Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GJW 09-08-2019

Recent heb ik een Canon PowerShot G7 X Mark II aangeschaft. Vrijwel alle camera's die ik gekocht heb, komen bij CameraNu vandaan. De website ziet er overzichtelijk en compleet uit. Het bestelproces is eenvoudig en de levering snel. De camera is keurig ingepakt. De vorige keer viel de camera wat tegen en heb ik deze teruggestuurd. Ook dat verliep zonder enige strubbelingen. Kortom: echt een fijne en betrouwbare winkel/webshop om je camera aan te schaffen.

Leon douma 08-08-2019

Super nette service.
Echt heel goed geholpen zeer nette vrouw aan de telefoon gehad die alles netjes heeft afgehandeld.

Suzanne de Vreeze 08-08-2019

Altijd goede kwaliteit, scherpe prijzen en snelle bezorging, dat is voor mij het belangrijkste .

D. Man 08-08-2019

Je wordt altijd vriendelijk behandeld en goed geholpen, medewerkers zijn heel behulpzaam, ik wilde bijvoorbeeld een aantal lenzen uitproberen, maar had mijn camera niet bij me, geen probleem ik kon een camera uit de vitrine uitkiezen en kon daarmee de lenzen uitproberen. Voordeel hiervan was dat ik tegelijkertijd een nieuwere type camera dan mijn eigen op deze manier ook gelijk kon uitproberen. Weet je voordat je de winkel binnen komt al wat je nodig hebt dan wordt je snel geholpen en zo de winkel weer uit, heb je toch ergens nog advies voor nodig dan nemen ze ook de tijd voor je. Tot nu toe zeer tevreden klant.

Piet Westerveld 08-08-2019

Voor het eerst was ik in de zaak in Urk. Normaal bestel ik via de site. Ben goed en netjes ontvangen. Ik kwam voor de Canon EOS R. Na een goede uitleg heb ik deze camera gekocht. Hij was niet in voorraad maar kwam de volgende dag weer binnen. Is die dag ook verzonden en is goed verpakt bij mij aangekomen. Vond de winkel er keurig uitzien en ik kom beslist weer een keer terug.

Hans 08-08-2019

Online (chat) of in de winkel altijd vriendelijke ontvangst. Ze staan klaar voor jou vraag en geven een goed advies. 2 jaar geleden mijn eerste camera hier gekocht. In de winkel op Urk alle tijd gekregen om de camera en de objectieven uit te proberen. Advies, service en Vriendelijkheid dat zijn wel de belangrijkste zaken die mij gelijk opvielen. Daarbij een goede prijs!

Kim van Huizen 08-08-2019

Ontzettend snel geholpen door cameranu, ik wilde een nieuwe lens erbij hebben maar wist niet zo goed welke..door middel van de chat kon ik goed bepalen welke lens ik zou willen, de medewerker stelde mij vragen zoals, Wat is je budget? Wat voor lenzen heb je al? Toen ik vertelde dat mijn 18-55 mm lens kapot was, toen vertelden ze mij dat ik beter kon gaan voor een 18-200 mm lens.. uiteindelijk inderdaad ook die lens besteld, werd gelijk de volgende dag thuisbezorgd. Erg tevreden over de lens, dankjewel!

Sleeves 08-08-2019

Vorige week canon lens aangeschaft ; scherpe prijs en levering volgende dag. Betaling van de creditcard was door controle blijven hangen. Hierdoor avond bezorg service, top!
vriendelijke medewerker aan de lijn, zeer behulpzaam. aanrader!

Theo vd Berg 07-08-2019

Snel geholpen bij telefonische vraag.
En toen ik de verrekijker (Vortex Diamondback 8x42) bestelde om 23:55uur kwam deze inderdaad de volgende dag nog bij me binnen.
En wat de kijker betreft: heel geschikt voor mijn doel. Prettig om te gebruiken. Wel een heel lichte chromatisch aberratie in de linkse kijker.

Marjolein 07-08-2019

Afgelopen week met mijn fz2000 op stap geweest in Oostenrijk. Watervallen gefotografeerd. Wat een mooie foto's maakt deze camera. Voor de komende vakantie maar gelijk de vraag neergelegd, bij klantenservice, welke regenhoes ik voor natte omstandigheden het best kan gebruiken.
Dezelfde dag heb ik antwoord hierop ontvangen. Uiteraard ook gelijk besteld. Dag erna in huis! Vriendelijk, correct en behulpzaam!
Bedankt CameraNu!

Lidewij 07-08-2019

Prima winkel, nette bezorging, pakket compleet.
De camera werkt prima en voldoet aan mijn verwachtingen.

