Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rjppollmann 10-03-2015

's Avonds besteld, de volgende dag ik huis! Super blij met mijn scanner :)

A.Holsappel 10-03-2015

Elk moment van de dag een bestelling doen. en voor 12:59 wordt het verzonden.

Ik zocht een spigot en ik kon hem makkelijk op de site van Camera nu vinden. En voor een mooie prijs.

Ik vind ze gewoon goed. En mijn ervaring is de service okay

Ik zocht een spigot. Op Camera nu stond Nederlands goedkoopste. Prima verpakt via de post ontvangen. Snelle levering en een prima product.

Stavroula Gkini 10-03-2015 Via de website gekocht

valeger10 10-03-2015

De hulp bij de keuze van de servicedesk

Prima

Ik heb al vaker gekocht Rn alles is altijd prima in orde. Snelle levering.

Wil Broekhoff 10-03-2015 Via de website gekocht

De website goed overzichtelijk, bijkomende informatie duidelijk gegeven

Perfect. Vorig jaar lightroom besteld, kreeg geen softwere toe gestuurd, alleen de code.
werkte niet. Daarvoor in de plaatst lightroom 5 toe gestuurd gekregen.

Groot assortiment

Bestellingen online verlopen uitstekend.

tevreden klant, geen klachten

Swoepie 10-03-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk bestellen.

Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden.

Zelden zo veel spullen voor fotografie gezien.

Omdat ik heel tevreden ben zou ik dat graag met iedereen willen delen.

Het is een echt prachtig bedrijf en de bestelling en levering gaat zo gemakkelijk dat het lokt naar meer bestellen bij Cameranu.

bertlk 10-03-2015

aan klikken betalen en klaar

alles wordt per mail gemeld en duidelijk

zoek en het is er

super snelle levering en niet duur

alles de volgende dag heel goed verpakt in huis

EstherLana 10-03-2015

Jullie website is heel overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.

Super service binnen 1 werkdag ontvangen door de bezorgservice.

Bij CameraNu was dit product de voordeligste. Ik zoek altijd op 1 soort merk (Falcon Eyes) om mijn studio compleet te maken en ik vind dat hier genoeg keuze in is.

Ik heb aan verschillende mensen die interesse hebben in fotografie en goeie service CameraNu aanbevolen.

Als ik specifieke items/producten nodig heb voor mijn fotografie en fotostudio bestel ik online of ik ga langs in Urk voor advies. Ik ben ontzettend tevreden met jullie service en zou jullie altijd blijven aanbevelen bij potentiële klanten. Ook de levering was perfect op tijd en fijn om op de hoogte te worden gehouden wanneer de levering plaatsvindt en een track en trace nummer.

Nayda 10-03-2015

Overzichtelijke site, zeer gebruiksvriendelijk.

Goede service, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Ruime keuze aan producten, erg goed!

J Hallema 10-03-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

snelle levering product

overzichtelijk en veel op voorraad aanwezig

Zeer tevreden

Hanna Geels 10-03-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk. Ik wist welke camera ik graag wilde bestellen en kon deze gemakkelijk vinden en bestellen. De betaalprocedure gaat lekker snel.

Een dag na de aankoop werd de camera afgeleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. Super!
Ik heb mijn bestelling online geplaatst en er werden bovendien geen bezorgkosten verrekend!

Het assortiment is zeer ruim; met meer dan voldoende keuze in elke prijsklasse. Zeer goede prijs/
kwaliteitsverhouding.

Goede en snelle service. Betrouwbare partner om online bestellingen te plaatsen.

JD1989 10-03-2015

Je kan alles duidelijk en zeer gemakkelijk vinden bij accesoiresvinder

Bij elke stap die er gedaan word krijg je een bevestiging mail over de status van je bestelling, en deze heb je snel thuis geleverd.

Je kan het zo gek niet bedenken of het is aanwezig

Mensen zijn vriendelijk en weten waar ze over praten. De webshop is degelijk en makkelijk te bedienen.

