Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erik Rutgers 1961 31-01-2015

De winkel is prettig ingericht. Hoewel de wachttijden soms een punt van aandacht zijn, kun je met een kop koffie rondkijken en gebruik maken van tablets of boeken inzien.

CameraNu.nl - of dit nu per telefoon is, fysiek in de winkel, of per e-mail - heb ik tot nog toe ervaren als een winkel die service en klantgerichtheid niet alleen hoog in het vaandel heeft staan, maar er ook naar handelt.

Zeer ruim assortiment, maar ook op allerlei vlakken: van voor de amateur tot en met de professional.

Met bovenstaande in gedachten... Waarom niet?

Eigenlijk heb ik alles wel gezegd wat ik wou zeggen.

Buijsh 30-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snel en correct geleverd.

Voor mij ruime keuze.

Zie voorgaand

Y

Phillostar 30-01-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om online artikelen te vinden, en te bestellen.

Je kan 's avonds laat nog artikelen bestellen en dan heb je het alsnog de volgende dag in huis.

Zeer uitgebreid en altijd voorradig op 1 lokatie.

In de winkel goede service en groot aanbod van artikelen en demo setups.
En de prijs is meestal goed.

Mijn skip met geld was binnen gekomen en ik was in de markt voor een nieuwe camera. Je kan je geld maar 1 keer uitgeven, dus dan wil je er zoveel mogelijk voor terug krijgen. Vooraf bij Cameranu en Kamera-express Amsterdam (dichtbij huis) prijzen bekeken en offerte's opgevraagd. Een andere camera winkel (K.E.)kan het heen en weer van me krijgen, slechte ongeinteresseerde service in de winkel. Ik sta in de winkel voor een prijsopgave, en ze gaan 2 euro boven het totaal bedrag van Cameranu zitten. Volgens mij wilde ze niet mijn klandizie hebben :) Uiteindelijk gewoon! bij Cameranu het setje aangeschaft, omdat mijn winkel en online ervaring met hun top is (sinds 2010). De artikelen heb ik 's avonds via de website besteld, en de volgende dag werd het pakket bezorgd.

Guido Schöpping 30-01-2015 Via de website gekocht

Het navigeren gaat erg handig en intuïtief

Snel geleverd, goede communicatie

Vele accessoires zowel voor foto als voor videodoeleinden

Groot assortiment, snelle levering en goede prijs

Hans H te H 30-01-2015

Alle producten die je zoekt zijn snel te vinden. Overzichtelijke opzet van de site en prima zoekfunctie.

Op mails wordt snel gereageerd en ook vragen worden duidelijk beantwoord.

Zeer ruime keuze in vergelijking met andere sites. Een gespecialiseerd bedrijf op het gebied van fotografie en daaraan direct gerelateerde producten spreekt mij aan.

Gelet op de positieve ervaringen die ik inmiddels heb over een langere periode.

Ik denk dat de motivering op de verschillende onderdelen voor zich spreekt.

hcrmittemeijer 30-01-2015 Via de website gekocht

23:59u afgerond deze werd de volgende dag om 14:00u geleverd!

Ruim assortiment van bekende merken en alternatieve merken!

Een duidelijke website waar precies vermeldt staat of het product op voorraad is. Het is gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, geen gedoe met een account aanmaken ofzo. Ruim assortiment van bekende merken en alternatieve merken! Ik had een bestelling om 23:59u afgerond deze werd de volgende dag om 14:00u geleverd! Kortom: Ruim assortiment, gemakkelijk zoeken en betalen, scherpe prijs en snelle service.

Olliepippie 30-01-2015

Mooie website, gemak vanuit huis bestellen.

Snelle levertijd.

Groot assortiment, alle merken die ertoe doen.

