Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mevr. Verhoeven 12-01-2015 Via de website gekocht

Bestelling geplaatst, betaald en via mail bezorgdatum opgegeven, ging perfect.

Op tijd geleverd, geen gebruik gemaakt van retour.

Ik wist al wat ik wilde en vond dat bij cameraNU voor de beste prijs. Het was de 2de keer dat ik er iets kocht,Canon scanner en nu Canon printer.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen,de site is klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit en verschillende begeleidende emails na de aankoop. Perfect.

Omdat ik bij CameraNU naar tevredenheid al een Canon scanner gekocht had en nu voor de Canon printer ze weer met een beste prijs bovenaan stonden heb ik ook weer bij deze winkel gekocht! Retourzending kan ik niet beoordelen maar ook daar zou ik alle vertrouwen in hebben. Klantvriendelijke site !

Henk Noot 12-01-2015

Een ideale manier om een camera te kopen, had bij deze firma al eerder iets gekocht en dat was ook naar tevredenheid!

avonds besteld en de volgende dag netjes bezorgt, super!

Alle merken zijn beschikbaar en in mijn geval ook direct op voorraad!

Betrouwbaar adres, snelle levering en concurrerende prijzen!

Cameranu.nl is voor mij een bedrijf waar ik met een gerust hart mijn camera + toebehoren heb aangeschaft.

Ruud 1943 12-01-2015

Heldere en duidelijke info!

In de winkel is het goed te overzien wat er zoal is, mits je weet waar je naar op zoek bent!
Het personeel is zeer goed in de uitleg!

Boven mijn verwachting! Zeer afhankelijk van je eigen insteek natuurlijk.

Voor mij als bovengemiddelde amateur zeer goed en bruikbaar assortiment!

Ik had nogal wat dingen nodig (12 stuks) het was er op 1 na allemaal en binnen een week had ik het thuisgestuurd! Voor mij was het een verademing dat alles er gewoon was. Hier zijn deze winkels vrijwel allemaal verdwenen.

Harry Sterken 12-01-2015

Geen probleem met de bestelling. Was makkelijk te vinden.

De batterijen van de bestelde Photographic Solutions Sensor Check bleken leeg. De led-verlichting werkte niet. Na een email naar Cameranu werd direct een nieuw setje batterijen opgestuurd. Prima service.

Cor Swaan 12-01-2015 Via de website gekocht

Alles ook ingewikkelder zaken als inruil via internet af te handelen.

snelle reactie, zowel vis de telefoon als via de mail

na een bezoek aan de site is toelichting overbodig

betrouwbaar en snel

Maurice7272312 12-01-2015

Producten goed te vinden. Betaling duidelijk af handelen.

Via mail op hoogte van afhandeling.

Zeer uitgebreid assortiment.

Betrouwbaar, vlot en correcte afhandeling.

Gewoon betrouwbare winkel.

Daas 12-01-2015

makkelijk zoeken op gewenst product en op type van je eigen fototoestel

niets op aan te merken, prima

wat ik ervan zie hebben ze eigenlijk alles wel

betrouwbaar, snelle levering en breed assortiment

A310a 12-01-2015

Duidelijke site ,zonder veel bla bla,

Nette levering zoals het hoort

Een site zoals het hoort,komen afspraken na enkeurig op tijd geleverd

Mevrouw1 12-01-2015

Produkt is goed te vinden via menu en zoekfunctie

Van elke stap in het proces een update

Ook DV tapes die al bijna uitverkocht zijn, gewoon op vooraad uitgeleverd

Ik had een mening over een kleine webwinkel, maar ik moet zeggen dat ik op alle fronten aangenaam verrast werd door het gebruiksgemak en functionaliteit. Toppue. Kan qua service prima concureren met anderen.

Zoeken en bestellen gaat vlot, administratief afwikkelen en betalen is fluitje van een cent. En dan ook nog super snel en goed verpakt verzorgd te krijgen, top gewoon.

Tamara Groot 12-01-2015 Via de website gekocht

Soms twijfel, omdat je het product graag wil proberen.

Uitstekende service, ik heb laatst een softbox zet besteld en was niet op voorraad, maar 3 dagen later toch in huis :)

Soms te veel, en er zijn zoveel dingen die je bij bepaalde sets kan mee bestellen, dat je soms niet meer weet wat je moet bestellen

Zou niet weten waarom niet ;)

Ik ben zeer tevreden, en ben blij met het uitgebreide assortiment. Mvg Fotografiewognum

willemvandermeer 12-01-2015 In de winkel gekocht

Gewoon heel goed!

