GerardvW26 26-04-2015

Op internet kon ik op mijn gemak zoeken en vergelijken (ook met andere camera bedrijven)Ik kon hier een goed oordeel vormen op de overzichtelijke site. Uiteindelijk besloten om naar de winkel in Urk te gaan

Bij een bezoek in de winkel werd ik zeer goed en professioneel geholpen. Nadat de verkoper mij vroeg omtrent het gebruik van het aan te schaffen toestel, kreeg ik een zeer goed advies en goede aanbevelingen voor extra's. Dit zonder het idee te krijgen dat men mij iets probeerde "aan te smeren".

Zeer groot en goed. De prijs was concurrerend en de gratis koffie was prima !

Zie bovenstaande antwoorden

Zeer goede zaak waar ik zeker terugkom. Ook werd gratis advies aangeboden als er vragen zouden komen bij het gekochte toestel

Marcel N-B 26-04-2015

Duidelijke en intuïtieve website, makkelijk bestellen.

Zeer nette prijs/kwaliteit verhouding voor een breed assortiment.

Mijn aankoop was volledig volgens verwachting. Netjes en op tijd geleverd, terwijl geen enkele andere winkel dezelfde lage prijs bood. Keurig!

Rein Reijseger 26-04-2015 In de winkel gekocht
Filiaal op Urk

Klantvriendelijk, gebruikersvriendelijk, toegankelijkheid.

Zoals service hoort te zijn.

Tja, wat is er eigenlijk niet.

Zie voorgaande.

CameraNu blijft een uitstekende detailhandel voor de beginner, gevorderde en professionele fotograaf en filmer.

Fotomuzi 26-04-2015

Duidelijke site. Eenvoudig bestelproces

Snelle en correcte service

Prima, mooi compleet

Jean N. 25-04-2015

Wat ik zocht was snel gevonden.

Twee maal telefonisch contact gehad en uitstekend geholpen.

Zeer ruim assortiment.

Hele goede winkel met goede prijzen.

CameraNU.nl heeft een groot assortiment in de categorie waarin ik gezocht heb. Alles is snel te vinden op hun site. De telefonisch informatie die ik kreeg van cameraNU.nl voldeed voor mij aan alle verwachtingen.

Dick Heinen 25-04-2015 In de winkel gekocht
urk

Alles bij de hand en veel verkopers die de wachttijd niet te lang deden oplopen.

Wij hebben als twee redelijke leken op cameragebied een heel goed gevoel overgehouden aan de informatieverstrekking en uitleg, waarvoor alle tijd werd genomen en de verkoper echt geïnteresseerd was in onze gebruikswensen. Uitvoerig zijn voors en tegens aangegeven. Echt top!

Veel camera's en accessoires te zien. Voor ons als beginners voldoende mogelijkheid om de diverse soorten camera's te kunnen zien, voelen en bedienen.

Het personeel nam alle tijd om te adviseren, deskundigheid, objectiviteit.

Han Doornheim 25-04-2015 Via de website gekocht

Heerlijke heldere website! Met slechts een paar klikken ben je bij het gewenste product. De beschrijving is duidelijk, niet helemaal zelf bedacht, maar grotendeels van de producent overgenomen.

Telefonische ondersteuning is prettig. Op technische vragen blijft het wat achter, is ook lastig als je op alle vragen antwoord moet kunnen geven. Samen kwamen we er in korte tijd prima uit.

Ik zou niet weten wat er nog meer in de winkel zou moeten staan. Nee, het assortiment is overcompleet! Ik snuffel er graag doorheen.

Gelet het aanbod en de prijzen van de producten is cameranu.nl een echte aanrader. Al mijn vrienden weten dat ik er bestel en welke ervaringen ik er heb. Ook ik kreeg van een vriend de shop geadviseerd.

In het verleden heeft mijn vriendin het een en ander al aangeschaft, ook collega's doen dit regelmatig. Allen met dezelfde ervaring zoals ik deze net beschreef, heldere en vriendelijk ogende webshop, prettige assistentie en ondersteuning aan de telefoon EN goede prijzen. Wat nog verbeterd zou kunnen worden is dat er een melding bij software geplaatst mag worden als er op korte termijn een nieuwe versie beschikbaar komt. Waarschijnlijk had ik dan de nieuwste versie aangeschaft. Nu zal ik waarschijnlijk de update binnenkort aanschaffen, wat overigens geen punt is.

