Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert1958 05-04-2015

Duidelijke site, makkelijk te vinden producten met veel info over het product. bestellen gaat eenvoudig, betalen is snel en simpel. snelle bevestiging van aankoop en betaling. Levertijd kort en accuraat!

Levertijd wordt aangegeven en is correct, zeer snel!

Ruime keus en veel info om gericht een aankoop te kunnen doen. duidelijke omschrijving wat er bij geleverd wordt. Ook de mogelijke extra pakketten zijn goed en bewust gekozen.

Voor mij een eerlijke betrouwbare winkel die ik van harte aanbeveel bij anderen.

Ik heb nu meerdere aankopen gedaan bij Camera Nu en vind de winkel gewoon erg goed. 1 keer een service geval gehad met een kapotte accu war netjes is opgelost, ook al was de garantie van die accu er al af! Voor mij geen andere.

JOAN 70 05-04-2015

Super eenvoudig om te bestellen,een kind kan de was doen

Super snel, ik had binnen 15 uur mijn bestelling binnen!

Ruime keuze,waardoor je de producten goed kan vergelijken , zodat je de juiste keuze maakt

Zoals hierboven beschreven zou ik aan bekende aan bevelen

Super snelle leverig,netjes verpakt voor versturen, duidelijke website, Voelt, is een betrouwbare onderneming.

LipM 05-04-2015

Online bestellen bij cameranu.nl is erg gemakkelijk. De site is overzichtelijk en de producten zijn dus makkelijk te vinden en te bestellen.

Tijdens het bestellen kan direct worden gekozen wanneer en hoelaat PostNL je product komt brengen. Erg handig!

Alles wat je nodig hebt voor je camera hobby en veel meer!

Al met al leverd cameranu.nl alles wat ze beloven en tegen een scherpe prijs.

Mijn bestelling verliep heel gemakkelijk en heel snel. Tijdens de bestelling heb ik al een moment van afleveren kunnen kiezen enger product werd precies geleverd zoals verwacht. De bestelling was goed verpakt en alles is heel huids aangekomen.

harrygbakker 04-04-2015

via internet snel geregeld

na betaling bericht van ontvangst van geld en daarna snelle levering van product

prima service en snelle levering

Sjoerd 23 04-04-2015

zeer veel keus in meerdere prijsklassen

snelle levering. Verder geen after sales service nodig gehad

voor een fotowinkel hebben ze ook erg veel kijkers

Prijzen zijn keurig, het loont niet om vanuit de V.S. te importeren.

Albert Bokslag 04-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Je kijkt op cameranu.nl en ziet wat je wilt hebben. Dan ga je naar de showroom in Urk en laat het artikel (camera) overhandigen en uitleggen. Daarna doe je een toeristisch dagje URK.

Zeer bereidwillig. Maar dit was een nieuwe camera, dus wiat ik er zelf netzoveel of meer van dan de verkoper. In geval van twijfel springen andere medewerkers bij.

uitstekend. 100% kan ik niet beoordelen

Ik was heel tevreden, maar zelf kijk ik ook iedere keer of dit het beste adres is.

Zie hierbopven

mijer01 04-04-2015

bellen, bestellen en snel in huis

bij informatie netjes te woord gestaan en vriendelijk behandeld

uitermate groots

prima service grote sortering en vakkundige behandeling

Ben al jaren klant en altijd zeer netjes behandeld.

Henk Jgd 04-04-2015

Heb de afgelopen jaren al verschillende camera's bij Cameranu.nl gekocht. De informatie op de site is overzichtelijk. De levering van de aankoop is snel en correct. Op eventuele vragen wordt vlot en vakkundig gereageerd.

Ibrowneyes 03-04-2015

alles goed en overzichtelijk beschreven

snelle levering en je wordt via de mail op de hoogte gehouden

uitgebreide site met camera's, dtc

Was mijn eerste bestelling en ben er tevreden over. Artikel voldoet aan mijn wensen en stond goed beschreven. levering was snel en via de mail werd ik op de hoogte gehouden wanneer en hoe last het bezorgd werd.

thijs van de pol 03-04-2015 Via de website gekocht

Goede zoekmachine, de producten zijn erg makkelijk te vinden.

