Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mr. S 10-01-2015

Service is uitstekend, maar gezien ze veel personeel hebben is de kennis (begrijpelijk) niet bij iedereen even sterk.

peter evers 10-01-2015 Via de website gekocht

alles is zeer snel verstuurd, zelfs op de dag dat de winkel gesloten was i.v.m inventarisatie. Dus een zeer goede service. en goede producten voor een uitstekende prijs.

ACKwant 09-01-2015

Heldere website.

Op zaterdag al direct een antwoord op een mail van mij.

Zeer compleet, ook voor professionals.

Ik bestel al jaren bij Cameranu en ook deze keer weer top. Ze hadden één van de kabels die ik had besteld niet op voorraad, maar toch werd de rest al verstuurd op mijn verzoek. Zonder extra kosten kwam de missende kale twee dagen later. Goed hoor.

Veerkamp 09-01-2015

goede en duidelijke site

direct bevestiging, en snelle levering

uitgebreid assortiment

prime webshop

Tasje nodig voor tablet, gevonden op de site van cameranu.nl. Direct besteld en de volgende dag bezorgd.

d.lamme 09-01-2015 Via de website gekocht

het artikel goed omschreven ;dus dan is het kiezen niet moeilijk

loepzuivere service wat wat gezegd komen ze volledig na

een ruime keuze voor elk wat wils

als andere mij zouden vragen dan bevel ik zonderenig probleem uw bedrijf aan

Een goede service met een hoge betrouwbaarheid de keurmerken zijn gegarandeerd waardevol

Fred2015 09-01-2015

Prima website met duidelijke product omschrijving.

Het product is volgens afspraak de zelfde dag nog verzonden.

Deze score heeft alleen betrekking op mijn ervaring tot nu toe, dus op bestel gemak en afleverservice. Ik heb verder geen punten kunnen beoordelen.

paulfiem 09-01-2015 Via de website gekocht

alles werkt vlot en naar wens

zeer snelle verzending

alles wat je zoekt t/m het topsegment

omdat het gewoon super werkt

M vDijk 09-01-2015

eenvoudig te vinden op de site

goed telefonisch te woord gestaan en DIRECT geleverd, ook al stond er op de site dat de winkel dan dicht zou zou

Heel vriendelijk, snel en kundig. Ook volgende keer weet ik jullie te vinden.

h.kraaijeveld 09-01-2015

Kan bij de kachel alles regelen.

Je weet gelijk of ze het hebben en hoe lang de levering duurt.

Meer keus als bij Bolcom

Goede service en zeer goede prijs(voordeliger) t.o.v. andere (web)winkels

Op meerdere sites gekeken en nergens zo goedkoop als bij cameraNu. Bij cameraNu een usb-stick gekocht die qua prijs goedkoper was als bij een andere website en 2 x zoveel GB.

JohnM29 09-01-2015

Het product was buitengewoon eenvoudig te vinden en de bestelling ben je in een maar eenvoudige stappen door

Ondanks dat we rond de kerstdagen bestelde en de winkel volgens de website dicht zou zijn hadden we het product gewoon de eerstvolgende werkdag in huis. Boven verwachting dus..

Nog nooit iets niet kunnen vinden..

Ik kan me op het gebied van foto/video geen beter adres voorstellen

Zeer complete leverancier op het gebied van foto/film, altijd vriendelijk en onafhankelijk advies. Men heeft echt oog voor je wensen en komen daardoor altijd bij de beste keuze uit en niet zoals zoveel andere winkels bij het merk waar ze zelf een goede relatie mee hebben.

pa.deligt 09-01-2015

wat ik nodig had was op voorraad

houden je perfect op de hoogte
als het onderweg is

kan niet beter

deze winkel geeft je vertrouwen

op de website heb je een goed over zicht van wat je kan bestellen. als je vragen heb krijg kun je altijd contact opnemen.

inevanboerdonk 09-01-2015

Site werkt perfect en service + antwoorden via "laat een bericht achter" worden meteen beantwoordt.

