Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RiaHD 04-03-2015 Via de website gekocht

Super snel en makkelijk te bestellen. De site is heel overzichtelijk

Hele goede service, veel product kennis en heel klantvriendelijk

Hele ruime sortering,

Wij zijn tevreden over service en kwaliteit

Top winkel zowel de winkel als de online shop! Wij komen er graag! De koffie staat altijd klaar, en de medewerkers zijn heel deskundig en m Nemen de tijd om je te woord te staan en alles uit te leggen

Arno vd Z 04-03-2015

Alles prima geregeld bij Cameranu.nl levering zoals aangegeven binnen enkele dagen. Prima site om een product uit te zoeken.

Ben Lassing 04-03-2015 Via de website gekocht

Als je weet wat je wilt aankopen en je hebt verder geen advies nodig van een verkoper, dan is deze vorm van winkelen buitengewoon comfortabel.

De goede service bestaat uit correcte communicatie gedurende het aankoop/verzend proces en stipte uitvoering van wat gecommuniceerd werd.

Buitengewoon grote sortering en juiste prijsniveau, waardoor je CameraNU als een 'one-stop'shop kunt gebruiken.

Heb al veel vaker foto-uitrusting hier gekocht en er is zelfs een reparatie kostenloos uitgevoerd. Samen met bovengenoemde beoordeling meer dan aanbeveling aan anderen waard.

Het is erg prettig winkelen, online als ook fysiek. Goede sfeer, deskundig personeel wanneer noodzakelijk. Correcte afhandeling aankoopproces en bovenal hierdoor zeer vertrouwd! De bereikbaarheid in geval van nazorg is ook prima.

Flip van der Meer 04-03-2015 Via de website gekocht

Online bestellen super simpel

Snel thuis bezorgd,

Ik wil de nieuwe Kipon gaan bestellen een adapter met speed booster. De adapter is net op de markt en vrijwel niemand verkoopt hem. Cameranu.nl heeft hem. Nod even een paar weekjes sparen en dan bestel ik hem.

Als het om snelheid en service gaat ben je bij Cameranu.nl op de juiste plaats. Ook als je niet te vrede ben.

De pas gekochte adapter van KIWI om mijn Nikon lenzen op mijn Fuji X-e1 te doen was laat op de avond besteld en heel vroeg de andere morgen al geleverd. Keurig verpakt met bon en voor een mooie prijs.

Sabrien87 04-03-2015

Alles is makkelijk te vinden en de beschrijving bij de artikelen is ook duidelijk.

Zeer goede service. Producten worden snel verzonden. Het is ook erg prettig dat je zelf kan kiezen voor pakketpost of brievenpost (bij de kleinere artikelen)

Ruim voldoende. Genoeg keuze en duidelijke informatie.

Vanwege de snelle service, leuke prijzen en uitgebreid assortiment

Over het algemeen een erg prettige website. Leuke prijzen en een goede service. Zeker aan te bevelen

Roy Foree 04-03-2015

Goede overzichtelijke site. Voorraad duidelijk zichtbaar. Goede telefonische info.

Zeer snelle levering. Kundig personeel.

Groot assortiment.

Overzichtelijke winkel in Urk. Ook leuke informatieve gebruikersdag gehad voor de Fujifilm X-T1.

Snelle levering, goede info en uitleg bij telefonische vragen. Men neemt de tijd voor je.

Live4life 04-03-2015

Eenvoudige site (ook mobiel)

Ze waren de enige die hadden wat ik zocht!

louter positieve ervaring

S.L. van der Linden 04-03-2015 Via de website gekocht

Zoals het hoort bij een goede website, gewoon vanuit je "luie"stoel kunnen bestellen. Op de website was ruim voldoende keus in verrekijkers, waar ik op dat moment in geïnteresseerd was. De wijze van bestellen was zeer eenvoudig.

De verzending was gratis en de belofte dat mijn aankoop de volgende dag al geleverd zou worden werd netjes nagekomen.

