Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luc 07-04-2020

Service zoals het moet, zeker in deze tijden. Geleverd zoals het moet. En by the way een fantastisch toestel die sony rx100 m7.

Brenda 07-04-2020

Mooie camera hier gekocht, snel geleverd en kwaliteit is top! Prijzen vallen ook altijd mee, je weet hier altijd wat te vinden!

A. Vleij 07-04-2020

Ik heb een fotoprinter besteld. Deze werd de volgende dag geleverd, maar deed het helaas niet. Ik heb gebeld me camera nu en het werd perfect opgelost. Ik heb de printer teruggestuurd en zij hebben direct een nieuwe gestuurd! Deze had ik de volgende dag dus al in huis. Vriendelijke geholpen.

Kees 07-04-2020

Keurig verpakt
Duidelijke website
Al jaren trouwe klant zonder problemen

Joshua Kennedy 07-04-2020

Very happy with the overall experience. I bought my first camera in their store a long time ago and I've recently bought a Sony A7iii with Sony 85 mm and Sigma 24 - 70 mm lens.

I had some difficulties making a decision between several lenses so I reached out to their customer support and I was immediately connected with a very skilled, experienced and friendly representative. Based on my preferences, needs and situation they recommended the equipment I bought.

After placing the order I noticed my street address, outside The Netherlands, wasn't spelled correctly but it was already in the shipment process so they took action by informing the parcel company about the correct address and keeping me informed about the status.

Even though the package had to be shipped from The Netherlands to France, with a misspelled address and the COVID-19 crisis here, I received my package within four days.

Very impressive and I highly recommend them!

elly jacobs 07-04-2020

Alles werd vlot geleverd. De bestelling en betaling ging zeer goed. Mijn fotoalbum was zeer goed verpakt.

evert 07-04-2020

snel gevonden, snel besteld en snel geleverd
helemaal tevreden met mijn green screen.

Aad 07-04-2020

We hebben e-reader gekocht en deze hadden we snel de volgende dag in huis het was goed geregeld

Gert Jan 06-04-2020

CameraNU.nl heeft mijn camera schoongemaakt; je kan bij CameraNU.nl daar een soort voucher voor kopen, je stuurt dan je camera op en deze wordt schoon gemaakt en direct weer teruggestuurd. Je hebt je camera na 3 dagen weer in huis.
Prima geregeld!

Wim Geerts 06-04-2020

Deze shop is voor een beetje fotograaf 'Een Must'. Deskundig en vakkundig! Dat sluit een 'miskoop' zeker uit...

Tom 06-04-2020

Snelle levering met goede statusupdates. Cameranu was in dit geval ook de goedkoopste (wacom Cintiq 16). Ik koop vaker bij ze en ze leveren altijd goede service, zowel online als in de vestiging zelf.

Fred 06-04-2020

De bestelling gedaan, deze was echter een dag later door de corona crisis.
Dit lag bij post.nl door de enorme drukte, verder prima geleverd.
de bestelde produkten zijn perfect afgeleverd, zoals altijd bij cameranu.nl
perfecte website en besteld na een zeer vakkundige uitleg.
meer dan tevreden !!!!

Joke 06-04-2020

Tweede camera hier gekocht. Snelle levering en via chatfunctie overlegd over aanschaf extra accu, wat niet nodig bleek te zijn. In de winkel in Urk word je goed geholpen. Online dus ook!

Marc Altena 06-04-2020

Uitsluitend professionele producten, prima e-mailservice en ditto leveringen: prima club!

Gabe 06-04-2020

Opbouw en assortiment van Cameranu vind ik een van de betere , duidelijke omschrijvingen van de artikelen maak de webshop een blijver in me favorietenlijst .goed verpakt kwamen de bestelde goederen , nu nog een avond of zondagbezorging mogelijkheid !.

Martin Keuter 06-04-2020

Niet voor de eerste keer heb ik via e-mail advies gevraagd en gekregen, snel en adequaat!
Daarbij ging het niet steeds om zaken van groot financieel belang. Maar juist dat typeert een zaak als CameraNu! Kortom, cum laude!

Andreas 06-04-2020

Geweldig product, op tijd bezorgd, geen problemen. Helemaal blij, graag weer

Jeroen van Renswouw 06-04-2020

Netjes op tijd en juist geleverd.
Product naar behoren en functioneert goed.

Marijke Ohelnbusch 06-04-2020

Site en levering zijn prima. Werkt makkelijk. Ook met vragen over het produkt dat ik bestelde werd ik snel en persoonlijk te woord gestaan.