Zeer ruime keus

Goed geholpen, deskundige uitleg!

Beercans 12-01-2015

De website is overzichtelijk, goed geordend en compleet

Snelle levering, keuze voor bezorgtijden, Altijd aangetekend verstuurd

Door het zeer grote assortiment genoeg keuze en een scherpe prijs. Ook merken die niet overal te koop zijn (Crumpler in mijn geval)!

Philip e. 12-01-2015

Vanuit je luie stoel.kijken en vergelijken

Bestellen en volgende dag in huis. Top

Ruime keuze.

Tweede aankoop bij cameranu en wederom prima voor elkaar.

Blokzijl80 12-01-2015

De service was zowel tijdens de aanschaf als bij het retourneren van één van de producten echt top!

In de winkel is alles mooi uitgestald en kan je verschillende camera's en accessoires uitproberen.

Super winkel met een uitgebreid assortiment, zeer deskundig personeel en goede aftersales

S. Lania 12-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Goed te bereiken, deskundige verkopers, prachtig overzicht van artikelen, alles uit te proberen

Genoeg keuze en goede alternatieven

Zowel de website als de echte winkel is een feestje om naar toe te gaan!

Bovenstaande cijfers spreken voor zichzelf! Opvallend en heel fijn is de deskundigheid van de verkopers, zodat ik heel goed geïnformeerd ben over alle min en pluspunten en zodoende heel blij ben met mijn keuze

Sjorsjes 12-01-2015

goede communicatie.

zeer snelle levering en goede communicatie!

Le-Blanc 12-01-2015

Snelle levering, waarvan je goed op de hoogte wordt gehouden. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven om te wachten op je bestelling.

g van kan 12-01-2015 Via de website gekocht

alles op de webside maar geeft soms andere producten weer dan gevraagd

super snel en duidelijk

is al door meerdere familie leden aankopen gedaan en nooit problemen ondervonden

bestelling zeer snel afgehandeld en goed te volgen met de post. top bedrijf

Paul Enneking 11-01-2015

Al jaren behoort Camera Nu tot mijn favoriete webshops. Goede service, communicatie en aflevering. Ook de eigen koerierservice voegt een persoonlijke touch toe en vertrouwen.

Sietse12 11-01-2015

Op mijn eigen moment producten kunnen vergelijken en uitzoeken wat er bij mijn werk past.

Goed bereikbaar -telefonisch-, bereidheid tot meedenken.

Is net zo groot als het product-aanbod van Sony

Betrouwbaar en efficiënt.

Egbert-fotografie 11-01-2015

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Snel in te vullen bestelpagina.

Snelle levering op de door mij vastgestelde dag. Verpakking kan soms wat degelijker!!

Voor mij als amateurfotograaf voldoende keuze tegen heel goede prijzen.

Prettige bestelervaringen met deze (web)winkel.

Hans Boer 11-01-2015 Via de website gekocht

Het bestellen was zeer eenvoudig. Bovendien werd de printer eerder geleverd dan verwacht!

Niet alles, maar wel heel veel te vinden bij deze zaak.

Mads de jonge 11-01-2015

makkelijk bereikbaar, geen parkeer troubles ect

wij wilden een verrekijker van een goede kwaliteit/prijsklasse, werden goed objectief voorgelicht volledig vrijgelaten in onze keuze en goed gewezen op verschillen.

zeer uitgebreid, alle merken en soorten waren aanwezig, wat prettig is met het uitproberen

heb al meerder keren geroemd over jullie winkel

houtboutique 11-01-2015

Voor specialistische apparatuur kan ik in de regel op dezelfde dag na een uitgebreid advies de spullen direct meenemen.

Uiteraard begin ook ik eerst op Google en in de Cameranu.nl shop te zoeken. Als ik vervolgens naar de winkel ga krijg ik altijd een uitgebreid advies, waarbij ik vaak met een product de winkel uitga wat veel beter aan mijn behoefte voldoet dan hetgeen ik zelf had geselcteerd.