Alles wat ik besteld heb is zeer snel en netjes geleverd, en alles werkt perfect. Als ik iets niet weet bel je even en er is gelijk een antwoord. Heb er geen andere woorden voor dan dat het een top bedrijf is.

Theo O 10-03-2015

Camera nu heeft een rijk assortiment op Internet staan, even aanklikken wat je nodig heb en het staat meestal een dag later voor de deur, daar hoef ik bijna niets voor te doen.

Als ik een vraag stel betreffende een product krijg ik heel snel, en heel gedetailleerd, antwoord en ook nog ongevraagd extra advies ook, men neemt er ook alle tijd voor.

Bijna al het denkbare is direct te koop, of in slechts enkele dagen beschikbaar. Ook bijzondere niet zoveel voorkomende producten.

Als een bedrijf zo betrouwbaar is, goede service levert, en extra advies geeft kan je zonder bezwaar deze winkel aanbevelen aan iemand anders

Alle vele jaren mijn leverancier voor Nikon producten, filters, lenzen, video camera's enz. en heb mij nog nooit teleur gesteld.

Boyano 10-03-2015

Hier en daar wat verbeter punten op gebied van UX en UI, Gebruiksvriendelijk zeker! Snel en gemakkelijk bestellen. Wellicht een automatische Paypal adres take over.. waardoor bestellen via paypal sneller gaat indien je geen account hebt. Geen klachten over Cameranu.nl, voor mijn Syrp slider waren zij de enige met vooraad in NL dus zeer te spreken.

Nette bestel, orderstatus en verzend mailing. Snelle levering. Geen directe contact gehad met support want pakket/product voldeed aan al mijn verwachtingen/beschrijvingen op de website. (+ avond bezorging wat voor mij perfect was) wellicht leuke toevoeging (nice to have) zondag bezorging zoals baxshop en coolblue om mee te gaan in deze klanten ontzorging.

Als enige in NL nog op voorraad dus 10! Wanneer ik iets anders moet hebben komen ze al snel in top 10 van google dus prima.

Groot assortiment, Snelle levering en aan het chat functie onderin ook een snelle support neem ik aan.

Super service, hier en daar wellicht optimalisatie punten ALA 2015, en user experience als user interface. Ruime klantenservice tijden en in persoonlijke kringen alleen maar goede verhalen.

Libelle17 09-03-2015

ik hoef de deur niet uit om te ontvangen wat ik wil kopen.

Mijn vraag via mail werd snel en met de juiste informatie beantwoord. Prima!
Na het antwoord direct het artikel besteld, de volgende dag in huis.

Voor mijn oude statief hadden ze de juiste accessoire in huis.

Zeer goede ervaring.

meerdere keren een zeer goede ervaring gehad.

freek1965 09-03-2015

veel tijd en professionaliteit

meer dan je overziet. met goed advies maak je een selectie

alle tijd, goede sfeer, niet opdringerig, objectief

zie boven. professioneel

Jelle Hop 09-03-2015 Via de website gekocht

Als je de code intypte van je product. dan staat er ook precies bij op welk soort het past.

de vraag die, je stelde via de e-mail werd duidelijk beantwoord. De levertijden was 3 tot 5 dagen en kreeg hem binnen 2 dagen.

het product op de site was een stuk goedkoper dan op een andere site. de verzendkosten die eraan verbonden waren vond ik terecht. het product was niet te vinden in verschillende prijsklasse. de prijs die voor dat onderdeel was. vind ik terecht.

Al de gegevens die in de e-mail stonden komen overeen met de afspraken in de mail. zoals levertijd. er wordt netjes een mail gestuurd wanneer hij verstuurd is.

De afspraken in die gemaakt zijn, zijn nagekomen. een e-mail van besteling. enz.

