Deze score is berekend op basis van 2355 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JGrJ 18-06-2015

Filter mogelijkheid zou iets uitgebreider kunnen maar verder topsite, en winkel!

Al jaren bestel ik bij cameranu.nl, enkele keer dat er iets niet goed is wordt het altijd professioneel en snel opgelost.

Veel spullen, alleen gebeurt het nog wel eens dat spullen niet op voorraad zijn. Afhandeling van mails als de voorraad er weer is, is top.

Erg tevreden!

Eigenlijk altijd snel en naar tevredenheid winkelen. En super dat online tot zo laat besteld kan worden!

HanHermans 18-06-2015

Duidelijke en hanteerbare zoekmogelijkheden

Bij telefonische navraag, duidelijke, uiterst vriendelijke persoonlijke aandacht.
Klantgerichte oplossing.

Uitgebreid en terzake kundige

Goedemorgen keuze, snelle afhandeling, persoonlijk contact was uitstekend. Kortom gewoon bestellen.

osito 18-06-2015

veel eenvoudiger kan het niet; alle info duidelijk op de site, eenvoudig vergelijken en bestellen is een eitje...

levering erg snel, en ook is het erg plezierig dat je via mail constant uitvoerig geïnformeerd wordt over de aflever-procedure.

als camera.nu het niet heeft, bestaat het niet...
qua prijs is verder zoeken meestal overbodig.

kopen op internet is voor velen nog wat ongemakkelijk, vooral omdat direct contact met een verkoper natuurlijk ontbreekt. C.nu laat op deze wijze zien dat het niet voor niets steeds populairder wordt...

vaker bij Camera.nu geshopt, een eigenlijk altijd goed, nog nooit een misser. wel vertrouwen in gekregen..

Artfan 18-06-2015 Via de website gekocht

Specifiek op zoek naar een product en meteen gevonden op cameranu.nl. De site is erg mooi verzorgd en bestellen gaat heel gemakkelijk.

Gelukkig verder nog geen contact en/of dergelijke met de winkel hoeven opnemen maar alvast wel een groot compliment voor de duidelijke mailtjes (wanneer verzonden, factuur, etc.). De levertijd was zeer goed! In de avond rond 10 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur al bezorgd!

Buiten deze bestelling nog niks gekocht op cameranu.nl, verder ook nergens meer naar gezocht, maar in de toekomst ga ik zeker vaker op cameranu.nl kijken.

Zeer goede service, snelle levertijd, kort samengevat: erg fijne winkel!

Gewoonweg geweldig!

Noah Brommer 18-06-2015 Via de website gekocht

De website was heel duidelijk, alles was goed aangegeven en heel overzichtelijk.
Het zoeken naar producten gaat ook heel gemakkelijk en je vindt waar je naar opzoek bent.
De betaling ging snel en was makkelijk.
Voor de betaling hoefde je niet veel gegevens in te vullen, alleen de gegevens die belangrijk waren, zoals adres en naam.
Het bestelproces was duidelijk en overzichtelijk.
Het was zeer duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap.

Ik heb mijn bestelling online gedaan, dus ik weet niet hoe het in de winkel gaat, maar dat gaat vast zeer goed.
De levertijden waren ook zeer goed en ook zoals ik had verwacht. Mijn bestelling was de volgende dag al binnen en daar was ik zeer tevreden mee.

Het assortiment is erg uitgebreid. Je hebt keuze uit heel veel soorten camera's. Online is het assortiment erg duidelijk en is alles goed gesorteerd. De prijs, van het product dat ik heb gekocht, was heel goedkoop en in andere winkels was het erg duur.

Het is een goeie winkel, met veel soorten keuzes uit verschillende camera's. De bezorgtijd is ook zeer snel en daar was ik heel tevreden mee. De website is heel makkelijk om producten op te zoeken en het is heel duidelijk aangegeven. Het betalen gaat snel en is gemakkelijk om te doen.

Al met al ben ik blij dat ik mijn product hier heb gekocht. Alles verliep zoals ik had gewild en daar ben ik zeer tevreden mee.

christel260870 18-06-2015

Mijn vragen voor ik bestelde werden snel en duidelijk beantwoord. En mijn bestelling was snel binnen.

