Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rhen 05-01-2015 Via de website gekocht

Goed assortiment, snelle levering, van de service geen gebruik gemaakt, maar ga er vanuit dat deze goed is. Een pre voor zakelijke bestellers is het leveren op rekening.

Kees Oud Gastel 05-01-2015

goede website, makkelijk zoeken

snelle afhandeling van order

ik vond wat ik nodig had

prima afhandeling van order, volgende dag echt in huis op afgesproken tijdstip

Pieter8321 05-01-2015

Het zou makkelijk zijn als je een artikelnr. hebt om nadat je wat uitgezocht hebt op de website het betreffende artikel makkelijk te kunnen aanduiden.

Is gewoon goed

Ruim voldoende voor een veeleisende consument

Tijdens het wachten in de winkel kun je zelf koffie/thee/water pakken en het assortiment bekijken.

Ruime winkel met goed assortiment

Dick de Jong 1953 04-01-2015

CameraNu.nl heeft een duidelijke en overzichtelijke site. De productinfo is uptodate.

Bij telefonisch contact: je hebt binnen een halve minuut een medewerker aan de lijn. Je krijgt gedegen informatie. Levertijd is uitstekend.

CameraNu.nl heeft een breed assortiment. Bij overleg over een product wordt je getipt voor andere mogelijkheden.

Hulpvaardig. Uitstekende service. Ook bij ruilen e.d. wordt absoluut niet moeilijk gedaan.

Zowel online als fysiek (in de winkel) wordt je uitstekend geholpen. De medewerkers nemen tijd voor je en geven zeer deskundig advies. De producten zijn qua prijs zeer gunstig.

archeogeolab 04-01-2015

online is gemakkelijker dan in gewone winkel

heel goede ervaringen met cameranu.nl

meeste zaken zijn aanwezig

beste ervaringen met cameranu.nl

Heb de beste ervaringen met CameraNU.nl

Gerard 23-1 04-01-2015

Winkel in Urk of internet allebei even makkelijk

Makkelijk geholpen in Urk door een jongen die weet waar hij het over heeft

HEEL veel op voorraad

Als je weet wat je wilt: makkelijk via Internet.
Hulp nodig: even naar Urk.

B. buursma 04-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, gebruiksvriendelijk

Snelle levering.

Overzichtelijke en complete site, daarnaast een mooie winkel op urk.

vincent54321 04-01-2015

duidelijke website, met veel nuttige aanvullende info over de producten die ik zocht

Ik ben 2x in de winkel geweest, Ze hebben alle tijd om camera's te demonstreren, zelfs op een erg drukke zaterdag waren ze hulpvaardig en namen voldoende tijd om mijn vragen te beantwoorden. De 2 mensen die me te woord stonden hadden veel kennis van fotografie, geen dozenschuivers

Heel veel camera's en lenzen op voorraad om makkelijk met elkaar te vergelijken. Ook alle assecoires die ik zocht op voorraad

Veel keus, goede service en veel kennis in huis.

Alles bij elkaar een goede ruim gesorteerde winkel met handige duidelijke website en professioneel personeel.

SamanthaGr 04-01-2015

De website is heel overzichtelijk ingedeeld.

Het plaatsen van een bestelling is heel makkelijk en duidelijk.

Al na 1 dag kreeg ik mijn bestelling via de post binnen. Netjes en veilig verpakt.

Grote keuze aan camera, accessoires etc.

Snelle online levering. Als ik dichterbij Urk zou wonen zou ik zeker langs gaan.

Winfred Vels 04-01-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website voor simpel en snel winkelen.

Duidelijke opdrachtbevestiging per mail ontvangen. Supersnelle verzending, zelfs rondom de drukke kerstdagen. Product keurig verpakt met heldere pakbon daarbij.

Door het brede assortiment grijp je niet mis. Altijd prijs dus!

Betrouwbare, servicegerichte webwinkel die op de kleintjes let. Hier kun je scoren!

CameraNu.nl is een betrouwbare, servicegerichte webwinkel die op de kleintjes let. Supersnelle levering. Hier kun je scoren!

RyanneH 04-01-2015

Je vind gemakkelijk en snel het juiste product

Er is genoeg keus

De levering is snel.. en de prijs is ook redelijk.

Een super we winkel, waar de prijs goed is en snel wordt geleverd!

janvalk 04-01-2015

Een zeer overzichtelijke webshop waar makkelijk in te zoeken is. Ook de levering is erg snel en als je vragen hebt zijn ze zeer kundig in hun antwoorden, ik zeg doen

EtienneO 04-01-2015

Snel, goede navigatie en bij vragen een klantgerichte benadering.

