Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yvonne Tweebeeke 28-12-2014 Via de website gekocht

Viainternet kan ik alles heel snel vinden, wat ik wil

Vandaag besteld. Morgen geleverd. Geweldig

Breed. Ik ben nog nooit op een NEE! Of niet op voorraad gelopen

Al mijn fotovrienden. Hoor van anderen ook veel goede berichten over cameranu.

Goedkoop! Uit voorraad leverbaar! Nooit klachten.Maar..... Helaas een beetje ver. Je wilt wel eens zien wat je koopt. Maar ik ben nog nooit teleurgesteld.

BSDH 28-12-2014 Via de website gekocht

Helder bestellen, goede info duidelijk zichtbaar over de levertijden rond de feestdagen.

Prima updates per mail over het verloop vh bestel/verzendproces.

Ik bestelde een accessoire, ruime keus. Heb me niet verdiept in de rest vh assortiment.

Uitstekende ervaring. Duidelijk, snel en correct.

Winkel met op het eerste oog een prima assortiment (me niet verdiept op het tweede oog), een uitstekend georganiseerd bestelproces en prima communicatie.

MMBBNH 28-12-2014

Overzichtelijke site, voldoende informatie, zeer snelle levering

Toon Griffioen 28-12-2014 Via de website gekocht

Goede site, ondersteuning!

Supergoed m.b.t. extra service

Groot assortiment, gerangschikt

Prima site, snelle levering, veel voorraad

Verrassend goede winkel, veel op voorraad, snelle levering, informatie super! En een goede prijs uiteraard.

Abde Lange 27-12-2014

RSam1971 27-12-2014

Webwinkel makkelijk in gebruik. Winkel in Urk goed te vinden en ruime parkeergelegenheid. Overzichtelijk en veel camera's die je in de handen kunt nemen.

Netjes geholpen met goed advies. Een paar dagen later toch een van de gekochte zaken ruilen, het was geen probleem.

zeer ruime keuze. in de winkel staat van alles en via de webwinkel echt veel te krijgen.

ruime keuze, vriendelijk en kundig personeel.

Webwinkel makkelijk in gebruik. Winkel in Urk goed te vinden en ruime parkeergelegenheid. Overzichtelijk en veel camera's die je in de handen kunt nemen en testen. Kundig en vriendelijk personeel.

naam2222222 27-12-2014

overzichtelijke website, makkelijke bestelprocedure

zeer snelle en complete levering

zeer breed assortiment voor de (amateur-)fotograaf

Kemerink 27-12-2014

Kon het product wel vinden maar wist niet welke na mailen kwam dit goed kon makkelijk bestellen en betalen via internet

Service is perfect werd snel bezorgd

Assortiment voldoet aan verwachting prijs is prima had ook op andere sites gekeken maar waren duurder

Fijne winkel om te zijn en online bestellen een aanrader!!

Marielle_82 27-12-2014

Via de website kun je de producten makkelijk zoeken of vinden in de subcategorieen.

Betaling gaat snel en vlot via ideal of creditcard.

Op voorhand had ik een paar vragen aan cameranu.nl deze heb ik via mail gesteld en daar kwam binnen 2 uur een antwoord op. Hierin gaven ze zelfs aan dat er nog een actie was waarvan ik gebruik kon maken als ik voor 18-12 zou bestellen.

Cameranu.nl heeft voor mij voldoende in het assortiment zitten.

De objectieven, filters en andere benodigdheden hebben zij altijd op voorraad in tegenstelling tot sommige andere webwinkels.

Ik heb ze al verschillende malen aanbevolen aan vrienden en collega's, zij zijn nu ook klant van cameranu.nl.

