Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willem Mugge 26-12-2014 Via de website gekocht

Vanachter je PC, laptop of tablet een winkelen, eenvoudiger kan niet.

Prima service, niets op aan te merken.

Heb nog nooit iets niet kunnen bestellen.

Ja, als je online wilt kopen is dit de beste optie.

Niets meer aan toe te voegen, antwoorden spreken voor zichzelf.

Karin-123 26-12-2014

Geen ervaring mee

reeder 26-12-2014

Prettige website

In de drukste periode toch binnen 24 uur

Zeer uitgebreid assortiment niet vast aan bepaalde merken

Samenvatting voorgaande punten

Zoals al aagegeven een prettige manier om fotospullen aan te schaffen. De site biedt alle specificaties die je noduig hebt

Guus van Leeuwen 26-12-2014 Via de website gekocht

Via on line gekocht omdat ik deze keer geen advies meer nodig had.

Deze site werkt goed en snel en ik heb veel vertrouwen in de snelle leveringen door Cameranu.nl. Dat gaat altijd goed en snel. Klasse!

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet konden leveren. Ze moeten wel een giga magazijn hebben!

Uit bovenstaande beoordeling blijkt wel hoe tevreden ik ben met en over Cameranu.nl. Dus zal ik ze altijd aanbevelen. Helemaal de winkel in Urk. Dat is voor mij een grote snoepwinkel.

Anita Hoofddorp 26-12-2014

Tijdens mijn zoektocht kwam gelijk de site in beeld. Deze was zeer duidelijk.

Levering binnen 24 uur na betaling. Super

Ik zocht een bepaald artikel dus heb niet verder gekeken in het assortiment

Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Wat ik zeer fijn vond zijn de scherpe prijzen.

friveck 26-12-2014 Via de website gekocht

De winkel is overzichtelijk en logisch ingedeeld zodat de artikelen makkelijk en snel te vinden zijn. De informatie bij de artikelen is relevant en gelaagd weergegeven zodat men van algemeen naar detail kan gaan. Daarnaast worden ook de eventuele accessoires bij producten aangegeven

Het sales team is professioneel, service en klantgericht georiënteerd. Als klant wordt je deskundig,aquraat en snel geholpen waarbij eventuele alternatieven ook aangeboden worden die soms ook nog goedkoper zijn.

Het assortiment is heel erg breed wellicht een van de uitgebreidste van Nederland.

Persoonlijk heb ik allen maar goede ervaringen met de winkel dus kun je niet anders dan camera.nu aanbevelen bij anderen.

Omdat het prettig en makkelijk winkelen is waarbij de professionele ondersteuning van het salesteam doorslaggevend is. Ook de after sales is correct en goed. Prijstechnisch doet CAMERA.NU niet onder voor andere winkels.

m werf 26-12-2014 Via de website gekocht

Om 23u besteld en het was direct thuisbezorgd de volgende dag!

Duidelijk en helder

Veel assortiment voor een hele goede prijs. Bijna 100euro gespaard op het statief wat ik gekocht heb

Johan 49 25-12-2014

Het online bestellen bij CameraNu.nl gaat zonder moeite en is voor iedereen mogelijk.

Eerder al een Nikon camera bij CameraNu gekocht en toen ik later een flitser er bij wilde heb ik via mail gevraagd welke door ze werd aangeraden. Een dag later had ik al antwoord.

Het assortiment is heel uitgebreid en kan me niet voorstellen dat wat je zoek niet door CameraNu te leveren is.

Ik heb in mijn omgeving al meermaals aangegeven dat het kopen bij CameraNu.nl een betrouwbare online winkel is met een prima ondersteuning en service mocht er toch iets mis zou gaan,wat ik nog niet heb meegemaakt.

Het kopen bij CameraNu is zeer zeker een aanrader , ik ben heel erg tevreden met de artikelen die ik hier heb gekocht , met een snelle uiterst zorgvuldige verzending van bestelde artikelen en wil ze hiervoor nogmaals bedanken.