Gerard Nijenbrinks Studio Scheef 25-04-2015

Producten zijn eenvoudig te vinden in de webshop.

Snelle en zekere levering; belangrijk voor iedereen maar zeker voor zakelijke klanten.

Tot op heden nog niets gezocht wat niet in het assortiment zat.

Alleen goede ervaringen gehad tot nog toe.

Prima winkel!

Martherus 25-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en razendsnelle levering die je helemaal zelf kunt bepalen en dat al binnen 24uur! (tijd en locatie van levering)

Andere bestelling wat probleempjes mee gehad in het bestelproces maar alles toch nog de volgende ochtend binnen!

Ook heel fijn dat de klantenservice tot laat bereikbaar is.

Veel keuze maar logisch geordend en ook nog een goede zoekfunctie, daar kunnen veel websitebouwers nog wat van leren.

Snelle levering, duidelijke site, uitgebreid assortiment, mogelijkheid om naar de fysieke winkel te gaan en goede contactmogelijkheden: wat wil je als klant nog meer

Nog niet eerder een bestelling ergens geplaatst die zo snel geleverd werd. Was op zoek naar spullen die redelijk moeilijk te krijgen zijn maar jullie hebben ze allemaal: van goede straps tot adapterringen die nergens anders te krijgen zijn. Daarnaast ook heel fijn dat jullie systeem mijn "dubbele" bestelling herkende en deze heeft teruggebracht tot een enkele bestelling en dit ook menteen communiceert via de mail, op die manier heb ik continu inzicht in mijn bestelling. Een aanzienlijk gebruiksgemak en gebruiksvriendelijkheid wat je niet snel tegen komt.

Truusje67 25-04-2015

Goede website om goede keuze te maken voor product.

Snelle verzending, dus ontvangst.

Ruime keuze.

Snelle afhandeling, goede producten.

Zeer tevreden over snelle afhandeling en assortiment.

Ingrid van de Wijst 25-04-2015 In de winkel gekocht
Proffesional Imaging

Snel besteld via internet en heel snel in huis

De klantenservice helpt je graag met je vragen

Cameranu.nl heeft een erg gebruiksvriendelijke website die overzichtelijk en snel werkt. De bestelling is snel geplaatst en ook zeer snel in huis! Een top service!

Harald777 24-04-2015

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook de winkel in Urk laat weinig te wensen over.

Goede service zowel bij de onlineshop als in de winkel in Urk. Daarnaast is de verzending van de bestelde artikelen altijd zeer snel.

Zeer uitgebreid assortiment voor zowel de beginnende als gevorderde fotograaf.

CameraNu.nl is een op en top professionele Camera / Video store die ik zeker aan andere zou aanbevelen.

Zowel de Onlineshop als de Winkel in Urk ervaar ik als zeer prettig en uiterst professioneel met een uitstekende service. Daarnaast is CameraNu.nl 9 van de 10 keer erg scherp geprijsd wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is.

Rogani 24-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Zeer snelle levering, goede info over de levering

Artikel was op voorraad

Duco Quanjer 24-04-2015 Via de website gekocht

De website is prima en overzichtelijk

Snelle service, prima ondersteuning via de telefoon, met zeer goede adviezen

Exact wat ik nodig heb, maar iedereen kan er terecht, van beginner tot top professional

Ik heb al heel wat besteld hier, meestal is het de beste prijs, beste service die je kan wensen.
Website werkt prima, vlot en betrouwbaar.

Dit is op basis van een stuk of acht verschillende aankopen over de laatste vijf jaar.

Mevrouw J.Griffioen 24-04-2015

Onlangs kocht ik een Sony Auto-Lock Accessory shoe ADP-AMA, maar het bleek een onnodige aankoop. Verkeer advies in de fotowinkel.... Heel coulant mocht ik het schoentje toch terug sturen en bovendien werden er geen verzendkosten berekend! Hele goede service.

Peter Fleur 24-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Voor de tijd uitzoeken online, een Facebook berichtje op de dag zelf of het product voorradig is en dan in de winkel kopen.

Vriendelijke en deskundige hulp en een goeie deal voor mijn inruil camera.

Alles wat ik nodig heb is altijd voorradig!!

