Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F.A. Klaassen 07-10-2020

Omdat ik een aantal vragen had bij het overstappen van een DSLR naar een systeemcamera, had ik contact opgenomen met CameraNu via WhatsApp.

Ik werd binnen een half uur voorzien van een antwoord. Daarnaast heeft de representative van CameraNu mij ook voorzien van verdere tips en zaken die je moet meenemen in de keus, dit heb ik als zeer professioneel en klantgericht ervaren.

Hierdoor heb ik toch onderbouwd mijn keuze kunnen maken. Vanzelfsprekend heb ik de gewenste camera bij CameraNu besteld en inmiddels ook binnengekregen. Dus heel snel geleverd en bovendien goed verpakt. Dank je wel CameraNu!!

DS 07-10-2020

Lens bij Cameranu.nl besteld, door de snelle service die ze zouden verlenen en ik vrijwel direct een nieuwe lens nodig had. Lens besteld Sony E 18-200mm f/3.5-6.3 OSS LE objectief - Tweedehands, maar deze lens helaas nooit mogen ontvangen. In plaats van de bestelde lens werd de tweedehands Olympus lens 40-150 toe gestuurd. Cameranu.nl heeft mij helaas niet verder kunnen helpen dan de conclusie dat er een fout is gemaakt door een wissel (dit zou terug te zien zijn op camera beelden) en of ik de Olympus lens retour wil sturen. Zodra de Olympus lens is ontvangen zou mijn geld terug worden gestort. Hopelijk gaat dit vlotter dan het toe sturen van de lens. Erg vervelend dat het zo is gelopen, dat ik er zelf nogmaals achteraan moest, er zou met mij contact opgenomen worden maar dit is niet gebeurt. Het kan natuurlijk altijd een keertje mis gaan en dit is geen enkel probleem, maar wat ik het meest jammer vind is dat er niet gezocht wordt naar een oplossing en dat ik er niet van uit kon gaan dat afspraken worden nagekomen.

Y. WILLEMS 07-10-2020

Product netjes op tijd geleverd. Vantevoren werd ik gebeld om te overleggen over de bezorging, erg prettig.
Fijne klantenservice ik bestel de volgende keer hier weer!

Nick 06-10-2020

Absoluut tevreden van de klantvriendelijkheid en de snelheid in a´twoorden. Alles perfect geleverd.

TeunB 06-10-2020

Uitzonderlijk snel en perfect geleverde bestelling. Mijn vraag van tevoren werd binnen 15 minuten volledig afdoende behandeld via whatsapp. Ik geef een negen, want wie is er volmaakt? Maar iets verkeerds heb ik eigenlijk niet kunnen ontdekken.

Korné Juffer 06-10-2020

Zeer snelle en goede levering. Scherpe prijs.
Service is zeer goed. Al meerdere keren met veel plezier besteld.

Jan 06-10-2020

Goede website met uitgebreide productinformatie en vergelijkmogelijkheden. Prima prijzen. Snelle levering. ‘s Avonds om 23.30 uur besteld en de volgende morgen om 10.30 uur in huis.
Kortom zo moet het werken bij een website.

cissa 06-10-2020

Het was een snelle levering, duidelijke omschrijving van het product. Daarnaast hielp de winkel mee door een goede keuzemenu te hebben waardoor ik makkelijk voor het juiste product kon kiezen.

Rob Leeuwenburgh 06-10-2020

Overzichtelijke site. Goede informatie over voorraad (waar sommige beloven dat ze iets op voorraad hebben waarvan uiteindelijk blijkt dus van niet) Snelle levering en een bedankje Gewoon TOP !

Djoser 06-10-2020

Goede website met voldoenden informatie.
Snelle levering tegen concurrerende prijs.
Betrof een zgn outlet product .
Ook en tweedehands objectief wat er smetteloos uitzag,
Iets vertraging in de levering en hier werd helder over gecommuniceerd (email)
kortom geen klachten over dit bedrijf, wat mij betreft een aanrader.

BoxMusic.nl 05-10-2020

CameraNU.nl had wat ik zocht voor de meest aantrekkelijke prijs. Een andere aanbieder had het ook maar levert via DHL en dáár ga ik nooit meer aan beginnen.
De bestelling bij CameraNU.nl werd snel afgehandeld en keurig op tijd geleverd.

