Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HG65 18-03-2015

Ik kon niet beoordelen welk artikel (negatieven scanner) voor mijn specifieke doel het meest geschikt was. Ik heb deze vraag per chat / mail gesteld en kreeg al snel een duidelijk en helder advies. Het artikel voldoet aan mijnverwachtingen

Ik heb inmiddels diverse foto en video apparatuur aangeschaft en keer op keer ben ik erg tevreden over kwaliteit, service, snelheid en prijs.

mary-an 18-03-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijk aanbod waardoor ik het gezochte gemakkelijk kon vinden

Op de afgesproken dag netjes bezorgd

Ruime keuze netjes gerangschikt

Heel tevreden over het aanbod en de verdere afwikkeling

Frankovic 18-03-2015

Ik wist al exact wat ik wilde aanschaffen. Het was dus eenvoudig het juiste product te kiezen.

Meerdere zaken aangeschaft. Ook een product met advies. Duurde even voordat de verkoper achter de balie vandaan kwam. Daarna goed geholpen.

Blij dat mijn producten op voorraad waren.

Veel kennis bij de verkopers. Mensen uit de praktijk. Overzichtelijke winkel met concurrerende prijzen.

Goed geholpen. Verkoper accepteert de keuzes die je maakt, maar biedt ook alternatieven aan. Al veel ervaring met Cameranu, ook nu weer met volle tevredenheid.

Frans Scherpenisse 18-03-2015 Via de website gekocht

duidelijk site waar je snel vindt wat je zoekt én uitgebreide informatie.

van bestelling tot betaling to levering uitstekend geregeld, gewoon zoals het hoort zonder opsmuk en maken waar wat ze beloven..!!

wat hebben ze niet?

al meerdere keren gedaan en heeft inmiddels veel nieuwe klanten opgeleverd en terecht!

Mijn beoordeling laat niets te wensen over, hulde. Zo'n beetje bij het ontstaan van CameraNU al klant en nooit teleurgesteld in de service en de prijs/kwaliteits verhouding Ik zou iedereen aanraden dit ook te doen.

edwin9999 18-03-2015

Canon G16 met onderwaterhuis voor 70 euro minder dan de concurrenten én volgende dag in huis én bezorgd bij Pakje Gemak (postkantoor) én uitstekende telefonische service bij problemen. 100% tevreden en 100% aanbevelenswaardig!

elske hazenberg 18-03-2015

duidelijke website, voorraad zichtbaar, reviews, veel keus, vandaag bestellen, morgen in huis

mailen gaat niet altijd even vlot, bellen prima, contact in de zaak altijd even prettig

kijk alleen naar mijn eigen wensen, verder niet zoveel ervaring mee

prettig in de omgang, snel besteld, snel in huis

Windsurfen 18-03-2015

De winkel is goed bereikbaar

We zijn ontzettend goed geholpen om een juiste keuze te maken De kwaliteit van het filmen de inzoom mogelijkheden De bestendigheid van de camera en natuurlijk de prijs kwaliteit verhouding

De kennis van de aangeboden camera's

Weasel 18-03-2015

Een prima internet site. tik en klik. Bestellen klaar.

Bij mijn Lumix zat geen touwtje voor de lensdop in de verpakking. Dat is snel en kundig opgelost waardoor ik nu wel een compleet pakket heb.

Ik weet wat ik wil qua apparatuur dus hoe ik ook niet te zoeken.

De prijs is goed, de service goed, de afhandeling snel.

Een prima camera die ik nu heb geleverd voor een goede prijs en snel in huis.

GodfriedvM 18-03-2015

Aankoop online

Direct deskundig advies via de telefoon

Zeer uitgebreid

Louter goede ervaringen

RichardVVS 18-03-2015

Een heel ruim assortiment en ook veel netjes op voorraad. Bij vergelijkingen op diverse websites blijkt CameraNU vaak ook nog eens de voordeligste te zijn!

