T.A. Buining 15-03-2015 Via de website gekocht

't Is een eindje rijden vanuit Giethoorn.
Maar wel een leuk uitje.
En iedere keer onderweg is Schokland weer prachtig.

Als er wat geruild moet worden,
wat gelukkig door de goede advisering, nauwelijks voor komt, is dat nooit enig probleem.

Vrijwel alle belangrijke merken en/of spulletjes zijn er op voorraad.

Hebben vrijwel alles tegen nette prijzen.
Kundigheid is zeer groot.
Advisering eerlijk.

Omdat ik vaak wel ongeveer weet wat ik wil, maar toch nog wat vragen heb om helemaal zeker te weten wat ik zal gaan doen, klop ik graag aan bij Brian. Die is uitermate kundig. Motiveert precies waarom je iets wel of niet moet aanschaffen. Heeft ook het lef om te zeggen, dat zou ik niet doen. Daarom op dat moment niet verkoopt. Maar wel zorg dat ik steeds weer terug kom. We hebben al de wereld aan spulletjes gekocht. Ook m 'n dochter Ineke en kleinzoon Teun kopen er graag. Hebben beiden fotografie als hobby. Ineke kocht een week geleden nog bij jullie een zeer goede groothoek lens van Nikon op haar D800 a € 800.--

fotokees040 15-03-2015 Via de website gekocht

makkelijke site en duidelijk van opzet

bestelde spullen had ik snel in huis

groot assortiment ook met labels die ze bij anderen niet hebben

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen met de kennis die ik er tot nu toe van heb

Goed product aangekocht hier voor een goede prijs

tonpolman 15-03-2015

Prima website waar alles gemakkelijk te vinden is.

Paar keer wat besteld, ik word prima op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Alle bekende merken goed vertegenwoordigd.

altijd scherp geprijsd en betrouwbaar, super snel geleverd Wat wil de consument nog meer.

Prettige web shop. Snelle levering.

Hennuin Fotografie 15-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Via de website bestellen gaat heel eenvoudig. In de winkel werken ze met nummertjes en terwijl je wacht kun je een lekker kopje koffie drinken.

Erg goede service. Ik had een aantal technische vragen en werd heel uitvoerig te woord gestaan door een medewerker. Hij had verstand van zaken en wist mij goed te adviseren.

Het assortiment is groot en bijna alles op voorraad.

Prima winkel, vakkundig personeel en een goede webshop.

jan schrage 15-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Ik ben goed geadviseerd en geholpen

Assortiment ruimschoots voldoende

Zoals geschreven goed advies, vriendelijke bediening

Kortom goed zo!!

Jumparound 14-03-2015

Prettige en overzichtelijke website

Snel geleverd en dito reactie van de klantenservice

Zeer uitgebreid assortiment

Wulphert Lustig 14-03-2015 In de winkel gekocht
urk

pretige bediening

ook goed

veel

zie hier boven

fijne bediening zonder opdringerig gedoe,als ik weet wat ik kopen wil is er geen discussie,van zou u wel.

birdimage.nl 14-03-2015

Door het trekken van nummers hoef je niet in de rij te gaan staan maar kun je lekker even snuffelen in de winkel. Goed idee!

Bij het opsturen van een product werd ik wekelijks op de hoogte gesteld van de status. Super

Maurice Nijhuis 14-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en informatie over de producten. Tevens is het makkelijk om de producten te vinden die je zoekt. Het gehele bestelproces ook als perfect ervaren; snel, gemakkelijk en veilig.

Voor het bestellen even contact gehad met 1 van de medewerkers via de chat. Snel en duidelijk antwoord gekregen. Helemaal top dus! 's Avonds om 23.30u bestelling geplaatst en de volgende dag werd het pakketje al bezorgd. Heel erg fijn!

Ben zeer tevreden over het assortiment. Heb persoonlijk alleen gekeken naar het assortiment op gebied van GoPro accessoires. Volgens mij is alles wel opgenomen in het assortiment. Veel keus en goede prijs t.o.v. concurrentie.

