Deze score is berekend op basis van 2249 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieper1954 24-03-2015

Email met een vraag werd zeer snel beantwoord; alle aankopendie ik tot nu tot via CameraNU.nl gedaan heb, werden zeer snel geleverd. Meestal 1 dag.

Zeer uitgebreid assortiment, goede info op site, producten uit diverse prijsklasses.

Over elke aankoop en levering ben ik bijzonder tevreden, naar mijn mening kan het niet beter. OK, een zaak leer je pas goed kennen als je problemen hebt, maar gezien de werkwijze bij aankopen heb ik er alle vertrouwen in dat dat wat service betreft ook goed zal zitten.

Zeer tevreden over CameraNU.nl. Ook tevreden over eerdere aankopen, zoals flatbedscanner en zoomlens (wat langer geleden aangekocht).

Huub van der Heijden 23-03-2015

Duidelijke website waarop je gericht kunt zoeken en gemakkelijk tot een keuze komt.

Vandaag besteld, morgen geleverd, super!!!

Ruim gesorteerd en betaalbaar.

Ik kom graag in een (web)winkel waar men kennis heeft van zaken en doen wat ze beloven.

Ik heb hier al meer fotoartikelen gekocht. en goede ervaringen deel ik graag met anderen.

Anoushko 23-03-2015 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de bestelling.

Hendry73 23-03-2015

gemakkelijk bestellen snel geleverd

uitsteken alles wat ik zocht was aanwezig

wat heb je meer nodig

snel en goed geleverd

Jos Bus 23-03-2015

Achter je scherm alles op je gemak bekijken en bestellen.

Kan ik niet beoordelen, nog nooit problemen gehad met producten . Heb nog nooit iets moeten retourneren.

Zeer uitgebreid.

Snelle en goede levering.

Lex 47 23-03-2015

Bij binnenkomst kies je een nummer overeenkomend met het doel waarvoor je komt. Je nummer verschijnt dan boven de balie van de juiste medewerker. In de tussentijd kun je genieten van het uitgebreide en overzichtelijke assortiment en kop koffie nemen.

De service is geweldig. Wanneer je een nieuw product besteld wordt je geregeld per mail op de hoogte gehouden van de status. Dat geldt ook voor reparaties. Je hoort snel of er sprake is van garantie, waarheen en wanneer je apparaat verstuurd is en wanneer het terug verwacht wordt. Na reparatie word het apparaat gratis terug gestuurd. Ook in de winkel is er altijd tijd en aandacht voor het beantwoorden van vragen en wordt er uitgebreid gezocht naar een oplossing voor je wensen.

Wanneer andere aanbieders af en toe iets niet in voorraad hebben, heeft Camera-nu meestal wel voorraad. De info op de site klopt ook steeds en reserveren is eenvoudig en doeltreffend. Je reservering wordt onmiddellijk bevestigd per mail.
Kortom: de voorraadadministratie is goed op orde en de informatie naar de klant uitgebreid en voorbeeldig. Ook vragen per e-mail worden snel en afdoende beantwoord.

Vakbekwaam, vriendelijk en geduldig in de winkel en snel en efficiënt wanneer je per internet bestelt. Zeer goed bereikbaar, ruime parkeergelegenheid.

Beste foto en videozaak in Nederland.

Stefan Pescarul 23-03-2015 Via de website gekocht

Met groot gemak online je bestelde artikel doorgeven

Ik had een vraag over garantie op occasions. Die werd in de avond per omgaande beantwoord!

Ik heb zo eens door het assortiment gesurft en alleen aan Nikon artikelen een enorm aanbod; zowel nieuw als in occasion.

Groot assortiment,zéér goede service, supersnelle levering en groot betalingsgemak!

Dit was de eerste keer dat ik iets bij camera.nu bestelde en ik had niet verwacht dat dit zo zonder haperingen zou verlopen. Ik heb het wel eens anders meegemaakt, dus hulde voor jullie buitengewoon goed bedrijf!!

