Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maria 05-03-2019

Ik vind Cameranu.n;l een betrouwbare winkel. Je kuntook altijd met een vraag bellen, als je ergens over twijfelt . Hele fijne service en extra tips per mail, waarnaar je wanneer het je uitkomt rustig kunt kijken! (Zoals RAW versus of JPEG .bijvoorbeeld)
De bestellingen heb je heel snel in huis. Voor mij geen andere zaak.

Rodero 05-03-2019

Goede keuze. Goed overzicht. Helaas gaat er iets mis met de website: overzichten lopen in elkaar over, geen oplossing gevonden.

Arjan 05-03-2019

Cameranu is voor mij de webshop to go als het gaan om video en foto artikelen en toebehoren. Levertijd is altijd zoals beloofd de volgende dag en bij vragen of technische vragen is hun klantenservice vriendelijk en snel bereikbaar.

Website is overzichtelijk en je kan je artikel snel vinden. Tevens zijn er af en toe acties waar je altijd blij van wordt al zijn het kortingen of extra artikelen.

Eigenlijk heb ik verder geen klachten over Cameranu.
Mijn cijfer is 9/10

René L 05-03-2019

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding, snelle levering en goede informatie op website👍 Aanrader

Ed Twigt 05-03-2019

Mijn bestelling kwam de volgende dag al binnen. Prima kwaliteit en netjes verpakt. Op mijn vragen kreeg ik ook de volgende dag al uitgebreid antwoord. Dus heb ik nog een bestelling gedaan!

Roel 05-03-2019

Cameranu heeft geen artikelen uit het Really Right Stuff SOAR serie in hun assortiment opgenomen.
Desondanks hebben ze alle moeite genomen om deze artikelen op mijn verzoek te bestellen.
Ze hebben een realistische leverdatum afgeven die vrij nauwkeurig was.
Wat uiteindelijk deze goede service compleet maakte, was de periodieke status terugmelding over de bestelling. Veel bedrijven laten niets tot weinig horen over de bestelstatus tenzij je er expliciet om vraagt. In dit opzicht maakt Cameranu het onderscheid. Chapeau!!

TOP! 05-03-2019

Cameranu.nl in Urk is voor mij DE winkel als het gaat om vakkundig advies en altijd de beste apparatuur voor mijn hobby!
Scherp geprijsd en de mooiste acties!
Doen!

Hendrik 05-03-2019

Super service. Snel en correct ! Kennis van de medewerkers is ongeëvenaard in deze branche.

F. van den Hombergh 05-03-2019

Duidelijke wordt uitleg gegeven over product en inhoud van het te verwachten pakket. Fijne webwinkel. Product snel binnen zonder betalen portokosten.

Rob R. 05-03-2019

Prima zaak daar! Kom er al vele jaren naar volle tevredenheid.
Ruim assortiment op voorraad en zeer vriendelijk en kundig personeel. Mensen met hart voor de zaak!

Claudia 05-03-2019

Snelle levering, goed verpakt. Goede prijs en ondanks klein leveringsfoutje, zeer goede service en vriendelijk personeel. Aanrader en ik ga zeker vaker bestellen bij hen.

Jasper 05-03-2019

Ik vindt het makkelijk zoeken op de website en levering is vlot en netjes ingepakt. Voor de laatste bestelling nog even contact gehad met de klantenservice. Ik had snel iemand aan de lijn die goed op de hoogte was en concreet advies gaf.

marco 04-03-2019

Pech met een sd kaart eerst online geholpen. Toch maar even naar de winkel gereden daar super geholpen en probleem op gelost.

TwinvS 04-03-2019

Cameranu.nl is een heel fijne site voor camera's en accessoires! Niet alleen kan je goed vergelijken maar ook een verlanglijstje aanmaken. Lekker overzichtelijke site die ook redelijk snel is en goede informatie geeft. Verder is er na bestelling snelle actie en word je goed op de hoogte gehouden van de ordervoortgang.

Ron 04-03-2019

Heb hier een Nikon D5300 gekocht en die was snel geleverd alleen deze was wat slordig ingepakt. Dit heb ik in een review geschreven. En daarop werd ik snel terug gebeld door een medewerkster van CameraNu, nadat ik had verteld hoe of wat verontschuldigde deze zich en bevestigde dat dit niet hoorde en bood mij direct ter compensatie een cadeaubon aan.
Kijk dit vind ik dus direct, eerlijk en netjes afhandelen van een klacht mijn complimenten hiervoor. Ik had hier niet om gevraagd of een directe klacht aan hun adres gegeven. Dus een goede zaak om hier veilig te bestellen. Mijn ervaring is prima bevallen bij CameraNu

Arthur 04-03-2019

Gewoon kort maar krachtig een duidelijke website en product snel geleverd. Top.

