Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

milhouse 04-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk op de site te vinden wat je zoekt

Eerdere ervaring met kapotte Sigma lens is goed afgehandeld.

Ze hebben doorgaans wat je nodig mocht hebben.

Goede prijzen voor camera's en goeder service, dus aanrader.

Cameranu meestal goede prijzen. Na 2 camera's en 2 lenzen (waarvan 1 stuk ging en vie hun gerepareerd is) kom ik er terug voor aanschaf van camera of lens.

wallize 03-01-2015

Goede bereikbaarheid

Het kan niet beter

Je krijgt daar geen nee of dat hebben wij niet

Zoals boven omschreven ga naar CameraNu op Urk

Ik had per mail een afspraak gemaakt met Brian welke ik vanwege mijn werk niet na kon komen dus dit per mail doorgegeven ik kreeg keurig antwoord kom wanneer je tijd hebt ik maak wel even tijd voor je vrij is dit geweldig of niet. In ruim een half uur heeft hij mij voorzien van de juiste camera netjes alles ingesteld en mocht ik nog vragen dan ben ik altijd welkom.

Maaikeve 03-01-2015

Duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht.

'S avonds laat besteld en toch al de volgende dag in huis!

Tot nu toe hebben ze altijd wat ik zoek én meer.

Duidelijke site, snelle levering. Prettiger dan de winkel eerlijk gezegd én ik hoef de deur niet uit.

Rik Cageman 03-01-2015

Al een tijdje was ik op zoek naar een licht en toch stijf statief waar ik een aantal uren mee door het veld kan lopen voor het fotograferen van landschappen en macro's. Ik wist al dat ik een Gitzo wilde vanwege de bewezen kwaliteit maar was er nog niet uit welk type. Na uitgebreid advies is het de Mounteneer Series 1 tripod GT1532 met GH1780QR balhoofd geworden.Een fijne combinatie met de Olympus OMD EM1 met standaardzoom of telezoom. In het veld is het een genot om met dit statief te werken; snel op te zetten, licht en zeer stijf. Het geheel voelt erg solide aan. Het verwijderen van de middenkolom vergt enige oefening maar nuttig voor het benutten van kikvorsperspectief. Over het statief eigenlijk niets dan lof. De grote draaiknop van het balhoofd is een genot om te bedienen, ook met handschoenen aan. De uitvoering van het knopje voor horizontale zwenking is wat mij betreft te licht en een beetje goedkoop van plastic uitgevoerd. Ik had hier graag een andere oplossing voor gezien. Het balhoofd zelf voelt zeer degelijk en werkt fantastisch. Wisselen van landschap naar portretstand gaat vloeiend en voelt natuurlijk. Daarbij zakt de camera geen milimeter eens ingesteld.

Niets dan lof over de service bij de aankoop van dit statief. De verkoper nam uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden en stelde mij in de gelegenheid mijn camera te testen op drie statieven van Gitzo om de verschillen te ervaren. Top!

Prima. Ruime keuze tussen verschillende uitvoeringen en typen statiepen.

Ik ben al jaren klant bij Camera Nu vanwege het goede advies, de scherpe prijzen en goede service. Na aankoop van dit statief ben ik nog positiever geworden over de service.

Een licht maar zeer solide statief voor iederen die het langdurig bij zich draagt. Er zijn lichtere uitvoeringen die kleiner opgevouwen kunnen worden maar ik vond dat ik daarbij consessies deed aan stijfheid en stabiliteit in combinatie met mijn camera (systeem).

Tjeerd15 03-01-2015

Duidelijke website, zoeken en betalen gaat eenvoudig en is duidelijk beschreven

Beschrijving op de website en in de bevestingsmail zijn duidelijk en kloppen 100%, dus helemaal zoals het moet. Ook de levering ging foutloos en volgens opgave.

Ik heb nu 1 keer iets gekocht maar de website er uit alsof je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.

Ik ben zeer tevreden over de levering

Zie de beoordelingen bij de verschillende aspecten, dus uitstekend!

Jos Gouders 03-01-2015 Via de website gekocht

Bestellingen worden snel en correct geleverd.