Pepijn1982 23-03-2015

Perfecte webshop! En snel thuisbezorgd

Ben ook onlangs in de winkel geweest, goede service en kreeg mijn artikel ook nog eens voor een goedkopere prijs! Top!

Alles wat je zoekt hebben ze wel in het Assortiment

Ik koop hier bijna alles! Goede service en snel bezorgd

Top winkel en webshop

M. Schut 23-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Op je gemak kun je genieten van al het moois dat in de winkel is te zien. Na, voor mij, een reis van ruim een uur kon ik ook nog onder het genot van een kop koffie of chocolade genieten van prachtige beelden.

Door geen goede oriëntatie van mezelf vooraf heb ik tot 2 keer toe de verkeerde keus gemaakt. Voor CameraNu totaal geen probleem. Men bleef erg vriendelijk en heeft het totale bedrag bij m'n nieuwe aankoop verrekend.

Overweldigend.

Door mijn goede ervaringen kan ik deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Een prachtige winkel met kundig en fijn personeel en uitstekende service.

ReinierG 23-03-2015

Goede site, snelle levering

Als bedrijf gelden dezelfde voorwaarden als particulier. Dus ook een afkoelingsperiode. Ideaal!

Zij hadden wat ik zocht.

Goede service & snelle levering

Joooost1984 23-03-2015

Eenvoudig en overzichtelijk

Alles ging zoals beloofd! Vandaag besteld, morgen in huis.

Groot assotiment en veel keuze. Tevens waren ze de goedkoopste.

Erg prettige online-shop. Ik heb hier vaker artikelen gekocht. Je hebt het vrijwel direct in huis. Dat vind ik het meest prettige. Daarnaast zit Cameranu.nl vaak tegen de laagste prijzen aan.

P Meijer 23-03-2015

Men weet veel van de produkten af en geven goed advies aan de inividuele klant.

Ruime keus

Niet zeker van onze keuze lieten wij ons informeren door de vakkundige verkoper. Deze heeft ons begeleid naar de juiste keuze waar we veel plezier aan beleven.

Ger de Vos 23-03-2015 In de winkel gekocht
Urk, het Spijk.

Makkelijk binnenlopen. Kreeg zelf even de tijd om wat rond te kijken.

Werd daarna vlot geholpen. Ging om een occasion, en zelfs daarvoor werd samen met mij gekeken op een nieuwe camera of mijn "oude"lenzen op het desbetreffende toestel zouden passen. Bij thuiskomst ontbrak een lensdop. Deze werd zeer snel kosteloos toegezonden.

niet helemaal van toepassing, was op zoek naar een specifieke camera, deze was echter wel op voorraad, en kon meteen gekocht worden.

goede bediening, goede service, en ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Ook het vooraf orienteren op de website is heel overzichtelijk.

joyce davidse 23-03-2015 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en heeft prettige filters om specifiek te zoeken.

Snel afgeleverd. En als er iets mis is doen ze niet moeilijk. Goede service.

Breed assortiment. Ze hebben bijna alles.

Topwinkel.

V. L. 23-03-2015 Via de website gekocht

Prima service. Mijn zending was beschadigd onderweg. Na telefonisch contact met klantenservice was alles geregeld en volgende dag kreeg ik nieuwe spullen verzonden.

mdiender 23-03-2015

Zeer goed geholpen met een duidelijke uitleg op maat. Hoewel ik voorbereid kwam toch nog het een en ander kunnen opsteken.

Alle gangbare producten zijn te zien en te proberen. Wat mij zeker heeft geholpen een goede keuze te maken.

LB1980 23-03-2015

Eenvoudige en overzichtelijke bestelprocedure.

Goede service. Bestellingen te volgen met track & trace. Bestellingen zijn goed verpakt.

Bij CameraNu.nl beland omdat andere partijen niet alle gevraagde artikelen in het assortiment of op voorraad hadden.

