Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Meder 08-02-2015 Via de website gekocht

Supersnelle service. En de prijs/kwaliteit verhouding top! Onderwaterhuis die ik had bested was bij cameranu.nl veruit het goedkoopst. Kortom de beste aanbieding en een supersnelle service!

christvanschijndel 08-02-2015 Via de website gekocht

alles is online duidelijk en gemakkelijk te bestellen .

de service is goed , want je krijgt telkens bericht als je bestelling in een volgende fase komt .

camera nu heeft een ruime sortering voor uw camera .

de service is goed en het overzicht van accessoires is groot .

ik beveel deze winkel aan vanwege hun ruime assortiment en snelle levering .

Jianting Ye 08-02-2015 Via de website gekocht

quite easy and good experience with both english and dutch

good and quick

Good

yes, will suggest

nice experience to do online shopping though this website

jaap Bönker 08-02-2015 Via de website gekocht

makkelijk bereikbare website en overzichtelijk

aflevering was precies op de tijd die aangegeven was

uitgebreid en goed omschreven

zie bovenstaande punten

Prima overzicht en goede afhandeling

Almere2015 08-02-2015

Even naar de site die erg goed is.

Een telefoontje en gelijk deskundig advies.Terugbellen ging fout.

Groot, niet compleet op fototassen die ik zocht.

Snel, goed geïnformeerd, zeer redelijke kwaliteit/prijs verhouding.

Vriendelijk bedrijf dat altijd bereid is om je te helpen. Prijs/ kwaliteitverhouding goed. Veel kennis en deskundigheid.

J.Einmahl 08-02-2015

Een heldere en klantvriendelijke website die je in enkele stappen naar het gezochte product begeleid.

Alle beloftes worden waar gemaakt! Super snelle levertijd!

Uitermate complete webwinkel. Of je professioneel-, armatuur-, of gewoon kiekjes fotograaf bent. Alles wat je nodig hebt zit in het assortiment en is bijna altijd op voorraad.

Ik kan geen reden bedenken waarom ik het niet zou doen.

Webwinkel met een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen en dito service verdiend een uitstekende beoordeling.

M. Tholen 07-02-2015 Via de website gekocht

Goede service, klantenservice goed bereikbaar en vakkundig personeel die je te woord staat

Goede service en ze maken waar wat ze beloven.

Jan Dordt. 07-02-2015

Bestellen vanuit je huis.
Geen gedoe in winkels.

Snelle levering en adequaat begeleid via e-mail.

Zou nog wat breder kunnen.

100%

Evenals vorige keren zeer tevreden. Apparaat bevalt tot nu toe prima. Foto-afdrukken beter dan verwacht.

Anne Schlaepfer 07-02-2015

Goede webshop. Had alleen een lens van Tamron perongeluk voor Nikon besteld ipv voor Canon. Zou duidelijker aangegeven kunnen worden.

Breed assortiment!

Goede en sneller service! Zag de lens ergens anders wel een paar euro goedkoper, maar bestel dan toch liever bij CameraNu, dan weet je dat het goed zit en dat het er snel is.

Ik had eigenlijk de verkeerde lens besteld. Gelijk heb ik erachteraan gebeld, of het nog gewijzigd kon worden. De vrouw wist het niet zeker omdat hij al verwerkt was, maar de volgende dag lag de goede lens al gelijk op de mat! Super! Ook de verrekening in prijs werd al snel geregeld, had al snel het geld terug wat ik te veel had betaald. Zag de lens ergens anders wel een paar euro goedkoper, maar bestel dan toch liever bij CameraNu, dan weet je dat het goed zit en dat het er snel is.

J.Einmahl 07-02-2015

Alle beloftes worden waar gemaakt! Super snelle levertijd!

Ik kan geen reden bedenken waarom ik het niet zou doen.

Frans van der Feen 07-02-2015 Via de website gekocht

Handig, je gewenste artikelen zoeken op internet en zien wat het is en dan bestellen maar

De volgende dag in huis, al was er wel veel e-mailverkeer omheen, o.a. over een mogelijke vertraging, die niet optrad

Veel mogelijkheden

Zeker; is goed bevallen!