Ron 04-03-2019

Goede kwaliteit/prijs
Snelle levering.
Bestel hier vaker zonder problemen
Super.

G.N. Hubregtse 04-03-2019

Hele snelle service, goede informatie over het artikel en veel keuzes van soortgelijke producten.

sarah 04-03-2019

Ging allemaal soepel! Ik had per ongelijk de bestelling twee keer geplaatst, maar ze zagen dat meteen en de dubbele bestelling was geannuleerd.

Melissa 04-03-2019

Erg overzichtelijke website, alles over u product wordt duidelijk omschreven en alle details erover zijn te vinden. Daarnaast heeft ze website een prettige vergelijking's knop om zo verschillende producten met elkaar te vergelijken. Prettige shop beleving en nette levering alles was keurig verpakt.

Rob 03-03-2019

Heerlijk overzichtelijke site. Cameranu heeft een betrouwbare levering! Top dus.

M. 03-03-2019

Ik heb eindfebruari meerdere artikelen besteld op de webshop van CameraNU.nl. Met al mijn vragen werd ik snel geholpen door de chat van de klantenservice.

Zelfs dezelfde dag bezorging werkt goed ! De bezorger kon het huis niet vinden, dus zette de bezorging stop en zou een andere dag terugkomen. Na contact op te nemen met de bezorgdienst, draaide de bestuurder meteen om en nam contact met mij op om het huis alsnog te vinden.

Patrick pots 03-03-2019

Super snelle levering en een concurerende prijs.
En ook de tweedehands artikelen voldoen volledig aan de omschrijving.

Bendine 03-03-2019

Leveren snel. Bij een vraag wordt je snel geholpen.
Artikelen zijn goed verpakt.
Kortom zeer tevreden.

Wim 03-03-2019

Goed en eerlijk advies bij de aanschaf van een canon lens. Ik wou er een extender bij maar dat werd afgeraden omdat het niet aan mijn behoefte zou voldoen. Hebben ze laten proberen en ze hadden gelijk

J de Groot 03-03-2019

Na de super leuke sinterklaas actie een kadobon gekregen en toen de keuze gemaakt hier een bestelling te plaatsen. Super snelle levering en ook goed verpakt! Zeker voor herhaling vatbaar

Feico 03-03-2019

Meerdere producten aangeschaft bij camera.nu

Altijd goed geholpen, zelfs bij storing in mijn DJI Mavic hebben ze zeer gied geholpen.
Iets wat niet altijd gebeurt bij webshops.

iejlze 02-03-2019

Bestelling naar België goed ontvangen. Alles goed verpakt. Zeer hulpvaardige en vriendelijke klantendienst.

hlankhorst 02-03-2019

Ik was op zoek naar enkele vreemd model bouten met Engelse schroefdraad. Doordat ik telkens niet de juiste zoekwoorden wist te gebruiken, kwam ik er via internet niet uit. Na diverse e-mails waarin ik mijn wensen verduidelijkte hebben medewerkers van CameraNu die bout voor mij gevonden. Wat een TOPSERVICE om zo veel tijd te willen steken voor een totaal bedrag van nog geen € 25.

Sas 02-03-2019

Ik heb hier voor het eerst besteld en de levering was vrij snel en alles was zeer goed verpakt en ik betaalde geen verzendkosten en ik ben zeer blij met mijn aankoop. Terwijl er andere winkels behoorlijke prijs voor verzendkosten vroegen. Ik zal zeker in de toekomst misschien nog meer dingen aanschaffen op fotogebied bij deze betrouwbare winkel.

Nicovo 02-03-2019

Prima service, goed te bereiken. Snel geleverd en retour ook geen probleem.
Leverbaar is ook echt leverbaar in tegenstelling tot sommige concurrenten.

Sonny 02-03-2019

Kundig advies en veel spullen op voorraad waardoor je een goed vergelijk kunt maken en de spullen goed kunt testen.

RS 01-03-2019

Goede service en de spullen worden netjes en snel geleverd. Fijne en betrouwbare winkel!

