Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P Hofman 11-03-2015

Op alle manieren is CameraNu goed bereikbaar en beschikbaar. Telefonisch, email, website, winkel. Zou niets kunnen bedenken wat ontbrak, vandaar 10.

Er wordt goed meegedacht, uitleg gegeven bij ophalen van spullen, goede antwoorden gegeven op vragen. Ik was een keer wat minder blij met het bod op een tweedehands objectief, vandaar 9. Oke, ze moeten zelf ook iets verdienen, maar toch desondanks een 9 en geen 10.

Het is wel eens voorgekomen dat ik bij het zoeken naar iets speciaals, NIET bij CameraNu terecht kon. Dat was dan weliswaar iets vreselijk specifieks, maar toch vandaar geen 10, maar een 9.

Gezien de hoge cijfers hierboven en de relatief lage prijzen, waar niets over gevraagd is, zou ik een ieder altijd adviseren als eerste bij CameraNu te kijken.

Mijn ervaringen met CameraNu zijn altijd hele goede geweest. Ook de unieke gevallen dat ze me niet konden helpen werden netjes afgehandeld en leek het ze wel te spijten dat dat zo was. Het enige minpuntje is, voor mij, de locatie. Het is nogal een eindje rijden voor als ik naar de winkel wil, maar dat geld voor iedere locatie voor een deel van de klanten, dus daar ga ik ze niet op afrekenen.

Marco van Staverden 11-03-2015 In de winkel gekocht
urk

Goed te bereiken,kom er dagelijks langs

de mensen hebben goede kennis van de producten,en delen dat met hun klanten

voldoende spullen aanwezig

mooie winkel veel spullen in hun assortiment

tevreden over cameranu

J. van A. 11-03-2015

Prima webshop. Breed assortiment met volledige beschrijvingen. 's Avonds 21.45 besteld, volgende dag om 13.00 in huis!!

Pietprint 11-03-2015

Standaard zending met GLS vind ik niet over om naar huis te schrijven. Twee kansen op bezorging en bij niet thuis zou ik pakketje van 15 euro in Groningen of Zwolle op kunnen halen. Dat is 60km rijden! Dat is het benzinegeld niet eens waard en dus slecht.

Gewoon een goede service.

Dirk Veen 11-03-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website waarbij alles duidelijk en overzichtelijk is.

Snel en correct antwoord op de vragen die je stelt via email.

Zeer uitgebreid assortiment en snel leverbaar

Een winkel die nakomt wat ze zeggen. Levertijd betrouwbaar en up to date.

Een winkel die afspreken nakomt, direct antwoorden geeft op vragen die gesteld zijn via email. Vandaag besteld en morgen in huis. Deze winkel is een topper.

willemr654 11-03-2015

Zeer overzichtelijke site.
Zeer gebruiksvriendelijk.

Snelle respons per e-mail.
Duidelijke en eerlijke adviezen.

Gewoon de grootste van Nederland op hun vakgebied

Iedereen die ook maar enigszins op zoek is naar iets op foto gebied kan eigenlijk maar bij 1 specialist terecht. Cameranu.nl....!!!!!

Anne Verhees 11-03-2015

Ik wist niet welke zonnekap ik moest hebben voor mijn camera. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice en kreeg erg snel reactie op mijn vraag. Goede snelle service :)

de Blaey 11-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk om een keuze te maken uit het assortiment

wordt snel en correct beantwoord per mail en snel en correct bezorgd

voldoende keuze

alles werkt zoals het zou moeten

Ben tevreden over de aankoop en de manier waarop dit wordt behandeld

P.J.de Sterke 11-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Altijd goede voorlichting ontvangen/

Prima

De meeste artikelen direct leverbaar, anders z.s.m. bezorgt.

Een zaak waar je vertrouwen in kan hebben

M. Delcour 11-03-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webwinkel en duidelijke productinformatie, je vindt zeer gemakkelijk het gewenste product

ik had een vraag over een betaling, heb even telefonisch contact gehad met een zeer bekwame service medewerker, binnen een paar tellen was mijn vraag beantwoord.

voor mij als hobby fotograaf is het de perfecte winkel, ik vindt er alles wat ik nodig heb en bijna alles is op voorraad

perfecte winkel en webwinkel, zeer snelle levering en bijna altijd direct leverbaar

Maurice Schutgens 11-03-2015 Via de website gekocht

Simpel website om te gebruiken.

