Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ineke thoen 07-02-2015

Is voor mij vlakbij en ze weten veel over de cameras en wat voor jou geschikt is

Prima service.. mijn vorige camera was stuk gevallen...had hem gelukkig wel verzekerd en dat hebben ze keurig geregeld met de verz. Maatschappij

Enorme keuze in toestellen

Altijd...Om hiervoor opgegeven reden

Lijkt me al duidelijk

Dennis Sneek 07-02-2015

site goed overzichtelijk vrij eenvoudig toch veel informatie

Gewoon goed

ruim assortiment goed aanbod veel op voorraad

Absoluut beveel ik andere mensen cameranu aan

Happylife 07-02-2015

Ik werd keurig via de mail op de hoogte gehouden wanneer het product ( Zeiss victory sf 8x42 kijker ) weer op voorraad was. Ook vragen die ik via de mail stelde werden zeer snel beantwoord.

Als je een verrekijker wilt aanschaffen is er qua keus en kennis maar één winkel in Nederland en dat is Cameranu.nl ! Zeer uitgebreid assortiment in verschillende prijsklassen en een verkoper die verstand en plezier van zijn vak heeft

Ruim assortiment.
Snelle terugkoppeling van vragen via de mail.
Makkelijk bereikbaar.
Ruime winkel.
Voor het testen van verrekijkers een grandioze locatie qua uitzicht en afstand.

fotograaf555 07-02-2015

supersnel! binnen 10 uur had ik de camera in huis

JoopB 06-02-2015 Via de website gekocht

Sne het artiekl gevonden en besteld. Was al laat in de avond toch nog de volgende dag bezorgd. Heeeeel netjes hoor.

Prima goede communicatie tijdens het bestelproces

Best goed

Betrouwbaar en goede prijzen.

Gewoon een heel goede ervaring voor een niet zo gewoon product. Kom nog wel eens vaker even langs om te kijken wat ze in de winkel hebben.

fotograafie-RG 06-02-2015 In de winkel gekocht
Urk

Jammer dat het te ver weg is om eens extra langs te gaan.
Maar er altijd nog de webwinkel.

Voor nieuwe produckten zeker, voor occasions niet ( kleine selectie ) gebaseerd op de afstand vanwaar ik woon.

Ruime zaak met overzichtelijke produckt op stelling. Ben je in de buurt is het altijd aan te bevelen eens een keer langs te gaan. Service en en kennis zijn goed te volgen in de wachtrij vernomen, men weet waar ze het over hebben. Nikon D3 aangeschaft nu even sparen voor de uitbreiding en dan naar U..........

Okkies07 06-02-2015

Camera nu heeft een heel goede en duidelijk website, bestellen is een fluitje van een cent

de medewerkers zijn zeer deskundig en geven heel goede tips (niet allen een verkooppraatje om zoveel mogelijk te verkopen) Het voelt heerlijk betrouwbaar

Heel breed assortiment, ongelofelijk dat ze zoveel materialen op voorraad hebben

Ik beveel Camera Nu al jaren aan bij iedereen die ik ken, een topwinkel!

Het is een heerlijk winkel, goede kundige adviezen, goede inruilprijzen, kies je voor het gemak dan bestel je online, wil je iets meer, nou dan bel je even, krijg je telefonisch ook direct goed advies, of je rijdt even langs voor direct contact. Echt waar een topwinkel!

Simone 123 06-02-2015

duidelijk en overzichtelijke informatie

Na telefonisch contact zeer snelle afwikkeling van retourzending.

goede service.

Zeer goede service

Kapstoque-fotografie.nl 06-02-2015

Duidelijke website, duidelijke winkel.

Super service. Ben ook in de winkel geweest, daar hebben ze goed kundig personeel.

Eigenlijk alles wat ik wilde was er, sommige dingen wel een alternatief moeten kiezen, maar daar werd ik goed mee geholpen.

Superwinkel!

Gewoon een goede winkel, snelle levering. Kundig personeel, goede prijzen.

rmfoto1 06-02-2015

Het is heel erg gemakkelijk om een bestelling te plaatsen

Het product wordt heel snel geleverd met snoepjes;)

Er is heel erg veel keuze. De producten zijn heel erg goed.

