Deze score is berekend op basis van 2599 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RishiCh 21-05-2015

Overzichtelijk maar soms iets te druk uitziende website. Maar werkt perfect, snel en rechttoe rechtaan. Bijna perfect!

Niet te snelle reactie op mailtjes (ca. 1 werkdag), maar wel perfect geholpen. Uiteindelijk naar de winkel geweest, en daar prima afgehandeld.

Beter is niet mogelijk, echt alles te vinden op fotografie gebeid.

Los van het feit dat ze eigenlijk altijd de goedkoopste zijn in vergelijkingssites op fotografiegebied, hebben ze de meest volledige assortiment, geven ze perfect advies en hebben ze een perfecte service levering.

Goedkoop, snel, deskundig, alles te vinden op fotografiegebied en een perfecte service!

Arnoud.1978 21-05-2015

Duidelijke website waarin producten gemakkelijk te vinden zijn. Bij de productinformatie moet je "meer laten zien" klikken om de hele tekst te lezen. Persoonlijk zou ik standaard de hele tekst willen zien. Scheelt weer een extra klik.

Deze is lastiger om te beoordelen aangezien ik geen persoonlijk contact hebt gehad. Website is duidelijk en de levertermijn voldoet aan de verwachting. Tevens wordt je duidelijk via email op de hoogte gehouden van de levering.

Zeer ruim gesorteerd en voldoet zeker aan de verwachtingen. Er is voldoende keuze binnen een productgroep en ook in verschillend prijsklasse. Een tip. Ik heb ND-filters besteld met daarbij nog een aantal bijbehorende artikelen. Op een andere website kan je nog een korting van 10% krijgen bij bestelling van meerdere artikelen in een. Dit zou ertoe bij kunnen dragen dat mensen net iets eerder voor deze winkel zouden kiezen.

Ik heb nu al twee keer iets bij jullie besteld en over beide bestellingen ben ik zeer tevreden. Er staat duidelijke info op de website, er is genoeg keuze en de levering is ook prima.

Zie ook boven. De website is overzichtelijk met duidelijke informatie en met een zeer ruim assortiment. Er is een snelle levering van het product, alles netjes verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het moment van levering.

Cees29 21-05-2015

Site werkt goed evenals het aanmelden van een nieuwe account.

Kreeg een beschadigde doos die niet al te netjes eerder geopend was en zeer liefdeloos opnieuw gesloten. Een gebruiksaanwijzing die gescheurd was (klaarblijkelijk door eerder gebruik).Het product was weliswaar onbeschadigd en lijkt compleet...
Geen retour documenten....
Dus Hmmmmmmmmmm. Zo met lenzen????

Zeer compleet assortiment. Vooral tav lenzen!

Zie Service

Ik heb ernstige twijfel over de zorgvuldigheid en aarzel zeer iets meer kritisch bij jullie te bestellen. Ik ben benieuwd hoe jullie op mijn verzoek om extra snelkoppel plaatjes reageren......

Sparky157 21-05-2015 Via de website gekocht

Heel simpel om je bestelling te plaatsen

Prima service en meedenken als er soms toevallig een artikel niet is zoeken naar een alternatief en het eventuele verschil is gemakkelijk te verrekenen

Gerard1011 21-05-2015

Als internet winkel is prima shoppen bij Cameranu.nl. Als je naar de winkel wilt, is het voor mij bijna een dagje uit maar dat is het dan ook waard.

Ik ben deskundig geholpen. Ik mocht zelfs met de lens naar buiten om foto's te maken.

Bij Cameranu.nl hebben zij alles wat ik zocht. Ben dus zeer tevreden over het assortiment.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening in zijn geheel. Bovendien heb ik het idee dat de prijzen prima zijn ten opzicht van de concurrenten.

Ik ben zeer tevreden op de wijze waarop Cameranu.nl mijn geholpen heeft bij het aankopen van mijn NIKON. Cameranu.nl is al internetwinkel zeer betrouwbaar weet ik uit ervaring en ook dan is de service perfect.

cvt72 20-05-2015

Even zoeken voor een digibeet

Vanaf de bestelling wordt je door de verdere afhandeling geleid. geweldig

een winkel die doet wat ze zeggen. Koop hier gerust

Ondanks dat het de avond voor Hemelvaartsdag was werd er 100 % aandacht aan je bestelling gegeven. je kreeg echt het gevoel dat je een waardevolle klant was.

