Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Egbert-fotografie 11-01-2015

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Snel in te vullen bestelpagina.

Snelle levering op de door mij vastgestelde dag. Verpakking kan soms wat degelijker!!

Voor mij als amateurfotograaf voldoende keuze tegen heel goede prijzen.

Prettige bestelervaringen met deze (web)winkel.

Hans Boer 11-01-2015 Via de website gekocht

Het bestellen was zeer eenvoudig. Bovendien werd de printer eerder geleverd dan verwacht!

Niet alles, maar wel heel veel te vinden bij deze zaak.

Mads de jonge 11-01-2015

makkelijk bereikbaar, geen parkeer troubles ect

wij wilden een verrekijker van een goede kwaliteit/prijsklasse, werden goed objectief voorgelicht volledig vrijgelaten in onze keuze en goed gewezen op verschillen.

zeer uitgebreid, alle merken en soorten waren aanwezig, wat prettig is met het uitproberen

heb al meerder keren geroemd over jullie winkel

houtboutique 11-01-2015

Voor specialistische apparatuur kan ik in de regel op dezelfde dag na een uitgebreid advies de spullen direct meenemen.

Uiteraard begin ook ik eerst op Google en in de Cameranu.nl shop te zoeken. Als ik vervolgens naar de winkel ga krijg ik altijd een uitgebreid advies, waarbij ik vaak met een product de winkel uitga wat veel beter aan mijn behoefte voldoet dan hetgeen ik zelf had geselcteerd.

Ik heb regelmatig producten nodig die je niet zomaar overal kunt verkrijgen. Toch loop ik bij Cameranu.nl altijd de winkel uit met mijn spullen en hoef ik geen dagen op mijn bestelling te wachten.

Het persoonlijk advies wat ik hier altijd krijg wil ik voor geen goud missen. Samen met een uitgebreid assortiment en een goede voorraad vind ik dit een prima adres.

Uitgebreid en professioneel advies, goede voorraad en groot assortiment wat ik meestal direct in de winkel kan afhalen.

Jan8888888 11-01-2015

Goede winkel, dicht in de buurt met veel keuze.

Nieuw assortiment erg compleet. Iets meer occasions zou leuk zijn.

Goede winkel, veel keuze, meeste personeel heeft veel kennis.

Goede winkel, veel keuze, meeste personeel heeft veel kennis.

52Peet52 11-01-2015

eenvoudig te bestellen

ik had per ongeluk kennelijk aangegeven dat ik de camera op zou halen, maar wilde die eigenlijk gewoon thuis gestuurd hebben. Werd meteen alsnog in orde gemaakt en de volgende dag had ik hem thuis

ruim assortiment

zeker aan te bevelen

thes B. 11-01-2015

duidelijke website, bij de artikelen staat goede omschrijving, bestellen is simpel.

Goede service, als je een vraag online stelt krijg je altijd antwoord. Mocht het gekochte produkt toch niet goed zijn dan kan je dit zonder problemen (mits bon en verpakking in orde is ) ruilen .

Het assortiment vind ik prima, er is keus genoeg. Als je bijv. geen merk wil is er genoeg keus in alternatieven merken.

je krijgt goed advies.

ben tevreden met de winkel, op zaterdag is het wel heel druk.Ze werken met nummerbonnetje,

Klant in frankrijk 11-01-2015

Grote sortering, overzichtelijk, veel in voorraad. Rond nieuwjaar eenmaal voor een dichte deur gestaan wegens inventarisatie.

kapotte lader voor Canon filmcamera werd niet teruggenomen omdat er een plastic dekseltje ontbrak. De lader kostte slechts 29 euro. Nogal afgemeten wanneer men een camera van ongeveer 1500 euro koopt.

Bijna alles in voorraad.

