Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter W 05-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouden. Service is goed. In mijn geval was het bestelde artikel niet op voorraad. Levertijd zou 2-4 werkdagen zijn. Na 3 werkdagen bleek het artikel weer op voorraad te zijn echter ontving ik geen bericht dat ik mijn bestelde artikel in één van de winkels kon ophalen. Op de 5 werkdag hierover een mail gestuurd en daarop werd korte tijd later gereageerd dat er iets fout was gegaan en dat het artikel voor mij af te halen was. Overal worden foutjes gemaakt, maar hier werd het correct gecorrigeerd.
Alleen de winkel in Apeldoorn heeft vrij krappe openingstijden (tot 17:00 uur)

Dirk 04-12-2019

Het bestellen via de website lukte niet .vervolgens telefonisch zeer goed geholpen het bestelde product was inderdaad na tweedagen in huis

Eva 04-12-2019

Ik had met Black Friday een lens gereserveerd en kwam in een bomvolle winkel te staan. Gelukkig waren ze heel snel met het helpen van iedereen die al besteld had via de website. Goede service!

Mike 04-12-2019

Snelle en betrouwbare service. Had mijn camera telefonisch besteld en kreeg een ideal linkje per mail. 's avonds afgerekend en de volgende dag al in huis. Top winkel.

Ed 04-12-2019

Een accu lader gekocht voor een zeer schappelijke prijs. Door de december drukte toch volgens afspraak snel geleverd. Top!

Evelyne 03-12-2019

Zeer snelle levering en goede kwaliteit van producten, klantenservice reageert ook heel snel!

Teun 03-12-2019

Zeer snelle en betrouwbare service!
Vriendelijke medewerkers die graag met je meedenken!

Roy 03-12-2019

Mooie overzichtelijker webshop met ruim assortiment. Producten zijn voorzien van duidelijke omschrijving. Bestellen gaat makkelijk en levering kan de eerstvolgende (werk) dag al bij je thuis afgeleverd worden. Helaas door de grote drukte van Black friday en naderende feestdagen was mijn bestelling blijven liggen. Dit werd op een voor mij zeer klantvriendelijke manier opgelost. Ik kreeg een mailbericht waarin werd uitgelegd dat de bestelling nog niet verwerkt was en dus niet aan de pakket service mee was gegeven. Daarbij werd mij gevraagd of het goed was als het dezelfde dag nog bezorgd werd in de late avond. Hierop telefonisch contact gehad met een van de medewerksters. Ook hierbij werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd afgesproken dat de bestelling met de koerier mee zou gaan. Dit met gevolg dat mijn bestelling diezelfde avond nog werd afgeleverd bij mij thuis.
Al met al zeer tevreden over de hele gang van zaken, bij deze webshop zal ik in de toekomst zonder enige twijfel weer een of meerdere bestellingen doen.

P. Provoost 03-12-2019

Winkelen bij CameraNu.nl is prettig. De website is duidelijk, de informatie goed en overzichtelijk. CameraNu.nl heeft vaak mooie aanbiedingen. Ondanks de ongetwijfeld enorme drukte op maandag 2 december 2019, de laatste dag van Black Friday / Cyber Monday, werd mijn bestelling de volgende dag al bezorgd! Ook de informatievoorziening via de mail was uitstekend.
Hulde!

Sander 03-12-2019

Goede klantenservice, producten volgende dag in huis. Wel jammer dat er niet winkels zijn zodat je daadwerkelijk de producten kan testen, maar wie weet in de toekomst!

Wilma 03-12-2019

Duidelijke site, goede prijzen en ze hadden alles wat ik wilde. Vanwege Black Friday nog extra korting gekregen op hun toch al vrij lage prijs. Gekozen voor bezorging dezelfde avond en dat werd ook waargemaakt

LJ 03-12-2019

Alles in orde, ze hadden de beste prijs en snelle/goed verpakte verzending!

