Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

j.terpstra 01-01-2015

Voor reeds jaren bestaande klant is het vertrouwen wederom niet geschaad.

snel en correct

alles is op voorraad wat ik nodig had (GoPro Hero 4 Silver)

goed, uitgebreid en klantvriendelijk voor acceptabel prijsniveau.

Op deze manier blijf ik gewoon een tevreden klant

W volker 01-01-2015

mooi handig statiefje,met super handige waterpas.

Marjon van den Oever 31-12-2014

Makkelijke site heel guikersvriendelijk!ebr

Naleveringen gaan zeer snel!

Zover ik kan zien alles wat je nodig kan hebben!

Motivatie van hierboven zegd genoeg!

Motivatie d.m.v. puntne zegf=d genoeg!

sergie 31-12-2014

Gemakkelijk zoeken en goede omschrijvingen van artikel.

Ruim assortiment, in verschillende prijs klasse

Snelle levering ondanks de kerstdagen

Rudy Stevens 31-12-2014

Erg handig om via de website te bestellen. Overzichtelijke website en ook handig dat je een verlanglijstje kan maken.

Fijn dat als je voor 0.00 uur besteld dat het de volgende dag al in huis is (als iets op voorraad is natuurlijk).
Zo kun je snel van je aankopen profiteren.

In het verleden al vaker spullen besteld, nooit geen problemen mee gehad. Ook is de prijs goed!

Fijne website met uitgebreid assortiment. Verder ook aantrekkelijke prijzen (naar mijn idee vaak iets lager dan concurrerende webwinkels)

Rob Bossink 31-12-2014 Via de website gekocht

Als je weet wat je wilt kopen is dit gemakkelijk.

Prima Service.

Groot assortiment, wat je zoekt is altijd aanwezig.

aan iedereen.

Prima service, goede collectie en snelle levertijd. En de prijzen zijn uiteraard ook OK !

Straystonephoto 31-12-2014

Andrew George 31-12-2014

Goede overzichtelijke site.

Snelle levering!

Vaak veel op voorraad

Vanwege bovenstaande bevindingen.

Meerdere produkten aangeschaft via Cameranu.nl. Altijd een snelle levering en veel produkten zijn op vooraad.

Stoffel9 31-12-2014

Duidelijke website en bestelprocedure

Levering was precies als bij bestellen aangegeven

Wat ik zocht was leverbaar en door aanbieding concurrerend in prijs

Als er weer een goede aanbieding is zou ik dat zeker doen

Ik heb online twee Sandisk geheugenkaarten gekocht omdat er een goede aanbieding was. De kaarten zijn keurig volgens wat op de website beloofd werd afgeleverd.

HBo 2014 31-12-2014

cameranu de website met ruime keuze in artikelen en direct zichtbaar wanneer wel of niet voorradig. Het bestel gemak is prijzenswaardig en de uitlevering van het product zeer snel(binnen 48 uur)

Veel keuzemogelijkheid in de aangeboden producten.
Met beslist concurrerende prijzen!!
Al meerdere producten hier gekocht met volle tevredenheid

Vooral de bereikbaarheid en de kennis van zaken spreken aan.

Zaak met kundig personeel en uitgebreid assortiment voor elke discipline.

harrxyz 31-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Prima online webshop met zeer snelle levering, niet alleen in woord maar ook in daad.
De ruime winkel is prima ingericht.

Prima webshop, waarbij men de gemaakte afspraken nakomt.

Heel breed assortiment, met een speciale afdeling voor de professional.

Uitgebreid assortiment. Klantvriendelijke en deskundige mederwerkers

Ik ben erg tevreden met CameraNu.nl. Uitgebreid assortiment met deskundige en klantvriendelijke medewerkers

Jeffry Wiesnekker 31-12-2014 Via de website gekocht

Website heeft een goede zoekfunctie en overzichtelijk ingedeeld assortiment.

