Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

reportagetijger 29-01-2015

Er is een grote keuze op zowel de website als in de winkel.

Ik had per ongeluk de upgrade versie van Adobe Photoshop Lightroom 5 gekocht. Ik had dit pas in de gaten toen ik het programma niet kon installeren. Normaliter kun je aangebroken softwarepakketten niet omruilen werd mij verteld. Na een bezoek aan de winkel in Urk deed men helemaal moeilijk en nam men de upgrade versie retour na aanschaf van het goede programma.

Zowel voor de amateur als de professional is er ruime keuze voorhanden op fotografisch als filmgebied.

Camera NU is een betrouwbare partner, heeft een uitgelezen assortiment en de service staat is uitstekend.

JurgenM54 29-01-2015

Ondanks de back-order toch geholpen met het afsturen van de deellevering. Mee gedacht met de klant.

Foppe Meijer 28-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Woensdag besteld, vrijdag bij afhaalpunt opgehaald prima.

Ruim aanbod.

Ze komen hun afspraken na.

Op mijn bestelling heb ik niets aan te merken en het is prima afgehandeld.

Rein Reijseger 28-01-2015 In de winkel gekocht

Uitstekende gebruiksvriendelijke interface.

Nog nooit teleurgesteld.

Als je het bij CameraNu niet kunt krijgen, dan kun je het nergens.

Klantgericht, vakbekwaam.

J. Alting 28-01-2015 Via de website gekocht

Gisteren besteld, volgende dag voor 12:00 uur afgeleverd in een degelijke verpakking.

Heb ik nog geen ervaring mee, product voldeed aan mijn verwachting.

Zeer uitgebreid assortiment, keuze genoeg.

Aangezien dit mijn eerste bestelling was heb ik nog weinig ervaring,eerste indruk is goed, alles netjes afgehandeld.

Ben zeer tevreden met zowel service als het aangeboden assortiment.

Erik Winkelaar 28-01-2015 Via de website gekocht

intuïtieve website. duidelijk en snel

snel, adequaat en klantvriendelijk

groot, divers en onverwacht

de manier waarop je als klant wordt behandeld is top, houden zo erg belangrijk voor jullie klandizie

een prima webshop, nog geen negatieve zaken ervaren en bovenal vriendelijk en hulpvaardig

Hielkje 28-01-2015 Via de website gekocht

Het was goed uitzoeken omdat we een simpele fotocamera wilden voor onze gehandicapte zoon.

Goed e-mailverkeer

verwerking is vlot.

We hebben al eerder camera's bij jullie besteld en toen we "er niet uit kwamen" met het plaatsen op de computer stuurden we een mail en prompt werden we gebeld. Prima

Chiel Hooijman 28-01-2015 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk en wijst zichzelf

Snel en zonder gedoe

Cameranu heeft meer dan ik had verwacht, in de winkel lijkt het of ze de basic dingen hebben maar schijn bedriegt.

Zie beoordelingen hierboven, wat wens je nog meer.

Siert van den Berg 28-01-2015 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid assortiment waar goed een keus uit te maken is via de gedetailleerde website.

Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel, altijd bereid om naar een persoonlijke oplossing te zoeken. Snelle verzending van de via internet aangekochte artikelen.

Zeer uitgebreid en goed geprijsd assortiment.

Ik zou iedere video- en fotograaf aanbevelen om een bezoek te brengen aan de winkel in Urk. Maar ook via internet is het goed en snel zakendoen met CameraNu.

Ik ben al een paar keer uitstekend geholpen door de mensen van CameraNu. Altijd vriendelijk en bijzonder deskundig. Jammer dat ik ver van Urk woon en werk anders zou ik zeker vaker langskomen. Maar via internet lukt het ook uitstekend.

Carola Bartels 28-01-2015

De service is super goed ik heb goed advies gekregen!

