Deze score is berekend op basis van 2598 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

f van heur 11-06-2015 Via de website gekocht

indien pakje gemakje mogelijk wordt gemaakt dan volgt een tien.

chat werkt uitstekend. ook bereidheid om te testen en dan ervaringen te berichten.

GeerHuis 11-06-2015 Via de website gekocht

gewoon goed

niks mis mee, gewoon gebruik van maken.

johnbanis 11-06-2015

Goede en overzichtelijke website waar je van alles tegen een goede prijs kan vinden

De bestelling was binnen 24 uur geleverd

Voldoende en ruime keuze tegen een zeer goede prijs

Ik zou deze winkel aanbevelen als iemand iets zoekt op camera of printer gebied.

Deze winkel is betrouwbaar en geeft een goede service door een zeer snelle levering. Betalen via IDEAL is ideaal

Harold Chin A Sen 11-06-2015 Via de website gekocht

5,5

Ik heb een Sunbounce reflectiescherm besteld. Tot mijn verbazing ontvang ik een duidelijk opengemaakte verpakking met veel gebruikssporen op het metaal. Heb mij geld snel retour maar bestel nooit meer bij deze webshop !!

Hoe halen jullie het in jullie hoofd om een product van Eur 349,95 naar een klant te sturen dat duidelijk open gemaakt is. Het plastic van de verpakking is zo gescheurd en het metaal van de buizen van de Sunbounce reflectiescherm vertoont duidelijk gebruikssporen. Ik heb met de klantenservice gebeld en na mijn beklag over het product wordt er gedaan net alsof jullie neus bloedt. Jullie moeten het lef hebben om deze review op jullie website te plaatsen want deze review geeft mijn ervaring met jullie webshop perfect weer ! Bovendien, hieronder wordt gevraagd hoeveel dagen ik het in mijn bezit had. Een paar dagen maar na openen meteen jullie gebeld en retour gezonden. Dus absoluut niet door mij gebruikt maar door wie dan ??

eMZetfotografie 11-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk vanuit huis shoppen. Goed toegankelijk en overzichtelijk.

Goede levertijd. Ene dag besteld, volgende dag al geleverd.

Voldoende keuze en de prijs is concurrerend.

Meerdere malen iets gekocht en zeer tevreden hierover.

Zeer tevreden over de levering, assortiment, prijs kwaliteitverhouding.

Caman 10-06-2015

Doordat je op internet al een voorlopigheid keus kunt maken kun je in de winkel gericht keuzes maken.

De verkopers in de winkel nemen ruim tijd om je te adviseren.

Op het gebied van fotografie is camera nu van alle markten thuis, Veel artikelen zijn direct op voorraad.

Zeker aanbevelingswaardig.

Klantvriendelijke winkel met deskundige verkopers die voldoende tijd nemen voor de klant.

cm sevink 10-06-2015 In de winkel gekocht
camera nu in urk

online kopen heb ik niet gedaan,ik heb altijd veel te vragen over wat ik denk te willen kopen,dus ik kies voor de winkel met uitleg en service

de service is goed,er wordt goed uitgelegd ,hoe het materiaal te gebruiken,of het gene wat je wil kopen ook het juiste apparaat is voor je,met voors en tegens,de winkel is goed te bereiken

zeer uitgebreid,vrijwel altijd alles op voorraad,de prijs is wel eens wat afwijkend met andere winkels,maar de service,wegen daar tegen op,omdat je weet wat je koopt,er wordt je niets aangesmeerd

ik heb meerdere personen gewezen op camera nu,om de service,de uitleg,materiaalkeuze,fijne mensen die er werken,goed te bereiken winkel

mijn beoordeling over camera nu is zeer positief,omdat ik goed geholpen wordt,er wordt geluisterd wat ik wil en aan de hand daarvan,wordt er advies gegeven,ik vind camera nu,een fijne winkel

Alphonsnet 10-06-2015

Prima aanbod, snelle levering en geen gezeur bij retourzending. Ze zouden wel standaard ook de evt. gemaakt verzendkosten moeten vergoeden.

dirkyman 10-06-2015 Via de website gekocht

goede en overzichtelijke site

zeer snelle levering

ruim assortiment

naar eerste indruk een degelijke kwalitatieve filter

Nowy van Hedel 10-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijke en overzichtelijke pagina, Up to date met veel informatie. zeer gedetailleerd.