Goede service, goed assortiment, tijdige levering. Betrouwbare partij.

heste 23-03-2015

Het vinden van een artikel, vervolgens bestellen en betalen is zeer gemakkelijk.

Een uitstekende service. Bij een product dat binnenkwam en waarvan ik dacht dat het incompleet was, werd telefonisch meteen een onderzoek gedaan en naar tevredenheid opgehelderd.

Naar mijn idee is het assortiment zeer compleet.

CameraNu heb ik al verscheidene malen aanbevolen in mijn kennissenkring. Dit ook naar grote tevredenheid bij de kopers.

Een betrouwbare online fotowinkel, die aan te raden is.

wilfred g 22-03-2015 In de winkel gekocht

Groot assortiment onder 1 dak

Goed, maar als je iets snel wilt afrekenen dan is het nummertje trekken systeem vervelend

Ruim en ruim voldoende

Assortiment, product kennis en goede prijzen onder 1 dak

Top zaak, top personeel, nu nog een snelkassa...

Een tevreden filmer 22-03-2015

Het was zeer duidelijk hoe te bestellen en te betalen

Mijn bestelling was niet geheel op voorraad, maar cameranu.nl stelde zelf voor om het gedeelte wat wel op voorraad was alvast vooruit te sturen

Telkens als ik wat zoek op camcorder-gebied kom ik toch steeds weer cameranu.nl tegen.

Het gaat om het zoeken op internet, waarbij je al snel op camernu.nl terecht komt.
Als je vervolgens via de site verder gaat naar het bewuste artikel, krijg je vaak de laagste prijs, waarbij het gemak, service en afhandeling bij mij perfect verlopen is.

Een goede site om goedkoop aankopen te doen en een goede service als het gaat de afhandeling.

soeverein-peter 22-03-2015

Zoeken, bestellen, betalen en snel in huis. Niets op aan te merken.

Zowel per mail als in de winkel goede service. Verbeterpunten in mijn geval is dat ik wel iets meer advies wou voor mijn aankoop.

Alle belangrijk apparatuur is aanwezig. 2de verdieping van de winkel is erg interessant. Super prijzen.

Ik koop al jaren bij cameranu. Nooit iets gehad.

Zoals eerder vermeld koop ik al jaren bij cameranu. Goede winkel met super prijzen. Ik ben niet van plan ergens iets anders te kopen .. Ook niet als ik het elders 10 euro goedkoper vind omdat ik bij cameranu goed zit.

Takje 21-03-2015

Er werd heel duidelijk gemaild over wat er aan de hand was, waardoor het hebben van een vraag haast onmogelijk was.

Snel geleverd en geen opdringerige e-mails na afloop.

Zelfs al denk je bij de naam alleen aan camera's; cameranu.nl biedt veel meer dan dat.

Camera.nu is een fijne webshop, waar alles duidelijk is aangegeven en door wie je netjes op tijd en met de goede hoeveelheid e-mails wordt benaderd.

JaapB1969 21-03-2015

Duidelijke, heldere navigatie naar t product dat ik zocht, even een mail gestuurd, snel antwoord en besteld. Kind kan de was doen

Snelle reactie na mail, de lens werd apart gelegd en lag klaar toen ik m op kwam halen

Kan volgens mij niet uitgebreider

Uitgebreid assortiment, goede prijs, veel kennis van product, vriendelijk. Alles klopt bij CameraNu!

Ik ben heel enthousiast over CameraNu. Al mijn apparatuur hier gekocht.

BLANCO64 21-03-2015

Zowel online winkelen als fysiek in de winkel in Urk is mogelijk.

Eko1303 21-03-2015

Duidelijke site en winkel met goede en vakbekwame adviezen

Goede afhandeling van het product en uitleg hiervan.

Groot en heb nog steeds gevonden wat ik nodig heb in de (online) winkel.

