Deze score is berekend op basis van 2594 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GP 07-07-2015

Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering

Heel snelle en goede reactie op vragen

Breed assortiment waarin snel te zoeken is

Snelle levering en uitstekende service

christ Lokale Omroep Haaren 07-07-2015 Via de website gekocht

zelfs ik kan het dus gemakkelijk

elke vraag wordt snel beantwoord. en er wordt snel geleverd daar houd ik van.

groot en als ze het niet hebben dan gaan ze er naar op zoek.

dat doe ik al.

tja, tot nu toe is de klant koning gebleken.

Ad81 07-07-2015

Goede website

Omdat Postnl weer eens in gebreke bleef (levering 24 uur te laat), deed CameraNU.nl een serieuze poging bij te sturen

Zeer ruime keuze

Ik kon alles vinden, wat ikzocht. Aanbeveling zonder voorbehoud.

Bedrijf gaf mij een goed gevoel.

Everhard71 06-07-2015

Weet je wat je wil, dan klik je snel via het web. Je order is er de volgende dag. Wil je een goed advies, uitleg, de spullen eerst vasthouden. Dan naar de winkel voor een verkoper die alle tijd voor je heeft.

En gaat er dan iets niet goed (verkeerde artikel in het juiste doosje) dan is één mailtje voldoende om het snel geregeld te krijgen. Zelfs wanneer je in de winkel hebt gekocht mag het via de post retour.

Ik heb er nog niet gewinkeld zonder te kunnen slagen. Alles is er in verschillende kwaliteits en prijsklassen.

Doen!

JanRoel 06-07-2015 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie, bestelproces duidelijk en gemakkelijk.

Ook een volledige set à 6 cartridges in één verpakking voor de printer én tegen een redelijke prijs te bestellen. Bij diverse andere winkels was het zoeken en combineren van verpakking met 4 plus een paar losse. Eén andere winkel gevonden die hetzelfde in assortiment had, maar wel 8 euro duurder.

Ruim assortiment, over het algemeen goede voorlichting door sympathieke en vakkundige verkopers.

Het was mijn eerste online aankoop bij CameraNu.nl, na drie maal eerder naar Urk te zijn gereden. De eerste en derde keer zeer goed en correct geholpen, de tweede teleurstellend. Verkoper was toen zeker met verkeerde been uit bed gestapt ... Jammer. Maar dat heeft mij niet weerhouden om klant te blijven. Een misser kun je overal meemaken. Online aankoop probleemloos en zending correct de volgende dag ontvangen.

evert Schagen 06-07-2015

Juiste camera zo gevonden en uitstekende product specificatie

Camera besteld en zeer snel en compleet thuisbezorgd gekregen.

Veel vergelijkingsmogelijkheden. Breed assortiment.

Zeer zeker aan te bevelen om snel de juiste camera te vinden en thuis te krijgen.

Prima webshop. Goede en juiste informatie. Ze doen wat ze beloven.

Suuznn 06-07-2015

De website was erg handig, het was me duidelijk dat het zeker goed zat , daar aangekomen helemaal super.
Het ging snel, al wist ik wat ik wou .
Geen gekeutel :) En helemaal met mn 6d en de rest :P Een goede maandag morgen voor jullie

Erg professioneel . maar wel wat humor en eerlijkheid wat gewoon fijn is !

Een ruime aanbod, Voor de goedkoopste prijs. Ik kan best kritisch zijn maar hier over niet

Gewoon gaan ! Vanaf mijn huis (Drenthe) Was het een uurtje rijden maar zeker de moeite waard. en je kan er ook nog leuk in de buurt zijn , dus dagje weg win-win :)

Ik denk dat het wel duidelijk is haha

Lennard.h 06-07-2015

5,2

Heb zaterdag (voor 17:00) een Benro Videostatief A2573FS4 besteld. Deze zou ik vandaag, maandag 6 juli krijgen.