Telefonisch goed bereikbaar, correct afhandeling van zaken. Na een wijziging in de bestelling binnen de minuut al een aangepaste update per mail

Zeer uitgebreide artikelen in de verkoop. OOk meerdere modellen in diverse prijs categoriën. Kortom voor iedereen wat daar.

Gemakkelijk duidelijk en de klanten service is professioneel. Men weet waar men het over heeft. Duidelijk, snelle en correcte afhandeling. Als je iets niet weet legt men het goed uit. Door de kennis is er een correcte dienstverlening. Waar vind je deze service nog. Ben er helemaal tevreden mee.

C de Jongh 10-06-2015 Via de website gekocht

In no time konden we op trefwoord zoeken en vinden wat we zochten.

Na bestelling zeer snel in huis.

Ik heb nog lang niet alles gezien, maar als ik op trefwoord zoek heb ik tot nu toe alles kunnen vinden.

Groot assortiment, makkelijk doorzoekbaar, snelle levering.
Handige betalingsmogelijkheden.

Mout55 10-06-2015

Volgens kieskeurig een dikke 9 dus niet zo moeilijk

Snelle reactie wanneer het geleverd zou worden

Alles is er te koop

Al mijn vrienden en bekenden

Prima internet winkel keurig verzorgt van begin tot de thuis bezorging

Aad en Juud 10-06-2015

Bestellen vanaf je computer

Alles is vooralsnog volgens afspraak verlopen

Ik wist wat ik zocht, dus voor mij was er voldoende assortiment

Ben vooralsnog erg tevreden

Ik ben door fotokenner doorverwezen naar deze site. Alles is volgens plan verlopen, dus ben dik tevreden!

G&T 10-06-2015 Via de website gekocht

een klik op de site en je hebt alle informatie ter beschikking. Op de site is het fijn surfen. Alle informatie is onder handbereik. Het bestellen gaat prima. Winkelwagen procedure en afhandeling order is uitstekend en duidelijk. Ook de betalingsvormen prima. Tijdens de afhandeling van de betaling via ideal ging er iets mis met de betaling maar door de helpdesk werd ik snel en goed geholpen door de medewerkers van cameranu.

De winkel is goed bereikbaar voor vragen en/of hulp en mijn ervaring is dat je professioneel wordt geholpen. Reeds meerdere keren een bestelling geplaatst. Eerste keer uitgezocht op website en op de zelfde dag nog opgehaald in de winkel.

Andere keren besteld op website en volgende dag in huis. Prima verpakt en bezorgd. Over de retour afhandeling heb ik geen oordeel want ik heb nog niets retour gezonden.

Assortiment is ruim voldoende en is en er komen nog steeds meer producten bij. Prijzen zijn meestal gelijk aan vergelijkbare site's

Prijzen zijn meestal gelijk (hoger of lager kan ook)aan vergelijkbare site's, maar uiteindelijk koop ik bij cameranu omdat ik hier een goed gevoel bij heb.

Snarf2301 10-06-2015

Er was koffie en een toilet. Je kon rustig rond kijken en een nummer trekken om een aankoop advies te krijgen. Er zijn veel verkopers. Je bent zo aan de beurt. Bij de betaling is er een goede check via de computer op wat je koopt.

Goede service in de winkel. Telefonisch ook makkelijk bereikbaar. Ik had bij mijn pentax camera een handleiding in het Frans. Jammer dat dit boekje niet in het Nederlands er bij zat. Kreeg wel een verwijzing waar ik het op internet kon vinden

Wilde een nikon d7100 met de pentax k3 vergelijken. De nikon d7100 was er niet volgens de verkoper. Ook wilde ik een sigma zoomlens 250 mm met de 300 mm vergelijken. De 300mm lens was niet in de winkel. Ondanks dat zie je in de winkel genoeg aanbod.

Vriendelijke verkoper. Professioneel geholpen

Zie teksten hierboven

C.J. van den Heuvel 10-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen vanuit je stoel.