Binnen een dag had ik mijn product binnen, en de informatie over de service was makkelijk te vinden.

Veel producten, zowel duur als goedkoop.

ik heb tot nu toe nog geen enkele reden gevonden om deze winkel niet aan te raden, de afstand maakt niet uit want via de online service kun je het product de volgende dag al binnen hebben.

Al met al een erg goede site, de service is snel en het assortiment groot.

Natanya Hartgers 03-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, het artikel wat ik nodig had had het bedrijf meteen op voorraad

Prima☺️

Zeker snelle levering goede bevestigingsmail.

Snelle levering, de dag erna al in huis klasse.

Joop Vree 03-04-2015

Makkelijk om de accessoires er bij te zoeken als zonnekamp en UV filter

De volgende werkdag in huis. Goede email berichtgeving gedurende het gehele koop- naar bezorgingen process.

Goede vergelijking van specificaties van andere lenzen

Cameranu heeft mij in het verleden prima ondersteuning gegeven in het terugsturen van twee niet goed functionerende lenzen.

Een betrouwbare webwinkel en ook een fijne fysieke winkel met deskundige verkopers

Anoniem66 03-04-2015

handige website, goede keuze en ondersteuning, makkelijk selecteren en betalen. Snelle lering via de post. Handig dus

houwel ik een onderdeel van een oud statief moest hebben en dat niet direct leverbaar was is het toch binnen 3 werkdagen geleverd. Chapeau

goed advies, snelle levering scherpe prijs, voldoende redenen om anderen door te verwijzen

Op zoek naar een snelkoppeling (onderdeel van) een wat ouder statief heb ik per mail de vraag gesteld aan CameraNU. Binnen enkele uren had ik bevredigend antwoord. Vervolgens het onderdeel online gekocht en werd snel thuis bezorgt via de post. Deskundig advies, snelle levering, scherpe prijs.

Simavi Basic health for all 03-04-2015

Heldere en gebruikersvriendelijke website.

Praktisch die updates per mail over de stand van zaken met de bestelling.

Zeker aan te bevelen.

luktnieteennaamintevoeren 03-04-2015

Bestelling ging vrij gemakkelijk, vond het ook fijn dat er gelijk accessoires bijstonden.

Camera werd netjes de volgende dag afgeleverd. De paaseitjes vond ik erg leuk.

Prima

Bedrijf is betrouwbaar, betaalbaar. Service is prima.

kaels 03-04-2015

Goede website en levering

Kom er al jaren de beste zaak van nederland

Ik heb er nog nooit iets niet gevonden, alles aanwezig op foto en studio en printers gebied.

Ik heb er al veel mensen gebracht en allen zijn er zeer tevreden mee.

Ik zelf kom er altijd,ik ga er rustig met de auto heen. Het is er gezellig de koffie staat klaar kortom een fijne winkel ook om er even uit te zijn.Er is va alles te zien en de etage boven voor de professionele fotograaf heel interresant. En ze nemen de tijd voor elke klant

HenkvanS 02-04-2015 Via de website gekocht

bestelling via website is eenvoudig en na één dag in huis

reparaties worden snel uitgevoerd

beschikt over voldoende assortiment

het artikel was bij Camera Nu het goedkoopste en gelet op de winkel waar wij meer spullen hebben hebben gekocht wn de service goed is, geeft de doorslag om specifiek hier te kopen.

cgab 02-04-2015 Via de website gekocht

Het gemak van gemakkelijk thuis bestellen

Zeer snelle levering

Het assortiment is heel uitgebreid van verschillende artikelen.

Aan iedereen die ik ken

Ik heb deze zaak op Kieskeurig gezien en de prijs was zeer aantrekkelijk. Ook was de levering heel snel de ene dag besteld en de volgende dag al thuis bezorgd.

Benno Ellerbroek 02-04-2015 In de winkel gekocht

Alles heel duidelijk

perfect geholpen

Gewoon top.

beste reklame is mond reklame dus ik prijs mijn omgeving CamerNu aan

beste reklame is mond reklame dus ik prijs mijn omgeving CamerNu aan

witchblade1987 02-04-2015

Website spreekt voor zich

Heb tot nu toe alles hier kunnen vinden

Ik winkel hier altijd prettig

PHOTOWALK.nl 02-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Alles bij elkaar onder een dak.