Alles voorradig, ruime keuze en deskundig personeel.

Goeie prijs, makkelijke communicatie, snel antwoord online. Goeie inruil deal en deskundig personeel. De winkel in Urk makkelijk bereikbaar en lekkere koffie!!

Papillonphoto 24-04-2015

Heerlijk om tot laat te kunnen shoppen en volgende dag alles vast te kunnen houden

Ook tot laat in de avond antwoordt op je veel te lastige vragen

Zelfs lastige schroefjes te bestellen. En de nieuwe gadget van de beurs gelijk op voorraad. Heerlijk

Prima toko, beetje ver weg maar de post vind dat niet erg.

Oprecht tevreden, alles wat mis in gegaan tot nu toe was eigen schult. Wat me ook erg goed bevalt is dat ik al mijn bestellingen kan inzien en bonnen kan printen. Eventuele reparaties en garantie gelijk vanuit de factuur aanmelden, dat scheelt een hoop uitzoek werk. Heerlijk!

Jos van Teeffelen 24-04-2015

Goede en duidelijke omschrijving van de door mij gezochte printer. Klaar als een klontje

Eenvoudig bestellem, de volgende ochtend in huis

(Te)veel keuze

Duidelije website, duidelijke omschrijving van het product, helder in de voorwaarden en snelle levering. Ook de prijs is ok

wilma vree 24-04-2015

Een prachtige zaak met een meer dan ruime sortering en prachtige goed werkende website/winkel. Telefonische klantenservice is erg professioneel en klantvriendelijk evenals de bediening en service in de winkel waar goed en gericht advies wordt gegeven en men niet op een minuutje meer of minder per klant kijkt. Wordt ook ruimschoots de tijd gegeven om een product voor/bij aanschaf te testen.

dherrera 24-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en, snel afhandelen zonder veel gegevens in te voeren

Snel en betrouwbaar!

Hein Curfs 24-04-2015 Via de website gekocht

De gevraagde artikelen zijn eenvoudig in de webwinkel te vinden.

De verzending van de spullen kan volledig gevolgd worden en door aflevering bij een postkantoor is de bezorging ook correct geregeld.

Alle gevraagde artikelen waren op voorraad.

alice41 23-04-2015

Al meerdere keren een camera besteld. altijd is alles snel en vlot verlopen.

Altijd netjes geholpen. Helaas kan een reparatie wat langer duren, maar dat licht ook bij de fabrikant van de camera

alles wat ik nodig heb

dialeen 23-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site die geen vragen oproept. Alles verloopt zoals je het zou willen.

Zoals het hoort, klant is koning bij CameraNu.

Zeer compleet assortiment met een hoge uitleveringsgraad.

Zeker, mondelinge reclame is hier gepast.

Algehele indruk van de site straalt overzicht en professionaliteit uit. Zoekfunctie werkt goed en alle informatie is duidelijk.

lies33 23-04-2015

Goed overzicht op de website, is iets niet duidelijk dan vraag je het op de mail en krijg je de links doorgestuurd.

Jullie doen wat je hebt beloofd, en dat werkt gewoon goed.

Er is teveel om te kiezen.

Bovenstaande motivatie is duidelijk genoeg denk ik.

Brigitte van Wees 23-04-2015 Via de website gekocht

Eerder 2 keer vanuit Nijmegen naar Urk gereden voor 'inkopen'. Maar deze keer per mail eerst verschillende vragen gesteld en toen ook per mail een aankoop gedaan. Dus echt gemak !

Super ! Net als die twee keer dat ik in Urk was, een hele goede service. Ik heb bij cameranu.nl het gevoel dat ik alles mag vragen, niets is teveel, dat voelt erg prettig.

Ook prima, er is wel eens iets niet op voorraad geweest, maar dan wordt er goed in de gaten gehouden wanneer het binnenkomt en wordt je hierover geïnformeerd. Zo hoort het ...

Zeker !

Zie gemak, service en assortiment.

CameraNuUser1 23-04-2015 Via de website gekocht

Webiste is mooi, maar vaak is het lastig om de juiste producten te vinden.

Bezorging en levering is prima in orde. Voor 2 euro extra is het ook mogelijk om in de avond te laten. Dat is erg handig. De bezorger was in eerste instantie te vroeg (net voor 18.00 uur), maar kwam later in de avond nog een keer langs (21.30 uur).

