Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

suzanne nijmegen 28-01-2015

ik moest even wennen aan het feit dat het stoeltje niet uit zichzelf stabiel staat. maar als je er eenmaal op zit zit het stoeltje heerlijk.

veel spullen voor goedkope prijs

hoge mate zoals gezegd veel artikelen en goede service.

Ik bestelde de walkstool na lang nadeneken toen ik hem binnen kreeg binnen 24 uur, was ik verbaasd over de pootjes en dat hij niet stabiel stond op zichzelf, hierover telefonisch en per mail contact gehad met camera nu, dit bleek juist zo te horen na een dag wilde ik het stoeltje toch houden en ik ging ermee de sneeuw in en kon heerlijk uitrusten. Super

hen88 27-01-2015

Het reizen is het wel waard, je kan alles zelf even uitproberen

Ik vind het advies in de winkel altijd erg fijn. Eerlijk ook al is dit niet in het voordeel van hun. Mensen met ervaring is erg belangrijk

Compleet!

Alleen maar goeie ervaring en als het eenmaal goed is wil je niet meer anders

Bobje3010 27-01-2015

Fijne en overzichtelijke website. Bij elke product staan ook uitgebreide specificaties.

Er was helaas een storing tijdens het betalen van mijn product. De bedoeling was om het via Ideal te betalen, maar heb het vervolgens via overschrijven via bank gedaan. Dus de camera was was een dag later binnen.

Zeer uitgebreid assortiment!

Overzichtelijke winkel en een officiële dealer van cameraproducten. Altijd fijn. Een paar jaar terug ook een camera gekocht bij Cameranu, was na een jaar een storing in de lens was snel en kosteloos gerepareerd. Service is één van de kenmerken van Cameranu.

Uitstekende winkel + webwinkel. Ruim assortiment en goede service.

Ferdinand72 27-01-2015

Lekker dichtbij

Lang wachten bij aankoop. Toen verkeerde kaart meegeleverd. 5 à 10 minuten wachten op servicebalie en vervolgens nog heel lang wachten voor vrijkomende balie. Was fout CameraNu. Wilde eigenlijk snel nieuwe kaart ophalen

Goed assortiment

Speciaalzaken.

phd 27-01-2015

Vanuit je stoel een bestelling plaatsen. Makkelijker kan niet.

Ik kreeg netjes een mailtje wanneer het product weer op vooraad zou zijn.

Genoeg keus, ook de keus om een accu te kopen van een ander merk.

Waarom niet? Goedkoopste winkel die ik kon vinden met een snelle levertijd.

Hans Hengelo 27-01-2015

Prima winkel. Ondanks het nummertjes systeem snel aan de beurt

Keurig geholpen en van advies voorzien

Op internet de spullen al uitgezocht, in de winkel de zaak bekeken en gekocht.

Goede service, prima winkel zeker een aanrader voor iedereen

Dhr. A. Willems 27-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede uitleg.

Snelle levering.

Groot assortiment. BlackRapid R-Strap RS-Sport en accesoires bijna nergens meer te verkrijgen behalve hier.

Scherpe prijzen en ruime keuze.

Op internet gezocht en hier de BlackRapid R-Strap RS-Sport gevonden. Tevens ook de accesoires. Snelle levering (volgende dag al in huis). Factuur en afleveradres zelf te kiezen

Willem54 27-01-2015

Overzichtelijke site met een goede zoeksleutel, waardoor ik het gewenste artikel snel had gevonden. Zowel op type als op merknaam.

Snelle levering zoals ook aangegeven op de site. Maandag besteld dinsdag al in huis, perfect.

Prima assortiment, A-merk artikelen maar ook andere merken waardoor je een goede keuze kunt of je meer of minder uit wil geven.

Goed assortiment met A merk en andere merken. Ruime keuze goed overzichtelijk en een goede beschrijving bij het artikel.

Al vaak iets gekocht bij Cameranu.nl en nog nooit spijt gehad van hetgeen ik gekocht heb. Goede service ruime keuze en een goede beschrijving van de producten. Zeker de moeite waard om ook hier even te kijken bij het maken van een keuze.

bolle71 27-01-2015

Goede en duidelijke uitleg op de side

Geen onverwachte dingen

Goede snelle service voor goede prijs !!!

Pieter-61 27-01-2015

Lekker thuis achter de PC je spullen uitzoeken en bestellen.

Als er iets niet op voorraad is zie je het direct en kun je aangeven per mail op de hoogte te worden gebracht als het gewenste artikel weer aanwezig is.

Alles wat ik maar kan verzinnen hebben ze of kunnen ze leveren voor zeer scherpe prijzen.

Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering. Wat wil je nog meer.

Blijf zo doorgaan.

LvdB-VisueleMedia 27-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zeer deskundig personeel. Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn met de reeds in mijn bezit zijnde apparatuur. Er wordt met de klant naar de beste oplossing gezocht en niet de duurste.

Alles wat ik gebruik (nikon) is op voorraad en voor een concurrerende prijs

Er wordt goed geluisterd wat je wil. Het advies is voor jou de beste, (en niet de duurste) oplossing. Heb je nog vragen kan je deze altijd stellen (tel/mail) en dezelfde dag het antwoord.

CameraNu is een prettige zaak om je apparatuur te kopen. Deskundig personeel en de prijs is gewoon goed. Daarnaast voel je je niet gedwongen om iets te kopen als je dat niet zeker weet.

Wim van Berlo 27-01-2015 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden

Staan klaar voor vragen en komen de afspraken na.

een ruim aanbod van artikelen

Veker hier gekocht. Altijd naar tevredenheid

Een winkel waar je nog als klant wordt behandeld.

rtpictures 27-01-2015 Via de website gekocht

Snelle levering!

Klant-tevredenheids-garantie. Daar staan zij er merkbaar duidelijk voor. Echt een top-service!!

Kan tot nu toe alles vinden wat ik nodig heb.

Goede kwaliteit en een hele goede service.

Ik heb hem nu alweer ruim een maand in gebruik. Hij past er goed op, voelt degelijk aan en ziet er goed uit! Een echte aanrader dus. Ik had eerst van een ander merk besteld maar was helemaal niet tevreden over. Mocht gelukkig omruilen met deze. Wat een TOP- service!! Bedankt!!

Jack2605 27-01-2015

Tientallen bedrijven leveren al binnen een dag dus het begint heel gewoon te worden

Er is gewoon op tijd geleverd. Keurig. Cameranu heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen.

Ruim assortiment en up to date.

Zeker aanbevelen waaronder nog een aantal anderen.

Een bedrijf krijgt van mij pas een extra aanbeveling als de service daar aanleiding toe geeft. Daar was hier nog geen sprake van. Dat wordt pas interessant als er iets fout gaat. Hoe snel en professioneel wordt er dan gehandeld. Als je meerdere keren producten probleemloos besteld en ontvangt zal de balans steeds positiever uitpakken.

Wim Sch 27-01-2015

Goed overzicht van het aanbod.
Bestellen verliep zonder problemen.

Bij navraag wanneer het pakje zou komen, kreeg ik op een vriendelijke wijze antwoord.

De bestelling verliep prima en was de volgende dag binnen. De harde schijf bevalt prima. Het is een robuust apparaat dat snel werkt.

wiel 27-01-2015 Via de website gekocht

procedure bestellen gaat vlot

In goede staat ontvangen en info over verzending

goed is goed.

Al andere rugzakken gehad, maar die voldeden niet aan mijn verwachting. Ik wilde deze functionele rugzak, waar het statief snel en gemakkelijk in kan worden opgeborgen. Daarnaast zeer veel ruimte voor andere apparatuur. Rugzak niet overal verkrijgbaar, maar gelukkig wel in assortiment bij CameraNu. Echt een rugzak, geschikt voor alle apparatuur die je gebruikt bij de natuurfotografie, maar ook voor andere doeleinden. Zelfs mijn verrekijker kan ik er in kwijt.

Lotte Bink 26-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen is heel makkelijk

Duidelijk contact over je bestelling

Ruim assortiment

Zeker wel

Fijne webwinkel en goede service, snelle levering!

Anne_Bella 26-01-2015

Gemakkelijk te bestellen en snel in huis.

Onlangs gebeld met een vraag, de telefoniste heeft me de nodige info gegeven waarmee ik verder kon en als tevreden klant het product heb besteld.

Wat ik bij een ander vaak niet vind, vind ik hier bij cameranu.nl wel. Waardoor ik vaak hier bestel. Ook hanteren ze vaak nog een betere prijs.

Regelmatig beveel ik cameranu.nl aan bij vrienden en kennissen.

Zelf ben ik erg tevreden over cameranu.nl. De website is gemakkelijk voor producten te zoeken. Ook de product vergelijker welke in de website is ingebouwd is erg handig. Daarnaast is de prijs/kwaliteit enorm goed. Er wordt gezorgd voor een snelle levering. Ook wanneer je een vraag of een probleem hebt wordt je vriendelijk te woord gestaan en goed vooruit geholpen. Ik ben dik tevreden over deze zaak!

geve19 26-01-2015

breed en diep, en vrijwel alles op voorraad

Een van de betere internetwinkels met een groot assortiment, snelle levering en dat in veel gevallen ook nog eens tegen de laagste prijs van Nederland!!! Klasse.