Snel thuis bezorgt.

Heel veel verschillende producten

Een makkelijk website te gebruiken, aardige prijzen en snelle bezorging.

Igno v H. 10-03-2015

op ieder gewenst moment even iets kopen!

ik heb nog nooit iets niet gevonden wat ik nodig had, en...het is altijd nog op voorraad.

Snelle levering van goed materiaal en goede service. Alles tot nu toe op voorraad.

Een fantastische winkel zowel via web als in de winkel. Goede uitleg en advies. Mensen die weten waar ze over praten. Als er iets niet goed is wordt er direct gehandeld.

Eveleens Fotografie 10-03-2015 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden met het advies wat ik kreeg, de service en de snelheid waarmee ik mijn nieuwe beeldscherm in huis had.

Rjppollmann 10-03-2015

's Avonds besteld, de volgende dag ik huis! Super blij met mijn scanner :)

A.Holsappel 10-03-2015

Elk moment van de dag een bestelling doen. en voor 12:59 wordt het verzonden.

Ik zocht een spigot en ik kon hem makkelijk op de site van Camera nu vinden. En voor een mooie prijs.

Ik vind ze gewoon goed. En mijn ervaring is de service okay

Ik zocht een spigot. Op Camera nu stond Nederlands goedkoopste. Prima verpakt via de post ontvangen. Snelle levering en een prima product.

Stavroula Gkini 10-03-2015 Via de website gekocht

valeger10 10-03-2015

De hulp bij de keuze van de servicedesk

Prima

Ik heb al vaker gekocht Rn alles is altijd prima in orde. Snelle levering.

Wil Broekhoff 10-03-2015 Via de website gekocht

De website goed overzichtelijk, bijkomende informatie duidelijk gegeven

Perfect. Vorig jaar lightroom besteld, kreeg geen softwere toe gestuurd, alleen de code.
werkte niet. Daarvoor in de plaatst lightroom 5 toe gestuurd gekregen.

Groot assortiment

Bestellingen online verlopen uitstekend.

tevreden klant, geen klachten

Swoepie 10-03-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk bestellen.

Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden.

Zelden zo veel spullen voor fotografie gezien.

Omdat ik heel tevreden ben zou ik dat graag met iedereen willen delen.

Het is een echt prachtig bedrijf en de bestelling en levering gaat zo gemakkelijk dat het lokt naar meer bestellen bij Cameranu.

bertlk 10-03-2015

aan klikken betalen en klaar

alles wordt per mail gemeld en duidelijk

zoek en het is er

super snelle levering en niet duur

alles de volgende dag heel goed verpakt in huis

EstherLana 10-03-2015

Jullie website is heel overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.

Super service binnen 1 werkdag ontvangen door de bezorgservice.

Bij CameraNu was dit product de voordeligste. Ik zoek altijd op 1 soort merk (Falcon Eyes) om mijn studio compleet te maken en ik vind dat hier genoeg keuze in is.

Ik heb aan verschillende mensen die interesse hebben in fotografie en goeie service CameraNu aanbevolen.

Als ik specifieke items/producten nodig heb voor mijn fotografie en fotostudio bestel ik online of ik ga langs in Urk voor advies. Ik ben ontzettend tevreden met jullie service en zou jullie altijd blijven aanbevelen bij potentiële klanten. Ook de levering was perfect op tijd en fijn om op de hoogte te worden gehouden wanneer de levering plaatsvindt en een track en trace nummer.

Nayda 10-03-2015

Overzichtelijke site, zeer gebruiksvriendelijk.

Goede service, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Ruime keuze aan producten, erg goed!

J Hallema 10-03-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

snelle levering product

overzichtelijk en veel op voorraad aanwezig

Zeer tevreden

Hanna Geels 10-03-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk. Ik wist welke camera ik graag wilde bestellen en kon deze gemakkelijk vinden en bestellen. De betaalprocedure gaat lekker snel.

Een dag na de aankoop werd de camera afgeleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. Super!
Ik heb mijn bestelling online geplaatst en er werden bovendien geen bezorgkosten verrekend!

Het assortiment is zeer ruim; met meer dan voldoende keuze in elke prijsklasse. Zeer goede prijs/
kwaliteitsverhouding.