Ik zou zeker iemand CameraNU aanbevelen aan iemand anders vanwege de uitstekende service, bestelgemak, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding, prijs t.o.v. concurrentie en het grote assortiment wat geboden wordt.

Op alle beoordelingspunten scoort CameraNU in mijn ogen hoog, vanwege de uitstekende service, bestelgemak, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding, prijs t.o.v. concurrentie en het grote assortiment wat geboden wordt. Voor mij persoonlijk de beste winkel waar ik GoPro accessoires heb besteld. Mocht ik een keer weer wat nodig zijn voor mijn GoPro, dan zal ik zeker weer bestellen bij CameraNU.

p_d_b 13-03-2015

Wat is gemakkelijker dan op de internetten shoppen.

After sales en service zijn uitstekend. Je kunt altijd met je vraag terecht, die snel wordt beantwoord. Is je bestelling om wat voor reden vertraagd, dan ontvang een mail met de opgaaf van de reden en wanneer je het artikel kunt verwachten. Dat is mijn ervaring. Ik heb geen moment getwijfeld aan de goede afloop.

Altijd kunnen vinden wat ik zocht.

Warm aanbevolen!

Ik heb diverse webshops bezocht en bestellingen geplaatst. Met CameraNu heb ik de beste ervaring.

h.balsing 13-03-2015

als je de website ziet zegt dat genoeg toch?

makkelijk,zeer snelle levering en veel keuze.

Evert Heerenveen 13-03-2015

Over de camera die heb aangeschaft heb ik nog geen "moeilijke" vragen gehad, maar bij de camera die ik eerder bij Cameranu heb gekocht kreeg ik telefonisch prima tips om mijn vraag op te lossen,

Ik had voor het winkelen bij jullie al zo hier en daar rond gekeken, maar ik heb nergens zo'n goed gevulde winkel gezien als bij jullie.

Ik noem Cameranu als er over de aanschaf van camera's of verrekijkers wordt gesproken, als winkel waar je zeker eens gekeken moet hebben.

Voor elke klant wordt de tijd genomen, en veel producten kunnen naast elkaar worden bekeken voor je tot aankoop overgaat zodat het gevoel hebt: " Dit is wat ik wilde kopen!"

Rein Pal 13-03-2015

rustig rondkijken en alle tijd

vakkundig advies en geen opdringerig gedrag

heel breed en goed geprijst

als je hier niet slaagt slaag je nergens

prima winkel met uitstekend personeel.

Ghasemali 13-03-2015

De Soul By Ludacris SL100 is goede koptelefoon om te sporten of tijdens het reizen. De geluidskwaliteit en design zijn goed, maar de comfort is wat minder totdat je eraan gewend bent. Het is fijn om de kwabels los te maken, omdat ze altijd te vervangen zijn als een van de kabels breekt. Ik ben blij met de aankoop omdat ik een mooi bedrag betaald heb en de levering was lekker op tijd.

Gijs Possel Fotografie 13-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke webshop

Snelle service, goed bereikbare klantenservice

Ondanks dat artikel niet op voorraad was toch heel snel geleverd. Super!

wombarg2 13-03-2015

Camera eerst ergens anders besteld, bleek er plots geen vooraad te zijn, en moest ik een week wachten, dat duurde te lang.
Toen via cameraNU.nl dezelfde camera voor hetzelfde geld....maar nu MET tasje en geheugenkaart!

Vrijdagmiddag besteld Zaterdagochtend afgeleverd!
Goed verpakt.
Chapeau!

Erg ruime assortiment, kopen, huren, adrukken, randapparatuur, geheugenkaarten, alles wat maar met fotografie of filmen te maken heeft op 1 adres.

Snel, correct en eenvoudig zoeken doormiddel van handige filters op de website.

Niet alleen een webwinkel maar ook een fysiek te bezoeken adres. Snelle levering en goede website waar iedereen mee kan werken.

l. Vermeulen 23 13-03-2015

goede overzichtelijke website

snelle en duidelijke afhandeling met goede informatieverstrekking per email

precies wat ik zocht op voorraad

prima snelle service

Suzanne29 13-03-2015

Brofisch Cardboard Camera was zeer snel te bestellen en op de gevraagde tijd geleverd. Fantastisch cadeau.

dbeljaars 13-03-2015

Eenvoud, goedkoop, snel en betrouwbaar. Wat meer meot ik ervan zeggen.