Rene-74 09-03-2015

bestelling en betaling geen hel gemakkelijk, scherpe prijzen.

ik heb gen extra service nodig gehad maar de bestelling was heel snel binnen. Ook was makkelijk dat ik zelf het aflevermoment kon bepalen.

ik heb alles gevonden war ik nar zocht

prima winkel

p.j. de jong 09-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon omdat dat zo IS

De bestelling is niet helemaal voorradig en daar krijg je dan een mailberichtje over.
Bovendien wordt je gevraagd of je eerst een deel wilt ontvangen en later de rest, óf de hele bestelling ineens.
Dat bespaart kosten èn je hoeft niet twee keer thuis te blijven.

Wat ze niet hèbben........bestáát waarschijnlijk niet.

De vorige antwoorden spreken voor zich !!

Domweg een geweldige winkel, virtueel zowel als " live - daar in Urk "

Anita2503 09-03-2015

Op internet is een goede uitleg te vinden over het product voorzien van beeldmateriaal. Kies wat je wilt hebben, betalen en de volgende dag heb je het in huis. Netjes verpakt uiteraard!

Met klantenservice heb ik in eerste instantie niet zo veel te maken gehad naar mijn idee omdat het een eerste bestelling betrof voor levering van een camera. Maar gezien de wijze waarop je geinformeerd wordt over de levering van je product vermoed ik dat de service ook wel goed zit.

Er is veel keuze online plus de mogelijkheid per om te bekijken welke extra accessoires erbij kunnen. Scheelt een hoop zoekwerk op internet. Prima.

eentevredenhooglander 09-03-2015

Ben al enkele jaren klant van CameraNu en heb nog nooit een probleem gehad. Goede, informatieve site; simpele procedures voor bestellen en betalen; makkelijk vindbare winkel.

Zie ook "gemak". Ik ben in de winkel altijd prettig geholpen door deskundig personeel, dat goede tips en adviezen geeft. Met retouren of klachten gelukkig geen ervaring opgedaan, maar verwacht ook hierbij geen problemen.

ruime keuze en vaak hele scherpe prijzen. Echt een compliment waard.

Gewoon een hele goede shop, zowel op het web als fysiek.
Daar zit iedereen toch op te wachten?

Gebaseerd op mijn ervaringen in enkele jaren echt een fijne site en een leuke winkel om naar toe te gaan. Deskundig personeel, scherpe prijzen, ruim assortiment, leuke acties. Je wordt snel geholpen en ik denk echt dat "moeilijk doen" niet in hun woordenboek voorkomt.

Roy_2 09-03-2015

Zoekfunctie functioneert zoals het hoort bij een goede webwinkel. Bestellen en betalen gaat probleemloos.

De mogelijkheid om te kunnen kiezen voor het moment van afleveren is erg fijn.

Het assortiment is zeer uitgebreid te noemen. Een niet-alledaags objectief was ook direct uit voorraad leverbaar.

Deze winkel meteen aanbevolen aan kennissen.

CameraNU.nl is een zeer uitgebreide webwinkel. Een groot deel van het aanbod is direct uit voorraad leverbaar. Het bestellen en betalen gaat zonder enig probleem. Je hebt de mogelijkheid om het moment van bezorgen te kiezen bij het doen van een bestelling. De prijzen zijn ook zeer schappelijk; misschien dat een artikel goedkoper in China te bestellen is maar voor die paar euro die het scheelt, want veel meer was het in mijn geval niet, bestel ik het liever hier. Als een artikel op voorraad is, kan het met een dag in huis zijn. Ik kan CameraNU (nog) niet beoordelen op klachtafhandeling want alles is goed gegaan. De service zou ik zo kunnen waarderen met een 9 als ik zou weten dat klachten goed worden afgeaendeld.

jojo5050 09-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met diverse sorteermogelijkheden, cq selecties

NL importeursgarantie, verwacht geen problemen daarmee

Breed, je vangt niet snel bot

Staat bij mij in de top 3 voor aanschaf apparatuur

no nonsense bedrijf met goede produkten en prijzen, correcte levering en garantieafspraken