Alles wat ik zocht vond ik snel.

Snelle en goede service.

Fijne en duidelijke webshop. Uitstekende prijzen en service.

Arda19 18-06-2015

snel en duidelijk

goed en snel. pakje werd dag na de bestelling afgeleverd.

snelle service, duidelijk website en ook nog eens goedkoop!

katja mali 18-06-2015 Via de website gekocht

Prima en snelle service. Bestel hier met enige regelmaat en nog nooit een probleem ondervonden. Ze hebben het online-winkelen goed ingericht!

Carina Calis 18-06-2015

Overzichtelijke website

Was maar 1 merk batterygrip aanwezig voor mijn toestel maar wel diegene die ik wilde hebben!

Ben ook in de winkel geweest en nu online besteld en het wordt allemaal keurig geregeld. Top!

Cameranu.nl is een professionele winkel met mensen die verstand van hun vak hebben. Gelukkig zitten ze wat verder weg zodat ik niet de hele winkel leeg koop. Ga zo door.

Vincentx5 18-06-2015

Gemakkelijke en overzichtelijke site

Groot assortiment. Kon precies vinden wat ik zocht.

Goed assortiment en snelle verzending. Fijn dat ze ook een fysieke winkel hebben.

Fijne winkel met snelle verzending en uitgebreid assortiment

Kn0ppie 18-06-2015

Ik heb ervoor gekozen om persoonlijk langs te gaan in de winkel in Urk. Het ligt ietwat afgelegen, maar als je dus geen zin hebt om een eindje te rijden, kun je online ook snel en simpel bestellen.

Twee maal langs geweest voor advies. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je om je te helpen. Wachtrijen hierdoor? Ja! Maar met een koffiehoek en een boekje erbij, vliegt die tijd zo om.

CameraNU heeft een zeer uitgebreid assortiment. Van beginner tot professional kun je hier terecht.

Kundig en uitgebreid, dat is CameraNU. Top!

Van Dijks 18-06-2015

Ik wist al wat ik wilde hebben, dus makkelijk zoeken en snel te vinden.

Hele snelle levering.

Duidelijk, betrouwbaar en snel.

Kayleigh Bellen 18-06-2015 Via de website gekocht

Over het gemak en gebruiksvriendelijkheid ben ik erg tevreden. Ik was op zoek naar een Polaroid Camera en heb precies gevonden wat ik nodig had via de zoekopties.

Enkele dagen geleden heb ik dit formulier volkomen eerlijk ingevuld. Over gemak en assortiment was ik toen der tijd al erg tevreden. Echter was ik minder tevreden over de service.

Bij de polaroid camera die ik besteld had, ontving ik namelijk twee pakjes films die over de datum waren. Ik weet dat dit niet cruciaal is, maar ik vind het geen service. Je verkoopt geen dingen die over de datum zijn. Gelukkig ben ik de moeilijkste niet en weet ik dat op plekken waar mensen werken, fouten gemaakt worden. Ik heb dus een zeer nette mail gestuurd en mijn verhaal gedaan, waarop erg luchtig gereageerd werd. Mijn 'klacht' werd niet als klacht ervaren, denk ik zo, en er werd dan ook niks mee gedaan.

Toen ik de mail kreeg om dit formulier in te vullen, heb ik dit ook gedaan. IK gun cameranu namelijk ook de kans om te leren van fouten.

Een dag later werd ik gebeld door iemand van cameranu. De meneer in kwestie was het eens met mij dat het geen service was geweest, en vond het dan ook zeer jammer dat ik deze slechte ervaring had met cameranu. Ik heb de meneer in kwestie dan ook verteld dat ik totaal niet boos ben, maar het voorval wel even wilde melden. Na een leuk en positief telefoongesprek werd mij medegedeeld dat ik een tegemoetkoming zou krijgen. De twee pakjes films (ieder ter waarde van 21 euro) werden vergoed in de vorm van een cadeaubon.

Gister heb ik de cadeaubon (twv 50€) ontvangen. Wauw! Dit noem ik dus échte service. Chapeau.

Ik heb tot nu toe alleen gezocht naar polaroid camera's en accessoires voor mijn GoPro. Prima assortiment, veel merken, veel keuze.