Ger Kortenbach 06-08-2019

Cameranu is min of meer mijn vaste leverancier voor foto apparatuur, omdat bestellingen altijd vlekkeloos verlopen. Toen ik een Circular Pol Filter nodig had keek ik dus automatisch bij Cameranu. Helaas was het filter niet op voorraad, er werd een levertijd van 1 - 2 werkdagen opgegeven. Daar kon ik mee leven. Toen de bevestiging al heel snel binnenkwam was de levertijd ineens 2 - 4 werkdagen. Toch wel een beetje een koude douche. De volgende dag weer een mail met een levertijd opgave, nu was het weer 1 - 2 werkdagen. Dat was natuurlijk al weer beter, maar al die verschillende levertijd opgaven zijn toch wel verwarrend. Uiteindelijk werd het filter met 3 werkdagen geleverd en dat klopt precies, want de laatste opgave kwam een dag na mijn bestelling. De bestelling is verder zoals ik gewend ben vlekkeloos verlopen.

Nico K. 06-08-2019

Wederom gekozen om mijn camera, dit maal een Sony A7 III met lens te kopen bij Cameranu.nl. Altijd goede en snelle service vanuit hun zijde en als er onverhoopt toch problemen zijn willen ze met je mee denken en deze graag oplossen.

Teun 06-08-2019

Zoals altijd perfect productaanbod en perfecte afhandeling ook al gaat het dit keer om ‘slechts’ een voetje onder een zoomlens

Arjan 06-08-2019

Daags na de aankoop van een GoPro met een travel kit kom ik erachter dat die kit bij een collega winkel gratis is bij aanschaf van een GoPro. Dit gemeld via WhatsApp en wat denk je? Gaan de kit crediteren en ook gratis aanbieden bij een GoPro. Na de GoPro eens goed bekeken te hebben blijkt deze voor ons toch niet zo ideaal als gedacht. Inmiddels werd ik gewezen op de Osmo Pocket. Die past veel beter bij het doel waar ik hem voor ga gebruiken. Toch maar naar de winkel gegaan te ruilen. Omruilen bleek geen enkel probleem en kreeg ook nog geld terug. Maar nu bleek de kallibratie functie op de Osmo Pocket niet te werken. Dit in het weekeind gemaild en paar dagen later gebeld. Werd te woord gestaan door een uiterst enthousiaste medewerker die begon met" hé Arjan, zit net je mail te lezen" Uiteindelijk afgesproken weer langs te komen bij de klantenservice. Daar de Osmo opgestart en hij zag het al, die is niet goed. Terwijl ik de vervanging testte zaten zij met twee man die nu toch wel ingewikkelde bonnen met terugbrengen, crediteren en omruil te verwerken. Na een week nog geen terugbetaling gehad te hebben weer gebeld. Dezelfde enthousiaste medewerker, goed dat je belt! Samen de bonnen doorgenomen en credit bedrag uitgerekend. Had de GoPro kit inmiddels al gecrediteerd gekregen en er moest ook nog een paar euro korting op een teruggebracht filter verrekend worden. Nu naar paar dagen nu ook de rest terug op mijn rekening gekregen. Wat me is opgevallen is dat ondanks dat ik een paar keer heen en weer moest rijden en bellen ik geen moment het gevoel heb gehad dat het niet goed zou worden opgelost. CamaraNu heeft in mijn ogen een uitstekende klantenservice en ik blijf hier dan ook zeker kopen. Dit is overigens de derde camera die ik hier gekocht heb.

Jan 06-08-2019

Altijd een fijne webshop. Ze hebben ruime keus en eigenlijk heb je altijd het product de volgende dag in huis.

Juke 06-08-2019

Snelle bezorging en voldoet aan verwachting! Product wat ik heb besteld werkt en was goed verpakt.

Chris 06-08-2019

Telefonisch prima uitleg gehad waarbij er ook uitstekend werd meegedacht over een oplossing die ik zocht. Ze hebben zelfs contact gehad met een ander filiaal en de fabrikant om mij de juiste antwoorden te kunnen geven... Werd netjes per mail verstuurd. Zelfde dag het product nog besteld en zoals altijd snel geleverd.. Kortom, goed bereikbaar, nemen de tijd voor vragen, vriendelijk en snelle levering....

Dicky Weidema 06-08-2019

Het is een duidelijke website, er is een zeer snelle levering en de perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Darja 06-08-2019

Na lang zoeken naar een goede externe hdd op deze site terecht gekomen. Als ex-fotograaf was ik natuurlijk ook aangetrokken door deze winkel specifiek. De prijs was net iets lager dan alle andere, de reviews over het product behulpzaam en precies wat ik nodig had. Snelle levering werd gegarandeerd en was als beloofd de volgende dag. Het product werd keurig verpakt afgeleverd en voldoet precies aan wat er op de site stond. De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk. Al met al een prima ervaring!

kblankendaal 05-08-2019

Gekocht: Sony HX99, na eerdere goede ervaringen met de aankoop van een Panasonic video camera. Binnen 2 dagen geleverd. Compleet, zoals gewenst. Zoals je als klant graag zou willen. Camera u. nl, maar bedankt weer. En de klantkorting was een heuse verrassing.

