Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sjuul 20-04-2020

Goed en duidelijk aanbod, snelle afhandeling en levering van de bestelling!

Ronald 20-04-2020

Op tweede paasdag een bestelling geplaatst en de dag erna al geleverd, top! Super service en met het product ben ik ook heel tevreden.

Freddy 20-04-2020

Goede en duidelijke service, alles tijdig geleverd.
Filter voldoet volledig aan voorwaarden .

Marijke Cools 19-04-2020

Goede overzichtelijke site, snelle levering na bestelling, zag er prima verzorgd uit!

Wouter 19-04-2020

Op zoek naar een betaalbare verrekijker kwam ik een mooie aanbieding tegen op CameraNU.nl
Deze besteld, ging erg gemakkelijk trouwens en werd de dag erna bezorgd. Was wel laat, om 23.00u.
Na het uitpakken bleek de levering niet compleet, maar dit werd na een mailtje supersnel opgelost.
Al met al zeer tevreden, mooie kijker, mooie aanbieding, snel geleverd, zeer uitgebreid assortiment.

Ronny 19-04-2020

Heb me de dji mavic 2 zoom besteld , heel leuk ding spijtig door de corona lang moeten wachten maar daar kunnen niets aan doen , ben super tevreden nu

paulus 19-04-2020

Prachtige Olympus zuiko pro lens gekocht. Forse uitgave, maar dan heb je ook wat.
Besteld bij cameranu. Prima service . Contact gehad met een service medewerkster.
Keurig te woord gestaan. En een dag later kwam de lens "binnen".
Erg blij mee

Hub 19-04-2020

Uitstekende service en zeer snelle correcte levering van de bestelde items.

Liselot 19-04-2020

Heel goede service, mijn pakketje was er zeer snel! Bovendien is er een zeer ruim aanbod.

Peter 19-04-2020

Goede overzichtelijke website. Prima producten tegen goede prijzen.
Bestellen ging snel, bevestiging en voortgang prima via email ontvangen.
Zeer prettige webshop waar ik zeker nog vaker terug zal komen.

Jos van Riet 19-04-2020

Een vertrouwd adres met deskundige fotozaak (City Foto Endhoven) als fysieke shop. Een aanrader, kwaliteit en service voor marktconforme prijzen.
Nu online 2 filters en adapterringen voor nieuwe lens gekocht. Vlot geleverd op de verwachte datum (track en trace).
Opvallend: pakket werd aangetekend verstuurd, keurig geleverd maar de bezorger tekende zelf voor ontvangst in plaats van naar de 3 laatste cijfers van het legitimatiebewijs te vragen, zoals was aangekondigd iv.m. Covid 19. Met de inhoud van het pakket was niets mis, zeer tevreden.

Kelly Stoffels 19-04-2020

Cameranu.nl is betrouwbaar. Heeft goede acties en een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Levering zoals beloofd en op tijd!

David 18-04-2020

Duidelijke website. Goed assortiment. Scherpe prijs.
Correcte levering.
Zelfde positieve ervaring als bij de aankoop van een camera 10 jaar geleden.

Els 18-04-2020

Ik heb eerst online gekeken maar vond een fysieke winkel toch fijner en kwam bij kameranu.nl. Ik kwam voor een goedkope statief en ze hebben me uitstekend geadviseerd en niet geprobeerd om me wat duurders te verkopen. Prettige winkel waar ik zeker terug zal komen. En de goedkope statief werkt uitstekend.

Daan 18-04-2020

Duidelijke website
Vlotte afhandeling
Goede communicatie
Zeer correcte prijs

Esther Schenkel 18-04-2020

Heldere en goede beschrijven op de website. Dn fantastische klantenservice, direct, helder, behulpzaam en ondersteunend....heel fijn!

Karel Bregman 18-04-2020

De eerste keer dat ik voor een statief in de vestiging Apeldoorn kwam, wou men mij niks verkopen. Ik Was namelijk zonder camera en gimbal head Op pad gegaan. Het argument van de verkoper ,was dat hij niet wist welke spullen ik had. Hij wou niet iets verkopen wat misschien niet zou passen. Later teruggekomen met mijn spullen, ik trof de zelfde verkoper, hij kon mij nu van het juiste statief voorzien. Ik ben zeer blij met mijn Benro statief en de geleverde service. Ik kom zeker terug , voor mijn volgende aankoop.

Hans 18-04-2020

Prima artikel. Werkt grandioos. Hulp was nodig en werd op zeer professionele wijze geleverd.
Grandioos bedrijf.

Tevreden 18-04-2020

De bestelling was precies oprijd binnen d.w.z niet tussen 11:00/13:30 maar om 20:30 avonds.
Dus wachten voor niets en dat is niet fijn. Maar ik ga ervan uit dat dit niet de schuld is van CameraNu. Het apparaat werkt goed dus ben ik in dat opzicht wel tevreden.
Als ik weer iets op dit gebied moet bestellen ga ik toch weer naar deze CameraNu.