Cameranu staat bij mij in de top 3 camera winkels

Ik heb een accessoire voor mijn gopro gekocht. Ik ben er super tevreden over en ik ben van plan nog veel meer te kopen voor de gopro.

w.bookel 06-02-2015 Via de website gekocht

een goed vergelijk

snel en goed binnen gekomen

goede vergelijking van verschillende merken

ik raad het iedereen aan

het advies op de site gaf een goed beeld van het produkt

gerry wilbers 06-02-2015

Alle info die ik nodig had was goed te vinden, daarna was bestellen zeer eenvoudig

De camera bleek toch wat ingewikkeld. Na een telefoontje met de klantenservice werd alles prima uitgelegd. Zeer goede service, en ik kreeg bovendien kostenloos een USB kabel

Ruim voldoende

Alles is prima gegaan, service, levering, betaling

Toen ik eenmaal wist welke camera ik wilde, was het nog maar een kleinigheid om de camera te bestellen en de volgende dag al in huis te hebben.

Ard Gorissen 06-02-2015

Goede website met duidelijk overzicht.

Snel en duidelijk.

Compleet.

Erg tevreden over totale service pakket.

Makkelijke en gebruiksvriendelijke website, goede producten, vriendelijk meedenkend personeel.

MarinusJ.B. 06-02-2015

De site is makkelijk te doorlopen om te vinden wat je wilt. Het bestellen e.d. loopt 100% goed.

Alleen mail contact nodig gehad. De site is duidelijk in informatie maar toch een extra vraag die dezelfde ochtend nog werd beantwoordt.
Levering was super. Zoals door hen aangegeven was de bestelling de volgende dag in huis. Top!!!

Een zeer groot aanbod van camera's en toebehoren.
De reviews zijn een goede en verhelderende toevoeging.

Ik en al eerder mijn zoon met zijn camera hebben goede ervaringen. Als vader heb ik dus mijn zoon gevolgd de aankoop hier te doen. Ja dit bedrijf beveel ik zeker aan.

Zie de rubrieken hiervoor

nikkootje 06-02-2015

klik, klik, klaar. (als je weet wat je moet bestellen)

Tot en met bezorging netjes op de hoogte gehouden.

compleet assortiment waarvan de meeste artikelen op voorraad.

Bastiaan Miché 06-02-2015 In de winkel gekocht
urk

Altijd geweldige sfeer en een mooie ruime winkel. Echter zou ik persoonlijk wat meer hebbedingetjes willen zien.

De mensen van cameranu weten ook echt wat van hun producten af. En nog belangrijker ze nemen de tijd voor hun klanten.

Ben nog nooit met lege handen thuis gekomen.

De meeste winkels zitten midden in het centrum of in gebied met betaald parkeren of waar je niet kan parkeren. Cameranu zit op een super plaats parkeerplaats genoeg en gratis. Na je aankoop kan je die altijd nog even testen in de haven van Urk. (vergeet daarbij niet even een visje te halen)

Fijne winkel altijd goeie service. Bij veel winkels ben je vaak maar gewoon een nummertje dat gevoel heb ik bij Cameranu nooit. Ga zo door jongens dit is een winkel voor mensen en door mensen zoals we die niet veel meer vinden anno 2015.

Sharpe 06-02-2015

Duidelijke productomschrijvingen, gemakkelijk bestelproces, attente en transparane communicatie van de leverancier gedurende het hele proces; van ontvangstbevestiging, betaalbevestiging en bezorginformatie. Top!

Ruim assortiment, diverse merken, voor ieder wat wils.

Altijd!
Levering binnen 24 uur, duidelijk en transparant.

Dit was mijn eerste bestelling bij Cameranu.nl Eerst maar eens een eenvoudig en goedkoop product gekocht, maar durf het nu zeker aan om hier mn objectei

BartvdVeen 06-02-2015 Via de website gekocht

Besteld, gelijk in huis!!

Je krijgt gelijk een mail, waarin van alles wordt uitgelegd.

goed

Het is gewoon een topwinkel

Pieter Woud 06-02-2015

Het gehele proces van website naar koop en afhandeling klopt in zijn geheel.

Alleen over de aflevering kan ik een oordeel vormen. Volgens de afspraak vindt de aflevering plaats

Gewoon prima voor mij

Geen klachten

Goede website met prima aanbiedingen.

rettekelen 06-02-2015 Via de website gekocht

duidelijke website, producten zijn goed te vinden en het hele bestelproces is goed ingericht

levering keurig volgens afspraak. Vrachtwagen van PostNL had problemen, waardoor pakketje een dag later arriveerde, en daar keurig bericht van gehad. Ook erg handig om een pakketje op een PostNL afhaalpunt te kunnen laten bezorgen. Top Service!