Henryb 05-08-2019

snelle hulp. op website stond dat produkt aanwezig was en dat klopte integenstelling bij cameraexpress
Er werd onmiddelijk telefonisch contact opgenomen na een fout bij postNL

Geert Noij 05-08-2019

Het fotopapier Ilford Lustre A2 was op voorraad. Ook met de beste prijs van andere aanbieders. Besteld en metteen de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Willem 05-08-2019

Ik kwam kijken voor een macrolens voor mijn Sony full frame camera, het werd op aanraden van de verkoper, die ondanks de drukte in de winkel voldoende tijd voor mij nam, een Sigma 70 mm 2.8 macro lens: geweldig blij mee!

Celina Dijkstra 05-08-2019

Urk een top winkel met juiste informatie en goede aanbevelingen of alternatieven!! Je kan beter dit nemen omdat hier meer garantie en de zelfde capaciteit op zit maar wel voor minder!! Meerdere malen al in de winkel geweest en blijf er zeker komen!! Goede producten en goede service

Kees Huijsmakers 04-08-2019

Cameranu is al vele jaren een begrip op het gebied van foto en visei. Op de duidelijke website is het makkelijk om te vinden wat je zoekt en het gehele proces van bestellen tot ontvangen is uitstekend geregeld. Het doet me denken aan een winkel waar de belangrijkste kleuren blauw en oranje zijn. Prima voor elkaar dus. Klantvriendelijkheid staat duidelijk bovenaan de prioriteiten lijst. Het assortiment is uitgebreid, de prijzen scherp en men is altijd bereid mee te denken om zo tot de beste oplossing te komen. Prima winkel.

Pieter 04-08-2019

Cameranu.nl heeft een breed aanbod, is deskundig en klantvriendelijk. De prijzen zijn concurrerend en toen ik daags na mijn aankoop er achter kwam dat er een kortingsactie was die ik gemist had kreeg ik die korting teruggestort. Dat is een professionele en klantvriendelijke houding.

Martin 03-08-2019

Ben er al jaren vaste klant en vrijwel mijn hele foto uitrusting komt bij cameranu vandaan. Vooral de vriendelijkheid, deskundigheid en dat men de tijd neemt om je van een degelijk advies te voorzien zodat je een bewuste aankoop kunt doen wegen voor mij zwaar. Ze stellen gerichte vragen en denken met je mee. Ook de service als er iets is met je apparatuur (accu van een drone laadde niet op) is prima.

Griach 03-08-2019

Ik was op zoek naar een speciale schroef voor een gimbal. De website was makkelijk te gebruiken en ik vond hem meteen. Ik ontdekte dat de schroef niet goed paste, dus de winkel verving hem zonder vragen te stellen. Een geweldig bedrijf!

M Coornaert 03-08-2019

Makkelijke site en een snelle probleemloze bestelling. Zoals beloofd de dag erna in huis en spullen netjes afgeleverd

Eric machiels 02-08-2019

Bestelling via webshop opgehaald in de winkel op Urk, top service en een hele mooie winkel. Ik kom er zeker nog een keer terug!

Wubbel 02-08-2019

De shop voldoet geheel aan mijn wensen op elk optisch gebied, zowel kijkers, camera's, objectieven en zowaar ook professionele software. Goede zaak. Als ik iets zoek, kijk ik eerst op hun overzichtelijke website.

mbrandwijk 02-08-2019

Goede merken, overzichtelijk en voldoende keuze in deze webshop. Prijzen zijn scherp en concurrerend. Heb een mooie Manfrotto Pixi EVO mini-statief gekocht. Binnen 1 dag in huis.

A. de Pooter 02-08-2019

Heel klantvriendelijke en overzichtelijke site.
Duidelijke omschrijving, vriendelijke prijzen. Zeer snelle levering.

Esther 02-08-2019

Op de dag voor onze vakantie toch nog even een nieuwe fotocamera gekocht. De grote spiegelreflex wilde ik niet meer meenemen. Deskundig en eerlijk advies in de winkel op Urk gekregen. Duidelijk alle verschillen uitgelegd en tot een goede aankoop gekomen.

Corine 02-08-2019

Een zeer goede service en snelle levering. Op vrijdag de camera besteld en op zaterdag werd hij al bezorgd. De camera werkt erg fijn. Hij is makkelijk in gebruik en heeft veel opties. Wat ik erg fijn vind is dat de bediening van de camera in het nederlands is. Ik ben er erg blij mee.

