G.R. van Beenen 23-02-2019

Als je iets wilt hebben voor jouw foto hobby, bij CameraNu vind je het, snel en goed geprijsd en...gegarandeerd de volgende dag ik huis. Bravo en een aanrader.

niels 23-02-2019

Ik koos voor cameranu.nl omdat ze de laagste prijs hadden voor het product dat ik wou kopen, ik vond het nergens goedkoper. Bovendien kreeg ik nog eens extra kortingcode die ik voor m’n verjaardag in m’n mailbox kreeg. Het is super dat ik het met gratis verzending kon ontvangen, want de meeste camera webshops verzenden pas gratis vanaf €50 tot €75 euro. Een aanrader dus!

Oneie 22-02-2019

Prima website, niet moeilijk om je bestelling te plaatsen. Vlotte levering en uitstekend verpakt.

harrys 22-02-2019

zeer snelle en vriendelijke reactie ; supersnelle levering , kortom perfect !

Joscho 22-02-2019

Camera.nu is gewoon een autoriteit op het gebied van fotografie en camera's. Snelle levering, prima service en altijd uitstekend advies. Daar doe ik het voor, hoor :-)!

Dennis 22-02-2019

Ondanks dat ik voor het gemak van geen account aanmaken heb gekozen omdat ik niet wist hoeveel keren ik er ging kopen. is dit lekker om niet nog eens een account te hoeven maken. Levering was snel en volgens planning het extra vroeg aanvragen bij het postnl kantoor heb ik niets van gemerkt dit liep ook niet goed met up to date houden maar dat is een 3de partij. qua cameranu.nl heb ik niets op aan te merken. ik ben tevreden met het product en heb er nog niets aangemerkt waardoor ik contact zou moeten opnemen met hun. om te weten hoe dit verloopt.

Fotostudio-jim.nl 22-02-2019

Deze shop is goedkoop, snel in service en heel betrouwbaar. Geen enkele vraag is voor hun te veel gevraagd ,super vriendelijk en vraag je om een btw bon is ook geen probleem, terwijl het voor andere winkels vaak te veel gevraagd is. Voor hun niet, zeer zeker de moeite waard om bij hun je camera producten te bestellen met groet fotostudio-jim.nl

Olympus 22-02-2019

Ik heb via internet een Olympus tg tracker gekocht. Zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Camera met alle onderdelen werken prima.

Bestel voortaan weer bij cameranu.nl

Dick Schouten 22-02-2019

Uitermate tevreden. Ook keurig verpakt. Geleverd daadwerkelijk de volgende dag één artikel was even niet op voorraad keurig direct daarvan op de hoogte gebracht. Klantenchat werkte perfect direct antwoord op de door mij gestelde vragen met eerlijk advies. Eigenlijk prettiger dan in een winkel kwam persoonlijker over. Daar bedoel ik mee je kunt rustig nadenken over je vraag zonder gestoord te worden door de omgeving. Mijn complimenten

Wouter 22-02-2019

Ik heb al verschillende keren bij cameranu.nl artikelen besteld en steeds weer een snelle levering, top.

Paul F 22-02-2019

Het gebeurt niet vaak maar het door mij bestelde artikel had een ontwerpfout waardoor het niet voldeed aan de verwachting. Gelukkig is dat geen probleem bij CameraNu.nl; na het melden van de klacht krijg je een retouretiket en wordt het aankoopbedrag snel teruggestort op je rekening.
Ik ben al heel lang klant bij CameraNu.nl en adviseer vrienden en bekenden vaak om daar te shoppen omdat je er alles kunt vinden wat je fotografenhart begeert.

Herman 21-02-2019

Ik weet al geruime tijd dat gewenste produkt op tijd geleverd . goed is en netjes verpakt.

Vierbergen 21-02-2019

Zeer goede ervaring met de service van cameranu.nl, heel behulpzaam! Snelle levering en fijne, overzichtelijke webshop!

beovintage 21-02-2019

heb al eerder zaken met hun gedaan, en ook dit keer snel contact, goede voorlichting en ook alternatieven aangedragen voor een door mij gezochte camera. Ook de prijs is keurig, misschien een paar procent duurder dan een andere aanbieder maar je zit dan wel met "niet leverbaar" levertijd ??? en is het wel vertrouwd. Goed zaken gedaan en het door mij gekochte toestel is 100% OK.

Roel 21-02-2019

Snel bereikbaar, goede telefonisch advies gekregen en konden de camera dezelfde ochtend ophalen in de winkel te Urk. Zeer prettige ervaring.