Bestelling werd op tijd geleverd.

Zou haast zeggen overdreven uitgebreid, alles wat ik maar kan bedenken kan ik vinden.

Heb al meerdere fotografie-vrienden op deze site gewezen en geen van allen heeft ooit geklaagd.

Zeer uitgebreid assortiment, heldere productomschrijvingen en snelle levering zorgen ervoor dat je haast niet teleurgesteld kan worden.

Frank van den Hout 31-12-2014

Super website, alles wat je zoekt is handig in categorieën opgedeeld en makkelijk te zoeken.

Wat mij betreft een 11. In de Hoodman HoodEYE die ik had besteld bleek een productiefout te zitten en was binnen een paar uur al kapot. Eén e-mail met een foto was voldoende om kosteloos een vervanger te krijgen. De vervanger werkt prima !

Alles wat je als fotograaf nodig hebt hebben ze.

En dat heb ik ook al meerdere keren gedaan.

Ik ben al zeker 10 jaar klant bij CameraNu en nog nooit een slechte ervaring gehad. Daar verdienen ze een pluim voor.

S v S 31-12-2014

breed assortiment, je kan dus diverse producten met elkaar vergelijken

Vorig jaar augustus(2013) een batterijgrip voor een canon 500d gekocht, deze trok heel snel mijn accu's leeg, dacht in eerste instantie dat het aan mijn accu's lag, maar dit bleek niet zo te zijn. Nu december 2014 deze weer ingeleverd in de winkel, en dacht dat deze ter reparatie opgestuurd zo worden, maar ik kreeg direct een nieuwe mee.
dus kortom superservice.

breed assortiment, je kan dus diverse producten met elkaar vergelijken

Al diverse artiekelen online, maar ook in de winkel besteld, cq gehaald, online bestellingen zijn altijd de volgende dag bezord en in de winkel was het gekochte altijd op voorraad.

Goed en betouwbaar adres om je artiekelen te kopen.

falcon55 31-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Site is OK en reserveren en ophalen gaat altijd soepel.

Reacties op vragen zijn to the point en de response tijd is meestal kort.

In een woord overweldigend.

Warm aanbevolen.

Ik ben gewoon tevreden. In de winkel wordt je door alle verkopers, altijd bijzonder aardig geholpen.

Mr GV 31-12-2014

Voldoende zoekmogelijkheden op site. Duidelijke info, goed ingericht.

Snelle levering zoals beloofd!

Voor de foto-enthousiasteling heeft deze winkel werkelijk alles in huis.

Ik had het product binnen no-time in huis. Omdat het klein en niet zo duur was, kon het met de gewone post (geen pakket), zodat je niet thuis hoeft te blijven voor de bezorger.

Aad P. 31-12-2014

Overzichtelijke site. Goede winkel.

In een ver verleden eens een artikel gekocht, dus was al ooit klant. Via service afdeling (niet bij hun gekochte) camera laten repareren. Daarbij is mijn belang perfect door hun vertegenwoordigd.

Zeer groot assortiment.

Gezien mijn beeld, opgedaan in de winkel, versterkt door mijn ervaring met de klantenservice, heeft ervoor gezorgd dat ik weer een artikel heb besteld (en perfect geleverd kreeg).

Tom tom in een ver verleden. Reparatie van Canon camera door Camera nu begeleid. Via site onderwater behuizing voor gerepareerde camera besteld en perfect geleverd gekregen. Prima zaak, de mensen doen wat ze zeggen!

Albertine82 31-12-2014

Supersnelle levering!

Chris Zuiderwijk 30-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke intuïtieve website met uitgebreide, duidelijke en juiste informatie en op voorraad is ook daadwerkelijk op voorraad! Bestellen en betalen gaat met het grootste gemak en de levering is razendsnel (indien op voorraad) en als je twijfels hebt dan krijg je in de winkel of telefonisch een gedegen en uitgebreid advies. Men neemt alle tijd voor je.
Ook de berichtgeving van het bestel- en leveringsproces zijn top. Nu zelfs met keuze-optie afhalen postkantoor of aan huis bezorgen inclusief het te verwachten tijdstip dat de postbode voor de deur staat en dat klopt nog ook!