Ruime keuze

Een super winkel met goede prijzen en correcte levering.
Ik zou er meteen weer bestellen.

Fotojan48 03-01-2015

Goed functionerende website.

Zending prima te volgen.

Zeer breed assortiment !!

Zeer betrouwbaar adres met goede informatie en snelle levering.

MarjoleinO 03-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te benaderen en product te kiezen.

Vandaag besteld morgen in huis is top wanneer je een dure aankoop doet

Alles in huis en op voorraad.

Phyxius88 02-01-2015

erg makkelijk en goede en snelle verzending

duidelijke service en je weet waar je aan toe bent

Voor een beginnend hobby fotograaf is het assortiment erg uitgebreid

Gemakkelijke bestelling, snelle bezorging en een uitgebreid assortiment zorgen er voor dat ik hier vaker ga bestellen

mamaloes50 02-01-2015

netjes geholpen bij mijn vraag over de verzending en het product is mooi op tijd geleverd

hboss429 02-01-2015

makkelijke website

zeer snelle levering. Goede uitleg per telefoon.

Tot nu toe heb ik alles nog kunnen krijgen wat ik wilde.

Als ik zeer tevreden ben zullen mijn vrienden dat ook zijn.

Dit is de tweede keer dat ik dat ik bij camera nu iets bestel. Zeer goede service en nog betere levertijd. Alles wat je wilt word als het even mogelijk is gedaan.

Bert.1980 02-01-2015

Ontzettend gemakkelijk navigeren waardoor je snel vindt wat je nodig hebt

Uitgebreid assortiment met de meeste zaken op voorraad

Via Kieskeurig de goedkoopste aanbieder gezocht. CameraNu was niet de aller goedkoopste, maar wel de goedkoopste met 24 uurs levering. Product was (zoals altijd bij CameraNu) netjes op tijd.

ericvandevorst 02-01-2015

eenvoudig bestelling

zeer snelle levering (boven verwachting)ondanks de feestdagen.

uitgebreid assortiment

zeer snelle levering (boven verwachting)tegen een scherpe prijs.

snelle levering ondanks de feestdagen.

_David_ 02-01-2015 Via de website gekocht

Handige en overzichtelijke website. Zelfs de geldterugactie staat er uitvoerig op genoemd bij het gekochte artikel. Super handig.

Afleverdatum kun je kiezen zodat je aanwezig kunt zijn bij het afleveren van het pakket.

Zeer ruim. Rare kleuren, zoals oranje printer, was niet direct leverbaar, maar ze hebben het wel in hun assortiment.

Snelle levering op het moment dat het mij goed uitkomt. De website is gebruikersvriendelijk en er is werkelijk aan alle mogelijke wensen gedacht. Zeer tevreden.

Schmetterling 02-01-2015

Ik wist wat ik zocht, en die gegevens heb ik ingevoerd. Ik kreeg meteen de juiste pagina.

Een tijdje geleden heb ik iets besteld en teruggestuurd. Het werd correct afgehandeld. Vandaar dat ik nu ook weer voor cameranu koos.

Wat ik wilde hebben was bij alle webshops voor dezelfde prijs te krijgen.
Door een eerdere ervaring heb ik voor cameranu gekozen

Door de positieve ervaringen met cameanu zou ik deze webshop zeker aanbevelen.

Verseveldt 02-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Levering zoals beloofd.

Voldoende keus

Goed en betrouwbaar.

Art55 02-01-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Behulpzame dame bij uitzoeken fototas, uw verkoper Gertjan heeft me uitstekend advies gegeven, geduldig, vakbekwaam.
Idem boven op de pro afdeling, uitleg en advies over toekomstige aanschaf Nikon D800 of D750

Zeer compleet

zie hiervoor

Aart uit Veldhoven 02-01-2015

Site is zeer overzichtelijk en navigeren is makkelijk.
Logische stappen van bestellen tot en met afrekenen.

Ik heb mijn camera besteld in de drukke kerstperiode maar toch is deze zeer snel thuis bezorgd.