Scherpe prijzen, goede voorlichting, grote sortering

Zie hierboven

Corrie4b 11-01-2015

Mijn camera was na 1,5 jaar kapot. Binnen de garantie en ik ontving een prima tegemoetkoming voor een nieuwe camera

ER werd totaal geen probleem gemaakt om de kapotte camera te vervangen. In korte tijd is dat beslist en mijn mailtjes werden snel beantwoord.

Er zijn heel wat geschikte camera's te vinden.

Veel keuze, goede garantie.

Wel, ik woon hier vlakbij en ondervind daardoor ook wel het voordeel van.

Mr. Nikon 11-01-2015 Via de website gekocht

zeer gemakkelijk om online wat te bestellen, mooie side trouwens ook.

personeel door de telefoon en via de side correct en beleefd en zeer behulpzaam.

van alles te koop, van goedkoop tot duur, van A merk tot B merk.

ik ervaar het als aangenaam te kijken en evt. te bestellen bij camera.nu dus waarom een ander niet.

zocht twee nieuwe batterijen voor de motordrive onder mijn Nikon D200, was nog een aardig prijsverschil tussen Nikon batterijen en Jupio batterijen. vroeg of er kwaliteitsverschil in was tussen die twee, en kreeg keurig antwoord dat de jupio batterijen niet onder deden voor die van Nikon. Dus het zijn de Jupio's geworden.

Lara_Daas 11-01-2015

Winkel is erg goed georganiseerd. Als je de winkel binnenloopt is er al meteen iemand aanwezig om uit te leggen hoe hun klanten systeem werkt. Dit is erg fijn.

Als jij aan de beurt bent gaat de medewerker jou helpen met je vraag. Er is dus maar persoon die jou de heletijd helpt. Ze nemen echt de tijd om jou te adviseren en te helpen. Je krijgt erg professionel en eerlijk advies. Ik zelf twijvelde nog over welke camera ik zou kopen. Ik heb toen een kopje thee genomen en heb even de tijd genomen om hier overna te denken. Toen ik besloten had kon ik direct bij dezefde medewerker afrekenen. Ook hebben ze een mooi alles in een pakket voor mij gemaakt. Ik wou echter graag een andere tas die niet bij het standaard pakket zat. Ook dit was geen probleem en kreeg ik alsnog de pakket korting. Ik gaf ook aan dat ik opzoek was naar een goede cursus en zelfs dat doen ze!

Veel keus en alles staat in de winkel om het te proberen. Als ze een bepaalde lens niet in de winkel hebben liggen halen ze die uit het magazijn om te proberen.

Alles aan deze winkel is positief. Goede service, hulp en medewerkers. En ook is de prijs super! Ik raad het iedereen aan.

Normaal gesproken geef ik nooit feedback, maar mijn ervaring met deze winkel was heel fijn. Daarom heb ik de moeite genomen om deze feedback aan te maken.

Roelof 65 11-01-2015

Alles is erg rustig opgezet, je loopt heerlijk op je gemak te kwijlen van alle prachtige dingen die er bestaan in de voor mij prachtige hobby van fotografie. Personeel op de werkvloer zijn erg kundig.

Werd direct geholpen op klantenservice en voordat ik er erg in had stonden alle gegevens in de computer om zo beneden mijn materialen op te halen. Zelfs beneden kwam de dame van klantenservice nog vragen of ik koffie wilde. Aan de balie werd ik zeer goed geinformeerd over de door mij gestelde vragen, en ging met een tevreden gevoel op huis aan. Super!!

Ruim voldoende keus uit verschillende merken, dus vergelijkingsmateriaal aanwezig. Erg handig.

Ik vind het gewoon super zoals ik ben geholpen, de internetsite ziet er netjes en geordend uit. Doorgaan zo!!

Ben gewoon zeer tevreden

extaxi 11-01-2015

ik zou niet weten hoe het beter kan

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling, kon naderhand nog prima aangepast worden om extra verzendkosten te voorkomen

als je het hier niet kunt vinden.....

