Deze score is berekend op basis van 2364 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 31-03-2020

Bij de zoektocht naar het type camera kwam ik bij cameranu.nl. Ik had geen ervaring met deze internet webwinkel. De bestelling verliep gemakkelijk, de opgegeven levertijd verliep goed en het product was onbeschadigd en in orde. Eigenlijk geen enkel punt kunnen vinden wat er niet goed gegaan is. Zeker voor herhaling vatbaar.

Huub 31-03-2020

Vlot geholpen door een goede site. Aflevering zeer snel. Camera komt geheel overeen met de omschrijving. In een woord geweldig. Ben zeer tevreden.

Evelien 31-03-2020

Snelle levering, zoals altijd. Ik heb dit keer een occasion objectief gekocht en deze was zoals in de omschrijving in zeer nette staat met nauwelijks gebruikssporen en optisch geheel in orde. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

alexia 31-03-2020

artikel bestelled was niet in voorraad, toch het kwam thuis na twee dagen. super goed service en goede kwaliteit van de artikelen.

Paul Raps 31-03-2020

Extra accu gekocht voor mijn camera. Nikon spullen zijn duur maar de prijs bij CameraNu.nl is lager dan bij de concurrent.
Maar minstens zo belangrijk: de levering is keurig op tijd volgens afspraak en de informatie daarover (zoals Track&Trace code) is volledig. Ik ben zeer tevreden!

Ricardo 31-03-2020

Ik had een camera op het oog en wilde deze even bezichtigen in filiaal Apeldoorn. Dit was allemaal mogelijk en heb ik dus gedaan. Daarna wilde ik in de winkel nog even de alternatieven vergelijken, maar ik kwam er al snel achter dat de persoon voor me er vrij weinig verstand van had. Om de persoon in de winkel te testen vroeg ik hem wat de P, de A, de S en de M stand deden waarbij er helemaal niks klopte van de uitleg. Daarna heb ik maar gevraagd wat hij veel verkocht (dat zal doorgaans goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Hier werd ik uitstekend mee geholpen. Uiteindelijk de camera gekocht die ik op het oog had en ik was blij dat ik hem even mocht proberen in de winkel. De levering en service bij het bestellen ging vervolgens ook geheel naar wens.

Willy 31-03-2020

Goede opvolging van mijn bestelling en snelle levering.
Ik ben dan ook zeer tevreden over de service van CameraNu.nl

Nanouk 31-03-2020

Heldere website en snelle levering! Ook de informatie over het product was duidelijk. Hulde voor de harde werkers!

Hans 31-03-2020

Hoi mijn eerste bestelling was niet in orde maar ik werd via de chat uitstekend geholpen wat betreft retour . Alles werd goed geregeld heb ondertussen een nieuw draagriem verrekijker ontvangen en die is oké

meneer wiem 30-03-2020

Gewoon goed en degelijk. Krijgt waar voor je geld, geen poespas. Verder niets.

Marit 30-03-2020

De beste producten voor de beste prijs, super snelle en zorgvuldige bezorging en vriendelijk, kundig personeel in de winkels! Een goede zaak waar we er meer van zouden moeten hebben.

EvsMedia 30-03-2020

Wegens slechte ervaring op Urk zal ik nooit meer iets kopen bij CameraNu.
Ik heb met Cameranu gebeld met een vraag over een BlackMagic Pocket 6K
Ik las namelijk dat fps allemaal amerikaans was dus NTSC
Heb toen gevraagd of de camera ingesteld kan worden voor PAL.
Ze heeft het nagevraagd en nee hij is 60fps en dus NTSC
Ik heb gevraagd aan een vriend die de 4K heeft en hij filmt gewoon op PAL
Dus geen goede voorlichting

een paar dagen later heb ik weer telefonisch contact gehad, want ik zag een tweedehands Sigma lens met canon EF mount, maar f4
Ik heb gevraagd of ik die kon bekijken op een Black Magic 6K om te bekijken hoeveel licht die geeft, want ik vond het wat weinig.
Dat was OK, dat kon welen ze reserveert voor me
De volgende dag gereden van Hoorn naar Urk
Kom ik daar en moest ik mijn email adres opgeven @evangelischevideostichting.nl
Logisch
Dat vond de meneer moeilijk en vroeg het mij te spellen.
Ik zei dat ik toch op Urk was, maar hij zei ik ken dat wordt evangelisch niet??????
Enfin hij heeft de lens opgehaald en ziet er goed uit.
Dus graag even een 6K camera
Nee die hebben we niet hier
Ik heb hem gewezen op mijn telefoonreservering, maar staat niets over de Black Magic camera
Helaas dat was weer 2x 76 km is 152 km voor niets.
Dus geen goede voorlichting