Anoniem 21-02-2019

De lensbol was goed verpakt, echter miste ik hierin wel een boodschap zelf van camera.nl. Daarmee bedoel ik in de trend van veel plezier met de aankoop o.i.d.
Deze gadget is een verjaardagskadootje dus weet niet of het een goed product is, wel zou het leuk zijn als je een idee hebt wat je er allemaal mee kan doen of hoe je dit op een leuke manier kan gebruiken. Ik vond daarbij wat saai verpakt..

Eline 21-02-2019

Ik heb een canon 50mm 1.8 objectief gekocht, ben hier super tevreden mee, al zeer mooie foto's met gemaakt. zeker een aanrader voor mooie portretjes!

Wilco 21-02-2019

Ik heb een Lowepro cameratas gekocht. Een zeer goede prijs, goede foto’s en een goede productieomschrijvijng op de website. De levering was ook vlot.

Martin 21-02-2019

IK heb voor Cameranu gekozen omdat zij een goede prijs bieden en je ook je oude camera kunt inruilen tegen een mooie prijs. Afhandeling was prima en snel. Afgesproken inruilprijs werd ook niet naar onderen bijgesteld na ontvangst door de winkel. Snelle levering. Snelle antwoorden op je email. Kortom een prima webwinkel.

Anouk 21-02-2019

Wederom een snelle en goede service! Super blij met mijn camera en lens, alles kwam netjes in een doos binnen inclusief potretkit cadeau en een 50 euro tegoedbon.

Stique Media 21-02-2019

Ik ben onder de indruk van het feit dat Cameranu een constante service/klantvriendelijkheid levert.

Kelly 21-02-2019

Voordat ik mijn bestelling plaatste heb ik nog even gebeld met Cameranu, voor advies omdat ik wilde weten of ik de juiste keuze had gemaakt. Ze stonden mij vriendelijk te woord en gaven goed uitleg over de verschillen. Artikel besteld en de volgende dag in huis. Erg goede service dus mét het juiste advies, want ik ben blij met mijn aankoop.

BW 20-02-2019

De website is zeer overzichtelijk. Prijs is goed. 's Avonds bestellen is volgende dag geleverd. Super!

J.Goosen 20-02-2019

Perfecte shop. De levering was snel en correct. Ik raad de winkel iedereen aan. Bovendien geeft Cameranu nog een gratis extra garantie op mijn product.
Kortom: Bravo!!

Joke van Geest 20-02-2019

In de winkel werd ik zeer klantvriendelijk en erg geduldig geholpen, kreeg goede informatie en alles werd duidelijk uitgelegd. Later thuis wilde ik met mijn aankoop aan de slag maar miste de nederlandse gebruiksaanwijzing. Deze werd voor mij speciaal aangemaakt en kreeg ik digitaal toegestuurd.

Carola 20-02-2019

Via de chat krijg je al je vragen snel beantwoord, de prijs is goed en de levering super snel!

Hans Venneman 20-02-2019

duidelijke keus, werd onmiddellijk verstuurd en was de volgende dag in huis!
Product voldoet aan de verwachtingen en de omschrijving, ben er blij mee!

Kees 20-02-2019

Ik heb deze shop gekozen vanwege de duidelijke en complete info over het door mij gezochte produkt. Wat ze beloeven doen ze ook. Dus vandaag besteld, morgen in huis.

Pam 20-02-2019

Kon alles snel vinden, levering ook top. De suggesties erbij op de site is super makkelijk.

Anne 20-02-2019

Ik had een fotoboek besteld. Dat werd supersnel bezorgd zonder verzendkosten. Dat maakte het voor mij erg aantrekkelijk om bij Cameranu.nl te kopen want zo goedkoop kon ik nergens terecht terwijl het product elders zelfs duurder was en er ook nog verzendkosten bij zouden komen.

Henri de Groot 19-02-2019

Geweldige winkel, nemen rustig de tijd voor de klanten en weten overal van, leggen rustig alles uit en je kan kijken wat het beste bij je past, geen overhaaste beslissing en je bent niks verplicht, top winkel.

Ralf 19-02-2019

Overzichtelijke webshop en gewoon een uitstekende winkel met goede service waar ik bijna al mijn gear koop. Ook als iets niet op voorraad is, kun je je adres achterlaten en ontvang je een berichtje zodra het er weer is. Snelle verzending incl. same day delivery wat erg fijn is als je je voor een opdracht bedenkt dat je nog een SD kaartje nodig hebt bijvoorbeeld.