Zeker aanbevelen bij anderen.

Canon EF 50mm f/1.8 II objectief Zogenaamde Platic Fantestic.

MatthiasZ 21-03-2015

Ik was op zoek naar een specifiek onderdeel voor mijn canon DSLR Camera. Camera.nu had het onderdeel op voorraad. De volgende dag kreeg ik keurig verpakt het onderdeel thuis bezorgd. Online kopen zoals het hoort en zonder gedoe!

NikonT11_gebruiker 21-03-2015

Ong. om 23:50 besteld en volgende dag , voor de middag thuis. Geniaal.

Mijn verrekijker had zeer goede prijs.

Ik heb cameranu.nl gekozen om dat mijn verrekijker had de laagste prijs en ik kon de bestelling tot 23u59 plaatsen en hem nog steeds de volgende dag thuis hebben.

Elinerenee 21-03-2015

product uitzoeken, bestellen, betalen en de volgende dag in huis,makkelijker kan het niet

ze hebben veel op voorraad

zeer goede ervaring met deze winkel

eropat 20-03-2015 Via de website gekocht

snelle levering naar 2 adressen rekening apart thuis / levering ander adres.
binnen enkele dagen.
ik kon snel aan de slag.
Volgende bestelling doe ik weer zo.

zie hierboven alles best verzorgd.

afstandbediening voor fototoestel
Nokia Coolpix P6000

ja zeker dit was de eerste keer
alles lip prima. Ik zal het iedereen aanbevelen bij Camera NU.nl
te bestellen.

Mariëtte11 20-03-2015

Het is lekker dichtbij, de showroom is groot en er wordt veel tijd aan je besteedt.

Het is fijn dat er tijd aan je wordt besteedt. Je krijgt niet het gevoel dat er gehaast wordt gehandeld omdat er meer klanten staan. De mensen zijn vakbekwaam en hebben veel verstand van zaken.

Er is zeer ruime keus. Alle merken zijn aanwezig.

Als ik spullen voor de camera moet hebben ga ik nergens anders meer naartoe.

Ik ga nooit meer ergens anders naartoe voor mijn spullen, deze winkel, de producten en de service zijn top!

Alice Bunt 20-03-2015 In de winkel gekocht

Goede deskundige adviezen. Uitgebreide antwoorden op vragen

De gevraagde artikelen waren aanwezig

De service en assortiment is goed.het personeel deskundig

Een fijne winkelwaar je vriendelijk geholpen wordt.

eropat 20-03-2015 Via de website gekocht

snelle levering naar 2 adressen rekening apart thuis / levering ander adres.
binnen enkele dagen.
ik kon snel aan de slag.
Volgende bestelling doe ik weer zo.

zie hierboven alles best verzorgd.

afstandbediening voor fototoestel
Nokia Coolpix P6000

ja zeker dit was de eerste keer
alles lip prima. Ik zal het iedereen aanbevelen bij Camera NU.nl
te bestellen.

Adriaan1977 20-03-2015

Online en fysieke winkel, waar je je nieuwe aankoop van te voren rustig kunt testen.

Zeer goede service. Men neemt alle tijd voor je. Om je vragen te beantwoorden, om je te helpen bij twijfel.

Zag er volledig en compleet uit. Beneden voor alle liefhebbers, bovenverdieping voor de professionals..

Alice Bunt 20-03-2015 In de winkel gekocht

Goede deskundige adviezen. Uitgebreide antwoorden op vragen

De gevraagde artikelen waren aanwezig

De service en assortiment is goed.het personeel deskundig

Een fijne winkelwaar je vriendelijk geholpen wordt.

verkleij 20-03-2015 Via de website gekocht

geen gezoek , geen parkeergeld
geen rijkosten gewoon perfect

goed beschreven item, perfect

keuze plenty

gewoon omdat het allemaal klopt.

snel en goed niks te verbeteren.

enklaar 20-03-2015

Je kunt online bestellen en als het artikel op voorraad is, gedurende openingstijden direct afhalen in de winkel of thuis laten bezorgen. Of het artikel op voorraad is, wordt keurig vermeld.