Eddy van Duijn 09-03-2015 In de winkel gekocht
urk

Gewoon een prettige winkel, ik geef er de voorkeur aan bij aankopen de winkel op Urk te bezoeken voor mijn aankopen. Over het algemeen wordt je daar prettig en terzake kundig geholpen. Ik gebruik de overigens overzichtelijke website alleen om te zien of mijn gewenste aankopen leverbaar zijn.

rvdhaak 09-03-2015 Via de website gekocht

De website kan, wegens veel informatie (niet persé slecht), onduidelijk overkomen

Vragen per e-mail worden zeer spoedig beantwoord.

Wegens de goede deals, snelle reacties van medewerkers en eenvoud in afhandeling.

Marieke Bouwman 09-03-2015 Via de website gekocht

Het is super eenvoudig om een bestelling te plaatsen en in te vullen.Duidelijke website,makkelijk om te betalen,bestelprocedure is prima.

Op vragen krijg je snel een duidelijk antwoord en de levering is ook bijzonder snel.

Voldoende keuze en de prijs is concurrerend.ook veel keuze in diverse prijsklasse

Zie bovenstaande beoordeling, alles prima!

Bij cameranu.nl vindt je eenvoudig en snel wat je zoekt, in verschillende prijsklasse, snelle levering, op vragen krijg je snel een duidelijk antwoord. Heel professioneel allemaal!

Hille67 09-03-2015

goede parkeerplekken. Urk is wel wat "afgelegen". De winkel is niet heel ruim van opzet.

goede uitleg en advies.

Zeer ruime keuze.

Zie hier boven.

sylsmurf 09-03-2015

altijd een keer van mogelijk heden en assortiment

die is altijd TOP

Ik kom altijd graag terug bij jullie webshop!

Frans Daalman 09-03-2015

Prettige, duidelijke website. Eenvoudige manier van bestellen en betalen.

Eén artikel niet op voorraad. De bestelling kon al dezelfde dag verstuurd worden. Gemiste artikel zou worden nagestuurd.

Prima assortiment. Zoek (op de site) en ge zult gemakkelijk vinden.

Omdat deze website alles "in huis" heeft, goede prijzen hanteert en er razendsnel geleverd wordt, is deze winkel een aanrader voor mijn fotovrienden.

Charles Capello 09-03-2015 Via de website gekocht

Voel me altjd thuis!

Personeel heeft uitstekende productkennis.

Alles op voorraad

Goede sevice tegen goede prijs met vriendelijkheid.

wim van plateringen 09-03-2015 In de winkel gekocht
urk

breed en vrij compleet assortiment

klantgericht advies

zie gemak

zijn zeer tevreden

C. Stuger 09-03-2015 Via de website gekocht

Ik Kon het product makkelijk bestellen.

Ik had het product precies zoals verteld in huis.

Het bestelde product was uit voorraad leverbaar.

Ik zou vertellen over de goede service

Naam 0829 09-03-2015

Prima adres voor persoonlijke adviezen en gerichte aankopen.

Zeer klantgericht door persoonlijke adviezen en service. Ik ervaar het meedenken en de betrokkenheid door ook de vraag achter mijn vraag te stellen, als zeer positief.

Eric Snissaert 08-03-2015

Product was makkelijk te vinden en helder omschreven.

Product werd naar verwachting en goed ingepakt geleverd.

Een online winkel dat de moeite waard is om te bezoeken

Ben tevreden met de aankoop en de levering van het product.

Dirk0904 08-03-2015

Producten makkelijk te vinden op de site, uitstekend assortiment met up to date voorraad indicatie, en ook bestelproces verloopt heel soepel. Levering volgt vervolgens razend snel ook bij bestelling in het weekend! Zeer tevreden!!

TomM. 08-03-2015

Gemakkelijk te vinden, goede parkeergelegenheid, ruime winkel.

Prettig en vakkundig geholpen.