Piet Dalfsen 23-04-2015

Duidelijke website,product makkelijk gevonden, bestellen gaat soepel.

Dacht verkeerd product te hebben besteld. Product teruggestuurd. Snelle reactie van bedrijf,vriendelijk en
deskundig. Per omgaande kwam product bij mij terug.

Vooral vanwege de goede en vriendelijke service.

Prima service

Wim.77-88 23-04-2015

Even 'klik' naar CameraNU.nl en het gaat daarna zoals het moet.

Bij een vraag of probleem: even bellen en opgelost.

gewoon goed voor de 'beginnende' en 'verwende' fotograaf.

Samen met andere goede en vakkundige fotozaken in ons land zorgen ze er bij CameraNU.nl voor dat je het fotograferen altijd optimaal kunt doen.

Waarom CameraNU.nl door mij positief opvalt? door het simpele feit dat dit in mijn beleving een uiterst vakkundige zaak is die het klantencontact hoog heeft, de producten kent en jij tevreden kunt zijn met zowel een deskundig advies als ook een geslaagde aankoop.

Ingbog 23-04-2015

Snelle levering en een correcte service

Ruime sortering in wat ik zocht.

Geen klachten dus een aanrader!

Kan geen min puntjes bedenken, niets dan lof!

harriet visser 22-04-2015

Ik zou mij geen betere website kunnen bedenken, is erg overzichtelijk.

service perfect. kort maar krachtige duidelijke antwoorden. iets was niet goed, gelijk kosteloos retour en ik kreeg de volgende dag nieuwe. Warme douche krijgen ze van mij.

Tot nu toe alles wat ik wilde is er en op voorraad. Prijzen zijn bijna het goedkoopste van Nederland. Maar voor de punten als hierboven wil ik wel een paar centjes meer betalen en het is betrouwbaar.

Ik doe niet anders dan cameranu.nl in de hoogte te prijzen haha

In 1 woord een geweldige website, maar ook als je persoonlijk naar de zaak gaat, daar nemen ze de tijd voor jou en ben je geen nummer. En vooral ze smeren je niets aan ze hebben mij juist dingen afgeraden waar kom je dat nog tegen.

Leonie88 22-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Uitgebreide uitleg, verkoper neemt echt de tijd.

Uitgebreid aanbod, zowel qua camera's als accessoires.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Anton Kuiper 21-04-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk

doen wat je besteld

mooie website

aan iedereen die wat nodig heeft op fotografie gebied

vandaag besteld en inderdaad de volgende dag in huis

Michel Metz 21-04-2015

Op/Tech is zeer degelijke waar.

Zeer snelle levering.

Groot assortiment, duidelijke beschrijving.

Goed assortiment, goede kwaliteits/prijs-verhoudingen.

Jeanbo60 21-04-2015

Ik had nieuwe punten voor mn bamboo stylespen besteld. Die waren na 4 weken nog niet bezorgd. Ik had geen aangetekende bestelling. Toen ik ze erover belde zeiden ze meteen dat ze dezelfde bestelling aangetekend naar me zouden versturen. En inderdaad binnen 4 dagen had ik ze binnen. De andere bestelling nog steeds niet. Dat is nou service!!!

diana30 21-04-2015 Via de website gekocht

makkelijk artikelen te vinden en te bestellen

ze hebben veel

Jammer dat Post.nl niet mee werkt om de bestelling op tijd te bezorgen.

Makkelijk te vinden en te bestellen. Was op voorraad en zou gelijk verzonden worden zodat het de volgende dag in huis zou kunnen zijn. Helaas werkt post.nl hier niet aan mee, want vrijdagmiddag besteld en dinsdagmiddag pas in huis. Minpunt voor Post.NL maar kan CameraNu.nl niets aan doen. Ik zag het poststempel ook op de 17e staan, dus logischerwijs had het zaterdag binnen moeten zijn.

gerwil2501 21-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen. Niet eerst account aanmaken.

1 van 2 artikelen op voorraad. Levering in 2 gedeelten was geen probleem

JP Meijer 21-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Site is overzichtelijk, er is een soepele omgang met vaste klanten.

