Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjan Wiertz 29-03-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke site met praktisch zoeksysteem.

Product bleek toch niet direct op voorraad, kreeg een keurige mail met excuses, prima voor elkaar

Ongelooflijk veel op voorraad. Ik was op zoek naar heel oude lensdoppen, en alles kon geleverd worden!

Goede prijzen, goede service en uitgebreid assortiment. Er zijn weinig webwinkels die dat alles combineren

Hmulder7 29-03-2015

Overzichtelijk

In de winkel werd alle tijd voor ons genomen.
Alles goed uitgelegd en alle artikelen die we wilden zien mochten we uitproberen.

Ruim assortiment

Prettige winkel

Duidelijke website met verwijzing naar de shop. Goede uitleg van product en zeer vriendelijke mensen bij de shop.

huub bazelmans 29-03-2015 Via de website gekocht

het kan niet makkelijker.spreekt helemaal voor zich als je de handleiding even doorleest

prima mailwisseling over de levering

te groot om op te noemen, ook duidelijk in welke prijsklasse je kunt kiezen

kan niet makkelijker en niet beter

ik 57 29-03-2015

Duidelijke site, alles makkelijk te vinden.

Zeer vlotte levering!

Arentzen 29-03-2015

De website werkt uitstekend. Je kunt alles snel vinden.

Wanneer iets niet op de website staat, kun je het toch bestellen. CameraNu zorgt ervoor dat het onderdeel toch besteld kan worden.

Super veel hebben ze, en wat ze niet hebben, laten ze voor je van elders komen.

Waarom zou ik naar een andere winkel gaan? Niet dus, en dat vertel ik mijn collega's ook.

De service is altijd uitstekend en dat maakt dat ik eensteeds terugkerende klantben

Aurélie Groothuis 29-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, producten zijn makkelijk te vinden. Betaal- en bestelproces verliepen voorspoedig. Geen bijzonderheden; zoals een website hoort te functioneren.

Geen contact opgenomen, dus dit gegeven kan ik niet beoordelen. De service met betrekking tot de levering volstaat prima. Bestelling werd dezelfde dag verzonden en aangetekend verstuurd! Echter niet de volgende werkdag bezorgd.. maar ik had geen haast.

Groot aanbod (assortiment).

Mijn 1 Nikon 10-100 objectief was op cameranu het meest voordelig geprijsd. Nergens was dit objectief voordeliger. Bij de bekendste leveranciers zelfs tot 100 euro duurder!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, laagste prijsgarantie, (redelijk) snelle levering, goede service. Zie de hier bovenstaande beoordeling.

adnancy 29-03-2015 Via de website gekocht

Via zoekmachine eenvoudig te vinden en bestelling te plaatsen

hadden onjuiste lensdop besteld, kan zeer eenvoudig worden omgeruild, uitstekende service, TOP!

voldoende keuze mogelijkheden

vanwege goede service (hebben artikel omgeruild) een echter aanbeveling

zie eerder commentaar

Tiemen Stuiver 29-03-2015 Via de website gekocht

In grote lijnen was het gemakkelijk zoeken, maar om de details te vinden dat ging wat moeilijker.

Afspraken werden nagekomen

Meer dan voldoende keuze.

Op basis van kwaliteit en service.

Tevredenheid over het aangekochte product. Het altijd jammer dat een goede gebruiksaanwijzing ontbreekt. Op internet kon ik de bijna 300 bladzijden vinden die ik heb afgedrukt om tot een opotoimaal gebruik van de camera te komen.

Jasmeijer 28-03-2015 Via de website gekocht

Even bellen of ik wel het juiste artikel voor ogen heb. Daarna via de website bestellen en betalen. Volgende dag ontvangen.

Snel telefonisch contact.

Heb nog nooit iets niet kunnen vinden.

Meerdere familieleden zijn intussen al klant.