G.Crooswijk 20-05-2015

Duidelijk en soepel als je al een account hebt.

Razend snelle bezorging van een occasion,zonder bezorg kosten.

groot assortiment van de verschillende produkt groepen.

Makkelijk bestellen,groot assortiment en razend snelle bezorging

Heb al een aantal jaar een account, de site is overzichtelijk en men heeft nieuwe produkten als één van de eerste.

Lette 20-05-2015

Alles wat ik nodig heb voor fotografie in één winkel.

Alles voor de professionele fotograaf!

Ik raad iedereen aan om, voor ze iets kopen op het gebied van fotografie eerst te kijken bij CameraNu vanwege het assortiment, de service en de scherpe prijzen.

Voor aankoop van fotografiespullen rijd ik altijd naar CameraNu. Het kleine uur rijden heb ik er graag voor over. Weinig winkels hebben zo'n compleet aanbod van apparatuur en accessoires. Daarnaast heeft het personeel veel kennis en is de service erg goed.

Nicole Bakker 20-05-2015 Via de website gekocht

Heldere website met vergelijkingsmogelijkheid

Snel bezorgd en heldere info over het bezorgproces

Voor mij ruim genoeg!

Goede website, goede service, ruim assortiment.

JohGHahn 20-05-2015 Via de website gekocht

De indeling van de webshop is helder en overzichtelijk, de beschrijvingen duidelijk.

Gewoon goed, zoals het moet!

Heel af en toe grijp ik mis, maar doorgaans hebben ze dan een goed alternatief te bieden. Even bellen of mailen en weer een tevreden klant.

Heb ik al gedaan!!

Cameranu is een prima webshop waar ik als fotograaf graag klant ben! Ook als het om kleine onderdeeltjes gaat staan ze voor mij klaar.

dickmuller 20-05-2015

Alles kan bij deze leverancier. Order veranderen, aflevering veranderen, en nog een lekker bakkie koffie, waar vinden dat ook?

Uitmuntend, alle vragen deskundig beantwoord, camera defect, zonder moeilijke vragen een nieuwe.

Van alles te koop en in alle prijzen.

Gezien bovenstaande ervaring, zonder nadenken bij iedereen .

vdwal67 20-05-2015

Overzichtelijk website, waarop ik snel het gewenste product kon vinden.

De service is goed, maar de wachttijd voor de camera was lang. Toen uiteindelijk wel kits aanwezig waren, bestaand uit lens en camera, terwijl ik alleen een camera wilde, heeft men mij geholpen door de kit te splitsen.

ik zocht iets specifieks en dat was in het assortiment

Prima geholpen

TeamNikon 20-05-2015

Overzichtelijke site, gewenst artikel supersnel te vinden via de zoekfunctie. Bij vragen snelle reactie via mail.

Snelle levering, vriendelijke klantenservice aan de lijn gehad. Echter bij mijn vraag over het product konden ze me geen antwoord geven en werd me na wat zoekwerk afgeraden om het artikel aan te schaffen. Na een rondje bellen elders alsnog het antwoord gevonden en bij CameraNu het artikel aangeschaft.
Niet erg (het ging om een heel specifieke, weinig gestelde vraag) maar wel een beetje jammer.

Zeer uitgebreid, naar mijn idee alles te krijgen :-)

Gewoon een goede webwinkel met snelle levering

TristanS 19-05-2015

Het zoeken en vinden van producten gaat zeer gemakkelijk door de verschillende in te stellen filters. Het bestel- en betaalproces is duidelijk, gaat zonder problemen en alles is snel afgehandeld.

Over de service ben ik goed te spreken voor zover ik daarmee in aanraking ben gekomen. vb. Ik vroeg naar de levertijden van verschillende lenzen. Ik had zeer snel reactie met de informatie. En de informatie klopte precies want de lenzen waren weer voorradig op het toegezegde moment.

Het assortiment is zeer uitgebreid te noemen. De prijzen zijn gunstig en in elke prijsklasse is er wat te vinden.

Ik vind het een zeer prettige winkel en door de overzichtelijkheid en uitgebreidheid van de site, goede prijzen, service en snelle levering zou ik deze winkel zonder twijfel aanbevelen.

Gewoon zeer tevreden.

