Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carin02 06-01-2015

Heldere site met duidelijke vervolgstappen en snelle bevestiging van de bestelling en gegevens.

Via email direct een antwoord en ook telefonisch goed bereikbaar.

Groot assortiment met duidelijke uitleg over het gewenste artikel

Vooral de snelle en secure afhandeling, plus het feit dat er binnen 24 uur aangetekend werd geleverd maakt dat ik deze zaak aan een ieder kan aanraden.

Prima website met een heldere uitstraling. Makkelijk en snel een item te bestellen.

fmlrs 06-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Zeer snelle levering van het product

Ruim assortiment

Ruim assortiment en zeer kundig
medewerkers

Ruim assortiment en zeer kundig personeel

Ronreflex 06-01-2015

De winkel is prettig en overzichtelijk. De meeste artikelen kun je bekijken en wat niet als demo staat halen ze voor je uit het magazijn. Op de website kun je dmv filters snel je product vinden en vergelijken.

Moest er zelf een eind voor reizen maar het is de moeite waard. Personeel is vriendelijk, neemt de tijd en legt geduldig uit op vragen. Koffie staat klaar, als je moet wachten. Bezoek was voor mij en mijn vrienden een dagje weg met nuttige opstekers. Jammer dat de winkel voor mij niet wat dichter bij is, andersn ging ik vaker langs.

er waren maar weinig artikelen die ik niet kon vinden op fotogebied

Kwaliteit en service. Komt betrouwbaar over.

kocht 6 jaar geleden mijn cameraset bij Carmeranu. Nieuwe pand is fraai en goed bereikbaar per auto. Niet alleen een webshop maar winkel met voorraad en goede service zonder gevoel dat je iets aan willen praten om alleen te willen scoren door te verkopen.

MvOost 06-01-2015

Op de site staat duidelijke info over de artikelen en makkelijk te vergelijken.Ook fijn is de combinatie aanbiedingen van verschillende producten. Bestellen is simpel. Een kind kan de was doen!

Ik heb geen contact gehad met de winkel, maar ik let altijd wel op de retour procedure. Binnen bepaalde tijd gratis retour sturen vindt ik een goede service en wekt vertrouwen!

Keuze uit voldoende producten en duidelijk worden de verschillen aangegeven. Makkelijk onderling vergelijkbaar.

Voldoende keus aan kwaliteit producten en product info. Ook makkelijk de info te vinden over bereikbaarheid en wijze van retourneren.

Winkel levert kwaliteitsproducten en vlotte levering. Info wat te doen bij retourneren is goed terug te vinden. Telefonisch of op andere wijze van contact heb ik niet nodig gehad. Ik ben erg blij met de bestelde producten en mooi nog voor de jaarwisseling binnen ondanks de bestelling op de valreep. Ik was er zelf vanuit gegaan dat het later geleverd zou worden, maar niets bleek minder waar. Echt super!!!

Sierk Jan 06-01-2015 Via de website gekocht

Je kunt er alles netjes gesorteerd vinden en direct bestellen.Zeer vlotte levering.

Ze doen wat ze beloven

Ze hebben gewoon alles op fotogebied wat ik kan bedenken

Prachtig assortiment en scherpste prijzen met prima service

Een onlinewinkel die alles te koop heeft wat je als fotograaf je maar zou kunnen wensen, voor zeer scherpe prijzen en met uitstekende service. Ze komen hun toezeggingen na.

janenjannydevries 06-01-2015

Voor ons dicht in de buurt, geen tijd via internet ook geen enkel probleem

het duurt nog wel eens lang voor je aan de beurt bent in de winkel

een hele groot assortiment

een mooie overzichtelijke winkel, waar als goed te zien is

SanneKl 06-01-2015

Website is duidelijk en erg gebruiksvriendelijk

Had mijn lens besteld en kreeg meteen een mailtje met de bezorgtijd. Mijn lens werd de dag daarna geleverd

Erg veel keus

Goede service! Ben het hele proces op de hoogte gehouden, wanneer mijn product werd verpakt en verstuurd. Nette factuur via de mail

Ik ben erg snel en goed geholpen.

