Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Laurens 08-02-2020

Afgelopen maand een canon aangeschaft bij Cameranu.nl, een open-box model. Nieuw en voor een prachtige prijs. Na bestelling goed op de hoogte gehouden tot de camera binnen was. Goed geregeld! Ook toen ik later belde over onduidelijkheid met de factuur werd ik direct geholpen en op een proffesionele manier. Het probleem werd ook direct opgelost. Kortom, geweldige zaak en goude service! Aanrader!

Danny 08-02-2020

Prima snelle levering nieuwe go-pro 7 Black gekocht, goede prijs en netjes verzonden

Age Tijsma 08-02-2020

Ik kwam voor het kopen van een verrekijker en had op grond van de breedte van hun productaanbod voor deze winkel gekozen. Na even wachten (geen probleem als er veel is om naar te kijken) kwam de verkoper mee en hij heeft in slechts enkele minuten door de juiste vragen te stellen me met een paar modellen mee naar buiten genomen (praktijktest) en binnen 10 minuten was de keuze gemaakt. Ik ben dik tevreden met het gekochte model. Ik kwam met een lijstje van modellen waarvan ik op grond van de beschrijvingen en tests op Internet uit wilde kiezen. Ben nu beter af met een goedkoper model dat helemaal aan mijn verwachtingen voldoet.
Ik ben heel blij met mijn keuze voor deze winkel.

marcel 08-02-2020

cameraNU.nl is een goede en kwaliteits site met goede uitleg en profecionele info waar iedereen wat mee kan. daarvoor koos ik voor cameraNU.nl. het product is van hele goede kwaliteit en de levering corect en op tijd. zou en of ga hier zeker weer bestelen. top winkel.

Antoinet 08-02-2020

Online had ik een vraag gesteld over een statief,ik kreeg snel en duidelijke uitleg.
Volgende dag 2 statieven besteld.
Werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling en werd 2 dagen later(weekend zat er tussen)goed verpakt bezorgd. We zijn er super blij mee en hopen hier jaren plezier van te mogen beleven,maar dat gaat vast lukken als het net zo goed is dan onze andere (camera"s en lenzen)artikelen die we in het verleden bij Cameranu gekocht hebben

Anita 07-02-2020

Goed advies en meedenken vooral bij telefonisch contact om te horen waar ik snel een macrolens kon ophalen

Marion 07-02-2020

ze hebben extreem veel en supersnel geleverd :) zo ook de meest gekke dingen. 120mm fotorolletjes en doka spullen bijvoorbeeld. ik ben super blij met ze.

Jan b 07-02-2020

Zelfs voor senioren een erg gebruiksvriendelijke website, waarbij direct en gemakkelijk een productkeuze gemaakt kan worden hetwelk ook nog eens is voorzien van een zeer duidelijke productinformatie.

Wim 07-02-2020

Wat deze man had..was geduld erg kundig en vooral nam hij alle tijd voor ons...echt een aanrader!!!!! en was vooral eerlijk!!!
Xxxx vestiging Urk

Wim 07-02-2020

Hij liet zelfs zijn foto's van zijn natuur fotografie zien..we hebben aandemloos zitten kijken zijn naam xxx vestiging Urk

Eefje 07-02-2020

De producten worden snel en volgens afspraak geleverd. Ook vind ik het assortiment ruim en heb ik bij CamerNU al vaker een product voor een lagere prijs dan bij de concurrent werd aangeboden aangeschaft.

Daan 07-02-2020

Laagste prijs van het land voor het Manfrotto statief. Besteld en volgende dag in huis vind ik gaaf.

Frank Fonken 07-02-2020

Bij cameranu.nl een verrekijker besteld.
Heldere ,duidelijke en complete informatie over product en prijs op de website.
Bestellen en betalen is ook gemakkelijk. Ik kon de bezorgdag kosteloos aanpassen.
De verrekijker is in goede orde bezorgd.

Rose 07-02-2020

Ik heb voor t eerst op deze website besteld op advies van mijn broer.
Ik heb 3 ringlights en de muur boompjes gekocht, ze waren niet op voorraad, ik kreeg vrij snel een mail van ze dat het niet op voorraad was en de geschatte tijd was zo ‘n 2-3 dagen. Het is gister gearriveerd, netjes ingepakt, goede service. En alles werkt top!

Hub 07-02-2020

Correcte en snelle levering, mooi product. Overzichtelijke website met extra's om de bestelling compleet te maken.

Rene Bakhuis 07-02-2020

Heb een keer de reis ondernomen naar Urk, fijne winkel goede vriendelijke en deskundige advisering, geen haast en geen moeite te veel, gewoon prettig. Ook chatvragen worden prompt en to the point beantwoord. Vorige week voor de vierde keer iets op internet bij Cameranu gekocht. Snelle, accurate en betrouwbare levering. Bij hapering wordt je bestelling per E-mail maar ook telefonisch begeleid. Alles straalt degelijkheid uit.
En... voor ons Hollanders niet onbelangrijk de prijzen zijn zijn ok, maar wijken niet wezenlijk af van andere aanbieders.