Ed-Molenaar 25-12-2014

De website is overzichtelijk en gemakkelijk.

Het assortiment van CameraNu is ruim en bijzonder actueel.

CameraNu is voor mij een winkel waar die volledig waar voor je geld biedt. Daarnaast is de service en klantgerichtheid er een waar vele winkels een voornbeeld aan kunnen nemen! CameraNu is daarom voor mij een echte aanrader. Ik winkel er met veel plezier en de after sales bij service werkzaamheden is bijzonder accuraat en goed.

Bij CameraNu winkel ik al vele jaren. Van camera body's en objectieven tot allerlei kleinere accessoires. Wanneer een camera of objectief in de reparatie moet laat het dat het liefst via CameraNu verlopen: zij bewaken het hele proces en informeren je over elke stap daarin die het artikel aflegt. Het geeft een zeer vertrouwt gevoel!

emielbbb 25-12-2014

Makkelijk online bestellen

Volgende dag bezorgd

Snelle levering en overzichtelijk site

Patcherke 25-12-2014

Bestelling netjes afgeleverd op het werk. Was wel een gigantische doos.

Doos was wat groot om te dragen. Meerdere kleinere doosjes was handiger geweest.

Er is bar weinig wat ze niet in het assortiment hebben qua cameramateriaal.

Goede winkel, goede service en een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

Moontje44 25-12-2014

Website was overzichtelijk en product snel te vinden. Bestelling en betaling ook snel afgerond.

Levertijd volgens toezegging.

Was op zoek naar één bepaald product en dit was bij hen het goedkoopst.

Prima gegaan, dus geen indruk van service mocht er iets mis gaan.

Paul uit Houten 25-12-2014 Via de website gekocht

De website is snel, mijn gewenste product is goed te vinden.

Telefoontje over assortiment werd snel en correct beantwoord.

Alles wat ik zoek, vind ik hier. Mocht ik het niet vinden, dan zal het in Nederland wel niet zo eenvoudig te vinden zijn.

Ik heb mijn eerste digitale camera hier gekocht in 2004 op een verdiepingsvloer in Urk, met de camera's in stalen archiefkasten. Inmiddels is de zaak enorm gegroeid en ik vind de no-nonsense website en winkel prima.

WPel 25-12-2014

Overzichtelijke website, alles goed en eenvoudig te vinden. Winkel ook OK.

Winkelpersoneel luisterde echt, begreep wat ik wilde en heeft me vervolgens met kennis van zaken geholpen. Ze hebben zelfs een filter uit een ander magazijn gehaald.

Alles wat ik nodig had voor mijn Sony was aanwezig.

Absolute aanrader vanwege de combinatie van webwinkel waar je jezelf kunt voorbereiden/inlezen en vervolgens personeel dat ook weet waar ze het over hebben.

Ik vind CameraNu.nl één van de beste winkels op het gebied van fotografie. Ze hebben een prima website waar alles eenvoudig terug is te vinden en dat wordt gecombineerd met ter zake kundig personeel met adviezen waar je iets aan hebt, ook als dat minder omzet voor de winkel betekent!

Tanja03 25-12-2014

Duidelijke website, goede zoekfunctie, producten zijn gemakkelijk te vinden, betalen gaat snel en eenvoudig

Snelle levertijd, fijn dat tot 23.59 uur kan worden besteld en dat de producten dan de volgende dag worden bezorgd. Ik heb tweemaal iets besteld en dit werd in beide gevallen de volgende dag bezorgd.

Zeer uitgebreid assortiment, alles wat ik zoek is verkrijgbaar en daarbij heb ik volop keuze (meerdere merken)

Mijn ervaringen zijn erg positief en daarom beveel ik deze winkel van harte aan bij familie, vrienden en kennissen.

