Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

matha 05-03-2015 Via de website gekocht

alles goed gerubriceerd

vandaag besteld en bijna vandaag in huis

bijna teveel

er is gewoon door mij op dit moment niks aan te merken op alles wat dit bedrijf aanbied, regelt en verzorgt. gewoon klasse dus

H.M.Langkemper 05-03-2015

De mogelijkheid van het reinigen van de sensor stond duidelijk vermeld op de website

Na een mailtje of de service medewerker op de dag dat ik langs wilde komen aanwezig was, werd ik gelijk geholpen.

Vriendelijke en open benadering

Een fijne winkel waar je goed en vriendelijk geholpen wordt ongeacht of je een ammateur of prof bent.

Fotografe48 05-03-2015

Alles staat duidelijk uitgelegd op de site.

Dat komt echt door de snelle betrouwbare levering en service.

Ook wanneer je een probleem met een produkt hebt is er een snelle reaktie om het op te lossen. Dat geeft een betrouwbare indruk om de volgende keer weer te bestellen bij Camera.nu

Tim o 05-03-2015

Makkelijke site en overzichtelijk

Snel bestelling gedaan.
Snel de orderbevestiging

Precies wat ik nodig had voor de beste prijs

Ideaal en snel thuis

avdmeulen 05-03-2015

Helder overzicht, goed te filteren.

om 8uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! Geweldig!

Heel erg uitgebreid en tegen een concurrerende prijs.

Goede winkel, meerdere keren producten gekocht via cameranu. Altijd naar tevredenheid.

Goede online winkel waar ik zeker vaker gebruik van ga maken. Ga binnenkort de fysieke winkel bezoeken, ben erg benieuwd!

Gerald Schoenmakers 05-03-2015

Duidelijk en overzichtelijk

Uitstekende online service

Ruime keuze

Zal zeker aanbevelen bij anderen

Friso Bruins 05-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zowel thuis in je luie stoel als in de winkel zelf uitzoeken en vergelijken.

Ik kocht een camera tas in de winkel, een groter exemplaar werd even uit het magazijn gehaald, geen probleem.

In de winkel hangt en staat al veel, van wat er in het magazijn staat kun je je geen voorstelling maken.

Beviel mij goed dus waarom een ander niet!

Pim 1954 05-03-2015

Zeer ruime keuze, zeer snelle levering en prima verzorgd.

zie hierboven, goede omschrijving van de items,

Geen enkel voorbehoud

Prima ervaring tot nut toe

JM Dubelaar 05-03-2015 Via de website gekocht

Een hele compacte en makkelijk te bedienen kijker. Ondanks zijn korte vorm ligt hij goed stabiel in de hand, met één vinger op de instelknop: De 10 vergroting kan gerust, voor de stabiliteit hoeft u geen 8x te nemen

Vlot en overzichtelijk

Goede keuze door de prima
vergelijkingsmogelijkheden

Vlot en probleemloos

Al met al een geslaagde aktie: Een heldere compacte watervaste kijker. Met de 10x haal ik vogels goed dichterbij, ook in de schemering.Mooi compacte draagtas (hardcase)

Jascho. 05-03-2015

duidelijke website, bestelling liep snel en goed

nog niet nodig gehad

goed assortiment, met veel keuze en kunnen vergelijken

prima winkel,veel keuze en goede en snelle service

prima website, perfect assortiment met veel keuze mogelijkheden, en perfecte afhandeling

No Pictures Please 05-03-2015

Super compleet

Nogal logisch

Super de luxe

Rob Meijboom 05-03-2015

Het werkt goed, en de volgende dag al in huis. After-sales is ook prima in orde!

Evert Jacobs 05-03-2015 Via de website gekocht

Prima

Ga zo door.

Van alles te koop.

Dat zijn ze waard,en verdienen ze.

Ik ben en blif klant !!!!!

CanonEye 05-03-2015

Zeer snelle service. Bovendien werd een kortingsactie net ná mijn aankoop met terugwerkende kracht toegepast en kreeg ik de korting teruggestort. HULDE!

Zowel in de breedte als in de diepte is er méér voorhanden dan ik ooit nodig zal hebben!

Op basis van deze en voorgaande ervaringen.