Ik heb regelmatig producten nodig die je niet zomaar overal kunt verkrijgen. Toch loop ik bij Cameranu.nl altijd de winkel uit met mijn spullen en hoef ik geen dagen op mijn bestelling te wachten.

Het persoonlijk advies wat ik hier altijd krijg wil ik voor geen goud missen. Samen met een uitgebreid assortiment en een goede voorraad vind ik dit een prima adres.

Uitgebreid en professioneel advies, goede voorraad en groot assortiment wat ik meestal direct in de winkel kan afhalen.

Jan8888888 11-01-2015

Goede winkel, dicht in de buurt met veel keuze.

Nieuw assortiment erg compleet. Iets meer occasions zou leuk zijn.

Goede winkel, veel keuze, meeste personeel heeft veel kennis.

Goede winkel, veel keuze, meeste personeel heeft veel kennis.

52Peet52 11-01-2015

eenvoudig te bestellen

ik had per ongeluk kennelijk aangegeven dat ik de camera op zou halen, maar wilde die eigenlijk gewoon thuis gestuurd hebben. Werd meteen alsnog in orde gemaakt en de volgende dag had ik hem thuis

ruim assortiment

zeker aan te bevelen

thes B. 11-01-2015

duidelijke website, bij de artikelen staat goede omschrijving, bestellen is simpel.

Goede service, als je een vraag online stelt krijg je altijd antwoord. Mocht het gekochte produkt toch niet goed zijn dan kan je dit zonder problemen (mits bon en verpakking in orde is ) ruilen .

Het assortiment vind ik prima, er is keus genoeg. Als je bijv. geen merk wil is er genoeg keus in alternatieven merken.

je krijgt goed advies.

ben tevreden met de winkel, op zaterdag is het wel heel druk.Ze werken met nummerbonnetje,

Klant in frankrijk 11-01-2015

Grote sortering, overzichtelijk, veel in voorraad. Rond nieuwjaar eenmaal voor een dichte deur gestaan wegens inventarisatie.

kapotte lader voor Canon filmcamera werd niet teruggenomen omdat er een plastic dekseltje ontbrak. De lader kostte slechts 29 euro. Nogal afgemeten wanneer men een camera van ongeveer 1500 euro koopt.

Bijna alles in voorraad.

Scherpe prijzen, goede voorlichting, grote sortering

Zie hierboven

Corrie4b 11-01-2015

Mijn camera was na 1,5 jaar kapot. Binnen de garantie en ik ontving een prima tegemoetkoming voor een nieuwe camera

ER werd totaal geen probleem gemaakt om de kapotte camera te vervangen. In korte tijd is dat beslist en mijn mailtjes werden snel beantwoord.

Er zijn heel wat geschikte camera's te vinden.

Veel keuze, goede garantie.

Wel, ik woon hier vlakbij en ondervind daardoor ook wel het voordeel van.

Mr. Nikon 11-01-2015 Via de website gekocht

zeer gemakkelijk om online wat te bestellen, mooie side trouwens ook.

personeel door de telefoon en via de side correct en beleefd en zeer behulpzaam.

van alles te koop, van goedkoop tot duur, van A merk tot B merk.

ik ervaar het als aangenaam te kijken en evt. te bestellen bij camera.nu dus waarom een ander niet.

zocht twee nieuwe batterijen voor de motordrive onder mijn Nikon D200, was nog een aardig prijsverschil tussen Nikon batterijen en Jupio batterijen. vroeg of er kwaliteitsverschil in was tussen die twee, en kreeg keurig antwoord dat de jupio batterijen niet onder deden voor die van Nikon. Dus het zijn de Jupio's geworden.

Lara_Daas 11-01-2015

Winkel is erg goed georganiseerd. Als je de winkel binnenloopt is er al meteen iemand aanwezig om uit te leggen hoe hun klanten systeem werkt. Dit is erg fijn.

Als jij aan de beurt bent gaat de medewerker jou helpen met je vraag. Er is dus maar persoon die jou de heletijd helpt. Ze nemen echt de tijd om jou te adviseren en te helpen. Je krijgt erg professionel en eerlijk advies. Ik zelf twijvelde nog over welke camera ik zou kopen. Ik heb toen een kopje thee genomen en heb even de tijd genomen om hier overna te denken. Toen ik besloten had kon ik direct bij dezefde medewerker afrekenen. Ook hebben ze een mooi alles in een pakket voor mij gemaakt. Ik wou echter graag een andere tas die niet bij het standaard pakket zat. Ook dit was geen probleem en kreeg ik alsnog de pakket korting. Ik gaf ook aan dat ik opzoek was naar een goede cursus en zelfs dat doen ze!

