voor iemand met een klein budget goede deal.

Menno Habraken 07-02-2019

Zeer breed aanbod van camera apparatuur, van professional apparatuur, tot apparatuur voor beginners. Ook een zeer leuke winkel om naar toe te gaan, zeer aardig personeel en erg goede hulp

Arjan Boetze 07-02-2019

Prima winkel. Het viel mij op dat ik een goede uitleg kreeg van mijn gekochte artikel. En vriendelijke medewerkers in de winkel. Ga er zeker vaker komen.

A. Werther 07-02-2019

Veel keus en redelijke prijzen. Zijn zeer tevreden over gekochte beveiligingscamera. Goede afhandeling en snelle service!

Thom 07-02-2019

Ik heb al redelijk vaal mijn camera spullen bij Cameranu.nl bestelt en ik ben elke keer zeer tevreden. Je krijgt je producten zonder problemen de volgende dag binnen en als er iets mis is met de producten helpen ze je graag. Je kan heel makkelijk contact met ze opnemen dus dat is zeker een pluspunt. De website werkt ook heel fijn en ik kan altijd heel makkelijk vinden waar ik naar zoek. Ik denk dat dit de beste camera winkel in Nederland is.

Rob 07-02-2019

Bestel regelmatig via CameraNu.nl. De levering is altijd snel en netjes. Wat ook heel fijn is is de communicatie. Van orderbevestiging tot levering wordt je op de hoogte gehouden.

Thomas 06-02-2019

Beste Cameranu,

Ik heb onlangs bij jullie het volgende product bij jullie gekocht: https://www.cameranu.nl/nl/p2903015/gopro-triple-battery-charger-2x-battery-voor-hero-5-6-en-7-merk-jupio?channable=e28089.MjkwMzAxNQ&bgid=39342-AGI-38063025514-ASI-387835813424-2903015&gclid=EAIaIQobChMItYPt3YWo4AIVR-R3Ch2R2AWlEAQYByABEgK0QPD_BwE

Ik ben zeer tevreden met de klantenservice en de zeer snelle gratis bezorging van het product! Ik vind de omschrijving van het product echter iets minder. Er stond niet dat de lader op zowel micro usb is als usb-c werkt (wat wel handige informatie is aangezien de gopro hero 7 ook met usb-c werkt). Ook was het uit de omschrijving van het product niet duidelijk hoe lang de garantie op het product is. Op de foto van het product en de verpakking zelf staat 3 jaar, in de omschrijving staat 2 jaar en cameranu adverteert met 5 jaar garantie. Dit zorgde bij mij voor onduidelijkheid. De lader bevat ook indicatorlichtjes die aangeven of de accu's vol of leeg zijn. Dit is ook een mooie functie, maar miste ik in de omschrijving op de website.

Al met al ben ik zeer tevreden met de aankoop en de service en zal cameranu zeker aanbevelen voor andere mensen!

Vriendelijke groet en bedankt
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-02-2019

Hoi Thomas,

Dank voor je review! De vragen die je stelt beantwoorden we je even per email.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Henk 06-02-2019

Keurige juiste en snelle levering. Prima product. Duidelijke en overzichtelijke website.

Wim 06-02-2019

Om acht uur 'savonds besteld en de volgende dag tip top om acht uur 'smorgens bezorgd.

Walter 06-02-2019

Vanaf de allereerste tot de laatste gedane bestelling altijd een vloeiende ervaring met deze winkel! Ik gebruik diverse, vaste, inkooppunten voor mijn materiaal. M.b.t. visueel gerelateerd heeft deze club mij nog niet in de steek gelaten! Ook qua overzichtelijkheid, zoeken en het op voorraad hebben van artikelen een aanrader!

Jorien 06-02-2019

Ik vind dit de meest betrouwbare winkel voor camera's. Elk aankoop die ik hier gedaan heb ik erg tevreden over. Alle info over de producten is duidelijk. Wil je extra essentieels toevoegen aan je aankoop, staat al klaar. De tas die er bij kan of vergeet geen memorie kaart. Word allemaal al netjes aangegeven door cameranu.nl! Daarnaast word onwijs snel bezorgd! In de ochtend iets besteld en in de avond kon ik het aannemen! Ik ga zeker niet naar een andere winkel! Voor mij is cameranu.nl de beste!

InnerAll 06-02-2019

We zochten een goede camera voor in de dansschool om tijdens trainingen wedstrijdparen te filmen om later terug te kijken. Ruime keus met goede vergelijking mogelijkheden. Snelle levering. In no time geplaatst en in werking.

Werker 06-02-2019

Goed assortiment, snelle levering & duidelijke communicatie. Helaas geen gratis retourneren.

Han Poorte, de 06-02-2019

Op zoek naar een specifiek voedingskabeltje; na chat direct duidelijkheid en volgende dag in huis. Prima!

Jop van Lunen 06-02-2019

Bij Cameranu.nl word je keurig, correct en met veel verstand van zaken geholpen.
Ik heb ook voor deze aankoop, weer voor Cameranu.nl gekozen, omdat ook mijn vorige ervaringen zeer goed en plezierig waren. Gewoon een topzaak

Bert 05-02-2019

Snelle levering! Mooi assortiment aan producten. Ook de reactietijden wanneer ie iets vraagt zijn kort en duidelijk