Laat een mailtje achter en je wordt netjes teruggebeld met een professioneel antwoord. Maar waar gehakt wordt vallen ook spaanders en als er dan tóch een keer iets misgaat dan wordt dat keurig opgelost.
Ik heb zelfs een keer een lens (€800,-) mogen meenemen naar huis om te testen en later probleemloos mogen omruilen voor een andere.
Bedenk wel dat CameraNu voor wat betreft de levertijden geheel afhankelijk is van de leveranciers, dus als een artikel een keer écht 'out of stock' is dan ligt de langere levertijd niet aan CameraNu maar aan de leverancier!

Zeer uitgebreid assortiment tegen zeer concurrerende en scherpe prijzen. Ik vergelijk altijd de prijzen met de andere (grotere) aanbieders, maar CameraNu springt hier toch echt bovenuit.
Kan nauwelijks iets bedenken dat niet verkrijgbaar is of desnoods op aanvraag zou kunnen worden besteld.

Welke winkel is nu beter, completer en voordeliger?
Ik heb 'm nog niet kunnen vinden!

Ik kom al bij CameraNu sinds ze met dat hele kleine 'winkeltje' op het zoldertje boven die oude werkplaats zaten en ik kom er (Camera)Nu nog steeds met plezier en volle tevredenheid. Het zegt wel genoeg dat ik sindsdien al zoveel materiaal bij CameraNu heb aangeschaft dat je daar een mooie spiksplinternieuwe middenklasse auto voor zou kunnen aanschaffen!

ger doornbos 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles is op de website makkelijk te vinden

Altijd supersnelle levering,telefonisch contact is ook altijd snel en je wordt goed geholpen

Bijna alles is te koop en anders worden er voldoende alternatieven geboden

Bovenstaande spreekt voor zich

K. van Alphen 30-12-2014

Ik heb eerst advies gevraagd i.v.m. met mogelijk twee voorkeur keuzes. Na ontvangst een overweging gemaakt en de knoop doorgehakt en via mijn account de bestelling geplaatst.

Prima service en volgens opgave het product op de juiste dag en tijdstip zoals aangegeven ontvangen.

V.w.b. het aantal dan wel verschillende merken is de keuze van statieven meer dan voldoende.

Ik beveel deze winkel van harte aan v.w.b. de service en levertijd. De keuze is en blijft een verhouding tussen kwaliteit en prijs.

Dat ik, buiten het onlangs aankopen van een Pentax K3 Prestige, toch weer voor Cameranu.nl heb gekozen is vanwege het opgebouwde vertrouwen van snelle levering en service.

baerke 30-12-2014 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van bestelling en chat ook goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag.

j.jansen507 30-12-2014

Uitgebreide collectie. Meeste uit voorraad leverbaar. Overzichtelijke website.

Levering meestal binnen 24 uur.Mogelijkheid van inruil.

Groot assortiment meestal uit voorraad leverbaar

Waarom elders gaan shoppen als je goed tevreden bent. Voor de prijs hoef je ook niet naar een ander te gaan.

Zie boven

A.Schopmann 30-12-2014 In de winkel gekocht
URK

Ik voel me bij Cameranu als *ouder* iemand volledig, volwaardig thuis. Jullie service is super. Vandaar dat ik steeds weer terug kom. Simpel online bestellen en de andere dag even in Urk ophalen. Het zelfde geldt voor reparaties...brengen, overleg, klaar en ophalen ... Ik kies voor ophalen en niet voor verzenden omdat ik mijn kostbare aparatuur niet graag bij onguren buren afgeleverd weet....sorry, maar het is de realiteit.

edtwiggel 30-12-2014 Via de website gekocht

Hidde S. 30-12-2014

Ik heb het product op 23 december 's avonds besteld en had het de 24e 's middags al binnen. Wat een topservice! Ondanks de kerstdagen zo snel bezorgd. Verder was er ook niets mis met het product, dus ik ben helemaal tevreden.