Paul 05-10-2020

Bestelde een opzet lens voor mijn gsm. Helaas niet goed gekeken. Na de snelle aflevering paste hij niet op mijn gsm. Retour verliep soepel. Daarnaast advies voor de juiste lens. Die is ook goed en snel afgeleverd. De kosten met elkaar verrekend, prima service!

Antonie 05-10-2020

Keurig netjes kwam op tijd het pakket thuis.
Met een simpele begeleiding was het instaleren en , klaar voor gebruik.
Heel blij mee

D. Ames 05-10-2020

Op de site stond uitgebreide informatie over de camera-rugzak en zelfs een filmpje!! Zo konden we thuis rustig een goede keuze maken. De camera werd gelijk al de volgende dag bezorgd!! Hij was keurig en stevig ingepakt zodat er onderweg niks mis kon gaan. En dan ook nog een goede prijs!!! We hebben kunnen inze camera en lens nu veilig meenemen op onze wandeltochten. Kortom: super.

Erik 05-10-2020

Op basis van goed reviews en gunstige prijs een printer bij Cameranu.nl besteld. Bij het transport met een pakketdienst is het niet helemaal goed gegaan. Na een telefoontje met Cameranu is het probleem direct opgelost. De volgende morgen persoonlijk aan huis een nieuwe printer door Cameranu afgeleverd en de andere mee terug genomen. Top service!!!

Rutger 05-10-2020

Al meerder malen wat gekocht in deze shop, netjes en snel geleverd. duidelijke info op de site.
ook als je contact wil helpen Super. zal snel weer op de site te vinden zijn. ga zo door

Mattheus 04-10-2020

Ik was aan het zoeken naar een leuke en betaalbare verrekijker op het internet en kwam deze van Cameranu. Ik zag er een grote keuze aan verrekijkers waar ik de mijne ook gevonden heb en ook zeker blij mee bent, het was voor mij een betaalbare en degene die ik zocht, deze besteld en al vrij snel thuis bezorgt gekregen en heel goed verpakt. Thuis heb ik het gelijk uitgeprobeerd en het was volledig wat ik wilde mooi kijk genot, dus ik ben zeer tevreden en blij.

José 04-10-2020

Erg fijne winkel in Groningen met zeer bekwaam personeel.
Ik ben daar erg prettig geholpen en zou het iedereen aanraden
om je daar van advies te laten dienen en/ of iets te kopen

DamianR84 04-10-2020

Snel en netjes geleverd. Super klantvriendelijk en goed geholpen bij telefonisch contact

jan bakker 03-10-2020

ze hebben wel kennis over wat ze verkopen en ze dringen niet op om de duurste te kopen

Fijn assortiment, goede service en advies. 03-10-2020

Fijn assortiment, goede service en advies. Geven duidelijk aan of artikel voorradig is en na contact ook mogelijk om artikel 1st te bekijken.

Bente 03-10-2020

Vorige week een canon camera gekocht in Apeldoorn, ik kwam de winkel binnen en gelijk kwam er een vriendelijk personeel om te vragen of hij kon helpen. Na een uurtje zitten met wat te drinken en uitleg over verschillende camera’s, lenzen etc, werden er wat camera’s bij gepakt om te kijken welke het beste bij mij zou passen. Na wat test foto’s gekozen voor een canon. Ook had ik er gelijk een tas bij gekocht waarbij ik 10% accessoire korting kreeg! Naast de camera en de tas, de contactgegevens gekregen van de verkoper voor eventueel een dag cursus fotograferen in de Dierentuin in Arnhem. Ik heb een hele goede hulp gekregen, en bij blij met mijn nieuwe camera! Ik raad het zeker aan als je aan het denken bent aan het overwegen van een camera om even een bezoekje te brengen aan CameraNU. :)

Bente 03-10-2020

Nico 03-10-2020

Winkel in Eindhoven is prima maar de webshop in Urk is onbetrouwbaar. Kreeg mijn bestelling onverpakt en zonder fabriekslabel los en incompleet in een doosje. Kennelijk al eens door iemand anders geretourneerd. Na telefonisch contact alsnog naar de winkel om het op te lossen. Dat wil je niet van een webshop; mijn geld is ook in orde !!!! Mijn identieke review wordt dáár natuurlijk niet geplaatst. Sneu stelletje........
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-10-2020

Goedemiddag Nico, Het is zeker niet de bedoeling dat je zo een ervaring hebt met onze webshop. Ik kan alleen geen verdere informatie vinden om welke order het gaat. Ik wil daarom graag met je in contact komen. op welke manier kunnen we in contact komen. We vernemen het graag.