Altijd doen, betrouwbaar, scherpe prijzen en snelle service.

hulsinkelaar 30-01-2015

artikelen staan goed op de site en bij twijfel of je het juiste hebt bel je even en je wordt vriendelijk te woord gestaan

bestelling wordt vlot geleverd

voor mij meer dan voldoende

Cameranu heeft al heel wat verdiend aan mijn niet-betaalde adviezen en daardoor ook levering!

duidelijk genoeg denk ik

Derreck 30-01-2015 In de winkel gekocht

Een mooie overzichtelijke website met heel veel producten die toch gemakkelijk te vinden zijn.

Uitstekende service. Ze nemen voor iedereen de tijd. Wel even wachten dan maar ook voor jou nemen ze dan de tijd.

Keuzes van meerdere merken waarbij ook nog eens een vergelijking tussen de producten wordt gemaakt met alle voor en nadelen.

Een geweldige winkel, met deskundig personeel, met veel overzicht en genoeg tijd voor de klant.

Ik vind het de moeite waard om vanuit Apeldoorn naar Urk naar CameraNu te rijden. Gedegen kennis, kwalitatief goede producten en een zeer prettige manier om geholpen te worden. Ik kom er in ieder geval graag.

shila-i 30-01-2015

Website werkt heel prettig, is overzichtelijk

Ik heb alleen gekeken voor de camera die ik wilde, en die zat in het assortiment.

Ja, snelle levering en goede prijzen

Videtta 30-01-2015

Product uitzoeken, vergelijken met andere producten (een camera in dit geval) bestellen en betalen ging gemakkelijk en vlot.
Bestelproces was ok, werd bij de buren bezorgd, daar was ik blij mee
De normale hoeveelheid gegevens moest ik invullen

Levertijd en bezorging waren naar verwachting.
De andere punten waren niet aan de orde

Er was genoeg keuze binnen de productgroep, ik was heel erg tevreden over de prijs vergeleken met andere online zaken, ik heb niet naar hetzelfde product in een andere prijsklasse gekeken omdat ik deze camera wilde hebben

Gezien de zeer concurerende prijs en de vlotte service en het gemak zou ik deze winkel online aanbevelen aan anderen

Overzichtelijke procedure, snelle communicatie per email, snelle levring en een zeer concurerende prijs maken dat ik heel tevreden ben over deze online winkel en ik zal zeker op hun site kijken als ik weer een camera o.i.d. nodig heb

kaat642 30-01-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk. Alles gemakkelijk te vinden en te bestellen.

Bij vragen krijg je direct antwoord. Levering is bij voorraad heel snel.

Ik heb altijd al gevonden wat ik zocht.

Wanneer er een probleem is, wordt dit snel opgelost.

Ik heb al regelmatig iets gekocht bij Cameranu.nl. Altijd tot volle tevredenheid. Nu slechts een boek, maar ook dit werd heel snel uitgeleverd.

Hindrik de Boer 30-01-2015

Urk ligt niet naast de deur, maar vanwege het assortiment is het een kleine moeite.

Uitstekend, omdat naar de klant meegedacht wordt.

Ruimschoots aanwezig met leuke aanbiedingen.

Je gaat met voldoening naar huis.

Ik had een 300mm lens via internet besteld, maar thuis bleek het niet de juiste te zijn. Naar Urk, 60 km heen. Maar de service compenseerde de reis. Lens werd zonder moeite omgeruild. Honderdtwintig km is de moeite waard als de service een 10 is.

bohanstraat 30-01-2015

bestellen en de volgende dag geleverd.

uitstekend.

enorm groot alles wat je zoekt.

de als eerste zaak om camera s of onderdelen te bestellen.

Mariobootje 30-01-2015

Perfecte webshop met realtime voorraad.

Zeer goed, zocht een veroudert model en kreeg een goed advies voor een alternatief.

Ruime keuze met duidelijke omschrijving.

Ik ben keurig geholpen en kreeg de camera's de volgende dag, zoals beloofd, aangeleverd.

Fijne winkel om te kopen met goeden prijzen en behulpzaam personeel.

armeniaca 30-01-2015 Via de website gekocht

Wat is er makkelijker dan ALLES in een oogopslag te kunnen vinden op de website?

Goede wijn behoeft geen krans, toch?