Gisteren zag ik een demo lens op de site staan Sigma 24-70mm f.2.8
Ik zag een demo lens van sigma en die was 400 goedkoper dan de nieuwe van 1399,00
Zie Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Canon EF-mount objectief #1546495
Ik vraag aan die meneer is de demo lens dezelfde als die van 1399 voor de black magic 6K
Even nakijken en Jazeker zegt hij, ik blij
Vandaag heb ik de lens ontvangen en past niet
Gebeld en het klopt, een andere verkeerde mount

Na veel zeuren heeft men een antwoord retour gestuurd en biedt men 50,00 korting op de nieuwe lens van 1399,00. Heb ik de lens teruggestuurd krijg de mededeling dat de bijgeleverde UV filter de verpakking stuk was en dat ik daar dus niet voorzichtig mee ben omgegaan. Natuurlijk was het stuk want ik ging ervan uit dat de lens goed was en heb eerst de UV filter erop gezet om beschadigingen te voorkomen en dan vervolgens op de camera. De dame vond ik behoorlijk fel en agressief overkomen. Uitgelegd waarom ik alles heb teruggestuurd maar Nee. Als Cameranu geen fout had gemaakt, was er niets aan de hand geweest. Ze hebben de UV lens teruggestuurd en afgetrokken van het factuurbedrag en teruggestort op mijn rekening. Het betaald stofdoekje is ha ha verdwenen. Het zij zo.

Al met al . NEEN ik koop nooit meer iets bij een Cameranu zaak. Men moet nog veel leren OP Urk.

cm sevink 30-03-2020

altijd goede uitleg,weer goed en vooral vriendelijk geholpen, alles goed op voorraad,en een hele goede website

deBoer 30-03-2020

Duidelijke site. Snelle levering.
Ik had wat problemen met de betaling door het wegklikken van een Ideal scherm, maar het contact met de helpdesk was zo gelegd en het probleem was in een mum van tijd opgelost.

Robin van Es 30-03-2020

Vorige week een lens gekocht bij CameraNU die bijna niet meer te krijgen is omdat deze al uit productie is. Zij hadden hem nieuw en ook nog eens tegen een zeer aantrekkelijk aanbod. Na de aankoop een dag later in huis, goed verpakt en zonder enige twijfel over de kwaliteit.
Ik raad ze zeker aan!

picus 30-03-2020

Snelle en correcte levering.
Bij bestelling had ik een vraag over btw-vrij leveren naar belgie; via de chatfunctie kreeg ik heel snel en heel vriendelijk antwoord, maar ik kon helaas niet voldoende geholpen worden.
Het aangekochte product is in perfecte staat.

Wil Pison 30-03-2020

Verleden week een nieuwe printer besteld bij CameraNu. Ondanks alle pericelen rond Covid-19 gewoon al a minute geleverd. Dus zoals altijd: snel en zonder problemen. Prima winkel en de vertrouwde goede service. Had niet anders verwacht!!!

Mattie Luiijf 30-03-2020

Ben erg tevreden met hetgeen ik aangeschaft heb, zeker in deze tijd, nu ik door het corona virus, online les ging geven.
Zeer snelle service.

remy 30-03-2020

Of het zo moest zijn, mijn oude statief verloor tijdens het wandelen ineens 1 van zijn poten en Cameranu had een kortingsactie op de statieven op dat moment. Ik heb een 3 Legged Thing Punks brian aangeschaft. Niet te zwaar, kan toch redelijk hoog en nu eens een statief gemaakt van carbon. Mijn vorige reisstatief was van aluminium gemaakt. In het weekend besteld en maandagochtend al in huis!