Op internet staat al veel informatie over de producten, maar ook in de winkel werken ervaren en vak- en deskundige medewerkers. Zelfs lastige vragen worden correct beantwoord.

CameraNU.nl heeft een uitgebreid assortiment van zowel foto- en filmcamera's als accessoires zoals tassen, objectieven, etc. Wat niet op voorraad is, kan redelijk snel besteld worden.

Goede service, vakkundig personeel en uitgebreid assortiment borgen een prettig en gemakkelijk aankoopproces. Ook niet onbelangrijk, er is voldoende parkeergelegenheid. Heb al vaker in deze winkel gekocht, en zal er zeker vaker aankopen doen.

Crazyfox 20-03-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, vooral de filterfunctie is handig bij het zoeken naar producten met de door jou gewenste specificaties.

nadat ik mijn keuze had bepaald had ik toch nog een vraag. Ik werd prima telefonisch te woord gestaan en de openingstijden zijn ook van deze tijd!

in vergelijking met andere websites heeft cameranu.nl een zeer ruime keuze per product, die ook nog eens makkelijk te vergelijken zijn in de vergelijkfunktie. Top!

Cameranu.nl is een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. De zoek- en filterfuncties zijn zeer handig om snel een product te vinden die past bij jouw wensen. Ook de vergelijkfunctie is een uitkomst. De informatie bij de producten is helder en het bestelproces snel en eenvoudig! De prijzen zijn ook concurrerend. Value for money dus; ik raad deze webshop zeker aan!

jm9915 20-03-2015

Ging allemaal zoals beloofd , ook meteen contact toen bleek dat mijn bestelling tijdelijk was uitverkocht.
Prima

zoals beloofd op tijd

veel voorradig

werkt zoals het moet

Overzichtelijke site , goed contact en maken waar wat ze zeggen. Prima

Photography by King 20-03-2015

Website zeer overzichtelijk en snel in het navigeren.

Nooit problemen gehad met leveringen en altijd tijdig updates gekregen. Ook snel met antwoorden van vragen.

Ik merk dat ik bij vrijwel alle aankoopsoorten (camera's, geheugenkaarten, flitsers, accesoires) bij Cameranu.nl shop. Vaak hebben zij spullen die andere partijen niet (op voorraad) hebben.

Overall kwalitatief goed en betrouwbaar.

Altijd een goede service, tijdige beantwoording van vragen en snelheid van afhandeling.

Aqua anders 20-03-2015 Via de website gekocht

Website is duidelijk, ruim voorzien en prettig om mee te 'werken'.

Heel duidelijke uitleg via de telefoon en alle hulp die nodig was. Artikelnummers werden gegeven zodat ik het verder zo on-line verder mee kon bestellen.
Fijne persoonlijke service.

Zeer ruime keuze en het nieuwste is in huis.

Nou, voor mij staat deze zaak bovenaan in de top-10!

Wel eens bij een andere webshop een camera gekocht maar beter als hier krijg ik het nooit meer.

vanwelsen 20-03-2015

Ik kon online niet kiezen en
wilde een persoonlijk advies.
Daarom een 7 anders een 9.

Goede product uitleg gehad van Ron. Daarmee de juiste
keuze kunnen doen.

Voldoende keus voor elke beurs
en gebruiker.
Van hobby tot professioneel.

Wie hier niet slaagt, slaagt
nergens.

Ron Haak 20-03-2015

Website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig.

Absolute Top service! Ik bestelde een screenprotector voor mijn camera. De bevestiging ging eenvoudig , maar na een half uurtje kwam het spontaan los. 1 telefoontje naar CameraNu en zonder enig probleem werd mij gratis een nieuw exemplaar toegestuurd dat ik de volgende dag al in huis had. Helaas door een onhandigheid van mij is deze ook gesneuveld, maar aan de service van CameraNu lag het zeker niet. Eerdaags maar een nieuwe bestellen.