Zeer tevreden over de keuze en afhandeling. Enige verbeterpunt wat mij betreft is de vriendelijkheid van de persoon die ik aan de telefoon had. Het kwam niet over alsof deze persoon met veel plezier zijn werk aan het doen was.

Poedafoto 11-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk klikken wat je zoekt; alles is zo gepiept. Ik heb een klanten id en dan ben je helemaal zo klaar met je bestelling en betaling.

Ik had het snel in huis en werd ook goed op de hoogte gehouden wanneer ik het kon verwachten. Het kwam snel en op het aangegeven moment. Goed verpakt, alles in orde.

ze hadden iets bijzonders in huis wat ik moeilijk te pakken kon krijgen.

er mankeert niks, dus waarom zou je deze zaak niet aanbevelen?

bert133 11-01-2015

duidelijke website werkt heel makkelijk

gewoon goed en snel en goedkoop

gewoon dik voldoende

spreekt voor zich

geen goed wat kan je er nog meer bij zeggen heel goed?

Maery 11-01-2015

Handige site. Kon gemakkelijk verschillende typen verrekijkers met elkaar vergelijken en beoordelen welke voor ons geschiktst zou zijn.

Gevraagd om aflevering op maandag wegens verjaardagskado. Dat lukte helaas niet omdat Post NL niet op maandag bezorgt. Bij openen pakje had men echter wel de verrekijker feestelijk, als kadootje, verpakt. Heel attent!

Ruime keuze verrekijkers. Voor ons voldoende m.b.t. hetgeen we naar op zoek waren.

Snel, attent, goede site en prima prijs.

jvdtoorn 10-01-2015 Via de website gekocht

Product goed te vinden en bestellen ging makkelijk

Snelle levering en goede duidelijke communicatie

Vooral de duidelijkheid, snelle levering en betrouwbaarheid is fijn.

Voor ons was goed duidelijk welke producten we moesten kiezen wat betreft de maat, omdat er goede info werd gegeven over de producten. Verder ging de bestelling voorspoedig.

HS2015 10-01-2015

Via de webwinkel snel en eenvoudig het juiste product besteld. Bij aflevering de plezierige optie om dit direct via lokaal afhaalpunt te laten lopen.

Geen services nodig gehad: door goede webwinkel met alle informatie.

Professioneel assortiment Canon producten en accessoires.

Webwinkel is goed en snel. Prima prijs!

Zie motivatie bij de eerdere punten.

een hobbyfotograaf 10-01-2015

thuis vanachter de computer zoeken en bestellen, m.n. als je al een accoutn hebt is dat heel gemakkeijk

keuze wanneer wordt bezorgd is perfect en het klopt.
Vooral als je niet altijd thuis bent heel erg prettig.
Ook bezorgen in de avond.

Er is beel te koop.

nog nooit een probleem gehad met cameranu.nl

voldoende keus. ze doen wat ze beloven. Je bepaalt zelf wanneer geleverd wordt.

Richard Oostrom 10-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Mooie site. Goede info en binnen een paar klikken alles geregeld.

Top. De bestelde Macbook Air zou klaarliggen bij de service balie om de wachttijd in de winkel te verkorten. Echter, daar lag hij niet. Maar geen probleem, ik kreeg een voorrangsnummer voor in de winkel en binnen 5 minuten stond ik met de Air buiten!

Verrassend! Je zou denken ze hebben hier alleen camera's. Maar de Apple hoek is zeer uitgebreid!

Goede prijs, goede service en goede website.

Ongelofelijk wat een assortiment. Werkelijk alles op het gebied van fotograferen is hier aanwezig en op voorraad. En ook nog eens allemaal te bekijken, betasten en te testen!

