Deze score is berekend op basis van 2699 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lambert Grolleman 24-06-2015

Je hebt gemak dat je online kunt bestellen maar ook zeer veel gemak ed wordt uitgelegtt

de Service is gewoon top. Je wordt op de pro afdeling zeer goed geholpen en voorzien van allerlij tips.

zeer goed assortiment en keuze uit veel producten. Echt gewoon top

Ik wordt er al jaren goed geholpen en is een aanrader voor een ieder die iets goeds zoekt.

Cameranu is gewoon een top winkel. Goede uitleg. Goede site

Bibi_ 24-06-2015 Via de website gekocht

De website is erg gebruiksvriendelijk.

Goede service en snelle levering van mijn bestelling.

Ruim assortiment om uit te kiezen, prijzen zijn redelijk.

Ik zou deze website zeker wel aanbevelen.

Ik vind camera.nu een fijne en betrouwbare website. Veel keuze en snelle levering, waarbij je via de mail goed op de hoogte wordt gehouden.

Hans90678 24-06-2015

Makkelijk bestellen. Betrouwbare informatie over voorraad.

Deskundig en enthousiast personeel met antwoord op inhoudelijke vragen.

Zowel voor de amateur als de professional.

Ik heb in de winkel mijn product opgehaald. Daar werd ik prima geholpen door een deskundige en enthousiaste medewerker.

Henk Plas 24-06-2015

Vanuit je luie stoel artikelen bestellen bij CameraNu is erg eenvoudig. Ook de telefonische hulp is uitstekend: er wordt met je meegedacht !!

Er wordt bij CameraNu niet gezocht naar de duurste oplossing, maar naar die oplossing die het best bij je past. Dat is een erg prettige bijkomstigheid !

Overal gezocht naar een speciale voeding voor mijn Nikon camera. Nergens op voorraad. Ik vroeg CameraNu die te bestellen, maar dat was niet nodig: gewoon op voorraad !

In alle gevallen. Voor mijn werk heb ik vaak video- en fotocamera's nodig. Ik bestel eigenlijk alleen nog maar bij CameraNu !

Door het gemak en de grote voorraad (en toch niet duur) is CameraNu mijn standaard leverancier geworden !

dick van egmond 24-06-2015 Via de website gekocht

thuis winkelen is altijd gemakkelijk

kan ik niet beoordelen maar de artikelen worden snel geleverd

is naar mijn mening voldoende

alleen al door de snelle service

waar de meeste het artikel niet hadden en als ze hem wel hadden was het daar veel duurder,hadden jullie hem wel

michelsalt 24-06-2015

Hele goede handige website

Ook kort na bestelling kan nog een telefonische wijziging doorgegeven worden

Alles wat ik zoek

Prijzen zijn ook goed

stefanhage 23-06-2015 Via de website gekocht

CameraNu is de winkel waar ik vaak en graag bestel. Altijd vriendelijke en degelijke service waar veel webwinkels nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Snel ook in huis.

Een van de weinige webwinkels waarbij je geen duur 0900 nummer hoeft te bellen. Daarnaast erg snel via mail, chat of telefonisch contact. Als je ergens tegenaan loopt, denken ze altijd met je mee.

Aanbod en vooral de prijsverhouding is erg positief bij CameraNu. Wanneer ze een product niet op voorraad hebben gaan ze kijken of ze het speciaal voor jou kunnen bestellen. Topservice, want ze rekenen daarbij ook niet de hoofdprijs, maar gewoon een eerlijke prijs.

Groot assortiment voor nette prijzen. Misschien nog wel belangrijker: geweldige service. Ik zal niet snel ergens anders mijn camera-accessoires aanschaffen. Warme aanbeveling voor CameraNu.

Een geweldige webwinkel waar service in een hoog vaandel staat.

Jos Broers 23-06-2015

De site van Cameranu.nl is zeer overzichtelijk en mocht je er niet uitkomen dan krijg je snel hulp.

Zeer goede service, je wordt zowel telefonisch als per mail zo snel mogelijk geholpen als je vragen hebt.

Zeer uitgebreid assortiment, nagenoeg niets ontbreekt.

