Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim Doornik 30-04-2019

bestelling binnen 1 dag ontvangen.wordt altijd geholpen ook telefonisch.in zijn totaliteit is de service heel goed.een keer problemen gehad met Videokaart ook telefonisch opgelost.

Paul Ramakers 29-04-2019

Camera nu is een online camera winkel waar ze gelukkig ook nog een aantal fysieke winkels hebben. Dat vind ik zelf wel fijn. Ze leveren snel en de factuur is ook duidelijk. Als je een vraag stelt antwoorden ze adequaat. Ik ben erg tevreden over cameranu.nl. Het is ook erg fijn dat je rechtsonder op de website op de button "heb je een vraag" kan klikken je krijgt dan altijd antwoord of ze mailen je later terug.

Heike 29-04-2019

Ik heb al vaker wat bij cameranu.nl besteld. Dit keer de case air. Weer super snel geleverd en het artikel werkt zoals omschreven. Volgende keer wordt zeker weten weer bij cameranu.nl besteld.

KoeKoeK 29-04-2019

Goede snelle levering en gratis langere verzekering ipv 2 jaar, 5 jaar. Fijne/ makkelijke site om te bezoeken.

JPmanT 29-04-2019

Fijne winkel waar gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Door een specifieke zoekopdracht en aanbieding door CameraNu geniet ik binnen 24 uur van mijn bestelling. De Trunkrs bezorgdienst verdiend ook een veer :-)

Jeff beardo 28-04-2019

Ik ben pas 1 jaarje bezig met fotografie, hierbij heb ik veel aan hun kunnen vragen en kreeg ook profesionele hulp en alles werd tot in de puntjes uitgelegd! De watsapp is ook zeer fijn. Reageren zeer snel en vakkundig. Cameranu is voor de site voor fotografie!

MWeijers 28-04-2019

Zeer behulpzame en nog belangrijker deskundige medewerked bij Cameranu
Vlot geholpen en op duidelijke manier zaken uitgelegd.

Tijs 28-04-2019

Ze nemen alle tiid voor je en hebben ons vakkundig geholpen met aankoop van de camera

Feike S 27-04-2019

Nikon P1000 Coolpolitics aangeschaft bij Cameranu.nl. Deskundige klantenservice, uitmuntend zelfs. Durven ook de minder positieve eigenschappen van een product te noemen zonder het oogmerk om iets duurders aan te bevelen. Jammer dat het product enkele weken later in prijs was verlaagd terwijl het net op de markt was.
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-05-2019

Goedendag Feike,

Inmiddels hebben we elkaar gesproken en hebben we je uitgelegd hoe deze verlaging gebeurt (van de een op de andere dag). Het verschilbedrag hebben we inmiddels naar je teruggestort, en we hopen dat je veel plezier hebt van je camera!

CameraNU.nl

joan robbertsen 27-04-2019

de mensen zijn vriendelijk en ook gaat er iets verkeerd op de site ze helpen je erg aardig, heb meerdere malen spullen gekocht bij ze.
en ja ik zou ook andere mensen aanbevelen naar ze toe te gaan
ze leggen ook dingen uit als je iets niet snapt over fotografie

Huizenga 27-04-2019

Gezocht naar een lichte snelle en handzame camera die makkelijk te gebruiken is en door een goede grip met één hand te bedienen is.
En in deze prijsklasse is er eigenlijk maar één die aan mijn verwachtingen voldoet n.l. de Kodak Pixpro FZ102 BK. Heel handig in gebruik en toch heel veel mogelijkheden.

Gerrit Snoek 26-04-2019

Als ze bij Cameranu.nl niet de camera- of foto/video-spullen hebben die je zoekt, dan heb je die vast niet nodig. Alles&nog veel meer hebben ze er. Informatie nodig of iets niet kunnen vinden ? Antwoord hoef je nooit lang op te wachten. Feilloze&snelle bezorging, ook dat nog.

niels b 26-04-2019

woensdag besteld en de volgende dag in huis. Goede service goede prijs en werd goed op de hoogte gehouden van de status.

Arie Nagel 26-04-2019

Behalve goedkope en snelle levering en een goede service, ervaar ik bij Cameranu dat er naar je wordt geluisterd en dat je serieus wordt genomen. Ook krijg je een goed advies.

Elisa 26-04-2019

Zeer snelle en goede service
Producten worden snel geleverd en van vakkundig voorzien

Martin 26-04-2019

prima website. scherpe prijzen en veel direct in voorraad. keurige communicatie en aflevering

Pieter Denissen 26-04-2019

Ik zocht een goeie, betaalbare insectenkijker. De informatie op de site was duidelijk. Het resultaat geweldig. Ik kan de buxus mot rupsen zo zien zitten (tenminste die aan de buitenkant)

Kees 26-04-2019

Mijn vrouw wilde wat info over een actioncam wat uiteindelijk resulteerde in de aanschaf van een Gopro 7 Hero met accessoires. Aangestoken door dit virus, kon ikzelf ook de verleiding niet weerstaan om een Sigma macrolens voor mijn Nikon aan te schaffen. Uitstekend geholpen bij de keuzes!