Dhr. L. Meijer 30-03-2020

In dit digitale tijdperk zijn er vele shops waar je je camera/video zaken kunt aanschaffen. Na wat online zaken bekeken te hebben, sprak de site van CameraNU.nl mij het meest aan. Goed portfolio & handige reviews, welke snel twijfel over de aanschaf weghalen. En dat is wat je uiteindelijk wilt. Goede, betrouwbare organisatie met snelle leveringen. Absoluut een aanrader.

RdJ 30-03-2020

Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. De levering de volgende dag al gedaan.

Claudia 29-03-2020

Overzichtelijke webshop, makkelijke betaling en snelle verzending.
Het geleverde product voldoet geheel aan de verwachting.

Leo van Dijnen 29-03-2020

Snelle levering en uitstekend product van Nikon verrekijkers was binnen 24 uur bezorgd dus kon ik
meteen gebruikmaken van mij nieuwe kijker

Hetty P. 29-03-2020

Ik heb voor Cameranu gekozen omdat een vriend van mij hele goeie ervaringen had.
En ik nu ook. Scherpe aanbieding van de Canon G7x incl tasje en kaartje, En binnen 24 uur geleverd.
top!

Ballonkunstenaar Patrick 29-03-2020

Om de produktfoto's voor mijn eigen bedrijfje te verbeteren, was ik op zoek naar daglichtlampen voor produkfotografie.
De reden om bij CameraNU te kopen was een praktische; ik woon er een paar kilometer vandaan en het leek me een goede speciaalzaak op fotogebied.
Op de website kwam ik een goede 'instap' softbox lampenset tegen (Falcon Eyes).

In de winkel werd ik, ondanks enkele wachtende mensen, geduldig en vakkundig geholpen.
Na uitleg van mijn fotowensen, raadde de verkoper mij een betere set aan. Deze werd goed gedemonstreerd in de showroom. De set was weliswaar ruim 2x duurder, maar paste veel beter bij mijn wensen.

Ik heb de lampenset (Ledgo) thuis al voor een paar fotosessies gebruikt en ben helemaal blij met deze goede aankoop. Had ik mijn 'instap' lampenset gekocht, dan was dat toch een minder goede keus geweest.

Helemaal tevreden!

Martin watteny 29-03-2020

Dit is de beste website . Heb al veel verschillende probeert in het verleden zonder enige succes .
Wat ik uitstekend vindt van cameranu . De website is zo overzichtelijk en bij ieder product staat er een hele mooie uitleg voordat je iets koopt . je kunt ook chatten met de team als je er niet uitkomt of dit een goeie koop is . De levertijd is altijd correct . je krijgt direct een email waar ze jou vriendelijk bedanken voor je aankoop en je kunt je bestelling mooi opvolgen . Ik zal altijd deze website blijven volgen omdat deze voor mij de beste is . Doe zo verder TEAM

Ben 28-03-2020

Heldere beschrijving, product snel geleverd en goed verpakt. Prettig dat deze accu 5 jaar garantie heeft.

Double-U 28-03-2020

Onmiddellijk een overzicht gevonden op de website van geschikte modellen (macro tussenringen). Keuze was snel gemaakt; daarop besteld en in geen tijd stond het pakje bij me thuis. Snel, efficient - het kan haast niet beter. Bedankt voor de perfecte levering.

P. van Dijk 28-03-2020

Ik heb een tekentablet gekocht. De (web)shop navigeert gemakkelijk en geeft de juiste info. Ondanks de moeilijke tijd - corona! - was de levering vlot en probleemloos. De shop geeft diverse betaalmogelijkheden, zowel vooraf als afterpay. Kortom, fijne shop!

Nigel Heusdens 28-03-2020

Heel blij met de goede klantenservice van cameranu.nl. Top service! Was een probleem met mijn levering, maar ze hebben dit heel professioneel opgelost.

Sango 28-03-2020

Heel tevreden over de informatie en variatie van foto's op de website. Alle producten voorzien van de nodige specificaties. En de vergelijkingstool vond ik heel nuttig.
Verder heel heldere communicatie over de maatregelen rond de coronacrisi en de levering in deze ongebruikelijke omstandigheden.

Rugby-Shop.nl 28-03-2020

Duidelijke site, goede productomschrijving en een makkelijke manier van afrekenen. Vervolgens snelle levering . Kortom uitstekend

E. 28-03-2020

Ze kunnen chatten met doven mensen om te vragen.
Ik zocht heel lang naar juiste SD Card voor mijn camera nl. schrijfsnelheid!