Ruime keuze

Al met al een hele fijne zaak met deskundig en vriendelijk personeel. Een aanrader voor de beginner, maar zeker ook voor de doorgewinterde prof.

Audiovisual facilities 20-03-2015

Thuis uitzoeken op de site en ff naar Urk rijden en ophalen

Staan altijd voor je klaar met vragen en tips

is zeer uitgebreid, en het gemak van proberen voor je koopt

aan iedereen, je kan testen wat je koopt, vriendelijk personeel, lage prijzen

De winkel voor fotograferend nederland, in het hart van holland.

ilonavannijnatten 20-03-2015

Wilde iets bestellen wat tijdig niet voorradig was. D.m.v. je email-adres te geven kon je aangeven om te melden wanneer dit weer beschikbaar was. Werkt heel goed.

Heb zelf al redelijk veel gekocht via cameraNu.nl en beveel het daarom ook aan aan andere.

Zeer tevreden over cameraNu.nl

10Es 20-03-2015

Door mij verlangde item (WB-filter) snel gevonden tegen lage prijs!

Snelle verzending

Elsa-Marie 20-03-2015

's Avonds op de webshop bestellen, de volgende dag al in huis.

Ik had nog een aantal technische vragen, waarop ik telefonisch snel en deskundig antwoord heb gekregen.

Alles wat ik de afgelopen jaren besteld heb, was op voorraad.

Betrouwbaar en deskundig. Aantrekkelijke prijzen.

Betrouwbaar en deskundig. Ik ben sinds april 2005 een vaste klant!

jaapk 19-03-2015 Via de website gekocht

Wat je zoekt is makkelijk en snel te vinden

Zo snel... geleverd ik kan er bijna niet zo snel naar toe om het op te halen, s'avonds om 23.30 besteld de volgende dag om 13.30 zal ik al foto's te maken!!

de keuze is reuze

Snel, Veel, gemak zijn wel de steekwoorden die op Camera nu van toepassing zijn!

gewoon GOED!!

Edwin de Schipper 19-03-2015

Bestellen gaat vlot en de levering snel.

Het betreft hier een lens, welke in een grote doos verstuurd werd, vol met opvulling om het product goed te beschermen

Veel keus, maar ook uitleg over het product

Ik ben tevreden dus zou zeker kunnen aanbevelen

Mijn beoordeling is zeer positief. Toch heb ik een opmerking, de verzend kosten bepaling deze zou ik een 5 geven. In 1e instantie wordt er gezegd een bedrag met een benadering van bv 2 euro, later is deze omdat je graag het product de volgende dag wilt hebben, bijna 5 euro. Bij de optie post nl is het duidelijk wanneer er geleverd wordt, bij de andere opties kan ik dat niet uit opmaken. Misschien dat hier meer duidelijkheid in kan. Er wordt gehoor gegeven aan de extra optie een toelichting te geven, bij de bestelling, TOP!

Janbijtje16 19-03-2015

Makkelijk te vinden wat je zoekt

Alles netjes op tijd geleverd. Per ongeluk had ik een dubbele bestelling geplaast, maar CameraNu gaf zelf al aan dat ze er één geannuleerd hadden.

Kan nog wel uitgebreider, maar de meeste dingen hebben ze wel. Ook voor een normale prijs

Even duur/goedkoop als de meeste andere webshops. Alles altijd netjes op tijd e.d.

Mooncross 19-03-2015 Via de website gekocht

Niet alle accessoires worden in 1x weergegeven, dus 't was even zoeken naar waar de accessoire die ik wilde verstopt zat.

Op de hoogte gehouden van bezorgproces; bezorging keurig op tijd; fijn om zelf bezorgtijd te kunnen kiezen.