Bij eerdere aankopen - zowel in de winkel te Urk als via de webwinkel - steeds hetzelfde beeld als deze keer: vlotte service en uitstekende nazorg.

cormoo 05-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Er waren kijkers in verschillende prijssegmenten.

Wij hebben 5 verrekijkers gekocht. Drie waren niet op voorraad maar werden voor ons besteld en worden nog nagezonden. Het gaat om verrekijkers van het merk vortex. In de winkel kregen we alle tijd om verschillende verrekijkers uit te proberen. De verkoper gaf goed advies. Wanneer er een bepaalde verrekijker niet in de vitrine aanwezig was dan nam de verkoper de moeite om de voorraad te checken. We hebben nu een kijker waar we tevreden mee zijn en dat is het voordeel van een webshop en winkel ineen.

brinkfz200 05-03-2015

zoeken op de site gaat eenvoudig door goede trefwoorden

de volgende dag voor 12 uur in huis

zéér volledig op foto gebied

in hoge mate

Voor mijn Panasonic FZ200 zocht ik een draadloze afstandsbediening. Op de chaotische site van Panasonic niet te vinden, na een e-mail naar Panasonic bericht ontvangen dat deze afstandsbediening wel bestond maar dan bedraad voor het bedragje van bijna € 100.= Bij CameraNU.nl draadloos voor nog geen € 50.=! Werkt perfect! Het aanbod van fotografisch materiaal is bij CameraNU.nl ongelofelijk groot, zowel voor amateur als voor de vakman. Mijn kennismaking is geslaagd bij CameraNU.nl

EdFotografie 05-03-2015

De website is duidelijk en op verschillende manieren te filteren. Erg prettig.

Voor zover ik kan beoordelen, weet het personeel waar ze het over hebben en wordt je vriendelijk geholpen.Bij de bestelling van 1 artikel (niet in voorraad) keurig via de mail op de hoogte gesteld over hoe en wat.

De winkel komt wat donker over, maar voldoet goed qua assortiment. De prijs is gemiddeld, niet duur en niet goedkoop. Ook prettig dat er occasions te krijgen zijn en de mogelijkheid bestaat om apparatuur in te ruilen.

Prima gesorteerd en prima service.

Ik heb een paar producten Online gekocht, maar ben ook een paar keer in de winkel in Urk geweest.

JelteA 05-03-2015

Goede (telefonische) service en afhandeling van de bestelling.

AliceandPete 05-03-2015 Via de website gekocht

Website was makkelijk te gebruiken. Betaling was eenvoudig.

Ik vond wat ik nodig had en had verschillende keuzes.

Makkelijk te vinden wat ik nodig had, makkelijk besteld en snel bezorgt. Het product werkt perfect en erg snel.

De website was makkelijk te gebruiken en de betaling was eenvoudig. De bevestigings e-mails waren direct binnen en het product (SD kaart) werd snel bezorgt. Ik vond wat ik nodig had en had verschillende keuzes. Het was makkelijk om te vinden wat ik nodig had, makkelijk besteld en snel bezorgt. Het product werkt perfect en erg snel.

Rik Brussel 04-03-2015 Via de website gekocht

Zoekfunctie werkt prima en de opzet is intuitief, dus duidelijk.

Bezorging om 8 uur 's ochtends op mijn verzoek zodat ik het kon gebruiken voor mijn fotoshoot om 11 uur, top!

Ik kan hier met bijna alles terecht.Dat blijkt ook wel aan mijn uitgaven patroon bij jullie, haha

Ik geef cursussen fotografie en adviseer mensen altijd jullie kant op te gaan.

De motivatie spreekt voor zich denk ik.

RiaHD 04-03-2015 Via de website gekocht

Super snel en makkelijk te bestellen. De site is heel overzichtelijk

Hele goede service, veel product kennis en heel klantvriendelijk

Hele ruime sortering,

Wij zijn tevreden over service en kwaliteit

Top winkel zowel de winkel als de online shop! Wij komen er graag! De koffie staat altijd klaar, en de medewerkers zijn heel deskundig en m Nemen de tijd om je te woord te staan en alles uit te leggen

Arno vd Z 04-03-2015

Alles prima geregeld bij Cameranu.nl levering zoals aangegeven binnen enkele dagen. Prima site om een product uit te zoeken.

Ben Lassing 04-03-2015 Via de website gekocht

Als je weet wat je wilt aankopen en je hebt verder geen advies nodig van een verkoper, dan is deze vorm van winkelen buitengewoon comfortabel.