Alles wat ik tot op heden gekocht heb is netjes afgeleverd en werkt. ( zoals je mag verwachten )

Heel raar, maar veel van wat ik zoek vind ik toch elke keer weer bij cameranu.nl...Ze hebben blijkbaar heel veel.

Als je ergens tevreden over bent gaat de mond-op-mond reclame molen makkelijk en snel.. Zo ook bij ons.

ikke01 13-03-2015

goed advies en niet per definitie de duurste aankoop promoten

genoeg aanwezig ter vergelijking

De verkoper nam ruim de tijd om samen de keuze van mijn lens en flitser te bepalen en ook de verschillende merken en soorten fysiek te bekijken en proberen. Zo ben ik met het gevoel naar huis gegaan ook niet teveel geld uitgegeven te hebben, maar wel met een goed product de deur uitgelopen te zijn. Ook aanvullende informatie was geen probleem zoals uitleg over de camera en de bij de macrolens passende instellingen

M vd Velden 12-03-2015

Goede overzichtelijke webwinkel met de mogelijkheid om ook via Paypal te betalen.

Vragen via de LIVE chat worden zeer snel en duidelijk beantwoord [tijdens openingstijden]

Ruim assortiment van goede kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen.

Voor aanschaf diverse webwinkels bezocht om prijzen en producten te vergelijken , omdat ik al mijn producten in 1 keer wilde bestellen en dus op voorraad moesten zijn moest ik wel even zoeken en kwam uiteindelijk bij CameraNU.nl uit. Na nog wat informatie ingewonnen te hebben via de live chat heb ik mijn bestelling geplaatst. Alles werd snel en goed verpakt verzonden en was binnen een paar dagen in huis. Helemaal tevreden , dus tot de volgende keer !!!!

romy89 12-03-2015

Goede overzichtelijke site

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en is super snel in huis

Zeer uitgebreid

Zeer uitgebreid assortiment en veel goedkoper als bijvoorbeeld een mediamarkt o.i.d.

Super fijne online winkel

Fifty3 12-03-2015

Artikel wat ik zocht was op voorraad, bij ons in de stad niet eens te krijgen of op bestelling.

Binnen 1 dag geleverd

Meer dan genoeg

Tot nu toe altijd gedaan

Ben nu al een paar jaar consument en ook een paar keer in de winkel in Urk geweest en het blijft 'n winkel voor en met de Klant en vooral fotograaf.

kirstenkemme 12-03-2015

Ik kon snel vinden wat ik zocht en het bestellen ging makkelijk

Alles ging zoals werd vermeld

Ik kon meteen vinden wat ik nodig het en vind dat er een ruime keuze is

Duidelijke website, doet wat het beloofd, snelle bezorging en prima prijzen

Ik heb een prettig ervaring gehad met mijn bestelling. Het was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling. De bezorging ging zoals beloofd er snel (binnen 24 uur ontvangen) en de prijzen van de producten zijn eerlijke prijzen! Ik ben erg te vreden

jjstaal 12-03-2015 Via de website gekocht

De service is zeer goed ook makkelijk te beeiken via de chat.

Zeker vanwege de correcte afhandeling

Ik had een bestelling gedaan en deze werd niet op tijd afgeleverd na contact gehad met de servicedesk ben ik zeer goed geholpen en ze hebben zelfs de verzendkosten terug gestort.

lv90690 12-03-2015

klik bestel betaal klaar

zeer snelle levering volgende dag

goeke keuze mogenlijk met goede prijzen

Marcel Faber 12-03-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heb een significant gedeelte van mijn pro apparatuur vervangen. Deskundig advies, voldoende tijd! Natuurlijk ook koffie :-)

Een onderdeel was niet op voorraad en is op rekening nagestuurd! Chapeau!

Had ook nog een 17-35 2.8 objectief nodig, maar wilde daar niet de hoofdprijs voor betalen! Een keurige occasion met 1 jaar garantie loste dit weer netjes op!