B. 07-02-2020

Zeer compleet assortiment en super snelle levertijd, en goed qua prijs. De help chat was ik iets minder tevreden over, hij werkte niet, en kreeg later pas via de mail reactie, wat niet helemaal duidelijk was hoe de 'chat' dan verder zou en moest verlopen. Het advies was ook niet helemaal juist, er werden dure producten als enige alternatieven voor mijn bestelling aangedragen, terwijl ik na zelf wat uitzoekwerk op hun eigen site een betere oplossing had gevonden voor veel minder geld. Retouren ging zonder problemen.

Mark 06-02-2020

Goede website met fysieke winkels waar je vriendelijk en behulpzaam wordt geholpen. Zowel telefonisch als in de winkel was de service prima, in mijn geval voor het kiezen van een verrekijker. Het was een grote plus dat je meerdere modellen in een winkel kon laten bezorgen om ze vooraf te testen en er een te kiezen. Goede competitieve prijzen.

Hilco 06-02-2020

een gebruikte flitser voor mijn XT-3 gekocht. Goede uitleg gehad en ging met een goed gevoel de winkel uit. Flitser bevalt erg goed!

fraderti 06-02-2020

Shop geeft jou een perfecte kijk op de producten en zijn snel en gemakkelijk terug te vinden.
Een compleet assortiment aan voordelige prijzen!

Robbert 06-02-2020

Duidelijk productoverzicht, ruim assortiment en goede prijzen. Bestellen gaat probleemloos en zeer snelle levering. Qua service kan ik nog niks zeggen omdat ik de camera pas net heb maar ik verwacht van een van de grootste van NL dat dit goed is geregeld. De garantie van 5 jaar is een van de redenen geweest om te kiezen voor CameraNU.

Klantenservice reageert snel. Ik wilde de afleverlocatie veranderen omdat ik die dag niet thuis zou zijn en dit verliep volstrekt probleemloos.

Tot zover prima ervaring!

Sjaak van Gent 06-02-2020

Al een aantal keer bij Camera.nu besteld en nog nooit teleurgesteld, prima kwaliteit van de bestelde producten en een supersnelle bestelservice, het lijkt wel of ze s'nachts ook werken.
Top klasse! Vandaar dat ik hier steeds terugkom.

Bart 06-02-2020

Ik koos voor CN vanwege een bijzondere aanbieding (hoge kassakorting), maar werd daar bovenop blij verrast met de excellente service. In de vorm van een uitstekende advies/chat, hoge inruilwaarde voor m’n oude apparatuur en een Same Day nalevering van een product dat later die dag op voorraad kwam. Niets dan volle tevredenheid!

juliette gribnau 06-02-2020

Het bestelde item werd vlot en correct geleverd, zij het dat er een onderdeel ontbrak. hierover heb ik telefonisch contact opgenomen, en reeds na 2 werkdagen kreeg ik bericht dat het onderdeel dezelfde dag nog zou worden nagestuurd, en dat gebeurde ook ! zodoende was ik zeer tevreden over de hele servoce

Aart 06-02-2020

Overzichtelijk site. Helpdesk via WhattApp sneller als dan aangegeven bij de klantenservice en an je mail wordt beantwoord als je een vraag hebt.

Marieke 06-02-2020

Al meerdere keren besteld bij cameranu. Erg tevreden en vind de levering ook altijd top en snel! Ik ga in de toekomst mijn bestellingen hier doen.

Julie 06-02-2020

Voordelige prijzen en super snelle levering! Breede gamma van kwaliteitsvolle producten.

Lydia 06-02-2020

Snelheid online shoppen, maar mag ook graag even de winkel bezoeken als ik in de buurt ben. Vriendelijk en deskundig personeel. Zeer positieve en klantvriendelijke ervaring met schoonmaken sensor ter plaatse.

Michael Roeterdink 05-02-2020

Ik heb, na een lang voortraject van selecteren, bij CameraNu de Sony camera aangeschaft. Zij hadden de aantrekkelijste combinatie van body en objectief voor een nette prijs.
Heb eerder bij hen al eens een spiegel reflex camera aangeschaft en daar op hun advies een tweedehands objectief bij gekocht. Nooit spijt van gehad.
Prima winkel!

Sjoerd 05-02-2020

Altijd goede service, snelle en professionele levering en duidelijke communicatie wanneer nodig. Tot nu toe altijd positieve ervaringen met cameranu.

EP 05-02-2020

De post had een storing.
Onze bestelling werd toch in de avond afgeleverd.
Via een andere postorderbedrijf.
Chapeau!!!

Faery 05-02-2020

Ik heb voor cameranu gekozen op advies van mijn zoon die vaker in de winkel en online producten bij cameranu gekocht heeft. Zeer tevreden over de snelle levering, de camera was uitstekend beschermd verpakt. Tussentijds updates over wanneer het pakket bezorgd zou worden.