Marcel van Rooijen54 06-01-2015

Makkelijk vanachter de pc of Mac bestellen

Nemen klachten serieus

Zeer uitgebreid

Zeer uitgebreid assortiment; weten waar ze over praten; uitstekende service

Zeer uitgebreid assortiment en uitstekende service. Komen hun afspraken na. Had voor de kerst 2 euro extra betaald om PostNL op dinsdagavond te laten bezorgen. PostNL kwam haar afspraken niet na en wilde woensdag op de dag bezorgen. Na telefonisch contact met CameraNu is dit probleem keurig opgelost en werd 2 euro direct netjes teruggestort. Een webwinkel die haar klanten serieus neemt, ongeacht de klacht, verdient alle respect.

PMJM 06-01-2015 Via de website gekocht

Wat is er nu makkelijker dan een internet winkel met zo een goede en duidelijke site.
Alles wat je weten wilt staat erop.

Op nieuwjaarsdag heb ik een verrekijker besteld. POST.NL liet het een beetje afweten. De kijker werd vandaag pas bezorgd. Een aantal mailtjes richting de winkel(ik was best een beetje nijdig over de lange bezorgtijd, leverde alleen maar vriendelijke antwoorden op. Verder werd er duidelijk gecommuniceerd.

Een heel uitgebreid assortiment op alle gebied en voor elke portemonnaie.

Ik kan niets negatiefs melden of ontdekken.

Kijker meteen uitgepakt. De verpakking voor het transport was dik in orde. Kijker ziet er goed en degelijk uit en was ompleet. Alles zat erbij. Daarna de kijker geprobeerd in de schemer. Resultaat was uitstekend. Een duidelijk en helder beeld. Iets wat ik alleen maar gewend was bij kijkers uit het veel duurdere segment. Ik gebruik de kijker voor de jacht en observatie van dieren. Waarom dan geen grotere zul je je dan afvragen. Mijn ogen zijn de middelbare leeftijd al gepasseerd. Kijkers met een grotere lichtsterkte hebben voor mij geen zin meer. Bovendien heb ik liever een gewicht van rond de 600 gram om mijn nek hangen, dan eentje van rond de kil0. Die 400 gram verschil voel je echt wel na een dag rondlopen en kruipen en sluipen. ik ben heel tevreden met deze kijker.

Lambèr Vlemmings 06-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig kiezen, uitgebreide zoekmogelijkheden

Super snelle levering, 's avonds laat besteld, de volgende morgen al i huis

Zeer uitgebreid, praktisch alle merken op voorraad

Nu enkele malen besteld, prima service, verder niets als lof...

Leahcim 06-01-2015

Gewoon op de stoel achter je bureau bestellen

In het verleden goede ervaringen mee gehad. Nu niet nodig gehad

Zij hebben wat ik zoek

Ja. Ik heb er goede ervaringen mee.

Gewoon goed en zoals je als consument mag verwachten.

Thom Lodewijk 06-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gunstige ligging vanuit mijn woonplaats om er naar toe te rijden.

Als leek ben ik er naar toe gereden om advies voor aankoop van mijn camera te krijgen. Dat werd vlot en zonder aankoopverplichting gegeven. Fijne rustige behandeling en dat was zeer zinvol, anders was het een miskoop geworden.

Ik keek mijn ogen uit wat er allemaal stond opgesteld. Bijna alle merken vertegenwoordigd.

Geen dwang en al een paar keer spullen gekocht. goede service, goed advies door medewerker met verstand van zaken.

Het ritje naar Urk was zinvol en ik heb een occasion Nikon D7100 gekocht, die paste bij mijn Nikon objectieven

j.simonse 06-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht op de site.
Zelfs voor een digibeet te doen!

leveren volgens afspraak!

Genoeg keuze en duidelijk geetaleerd.

Vlotte zaak. Spullen zijn goed. Scherpe prijs in vergelijking met andere zaken.

We zitten dicht bij Urk. (Emmeloord) Je kunt rekenen op Urkers. Fijne mensen om zaken mee te doen.

WL Bilthoven 06-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk toegankelijke website

Adequate antwoorden op vragen, zelfs 's avonds;
bereid om combinatie van producten te wijzigen voor dezelfde aanbiedingsprijs.

Voldoende breed assortiment

Snelle en adequate service, duidelijke garantietermijnen.