Zoals hierboven beschreven kan ik niets negatiefs over dit bedrijf hier beschrijven!!!

Bedrijf waar ik inmiddels paar jaar klant ben en meer dan tevreden over ben, qua service, klantvriendelijkheid, assortiment. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen die een hart voor alles wat met fotografie te maken heeft. Kortom, een dikke 9 !!!!!!!!!

Pieter1405 23-06-2015

Hele goede service gehad bij het uitzoeken van mijn nieuwe camera, samen gekeken welk toestel het beste bij mij past. Natuurlijk had ik al researche gedaan en is goed te doen via de site.

Groot assortiment, goede service en leuke aanbiedingen ben erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Keyana2014 23-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op de website,het gene wat ik zocht

Levering snel en werd per mail goed geïnformeerd

Prijs is goed

Mijn positieve punten kunnen ook voor iemand anders positief zijn ........die wat zoeken.

Goeie snelle website....goeie prijs....goeie service

Teun 20 23-06-2015

Het is een makkelijke site en de keuze is groot.

Er was iets mis met een onderdeel deze er werd zonder te vragen direct een nieuw onderdeel toegestuurd.

De keuze is reuze

Ik had nog nooit iets gekocht bij camera nu maar het was voor mij boven verwachting. Levering op tijd mensen aan de telefoon waren vriendelijk.
Gewoon TOP

Een goede site veel keus levering op tijd goede service en vriendelijke mensen aan de telefoon. Meer mag je niet wensen denk ik.

Marcel Helmink 23-06-2015

Eenvoudige site. Eenvoudige bestelwijze. Produkt makkelijk te vinden. Vlotte en correcte betaalwijze.

Produkt voldeed niet qua bedrag aan gratis verzending. Echter dit stond wel bij het produkt. Bij afrekenen kwam er inderdaad GEEN verzendkosten bij. Heb ik anders meegemaakt. Verder worden alle volgende stappen door een mail bevestigd. Aankoop, betaling, verzending etc. Perfect.

Zeker concurrerend. Veel aanbod voor mij. Hoef daarvoor niet naar een "China" site.

Overzichtelijke site, snelle levering, zelfs bezorgtijden worden in een mail aangegeven. Ruim assortiment .

Bedrijf doet wat het beloofd. Ruim assortiment en vlotte levering. Enig minpuntje was dat er op de verpakking een sticker zat dat de doos tijdens transport onbedoeld open was gegaan. Produkt bleek echter onbeschadigd.

RiWer 23-06-2015

Goede websiterouting, heldere productomschrijving, webshop van deze tijd. Product snel gevonden.

Verschillende verzend/afhaalopties, snelle levering, goede verpakking

A merk voor lage prijs, opmerking: had wel een letter in het artikelnr. zonder dat duidelijk was waar dat voor stond.

Geen reden niet aan te bevelen, wel reactief, als het ter sprake komt.

Positieve ervaring door origineel merkproduct voor zeer scherpe prijs (zelfs lager dan bij 20% korting van het merk zelf), snel en keurig geleverd. Webshop van deze tijd. Door verzendmethode is handtekening vereist en afgifte bij buren niet mogelijk (ondanks aanvink-optie in webshop).

J. Nugteren 23-06-2015 Via de website gekocht

Ik had een kadobon, kon erg moeilijk vinden waar ik deze kon inwisselen.

Heb even gebeld omdat de omschrijving van het product wat summier was, werd erg prettig geholpen

duidelijk toch

Altijd prettige ervaringen gehad

In sommige gevallen kan de omschrijving van het product wat uitgebreider

Marcel texier 23-06-2015

Makkelijk te vinden op internet en gemakkelijk betalen!

Snelle en goede service en snel afgehandeld!

Een groot assortiment en ruime keuze!

Zoek je iets op gebied voor electro en gadgets en fotografie dan zit je hier op het juiste adres!

Ik vind het heel gemakkelijk shoppen met een goede uitleg over het product en zal er zeker meerdere producten kopen!

Robertdom 23-06-2015

Product makkelijk te vinden en bestellen gaat vlekkeloos.

