Deze score is berekend op basis van 2340 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

cvanmansom 10-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

On-line of in de winkel, in beide gevallen kun je gemakkelijk vinden wat je zoekt en heb je het snel in huis. In dit geval ben ik in de winkel geweest.

De verkoper weet waarover hij praat en laat ook merken verstand te hebben van fotografie, dat is erg prettig.

Veel keuze, ook wanneer je niet voor de standaard keuze voor Canon of Nikon wilt gaan.

Gemakkelijk, snel, een groot assortiment en prima aanbiedingen.

PCH van Hengstum 10-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zowel de website als de klantservice zijn zeer klantvriendelijk.

Het advies in de winkel bij mijn aankoop is voortreffelijk. Ook het retourneren en omruilen is geen enkel probleem. Een zeer vriendelijke klantenservice.

Ruimschoots aanwezig, zowel voor de amateur als voor de meer ervaren fotorgraaf.

Een zaak waar ik zowel online als ter plekke zaken heb gedaan, met altijd een zeer positieve ervaring. Zonder meer een aanrader.

KK Foto 10-05-2015

Makkelijk gevonden via Google. Simpel bestelproces, top!

Ruime keus en kwalitatief super!

Top!

Heel handig dat je zelf de leverdatum aan kunt geven

Natuurkijker 10-05-2015

Website is ondanks het zeer ruime aanbod goed toegankelijk. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om in de winkel e.e.a. zelf te bekijken en te vergelijken.
Ik heb deze keer in de winkel gekozen en gekocht. Eerdere ervaringen met website waren prima.

We hebben in de winkel een kijker uitgezocht en gekocht. Service was prima. Nadat verkoper onze wensen/eisen had geïnventariseerd kwamen er 8 kijkers op de toonbank (het ging om een 8 x 20 kijker). Eerst liet hij ons zelf bepalen welken ons qua kijkgemak bevielen. Toen een paar hints waar ook op te letten. Tenslotte kwamen de prijzen. We kwamen op een van de goedkoopste uit. Geen enkele druk om een duurdere te kopen. Kortom prima klantgericht optreden. Chapeau

Assortiment is uitermate groot. In combinatie met deskundige verkoper is dat goed te behappen. Als er alleen maar dozenschuivers waren was het een ondoorgrondelijk oerwoud geweest. Nu een overzichtelijk geheel met voor elke wens wel een aantal keuzes

Assortiment uitermate groot. Prijsstelling is best oké en als je er zelf (online) niet uitkomt: ga gewoon naar Urk, je wordt uitermate correct en goed geholpen

Prima zaak; goede service en prijzen mogen er zijn.

MirH 10-05-2015

De site is overzichtelijk en biedt de mogelijkheid om meteen assessoires mee te bestellen met korting. Hartstikke handig, want ik zou daar zelf niet aan denken.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe camera. Ik heb er zelf voor gekozen om bij de winkel langs te gaan in Urk. De verkoper nam alle tijd voor me en legde rustig alle voor- en nadelen uit van het product dat ik wilde aanschaffen. Dat gaf mij het gevoel dat ik echt gehoord werd en dat ze me niet zomaar een product wilden verkopen. Ik heb de camera nu een paar weken en fotograferen wordt steeds leuker. Dank!

Bones0417 10-05-2015

zeer duidelijke pagina.
alles overzichtelijk en vindbaar.

ik heb gebeld met cameraNU.nl en kreeg een duidelijke uitleg wat voor mij van toepassing is.
Vandaag besteld voor 20 uur, morgen al in huis.
ben zeer tevreden.
Het enige wat ik mis, een glazendoekje.

genoeg keuze uit héél veel producten en de prijzen zijn ook goed.

het product wat ik heb besteld voldoet voor 99% aan mijn verwachtingen. het enige wat ik miste was, een glazendoekje.