Boswinkel Dirk 25-12-2014

Makkelijk te vinden en op te zoeken pagina en producten,

Alles vlot afgehandled

Niet alles bekeken, maar het is een vrij groot assortiment

Alles goed en zeer vlot afgehandeld. het product was zeer goed verpakt naar ons toegestuurd.

beyond12nl 24-12-2014

Duidelijke site, product is snel gevonden. Heldere informatie, berichtgeving van leveranciersacties. Productvergelijker geeft een duidelijk overzicht.

Producten zijn snel en goed verpakt geleverd de volgende dag. De verzending en notificatie hiervan was al een uur na bestelling.

Handig en voordelig dat er bundels worden aangeboden. De prijs is sowieso concurrerend.

Van harte aanbevolen! Wel pas op basis van één aankoop.

Ik heb een goede ervaring met deze winkel. Producten voorradig waar andere online winkels ze niet meer hadden, concurrerende prijs, snel geleverd, goede opvolging per email.

Lieuwe54 24-12-2014

Het was geen online aankoop. De aankoop werd in de winkel gedaan ivm vragen over het aan te schaffen product.

Ik heb het product in de winkel gekocht en kreeg een prima advies van de verkoper. Ik ging met een goedkoper product van dezelfde kwaliteit de deur uit dan ik in gedachten had. Het artikel was op voorraad. Geweldig dus.

Een prima assortiment met gelijkwaardige artikelen in dezelfde prijsklasse, maar ook voor minder en meer geld is er keuze genoeg. Voor zover ik op de hoogte ben, zijn de prijzen concurrerend.

Gezien het kundige en klantgerichte advies, de goede bereikbaarheid en de gunstige prijsstelling, durf ik iemand gerust CameraNu.nl aan te bevelen.

Het is duidelijk dat ik zeer tevreden ben. Omdat ik pas ben begonnen met fotografie, vind ik advies heel belangrijk. In de vrij korte tijd dat ik aan de verkoopbalie heb gestaan, kreeg ik veel nuttige informatie en daarbij een veel goedkoper product dan ik had verwacht.

soester66 24-12-2014

alles werkt naar behoren

zondag besteld dinsdag in huis klasse

al diverse dingen besteld bij camera Nu

G.J. Aberson 24-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Breed assortiment en redelijke voorraden

Redelijk vlotte bediening door personeel die weten waar ze het over hebben

Heel breed

Personeel is deskundig en neemt de tijd voor iedere klant

afslag21 24-12-2014

Prima website, alles gemakkelijk te vinden. Heel goed aan deze site is dat bij het gekozen product in mijn geval een Canon Powershot N100 de bijbehorende producten zoals een hoesje getoond wordt.

Supersnelle levering, echt in 1 dag.

Heel uitgebreid assortiment.

Vanwege de lage prijs, website en snelle levering beveel ik deze winkel CameraNU.nl iedereen aan.

Op alle punten beoordeel ik deze webshop met een 10. Uitstekende winkel met zeer scherpe prijsstelling.

Marcus Kingma 24-12-2014 Via de website gekocht

Een product is snel en makkelijk te vinden. Zie je het niet zo gauw bij een categorie, dan vul je een trefwoord in bij de zoekopdracht.

Vragen worden zeer accuraat, grondig en met kennis van zaken opgelost. Er wordt ook de tijd voor je genomen en het aller belangrijkste!! Ze luisteren naar wat je zegt!!!

Heel simpel, als je al een tijd naar een product zoekt zal Cameranu.nl de laatste plaats zijn waar je kijkt want daar heb je het gevonden.

Eigenlijk niet meer nodig omdat iedereen daar al zit.

Ik bestel mijn producten al jaren bij cameranu.nl en in al die jaren hebben ze nog nooit een steekje laten vallen. Supersnelle levering, goede informatie en zeer uptodate!