Cor van Wijngaarden 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk overzienbaar en makkelijk te bestellen. Onder meer het verlanglijstje of een mail vragen wanneer artikel weer beschikbaar is vindt ik perfect

Snelle levering, klantenservice weet waarover ze praten..Goede procuktkennis

Mooie ruime sortering. Voor iedereen prima toegangkelijk met duidelijke informatie.

Zeer grote mate..heb inmiddels al diverse mede amateurfotografen over CamerNu verteld

Prettige, overzichtelijke website met ruime sortering en mensen die weten waar ze het over hebben. Kortom voor mij een zeer welkome aanvulling op mijn amateurfotografie,

Bjorn B. 30-12-2014 Via de website gekocht

Een goed te navigeren website.

Zij hadden een fout gemaakt in de bestelling, maar door het snelle reageren op de e-mails en het niet moeilijk doen over het retour, ben ik hartstikke tevreden over hun service!

Ze hebben veel onderdelen, maar niet het gene wat ik zocht.

Henk van Zwam 30-12-2014 Via de website gekocht

De zoek functie op de site werkt snel en goed, je vindt snel de spullen die je nodig hebt.

Telefonisch contact over de bestelling n.a.v. een foutieve vermelding op de pakbon verliep snel en efficiënt en was direct verholpen.

Alles wat je nodig zou kunnen hebben kun je er vinden. Soms is snelheid en zekerheid van geleverd krijgen meer waard dan een wat lagere prijs.

Mijn eerste ervaring was uitstekend, dit in tegenstelling tot mijn ervaring met een andere kamerawebshop.

Wat zoek je als fotograaf, behalve mooie plaatjes? Goed materiaal, snelle en zekere levering en als het effe kan, een goede prijs. Dus moet je bij Cameranu zijn.

paul&anja 30-12-2014

Dichtbij, overzichtelijke display

Uitstekende uitleg, voelde ons goed aan, geen opdringerige verkoop praatjes

Prima

Alles op voorraad

Top zaak

Wing54 30-12-2014

Van huis uit alles te koop

Snel geleverd zonder incidenten

Alles op gebied van video foto en kijk instrumenten

Groots duidelijk overzichteleijk

Je wordt vriendelijk en gemotiveerd behandeld met duidelijk tekst en uitleg.

soester66 30-12-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website

zondag besteld en dinsdag al in huis (super)

assortiment is goed en ook qua prijs

snelle levering

al diverse dingen hier besteld,super

evasoogappeltjes 30-12-2014

De website is overzichtelijk, alles is gemakkelijk te vinden en in enkele stappen heb je je bestelling geplaatst.

Er wordt netjes gebeld over de dag en tijd waarop geleverd kan worden.

Zeer compleet assortiment.

Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij anderen!

P. Hup 30-12-2014 Via de website gekocht

Een mooie stoere cameratas, met ideale opbergvakken. De tas is mooi afgewerkt en voorzien van een losse binnen tas waar je camera met lens in kan. De stof voelt stevig aan en geeft goede bescherming aan je camera en lenzen. Ik heb nu al mijn toebehoren bij de hand in tas. Nooit meer wat vergeten? Dan is deze stoere cameratas een echte aanwinst.

De cameratas werd snel geleverd. Voor een bepaalde tijd besteld is ook echt de volgende dag in huis!

Er is veel keuze uit mooie en degelijke producten.

Goede service en altijd advies op maat en budget.