Snelle levering.

Genoeg keuze.

Wanneer het ter sprake komt zal ik zeker de naam noemen.

Ik zocht een camera die ik onder andere bij CameraNU vond. De bestelsite was duidelijk en de reviews waren goed.

Bart Kruisdijk 10-06-2015 Via de website gekocht

Een gemak door de zeer gemakkelijke overzichtelijke website

Een zeer snelle levering, gepaard gaande met mailtjes over de toestand van verzending

Een ruime mate van assortiment. Na lang zoeken vond ik op deze website, de camera tas met de juiste afmetingen

Na lang zoeken, op de verkeerde manier. Vond ik deze website. Met als resultaat een mooie camera tas

Een website, had ik deze maar eerder gevonden, dan had het mij heel wat tijd bespaard. Snelle levering, met tussendoor mailtjes over de toestand van verzending. Na 1 dag al in huis~! Prima!

BInne-Louw Katsma 10-06-2015 Via de website gekocht

Je surft, je chat en besteld en dag erna speel je met het product!

Gevraagd om info via de chat en direct antwoord

Direct op voorraad dus de volgende dag al in huis! Top!

Direct, perfect zo!

Sitan van Sluis 10-06-2015 Via de website gekocht

Bij de aankoop van een ND (neutral Density) filter is er keuze uit filters met vaste sterkte en variabele en uit diverse merken en filtermaten. CameraNu heeft per merk de verschillende filermaten gesorteerd. Dat maakt het eenvoudiger kiezen.

Na onderzoek op internet bleek CameraNu het meeste verschillende aantal merken te voeren, en daarbinnen de hele range filtermaten.

CameraNu is sinds 2009 een van mij vaste leveranciers voor fotografietoebehoren en tot nu toe hebben ze altijd netjes geleverd en problemen met materiaal dat stuk gegaan was goed verholpen.

CameraNu is een professionele en volwassen webwinkel met een groot assortiment en helderheid over de voorraad. De keuze voor het Hoya filter heb ik uiteindelijk gebaseerd op reviews op internet. Daarbij was de keuze eerst tussen vaste filters of een variabel en daarna welke merk het beste variabele filter maakt tegen een niet te hoge prijs. Ik gebruik het filter om in vol zonlicht met f/1.8 te schieten en bij te flitsen. Dat gaat goed. Contrast en kleuren blijven mooi en scherp. Doordat het filter variabel is kan je snel even iets meer of minder licht doorlaten.

Kilian van Gool 10-06-2015 Via de website gekocht

De site werkt duidelijk en alles is makkelijk te vinden. De informatie bij de producten is uitgebreid.

Één van de 2 producten die ik besteld had was niet op voorraad. Het zou 3 tot 5 dagen duren voordat deze geleverd zou worden. Toch had ik binnen 2 dagen het ontbrekende product binnen.
De klantenservice was vriendelijk en meedenkend!

Wat ik nodig heb leveren ze!

Valt niks op aan te merken!

Arjan-76 09-06-2015

In de avond via internet besteld, na eerst nog telefonische uitleg gehad te hebben, en de volgende dag afgehaald.

Prima uitleg gehad over de lens bij het afhalen.

Zeer uitgebreid. Ik was op zoek naar een occasion lens en ook daar een ruime keuze

Ruime keuze voor een scherpe prijs met prima service.

Ruime keuze voor een scherpe prijs met prima service.

cotim 09-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudig zoeken en bestellen

niet voorraad artikel werd snel nageleverd

ruim en voor elk wat wils.

Goede service snelle levering en aantrekkelijke prijzen

Jan Loedeman 09-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gewenste product snel te vinden.

Uitstekend geholpen door verkoper in de winkel.

Volledig en gevarieerd assortiment.

Uitstekende service voor een goede prijs.

Koop al jaren mijn cameraspullen bij Camaranu en nog nooit teleurgesteld. Met name de verkoopmedewerk(st)ers zijn zeer klantgericht.

LERE 09-06-2015 Via de website gekocht

Via google gezocht naar een lens. cameranu.nl kwam al snel boven aan, goede prijs en beloofd een snelle levering.

