Deze score is berekend op basis van 2602 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WijnantsA 23-06-2015

De website is duidelijk en het gemak waarmee door de website gezocht kan worden is super. Het artikel waarnaar ik op zoek was, heb ik direct gevonden

Goede service, nog weinig nodig gehad, maar de correspondentie over de bestelling en verzending van een artikel is zeer goed. Als koper wordt je goed op de hoogte gehouden.

Zeer ruim assortiment, als je het bij cameranu niet krijgt, dan zul je het waarschijnlijk nergens krijgen

Zeer vlotte en snelle levering van de bestelde producten, hier zit een enorm tevreden klant die direct weer bij cameranu zou bestellen, en om die reden cameranu ook aan iedereen zal aanraden!

Onlangs, voor vaderdag, een lens besteld voor een Nikon D3200. Op zoek naar een degelijke zoomlens voor een niet al te dure prijs. Bij cameranu uitgekomen bij de 55-300. In vergelijk met andere webshops bleek cameranu de goedkoopste van allemaal. De reputatie die cameranu heeft zorgde ervoor dat ik me 'veilig' voelde en durfde te bestellen. Bestelling, betaling, verzending, ontvangst en correspondentie zijn vlekkeloos verlopen. De lens zit sinds zondag op de body van de D3200 en de eerste foto's zijn inmiddels genomen, tot zeer groot genoegen van mijn ouders. Een en al lof voor cameranu

Tenstorms 22-06-2015

Alles werkt zoals het hoort, duidelijk ook.

Top product aanbod en goede afprijzingen.

Ze waren de enige die het roze rugtasje had voor mijn dochter, dat onthou ik wel. Nog bedankt!

Gewoon oer-Hollands goed!

Dominique uit Amsterdam 22-06-2015

Het was fijn dat je niet alleen, zoals op heel veel andere websites, met credit card kan betalen, maar gewoon met ideal.

Heel fijn, er was even wat misgegaan met de betaling, waardoor er voor mij wat onduidelijkheid ontstond over de leverdatum. Toen ik belde naar de klantenservice werd ik ontzettend vriendelijk geholpen (zie je niet vaak bij een klantenservice) en was het zo opgelost.

Een van de weinige webshops die had wat ik zocht!

Echt heel blij met het product, en vooral heel vriendelijk geholpen. Ik zou zeker, daardoor, nog een keer wat bij jullie bestellen!

Peter Verheuvel 22-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

De web page is overduidelijk en uitgebreid

Goede uitleg door de medewerkers

Uitstekend assortiment over de fotografie en toebehoren

De keuze via de web page die je thuis kunt maken , daarna een lekker dagje naar Urk om het product eens in de handen te nemen en aan te schaffen

Frenkymacro 22-06-2015

Zéér overzichtelijk en ruim assortiment webwinkel met supersnelle levertijden!!!

Zoals beloofd supersnel geleverd, 's avonds besteld en de volgende dag in huis!!!

Ruim assortiment voor alle budgetten en merken.

Super webwinkel!!!

Voor de eerste keer hier besteld, héél netjes en supersnel geleverd zoals beloofd op hun site. Ik ga hier zéker vaker bestellen!!!!

Christine* 22-06-2015

Makkelijk vanuit je luie stoel prijzen vergelijken en bestellen. CameraNU.nl was de goedkoopste.

Uitgebreid assortiment op fotogebied.

Alles geleverd conform verwachting, dus inderdaad de volgende dag product in huis.

Fijne online winkel waar je waar krijgt voor je geld.

JohnDoe1980 22-06-2015

Producten zijn makkelijk te vinden en de verdere afhandeling van een bestelling is een fluitje van een (euro)cent

Super service! Op enkele vragen die ik per e-mail had gesteld kreeg ik gelijk na het weekend een uitgebreide e-mail met alle antwoorden op mijn vragen retour. In het verleden bij een dubbele bestelling ook gelijk goed geholpen.

Ik bestel alles bij Cameranu.nl omdat ze over het algemeen het goedkoopst zijn, maar ook enorm goede service leveren. Dan lijkt het mij logisch dat ik anderen hier ook van wil laten profiteren.

Cameranu is een betrouwbare partij die een ruim assortiment biedt tegen goede prijzen en met een ijzersterke service.