Lizzy58 19-05-2015

heel overzichtelijke site waardoor alles goed en snel te vinden is

de levering was snel en volgens verwachting, goed kunnen volgen via track en trace,tijdindicatie levering klopte goed

een zeer uitgebreid assortiment

duidelijke en overzichtelijk

mooi idee is het filmpje waarin je kunt zien hoe de bestelling verloopt, en dat een medewerker dat duidelijk uitlegt. Ik heb het kunnen bekijken na mijn bestelling. Mag wat mij betreft ook voor het plaatsen van een bestelling. Komt dan nog overtuigender over.

sierramikephoto 19-05-2015

Goede website met groot assortiment, waar je verlanglijstje kan aanmaken.

Refund na retour snel en zonder gezeur. prima. Goede mogelijkheden voor tax refund als je in buitenland woont.

groot assortiment, op gebied cameratassen zelfs uitzonderlijk groot

Geen minpunten...

Janny Ymker 19-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Grote keuze en alles is uit te proberen

Ondanks "zaterdag drukte" op een maandagmiddag alle tijd voor uitleg en vergelijk

Heel veeeel keuze

Veel keuze, aardige mensen met kennis van zaken

Veel keuze en veel merken. Grote voorraad. Alles kun je uitproberen. Goede uitleg. En.....niet onbelangrijk, vriendelijke mensen.

Harry Roestenberg 19-05-2015 Via de website gekocht

vlotte en correcte afhandeling

informatie is helder en blijkt te kloppen

Mexxs 19-05-2015

Ruime parkeerplaats
en uitgebreide winkel waar het assortiment groot is.
Voor de profi is er boven een speciale etage.

Gebeld of ze mijn artikel op voorraad hadden en meteen gereserveerd voor mij.
Volgende dag meteen opgehaald en het lag klaar.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Dimitri Georganas 19-05-2015

Vond meteen wat ik zocht.

Camera werd binnen een dag geleverd in prima conditie.

Aardig compleet

Gijs Mortier 19-05-2015 Via de website gekocht

Zoek van product ging er makkelijker door de handige en overzichtelijke homepage

Service was perfect! rond 8 uur 's avonds bestelde ik mijn product en de volgende dag lag het het op de deurmat, top!

Erg breed assortiment, alleen het het huur-assortiment kunnen op sommige vlaktes nog wat breder. Denk bijvoorbeeld aan stabillizers.

Erg fijne online webshop met goede service. Iedereen die ik over jullie vertel is enthousiast.

Erg fijne winkel met een heel breed assortiment, goede service en scherpe prijzen.

Zeau 19-05-2015

Goed bereikbaar en deskundig advies,

Snelle levering, goede informatievoorziening en tijdige updates over de levering.

Zeer uitgebreide webshop, ook specialistische onderdelen op voorraad die je niet overal ziet.

Gezien mijn ervaring met deze winkel, bestel gerust!

Al jaren tevreden klant zonder ook maar één teleurstellende ervaring.

Lia 2678 19-05-2015

Makkelijk bestellen en super snel geleverd

Ze hebben veel en makkelijk zoeken

Doen gewoon dat ze moeten doen

Sijpersma 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Ruime parkeergelegenheid voor de deur, van een makkelijk te bereiken winkel

Als je hulp nodig hebt bij het maken van je keuze dan staat er iemand tot je beschikking, die je altijd een uitgebreid en eerlijk advies. En als je rustig zelf wilt kijken dan kan dat ook.

Ruime keuze op zowel de webshop als in de echte winkel. Voor ieder wat wils.

Als ik weer iets nodig zou zijn voor mijn camera, dan zou ik er speciaal voor naar Urk rijden.

Ik denk niet dat mijn gegeven antwoorden nadere uitleg nodig hebben. *** Topwinkel***

martin6105 18-05-2015

CameraNu beschikt over een goede website, met logische indeling en uitstekende zoekfunctie. Dit maakt het makkelijk om snel te vinden wat je zoekt.