De goede service bestaat uit correcte communicatie gedurende het aankoop/verzend proces en stipte uitvoering van wat gecommuniceerd werd.

Buitengewoon grote sortering en juiste prijsniveau, waardoor je CameraNU als een 'one-stop'shop kunt gebruiken.

Heb al veel vaker foto-uitrusting hier gekocht en er is zelfs een reparatie kostenloos uitgevoerd. Samen met bovengenoemde beoordeling meer dan aanbeveling aan anderen waard.

Het is erg prettig winkelen, online als ook fysiek. Goede sfeer, deskundig personeel wanneer noodzakelijk. Correcte afhandeling aankoopproces en bovenal hierdoor zeer vertrouwd! De bereikbaarheid in geval van nazorg is ook prima.

Flip van der Meer 04-03-2015 Via de website gekocht

Online bestellen super simpel

Snel thuis bezorgd,

Ik wil de nieuwe Kipon gaan bestellen een adapter met speed booster. De adapter is net op de markt en vrijwel niemand verkoopt hem. Cameranu.nl heeft hem. Nod even een paar weekjes sparen en dan bestel ik hem.

Als het om snelheid en service gaat ben je bij Cameranu.nl op de juiste plaats. Ook als je niet te vrede ben.

De pas gekochte adapter van KIWI om mijn Nikon lenzen op mijn Fuji X-e1 te doen was laat op de avond besteld en heel vroeg de andere morgen al geleverd. Keurig verpakt met bon en voor een mooie prijs.

Sabrien87 04-03-2015

Alles is makkelijk te vinden en de beschrijving bij de artikelen is ook duidelijk.

Zeer goede service. Producten worden snel verzonden. Het is ook erg prettig dat je zelf kan kiezen voor pakketpost of brievenpost (bij de kleinere artikelen)

Ruim voldoende. Genoeg keuze en duidelijke informatie.

Vanwege de snelle service, leuke prijzen en uitgebreid assortiment

Over het algemeen een erg prettige website. Leuke prijzen en een goede service. Zeker aan te bevelen

Roy Foree 04-03-2015

Goede overzichtelijke site. Voorraad duidelijk zichtbaar. Goede telefonische info.

Zeer snelle levering. Kundig personeel.

Groot assortiment.

Overzichtelijke winkel in Urk. Ook leuke informatieve gebruikersdag gehad voor de Fujifilm X-T1.

Snelle levering, goede info en uitleg bij telefonische vragen. Men neemt de tijd voor je.

Live4life 04-03-2015

Eenvoudige site (ook mobiel)

Ze waren de enige die hadden wat ik zocht!

louter positieve ervaring

S.L. van der Linden 04-03-2015 Via de website gekocht

Zoals het hoort bij een goede website, gewoon vanuit je "luie"stoel kunnen bestellen. Op de website was ruim voldoende keus in verrekijkers, waar ik op dat moment in geïnteresseerd was. De wijze van bestellen was zeer eenvoudig.

De verzending was gratis en de belofte dat mijn aankoop de volgende dag al geleverd zou worden werd netjes nagekomen.

Zoals hierboven geschreven, was er ruim voldoende keus aan verrekijkers, het product dat ik wilde komen. De prijs waarvoor de verrekijker door cameraNU.nl werd aangeboden was bijzonder scherp of te wel de laagste die ik op dat moment kon vinden.

Ik zou deze winkel in hoge mate willen aanbevelen. Motivatie te vinden in het gemak, de service en het assortiment.

Als frequente koper op vele websites in binnen en buitenland ben ik van mening dat de website van cameraNU.nl zeker in de top tien van de beste websites thuis hoort.

Onderhoudsbedrijf AJ de Hoog 04-03-2015 Via de website gekocht

internet = makkelijk

snelle levering

grote keuze

snelle levering scherpe prijs

minoltafan 04-03-2015 Via de website gekocht

Binnen 12 uur in huis

Uitstekende klantenservice

Vrijwel alles op voorraad wat op de Europese markt is

Uiteraard

Gewoon een van de beste, zo niet de beste, camerawinkel van de BeNeLux. Vrijwel alles op voorraad. Om 23.59 bestellen en binnen 12 uur in huis. Zeer scherpe prijzen Meer dan uitstekende (klanten)service. Zeer tevreden!