LouisSchmetz 10-01-2015

Goede website, ruime keus

duidelijke informatie en gerichte aandacht voor de klant

ruime keus, professioneel opgezet

In prima winkel

CameraNu is een professionele winkel waar een ieder kan slagen

Mr. S 10-01-2015

Service is uitstekend, maar gezien ze veel personeel hebben is de kennis (begrijpelijk) niet bij iedereen even sterk.

peter evers 10-01-2015 Via de website gekocht

alles is zeer snel verstuurd, zelfs op de dag dat de winkel gesloten was i.v.m inventarisatie. Dus een zeer goede service. en goede producten voor een uitstekende prijs.

ACKwant 09-01-2015

Heldere website.

Op zaterdag al direct een antwoord op een mail van mij.

Zeer compleet, ook voor professionals.

Ik bestel al jaren bij Cameranu en ook deze keer weer top. Ze hadden één van de kabels die ik had besteld niet op voorraad, maar toch werd de rest al verstuurd op mijn verzoek. Zonder extra kosten kwam de missende kale twee dagen later. Goed hoor.

Veerkamp 09-01-2015

goede en duidelijke site

direct bevestiging, en snelle levering

uitgebreid assortiment

prime webshop

Tasje nodig voor tablet, gevonden op de site van cameranu.nl. Direct besteld en de volgende dag bezorgd.

d.lamme 09-01-2015 Via de website gekocht

het artikel goed omschreven ;dus dan is het kiezen niet moeilijk

loepzuivere service wat wat gezegd komen ze volledig na

een ruime keuze voor elk wat wils

als andere mij zouden vragen dan bevel ik zonderenig probleem uw bedrijf aan

Een goede service met een hoge betrouwbaarheid de keurmerken zijn gegarandeerd waardevol

Fred2015 09-01-2015

Prima website met duidelijke product omschrijving.

Het product is volgens afspraak de zelfde dag nog verzonden.

Deze score heeft alleen betrekking op mijn ervaring tot nu toe, dus op bestel gemak en afleverservice. Ik heb verder geen punten kunnen beoordelen.

paulfiem 09-01-2015 Via de website gekocht

alles werkt vlot en naar wens

zeer snelle verzending

alles wat je zoekt t/m het topsegment

omdat het gewoon super werkt

M vDijk 09-01-2015

eenvoudig te vinden op de site

goed telefonisch te woord gestaan en DIRECT geleverd, ook al stond er op de site dat de winkel dan dicht zou zou

Heel vriendelijk, snel en kundig. Ook volgende keer weet ik jullie te vinden.

h.kraaijeveld 09-01-2015

Kan bij de kachel alles regelen.

Je weet gelijk of ze het hebben en hoe lang de levering duurt.

Meer keus als bij Bolcom

Goede service en zeer goede prijs(voordeliger) t.o.v. andere (web)winkels

Op meerdere sites gekeken en nergens zo goedkoop als bij cameraNu. Bij cameraNu een usb-stick gekocht die qua prijs goedkoper was als bij een andere website en 2 x zoveel GB.

JohnM29 09-01-2015

Het product was buitengewoon eenvoudig te vinden en de bestelling ben je in een maar eenvoudige stappen door

Ondanks dat we rond de kerstdagen bestelde en de winkel volgens de website dicht zou zijn hadden we het product gewoon de eerstvolgende werkdag in huis. Boven verwachting dus..

Nog nooit iets niet kunnen vinden..

Ik kan me op het gebied van foto/video geen beter adres voorstellen

Zeer complete leverancier op het gebied van foto/film, altijd vriendelijk en onafhankelijk advies. Men heeft echt oog voor je wensen en komen daardoor altijd bij de beste keuze uit en niet zoals zoveel andere winkels bij het merk waar ze zelf een goede relatie mee hebben.

pa.deligt 09-01-2015

wat ik nodig had was op voorraad

houden je perfect op de hoogte
als het onderweg is

kan niet beter

deze winkel geeft je vertrouwen

op de website heb je een goed over zicht van wat je kan bestellen. als je vragen heb krijg kun je altijd contact opnemen.

inevanboerdonk 09-01-2015

Site werkt perfect en service + antwoorden via "laat een bericht achter" worden meteen beantwoordt.