N. Smit 10-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Makkelijk gevonden, voor de deur kunnen parkeren, bij binnenkomst moest je een bonnetje trekken, dat was even nieuw voor mij en het was mij even niet helemaal duidelijk waar ik precies voor moest kiezen in het menu. Ik wilde apparatuur inruilen en eventueel kijken voor iets nieuws, dus gekozen voor aankoop met advies. Uiteindelijk bleek dit helemaal prima te zijn!

Service is klantvriendelijk, netjes, eerlijk, duidelijk en met een portie humor. Ik kan niet bedenken wat ik hierover zou kunnen aanmerken als minpunt.

Voor ieder wat wils, zoveel te zien. Het is als een snoepwinkel voor kinderen maar dan qua fotografie apparatuur voor iedereen die zich bezig houdt met fotografie.

Ik zou de winkel zeker aanbevelen, de ruimte, het assortiment, het personeel, alles is dik in orde dus van mij een duim omhoog hoor.

Bijna alleen maar tienen, hoe is het mogelijk? Wil ik zo graag slijmen? Neen, zeer zeker niet. Ik ben gewoon ontzettend goed en vriendelijk geholpen en dat mag gezegd worden. Ik had een groot aantal vragen die allemaal zijn beantwoord. Ik heb geen groot bedrag uitgegeven, een kit om mijn lens schoon te maken en de missende lensdoppen voor mijn camera aangeschaft maar het mocht jullie vriendelijke houding niet drukken. Ik heb daarnaast een lens ter reparatie aangeboden, de lens is eerst uitgebreid getest om te zien wat het probleem precies was. Er is hier netjes de tijd voor genomen dus ik kan eigenlijk alleen maar goede woorden voor jullie over hebben. Als ik om mij heen meeluisterde hoe er met andere klanten werd omgegaan, verschilde dat niet met mijn ervaring dus eigenlijk zijn jullie goed bezig! Dank jullie wel en mocht er binnenkort een nieuwe lens of camera aangeschaft moeten worden, weet ik een super goed adres... Dank jullie wel!

Cilia v S 10-05-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden op de dite

Voor het eerst wat besteld en daardoor een paar keer gebeld.
en kreeg duidelijk informatie echt top

Op camera gebied is er echt bijna alles wat je nodig hebt

Ik vind het zeker een aanrader om mensen om mij heen die iets zoeken op canera gebued bij jell iets te bestellen

Ik was op zoek naar CF kaart die hadden ze hier niet in de buurt. En ik had wel eens van jullie gehoord via een oud collega van mij. En inderdaad was rr bij jullie genoeg keuze. En een snelle levering echt top

Saar58 09-05-2015

Je hoeft de deur niet uit. Makkelijke website met goede zoekfunctie, dus snel besteld en snel geleverd.

Snelle levering. Wel jammer dat er geld gerekend wordt voor betalen met de creditcard.

Ruime sortering, goede prijzen.

Duidelijke website, goede prijzen, makkelijk bestellen en snelle levering.

Duidelijke website, goede prijzen, makkelijk bestellen en snelle levering.

RenévdB1962 09-05-2015

Veel keuze tegen een fatsoenlijke prijs.

willemsr 09-05-2015

Miste in begin de beschrijving. Toch het was duidelijk genoeg om snel de juiste handelingen te doen.
Is goed gelukt.

Zeker na een aarzeling om online bestellingen te doen, gekozen in vertrouwen voor Cameranu. Dit vertrouwen is zeker niet beschaamd, integendeel. Goede info, goed begrijp baar. Uitstekend.

Artikel was op voorraad.

Het door mij gekozen artikel was in voorraad. Ondanks mijn twijfel, heb ik gekozen voor dit bedrijf. Een gevestigde naam in foto wereld. Dit zal toch zeker wel verantwoord zijn? Inderdaad! Artikel werd keurig bezorgd volgens afspraak. Ik heb tijdens de mozaik week in Noord_ Holland voor eerst gebruik gemaakt artikel. Ondanks storm wind zijn beelden gefilmd, stabiel en rustig. Een geweldige verbetering! Ben blij met artikel. Schouder statief.