Top. Goede (after)sales.

Prima. Bijna altijd alles aanwezig. Als prof. fotograaf soms iets meer keuzemogelijkheden gewenst.

Topzaak een aanrader.

Koop regelmatig foto-accessoires. Cameranu.nl eigenlijk voor de amateurfotograaf, maar ook prettig voor de professional. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker qua service. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere aanbieders.

Toon Foppele 04-01-2015 Via de website gekocht

Zeer snel en vakkunding behandeld met een super website en zeer scherpe prijzen !

Snelle service gewoon super!

Zeer uitgebreid ,raad ik zeker ander aan !

Ik raad nu al bekende en familie deze winkel aan omdat ik ook zeer tervreden ben!

Ik heb vorige keer ook een camera bij jullie gekocht die helaas kapot is gevallen door mij eigen schuld, op het moment dat ik een nieuwe wilde kopen heb ik geen moment getwijfeld en direct bij jullie een nieuwe besteld. Kortom zeer tevreden !

Inge Marie 04-01-2015 Via de website gekocht

Een super snelle reactie op mijn mail met een eerlijk antwoord. Als je ergens omvraagt word je niet het duurste gegeven maar iets wat goed is voor een leuke prijs

Voor wat ik tot nu toe heb besteld ben ik erg te vreden! Snelle reactie, goede kwaliteit voor een leuke prijs!

Jan Moes 04-01-2015 In de winkel gekocht
urk

Op de site zijn de producten goed te vinden.
Ik heb uiteindelijke het product telefonisch laten reserveren.

Prima ondersteuning vanuit de winkel toen ik uiteindelijk de camera heb aangeschaft. denk hierbij aan uitleg, evt. accessoires, etc. Ook tips en handvaten gekregen voor gebruik na aanschaf.

Winkel heeft ruim assortiment.

Winkel is goed bekend binnen mijn kennissenkring. Als die bekendheid er niet is, zou ik de winkel zeker aanbevelen.

Cameranu biedt een groot assortiment aan producten en een prima service. Personeel in de winkel neemt ruim de tijd om het product uit te leggen en heeft een goede kennis van zaken.

Alex* 04-01-2015

Duidelijke site en geen probleem met het vinden van het produkt.

Mijn bestellling ging per ongeluk 2x en dit werd keurig gecorrigeerd door CameraNU.nl en daarvan kreeg ik ook een mail.

Els OOmis 04-01-2015

Producten zijn snel te vinden op de site.Duidelijke beoordeling en reviews.

Snelle en goede service, goede verpakking, en contact.

Erg veel keus in merken en div. prijsklasse,

milhouse 04-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk op de site te vinden wat je zoekt

Eerdere ervaring met kapotte Sigma lens is goed afgehandeld.

Ze hebben doorgaans wat je nodig mocht hebben.

Goede prijzen voor camera's en goeder service, dus aanrader.

Cameranu meestal goede prijzen. Na 2 camera's en 2 lenzen (waarvan 1 stuk ging en vie hun gerepareerd is) kom ik er terug voor aanschaf van camera of lens.

wallize 03-01-2015

Goede bereikbaarheid

Het kan niet beter

Je krijgt daar geen nee of dat hebben wij niet

Zoals boven omschreven ga naar CameraNu op Urk

Ik had per mail een afspraak gemaakt met Brian welke ik vanwege mijn werk niet na kon komen dus dit per mail doorgegeven ik kreeg keurig antwoord kom wanneer je tijd hebt ik maak wel even tijd voor je vrij is dit geweldig of niet. In ruim een half uur heeft hij mij voorzien van de juiste camera netjes alles ingesteld en mocht ik nog vragen dan ben ik altijd welkom.

Maaikeve 03-01-2015

Duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht.

'S avonds laat besteld en toch al de volgende dag in huis!

Tot nu toe hebben ze altijd wat ik zoek én meer.

Duidelijke site, snelle levering. Prettiger dan de winkel eerlijk gezegd én ik hoef de deur niet uit.