Ook deze keer had ik m'n pakket de volgende dag ook werkelijk in huis.

Tot nu toe heb ik alles bij cameranu.nl kunnen bestellen. Assortiment is heel uitgebreid en het scheelt ook nog behoorlijk in de prijs.

Cameranu.nl heeft een hele snelle service.
Cameranu.nl is goedkoop.
Cameranu.nl krijgt van mij een dikke 10

Sekonic L-308 Flashmate een dag na aankoop al thuis ontvangen. Hij was goed verpakt en werkt perfect. Ik zal zeker de volgende keer weer terugkomen bij Camera.nl als ik iets nodig heb.

Polenski 08-01-2015

Alles goed overzichtbaar

Buitengewoon goed geholpen
bij de verkoop en aankoop
van diverse fotoapperatuur.
Diverse mensen om te helpen dus wordt de boel niet afgeraffeld.

Erg uitgebreid

Ik heb er diverse keren gewinkeld en ben altijd heel vriendelijk geholpen.
Nooit het gevoel gehad dat ik met een jantje van leiden het riet in ben gestuurd.

De beoordeling is gebaseerd op de inkoop maar door omstandigheden ook de verkoop van fotoapperatuur. Zowel bij de inkoop als de verkoop ven ik erg vriendelijk geholpen.

edwin 01 08-01-2015

je kunt online bestellen en ook naar de winkel gaan .
waar je ook nog een goed advies krijgt

ben in het verleden zeer goed geholpen toen ik een probleem had.
en laats een goed advies gehad bij mijn laatste aankoop

is erg compleet wat er niet is kan worden beseld

voor ieder wat wils op fotografie gebied

ik kom hier al jaren altijd zeer goed en vriendelijk geholpen

sanderbakery 08-01-2015

Snelle levering.

Veel keuze, laagste prijs.

Aartje123 08-01-2015

Goede overzichtelijke site, makkelijke, overzichtelijke bestelmethode en heel snel en correct geleverd

Bij een klaarblijkelijke beschadiging van het product, direct antwoord op mijn vraag daarover, heeft Camera.nu een hernieuwde bestelling geplaatst bij de leverancier en een bevestigingsmail dat een nieuw product onderweg was.

Er is eigenlijk niets wat ik nodig heb dat Camera.nu niet heeft. De prijzen zijn meer dan goed in vergelijking met veel andere sites.

Gewoon doen! Waar voor je geld.

naam184249 08-01-2015

Soms moest je bij de website op het zoektbalkje een paar keer je zoekopdracht invoeren. Waarom dat was, weet ik niet, maar het was in elk geval lastig.
Verder was het gemakkelijk.
Ook het online betalen was duidelijk.

Ik heb op camaranu.nl op nieuwjaarsdag mijn bestelling gedaan. Mijn bestelling was op zaterdag aan het begin van de middag afgeleverd, omdat het eerst nog na nieuwjaarsdag afgewerkt moet worden. Ik was er erg blij mee dat mijn bestelling zaterdag al binnen was!

Het assortiment is erg uitgebreid!
Bijna alles wat je zoek kan je hier kopen.

Camaranu is erg betrouwbaar, De bestelling is geleverd binnen 24 uur, goede service, je kunt online kopen.

De website is erg duidelijk en overzichtelijk!

RoelB59 08-01-2015

Bestellen via de site is gemakkelijk en gaat snel.

Mijn bestelling kon niet door tnt post worden geleverd omdat deze te groot was. Na een week had ik mijn bestelling nog niet in huis, maar de service van cameranu.nl was uitstekend. Probleem is na volle tevredenheid opgelost. Tip om de verpakking beter aan te sluiten met het produkt. In mijn geval was de verpakking veel te groot.

Zeer ruime sortering aan foto apparatuur met daarbij een goede produkt omschrijving..

Ik zal cameranu.nl zeker aanbevelen bij anderen. Mooi assortiment met een goede prijsstelling.