Kan ik niet meer aan toevoegen.

plurix 28-03-2015 Via de website gekocht

ik heb specifiek gezocht en dus geen assorti gezien.

er is netjes geleverd

er is netjes en op tijd geleverd. bevestigingen van opdracht en betaling werden keurig gedaan en ook de T&T was correct.

kalmieke hendrks 28-03-2015 Via de website gekocht

ben niet zo,n goede fotograaf maar dit toestel is goed te bedienen en te begrijpen

via internet gekocht en daags erna was het toestel 10 euro goedkoper gebeld naar fa en het verschil werd gelijk terugbetaald

volop keuze

zeker vanwegen ruime sortering en goede dokumentatie,voor ieder wat wils

ik ben zeer tevreden over het toestel

matthijsvanderleeuw 27-03-2015

Duidelijke site, goede informatie, makkelijk te bestellen

Snel bezorgd zonder problemen

Veel producten beschikbaar

Duidelijke site, goede prijs, goede service

Duidelijke site met betrouwbare service

inevanboerdonk 27-03-2015 Via de website gekocht

Site is heel makkelijk - producten snel vindbaar

Met vragen staan deskundige je (tijdens opening site) meteen te woord via chatten. Zijn ze off line dat kun je je vraag achterlaten en heb je eerst volgende werkdag meteen een duidelijk antwoord

Alles wat ik nodig heb - hebben ze. Dus perfect.

Sinds kort is er ook de service met snelbezorgen (eerstvolgende werkdag om 8:00 uur op TNT post adres) Super - werkt echt. Zelfs toen ik om half 10 'savonds besteld had lag het de volgende dag op service punt naar keuze. Super!

Ik heb al vele artikelen besteld en ben super tevreden enne.. ze zijn niet duurder als een ander. Super tevreden!

Hooisma 27-03-2015

6,8

Soms te commercieel, niet altijd verdiepen in de klant zijn kunde en wensen.

Ruim .. Erg ruim

Vanwege het aanbod zeker, maar qua personeel mocht het vaker wel beter en voornamelijk empatisch.naar de klant.

De afgelopen jaar heb ik persoonlijk voor kapitalen geïnvesteert. Mijn successen bi de grote mode merken als bekend Nederland deden mij te investeren in nieuwe spullen. Toch heb ik niet het idee dat ik samen met cameranu een samenwerking kan aangaan. Het is in mijn ervaring vaak moeilijk en niet mogelijk. Als partner verwacht ik een stuk meedenken om mijn creatieve ideeen tot uiting te brengen. Kortom te commercieel... En voornamelijk geld gedreven. Laatst wilde een verkoper mij Sony aansmeren!! Zonder vragen of enige kennis van zijn klant! Ik kwam voor een lens .. En wist ook welke! Nou ja mijn broek zakte ervan af!

MMJB 27-03-2015

Gewoon chronologisch: makkelijk te vinden, genoeg parkeerruimte, groot assortiment, je kan alles uit proberen terwijl je wacht tot jouw getrokken nummer op het scherm komt, zeer veel verstand van zaken bij het vergelijken van de verschillende camera's, prettige rustige uitleg.

Heel veel en je mag en kan ook alles uitproberen. Dus je weet dan echt wat je koopt. Geen verassingen achteraf.

Zie service en assortiment

Het fijne van cameranu.nl is dat je zowel een webshop als een echte winkel hebt waar je je aanschaf kan doen. Via de webshop oriënteer je je, je googled van te voren ook nog naar review op allerlei ander sites. Voor de zekerheid kan je dan naar de winkel gaan om te zien, voelen en verder uitleg van pro's. Dit alles bij elkaar is een goed concept.

Willem54 27-03-2015

Even zoeken op de website en hopla gevonden wat ik zocht.

Snelle levering voor een goede prijs

Snel gevonden ondanks het enorme assortiment

Overzichtelijke site en een fijne prijs kwaliteit verhouding. goede zoekmachine.

Saar.94 27-03-2015

Niet veel winkels verkopen het merk Pentax! Daardoor ben ik erg blij met aanbod van CameraNU!

Architect12 27-03-2015

Elke keer weer een snelle afhandeling en toezending van de bestelling. Scherpe prijzen, dus ik houd deze webwinkel zeker in gedachten wanneer ik weer iets zoek.