Bedankt.
Groet: Elbert

Geweldige kijker 18-04-2020

Als enige gaf cameranu.nl een hele goede en duidelijke omschrijving van deze verrekijker, zoals wat er bij geleverd wordt.
Lenskapjes, tasje en draagriempje.
Een duidelijke en overzichtelijke website en een lage prijs.
Zeer snelle levering en keurig netjes verpakt.

Jaap 18-04-2020

Duidelijke webshop en een correcte levering conform afspraak. Helaas bleek het bestelde product niet geschikt te zijn voor de beoogde toepassing. Dit werd pas duidelijk na montage en gebruik gedurende enkele dagen. Na contact met klantenservice was retourneren en geld terug heel vlot geregeld.

Harrie 17-04-2020

Ik had voor mijn cameraobjectief een goed UV filter nodig. Raadpleegde de site van Cameranu en ws blij verrast met de grote keuze en zorgvuldige omschrijving. Beteld en daagserna in huis en perfect verpakt SUPER, Dakk aan Camreanu

Fred 17-04-2020

CameraNu heeft een geweldige shop met zeer scherpe prijzen en regelmatig nieuwe acties. De site is zeer duidelijk/overzichtelijk, en bij een bestelling [ook 's avonds laat] de volgende morgen [al] in huis, een snelle perfecte levering. CameraNu is TOP.

Camiel 17-04-2020

Ze hadden mijn gewenste filter niet op voorraad maar werd alsnog snel geleverd. Ook had ik per ongeluk afhalen in de winkel in Urk aangeklikt bij mijn online bestelling. Ik woon aardig uit de buurt en dat vonden ze een beetje vreemd. Dus deden ze even een belletje om voor de zekerheid maar even te checken of het klopte dat ik het pakketje zou komen ophalen. Dat zijn nog eens alerte verkopers👍Een super service die je tegenwoordig weinig meer tegen komt. 🔝

Bram 17-04-2020

Ik was op zoek naar de juiste microfoon voor mijn camera. Voor advies heb ik opgebeld, ben goed geholpen. Het bestelproces was overzichtelijk en kort daarna had ik het product in huis. Top service!

Jan 17-04-2020

Het was een mooie aanbieding. En werd keurig op tijd verzorgd ondanks dat dat de ringen aanvankelijk niet op voorraad was

geert 17-04-2020

De site is gebruiksvriendelijk, duidelijke uitleg bij de producten.
Heb online besteld en ben tevreden over de bezorging levertermijn alles was zoals ik het wou.

Samuel 17-04-2020

De enige shop waar de kabel op voorraad was welke ik nodig had. Tevens goede / snelle service.

Manon 17-04-2020

Heel overzichtelijke site, met goede en kwalitatieve producten. Ik was op zoek naar een specifiek model van statief dat in België niet verkocht werd en zo kwam ik op deze site terecht. Snelle levering, ook op zaterdag, en het product zat stevig en veilig verpakt in de doos. Aanrader!

Hans 17-04-2020

Product goed omschreven. Goede prijsverhouding. Supersnelle levering.
Product voldoet uitstekend aan de gestelde eisen.

Marc 17-04-2020

Cameranu.nl geeft een heel duidelijk overzicht van de te bestellen producten (prijs, specificaties, levertijd). Daarnaast is het ontzettend fijn dat er een korte levertijd op de producten zit. Kortom, topservice.

Kris 17-04-2020

Schitterend producten aan een prima prijs. Snel en vlot geleverd. Prima website met duidelijke en snelle navigatie.

Frans 17-04-2020

Heb online een camera kit gekocht met een 70-300 zoomlens, deze beviel mij helemaal niet. Ik ben hiermee naar de winkel in Amsterdam gegaan en uitgelegd wat mijn probleem was. Er werd geen enkel probleem van gemaakt. de lens werd zonder meer teruggenomen en ik ben uitstekend geholpen met het uitkiezen van een nieuwe 18-300 zoomlens. Top bediening👍👍👍

Colin 16-04-2020

Het is een top site, snelle bezorging als je voor 12 uur besteld heb je het de dezelfde dag in huis! Goede services. En Alles wat je kan bedenken voor fotografie hebben ze voor een goede prijs bij cameranu. dus zeker aan te raden!

Linie Aalbers 16-04-2020

Ik was klant bij cameratools, dat is nu onderdeel geworden van cameranu. De winkel is daardoor eigenlijk niet meer bereikbaar en je krijgt voor klantenservice contact met het centrale magazijn. Ik zocht informatie over een scanner, maar vond de betrokken persoon ondeskundig, hij wist eigenlijk niet waar het precies over ging allemaal. Na de bestelling ging alles snel en prima. Later moest ik even bellen omdat de handleiding onduidelijk was. Toen werd ik wel geholpen dopor een deskundig iemand die van de hoed en de rand wist. Ik vind eigenlijk dat als iemand ergens geen verstand van heeft (wat kan gebeuren) dat hij dan moet door kunnen verbinden met een collega.