Prima (internet) winkel.

vroem400 08-01-2015

Op de website van Cameranu.nl zijn alle onderdelen die te maken hebben met fotografie en video op een heldere en overzichtelijke wijze gecategoriseerd zodat je makkelijk en snel je gewenst product kunt vinden. Daarna gaat alles heel snel, kiezen, betalen, en je zending volgen tot aflevering.

Service is een belangrijk aspect zeker als het gaat om je aangeschafte producten. Nu voor de eerste keer te maken gehad met een garantie geval. Ook dit proces gaat net zo snel en makkelijk alsof je een product besteld. Je wordt ook nog goed op de hoogte gehouden van de afwikkeling.

Het assortiment is breed en vernieuwd. De focus wordt goed gehouden op de relatie met Foto & Video zodat het in ieder geval een specialisten winkel blijft met de daarbij behorende service zoals je mag verwachten. In dit geval een 9 omdat een assortiment altijd aan verbetering onderhevig is :-)

Het is een web-winkel die voelt also je er bent. Je kunt het makkelijk vinden, zo niet worden vragen goed en snel beantwoord em de afhandeling van garantie vragen lopen ook goed. Al met al heb ik tot op heden nog geen enkel negatief aspect kunnen traceren. Een van de redenen waarom ik zelf ook een trouwe klant ben.

Cameranu.nl is voor mij een trouwe ondersteuning als het gaat om mijn fotografie hobby. Onlangs een nieuw printer aangeschaft. Even vergelijken, als je je eigen criteria kent keuze maken, bestellen en de dag erna was de printer in huis. Ook mijn eerste garantie geval gehad van een Benro statief die twee jaar geleden is aangekocht bij Cameranu.nl. Ook dit wordt heel erg netjes afgehandeld. Het voelt alsof je als klant gewaardeerd wordt en dat dit ook zoveel als mogelijk tot uiting wordt gebracht in de communicatie met de klant.

Poppedouma 08-01-2015

Wij hebben eind 2014 een Sony spiegelreflexcamera gekocht bij Cameranu.nl. Wij hebben de service die bij jullie werd verleend als prettig ervaren, de juiste informatie bij verschillende camera’s. Ook als beginners met een spiegelreflexcamera, kregen wij de juiste informatie. Het personeel is klantvriendelijk, de koffie staat klaar. Top om daar een camera te gaan kopen.

TdeHaseth 08-01-2015 Via de website gekocht

De zoekfunctie is erg handig. Je vind heel snel en gemakkelijk waar je naar opzoek bent, vervolgens is het een kwestie van betalen en wachten.

Goed vooruit gedacht. De website is heel duidelijk. Ik vind de service dat het zo snel bezorg is ook heel goed!

Ik heb alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was. Ook heb ik handig gebruik kunnen maken van de Canon Cashback actie. Ik kon dan ook mijn vervolgaankopen vinden bij CameraNU.nl

Ik vind het een prettige, overzichtelijke website. Aankopen zijn gemakkelijk te plaatsen, de de service van het snelle afleveren vind ik erg goed! Tot nu toe heb ik alles wat ik wilde op voorraad gekregen, dus dat is ook erg netjes! Niemand wilt lang wachten op zijn/haar aankopen.

Thymen Holleman 08-01-2015

Overzichtelijke webshop met een prettig bestel- en betaalsysteem.

Een bestelling van een Nikon 1 J3 systeem camera gedaan op 31 december. Op de site was duidelijk aangegeven dat er aangepaste openingstijden waren ivm de feestdagen. 31 December en 2 januari gesloten. Echter is de bestelling toch op 2 januari behandeld en is de bestelling ontvangen op de 3de. Sneller dan ik had verwacht. Super service!

Zeer groot assortiment.

Het cijfer zegt genoeg lijkt me.

Een groot assortiment en een overzichtelijk webshop. Scherp geprijst en heb goede ervaringen met de snelle afhandeling van de bestellingen.

j.van.cranenbroek 08-01-2015 Via de website gekocht

zoeken naar de juiste producten was niet heel overzichtelijk naar mijn idee.

snel verzonden en thuis, zelfs tijdens feestdagen.

mooi compleet

Zoals wat ik verwacht van een internetwinkel.