AVZG 26-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Bij aankomst viel de nette entree direct op, een goede verwijzing naar toilet ( na 1,5 uur reistijd niet onbelangrijk) en alles super hygiënisch,verwijzing via nummer systeem voor het juiste loket en koffie in overvloed.alles super geregeld.

waanzinnig uitgebreid en alles kan je a.h.w. aanraken en uitproberen, nog nooit zo iets in een winkel aangetroffen.

Ik zou zeggen ga er zelf heen en uitleg is niet meer nodig, waar ik woon ben ik in 20 minuten bij een concurrent maar ik rij liever 125 km voor de ontvangst, service en uitgebreide assortiment, super eerlijke voorlichting ervaren enz.enz.

Eigenlijk heb ik er niets meer aan toe te voegen,ik overdrijf niet als ik zeg dat Cameranu.nl mijn hart heeft gestolen, na afloop maak je er een dagje Urk van en het voel of je een dag vakantie heb gevierd.

Jess02 26-01-2015

Fijn thuis besteld, niet door het slechte weer heen hoeven

Snelle service, volgende dag al in huis en goed verpakt. Betaald met ideal.

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer zeker vanwege de topservice

Goede service, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!!!

Frouwkje Herder 26-01-2015

Makkelijke website ben er erg tevreden oer

Zeer goede service telefonisch contact gehad en zeer netjes afgehandeld

Zeer breed assortiment voor fotografie zie je niet snel ergens anders een echte aanrader.
En alles van Apple zowat op voorraad.

Zou een ander zeker aanraden hier wat te kopen goede service snel en correct

Ben zeer tevreden over camera nu, goede service en gelijk geleverd.

Kimmie111 26-01-2015

Gaat snel

Geen problemen gehad

Veel

Geen problemen ondervonden

Snel, makkelijk geen problemen ondervonden.

Robbertds 26-01-2015

Producten zijn snel te vinden met de zoekfuctie. Vervolgens makkelijk te bestellen (je hoeft niet per se in te loggen) en snel bezorgd.

De producten (screenprotector en beschermkapje voor de flitsschoen) waren als enige samen te bestellen bij deze winkel. De prijs was vergeleken met de andere bekende winkels ook nog een aantrekkelijk.

Lennart Goosens 26-01-2015 Via de website gekocht

De indeling van de webwinkel is vrij overzichtelijk - al ontgaat me zoals bij alle winkels het vrij arbitraire onderscheid tussen Strobist en Studio - en het bestelproces is duidelijk vormgegeven.

Alles was er vliegensvlug; slechts één minpuntje: de verpakking van mijn oplaadbare batterijen was al open geweest, en weer dichtgeplakt met een plakbandje. Ik ga er vanuit om iets te testen in de winkel voor een klant, maar ik moet er natuurlijk maar op vertrouwen dat de batterijen niet al maanden gebruikt zijn. Dat doe ik ook, en ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar als er een etiketje met verklaring op was geplakt, had ik de service een hoger cijfer gegeven.

CameraNu.nl weet welke producten op weblogs worden besproken en in trek zijn op het moment, en heeft die ook op voorraad, zoals de lichtstandaarden die ik kocht van LumoPro.

Wat nog ontbreekt is de Frio Cold Shoe.

Zeer; de enige echte concurrent is CameraTools.nl, maar zij zijn meestal een paar euro duurder.

Een grotendeels overzichtelijke webwinkel - het kan altijd beter, maar de concurrentie heeft er veelal veel meer moeite mee - met snelle levertijd en een goede sortering. De minieme minpunten heb ik vermeld bij Service en bij Assortiment.

Ton R. 25-01-2015

Bestellen via internet gaat gemakkelijk. Maar ook en de uitstekende fysieke winkel is het prettig kopen

personeel is deskundig en neemt alle tijd om de klant te woord te staan

Alles op het gebied van fotografie is aanwezig.

Goede service en deskundigheid. Van het personeel krijg je goede voorlichting en daardoor ben je er beter af dan in andere grote winkels waar ze ook foto apparatuur verkopen.
De tijd die je nodog bent om even naar Urk te rijden is dan ook meer dan de moeite waart.

Een prettige winkel om foto apparatuur te kopen. Een goed advies en nzeker niet te hoge prijzen maken het een plezier om naar CameraNu.nl te gaan.