Voor alles kan je daar terecht

Ik adviseer iedereen met een camera om is een kijkje te nemen!

het is een goeie winkel met profecioneel personeel waar je met alle vragen terecht kan!

kielus 28-01-2015 Via de website gekocht

Ideaal alles thuis vanaf de bank alles te kunnen bestellen en perfect om tot 23:59 te bunnen bestellen

Zeer netjes en snel alles binnen gekregen en goede berichtgeving via mail

Zeer ruime en goede keuze aan producten

Zeer goede kwaliteit prijsverhouding en snelle en goede levering dus zeker een aanrader

exhi 28-01-2015

Gemakkelijk omdat de winkel niet ver van mij ligt en nu ook omdat er boven de 100 euro er geen verzendkosten zijn.

Prima service met verkopers die de tijd voor je nemen.
Met defecte aparaten heb ik gelukkig nog geen ervaring,maar al te horen gekregen dat ook dit prima behandeld wordt.

Een flink assortiment na wat voor mij betreft nog wel meer in de winkel uitgestald mag worden.
Natuurlijk gaat dit wel ten koste van de overzichtelijheid.

Wat ik al geregeld doe bij mensen die met vragen bij mij komen.

Tja wat kan je er nog meer over zeggen dan ......Ga zo door!

Claudette1211 28-01-2015

Levering conform afspraak. Erg prettig vond ik ook dat je steeds op de hoogte gehouden werd van de voortgang van de bestelling.

JEsox 28-01-2015

Door het grote segment van de site kon ik mijn aankoop snel en zonder moeite bestellen.

Bestelling gedaan en volgende dag in huis. Per email werd de zending bevestigd zodat je kon zien hoe laat het pakket werd afgeleverd.

Door het grote assortiment kan je echt alles op het gebied van fotografie online bekijken en aanschaffen vanaf je bank. Lekker makkelijk.

Kan het iedereen aanraden.

Zeer goede en positieve eerste ervaring!

E.Cremers 28-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk site, werkt eenvoudig.

Bestelling volgende dag binnen

Uitgebreid, ook goedkopere bulkprijzen zijn voorhanden.

Prima

Werkt zoals het werken moet, probleemloos tegen een hele schappelijke prijs.(lees goedkoop)

RobGoud 28-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is goed bereikbaar

Prettige winkel om rustig rond te kijken om daarna een deskundige verkoper te krijgen

Je kan hier rustig vergelijken uit een zeer uitgebreid assortiment

Ik ben zeer tevreden en dus vertel ik dat ook door

Ik ben meerdere keren hier geweest en heb op rustig kunnen rondkijken, kunnen kiezen uit vele modellen en mogelijkheden. En niet te vergeten een zeer deskundig advies gekregen. Maar ook werd mij verteld dat voor mijn (oude) lenzen nog prima waren een dus nieuw erbij aanschaffen zonde van het geld was.

Marcus van der Zaag 28-01-2015 In de winkel gekocht
Op Urk

Het pand van CameraNU.nl is makkelijk te bereiken en ruime parkeergelegenheid voorhanden. Je rolt zo de winkel in naar de gratis koffie!

Uitstekende service en middels nummertje trekken weet je waar je aan toe bent. Aan de beurt is alles mogelijk en wordt er op een aangename manier informatie gegeven en kun je op het gemak het beoogde project zelfs buiten testen.

Zeer ruim assortiment, alle grote merken met zelfs minder gangbare modellen liggen voor het grijpen om met elkaar te vergelijken. Ook heeft men een occasionhoek ingericht met jong gebruikte apparatuur en zeer scherp geprijsd!

Ik zou iedereen cameraNU.nl aan willen bevelen.

Hans Hengelo 28-01-2015

Prima winkel. Ondanks het nummertjes systeem snel aan de beurt

Keurig geholpen en van advies voorzien

Op internet de spullen al uitgezocht, in de winkel de zaak bekeken en gekocht.

Goede service, prima winkel zeker een aanrader voor iedereen

RJAS 28-01-2015

Artikel was eenvoudig te vinden

Snelle levering ook al was het onderdeel niet op voorraad

Klein goedkoop onderdeel van een Manfrotto statief. Is niet op veel plaatsen verkrijgbaar.