Goede en snelle service. Betrouwbare partner om online bestellingen te plaatsen.

JD1989 10-03-2015

Je kan alles duidelijk en zeer gemakkelijk vinden bij accesoiresvinder

Bij elke stap die er gedaan word krijg je een bevestiging mail over de status van je bestelling, en deze heb je snel thuis geleverd.

Je kan het zo gek niet bedenken of het is aanwezig

Mensen zijn vriendelijk en weten waar ze over praten. De webshop is degelijk en makkelijk te bedienen.

Alles wat ik besteld heb is zeer snel en netjes geleverd, en alles werkt perfect. Als ik iets niet weet bel je even en er is gelijk een antwoord. Heb er geen andere woorden voor dan dat het een top bedrijf is.

Theo O 10-03-2015

Camera nu heeft een rijk assortiment op Internet staan, even aanklikken wat je nodig heb en het staat meestal een dag later voor de deur, daar hoef ik bijna niets voor te doen.

Als ik een vraag stel betreffende een product krijg ik heel snel, en heel gedetailleerd, antwoord en ook nog ongevraagd extra advies ook, men neemt er ook alle tijd voor.

Bijna al het denkbare is direct te koop, of in slechts enkele dagen beschikbaar. Ook bijzondere niet zoveel voorkomende producten.

Als een bedrijf zo betrouwbaar is, goede service levert, en extra advies geeft kan je zonder bezwaar deze winkel aanbevelen aan iemand anders

Alle vele jaren mijn leverancier voor Nikon producten, filters, lenzen, video camera's enz. en heb mij nog nooit teleur gesteld.

Boyano 10-03-2015

Hier en daar wat verbeter punten op gebied van UX en UI, Gebruiksvriendelijk zeker! Snel en gemakkelijk bestellen. Wellicht een automatische Paypal adres take over.. waardoor bestellen via paypal sneller gaat indien je geen account hebt. Geen klachten over Cameranu.nl, voor mijn Syrp slider waren zij de enige met vooraad in NL dus zeer te spreken.

Nette bestel, orderstatus en verzend mailing. Snelle levering. Geen directe contact gehad met support want pakket/product voldeed aan al mijn verwachtingen/beschrijvingen op de website. (+ avond bezorging wat voor mij perfect was) wellicht leuke toevoeging (nice to have) zondag bezorging zoals baxshop en coolblue om mee te gaan in deze klanten ontzorging.

Als enige in NL nog op voorraad dus 10! Wanneer ik iets anders moet hebben komen ze al snel in top 10 van google dus prima.

Groot assortiment, Snelle levering en aan het chat functie onderin ook een snelle support neem ik aan.

Super service, hier en daar wellicht optimalisatie punten ALA 2015, en user experience als user interface. Ruime klantenservice tijden en in persoonlijke kringen alleen maar goede verhalen.

Libelle17 09-03-2015

ik hoef de deur niet uit om te ontvangen wat ik wil kopen.

Mijn vraag via mail werd snel en met de juiste informatie beantwoord. Prima!
Na het antwoord direct het artikel besteld, de volgende dag in huis.

Voor mijn oude statief hadden ze de juiste accessoire in huis.

Zeer goede ervaring.

meerdere keren een zeer goede ervaring gehad.

freek1965 09-03-2015

veel tijd en professionaliteit

meer dan je overziet. met goed advies maak je een selectie

alle tijd, goede sfeer, niet opdringerig, objectief

zie boven. professioneel

Jelle Hop 09-03-2015 Via de website gekocht

Als je de code intypte van je product. dan staat er ook precies bij op welk soort het past.

de vraag die, je stelde via de e-mail werd duidelijk beantwoord. De levertijden was 3 tot 5 dagen en kreeg hem binnen 2 dagen.

het product op de site was een stuk goedkoper dan op een andere site. de verzendkosten die eraan verbonden waren vond ik terecht. het product was niet te vinden in verschillende prijsklasse. de prijs die voor dat onderdeel was. vind ik terecht.

Al de gegevens die in de e-mail stonden komen overeen met de afspraken in de mail. zoals levertijd. er wordt netjes een mail gestuurd wanneer hij verstuurd is.

De afspraken in die gemaakt zijn, zijn nagekomen. een e-mail van besteling. enz.