Clownspeed 02-08-2019

Duidelijk en snel te vinden wat je zoekt. Betaling gaat snel en makkelijk. Verzending super snel. Goed verpakt.
Aanrader!

Rudy 02-08-2019

Ruim assortiment, snelle levering.
Jammer dat er voor betaling via Paypal of CC kosten in rekening worden gebracht.

E. Klooster 02-08-2019

Na eerst een 2e hands Sigma USB Dock te hebben besteld, dacht ik dat het artikel defect was. Toen retour gestuurd en een nieuwe besteld. Dit bleek na installatie ook niet werkzaam. Hierop contact gezocht met Camera.nu. De technische dienst heeft me door verwezen naar Sigma omdat het probleem met de Apple Macbook niet bekend was. Na contact met Sigma bleek hier het probleem ook niet bekend. Wel gaven ze het advies om met een volle accu op de Macbook te werken. Hierop heb ik de Sigma USB Dock nogmaals geprobeerd met de stroom adapter aan de Macbook. Nu werkte het USB Dock zoals het hoort. Al met al zeer tevreden met de behulpzaamheid van de technische dienst van Camera.Nu en de snelle omruiling van het USB Dock.

Peter Heuts 02-08-2019

Nadat mijn Nikon Coolpix P610 in NP Abisko Zweden van een rots afgevallen en een tiental meters lager in het water was gevallen wilde ik een nieuwe bestellen. Helaas was dit type niet meer leverbaar. daar ik het toestel heel veel gebruikte (lees dagelijks) heb ik gekeken welke camera voor mij het geschiktste was. Daar er drie toestellen overbleven waar ik geen keuze uit kon maken (ze hadden allemaal voor en tegens) heb ik advies ingewonnen en gekregen bij de mensen van cameranu.nl. samen zijn we eruit gekomen en is mijn keuze gevallen op Nikon Coolpix P900 wat een goede keuze bleek mensen van Cameranu.nl Hartelijk dank

Wilma 02-08-2019

Goede en duidelijke uitleg over het product. Vlotte levering met een track en trace. Handig dat er de mogelijkheid is om de bezorging bij een afleverpunt te laten brengen.

B saleh 02-08-2019

great shop, great communications, and items as described, professional team,and you can find almost all what you need

Etienne 02-08-2019

Snelle levering, deellevering is geen enkel probleem, vriendelijke helpdesk

Dennis de Jong 02-08-2019

Goede betrouwbare webshop met groot aanbod en goede informatie. Navigatie via de site is prettig en vergelijkingen tussen production zijn gemakkelijk uit te voeren. Erg fijn om een goede camera bij de specialist te bestellen zodat je ook op hun kunt terugvallen mocht er naderhand iets zijn, de afterservice is ook super belangrijk bij zulke dure production.

Benderbij 02-08-2019

Op zoek naar een kleine studio om foto's te maken voor mijn webshop kwam ik al snel bij Cameranu.nl.
Alle informatie stond duidelijk in de omschrijving en bestellen was eenvoudig.
De volgende dag kwam de bestelling binnen, keurig verpakt zodat geen beschadigingen konden ontstaan tijdens het vervoer.
Wat mij betreft ga ik weer in die winkel kopen als ik weer iets op cameragebied nodig heb.

Gijs 01-08-2019

Helaas kreeg ik een reeds gebruikt product geleverd voor de prijs van een nieuwe. De verpakking was ook al reeds geopend geweest, en instellen volgens manuaal ging niet als nieuw, maar wel als instellen als reeds gebruikt.
Werking van product is verder wel goed.

Gérard Thurlings 01-08-2019

De combinatie van een webshop met een fysieke winkel en dus desgewenst persoonlijk contact is heel erg prettig. Ook als semi-prof heb je bij Camera-Nu alle vrijheid om eens rond te kijken op de site en daarnaast om extra info te vragen als dat gewenst is. Ik ben uiterst tevreden over de persoonlijke professionele ondersteuning en de snelle levering van bestelde goederen. Daarbij maakt het niet uit of het om een stelling van een camera of een filtertje gaat, altijd even vlot en goed verzorgd. Professioneel bedrijf dus.

Irene 01-08-2019

De webwinkel functioneert zoals je verwacht dat hij functioneert: makkelijke betaling, direct een bevestiging per e-mail met de link om te volgen wanneer je pakje geleverd zou worden en binnen 24 uur is het pakje er.

van deynze conny 31-07-2019

een heel over zichtelijke site goede informatie en fijn service zowel op de chat als over de telefoon en snelle levering.

PaRu 31-07-2019

Ben al langer klant bij Camera.nu.
Betrouwbaar, snelle levering, vriendelijke bediening, wat wil je nog meer ?
De Site is goed en overzichtelijk. en hewt assortiment is heel uitgebreid.
What you see is what you get !
Ik kocht een Canon 80D-Body, voor een goede prijs.