Bovendien veel goedkoper dan Foto Konijnenberg bijvoorbeeld. Scheelde wel 100%

Alles in orde. Snelhheid, assortiment en prijs

suzanne nijmegen 28-01-2015

ik moest even wennen aan het feit dat het stoeltje niet uit zichzelf stabiel staat. maar als je er eenmaal op zit zit het stoeltje heerlijk.

veel spullen voor goedkope prijs

hoge mate zoals gezegd veel artikelen en goede service.

Ik bestelde de walkstool na lang nadeneken toen ik hem binnen kreeg binnen 24 uur, was ik verbaasd over de pootjes en dat hij niet stabiel stond op zichzelf, hierover telefonisch en per mail contact gehad met camera nu, dit bleek juist zo te horen na een dag wilde ik het stoeltje toch houden en ik ging ermee de sneeuw in en kon heerlijk uitrusten. Super

hen88 27-01-2015

Het reizen is het wel waard, je kan alles zelf even uitproberen

Ik vind het advies in de winkel altijd erg fijn. Eerlijk ook al is dit niet in het voordeel van hun. Mensen met ervaring is erg belangrijk

Compleet!

Alleen maar goeie ervaring en als het eenmaal goed is wil je niet meer anders

Bobje3010 27-01-2015

Fijne en overzichtelijke website. Bij elke product staan ook uitgebreide specificaties.

Er was helaas een storing tijdens het betalen van mijn product. De bedoeling was om het via Ideal te betalen, maar heb het vervolgens via overschrijven via bank gedaan. Dus de camera was was een dag later binnen.

Zeer uitgebreid assortiment!

Overzichtelijke winkel en een officiële dealer van cameraproducten. Altijd fijn. Een paar jaar terug ook een camera gekocht bij Cameranu, was na een jaar een storing in de lens was snel en kosteloos gerepareerd. Service is één van de kenmerken van Cameranu.

Uitstekende winkel + webwinkel. Ruim assortiment en goede service.

Ferdinand72 27-01-2015

Lekker dichtbij

Lang wachten bij aankoop. Toen verkeerde kaart meegeleverd. 5 à 10 minuten wachten op servicebalie en vervolgens nog heel lang wachten voor vrijkomende balie. Was fout CameraNu. Wilde eigenlijk snel nieuwe kaart ophalen

Goed assortiment

Speciaalzaken.

phd 27-01-2015

Vanuit je stoel een bestelling plaatsen. Makkelijker kan niet.

Ik kreeg netjes een mailtje wanneer het product weer op vooraad zou zijn.

Genoeg keus, ook de keus om een accu te kopen van een ander merk.

Waarom niet? Goedkoopste winkel die ik kon vinden met een snelle levertijd.

Hans Hengelo 27-01-2015

Prima winkel. Ondanks het nummertjes systeem snel aan de beurt

Keurig geholpen en van advies voorzien

Op internet de spullen al uitgezocht, in de winkel de zaak bekeken en gekocht.

Goede service, prima winkel zeker een aanrader voor iedereen

Dhr. A. Willems 27-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede uitleg.

Snelle levering.

Groot assortiment. BlackRapid R-Strap RS-Sport en accesoires bijna nergens meer te verkrijgen behalve hier.

Scherpe prijzen en ruime keuze.

Op internet gezocht en hier de BlackRapid R-Strap RS-Sport gevonden. Tevens ook de accesoires. Snelle levering (volgende dag al in huis). Factuur en afleveradres zelf te kiezen

Willem54 27-01-2015

Overzichtelijke site met een goede zoeksleutel, waardoor ik het gewenste artikel snel had gevonden. Zowel op type als op merknaam.

Snelle levering zoals ook aangegeven op de site. Maandag besteld dinsdag al in huis, perfect.

Prima assortiment, A-merk artikelen maar ook andere merken waardoor je een goede keuze kunt of je meer of minder uit wil geven.