Ruime keuze aanwezig en anders zo besteld

Zelf tevreden en dan geef je dit wel door.

Al met al een prettige winkel met deskundige medewerkers.

buurtens 08-03-2015

een heerlijke site om lekker te surfen, produkten in overvloed en makkelijk te vinden voor weinig.

moest lang wachten op een produkt (stond vermeld) maar kreeg niets, na 1 telefoontje direct geregeld. maw TOP SERVICE wat een klant graag ziet.

kijk, zoek en vind!!

zekers. service, assortiment en prijs/kwaliteit zeer goed!

tja wat moet je verder nog melden!

whisky63 07-03-2015

Gewoon easy zoals al vele jaren.

Afspraak is afspraak geen smoesjes.

Kan bijna voor alles terecht.

Ja, hoe moet ik dat zeggen.

Ja, hoe moet ik dat zeggen. Ah ik weet het al sinds de jaren 90 ben ik er klant en neem van mij maar aan dat ik ook op tijd aan de bel trek alhoewel dat dat sporadisch voorkomt.

Jeroen Stultiens 07-03-2015 Via de website gekocht

Het product dat ik zocht was eenvoudig te vinden tegen een schappelijke prijs.

Het geleverde product was defect. Ik baalde hier natuurlijk van omdat het een duur product was. Uit boosheid heb ik meteen de service van cameranu.nl gebeld, waar ik ontzettend goed geholpen ben door een telefoniste. Inmiddels heb ik alle stappen doorlopen die mij aangeraden werden en een goedwerkend product toegestuurd gekregen. Mede door de goede service kijk ik met tevredenheid terug op mijn aankoop.

Ik heb me niet in het gehele assortiment verdiept, maar het product waar ik naar op zoek was, was meteen leverbaar. Verder is de website duidelijk en overzichtelijk waardoor duidelijk te zien is wat er in het assortiment zit.

Ik ben tevreden met mijn aankoop, de snelheid van leveren en de hulp van mijn probleem.

Ik ben pas net klant bij cameranu.nl en gelukkig een tevreden klant. Ik hoop in de toekomst nog meer aankopen via deze website te kunnen doen.

r.v.d.eijnde 07-03-2015 Via de website gekocht

Even op internet naar cameranu.nl kijken naar wat je hebben wil.Bestellen en supersnel in huis

Bij het bestellen al meteen zien dat het de dag erna tussen twee en half zes bezorgt gaat worden en dit makkelijk halen binnen die tijd

Tot op heden altijd gevonden wat ik hebben wilde

Niet te duur,goede service en zeer snelle levering .Ook op zaterdag.

Vrijdag avond rond negen uur bestel via internet,Op zaterdag rond drie uur geleverd in een goede deugdelijke verpakking. alles is gecontroleerd en compleet,gewoon zoals het hoort

Markwnchatrin 07-03-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze, snelle levering, voor 23.59uur bestelt volgende werkdag in huis.

Zeer vriendelijke klantenservice, snelle reacite op mailtjes met vragen, repartieservice houd je ruim op de hoogte qua status reparatie.

Zeer ruime keuze en grote voorraad. Alles voor de fanatieke fotograaf is hier te vinden.

Alles bij Cameranu is gewoon weg TOP. Alleen maar super ervaringen mee. Totaal niks negatiefs.

Ben een vaste klant van Cameranu. Alles wat ik vanaf begin dat ik fanatiek ben gaan fotograferen heb aangeschaft komt bij cameranu vandaan. Met eigen gebruikers login kun je al je aankopen bij houden van dag van bestellen toe leveren, factuurnummer, ordernummer enz enz.

Wouter098 07-03-2015

De gebruiksvriendelijke website bevordert het bestelproces.

Enkele problemen met de bank verhinderde het bestelproces, maar goede en zeer vriendelijke telefonische service hielp mij verder om later toch de bestelling te kunnen afronden.

CameraNu biedt een ruime keuze die je niet overal zo hebt.