Gezien de grote hoeveelheid reviews (ruim 3000) en een score van 9,1 weet je dat je bij een betrouwbare winkel shopt..!

Verrekijker besteld en hij werd vrijwel direct verzonden. Na het plaatsen van je bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden van iedere stap (van betalingsbevestiging tot verzending), zodat je precies weet wanneer je het product kunt verwachten. Erg prettig! Zeer tevreden over deze (web)shop.

de Vries P. 18-03-2015

Zeer specifieke dingen te vinden

Goede en snelle service!

Maas69 17-03-2015

Gewoon een overzichtige site, je keuze maken, inloggen met je account en bestellen.

Goede service, bij vragen even bellen en meteen antwoord.

Duidelijk goede service in de winkel, gewoon tevreden

Tronnovi 17-03-2015

Bestellingen via internet worden perfect binnen de beloofde tijd afgerond.
In de winkel is deskundig personeel aanwezig; door de grote drukte moet je wel eens even wachten.

Onlangs een Tamron 28-300 objectief aangeschaft.
De lens presteerde naar mijn mening onvoldoende; met name op 28mm met diafragma f3,5

Op verzoek van Camera Nu enkele voorbeelden gemaild, waarna ik een uitnodiging kreeg om langs te komen in de winkel om een test uit te voeren.
Samen met Richard (een deskundige van CameraNu.nl) de test uitgevoerd.
Resultaat: objectief is niet goed; zonder verdere discussie is het objectief omgeruild.

Top service!

Vrijwel alles wat je kunt wensen op fotografiegebied is leverbaar.

Prima service en snelle levering.
Voorkeur is de winkel bezoeken i.v.m. deskundigheid van de medewerkers.

Angela Mulder 17-03-2015 Via de website gekocht

Prettige site en makkelijk zoeken. Het bestellen gaat met net zoveel gemak.

Werd volop voorzien van mail waarin ik mijn bestelling kon volgen

Pfff heel veel :)

Super snelle levering

Wat moet je nog zeggen na zoveel service en snelle levering. 's Avonds om half 10 besteld en de volgende dag om half 1 in huis. Prima verpakt en duidelijke uitleg toegevoegd.

Iris IJzerman 17-03-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment en duidelijke bestel service.
Verzending pakket geleverd zoals beloofd en in perfecte staag

Rien 50 17-03-2015

Alle beschikbare modellen staan duidelijk gerangschikt. Geen 10, omdat om te vergelijken er soms te weinig informatie bij staat.

Verzenden supersnel en eventueel telefonisch contact is constructief helpend.

Ruime keus in toestellen en randapparatuur.

Voor mij de beste online fotowinkel.

P.A.de Valk 17-03-2015 In de winkel gekocht
Urk.

Geen online aankoop gedaan.

Service Is geweldig.

In zeer hoge mate, het is een beleving om in de winkel rond te kijken met koffie.

Geweldige service in de winkel op Urk. Zeer goede uitleg van al mijn vragen terwijl ik echt geen klant was voor aankopen van duizenden Euro's. Even wachten op je getrokken nummer maar dan nemen ze alle tijd voor je.

Fred Wormwbecher 17-03-2015

Thuis bestellen en direct af te halen in de winkel. Dus nooit voor niets naar een fotozaak rijden en zonder spullen thuiskomen.

Als de spullen niet bevallen bestaat er altijd een mogelijkheid tot retour.

Ruime keuzen aan producten ook voor de professionele fotograaf.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wilde overstappen van een goedkopere studio flitsset naat een wat professionele flitsset. Ben uiteindelijk thuis gekomen met een Elinchrom BXR set en deze bevalt echt uitstekend. Ik ben nu zo veel flexibeler in mijn kleine studio.

Ruben Alkema 17-03-2015 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk dus het product wat je wilt hebben is snel gevonden.