Jolanda Reyers- Koolwijk 03-12-2019

Ik was in gesprek met een beroeps fotograaf en dat ging natuurlijk over foto’s maken, omdat ik een nieuwe lens wilde gaf hij aan een keer bij Cameranu.nl te gaan kijken, hij super goede service en advies. Toen heb ik via de site van Cameranu.nl de lens besteld die ik graag wilde super blij met mijn mooie lens. De lens was twee dagen te laat, maar je word via de mail perfect op de hoogte gehouden.

Raf Decombel 03-12-2019

Ik kocht bij Cameratools, nu Cameranu :-)
Schitterend aanbod aan fotomateriaal voor competitieve prijzen.
vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij aankoop als problemen !

Jos 03-12-2019

Zocht quick release plate voor een geekoto- cameranu.nl een systeem aangeraden van een ander merk- past perfect. Goede service en kennis

Jan Wiefferink 02-12-2019

Cameranu heeft een originele lader en batterij voor mijn oude Fuji X70 geleverd waar ik al 2 jaar naar op zoek was, voor de prijs van een namaaklader en levering binnen een week.
Daardoor kan ik het fototoestel nu nog lang gebruiken omdat het poortje voor de laadkabel steeds slechter werd.
Mijn email vraag antwoordden ze binnen 24 uur met een goed advies, ik kon een originele batterij negens vinden, maar ook deze konden ze leveren.

Jan uit Diemen 02-12-2019

Groot assortiment, vakkundige verkopers. Alles snel en goed verpakt bezorgd. Scherpe aanbiedingen.

Lize Verhoef 02-12-2019

Ik heb zeer positieve ervaringen met Cameranu.nl. In verschillende situaties ben ik zeer adequaat geholpen; de klantenservice is servicegericht en er wordt in mogelijkheden gedacht, in plaats van in problemen. Zo kon ik de lens die ik online gekocht had, ook omruilen in de winkel. Toen er iets mis ging met de bezorging werd er direct een goede oplossing aangeboden. En telefonisch werd ik goed te woord gestaan. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen!

Stefan 02-12-2019

De GoPro die ik heb besteld werd de volgende dag al snel geleverd en perfect verpakt. De aanbieding van blackfriday kwam precies op het goede moment. Hij was goedkoper en vele extra’s er bij. Bedankt voor de goede services.

Corne 02-12-2019

Achtergrondpapier en houder besteld. Binnen vierentwintig uur geleverd! Mooi verpakt geen beschadigingen.Toppie!

Bram 02-12-2019

Ik heb mijn Gopro 8 set gekocht bij Cameranu.nl voor de laagste prijs en super snel geleverd! Ze hebben een heel groot assortiment voor een scherpe prijs. Maar daarbij geven ze ook heel veel informatie om tot de juiste keuze te komen.

Chris van Bochove 02-12-2019

Fantastisch geholpen door de klantenservice en levering was sneller dan gedacht. Ik zal hier zeker in de nabije toekomst weer een order plaatsen.

Wim 02-12-2019

Gewoon een super zaak met prima prijsen kwaliteit verhouding,, koop er al jaren al mn fotospullen aalleen hier. Houden zo.

Marc 02-12-2019

Meestal...heel waarschijnlijk altijd de beste prijs op het internet en ver daar buiten. Ik vergelijk meestal verschillende e-shops met mekaar wanneer ik fotomateriaal wil aanschaffen en kom steeds terug bij CameraNu.nl terecht.
Ben ik niet zeker van een geplande aankoop dan mail ik mijn vraag naar de klantenservice en even later (duurt niet lang hoor !) heb ik antwoord op mijn vraag.
Ik kan ECHT CameraNu.nl aanraden voor zijn goede prijs EN service !

karen 01-12-2019

de site van cameraNU.nl is heel overzichtelijk met een uitgebreid gamma aan producten aan eerlijke prijzen. de service die zij aanbieden is fantastisch; bij vragen heb je effectief binnen de 24:00u een duidelijk antwoord en is men heel bereidwillig. ik heb al een aantal zaken online besteld die correct geleverd werden op de vooropgestelde datum. CameraNU.nl is mijn uitverkoren site , ik kan geen enkele reden aanhalen waarom ik nog op een andere site zou gaan zoeken, enkel spijtig dat er in België geen fysieke winkel is! ik raad iedereen deze zaak/site aan!!!! een héél tevreden klant :)