Sjaekie 22-06-2015

Vanuit je luie stoel de gewenste artikelen bestellen.

(bijna) alles wat je zoekt kun je hier vinden.

Gezien het gebruiksgemak van de website en de snelle levering kan ik iedere andere geïnteresseerde, adviseren om toch minstens eens op de website te kijken.

Snelle levering en concurrerende prijzen. Website is netjes en overzichteljk, waardoor je het gewenste artikel snel kunt vinden.

AndreDieterman 22-06-2015

Vanachter je computer meteen bestellen

dezelfde dag nog opgestuurd en 's ochtends op de mat!

stephaniee88 22-06-2015

Snel gevonden wat ik zocht

Snel in huis

Alles wat je nodig hebt voor je camera!

Goede site, alles wat je nodig hebt voor een camera. En super snel en keurig thuis ontvangen

Angelina2508 22-06-2015

Overzichtelijke site en bestellen heel simpel.

Niet echt te maken gehad met probleem maar de service van het bestellen is erg goed. Duidelijk te monitoren of en hoe pakket wordt verzonden en afgeleverd.

Wat is zocht dat was aanwezig. Geen idee of assortiment hiermee voldoende is.

Ik heb goede ervaring met het vinden van hetgeen ik nodig had. Site erg duidelijk en zeer gebruikersvriendelijk.

Ik heb goede ervaring en het product wat ik heb aangeschaft (makro lenzen voor fotocamera Sony)zijn van goede kwaliteit.

P.J. van Ekeren 22-06-2015

Ik heb mijn aankoop gedaan in de winkel te Urk. Deze is goed bereikbaar, er kan voor de deur gratis worden geparkeerd en vele producten zijn goed te bekijken en te beoordelen.

In de winkel is het druk, dus het duurt even voor je wordt geholpen. Wachten doe je onder het genot van een kopje koffie. Maar dan neemt de medewerker alle tijd voor je om je prima te helpen en uitleg te geven.

Het assortiment is zeer uitgebreid en bijna alles is op voorraad.

H.Saes 22-06-2015

Site is overzichtelijk en bestellen is makkelijk. Met email berichten wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Verzending snel en voldoende veilig verpakt zodat je bestelling onbeschadigd aankomt.

Niet nodig gehad maar uit eerdere ervaring weet ik dat dit zeer goed geregeld is. Hier mag menige webshop een voorbeeld aan nemen.

Uitgebreid en voorzien van de laatste nieuwigheden.

De nodige bestellingen bij Cameranu geplaatst en deze zijn altijd tot grootste tevredenheid afgehandeld. Een aanrader dus.

tevreden klant 01 22-06-2015

Thuis achter je pc bestellen en binnen 24 uur in huis.
Top.

Direct op voorraad en direct leverbaar. Goede voorlichting op de website.

Zeer groot assortiment.
Prijs vergelijking met andere winkels zeer voordelig.

Betrouwbaar en klantvriendelijk.
Duidelijke voorlichting en snelle levering.

Prima ervaring met het online kopen bij CameraNU.nl Betrouwbaar en klantvriendelijk. Duidelijke voorlichting en snelle levering. Top !!!!

Henny de Mönnink Fotografie 21-06-2015 Via de website gekocht

Ik vind altijd alles wat ik, als vakman, nodig heb bij cameranu.nl

Geen gezeur. Heb pas een gebruikte lens gekocht. Ik zag bij beschrijvingen van andere gebruikte lenzen opmerkingen door cameranu.nl geplaatst die de staat waarin de lenzen heel eerlijk weergaven. Zoals b.v.: er zit stof in de lens, maar je ziet in het gebruik geen schadelijke effecten. Perfect! Ik heb al eerder bij CN spullen gekocht en kan er altijd van op aan dat het goed is, blindelings.

Hans Pennings 21-06-2015 Via de website gekocht

Cameranu.nl maakt het waar. . Vandaag bestellen, morgen afleveren.

Zowel in camera's als in acessoires is het assortiment ruim genoeg voor de foto.iefhebber.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met cameranu.nl

Piet Heijnis 21-06-2015

Easy as 1 2 3 ofwel, een kind kan de was doen.