Bij een vraag of onduidelijkheid kan je gewoon met een van de personeelsleden chatten

Alles voor je camera is hier te krijgen

Ik ben zeer goed geholpen bij mijn bestelling dus dit zou iedereen moeten ervaren

Toen ik mijn lens besteld, had ik net voor 0,05 euro te weinig besteld om gratis verzending te krijgen. Ik raadpleegde de chat en hierbij werd ik zeer vriendelijk geholpen door een van de personeelsleden, deze regelde dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Dit vind ik top service!

AnnA98 17-03-2015

makkelijk besteld en snel geleveerd

snel antwoord en reactie op min vraag

makkelijk besteld en snel geleverd, goede service en redelijk prijzen

makkelijk besteld en snel geleverd, goede service en redelijk prijzen

avdl 17-03-2015

Alles staat online en het gemak vanbetalen van producten

De producten worden thuis afgeleverd na afspraak door eigen bode, ook het terugnemen van verkeerd bestelde apparatuur
en de kennis van de fotografie

Wat je bedenkt het bestaat en hebben het meestal goedkoper dan bij de concurent

Je moet het ervaren hoe geweldig het is het gemak van betalen, de aflevering door eigen bode op afspraak, de grote van het assortiment en dan ook de prijs die concurrerend is.

Je moet het ervaren hoe geweldig het is het gemak van betalen, de aflevering door eigen bode op afspraak, de grote van het assortiment en dan ook de prijs die concurrerend is, met de zeer snelle levering een wereld zaak

A van der Hoek 17-03-2015 Via de website gekocht

Snel kunnen bestellen op de duidelijke website

Snelle levering zelfs bij niet op voorraad zoals bij deze bestelling

Zoals gezegd, snelle levering en melding even niet op voorraad! je weet waar je aan toe bent!

Slumpie 16-03-2015

Of je nu advies nodig hebt of je wilt wat online kopen. Het maakt niet uit. In beide mogelijkheden wordt je begeleid door de adviseur of de website.

Ik heb geen enkele slechte ervaring tot nu toe. Ik wordt keurig op de hoogte gehouden bij reparaties.

De meest voorkomende merken zijn in het assortiment opgenomen. Volgens ruim en ruim voldoende voor de gemiddelde fotograaf, zowel ervaren als beginner.

Ik heb tot nu toe alleen goed advies gekregen (zelfs tegen mijn eigen wens in). Op dit moment geen enkele spijt van al mijn aankopen.

Een winkel waar ze ,zowel telefonisch als fysiek in de winkel, tijd voor je nemen. Je van advies voorzien en je ook tegen spreken. Ze verkopen niet om te verkopen. Ze verkopen omdat je een serieuze koper bent. Dat maakt voor mij erg veel verschil.

GBA1 16-03-2015

Duidelijke en heldere structuur. Ik heb de website voornamelijk gebruikt om objectieven te vergelijken. Enorm fijn dat je lenzen naast elkaar kan vergelijken.
De aankoop heb ik in de winkel gedaan.

Hele goede service. De verkoper nam de tijd en luisterde vooral goed naar mijn wensen. Dat kom je niet overal tegen. Hij gaf eerlijk zijn mening en was absoluut niet opdringerig.

Mooi assortiment. Ik moest wel even zoeken. Wat mij betreft kan dat ietsje overzichtelijker.

Super service. Als je de winkel uitgaat heb je niet het gevoel dat ze iets verkocht hebben en je het voor de rest maar uit moet zoeken.

Ik heb ondertussen meerdere aankopen gedaan bij Cameranu.nl en de service is altijd heel goed. Ook bij telefonisch advies wordt je goed te woord gestaan.

FredBluemink 16-03-2015

Eenvoudig en intuïtief

Geleverd zoals afgesproken

Moeilijk vindbare zaken op voorraad

Helemaal niets mis mee

japadm 16-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snel handelen en duidelijke berichten

Groot assortiment voor fotografie benodigdheden

zeker aanbevelen, veel producten voor een goede prijs

Een duidelijke overzichtelijke site. goede service de bestelling was op de beloofde tijd bezorgt. Voordeel is dat er gekozen kan worden voor ophalen in het postkantoor wat een groot pluspunt is. Al met al een topwinkel!

linda van Rhijn 16-03-2015

Super snel binnen! Altijd top.