Geen gezeur. Had een aantal weken daarvoor een Nikon D3S gekocht, maar besloot toch voor een andere "meer moderne" camera. 0 euro's verloren, geen boekhoudkundige smoezen. Ben uiterst tevreden!

Deskundige adviezen! Vertrouwen en klantgerichte oplossingen. Ik zou willen dat andere bedrijven deze "normale"!!! aanpak zouden overnemen!

Ron Mittemeijer 12-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van de artikelen waardoor je snel en handig kunt bestellen

Kreeg keurig bericht dat 1 artikel niet op voorraad was met de te verwachten levertijd. Die overigens maar een paar dagen later was

Uitgebreide keuze

absoluut een aanrader

Serge7 12-03-2015

De keuze is zeer groot, en snelheid is enorm!

martijn.de.gruiter 12-03-2015

overzichtelijke site, met mooie filters om het juiste aanbod snel te vinden

snelle, correcte levering in degelijke verpakkingen

eigenlijk kan ik er alles vinden wat ik nodig heb voor mijn fotografie hobby

duidelijke webshop met redelijk geprijsd assortiment.

p.oostendorp 12-03-2015

zoek webside, makkelijk selecteren en kies het produkt dat je wilt ontvangen. Geen enkel probleem.

Camera.nu houd je perfect op de hoogte. Je weet precies wat er gaat gebeuren en dat doen ze ook.

breed assortiment meer dan collega shops.

Makkelijk, goede prijs en snel. Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Perfect gewoon

Zeer prettig winkelen bij Camera.nu. Ik kijk bij hen het eerst.Ze hebben eenn breed assortiment met keuze mogelijkheden. De prijs is gewoon zeer concurrerend en dat met hun service samen maakt het bestellen bij Camera.nu leuk, betrouwbaar en bloedsnel.

Maramin 12-03-2015

overzichtelijk

snel levering

het was voor de eerste keer maar goede ervaring, makelijk de spllen vinden klanten service makelijk te breiken snel levering

PRDigitaal 12-03-2015 Via de website gekocht

wanneer ik het wil bestellen

Alles op voorraad

Snel! Goed en Goedkoop

Geweldig! Zeer snelle levering en ook nog de goedkoopste, plus gratis verzending.... daar word ik blij van. En niet te vergeten een goed product

PRDigitaal 12-03-2015 Via de website gekocht

wanneer ik het wil bestellen

Alles op voorraad

Snel! Goed en Goedkoop

P Hofman 11-03-2015

Op alle manieren is CameraNu goed bereikbaar en beschikbaar. Telefonisch, email, website, winkel. Zou niets kunnen bedenken wat ontbrak, vandaar 10.

Er wordt goed meegedacht, uitleg gegeven bij ophalen van spullen, goede antwoorden gegeven op vragen. Ik was een keer wat minder blij met het bod op een tweedehands objectief, vandaar 9. Oke, ze moeten zelf ook iets verdienen, maar toch desondanks een 9 en geen 10.

Het is wel eens voorgekomen dat ik bij het zoeken naar iets speciaals, NIET bij CameraNu terecht kon. Dat was dan weliswaar iets vreselijk specifieks, maar toch vandaar geen 10, maar een 9.

Gezien de hoge cijfers hierboven en de relatief lage prijzen, waar niets over gevraagd is, zou ik een ieder altijd adviseren als eerste bij CameraNu te kijken.

Mijn ervaringen met CameraNu zijn altijd hele goede geweest. Ook de unieke gevallen dat ze me niet konden helpen werden netjes afgehandeld en leek het ze wel te spijten dat dat zo was. Het enige minpuntje is, voor mij, de locatie. Het is nogal een eindje rijden voor als ik naar de winkel wil, maar dat geld voor iedere locatie voor een deel van de klanten, dus daar ga ik ze niet op afrekenen.

Marco van Staverden 11-03-2015 In de winkel gekocht
urk

Goed te bereiken,kom er dagelijks langs

de mensen hebben goede kennis van de producten,en delen dat met hun klanten

voldoende spullen aanwezig

mooie winkel veel spullen in hun assortiment

tevreden over cameranu

J. van A. 11-03-2015

Prima webshop. Breed assortiment met volledige beschrijvingen. 's Avonds 21.45 besteld, volgende dag om 13.00 in huis!!