Tijdens mijn bestelling ging er iets fout waardoor een dubbel bedrag werd afgeschreven van mijn rekening. Voordat ik dit zelf doorhad was er al een mail waarin dit stond verwoord en dat het teveel geinde uiteraard werd teruggeboekt. Nadat ik telefonisch had aangegeven liever nog een artikel te ontvangen en dat te verrekenen met het openstaande bedrag werd ook dat nog dezelfde dag geregeld en bevestigd per mail. De extra verzendkosten nam CameraNu uiteraard in dit geval ook voor eigen rekening. En ja, na twee dagen had ik de nog resterende twee euro zoveel ook op mijn rekening staan. Eigenlijk volstrekt normale bedrijfsvoering, maar excellent en zeer vriendelijk uitgevoerd.

Ik zou zeggen neem gewoon zelf een kijkje en vorm je eigen oordeel.

Gewoon een prima winkel, uitgebreid assortiment en een uitstekende klantenservice.

Berners Swolgen 18-05-2015

Zeer tevreden over de vorige camera, dus de keuze voor het merk was snel gemaakt : Canon. Camera is lekker compact en dus goed over mee heen te nemen. Minpuntje is dat de flitser handmatig uitgeklapt moet worden. Na een paar weken wel problemen met de schuifjes voor de lens. Bij het aan en uitzetten blijven de schuifjes hangen. Mocht camera opsturen maar dan ben ik hem een paar weken kwijt. Met een vakantie voor de deur, dus toch maar even wachten, de camera functioneert verder goed. De schuifjes gaan inmiddels weer wat soepeler, maar het lijkt dus wel een zwak punt. Dan waren die ouderwetse lensdoppen zo slecht nog niet.

FSchoo 18-05-2015

Je komt binnen een paar kliks bij je gewenste product.
Ik was op zoek naar monitor callibratie en vond heel snel de Spyder 4pro

Omdat ik nog iets wilde weten heb ik nog even Cameranu.nl gebeld, en ze gaven aan dat als ik toch iets anders wilde, ik gewoon mijn geld terug kreeg

Van elk product hebben ze bij Cameranu.nl een ruime keus.

Door de kennis en goede aftersales, kan ik deze Cameranu.nl aan iedereen aanbevelen

Goede service en snelle levering van het product.

Gerardw58 18-05-2015

Duidelijke site maakt het makkelijk je product te vinden

goede service, snelle terugkoppeling via de mail

ruim arsortiment

betrouwbare webwinkel met veel keus

Snelle levering van het bestelde product ondanks dat het op de site als " tijdelijk niet leverbaar " stond aangegeven.

J. Moerland 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Over het algemeen maak ik geen gebruik van de website om apparatuur aan te schaffen. De website wordt door mij gebruikt om een grove selectie te maken. Het gemak van Cameranu zit er voor mij in dat je dan naar de winkel kunt, en goed en gedegen advies krijgt.

Goede mensen die alle tijd voor je nemen. Gedegen advies, en niet uit op de hoogste omzetten per klant, maar zorgen ervoor dat je aanschaf past bij je behoefte. Als er iets niet klopt uitermate flexibel, geen gezeur.

Gewoon, alles wat je zoekt

Zeer goede service, wat mij betreft een absolute aanrader voor iedereen.

Tel de bovenstaande beoordelingen op en wees verstandig. Rij even naar Urk, en accepteer dat je even moet wachten. De verkopers nemen namelijk alle tijd voor iedereen, ook voor jouzelf!

T. Vis 18-05-2015

Gemakkelijk thuis bestellen en beoordelingen van anderen lezen

Vlotte levering en service. Mijn betaling was misgegaan maar was met één telefoontje zo opgelost

Geweldige keus

In principe beveel ik geen winkels aan maar over cameranu ben ik zeer tevreden

Prima lens gekocht, vlot geleverd en prima service

rwstout 18-05-2015

Onderdeel (zonnekap) was makkelijk op de site te vinden.

De kap bleek niet te passen. Overleg via e-mail leidde tot een prima oplossing.

Ze hebben heel veel, maar natuurlijk niet álles.

Makkelijke site, prima service, ook in de winkel zelf.

Prima assortiment, snelle levering, prima service bij vragen en problemen, lekkere koffie in de winkel.

Naam1225 18-05-2015

Mijn bestelling was in nog geen 10 minuten gedaan.

Geen service nodig gehad, maar de bestelling is goed verlopen.

Alles wat ik heb opgezocht was in de webshop te vinden.

Gewoon goed, niets op aan te merken.

Ton Bos 1953 18-05-2015

Het bestellen via internet is duidelijk, gaat snel en last but not least is betrouwbaar!