Ik ben tevreden over het artikel

Mw. Wessels 07-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, en klantgericht

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag in huis. Ook de medewerker (Urk) via de website was snel en zeer behulpzaam, klasse

ruime keuze

Volgende keer zeker weten hier weer bestellen, klantgericht, goede service. Complimenten Camera.nu

Klasse

p.oostendorp 07-02-2015

Makkelijk, makkelijk zoeken, goed geprijsd, en ze doen wat ze beloven snel en accuraat. De informatie voorziening rond de bestelling is gewoon uitstekend.

naam1251 07-02-2015

2x gebruik van gemaakt. vooral de info tijdens de reparatieduur is erg fijn.

vrijwel alles wat mij interesseert is voorradig en de technische info is prima

waarom niet.

K.Vent 07-02-2015 Via de website gekocht

Snel geregeld

Prima

Veel keus

Zeer goed

Perfect en snel geregeld

ineke thoen 07-02-2015

Is voor mij vlakbij en ze weten veel over de cameras en wat voor jou geschikt is

Prima service.. mijn vorige camera was stuk gevallen...had hem gelukkig wel verzekerd en dat hebben ze keurig geregeld met de verz. Maatschappij

Enorme keuze in toestellen

Altijd...Om hiervoor opgegeven reden

Lijkt me al duidelijk

Dennis Sneek 07-02-2015

site goed overzichtelijk vrij eenvoudig toch veel informatie

Gewoon goed

ruim assortiment goed aanbod veel op voorraad

Absoluut beveel ik andere mensen cameranu aan

Happylife 07-02-2015

Ik werd keurig via de mail op de hoogte gehouden wanneer het product ( Zeiss victory sf 8x42 kijker ) weer op voorraad was. Ook vragen die ik via de mail stelde werden zeer snel beantwoord.

Als je een verrekijker wilt aanschaffen is er qua keus en kennis maar één winkel in Nederland en dat is Cameranu.nl ! Zeer uitgebreid assortiment in verschillende prijsklassen en een verkoper die verstand en plezier van zijn vak heeft

Ruim assortiment.
Snelle terugkoppeling van vragen via de mail.
Makkelijk bereikbaar.
Ruime winkel.
Voor het testen van verrekijkers een grandioze locatie qua uitzicht en afstand.

fotograaf555 07-02-2015

supersnel! binnen 10 uur had ik de camera in huis

JoopB 06-02-2015 Via de website gekocht

Sne het artiekl gevonden en besteld. Was al laat in de avond toch nog de volgende dag bezorgd. Heeeeel netjes hoor.

Prima goede communicatie tijdens het bestelproces

Best goed

Betrouwbaar en goede prijzen.

Gewoon een heel goede ervaring voor een niet zo gewoon product. Kom nog wel eens vaker even langs om te kijken wat ze in de winkel hebben.

fotograafie-RG 06-02-2015 In de winkel gekocht
Urk

Jammer dat het te ver weg is om eens extra langs te gaan.
Maar er altijd nog de webwinkel.

Voor nieuwe produckten zeker, voor occasions niet ( kleine selectie ) gebaseerd op de afstand vanwaar ik woon.

Ruime zaak met overzichtelijke produckt op stelling. Ben je in de buurt is het altijd aan te bevelen eens een keer langs te gaan. Service en en kennis zijn goed te volgen in de wachtrij vernomen, men weet waar ze het over hebben. Nikon D3 aangeschaft nu even sparen voor de uitbreiding en dan naar U..........

Okkies07 06-02-2015

Camera nu heeft een heel goede en duidelijk website, bestellen is een fluitje van een cent

de medewerkers zijn zeer deskundig en geven heel goede tips (niet allen een verkooppraatje om zoveel mogelijk te verkopen) Het voelt heerlijk betrouwbaar

Heel breed assortiment, ongelofelijk dat ze zoveel materialen op voorraad hebben

Ik beveel Camera Nu al jaren aan bij iedereen die ik ken, een topwinkel!