Ik ben een zeer tevreden klant van Cameranu.nl. Voor een goed en eerlijk advies kan ik altijd bij hen terecht en vragen worden altijd snel beantwoord. (mijn ervaring binnen 2 uur, bij verzenden van een mail onder werktijd)

312XYZ123 27-12-2014

Zoeken op internet naar een product in de categorie Camera accessoires levert al direct een hit op bij Cameranu. Vervolgens is de Cameranu site heel overzichtelijk

Ik ervaar dat service hoog in het vaandel staat van Cameranu. Dat vind ik erg belangrijk. Levering is volgens afspraak en kun je via Tracking & Tracing goed volgen. Vragen via mail worden heel snel beantwoord.

Assortiment is minder belangrijk voor mij. Maar het assortiment van Cameranu is veelomvattend.

Gemak en Service zijn voor mij belangrijke criteria bij de beoordeling van een winkel. Beide scoren bij mij hoog voor Cameranu.

J.Kleij 27-12-2014 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke webshop, alleen jammer dat de klantenservice via chat en telefoon beperkter bereikbaar zijn dan ik gewend ben van andere webshops.

Ze doen er alles aan om je te helpen; voor de aankoop, tijdens de aankoop en ook na de aankoop. Ook over de aftersales ben ik bijzonder tevreden. Dat is zeker de reden dat bijna al mijn aangeschafte zaken bij deze winkel vandaan komen.

Ze hebben bíjna alles wat ik zoek. Helaas niet alles, want ik ben een klant die graag bij deze winkel spullen aanschaft.

Vriendelijk, behulpzaam en ik krijg altijd goede productinfo van de medewerkers. Uitstekende aftersales. Tot 23.59 uur te bestellen wat de volgende dag geleverd wordt.

Tot nu toe altijd zeer tevreden, ook over de afhandeling van zaken die niet naar wens gingen. Mijn favoriete winkel op fotografie- en printgebied.

foto-enthousiast 64 27-12-2014

Gewenste artikel is snel te vinden

Vragen die ik nog had voor de koop werden snel en goed beantwoord.

Ruim voldoende

Geen slechte ervaring gehad, ruime sortering en goede prijs.

Ook in het verleden ervaring met goede service. Snel antwoord op vragen.via email en rechtstreekse verbinding met klantenservice Werd goed geholpen toen ik iets niet snapte.

Marco Raboen 27-12-2014 Via de website gekocht

De Site "CameraNU.nl is gemakkelijk te vinden. Prijs en kwaliteit verhouding is goed omschreven met gevolg dat de keuze snel gemaakt is.

Zowel de site, koop afhandeling als de aflevering zijn goed verlopen. Bovendien heeft "Kieskeurig" een positief afgegeven. Daarnaast is zowel digitaal contact met de winkel als de fabrikant Canon ook goed verlopen.

Assortiment is ruim en goed omschreven. In ons geval ging het om "Sony", "Panasonic" en "Canon". Het is uiteindelijk het laatste geworden, vanwege naar onze mening iets meer kwaliteit.

De verpakking is goed en de Video camera voldoet tot op heden prima. De keuze en de snelheid op welke wijze de camera werd afgeleverd is ook goed bevallen

Aankoop van een video camera hebben we altijd in een bekende winkel gedaan. Voor ons is het de 1e keer dat we een dergelijk apparaat online hebben aangeschaft en gezien bovenstaande goede ervaringen zal het niet bij de 1e keer blijven. Gezien het gemak en de service raden we het iedereen aan.

Joss48 27-12-2014

Met een paar klikken krijg je het bestelde inhuis

Snelle service

Ruime keuze

betrouwbaar, snel en concurrerend in prijs.

Peter Doornbos 27-12-2014 Via de website gekocht

Het is makkelijk ingedeeld en wat je zoekt is ook makkelijk te vinden.

Ik had mijn bestelling snel en gemakkelijk de volgende dag binnen.

Het breedste assortiment wat ik tot nu toe nog ben tegengekomen, en iets voordeliger ook dan andere webshops.

Snel. Want op deze webshop vind je attributen wat je (bijna) niet in een andere winkel vind, en er is nog een goeie service ook.