Zoals hierboven geschreven, was er ruim voldoende keus aan verrekijkers, het product dat ik wilde komen. De prijs waarvoor de verrekijker door cameraNU.nl werd aangeboden was bijzonder scherp of te wel de laagste die ik op dat moment kon vinden.

Ik zou deze winkel in hoge mate willen aanbevelen. Motivatie te vinden in het gemak, de service en het assortiment.

Als frequente koper op vele websites in binnen en buitenland ben ik van mening dat de website van cameraNU.nl zeker in de top tien van de beste websites thuis hoort.

Onderhoudsbedrijf AJ de Hoog 04-03-2015 Via de website gekocht

internet = makkelijk

snelle levering

grote keuze

snelle levering scherpe prijs

minoltafan 04-03-2015 Via de website gekocht

Binnen 12 uur in huis

Uitstekende klantenservice

Vrijwel alles op voorraad wat op de Europese markt is

Uiteraard

Gewoon een van de beste, zo niet de beste, camerawinkel van de BeNeLux. Vrijwel alles op voorraad. Om 23.59 bestellen en binnen 12 uur in huis. Zeer scherpe prijzen Meer dan uitstekende (klanten)service. Zeer tevreden!

Buijsh 04-03-2015

Eenvoudig te bestellen

Keurig op tijd geleverd en goed verpakt

Precies wat ik al lang zocht

zie bovenstaand

Peter Fitskie 04-03-2015

Overzichtelijke website. Bestelling is makkelijk en snel geplaatst.

Snelle levering. Bezorgd zoals aangegeven (via trackandtrace te volgen). Goed verpakt.
Punt van aandacht voor Cameranu is dat sommige concurenten geen verzendkosten rekenen.

Alexander 1975 04-03-2015

Overzichtelijke site met ruime keus.

Snelle levering.

Ruime keus en makkelijk vergelijken.

Was op zoek naar een goedkope maar goede compact camera. Deze gevonden op cameranu.nl Deze werd snel geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

DeJeBo 04-03-2015

Vanuit je stoel de aankoop van je fotohobby simpel te regelen. Internetsite werkt lekker en geeft de nodige informatie.
Makkelijk: tips voor extra accessoires.

Goed bereikbaar en heel adequaat.

Ben nog geen fotoartikel tegengekomen dat ze daar niet hadden.

CameraNu is voor mij het adres voor mijn fotohobby. Werkt efficiënt, razend snelle bezorging, goed verpakt en administratief keurige afwerking.

Makkelijker je foto-aankopen doen kan niet. Meestal voor de laagste prijs. Slechts één ding is nog leuker: naar de winkel zelf toegaan.

Robert Sanders 04-03-2015

Prima duidelijke site. kan uiteraard altijd sneller en duidelijker. Maar desalnietemin zeer makkelijk in gebruik

De flitsset die ik ging bestellen werd toevallig dezelfde dag in prijs verhoogd en dus net op het momentdat ik ging bestellen. Cameranu maakt hier geen enkel probleem van en levert hem gewoon tegen oude prijs. Top!

Zeer , zeer ruime keuze.

Ik ben met name te spreken over de accurate handeling nav het prijsmisverstand zowel telefonisch als per mail. zeer snelle mailbevestiging en zeer accurate mails ter opvolging van het pakket. Niets dan lof.

Proudmom2014 04-03-2015

Fijne internet site

Fijne uitleg bij de producte

Breed assortiment en ook betaalbaar.

Snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk en zeer snel in huis.

Peter de Punder 04-03-2015

Ik wist wat ik moest kopen en dat is voortreffelijk verlopen.

Ge klachten

Gemak en goed geregeld.

Goed geregeld en doen wat ze beweren, heel prettig!

Goli 04-03-2015

eenmaal ingeschreven gaat alles als vanzelf.

1 keer iets gehad, goed telefonisch behandeld.

ik zocht iets buiten het assortiment. het werd toch geleverd.

goeie prijs kwaliteit verhouding. service ook goed.

Everdien van Winkoop 04-03-2015 Via de website gekocht

Goede uitleg. Precies voldoende informatie en de juiste knoppen op de goede plaats.