Leon 01-03-2019

Fijne, heldere site, goede prijzen, supersnelle levering en hele prettige service. Toen ik door mijn eigen domme toedoen de bestelling naar mijn huis had laten sturen ipv naar afhaal adres, kon ik in overleg (ivm tijdsdruk) het artikel dubbel bestellen en de originele order gratis retourneren. Zeer vriendelijk en kordaat geholpen. Ook over de retourzending word je per mail op de hoogte gehouden. Aanrader!

Astrid 01-03-2019

achtergrondrol besteld. 's Avonds half 11 mijn bestelling ingevoerd en ze kwamen het de volgende dag om 10:00 uur al brengen met een Cameranu.nl busje! Zeker aan te bevelen, zeer betrouwbaar

LauV 01-03-2019

Mijn (geweldige!) nieuwe camera werd de dag na mijn bestelling bezorgd. Keurig klein doosje, factuur en verzendgegevens in de e-mail, perfect!

Ingrid 01-03-2019

Gebeld over een lens die ik op de site had gezien en gevraagd of ze deze naar Apeldoorn konden sturen.
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en supergoed en snel geholpen.
Erg tevreden, de lens was snel binnen, kon hem uitproberen en heb hem gekocht.

Post 01-03-2019

Ik ben naar de winkel toegegaan omdat ik er op internet niet precies uitkwam wat ik precies wilde. Nadat ik uitgelegd had wat ik wilde, ben ik met een nieuwe lens uit de winkel vertrokken! Goede service!

Gijs Schalij 01-03-2019

Deze winkel is betrouwbaar, snel en goed geprijsd. Ik heb hier nu 3x besteld en steeds snel en goed geholpen.

GEE 01-03-2019

Cameranu.nl biedt veel keuze en prima service tegen aantrekkelijke prijzen.

Peter de Heus 01-03-2019

Grote voorraad, goede prijzen en snel en vakkundig geholpen door baliemedewerker

Ilona 01-03-2019

De bestelling was makkelijk te plaatsen en werd snel geleverd. Ik heb een open-box model gekocht, mijn camera ziet er echter goed uit. Ik heb na mijn bestelling nog contact met de winkel gehad over twee ontbrekende handleidingen, de ene werd snel nagezonden en voor de andere hebben ze me doorverwezen naar het goede adres (deze wordt alleen nog digitaal aangeboden).
Samen genomen een goede ervaring met de winkel en de service.

Ben 28-02-2019

Prima service, kop al jaren bij CameraNu, goede service en voorlichting, zeer tevreden

B.J.Kamp 28-02-2019

Ik bestelde een artikel van een bepaald merk, maar was er niet zeker van of het nog in voorraad was. Bij navraag werd mij gezegd dat dit merk verkrijgbaar was. Dus heb ik het artikel besteld. Een uur later werd ik teruggebeld dat het helaas toch niet voorradig was, maar wel een duurdere van een ander merk. Deze werd mij aangeboden voor dezelfde prijs als de eerste. Dit vind ik nog eens service van alle kanten.

Pieter 28-02-2019

Zeer duidelijke webshop met heldere productinformatie en goede foto's. Bestellingen worden snel geleverd en de producten zijn ook goed en veilig verpakt. Graag zou ik vaker in de winkel rondkijken, maar vanuit Zeeland doe ik dat niet 'zomaar' :-)

Iep van der Meer 28-02-2019

Keurige online shop, bijzonder betrouwbaar en vakkundig met een uitstekende helpdesk.

kinker 28-02-2019

Ik vind het een hele mooie webshop als je van zowel video als fotografie houdt

jan 28-02-2019

de samenwerking met deze webshop liep zoals gewoonlijk probleemloos, de goederen waren op voorraad en werden ook nog eens kostenvrij op de vooraf bepaalde tijd geleverd, chapeau!

Sara 28-02-2019

Fijne winkel & online webshop. Ik koop veel bij cameranu.nl en word altijd ontzettend goed geholpen. Iedereen heeft verstand van zaken. En mocht er iets niet werken of ik snap iets niet word je altijd correct geholpen.

Jenny 28-02-2019

Prima shop, makkelijk navigeren, vergelijken en duidelijke info. Al onze materialen met plezier hier gekocht. Ook het retourneren en ruilen voor een ander statief ging vlot! Aanrader : )