Rik Cageman 03-01-2015

Al een tijdje was ik op zoek naar een licht en toch stijf statief waar ik een aantal uren mee door het veld kan lopen voor het fotograferen van landschappen en macro's. Ik wist al dat ik een Gitzo wilde vanwege de bewezen kwaliteit maar was er nog niet uit welk type. Na uitgebreid advies is het de Mounteneer Series 1 tripod GT1532 met GH1780QR balhoofd geworden.Een fijne combinatie met de Olympus OMD EM1 met standaardzoom of telezoom. In het veld is het een genot om met dit statief te werken; snel op te zetten, licht en zeer stijf. Het geheel voelt erg solide aan. Het verwijderen van de middenkolom vergt enige oefening maar nuttig voor het benutten van kikvorsperspectief. Over het statief eigenlijk niets dan lof. De grote draaiknop van het balhoofd is een genot om te bedienen, ook met handschoenen aan. De uitvoering van het knopje voor horizontale zwenking is wat mij betreft te licht en een beetje goedkoop van plastic uitgevoerd. Ik had hier graag een andere oplossing voor gezien. Het balhoofd zelf voelt zeer degelijk en werkt fantastisch. Wisselen van landschap naar portretstand gaat vloeiend en voelt natuurlijk. Daarbij zakt de camera geen milimeter eens ingesteld.

Niets dan lof over de service bij de aankoop van dit statief. De verkoper nam uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden en stelde mij in de gelegenheid mijn camera te testen op drie statieven van Gitzo om de verschillen te ervaren. Top!

Prima. Ruime keuze tussen verschillende uitvoeringen en typen statiepen.

Ik ben al jaren klant bij Camera Nu vanwege het goede advies, de scherpe prijzen en goede service. Na aankoop van dit statief ben ik nog positiever geworden over de service.

Een licht maar zeer solide statief voor iederen die het langdurig bij zich draagt. Er zijn lichtere uitvoeringen die kleiner opgevouwen kunnen worden maar ik vond dat ik daarbij consessies deed aan stijfheid en stabiliteit in combinatie met mijn camera (systeem).

Tjeerd15 03-01-2015

Duidelijke website, zoeken en betalen gaat eenvoudig en is duidelijk beschreven

Beschrijving op de website en in de bevestingsmail zijn duidelijk en kloppen 100%, dus helemaal zoals het moet. Ook de levering ging foutloos en volgens opgave.

Ik heb nu 1 keer iets gekocht maar de website er uit alsof je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.

Ik ben zeer tevreden over de levering

Zie de beoordelingen bij de verschillende aspecten, dus uitstekend!

Jos Gouders 03-01-2015 Via de website gekocht

Bestellingen worden snel en correct geleverd.

Ruime keuze

Een super winkel met goede prijzen en correcte levering.
Ik zou er meteen weer bestellen.

Fotojan48 03-01-2015

Goed functionerende website.

Zending prima te volgen.

Zeer breed assortiment !!

Zeer betrouwbaar adres met goede informatie en snelle levering.

MarjoleinO 03-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te benaderen en product te kiezen.

Vandaag besteld morgen in huis is top wanneer je een dure aankoop doet

Alles in huis en op voorraad.

Phyxius88 02-01-2015

erg makkelijk en goede en snelle verzending

duidelijke service en je weet waar je aan toe bent

Voor een beginnend hobby fotograaf is het assortiment erg uitgebreid

Gemakkelijke bestelling, snelle bezorging en een uitgebreid assortiment zorgen er voor dat ik hier vaker ga bestellen

mamaloes50 02-01-2015

netjes geholpen bij mijn vraag over de verzending en het product is mooi op tijd geleverd

hboss429 02-01-2015

makkelijke website

zeer snelle levering. Goede uitleg per telefoon.

Tot nu toe heb ik alles nog kunnen krijgen wat ik wilde.

Als ik zeer tevreden ben zullen mijn vrienden dat ook zijn.

Dit is de tweede keer dat ik dat ik bij camera nu iets bestel. Zeer goede service en nog betere levertijd. Alles wat je wilt word als het even mogelijk is gedaan.

Bert.1980 02-01-2015

Ontzettend gemakkelijk navigeren waardoor je snel vindt wat je nodig hebt

Uitgebreid assortiment met de meeste zaken op voorraad

Via Kieskeurig de goedkoopste aanbieder gezocht. CameraNu was niet de aller goedkoopste, maar wel de goedkoopste met 24 uurs levering. Product was (zoals altijd bij CameraNu) netjes op tijd.

ericvandevorst 02-01-2015

eenvoudig bestelling

zeer snelle levering (boven verwachting)ondanks de feestdagen.

uitgebreid assortiment

zeer snelle levering (boven verwachting)tegen een scherpe prijs.

snelle levering ondanks de feestdagen.