Pietprint 11-03-2015

Standaard zending met GLS vind ik niet over om naar huis te schrijven. Twee kansen op bezorging en bij niet thuis zou ik pakketje van 15 euro in Groningen of Zwolle op kunnen halen. Dat is 60km rijden! Dat is het benzinegeld niet eens waard en dus slecht.

Gewoon een goede service.

Dirk Veen 11-03-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website waarbij alles duidelijk en overzichtelijk is.

Snel en correct antwoord op de vragen die je stelt via email.

Zeer uitgebreid assortiment en snel leverbaar

Een winkel die nakomt wat ze zeggen. Levertijd betrouwbaar en up to date.

Een winkel die afspreken nakomt, direct antwoorden geeft op vragen die gesteld zijn via email. Vandaag besteld en morgen in huis. Deze winkel is een topper.

willemr654 11-03-2015

Zeer overzichtelijke site.
Zeer gebruiksvriendelijk.

Snelle respons per e-mail.
Duidelijke en eerlijke adviezen.

Gewoon de grootste van Nederland op hun vakgebied

Iedereen die ook maar enigszins op zoek is naar iets op foto gebied kan eigenlijk maar bij 1 specialist terecht. Cameranu.nl....!!!!!

Anne Verhees 11-03-2015

Ik wist niet welke zonnekap ik moest hebben voor mijn camera. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice en kreeg erg snel reactie op mijn vraag. Goede snelle service :)

de Blaey 11-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk om een keuze te maken uit het assortiment

wordt snel en correct beantwoord per mail en snel en correct bezorgd

voldoende keuze

alles werkt zoals het zou moeten

Ben tevreden over de aankoop en de manier waarop dit wordt behandeld

P.J.de Sterke 11-03-2015 In de winkel gekocht

Altijd goede voorlichting ontvangen/

Prima

De meeste artikelen direct leverbaar, anders z.s.m. bezorgt.

Een zaak waar je vertrouwen in kan hebben

M. Delcour 11-03-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webwinkel en duidelijke productinformatie, je vindt zeer gemakkelijk het gewenste product

ik had een vraag over een betaling, heb even telefonisch contact gehad met een zeer bekwame service medewerker, binnen een paar tellen was mijn vraag beantwoord.

voor mij als hobby fotograaf is het de perfecte winkel, ik vindt er alles wat ik nodig heb en bijna alles is op voorraad

perfecte winkel en webwinkel, zeer snelle levering en bijna altijd direct leverbaar

Maurice Schutgens 11-03-2015 Via de website gekocht

Simpel website om te gebruiken.

Snel thuis bezorgt.

Heel veel verschillende producten

Een makkelijk website te gebruiken, aardige prijzen en snelle bezorging.

Igno v H. 10-03-2015

op ieder gewenst moment even iets kopen!

ik heb nog nooit iets niet gevonden wat ik nodig had, en...het is altijd nog op voorraad.

Snelle levering van goed materiaal en goede service. Alles tot nu toe op voorraad.

Een fantastische winkel zowel via web als in de winkel. Goede uitleg en advies. Mensen die weten waar ze over praten. Als er iets niet goed is wordt er direct gehandeld.

Eveleens Fotografie 10-03-2015 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden met het advies wat ik kreeg, de service en de snelheid waarmee ik mijn nieuwe beeldscherm in huis had.

Rjppollmann 10-03-2015

's Avonds besteld, de volgende dag ik huis! Super blij met mijn scanner :)

A.Holsappel 10-03-2015

Elk moment van de dag een bestelling doen. en voor 12:59 wordt het verzonden.

Ik zocht een spigot en ik kon hem makkelijk op de site van Camera nu vinden. En voor een mooie prijs.

Ik vind ze gewoon goed. En mijn ervaring is de service okay

Ik zocht een spigot. Op Camera nu stond Nederlands goedkoopste. Prima verpakt via de post ontvangen. Snelle levering en een prima product.

Stavroula Gkini 10-03-2015 Via de website gekocht