Goed assortiment met A merk en andere merken. Ruime keuze goed overzichtelijk en een goede beschrijving bij het artikel.

Al vaak iets gekocht bij Cameranu.nl en nog nooit spijt gehad van hetgeen ik gekocht heb. Goede service ruime keuze en een goede beschrijving van de producten. Zeker de moeite waard om ook hier even te kijken bij het maken van een keuze.

bolle71 27-01-2015

Goede en duidelijke uitleg op de side

Geen onverwachte dingen

Goede snelle service voor goede prijs !!!

Pieter-61 27-01-2015

Lekker thuis achter de PC je spullen uitzoeken en bestellen.

Als er iets niet op voorraad is zie je het direct en kun je aangeven per mail op de hoogte te worden gebracht als het gewenste artikel weer aanwezig is.

Alles wat ik maar kan verzinnen hebben ze of kunnen ze leveren voor zeer scherpe prijzen.

Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering. Wat wil je nog meer.

Blijf zo doorgaan.

LvdB-VisueleMedia 27-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zeer deskundig personeel. Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn met de reeds in mijn bezit zijnde apparatuur. Er wordt met de klant naar de beste oplossing gezocht en niet de duurste.

Alles wat ik gebruik (nikon) is op voorraad en voor een concurrerende prijs

Er wordt goed geluisterd wat je wil. Het advies is voor jou de beste, (en niet de duurste) oplossing. Heb je nog vragen kan je deze altijd stellen (tel/mail) en dezelfde dag het antwoord.

CameraNu is een prettige zaak om je apparatuur te kopen. Deskundig personeel en de prijs is gewoon goed. Daarnaast voel je je niet gedwongen om iets te kopen als je dat niet zeker weet.

Wim van Berlo 27-01-2015 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden

Staan klaar voor vragen en komen de afspraken na.

een ruim aanbod van artikelen

Veker hier gekocht. Altijd naar tevredenheid

Een winkel waar je nog als klant wordt behandeld.

rtpictures 27-01-2015 Via de website gekocht

Snelle levering!

Klant-tevredenheids-garantie. Daar staan zij er merkbaar duidelijk voor. Echt een top-service!!

Kan tot nu toe alles vinden wat ik nodig heb.

Goede kwaliteit en een hele goede service.

Ik heb hem nu alweer ruim een maand in gebruik. Hij past er goed op, voelt degelijk aan en ziet er goed uit! Een echte aanrader dus. Ik had eerst van een ander merk besteld maar was helemaal niet tevreden over. Mocht gelukkig omruilen met deze. Wat een TOP- service!! Bedankt!!

Jack2605 27-01-2015

Tientallen bedrijven leveren al binnen een dag dus het begint heel gewoon te worden

Er is gewoon op tijd geleverd. Keurig. Cameranu heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen.

Ruim assortiment en up to date.

Zeker aanbevelen waaronder nog een aantal anderen.

Een bedrijf krijgt van mij pas een extra aanbeveling als de service daar aanleiding toe geeft. Daar was hier nog geen sprake van. Dat wordt pas interessant als er iets fout gaat. Hoe snel en professioneel wordt er dan gehandeld. Als je meerdere keren producten probleemloos besteld en ontvangt zal de balans steeds positiever uitpakken.

Wim Sch 27-01-2015

Goed overzicht van het aanbod.
Bestellen verliep zonder problemen.

Bij navraag wanneer het pakje zou komen, kreeg ik op een vriendelijke wijze antwoord.

De bestelling verliep prima en was de volgende dag binnen. De harde schijf bevalt prima. Het is een robuust apparaat dat snel werkt.

wiel 27-01-2015 Via de website gekocht

procedure bestellen gaat vlot

In goede staat ontvangen en info over verzending

goed is goed.