Na de hele dag wachten toch maar besloten om te onderzoeken of er misschien iets mis was gegaan tijdens de bestelling.
Ik heb een kort gesprek gehad met iemand van de service, die aangaf dat er inderdaad iets was misgegaan. En dat ik het morgen pas zal krijgen.
Prima, kan gebeuren. Maar ik kan pas vanaf half 4 thuis zijn (Kan morgen ochtend pas kijken of ik eerder thuis kan zijn). Toen ik dit aangaf werd mij verteld dat postNL geen probleem maakt van een 2de keer proberen. (Hierna werd het gesprek opeens gesloten)
Dit klopt, Maar ik ben vanaf woensdag niet meer op dat adres en ga zaterdag vroeg op vakantie. En ik zou dit statief graag mee willen nemen!

Nu heb ik eindelijk de postNL trackingcode ontvangen. Maar er staat dat het kan komen tussen 8:30 en 21:30. Beetje specifieker mag wel toch? Daarnaast staat er dat het om 9:52 nogsteeds moet worden afgegeven bij postNL (is alleenmaar aangemeld). Moet ik nou zorgen dat ik morgen weer de hele dag thuis blijf? Om dan weer teleurgesteld te worden?

Eerste ervaring is slecht tot nu toe. Hoop dat de tweede beter gaat worden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-07-2015

Beste Lennard.h,

Zoals ook al telefonisch besproken onze excuses voor de vertraging. Het pakket is gisteren bij u aangeboden en gelukkig mooi op tijd voor uw vakantie.

We wensen u een fijne vakantie en veel plezier van uw aankoop!

C.J. van den Heuvel 06-07-2015 Via de website gekocht

Vanuit je stoel een product bestellen. Maar er zijn meer bedrijven dit dat doen

Het bestelde product is binnen de beloofde levertijd geleverd. De afhandeling van die bestelling was heel goed.

De keuze binnen het verlangde product is ruim.

Als het te sprake komt zal ik zeker op dit bedrijf wijzen.

Vanaf het bezoek aan de site tot aan de levering aan huis is op een correcte manier uitgevoerd.

Ruud van Veggel 06-07-2015 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 Urk

Wij zijn redelijk "nieuw" als het gaat om de betere camera. In het verleden hadden we alleen een compactcamera.

Zeer graag. De hulp was erg goed en prettig, niet overdreven maar wel deskundig.

Voor ons was dit de eerste grote aankoop op cameragebied. Voor deze aankoop hebben we een jaar lang gespaard. De bediening was erg prettig en deskundig en dat terwijl we nog wel iets bijzonders nodig hadden dat toch in ons budget moest passen. We gebruiken de camera samen en mijn vrouw kan deze gewoon bedienen. Ik echter loop op krukken en daarom heb ik een bediening op afstand nodig. Die is, door de creativiteit van de verkoper, snel gevonden. Een bijzondere noot daarbij: hij ging zeer respectvol met mijn handicap om, dat maak ik wel eens anders mee. Misschien niet voor iedereen even relevant, maar als je een handicap hebt een zeer positieve ervaring.

Raymond Zuidwijk 06-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site waar je dus geheel makkelijk je spullen kan zoeken.

Ik had wat besteld wat niet op voorraad was, toen ze het binnen hadden hebben ze het dus in een tweede post verzending verstuurt zonder de kosten door te rekenen.....

Ze hebben gewoon echt alles

Ze hebben gewoon echt alles voor je hobby en als ze het niet hebben kijken ze voor een andere oplossing.

Gewoon een top winkel met een top service...

harm pieter molenar 06-07-2015 In de winkel gekocht
in urk

het systeem was mega makkelijk en handig

werd gelijk geholpen en werd goed behandeld ze snapte mij ook gelijk

staat veel in de winkel en ze hadden ook gelijk wat ik nodig had

aan iedereen ja hij zit een beetje ver weg aar is een goede winkel

Visus 06-07-2015

Een goede site waarin goed te navigeren is

In de webshop stond te koop wat ik zocht, wat wil je nog meer

Het gemak van de site, het assortiment en de prijs maakt dat ik de shop aan zou bevelen

Zocht een body van de Canon EOS 1D mark iii. In nieuwstaat stond er bij, na uitpakken was daar niets van gelogen, de body was in onberispelijke staat, en geweldig verpakt. Een aanrader dus.