Wat ze beloofde werd ook waar gemaakt.

Nieuwste lens gezocht, Cameranu.nl had hem al op voorraad.

Groot assortiment, snelle en goede levering.

Omdat de lens vrij nieuw is heeft niet iedereen hem al op voorraad Cameranu.nl wel. Om 21.30 besteld en de dag er na al netjes in huis.

Mans Ensink 09-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

De website was voor mij duidelijk. En kon voor mij zelf gemakkelijk een keuze maken.

Nadat de keuze op internet gemaakt was naar de winkel gegaan voor verdere tekst en uitleg over het te kopen artikel. Op het moment dat wij kwamen was het druk in de winkel maar dit was geen probleem je kon koffie of thee pakken, verder een goede uitleg van de verkoper gehad van wat de verschillen waren. Deze was zo goed dat ik gekozen heb voor een ander merk dan dat ik zelf in eerste instantie uitgezocht had.

Zeer ruim en zoveel verschillende soorten en merken. Keus in overvloed.

Ik zou dit ook aan andere hobby fotograven aan bevelen alleen al omdat je zo leuk en professioneel geholpen wordt. Veel geduld en advies waarom het een wel en het ander niet.

piet 1960 09-06-2015

simpele en duidelijke bediening

snelle levering al 4 toestellen gekocht altijd ok

+ mooie camera vele mogelijk heden superzoom - wel jammer dat je de camera moet opladen via de camera + mooie beelden

Niels Canon G7X 09-06-2015

Van de Canon G7X zijn een aantal voordeelsets beschikbaar. Handig, want de accessoires had ik toch nodig!

Zowel de camera als de accessoires waren allemaal op voorraad. Ik heb het voor 23.59 uur besteld en de volgende werkdag werd het pakket geleverd. Top!

Zeer groot assortiment. Via de zoekfunctie is alles ook goed te vinden. Daar kunnen andere webshops nog veel van leren.

Veel is op voorraad. Tot laat in de avond te bestellen en de volgende dag je pakket ontvangen. Prijzen zijn concurrerend. Alle populaire betaalmethoden zijn aanwezig.

Na diefstal van mijn camera met alle accessoires had ik snel een nieuwe camera nodig i.v.m. mijn vakantie. Voornamelijk door de goede reviews, de voorraad en omdat de huidige Canon actie hier ook van toepassing is, heb ik hier de camera besteld. Ik heb geen ervaring met de fysieke winkel. Toch heb ik online wel een goede indruk gekregen door het filmpje van het bedrijf te bekijken op de bevestigingspagina na het afrekenen.

LindavH65 09-06-2015

Bij de wandbeugels zat geen gebruiksaanwijzing, best lastig.

Telefonisch kreeg ik wel goede uitleg hoe ik moest monteren.

Prima.

Debbie-Janssen 09-06-2015

Top service! Bestel al mijn foto apparatuur bij cameranu.nl
Laatst een probleem met postnl gehad ivm een defect door hun en cameranu heeft dit super goed opgelost!

Bijna alles wat ik nodig heb kan ik hier vinden.
Volgende dag wordt het al geleverd. Goede prijs!

Alexanderp1 09-06-2015

Ik kon super gemakkelijk bestellen.

melissakoene 09-06-2015 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig producten bij CameraNU.nl je kunt snel je gewenste producten vinden via de zoek optie.

Top service, producten worden snel geleverd.
Ooit had ik een keer een kapot item na een paar maanden gebruik, dit is keurig opgelost door CameraNU. Ik heb mijn geld retour gekregen omdat het product niet meer leverbaar was.

Als ik producten nodig heb vind ik altijd alles op CameraNU.nl ik heb nog geen een keer gehad dat ze iets niet hadden..

Hele goede prijs - kwaliteit verhouding.
En een snelle levering.

Ik bestel regelmatig bij CameraNU.nl en ik ben zeer tevreden over deze webshop. Alles komt altijd op tijd binnen en de klantenservice is erg fijn!

Varadero01 09-06-2015

Zeer toegankelijke en duidelijke website.

Zowel telefonisch als ook in de winkel een zeer accurate en vriendelijke behandeling.