Bart 123 27-03-2015

De bijzonder goede en duidelijk opgezette website zorgt ervoor dat ik vrijwel meteen mijn product heb gevonden.

De snelle en correcte wijze waarop de bestelling is uitgevoerd, laat niets te wensen over.

Het uitgebreide assortiment van CameraNu biedt voor elk wat wils, zelfs bij meer gespecialiseerde apparatuur.

Gezien bovenstaande beoordelingen zal ik CameraNu zeker aanbevelen.

Een oud-werknemer van CameraNu, Ide, heeft dit bedrijf aangeraden. En terecht, vooral de duidelijke, stylistische website draagt hieraan bij!

Gerda Beintema 27-03-2015 Via de website gekocht

Shoppen is altijd heel gemakkelijk. Vandaag besteld is morgen in huis.

Heel erg uitgebreid assortiment.

Hele duidelijke site en vooral niet duur!

Nu tot 2x toe een product gekocht bij deze webshop en héél tevreden met mijn spulletjes! Toppie!

Tafellamppeertje 27-03-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk ingedeeld. Mocht ik desondanks toch iets niet vinden, dan is het met behulp van de klantenservice alsnog snel gevonden.

Tot dusver ben ik altijd snel, eerlijk en professioneel geholpen. Zowel via de mail, als via de telefoon als in de winkel zelf.

Tot dusver heb ik alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was.

Ik zou de winkel absoluut aanraden, ik ben er uitermate tevreden over. De verzendkosten of reistijd heb ik er voor over.

Al met al ben ik erg blij met CameraNu. In de winkel ben ik professioneel geholpen de diverse online bestellingen zijn ook snel en goed afgerond. Als ik vragen had, heeft de klantenservice deze telefonisch goed beantwoord. Het is een stukje rijden voor mij, of je moet de verzendkosten betalen maar gezien de service heb ik dat er absoluut voor over.

G. Mullder 27-03-2015 Via de website gekocht

Site is duidelijk

afspraak wordt punctueel nagekomen

gigantisch groot assortiment

alles klopt

afspraken worden goed nagekomen

Laura_T 27-03-2015

Aan de balie kreeg ik een goed advies over welke lens en ook over mijn keuze wel of niet een nieuwe camera. Deskundig en advies op maat.

In de winkel hebben ze wel wat camera's en accessoires staan, maar niet alles wat op internet staat. Het is niet een winkel om te gaan winkelen vanuit de winkel, omdat ze nog vele andere aanbiedingen hebben die ze niet in de winkel hebben staan. Daarvoor kun je advies en hulp krijgen aan de balie.

bokos 26-03-2015

een duidelijke website maakt een keuze vooraf erg eenvoudig, voor advies over je keuze word je perfect tewoord gestaan.

Indien die er zijn, worden er altijd alternatieven voorgesteld en de voor en/of nadelen uitgelegd.

Ben nog niet op iets gestuit wat ik wilde hebben, maar niet aanwezig was. Of het werd vermeld en besteld voor je.

Ik beveel deze winkel aan ieder van mijn vrienden, kennissen of familie aan en krijg later alleen maar goede reacties terug.

Ben hier al jaren klant en heb er nog geen enkele slechte ervaring gehad. Ben door vele medewerkers geholpen en allen hebben mij naar alle tevredenheid geholpen. Ook bestellen via de website gaat van een lijen dakje. Binnen op de afgesproken tijd. Perfect.

Parel23 26-03-2015

gewoon duidelijk en snel. Fijn om zo te kunnen bestellen en er was een goede, directe afhandeling

snelle en goede levering

ik heb niet rondgekeken op de site, alleen maar een printer besteld die ik via de test van de consumentenbond had uitgekozen. Die bestelling ging prima.

Tineke van Eeuwen 26-03-2015 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit je luie stoel winkelen.

Prima service, eerst gebeld over het objectief, toen besteld via de handige website en een dag later werd het objectief al geleverd.