In vergelijking tot andere online fotowinkels heeft cameranu het grootste assortiment (zeker voor Pentax dslr)

Zeer aan te bevelen vanwege bovengenoemde aspecten; gemak, service en assortiment

Cameranu laat zien dat een online-winkel kan concurreren met een fysieke winkel. In fysieke winkels houdt men de voorraden vaak heel klein waardoor het ook bij die winkels vaak een á twee werkdagen duurt voordat je het product in huis hebt. Zoals gezegd is de site overzichtelijk en gaat het bestellen en afrekenen heel makkelijk. Het product werd ook snel, goed en veilig verpakt verzonden. Tenslotte wees cameranu mij op de cashback actie van Pentax, deze informatie was niet bij alle concurrenten terug te vinden.

vd Heide20 02-01-2015

we werden bij binnenkomst al doorverwezen door een vriendelijke juffrouw

ik kon alles direct proberen en eer werd royaal tijd voor genomen

vriendelijke vlotte en kundige bediening

Robert van Saane 02-01-2015 In de winkel gekocht
Het Spijk 8, Urk

Overzichtelijk in de winkel en duidelijk op de webshop!

Zowel telefonisch als in de winkel prima begeleiding en uitleg. Snelle levering via webshop!

Ruime keuze! Voor ieder wat wils te zien en te selecteren!

Ik geef nooit een 10, maar voor CamweraNu maak ik van harte een uitzondering.

Inmiddels een derde camera gekocht de afgelopen jaren, diverse objectieven en toebehoren. Zowel de winkel zelf als de webshop zijn een voorbeeld van klantgerichtheid! Petje af!

glain 02-01-2015 Via de website gekocht

Bestelgemak(kelijk) via de website!!

Snelle en vakbekwame service aan de balie tijdens het ophalen van het product

Groot assortiment en zeker de moeite waard om ook eens de winkel op Urk te bezoeken voor Look-and-Feel

Breed assortiment, goede en vakbekwame medewerkers makkelijk bereikbaar

jan huit 02-01-2015

je wordt heel vriendelijk geholpen en de vragen worden heel duidelijk en goed uitgelegd.

De keuze is groot en ik heb alles wat ik nodig heb bij mijn hobby fotograferen er kunnen vinden.

de klant vriendelijke service, uitleg, en de tijd die ze voor je nemen om je te woord te staan is heel goed

als ik op het gebied van fotograferen iets zoek is het eerst wat ik doe de site van Camera nu .nl bezoeken om te kijken of ik het daar kan vinden wat tot nu toe altijd is gelukt.Vervolgens reserveer ik het en haal het in de winkel te Urk op kan ik daar ook nog even kijken.

N Bosch 02-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Winkel is goed bereikbaar.
Winkel is handig in gedeeld. Moet eerst een nummer trekken en dan word je door de juiste afdeling verder geholpen.

Word goed en klantgericht geholpen. Er word gelukkig niet ook gelijk gewezen op aanvullende verzekeringen.

In winkel zijn niet alle modellen te zien, wat begrijpelijk is. Wel de mogelijkheid om meerdere modellen met elkaar te vergelijken.

Kundig personeel, neemt de tijd om je te woord te staan en te helpen.

Ben twee keer in de winkel geweest, eerste keer om informatie in te winnen. Toen al aangegeven dat ik op dat moment nog geen aankoop doe. Toch werd ik toen al netjes te woord gestaan. En kreeg netjes advies. Tweedemaal aanschaf gedaan wat vlot ging, product was op voorraad en kon gelijk beginnen met foto's maken. Positieve ervaring.

Gerritbiker 01-01-2015

Uitgebreide website en groot assortiment op voorraad en in showroom.

Correcte klantbenadering en goed bereikbaar

Echt vele modellen en merken.

Risico minimaal om miskoop te doen.

Er is een prima website te benaderen waar alles te vinden en te vergelijken is. Daarnaast is er een grote overzichtelijke winkel waar bijna alles live te zien en te voelen is en deskundige mensen rondlopen om vragen te beantwoorden en advies.