Erg kundig personeel die de tijd voor je nemen bij iedere bestelling, groot of klein.

Zeer ruim assortiment veel op voorraad.

Als je iets op fotografie gebied zoekt en in een stop klaar wilt zijn is dit het adres.

Gert Bazuin 02-04-2015 Via de website gekocht

De website werkt heel makkelijk,snel en duidelijk

het bestelde artikel is de volgende dag keurig netjes bezorgd met duidelijke brief er bij.

Ik kan alles wat ik zou willen kopen bij CameraNu krijgen.

Ik ben gewoon heel tevreden over CameraNu,daarom zal ik hem van harte aanbevelen.

Het is en prettige winkel in Urk, met vakkundig personeel en de website is makkelijk toegankelijk en snel.

bbbbbbrrrrrrrrr 02-04-2015

Prima website

Op tijd geleverd, voogens afspraak.

Prima uitgebreide website

Gewoon goed

Andrieke Wit - vd Horst 02-04-2015 Via de website gekocht

Keurig geholpen toen ik niet kon inloggen alles netje en compleet via mail thuis ontvangen daarna het pakket binnen een dag op de deurmat mogen ontvangen.

Joris Martens 02-04-2015

Overzichtelijk en compleet

Super snelle levering

Ik wist in principe welke camera ik wou hebben, de beste prijs zonder extra verzendkosten en super snel geleverd de volgende dag.

Renevaneeden 02-04-2015

Duidelijk, overzichtelijk en compleet

Je wordt persoonlijk geholpen en er wordt meegedacht naar het budget van de klant

Ruim voldoende en alle prijsklasses

Aan eenieder die er ooit mee te maken krijgt

rooij van 02-04-2015

besteld en de volgende dag afgeleverd

keurig verpakt en omdat het pasen is nog `n paar paaseitjes als service

overzichtelijke assortimenten

besteld en correct geleverd, met voldoende mailtjes en overzichten

makkelijke site om te winkelen, en de prijzen zijn goed

kuitert 02-04-2015 In de winkel gekocht
Op Urk

Ik moest drie kwartier rijden van af mijn woning. Is niet erg overigens.

Uitstekend! Je wordt vlot en vriendelijk geholpen. Geen "verkooppraatjes" maar eerlijk en vooral deskundige uitleg. Er wordt met je meegedacht en alternatieven aangedragen.

Gezien het bovenstaande is het duidelijk.

Ben sedert het begin klant van deze winkel toen deze nog op een zolderverdieping was gehuisvest. Ruilen is geen probleem en als het artikel niet gerepareerd kan worden kreeg ik een ander exemplaar mee. In mijn geval een statief. Ik ben lid van een videoclub en menigeen koopt bij cameranu. "Waar gekocht? Op Urk" Inmiddels druk bezig met het mij bekend maken van mijn laatste aankoop, en de voorlopige resultaten zijn Prima!

Kristie-r 02-04-2015

De website van Cameranu.nl is duidelijke en overzichtelijk wanneer je met de zoekfunctie werkt. De menustructuur zou nog wat helderder gemaakt kunnen worden.

De bestelling was op woensdagavond besteld en donderdagmiddag werd hij netjes bezorgd. Eerdere ervaringen met retouren en garantie bij Cameranu waren ook erg goed. Bij dit bedrijf kun je met een gerust hart kopen, want ook bij problemen staan ze nog voor je klaar.

Geweldig aanbod, veel keuze tegen een aantrekkelijke prijs. Bij vergelijkingen komt Cameranu bijna altijd als (een van de) meest aantrekkelijke uit de bus.

Wie iets nodig heeft voor zijn camera kan voor goed advies, goede service, ruime keuze en een goede prijs hele goed terecht bij Cameranu. Ik heb deze winkel dan ook al diverse malen aan mede fotografieliefhebbers aangeprezen.