Heel breed, ook fijn dat je gelijk ziet welke accessoires er bij het bestelde item te verkrijgen zijn, scherlt een hoop zoeken.

Ik zou iedereen aanraden jullie online website te bezoeken. Verder is de prijs kwaliteit helemaal oké!

Zie hierboven

Hilde29 26-03-2015

Heldere online shop.

Snel, alles verliep zoals beloofd.

Ruim en aansluitend bij mijn behoeften.

Geen aanmerkingen, prima online shop.

Fijne winkel. Goede prijs, prima afhandeling. Snelle levering.

j. chrispijn 26-03-2015

De persoon aan de telefoon was zeer gehaast (mogelijk om het bestelde nog verzonden te krijgen)En vroeg mij wat voor kleur inkt extra geleverd moest worden waardoor ik in de haast de verkeerde (mangenta)ontving dit moest Cyan zijn. Bij ontvangst ben ik hier niet meer op terug gekomen. Jammer !!!!

Doorgaans heb ik geen klachten en ben goed tevreden. Op mijn aanwijzing heeft de kleindochter van vrienden ,na het afstuderen kunst academie, een zeer goede spiegelreflex bij Uw bedrijf mogen kopen .

Het contact loopt vlot en de verzending was snel.

Cornelia1949 26-03-2015

Duidelijke website; snel te vinden. Veel informatie en specificaties.
Winkel in Urk heel goed bereikbaar.

Voorafgaand aan winkelbezoek telefonisch geraadpleegd. Goede voorlichting en advies.
In de winkel snel en adequaat geholpen

Ruime voorraad; overzichtelijke winkel
Snel geholpen; goed voorgelicht over product.

Aanrader

Melle D 26-03-2015

Side is er overzichtelijk en het bestellen van een product gaat dus ook erg eenvoudig. Even als de betaling mogelijkheden.

s' Avond om 20.30 uur besteld en de volgende dag voor 13.00 uur afgeleverd. Is dit snel of is dit snel. Toppie

Bijna alles waarna ik opzoek was kon ik vinden

Ruime keuze, scherpe prijzen, goede service en vlotte levering!

Zoals de beoordeling op aspecten vind ik jullie side en service als levering uitstekend. Even als het assortiment van jullie.

TeHo4 26-03-2015

Via de chat-functie in de avonduren een vraag gesteld. Meteen antwoord gekregen! Product daarna direct besteld en de volgende ochtend had ik het al in huis. Geweldig! Enig minpuntje: de verzendkosten. Die zijn pas gratis bij een bestelling vanaf 100 euro.

PollyJr 26-03-2015

Het was even lastig om door te krijgen hoe je hem weer opbergt. Youtube is een handig hulpmiddel

Op tijd en zoals ik wilde op een andere aflevermoment. TOP!

Gewoon goed! Dit was mijn eerste bestelling vandaar de 8.

Uitstekende service

Geen minpunten, tot een volgende keer!

j.gras 26-03-2015

Duidelijke website producten zijn gemakkelijk te vinden

De service is erg goed je wordt meteen geholpen en je eventuele probleem wordt opgelost.
Ik spreek uit ervaring

Groot assortiment van de meeste merken,zeer divers van workshops tot camera's

De winkel op zich is al een belevenis,maar het belangrijkste vindt ik het deskundige advies.

Ik kon niet beslissen tussen een Canon 7D markII of een Canon5D mkIII mocht beide camera's proberen en kreeg daar bij alle voor en nadelen te horen. met dank aan het personeel,het is de Canon mkIII geworden. Conclusie van mijn beoordeling: na deskundige hulp ga je met een goed gevoel de winkel weer uit.

H.Theeuwen 26-03-2015 Via de website gekocht

Snelle duidelijke levering; duidelijke en uitgebreide info op website. Product goed geleverd en beantwoord verwachtingen. Klasse!

Eric van W8 25-03-2015

Eenvoudig zoeken door de filters die je kunt aanklikken, snel bij hetgeen je naar op zoek bent.

Je wordt continue op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en je kunt zelfs aangeven (Binnen een tijdsbestek van 2 uur) wanneer je wilt dat het geleverd wordt!