Al andere rugzakken gehad, maar die voldeden niet aan mijn verwachting. Ik wilde deze functionele rugzak, waar het statief snel en gemakkelijk in kan worden opgeborgen. Daarnaast zeer veel ruimte voor andere apparatuur. Rugzak niet overal verkrijgbaar, maar gelukkig wel in assortiment bij CameraNu. Echt een rugzak, geschikt voor alle apparatuur die je gebruikt bij de natuurfotografie, maar ook voor andere doeleinden. Zelfs mijn verrekijker kan ik er in kwijt.

Lotte Bink 26-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen is heel makkelijk

Duidelijk contact over je bestelling

Ruim assortiment

Zeker wel

Fijne webwinkel en goede service, snelle levering!

Anne_Bella 26-01-2015

Gemakkelijk te bestellen en snel in huis.

Onlangs gebeld met een vraag, de telefoniste heeft me de nodige info gegeven waarmee ik verder kon en als tevreden klant het product heb besteld.

Wat ik bij een ander vaak niet vind, vind ik hier bij cameranu.nl wel. Waardoor ik vaak hier bestel. Ook hanteren ze vaak nog een betere prijs.

Regelmatig beveel ik cameranu.nl aan bij vrienden en kennissen.

Zelf ben ik erg tevreden over cameranu.nl. De website is gemakkelijk voor producten te zoeken. Ook de product vergelijker welke in de website is ingebouwd is erg handig. Daarnaast is de prijs/kwaliteit enorm goed. Er wordt gezorgd voor een snelle levering. Ook wanneer je een vraag of een probleem hebt wordt je vriendelijk te woord gestaan en goed vooruit geholpen. Ik ben dik tevreden over deze zaak!

geve19 26-01-2015

breed en diep, en vrijwel alles op voorraad

Een van de betere internetwinkels met een groot assortiment, snelle levering en dat in veel gevallen ook nog eens tegen de laagste prijs van Nederland!!! Klasse.

AVZG 26-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Bij aankomst viel de nette entree direct op, een goede verwijzing naar toilet ( na 1,5 uur reistijd niet onbelangrijk) en alles super hygiënisch,verwijzing via nummer systeem voor het juiste loket en koffie in overvloed.alles super geregeld.

waanzinnig uitgebreid en alles kan je a.h.w. aanraken en uitproberen, nog nooit zo iets in een winkel aangetroffen.

Ik zou zeggen ga er zelf heen en uitleg is niet meer nodig, waar ik woon ben ik in 20 minuten bij een concurrent maar ik rij liever 125 km voor de ontvangst, service en uitgebreide assortiment, super eerlijke voorlichting ervaren enz.enz.

Eigenlijk heb ik er niets meer aan toe te voegen,ik overdrijf niet als ik zeg dat Cameranu.nl mijn hart heeft gestolen, na afloop maak je er een dagje Urk van en het voel of je een dag vakantie heb gevierd.

Jess02 26-01-2015

Fijn thuis besteld, niet door het slechte weer heen hoeven

Snelle service, volgende dag al in huis en goed verpakt. Betaald met ideal.

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer zeker vanwege de topservice

Goede service, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!!!

Frouwkje Herder 26-01-2015

Makkelijke website ben er erg tevreden oer

Zeer goede service telefonisch contact gehad en zeer netjes afgehandeld

Zeer breed assortiment voor fotografie zie je niet snel ergens anders een echte aanrader.
En alles van Apple zowat op voorraad.

Zou een ander zeker aanraden hier wat te kopen goede service snel en correct

Ben zeer tevreden over camera nu, goede service en gelijk geleverd.

Kimmie111 26-01-2015

Gaat snel

Geen problemen gehad

Veel

Geen problemen ondervonden

Snel, makkelijk geen problemen ondervonden.

Robbertds 26-01-2015

Producten zijn snel te vinden met de zoekfuctie. Vervolgens makkelijk te bestellen (je hoeft niet per se in te loggen) en snel bezorgd.

De producten (screenprotector en beschermkapje voor de flitsschoen) waren als enige samen te bestellen bij deze winkel. De prijs was vergeleken met de andere bekende winkels ook nog een aantrekkelijk.