Veel sneller reactie dan andere firma's en snel inspelen op wens voor combinatie zilveren body + zwarte objectieven.

henkenderest 06-01-2015

Lekker voor de pc winkelen

Goede en passende informatie

Zeer uitgebreid

In grote mate, doe ik al regelmatig aan mensen die er over denken om een camera oid aante schaffen

Prima winkel waar je professioneel geholpen wordt zonder zich op te dringen. cokin filterset gekocht via web, na eerst in de winkel, na een spreker te hebben gehoort, info heb ingewonnen

Jan Bouma 06-01-2015 Via de website gekocht

Het zoeken van de gewenste onderdelen is gemakkelijk. De informatie bij elk product erg uitgebreid, en de omschrijving is erg duidelijk. Bestelling en betalen gaat heel eenvoudig, ook omdat ik al een account had en niet alles nogmaals hoefde in te vullen.

Hoewel de bestelling er nog steeds binnen een paar werkdagen was, klopte rond de kerstdagen het betaalformulier niet helemaal. Er stond dat ik direct na kerst mijn spullen zou binnenkrijgen, dit werd vanwege de feestdagen pas kerst en na het weekend. Geen probleem opzicht, maar dit had zorgvuldiger op de website vermeld kunnen staan.

Alle gewenste onderdelen waren zowel op voorraad als zeer gunstig geprijsd bij CameraNU. Het is dat ik nog een cadeaubon voor een andere winkel had, anders had ik ook dat product bij CameraNU.nl aangeschaft.

Absoluut aan te bevelen voor fotografieliefhebbers. Zeer uitgebreid assortiment, prima prijzen, en uitstekende voorwaarden en service.

Net als eerdere bestellingen ook deze keer weer zeer tevreden over de bestelling bij CameraNU.nl

Rawara 06-01-2015

goed werkende en overzichtelijke webshop

Uitstekend.....bestellingen snel in huis

Alles wat je als fotograaf nodig hebt is aanwezig

De beste fotowinkel van Nederland

Fred27 06-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk de producten te vinden.

s'middags besteld. volgende dag in huis!

Ik was op zoek neer een ND Filter nou keuze genoeg, en aantrekkelijk geprijsd.

Ga er eens een kijkje nemen,ze hebben alles, tegen een goede prijs.

kom er beslist nog eens terug!

tine hendriks 06-01-2015 Via de website gekocht

Via de FacebookPagina van CameraNu attent gemaakt op het bestaan van het betreffende objectief.
toen met een druk op de knop via de webwinkel besteld.

Vandaag besteld: morgen in huis.
En dat is echt zo!
eventuele vragen worden snel en duidelijk behandeld of dat nou per mail of telefoon is.

ik kan voor alles wat ik voor mijn fotograferen nodig heb bij deze winkel vinden, tegen een goede prijs.

Professionle hulp bij aankoop van een product: er wordt echt meegedacht en niet iets aangesmeerd omdat men verkopen wil.
ik ben zelfs eens (tevreden) naar huis gegaan zonder te kopen, maar met meer kennis over mogelijkheden over de spullen die ik al in mijn bezit had

ook dit keer weer een aankoop gedaan waar ik erg blij mee ben: vanaf dag 1 gebruik ik de 24mm lens met volle tevredenheid bij concert- en landschapsfotografie

Mim101 06-01-2015

Overzichtelijke website.

Ik kom bij google naar apparatuur ed toch altijd weer uit op Cameranu.nl. Goede prijzen in vergelijking met competitie.

Zeer complete winkel. Snelle levering. Goede producten.

maarten hooghof 06-01-2015

Kon de gewenste producten snel vinden

Ben goed geholpen

Er was op de website voldoende keus aan producten

Ze hebben een grote keus aan diverse producten tegen een goede prijs

Ik kon snel mijn producten vinden tegen een goede prijs en snel geleverd

Hennuin Fotografie 06-01-2015

Prima website!

Heb je een vraag, dan wordt je snel en vakkundig geholpen.

Ze hebben veel daar in Urk.

Harm1953 06-01-2015

Lekker on-line shoppen

Bestelling keurig verpakt en zoals beloofd op tijd afgeleverd

Keuze genoeg, ook in occasions

Ze doen precies wat ze beloven

Gemak dient de mens, goede prijzen, zeker voor occasions.