Ook deze keer had ik m'n pakket de volgende dag ook werkelijk in huis.

Tot nu toe heb ik alles bij cameranu.nl kunnen bestellen. Assortiment is heel uitgebreid en het scheelt ook nog behoorlijk in de prijs.

Cameranu.nl heeft een hele snelle service.
Cameranu.nl is goedkoop.
Cameranu.nl krijgt van mij een dikke 10

Sekonic L-308 Flashmate een dag na aankoop al thuis ontvangen. Hij was goed verpakt en werkt perfect. Ik zal zeker de volgende keer weer terugkomen bij Camera.nl als ik iets nodig heb.

Polenski 08-01-2015

Alles goed overzichtbaar

Buitengewoon goed geholpen
bij de verkoop en aankoop
van diverse fotoapperatuur.
Diverse mensen om te helpen dus wordt de boel niet afgeraffeld.

Erg uitgebreid

Ik heb er diverse keren gewinkeld en ben altijd heel vriendelijk geholpen.
Nooit het gevoel gehad dat ik met een jantje van leiden het riet in ben gestuurd.

De beoordeling is gebaseerd op de inkoop maar door omstandigheden ook de verkoop van fotoapperatuur. Zowel bij de inkoop als de verkoop ven ik erg vriendelijk geholpen.

edwin 01 08-01-2015

je kunt online bestellen en ook naar de winkel gaan .
waar je ook nog een goed advies krijgt

ben in het verleden zeer goed geholpen toen ik een probleem had.
en laats een goed advies gehad bij mijn laatste aankoop

is erg compleet wat er niet is kan worden beseld

voor ieder wat wils op fotografie gebied

ik kom hier al jaren altijd zeer goed en vriendelijk geholpen

sanderbakery 08-01-2015

Snelle levering.

Veel keuze, laagste prijs.

Aartje123 08-01-2015

Goede overzichtelijke site, makkelijke, overzichtelijke bestelmethode en heel snel en correct geleverd

Bij een klaarblijkelijke beschadiging van het product, direct antwoord op mijn vraag daarover, heeft Camera.nu een hernieuwde bestelling geplaatst bij de leverancier en een bevestigingsmail dat een nieuw product onderweg was.

Er is eigenlijk niets wat ik nodig heb dat Camera.nu niet heeft. De prijzen zijn meer dan goed in vergelijking met veel andere sites.

Gewoon doen! Waar voor je geld.

naam184249 08-01-2015

Soms moest je bij de website op het zoektbalkje een paar keer je zoekopdracht invoeren. Waarom dat was, weet ik niet, maar het was in elk geval lastig.
Verder was het gemakkelijk.
Ook het online betalen was duidelijk.

Ik heb op camaranu.nl op nieuwjaarsdag mijn bestelling gedaan. Mijn bestelling was op zaterdag aan het begin van de middag afgeleverd, omdat het eerst nog na nieuwjaarsdag afgewerkt moet worden. Ik was er erg blij mee dat mijn bestelling zaterdag al binnen was!

Het assortiment is erg uitgebreid!
Bijna alles wat je zoek kan je hier kopen.

Camaranu is erg betrouwbaar, De bestelling is geleverd binnen 24 uur, goede service, je kunt online kopen.

De website is erg duidelijk en overzichtelijk!

RoelB59 08-01-2015

Bestellen via de site is gemakkelijk en gaat snel.

Mijn bestelling kon niet door tnt post worden geleverd omdat deze te groot was. Na een week had ik mijn bestelling nog niet in huis, maar de service van cameranu.nl was uitstekend. Probleem is na volle tevredenheid opgelost. Tip om de verpakking beter aan te sluiten met het produkt. In mijn geval was de verpakking veel te groot.