Het contact met medewerkers is correct en klantgericht en niet alleen in woorden maar zeker ook in daden.

Is groot, of ik nu een canon 5 D mark III heb gekocht of later een "cotton carrier" vest, en altijd op voorraad.

Aan een ieder! Reden, zowel in de winkel als in het telefonisch contact deskundige communicatie en grote klantgerichtheid.

Bovenstaande motiveringen zijn gebaseerd op vele inkopen die ik bij cameranuf heb gedaan. Prijsstelling is scherp en dus concurrerend. Dit gaat niet ten kosten van de prijs - kwaliteitverhouding. Kort en goed: CameraNu is aan aanrader!

Co Boomgaard 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Je kan alles zien en in je handen nemen.

Je wordt vlot en correct geholpen en bij vragen krijg je een goed antwoordt.

Materiaal die je niet in een gewone fotowinkel kan kopen, hebben ze hier gewoon op voorraad.

Gewoon heen gaan, je kan daar echt alles zien wat er aan foto apparatuur te koop is.
Vaak is dit prettiger dan dat je op internet kijkt.

Ik vind dit een prima zaak die ook alles bij elkaar heeft staan.

zoomsnel 18-05-2015

bestelling is makkelijk te plaatsen

ondanks wat de stagnatie in de betaling door storingen werd er service verleend om alsnog snel het artikel te leveren!

ruim voldoende artikelen

Goede service en snelle levering. Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Goede service, bereikbaarheid en snelle levering. Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Gert Gelmers 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

CameraNU is gemakkelijk te bereiken en er is voldoende parkeerruimte. Nadeel is dat het 40 kilometer rijden is vanaf mijn woonadres.

Over de service van CamerNU ben ik helemaal tevreden. Je wordt er goed geholpen en gadviseerd. Je krijgt de mogelijkheid om iets uit te proberen voordat je het koopt.

Ik heb bij CameraNU altijd kunnen vinden wat ik wilde kopen.

Ik beveel iedereen aan om de inkopen bij CameraNU te doen. Dit omdat er goede service wordt verleend en serieus met klachten wordt omgegaan.

Al met al is CameraNU de ideale fotshop voor mij. Het liefst bezoek ik de winkel. Daar krijg ik altijd goed advies en goede hulp. Problemen worden netjes opgelost. En men is altijd bereid om net een stapje meer te doen.

de Ruijter 53 18-05-2015

Zeer deskundig advies geheel aansluitend op onze wensen.

Zowel wat prijsklassen betreft als soort gebruik voldoende keuze.

Goed assortiment, gunstig prijzen en deskundig personeel.

Er werd deskundig advies gegeven en we kregen alle tijd om verschillende verrekijkers die aan onze wensen voldeden te proberen en te beoordelen. Goede tips gekregen over hoe de verrekijker te gebruiken.

Riek de Maar 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Er is altijd iemand die deskundig is speciaal voor jou vraag

Direct op de service afdeling personeel die kan helpen

Heel veel artikelen voorradig anders direct te bestellen en je wordt gemaild zodra het er is

Al veel vrienden geïnformeerd naar deze zaak

Ik ben heel enthousiast over deze zaak en haar personeel!

BcT 17-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Het is even rijden voor een goed advies en een goede keuze. Over het algemeen goed en kundig personeel.

Ik heb een uitstekende voorlichting gehad. De levering gaat prima (in de winkel afgehaald). Goed advies bij aankoop van accessoires.

Een breed assortiment.

Anbrui 17-05-2015

Heerlijk rondkijken, zonder druk, alle tijd aan de balie

Zeer duidelijke en volledige uitleg over welk product ik maar iets wil vragen. rugtas, objectief, camera, sd card, het maakt geen verschil.

Altijd vriendelijk, geen problemen bij vragen na aankoop, uitstekende winkel

Peter van Buuen 17-05-2015 In de winkel gekocht
urk

Wordt goed geholpen. Duurt wel even voordat je aan de beurt bent maar dat is het wel waard

Heel goed. Super advies en medewerker was heel geduldig. Liet ook even buiten zien hoe de camera werkte.

Ruime keuze. Voldoende voor een goede keuze

Meteen het advies en het assortiment is het waard

Prima winkel en ruime keuze. Vooral de service vond ik belangrijk. Je koopt toch niet elke dag een fotocamera.