Marc Receveur 24-12-2014 Via de website gekocht

snel gevonden waarnaar ik zocht

leverafspraak (datum) correct nagekomen

kan ik nog niet goed over oordelen, pas mijn eerste ervaring

in grote mate aan iedereen als je tenminste dàt zoekt wat ik vond. Zoals eerder aangegeven kan ik (nog) niet oordelen over het gehele aanbod :(

MCabri 24-12-2014 Via de website gekocht

Werkt super goed en makkelijk.
Alles wijst zichzelf de weg.

Binnen een dag bezorgd

Bijna alle asesiores

Werkt super goed en

Ferd Claassen 24-12-2014 Via de website gekocht

De Camera en lens die ik zocht was vlot te vinden en de erbij verstrekte informatie adequaat

De supersnelle levering alsmede de mogelijkheid aan te geven wanneer je bezorgd wilt krijgen functioneert prima

Dit is al mijn tweede camera die ik bij CameraNu bestel en steeds als ik zoek naar de nieuwste modellen en accessoires zijn die al zijn het assortiment opgenomen

Op grond van het gemak waarmee je kunt bestellen de supersnelle en accurate levering mét inspraak m.b.t. de bezorging en de actualiteit van het aanbod zou ik deze website nadriukkelijk en van harte willen aanbevelen aan alle fotoliefhebbers

Superbreed assortiment en heel up-to-date Snelle levering met inspraak Prima afhandeling en klantencontact Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding Mijn favoriete camerasite (al jaren)

Andes45 24-12-2014

Eenvoudig te bestellen, geeft direct bezorgdatum met tijdstip.

Veelal alles voorradig

Probleemloos kopen is makkelijk aan te bevelen

Marc van der Duin Fotografie 23-12-2014 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk

Tijdens de betaling met iDeal werd deze onderbroken, blijkbaar een iDeal storinng. Even gebeld met cameranu.nl snelle en duidelijke uitleg gekregen over hoe het verder moest. En de volgende dag was de bestelling bij mij thuis

alles wat ik nodig had tot nu toe kunnen halen bij cameranu

Prima service, goed assortiment, niet te duur en goede uitleg van de producten op de site

J.H. de Vos t.N.C. 23-12-2014 Via de website gekocht

goed overzicht. Makkelijk te bestellen.

zover ik kan beoordelen gaat alles perfect.

Er is zoveel beschikbaar dat men moet oppassen dat men niet te veel koopt. Ik heb b.v de neiging om mijn oude camera's met Lensen om te ruilen maar ik moet verstandig zijn.Zeer goed overzicht.

Net als mijn zoon zeer goed.

Al met al een zeer goed bedrijf. Ik zou graag de winkel willen bezoeken.

Ger Teepe 23-12-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website

snelle levering

zeer uitgebreid assortiment

duidelijk, snel, overzichtelijk en zeer snelle levering

Goede website met duidelijke achtergrond info. afhandeling ging snel en correct. 's Avonds bestelt en de volgende middag al bezorgt.

Rob vd W 23-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijke overzichtelijke website. Bestellen is dus kinderspel. Moet je natuurlijk wel weten wat je hebben wil.

Ik houdt het op een 8 omdat ik altijd alles juist en op tijd ontvangen heb. Van service als zo danig het ik nog geen gebruik gemaakt.

Wat ik zoek is er meestal gewoon. Niets aan toe te voegen verder.

(bijna) alles is er te vinden, site is makkelijk, betalen ook, snelle levering. Ik heb er nu de 4e of 5e keer besteld, nog nooit problemen ondervonden.

Als ik fotografie spullen zoek kom ik meestal al hier uit. Er zijn een paar online zaken die ik vertrouw, Cameranu is er daar een van. Dat wat ik zoek vergelijk ik bij alle online winkels. De winkels waar ik zoek kan ik geen van alle een min geven. Vergelijk mijn ervaring maar met de energie tabel op een electrisch apparaat, A is zuinig, A+ en A++ enz zijn net effe zuiniger. Dus CameraNu zou dan een A+ hebben in mijn geval.