Super webshop. Je vind dingen snel en gemakkelijk, zeer prettig ingedeeld en ik had mijn bestelling de volgende dag al thuis. Ook is er een uitgebreid assortiment, met attributen die je niet in andere camerawinkels vind. Een absolute aanrader!

C. van Es 27-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en toch een geruststelling door de waarborgzegel.

Keurige mails over wat je besteld heb, wanneer ze verwachten wanneer de bestelling komt en uit eindelijk de mail wanneer het pakje er is.

Zeer ruime keus.

Absoluut, ik ben zeer tevreden.

Keurige informatie over je bestelling en betaling, en alles ging heel snel. Maar met alles wat ze deden kreeg je een mail over en dat ving ik heel prettig, er zijn ook bedrijven daar hoor je weken niets en dan leveren die ook goed maar dan ga je toch twijfelen of alles wel goed gaat en dit bedrijf geef je die geruststelling. Helemaal top.

johnvanheumen 27-12-2014

goede prijs, snelle levering, uitstekende klanten service

cameranu.nl heeft een zeer goede prijs, snelle levering, uitstekende klanten service via de telefoon, bereidheid om productverpakking te controleren en betalingsgemak via de website. Zal hier zeker weer kopen en kan hen zonder aarzeling aanbevelen.

Demi1971 27-12-2014

Vooraf op de site verschillende camera's met elkaar vergeleken. Hier uit hadden we al een paar camera's opgeschreven voordat wij naar Urk gingen.

In Urk troffen we een hele mooie zaak aan, waar je eerst een nummertje moet trekken en daarna heerlijk rustig kan rondkijken naar het assortiment. Daarna hele goede uitleg gehad over verschillende camera's , verkoper nam echt de tijd en zo zijn we tot de perfecte camera gekomen voor onze dochter als beginnend fotograaf.

Doidance 27-12-2014 Via de website gekocht

Supersnelle levering en enorm uitgebreid assortiment! De winkel voor zowel de professionele als amateur fotograaf.

Pano 26-12-2014 Via de website gekocht

Ik heb rond 22.00 uur online in de kerstdrukte iets besteld en de volgende middag is het geleverd, helemaal top!

Ik let altijd op assortimentvoorraad, snelheid van levering, prijzen en look and feel van website. Dat zit bij Cameranu.nl allemaal goed.

Ben erg tevreden over de webwinkel, ik zal 'm zeker bij vrienden aanbevelen.

G.F Friederich 26-12-2014

Met alle gemak kiezen op de site, heb je vragen bel je de klantenservice en word je gericht en vriendelijk te woord gestaan door vakkundig personeel. Zo makkelijk!

Hier is echt de klant nog steeds koning!

Als het er niet is, word het voor je besteld! Hoe makkelijk wil je het hebben?

Prijs is terdege goedkoper dan de andere fotospeciaalzaken,ook al zijn het maar een paar euro's!

Ik shop heel graag bij CameraNu, er word met je meegedacht en geholpen als je twijfels hebt. Prijs is terdege goedkoper dan de andere fotospeciaalzaken, ook ál is het maar een páár euro's. Tenslotte telt elke toch? Er bij opgeteld dat Service, Assortiment, Vakkundigheid personeel én een overzichtelijk website er toe bijdragen aan een goede en prettig winkelende fotospeciaalzaak!

Kimb.v 26-12-2014

Makkelijk te vinden wat je zoekt

Super snelle levering

Tot nu altijd alles bij camera nu gekocht

Prijs is altijd goed en levering snel

BobSiemonsma 26-12-2014

Ik vind Camera nu een geweldige zaak. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk en geven heel goed advies.

LvdW87 26-12-2014

Gemakkelijke site en zo gevonden wat ik zocht

Service is super ivm feestdagen drukke maand na 2 dagen binnen!

Ruim assortiment

Kan hem iedereen aanbevelen als je iets nodig hebt, kun je het de volgende dag al binnen hebben

Mark Kuiken 26-12-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk, en de levering was mooi op tijd.