Zeer groot assortiment, alhoewel ik wel gehoopt had op iets meer accessoires voor de camera die ik besteld had (bijvoorbeeld een extra batterij, zonder daar een heel pakket met acculader voor bij te hoeven bestellen), maar dat kan natuurlijk ook aan het type camera (sony a5100) liggen die ik besteld heb.

Gewoon prima webshop

CameraNU.nl is een uitstekende webshop. Bestelling vlot gegaan. Er waren wat problemen met PostNL, waardoor pakketje een dag later arriveerde, maar daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld. Zal hier zeker nog een keer terugkomen, wanneer ik extra lenzen aan wil schaffen voor mijn camera. Zeer tevreden!

DEmons 06-02-2015

Het zoeken op de website is soms wat lastig aangezien er zoveel artikelen opstaan en je soms niet meteen weet in welke categorie je moet kijken.

Wanneer iets onverwacht toch niet meer op voorraad is wordt hier netjes tijdelijk over geinformeerd. Bij additionele vragen wordt ook snel geantwoord.

Zeer uitgebreid.

Goede service en groot assortiment. Het mag evt. wat duidelijker te zien zijn in welke categorie wat voor soort artikelen staan.

Tulp1234 06-02-2015

goede prijs kwaliteit verhouding snel geleverd en komen netjes afspraken na

Hansjoseschouten 06-02-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen via de website

Het bestelde werd snel geleverd

Ruim aanvod op desite

Ook prijstechnisch gunstig

Handie webwinkel en goede prijzen.

wiesje67 05-02-2015

meteen echt goed geholpen

wij vonden het een hele mooie winkel, en goede serves

Liselotte1971 05-02-2015

Prima assortiment, ruime specificaties per product. Prima prijzen. En uitstekende, snelle service! Een echte aanrader!

R.Rison 05-02-2015

duidelijke site en alles is goed op merk te vinden.
Ook de prijs opgave via mail is duidelijk als je iets wilt inruilen.

ook inruil camera's en objectieve worden goed gecontroleerd en daarom ook altijd garantie er op.

als je het hier niet vindt is het ergens anders meestal ook niet te koop.

klantvriendelijk, goed assortiment, koffie staat klaar en deskundige medewerkers.

Bij de aanschaf van een gebruikt Canon objectief was het geen probleem om mijn bestaande objectief in te ruilen, ik vind dit toch wel heel goed, verder je hoeft er niet elke week heen maar het is gewoon top daar.

Ad Harms 05-02-2015

Prima aanbod, snelle levering en een winkel waar we graag terug komen.

Per telefoon nadere uitleg gevraagd en professionele tekst en uitleg gekregen, direct daarna tot aankoop over gegaan.

Perfect aanbod en heerlijke prijzen, zeker voor herhaling vatbaar.

Reeds eerder aankopen gedaan, snelle levering en erg betrouwbare winkel, raad permanent mijn vrienden en kennissen aan om hier zaken te doen.

Reeds min of meer gemotiveerd in bovenstaande tekst en uitleg. Hele goede service en zeker voor een toekomstige aanschaf weer terug naar deze winkel. Naar mijn bescheiden mening een voorbeeld voor velen.

Esther Kaal 05-02-2015

Ideaal. Uitzoeken uit de vele mogelijkheden, bestellen en volgende dag bezorgd.

Alles was snel geregeld en bezorgd

Ruime keuze uit verschillende artikelen en merken

Makkelijk via internet en snel

Gemakkelijk en snel

m geven 05-02-2015 Via de website gekocht

Goede gestroomlijnde website

Binnen het uur antwoord op je vragen en als je voor 24.00 besteld krijg je het de volgende dag al geleverd

Voor mij ruim genoeg

Hier nog nooit een miskoop gehad

Gewoon een prima internet winkel die zijn afspraken nakomt en reageert als je vragen hebt. In het verleden ging er wel eens iets stuk wat ik hier heb gekocht en dat werd zonder protesten of problemen direct opgelost. Gewoon een aanrader dus!