Buijsh 04-03-2015

Eenvoudig te bestellen

Keurig op tijd geleverd en goed verpakt

Precies wat ik al lang zocht

zie bovenstaand

Peter Fitskie 04-03-2015

Overzichtelijke website. Bestelling is makkelijk en snel geplaatst.

Snelle levering. Bezorgd zoals aangegeven (via trackandtrace te volgen). Goed verpakt.
Punt van aandacht voor Cameranu is dat sommige concurenten geen verzendkosten rekenen.

Alexander 1975 04-03-2015

Overzichtelijke site met ruime keus.

Snelle levering.

Ruime keus en makkelijk vergelijken.

Was op zoek naar een goedkope maar goede compact camera. Deze gevonden op cameranu.nl Deze werd snel geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

DeJeBo 04-03-2015

Vanuit je stoel de aankoop van je fotohobby simpel te regelen. Internetsite werkt lekker en geeft de nodige informatie.
Makkelijk: tips voor extra accessoires.

Goed bereikbaar en heel adequaat.

Ben nog geen fotoartikel tegengekomen dat ze daar niet hadden.

CameraNu is voor mij het adres voor mijn fotohobby. Werkt efficiënt, razend snelle bezorging, goed verpakt en administratief keurige afwerking.

Makkelijker je foto-aankopen doen kan niet. Meestal voor de laagste prijs. Slechts één ding is nog leuker: naar de winkel zelf toegaan.

Robert Sanders 04-03-2015

Prima duidelijke site. kan uiteraard altijd sneller en duidelijker. Maar desalnietemin zeer makkelijk in gebruik

De flitsset die ik ging bestellen werd toevallig dezelfde dag in prijs verhoogd en dus net op het momentdat ik ging bestellen. Cameranu maakt hier geen enkel probleem van en levert hem gewoon tegen oude prijs. Top!

Zeer , zeer ruime keuze.

Ik ben met name te spreken over de accurate handeling nav het prijsmisverstand zowel telefonisch als per mail. zeer snelle mailbevestiging en zeer accurate mails ter opvolging van het pakket. Niets dan lof.

Proudmom2014 04-03-2015

Fijne internet site

Fijne uitleg bij de producte

Breed assortiment en ook betaalbaar.

Snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk en zeer snel in huis.

Peter de Punder 04-03-2015

Ik wist wat ik moest kopen en dat is voortreffelijk verlopen.

Ge klachten

Gemak en goed geregeld.

Goed geregeld en doen wat ze beweren, heel prettig!

Goli 04-03-2015

eenmaal ingeschreven gaat alles als vanzelf.

1 keer iets gehad, goed telefonisch behandeld.

ik zocht iets buiten het assortiment. het werd toch geleverd.

goeie prijs kwaliteit verhouding. service ook goed.

Everdien van Winkoop 04-03-2015 Via de website gekocht

Goede uitleg. Precies voldoende informatie en de juiste knoppen op de goede plaats.

Service staat bij mij op nummer 1, en dat is precies waar Cameranu voor staat. Verzending tot 23.59. Waar zie je dat nou? Tot op de dag van vandaag ben ik dolblij met Cameranu en bestel ik al mijn producten online op de website.

Een mega breed assortiment met altijd voldoende keuze!

Ik krijg veel vragen als fotograaf op mijn website en facebookpagina: 'Kan jij mij adviseren in cameraspullen, waar moet ik het kopen?' Het antwoord is makkelijk. Ik probeer ze te adviseren in keuzes, maar 1 ding staat vast. Kopen bij Cameranu!

Een krachtige webshop, met daarnaast een inspirerende, sfeervolle winkel! Een breed assortiment met een perfecte service. Cameranu is DE winkel voor je cameraproducten.

HelenFrik 04-03-2015

Wanneer je op de deskundigheid van een winkel kan vertrouwen - hier is dat absoluut het geval - en je bestelling de volgende dag bij je is, is dit stukken gemakkelijker, en sneller, dan naar een winkel stappen in de auto.

Zelfs wanneer ik had gebeld met een klacht die helemaal niet gegrond bleek te zijn (ik had onderdelen over het hoofd gezien, verloren in de verpakking), was het personeel doelmatig en correct.