Ik kreeg al meteen een melding dat mijn bestelling bij elkaar gezocht werd en nog geen 10 minuten later was mijn bestelling al verzonden.

Ik had liever gehad dat ik bij mijn bestelde triggertrap ook nog een los kabeltje bij zou kunnen bestellen maar dat kan helaas niet.

Cameranu is een prima winkel en altijd gioed geleverd

heibloem 26-12-2014 Via de website gekocht

ziet wat je besteld

alles goed

alles voor fotografie,totaal paket

niks op aan te merken

keize015 26-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk en ruim gesorteerd.

Snelle levering.

Veelzijdig en ruim toegelicht

Prima winkel

John Zeetsen 26-12-2014 Via de website gekocht

Vanuit een lekkere warme kamer bestellen en niet beinvloed/gestoord worden door ander publiek

Vlugge levering

Zeer ruim aanbod

Waarom niet. Alles loopt toch perfect, dus doorvertellen.

Zie bovenstaande. Ik weet dat er goeie vis vandaan komt maar dat er ook zo'n goed bedrijf op fotogebied zit dat wist ik tot voor kort nog niet.

Mar14 26-12-2014

Snel besteld, snel geleverd

Je wordt goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van de zending. Leuk gebaar, die kerstbal bij de levering

Niet echt op de hoogte van assortiment, zocht bepaald item en vond die bij CameraNu

Gewoon een goede webshop, ik zou bijna zeggen, zoals het hoort.

Gewoon goed!

bijlmer 26-12-2014 Via de website gekocht

makkelijk en soepel bestellen

prima service op de dag geleverd die ik wenste

zeer uitgebreid

prima zaak

prima zaak goed gesorteerd en goede service

Willem Mugge 26-12-2014 Via de website gekocht

Vanachter je PC, laptop of tablet een winkelen, eenvoudiger kan niet.

Prima service, niets op aan te merken.

Heb nog nooit iets niet kunnen bestellen.

Ja, als je online wilt kopen is dit de beste optie.

Niets meer aan toe te voegen, antwoorden spreken voor zichzelf.

Karin-123 26-12-2014

Geen ervaring mee

reeder 26-12-2014

Prettige website

In de drukste periode toch binnen 24 uur

Zeer uitgebreid assortiment niet vast aan bepaalde merken

Samenvatting voorgaande punten

Zoals al aagegeven een prettige manier om fotospullen aan te schaffen. De site biedt alle specificaties die je noduig hebt

Guus van Leeuwen 26-12-2014 Via de website gekocht

Via on line gekocht omdat ik deze keer geen advies meer nodig had.

Deze site werkt goed en snel en ik heb veel vertrouwen in de snelle leveringen door Cameranu.nl. Dat gaat altijd goed en snel. Klasse!

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet konden leveren. Ze moeten wel een giga magazijn hebben!

Uit bovenstaande beoordeling blijkt wel hoe tevreden ik ben met en over Cameranu.nl. Dus zal ik ze altijd aanbevelen. Helemaal de winkel in Urk. Dat is voor mij een grote snoepwinkel.

Anita Hoofddorp 26-12-2014

Tijdens mijn zoektocht kwam gelijk de site in beeld. Deze was zeer duidelijk.

Levering binnen 24 uur na betaling. Super

Ik zocht een bepaald artikel dus heb niet verder gekeken in het assortiment

Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Wat ik zeer fijn vond zijn de scherpe prijzen.

friveck 26-12-2014 Via de website gekocht

De winkel is overzichtelijk en logisch ingedeeld zodat de artikelen makkelijk en snel te vinden zijn. De informatie bij de artikelen is relevant en gelaagd weergegeven zodat men van algemeen naar detail kan gaan. Daarnaast worden ook de eventuele accessoires bij producten aangegeven

Het sales team is professioneel, service en klantgericht georiënteerd. Als klant wordt je deskundig,aquraat en snel geholpen waarbij eventuele alternatieven ook aangeboden worden die soms ook nog goedkoper zijn.