Gerrit B 1958 09-05-2015

lekker rustig in de shop rond kunnen kijken

prima uitleg

In de winkel zelf helaas niet veel "live " camera's "aanweizg

mooie winkel prima en professionele uitleg

mooie winkel prima en professionele uitleg

M van der Meulen 08-05-2015 In de winkel gekocht
URK

Wij zijn nog mensen van even zien en voelen internet kopen ligt ons nog niet zo.
Wij moeten altijd even een tijdje reizen.

De service is prima, als je als klant aan de beurt bent, heeft het personeel alle tijd

Er is een goed assortiment aan wezig

In de winkel is goed overzicht.Als klant kun je even rustig naar de spullen kijken

Over de winkel zijn wij tevreden. Het enige punt is als wij soms wat vergeten te kopen, dan moeten wij even reizen

Pixelz 08-05-2015 Via de website gekocht

Vanwege foutje op de website telefonisch besteld en prima geholpen

Nog geen issues gehad met mijn aankoop dus kan niet veel over service zeggen maar bij eerste telefonische contact bij bestelling was de medewerker vriendelijk en behulpzaam.

Ze hebben heel veel dus prima.

Goede prijs en snel geleverd, dus zoals het hoort.

Prima eerste ervaring met cameranu.nl.

johanna 6 08-05-2015

Wat ik wou hebben vond ik niet op de site.

Gebeld met cameranu.
Zo vriendelijk en correct geholpen.

Heel veel op de site en anders een telefoontje.

Gewoon omdat ik erg tevreden ben

gertie2 08-05-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Door een slecht gebouwde microfoon ophanging leek een eerder gekochte Rode videomicrofoon onbruikbaar te worden. Zonder problemen werd een verbeterder versie van de ophanging die €59,95 kost gratis thuisgeleverd.

In de loop van de jaren heb ik een aantal producten gekocht. Via de telefoon werd ik steeds snel en deskundig geadviseerd voordat ik een aankoop deed.

Mee dan 2 jaar geleden heb ik een Rœde videomic bij cameranu gekocht. Prima ding, maar met één probleem; de ophanging. Kleine kwetsbare rubbertjes moesten de mic op zijn plaats houden. Op reis is dat niet handig en de rubbertjes knapten na een tijdje. In december 2014 bestelde ik nieuwe. Die waren helaas niet direct leverbaar. Ik heb de importeur aangeschreven en die heeft voor mij een setje uit een mic gehaald en opgestuurd. Hierdoor kon gelukkig ik prachtige opnames op mij reis over de route 66 in de USA maken. Thuis gekomen nog geen rubbertjes. Vorige week gebeld met de klantenservice. Resultaat een gratis verbeterde versie van de shockmount ( in de winkel toch €59,95) dat vind ik nog eens service. Cameranu is voor mij een betrouwbare partner! Top!

SickQuilver 08-05-2015

De website is overzichtelijk, had snel gevonden wat ik nodig had. Ik heb gebruik gemaakt van een voordeelset. Zo heb ik het juiste hoesje gevonden bij de camera's. Omdat wij deze deze camera's al gebruikte op heg werk heb ik extra hoesjes besteld.

In een woord goed en zakelijk. Door het gebruik van de voordeelsets en dezelfde extra hoesjes is er bij het verwerk-systeem van CameraNU.nl iets foutgegaan, de hoesjes van de voordeelsets ontbraken. Dit kwam pas naar voren toen ik de verzendbevestiging kreeg. Ik heb gelijk een mailtje gestuurd. Binnen 4 uur was ik gebeld en was het opgelost. Perfect

Ik had snel gevonden wat ik nodig had. Ik heb nog gekeken naar alternatieven genoeg keuze. Maar uiteindelijk voor het vertrouwde gegaan.

Uitgebreid, en uit stekende service. Wat je van een (web) winkel verwacht!

Snel gevonden wat ik nodig had en de verkeerde verwerking van bestelling is zeer netjes en zakelijk opgelost.

macsteenaart 08-05-2015

Bestellen blijkt eenvoudig.