Wim van der Garde 06-04-2020

Top bedrijf. Duidelijk website en voorziet in behulpzame adviezen via de chat.
Daarnaast ook snelle en goede service. Ik had een product besteld, maar deze voldeed toch niet aan mijn wensen. Het product kon ik vrij makkelijk omruilen voor het juiste product.

Veenendaal 06-04-2020

Ik had een bestelling gedaan voor 2 filters en een statief, maar het statief was niet op voorraad. Ik kreeg netjes een mailtje met de vraag of ik wil wachten met de levering als de bestelling compleet was, of dat ik alvast mijn filters wil ontvangen. Ik heb heel snel mijn filters ontvangen (en vrij snel daarna mijn statief). Ben er blij mee!

Ruud Tenge 06-04-2020

Ik kocht op 26 mrt 2020 bij Cameranu in Apeldoorn een DJI Mavic Mini More Combo. Had me goed ingelezen op de DJI site, maar had daardoor nog wel veel vragen. Xxx gaf zeer enthousiast antwoord op mijn vragen en vertelde hoe fantastisch de Mavic Mini was. Dit is een heel prettige ervaring als je als leek zo wordt geinformeerd. Intussen wat proefvluchtjes gemaakt en ben zeer tevreden over zijn stabiliteit en lens kwaliteit. Eerste ervaring goed. Echter alleen bij zonnig weer en bij windkracht 2 gevlogen en dus nog niet onder moelijke omstandigheden.

Marjolein 06-04-2020

Fijne winkel met duidelijke productfoto's en filmpjes met uitleg over de producten.

Patrick Smits 06-04-2020

Echt super betrouwbaar na het bestellen was mijn pakketje binnen 12uur al binnen. Camera zag er super netjes uit. Als je een betrouwbare website zoekt voor u nieuwe camera of andere dingen. Zou ik zeker een kijkje nemen op deze website.

ed 06-04-2020

vriendelijk neemt de tijd voor je, snelle levering van je bestelling, en een goede overzichtelijke site.

Yuri 05-04-2020

Price is among lowest, delivery on the next day - even during quarantine, I was positively impressed.

Joop 05-04-2020

Snelle afhandeling, Goede communicatie bij het beantwoorden van vragen. Aardige mensen die je (schriftelijk) te woord staan.

Rory 05-04-2020

Door de Corona-crisis kwam ons poppodium volledig tot stilstand. Evenementen, workshops en concerten werden verboden. Door ons programma live te streamen kunnen we onze culturele missie voortzetten. Cameranu adviseerde ons welke apparatuur we, binnen ons budget, nodig hebben om een professioneel ogende live stream op te zetten. De helpdesk en de verkoopafdeling reageren snel op mails en belde zelf om mee te denken. Toen door drukte bij PostNL de snelle levering van onze bestelling in het geding kwam bezorgde Cameranu onze spullen zelf. Binnen een week hebben we kunnen omschakelen van concertzaal naar online cultuur streaming dienst.

Richard Blezer 05-04-2020

Beste prijs voor de DJIMavic air op de Nederlandse markt
Drone vliegt zeer gemakkelijk ook voor beginners zoals mij. Extra accus zijn wel aan te bevelen, ook al is de accu weer in c.a 50 minuten opgeladen. De camera vind ik uitstekend. Absoluut verrast door de beeld kwaliteit en de stabiliteit van de gimbal. Door het kleine formaat is de mavic air gemakkelijk mee te nemen.

Hans Van t Einde 05-04-2020

Het is mij een aantal keren opgevallen dat producten niet fris nieuw zijn. Kennelijk komen terugkomen producten gewoon in de verkoop. Overigens prima

Berry 05-04-2020

Ik heb bij Cameranu.nl een Netatmo Slimme Rookmelder Triple Pack gekocht. Nooit geweten dat zij dit product verkochten, totdat ik op zoek ging naar een scherpe prijs. Hun prijs lag gemiddeld 25-50 euro lager dan bij van de grote concurrenten. En twee jaar garantie. Levering was conform belofte in één dag. Nu nog zelf deze brandmelders ophangen.

Gert-Jan 05-04-2020

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl.
Dit omdat de site zeer effectief ingedeeld is, alles is makkelijk te vinden.
Ook even contact gehad met de winkel via de chat, liep erg goed en vriendelijk.

En alles snel en netjes geleverd.