Ik kocht vorige week woensdag de Nissin Di700 flitser bij Cameranu en een polsband voor de spiegelreflexcamera. Beide bevallen prima. De bestelling was 's avonds geplaatst en deze werd de volgende middag netjes bezorgd. In de doos waren zelfs nog enkele paaseitjes toegevoegd, wat het ontvangen van mijn pakketje nog leuker maakte. Een klein gebaar, maar het laat wel (nog eens) zien dat Cameranu het beste voor heeft met haar klanten. Prima winkel!

Stique Media 02-04-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Complimenten aan verkoper Brian

M. E. te L. 02-04-2015

er miste een dopje, na een kort telefoontje ('s avonds) is die nog direct op de post gedaan!

Gaalenw 02-04-2015

Het gemak om rustig uit te zoeken waarin je bent geïnteresseerd. Of het op voorraad is of niet.

Behandelen van order tot aan levering is zo gegaan zoals gepland. Geen vertraging of iets dergelijks.

Aanbod is erg groot. Artikel omschrijving uitgebreid.

Ik zou het zonder twijfel aan iemand aanbevelen. Omdat ik in de nabije toekomst hier meerde foto apparatuur wil aanschaffen.

C.M. Koks 01-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Mooie winkel, makkelijk te vinden.

Prettig en deskundig geholpen. Lekkere koffie bovendien.

Compleet en overzichtelijk.

Aangenaam winkelen met deskundig personeel en een uitgebreid assortiment.

Een bezoek aan deze winkel is zeker aan te bevelen. Bovendien werd een ontbrekend artikel de volgende dag nabezorgd. Top!

pushkin84 01-04-2015

Diverse items besteld over de afgelopen maanden. Lekker snel via de website besteld en vlot geleverd.

Service bij elke bestelling prima

Ruim assortiment, ik heb tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had

Prima winkel, dus ik zou deze shop aanbevelen bij vrienden en familie

1 woord: TOP!

Frenkieg008 01-04-2015

De winkel en site zijn duidelijk en uitnodigend ingericht.

Je wordt zowel via de chat, mail als winkel altijd goed te woord gestaan en krijgt duidelijk en eerlijk advies.

Bijna alles is op voorraad of als dat niet zo is in ieder geval heel snel leverbaar.

Een hele fijne winkel waar je met een goed gevoel je producten koopt en nog fijn is om gewoon rond te kijken.

De site en winkel zelf zeggen eigenlijk al genoeg.

TTNB 01-04-2015

Heel makkelijk en snel bestellen.

Er wordt snel contact opgenomen bij een vraag en erg vriendelijk.
Snelle levering en netjes ingepakt.

Ruim assortiment.

Heb deze website aanbevolen aan vrienden die camera accessoires zochten.

Ik plaats deze beoordeling onfat ik heel erg tevreden ben met deze website. Deze heb ik ook aanbevolen bij vrienden en heb tot nu niet iets kunnen vinden wat ik nodig heb.

Claudia24 01-04-2015

Supersnelle verzending

De accu die ik bestelde is bijna nergens meer te verkrijgen, dus geweldig dat ik hem bij CameraNU.nl wél vond!

Via Marktplaats kocht ik een Polaroid Pogo fotoprinter, zoals ik al vreesde was de accu ervan erg slecht. Via Amazon en Ebay heb ik geprobeerd een nieuwe accu te vinden, maar uiteindelijk bleek ik veel dichterbij huis te kunnen slagen! Door supersnelle verzending van CameraNU.nl en de uitstekende accu kan ik nu mensen in Azie verblijden met een ter plekke geprinte foto!

Sijbhuijser 01-04-2015

met een magnetische ring zou het nog gemakkelijker zijn maar die kun je alsnog kopen

goed voorgelicht, vakkundig geholpen

meer keuze dan mijn beurs diep is

alles is aanwezig, en kan door goede voorlichting ook direct worden uitgeprobeerd

Ben na een interessante cursus fotografie bij Camera Nu, ben ik meer mogelijkheden van mijn camera aan het uitproberen. Makrofotografie is een experiment van mij. Om nu meteen een makro objectief te kopen was mij iets te duur, close-upfilters biedt een mooi alternatief.

Lizanne van Maaren 01-04-2015

Cameranu.nl heeft een duidelijke website. Ze zorgen voor een snelle bezorging waarbij je zelf het tijdvak dat het beste uitkomt kunt aangeven.