Nadat de klantenservice in eerste instantie foute informatie had gegeven en ik hen, na telefonisch contact met Samsung daarop wees, was men zo sportief dit toe te geven en de informatie op de site in een handomdraai bij te werken. Dat vind ik niet enkel klantgericht maar ook respectvol.

Ik kon vinden wat ik wilde.

ben volledig tevreden.

In korte tijd had ik veel contact met de klantenservice. Steeds kreeg ik snel een reactie. In eerste instantie niet de juiste informatie maar men kwam daarop terug. Ik vind dat opvallend voor een webshop. De klant lijkt nog mens en koning.

larsvanr 08-05-2015

Overzichtelijke website, duidelijke instructies, af en toe zijn sommige accessoires minder makkelijk te vinden via product waarbij het hoort (bijv. LCD-screenprotector bij DSLR).

Tot laat bestellen en volgende dag in huis, veel op voorraad, ook op te halen (en te reserveren). Winkel minder makkelijk te bereiken (zeker qua OV).

Veel producten, veel op voorraad, adequate prijzen/prijsaanpassingen.

Absoluut aan te raden. Prima en passende service, kundig personeel (zowel in de winkel als telefonisch) en een autoriteit in de branche.

Corason 08-05-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er is bijzonder veel te zien maar soms moet je even wachten op het bediening.

Zeer gemotiveerd personeel met veel verstand van zaken, die advies geven waar je wat aan hebt.

Een zeer complete verkoopplaats waar je soms een beetje hebberig van wordt. En wat er eventueel niet kan snel worden besteld.

Je gaat er zelden coor niets naar toe.

Een motiverende winkel waar ik graag kom om mijn hobby te kunnen blijven uitoefenen.

ArnoE 08-05-2015

In alle opzichten goed geregeld en verzorgd.

Levering supersnel. Verpakking keurig verzorgt. Nazorg.. hopen dat het uitblijft.... maar uitgaande van een vorige bestelling, is dat goed geregeld.

Ze hadden wat ik zocht :)

Tja, zie bovenstaande. Tot op heden een tevreden klant.Go

Goede en snelle levering. Ervaring bij een vorige aankoop mbt service. Vlot, snel, beleeft en niet moeilijk doen.

pd63 08-05-2015 Via de website gekocht

Gewoon een zeer eenvoudig bestel proces.
De stappen zijn eenvoudig en men wordt gewezen op eventuele voordeelsets die men in de aanbieding heeft alvorens men definitief bestelt.

Zeer goede service. Men reageert zeer snel op vragen via email.
Er was bij postnl tijdens de verzending een fout gemaakt. Cameranu.nl heeft hier heel goed zelf actie in ondernomen en mij continu op de hoogte gehouden.
Absoluut een zeer groot compliment waard.

Wandelend door de site bemerk je dat ze een zeer uitgebreid assortiment op voorraad hebben.

Absolute aanrader gezien mijn ervaring (zie service).
Het geleverde product (occasion) was zoals beschreven op de site. Niet van nieuw te onderscheiden.

Ik geef nagenoeg nooit mijn mening over aankopen, behalve als het werkelijk uiterst waardeloos of onbekend goed is. Het laatste is hier het geval.

S.H. Wolf 08-05-2015

Groot assortiment voor ieder die wat zoekt. Hier kan je het vinden

Hoop op voorraad makkelijk en betaalbaar

Dennis Raad 08-05-2015 Via de website gekocht

Bij de eerste zoekopdracht had ik gelijk het juiste product in beeld.

Mijn product is netjes op de afgesproken datum afgeleverd.

Het assortiment is voor mij ruim voldoende. Alles wat ik nodig heb voor mijn hobby is aanwezig.

Ik zal de site en de winkel bij iedereen aanraden. In zowel de winkel als op de website is voldoende assortiment om tot een juiste keuze van aanschaf te komen.