Goede keus, betaalbaar en heel snel in huis! Alleen de product beschrijvening waarvoor de producten gebruikt kunnen worden mag mischien wat beter. Een zonnekap was verkeerd besteld.

Charley Smink 08-01-2015

De website is lekker toegankelijk en intuïtief.

Er wordt met kennis van zaken snel en adekwaat op vragen gereageerd.

Ook zeldzame en bijzondere artikelen zijn hier te krijgen.

Je krijgt een goede service tegen een goede prijs

Har 45 08-01-2015

Uitstekende website, groot assortiment, goede telefonische adviezen (zo nodig), kortom een 9 want alleen een face to face contact is een 10 waard.

Uitstekende website, groot assortiment, goede telefonische adviezen (zo nodig), kortom een 10 want voor een face to face contact moet je dan maar een keertje naar de winkel in Urk rijden (geen straf...maar wel erg verleidelijk!)

ik was erg aarzelend over zo'n Sling tas, maartijdens een paar wandelingen (nou ja, sjouw-tochten) door nachtelijk Amsterdam (want...Lightfestival!), met statief vaak aan de ts heb ik een nieuw gemak ontdekt: de Sling tas. Binnenkort bestel ik een maatje grotere voor de zomervakantie denk ik.

Bouwfotografe.nl 08-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Top! Nummertje trekken werkt perfect wordt regelmatig geholpen door het zelfde personeel wat ook leuk is waardoor je een binding krijgt met de winkel.

Wordt altijd met veel plezier geholpen. Vandaar dat de ritjes naar jullie toe nooit een probleem zijn zowel vanuit Twente of vanuit Utrecht kom ik graag naar jullie toe.

Ik kan voor alle onderdelen of camera's naar jullie toe super!

Dit doe ik altijd! Ik heb een mindere ervaring bij jullie concurrent dus verspreid daarom jullie naam des te meer!

Zie alle het bovenstaande. Top winkel!!

SimonFriso 08-01-2015

Bestellen ging supermakkelijk, voor het eerst mobiel.

Altijd snel en goed geweest.

Veel artikelen, goede prijzen.

Ik ken op het moment niet een fijnere winkel op het gebied van camera's.

Ik heb deze lens aangeschaft voor het filmen met met DSLR. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over het objectief. De scherpte aanpassen is even wennen maar snel genoeg onder de knie. Het gewicht is heerlijk, een zware lens voelt altijd goed aan. Wat vertekening betreft, ik merk er niks van tijdens het filmen. Het beeld doet me denken aan professionele broadcast camera's. Misschien dat dat met foto's meer zichtbaar is. Het enige minpuntje wat ik ben tegengekomen is zijn de diafragmastops. Als je filmt en tijdens de opnames je diafragma moet aanpassen ga je dat duidelijk zien. Elke keer als je je diafragma een stukje opent of sluit, gaat dat met een tik. Daarmee beweegt direct je hele camera. Ook zit er geen autofocus op. Zelf gebruik die nooit, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die er wel graag op zouden willen hebben.

Suha 08-01-2015 Via de website gekocht

het is heel simpel om te bestellen

Netjes afgeleverd

heel goed

Waylon33 08-01-2015

Bij cameranu.nl is het winkelen helder duidelijk, correct en service gericht.

Bo Hoeneveld 08-01-2015 Via de website gekocht

Klik en koop. Handiger en vlugger kan het niet.

Voor elk wat wils en gerenommeerde merken.

Bij een ieder die mij vraagt of ik een een veilige webshop weet voor zijn of haar aankoop. Zelf ben ik al diverse keren naar Urk gereden om een product op te halen ( en te genieten van uw assortiment in de winkel).

Gewoon: velig, handig en snel.

JohnnienvdWal 08-01-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website.

Goede service.

Groot assortiment, voor ieder wat wils.

Ik kan Camera.nu iedereen aanbevelen.