Service staat bij mij op nummer 1, en dat is precies waar Cameranu voor staat. Verzending tot 23.59. Waar zie je dat nou? Tot op de dag van vandaag ben ik dolblij met Cameranu en bestel ik al mijn producten online op de website.

Een mega breed assortiment met altijd voldoende keuze!

Ik krijg veel vragen als fotograaf op mijn website en facebookpagina: 'Kan jij mij adviseren in cameraspullen, waar moet ik het kopen?' Het antwoord is makkelijk. Ik probeer ze te adviseren in keuzes, maar 1 ding staat vast. Kopen bij Cameranu!

Een krachtige webshop, met daarnaast een inspirerende, sfeervolle winkel! Een breed assortiment met een perfecte service. Cameranu is DE winkel voor je cameraproducten.

HelenFrik 04-03-2015

Wanneer je op de deskundigheid van een winkel kan vertrouwen - hier is dat absoluut het geval - en je bestelling de volgende dag bij je is, is dit stukken gemakkelijker, en sneller, dan naar een winkel stappen in de auto.

Zelfs wanneer ik had gebeld met een klacht die helemaal niet gegrond bleek te zijn (ik had onderdelen over het hoofd gezien, verloren in de verpakking), was het personeel doelmatig en correct.

Ik bestel al jaren bij CameraNU, en heb cameras ingeruild, het gemak en de service is gewoon heel veel waard.

TVerhaar 04-03-2015

Goede klantenservice waar je niet eeuwenlang in de wacht zit.

Ruim assortiment met scherpe prijzen.

Natuur fotografie 04-03-2015

Duidelijk en eenvoudig

Doen wat beschreven staat op de website.

Grote keuze en alternatieven

Ik ben geen vertegenwoordiger en zal daarom niet zeer actief een bedrijf op dringen bij vrienden of bekende. Als iemand iets zoekt t.b.v. Fotografie zal ik een hint geven om ook bij Cameranu te informeren.

Snel, duidelijk, correct behandelt.

pehade 04-03-2015

duidelijke website, artikel makkelijk te vinden.

binnen 24 uur thuis geleverd.

keus in overvloed, voor elke beurs een oplossing.

snel, voordelig, was de helft minder kwijt en telefonisch prima bereikbaar voor vragen.
Bij eerdere aankoop prima aan de telefoon geholpen.

deze firma heeft echt goed begrepen hoe je via het web verkoopt, goed assortiment, snelle levering en een goede prijs. De helpdesk functioneert ook goed. Al met al een aanrader.

Marc Marselje 04-03-2015

Veel keus en handige functies om het zoeken naar het juiste product makkelijker te maken.

Ik was heel erg blij met de bezorg service van mijn papier rol. Ik was zelf niet aanwezig in mijn atelier pand maar de bezorgster van CameraNu heeft haar best gedaan om toch de bestelling binnen te krijgen. Door 1 van de andere huurders in het pand. Eenmaal binnen belde ze mij om naar de juiste ruimte te worden gelijd en daar de bestelling achter te laten.

Super!

Een erg groot assortiment, maar er missen natuurlijk altijd wel dingen.

Ik doe dit al. Ik ben erg tevreden over de prijzen en het aanbod.

De prijzen zijn erg laag, wat voor mij als kunstenaar natuurlijk een uitkomst is. Daarnaast is het assortiment erg groot waardoor ik het meeste wat ik voor mijn fotografie nodig heb op 1 plek kan vinden.

arko500 03-03-2015

Ik zocht een camera voor mijn dochter en had na veel wikken en wegen 3 camera's gevonden maar wist het nog niet. Na telefonisch contact advies gekregen de Panasonic dmc tz40 te kopen. Goed geluisterd naar onze wensen en perfect vertaald naar d juiste camera!

Prima winkel. Eerlijk advies en eigenlijk nog nooit teleurgesteld na meerdere camera's en lenzen gekocht te hebben. Via website veel keus en als dat niet werkt grote winkel met vriendelijke verkopers.

Erik-John Koevoets 03-03-2015

Shop toegankelijk en overzichtelijk.