Zeer ruime sortering aan foto apparatuur met daarbij een goede produkt omschrijving..

Ik zal cameranu.nl zeker aanbevelen bij anderen. Mooi assortiment met een goede prijsstelling.

Prima (internet) winkel.

vroem400 08-01-2015

Op de website van Cameranu.nl zijn alle onderdelen die te maken hebben met fotografie en video op een heldere en overzichtelijke wijze gecategoriseerd zodat je makkelijk en snel je gewenst product kunt vinden. Daarna gaat alles heel snel, kiezen, betalen, en je zending volgen tot aflevering.

Service is een belangrijk aspect zeker als het gaat om je aangeschafte producten. Nu voor de eerste keer te maken gehad met een garantie geval. Ook dit proces gaat net zo snel en makkelijk alsof je een product besteld. Je wordt ook nog goed op de hoogte gehouden van de afwikkeling.

Het assortiment is breed en vernieuwd. De focus wordt goed gehouden op de relatie met Foto & Video zodat het in ieder geval een specialisten winkel blijft met de daarbij behorende service zoals je mag verwachten. In dit geval een 9 omdat een assortiment altijd aan verbetering onderhevig is :-)

Het is een web-winkel die voelt also je er bent. Je kunt het makkelijk vinden, zo niet worden vragen goed en snel beantwoord em de afhandeling van garantie vragen lopen ook goed. Al met al heb ik tot op heden nog geen enkel negatief aspect kunnen traceren. Een van de redenen waarom ik zelf ook een trouwe klant ben.

Cameranu.nl is voor mij een trouwe ondersteuning als het gaat om mijn fotografie hobby. Onlangs een nieuw printer aangeschaft. Even vergelijken, als je je eigen criteria kent keuze maken, bestellen en de dag erna was de printer in huis. Ook mijn eerste garantie geval gehad van een Benro statief die twee jaar geleden is aangekocht bij Cameranu.nl. Ook dit wordt heel erg netjes afgehandeld. Het voelt alsof je als klant gewaardeerd wordt en dat dit ook zoveel als mogelijk tot uiting wordt gebracht in de communicatie met de klant.

Poppedouma 08-01-2015

Wij hebben eind 2014 een Sony spiegelreflexcamera gekocht bij Cameranu.nl. Wij hebben de service die bij jullie werd verleend als prettig ervaren, de juiste informatie bij verschillende camera’s. Ook als beginners met een spiegelreflexcamera, kregen wij de juiste informatie. Het personeel is klantvriendelijk, de koffie staat klaar. Top om daar een camera te gaan kopen.

TdeHaseth 08-01-2015 Via de website gekocht

De zoekfunctie is erg handig. Je vind heel snel en gemakkelijk waar je naar opzoek bent, vervolgens is het een kwestie van betalen en wachten.

Goed vooruit gedacht. De website is heel duidelijk. Ik vind de service dat het zo snel bezorg is ook heel goed!

Ik heb alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was. Ook heb ik handig gebruik kunnen maken van de Canon Cashback actie. Ik kon dan ook mijn vervolgaankopen vinden bij CameraNU.nl

Ik vind het een prettige, overzichtelijke website. Aankopen zijn gemakkelijk te plaatsen, de de service van het snelle afleveren vind ik erg goed! Tot nu toe heb ik alles wat ik wilde op voorraad gekregen, dus dat is ook erg netjes! Niemand wilt lang wachten op zijn/haar aankopen.

Thymen Holleman 08-01-2015

Overzichtelijke webshop met een prettig bestel- en betaalsysteem.

Een bestelling van een Nikon 1 J3 systeem camera gedaan op 31 december. Op de site was duidelijk aangegeven dat er aangepaste openingstijden waren ivm de feestdagen. 31 December en 2 januari gesloten. Echter is de bestelling toch op 2 januari behandeld en is de bestelling ontvangen op de 3de. Sneller dan ik had verwacht. Super service!