Rene-74 09-03-2015

bestelling en betaling geen hel gemakkelijk, scherpe prijzen.

ik heb gen extra service nodig gehad maar de bestelling was heel snel binnen. Ook was makkelijk dat ik zelf het aflevermoment kon bepalen.

ik heb alles gevonden war ik nar zocht

prima winkel

p.j. de jong 09-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon omdat dat zo IS

De bestelling is niet helemaal voorradig en daar krijg je dan een mailberichtje over.
Bovendien wordt je gevraagd of je eerst een deel wilt ontvangen en later de rest, óf de hele bestelling ineens.
Dat bespaart kosten èn je hoeft niet twee keer thuis te blijven.

Wat ze niet hèbben........bestáát waarschijnlijk niet.

De vorige antwoorden spreken voor zich !!

Domweg een geweldige winkel, virtueel zowel als " live - daar in Urk "

Anita2503 09-03-2015

Op internet is een goede uitleg te vinden over het product voorzien van beeldmateriaal. Kies wat je wilt hebben, betalen en de volgende dag heb je het in huis. Netjes verpakt uiteraard!

Met klantenservice heb ik in eerste instantie niet zo veel te maken gehad naar mijn idee omdat het een eerste bestelling betrof voor levering van een camera. Maar gezien de wijze waarop je geinformeerd wordt over de levering van je product vermoed ik dat de service ook wel goed zit.

Er is veel keuze online plus de mogelijkheid per om te bekijken welke extra accessoires erbij kunnen. Scheelt een hoop zoekwerk op internet. Prima.

eentevredenhooglander 09-03-2015

Ben al enkele jaren klant van CameraNu en heb nog nooit een probleem gehad. Goede, informatieve site; simpele procedures voor bestellen en betalen; makkelijk vindbare winkel.

Zie ook "gemak". Ik ben in de winkel altijd prettig geholpen door deskundig personeel, dat goede tips en adviezen geeft. Met retouren of klachten gelukkig geen ervaring opgedaan, maar verwacht ook hierbij geen problemen.

ruime keuze en vaak hele scherpe prijzen. Echt een compliment waard.

Gewoon een hele goede shop, zowel op het web als fysiek.
Daar zit iedereen toch op te wachten?

Gebaseerd op mijn ervaringen in enkele jaren echt een fijne site en een leuke winkel om naar toe te gaan. Deskundig personeel, scherpe prijzen, ruim assortiment, leuke acties. Je wordt snel geholpen en ik denk echt dat "moeilijk doen" niet in hun woordenboek voorkomt.

Roy_2 09-03-2015

Zoekfunctie functioneert zoals het hoort bij een goede webwinkel. Bestellen en betalen gaat probleemloos.

De mogelijkheid om te kunnen kiezen voor het moment van afleveren is erg fijn.

Het assortiment is zeer uitgebreid te noemen. Een niet-alledaags objectief was ook direct uit voorraad leverbaar.

Deze winkel meteen aanbevolen aan kennissen.

CameraNU.nl is een zeer uitgebreide webwinkel. Een groot deel van het aanbod is direct uit voorraad leverbaar. Het bestellen en betalen gaat zonder enig probleem. Je hebt de mogelijkheid om het moment van bezorgen te kiezen bij het doen van een bestelling. De prijzen zijn ook zeer schappelijk; misschien dat een artikel goedkoper in China te bestellen is maar voor die paar euro die het scheelt, want veel meer was het in mijn geval niet, bestel ik het liever hier. Als een artikel op voorraad is, kan het met een dag in huis zijn. Ik kan CameraNU (nog) niet beoordelen op klachtafhandeling want alles is goed gegaan. De service zou ik zo kunnen waarderen met een 9 als ik zou weten dat klachten goed worden afgeaendeld.

jojo5050 09-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met diverse sorteermogelijkheden, cq selecties

NL importeursgarantie, verwacht geen problemen daarmee

Breed, je vangt niet snel bot

Staat bij mij in de top 3 voor aanschaf apparatuur

no nonsense bedrijf met goede produkten en prijzen, correcte levering en garantieafspraken

Eddy van Duijn 09-03-2015 In de winkel gekocht
urk

Gewoon een prettige winkel, ik geef er de voorkeur aan bij aankopen de winkel op Urk te bezoeken voor mijn aankopen. Over het algemeen wordt je daar prettig en terzake kundig geholpen. Ik gebruik de overigens overzichtelijke website alleen om te zien of mijn gewenste aankopen leverbaar zijn.

rvdhaak 09-03-2015 Via de website gekocht

De website kan, wegens veel informatie (niet persé slecht), onduidelijk overkomen

Vragen per e-mail worden zeer spoedig beantwoord.

