Renee 02-04-2019

Heb wel meer naar deze webshop gekeken en zag er betrouwbaar uit!
Snelle verzending en goed verpakt!

Djenna 02-04-2019

Snelle bezorging en kan producten voor een vaak lagere prijs krijgen dan andere webshops. Ruim assortiment aan producten wat ook erg fijn is.

Akif 02-04-2019

Alles wat je zoekt is op voorraad en is direct leverbaar. Heel makkelijk te bestellen en de volgende dag ontvang je hem. Ook het support team is heel makkelijk te bereiken zowel telefonisch als e-mail. Je krijgt op dezelfde dag een reactie op je bericht.

Ik heb in januari Moza Air 2 Gimbal gekocht bij Cameranu.nl. Zij waren eerste en de enige leverancier die hem toen kon leveren.

Benanda 02-04-2019

Al verschillende dingen besteld. Je kan altijd alles vragen en supersnel in huis.

Ans de Jong 01-04-2019

Snelle afhandeling van de bestelde artikelen. Ook de website is duidelijk en overzichtelijk.

Gerald 01-04-2019

Lage prijs, snelle levering, ook bij eerdere aankopen was Cameranu.nl een prima leverancier. Tot nu toe geen problemen gehad, dus makkelijk om dan goed te scoren... :-)

Avigail Klous 01-04-2019

Heel breed kwalitatief assortiment, deskundige medewerkers en snelle leveringen

Nelleke 01-04-2019

Goede service, snelle verzending en keurig geregeld!
Bij andere winkels wel eens anders meegemaakt

Pieter Ward 01-04-2019

De fotoshop van CameraNu in Urk is een van de weinige plekken in Nederland waar niet alleen een zeer uitgebreid assortiment aan fotografie equipment aanwezig is, maar ook waar kennis en kwaliteit samenvallen. De medewerkers van CameraNu zijn niet alleen vriendelijk en behulpzaam, maar ook ervaren medewerkers die heldere informatie en voorlichting geven en kundig zijn betreft fotografie apparatuur fotografie in het algemeen. Dat is de reden om deze shop te bezoeken, ook al kom ik helemaal uit Houten. Kortom, een prima fotoshop, uitstekende en betrouwbare service en een mooie plek om er te zijn, of je nu professioneel fotografie beoefend of enthousiast amateur fotograaf bent. Top! Ga zo door!

Luxurybird 01-04-2019

Elke aankoop is een leuke ervaring bij Cameranu.nl
De bestelling gaat vlot en mocht je vragen hebben kan je te alle tijden bij hen terecht waar je vakkundig geholpen wordt zodat je weet dat hetgeen dat je wilt aanschaffen ook echt is wat je verwacht.

Als ondernemer werk ik het liefste met bedrijven die snappen hoe het hoort.

Michel 01-04-2019

Een mini fotostudio besteld via de site van cameranu.nl en binnen 24 uur al in huis. Het geheel was keurig verpakt en heb waar gekregen voor mijn geld. Ik ben bijzonder tevreden en raad deze site graag aan bij andere fotografen .

Klompe 01-04-2019

Fijn dat er zowel een echte winkel als webshop is. Laatst in de echte winkel geweest en deskundig advies gekregen. Soms wel een beetje het idee dat ze naar bepaalde modellen sturen, maar ze geven ook alle advies waar je om vraagt. Al met al tevreden dus.

PeterH1965 01-04-2019

Snelle levering, artikel goed verpakt en duidelijke bestelprocedure op de site. Deze winkel laat zien dat het allemaal niet zo ingewikkeld en problematisch hoeft te zijn!

Robindb 01-04-2019

Laten we starten met de service. Dit is top! Super snelle levering en levering van hoge kwaliteit.
Ook is de hele workflow van het uitzoeken tot aan het bestellen en ontvangen van het pakketje top!