J H 19-02-2019

Fijne overzichtelijke webwinkel! Veel apparatuur op voorraad en snel geleverd. Om een retour aan te melden, mag wel iets makkelijker gemaakt worden.

Bjp_elburg 19-02-2019

Ik ga graag naar deze winkel ( vestiging urk ) vanwege de goede service, vriendelijk en goed onderlegd personeel en vanwege het grote aanbod in zowel de instap categorie tot aan professioneel aanbod .

Tessa 19-02-2019

Prima! Na uitgebreid vriendelijk en deskundig telefonisch advies mijn bestelling geplaatst en die was er keurig de volgende dag

NvV 19-02-2019

Altijd alles snel geleverd, niet moeilijk doen met ruilen of terug sturen , en scherp geprijsd

Peter Venema 19-02-2019

Cameranu heeft goede service , voor mijn bedrijf een snelle duidelijke service en afspraken .
ook vriendelijk en behulpzaam via telefoon of internet .
we doen graag zaken met deze club . gr Peter Venema

Fleur 19-02-2019

Zeer gebruiksvriendelijke website met ruime keuze uit producten. Blij met mijn nieuwe lens!

RodneyPhotography 19-02-2019

Fantastische service, doet wat het belooft en voor een scherpe prijs. Site is zeer gebruiksvriendelijk, geeft juiste informatie, die snel te vinden is. Het geleverde (Profoto Lightshaper) was de volgende dag geleverd zoals beloofd (en dat was top, want ik had hem nodig in een fotoshoot :-)

Ruben 19-02-2019

Geluidskwaliteit op DSLR (Spiegelreflex) is goed. Voldoende om fatsoenlijke video's op te nemen voor bijvoorbeeld social media. Goede kwaliteit voor de prijs die je betaalt.

Marja Koole 18-02-2019

Altijd super snel verzonden en goed ingepakt. De zekerheid dat wat je besteld er heel snel is. Kwa prijzen zitten ze gewoon op het landelijk gemiddelde. Nu camera en lens besteld zonder hulp, maar als je wat wilt vragen gewoon goed bereikbaar en goede antwoorden.

Bakkerken 18-02-2019

Nadat ik eerst wat informatie via de chat heb gekregen heb ik na deze goede voorlichting besloten, om een Sigma 18-300m lens te bestellen. De reden dat ik voor Cameranu.nl heb gekozen is omdat ze producten aanbieden aan hele scherpe prijzen, na vergelijking van veel winkels die op het internet actief zijn was Cameranu.nl de goedkoopste .
Bij Cameranu.nl zit je safe, ze hebben echte winkels waar je eventueel naar toe kunt rijden als er eens een probleem moest zijn.
Snelle verzend service, betrouwbare zaak .
Ik kan Cameranu bij ieder aanbevelen!!

Piet 18-02-2019

Prima website met een goede aanbieding en extra's.
Snelle levering ook.
Mijn volgende bestelling zal zeer zeker weer hier zijn.

Hugo 18-02-2019

Alles wat ik tot nu toe bestelde is correct en vlot verlopen. Snelle levering en vlotte en zakelijke communicatie.

Gerard 18-02-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn camera die ik besteld had, ongevraagd kreeg ik er een cursus bij wat ik zeer waardeer.
het afleveren was ook op het afgesproken tijdstip.
Niets dan lof !!!!

Juliaan 18-02-2019

Heb voor cameranu.nl gekozen omdat ze producten aanbieden aan hele scherpe prijzen ,na vergelijken van veel winkels die op het internet actief zijn was cameranu.nl de goedkoopste .
Uitgezonderd de Chinese internet winkels ,waar van er veel nog goedkoper zijn ,maar waar je geen service van moet verwachten bij eventuele problemen .
Bij cameranu.nl zit je safe ,hebben echte winkels waar je eventueel naar toe kan gaan als er eens een probleem moest zijn ,dit vind ik veel belangrijker dan iets 30€ goedkoper in China te kopen .
Snelle verzend service ,geen douane kosten ,betrouwbare zaak .

Gerkel 18-02-2019

Mooi producten voor een goede prijs. En heeeeeel veel keus. En ook belangrijk een website die makkelijk werkt.

JTV 18-02-2019

Door mijn video hobby kom ik bij Cameranu.nl regelmatig terug voor uitbreiding of vernieuwing van camera en of accessoires.
Door de goede en snelle service is het hier prettig winkelen, maar ook als je advies nodig hebt staan ze voor je klaar om het juiste artikel te bestellen of eventuele problemen correct op te lossen.
De medewerkers zijn klant vriendelijk en nemen de tijd voor je.
Ook de website is zeer uitgebreid en producten zijn snel te vinden door overzichtelijke menu`s.
Cameranu is daarom ook zeer aan te bevelen voor een ieder die in de foto en video wereld producten en accessoires zoekt.