Precies op de juiste tijd geleverd!

Ontzettend groot assortiment, en ook nog eens goedkoper dan andere shops!

Je zult er geen spijt van krijgen!

Allereerst wil ik even zeggen dat de service echt geweldig is! Bij andere shops komt de bestelling soms een paar dagen later aan, maar hier netjes op de afgesproken tijd. Verder is dit een fijne stabilisator voor lichtgewicht camera's met een laag prijsje. Voldoet aan alle eisen. Vereist alleen even wat oefening voordat je het echt onder de knie hebt. Bedankt Cameranu!

J Slager 23-06-2015

Je wordt goed geholpen en men
geeft je overal tekst en uitleg over. Ga zo door, prima.

De service is geweldig goed, als er wat stuk of mis is er wordt altijd een oplossing voor je gezocht. En je wordt op de hoogte gehouden middels de telefoon.

Ze hebben een geweldig mooi en groot assortiment van allerlei merken grote klasse.

Aan iedereen, je zult er geen spijt van hebben.

De motivering van CameraNu voor mij is gewoon hele fijne mensen en wat je ook koopt je zult er geen spijt van hebben.

Piet Gilles 23-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden, en heel vriendelijk geholpen.

Ik kwam om een bescherm lens te kopen.

Zoveel heb ik nog niet bij elkaar gezien, en mooi uitgestald. En met een bakje koffie goed rond gekeken.

Met een aanbeveling kan je je geen buil vallen !!

Ik moest anderhalf uur rijden, maar ik wilde de winkel zien.

Johan Bloemers 23-06-2015 Via de website gekocht

Supergemakkelijk betalen en snel met PayPal, snelle levering en een goed product, goed verpakt.

Reacties op oa email zeer snel en duidelijk.

Redelijk assortiment in occasions.

Aan te bevelen aan iedereen die een goede occasioin of nieuw product zoekt.

Snelle levering en goed verpakt, product helemaal naar wens.

RobW1969 23-06-2015

De volgende dag de spullen al in huis, super!

Bij bezoek aan winkel kon verkoper geen Nikon camera bedenken met ingebouwde wifi en GPS. Deze vond ik later wel via de site.

Prettige winkel, aardige mensen, groot assortiment, goede service (ben ook een keer voor reparatie geweest).

Gerard1011 23-06-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een extender voor NIKON. Via de zoekfunctie het product gevonden, in het mandje gestopt en afgerekend. Een kind kan de was doen, zo makkelijk.

Cameranu biedt als service het pakketje te kunnen volgen. Dat heb ik ook gedaan.

Cameranu heeft volgens mij het grootste assortiment. Ik ben nog niet iets tegen gekomen wat zij niet in het assortiment hebben zitten

Cameranu is compleet en een aan de goedkoopste. Ik beveel cameranu aan vanwege hun betrouwbaarheid van levering en het bovenvermelde

Ik koop al enige jaren zo nu en dan een product bij cameranu. Zowel via internet als in hun winkel. Het blijft een van mijn favorieten.

Jan van der sanden 23-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Ook op MFT breed snel leverbaar assortiment

Snelle levering in goede verpakking, met duidelijke trackcode ( die ik in mijn geval nodig had). Voor vragen snel een inhoudelijk goed antwoord. Ga voor volgende aaankoop zeker weer langs

Fokke57 23-06-2015

Artikel waar ik naar op zoek was (verrekijker) was makkelijk te vinden en te bestellen

Artikel binnen 1 dag geleverd, directe service per telefoon

CameraNU.nl levert vele artikelen

Verrekijker als besteld was beduidend goedkoper/voordeliger bij CameraNU.nl vergeleken met andere winkels

Snelle levering, lage prijs, goede (telefonische) service

WijnantsA 23-06-2015

De website is duidelijk en het gemak waarmee door de website gezocht kan worden is super. Het artikel waarnaar ik op zoek was, heb ik direct gevonden

Goede service, nog weinig nodig gehad, maar de correspondentie over de bestelling en verzending van een artikel is zeer goed. Als koper wordt je goed op de hoogte gehouden.