Verclipt 16-03-2015

Totaal geen drang tijdens de aankoop, ze nemen echt de tijd voor je, en wil je er nog even over nadenken? Geen punt!

Goede service, ook het onderdeel dat niet op voorraad was had ik de volgende dag al per aangetekende post thuis.

Zeer ruim met veel keuze in elke prijsklasse. Jammer dat het product van mijn koop verdwijnt omdat de leverancier niet meer levert.

Zeer zeker zou ik deze winkel aanleveren, goede service, kennis van zaken en producten met een zeer goede kwaliteit

MarcoSnits 16-03-2015

- enorme keuze uit een compleet aanbod, waarbij elk artikel duidelijk getoond wordt met goede foto's en een heldere beschrijving. Bij veel artikelen ook weer eenvoudig door te klikken naar meer informatie.
- goede vergelijking te maken tussen de artikelen
- overzichtelijke site met webshop, duidelijke stappen in het bestelproces

Een deel van mijn bestelling was tijdelijk niet op voorraad. In de webshop was dit al duidelijk aangegeven.
Na mijn bestelling bleef ik goed geïnformeerd over de voortgang van de bestelling en de levering.

Ook een telefonische vraag werd vlot en goed beantwoord

super compleet aanbod: van de meest kleine accessoire tot aan pro-materiaal.
Alles is te koop met duidelijke omschrijvingen, goede foto's en veel extra informatie waar nodig.

Zo hoort een webshop te zijn!
Deze webshop helpt je echt bij het maken van een goede keuze!

Zo hoort een webshop te zijn! Online shoppen wordt op deze manier zelfs nog leuk: je krijgt bijna het gevoel dat je online de camera al in handen hebt en er mee aan de slag kunt. De beleving van 'echt' winkelen wordt hier benaderd.

Simon Kossen 16-03-2015 Via de website gekocht

De enige site waar genoeg cameratassen opstonden.

Gevraagd , om op een speciale dag te laten bezorgen, was geen probleem

Ruimte keuze

Als je wat zoek , voor camera`s moet je hier zijn.

Een Website , met ruime keuze aanbod.

nootje8 15-03-2015

overzichtelijk

ruim!

veel keus

Keuze genoeg, prijs is scherp en alle mails ed prima afgewerkt. Enig minpunt vond ik . dat toen ik het pakketje openmaakte alles verschrikkelijk naar rook stonk van sigaretten, en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan sigarettenrook. gelukkig was alles nog in plastic verpakt waardoor het product zelf niet stonk.

PJMR 15-03-2015

via internet online advies ontvangen over beschikbare varianten

vriendelijk, kennis van zaken en behulpzaam

Ik kan alle bestellen wat ik wil hebben en bijna altijd uit voorraad leverbaar

breed aanbod, goede voorraad en scherp geprijsd

Cameranu is betrouwbaar, heeft een breed aanbod en biedt supersnelle levertijden tegen scherpe prijs

Martin Wempe 15-03-2015 Via de website gekocht

Goede website makkelijk bestellen

Wilde achteraf na het betalen van de order nog een artikel toevoegen waardoor ik voor het extra artikel geen verzendkosten hoefde te betalen. Werd keurig opgelost zonder dat dit voor een vertraging zorgde

Hebben al het denkbare en vrijwel alles voorradig

Prima webshop, uitstekend assortiment en fantastische service

Alle prima zaken en dat tegen een zeer scherpe prijsstelling. Was hier circa 50 euro goedkoper uit dan bij de concurrentie

roelie zweet 15-03-2015

je word vriendelijk te woord gestaan en ze hebben alle tijd voor je.

volgens mij is een geen nee te koop. volgens mij hebben ze bijna alles

als je iets nodig hebt dan is cameranu wel de aangewezen winkel.