Het assortiment van Camera.nu is toe reikend en goedkoop. De levering is echt super snel.

JohnnienvdWal 08-01-2015

Goede kwaliteit prijs verhouding en super snelle levering.

EvdM 07-01-2015

De voorraad is groot: zelfs een niet bijzonder gebruikelijk apparaat als mijn oranje Panasonic GM1 is gewoon voorradig.

Mijn camera kende helaas een defect. Dit probleem is adequaat verholpen.

Zie 'gemak'.

Martjuh07 07-01-2015

Ideaal voor 12uur besteld en de volgende dag in huis op gewone werkdagen, kortom top!

Ed Fisscher 07-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met ruime keuze

Ze hebben alles

Goede kwaliteit en goede scherpe prijzen

Heel veel keus en goede prijzen. Samen met een snelle levering ( zelfs rond de kerstdagen was het pakket binnen twe dagen binnen) maakt dit een hele fijne winkel

nikonklant 07-01-2015 Via de website gekocht

goede website, makkelijk te vinden

prettige response nav vraag waarna ik makkelijk bestelling kon plaatsen. Ook de service in de winkel in Urk ivm een problem was erg prettig en klantvriendelijk

ruim - voldoende keus / diversiteit

had problemen met zending waarna dit probleem voortreffelijk werd opgelost in de winkel in Urk

Heb wederom geode ervaring met CameraNu

R. Vermeulen64 07-01-2015

Perfecte ontvangst in de winkel door een aardige dame. De bonnetjes (nummertjes) werken eerlijk adequaat. Ook de bestelling via de site ging zeer soepel.

Prima service aan de klantenservicebalie waar mijn 600d in reparatie ging en ook aan de balie waar ik mijn 7d body kocht werd ik prima geholpen. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden per mail hoe de stand van zake is m.b.t. de reparatie van mijn 600d

Alles op fotogebied is er. Van hobbyist tot prof. Erg leuk vind in het assortiment voor natuurfotografen.

Een winkel zoals je ze nog zelden ziet. Personeel heeft kennis van zake en helpt je bijzonder goed.

Dit is een winkel die naar mijn idee uitermate goed begrepen heeft hoe de "nieuwe marketing" in zijn werk gaat. Hulde! Een relatief groot bedrijf waarbij ik me geen seconde verloren voel. Personeel met grote kennis van zake die je prima helpt en waar de communicatie (per email) uitstekend is. Bravo en ga zo door Cameranu

Droppie3 07-01-2015

Snel gevonden wat ik hebben wilde met een duidelijke uitleg

Ondanks de drukte in de winkel nooit het gevoel gehad dat er geen aandacht was. Dus goed geholpen en de tijd genomen om mij te helpen

Veel op voorraad en veel verschillende modellen

Voor camera's, accessoires en verrekijkers absoluut een aanrader

Ondanks de drukte ruim de tijd gehad voor uitleg en keuzebepaling. Geweldige kijker voor het beoogde bedrag.

Ron 807563 07-01-2015

duidelijke overzichtelijke website

om 22:30u besteld, volgende dag 13:30 in huis

YBJ 07-01-2015

Duidelijke website met heel veel keus, zodat je alles wat je nodig heb in één keer kunt bestellen.

Prima. Het aanvragen van een mailtje als iets weer op voorraad is werkt ook goed.

Fijn dat er ook een ruime voorraad artikelen voor Pentax is. Dat is niet overal zo. Vaak is het toch vooral Canon en Nikon.

Ruime keuze, duidelijke website en zeer snelle gratis levering. Dat de prijzen meestal lager zijn dan bij andere winkels helpt natuurlijk ook.

Evert W. de Boer 07-01-2015

Website makkelijk doorzoekbaar en goed ingedeeld

Levertijd super

Afgezien van typische analoge fotografie artikelen een groot assortiment

Wil1003 07-01-2015

Alles is goed te vinden.
Veel producten direct leverbaar. En de volgende werkdag bezorgd.

Zeer snelle afhandeling.