Na mijn slechte review heeft cameranu zijn uiterste best gedaan om mij tegemoet te komen. Klasse! Nu ben ik uiteraard ook bereid om een positieve review te schrijven!

Marcin Gramza 17-06-2015 Via de website gekocht

Het aankopen is in 3 stappen geregeld. Op elk moment is er goed zichtbaar wat er nog moet gebeuren. De opties (betaalmethode, verzending) zijn duidelijk aangegeven.

De bestelling was op tijd geleverd (en snel), de status was goed traceerbaar.

Cameranu heeft wellicht het grootste assortiment van Nederland.

berryb1989 17-06-2015

bestelling was makkelijk te plaatsen

levering werd goed geinformeerd

alles wat ik zoek hebben jullie

goede en snelle service

H. van Koesveld 17-06-2015 Via de website gekocht

simpel, snel en betrouwbaar.

breed assortiment van camera's tot veel accesoires.

niet alleen vie het web, maar zeker om langs te gaan. goede professionele verkoop- en adviesmedewerkers

Al meerdere keren via web en middels bezoek aan winkel gekocht. Fijne zaak die je niet teleurstelt

Riekie 10 17-06-2015

Bestelling geplaatst goede begleiding

Snelle service

Keuze genoeg

Goed geregeld

Snelle levering goed geregeld zeer tevreden

73Jef19 17-06-2015

Cameranu.nl is een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke online site.

Transparant en goede (na) zorg.

Prima assortiment en scherpe prijzen.

Zeer zeker een kijkje op Cameranu.nl

De bestelling van de Sony HDR-AS100 actioncam verliep prima. En ik werd keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de verzending, en de actioncam was netjes optijd afgeleverd.

Aad Wennekes 17-06-2015 Via de website gekocht

Ik krijg telefonisch direkt iemand te spreken en kan mondeling bestellen en afspraken maken. Aflevering ook piekfijn in oerde !

Ik zou graag al mijn spullen kopen bij camera.nl !

Beste online shopervaring sofar.

bijzonder vriendelijk en proffesioneel personneel. Voorzien in een produkt die anderen niet in staat zijn te leveren ! afhandeling uiterst stipt !

Paulflash 17-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Bij de eerste aankoop werd ik direct gezien en aangesproken. Toen ik even later terugkwam duurde dat langer, ondanks dat ik door het personeel gezien werd. Vreemd.

Van wat ik nodig had waren er verschillende artikelen vam divers kwaliteit en prijs aanwezig. Hierdoor kon ik een goede keus maken.

CrisvG 17-06-2015

Totaal niets op aan te merken. Per e-mail keurig op de hoogte gehouden van alle stappen.

De camera die ik graag wilde was hier op voorraad tegen een prima prijs.

Hier kan je met een gerust hart bestellen.

Ik had al uit diverse andere recenties (o.a. op Tweakers.net) gelezen dat deze webshop prima recenties heeft. Dat geeft mij altijd een goed gevoel bij het bestellen. En als ze die waarmaken voor de volle 100% dan verdienen ze ook een prima recentie. Eerlijk is eerlijk ! ..

ria26 17-06-2015

snel en overzichtelijk

kreeg bij bestelling ook nog een mooi en goed bruikbaar boek

goede site, snelle levering en bruikbaar boek cadeau

AstridD3200 17-06-2015

Super snelle levering. Avond van te voren besteld en de volgende dag al in huis.

Had aantal artikelen nodig en die hadden ze op voorraad. Verder was dit de eerste keer dat ik bestelde maar zal dit zeker vaker doen. Maar dat maakt uitgebreide beoordeling lastig.

E Holloigne 17-06-2015 Via de website gekocht

Elk product wordt duidelijk omschreven met bijbehorende foto's en beschikbaarheid. Er zijn meerdere betaalmogelijkheden en leverwijzes.

elke stap van de bestelling werd opgevolgd met een mail waarbij je duidelijk kon volgen hoe ver je bestelling stond.

Sterk aangeraden voor mensen die op zoek zijn naar een snelle en correcte service.

j1234 17-06-2015 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Bijna alles op voorraad

Betrouwbare resultaten en groot assortiment, niet duur

Groot assortiment, duidelijke vermelding of iets voorradig is. Accessoires per product duidelijk vermeld

ireneir 17-06-2015

Makkelijk producten vergelijken.