Myla Labee 30-11-2019

Ik had de fujifilm x-t30 + 15-45mm camera besteld op vrijdag na 17:00 met credit card en had niet goed gezien dat dit na 17:00 (op werkdagen) niet geregistreerd kan worden en dus niet op zaterdag bezorgd ou worden , dus heb ik contact opgenomen via whatsapp (echt top dat dit mogelijk is btw) en er werd snel gereageerd met een oplossing dat ik hem wel de volgende dag zou kunnen krijgen. zo heeft degene met wie ik heb gesproken er voor georgd dat mijn credit card bestelling geannuleerd werd en ook meteen een mail verstuurd naar mij zodat ik hem met ideal kon betalen waardoor de camera de volgende dag werd geleverd, echt top service en erg vriendelijk. Product spreekt voor zich als je onderzoek hebt gedaan weet je wat je krijgt en wat je kan verwachten top dus.

Marc 30-11-2019

Veel aanbod. Gemakkelijk te bestellen en correcte prijs. Had nog leveringsadres aangepast en dit werd perfect opgevolgd.

Léon 30-11-2019

na bestellen van een lens kreeg ik netjes een mailtje dat ze binnen 1 tot 2 werkdagen weer op voorraad zouden zijn en dan tot verzending zou worden overgegaan. Daarna had ik de lens snel in huis.

Alex 29-11-2019

Goede en snelle levering. Betrouwbaar. Fijn product, goede beschrijving ervan

Stef Visser 29-11-2019

Wat heb ik intussen hier al niet gekocht? Via de webshop altijd prima in orde en volgens de levertijd en op Urk altijd meer dan goed advies. Nu voor de tweede maal een gebruikt objectief gekocht wat niet van nieuw is te onderscheiden.
Blij dat ik destijds CameraNU heb gevonden.

Hieke 29-11-2019

CameraNu.nl reageert snel en vakkundig op vragen. De medewerkers zijn superaardig en denken heel goed mee. Eindelijk 'n winkel waar je niet tig keer dezelfde vraag moet stellen en ze herhaaldelijk over vragen heen lezen. Nee - CameraNu heeft intelligente en vriendelijke mensen in dienst!

De levering is keurig netjes aangekomen, snel bezorgd. De bestelling via de site gaat heel eenvoudig.

Ik had er eerder al spullen gekocht, omdat het gewoon een ouderwets goede winkel is met de nieuwste spullen.

Marco 29-11-2019

De reden waarom ik altijd graag kom bij CameraNU.nl in Urk is omdat ze altijd de tijd voor je nemen en niet pushen om iets te kopen maar je genoeg informatie, adviezen en tips op je keuze te maken. Of in mijn eerste instantie genoeg dingen om over na te denken om in alle rust een keuze te maken en deze dan eventueel online te bestellen. Daarnaast is het enorm fijn dat bij de luxere camera's je deze ook een dagje kan huren om te kijken hoe deze je bevalt. Zelf bij het huren nemen ze genoeg tijd om je even de basis uit leggen.

Jopie 29-11-2019

Aardige mensen die verstand van zaken hebben en die goed en eerlijk advies geven en die niet de duurste opties proberen te verkopen.

Desiree 28-11-2019

Ik ging op weg naar Cameranu voor informatie over een nieuwe camcorder. Vanaf de Ketelbrug was er dikke mist. Deze loste volledig op door de uitgebreide en heldere informatie die ik van de medewerker kreeg op al mijn vragen. Zeer tevreden reed ik huiswaarts met mijn nieuweDesiree Sony camcorder.

Berry 28-11-2019

Goede duidelijke website . Ik kreeg precies binnen wat ik verwachtte en wat er op de site stond. Snelle levering dus niks dan lof.

Iris 28-11-2019

Supers snelle en makkelijke bezorging! Ook echt goede kwaliteit, zeker een aanrader. Duidelijk, makkelijk en snel!