Ze zorgen voor snelle reacties bij vragen.

Ruim assoritment.

wdenexter 01-04-2015

Overzichtelijke site met goede zoek functie

Door per ongeluk 2x te bestellen op een dag, gebeld en dan kan de bestelling alsnog samengevoegd worden en 1x verzendkosten betalen

Voldoende aanbod

Zeker een goede winkel met snelle levering en goeie service

Rob Hofstra 01-04-2015 Via de website gekocht

Site is erg duidelijk, je kan makkelijk vinden wat je zoekt

Maken alle beloften waar.

Denk het meest ruime assortiment van alle

Nogmaals ze hebben heel veel keus en maken alles waar wat belooft wordt. Verder prijstechnisch prima

Servaas Timmermans 01-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Duidelijke e-emails teruggekregen na bestelling

Er is een ruime keuze, groter assortiment dan elders.

Goed assortiment en een snelle levering.

Ik vond hier niet precies wat ik nodig had maar er was een goed alternatief beschikbaar. Vooral de snelle levering stelde ik zeer op prijs.

Robbertd1978 01-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zoeken op de website gaat heel makkelijk

Ik kom al jaren met heel veel plezier bij Cameranu. Praktisch altijd als ik iets op dit gebied nodig heb kies ik ervoor om even langs deze geweldige winkel te gaan om het product hier te halen. Altijd een geweldige service en vriendelijk en vooral deskundig personeel!

Alles te krijgen wat je zoekt. Laatst hadden ze iets niet in hun assortiment, maar zijn ze gaan informeren en konden ze mij dit product toch leveren. Top!

Niet twijfelen, gewoon naar Urk rijden of online bestellen via de website. Een betere service vind je nergens!

Geweldige service bij Cameranu. Anderhalve week terug de Canon 100mm 2.8 IS aangechaft. Blijkt deze lens op een beurs in de aanbieding te zijn, goedkoper en met gratis filter. Mail gestuurd direct meerprijs teruggestort gekregen en filter opgestuurd. TOP! Dit is absoluut niet de eerste keer dat ik supergoede ervaringen met Cameranu heb. Voor mij geen andere winkel meer!

daniel1511 01-04-2015

Website is overzichtelijk. Verschillende betalingsmogelijkheden.

Volgende dag het product in huis

T. Donkers 31-03-2015

Site is overzichtelijk. Bestellen is daardoor eenvoudig.

Service is ok. Men informeerd goed via email over het verloop van de bestelling.

Ruim assortiment en (in mijn geval) scherp geprijsd

Wim uit Spanje 31-03-2015 Via de website gekocht

Online bestelling was in feite eenvoudig te plaatsen

De beveiliging die Adobe hanteert leverde problemen op. CameraNu is voor mij in de bres gesprongen en uiteindelijk is door de vasthoudendheid van de medewerkers alles in orde gekomen; hulde!

breed assortiment waar ik zeker nog wil gaan snuffelen

prijsvergelijking, maar vooral de betoonde service van de medewerkers

I.p.v. het product terug te sturen, ben ik gaan bellen met CameraNu en heb vervolgens het probleem per e-mail gemeld. Adobe zond na 24 uur een niet-werkende link en opnieuw zocht ik telefonisch en vervolgens per e-mail contact met het bedrijf in Urk. Nog diezelfde middag van de tweede dag was het product voor mij te downloaden. Hulde voor CameraNu-medewerkers.

FlyingTom82 31-03-2015

Helemaal goed, en zeer snel!

swagerman 31-03-2015

Al vele malen kom ik persoonlijk naar deze winkel

Al vele malen kom ik persoonlijk naar deze winkel. En altijd was en is er DESKUNDIG personeel.

de fotovrouw 31-03-2015 Via de website gekocht

kan alles rustig bekijken

een mailtje met een vraag wordt direct beantwoordt

veelzijdig zijn van alle markten thuis

Kan rustig op je gemak alles bekijken

Glenn Lottering 31-03-2015 Via de website gekocht

Gebelt, antwoord was goed, bestellen aangemaakt!

Snelle service met 100% goed antwoorden

Snelle dienst met variante assortiment

Erg goed service!