Nooit niet gevonden wat ik wilde hebben of nodig had.

In de allerhoogste mate.

Het is een wonderlijke ervaring dat je kunt e-mailen of bellen en altijd antwoord krijgt van de specialist die je zoekt, of het nu om foto- en videoapparatuur gaat of de talloze accessoires, of om Appleproducten. Als jij iets over een nieuw product hoort, ligt het daar in de winkel en wil je eens iets waar zij hun twijfel bij hebben, dan raden ze het je gewoon af, ook al hebben ze het in huis (is me een keer overkomen). Sinds ik ze 10 jaar geleden heb ontdekt, heb ik nooit meer iets uit hun straatje ergens anders gekocht.

heidiefocus 30-01-2015 Via de website gekocht

Tot 's avonds laat bestellen, de volgende dag in huis.
Ook vrijwel alle producten altijd op voorraad!

Altijd snel reactie en ze zijn eerlijk.

Nog niets nodig gehad dat ze niet konden leveren.

Doe ik met regelmaat bij vrienden en collega's.

Fijn om klant te zijn bij cameranu. Ga zo door mensen.

L.Bouman 29-01-2015

Snel gevonden wat ik zocht. Overzichtelijke site.

Snelle bezorging. Goed verpakt. En fijn dat de factuur in gemaild wordt. Geen overbodige printjes.

Zeer ruim assortiment. Hier vind je alles op fotografie gebied.

Betrouwbaar. Wat wil je nog meer?

Betrouwbaar snel en overzichtelijk

James de Ruiter 29-01-2015

De correcte informatie op de website van Cameranu.nl is duidelijk. En snel te vinden met Google. Bij bestelling krijg je alle informatie om eventueel contact op te nemen(huisadres + telefoonnummer + mailadres). Ik heb snel kunnen bestellen omdat ik de accu's een week later later nodig heb voor mijn camera. Geweldig.

Vrijdagavond besteld. Zaterdagochtend ontving ik een telefoontje dat niet alle drie accu's op voorraad waren en werd ik gevraagd door de vriendelijke en zakelijke telefoniste of ik ze direct nodig had. Nou nee pas een week later. En dinsdag werden ze al allemaal afgeleverd! Volgens de overeengekomen afspraak.

Ik had alleen drie camera accu's nodig. En alleen daar heb ik op gezocht. Dus over het assortiment weet ik verder niets.

Ik ben tevreden. Het liefst zou ik ook mijn accu's voor de telefoon hier willen bestellen. Maar de site is volgens mij meer gericht op fotomaterialen.

JH Kaemmerer 29-01-2015 Via de website gekocht

Goede site

Alles stipt verlopen

Je mist wel eens dingen.

Gewoon tevreden, net als de keren ervoor.

Piet vH 29-01-2015

via internet was het makkelijk kiezen

op het juiste moment kwam mijn bestelling binnen

van alle merken en types zijn de produkten op voorraad

DaGerard 29-01-2015

Medewerker heeft goed meegedacht bij aanschaf apparatuur. Bij een aanvulling werd dit zonder verzendkosten opgestuurd.

leen18 29-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

De online shop is zeer overzichtelijk, duidelijke taal en bevat de juiste informatie

Zeer goede service, altijd vlot een antwoord op je vraag en vriendelijke en deskundige medewerkers!

Zeer veel keuze en praktisch altijd op voorraad.

Een 10! Want ik heb deze winkel namelijk al bij meerdere mensen aanbevolen! Een topzaak is dit!

CameraNu is voor mij dé winkel op het gebied van fotografie en accessoires. Online bestellen werkt vlot en goed, de levering is zeer snel! Heel belangrijk vind ik dat. In de winkel zelf wordt je vlot en goed geholpen door vriendelijke en zeer deskundige mensen die weten waar ze over praten en die je daardoor ook heel goed kunnen adviseren.

Yascha 29-01-2015 Via de website gekocht

Website is erg duidelijk, producten makkelijk te vinden. Het bestelproces was ook makkelijk te doorlopen.