Het is een heerlijk winkel, goede kundige adviezen, goede inruilprijzen, kies je voor het gemak dan bestel je online, wil je iets meer, nou dan bel je even, krijg je telefonisch ook direct goed advies, of je rijdt even langs voor direct contact. Echt waar een topwinkel!

Simone 123 06-02-2015

duidelijk en overzichtelijke informatie

Na telefonisch contact zeer snelle afwikkeling van retourzending.

goede service.

Zeer goede service

Kapstoque-fotografie.nl 06-02-2015

Duidelijke website, duidelijke winkel.

Super service. Ben ook in de winkel geweest, daar hebben ze goed kundig personeel.

Eigenlijk alles wat ik wilde was er, sommige dingen wel een alternatief moeten kiezen, maar daar werd ik goed mee geholpen.

Superwinkel!

Gewoon een goede winkel, snelle levering. Kundig personeel, goede prijzen.

rmfoto1 06-02-2015

Het is heel erg gemakkelijk om een bestelling te plaatsen

Het product wordt heel snel geleverd met snoepjes;)

Er is heel erg veel keuze. De producten zijn heel erg goed.

Cameranu staat bij mij in de top 3 camera winkels

Ik heb een accessoire voor mijn gopro gekocht. Ik ben er super tevreden over en ik ben van plan nog veel meer te kopen voor de gopro.

w.bookel 06-02-2015 Via de website gekocht

een goed vergelijk

snel en goed binnen gekomen

goede vergelijking van verschillende merken

ik raad het iedereen aan

het advies op de site gaf een goed beeld van het produkt

gerry wilbers 06-02-2015

Alle info die ik nodig had was goed te vinden, daarna was bestellen zeer eenvoudig

De camera bleek toch wat ingewikkeld. Na een telefoontje met de klantenservice werd alles prima uitgelegd. Zeer goede service, en ik kreeg bovendien kostenloos een USB kabel

Ruim voldoende

Alles is prima gegaan, service, levering, betaling

Toen ik eenmaal wist welke camera ik wilde, was het nog maar een kleinigheid om de camera te bestellen en de volgende dag al in huis te hebben.

Ard Gorissen 06-02-2015

Goede website met duidelijk overzicht.

Snel en duidelijk.

Compleet.

Erg tevreden over totale service pakket.

Makkelijke en gebruiksvriendelijke website, goede producten, vriendelijk meedenkend personeel.

MarinusJ.B. 06-02-2015

De site is makkelijk te doorlopen om te vinden wat je wilt. Het bestellen e.d. loopt 100% goed.

Alleen mail contact nodig gehad. De site is duidelijk in informatie maar toch een extra vraag die dezelfde ochtend nog werd beantwoordt.
Levering was super. Zoals door hen aangegeven was de bestelling de volgende dag in huis. Top!!!

Een zeer groot aanbod van camera's en toebehoren.
De reviews zijn een goede en verhelderende toevoeging.

Ik en al eerder mijn zoon met zijn camera hebben goede ervaringen. Als vader heb ik dus mijn zoon gevolgd de aankoop hier te doen. Ja dit bedrijf beveel ik zeker aan.

Zie de rubrieken hiervoor

nikkootje 06-02-2015

klik, klik, klaar. (als je weet wat je moet bestellen)

Tot en met bezorging netjes op de hoogte gehouden.

compleet assortiment waarvan de meeste artikelen op voorraad.

Bastiaan Miché 06-02-2015 In de winkel gekocht
urk

Altijd geweldige sfeer en een mooie ruime winkel. Echter zou ik persoonlijk wat meer hebbedingetjes willen zien.

De mensen van cameranu weten ook echt wat van hun producten af. En nog belangrijker ze nemen de tijd voor hun klanten.

Ben nog nooit met lege handen thuis gekomen.