T Pelzer 01-01-2015 Via de website gekocht

de site is duidelijk en je vind wat je zoekt op een snelle mannier

vlugge levering , de dag na bestelling al in huis

groot assotiment en na vergelijken met andere kwam ik zak ik ook nog een duidelijk prijs verschil

goedkoper dan andere en de snelle levering

ik heb verschillende site's bezocht en vind dat deze in assortiment en prijs stukken goedkoper is

jmschohaus 01-01-2015 Via de website gekocht

Een prima winkel, waar je kunt vinden wat je zoekt! Ook als je hulp nodig hebt wordt er snel gereageerd en het probleem opgelost.

petra1991 01-01-2015

Overzichtelijke site

Op tijd bezorgd en je kan zelf kiezen of je het thuis laat bezorgen of zelf in de winkel op haalt. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Veel verschillende types en kleuren hoofdtelefoons

De prijs is beter dan in andere winkels en de service is goed.

Hennie3944 01-01-2015 Via de website gekocht

alles is zeer overzichtelijk op de site

snelle levering en fijn dat je zelf een bezorgdag kan kiezen

meer dan genoeg keuze tegen zeer goede prijzen

ik zou zeker iemand die een camera nodig heeft deze site aanbevelen

Ben zeer tevreden met mijn aankoop een leuke camera voor een leuke prijs en snel geleverd toppie

Jongjan 01-01-2015

Klant vriendelijk, goede service, veel voorraad, deskundig

Zeer goed en betrouwbaar. Soms lange wachttijden in de winkel. Maar ze nemen ook de tijd voor je.

Klant vriendelijk, goede service, veel voorraad, deskundig

Bin1983 01-01-2015

De website is zeer overzichtelijk en is ideaal voor dat je iets snel bestellen wilt en dat je niet veel tijd hebt om naar de winkel zelf te gaan, dan is de website een zeer goed alternatief. verder kun je voor de winkel zelf zeer goed je auto parkeren en een goed bereikbare locatie met een zeer schone en overzichtelijke indeling in de winkel.

De verkopers geven zeer goede adviezen en zijn zeer klant vriendelijk en nemen de klanten serieus en nemen er tijd voor.

Zeer veel keuze in de assortiment, die zeer goed naar tevredenheid is.

Aan iedereen die iets met de Fotografie te maken heeft.

Ik ben zeer goed geholpen door de verkopers met hun goede service adviezen en klant vriendelijkheid. een zeer goede dienstverlening ga zo door.

j.terpstra 01-01-2015

Voor reeds jaren bestaande klant is het vertrouwen wederom niet geschaad.

snel en correct

alles is op voorraad wat ik nodig had (GoPro Hero 4 Silver)

goed, uitgebreid en klantvriendelijk voor acceptabel prijsniveau.

Op deze manier blijf ik gewoon een tevreden klant

W volker 01-01-2015

mooi handig statiefje,met super handige waterpas.

Marjon van den Oever 31-12-2014

Makkelijke site heel guikersvriendelijk!ebr

Naleveringen gaan zeer snel!

Zover ik kan zien alles wat je nodig kan hebben!

Motivatie van hierboven zegd genoeg!

Motivatie d.m.v. puntne zegf=d genoeg!

sergie 31-12-2014

Gemakkelijk zoeken en goede omschrijvingen van artikel.

Ruim assortiment, in verschillende prijs klasse

Snelle levering ondanks de kerstdagen

Rudy Stevens 31-12-2014

Erg handig om via de website te bestellen. Overzichtelijke website en ook handig dat je een verlanglijstje kan maken.

Fijn dat als je voor 0.00 uur besteld dat het de volgende dag al in huis is (als iets op voorraad is natuurlijk).
Zo kun je snel van je aankopen profiteren.

In het verleden al vaker spullen besteld, nooit geen problemen mee gehad. Ook is de prijs goed!

Fijne website met uitgebreid assortiment. Verder ook aantrekkelijke prijzen (naar mijn idee vaak iets lager dan concurrerende webwinkels)

Rob Bossink 31-12-2014 Via de website gekocht

Als je weet wat je wilt kopen is dit gemakkelijk.