JantinaG 06-07-2015

Eenvoudig om de juiste informatie te vinden

Bij aflevering miste er een onderdeel.Na communicatie werd dit zeer goed opgelost.

Ik kon vinden wat ik zocht, maar ben niet zo veeleisend.

Met name de service vind ik top. Zal, en heb het zeker aanbevolen aan anderen.

Sanne3467 06-07-2015

5,2

Winkelbezetting is matig waardoor ik een half uur moest wachten tot ik iemand kon vragen om advies. Dit vond ik erg vervelend en zeker een reden om hier niet gouw weer naartoe te gaan. Heel jammer.

Er wordt wel gelijk gekeken als je aan de beurt bent naar de juiste oplossing.

Fijn dat er ook een pro afdeling is. Maar het assortiment daarvoor is naar mijn mening te mager om het interessant te maken voor de echte pro's.

Als je even snel iets nodig hebt moet je zeker niet hier naartoe gaan. Bestel dan maar online. Ze hebben wel een grote voorraad voor de semi-pro fotografen.

Mooie winkelpresentatie, maar absoluut geen zelfbediening. Als je iets nodig hebt moet je zelfs een nummertje trekken. Heel vervelend. Als de wachttijd een half uur is voordat je aan de beurt bent dan moet je absoluut geen haast hebben. Personeel weet wel waar ze over praten, veel vakkennis. Zoals ik al zei, het duurt alleen even voordat je geholpen kan worden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-07-2015

Beste Sanne3467,

We hebben elkaar al even telefonisch gesproken. Goed te horen dat je blij verrast was en aangaf nog eens terug te komen bij ons.

Veel plezier met uw aankoop en u bent welkom op onze site en in onze winkel.

fred ligtvoet 06-07-2015 Via de website gekocht

Wat aan de late kant besteld,maar toch de volgende dag in huis,top.

Kan over dit item geen beoordeling geven,te meer omdat ik nog geen contact met de service afdeling heb moeten maken.

Genoeg te koop en te zien

Zeer zeker ga ik deze winkel aanbevelen

Top service verpakking was top,item snel binnen.

KasiaN 06-07-2015

Very clear and easy website to navigate.

Service is probably the strongest side of cameranu.nl shop. Quick in response, professional and they do appreciate loyalty of returning clients.

Great selection allows to choose the product that meets the needs and is still within the customer's budget.

Definitely first choice when looking for the photo equipment.

I keep on returning to this shop for over 6 years already and made about dozen purchases via cameranu.nl since. For all the reason stated above - best place in NL to fuel your photo passion.

Hans de Klerk Fotografie 05-07-2015

Goed en overzichtelijke site.

Snelle levering.

Zeer veel keus en de nieuwste producten.

Snelle levering en groot assortiment.

Cameranu.nl is de meest uitgebreide en goedkoopste winkel.

Bartje19650 05-07-2015

Makkelijke website, eenvoudig kiezen

Bij de Mediamarkt was dit artikel niet meer te koop maar Cameranu.nl had het gelukkig nog wel.

Gewoon goed!

Maarten_S_1979 05-07-2015

Overzichtelijke site. Goede zoekfunctie, ook handig is dat Cameranu.nl een alternatief biedt voor datgene wat je zoekt...

Vandaag besteld, morgen geleverd :-)

Wat hebben ze niet...

Zie vorige opmerkingen...

M.S. 01 05-07-2015

informatieve website en bestelfunctie

vlotte levering en duidelijke informatie

ook bij klein artikel ruime keus

voor mij geen minpunten

Veel plussen, geen minnen en voor een goede prijs

anneke77 05-07-2015

De website is handig ingedeeld en de beschrijving bij de camera's klopt prima

snelle levering

Er is een hele grote keus uit goedkope èn dure artikelen, allemaal met een duidelijke omschrijving, zodat vergelijken heel gemakkelijk is

Fijne winkel!