Zeer ruim assortiment, als je het bij cameranu niet krijgt, dan zul je het waarschijnlijk nergens krijgen

Zeer vlotte en snelle levering van de bestelde producten, hier zit een enorm tevreden klant die direct weer bij cameranu zou bestellen, en om die reden cameranu ook aan iedereen zal aanraden!

Onlangs, voor vaderdag, een lens besteld voor een Nikon D3200. Op zoek naar een degelijke zoomlens voor een niet al te dure prijs. Bij cameranu uitgekomen bij de 55-300. In vergelijk met andere webshops bleek cameranu de goedkoopste van allemaal. De reputatie die cameranu heeft zorgde ervoor dat ik me 'veilig' voelde en durfde te bestellen. Bestelling, betaling, verzending, ontvangst en correspondentie zijn vlekkeloos verlopen. De lens zit sinds zondag op de body van de D3200 en de eerste foto's zijn inmiddels genomen, tot zeer groot genoegen van mijn ouders. Een en al lof voor cameranu

Tenstorms 22-06-2015

Alles werkt zoals het hoort, duidelijk ook.

Top product aanbod en goede afprijzingen.

Ze waren de enige die het roze rugtasje had voor mijn dochter, dat onthou ik wel. Nog bedankt!

Gewoon oer-Hollands goed!

Dominique uit Amsterdam 22-06-2015

Het was fijn dat je niet alleen, zoals op heel veel andere websites, met credit card kan betalen, maar gewoon met ideal.

Heel fijn, er was even wat misgegaan met de betaling, waardoor er voor mij wat onduidelijkheid ontstond over de leverdatum. Toen ik belde naar de klantenservice werd ik ontzettend vriendelijk geholpen (zie je niet vaak bij een klantenservice) en was het zo opgelost.

Een van de weinige webshops die had wat ik zocht!

Echt heel blij met het product, en vooral heel vriendelijk geholpen. Ik zou zeker, daardoor, nog een keer wat bij jullie bestellen!

Peter Verheuvel 22-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

De web page is overduidelijk en uitgebreid

Goede uitleg door de medewerkers

Uitstekend assortiment over de fotografie en toebehoren

De keuze via de web page die je thuis kunt maken , daarna een lekker dagje naar Urk om het product eens in de handen te nemen en aan te schaffen

Frenkymacro 22-06-2015

Zéér overzichtelijk en ruim assortiment webwinkel met supersnelle levertijden!!!

Zoals beloofd supersnel geleverd, 's avonds besteld en de volgende dag in huis!!!

Ruim assortiment voor alle budgetten en merken.

Super webwinkel!!!

Voor de eerste keer hier besteld, héél netjes en supersnel geleverd zoals beloofd op hun site. Ik ga hier zéker vaker bestellen!!!!

Christine* 22-06-2015

Makkelijk vanuit je luie stoel prijzen vergelijken en bestellen. CameraNU.nl was de goedkoopste.

Uitgebreid assortiment op fotogebied.

Alles geleverd conform verwachting, dus inderdaad de volgende dag product in huis.

Fijne online winkel waar je waar krijgt voor je geld.

JohnDoe1980 22-06-2015

Producten zijn makkelijk te vinden en de verdere afhandeling van een bestelling is een fluitje van een (euro)cent

Super service! Op enkele vragen die ik per e-mail had gesteld kreeg ik gelijk na het weekend een uitgebreide e-mail met alle antwoorden op mijn vragen retour. In het verleden bij een dubbele bestelling ook gelijk goed geholpen.

Ik bestel alles bij Cameranu.nl omdat ze over het algemeen het goedkoopst zijn, maar ook enorm goede service leveren. Dan lijkt het mij logisch dat ik anderen hier ook van wil laten profiteren.

Cameranu is een betrouwbare partij die een ruim assortiment biedt tegen goede prijzen en met een ijzersterke service.

Sjaekie 22-06-2015

Vanuit je luie stoel de gewenste artikelen bestellen.

(bijna) alles wat je zoekt kun je hier vinden.