Een echte fotozaak met een zeer ruim assortiment.

vanessa1930 09-06-2015

erg snelle levering! Overzichtelijke website!

Binnen een dag werd mijn bestelling bezorgd.

lage prijs

Fijne winkel!

Ik heb op verschillende webshops gezocht naar een goede snuittas, cameranu had degene die ik wilde voor de laagste prijs. Maandagavond had ik mijn bestelling geplaatst en dinsdagochtend kwam mijn bestelling al aan. Hele betrouwbare service dus, ik ben er heel blij mee.

Leeuwarden 2018 09-06-2015

Geen gedoe, je bestelt en je account wordt er automatisch bijgezocht als je die hebt anders is hij gemakkelijk aan te maken.

Ik vind dit een fantastisch bedrijf. Koop daar altijd als ik iets nodig ben en wordt heel goed verwerkt en afgehandeld. Soms ga ik er wel heen als ik advies nodig heb. Kan natuurlijk ook telefonisch. Maar ze hebben ook een hele mooie winkel.

Alle bekende merken zijn aanwezig en meestal ook in voorraad.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en zal dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen bij iedereen.

Heb hier al van alles gekocht naar grote tevredenheid. Personeel is klantvriendelijk en verzendingen zijn altijd goed voor elkaar. Heb nog geen enkele negatieve ervaring gehad. Je kunt ook naar de winkel, groot assortiment en goede voorlichting . Ben daar ook diverse maken geweest en moet daar toch nog een behoorlijk stuk voor rijden maar ga er met veel plezier heen voor uitgebreide uitleg of aankoop. Wij zijn daar vanaf het begin al klant en bevelen dit bedrijf bij iedereen aan.

Peter Moet 09-06-2015 Via de website gekocht

Simpel bestellen via de duidelijke website van CameraNu.

Bestelling en betaling van produkt worden snel bevestigd via mail.

Zo'n beetje alles op het gebied van fotografie voor de serieuze gebruiker is hier te koop.

In hoge mate, met een slag om de arm want heb ik nog niet echt veel ervaring met dit bedrijf.

Alles volgens afspraak nagekomen.

Robin Ve 09-06-2015

Gemak begint al bij het simpele feit dat ik niet hoef te googelen naar een foto/video product omdat ik simpelweg weet dat ik het bij cameranu.nl makkelijk vind en snel ontvang.

De zoekfunctie van de website werkt ook erg prettig, en met gemak blader ik ook altijd even door de andere productcategorieën.

Tot nu toe heb ik nooit rommel ontvangen, of het nu een merkproduct is of een goedkopere aftermarket , het werkt gewoon zoals het moet.

Snel, eenvoudig en voor een eerlijke prijs een product in huis hebben.

Ik ben al meerdere jaren klant van cameranu.nl en heb met enige regelmaat producten van hun nodig, vrijwel altijd is de levering op tijd en worden producten fatsoenlijk verpakt geleverd. Contact met cameranu.nl gaat vlot en helder ook via de e-mail.

Jos-R-1234 09-06-2015

Het door mij gezochte MagFilter voor compact camera was makkelijk te vinden

Snel verstuurd, prima verzorgd

Een van de weinige plaatsen in NL waar je een MagFilter kunt kopen

philip 2005 09-06-2015

Mooi overzichtelijke sit

Ik had een vraag en binnen een dag antwoord per email. Artikel dat niet werkt op mijn camera zonder problemen retouren

Alles wat ik zocht heb ik bij jullie kunnen vinden voor goede prijzen

zeker

Ik waardeer winkels die meer zijn als een doorgeefluik. Dat die soms wat duurder zijn krijg je dubbel en dwars terug in de service.

MJH Janssen 09-06-2015

klik & Go

had een vraag, binnen een dag beantwoord.

alles klopt- service is TOP

Super tevreden.

eko_setiawan 08-06-2015 Via de website gekocht

Op de site staan alle complete overzicht van de specificatie.

Voorad status op de site komt overeen met werkelijkheid. Op de dag voor 23.00 besteld en volgende dag is thuis opgeleverd.