Prima webwinkel, waar je goed de diverse artikelen met elkaar kunt vergelijken èn..............met bijzonder aantrekkeliljke prijzen!

rmoer 05-07-2015

5,8

Winkel is van veel gemakken voorzien, koffie en stoelen zijn geweldig. Helaas 40 minuten moeten wachten totdat we geholpen werden.

Voor elke klant wordt uitgebreid de tijd genomen, als je eenmaal aan de beurt bent is dst geweldig maar als er 10 klanten voor je zijn is het behoorlijk vervelend. 40 minuten wachten is te lang.

Ik bezoek regelmatig de site van cameranu en wilde graag een keer live de winkel zien. Had dus hoge verwachtingen van een grote snoepwinkel. Het aanbod wat openbaar te zien is vond ik enorm beperkt. Tele objectidven, spiegelreflex camera's en gadgets liggen allemaal in het magazijn en op aanvraag te zien. Ik kom niet alleen als koper maar ook als liefhebber. Impulsaankopen worden op deze manier wel onmogelijk gemaakt.

In de winkel is weinig te zien, ik heb er enkele reis 1,5 uur voor gereden maar was teleurgesteld over het aanbod. Via de site werkt efficienter.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-07-2015

Beste rmoer,

Goed u zojuist ook telefonisch gesproken te hebben.

Dank voor de complimenten betreffende het gemak in de winkel en de service die je ervaren hebt. Onze excuses voor de wachttijd op dat moment en dank voor uw adviezen.

U bent en blijft meer dan welkom op de website en in de winkel.

HaLeid 05-07-2015 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een bepaald type Samsung Camera. Vond hem makkelijk op de website van Camera.nu. Ik kon veel zoekopties invoeren en vergelijken met elkaar.Geen eindeloze zoektocht zoals je elders wel eens tegenkomt voor je bij het gezochte (soort) item bent.

Duidelijke levervoorwaarden; gratis verzending vanaf €100,00; tot één minuut voor twaalf besteld en betaald: dezelfde dag nog verzonden. Top! duidelijke retourvoorwaaden,.

Prijs is zeker concurerend; ik wilde persé een rode uitvoering van het type camera dat ik wilde hebben. Op andere websites tegen meerprijs of geen optie. Verder heel veel keus.

Goedkoop, groot assortiment

Ikbeoordeel met een 8 omdat ik (nog) niet te maken heb gehad met een aantal zaken die in de beoordeling genoemd worden; zoals een aantal dingen die onder service vallen. Ik heb de klantenservice (nog) niet nodig gehad.

Auke Bleeker 04-07-2015

Het zoekgemak op de site nodigt ogenblikkelijk uit tot een verdere oriëntering.

'S-avonds besteld en gelijk een order bevestiging, de andere dag werd het bestelde bij mij afgeleverd.

Meer dan voortreffelijk en behoefd geen nadere uitleg.

Een meer dan voortreffelijke webshop die na het plaatsen van een order en de betaling daaraan verbonden. Ogenblikkelijk tot actie over gaat. Dit is de 2e keer dat ik via de webshop hier dingen heb gekocht en ik ben uitermate tevreden. CameraNu mag wat mij betreft voortaan ook wel CameraNu and for the Future heten.

ginnekjp 04-07-2015

Goede duidelijke site maakt het gemakkelijk om de cameras te vergelijken

besteld via internet en de volgende dag heb je de gekozen camera in huis

Door het grote assortiment is het goed kiezen en vergelijken

Het was m'n derde camera op dit adres gekocht en tot volle tevredenheid. Wat staat dan een aanbeveling nog in de weg aan iemand anders?

vorige camera was FZ150. Zag bij een vriend de FZ1000 en besloot al vlug ook dit model aan te schaffen. Voldoet tot nu volledig aan de verwachtingen

RB 2606 03-07-2015

Gemak waar mee je kunt bestellen en een snelle levering

Kundig personeel

Voldoende keus

Goede winkel met verstand van zake

Prachtige camera gekocht als vervanger voor Minolta 7d

Jon West 03-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, duidelijke informatie. Alles overzichtelijk geordend.
Bestellen gaat snel en is in feite een logisch proces

Van de voortgang van een bestelling goed op de hoogte gehouden. Informatie klopt.