Will 28-11-2019

Goede en vriendelijke hulp in de winkel van Camera NU in Urk er wordt goed naar je geluisterd 👍

Susanna 28-11-2019

CameraNU is heel persoonlijk. Ze nemen ruim de tijd voor je, om alles uit te leggen en je vragen te beantwoorden. Ze kijken niet alleen naar het verkopen van de duurste dingen, maar juist naar wat de klant zelf wil. Ze proberen je dus niet het akker duurste aan te smeren.
Zelf ben ik een beginner als het op fotografie aan komt. In de winkel werd ik fijn geholpen. Zeker de moeite waard om naar de winkel zelf ook te gaan, niet alleen online bestellen.

JoopB 28-11-2019

Zeer grote keuze. Supersnelle levering. En ik had wat vragen en kreeg meteen een reactie met advies. Heel fijn.

Sylvia van Straalen 28-11-2019

Meer dan uitstekende service. De allereerste bestelling die ik deed (lens) bleek bij ontvangst defect te zijn. Hier kwam ik vrijdagavond om tien voor tien achter. Maar de klantenservice bleek nog te bereiken, en er werd voor gezorgd dat er de volgende dag (!) zonder kosten een nieuwe lens bij me was. Defecte lens mocht ik later terug sturen. Mooi staaltje klantenservice zoals het zou moeten zijn. Eerste, maar zeker niet laatste bestelling hier. Prijs van de lens lag trouwens ook ver onder de prijs van concurrerende winkels.

Peter 28-11-2019

Panasonic G9 aangeschaft in Amsterdam. Super aardig geholpen zoals altijd. Ben al ruim 55 jaar trouwe klant en dat zegt wel iets .
Personeel neemt rustig de tijd voor de klant, kreeg uitgebreide informatie. geen moeite te veel. Kortom helemaal tevreden.

Lucas 28-11-2019

Fijn om een shop te hebben die weet waar het over gaat en daardoor adviezen geeft waar je wt aan hebt.

Ry 28-11-2019

Uitstekende winkel, netjes geholpen met de levering van diverse producten. Ook bijzonder snel was de afhandeling van retourneren van een product wat niet aan mijn verwachting voldeed (niets met de winkel zelf te maken). Wat mij betreft nog genoeg te bestellen in de toekomst hier!

MPB 28-11-2019

Ik ontving geen bevestiging door een typfout bij mailadres, maar na een belletje werd dat snel verholpen. Vriendelijk en goede service. Levering ging snel ondanks de drukste periode van het jaar!

Mevr. de Vries 27-11-2019

Voor ons bedrijf op zoek gegaan naar een compacte fotocamera die stofvrij en tegen een stootje kan en voor een mooi prijsje. Cameranu.nl ken ik van mijn vorige werkgever en zodoende ook bij hun op de website gekeken. Heel makkelijk om je wensen te selecteren en nog goedkoper dan een concurrent! De volgende dag hadden we de camera al. Het lukte even niet met de betaling, maar dat was binnen een dag opgelost (was trouwens een fout van onze kant ;-)).

Yvonne Boeren 26-11-2019

Via Google kwam ik op deze site terecht. Ze verkochten het artikel wat ik zocht, ook nog in de gewenste kleur en voor een wel heel voordelige prijs. Aangezien het een kadootje is voor onze kleindochter voor sinterklaas komende zaterdag was ik superblij dat het zeer snel en goed verpakt aan kwam. Zeker aan te raden deze site 👌

Truus 25-11-2019

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering goed verpakt. Zeer goede beschrijving van het product.

Bart 25-11-2019

Groot assortiment. Al heel lang betrouwbaar advies en uitstekende levering van div. artikelen

Rick Schepers 25-11-2019

Geleverde dia scanner werd afgeleverd zonder software voor IOS Catalina.
Via de site van de scanner software gevonden. Deze koste USD 99.95.
Camera NU weigert me er deels in tegemoet te komen.
Overigens de scanner werkt erg goed. Daarom nog een 4.

Hans 25-11-2019

Al heel veel jaren bestel ik fotospullen bij deze zaak. Uitstekend assortiment en bijna alles op voorraad. Snelle levering. Ook de fysieke winkel is goed uitgerust en heeft deskundig personeel. En, niet onbelangrijk, goede prijzen.