Ik ben zeer tevreden over CameraNu. Ik heb enkele jaren geleden in de winkel mijn eerste camera gekocht, dit was en Sony DSC-HX200, waarmee ik nog steeds fotografeer. Heb sinds kort een Sony alpha SLT-A58 erbij waarvoor ik onlangs 2 batterijen online heb besteld. Ik heb op mijn verlanglijstje nog enkele dingen staan waarvoor ik binnenkort nog naar Urk kom.

Koos 2013 08-05-2015

De winkel is goed bereikbaar en parkeren geen enkel probleem (gratis).

Je krijgt alle aandacht en tijd bij het beantwoorden van vragen.

Zeer ruim.

JPHW 07-05-2015

Makkelijke website. Winkel is makkelijk bereikbaar.

In de winkel geweest. Geduldige en rustige uitleg van gebruik apparatuur.

Bijna alles te koop, nagenoeg alles van topkwaliteit.

waar voor je geld

Ik ben positief. Had probleem met Ideal, werd vlot telefonisch geholpen. Probleem bleek aan mijn zijde te liggen. Werd daarna vlot in de winkel geholpen.

J.Oppewal 07-05-2015 In de winkel gekocht

Gemakkelijk bereikbaar

Goede verkopers die weten waarover zij spreken. En de service is geweldig goed. Ook voor eerdere gekochte artikelen.

Veel keuze in toestellen met goede afgestemde prijzen die in de markt te koop zijn.

Heb al diverse kennissen en familie het bedrijf doorgegeven.

Al met al een zeer prettig bedrijf met veel service.

Derreck 07-05-2015

Ik wist wat ik moest hebben en hierin was geen andere keuze. Maar het gemak waar ze je mee te woord staan is prima.

Bij al mijn bezoeken ging ik blij weer naar huis en niet alleen omdat hetgeen ik graag wilde had gekocht. De vraagstelling van de verkopers zijn plezierig en je kunt er wat mee.

Ruime keuze. Maar ik moest de laatste keer alleen een bepaald boek hebben. Het was aanwezig en daarmee de aankoop gedaan.,

Een prettige winkel waar je prettig en zeer deskundig geholpen wordt. Wel vind ik een deel van de winkel te donker. Als je met helder weer (zonnig) binnenkomt zie je bijna een halve minuut niets. Verder zeer goed.

Een goed bedrijf. Ik kom graag vanuit Apeldoorn naar Urk om daar mijn foto-inkopen te doem.

Ton Schimmel 07-05-2015

goed, met het 'afhaal' systeem ideaal als je wat via internet hebt besteld, snel en goed geholpen

uitstekende service, ongeacht het aantal mensen in de winkel, wachttijd soms wat lang maar heb ik er graag voor over je weet dat ze ook alle tijd voor jou hebben

uitgebreid assortiment, ook om te proberen.

zou deze winkel zeker aanbevelen, een webshop met ouderwetse service en verstand van zaken!

Huppelmup 07-05-2015

Veel producten en snelle levering

Snelle levering en geode voorraad

Keuze uit zeer veel producten

Het is mij goed bevallen

Het product wat ik wilde kopen was op veel plekken uitverkocht, maar bij cameranu.nl gewoon op voorraad. De volgende ochtend had ik hem in huis!

Marrrrrt 07-05-2015

Je kruipt gewoon achter je laptop en kijkt bij je favorieten.

Atijd op tijd. Geen dag te laat !

Veel op voorraad !

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb nu voor de 2e keer iets gekocht bij Cameranu.nl, tevredenheid alom !

gewoonanna 07-05-2015

De producten waren gemakkelijk te vinden op de website en duidelijk aangegeven.

Ondanks de feestdag had ik mijn producten al binnen twee dagen in huis. Erg goede en fijne service!

Ik zou de winkel zeker aanbevelen aan iemand anders.

Zeer tevreden over het product en de levering van het product! Snel en betrouwbaar.