Ruime keuze en ook snel leverbaar doordat alles op voorraad staat.

Als je hier koopt voel je je nog ouderwets als klant = koning behandeld.

Het gehele proces is boven verwachting verlopen. We kopen wel vaker online maar niets was zo klantgericht als het kopen bij deze site. Met name de aflevertijden en de keuze daarin zijn echt super omdat wij beiden werken.

Richard Roeloffs 25-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

product van te voren uitgezocht op de overzichtelijke website. Ruim assortiment verschillende oplossingen!

Zeer uitgebreide oplossingen, enorm assortiment, als het hier niet is, is het volgens mij niet te krijgen!

Absolute aanrader, voor zowel webshop als fysieke shop!!

Fijne winkel, geweldige website en zeer vakkundig, meedenkend en innovatief personeel! Voor mij geen andere meer!!

Jimmy86 25-03-2015

De site is zeer overzichtelijk, met hele goede beschrijvingen over de vele producten! Klikken, invullen en bestellen!

Pakketje was de volgende dag al in huis! Snelle service dus. Daarnaast was er ook nog een keuze van levering, met datum en tijdstip (gratis)!

Zeer ruim assortiment, heeft echt alles wat met camera's te maken heeft en meer!

Topzaak, topservice, snelle levering.

Teun Veldman 25-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zowel op de website als in de winkel is de keus overweldigend. Op de eerste verdieping staan veel verschillende statiefsystemen en allerlei spullen om een perfecte belichting te realiseren.

Er wordt echt tijd voor je vrijgemaakt. Toen ik met een specialistisch vraag kwam, werd er zeer vakkundig op gereageerd en loste men kleine problemen ter plekke op

Je kunt het niet zo gek bedenken of CameraNu heeft het in huis, of ziet kans er snel aan te komen. Of het nu gaat om drones, microfoons om vogelgeluiden op te nemen, infrarood fotovallen die dieren zelf een foto laten nemen, het is er allemaal.

Vanaf de oprichting ( 10 j geleden )ben ik klant bij deze winkel. Ik heb het bedrijf zien groeien naar wat het nu is. Eén ding valt op: vanaf het begin waren de verkopers en medewerkers gedreven vakmensen en dat is niet in de loop der jaren veranderd.

Tja, waar moet ik beginnen? Het assortiment is meer dan uitstekend. Het bedrijf speelt efficiënt in op nieuwe trends. Door middel van workshops en wedstrijden weet men klanten aan te trekken en te binden. Bij de belangrijkste foto-evenementen in Nederland is CameraNu present. De vakkennis wordt door de gevorderde verkopers op zeer plezierige wijze overgebracht op de jongere garde. Sterk punt is, dat een verkoper zich niet schaamt advies te vragen bij een ander. Daardoor is het team van CameraNu zo sterk.

Oeilrianov 25-03-2015

Alles op de site is gemakkelijk te vinden en duidelijk omschreven

sipked58 25-03-2015

Keurig onderhouden website en makkelijk surfen

Een belevenis in de winkel,waar de tijd voor je wordt genomen

Zeer uitgebreid assortiment,als je het hier niet kunt vinden wat je zoekt,dan weet ik het niet meer

Betrouwbaar,kundig personeel,uitgebreid assortiment,snelle levering en uitstekende service.Een eldorado voor de echte liefhebber

5246 25-03-2015

Ik heb eerst telefonisch geinformeerd of het artikel wat ik op het oog had op voorraad was voor dat ik naar de winkel zou rijden. De verkoper gaf mij aan om teleurstelling te voorkomen zonder verdere verplichtingen om het betreffende artikel te reserveren.

het assortiment voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Zelfs zo veel dat ik in de winkel ging twijfelen of ik mijn keuze niet voor een andere camera zou maken. Na advies te hebben gevraagd heeft de verkoper mij het advies gegeven om de camera van mijn eerste keuzs te nemen en niet de duurdere die ik in de winkel heb gezien.