VOGELfotografie 25-01-2015 Via de website gekocht

via de nieuwsbrief een aantrekkelijke aanbieding gezien, klikken op de link en je bent gelijk op de juiste plek van de website.

snelle levering na de vlotte -en veilige- betaalprocedure

je kan het niet bedenken op foto/film gebied of het is op voorraad of zeer snel leverbaar.

Zekerheid, snelheid, duidelijkheid in voorwaarden en goede prijs zijn de kernbegrippen bij dit bedrijf.

In het verleden al eens op bezoek geweest in de winkel op Urk, maar via internet bestellen werkt veel makkelijker en kent dezelfde serviceverlening en vriendelijkheid als in de zaak.

bartvanes123 25-01-2015

Simpele bestellingsprocedure, niets tegengekomen wat ik niet begreep.

Je kan aangeven wanneer je je pakketje wil laten bezorgen, een functie die ik nog niet eerder heb gezien!

Groot assortiment tegen een goede prijs.

Ben erg tevreden over mijn bestelling, ik zou het zeker aanbevelen aan iemand anders.

vandermo 25-01-2015

uitgebreid, deskundig advies bij aankoop nieuwe camera. mogelijkheid van ter plekke uitproberen.
alle tijd voor alle vragen.
bij telef. vragen achteraf altijd meteen teruggebeld.

Bijzonder prettig, aandacht voor de klant. Er wordt geluisterd naar de vraag van de klant. Heb het idee dat ik altijd telefonisch met een technische vraag terecht. Dit geeft vertrouwen voor evt online aankopen.

lettinck 25-01-2015

Duidelijke uitleg door onderlegd personeel.

Tot nu toe nergens problemen mee gehad.

Goede ervaringen met alle producten die ik gekocht heb.

RJC Bakker 25-01-2015

Bestelling ging eenvoudig en makkelijk. Bezorgen ging razend snel, en was bovendien goed te volgen. Enkel positief te noemen dus.

metahofzicht 25-01-2015 Via de website gekocht

Geen gebruik van aanvullende service hoeven maken. Vlotte levering.

Zeer uitgebreid assortiment

Norman1900 25-01-2015

Goed werkende webshop met keuze in hoe/waar/wanneer je wilt laten bezorgen.

Bij een vraag via de chat hebben ze het product erbij gehaald om mijn vraag te kunnen beantwoorden.

Een goede webshop met een goede service en prijs

Dankzij de chatfunctie in de webshop heb ik vragen kunnen stellen over een product, wat niet in de beschrijving op de website terug te vinden was. Nadat mijn vragen beantwoord waren heb ik het product aangeschaft

shooter1969 24-01-2015 Via de website gekocht

Site is erg duidelijk, net als de zoekfunctie. Verder kun je rap door het bestelmenu en wordt er keurig gebeld om een tijdstip af te stemmen voor afleveren vd spullen.

N van de Gevel 24-01-2015

Goede site met voldoende informatie over de producten en makkelijk te kiezen.

supersnelle levering en telefonisch gemakkelijk te bereiken

Zeer breed en compleet

Bij vele leveranciers was de gewenste camera niet te koop dan wel met lange leveringstijden maar CameraNU.nl had deze wel (echt!!!) op voorrad en leverde deze de volgende dag keurig af. Chapeau

dhr. Mol 24-01-2015

Van achter de computer toch goed geinformeerd worden

snelle website, eenvoudig bestellen, snelle levering

elke camera die ik wilde bekijken, was aanwezig

met alle plezier en vol vertrouwen

Eric_online 24-01-2015

Fijne website en scherp geprijsd.

Ze maken waar wat ze zeggen, een dag later had ik het bestelde in huis!

Hier is een hoop te vinden, te veel om op te noemen maar als ik wat zoek kan ik het meestal hier vinden.

Deze webshop is een aanrader, ik koop hier zeker weer.

Sonja w 23-01-2015

Kleine camera, dus ook kleine knopjes.

Goede winkel en personeel.

Bijna alles te krijgen en op voorraad.

Goede winkel

Wij hebben er al meerdere camera's vandaan en dat bevalt goed.

ovdz82 23-01-2015 Via de website gekocht

Mijn vragen over de werking van het product werden direct via chat beantwoord.

Goede service en meerdere verzend opties. Zodat het goedkoper kan als je geen haast hebt

marco1974 23-01-2015

CameraNu.nl heeft een breed assortiment en een duidelijke website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Top!

Alle bestellingen zijn probleemloos verlopen. Ook het retourneren van een product werd vlot afgehandeld. Ook hier niks te klagen.