Sander 05-02-2020

Perfecte service! Uiteindelijk het product geretourneerd omdat het niet beviel, wat geen enkel probleem was.

H.J.Keppels 05-02-2020

Ik ben vlot, keurig en correct geholpen door Uw medewerker. Ook adviseerde hij extra mogelijkheden van het toestel terwijl ik een lens voor het toestel kocht.
Ik zal binnenkort nog weer een boek aan Camera Nu brengen in verband een volgende aankoop.

Paula Guitoneau 05-02-2020

Zeer tevreden over het advies bij kieze van nieuw camera en telelens. Prettige winkel in Urk, waar je goed te woord wordt gestaan en alle artikelen kunt zien.
Diverse keren telefonisch en per e-mail uitleg gekregen over producten.
Koop via internet komen snel en goed verpakt aan.

Angela 05-02-2020

De website is duidelijk en er werd snel op mijn vraag via de email gereageerd. Voldoende betaalmogelijkheden, ook met creditcard. De bestelling werd snel geleverd.

Paul 05-02-2020

Heel breed assortiment, ook genoeg voor opnames op locatie, en snelle bezorging!

Rob 04-02-2020

Godox flitser besteld voor mijn Fuji camera. Door een misverstand een Canon versie geleverd. Contact opgenomen, alles werd meteen en snel opgelost, prima service, prima mensen!
Flitser is prima, zeer tevreden.

Pilonfotografie 04-02-2020

Ik was op zoek naar een professionele fotoprinter en had enkele types op het oog. Deze wilde ik, na het vele lezen van reviews, graag beide even zien en wat vragen nog stellen.

CameraNu had ze staan, kon mij helpen met advies en uitleg en ik ben vriendelijk geholpen, ze namen ook de tijd.

Prettige winkel en kom er zeker weer als ik wat nodig heb op fotografie gebied.

Piet van Sprang 04-02-2020

de bestelde telelens was in twee winkels even goedkoop. Ik heb toch gekozen voor Cameranu.nl omdat die mij betrouwbaarder overkwam. Was snel geleverd met UV filter. ik zal zeker weer hier kijken als ik weer wat nodig heb. Vooraf kan je vragen stellen per chat. Bevalt goed.

H. Huising 04-02-2020

Gelijk na bestellen van de camera een bericht ontvangen dat de bestelling in goede orde ontvangen was, en vervolgens zeer regelmatig statusupdates ontvangen over het bestelde item.
Bezorging was ook precies overeenkomstig de aangegeven tijd. Een zeer dikke voldoende!

Stephan 04-02-2020

Je kunt bij cameranu.nl makkelijk en snel bestellen ook de levering geschiet vlug. Ik heb maandag avond besteld en het was niet voorradig volgens de website. Dus ik dacht dat duurt even maar kreeg dinsdag een e-mail dat het woensdag geleverd gaat worden. Dus snel ondanks geen voorraad. TOP.

Geert 04-02-2020

Ik vind Camera Nu een heel goede en prettige winkel met een uitgebreid assortiment en bij de meeste verkopers veel verstand van zaken. Ook zijn ze niet beroerd je te helpen ook al koop je niks. Ze geven uitstekend advies, vind ik en ook afhandeling van klachten of reparatie gebeurt snel en professioneel.

Harm Prins 04-02-2020

Redelijke voorlichting betreffende Vortex verrekijker. Betere voorlichting is te vinden op Amerikaanse sites. 1x per telefoon en 1x middels chat contact gehad met CameraNU.nl.

Theo 04-02-2020

Super service, had onlangs wat fotografiespullen gekocht waaronder een screenprotector voor mijn camera Panasonic TZ200. Deze protector paste helaas niet goed en liet los. Gelijk 's-avonds gebeld en tot mijn verbazing had ik de nieuwe vervangende screenprotector de volgende dag al in de brievenbus. Kortom een perfecte service met prima prijzen voor fotospullen!

Hans 04-02-2020

Goede service en juiste informatie voor de aanschaf ontvangen. Een onderdeel voldeed niet aan mijn verwachting en mocht ik retourneren. Na ontvangst komt men met een alternatief. Hier nog even op wachten. Zeker een 9 voor complete pakket. Vrgr. Hans.

Marco 04-02-2020

Prima geholpen via de chatfunctie op de website. De medewerker gaf goede en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Complete bestelling inderdaad de volgende dag in huis.

Elisabeth 04-02-2020

Overzichtelijk, genoeg informatie om online keuzes te kunnen maken, supersnelle service en beslist nette prijzen

DBre 04-02-2020

Beste prijs voor de Canon 50mm lens en Mount Adapter. Spullen snel in huis, netjes geleverd

Bart 04-02-2020

Ik was in de winkel op de van Woustraat. De medewerker was geduldig, prettig en kundig.
Ik wist niks van verrekijkers en ging met enige kennis plus de perfecte kijker de deur uit.