Voor mij de eerste site om fotospullen te zoeken. Met trefwoorden vind je vrijwel altijd wel de producten.
Aanbod is redelijk compleet voor zover ik kan nagaan.

Komen hun toezeggingen na en werken eventuele klachten goed en snel af. Prima winkel.

Uit de motivering bij de deelaspecten blijkt al dat deze winkel op alle punten meer dan aan de eisen voldoet. Goed assortiment, duidelijk gepresenteerd. Informatie op de website is helder en ter zake. Bestelproces is makkelijk en er wordt afgeleverd binnen de toegezegde tijd. Zo iets niet goed gaat wordt dat in direct contact snel recht gezet.

P. H. 03-07-2015

artikel zeer snel gevonden

's avonds na 10 uur artikel besteld; de volgende ochtend (zaterdag) om 10.15 uur in huis!

Marjolein41 03-07-2015

De website regelt het simpel voor je. Binnen een paar minuten heb je je order geplaatst

Snel geregeld en bezorgd

Ook voor wat oudere accoires kan je hier terecht

Ik denk dat ik zelf nog wel een keer hier terug kom. De naam zou ik zeker doorgeven.

Raymond Zahradnik 03-07-2015 Via de website gekocht

Veel assortimenten

Komen hun word goed na,. Vandaag bestellen morgen in huis. Heerlijk.

Genoeg voor iedereen

Ik zou deze website iedereen aanraden om te bestellen.

Gewoon een goede webshop. Die zijn woord na komt en na streeft.

Melissa de Zwart 03-07-2015 Via de website gekocht

Voor de beginnende fotograaf ideaal met vooringestelde standen

Goed bezorgd, optijd aangekomen geen problemen

Genoeg camera's zijn te vergelijken met elkander.

Goede winkel, overzichtelijke website.

Van Vliet Boomverzorging en Beheer. 03-07-2015

Relaxte sfeer in de winkel, koffie en veel te bekijken.

Gemotiveerde verkopers, nu meerdere malen geweest div. Verkopers gehad. Voor een ieder gelde dat ze vooral iets proberen te adviseren wat we zochten. Wisten we al wat we wilde konden we t product testen in de "tuin" waar ook bordjes staan om foto's op afstand te maken en te div. Producten te vergelijken.

Tot op heden de meeste uiteenlopende dingen gevraagd en altijd kunnen testen omdat t aanwezig was.

Mocht de persoon in een acceptabel straal van t bedrijf zitten zou ik deze zeker eens adviseren om langs te gaan voor een passend advies en veel keus in producten.

Ik beoordeel Cameranu.nl omdat ik zeer tevreden ben over de gang van zaken en de manier hoe ze met hun klanten om gaan.

dracula1000 03-07-2015

Gemakkelijk via enternet bestellen.

Kom je er niet uit, even bellen je wordt goe geholpen.

even snel gekeken ziet er goed uit

ik zoe deze winkel zeker aanbevelen. De winkel is goed bezig, heeft goede producten en wat de prijzen betreft van de producten. Deze zijn scherp geprijst

goed product, snelle levering en zeker niet duur. Ga zo door.

JPTV01 03-07-2015

Zeer overzichtelijke website, waar je goed kunt vergelijken en snelle service!

Fantastisch!

Helaas heb ik een ongelukje gehad met mijn camera maar Cameranu heeft het binnen 24 uur opgelost met EEN NIEUWE CAMERA!!!

Niet alleen dat ook een zeer snelle communicatie en duidelijke antwoorden op al mijn vragen.