Supersnelle levering. S'avonds besteld, s'morgens geleverd.

Dat wat ik zocht was voorradig en of goedkoper of gelijk aan de prijs van meeldraden.

Ik zou camera. Na zeker aan anderen aanbevelen zoals mijn broer dat bij mij deed en ik al aan anderen gedaan heb.

videofarmer5 21-06-2015

Aangezien ik dichtbij de winkel woon is het heel handig om iets te zien en kopen

Goede service heb ik ondervonden bij storing met twee camera's (gopro) deze werden goed opgelost naar volle tevredenheid

Het assortiment is heel breed en ik zeg wel eens voor mij net een speelgoed of snoepwinkel waar je graag naar toe gaat

Prijs en kwaliteit zijn zonder probleem aan te bevelen

Zoals ik bovenstaand al heb aangegeven ben ik blij dat Urk niet ver bij mij vandaan is maar als Cameranu verder weg zou zitten was dat ook geen probleem.

Jan uit Melick 21-06-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel boodschappen doen.

een probleem met mijn SLR camera gehad en dit in alle tevredenheid opgelost.!

Als ze het hier niet hebben dan heb je een probleem

Geweldig bedrijf, erg flexibel, goed in de prijs, wat wil je nog meer.!

Zeer gemotiveerd bedrijf goede prijs/kwaliteit verhouding, als je het hier niet vindt dan heb je een probleem.!

19RB78 21-06-2015

Werd goed geholpen door de gene achter de balie dacht zelf ook goed mee kwam met goed aternatief

Heb de tip van jullie winkel ook van iemand gekregen.

P. Troost 20-06-2015 Via de website gekocht

Goed te vinden op internet

Zoals ik gewend ben

van de weinige boeken die er aangeboden was mijn boek snel te vinden

Goed op internet te vinden en snelle levering

Prima snelle levering!

Michiel1169 20-06-2015

Het zoeken op de website ging erg makkelijk en snel.

Begin van de avond besteld en de volgende dag al in huis, Super!

Keuze uit veel modellen.

Al met al goede en snelle service.

L.Klooster 20-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, makkelijk bestellen

aankoop was snel binnen, prima service

alles waar je naar op zoek bent wat betreft fotografie etc. is hier te vinden!

zie eerdere antwoorden

Lion Hiemenz 20-06-2015 Via de website gekocht

Site is duidelijk en makkelijk in gebruik

Vragen worden snel beantwoord en klachten worden snel en netjes opgelost

Veel keuzes

janp23 20-06-2015

De site is erg overzichtelijk. Daardoor is makkelijk te vinden wat je zoekt, met duidelijke informatie over kwaliteit en kenmerken

Ik ben nog nooit in de winkel geweest (te ver weg, anders zeker). Als je iets hebt besteld krijg je duidelijke informatie over de verwerking van de bestelling. De pakjes zijn goed ingepakt en worden door Post.NL afgeleverd met track en trace, dus kun je van te voren weten wanneer je ongeveer thuis moet zijn. Wanneer je een vraag hebt en een mail stuurt, krijg je snel en duidelijk antwoord.

Een erg uitgebreid assortiment. Op het gebied van de fotografie kun je alles vinden van goedkoop, tot duur, van amateur tot professioneel.

Deze winkel beveel ik zeker aan aan anderen. Waarom?
Compleet assortiment, goede afhandeling van de bestellingen, goede prijs.

Het winkelen op de site gaat snel, makkelijk en de afhandeling van de bestelling is snel en goed. Assortiment is erg compleet en voor elke fotograaf alles te koop wat je eventueel nodig zou kunnen hebben (en daarnaast nog veel meer wat gewoon leuk is).

miin123 20-06-2015

lekker shopppen vanuit je luie stoel. Goede informatie.

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje wordt bezorgd. En dat was in mijn geval heel snel.

Genoeg keus en genoeg om te vergelijken.

Alleen maar positieve ervaringen. Die gun je een ander ook.

van der Kraats 20-06-2015

Cameranu heeft een duidelijke website en het bestelproces is duidelijk en verloopt gesmeerd

De service is gewoon goed

Cameranu heeft bijna altijd wat ik zoek.