Giovanni Nunspeet 1942 07-05-2015

Heel gemakkelijk te vinden, sowieso al via het zoekmenu

de snelheid en de manier waarop je van allerlei nuttige informatie over de verzending en de factuur krijgt is TOP!

de voorraad moet wel overweldigend zijn, zelfs een instellamp voor een studioset van 5 jaar geleden is op VOORRAAD !!

De manier waarop je hier als klant gewaardeerd en behandeld wordt is in één woord: voortreffelijk!

Wat kan ik hier nog meer aan superlatieven toevoegen? Ervaar het zelf en ga naar Cameranu.nl in Urk voor het meest deskundige advies, kopje koffie er bij, en het grootste assortiment!

b.schoemaker1984 07-05-2015

Een mooie cameralens gekocht. Hele mooie overduidelijke site.

Bertrand Verbeek 07-05-2015

Ik geef geen tienen, maar goed het bestellen via de website is een fluitje van een cent.

Het product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Echter na de bestelling ontving ik het bericht dat er iets mis was gegaan met de verzending. Ik zou de volgende dag gelijk worden bericht. Er werd, in het automatisch gegenereerde bericht, geen reden opgegeven. Dat zou wel zo prettig zijn geweest. Je wordt toch achterdochtig wanneer je voor het eerst bij een webwinkel bestelt...

Ik werd die volgende dag niet gelijk bericht, ik ontving echter in de middag een bericht dat mijn bestelling verzonden was. Ook hier was iets meer informatie wenselijk geweest.

Het product heb ik uiteindelijk een dag later dan bedoeld ontvangen. In mijn geval was dit nú geen probleem, maar wanneer je een zending plant op een vrije dag kan dat maar zo wél het geval zijn.

Met het bovenstaande in acht genomen zou men aan de communicatie m.b.t. verlate verzendingen meer aandacht kunnen/moeten besteden.

Voor mij zijn een goede service en communicatie vooral belangrijk. Wanneer een zending onverhoopt later komt, is een goede en volledige berichtgeving daarover essentieel.

Marja Steeman 06-05-2015 Via de website gekocht

kon alles prima vinden op internet

super duidelijke filmpjes

prima

goede prijs en duidelijk door filmpjes

erg handig om online te kunnen kopen

Rick 1970 06-05-2015

Alles perfect gesorteerd zodat je in een oog opslag bij het juiste artikel zit.

Woensdag avond 28 april besteld, donderdag ochtend met Postnl thuis bezorgd.

Alles wat ik zoekt of nodig hebt voor mijn fotohobby hier in de webshop te vinden

Mijn aankopen heb ik als zeer goed ervaren, dit wens ik een ieder ander ook toe.

De aangekochte artikelen zijn precies zoals beschreven en goed verpakt verzonden. Dit tegen de laagste en zeker concurrerende prijs die er te vinden was op het moment van kopen in, veel webshops of winkels roepen wel dat zij de goedkoopste zijn of met de prijs mee zakken van de concurrent, CameraNu.nl hoeft niet mee te zakken of te roepen, zij zijn gewoon de goedkoopste met een snelle verzendservice en uitgebreid assortiment.

Uncledomie 06-05-2015

Overzichtelijke website

Supersnelle levering

Ruime keuze

Gewoon top

FredMeuff 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site waar alles goed op geordend was en zodoende makkelijk te vinden.

Vele mogelijkheden met voldoende beoordelingen waar je iets aan hebt.

's Avonds om 22:00 uur besteld en de volgende dag om 11:00 uur had ik het al in huis. Geweldig!!!!!

Ik ben zeer tevreden met mijn producten en dus ook met cameraNU. Wat ze beloven komen ze ook na. Producten goed verpakt en tijdig aanwezig.

suuz1978 06-05-2015

Makkelijke site en snelle levering.

Uitgebreid assortiment

Zeker aan te bevelen.

Toegankelijke en prettige site. Snelle en veilige levering.

Joop Lankhaar 06-05-2015 Via de website gekocht

Zowel in de winkel als on-line dé foto- en videoaanbieder.