Levertijd is snel en exact, het is erg handig om rekening te kunnen houden met wanneer je pakket aankomt.

Erg groot en gevarieerd assortiment, het product dat ik heb gekocht was in vrijwel géén andere winkel in Nederland verkrijgbaar.

Ik heb een positieve ervaring van deze winkel gekregen van mijn eerste bestelling bij cameranu. Snel gevonden wat ik zocht en voor een goede prijs. Ook de levertijd is goed nageleefd en erg duidelijk aangegeven bij het bestelproces.

reportagetijger 29-01-2015

Er is een grote keuze op zowel de website als in de winkel.

Ik had per ongeluk de upgrade versie van Adobe Photoshop Lightroom 5 gekocht. Ik had dit pas in de gaten toen ik het programma niet kon installeren. Normaliter kun je aangebroken softwarepakketten niet omruilen werd mij verteld. Na een bezoek aan de winkel in Urk deed men helemaal moeilijk en nam men de upgrade versie retour na aanschaf van het goede programma.

Zowel voor de amateur als de professional is er ruime keuze voorhanden op fotografisch als filmgebied.

Camera NU is een betrouwbare partner, heeft een uitgelezen assortiment en de service staat is uitstekend.

JurgenM54 29-01-2015

Ondanks de back-order toch geholpen met het afsturen van de deellevering. Mee gedacht met de klant.

Foppe Meijer 28-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Woensdag besteld, vrijdag bij afhaalpunt opgehaald prima.

Ruim aanbod.

Ze komen hun afspraken na.

Op mijn bestelling heb ik niets aan te merken en het is prima afgehandeld.

Rein Reijseger 28-01-2015 In de winkel gekocht

Uitstekende gebruiksvriendelijke interface.

Nog nooit teleurgesteld.

Als je het bij CameraNu niet kunt krijgen, dan kun je het nergens.

Klantgericht, vakbekwaam.

J. Alting 28-01-2015 Via de website gekocht

Gisteren besteld, volgende dag voor 12:00 uur afgeleverd in een degelijke verpakking.

Heb ik nog geen ervaring mee, product voldeed aan mijn verwachting.

Zeer uitgebreid assortiment, keuze genoeg.

Aangezien dit mijn eerste bestelling was heb ik nog weinig ervaring,eerste indruk is goed, alles netjes afgehandeld.

Ben zeer tevreden met zowel service als het aangeboden assortiment.

Erik Winkelaar 28-01-2015 Via de website gekocht

intuïtieve website. duidelijk en snel

snel, adequaat en klantvriendelijk

groot, divers en onverwacht

de manier waarop je als klant wordt behandeld is top, houden zo erg belangrijk voor jullie klandizie

een prima webshop, nog geen negatieve zaken ervaren en bovenal vriendelijk en hulpvaardig

Hielkje 28-01-2015 Via de website gekocht

Het was goed uitzoeken omdat we een simpele fotocamera wilden voor onze gehandicapte zoon.

Goed e-mailverkeer

verwerking is vlot.

We hebben al eerder camera's bij jullie besteld en toen we "er niet uit kwamen" met het plaatsen op de computer stuurden we een mail en prompt werden we gebeld. Prima

Chiel Hooijman 28-01-2015 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk en wijst zichzelf

Snel en zonder gedoe

Cameranu heeft meer dan ik had verwacht, in de winkel lijkt het of ze de basic dingen hebben maar schijn bedriegt.

Zie beoordelingen hierboven, wat wens je nog meer.

Siert van den Berg 28-01-2015 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid assortiment waar goed een keus uit te maken is via de gedetailleerde website.

Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel, altijd bereid om naar een persoonlijke oplossing te zoeken. Snelle verzending van de via internet aangekochte artikelen.

Zeer uitgebreid en goed geprijsd assortiment.

Ik zou iedere video- en fotograaf aanbevelen om een bezoek te brengen aan de winkel in Urk. Maar ook via internet is het goed en snel zakendoen met CameraNu.