Al met al heel erg tevreden over de levering, service en product.

j.musscher 30-12-2014 Via de website gekocht

Een paar maanden geleden was ik in de winkel bij CameraNu in de veronderstelling dat ik mijn Sony Alpha body plus accessoires zou gaan verkopen. Ik wou namelijk overstappen op een ander merk en dit heb ik ook verteld aan degene die mij hielp. Hij zei dat moet je niet doen je moet niet overstappen naar een ander merk dat maakt niet zoveel uit. Wat je beter kunt doen is investeren in een goeie lens. Dit was voor mij tevens ook goedkoper en hij had daar toch wel een goed punt. Dit vertelde hij wat beter dan wat ik nu doe, maar hij nam de tijd voor mij en gaf goede uitleg. Na een paar maanden toch maar is de investering gedaan in een nieuwe groothoeklens de Samyang 10mm f2.8. Deze had ik rond 11 uur 's avonds besteld en ik had hem de volgende dag in huis. De doos waar de lens in zat hadden ze netjes verpakt in een grotere doos met van die grootte zakjes met lucht. Al met al prima service en prima levering! Wat ik tegenwoordig wel wat minder vind is dat ze een soort van lootjes systeem hebben nu is dat op zich wel eerlijk voor de mensen die uitleg willen en dan misschien iets willen kopen. Alleen voor de mensen die gewoon even snel iets willen kopen is dit iets minder. Het zou beter zijn als ze een snelkassa hebben. Hierdoor kan het wel even duren voordat je aan de beurt bent, maar ze hebben wel weer koffie en thee.

Joost ten Dam 30-12-2014

Bestelling is in een paar stappen gezet en er zijn meerdere mogelijkheden voor het laten bezorgen van de bestelling

Snelle levering bij relatief late bestelling

Ik had het gekochte product nodig voor een citytrip naar Parijs. Ik was vrij laat met mijn bestelling. Toch heeft CameraNU zich (ondanks de feestdagen) netjes aan de vermelde levertijd gehouden.

Wilbert v. Deursen 30-12-2014 Via de website gekocht

Zoeken en bestellen via de website is erg gemakkelijk. Verpakking en verzending verlopen vlekkeloos en snel. Ik heb nog nooit een service call nodig gehad.

Ik kan bij Camera.nu vrijwel altijd vinden wat ik nodig heb. En tegen een prijs die ook altijd een van de laagste is

Van harte aanbevolen. Nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Prima site, keurig verzorgde levering, goed spul. Ik heb niets te klagen.

marloes1745 30-12-2014

Ik denk dat Ze een goed systeem hebben om je zo snel mogelijk te helpen.ze zijn eerlijk en geven goede adviezen

Fijne winkel, vriendelijk en eerlijk personeel en zeer behulpzaam

Bri-Jarno 30-12-2014 Via de website gekocht

Kan alles snel vinden, makkelijk interface

Snelle levering, 3x besteld steeds volgende dag in huis

Alles wat ik op camera gebied zocht heb ik gevonden

Heb alleen goede ervaring, ook qua prijzen! Dus ik zoek niet verder

aaa23 29-12-2014

zeer toegankelijke site

zeer overzichtelijk aankoopproces; goede handleiding

zie boven

al twee keer eerder via Camera Nu gekocht en beide keren tot volle tevredenheid; duidelijke factuur; tijdige en goed verzorgde verzending; zeer concurrerende prijs

Bri-Jarno 29-12-2014

Het is duidelijk snel en makkelijk en betrouwbaar

Ik heb zelf niet gwbruik gemaakt van help etc maar im vindt wel fijn dat het super snel bezorgd kan worden

Super assortiment alleen soms mis ik wel dingentjes maar daar kom ik wel aan

Ik raad het echt heel erg aan want ik vindt het fijner dan bol.com

Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden want het heeft een groot assortiment aan producten

G. Rutgers 29-12-2014 Via de website gekocht

artikelen snel te vinden en te selecteren.
Alles wijst zich vanzelf.