Snel antwoord op vraag over een bepaald artikel.

Bijna alles wat je voor je camera nodig hebt kun je bestellen bij Cameranu.nl

Dyonisius 17-06-2015

goede en overzichtelijke website. Helaas is de winkel wat ver bij mij vandaan anders ging ik er ook naar binnen.

snelle levering en goede respons wanneer levering op zich laat wachten (niet op voorraad bijvoorbeeld)

Alles wat je zoekt op gebied van fotografie hebben ze.

snelle levering en zeer uitgebreid assirtiment.

Ik heb nu een aantal keren spullen gekocht bij CAmeraNu en de service is zeer goed, levering snel en assoritment groot.

Nel Agterberg 17-06-2015 In de winkel gekocht
urk

handige "gebruiksaanwijzing" bij betreden van de winkel.

zeer tevreden over de professionele hulp van de verkoper.

we konden helaas niet naar bovenverdieping, die was op dat moment afgesloten. Beneden was er een zeer ruime keuze aan produkten!

Wij hebben deze winkel al aanbevolen aan meerdere mensen , een aanrader.

zie boven

keironb 17-06-2015

The order went quickly through the system and it arrived the next day.

All perfect

The item I purchased was tough to find in NL but Camera Nu had it and it was in stock - Perfect!

No one else carried the item and I trust Camera Nu.

smit-lloyd 17-06-2015

Kon makkelijk vinden wat ik zocht en de algemene informatie was redelijk goed

Product online gekocht en werd volgens afspraak op tijd geleverd en alles werd per email vertelt

Er was redelijk veel keuze in software voor fotografie en wat ik zocht was er in nederlands en engels.

zeker wel als in een gesprek naar voren komt dat men software zoekt voor fotografie

Kon gauw vinden wat ik zocht en de hulp die ik kreeg was goed bij problemen met computer voor installatie proces.

Jeroen van der Hoorn 16-06-2015 Via de website gekocht

ik vond snel waar ik naar opzoek was en kon alles vinden van de website.

ik werd goed geinformeerd over het pakketje en de aankoop dus top!

ik heb alles gevonden wat ik zocht dus ++ voor assortiment! Ook was alles op vooraad waardoor ik het snel binnen had

Het is een gemakkelijke leuke winkel met kwalitatieve producten die niet te veel kosten. ze zijn snel en houden goed contact!

LeoLa W 16-06-2015

Kwam op zaterdag erg druk maar toch relatief snel aan de beurt

Goede uitleg bij hetgeen gekocht, inclusief montage

Zeer breed assortiment zeker qua camera's. Lenzen kan nog iets beter

Veel kennis aanwezig en behulpzaam

Goed geholpen met montage en service gericht

camlight 16-06-2015

Na telefonisch gereserveerd te hebben, kon ik de lens een uurtje later ophalen.

Klantvriendelijk en graag behulpzaam met mogelijke ander alternatieven.

Ze haden de Samyang lens 14mm mark 2 wel in voorraad

Virendelijke mensen en grot assortiment

Ik had al eerder producten bij ze gekocht via internet en dat verliep ook uitstekend.

Edwin Broekhuizen 16-06-2015 Via de website gekocht

Vanuit vele vergelijkingssites nuttige links naar deze overzichtelijke en gebruikersvriendelijke webshop.

Zeer vlotte en nette levering.

Prachtig assortiment.

Reeds meerdere artikelen bij deze webshop gekocht. Altijd een uiterst correcte en snelle afhandeling.

Cameranu.nl is een webshop die ik regelmatig bezoek.

Frieda54 16-06-2015

ik kon heel snel vinden wat ik zocht. omdat ik wel twijfelde tussen twee typen heb ik daarna via de button onderaan de pagina een vraag gesteld. Hier kreeg ik heel snel een goed antwoord op. daarna heb ik meteen de battery grip besteld.

Omdat ik wel twijfelde tussen twee typen heb ik daarna via de button onderaan de pagina een vraag gesteld. Hier kreeg ik heel snel een goed antwoord op. daarna heb ik meteen de battery grip besteld.