Toon33 23-12-2014

Duidelijke website.

Erg goed

Men heeft wat ik zocht

Goed betrouwbare winkel

Rinus Pikkaart 23-12-2014 Via de website gekocht

makkelijk toch! thuis bestellen.

snelle levering, gisteren besteld en vandaag geleverd.

voor de fotograaf is het een snoepwinkel.

zou ik zeker doen.

Joey to 23-12-2014

met de zoekfunctie snel gevonden wat ik nodig had.

Helaas was één van de artikelen voor langere tijd niet op voorraad, binnen twee dagen was het geld terug gestort

Heel veel, spullen.

Prettig webwinkel erg overzichtelijk.

Cineast 23-12-2014

Alles op voorraad, en uitstekende informatie.

Langere garantie op producten dan de importeur en/of consumentenwetgeving.

Buitengewoon uitgebreid assortiment. Bijna alles op voorraad. Ook professionele apparatuur.

Gelet op mijn ervaringen, zowel in de winkel, als via internet, word je steeds correct en adequaat behandeld.

De ervaringen zijn erg gunstig. De prijzen zijn evenredig aan soortgelijke bedrijven, maar dan met meer garantie en after sales. Vaak ook interessante occasions.

Pvda 1963 23-12-2014

Duidelijke en gemakkelijke webside

Snelle levering, goede/voldoende communicatie.

Zeer uitgebreid!

Jppronk 23-12-2014

Makkelijk uitvoerende website.

Wat besteld is zonder problemen geleverd

Ruimer dan hun concurrent

Prijs en kwaliteit verhouding is erg goed

Blijf zo doorgaan met jullie onderneming

Annie K. 23-12-2014 Via de website gekocht

Het programma is zeer overzichtelijk en geeft genoeg informatie om een goede keuze te maken.

Vandaag bestelt, morgen in huis. Daarbij kreeg ik een mail tussen welke tijdstippen ze zouden komen afleveren.

Voor mij genoeg keuzemogelijkheden.

Ik heb vaker iets besteld bij cameranu.nl en ben nog nooit teleurgesteld.

Kortom; mijn adres voor aankoop van artikelen die ik nodig heb bij mijn hobby fotografie.

Jos Kox 23-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Er is veel te zien aan verschillende camera's en toebehoren, daarnaast doe je veel kennis op door in gesprek te gaan met de adviseurs. De aanbiedingen zijn interessant te noemen.

In de omtrek ken ik geen winkel die een groter of vergelijkbaar assortiment en kennis in huis (winkel) heeft.

Om een goed statief te kopen dien je veel vergelijking materiaal te hebben, naast zien vind ik voelen ook belangrijk. De adviseurs hebben veel gedetailleerde kennis in huis en willen deze graag delen. Heb je na de aankoop thuis nog een vraag en het antwoord is niet direct paraat, dan zoeken ze het op en bellen je op om dit te vertellen. Geen loze beloftes.

Walter B 23-12-2014

Afhalen of gratis laten bezorgen. Tot laat in avond besteld volgende werkdag bezorgd.

Gekwalificeerd personeel die goede voorlichting geeft. Terugbrengen van de aankoop is geen probleem (eigen ervaring met eerdere aankoop.

Zeer uitgebreid assortiment

Ik ben vaste klant geworden.

YannickM 23-12-2014

Zeer logisch ontwerp, en heel makkelijk mee te nemen in de handige verpakking.

's Avonds besteld, volgende dag binnen!

Op geen andere site zoveel lenspennen gevonden.

Goede service, en veel kennis over de producten.

Ik ben zeer tevreden over het product. In de handige meeneemverpakking zitten 2 lenspennen (een grote en een kleinere) en 2 schoonmaakdoekjes. Op deze manier behouden mijn lenzen hun beschermlaagje.