Cameranu heeft me nog nooit teleurgesteld en de prijzen zijn competitief

Wolves fotografie 20-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via de website bestellen.

Erg prettig dat de koerier van tevoren aangeeft hoe laat ze komt, zodat je niet een hele dag hoeft zitten te wachten!

Prima. Ik wist precies wat ik wilde en dat was ook op voorraad aanwezig.

Toevallig een paar dagen terug nog aan mijn collega aangeraden als beter en goedkoper alternatief dan waar hij nu koopt.

Fijne winkel met een goed bereikbare klantenservice waar je vriendelijk te woord wordt gestaan. Aanrader!

J.A. V-G. 19-06-2015 In de winkel gekocht
In urk

Heerlijk dat je eerst rustig heel veel toestellen kunt bekijken, vasthouden, proberen.

De service is heel goed. Je wordt vakkundig en plezierig voorgelicht, waarbij ik niet het gevoel heb gehad dat ik gepusht werd een zo duur mogelijk toestel te kopen.er werd eerst naar mijn wensen gevraagd en daar werden een aantal toestellen bij gezocht.

Ik heb geen idee hoeveel soorten en modellen er in de fotowereld zijn maar ik vind het aanbod bij cameranu al overweldigend.

Je wordt vakkundig en goed geholpen. Er wordt alle tijd aan je besteed. Het enige nadeel kan zijn dat je soms lang moet wachten, maar er is zoveel te zien dat dat geen probleem hoeft te zijn. En de koffie is gratis...

Frans Rotterdam 19-06-2015

de website werkt prima, veel achter de pc uit te zoeken en vervolgens te toetsen door aanvullend advies te vragen.

bij de grote aankoop die ik deed (Swarovski telescoop) kreeg ik tweemaal per telefoon goed advies. over de te bestellen onderdelen kreeg ik prima informatie. de bestelling kwam sneller dan verwacht.

zeer breed ten aanzien van wat ik zocht (telescoop)

ook de prijs is concurrerend naast bovenstaande aspecten

Het hele aankoopproces inclusief mondeling advies verliep uitstekend. het laat me als koper achter met het goede gevoel het juiste te hebben aangeschaft tegen een goede prijs.

MaryvH 19-06-2015

Je kunt op je gemak alles bekijken wat er is onder het genot van een kopje koffie o.i.d.

Prima geholpen. Belofte over terugbellen nagekomen.

Fryske Fugel 19-06-2015

Alles onder een dak en goed bereikbaar

Je wordt meestal binnen 10 minuten geholpen

Nergens zoveel cameraspullen bij elkaar onder een dak

Alles onder handbereik en goed evoorlichting

voor mij is Camera nu het adres voor deze hobby.

Theo aa007 19-06-2015

Gemakkelijk vanuit je luie stoel via je pc.. iets aanschaffen wat wil je als man nog meer :-)

Vandaag besteld morgen in huis!

Uitgebreid keuze genoeg!

Bert-NB 19-06-2015

Duidelijke site; alleen korting niet gemakkelijk te verwerken

Korting alsnog ingebracht; goede begeleiding bij probleempje bij in gebruik nemen.

Compleet

Goede service; prijzen ok.

Snelle levering en goede after sales service.

Farlagraaf 19-06-2015 Via de website gekocht

Ruim en overzichtelijk en snel

Bellen met de verkoopafdeling levert een snel en duidelijk antwoord.

Ruim en goed overzichtelijk

Voor het grootste deel van het assortiment

Als je weet wat je nodig heb makkelijk en betaalbaar. Voor vragen ook een uitstekende service. Overig is de service in de winkel ook uitstekend waarbij je ook het product kan voelen en bekijken.

jacques B 19-06-2015

Website werkt goed, snelle levering binnen 1 dag

Vriendelijke helpdesk. De tracking-gegevens werden niet zichtbaar. De helpdesk heeft dit correct opgelost.

Er is veel keuze en voorraad.

RKr_033 19-06-2015 Via de website gekocht

De website is goed ingericht en goed navigeerbaar.

Tot 's avonds laat bestellen en dan toch de volgende dag in huis is uniek. De feedback over de status van de order en de zending is geweldig.

Breed assortiment en uit voorraad leverbaar.