Veel keus en alles staat in de winkel om het te proberen. Als ze een bepaalde lens niet in de winkel hebben liggen halen ze die uit het magazijn om te proberen.

Alles aan deze winkel is positief. Goede service, hulp en medewerkers. En ook is de prijs super! Ik raad het iedereen aan.

Normaal gesproken geef ik nooit feedback, maar mijn ervaring met deze winkel was heel fijn. Daarom heb ik de moeite genomen om deze feedback aan te maken.

Roelof 65 11-01-2015

Alles is erg rustig opgezet, je loopt heerlijk op je gemak te kwijlen van alle prachtige dingen die er bestaan in de voor mij prachtige hobby van fotografie. Personeel op de werkvloer zijn erg kundig.

Werd direct geholpen op klantenservice en voordat ik er erg in had stonden alle gegevens in de computer om zo beneden mijn materialen op te halen. Zelfs beneden kwam de dame van klantenservice nog vragen of ik koffie wilde. Aan de balie werd ik zeer goed geinformeerd over de door mij gestelde vragen, en ging met een tevreden gevoel op huis aan. Super!!

Ruim voldoende keus uit verschillende merken, dus vergelijkingsmateriaal aanwezig. Erg handig.

Ik vind het gewoon super zoals ik ben geholpen, de internetsite ziet er netjes en geordend uit. Doorgaan zo!!

Ben gewoon zeer tevreden

extaxi 11-01-2015

ik zou niet weten hoe het beter kan

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling, kon naderhand nog prima aangepast worden om extra verzendkosten te voorkomen

als je het hier niet kunt vinden.....

Zeer tevreden over de keuze en afhandeling. Enige verbeterpunt wat mij betreft is de vriendelijkheid van de persoon die ik aan de telefoon had. Het kwam niet over alsof deze persoon met veel plezier zijn werk aan het doen was.

Poedafoto 11-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk klikken wat je zoekt; alles is zo gepiept. Ik heb een klanten id en dan ben je helemaal zo klaar met je bestelling en betaling.

Ik had het snel in huis en werd ook goed op de hoogte gehouden wanneer ik het kon verwachten. Het kwam snel en op het aangegeven moment. Goed verpakt, alles in orde.

ze hadden iets bijzonders in huis wat ik moeilijk te pakken kon krijgen.

er mankeert niks, dus waarom zou je deze zaak niet aanbevelen?

bert133 11-01-2015

duidelijke website werkt heel makkelijk

gewoon goed en snel en goedkoop

gewoon dik voldoende

spreekt voor zich

geen goed wat kan je er nog meer bij zeggen heel goed?

Maery 11-01-2015

Handige site. Kon gemakkelijk verschillende typen verrekijkers met elkaar vergelijken en beoordelen welke voor ons geschiktst zou zijn.

Gevraagd om aflevering op maandag wegens verjaardagskado. Dat lukte helaas niet omdat Post NL niet op maandag bezorgt. Bij openen pakje had men echter wel de verrekijker feestelijk, als kadootje, verpakt. Heel attent!

Ruime keuze verrekijkers. Voor ons voldoende m.b.t. hetgeen we naar op zoek waren.

Snel, attent, goede site en prima prijs.

jvdtoorn 10-01-2015 Via de website gekocht

Product goed te vinden en bestellen ging makkelijk

Snelle levering en goede duidelijke communicatie

Vooral de duidelijkheid, snelle levering en betrouwbaarheid is fijn.

Voor ons was goed duidelijk welke producten we moesten kiezen wat betreft de maat, omdat er goede info werd gegeven over de producten. Verder ging de bestelling voorspoedig.

HS2015 10-01-2015

Via de webwinkel snel en eenvoudig het juiste product besteld. Bij aflevering de plezierige optie om dit direct via lokaal afhaalpunt te laten lopen.

Geen services nodig gehad: door goede webwinkel met alle informatie.

Professioneel assortiment Canon producten en accessoires.

Webwinkel is goed en snel. Prima prijs!