Canon-Frenk 01-04-2019

Canon R met RF objectief besteld op de PI Nijkerk op 23 maart 2019 j.l. Snel, vakkundig en komen ze hun afspraken goed na. Ondanks de hectiek op de 3 daagse beurs had ik de camera toch nog binnen no-time in huis.
Dit geeft wel aan dat ze hun logistiek keurig in URK netjes op de rit hebben. En dan niet te vergeten de servicedesk die een stroom van allerlei technische vragen dagelijks over zich heen krijgt. Op mijn technische vraag waar ik later op de dag voor terug gemaild werd, kreeg ik netjes een antwoord en daarbij zelfs de vraag wanneer en op welk tijdstip ik teruggebeld kon worden. (Dan heb je een win-win situatie)
Dus heb je het over service met een grote S, dat staat dit bedrijf bovenaan mijn lijstje.
Waarom geen beoordeling van een 10 zou je dan denken? Dat is heel simpel, dan heb ik inhoudelijk naast beter-goed-super niet veel meer te melden.

Mitchell 01-04-2019

Goede winkel. Altijd optijd geleverd. Bestel vaker.
Zijn goedkoper dan andere, meestal meer op voorraad en contact met klantenservice is veel beter dan bij vele andere!

Alphons 31-03-2019

Al van af het begin klant bij Cameranu.nl. Ruime keus en prima service. Ben ook al een paar keer naar de shop geweest maar bestel bij voorkeur online. Zonder enig probleem bestel ik hier apparatuur van 2K+ eurie. Omruilen en/of retourneren geen enkel probleem. Vraag wel bij retourneren je verzendkosten terug...
Officiele reactie van CameraNU.nl 08-04-2019

Goedendag Alphons,

Bedankt voor je review en je opmerking over de verzendkosten bij het retourneren. Deze verzendkosten zijn voor je eigen rekening - mits je verkeerd geadviseerd bent door ons of er foutieve informatie op de site geschreven staat bij het product.

Zou je contact met ons op kunnen nemen bij welke order dit mis is gegaan bij jou? Bedankt alvast!

Hylke 31-03-2019

De service is zowel in de winkel als online uitstekend. Verzenden gaat snel en op tijd, en in de winkel zelf hebben ze vaak voldoende op voorraad. Bovendien kan je ook huren, daar heb ik ook goede ervaringen mee!

Kevin B 31-03-2019

Kundig personeel en snelle service. Dik tevreden met mijn nieuwe Canon EOS RP! Zal zeker terug blijven komen voor additionele aankopen.

anoniem 31-03-2019

Cameranu heeft een ruim assortiment en veel hiervan ook op voorraad.
Website is overzichtelijk, (communicatie omtrent) levering is prima.

Jochem 31-03-2019

Nu een keer in de winkel geweest ,om eens een kijkje te nemen. Dit was zeker de moeite waard, de keuze is zoals bekent reusachtig en alles wordt duidelijk en met engelen geduld uitgelegd. En direct uit voorraad geleverd. Zeker een aanrader.

L 31-03-2019

Altijd tevreden met de service van Cameranu. Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis.
Eigenlijk te gek voor woorden.
Mijn laatste bestelling deed ik op zondag maar volgens de website was de eerste afleverdatum dinsdag.
Toch aangeschaft en gevraagd via messenger hoe dat kwam. Volgende dag het bericht dat ze het pakket direct zouden versturen en dat het dezelfde dag (maandag) zou aankomen.
En inderdaad. Echt super service!

Mariska 31-03-2019

Vooraf op de site vooronderzoek gedaan. De site is duidelijk, overzichtelijk en de specificaties staan goed uitgeschreven. Daarna op de Professional Imaging beurs de lens aangeschaft. Wat een organisatie daar op zo'n groot evenement. Zoveel personeel ingezet dat ik maar kort hoefde te wachten. De lens waar ik voor kwam hadden ze bij en kon direct worden meegenomen. De factuur belande direct in mijn mailbox. Top!

H. de Reus 30-03-2019

Zeer snelle levering en niet moeilijk doen bij een retourzending. Ook de termijn van dertig dagen om het artikel te mogen retourneren is prettig

Eevin 30-03-2019

De website van de shop is duidelijk gemaakt. Ik heb een lens een een statief besteld. Het is prima geleverd geweest, alleen hing op het statief stof en stonden er krassen in... Dit is ofwel onvoldoende verpakt in een stoffig magazijn bewaard, te ruig mee om gegaan of het is al eens gebruikt geweest...
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-04-2019

Goedendag Eevin,

Bedankt voor je bericht! Vervelend om te horen dat deze niet goed aangekomen is bij je, we zullen contact met je opnemen over de afhandeling hiervan!
Onze excuses voor dit ongemak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-04-2019

Goedendag Eevin,

Onze excuses voor dit ongemak.