Lennart Goosens 26-01-2015 Via de website gekocht

De indeling van de webwinkel is vrij overzichtelijk - al ontgaat me zoals bij alle winkels het vrij arbitraire onderscheid tussen Strobist en Studio - en het bestelproces is duidelijk vormgegeven.

Alles was er vliegensvlug; slechts één minpuntje: de verpakking van mijn oplaadbare batterijen was al open geweest, en weer dichtgeplakt met een plakbandje. Ik ga er vanuit om iets te testen in de winkel voor een klant, maar ik moet er natuurlijk maar op vertrouwen dat de batterijen niet al maanden gebruikt zijn. Dat doe ik ook, en ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar als er een etiketje met verklaring op was geplakt, had ik de service een hoger cijfer gegeven.

CameraNu.nl weet welke producten op weblogs worden besproken en in trek zijn op het moment, en heeft die ook op voorraad, zoals de lichtstandaarden die ik kocht van LumoPro.

Wat nog ontbreekt is de Frio Cold Shoe.

Zeer; de enige echte concurrent is CameraTools.nl, maar zij zijn meestal een paar euro duurder.

Een grotendeels overzichtelijke webwinkel - het kan altijd beter, maar de concurrentie heeft er veelal veel meer moeite mee - met snelle levertijd en een goede sortering. De minieme minpunten heb ik vermeld bij Service en bij Assortiment.

Ton R. 25-01-2015

Bestellen via internet gaat gemakkelijk. Maar ook en de uitstekende fysieke winkel is het prettig kopen

personeel is deskundig en neemt alle tijd om de klant te woord te staan

Alles op het gebied van fotografie is aanwezig.

Goede service en deskundigheid. Van het personeel krijg je goede voorlichting en daardoor ben je er beter af dan in andere grote winkels waar ze ook foto apparatuur verkopen.
De tijd die je nodog bent om even naar Urk te rijden is dan ook meer dan de moeite waart.

Een prettige winkel om foto apparatuur te kopen. Een goed advies en nzeker niet te hoge prijzen maken het een plezier om naar CameraNu.nl te gaan.

VOGELfotografie 25-01-2015 Via de website gekocht

via de nieuwsbrief een aantrekkelijke aanbieding gezien, klikken op de link en je bent gelijk op de juiste plek van de website.

snelle levering na de vlotte -en veilige- betaalprocedure

je kan het niet bedenken op foto/film gebied of het is op voorraad of zeer snel leverbaar.

Zekerheid, snelheid, duidelijkheid in voorwaarden en goede prijs zijn de kernbegrippen bij dit bedrijf.

In het verleden al eens op bezoek geweest in de winkel op Urk, maar via internet bestellen werkt veel makkelijker en kent dezelfde serviceverlening en vriendelijkheid als in de zaak.

bartvanes123 25-01-2015

Simpele bestellingsprocedure, niets tegengekomen wat ik niet begreep.

Je kan aangeven wanneer je je pakketje wil laten bezorgen, een functie die ik nog niet eerder heb gezien!

Groot assortiment tegen een goede prijs.

Ben erg tevreden over mijn bestelling, ik zou het zeker aanbevelen aan iemand anders.

vandermo 25-01-2015

uitgebreid, deskundig advies bij aankoop nieuwe camera. mogelijkheid van ter plekke uitproberen.
alle tijd voor alle vragen.
bij telef. vragen achteraf altijd meteen teruggebeld.

Bijzonder prettig, aandacht voor de klant. Er wordt geluisterd naar de vraag van de klant. Heb het idee dat ik altijd telefonisch met een technische vraag terecht. Dit geeft vertrouwen voor evt online aankopen.

lettinck 25-01-2015

Duidelijke uitleg door onderlegd personeel.

Tot nu toe nergens problemen mee gehad.

Goede ervaringen met alle producten die ik gekocht heb.

RJC Bakker 25-01-2015

Bestelling ging eenvoudig en makkelijk. Bezorgen ging razend snel, en was bovendien goed te volgen. Enkel positief te noemen dus.