Bryan 28-03-2020

Ik ben tevreden over mijn aankopen bij cameranuf.nl. De producten werden netjes en op tijd geleverd.

Ronald Veenstra 27-03-2020

Ik vind de indeling op de website goed ingericht, ook de hulp van de klantenservice was perfect en zeer vriendelijk, ze begrepen pressies waar de vraag over ging en kreeg daar dus ook een duidelijke antwoord op. Het bestellen ging ook makkelijk en goed overzichtelijke stappen, en de besteltijd en bezorgdatum klopten perfect wat ze toonden. zelfs het afleveren was perfect , en niet tevergeten in de huidige Corona virus tijd ook alles veilig bezorgt. Kort maar krachtig. van begin het opzoeken tot afleveren thuis zeer positief.

WV 27-03-2020

Goede service en snelle afhandeling. Het was goed verpakt zodat geen schade is ontstaan. Kortom, goed gedaan CameraNu

Yvette 27-03-2020

Zeer snelle levering!
De camera zat netjes verpakt in een doosje.
Goede duidelijk site met alle informatie om te kijken en vergelijken.

Nico 27-03-2020

Ik heb het tekentablet van Wacom gekocht om in te zetten bij het lesgeven op afstand. Superproduct ! De levering en service door Cameranu is top.
In 1 week tijd is het lesgeven online een stuk professioneler en aangenamer geworden 😁

Juf Jiska 27-03-2020

De service was echt top! Wij hadden snel een en ander nodig in verband met het opstarten van het thuisonderwijs voor al onze leerlingen in deze bizarre Corona crisis. Ik stelde via de mail een vraag over de garantie met betrekking tot het leveren en deze vraag werd supersnel beantwoord en de spullen keurig de volgende dag in huis. De leerlingen (kleuters) blij, de ouders blij en ik blij! Cameranu, bedankt! Samen sterk!

anoeska 27-03-2020

Ik heb deze site aangeklikt vanwege dat ik de website al kende door een schoolproject, maar ik vind dit verder ook een fijne website. Je kan dingen vergelijken, er is veel keuze en je kan altijd chatten met een medewerker wat ook zeer handig kan zijn.

Giorgio 27-03-2020

Very fast delivery and well packaged. Impeccable also from the communication/information point of view.

Szabolcs 27-03-2020

De levering was snel, het product was goed, en dat allemaal voor een goede prijs. Topper!

Yann 27-03-2020

Klantvriendelijkheid en service staat hoog in het vaandel dat is aan alles te merken. Goede aankoop adviezen en nooit te beroerd om overleg te hebben alvorens je over gaat tot koop.

Kortom een dikke TIEN !

Mary Jane Roy 26-03-2020

I was impressed by the speed with which the order was processed. It arrived the next day exactly as promised. And it works great! Thank you.

John Oosterhuis 26-03-2020

Snelle levering van de bestelling, goede voorlichting over Eizo scherm. Chatten werkt goed.

Marc 26-03-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site ,met een goede info over de producten ,en dit aan een eerlijke prijs.

Zeer snelle respons op mijn aankoop .Met snelle levering .
Top

Rob 26-03-2020

Lang gezocht naar een goed en betaalbaar statief voor de amateur fotograaf. Meeste winkels hadden het vooral voorzien op de extreem lichtgewicht modellen. Wil je een stevig statief, dan kost dat serieus geld. CameraNU bood een goed alternatief.
Bestellen en leveren. Snel geregeld.

GK_H 26-03-2020

Webshop met goed werkende, duidelijke website. Goed bereikbare klantenservice. Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer een product weer voorradig is. Ben zeer tevreden over de service. Vakkundig bedrijf.

Vicky 26-03-2020

Overzichtelijke en waardevolle informatie op website. Snelle service. Ik had per ongeluk twee keer hetzelfde besteld zonder dat zelf te merken. Werd met een e-mail hersteld. Top service!

Wim 26-03-2020

Wat mij opgevallen is bij Csmeranu.nl is dat de informatie over de produkten zo goed is dat je het produkt bijna in je handen hebt.
Verder een suppersnelle afhandeling, binnen 24 uur geleverd op de keuken tafel.
Daar zeg ik Cameranu.nl ga zo door.