Prima Service.

Groot assortiment, wat je zoekt is altijd aanwezig.

aan iedereen.

Prima service, goede collectie en snelle levertijd. En de prijzen zijn uiteraard ook OK !

Straystonephoto 31-12-2014

Andrew George 31-12-2014

Goede overzichtelijke site.

Snelle levering!

Vaak veel op voorraad

Vanwege bovenstaande bevindingen.

Meerdere produkten aangeschaft via Cameranu.nl. Altijd een snelle levering en veel produkten zijn op vooraad.

Stoffel9 31-12-2014

Duidelijke website en bestelprocedure

Levering was precies als bij bestellen aangegeven

Wat ik zocht was leverbaar en door aanbieding concurrerend in prijs

Als er weer een goede aanbieding is zou ik dat zeker doen

Ik heb online twee Sandisk geheugenkaarten gekocht omdat er een goede aanbieding was. De kaarten zijn keurig volgens wat op de website beloofd werd afgeleverd.

HBo 2014 31-12-2014

cameranu de website met ruime keuze in artikelen en direct zichtbaar wanneer wel of niet voorradig. Het bestel gemak is prijzenswaardig en de uitlevering van het product zeer snel(binnen 48 uur)

Veel keuzemogelijkheid in de aangeboden producten.
Met beslist concurrerende prijzen!!
Al meerdere producten hier gekocht met volle tevredenheid

Vooral de bereikbaarheid en de kennis van zaken spreken aan.

Zaak met kundig personeel en uitgebreid assortiment voor elke discipline.

harrxyz 31-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Prima online webshop met zeer snelle levering, niet alleen in woord maar ook in daad.
De ruime winkel is prima ingericht.

Prima webshop, waarbij men de gemaakte afspraken nakomt.

Heel breed assortiment, met een speciale afdeling voor de professional.

Uitgebreid assortiment. Klantvriendelijke en deskundige mederwerkers

Ik ben erg tevreden met CameraNu.nl. Uitgebreid assortiment met deskundige en klantvriendelijke medewerkers

Jeffry Wiesnekker 31-12-2014 Via de website gekocht

Website heeft een goede zoekfunctie en overzichtelijk ingedeeld assortiment.

Bestelling werd op tijd geleverd.

Zou haast zeggen overdreven uitgebreid, alles wat ik maar kan bedenken kan ik vinden.

Heb al meerdere fotografie-vrienden op deze site gewezen en geen van allen heeft ooit geklaagd.

Zeer uitgebreid assortiment, heldere productomschrijvingen en snelle levering zorgen ervoor dat je haast niet teleurgesteld kan worden.

Frank van den Hout 31-12-2014

Super website, alles wat je zoekt is handig in categorieën opgedeeld en makkelijk te zoeken.

Wat mij betreft een 11. In de Hoodman HoodEYE die ik had besteld bleek een productiefout te zitten en was binnen een paar uur al kapot. Eén e-mail met een foto was voldoende om kosteloos een vervanger te krijgen. De vervanger werkt prima !

Alles wat je als fotograaf nodig hebt hebben ze.

En dat heb ik ook al meerdere keren gedaan.

Ik ben al zeker 10 jaar klant bij CameraNu en nog nooit een slechte ervaring gehad. Daar verdienen ze een pluim voor.

S v S 31-12-2014

breed assortiment, je kan dus diverse producten met elkaar vergelijken

Vorig jaar augustus(2013) een batterijgrip voor een canon 500d gekocht, deze trok heel snel mijn accu's leeg, dacht in eerste instantie dat het aan mijn accu's lag, maar dit bleek niet zo te zijn. Nu december 2014 deze weer ingeleverd in de winkel, en dacht dat deze ter reparatie opgestuurd zo worden, maar ik kreeg direct een nieuwe mee.
dus kortom superservice.

breed assortiment, je kan dus diverse producten met elkaar vergelijken

Al diverse artiekelen online, maar ook in de winkel besteld, cq gehaald, online bestellingen zijn altijd de volgende dag bezord en in de winkel was het gekochte altijd op voorraad.