Piet 03-10-2020

Ik heb mijn camera de Nikon P1000 besteld bij Cameranu.nl.
Vrijdagavond besteld zaterdag heb ik mijn eerste foto’s er al mee gemaakt.
Ik heb al vaker bij dit bedrijf besteld en ben er zeer tevreden over.
Over de camera zelf nog even, wat een super ding .

Arnoud 03-10-2020

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen vanwege het grote aanbod en de goede producten, maar vooral vanwege de snelheid die ze beloven 'morgen gratis in huis'. Volgens mik kun je zelfs tot 23:59 uur bestellen.

De producten die ik heb ontvangen zijn prima in orde, maar de snelheid is ver te zoeken. Sommige producten heb ik inderdaad de volgende dag. Maar het merendeel duurt een stuk langer; van 2 dagen tot 4-5 dagen. Ik snap best dat je het niet altijd in de hand hebt als webshop, maar vind het wel heel irritant als wordt belooft dat iets de volgende dag in huis is - waar ik dan op reken - dat het dan nog dagen duurt voordat ik het heb. Terwijl de snelheidsbelofte een van de redenen is (was) om voor Cameranu.nl te kiezen. De klantenservice reageerde heel lauw op mijn klacht hierover.

Volgende keer bestellen bij een andere webshop dus.
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-10-2020

Goedemiddag Arnoud, Wat vervelend dat de producten niet op tijd zijn geleverd. Als ik naar de laatste order kijk zie ik dat deze uit meerdere collie bestond. De zending is oprecht de avond dat je besteld hebt verzonden. Maar de levering van 2 pakketen heeft helaas wat langer op zich laten wachten door een sorteerfout bij postnl. Dit is zeker niet goed te praten maar helaas door ons te voorkomen. Het is zeker niet de bedoeling dat we hier lauw op reageren en elke klacht nemen we zeer serieus.

Mar_Leine 02-10-2020

CameraNu was de enige die een opzetstuk voor mijn Lensball had, Duidelijke omschrijving en goede prijs.
Daarnaast telefonisch snel bereikbaar, wat niet te zeggen is van de concurrent. Hiernaast aardig en behulpsame medewerkers. Ze denken met je mee en zetten een stapje extra voor je. Dus ik ben meer dan dik tevreden!!!

Helna 02-10-2020

Godendag,
Ik wilde informatie over een foto bewerkings programma, en kwam thuis met heel info over een objectief die ik wil gaan aanschaffen. Wat een aardige medewerker en, vooral kennis die
uw medewerker hebben.
Ik kom zeker terug om deze lens aan te schaffen.
Fijne winkel in Apeldoorn.!

Fleur 01-10-2020

Ruime keuze, duidelijke website, betrouwbaar, goede service en supersnelle verzending! In één woord: top! Ik ben heel erg blij met de producten die ik heb ontvangen :) Ik kan deze website zeker aanbevelen.

GFG 01-10-2020

Supersnelle levering. 's Morgens besteld en 's avonds al bezorgd. Batterij was direct te gebruiken. Top.

Arie 01-10-2020

Top webshop, duidelijk, trusted webshop, verzekerd pakket. Goede communicatie.

Ron O 01-10-2020

Met kennis van zake werd er ondanks de coronabeperkingen alle mogelijkheid geboden de grip van twee camera's te vergelijken. Uiteindelijk in korte tijd besloten geen nikon d7500 maar een d500 te kopen

Bolkey 01-10-2020

Erg fijn dat ik de aankoop niet de volgende dag al bij de post had, maar tijdens het bestellen kan aangeven dat een paar dagen later beter uitkomt. Soms moet je het inderdaad eergisteren al hebben, maar vaak kan de bezorging veel relaxter. Heldere website, goede prijzen, ik ben een regelmatige klant bij cameraNu.