De meeste winkels zitten midden in het centrum of in gebied met betaald parkeren of waar je niet kan parkeren. Cameranu zit op een super plaats parkeerplaats genoeg en gratis. Na je aankoop kan je die altijd nog even testen in de haven van Urk. (vergeet daarbij niet even een visje te halen)

Fijne winkel altijd goeie service. Bij veel winkels ben je vaak maar gewoon een nummertje dat gevoel heb ik bij Cameranu nooit. Ga zo door jongens dit is een winkel voor mensen en door mensen zoals we die niet veel meer vinden anno 2015.

Sharpe 06-02-2015

Duidelijke productomschrijvingen, gemakkelijk bestelproces, attente en transparane communicatie van de leverancier gedurende het hele proces; van ontvangstbevestiging, betaalbevestiging en bezorginformatie. Top!

Ruim assortiment, diverse merken, voor ieder wat wils.

Altijd!
Levering binnen 24 uur, duidelijk en transparant.

Dit was mijn eerste bestelling bij Cameranu.nl Eerst maar eens een eenvoudig en goedkoop product gekocht, maar durf het nu zeker aan om hier mn objectei

BartvdVeen 06-02-2015 Via de website gekocht

Besteld, gelijk in huis!!

Je krijgt gelijk een mail, waarin van alles wordt uitgelegd.

goed

Het is gewoon een topwinkel

Pieter Woud 06-02-2015

Het gehele proces van website naar koop en afhandeling klopt in zijn geheel.

Alleen over de aflevering kan ik een oordeel vormen. Volgens de afspraak vindt de aflevering plaats

Gewoon prima voor mij

Geen klachten

Goede website met prima aanbiedingen.

rettekelen 06-02-2015 Via de website gekocht

duidelijke website, producten zijn goed te vinden en het hele bestelproces is goed ingericht

levering keurig volgens afspraak. Vrachtwagen van PostNL had problemen, waardoor pakketje een dag later arriveerde, en daar keurig bericht van gehad. Ook erg handig om een pakketje op een PostNL afhaalpunt te kunnen laten bezorgen. Top Service!

Zeer groot assortiment, alhoewel ik wel gehoopt had op iets meer accessoires voor de camera die ik besteld had (bijvoorbeeld een extra batterij, zonder daar een heel pakket met acculader voor bij te hoeven bestellen), maar dat kan natuurlijk ook aan het type camera (sony a5100) liggen die ik besteld heb.

Gewoon prima webshop

CameraNU.nl is een uitstekende webshop. Bestelling vlot gegaan. Er waren wat problemen met PostNL, waardoor pakketje een dag later arriveerde, maar daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld. Zal hier zeker nog een keer terugkomen, wanneer ik extra lenzen aan wil schaffen voor mijn camera. Zeer tevreden!

DEmons 06-02-2015

Het zoeken op de website is soms wat lastig aangezien er zoveel artikelen opstaan en je soms niet meteen weet in welke categorie je moet kijken.

Wanneer iets onverwacht toch niet meer op voorraad is wordt hier netjes tijdelijk over geinformeerd. Bij additionele vragen wordt ook snel geantwoord.

Zeer uitgebreid.

Goede service en groot assortiment. Het mag evt. wat duidelijker te zien zijn in welke categorie wat voor soort artikelen staan.

Tulp1234 06-02-2015

goede prijs kwaliteit verhouding snel geleverd en komen netjes afspraken na

Hansjoseschouten 06-02-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen via de website

Het bestelde werd snel geleverd

Ruim aanvod op desite

Ook prijstechnisch gunstig

Handie webwinkel en goede prijzen.

wiesje67 05-02-2015

meteen echt goed geholpen

wij vonden het een hele mooie winkel, en goede serves

Liselotte1971 05-02-2015

Prima assortiment, ruime specificaties per product. Prima prijzen. En uitstekende, snelle service! Een echte aanrader!

R.Rison 05-02-2015

duidelijke site en alles is goed op merk te vinden.
Ook de prijs opgave via mail is duidelijk als je iets wilt inruilen.

ook inruil camera's en objectieve worden goed gecontroleerd en daarom ook altijd garantie er op.

als je het hier niet vindt is het ergens anders meestal ook niet te koop.

klantvriendelijk, goed assortiment, koffie staat klaar en deskundige medewerkers.