T.A. Buining 15-03-2015 Via de website gekocht

't Is een eindje rijden vanuit Giethoorn.
Maar wel een leuk uitje.
En iedere keer onderweg is Schokland weer prachtig.

Als er wat geruild moet worden,
wat gelukkig door de goede advisering, nauwelijks voor komt, is dat nooit enig probleem.

Vrijwel alle belangrijke merken en/of spulletjes zijn er op voorraad.

Hebben vrijwel alles tegen nette prijzen.
Kundigheid is zeer groot.
Advisering eerlijk.

Omdat ik vaak wel ongeveer weet wat ik wil, maar toch nog wat vragen heb om helemaal zeker te weten wat ik zal gaan doen, klop ik graag aan bij Brian. Die is uitermate kundig. Motiveert precies waarom je iets wel of niet moet aanschaffen. Heeft ook het lef om te zeggen, dat zou ik niet doen. Daarom op dat moment niet verkoopt. Maar wel zorg dat ik steeds weer terug kom. We hebben al de wereld aan spulletjes gekocht. Ook m 'n dochter Ineke en kleinzoon Teun kopen er graag. Hebben beiden fotografie als hobby. Ineke kocht een week geleden nog bij jullie een zeer goede groothoek lens van Nikon op haar D800 a € 800.--

fotokees040 15-03-2015 Via de website gekocht

makkelijke site en duidelijk van opzet

bestelde spullen had ik snel in huis

groot assortiment ook met labels die ze bij anderen niet hebben

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen met de kennis die ik er tot nu toe van heb

Goed product aangekocht hier voor een goede prijs

tonpolman 15-03-2015

Prima website waar alles gemakkelijk te vinden is.

Paar keer wat besteld, ik word prima op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Alle bekende merken goed vertegenwoordigd.

altijd scherp geprijsd en betrouwbaar, super snel geleverd Wat wil de consument nog meer.

Prettige web shop. Snelle levering.

Hennuin Fotografie 15-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Via de website bestellen gaat heel eenvoudig. In de winkel werken ze met nummertjes en terwijl je wacht kun je een lekker kopje koffie drinken.

Erg goede service. Ik had een aantal technische vragen en werd heel uitvoerig te woord gestaan door een medewerker. Hij had verstand van zaken en wist mij goed te adviseren.

Het assortiment is groot en bijna alles op voorraad.

Prima winkel, vakkundig personeel en een goede webshop.

jan schrage 15-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Ik ben goed geadviseerd en geholpen

Assortiment ruimschoots voldoende

Zoals geschreven goed advies, vriendelijke bediening

Kortom goed zo!!

Jumparound 14-03-2015

Prettige en overzichtelijke website

Snel geleverd en dito reactie van de klantenservice

Zeer uitgebreid assortiment

Wulphert Lustig 14-03-2015 In de winkel gekocht
urk

pretige bediening

ook goed

veel

zie hier boven

fijne bediening zonder opdringerig gedoe,als ik weet wat ik kopen wil is er geen discussie,van zou u wel.

birdimage.nl 14-03-2015

Door het trekken van nummers hoef je niet in de rij te gaan staan maar kun je lekker even snuffelen in de winkel. Goed idee!

Bij het opsturen van een product werd ik wekelijks op de hoogte gesteld van de status. Super

Maurice Nijhuis 14-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en informatie over de producten. Tevens is het makkelijk om de producten te vinden die je zoekt. Het gehele bestelproces ook als perfect ervaren; snel, gemakkelijk en veilig.

Voor het bestellen even contact gehad met 1 van de medewerkers via de chat. Snel en duidelijk antwoord gekregen. Helemaal top dus! 's Avonds om 23.30u bestelling geplaatst en de volgende dag werd het pakketje al bezorgd. Heel erg fijn!

Ben zeer tevreden over het assortiment. Heb persoonlijk alleen gekeken naar het assortiment op gebied van GoPro accessoires. Volgens mij is alles wel opgenomen in het assortiment. Veel keus en goede prijs t.o.v. concurrentie.