Wegens de goede deals, snelle reacties van medewerkers en eenvoud in afhandeling.

Marieke Bouwman 09-03-2015 Via de website gekocht

Het is super eenvoudig om een bestelling te plaatsen en in te vullen.Duidelijke website,makkelijk om te betalen,bestelprocedure is prima.

Op vragen krijg je snel een duidelijk antwoord en de levering is ook bijzonder snel.

Voldoende keuze en de prijs is concurrerend.ook veel keuze in diverse prijsklasse

Zie bovenstaande beoordeling, alles prima!

Bij cameranu.nl vindt je eenvoudig en snel wat je zoekt, in verschillende prijsklasse, snelle levering, op vragen krijg je snel een duidelijk antwoord. Heel professioneel allemaal!

Hille67 09-03-2015

goede parkeerplekken. Urk is wel wat "afgelegen". De winkel is niet heel ruim van opzet.

goede uitleg en advies.

Zeer ruime keuze.

Zie hier boven.

sylsmurf 09-03-2015

altijd een keer van mogelijk heden en assortiment

die is altijd TOP

Ik kom altijd graag terug bij jullie webshop!

Frans Daalman 09-03-2015

Prettige, duidelijke website. Eenvoudige manier van bestellen en betalen.

Eén artikel niet op voorraad. De bestelling kon al dezelfde dag verstuurd worden. Gemiste artikel zou worden nagestuurd.

Prima assortiment. Zoek (op de site) en ge zult gemakkelijk vinden.

Omdat deze website alles "in huis" heeft, goede prijzen hanteert en er razendsnel geleverd wordt, is deze winkel een aanrader voor mijn fotovrienden.

Charles Capello 09-03-2015 Via de website gekocht

Voel me altjd thuis!

Personeel heeft uitstekende productkennis.

Alles op voorraad

Goede sevice tegen goede prijs met vriendelijkheid.

wim van plateringen 09-03-2015 In de winkel gekocht
urk

breed en vrij compleet assortiment

klantgericht advies

zie gemak

zijn zeer tevreden

C. Stuger 09-03-2015 Via de website gekocht

Ik Kon het product makkelijk bestellen.

Ik had het product precies zoals verteld in huis.

Het bestelde product was uit voorraad leverbaar.

Ik zou vertellen over de goede service

Naam 0829 09-03-2015

Prima adres voor persoonlijke adviezen en gerichte aankopen.

Zeer klantgericht door persoonlijke adviezen en service. Ik ervaar het meedenken en de betrokkenheid door ook de vraag achter mijn vraag te stellen, als zeer positief.

Eric Snissaert 08-03-2015

Product was makkelijk te vinden en helder omschreven.

Product werd naar verwachting en goed ingepakt geleverd.

Een online winkel dat de moeite waard is om te bezoeken

Ben tevreden met de aankoop en de levering van het product.

Dirk0904 08-03-2015

Producten makkelijk te vinden op de site, uitstekend assortiment met up to date voorraad indicatie, en ook bestelproces verloopt heel soepel. Levering volgt vervolgens razend snel ook bij bestelling in het weekend! Zeer tevreden!!

TomM. 08-03-2015

Gemakkelijk te vinden, goede parkeergelegenheid, ruime winkel.

Prettig en vakkundig geholpen.

Ruime keuze aanwezig en anders zo besteld

Zelf tevreden en dan geef je dit wel door.

Al met al een prettige winkel met deskundige medewerkers.

buurtens 08-03-2015

een heerlijke site om lekker te surfen, produkten in overvloed en makkelijk te vinden voor weinig.

moest lang wachten op een produkt (stond vermeld) maar kreeg niets, na 1 telefoontje direct geregeld. maw TOP SERVICE wat een klant graag ziet.

kijk, zoek en vind!!

zekers. service, assortiment en prijs/kwaliteit zeer goed!

tja wat moet je verder nog melden!