Trudy13 05-02-2015

1 klik en klaar, betalen en binnen no time bij je thuis

Even geannuleerd en na telefoontje twee toch besteld en het ging gewoon goed, erg blij met deze service

Zeer tevreden, goed service

Meduts W 05-02-2015

Zoek een product, lees de informatie en specificaties, kies welke je wilt, bestel en betaal. Gaat allemaal erg soepel en snel.

De volgende dag in huis. Dat is pas service. Je bent enthousiast over wat je besteld hebt, en je wilt het daarom zsm in huis hebben. De dag na de bestelling staat de bezorger al bij je aan de deur. Nice!

Je kunt niet alle producten van de wereld bieden.

Ik heb goede ervaringen met CameraNu. Bestel ook door de jaren heen enkele producten bij CameraNu, bevalt mij prima, en dat is wat ik anderen ook vertel.

J* 05-02-2015 Via de website gekocht

Top

Nogmaals top

Zeer uitgebreid

Grootste en laagste in prijs assortiment

jaccie-a 05-02-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is overzichtelijk en het is handig dat je ook online kunt bestellen!

Als ik bel en in de winkel helpen ze mij om de juiste keuze te maken

Ik heb nog nooit iets gemist wat ik zocht!

Super winkel!

Goede service en behulpzaam personeel!

wouter4cameranu 05-02-2015

De site is overzichtelijke en werkt goed met voldoende detail-informatie

Aflevering is perfect. Ik bestelde om 22.00 uur en had de camera de volgende dag om 10 uur in huis

Het lijkt mij meer dan voldoende, maar ik ben een beginner!!

Gewoon alles top en de beste prijs

Ik heb geen ervaring met andere camera aankopen maar ik heb hier gewoon een super goede ervaring mee opgedaan.

fred asmussen 05-02-2015 Via de website gekocht

had swabs besteld voor mijn sensor te reinigen zat een duidelijke handleiding bij en werkt prima

vlotte levering

ruime keuze

goed produkt en snelle levering

na het lezen van de handleiding mijn sensor gereinigd en was weer helemaal schoon

lucasbertone 05-02-2015

gewoon zoals het hoort te zijn!

ik koos voor de optie vooraf betalen. Er stond: voor 17u betaald, de volgende dag in huis. Het was 18.30 toen ik betaalde, maar de bestelling lag de volgende dag gewoon thuis.

meeeer dan genoeg keuze

Iwein 05-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Snelle service

Zeer ruime keuze, lage prijzen

Prettige winkel!

Prettige overzichtelijke website, ruim assortiment, lage prijzen. Ook in de winkel in Urk is prettig toeven (goede koffie!) met een ruim assortiment en ter zake kundig personeel.

Daniel1973 05-02-2015

Hele fijne website, erg overzichtelijk.
Goede duidelijke taal.
Mooie foto`s erbij met heel veel technische info.

Bestelling was zo gedaan en goed contact via email.

Het assortiment op deze site is groot genoeg.

Als een kennis / vriend of collega op zoek is naar artikelen zou ik cameranu.nl absoluut aanbevelen om hier te gaan shoppen

Erg fijn gewinkeld hier en ook mede doordat het email contact zo goed ging ( ik had nog wat vragen ) echt een aanrader om te gaan shoppen!

evanhoecke 04-02-2015 Via de website gekocht

Prima webwinkel. Zeer snelle levering van de camera en de beste prijs.

M.C. Brand 04-02-2015

lekker dicht bij huis.
in veel gevallen gratis verzending

goede professionele uitleg voor aankoop.

zeer breed voor amateur bijna te veel om uit te kiezen.

De beste winkel in de regio voor foto en video artikelen

j. veensma 04-02-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk de website te vinden. Overzichtelijk.

Na een nieuwe bestelling opnieuw getuige van een prima service.ook qua snelheid. Vandaag besteld morgen in huis.

Een zeer ruim assortiment. En een overzichtelijke voorraad.

Samengevat een prettige winkel wat service, assortiment, snelheid en vriendelijkheid betreft. Zeker een winkel om anderen aan te raden.

p.j. de jong 04-02-2015 Via de website gekocht

Gewoon omdat dat zo is

Omdat optie 12 en hoger er niet is

Voor zover ik weet is de web-winkel nét zo vol als de fysieke winkel DUS is er NIET wat niet bestaat en de rest WEL.

zie de voorgaande vragen / antwoorden

Ooit is het de eerste keer dat je ergens koopt De láátste keer ............. is nog láng niet in beeld !