Bij de aanschaf van een gebruikt Canon objectief was het geen probleem om mijn bestaande objectief in te ruilen, ik vind dit toch wel heel goed, verder je hoeft er niet elke week heen maar het is gewoon top daar.

Ad Harms 05-02-2015

Prima aanbod, snelle levering en een winkel waar we graag terug komen.

Per telefoon nadere uitleg gevraagd en professionele tekst en uitleg gekregen, direct daarna tot aankoop over gegaan.

Perfect aanbod en heerlijke prijzen, zeker voor herhaling vatbaar.

Reeds eerder aankopen gedaan, snelle levering en erg betrouwbare winkel, raad permanent mijn vrienden en kennissen aan om hier zaken te doen.

Reeds min of meer gemotiveerd in bovenstaande tekst en uitleg. Hele goede service en zeker voor een toekomstige aanschaf weer terug naar deze winkel. Naar mijn bescheiden mening een voorbeeld voor velen.

Esther Kaal 05-02-2015

Ideaal. Uitzoeken uit de vele mogelijkheden, bestellen en volgende dag bezorgd.

Alles was snel geregeld en bezorgd

Ruime keuze uit verschillende artikelen en merken

Makkelijk via internet en snel

Gemakkelijk en snel

m geven 05-02-2015 Via de website gekocht

Goede gestroomlijnde website

Binnen het uur antwoord op je vragen en als je voor 24.00 besteld krijg je het de volgende dag al geleverd

Voor mij ruim genoeg

Hier nog nooit een miskoop gehad

Gewoon een prima internet winkel die zijn afspraken nakomt en reageert als je vragen hebt. In het verleden ging er wel eens iets stuk wat ik hier heb gekocht en dat werd zonder protesten of problemen direct opgelost. Gewoon een aanrader dus!

Trudy13 05-02-2015

1 klik en klaar, betalen en binnen no time bij je thuis

Even geannuleerd en na telefoontje twee toch besteld en het ging gewoon goed, erg blij met deze service

Zeer tevreden, goed service

Meduts W 05-02-2015

Zoek een product, lees de informatie en specificaties, kies welke je wilt, bestel en betaal. Gaat allemaal erg soepel en snel.

De volgende dag in huis. Dat is pas service. Je bent enthousiast over wat je besteld hebt, en je wilt het daarom zsm in huis hebben. De dag na de bestelling staat de bezorger al bij je aan de deur. Nice!

Je kunt niet alle producten van de wereld bieden.

Ik heb goede ervaringen met CameraNu. Bestel ook door de jaren heen enkele producten bij CameraNu, bevalt mij prima, en dat is wat ik anderen ook vertel.

J* 05-02-2015 Via de website gekocht

Top

Nogmaals top

Zeer uitgebreid

Grootste en laagste in prijs assortiment

jaccie-a 05-02-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is overzichtelijk en het is handig dat je ook online kunt bestellen!

Als ik bel en in de winkel helpen ze mij om de juiste keuze te maken

Ik heb nog nooit iets gemist wat ik zocht!

Super winkel!

Goede service en behulpzaam personeel!

wouter4cameranu 05-02-2015

De site is overzichtelijke en werkt goed met voldoende detail-informatie

Aflevering is perfect. Ik bestelde om 22.00 uur en had de camera de volgende dag om 10 uur in huis

Het lijkt mij meer dan voldoende, maar ik ben een beginner!!

Gewoon alles top en de beste prijs

Ik heb geen ervaring met andere camera aankopen maar ik heb hier gewoon een super goede ervaring mee opgedaan.

fred asmussen 05-02-2015 Via de website gekocht

had swabs besteld voor mijn sensor te reinigen zat een duidelijke handleiding bij en werkt prima

vlotte levering

ruime keuze

goed produkt en snelle levering

na het lezen van de handleiding mijn sensor gereinigd en was weer helemaal schoon