Vaker goede ervaringen gehad met Cameranu.nl

Cameranu.nl is een parel in webwinkel land. Prima prijzen en een uitgebreid assortiment, maar belangrijker nog een uitstekende service. Als de bestelling is gedaan word je als klant heel goed op de hoogte gehouden van de status van de order en de aflevering. Na een paar dagen kwam er ook nog een extra mail om me er op te wijzen dat bij registratie van het product bij de fabrikant de standaardgarantie van een jaar wordt verlengd naar drie jaar.

Joke Scholtalbers 19-06-2015

Ik kwam met allerlei vragen over een nieuwe lens. de verkoper nam alle tijd en heeft mij uitstekend geadviseerd. Ik kocht ene andere lens dan ik zelf in gedachten had, heb inmiddels een aantal keren gefotografeerd en ik moet zeggen: hij had hartsikke gelijk. Topadvies! Joke

Marlies van Bon 18-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Op Urk is de locatie van de winkel. Deze winkel is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. EN daar loop deskundig personeel, welke ons geholpen heeft om de juiste keuze te maken. Welke camera geschikt is voor ons.

Super, stapsgewijs informeren waarom ik een foto toestel wil hebben. Wat ik ermee wil gaan doen. Hoe ik hem gebruiken wil.

Ongelooflijk uitgebreid. Voor iedere fotograaf is er wel een geschikte camera te koop.

Zeker weten. Een ieder die overweegt om een camera te kopen zal ik adviseren om naar Urk te gaan. Het is zeker de moeite waard om je daar door deskundigen te laten adviseren. Waarom..... Omdat je het waard bent!

Ik had voor mezelf bedacht dat ik een spiegelreflexcamera wilde kopen. Op advies van een goede kennis, zelf actief fotografe, om naar camera nu te gaan, naar Urk. Het is even een eindje rijden, maar ik ben heel erg blij dat ik toch gegaan ben. We werden heel goed geholpen. Stapsgewijs bleef de verkoper doorvragen. Waarom ik voor een spiegelreflex zou kiezen. Wat de bedoeling is als ik foto's ga maken. Wat mijn wensen zijn t.a.v. een camera. Uiteindelijk heeft hij mij de Sony cybershot letten zien en gedemonstreerd. De verkoper heeft me heel goed geadviseerd. Ik ben superlijm met mijn aankoop

fotogenic 18-06-2015

Een duidelijke site. De artikelen die ik zocht waren eenvoudig terug te vinden op de site. Ook het plaatsen van de bestelling verliep vlot.

Alle artikelen die ik wilde bestellen, waren volgens de site op voorraad. Voor de zekerheid toch even gebeld. Ben op een uiterst vriendelijke en behulpzame wijze te woord gestaan en geholpen. Helemaal top.

Het aanbod van artikelen is aanzienlijk. Wat ik zocht was aanwezig.

Goede en duidelijke webshop. Zeer ruim assortiment aan artikelen. En als je belt om iets te vragen, is de geboden hulp vriendelijk en wordt je goed geholpen.

JGrJ 18-06-2015

Filter mogelijkheid zou iets uitgebreider kunnen maar verder topsite, en winkel!

Al jaren bestel ik bij cameranu.nl, enkele keer dat er iets niet goed is wordt het altijd professioneel en snel opgelost.

Veel spullen, alleen gebeurt het nog wel eens dat spullen niet op voorraad zijn. Afhandeling van mails als de voorraad er weer is, is top.

Erg tevreden!

Eigenlijk altijd snel en naar tevredenheid winkelen. En super dat online tot zo laat besteld kan worden!

HanHermans 18-06-2015

Duidelijke en hanteerbare zoekmogelijkheden

Bij telefonische navraag, duidelijke, uiterst vriendelijke persoonlijke aandacht.
Klantgerichte oplossing.

Uitgebreid en terzake kundige

Goedemorgen keuze, snelle afhandeling, persoonlijk contact was uitstekend. Kortom gewoon bestellen.

osito 18-06-2015

veel eenvoudiger kan het niet; alle info duidelijk op de site, eenvoudig vergelijken en bestellen is een eitje...

levering erg snel, en ook is het erg plezierig dat je via mail constant uitvoerig geïnformeerd wordt over de aflever-procedure.

als camera.nu het niet heeft, bestaat het niet...
qua prijs is verder zoeken meestal overbodig.

kopen op internet is voor velen nog wat ongemakkelijk, vooral omdat direct contact met een verkoper natuurlijk ontbreekt. C.nu laat op deze wijze zien dat het niet voor niets steeds populairder wordt...

vaker bij Camera.nu geshopt, een eigenlijk altijd goed, nog nooit een misser. wel vertrouwen in gekregen..