Dhr. R. van Egmond 04-02-2015 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en alles is prima gerangschikt. Alles staat bij elkaar en ook de geboden opties zijn bijgevoegd.

Bij CameraNU lopen mensen rond met kennis. Ze praten je niet naar een merk of product, maar luisteren naar de wensen en verkopen je dan gewoon kiezen uit de verschillende producten die geschikt zijn.

Het assortiment is zeer groot en breed, dus eigenlijk heb je alles onder 1 dak.

Zeker aanbevelen. Goede service, kennis van het personeel, professionele begeleiding en advies bij je aankoop, en ze nemen de tijd voor je. Ik zou jullie zeker overal aan bevelen.

Eigenlijk heb ik alles hierboven al geschreven, wat mijn motivatie is over CameraNU. Het is een blijft een complete winkel, waarbij kennis en professionaliteit hoog in het vaandel staat. Ik kom er altijd met veel plezier, en zal dat nog vele jaren blijven doen!

deeprie 04-02-2015

Duidelijk vervolgmenu

Snelle reactietijd op bestelling en snelle aflevering

Voor ons ruim voldoende keuze

Makkelijk bestellen tot 's avonds laat en de volgende dag alles binnen, super!

leo 0 04-02-2015

alles was gemakkelijk te vinden

gewoon goed

te veel om op te noemen

Dat maakt iedereen voor zichzelf uit waar hij koopt zal wel zeggen als er gevraagt wordt dat ik het bij jullie gekocht heb.

Pimstagram 04-02-2015

Prima overzichtelijke website met een uitstekende zoekfunctie. Je kunt kiezen of je een account wil aanmaken of een losse bestelling plaatsen wat erg prettig is.
Bestellen was helder en een fluitje van een cent!

Je wordt door middel van email van elke stap van de bestelling op de hoogte gehouden, erg prettig.

Het assortiment is enorm. Producten zowel voor de pro- als consumentenmarkt voor een zeer goede prijs.

Al met al een zeer prettige winkel ervaring, zal hier zeker meer gaan bestellen.

mathijsvanmegen 04-02-2015

gewoon handig. :D

perfect daarom heb ik wederom weer een product bij cameranu.nl besteld.

ik kijk alleen naar het assortiment van liquidimage ego sports cam. en dat assortiment is voldoende

aan iedereen die service en kwaliteit kan waarderen.

Ik ben wederom weer heel tevreden over het product en ook over de service en snelheid waar jullie garant voor staan. er waren zelf problemen met de bezorgauto van de betreffende vervoerder en ik kreeg netjes een mailtje.

Gerbrand2 04-02-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk iets te vinden ook al geef je maar deel van naam en of nummer in zoeken

Heel snel beantwoorden van mails indien je een vraag hebt over U product. En draaien niet rond de pot .

Ik had op laatst moment gedacht dat er maar 1 stuks verzonden was totdat bleek dat ik WEL mijn 2de stuks mocht ontvangen. Ik was daar zeer blij mee!

Super winkel en super clienteel !

Ik ben gewoon een tevreden klant die gehoord werd en ook daarop werd bedient ! Waarvoor nogmaals bedankt !

frankdebruin86 04-02-2015

Zeer snel gevonden en besteld

Prima combideals! Gebruik van gemaakt, erg makkelijk!

Goede prijs (onder de laagste prijs gaan zitten van Mediamarkt?)

Keurige Update over levering gehad dat de vrachtwagen van postnl te laat was en niet met zekerheid gezegd kon worden of de bestelling de dag erna bezorgd kon worden.
Uiteindelijk was hij er wel netjes de dag erna

Genoeg keus. Ook kijkend naar combideals

Mijn eerste ervaring was een zeer positieve ! Wij komen zeker terug!

David Daoud 04-02-2015 Via de website gekocht

de site is redelijk overzichtelijk en snel

goede informatie en snelle reactie op vragen
Om 17 uur besteld en betaald de volgende ochtend in huis

groot assortiment en categorie indeling

Positieve ervaring met de site en de hulp desk

De site is duidelijk en snel. product categorieën goed opgezet .goede product informatie. Vriendelijke hulp desk en snelle levering