Goed en betouwbaar adres om je artiekelen te kopen.

falcon55 31-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Site is OK en reserveren en ophalen gaat altijd soepel.

Reacties op vragen zijn to the point en de response tijd is meestal kort.

In een woord overweldigend.

Warm aanbevolen.

Ik ben gewoon tevreden. In de winkel wordt je door alle verkopers, altijd bijzonder aardig geholpen.

Mr GV 31-12-2014

Voldoende zoekmogelijkheden op site. Duidelijke info, goed ingericht.

Snelle levering zoals beloofd!

Voor de foto-enthousiasteling heeft deze winkel werkelijk alles in huis.

Ik had het product binnen no-time in huis. Omdat het klein en niet zo duur was, kon het met de gewone post (geen pakket), zodat je niet thuis hoeft te blijven voor de bezorger.

Aad P. 31-12-2014

Overzichtelijke site. Goede winkel.

In een ver verleden eens een artikel gekocht, dus was al ooit klant. Via service afdeling (niet bij hun gekochte) camera laten repareren. Daarbij is mijn belang perfect door hun vertegenwoordigd.

Zeer groot assortiment.

Gezien mijn beeld, opgedaan in de winkel, versterkt door mijn ervaring met de klantenservice, heeft ervoor gezorgd dat ik weer een artikel heb besteld (en perfect geleverd kreeg).

Tom tom in een ver verleden. Reparatie van Canon camera door Camera nu begeleid. Via site onderwater behuizing voor gerepareerde camera besteld en perfect geleverd gekregen. Prima zaak, de mensen doen wat ze zeggen!

Albertine82 31-12-2014

Supersnelle levering!

Chris Zuiderwijk 30-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke intuïtieve website met uitgebreide, duidelijke en juiste informatie en op voorraad is ook daadwerkelijk op voorraad! Bestellen en betalen gaat met het grootste gemak en de levering is razendsnel (indien op voorraad) en als je twijfels hebt dan krijg je in de winkel of telefonisch een gedegen en uitgebreid advies. Men neemt alle tijd voor je.
Ook de berichtgeving van het bestel- en leveringsproces zijn top. Nu zelfs met keuze-optie afhalen postkantoor of aan huis bezorgen inclusief het te verwachten tijdstip dat de postbode voor de deur staat en dat klopt nog ook!

Laat een mailtje achter en je wordt netjes teruggebeld met een professioneel antwoord. Maar waar gehakt wordt vallen ook spaanders en als er dan tóch een keer iets misgaat dan wordt dat keurig opgelost.
Ik heb zelfs een keer een lens (€800,-) mogen meenemen naar huis om te testen en later probleemloos mogen omruilen voor een andere.
Bedenk wel dat CameraNu voor wat betreft de levertijden geheel afhankelijk is van de leveranciers, dus als een artikel een keer écht 'out of stock' is dan ligt de langere levertijd niet aan CameraNu maar aan de leverancier!

Zeer uitgebreid assortiment tegen zeer concurrerende en scherpe prijzen. Ik vergelijk altijd de prijzen met de andere (grotere) aanbieders, maar CameraNu springt hier toch echt bovenuit.
Kan nauwelijks iets bedenken dat niet verkrijgbaar is of desnoods op aanvraag zou kunnen worden besteld.

Welke winkel is nu beter, completer en voordeliger?
Ik heb 'm nog niet kunnen vinden!

Ik kom al bij CameraNu sinds ze met dat hele kleine 'winkeltje' op het zoldertje boven die oude werkplaats zaten en ik kom er (Camera)Nu nog steeds met plezier en volle tevredenheid. Het zegt wel genoeg dat ik sindsdien al zoveel materiaal bij CameraNu heb aangeschaft dat je daar een mooie spiksplinternieuwe middenklasse auto voor zou kunnen aanschaffen!

ger doornbos 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles is op de website makkelijk te vinden

Altijd supersnelle levering,telefonisch contact is ook altijd snel en je wordt goed geholpen

Bijna alles is te koop en anders worden er voldoende alternatieven geboden

Bovenstaande spreekt voor zich