Appie 25-04-2019

Snelle en correcte levering. Volgende keer graag weer. Voldoet aan de verwachtingen.

Ron Bosman 25-04-2019

Cameranu,staat voor super snelle levering,betrouwbaar en goeie klanten service.niet voor niets de beste online winkel, van ja inderdaad, Nederland.

Jan Verdaasdonk 24-04-2019

Als je iets wilt kopen en je belt van tevoren op krijg je alle informatie over het product dat je wilt aanschaffen

Jules 24-04-2019

Duidelijke website met een goede prijs voor het product wat ik zocht. Tevens snelle bezorging

Henk van Gestel 24-04-2019

Eerst even contact per telefoon. Goede, duidelijke info gekregen. Daarna besteld en een dag later keurig, vroeg in de ochtend afgeleverd.
Toppie geregeld en snel geholpen.

Robert 24-04-2019

Altijd een snelle levering en een goede voorraad. Ik bestel veel via cameranu.nl!

Pieter 24-04-2019

Zeer goede service. Enkele artikelen gratis bij de bestelling gekregen, echter een artikel was niet op voorraad. Het eerste deel van de bestelling werd door cameranu al verzonden en ongeveer een week later heb ik het gratis artikel nagestuurd gekregen.

Rob 24-04-2019

Sigma zonnekap besteld op mijn vakantie adres op Terschelling. Gewoon volgende dag daar, helemaal top. Een van de weinige winkels waar deze op voorraad was.

Vaker besteld hier als fotograaf en altijd goede ervaringen. Ook met bellen en vragen stellen.

Chris P. 24-04-2019

Alles was in orde! De product informatie was duidelijk. Het is makkelijk en helder om een bestelling te plaatsen.

Jan Bes 23-04-2019

Deskundigheid dik in orde, doen wat beloofd was (inruilwaarde body) en snelle levering. Even na bestelling afleveradres wijzigen, zo voor elkaar: professionele organisatie!

Angela 23-04-2019

Ik was op zoek naar een webwinkel die volledig was gericht op fotografie en film.
Deze site gaf mij niet alleen een goed overzicht en info van de materialen, maar ook de ondersteunende filmpjes geven mij als startende fotograaf erg veel informatie en inspiratie.

Ben 23-04-2019

Prima service, statief en achtergrond rollen besteld. Keurig netjes door hun eigen transport dienst geleverd.

Max 23-04-2019

Ik heb laatst via cameranu een nieuwe lens gekocht.
Het was de 50 mm f/1.8 STM lens van Canon. Ik ging dit weekend namelijk voor het eerst concertfotografie proberen. Ik wist niet precies wat ik hier voor nodig had behalve dat er veel licht mn camera in moet kunnen. Dus had gewoon even gebeld naar cameranu. Ik heb gebeld naar cameranu omdat ik al eens eerder hier iets had besteld. De service was toen erg goed en het pakketje was er gelukkig ook snel. Ik vroeg aan de telefoon wat ik hiervoor nodig had. Hij zei dat ik een lichtgevoelige lens nodig had met dus een laag f-getal. Hij ging voor mij opzoeken wat de beste opties waren. Later belde hij terug en kwam met een paar opties maar kwam er achter dat de 50mm f/1.8 lens toch het beste voor mij was. Wat ik verder ook heel fijn vond aan het gesprek is dat je merkt dat ze er verstand van hebben omdat ze zelf ook vaak fotografen zijn. Binnen een dag had ik het product binnen. Nu is het weekend voorbij en ben hartstikke blij met dit product. Zonder deze lens was het niks geweest. Maar ben nu hartstikke trots op mijn foto's. Het was heel fijn dat cameranu me zo goed heeft geholpen.

Albert 23-04-2019

Overzichtelijke website, Bevestigingsvoetje voor statief was snel gevonden en ook snel geleverd. Leuk dat camera.nu ook voor kleine onderdelen goede service biedt!

Sandra 22-04-2019

Ze zijn de goedkoopste :) Overzichtelijke website. Ook erg fijn om je vragen direct te kunnen stellen via de chat. Verzending ging goed. Erg tevreden met mijn aankoop!

Gerard C 22-04-2019

Hoewel ik verkeerde bestelling had gedaan, ben ik toch snel en correct behandeld. Zonder bijkomende kosten. Een zeldzame vertoning in de wereld van webshops. Alsof je gewoon in de winkel stond!

ruffebum 22-04-2019

Bestellen verloopt altijd probleemloos. Eénmaal probleem gehad met verzending, werd door de winkel supersnel opgepakt en hersteld. Prijs is altijd goed, en plezierig aan de telefoon.
Aanrader

Ferry 22-04-2019

Scherpe prijs, nette terugkoppeling en snelle levering.
Beter kan toch niet? Alles wat je zoekt in een webshop.

cmhicks 22-04-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat het had de camera dat ik wilde voor de beste prijs. Zij hebben goed uitgelegd dat de camera was "open box" ; dat was geen probleem voor mij. Bestellen ging heel makkelijk op de website, levering op tijd en camera in goede order!