Als vaste klant ervaar ik ook die waardering en wordt servicegericht gewerkt. Ook qua advies en tijd die daarvoor genomen wordt. Of het nou een professional is of iemand die een eerste camera koopt bijvoorbeeld.

Fijne winkel, online, maar vooral de fysieke winkel is erg fijn om te zijn.

Celinevk 21-04-2015

De website is duidelijk. De stappen die je moet doorlopen wijzen zich vanzelf.

Een erg goede service. Ik bestel vaker hier en soms pas 's avonds laat. De volgende werkdag heb ik het in huis!

CameraNu.nl heeft een groot assortiment. Als ik naar een fotografieproduct op zoek ben, kom ik vaak op deze website terecht. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Ik vind CameraNu.nl een prettige winkel. In de afgelopen jaren heb ik hier al vaker producten gekocht en dat is me steeds goed bevallen.

peter cornelis 21-04-2015

overzichtelijke website

perfect op de hoogte gehouden over mijn bestelling.Prima!!!

Wat ik nodig had was voorradig

over deze winkel heb ik alleen maar positieve opmerkingen. Kan ik iedereen aanraden

Dit was de eerste keer dat ik bij cameranu. nl iets kocht, en zeker niet de laatste keer. Was verrast over de snelheid en service,had ik nog niet eerder zo meegemaakt, niets dan lof.

jaap Bönker 21-04-2015 Via de website gekocht

snel besteld en aangeleverd

goede hulp en gemakkelijke website

uitgebreide aanbod en goede beschrijvingen

vanwege het hierboven gestelde

prima service en gemakkelijke website

Wim Scheltema 20-04-2015 Via de website gekocht

Gewoon inloggen, zoeken en bestellen

Levert volgens afspraak

Nergens zoveel keus aangetroffen

Probleemloze levering

Waterdichte camera met wifi en GPS

Pierre 1964 20-04-2015

overzichtelijke website, vlot proces van verwerking bestelling.

vlotte levering, duidelijke berichtgeving over moment van levering

prima assortiment en concurrerende prijzen

komt afspraken na

Kobogro 20-04-2015

Snel en adequaat geholpen bij het maken van een keuze, en ook bij het feit dat we iets wilden omruilen was snel en zonder problemen geregeld

Breed assortiment om uit te kiezen en anders wordt je aan de balie vakkundig geholpen met afbeeldingen op de PC

Professionele winkel en personeel die echt de tijd voor je neemt voor je aankoop en je hierin goed adviseert

Zie hierboven

chuck1 20-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudiger kopen kan niet

In een "gewone" winkel is het onmogelijk om zoveel verschillende artikelen te tonen.

De prijstelling van deze webshop is zeer goed.

Vanuit je stoel rustig uitzoeken op een overzichteleijke en duidelijke site. Betalen en de volgende dag kun je al aan de slag met je nieuwe aanwinst.

AntondeV 20-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, met een enorm aanbod

Altijd snelle en duidelijke informatie

Het komt maar heel af en toe voor dat ik iets niet kan vinden op fotografiegebied

Snelle levering, groot aanbod, goede service

Theo blijefotos.nl 20-04-2015

Top. Even een zoekopdracht gegeven en gelijk gevonden wat ik wilde hebben.

Ook heel goed. De volgende dag in huis en op tijd.

Ondanks dat het geen alledaags product was, toch in het assortiment tegen de laagste prijs.

Ik doe dit al. Zoek eigenlijk nooit verder. De service is goed en de prijs net zo.

san2208 20-04-2015

uitstekende service. boven verwachting de volgende dag al bezorgd; netjes verpakt. Echt supersnel.

we zochten een onderdeel voor GO pro type, dat was hier gewoon op voorraad. en goede prijs.

Doggyfan 19-04-2015

je kunt eerst ip je gemak alles bekijken zelfs op I pad

goede uitleg en men neemt alle tijd

erg veel in huis

ik noem het mijn snoepjes winkel

een fijne winkel met veel in huis

edreg 19-04-2015 Via de website gekocht

thuis vanuit je stoel

service is altijd goed zowel via internet als in de winkel, wij zijn altijd goed geholpen, met ruilen, bestellen, reparatie

alles wat wij wilde kopen hebben jullie

Noem altijd als eerst cameranu.nl

Gravenburg 19-04-2015

snel product gevonden. Tevens handige combinatie van lens met UV filter.