Timothy 29-03-2019

Had een snel een trigger nodig en Cameranu.nl kon het snel en goedkoop leveren! Had het om 23:00 besteld en de volgende dag in de middag had ik 'm al binnen!

Robert den Broeder 29-03-2019

Onlangs een LED lamp gekocht. Helaas na 3x gebruik het kogelgewricht defect. Gemaild naar Cameranu. Twee dagen later een nieuw kogelgewricht in huis. Kijk das pas service. Niet moeilijk doen en snel afhandelen.

K.Tien. 29-03-2019

Prima product bezorging en op de afgesproken tijd aan huis plus dat mijn vragen correct en vriendelijk beantwoord worden. Top winkel!

Jurriaan 29-03-2019

Ik had op donderdagavond een helm mount en microSD-kaartje voor mijn action camera besteld. Ik ging zaterdag op vakantie dus had de order vrijdag eigenlijk echt nodig. Donderdag om 23:59 uur kreeg ik een persoonlijk bericht vanuit het magazijn dat er iets niet helemaal goed was gegaan met de bestelling. De volgende morgen vertelde ze mij dat het microSD-kaartje niet op voorraad was. Ik natuurlijk niet echt blij, omdat ik de producten eigenlijk vandaag had verwacht. CameraNU.nl upgradede het SD-kaartje en verstuurde de totale bestelling als avondverzending, zodat ik het voor mijn vertrek nog binnen had. Top service!

Mathieu 29-03-2019

Laat in de avond bestelling gedaan en volgende dag om 12.00uur in huis! Keurig!

John Doe 29-03-2019

CameraNU is een moderne en professionele winkel met een goede service. Ik kom er al jaren met plezier en ben tot nu toe altijd goed geholpen. Het personeel is vriendelijk, bekwaam en ze onderscheiden zich met een eerlijk advies. Enige tijd geleden stond ik bijvoorbeeld op het punt om van cameramerk te wisselen, alles te verkopen en nieuw materiaal aan te schaffen. De verkoper heeft mij ervan weerhouden en zei dat het kapitaalvernietiging was. Dat is het meest eerlijke advies wat een verkoper mij ooit heeft gegeven!

Henk 28-03-2019

Een parel onder de nog maar weinige 'real-life' winkels! Onvoorstelbaar in deze tijden van al dat webshop-geweld dat zij er nog altijd zijn! En dan nog te bedenken dat ze ook nog 's gewoon echt alle tijd voor je nemen, ook al loop je de deur uit met een aankoop van slechts een paar tientjes. Ik hoop maar dat ze het blijven volhouden!

Sammy 28-03-2019

Snelle en duidelijke levering. Ze nemen contact op om te weten of u op dat tijdstip thuis bent. Super handig.

Djoeke 28-03-2019

Super service en levering. Betaling ging niet in 1 keer goed, dus contact opgenomen. Meteen geholpen en de volgende dag had ik de camera in huis! Top.

Jos Dekker 28-03-2019

Ondanks dat Post.nl het liet afweten heeft cameranu.nl het prima opgelost dat ik toch tijdig mijn lens ontving.

Melvin 28-03-2019

Een goede shop, makkelijk te gebruik, een snelle levering, en goede kwaliteit!

Jakob 28-03-2019

Een mooie winkel groot assortiment. Vriendelijke en kennis van zaken hebbende bediening. Een bezoek aan deze winkel kan ik ten zeerste aanraden.

PK 28-03-2019

Prijs technisch zeer voordelig. Verder een duidelijke webshop en snelle levering.

Frans 28-03-2019

Uitgebreid assortiment, deskundig personeel, snelle levering, service en goede nieuwsbrief met bruikbare tips op fotografiegebied. Prettig dat er zo nodig ook een fysieke winkel is waar je terecht kunt.