Erik-Jan 16-04-2020

Zoals al sinds jaren, goede beschrijvingen en informatie op de site te vinden, netjes geprijsd en op veel producten 5 jaar garantie. Prima voorwaarden dus, en waar nodig een fysieke winkel aanwezig.

EV 16-04-2020

Zelfs in Corona-tijd had ik mijn bestelling de volgende dag in huis. Website is duidelijk en heeft scherpe aanbiedingen.

Jan Willem de Zeeuw 16-04-2020

Cameranu levert goede spullen voor fotografie, is niet duur (niet duurder dan anderen), heeft leuke aanbiedingen en levert ook op tijd.

Mello 16-04-2020

Een top service!!
Ik had in het weekend een nieuwe microfoon nodig,
Donderdag om 22:00 besteld en vrijdags rond 13:00 al binnen.

Echt heel tevreden naar de service van CameraNu.nl
Binnenkort maar weer wat bestellen.

Thitipol 16-04-2020

This shop has a lot of products in stocks that make me feel free and easy to choose. You gave me a fare price and also the delivery system was super fast. I bought ZOOM H5 handy recorder last week and it's superb! Still has no problems and it helps me with studying in this quarantine period a lot!

Rob Peters 16-04-2020

Prima service, fijne heldere extra uitleg over producten via video filmpjes. Levering snel en naar behoren! Zeer tevreden. 👍

Benz 16-04-2020

Ik heb een Grijsfilter gekocht.
deze was best aan de prijs maar ik wil ook goede kwaliteit. Hij was direct leverbaar. Dit blijkt niet te kloppen en daarna wordt de file verzonden via Post.NL ook deze levert niet op tijd. Ben er een hele dag voor thuis gebleven en niemand komt.
Ik ga niet meer hier kopen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-04-2020

Hoi Arno,

Jammer dat we de verwachtingen niet hebben waargemaakt. Het filter wat je bestelde was op voorraad bij onze leverancier, niet direct leverbaar. Als het goed is was dat ook de info die je op de website hebt gezien. We zien dat je nog wel telefonisch contact met ons hebt gehad op de dag van de bestelling, maar kennelijk hebben we dat toen onvoldoende duidelijk gemaakt. Excuses daarvoor.

We vinden het wel jammer dat je de vertraging die je bestelling heeft opgelopen niet begrijpt, en ons daarom een slechte beoordeling hebt gegeven. Misschien is het je ontgaan, maar door de Corona-crisis hebben alle bezorgers op het moment grote moeite om de grote stroom pakketten op tijd te bezorgen.

We hopen dat het plezier wat het filter je zeker gaat geven zal opwegen tegen de teleurstelling die je ervoor hebt moeten doorstaan. En wellicht gun je ons toch nog eens een tweede kans. Ook bij ons gaat er wel eens wat fout, sorry daarvoor.

Groeten,
CameraNU.nl

Martin 16-04-2020

Ik had de verkeerde maat filter online besteld.
Naar de vestiging in Amsterdam gegaan, de filter werd direct omgeruild.

Geen enkel probleem.

Zeer tevreden

Maik 16-04-2020

Snelle professionele hulp, dus wist snel wat ik nodig had. Website was ook duidelijk. Eventueel zouden de toebehoren van bij voorbeeld de statieven duidelijker naar voren mogen komen.

Videograaf 15-04-2020

Het product werd snel geleverd, goede concurrerende prijs en betrouwbaar bedrijf!

C.v.d.Vliet 15-04-2020

Macro instelslede zeer vlug geleverd, uitstekend produkt en nog goedkoop bovendien.
camera nu een aanrader voor elke fotograaf.

Jaap 15-04-2020

Vlotte service, snelle verzending. Scherpe prijs. Verreweg de goedkoopste die ik kon vinden. Heb voor deze deal gekozen omdat zelfs tweedehands lenzen voor dezelfde prijs werden aangeboden. Dit nieuw exemplaar werd zelfs geleverd met 5jaar garantie! De keus was snel gemaakt.

Eric Van cauwenbergh 15-04-2020

Groot assortiment, scherpe prijzen en snel geleverd. Daarom bestel ik liever hier dan in Belgische webshops waar je langer op je bestelling moet wachten en meestal ook nog verzendingskosten moet betalen.

Wim van Putten 15-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de service van Cameranu.nl. Het bestelde product werd volgens afspraak op tijd bezorgd. Toen bleek dat ik een verkeerde keuze had gemaakt, was het geen enkel probleem om om te ruilen. Zodoende zijn we naar Urk gereden en hebben in de prachtige showroom een andere microfoon gekocht. De behandeling was prima, het advies was helder en mijn keuze was snel gemaakt. Bedankt!

Yvonne 15-04-2020

alles was duidelijk en een vlotte levering ,grote keuze en degelijke produkten.