_David_ 02-01-2015 Via de website gekocht

Handige en overzichtelijke website. Zelfs de geldterugactie staat er uitvoerig op genoemd bij het gekochte artikel. Super handig.

Afleverdatum kun je kiezen zodat je aanwezig kunt zijn bij het afleveren van het pakket.

Zeer ruim. Rare kleuren, zoals oranje printer, was niet direct leverbaar, maar ze hebben het wel in hun assortiment.

Snelle levering op het moment dat het mij goed uitkomt. De website is gebruikersvriendelijk en er is werkelijk aan alle mogelijke wensen gedacht. Zeer tevreden.

Schmetterling 02-01-2015

Ik wist wat ik zocht, en die gegevens heb ik ingevoerd. Ik kreeg meteen de juiste pagina.

Een tijdje geleden heb ik iets besteld en teruggestuurd. Het werd correct afgehandeld. Vandaar dat ik nu ook weer voor cameranu koos.

Wat ik wilde hebben was bij alle webshops voor dezelfde prijs te krijgen.
Door een eerdere ervaring heb ik voor cameranu gekozen

Door de positieve ervaringen met cameanu zou ik deze webshop zeker aanbevelen.

Verseveldt 02-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Levering zoals beloofd.

Voldoende keus

Goed en betrouwbaar.

Art55 02-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Overzichtelijk

Behulpzame dame bij uitzoeken fototas, uw verkoper Gertjan heeft me uitstekend advies gegeven, geduldig, vakbekwaam.
Idem boven op de pro afdeling, uitleg en advies over toekomstige aanschaf Nikon D800 of D750

Zeer compleet

zie hiervoor

Aart uit Veldhoven 02-01-2015

Site is zeer overzichtelijk en navigeren is makkelijk.
Logische stappen van bestellen tot en met afrekenen.

Ik heb mijn camera besteld in de drukke kerstperiode maar toch is deze zeer snel thuis bezorgd.

In vergelijking tot andere online fotowinkels heeft cameranu het grootste assortiment (zeker voor Pentax dslr)

Zeer aan te bevelen vanwege bovengenoemde aspecten; gemak, service en assortiment

Cameranu laat zien dat een online-winkel kan concurreren met een fysieke winkel. In fysieke winkels houdt men de voorraden vaak heel klein waardoor het ook bij die winkels vaak een á twee werkdagen duurt voordat je het product in huis hebt. Zoals gezegd is de site overzichtelijk en gaat het bestellen en afrekenen heel makkelijk. Het product werd ook snel, goed en veilig verpakt verzonden. Tenslotte wees cameranu mij op de cashback actie van Pentax, deze informatie was niet bij alle concurrenten terug te vinden.

vd Heide20 02-01-2015

we werden bij binnenkomst al doorverwezen door een vriendelijke juffrouw

ik kon alles direct proberen en eer werd royaal tijd voor genomen

vriendelijke vlotte en kundige bediening

Robert van Saane 02-01-2015 In de winkel gekocht
Het Spijk 8, Urk

Overzichtelijk in de winkel en duidelijk op de webshop!

Zowel telefonisch als in de winkel prima begeleiding en uitleg. Snelle levering via webshop!

Ruime keuze! Voor ieder wat wils te zien en te selecteren!

Ik geef nooit een 10, maar voor CamweraNu maak ik van harte een uitzondering.

Inmiddels een derde camera gekocht de afgelopen jaren, diverse objectieven en toebehoren. Zowel de winkel zelf als de webshop zijn een voorbeeld van klantgerichtheid! Petje af!

glain 02-01-2015 Via de website gekocht

Bestelgemak(kelijk) via de website!!

Snelle en vakbekwame service aan de balie tijdens het ophalen van het product

Groot assortiment en zeker de moeite waard om ook eens de winkel op Urk te bezoeken voor Look-and-Feel

Breed assortiment, goede en vakbekwame medewerkers makkelijk bereikbaar

jan huit 02-01-2015

je wordt heel vriendelijk geholpen en de vragen worden heel duidelijk en goed uitgelegd.

De keuze is groot en ik heb alles wat ik nodig heb bij mijn hobby fotograferen er kunnen vinden.

de klant vriendelijke service, uitleg, en de tijd die ze voor je nemen om je te woord te staan is heel goed

als ik op het gebied van fotograferen iets zoek is het eerst wat ik doe de site van Camera nu .nl bezoeken om te kijken of ik het daar kan vinden wat tot nu toe altijd is gelukt.Vervolgens reserveer ik het en haal het in de winkel te Urk op kan ik daar ook nog even kijken.