Ik ben al een paar keer uitstekend geholpen door de mensen van CameraNu. Altijd vriendelijk en bijzonder deskundig. Jammer dat ik ver van Urk woon en werk anders zou ik zeker vaker langskomen. Maar via internet lukt het ook uitstekend.

Carola Bartels 28-01-2015

De service is super goed ik heb goed advies gekregen!

Voor alles kan je daar terecht

Ik adviseer iedereen met een camera om is een kijkje te nemen!

het is een goeie winkel met profecioneel personeel waar je met alle vragen terecht kan!

kielus 28-01-2015 Via de website gekocht

Ideaal alles thuis vanaf de bank alles te kunnen bestellen en perfect om tot 23:59 te bunnen bestellen

Zeer netjes en snel alles binnen gekregen en goede berichtgeving via mail

Zeer ruime en goede keuze aan producten

Zeer goede kwaliteit prijsverhouding en snelle en goede levering dus zeker een aanrader

exhi 28-01-2015

Gemakkelijk omdat de winkel niet ver van mij ligt en nu ook omdat er boven de 100 euro er geen verzendkosten zijn.

Prima service met verkopers die de tijd voor je nemen.
Met defecte aparaten heb ik gelukkig nog geen ervaring,maar al te horen gekregen dat ook dit prima behandeld wordt.

Een flink assortiment na wat voor mij betreft nog wel meer in de winkel uitgestald mag worden.
Natuurlijk gaat dit wel ten koste van de overzichtelijheid.

Wat ik al geregeld doe bij mensen die met vragen bij mij komen.

Tja wat kan je er nog meer over zeggen dan ......Ga zo door!

Claudette1211 28-01-2015

Levering conform afspraak. Erg prettig vond ik ook dat je steeds op de hoogte gehouden werd van de voortgang van de bestelling.

JEsox 28-01-2015

Door het grote segment van de site kon ik mijn aankoop snel en zonder moeite bestellen.

Bestelling gedaan en volgende dag in huis. Per email werd de zending bevestigd zodat je kon zien hoe laat het pakket werd afgeleverd.

Door het grote assortiment kan je echt alles op het gebied van fotografie online bekijken en aanschaffen vanaf je bank. Lekker makkelijk.

Kan het iedereen aanraden.

Zeer goede en positieve eerste ervaring!

E.Cremers 28-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk site, werkt eenvoudig.

Bestelling volgende dag binnen

Uitgebreid, ook goedkopere bulkprijzen zijn voorhanden.

Prima

Werkt zoals het werken moet, probleemloos tegen een hele schappelijke prijs.(lees goedkoop)

RobGoud 28-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is goed bereikbaar

Prettige winkel om rustig rond te kijken om daarna een deskundige verkoper te krijgen

Je kan hier rustig vergelijken uit een zeer uitgebreid assortiment

Ik ben zeer tevreden en dus vertel ik dat ook door

Ik ben meerdere keren hier geweest en heb op rustig kunnen rondkijken, kunnen kiezen uit vele modellen en mogelijkheden. En niet te vergeten een zeer deskundig advies gekregen. Maar ook werd mij verteld dat voor mijn (oude) lenzen nog prima waren een dus nieuw erbij aanschaffen zonde van het geld was.

Marcus van der Zaag 28-01-2015 In de winkel gekocht
Op Urk

Het pand van CameraNU.nl is makkelijk te bereiken en ruime parkeergelegenheid voorhanden. Je rolt zo de winkel in naar de gratis koffie!

Uitstekende service en middels nummertje trekken weet je waar je aan toe bent. Aan de beurt is alles mogelijk en wordt er op een aangename manier informatie gegeven en kun je op het gemak het beoogde project zelfs buiten testen.

Zeer ruim assortiment, alle grote merken met zelfs minder gangbare modellen liggen voor het grijpen om met elkaar te vergelijken. Ook heeft men een occasionhoek ingericht met jong gebruikte apparatuur en zeer scherp geprijsd!

Ik zou iedereen cameraNU.nl aan willen bevelen.