Gezien het gebruiksgemak van de website en de snelle levering kan ik iedere andere geïnteresseerde, adviseren om toch minstens eens op de website te kijken.

Snelle levering en concurrerende prijzen. Website is netjes en overzichteljk, waardoor je het gewenste artikel snel kunt vinden.

AndreDieterman 22-06-2015

Vanachter je computer meteen bestellen

dezelfde dag nog opgestuurd en 's ochtends op de mat!

stephaniee88 22-06-2015

Snel gevonden wat ik zocht

Snel in huis

Alles wat je nodig hebt voor je camera!

Goede site, alles wat je nodig hebt voor een camera. En super snel en keurig thuis ontvangen

Angelina2508 22-06-2015

Overzichtelijke site en bestellen heel simpel.

Niet echt te maken gehad met probleem maar de service van het bestellen is erg goed. Duidelijk te monitoren of en hoe pakket wordt verzonden en afgeleverd.

Wat is zocht dat was aanwezig. Geen idee of assortiment hiermee voldoende is.

Ik heb goede ervaring met het vinden van hetgeen ik nodig had. Site erg duidelijk en zeer gebruikersvriendelijk.

Ik heb goede ervaring en het product wat ik heb aangeschaft (makro lenzen voor fotocamera Sony)zijn van goede kwaliteit.

P.J. van Ekeren 22-06-2015

Ik heb mijn aankoop gedaan in de winkel te Urk. Deze is goed bereikbaar, er kan voor de deur gratis worden geparkeerd en vele producten zijn goed te bekijken en te beoordelen.

In de winkel is het druk, dus het duurt even voor je wordt geholpen. Wachten doe je onder het genot van een kopje koffie. Maar dan neemt de medewerker alle tijd voor je om je prima te helpen en uitleg te geven.

Het assortiment is zeer uitgebreid en bijna alles is op voorraad.

H.Saes 22-06-2015

Site is overzichtelijk en bestellen is makkelijk. Met email berichten wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Verzending snel en voldoende veilig verpakt zodat je bestelling onbeschadigd aankomt.

Niet nodig gehad maar uit eerdere ervaring weet ik dat dit zeer goed geregeld is. Hier mag menige webshop een voorbeeld aan nemen.

Uitgebreid en voorzien van de laatste nieuwigheden.

De nodige bestellingen bij Cameranu geplaatst en deze zijn altijd tot grootste tevredenheid afgehandeld. Een aanrader dus.

tevreden klant 01 22-06-2015

Thuis achter je pc bestellen en binnen 24 uur in huis.
Top.

Direct op voorraad en direct leverbaar. Goede voorlichting op de website.

Zeer groot assortiment.
Prijs vergelijking met andere winkels zeer voordelig.

Betrouwbaar en klantvriendelijk.
Duidelijke voorlichting en snelle levering.

Prima ervaring met het online kopen bij CameraNU.nl Betrouwbaar en klantvriendelijk. Duidelijke voorlichting en snelle levering. Top !!!!

Henny de Mönnink Fotografie 21-06-2015 Via de website gekocht

Ik vind altijd alles wat ik, als vakman, nodig heb bij cameranu.nl

Geen gezeur. Heb pas een gebruikte lens gekocht. Ik zag bij beschrijvingen van andere gebruikte lenzen opmerkingen door cameranu.nl geplaatst die de staat waarin de lenzen heel eerlijk weergaven. Zoals b.v.: er zit stof in de lens, maar je ziet in het gebruik geen schadelijke effecten. Perfect! Ik heb al eerder bij CN spullen gekocht en kan er altijd van op aan dat het goed is, blindelings.

Hans Pennings 21-06-2015 Via de website gekocht

Cameranu.nl maakt het waar. . Vandaag bestellen, morgen afleveren.

Zowel in camera's als in acessoires is het assortiment ruim genoeg voor de foto.iefhebber.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met cameranu.nl

Piet Heijnis 21-06-2015

Easy as 1 2 3 ofwel, een kind kan de was doen.

Supersnelle levering. S'avonds besteld, s'morgens geleverd.

Dat wat ik zocht was voorradig en of goedkoper of gelijk aan de prijs van meeldraden.