Alles wat ik zocht heb ik kunnen vinden. A7s van Sony met 2 lenzen is mijn volgende aankoop en zeker ook bij Cameranu. En ik hoop snel daarna alles voor mijn thuisstudio zoals de 3x Falcon Eyes 900 watt flitsers met grote softboxen en backgrounds. Zoveel keus dat ik bijna niet kan kiezen en de prijzen zijn zelfs beter dan de Chinese massa sites met imitatie producten.
Zeer veel keuze voor ieder budget...

Gezien mijn ervaring kan ik niet anders dan Cameranu bij iedereen aanbevelen.

Ik was eerlijk gezegd een beetje sceptisch omdat de prijzen zo laag waren en je moet maar afwachten hoe de service is als je een maal een probleem hebt. Nou ik kan gerust zeggen dat het niet beter opgelost kan worden, 100% tevreden! Als A de hoogste score was zou ik zeggen: A+++++ TOP! :-)

JGK van Hsalen 03-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Het gehele proces is erg transparant

Deskundig advies

Erg uitgebreid

Voor deskundig advies en uitgebreid assortiment.

Sonimage 03-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site

Telefonisch goed bereikbaar en uitstekende informatie verstrekking over het aan te schaffen product.

Ruime keus uit veel aanbiedingen

Snelle levering en klantvriendelijk afhandeling

Gezien het grote aanbod van producenten was online bestellen bij Cameranu een pluspunt ten opzichte van aankoop in een winkel met beperkte voorraad. Er kon online gekozen worden uit veel modellen. Deze waren ook op voorraad aanwezig en werden snel geleverd.

Ary11 03-07-2015

Als ik iets nodig heb voor mijn hobby hoef ik niet ver te zoeken. CameraNU.nl heeft het en voor een goede prijs.

Ik heb nog maar 1 keer gebruik gemaakt van de service maar die was dan ook perfect. Mijn E-reader was niet meer te repareren en zat niet meer in het assortiment. Ik kreeg direct het aankoopbedrag op m'n rekening gestort.

In het assortiment zit werkelijk alles op fotografie-gebied, voor de beginner, amateur en professional.

Na ervaringen met andere winkels is CameraNU.nl mijn leverancier en deze beveel ik dan ook aan al m´n vrienden, kennissen en bekenden aan.

Uitgebreide website, uitstekend assortiment, juiste prijzen en een prima service.

Cloud1970 03-07-2015

via internet aanschaffen is gemakkelijk en alle reviews bekijken voor aanschaf

voor een bepaalde tijd besteld en dan de volgende dag geleverd, prima service. Er wordt ook aangegeven hoe laat ongeveer wordt afgeleverd, erg handig.

prima

goede ervaring dus zal deze zeker aanbevelen.

De printer nog maar net in gebruik maar werkt echt fijn een hele verbetering van wat ik eerst had. Over het verbruik van de cartridges kan ik natuurlijk nog niets vermelden, deze zijn gelukkig nog niet op. Dus al met al prima service en levering, tot een volgende keer.

Hendrik000 03-07-2015

Staan je netjes te woord hebben verstand van service.

Prettige winkel en goed geholpen, service is ook in orde!

internet koper 03-07-2015

Mooie compacte camera. Snel thuis geleverd.

Alles correct verzorgt.

Groot assortiment

Voor de tweede keer een bestelling gedaan en beide keren zeer tevreden.

Raphuel Pellegrom 02-07-2015

Erg eenvoudig te gebruiken webshop

Netjes en snel geïnformeerd per e-mail, en daags erna al geleverd.

Eenvoudige website, snel geleverd, precies volgens afspraak.

Wijnand Krikke 02-07-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en duidelijk.
De winkel zelf is ruim van opzet en heeft voor amateur tot professional een uitgebreid assortiment.

Je wordt altijd vriendelijk geholpen.
Geen opdringerigheid van het winkelpersoneel.
Na mijn gehuurde spullen terug te hebben gebracht stond de borg al na 3 dagen weer teruggestort op m'n rekening !

Veel keuze; van fototassen tot verrekijkers, van strobist artikelen tot e-readers. Niks is te gek of ze hebben het.