Gertjan 04-04-2020

Artikel was makkelijk te vinden en bestelproces ging moeiteloos. Voldoende info!

Hans G 04-04-2020

Een goed doorpakkende webshop , die de koe bij de hoorns vat ingeval van complicaties .
Chapeau , kan Camera Nu alleen maar aanbevelen.

Elize 04-04-2020

Een perfecte winkel die alles in huis heeft. Je zeer goed informeert. Die altijd een goede prijs hanteert. Altijd eerst bij camera.nu kijken.

Marcel 04-04-2020

Erg prettige winkel in het Apeldoornse. Deskundig personeel en veel accessoires op voorraad.

Steffen Grit 04-04-2020

Duidelijke website met heldere beschrijving van de artikelen en goede afbeeldingen. Goede prijsstelling en veel keuze!

Johan 04-04-2020

CameraNu levert perfect volgens afspraak; het product kwam keurig op de aangegeven tijd aan. Niks op aan te merken. Top service.

Daan Portier 04-04-2020

Een hele snelle service en een nette levering. Geleverd op moment dat vermeld werd en goed en veilig verpakt. Lenzen en camera’s zijn duur en breekbaar dus de manier van versturen is zeker belangrijk voor mij. Ik weet waar ik volgende keer weer ga shoppen voor mn camera benodigdheden! Top winkel

Anneke 03-04-2020

Buiten dat de webwinkel makkelijk is, is de feedback van het personeel altijd goed. Ze hebben me top geholpen met een probleem met een kadobon. Snel opgelost waardoor ik mijn Velvet lens binnen een dag bezorgd kreeg. Maar verder altijd deskundig personeel wat zeker de tijd neemt voor je!

Geert 03-04-2020

Mono kijker aangeschaft, voldoet aan de verwachting.
Webshop is gebruiksvriendelijk en de levering was correct.

John List 03-04-2020

Ik ken Camara Nu al zo'n 12 Jaar want ik ontmoette Wiliam de eigenaar van Camara Nu op de Vogelfestival (Later werd dat Dutch Bird Fair) en ik heb bij hem mijn eerste Buschnel Verrekijker gekocht die ik met veel plezier vele jaren heb gebruikt om vogels te spotten in de Lepelaarplassen en Oostvaardersplassen waar ik als vrijwilliger werk als Gastheer in de bezoekerscentrum De Trekvogel en in de Gesteentetuin te Schokland ook als Gastheer. En de service is altijd top bij Camera Nu. En nu heb ik een week geleden een nieuwe Svarovski verrekijker gekocht van topkwaliteit.

Theo 03-04-2020

Snelle levering, zoals ook was beloofd. Lekker flink goedkoper dan elders. Veilig verpakt en apparaat voldoen precies aan verwachting. Houden zo!

Arjan 03-04-2020

Cameranu krijgt van mij een dikke 10! Op een of andere manier kan ik altijd vinden wat ik zoek, vaak juist de minder gangbare artikelen. Levering is altijd heel snel.

Marcel 03-04-2020

Mooi snelle levering van het bestelde ! Netjes de volgende dag bezorgd. Goed verpakt en geen verzendkosten : Top !

M.Rakier 03-04-2020

Product online besteld. Snel geleverd volgens aangegeven voorkeur. Item is goed verpakt en in goede conditie aangekomen en voldoet geheel aan verwachting - uitstekend!

jeffrey bosveld 03-04-2020

Cameranu.nl duidelijke site alles goed beschreven ik heb het gekocht op basis van de revues.
In de middag besteld en de volgende dag in huis.
En ik ben heel tevreden met het product, en het fijne is dat je via een chat ook nog kan communiceren.
Al met al ben ik zeer tevreden.

Bianca 03-04-2020

Mooie winkel. Die goed rekening houdt met corona. Ze nemen alle tijd en geven goede uitleg en denken mee.

Cees 03-04-2020

Duidelijke website, openhartige reviews, concurrerende prijzen en correcte orderafhandeling!
Aangeschafte scanner V550 ideaal om eindelijk die oude dia's te digitaliseren in deze tijd van binnenblijven...inmiddels 2000 afgewerkt: kwaliteit prima!

Cleo 03-04-2020

Ik ben nog nooit in een van hun fysieke winkel s geweest, maar ik heb ondertussen al meerdere keren online besteld bij camaraNU.nl

Ik vind dat ze goede productinformatie geven en ook de levering is vlot en netjes. Al met al genoeg reden om daar de volgende keer weer te bestellen als ik iets nodig heb.