Ontzettend uitgebreid assortiment , ik ben nog in geen enkele fotozaak geweest waar zoveel artikelen gewoon voorradig zijn.

Prima winkel , gemakkelijk , snel en binnen de kortste tijd heb je de spullen al thuis bezorgd gekregen.

Wilma Bosch 29-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

in de winkel uitgebreid voorgelicht, er werd alle tijd voor genomen, ondanks de drukte in de winkel

voldoende lenzen aanwezig die mijn interesse hadden

erg klantvriendelijk en verstand van zaken

het was voor mij de eerste keer dat ik in Urk bij CameraNu ben geweest. reuze vriendelijke mensen, die alle tijd voor je nemen en duidelijk de voor's en tegens voor je op een rij zetten.

Twelelens 29-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met goede zoekfunctie, duidelijke bestelprocedure met heldere communicatie over het bestelproces met mogelijkheid tot retourneren en track&trace link.

Tweemaal een artikel 's avonds laat via de webshop besteld, tweemaal een dag later keurig verpakt in huis. Top!

Ruime keuze in fotografie uitrusting.
Nu ook een tweede hands artikel besteld, is cfm. de beschrijving als nieuw en wordt met garantie in originele verpakking geleverd.

Vanwege snelle service, duidelijk procesoverzicht van je bestelling en groot assortiment zou ik iedereen aan kunnen raden om bij CameraNu.nl te gaan kijken.

D.van.Es 29-12-2014

Overzichtelijke website met goede zoekfunctionaliteit

Ondanks wat verzend issues werden deze na telefoontjes snel en correct opgelost.

Genoeg alternatieven voor de merkproducten (batterijen van camera's bijvoorbeeld) en goede accessoire keuzes

Goeie prijzen, duidelijk informatie en snelle service indien noodzakelijk.

nola02 29-12-2014

zelfs vlak voor de feestdagen een supersnelle levering van mijn bestelling!

Groot assortiment, om van te watertanden....

snelle bezorgservice, in de winkel ook uitstkekend advies

top zaak

JJMAN 29-12-2014

Op de website van Cameranu.nl kun je makkelijk zoeken naar producten op het gebied van fotografie.

Bij het bestellen van artikelen bij Cameranu.nl krijg je snel en duidelijk via de e-mail de bevestiging binnen en ook bijvoorbeeld de trackandtrace informatie. Snel netjes en heel duidelijk.

Cameranu.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment aan merken (rand)apparatuur voor fotografie. Ook op het gebied van de prijs klopt het allemaal bij Cameranu.nl, je betaald nooit teveel.

Een prima (web)winkel, de levering is supersnel (tot 23.59 uur kun je bestellen) en duidelijke communicatie.

Mocht je er om welke reden dan ook niet uitkomen dan kun je altijd telefonisch contact opnemen met de winkel, wel zo prettig. Wil je eerst een uitgebreider advies, ga dan langs in de winkel van Cameranu.nl in Urk.

deBest 29-12-2014

Zeer snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

BertWeijs 29-12-2014

Lekker simpel. Kies je prduckt, staat het niet in de winkel, dan kun je het vragen bij de balie.

Personeel is deskundig en help je goed. Niet opdringerig.

Bijna alles op voorraad

Echt de moeite waard om naar Urk te gaan....

Ik ben een tevreden klant!

Emma96 29-12-2014

Producten zijn opzich goed te vinden en staan geordend op de website. Bestellen is makkelijk en duidelijk.

Zeer snel besteld en snel in huis.

Heel ruim.

Goede service en ruim assortiment voor professionele fotografen en hobby fotografen.

Ik heb al 6 keer eerder bij cameranu.nl dingen gekocht en ben altijd tevreden over de service en de producten. Alles veilig en goed verpakt en snel in huis. Ook de prijzen zijn in vergelijking met andere fotografiewinkels laag.