Regelmatig stel ik een vraag over een product dat professioneel wordt beantwoord of opgelost!

Alles wat een foto- of videograaf nodig heeft is er te vinden.

Zeker de moeite waard om in ieder geval eens een kijkje te gaan nemen.

Al jaren koop ik bij Cameranu naar alle tevredenheid. Goede voorlichting, inruilmogelijkheden plus mensen achter de toonbank die weten waar ze het over hebben.

Alfred J 06-05-2015

Op de website mij goed kunnen oriënteren op al die aspecten die voor de aanschaf van een nieuwe camera voor mij van belang zijn

Na voorselectie langs gegaan in Urk. Werd hier uitstekend ontvangen en zeer vakkundig werd mijn selectie vergeleken met vergelijkbare camera's

Op de website een groot assortiment waarbij het door mij gewenste type camera snel te vinden was

goede site, vakkundig personeel, groot assortiment en scherpe prijzen

Zie bovenstaand

Joop Mak 06-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

De opzet macrolens is simpel te plaatsen en te verwijderen.

Uitgebreid advies en er wordt zeker niet geprobeerd een duur product te verkopen. Men luistert naar de koper en komt dan tot een advies.

keus genoeg.

Geen opdringende , maar op maat gemaakte adviezen.
Ondanks dat het er wel eens wat druk kan zijn waardoor de wachttijd wat kan oplopen. is het het wachten wel waard.

Ik vind het kopen via camerau.nl via internet wel prima en snel, maar voor advies is een bezoek aan de zaak in Urk zeker de moeite waard.

NX 06-05-2015

Duidelijke website. Ik wist al welke camera ik wilde en verschillende opties snel te vinden. Ook handig dat eventuele accessoires meteen te vinden zijn. Zouden wat mij betreft nog wel meer opties mogen staan en niet alleen in pakketvorm.

Alles kwam keurig verpakt precies binnen de afgesproken twee uur.

FotoMaskaGrafia 06-05-2015 Via de website gekocht

Heel erg makkelijk te bestell

Altijd professional en aardige mensen

Garantie van professionaliteit!

Anita06 06-05-2015

Duidelijke website, zoekfunctie werkt ook goed.

Zeer korte reactietijd op welke email dan ook. Altijd meedenkend.

Vriendelijke mensen, altijd bereid te helpen. Reageren zeer snel op emails. Extra fijn is dat er een daadwerkelijke winkel is, dus je kunt er altijd naartoe.

R Kimmelaar 06-05-2015

Overzichtelijke productcategorieën op de website.

Zelden nodig, maar soepel en snel.

Overweldigende keuze, heb nog nooit iets niet gevonden.

Ik heb alleen positieve ervaringen met CameraNU.nl

Al meerdere jaren bestel ik naar volle tevredenheid bij CameraNU.nl. Doorgaan zo!

mandersp 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Snelle service en snel aangekomen

Heel veel dingen zijn er te bestellen

Snelle bestelling, duidelijk en gemakkelijk.
Daarbij ook nog de goedkoopste.

Cameranu.nl maakt waar wat die zegt. Een snelle levering en netjes verpakt

Maurice65 06-05-2015

Duidelijke website, waar eenvoudig naar producten is te zoeken.
Betalingen via IDEAL maken het doen van de bestelling eenvoudig met het achterlaten van een beperkte hoeveelheid gegevens.
Het bestelproces zelf is overzichtelijk en wordt via de Track en Trace keurig op de hoogte gehouden betreft de verzending.

Uitstekende service rondom het bestelproces. Netjes op de hoogte gehouden van de status en artikelen tegen marktconforme prijzen.

Zeer uitgebreid assortiment waarbij ook alternatieven tegen lagere prijzen worden getoond.

Gezien de ervaringen zeker een webwinkel die ik graag bij anderen onder de aandacht breng

burnacid 05-05-2015

Makkelijke webshop

Makkelijk en snelle info via social media (Facebook)

Goed up to date ook het nieuwste model goed leverbaar