Zie motivatie bij de eerdere punten.

een hobbyfotograaf 10-01-2015

thuis vanachter de computer zoeken en bestellen, m.n. als je al een accoutn hebt is dat heel gemakkeijk

keuze wanneer wordt bezorgd is perfect en het klopt.
Vooral als je niet altijd thuis bent heel erg prettig.
Ook bezorgen in de avond.

Er is beel te koop.

nog nooit een probleem gehad met cameranu.nl

voldoende keus. ze doen wat ze beloven. Je bepaalt zelf wanneer geleverd wordt.

Richard Oostrom 10-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Mooie site. Goede info en binnen een paar klikken alles geregeld.

Top. De bestelde Macbook Air zou klaarliggen bij de service balie om de wachttijd in de winkel te verkorten. Echter, daar lag hij niet. Maar geen probleem, ik kreeg een voorrangsnummer voor in de winkel en binnen 5 minuten stond ik met de Air buiten!

Verrassend! Je zou denken ze hebben hier alleen camera's. Maar de Apple hoek is zeer uitgebreid!

Goede prijs, goede service en goede website.

Ongelofelijk wat een assortiment. Werkelijk alles op het gebied van fotograferen is hier aanwezig en op voorraad. En ook nog eens allemaal te bekijken, betasten en te testen!

LouisSchmetz 10-01-2015

Goede website, ruime keus

duidelijke informatie en gerichte aandacht voor de klant

ruime keus, professioneel opgezet

In prima winkel

CameraNu is een professionele winkel waar een ieder kan slagen

Mr. S 10-01-2015

Service is uitstekend, maar gezien ze veel personeel hebben is de kennis (begrijpelijk) niet bij iedereen even sterk.

peter evers 10-01-2015 Via de website gekocht

alles is zeer snel verstuurd, zelfs op de dag dat de winkel gesloten was i.v.m inventarisatie. Dus een zeer goede service. en goede producten voor een uitstekende prijs.

ACKwant 09-01-2015

Heldere website.

Op zaterdag al direct een antwoord op een mail van mij.

Zeer compleet, ook voor professionals.

Ik bestel al jaren bij Cameranu en ook deze keer weer top. Ze hadden één van de kabels die ik had besteld niet op voorraad, maar toch werd de rest al verstuurd op mijn verzoek. Zonder extra kosten kwam de missende kale twee dagen later. Goed hoor.

Veerkamp 09-01-2015

goede en duidelijke site

direct bevestiging, en snelle levering

uitgebreid assortiment

prime webshop

Tasje nodig voor tablet, gevonden op de site van cameranu.nl. Direct besteld en de volgende dag bezorgd.

d.lamme 09-01-2015 Via de website gekocht

het artikel goed omschreven ;dus dan is het kiezen niet moeilijk

loepzuivere service wat wat gezegd komen ze volledig na

een ruime keuze voor elk wat wils

als andere mij zouden vragen dan bevel ik zonderenig probleem uw bedrijf aan

Een goede service met een hoge betrouwbaarheid de keurmerken zijn gegarandeerd waardevol

Fred2015 09-01-2015

Prima website met duidelijke product omschrijving.

Het product is volgens afspraak de zelfde dag nog verzonden.

Deze score heeft alleen betrekking op mijn ervaring tot nu toe, dus op bestel gemak en afleverservice. Ik heb verder geen punten kunnen beoordelen.

paulfiem 09-01-2015 Via de website gekocht

alles werkt vlot en naar wens

zeer snelle verzending

alles wat je zoekt t/m het topsegment

omdat het gewoon super werkt

M vDijk 09-01-2015

eenvoudig te vinden op de site

goed telefonisch te woord gestaan en DIRECT geleverd, ook al stond er op de site dat de winkel dan dicht zou zou

Heel vriendelijk, snel en kundig. Ook volgende keer weet ik jullie te vinden.

h.kraaijeveld 09-01-2015

Kan bij de kachel alles regelen.

Je weet gelijk of ze het hebben en hoe lang de levering duurt.

Meer keus als bij Bolcom

Goede service en zeer goede prijs(voordeliger) t.o.v. andere (web)winkels

Op meerdere sites gekeken en nergens zo goedkoop als bij cameraNu. Bij cameraNu een usb-stick gekocht die qua prijs goedkoper was als bij een andere website en 2 x zoveel GB.