Artfan 18-06-2015 Via de website gekocht

Specifiek op zoek naar een product en meteen gevonden op cameranu.nl. De site is erg mooi verzorgd en bestellen gaat heel gemakkelijk.

Gelukkig verder nog geen contact en/of dergelijke met de winkel hoeven opnemen maar alvast wel een groot compliment voor de duidelijke mailtjes (wanneer verzonden, factuur, etc.). De levertijd was zeer goed! In de avond rond 10 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur al bezorgd!

Buiten deze bestelling nog niks gekocht op cameranu.nl, verder ook nergens meer naar gezocht, maar in de toekomst ga ik zeker vaker op cameranu.nl kijken.

Zeer goede service, snelle levertijd, kort samengevat: erg fijne winkel!

Gewoonweg geweldig!

Noah Brommer 18-06-2015 Via de website gekocht

De website was heel duidelijk, alles was goed aangegeven en heel overzichtelijk.
Het zoeken naar producten gaat ook heel gemakkelijk en je vindt waar je naar opzoek bent.
De betaling ging snel en was makkelijk.
Voor de betaling hoefde je niet veel gegevens in te vullen, alleen de gegevens die belangrijk waren, zoals adres en naam.
Het bestelproces was duidelijk en overzichtelijk.
Het was zeer duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap.

Ik heb mijn bestelling online gedaan, dus ik weet niet hoe het in de winkel gaat, maar dat gaat vast zeer goed.
De levertijden waren ook zeer goed en ook zoals ik had verwacht. Mijn bestelling was de volgende dag al binnen en daar was ik zeer tevreden mee.

Het assortiment is erg uitgebreid. Je hebt keuze uit heel veel soorten camera's. Online is het assortiment erg duidelijk en is alles goed gesorteerd. De prijs, van het product dat ik heb gekocht, was heel goedkoop en in andere winkels was het erg duur.

Het is een goeie winkel, met veel soorten keuzes uit verschillende camera's. De bezorgtijd is ook zeer snel en daar was ik heel tevreden mee. De website is heel makkelijk om producten op te zoeken en het is heel duidelijk aangegeven. Het betalen gaat snel en is gemakkelijk om te doen.

Al met al ben ik blij dat ik mijn product hier heb gekocht. Alles verliep zoals ik had gewild en daar ben ik zeer tevreden mee.

christel260870 18-06-2015

Mijn vragen voor ik bestelde werden snel en duidelijk beantwoord. En mijn bestelling was snel binnen.

Alles wat ik zocht vond ik snel.

Snelle en goede service.

Fijne en duidelijke webshop. Uitstekende prijzen en service.

Arda19 18-06-2015

snel en duidelijk

goed en snel. pakje werd dag na de bestelling afgeleverd.

snelle service, duidelijk website en ook nog eens goedkoop!

katja mali 18-06-2015 Via de website gekocht

Prima en snelle service. Bestel hier met enige regelmaat en nog nooit een probleem ondervonden. Ze hebben het online-winkelen goed ingericht!

Carina Calis 18-06-2015

Overzichtelijke website

Was maar 1 merk batterygrip aanwezig voor mijn toestel maar wel diegene die ik wilde hebben!

Ben ook in de winkel geweest en nu online besteld en het wordt allemaal keurig geregeld. Top!

Cameranu.nl is een professionele winkel met mensen die verstand van hun vak hebben. Gelukkig zitten ze wat verder weg zodat ik niet de hele winkel leeg koop. Ga zo door.

Vincentx5 18-06-2015

Gemakkelijke en overzichtelijke site

Groot assortiment. Kon precies vinden wat ik zocht.

Goed assortiment en snelle verzending. Fijn dat ze ook een fysieke winkel hebben.

Fijne winkel met snelle verzending en uitgebreid assortiment