R. H. de Leeuw 06-01-2015

Veel keus Nikon reflexcamera's en objectieven

Snelle verzending en groot assortiment

Visser 66 06-01-2015

er is en ruime keuze die je goed en makkelijk kan vergelijken!

snel in huis zelfs tijdens de feestdagen!! Top!

voor iedere camera en merk uitgebreide mogelijkheden!

Er is en ruime keuze die je goed en makkelijk kan vergelijken! snel in huis!voor iedere camera en merk uitgebreide mogelijkheden!

Prima webwinkel met goede service en uitgebreide mogelijkheden!!

j.gras 06-01-2015 In de winkel gekocht
urk

Het gemak is dat je in je eigen tempo alles kan bekijken en mag aanraken of testen.
Kan je niet beslissen dan is huren ook een mogelijkheid.

2 weken terug een Canon 5D mark3 gekocht,de acculader was niet goed.Zonder problemen een nieuwe ontvangen en ook 3 nieuwe accus meegekregen,mijn oude accus waren waarschijnlijk beschadigd

Vrijwel alles op voorraad erg prettig.

Dit doe ik al neem regelmatig vrienden en familie mee naar de winkel

emmeloord33flevoland 06-01-2015

Duidelijke webite.
Goede informatie.

Snelle levering en zeer goed en duideijk advies.

Werkelijk alles op gebied van camera's is er te verkrijgen.

Mocht je iets zoeken qua camera zou ik cameranu.nl adviseren omdat het personeel weet waar ze over spreken.
Belangrijk ook de prijs top!!

zeer fijne winkel. Klant gericht. Snelle service. Goed advies. Top prijzen.

Henk & Marieke 05-01-2015 Via de website gekocht

Al diverse camera´s gekocht en Cameranu al diverse keren bij anderen aanbevolen die er kochten. Vorige week heb ik ´s avonds laat gebeld met enkele vragen en daarin werd goed meegedacht met mij als klant en de vragen waren snel opgelost. De koop was - na diefstal vorige camera - snel beslist. Vriendelijk personeel en zeer servicegericht - dat maakt de koop bij cameranu op Urk wel waard. Volgens mij heeft cameranu ook wel een camera voor u!

herm35 05-01-2015

Als je weet wat je wilt kopen, zijn de bijgevoegde toelichting en de illustraties voldoende om een juiste bestelling te doen.

prompt en nauwkeurig!

Mijn bestelling was niet meer op voorraad.Volgende morgen een telefoontje.Een duurdere vervanger voor dezelfde prijs werd onmiddellijk op de post gedaan en de volgende morgen afgeleverd.

Zeer correct en met verstand van zaken!"Chapeau"!!!

Prima en betrouwbare zaak.

Renata de Vries 05-01-2015

De website is overzichtelijk.

Prima. Probleemloos heb ik een bestelling kunnen annuleren en kreeg al de volgende dag het geld teruggestort te zijn.

Ruime keus en overzichtelijk aangeboden.

Vanwege de goede ervaringen beveel ik deze winkel van harte aan.

Vlotte service en klantvriendelijk.

Rieskuh 05-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en gemakkelijk

Handig dat de leverdatum zelf gekozen kan worden

Veel keuze en in mijn geval de goedkoopste

LogootjeR 05-01-2015 Via de website gekocht

Enorm fijne winkel met erg goede klantenservice, beter dan de fotowinkel "om de hoek". Zeer aan te bevelen.

kkslot 05-01-2015

Snel besteld en betaald

Kon hier bestellen wat lang niet overal verkrijgbaar is

Makkelijk besteld, snelle levering

Makkelijk besteld, snelle levering. Tevens is dit produkt lang nog niet overal leverbaar.

D. de Roode 05-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu is zowel in de winkel,per
telefoon als internet goed bereikbaar.

Gewoon zeer goed.

Ze hebben mij nog nooit NEE verkocht !.

Met al deze lovende woorden kan dat toch niet anders ?

Al m'n kruit hierboven al verschoten.

rjvdh 05-01-2015

Mooie overzichtelijke website

Service in de winkel is prima, met een handig systeem met 'nummertjes' bij de ingang, opdat je snel en gericht geholpen wordt.

Uitgebreid assortiment, ook veel uit te proberen op een soort van probeereiland.

Fijne winkel, met veel keuze.

Nic Bronsaer 05-01-2015 Via de website gekocht

Binnen enkele minuten bestelling geplaatst.