Ik bestel al jaren bij CameraNU, en heb cameras ingeruild, het gemak en de service is gewoon heel veel waard.

TVerhaar 04-03-2015

Goede klantenservice waar je niet eeuwenlang in de wacht zit.

Ruim assortiment met scherpe prijzen.

Natuur fotografie 04-03-2015

Duidelijk en eenvoudig

Doen wat beschreven staat op de website.

Grote keuze en alternatieven

Ik ben geen vertegenwoordiger en zal daarom niet zeer actief een bedrijf op dringen bij vrienden of bekende. Als iemand iets zoekt t.b.v. Fotografie zal ik een hint geven om ook bij Cameranu te informeren.

Snel, duidelijk, correct behandelt.

pehade 04-03-2015

duidelijke website, artikel makkelijk te vinden.

binnen 24 uur thuis geleverd.

keus in overvloed, voor elke beurs een oplossing.

snel, voordelig, was de helft minder kwijt en telefonisch prima bereikbaar voor vragen.
Bij eerdere aankoop prima aan de telefoon geholpen.

deze firma heeft echt goed begrepen hoe je via het web verkoopt, goed assortiment, snelle levering en een goede prijs. De helpdesk functioneert ook goed. Al met al een aanrader.

Marc Marselje 04-03-2015

Veel keus en handige functies om het zoeken naar het juiste product makkelijker te maken.

Ik was heel erg blij met de bezorg service van mijn papier rol. Ik was zelf niet aanwezig in mijn atelier pand maar de bezorgster van CameraNu heeft haar best gedaan om toch de bestelling binnen te krijgen. Door 1 van de andere huurders in het pand. Eenmaal binnen belde ze mij om naar de juiste ruimte te worden gelijd en daar de bestelling achter te laten.

Super!

Een erg groot assortiment, maar er missen natuurlijk altijd wel dingen.

Ik doe dit al. Ik ben erg tevreden over de prijzen en het aanbod.

De prijzen zijn erg laag, wat voor mij als kunstenaar natuurlijk een uitkomst is. Daarnaast is het assortiment erg groot waardoor ik het meeste wat ik voor mijn fotografie nodig heb op 1 plek kan vinden.

arko500 03-03-2015

Ik zocht een camera voor mijn dochter en had na veel wikken en wegen 3 camera's gevonden maar wist het nog niet. Na telefonisch contact advies gekregen de Panasonic dmc tz40 te kopen. Goed geluisterd naar onze wensen en perfect vertaald naar d juiste camera!

Prima winkel. Eerlijk advies en eigenlijk nog nooit teleurgesteld na meerdere camera's en lenzen gekocht te hebben. Via website veel keus en als dat niet werkt grote winkel met vriendelijke verkopers.

Erik-John Koevoets 03-03-2015

Shop toegankelijk en overzichtelijk.

Na persoonlijk contact wordt er meegedacht over alternatieven

Nagenoeg alles is te vinden

Compleet assortiment voor een prima prijs.

Gerrit ten Berge 03-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

er is veel te zien, ook al moet je een poosje wachten.

zeer uitgebreide uitleg en goed luisteren naar je eigen wensen, als zeer prettig en professioneel ervaren

er was veel m te beoordelen en te vergelijken, veel meer dan in veel andere winkels

camera nu is een klasse winkel met vakkundig personeel dat je vragen en opmerkingen serieus neemt

een complete en overzichtelijke winkel, waar je wel even moet wachten op je beurt, maar waar je vervolgens zeer goed geholpen wordt en op maat wordt bediend

Mevr.Eijkhout 03-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Deze winkel werd mij door mijn buurvrouw aanbevolen voor de klantvriendelijkheid en de goede service en het ruime assortimen en de goede uitleg.Ik kan niet anders zeggen dan dat ze helemaal gelijk had wat alle punten betreftBen als een zeer tevreden klant naar huis gegaan !!!!!

Heidyvm 03-03-2015

Overzichtelijke website waar alles zonder veel moeite te vinden is. Bij de artikelen duidelijke uitleg over het product en de toepassing.

Snelle levering tegen redelijke kosten.

Enorm veel op voorraad en artikelen die niet op voorraad zijn kunnen binnen afzienbare tijd geleverd worden.

Prima winkel, zowel op internet als de winkel in Urk. Personeel is bekwaam en goed geïnformeerd.

Uitstekende service en levering.