Ik zou camera. Na zeker aan anderen aanbevelen zoals mijn broer dat bij mij deed en ik al aan anderen gedaan heb.

videofarmer5 21-06-2015

Aangezien ik dichtbij de winkel woon is het heel handig om iets te zien en kopen

Goede service heb ik ondervonden bij storing met twee camera's (gopro) deze werden goed opgelost naar volle tevredenheid

Het assortiment is heel breed en ik zeg wel eens voor mij net een speelgoed of snoepwinkel waar je graag naar toe gaat

Prijs en kwaliteit zijn zonder probleem aan te bevelen

Zoals ik bovenstaand al heb aangegeven ben ik blij dat Urk niet ver bij mij vandaan is maar als Cameranu verder weg zou zitten was dat ook geen probleem.

Jan uit Melick 21-06-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel boodschappen doen.

een probleem met mijn SLR camera gehad en dit in alle tevredenheid opgelost.!

Als ze het hier niet hebben dan heb je een probleem

Geweldig bedrijf, erg flexibel, goed in de prijs, wat wil je nog meer.!

Zeer gemotiveerd bedrijf goede prijs/kwaliteit verhouding, als je het hier niet vindt dan heb je een probleem.!

19RB78 21-06-2015

Werd goed geholpen door de gene achter de balie dacht zelf ook goed mee kwam met goed aternatief

Heb de tip van jullie winkel ook van iemand gekregen.

P. Troost 20-06-2015 Via de website gekocht

Goed te vinden op internet

Zoals ik gewend ben

van de weinige boeken die er aangeboden was mijn boek snel te vinden

Goed op internet te vinden en snelle levering

Prima snelle levering!

Michiel1169 20-06-2015

Het zoeken op de website ging erg makkelijk en snel.

Begin van de avond besteld en de volgende dag al in huis, Super!

Keuze uit veel modellen.

Al met al goede en snelle service.

L.Klooster 20-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, makkelijk bestellen

aankoop was snel binnen, prima service

alles waar je naar op zoek bent wat betreft fotografie etc. is hier te vinden!

zie eerdere antwoorden

Lion Hiemenz 20-06-2015 Via de website gekocht

Site is duidelijk en makkelijk in gebruik

Vragen worden snel beantwoord en klachten worden snel en netjes opgelost

Veel keuzes

janp23 20-06-2015

De site is erg overzichtelijk. Daardoor is makkelijk te vinden wat je zoekt, met duidelijke informatie over kwaliteit en kenmerken

Ik ben nog nooit in de winkel geweest (te ver weg, anders zeker). Als je iets hebt besteld krijg je duidelijke informatie over de verwerking van de bestelling. De pakjes zijn goed ingepakt en worden door Post.NL afgeleverd met track en trace, dus kun je van te voren weten wanneer je ongeveer thuis moet zijn. Wanneer je een vraag hebt en een mail stuurt, krijg je snel en duidelijk antwoord.

Een erg uitgebreid assortiment. Op het gebied van de fotografie kun je alles vinden van goedkoop, tot duur, van amateur tot professioneel.

Deze winkel beveel ik zeker aan aan anderen. Waarom?
Compleet assortiment, goede afhandeling van de bestellingen, goede prijs.

Het winkelen op de site gaat snel, makkelijk en de afhandeling van de bestelling is snel en goed. Assortiment is erg compleet en voor elke fotograaf alles te koop wat je eventueel nodig zou kunnen hebben (en daarnaast nog veel meer wat gewoon leuk is).

miin123 20-06-2015

lekker shopppen vanuit je luie stoel. Goede informatie.

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje wordt bezorgd. En dat was in mijn geval heel snel.

Genoeg keus en genoeg om te vergelijken.

Alleen maar positieve ervaringen. Die gun je een ander ook.

van der Kraats 20-06-2015

Cameranu heeft een duidelijke website en het bestelproces is duidelijk en verloopt gesmeerd

De service is gewoon goed

Cameranu heeft bijna altijd wat ik zoek.

Cameranu heeft me nog nooit teleurgesteld en de prijzen zijn competitief