Fokelien 21-04-2019

Ik was verrast om te zien dat jullie een fotoworkshop organiseerden bij de tulpenvelden.
Daar heb ik gebruik van gemaakt en volop kunnen fotograferen tussen en bij de tulpen.
Daar waar we hulp nodig hadden of vragen konden we terecht bij de vier mensen van Camera.nu.
Ze hielpen ons en gaven instructie hoe we op een andere manier of met andere instellingen konden werken. Een fijne ochtend met veel mogelijk heden om mooie foto’s te nemen.

Saskia Jans 21-04-2019

Prima producten en service. En het product dat ik op zaterdag bestelde werd al op zondag besteld! Zo kon ik gelijk aan de slag :)

Henk 21-04-2019

Uitstekende service ,nadat mijn camera dienst weigerde . Geheel kosteloos verstuurd en ontvangen

P.G. 21-04-2019

Zoals steeds perfecte levering volgens de afgesproken leverdatum en verzendingswijze.
Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Henk 21-04-2019

Makkelijk online bestellen en snelle levering. Ook de voorraad is te zien zodat je weet dat je niet voor niets rijd als je naar een winkel gaat.

Ruud 21-04-2019

het is gewoon niet anders, een 10 voor een perfecte webshop-ervaring: cameranu.nl is een overzichtelijke webshop, met prima productinformatie en een superassortiment, waarvan alles wat ik bekeken heb op voorraad was. de bestelling arriveerde binnen 24 uur op het afhaalpunt, de communicatie omtrent de bestelling was vlekkeloos. tja, wat kan ik er nog meer over zeggen? voor foto- en videoapparatuur en verrekijkers e.d. webshop je bij cameranu.nl !!!

Sven Heddes 21-04-2019

Cameranu.nl is een oneindige winkel met enorm veel en vaak verrassende produkten. Als je ze vaak bezoekt kom je steeds meer spullen tegen die de moeite waard zijn om te kopen. Wat tevens opvalt is dat hun klantenkring gepassioneerd, trouw en vooral tevreden is, gezien de lange lijst met winkel en produktreviews, Als je van fotografie ook maar een beetje warm wordt, dan ben je bij cameranu.nl gewoon op de juiste plek voor al je wensen. De reviews zijn echt, de klanten zijn vrijwel allemaal tevreden. Kortom zoek je een betrouwbare shop met een eerlijke en transparante manier van zaken doen, zit je bij cameranu.nl in de Eredivisie. Topwinkel en dus aan te bevelen.

Rijke 21-04-2019

Duideljke site. Vrijdagavond besteld en het was zaterdag al in huis. Precies zoals beloofd bij de bestelling!

W. de Ruijter 21-04-2019

Goed geadviseerd voor mijn aankoop, kreeg uitgebreid uitleg over producten. Vriendelijk personeel die neemt alle tijd voor de klant.

NvN 20-04-2019

Voor mij, herstellende na hersenchirurgie verwijderen van twee tumoren dat zware epilepsie aanvallen veroorzaakte, een geweldig tas. Letterlijk & figuurlijk last van schouders haalt. Perfect qua levering, mooi uitziend product en vooral belangrijk makkelijk en goed in gebruik. Top!

Mertens Gerard 20-04-2019

Ondanks de moeilijkheden bij de betaling ,waarvan de oorzaak volledig bij ons lag , werden we snel en juist geholpen . Nogmaals dank daarvoor .

Jaap Fijen 19-04-2019

Als professionele fotograaf heb je natuurlijk altijd je adresjes voor de nodige spullen. Cameranu.nl is een van mijn vaste stekken voor alles wat ik mogelijkerwijs nodig heb. Je ruikt nog net niet de ouderwetse geur van ontwikkelvloeistof of stopbad, maar verder is deze site eigenlijk alles wat je als fotograaf van welke niveau dan ook moet hebben. Een fijne chatfunctie waar je professioneel geholpen wordt, door echte mensen met verstand van zaken.
Combineer dat met scherpe aanbiedingen en leuke andere deals, genoeg info voor de beginner maar ook voor de pro, en je hebt een geweldige ervaring, de naam van die ervaring? Cameranu.nl natuurlijk

F. de Bruijn 19-04-2019

Ik ben nog niet vaak een bedrijf tegen gekomen waar werkelijk alle medewerkers die je spreekt of mailt zo klantvriendelijk zijn. Ik had problemen met het werkend krijgen van mijn aankoop en er is met engelengeduld en expertise voor gezorgd dat mijn g-raid thunderbolt nu perfect werkt. Geen zucht of onvertogen woord gehoord of gezien. Top!!!