Laurens 18-02-2019

Allereerst is CameraNu.nl een hele fijne site om doorheen te navigeren. De menustructuur is overzichtelijk, de zoekfunctie doet het goed en het aanbod van artikelen is gigantisch. Het bestelproces werkt ook zeer snel. Tel daar een snelle levering bij op en je hebt een webshop waar je vaker cameraspullen wilt bestellen! Ik ga zeker in de toekomst vaker bij deze webshop bestellen. Bedankt!

Vincent's Photography 18-02-2019

Op 17 januari heb ik na het wijzigen van mijn wachtwoord ,welke ik voor de duizendste keer vergeten was, een bestelling geplaatst op de webwinkel van CameraNu.
Het wachtwoord wijzigen was in een tel gedaan. Binnen enkele seconden na aanklikken "wachtwoord wijzigen" kreeg ik een mail om dit te kunnen doen.
Binnen no time kon ik de "Pixelstick kit" bestellen en afrekenen. Kon mijn creditcard niet vinden en de bestelling was al geplaatst..... Een belletje met de helpdesk en wederom binnen enkele tellen een link binnen zodat ik via Ideal kon betalen.

Mailtje ontvangen deze de volgende dag geleverd zou worden. Helaas pas op donderdag verscheen er een Track & Trace, het paketje zou vrijdag geleverd worden :)
Vrijdag werd zaterdag.... ook geen probleem want mijn vriendin werkt van 10.00 tot 16.00 op de receptie. Er zou dus iemand aanwezig zijn.
Maar nee hoor.... de Track & Trace gaf aan paketje geleverd, keurig een handtekening erbij..... maar geen paketje.....
Wat bleek (lang verhaal even ingekort) na een onderzoek had de bezorger getekend en het pakje bij de deur gezet.
Of ik nog even goed wilde zoeken..... alsof ik dat nog niet gedaan had 😔

Heel wat belletjes vooraf gegaan (telkens eigen initiatief als in geen gehoor van andere zijde) werd me een nieuwe zending aangeboden. Heel blij maar wel in de zenuwen want wilde graag de 26e tijdens een avond shoot deze Pixelstick gaan gebruiken.

Het paketje verscheen in de Track & Trace..... en van de ene tel op de andere veranderde het in "in overleg ontvanger aangeboden bij post afhaalpunt"?? Nou ik heb echt never iemand gesproken laat staan besproken.... maar ok we halen het af.... de dag daarna natuurlijk want die toko sluit om 17.30 en ik werk tot later.

Toch nog een beetje blij ik voor zaterdag mijn paketje had. Kon ik nog even snel testen en dan op goed geluk die shoot nailen. Nou dat geloof je toch niet.....
Het in bubbeltjes folie verpakte tweedehands niet werkende artikel zat geen leven in. DOA zoals ze dat noemen....
Hopla daar gaat mijn creatieve idee.....
Tweedehands meuk, ondegelijk verpakt, incompleet, beschadigd, niet werkend versturen....
Hoe slecht...... en wederom maar weer eens gaan mailen....

RMA formulier mogen ontvangen en de afspraak geld retour.... Had deze kit de 26e nodig en zou daarna hoogst waarschijnlijk op zolder belanden. In hetzelfde folie terug ingepakt en geretourneerd. Na enkele dagen zelf maar weer even gebeld over de status.
"Uw artikel wordt nu onderzocht of deze werkt".... gast wat sterft mij het of het werkt ja of nee.... ik krijg troep thuis gestuurd en wil mijn centjes terug....
Na een week nog maar eens bellen.... "Ja het duurt wel lang zie ik meneer ik ga het voor u regelen"
En weer een week verder 😔

Uiteindelijk een mailtje in mijn inbox met de fijne mededeling het bedrag terug gestort wordt. Dit kan uiterlijk 7 dagen duren..... Mocht het bedrag niet terug gestort zijn binnen deze periode wilt u dan contact opnemen met ons.....

Nu mogen jullie raden wie ik zo ga bellen..... Hoop eigenlijk dat ze mij eens bellen uit zichzelf. Vind € 439,77 wel iets waar je om mag bedelen.

Bij een niet bevredigend antwoord volgt er nog een staartje 😉