Voor elk type camera is er een originele versie van de battery grip en een alternatief. Meer is niet nodig!

ik winkel al een paar jaar bij Cameranu en ben er steeds snel en vooral ook heel vakkundig geholpen. De service is bijzonder goed.

De deskundigheid bij CameraNu is groot, er wordt op vriendelijke wijze geholpen bij het vergelijken en het maken van de uiteindelijke keuze. Of het nu ging om mijn camera, of om toebehoren, vragen over objectieven, ik ben zeer tevreden met jullie service.

swingcees 16-06-2015

snel gevonden de goedkoopste en in voorraad

kan nog weinig over de service zeggen maar ze doen wat ze beloven

1 van de weinige winkels die dit product konden leveren,

geen negatieve bevindingen

winkel met grote sortering van alle merken als enige die dit product in hun assortiment hadden en op voorraad ik ben zeker van plan om meer te bestellen voor mijn toestel

Remco-N 16-06-2015

Zeer goed doordacht systeem met de genummerde bonnetjes voor service, reparatie, e.d. Hoewel het voor sommige klanten lastig is om de schermen in de gaten te houden om te zien wanneer ze aan de beurt zijn is het idee erg goed doordacht

Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met service na reparatie maar de uitleg en moeite van medewerkers om een goed advies te geven was uitstekend!

Alle populaire producten zijn ruim voorradig zonder zoveel keus te krijgen waardoor je het overzicht verliest, als je een camera wil kopen doe je toch zelf ook onderzoek op internet en via de site van cameranu valt alles goed te vergelijken.

Geen slechte ervaringen, alleen is Urk een beetje een uithoek voor mij waar je niet zo'n winkel verwacht. Ik zou cameranu waarschijnlijk eerder in een "grotere" stad verwachten. (Emmeloord, Zwolle of Kampen)

Ik heb verder weinig toe te voegen, fijne winkel, kundig personeel en ben persoonlijk twee keer naar de winkel geweest, eerste keer voor advies en daarna alle informatie in mij op te nemen en de tweede keer om mijn camera aan te schaffen.

Man51 16-06-2015

Duidelijke site met goede uitleg over de producten.

Had een probleem met de camera werd heel goed opgelost.

Ruime keus in merken en allerlei prijsklassen,prima.

Prima zaak met goede service.

Prima site en bedrijf.Bestelling werd andere dag al bezorgd zoals beloofd.Helaas had ik een probleem met mijn camera met de kleuren.Na mailcontact en proberen het op te lossen met resetten etc.toch na twee weken terug gegaan en de camera werd direct omgeruild voor een nieuwe,klasse service.Daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Rene C. 16-06-2015

Scherpe prijzen, groot assortiment, snelle levering en goede service. Top (web)winkel!

Tevreden007 16-06-2015

Eenvoudige navigatie op de webpagine

Contact omtrent de leverering van de goederen als zeer positief ervaren

Veel keuze

Ik ben zeer tevreden met CameraNu

Eenvoudig te bestellen, ruime keuze en een goede service verlening zorgen ervoor dat ik regelmatig bij CameraNu bestel

Harry147 16-06-2015

van nalevering wordt je prima op de hoogte gehouden

voordelig en artikelen zijn ook op vooraad

Maarten Koning 16-06-2015 Via de website gekocht

Kon de camera die ik wilde makkelijk vinden. Pakketten kunnen voor onduidelijkheid zorgen omdat er dan meerdere prijzen op het scherm getoond worden

Zover ik kan beoordelen behoorlijk volledig

Geen klachten nette snelle levering

Mooie aanbieding voor een Nikon d7100 met 2 lenzen. Meteen de volgende dag geleverd met alle papieren en in een stevige doos.

Jerry020 16-06-2015

Telefonisch gevraagd om info, direct kon ik bestellen

Behoorlijk compleet

Diana Priscilla 16-06-2015 Via de website gekocht

Alle apparatuur is duidelijk en makkelijk te vinden, met daarbij de nodige informatie. Zodra ik iets niet kon vinden maakte ik gebruik van de zoekfunctie en dan kon ik het alsnog vinden. Het bestellen en aanschaffen was erg makkelijk en overzichtelijk.