Monique Nobel 23-12-2014 In de winkel gekocht
urk

Op de website had ik als snel een camera naar mijn wensen gevonden. Omdat ik hem eerst even wilde "voelen"ben ik naar de winkel gegaan. De verkoper adviseerde mijn naar aanleiding van mijn wensen precies die camera. En dat had ik niet van tevoren verteld. Dus duidelijke website en goed advies!

Windkracht-6 23-12-2014

handige complete website

Zeer snelle levering, geen contact met service afdeling nodig gehad

Zeer ruim assortiment, goede alternatieven gesuggereerd

Zie bovenstaand

Maarten Schermerhorn 23-12-2014

Gemakklijke overzichtelijke website

Snelle goede en professionele service

Alles wat je op camera gebied nodig hebt

Een webshop zoals het moet zijn

Gerrit van Essen 23-12-2014 Via de website gekocht

In slechts enkele, overzichtelijke, stappen, is je product besteld en betaalt.

De dag na de bestelling lag mijn bestelde product al op de deurmat

Bij CameraNu vind ik zonder meer het product waarna ik op zoek bent. Via de nieuwsbrief word ik op de hoogte gehouden van mooie aanbiedingen

Ik koop zonder enige terughoudendheid bij deze vakkundige ondernemer.

CameraNu is zonder meer een organisatie met service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel

Van der Schuit 23-12-2014

Je kunt van achter je PC een goede keuze maken.

Betrouwbare en snelle levertijd.

Ruim voldoende in elke prijsklasse.

Ik geef deze webwinkel aan mijn vrienden door.

Na het maken van een keuze via uitgebreide informatie via internet, ga ik altijd naar de online fotowinkel van Cameranu.nl. Op deze overzichtelijke website kun je onmiddellijk bekijken of het bewuste artikel op voorraad is. De altijd scherpe prijzen en snelle en betrouwbare levertijden doen mij dan besluiten om mijn aankoop bij Cameranu.nl te plaatsen.

Henk178 23-12-2014

Het was een Sinterklaas cadeautje. Handig dat je de dag van afleveren kan bepalen.

Prima. Snel en eenvoudig

Ze hebben een enorm aanbod en (bijna) alles op voorraad

Goede prijs en ze hebben alles

Simon31 23-12-2014

overzichtelijke site met eenvoudige zoekfunctie

goede en snelle service

Groot assortiment

fijne winkel

Over het geheel gezien een winkel met potentie. Veel op voorraad. Indien niet op voorraad wordt er snel voor aanvulleng gezorgd.

D Gerritsen 22-12-2014

Goede voorraad en superhandige website

Geleverd exact volgens afspraak. Echt handig dat je een tijdsblok aan kunt geven

Compleet: van eenvoudige point en shoot tot professioneel materiaal

Alle bovenstaande zaken

Goede service, makkelijke site en prima assortiment

L.Adriaansen 22-12-2014 Via de website gekocht

Vlug besteld i.v.m grote keuze.

Snel thuisbezorgd.

Groot.

Omdat wij erg tevreden zijn met de manier waarop wij onze aankoop hebben gedaan.

B. Breur 22-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt rustig je keus vanachter de computer maken, duidelijke site.

vandaag bestellen is morgen in huis, en dat is ook beslist zo. Goede ervaring met CAMERANU.nl

Ruim assortiment, ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld bij CAMERANU weg gekomen.

Vertrouwd adres, komen hun afspraken na en goede service.
Snelle aflevering van product, mits het aanwezig is in de voorraad.

Ik heb vaker online een produkt besteld bij CAMERANU.nl, en ben zeer tevreden over de leveranties en service van deze winkel. Vertrouwd adres met uitgebreide website om gemakkelijk je keuze te maken. Ze willen je altijd te woord staan voor uitleg of vragen.