Het assortiment is heel erg breed wellicht een van de uitgebreidste van Nederland.

Persoonlijk heb ik allen maar goede ervaringen met de winkel dus kun je niet anders dan camera.nu aanbevelen bij anderen.

Omdat het prettig en makkelijk winkelen is waarbij de professionele ondersteuning van het salesteam doorslaggevend is. Ook de after sales is correct en goed. Prijstechnisch doet CAMERA.NU niet onder voor andere winkels.

m werf 26-12-2014 Via de website gekocht

Om 23u besteld en het was direct thuisbezorgd de volgende dag!

Duidelijk en helder

Veel assortiment voor een hele goede prijs. Bijna 100euro gespaard op het statief wat ik gekocht heb

Johan 49 25-12-2014

Het online bestellen bij CameraNu.nl gaat zonder moeite en is voor iedereen mogelijk.

Eerder al een Nikon camera bij CameraNu gekocht en toen ik later een flitser er bij wilde heb ik via mail gevraagd welke door ze werd aangeraden. Een dag later had ik al antwoord.

Het assortiment is heel uitgebreid en kan me niet voorstellen dat wat je zoek niet door CameraNu te leveren is.

Ik heb in mijn omgeving al meermaals aangegeven dat het kopen bij CameraNu.nl een betrouwbare online winkel is met een prima ondersteuning en service mocht er toch iets mis zou gaan,wat ik nog niet heb meegemaakt.

Het kopen bij CameraNu is zeer zeker een aanrader , ik ben heel erg tevreden met de artikelen die ik hier heb gekocht , met een snelle uiterst zorgvuldige verzending van bestelde artikelen en wil ze hiervoor nogmaals bedanken.

Ed-Molenaar 25-12-2014

De website is overzichtelijk en gemakkelijk.

Het assortiment van CameraNu is ruim en bijzonder actueel.

CameraNu is voor mij een winkel waar die volledig waar voor je geld biedt. Daarnaast is de service en klantgerichtheid er een waar vele winkels een voornbeeld aan kunnen nemen! CameraNu is daarom voor mij een echte aanrader. Ik winkel er met veel plezier en de after sales bij service werkzaamheden is bijzonder accuraat en goed.

Bij CameraNu winkel ik al vele jaren. Van camera body's en objectieven tot allerlei kleinere accessoires. Wanneer een camera of objectief in de reparatie moet laat het dat het liefst via CameraNu verlopen: zij bewaken het hele proces en informeren je over elke stap daarin die het artikel aflegt. Het geeft een zeer vertrouwt gevoel!

emielbbb 25-12-2014

Makkelijk online bestellen

Volgende dag bezorgd

Snelle levering en overzichtelijk site

Patcherke 25-12-2014

Bestelling netjes afgeleverd op het werk. Was wel een gigantische doos.

Doos was wat groot om te dragen. Meerdere kleinere doosjes was handiger geweest.

Er is bar weinig wat ze niet in het assortiment hebben qua cameramateriaal.

Goede winkel, goede service en een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

Moontje44 25-12-2014

Website was overzichtelijk en product snel te vinden. Bestelling en betaling ook snel afgerond.

Levertijd volgens toezegging.

Was op zoek naar één bepaald product en dit was bij hen het goedkoopst.

Prima gegaan, dus geen indruk van service mocht er iets mis gaan.

Paul uit Houten 25-12-2014 Via de website gekocht

De website is snel, mijn gewenste product is goed te vinden.

Telefoontje over assortiment werd snel en correct beantwoord.

Alles wat ik zoek, vind ik hier. Mocht ik het niet vinden, dan zal het in Nederland wel niet zo eenvoudig te vinden zijn.

Ik heb mijn eerste digitale camera hier gekocht in 2004 op een verdiepingsvloer in Urk, met de camera's in stalen archiefkasten. Inmiddels is de zaak enorm gegroeid en ik vind de no-nonsense website en winkel prima.