Ik heb een aantal keren met de klantenservice contact opgenomen en dit verliep iedere keer prettig. Fijn dat de klantenservice tot 22:00 te bereiken is. Mijn pakket werd daadwerkelijk binnen 24u bezorgd, wat voor mij belangrijk was omdat ik de spullen op tijd nodig had.

Het assortiment is erg groot, producten die ik ergens anders niet kon vinden heb ik hier besteld. Prijzen zijn prima. Ik zou nog wel graag een groter aanbod willen zien in shoulder rigs, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Cameranu.nl heeft een groot assortiment, dat niet elke winkel of webshop heeft. De klantenservice denkt met je mee en geeft advies als je vragen hebt over een product. De service is top en de bestelling werd snel bezorgd. Aanrader.

Ik heb een goede ervaring met Cameranu.nl. Als ik in de toekomst weer iets (snel) nodig heb, zal ik deze winkel (online) bezoeken. De klantenservice denkt met je mee en geeft advies als je vragen hebt over een product. De service is top en de bestelling werd snel bezorgd. Aanrader.

Hans73 16-06-2015

Artikel was eenvoudig te vinden en te bestellen via de site

Vnndaag besteld en dag later was het binnen, wat wil je nog meer.

Ruime keuze

Zie bovenstaande reacties

Ruime keuze op de site, vandaag besteld en dag later binnen. Prima.

kckdk 16-06-2015

duidelijk en gemakkelijk en overzichtelijk

al de spullen die ik heb besteld waren op tijd geleverd en goed

ruim voldoende

heb ik al gedaan bij al mijn vrienden en familie

ik heb vertrouwen in de kennis en duidelijkheid van de producten die ik kocht

Haagse Dingen 15-06-2015 Via de website gekocht

Simpel iets kiezen en bestellen zonder te veel doorklik vakjes

Mijn eerste bestelling was kwijt en zonder gedoe werd een nieuwe verstuurd

Niet te veel gedoe en ze vallen je niet lastig met allemaal aanbiedingen waar je niet om heb gevraagd

jdoorn 15-06-2015

Snel en accuraat

De flitser was prima verpakt.

Prima, De Nissin MF18 is niet overal beschikbaar. Bij jullie wel!

Prima assortiment en snel geleverd

Ann Huisman 15-06-2015 Via de website gekocht

Het bestellen bij CameraNU was erg gemakkelijk. Wat fijn was dat je niet perse een account moest aanmaken, wat weer tijd scheelt. Wat ik zelf een nadeel vind, is dat je het product meteen moet betalen. Ik had graag nog de optie AfterPay gezien.

De service was goed. Na de bestelling werd direct een e-mail toegestuurd met hierin de informatie. De volgende dag kreeg ik nog een e-mail met hierin de track en trade code van PostNL.

Er waren genoeg vergelijkbare producten verkrijgbaar. Daarnaast waren de producten verkrijgbaar in verschillende formaten, soorten en prijsklassen. Hierdoor was het makkelijker om een geschikt product te vinden.

Ik had mijn bestelling iets voor 12 uur 's avonds geplaatst en de bestelling was er zoal belooft er de volgende dag. Alles was netjes verpakt in de verzenddoos.

CameraNU is een goede online winkel met een breed assortiment aan fotografie producten. Het bestellen ging gemakkelijk en snel bij CameraNU.

Piet Franssen 15-06-2015 Via de website gekocht

Als je weet wat je nodig hebt, dan kun je met de zoekfunctie eenvoudig het artikel vinden.

De helpdesk is goed bereikbaar bij aanvullende vragen. Verder vind ik de informatie tussen bestelling en levering uitstekend geregeld.

Tot op heden heb ik nog niet ervaren dat een artikel dat ik zocht niet voorradig was.

Het belangrijkste vind ik het eerlijke advies. Het advies is niet primair gericht om te verkopen, maar om de klant te helpen. Bij de advisering vind ik dat sterk wordt gewezen op prijs-kwaliteit. Het komt zeer objectief over.

Bovenstaande beoordeling is niet alleen gebaseerd op de laatste aankoop, maar ook bij fysieke aankopen in de winkel. Ik heb eerder bij een vergelijkbare winkel fotoapparatuur gekocht, maar vanaf de eerste ervaring met CameraNu prefareer ik deze winkel.