Deze winkel geeft mij het gevoel eerlijk en objectief behandeld te worden.

Deskundig personeel, no nonsense mentaliteit. Daar hou ik wel van. Mensen die weten waar ze over praten. En alles tegen een scherpe prijs !

Gurdo 02-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en rustig alles bekijken en kwamen bij jullie uit

Ruim assortiment
Merk artikelen

Omdat alles goed was factuur snelle bezorging

Inheb een goede ervaring met cameranu.nl

Ronald vd Horst 02-07-2015

Alles wijst zich vanzelf. Daarbij was het filmpje bij het product dat ik bestelde doorslaggevende factor.

's Middags besteld, en de volgende dag netjes in huis

Eigenlijk alles wat ik zo direct nodig heb is voorradig bij Cameranu.nl... en meer!!

Er zijn eigenlijk geen redenen om dat niet te doen. Enige kleine nadeel wat mij zo te binnen schiet, is dat er alleen een winkel in Urk is.

Johan van Gurp 02-07-2015 Via de website gekocht

Op zoek naar de nieuwe Lightroom versie 6 van Adobe kwam ik tot de verbijsterende ontdekking dat geen enkele winkel deze op voorraad had. Alleen MyCom in Dordrecht kon mij helpen aan de inmiddels verouderde versie 5 voor exact dezelfde prijs die CameraNu voor versie 6 in rekening brengt! Bovendien ontving ik bij CameraNu geheel gratis het 230 pagina's dikke Lightroom 6 boek Pieter Dhaeze & Hans Frederiks

Volgende dag geleverd, aangetekend zonder extra kosten op het door mij gekozen depot 's morgens om 8 uur, super!

Erg goede ervaring met CameraNu, zie boven. Ook in het verleden ook goede ervaring. Ik kocht toen een camera en ontving weken hierna een uitnodiging om, geheel gratis,mee te varen tijdens Sail in Amsterdam om de camara te testen onder deskundige begeleiding.

Karman40 02-07-2015

lekker dichtbij, producten zichtbaar eb voelbaar

Goed advies en begeleiding, kunde en kennis is in grote mate aanwezig.

Breed assortiment, veel tastbaar en beschikbaar

iemand met een duidelijke vraag zou ik gelijk naar Cameranu sturen voor persoonlijk advies

ben zeer tevreden over de wijze van service, het product en de prijsstelling van de producten

Cees uit Dordrecht 02-07-2015

Het door mij gezochte artikel was heel makkelijk te vinden op de website. De bestelprocedure verliep vlot en probleemloos.

Ik had nog een aanvullende vraag over het uitgekozen artikel. De klantenservice stuurde mij al heel snel (binnen een uur) een uitgebreid en duidelijk antwoord.

Het assortiment dat camera.nu aanbiedt is zeer groot. Een keuze lijkt mij altijd wel te maken.

Een heel groot assortiment. Een heel fijne website met een soepel lopende bestelprocedure en een (zeer) snelle levering.Ook met de klantenservice heb ik een uitstekende ervaring.

_Kristas_ 02-07-2015

Met het op zoek zijn naar apparatuur voor een fotostudio zijn we goed en uitgebreid geholpen (op een woensdagochtend - het schijnt er in het weekend druk te zijn en dan wordt uitgebreid advies lastiger)

veel op voorraad, zodat je, als je in de winkel bent, het gelijk mee kan nemen

prima geholpen en ruime keus

daro26 02-07-2015

Als je GO PRO intypt bij het zoekveld verschijnen als eerste de accessoires tbv de camera. Waarom niet meteen de camera bovenaan? Lijkt me tbv de verkoop ook beter.

Dit behoeft geen uitleg lijkt mij.

Lastige vraag. Ik was puur op zoek naar de GO PRO 4 camera.
De prijs hiervan was iig concurrerend genoeg om tot aankoop over te gaan...

Vanwege de goede prijs en snelle levering!

Ik heb bij ieder onderdeel mijn motivering geplaatst...