Breed assortiment, bijna alles op voorraad (met prima prijzen)dus lang wachten op een bestelling is er niet bij.

Mijn favoriete online fotozaak vanwege bovenstaande punten. Ik zou niet weten wat er nog beter zou kunnen eerlijk gezegd. Houden zo!!

Al lange tijd koop ik mijn fotografie spullen het liefst bij CameraNu.nl vanwege het brede assortiment in combinatie met scherpe prijzen en de duidelijke website/uitstekende service. Een tevreden klant!

Maurice J. Jansen 23-01-2015

Overzichtelijke website en alle info beschikbaar

Alle afspraken nagekomen en geleverd binnen de gestelde tijd

Goed te vinden wat je nodig hebt en overzichtelijk aanbod met duidelijke uitleg

Simpel, snel en zorgvuldig met de service die je mag verwachten.

h.balsing 23-01-2015

Op de website is alles makkelijk te vinden inclusief extra's

Camera Nu heeft een breed assortiment om uit te kiezen en dat is de reden dat ik hier ben ga kijken.

snel, makkelijk en goede prijzen

CameraNu is een webwinkel cq winkel waar de producten overzichtelijk zijn te vinden zonder poespas. de prijzen horen bij de laagste in Nederland. Zeer snelle levering.In mijn geval binnen 24 uur. Onbegrijpelijk maar wel fijn. Komtom een wereldwinkel.

dezedusblog 23-01-2015

Eenvoudig en snel te bestellen

Volgens afspraak: de volgende dag in huis!

Geen probleem om je portemonnee om te keren, alles is te koop

Wat moet ik er nog aan toevoegen?

pitom 23-01-2015 Via de website gekocht

Topwinkel. Ik had met spoed een verlengstukje nodig voor mijn microfoon. Ik plaatste m'n bestelling bijna rond midddernacht en de volgende ochtend werd het al geleverd. Echt top! Klein puntje: dit product werd met pakketpost verzonden (met bijbehorende verzendkosten), terwijl het zo klein was dat het ook makkelijk met de normale post had meegekund.

Henk van Zwam 23-01-2015

Een goede zoekmodule maakt dat je vrij snel vindt wat je zoekt, ondanks het enorm uitgebreide assortiment.

Vragen per email worden heel snel beantwoord.

Ze hebben véél, heel veel. Dat maakt dat je altijd wel een oplossing voor je probleem kunt vinden en anders doet de helpdesk een passend voorstel of adviseert een alternatief.

Op basis van mijn eigen ervaringen durf ik deze firma zonder voorbehoud aan mijn kennissen en collega's aan te bevelen.

Een uitgebreid assortiment, grote voorraad, goede helpdesk, schappelijke prijzen, snelle leveringen. Kortom, de ideale webshop. Wat wil een mens nog meer?

O. de Zwart 23-01-2015

Vlot werkende website, producten zaten goed ingepakt en er werd op tijd geleverd. Verbeterpunt is wel dat de koppelingen tussen het product & accessoires beter kan. De gekochte grip wordt bijvoorbeeld niet bij de bijbehorende camera getoond als accessoires.

cemi 23-01-2015

Prima webshob. Goed assortiment en snelle levering.

Wouterenneking 23-01-2015

geen opmerkingen! ik heb mijn bestelling geplaatst en kon er direct een extra toebehoren bij uitkiezen! super gemakkelijk! ik raad wel aan een ski-optie te maken dus een gopro met helmet mount in een combinatie!

zoals eerder vermeld een go pro + helmet mount + 32GB. Die combinatie is super voor de wintersporters onder ons!

groot assortiment leuk filmpje na de bestelling en goede producten voor een goede prijs!

ik bestelde mijn gopro bij jullie en ben erg tevreden over hoe snel mijn product binnenkwam! goed en veilig verpakt dus ik maakte me nergens zorgen over! ik raad deze webshop aan simpel weg door het assortiment en de snelle levering!

Karin ten Napel 22-01-2015

Online shoppen is heel makkelijk, maar er is zoveel daarom vind ik het zelf altijd heel fijn om even naar de winkel te gaan waar je uitstekend geholpen wordt!

Zeer goed geholpen, goede informatie verkregen en heel behulpzaam. Er wordt echt de tijd voor je genomen!

Ze hebben alles wel!

CameraNu is gewoon een hele goede winkel, ze hebben alles wat er te wensen valt en ook nog eens uitstekende service! Het personeel weet waar ze over praten en nemen echt de tijd voor je zodat jij met het beste product voor jou thuiskomt!

henny29 22-01-2015

Een heel fijne winkel en deskundig en goed personeel