WPel 25-12-2014

Overzichtelijke website, alles goed en eenvoudig te vinden. Winkel ook OK.

Winkelpersoneel luisterde echt, begreep wat ik wilde en heeft me vervolgens met kennis van zaken geholpen. Ze hebben zelfs een filter uit een ander magazijn gehaald.

Alles wat ik nodig had voor mijn Sony was aanwezig.

Absolute aanrader vanwege de combinatie van webwinkel waar je jezelf kunt voorbereiden/inlezen en vervolgens personeel dat ook weet waar ze het over hebben.

Ik vind CameraNu.nl één van de beste winkels op het gebied van fotografie. Ze hebben een prima website waar alles eenvoudig terug is te vinden en dat wordt gecombineerd met ter zake kundig personeel met adviezen waar je iets aan hebt, ook als dat minder omzet voor de winkel betekent!

Tanja03 25-12-2014

Duidelijke website, goede zoekfunctie, producten zijn gemakkelijk te vinden, betalen gaat snel en eenvoudig

Snelle levertijd, fijn dat tot 23.59 uur kan worden besteld en dat de producten dan de volgende dag worden bezorgd. Ik heb tweemaal iets besteld en dit werd in beide gevallen de volgende dag bezorgd.

Zeer uitgebreid assortiment, alles wat ik zoek is verkrijgbaar en daarbij heb ik volop keuze (meerdere merken)

Mijn ervaringen zijn erg positief en daarom beveel ik deze winkel van harte aan bij familie, vrienden en kennissen.

Boswinkel Dirk 25-12-2014

Makkelijk te vinden en op te zoeken pagina en producten,

Alles vlot afgehandled

Niet alles bekeken, maar het is een vrij groot assortiment

Alles goed en zeer vlot afgehandeld. het product was zeer goed verpakt naar ons toegestuurd.

beyond12nl 24-12-2014

Duidelijke site, product is snel gevonden. Heldere informatie, berichtgeving van leveranciersacties. Productvergelijker geeft een duidelijk overzicht.

Producten zijn snel en goed verpakt geleverd de volgende dag. De verzending en notificatie hiervan was al een uur na bestelling.

Handig en voordelig dat er bundels worden aangeboden. De prijs is sowieso concurrerend.

Van harte aanbevolen! Wel pas op basis van één aankoop.

Ik heb een goede ervaring met deze winkel. Producten voorradig waar andere online winkels ze niet meer hadden, concurrerende prijs, snel geleverd, goede opvolging per email.

Lieuwe54 24-12-2014

Het was geen online aankoop. De aankoop werd in de winkel gedaan ivm vragen over het aan te schaffen product.

Ik heb het product in de winkel gekocht en kreeg een prima advies van de verkoper. Ik ging met een goedkoper product van dezelfde kwaliteit de deur uit dan ik in gedachten had. Het artikel was op voorraad. Geweldig dus.

Een prima assortiment met gelijkwaardige artikelen in dezelfde prijsklasse, maar ook voor minder en meer geld is er keuze genoeg. Voor zover ik op de hoogte ben, zijn de prijzen concurrerend.

Gezien het kundige en klantgerichte advies, de goede bereikbaarheid en de gunstige prijsstelling, durf ik iemand gerust CameraNu.nl aan te bevelen.

Het is duidelijk dat ik zeer tevreden ben. Omdat ik pas ben begonnen met fotografie, vind ik advies heel belangrijk. In de vrij korte tijd dat ik aan de verkoopbalie heb gestaan, kreeg ik veel nuttige informatie en daarbij een veel goedkoper product dan ik had verwacht.

soester66 24-12-2014

alles werkt naar behoren

zondag besteld dinsdag in huis klasse

al diverse dingen besteld bij camera Nu

G.J. Aberson 24-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Breed assortiment en redelijke voorraden

Redelijk vlotte bediening door personeel die weten waar ze het over hebben

Heel breed

Personeel is deskundig en neemt de tijd voor iedere klant