Zeer groot assortiment.

Het cijfer zegt genoeg lijkt me.

Een groot assortiment en een overzichtelijk webshop. Scherp geprijst en heb goede ervaringen met de snelle afhandeling van de bestellingen.

j.van.cranenbroek 08-01-2015 Via de website gekocht

zoeken naar de juiste producten was niet heel overzichtelijk naar mijn idee.

snel verzonden en thuis, zelfs tijdens feestdagen.

mooi compleet

Zoals wat ik verwacht van een internetwinkel.

Goede keus, betaalbaar en heel snel in huis! Alleen de product beschrijvening waarvoor de producten gebruikt kunnen worden mag mischien wat beter. Een zonnekap was verkeerd besteld.

Charley Smink 08-01-2015

De website is lekker toegankelijk en intuïtief.

Er wordt met kennis van zaken snel en adekwaat op vragen gereageerd.

Ook zeldzame en bijzondere artikelen zijn hier te krijgen.

Je krijgt een goede service tegen een goede prijs

Har 45 08-01-2015

Uitstekende website, groot assortiment, goede telefonische adviezen (zo nodig), kortom een 9 want alleen een face to face contact is een 10 waard.

Uitstekende website, groot assortiment, goede telefonische adviezen (zo nodig), kortom een 10 want voor een face to face contact moet je dan maar een keertje naar de winkel in Urk rijden (geen straf...maar wel erg verleidelijk!)

ik was erg aarzelend over zo'n Sling tas, maartijdens een paar wandelingen (nou ja, sjouw-tochten) door nachtelijk Amsterdam (want...Lightfestival!), met statief vaak aan de ts heb ik een nieuw gemak ontdekt: de Sling tas. Binnenkort bestel ik een maatje grotere voor de zomervakantie denk ik.

Bouwfotografe.nl 08-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Top! Nummertje trekken werkt perfect wordt regelmatig geholpen door het zelfde personeel wat ook leuk is waardoor je een binding krijgt met de winkel.

Wordt altijd met veel plezier geholpen. Vandaar dat de ritjes naar jullie toe nooit een probleem zijn zowel vanuit Twente of vanuit Utrecht kom ik graag naar jullie toe.

Ik kan voor alle onderdelen of camera's naar jullie toe super!

Dit doe ik altijd! Ik heb een mindere ervaring bij jullie concurrent dus verspreid daarom jullie naam des te meer!

Zie alle het bovenstaande. Top winkel!!

SimonFriso 08-01-2015

Bestellen ging supermakkelijk, voor het eerst mobiel.

Altijd snel en goed geweest.

Veel artikelen, goede prijzen.

Ik ken op het moment niet een fijnere winkel op het gebied van camera's.

Ik heb deze lens aangeschaft voor het filmen met met DSLR. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over het objectief. De scherpte aanpassen is even wennen maar snel genoeg onder de knie. Het gewicht is heerlijk, een zware lens voelt altijd goed aan. Wat vertekening betreft, ik merk er niks van tijdens het filmen. Het beeld doet me denken aan professionele broadcast camera's. Misschien dat dat met foto's meer zichtbaar is. Het enige minpuntje wat ik ben tegengekomen is zijn de diafragmastops. Als je filmt en tijdens de opnames je diafragma moet aanpassen ga je dat duidelijk zien. Elke keer als je je diafragma een stukje opent of sluit, gaat dat met een tik. Daarmee beweegt direct je hele camera. Ook zit er geen autofocus op. Zelf gebruik die nooit, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die er wel graag op zouden willen hebben.

Suha 08-01-2015 Via de website gekocht

het is heel simpel om te bestellen

Netjes afgeleverd

heel goed

Waylon33 08-01-2015

Bij cameranu.nl is het winkelen helder duidelijk, correct en service gericht.