CameraNu heeft de laagste prijzen met de hoogste servicekwaliteit.

Bestellen bij CameraNu is heel prettig. Er wordt precies gecommuniceerd wat je kunt verwachten. Dat is heel belangrijk voor een goede koopervaring. Bovendien hebben ze een breed assortiment met lage prijzen.

Wim van Pelt 07-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Je kunt via internet/website al een goede inschatting maken van je opties en in de winkel zelf volgt adequaat advies en een goede aanschaf volgt vanzelf!

Goede adviezen en met een probleem kun je onmiddellijk zowel telefonisch als op de service afdeling in de winkel terecht (een belangrijk punt in de beslissing waar je een camera koopt)

Ik kan me niet voorstellen, wat camera.nu niet heeft op het gebied van fotografie; een complete winkel

Op alle facetten voor de aankoop van (in dit geval) een camera, ter vervanging van de Canon 400D, die van belang zijn scoort camera.nu zeer hoog. Prijs/service/advies; het klopt allemaal goed en zorgt er voor, dat je ook achetraf geen spijt krijgt

JesperS 07-03-2015

Mijn ervaringen met CameraNu.nl zijn bijna een verademing te noemen in vergelijking met andere online shops. Zij doen wat ze beloven en bestelde goederen zijn inderdaad vaak al de volgende dag door PostNL bezorgd. Dan is de service ook nog eens helemaal top met zeer vriendelijke, professionele en gemotiveerde medewerkers, die in het geval van uitzonderingen gelijk contact opnemen. Een dikke aanrader!

Danny Pedersen 07-03-2015 Via de website gekocht

snelle site

zeer snel geleverd en terug koppeling

zeer snelle levering en service en contact ook goede terug koppeling

Wijnand van Buuren 07-03-2015 Via de website gekocht

De website is zeer overzi htelijk, up to date en werkt altijd.

Na iedere bestelling volgt accurate en tijdige informatie.

Voor mij ruimschoots voldoende

Geen enkele negatieve op- of aanmerking. Integendeel.

Eentopzaak.

Pieper1954 07-03-2015

Keuze is goed te maken op de site, kiezen voor Cameranu.nl mede op grond van zeer snelle levering.

Email werd vrijwel per omgaande beantwoord.

Uitstekend.

Nu voor de 3e keer gekocht bij Cameranu.nl, telkens tot volle tevredenheid.

Ik heb natuurlijk niet elke dag wat nodig uit het assortiment, maar .... ik blijf klant van Cameranu.nl

hindrikJ 07-03-2015

Bestellen bij Camera.nu gaat online bijzonder eenvoudig. Het gewenste product uitzoeken, aanklikken en hij staat in de winkelmand. De stappen naar afrekenen en definitief bestellen zijn eveneens duidelijk en eenvoudig. Irect na bestelling is de bevestiging er al. En de bezorging de volgende dag in huis, met aankondiging van de bezorgtijd vooraf! Je weet waar je aan toe bent, kan niet beter.

Alles wat ik zich was er!!!!!!

Mijn ervaring is echt een hele goeie!! Dat gun ik iedereen!

Een dikke tien! Niks op aan te merken

M. Ramali 06-03-2015 Via de website gekocht

Eén van de 4 schijven bleek bij aansluiten niet te werken. Na telefonisch overleg het gehele apparaat teruggestuurd. Binnen twee weken kwam hij gerepareerd terug.

verbiest.m 06-03-2015

Artikelen zijn eenvoudig te vinden. En bovendien op verschillende manieren: via categorie of via direct zoeken.

De afhandeling verliep snel en goed. Ook de aflevering was keurig op tijd.

Assortiment is erg ruim, dus ik slaag bijna altijd.

Ruime keus, goede afhandeling en professionele service. Dat alles zorgt voor vertrouwen in deze webwinkel.

Zoals ik al beschreef is de gehele website en verwerking zeer professioneel. Ik raad deze site dan ook van harte aan!