Ik zou zeker iemand CameraNU aanbevelen aan iemand anders vanwege de uitstekende service, bestelgemak, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding, prijs t.o.v. concurrentie en het grote assortiment wat geboden wordt.

Op alle beoordelingspunten scoort CameraNU in mijn ogen hoog, vanwege de uitstekende service, bestelgemak, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding, prijs t.o.v. concurrentie en het grote assortiment wat geboden wordt. Voor mij persoonlijk de beste winkel waar ik GoPro accessoires heb besteld. Mocht ik een keer weer wat nodig zijn voor mijn GoPro, dan zal ik zeker weer bestellen bij CameraNU.

p_d_b 13-03-2015

Wat is gemakkelijker dan op de internetten shoppen.

After sales en service zijn uitstekend. Je kunt altijd met je vraag terecht, die snel wordt beantwoord. Is je bestelling om wat voor reden vertraagd, dan ontvang een mail met de opgaaf van de reden en wanneer je het artikel kunt verwachten. Dat is mijn ervaring. Ik heb geen moment getwijfeld aan de goede afloop.

Altijd kunnen vinden wat ik zocht.

Warm aanbevolen!

Ik heb diverse webshops bezocht en bestellingen geplaatst. Met CameraNu heb ik de beste ervaring.

h.balsing 13-03-2015

als je de website ziet zegt dat genoeg toch?

makkelijk,zeer snelle levering en veel keuze.

Evert Heerenveen 13-03-2015

Over de camera die heb aangeschaft heb ik nog geen "moeilijke" vragen gehad, maar bij de camera die ik eerder bij Cameranu heb gekocht kreeg ik telefonisch prima tips om mijn vraag op te lossen,

Ik had voor het winkelen bij jullie al zo hier en daar rond gekeken, maar ik heb nergens zo'n goed gevulde winkel gezien als bij jullie.

Ik noem Cameranu als er over de aanschaf van camera's of verrekijkers wordt gesproken, als winkel waar je zeker eens gekeken moet hebben.

Voor elke klant wordt de tijd genomen, en veel producten kunnen naast elkaar worden bekeken voor je tot aankoop overgaat zodat het gevoel hebt: " Dit is wat ik wilde kopen!"

Rein Pal 13-03-2015

rustig rondkijken en alle tijd

vakkundig advies en geen opdringerig gedrag

heel breed en goed geprijst

als je hier niet slaagt slaag je nergens

prima winkel met uitstekend personeel.

Ghasemali 13-03-2015

De Soul By Ludacris SL100 is goede koptelefoon om te sporten of tijdens het reizen. De geluidskwaliteit en design zijn goed, maar de comfort is wat minder totdat je eraan gewend bent. Het is fijn om de kwabels los te maken, omdat ze altijd te vervangen zijn als een van de kabels breekt. Ik ben blij met de aankoop omdat ik een mooi bedrag betaald heb en de levering was lekker op tijd.

Gijs Possel Fotografie 13-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke webshop

Snelle service, goed bereikbare klantenservice

Ondanks dat artikel niet op voorraad was toch heel snel geleverd. Super!

wombarg2 13-03-2015

Camera eerst ergens anders besteld, bleek er plots geen vooraad te zijn, en moest ik een week wachten, dat duurde te lang.
Toen via cameraNU.nl dezelfde camera voor hetzelfde geld....maar nu MET tasje en geheugenkaart!

Vrijdagmiddag besteld Zaterdagochtend afgeleverd!
Goed verpakt.
Chapeau!

Erg ruime assortiment, kopen, huren, adrukken, randapparatuur, geheugenkaarten, alles wat maar met fotografie of filmen te maken heeft op 1 adres.

Snel, correct en eenvoudig zoeken doormiddel van handige filters op de website.

Niet alleen een webwinkel maar ook een fysiek te bezoeken adres. Snelle levering en goede website waar iedereen mee kan werken.