Er is erg veel te koop en voor concurrerende prijzen.

Snelle levering tegen concurrerende prijs.

Bas Koole 07-01-2015 In de winkel gekocht

Website werkt goed.

Snel antwoord op mail.

Redelijk vaak dingen niet op voorraad.

Altijd goede, duidelijke en snelle service.

Top winkel.

JF-MD 07-01-2015

Het gemak om via de website te bestellen. Of om naar de winkel te gaan.

Werd erg netjes geholpen en kreeg een goed advies.

RUIM!!!

Zal altijd zeggen ga daar eens kijken.

Prettige ervaring.

Av0312 07-01-2015

Eerst even zoeken naar de weg, maar verder echt prima.

super geholpen, echt de tijd genomen

Alles wat ik nodig had was op voorraad.

Goede service en kwaliteit. Prima prijs.

Leuke winkel, groot assortiment.

Freddy 7D 07-01-2015

Duidelijke website, makkelijk vinden van gewenste artikel, eenvoudig qua betaling en snel in huis!

Ik heb de bestelling 's avonds geplaatst en had de artikelen de volgende dag al in huis. Prima service!

Assortiment is ruim voldoende voor wat ik zocht (Canon EF 50 / F1.4) en de prijs is concurrerend. Het assortiment voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

De topservice, snelle levering, gemakkelijke website en vakkennis zal ik zeker benoemen in de aanbevelingen aan vrienden en kennissen!

Ik heb nu 2x een bestelling bij Cameranu.nl geplaatst en ben uiterst tevreden over het bestelgemak, de goede website, zeer snelle levering en de aanwezige vakkennis. Ik kan een ieder Cameranu.nl aanbevelen en zal een volgende bestelling zeker weer bij Cameranu.nl plaatsen!

jgdierckxsens 07-01-2015 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar. Mis wel het persoonlijke contact maar dat heb je met online bestellen.

Chrizle66 07-01-2015 Via de website gekocht

gewoon zoals het hoort, duidelijke site ... snel besteld, snel geleverd ...

bij vragen kan je via de chatfunctiie op de website met je vragen bij camera.nl terecht, handig !

Heb tot hiertoe alles al gevonden wat ik nodig had, ... dus daar kan ik uit afleiden dat het aanbod goed is !

Gewoon betrouwbaar en goed, ... naservice is van super belang wanneer eens iets niet werkt. Daar betaal ik graag 10 euro meer tov de goedkoopste webwinkels. Misschien een optie om trouwe klanten de laagste webprijs te bieden, ...

Tot hiertoe mijn 3e aankoop bij camera.nl voor fotografie, ... steeds tevreden, voelt goed aan ...

Cins74 06-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Omdat ik niet precies wist wat ik moest hebben voor mijn flitsers, ben ik bij Cameranu langsgegaan. Geweldige service gehad op de 'studioafdeling' boven en daarna beneden, waar een achtergrondsysteem uit de andere hal gehaald werd. Top, zeker op de laatste drukke werkdag van het jaar.

Bareld52 06-01-2015

Artikel prima vindbaar en alle stappen logisch.

Alles van een leien dakje. Ook in de winkel goede voorlichting en geen opdringerigheid. Even wachten maar dan ook volledig aandacht en tijd voor d klant

Prima. Precies wat ik zocht. Was elders "in bestelling" Hier juiste type camera met benodigde accesoires direct leverbaar.

Doet wat je verwacht.

Getwijfeld over keuze camera (Fuji X100t) ivm vaste lens met vast brandpuntafstand. Prima voorlichting gehad in de winkel met pro's en contra's. Geen opdringerigheid maar tip om nog even bedenktijd te nemen. Na twee dagen alsnog aangeschaft in winkel (Urk). Prima service. Camera met alle toebehoren die ik wenste waren 'gewoon' aanwezig. Kort daarna teleconvertorlens via site aangeschaft. Dag later geleverd. Heel tevreden met CameraNu.nl Bovendien: zeer tevreden met de camera. Prachtige resultaten en geen moment spijt.