Hans Hengelo 28-01-2015

Prima winkel. Ondanks het nummertjes systeem snel aan de beurt

Keurig geholpen en van advies voorzien

Op internet de spullen al uitgezocht, in de winkel de zaak bekeken en gekocht.

Goede service, prima winkel zeker een aanrader voor iedereen

RJAS 28-01-2015

Artikel was eenvoudig te vinden

Snelle levering ook al was het onderdeel niet op voorraad

Klein goedkoop onderdeel van een Manfrotto statief. Is niet op veel plaatsen verkrijgbaar.

Bovendien veel goedkoper dan Foto Konijnenberg bijvoorbeeld. Scheelde wel 100%

Alles in orde. Snelhheid, assortiment en prijs

suzanne nijmegen 28-01-2015

ik moest even wennen aan het feit dat het stoeltje niet uit zichzelf stabiel staat. maar als je er eenmaal op zit zit het stoeltje heerlijk.

veel spullen voor goedkope prijs

hoge mate zoals gezegd veel artikelen en goede service.

Ik bestelde de walkstool na lang nadeneken toen ik hem binnen kreeg binnen 24 uur, was ik verbaasd over de pootjes en dat hij niet stabiel stond op zichzelf, hierover telefonisch en per mail contact gehad met camera nu, dit bleek juist zo te horen na een dag wilde ik het stoeltje toch houden en ik ging ermee de sneeuw in en kon heerlijk uitrusten. Super

hen88 27-01-2015

Het reizen is het wel waard, je kan alles zelf even uitproberen

Ik vind het advies in de winkel altijd erg fijn. Eerlijk ook al is dit niet in het voordeel van hun. Mensen met ervaring is erg belangrijk

Compleet!

Alleen maar goeie ervaring en als het eenmaal goed is wil je niet meer anders

Bobje3010 27-01-2015

Fijne en overzichtelijke website. Bij elke product staan ook uitgebreide specificaties.

Er was helaas een storing tijdens het betalen van mijn product. De bedoeling was om het via Ideal te betalen, maar heb het vervolgens via overschrijven via bank gedaan. Dus de camera was was een dag later binnen.

Zeer uitgebreid assortiment!

Overzichtelijke winkel en een officiële dealer van cameraproducten. Altijd fijn. Een paar jaar terug ook een camera gekocht bij Cameranu, was na een jaar een storing in de lens was snel en kosteloos gerepareerd. Service is één van de kenmerken van Cameranu.

Uitstekende winkel + webwinkel. Ruim assortiment en goede service.

Ferdinand72 27-01-2015

Lekker dichtbij

Lang wachten bij aankoop. Toen verkeerde kaart meegeleverd. 5 à 10 minuten wachten op servicebalie en vervolgens nog heel lang wachten voor vrijkomende balie. Was fout CameraNu. Wilde eigenlijk snel nieuwe kaart ophalen

Goed assortiment

Speciaalzaken.

phd 27-01-2015

Vanuit je stoel een bestelling plaatsen. Makkelijker kan niet.

Ik kreeg netjes een mailtje wanneer het product weer op vooraad zou zijn.

Genoeg keus, ook de keus om een accu te kopen van een ander merk.

Waarom niet? Goedkoopste winkel die ik kon vinden met een snelle levertijd.

Hans Hengelo 27-01-2015

Prima winkel. Ondanks het nummertjes systeem snel aan de beurt

Keurig geholpen en van advies voorzien

Op internet de spullen al uitgezocht, in de winkel de zaak bekeken en gekocht.

Goede service, prima winkel zeker een aanrader voor iedereen

Dhr. A. Willems 27-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede uitleg.

Snelle levering.

Groot assortiment. BlackRapid R-Strap RS-Sport en accesoires bijna nergens meer te verkrijgen behalve hier.

Scherpe prijzen en ruime keuze.

Op internet gezocht en hier de BlackRapid R-Strap RS-Sport gevonden. Tevens ook de accesoires. Snelle levering (volgende dag al in huis). Factuur en afleveradres zelf te kiezen