De verkopers hebben dusdanig kennis van zaken dat zij na invertarisatie exact weten welk product het beste voor de klant geschikt is zonder naar de prijs van een vergelijkbaar product te kijken die duurder is.

Wanneer iemend iets nodig heeft uit het assortiment wat bij camera nu te koop is zal ik ze zeker adviseren om hier naar toe te gaan omdat zij concurerend met de prijs zijn en verstand van zaken hebben en er niet op uit zijn om zoveel mogelijk geld uit je knip te halen maar een eerlijk en oprecht advies te geven.

GSchipper 25-03-2015

Heldere omschrijving, makkelijk te navigeren website

Mails met informatie over bestelling en verzending ontvangen.

Makkelijk besteld, snel verzonden. Goed verpakt (telescoop, dus belangrijk). Wel had er een breekbaar sticker op gemogen wat ons betreft (in verband met breekbare delen). Maar de bezorger heeft het keurig afgeleverd op kantoor. Prijs en kwaliteit prima!!

Marja Broersma 25-03-2015 Via de website gekocht

Navigeren gaat makkelijk. Wellicht handig om wat meer te kunnen filteren (bv op gewicht van de camera, ISO-waarden). Bestelproces en betaalwijze zijn prima en makkelijk te doorlopen.

Zeer goede service. Snel geleverd en binnen het tijdsvak waarin beloofd. Via de mail goed op de hoogte gehouden van de verzendwijze.

Prima in orde, ook aan accessoires die je erbij kan bestellen.

Duidelijk bestelproces en goede levering.

Dirk Nieuwstraten 24-03-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk

Snel en correct

uitgebreid

Zie vorige antwoorden

RamonNijhuis 24-03-2015

Lex1973 24-03-2015

Super duidelijke website met veel keuze

Prima service gekregen, pluim voor Richard!

Duidelijk en Compleet

Na een produkt van Peak Desgin te hebben binnengekregen bleek deze helaas defect, DOA aangevraagd en kreeg direct de mail binnen hoe deze terug te sturen, eerst balen want ja dan moet zelf je retour kosten betalen, maar goed toch gedaan, volgende dag kreeg ik netjes een mail met een Label erin om mijn DOA retour te sturen, na 1 mailtje en te hebben uitgelegd hoe of wat kreeg ik netjes de kosten welke ik had betaald teruggestort.Direct een ander product uitgekozen , omdat de uitvoering welke ik had besteld helaas even niet op voorraad was en de klantenservice mij super heeft geholpen, mijn dank nogmaals,en de volgende dag stond mijn nieuwe bestelling met extra's wat ik had aangekocht weer thuis.Oftewel een dikke 10 voor CameraNU

S1v1 24-03-2015

Voor een spoedklus had ik een vrij specifiek onderdeel nodig (kabel). Ik was aangenaam verrast dat CameraNU deze kabel verkocht en vrij snel aan kon leveren, wat er voor zorgde dat ik met een gerust hart op pad kon gaan om de klus te klaren. Topservice

pethoek 24-03-2015

Duidelijke website. Gemakkelijke betaling.

Geduldige en deskundige adviseur. Telefonisch goed bereikbaar. Zeer snelle levering.

Concurrerende prijzen. Uitgebreid assortiment.

Uitgebreid assortiment, concurrerende prijzen:
Goede redenen voor aanbeveling.

Prettig aanvoelende deskundigheid. Geen vervelende verkooppraatjes. Uitgebreid assortiment, waardoor je tijdig op ideeën komt de nodige accessoires aan te schaffen. Dat scheelt verzendkosten. Zeer snelle levering.

Tervreden 24-03-2015

ebsite overzichtlijk, bestel procedure makkelijk

Mijn bestelling was erg snel binnen en ik kon het pakket volgen

CameraNu heeft alles wat ik nodig heb

Nooit problemen gehad

Een webwinkel dat je kan vertrouwen. Ik heb meerdere keer iets bij hun besteeld en heb nooit problemen gehad...en ze zijn goedkoop!

DJ Visser 24-03-2015

Alles zat erbij.