DvK 28-03-2019

Gebeld voor advies over een lensdop. Werd prima geholpen door een vriendelijke dame die verstand van zaken had.
Had het prodcuct de volgende dag al in huis!
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

TTR 28-03-2019

Helaas kon ik het backdrop papier niet ophalen in Eindhoven. Dus voor de bezorg optie van 20 euro moeten kiezen. Ik werd keurig gebeld de dag van te voren om een tijdstip af te spreken en de bezorger kwam het de dag erna op het afgesproken tijdstip brengen. Super geregeld en nette service!

m. 27-03-2019

Op de site is een correcte en uitgebreide omschrijving te vinden, bestelling en betaling gaat vrij eenvoudig en levering is al net zo snel, dus allemaal erg gemakkelijk en klantvriendelijk. Niets negatiefs te melden.

Arie Kwast 27-03-2019

De geplaatste bestelling kon niet direct worden uitgeleverd. Kreeg hier een keurig bericht over. De bestelling na een aantal dagen goed ontvangen. De bestelling was goed verpakt en kwam correct aan.
Ben zeer tevreden met het product.

Rinus 27-03-2019

Ik heb nu een aantal keer film besteld bij camera nu en ik ben erg tevrede.
Vaak beslis ik laat voor een reis pas wat ik nodig heb maar met de snelle levertijd is dat geen probleem.
De kwaliteit van de producten kunnen haast niet misgaan als je weet wat je wilt, dus doe altijd even onderzoek maar ik geloof dat ze ook goede hulp bieden.
Erg tevrede, ben niet tegen een probleem aan gelopen.

Franklin 27-03-2019

Camera webshops in overvloed maar Cameranu.nl is als de oude vertrouwde fysieke fotowinkel. Je krijgt goed en kundig advies, zowel over de mail als telefonisch. Producten worden snel geleverd en als je een keertje iets hebt besteld wat je niet bevalt kan je het zonder probleem retour sturen. Top shop dus!

Alfred 27-03-2019

Ik bestel al een tijdje fotografiespullen bij cameranu.nl Wat ik prettig vind is de uitgebreide sortering, het bestelgemak, het vriendelijke prijsniveau en de snelle service. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Verder merk ik dat hier vakmensen werken, die op de hoogte zijn van wat ze verkopen en prima after-sales leveren. Zoals ik al opmerkte, het is niet het eerste product wat ik aanschafte bij cameranu.nl en z3ker ook niet het laatste. Van harte aanbevolen!

Natalie Smit 27-03-2019

Topwinkel! Iedereen heeft zoveel verstand van zaken, je mag altijd even de camera of lens daar uitproberen en je krijgt geweldig advies.

Richard van Laanen 27-03-2019

CameraNU.nl heeft een overzichtelijke webshop met alles wat ik als fotograaf wens. De prijzen zijn normaal met uiteraard de nodige aanbiedingen. Wat ik wel heel bijzonder vind is dat er standaard 5 jaar garantie wordt gegeven op de meeste apparatuur (grens is 200 euro). Ik heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken, maar dat is voor mij een groot pluspunt. Verder is de levering super, volgende dag in huis en je kunt gebruik maken van de PostNL afhaalpunten.
Kortom een hele goede webshop voor fotoapparatuur. Ik ben nooit in de winkel geweest maar wel eens op een beurs bij de stand van CameraNU e.e.a. gekocht en het zijn ook nog eens hele vriendelijke mensen.

Paula 27-03-2019

Mooi klein inklapbaar statief. Makkelijk mee te nemen door draagtasje en het geringe gewicht.

Blik 26-03-2019

Snel, betrouwbaar, uitgebreid assortiment en scherpe prijs. misschien wel een hele cheesy samenvatting van deze webwinkel maar wij kopen er al jaren erg graag al onze apparatuur.
Een tijdje geleden hebben wij hier een Ronin-M besteld. deze was op een paar andere websites iets goedkoper, na een kort mailtje over deze prijs kreeg ik al vrij snel een reactie met dat ik hem voor het lagere bedrag kan kopen, en dat ze de prijs op de website voor iedereen gaan aanpassen!
In mijn ogen is dat een erg fijne service, en bij vragen denken ze graag mee.