N Bosch 02-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Winkel is goed bereikbaar.
Winkel is handig in gedeeld. Moet eerst een nummer trekken en dan word je door de juiste afdeling verder geholpen.

Word goed en klantgericht geholpen. Er word gelukkig niet ook gelijk gewezen op aanvullende verzekeringen.

In winkel zijn niet alle modellen te zien, wat begrijpelijk is. Wel de mogelijkheid om meerdere modellen met elkaar te vergelijken.

Kundig personeel, neemt de tijd om je te woord te staan en te helpen.

Ben twee keer in de winkel geweest, eerste keer om informatie in te winnen. Toen al aangegeven dat ik op dat moment nog geen aankoop doe. Toch werd ik toen al netjes te woord gestaan. En kreeg netjes advies. Tweedemaal aanschaf gedaan wat vlot ging, product was op voorraad en kon gelijk beginnen met foto's maken. Positieve ervaring.

Gerritbiker 01-01-2015

Uitgebreide website en groot assortiment op voorraad en in showroom.

Correcte klantbenadering en goed bereikbaar

Echt vele modellen en merken.

Risico minimaal om miskoop te doen.

Er is een prima website te benaderen waar alles te vinden en te vergelijken is. Daarnaast is er een grote overzichtelijke winkel waar bijna alles live te zien en te voelen is en deskundige mensen rondlopen om vragen te beantwoorden en advies.

T Pelzer 01-01-2015 Via de website gekocht

de site is duidelijk en je vind wat je zoekt op een snelle mannier

vlugge levering , de dag na bestelling al in huis

groot assotiment en na vergelijken met andere kwam ik zak ik ook nog een duidelijk prijs verschil

goedkoper dan andere en de snelle levering

ik heb verschillende site's bezocht en vind dat deze in assortiment en prijs stukken goedkoper is

jmschohaus 01-01-2015 Via de website gekocht

Een prima winkel, waar je kunt vinden wat je zoekt! Ook als je hulp nodig hebt wordt er snel gereageerd en het probleem opgelost.

petra1991 01-01-2015

Overzichtelijke site

Op tijd bezorgd en je kan zelf kiezen of je het thuis laat bezorgen of zelf in de winkel op haalt. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Veel verschillende types en kleuren hoofdtelefoons

De prijs is beter dan in andere winkels en de service is goed.

Hennie3944 01-01-2015 Via de website gekocht

alles is zeer overzichtelijk op de site

snelle levering en fijn dat je zelf een bezorgdag kan kiezen

meer dan genoeg keuze tegen zeer goede prijzen

ik zou zeker iemand die een camera nodig heeft deze site aanbevelen

Ben zeer tevreden met mijn aankoop een leuke camera voor een leuke prijs en snel geleverd toppie

Jongjan 01-01-2015

Klant vriendelijk, goede service, veel voorraad, deskundig

Zeer goed en betrouwbaar. Soms lange wachttijden in de winkel. Maar ze nemen ook de tijd voor je.

Klant vriendelijk, goede service, veel voorraad, deskundig

Bin1983 01-01-2015

De website is zeer overzichtelijk en is ideaal voor dat je iets snel bestellen wilt en dat je niet veel tijd hebt om naar de winkel zelf te gaan, dan is de website een zeer goed alternatief. verder kun je voor de winkel zelf zeer goed je auto parkeren en een goed bereikbare locatie met een zeer schone en overzichtelijke indeling in de winkel.

De verkopers geven zeer goede adviezen en zijn zeer klant vriendelijk en nemen de klanten serieus en nemen er tijd voor.

Zeer veel keuze in de assortiment, die zeer goed naar tevredenheid is.

Aan iedereen die iets met de Fotografie te maken heeft.

Ik ben zeer goed geholpen door de verkopers met hun goede service adviezen en klant vriendelijkheid. een zeer goede dienstverlening ga zo door.

j.terpstra 01-01-2015

Voor reeds jaren bestaande klant is het vertrouwen wederom niet geschaad.

snel en correct

alles is op voorraad wat ik nodig had (GoPro Hero 4 Silver)

goed, uitgebreid en klantvriendelijk voor acceptabel prijsniveau.

Op deze manier blijf ik gewoon een tevreden klant

W volker 01-01-2015

mooi handig statiefje,met super handige waterpas.