Na persoonlijk contact wordt er meegedacht over alternatieven

Nagenoeg alles is te vinden

Compleet assortiment voor een prima prijs.

Gerrit ten Berge 03-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

er is veel te zien, ook al moet je een poosje wachten.

zeer uitgebreide uitleg en goed luisteren naar je eigen wensen, als zeer prettig en professioneel ervaren

er was veel m te beoordelen en te vergelijken, veel meer dan in veel andere winkels

camera nu is een klasse winkel met vakkundig personeel dat je vragen en opmerkingen serieus neemt

een complete en overzichtelijke winkel, waar je wel even moet wachten op je beurt, maar waar je vervolgens zeer goed geholpen wordt en op maat wordt bediend

Mevr.Eijkhout 03-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Deze winkel werd mij door mijn buurvrouw aanbevolen voor de klantvriendelijkheid en de goede service en het ruime assortimen en de goede uitleg.Ik kan niet anders zeggen dan dat ze helemaal gelijk had wat alle punten betreftBen als een zeer tevreden klant naar huis gegaan !!!!!

Heidyvm 03-03-2015

Overzichtelijke website waar alles zonder veel moeite te vinden is. Bij de artikelen duidelijke uitleg over het product en de toepassing.

Snelle levering tegen redelijke kosten.

Enorm veel op voorraad en artikelen die niet op voorraad zijn kunnen binnen afzienbare tijd geleverd worden.

Prima winkel, zowel op internet als de winkel in Urk. Personeel is bekwaam en goed geïnformeerd.

Uitstekende service en levering.

Martin Heeren 03-03-2015 Via de website gekocht

Wat is er makkelijker dan vanuit je luie stoel om 23:45 uur savonds iets te bestellen

(...) en dat pakketje dan de volgende dag om 11:15 uur al door de postbode afgeleverd te krijgen

(...) terwijl er ook nog fantastisch veel te krijgen is bij Cameranu.nl

Dat verdient een dikke dikke 10

Ontzettend tevreden over jullie service. Mooi assortiment, snel geleverd, jullie doen wat jullie beloven. Top!!!!

Rianne1969 03-03-2015

duidelijke site fijn dat er bij stast voor welktype camera te gebruiken

snel en netjes

enorm veel keuze wordt je hebberig van

veel kans als het toevallig tersprake komt

Dik tevreden met de aankoop

Jeannette1967 03-03-2015

Duidelijke zoekmachine.

`s Avonds om 20:00 uur nog iets besteld, de volgende dag al binnen zonder verzendkosten!

Enorm assortiment en ook nog het meeste op voorraad.

Pas deze website ontdekt maar ga er zeker meer bestellen!

Mikello 03-03-2015

Makkelijke site, vlot

Snel! Doorgaans goed verpakt (al zat de laatste zending wel in een heel erg grote doos...)

Groot assortiment

En nette prijzen

Tevreden klant dus :-)

jeannette Goorhuis 03-03-2015 Via de website gekocht

Ideaal. .snel besteld volgende dag in huis

Perfect. Heb telefonisch contact gehad om hulp over mijn aankoop en dat werd perfect beantwoord.

Goed. .En duidelijk. Zeer overzichtelijke site.keurig

Ik heb zeer goede ervaring tot nu toe met camera nu. Keurig mijn vraag telefonisch beantwoord en de volgende dag mijn bestelling thuis.

severafrahm 03-03-2015 Via de website gekocht

I found everything i needed, the prices were the best i could find online and i could choose the specific time of delivery. top!

H Tomlow 03-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede beschrijving artikelen

Snel in huis

Ik ben zeer tevreden

sjaakfotonu 03-03-2015

Super eenvoudig

Top

Kan beter

Gewoon hier kopen juiste prijzen en goede service.

jolanda66 03-03-2015

Makkelijk te vinden en wordt prettig geholpen.

Goede uitleg

Groot assortiment en makkelijk dat je de camera's kunt voelen in de hand en de meeste staan aan en kun je ff checken.

Heb er al mensen heen gestuurd, ben er zelf ook vaker geweest.

Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer naar Urk.

Dick1111 03-03-2015

Alles duidelijk, eenvoudig, wijst zichzelf

Online gaat alles vlot, zo geregeld. In de fysieke winkel moet je soms wel een poosje wachten voor je aan de beurt bent

Eén van de best gesorteerde winkels in Nederland

Groot assortiment tegen aantrekkelijke prijzen

Koop al jaren mijn fotospullen bij Cameranu. Hebben vrijwel alles. Goede prijzen en goede service

scour8 03-03-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website en zoek gemak

bij bellen altijd een goed advies

meer dan voldoende

bij iedereen die mij vraagt

gewoon een goede winkel voor fotografie

ILMilco 03-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon fantastische winkel met deskundig en vriendelijk personeel,
altijd een feest om een keertje in de winkel te zijn, prima service ook via de internet winkel.

Veel ervaring met internet winkelen bij bedrijven die ook een gewone winkel hebben. Cameranu steekt er positief boven uit.

Ruud Engels 03-03-2015

Duidelijk overzicht, makkelijk zoeken op de site.

Snel geleverd, goed verpakt, annoniem verpakt wat ik wel belangrijk vind bij duurdere zaken.

Groots en uitgebreid!!!

Voor cameraspullen zeker aan te bevelen. Ook hun klantenservice is erg goed!

Duidelijk overzichtige site, duidelijk wat in voorraadbeheer, geode service en ze doen wat ze zeggen!

J.L.M. de Vreede 03-03-2015

Goed overzichtelijke site

Heel uitgebreid assortiment

Ik ben zeer tevreden, dus een aanrader

barneveld 3771 03-03-2015 Via de website gekocht

Wilde graag met paypal betalen,dan is het opject een jaar verzekerd,maar bij jullie kost dat 2% van de aanschaf prijs en dat is best duur

Levering exact op tijd en goede catalogus

Assortiment is ruim voldoende

Snelheid en service zeer goed

Zou zeker weer wat bij jullie kopen als ik het nodig heb

hans brongers 03-03-2015

CameraNU doet wat het beloofd en is daardoor erg prettig zaken doen met hen.

hij001 02-03-2015

Bestellen bij cameranu is erg eenvoudig. Goede accessoire suggesties. Voorraad gegevens zijn up to date.

In het verleden alleen maar goede ervaringen, ook met retourzendingen.

arno 1975 02-03-2015

De website is duidelijk en overzichtelijk.ik vond snel wat ik zocht.

De bestelling was snel binnen en voldeed aan de verwachting.

Bij mijn bestelling was een hoop accesoire mogelijk. Ik vind erg prettig ik hoef dan niet verder te zoeken.

Bekijk de website en je snapt waarom ik hem aanbeveel.

T Pelzer 02-03-2015

voor 22,00 uur bestelt , de dag erna al in huis

ik wilde voor de betaling nog even controleren of ik het juiste artikel had besteld ,zodoende werd de bestelling dubbel geplaatst , door de oplettendheid van een medewerker werd de teveel geplaatst artikel geannuleerd

veel keuze voor een goede prijs

de prijs is in orde , goedkoper dan bij andere aanbieders

een handig product zonder veel gedoe met kabels en men kan op afstand de camera bedienen en ook de flitser

eilandervrouw 02-03-2015

gewoon duidelijk en overzichtelijk behoeft verder geen toelichting

wilde iets wijzigen tav de bestelling. klantenservice gebeld. geen enkel probleem. packet volgende dag keurig afgeleverd en het teveel betaalde direct de volgende dag weer etrug op mijn rekening.

wat ik nodig heb kan ik voor bij cameranu terecht, dus voor mij is het assortiment ruim genoeg.

omdat ik tevreden ben bevel ik deze winkel absoluut bij anderen aan.

een tevreden klant. deels de spullen in de fysieke winkel in urk gekocht en deels via internet bested.

Marieke Prins 02-03-2015

Fijn bedrijf met goede website makkelijk en overzichtelijk! Veilig betalingsverkeer en snelle service. Super!