Kreeg direct een bevestiging.
Enkele uren later een bericht dat de bestelling op de post was gedaan.
Da dag erna had ik het in de middag al thuis.

Zeer uitgebreid

Omdat de 1e indruk zeer goed was. Daarbij komen ze hun belofte na. Ze waren het het goedkoopste van allemaal wat ik op het internet kon vinden. Het product was professioneel verpakt en in prima staat.

Mark0712 05-01-2015

Prima

Ruim

Ook prima prijs

Doet wat ik verwacht van een internetshop met een ruim assortiment en een goede prijs.

fam. de Jong1967 05-01-2015

Ze hebben alle tijd voor je en leggen alles goed en duidelijk uit en ze zijn erg behulpzaam.

Zeer ruime keuze in alle prijsklassen.

Klantvriendelijk,groot assortiment en goede service.

Wij zijn bij onze aankoop goed voorgelicht wat erg prettig is als het assortiment zo groot is, en ze luisteren goed wat de wensen van de klant zijn.

naam Q 05-01-2015

bestelt en dag nadien in huis

was zowat 24 uursservice

Spul voor je camera kijk eerst bij cameraNU

Snelle levering, goed verpakt

gerrit st 05-01-2015

mooie website

snelle levering

niks op aan te merken.

joke pruis 05-01-2015

Lekker snel in huis en een duidelijke website

Snel antwoord op vragen per mail

Veel keus

Ik heb al vaak iemand de tip gegeven om de website te bezoeken

Husky8284 05-01-2015

Cameranu: klantvriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar, afspraak is afspraak, meedenkend, scherpe prijzen en top service!

iAmReto 05-01-2015

online tot in de puntjes

direct contact en oplossing klanten zorg perfect

voor mij zeer kompleet assortiment

goed,beter best prima shop en prima prijzen daarnaast een geweldig team pm zaken mee te doen, klant is koning hier

Gewoon GOED

Reinaatje 05-01-2015 Via de website gekocht

Groot aantal fotografie artikelen verkrijgbaar tegen een goede prijs.

Altijd goed geholpen zowel telefonisch als in de winkel.

Groot assortiment.

Betrouwbaar en altijd goed geholpen.

Fijne webwinkel voor alles voor de fotografie, altijd goed advies zowel in de winkel als telefonisch over het maken van de juiste keuzes.

Nicolaas W van Eijk 05-01-2015 Via de website gekocht

Het funcioneerd allemaal, druk op de knop en het loopt.

Punktueel, ik kocht mijn camara terwijk ik in Brazilie zit, een vriend wilde hem meenemen, terwijl ik hem goedkoper kon kopen op andere site, koos ik voor camaranu.nl want ik wist dat ze punktueel zijn.

Ik zocht het model dat mijn vriend ook had en hij was er en nog veel meer.

Geen gezuer aan je hoofd nog tijdens het zoeken, goede informatie, nog bij het kopen duidelijke prijzen en de afhandeling 100%

Na het bovenstaande is er weinig meer te zeggen, ik denk alleen, eenmaal bij camaranu.nl gekocht dan blijf je gewoon daar kopen. Degelijk, betrouwbaar en correct.

anpouwels 05-01-2015

De volgende dag had ik mijn camera al in huis!

Fantastische service zelfs tijdens de drukke feestdagen Nog de volgende dag in huis!

Albert Setiawan 05-01-2015 Via de website gekocht

There is nothing else I can say about Cameranu beside "EXCELLENT". Their service is top notch, and they have everything I need (admittedly I am not a profesional who requires a lot of different equipment). The only thing that prevents me from giving a "10" mark, is that nothing is perfect :)

BrigitteFeijen 05-01-2015 Via de website gekocht

vriendelijke service

Annehart 05-01-2015 Via de website gekocht

Producten zijn goed te vinden op de website. Snelle levering waarbij direct duidelijk is wanneer het product geleverd wordt.

D.J.Glasbergen 05-01-2015

ben regelmatig klant en vind bestellen via website cameranu.nl plezierig

is gewoon correct

tot nu toe ruim voldoende, en speelt ook in op de nieuwste ontwikkelingen

direct verder aanbevelen

AL met al ben ik super tevreden met Cameranu.nl ik kan mij geen reden bedenken om via het WEB andere leveranciers te zoeken.Alles wat ik tot nu toe besteld heb is volgens mijn verwachtingen