Anco Bierman 01-10-2020

Bij de vestiging op Urk een verrekijker gekocht. Vooraf op de site al voorwerk gedaan. Mijn keuze kenbaar gemaakt bij verkoper. Hij gaf mij nog een duidelijke uitleg mbt het verschil in beide verrekijkers. Daarnaast liet hij mij de keus om ook nog het verschil te beoordelen uit een ander segment. Verkoper gaf mij ruim de tijd om de verrekijkers te testen en was niet opdringerig. Na verloop van tijd vroeg hij mij of ik al een keuze kon maken en feliciteerde mij met mijn keus voor de Vortex 8x42 Diamondback HD

Erik Tervooren 01-10-2020

Ik ben al langer klant van CameraNu.nl die ik destijds gekozen heb vanwege de snelle bereikbaarheid, zowel fysiek als online. Zeer tevreden over de overzichtelijke website en de afhandeling van mijn online bestellingen. Mijn bestellingen waren binnen 24 uur in huis.

gt_castel_ 01-10-2020

zoals afgesproken werd alles , perfect geleverd . super service , rap en efficiënt . Trouwens , ook de dienst na verkoop is, heel goed georganiseerd , wat zeker een pluspunt is , bij online aankoop .

Iris 01-10-2020

Ik heb eerder besteld bij CameraNu en ben altijd tevreden. Nu liet de levering wel wat langer op zich wachten, want het product was niet op voorraad. Maar uiteindelijk had ik het op tijd, dus helemaal goed.

Els de Pee-Grin 30-09-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij betrouwbaar over kwam. En een ruime keuze heeft.

Wilma 30-09-2020

Ik heb in de loop der tijd diverse producten bij CameraNu.nl gekocht en ik ben altijd zeer tevreden over de snelle afhandeling, bezorging en service. Uiteraard is de kwaliteit van de producten ook uitstekend.

Diana 30-09-2020

Spullen lijken online beschikbaar op voorraad, na bestellen kreeg ik de mail dat niet beschikbaar meer was. Dus de "Voor 23:59 uur besteld? Morgen al in huis!" klopt niet. Uiteindelijk wordt het wel netjes opgelost. Maar online is niet de beste service bij Cameranu.nl

klant Ee 30-09-2020

deze shop had wat ik al op een aantal plekken had gezocht. de levering was snel en goed en de betaling is snel geregeld. het artikel heb ik meteen in gebruik genomen.

Suzan ter Beek 30-09-2020

We wilden HEEL graag deze printer (vanwege de goede referenties) en hij was overal uitverkocht.
Maar CameraNU.nl. had hem gelukkig nog wel.
Het pakket is snel en absoluut keurig afgehandeld. Ik kan deze 'winkel' zeker aanbevelen.

Peter 29-09-2020

Doen wat ze zeggen, heb er wel eens een camera besteld en toen het bleek dat ze niet aan hun levering van de volgende dag konden doen werd ik keurig netjes gebeld of een dag laten een probleem was. Net weer een nieuwe lens besteld en weer keurig Op tijd bezorgd. Ook als je vragen hebt of de winkel bezoekt wordt je netjes geholpen en geadviseerd. Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Theo Gijzen 29-09-2020

Goede communicatie, snelle levering en indien levering artikel iets langer duurt dan wordt je daar direct van op de hoogte gesteld. Klachten worden serieus genomen en goed opgelost.

Witida 29-09-2020

Yongnuo YN 300 AIR II gekocht. Snelle levering. Stevig verpakt. Heel tevreden.

Dirk S 29-09-2020

Site werkt prima, is duidelijk en overzichtelijk. Ook het plaatsen van een bestelling gaat snel en eenvoudig.

Rolf Boersma 29-09-2020

Ben zo'n 43 jaar klant bij Foto Booms geweest. Nu deze overgenomen is door Cameranu en deze ook nette prijzen hanteert blijf ik gewoon klant nu bij Cameranu, zowel in de winkel van Woustraat alswel online.

Ray Doetjes 29-09-2020

Snel geleverd en gangbare prijzen.
Een snelle website om producten makkelijk en snel te vinden.

defcon 29-09-2020

meerdere drones gekocht en toebehoren, zeer tevreden, snelle levering, buiten dat stel ik zeer op prijs dat vragen die ik via email had ingezonden snel en duidelijk werden beantwoord, kan alleen maar zeggen, top service

Jan vd Woning 28-09-2020

De volgende dag had ik de occasion camera in bezit. Helaas zaten er op de sensor een paar stofjes, die ik er liever niet op gehad had, maar ik kon in de van Woustraat in Amsterdam, waar een winkel zit de sensor schoon laten maken en de camera werkt verder zonder problemen. Ik ben jaren klant en vind de service nog steeds perfect.