Monique_1977 17-05-2015

Duidelijke site, goede specificaties per product. Van de Tassenwijzer werd ik niet veel wijzer en jammer dat bij de filters niet de afmetingen of soort camera (ik was op zoek naar een tas) te filteren zijn.

Erg behulpzame medewerkster. Ik had een tas besteld waar mijn camera niet in bleek te passen. Zij hielp me telefonisch met de retourzending en regelde een tegemoetkoming in de verzendkosten. Daarna ontving ik een mail met alternatieven met de juiste maat voor mijn camera. Top!!

Keuze genoeg

Cameranu.nl staat in mijn lijstje webwinkels om te onthouden!!

Neeltje Bakker 17-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

je komt in de winkel, je trekt je nummer. En je kunt je eerst oriënteren in de winkel. dit is een fijn concept

Je word door zeer deskundig personeel geholpen

Bijna alles hebben ze op voorraad, en moet het besteld worden is het binnen een paar dagen al geleverd

een zeer compleet assortiment

M_Rijpkema 17-05-2015

Simpel bestellen via het net

We hadden de bestelling om 21.30 uur gedaan en hadden het de volgende dag om 11.00 uur in huis

Alles op voorraad

Ik bestel nooit meer ergens anders

Nu al meerdere keren producten besteld bij Cameranu.nl. Het is altijd goed en snel geleverd!!

1953peter 16-05-2015

heldere informatie

Zeer snelle bezorging en heel goede informatie daaraan voorafgaand

Prima !

Zeer goede eerste ervaring !

E.J. van Ooijen 16-05-2015

Zowel online een reservering geplaatst en ter plekke betaald als in de winkel.
Site is duidelijk. Reservering plaatsen makkelijk.

Winkel ligt voor ons op rijafstand en het is een prettige winkel. Handig nummersysteem waardoor je de juiste persoon krijgt te spreken wanneer je wat meer info wilt. Op een mail die ik eens gestuurd had voor advies een goed antwoord gekregen met de mogelijkheden. Levertijden korter dan verwacht, er is een goede voorraad.

Er is een goede voorraad, maar niet alles. Ik kon wel alles krijgen wat ik nodig had, maar verder kun je goed bestellen. Ik zie er nog eens dingen die ik nog niet eerder had gezien. Altijd leuk om dan even rond te kijken. Breed assortiment.

Jazeker. En dat doe ik ook al regelmatig.

Zowel de site als de winkel vind ik erg prettig. Professioneel personeel. Handig dat je een nummer kan trekken voor je beurt. Misschien een tip; ook nummer voor alleen verkoop zonder informatie. Heb laatst half uur staan wachten omdat alle verkopers bezig waren met informatie verschaffen, terwijl ik met minder dan 5 minuten klaar was. Ik had nl. al vooronderzoek gedaan via de site en wist wat ik hebben wilde en wat er op voorraad was. Maar ik weet ook dat wanneer ik zelf info zou willen hebben dat er de tijd voor wordt genomen en daarom vond ik het niet heel erg om te wachten. Had ik deze ervaring niet gehad dan had ik service een 10 gegeven.

C. Ket 16-05-2015

Ik zocht en vond heel snel een nieuwe printer

's Avonds laat besteld en de volgende middag al bij me thuis

Zo veel dat je bijna de weg kwijtraakt

Groot assortiment, goede service en lage prijs

Mijn printer begaf het plotseling en ik had snel een nieuwe nodig en dat is fantastisch gelukt

Tjerk foto 16-05-2015

Alles goed uitgestald.

Hulpvaardige adviseurs welke je niets aansmeren

Goed en breed assortiment

Brede keuze voor goede prijzen. En na de koop kan je lekker in Urk vis gaan eten

G.J.Pol 15-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Telefonisch bestellen en zelf je bestelling ophalen gaat prima!!!

Telefonische bestelling is netjes afgerond. Prima

Alles op het gebied van camera's is aanwezig en kan vrijwel direct worden uitgeleverd

Zonder meer!!!

Prima deskundige afhandeling van klanten wensen.

arko500 15-05-2015

Gemakkelijk te vinden

Op de dag van bestellen waren er problemen met betalingen via IDEAL. Net zolang meegewerkt tot er een oplossing was om bestelling uit te kunnen voeren.