Beschikbaar

Meerdere keer bij cameranu.nl gekocht, nooit een klacht gehad.

iRoel52 08-06-2015

De website is overzichtelijk van opzet

Mijn bestelling was na 5 dagen nog niet aan gekomen. Na een mailtje kreeg ik alsnog zonder enig gedoe een herlevering van mijn bestelling, top service

Ruim assortiment, alles wat je maar kan bedenken is aanwezig

Door mijn super ervaring zou ik deze winkel zeker aan alle kennissen, vrienden en familie aanbevelen.

Super webshop, groot assortiment en geweldige service en dat allemaal tegen zeer redelijke prijzen.

Henk Kwant 08-06-2015 Via de website gekocht

Door een ruim assortiment goed keuze kunnen maken

Jammer genoeg niet op voorraad maar wel vrij snel geleverd en goede info wanneer ik het kon verwachten

Alles wat ik zoek voor mijn hobby

Ja..... Is gewoon een goede winkel, zelf al een par keer geweest ondanks de afstand delfzijl urk

Heb een ringen set besteld voor tussen men objectief en camara, deze bevalt goed. Deze wassen helaas niet voorraadig maar toch binnen een week geleverd. Top service en goede informatie Wanneer ik het binnen zou krijgen. Prima zaak

balcom123 08-06-2015 Via de website gekocht

een hoop op voorraad en overzichtelijk

snelle en duidelijke levering

heel erg uitgebreid

ik heb er al vaker besteld , soms dingen die haast niet te vinden waren

Willem0066 08-06-2015

Goede site

Snelle reakties via mail en berichten via site

Altijd de nieuwste modellen

Betrouwbaar adres

Jordi Tonnard 08-06-2015

Website is overzichtelijk. Populaire categorieën snel toegankelijk. Het bestelproces gaat soepel.

Ik vind probleemloos bestellen via internet belangrijk. Cameranu.nl is zo'n winkel waarbij er geen gedoe is en bestelde spullen op voorraad zijn als dat wordt aangegeven. Geen gedoe dus! Gewoon soepel.

Breedte van het assortiment is uitstekend. Daarbij is binnen elke categorie voldoende keuze uit merken en types. Ook het aanbod van verzekeringen, occasions en workshops maken van Cameranu.nl een uiterst bruikbare shop.

Ik heb dit al dikwijls gedaan en het is knap dat na jaren van bestellingen mijn advies hetzelfde is gebleven. Dat kan ik lang niet voor elke webshop zeggen, waar ik ooit eens een bestelling bij heb geplaatst.

Ik scoor deze webshop als bijzonder goed. Wellicht de beste onder de online shops voor fotografie, wat mij betreft.

Naam640 08-06-2015

Via Internet bestelt en de volgende dag in huis!

Bestelling was via Internet te volgen zodat ik precies wist wanneer mijn bestelling werd afgeleverd.

Een groot assortiment, in mijn geval objectieven. Het is best lastig een keuze te maken.

De winkel ken ik niet maar de site is prima!

PatrickB88 08-06-2015

Duidelijke website, Duidelijke en nette factuur, terugzien van je bestellingen/facturen/service verzoeken, etc., Snelle levering.

Goede service bij garantiezaken, doen extra moeite voor je en goed bereikbaar zowel via de website, email als telefoon.

Wat specifiekere zaken/merken zijn helaas niet leverbaar, denk aan HoldFast, Tap & Dye, etc.

Enkel goede ervaringen met de CameraNu.

In al deze jaren nog geen één keer een slechte ervaring gehad, enkel maar goede! Service is tot nu toe top geweest. Aanrader.

Marijn_deJager 08-06-2015

Supersnelle levering!

Kees Merlijn 08-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen,snel in huis,perfect verpakt

de service kan niet beter,goede mail begeleiding,en het is zeker niet mijn laatste bestelling

Wat ik bij Cameranu heb gekocht hadden ze niet overal te koop

Het kan niet beter,wat moet ik er nog meer van vertellen

stealingsoulsformoney 08-06-2015

Als je een mail of opmerking stuurt, krijg je altijd snel reactie.

Meer producten voor de professionele markt zou een mooie toevoeging zijn.

goede service, door echte mensen. spullen zijn bijna altijd op voorraad. En je hebt het snel in huis.