Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jord 09-04-2019

Ik kan hier altijd terecht voor mijn camera gear. Ik slaag hier altijd. Daarnaast vind ik het een mooie en overzichtelijke website.

Herman 09-04-2019

goed advies door een deskundige medewerker, snelle levering, concurrerende prijs.

Dubbelaar 09-04-2019

Verschillende film producten gekocht bij CameraNu. Onder andere een Sony A7 III, een Sennheiser audio set, een Zeiss batis lens, en een camera tas. Al deze producten liggen super goed in de tas en werken goed. Bij vragen of problemen contact gehad met Camera Nu en gelijk vriendelijk geholpen. Super service dus!

Rob 09-04-2019

Ik koop vrijwel al mijn ( nikon) camera apparatuur bij CameraNu omdat:
Altijd volgende dag levering
Goed advies ook via chat service
Verzekering op dure cameras/ lenzen
Prijsniveau ok t.o.v. Nederlandse shops
Garantie vaak 5 jaar
Gratis XQD kaart bij Nikon Z

Lean 08-04-2019

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. De keuze is reuze en de levering rap. Dankjulliewel top

C. van Wolfswinkel 08-04-2019

De site is overzichtelijk en je kan heek veel informatie en reviews vinden over het product wat heel fijn is. Dat zorgde er bij mij voor dat ik genoeg wist over het product wat ik aan wilde schaffen. De levertijd ook top. Nog geen 24 uur later had ik mijn product in huis.

Luc 08-04-2019

cameranu.nl heeft een uitgebreid aanbod aan scherpe prijzen.
Ik had wat kleinmateriaal nodig (oa een extra flits en statief). Afhandeling van bestelling en opties voor betaling en levering zijn ook divers zodat ik makkelijk kon kiezen wat mij het beste uit kwam.
Mijn pakket was degelijk verpakt.
Helemaal zoals we het graag hebben!

Poel 08-04-2019

Hallo Over garantie gesproken,Ik heb 23 maart gebeld naar Cameranu.nl over een update probleem met mijn Drone DJI Phantom 4 pro 2 jaar oud (update vast gelopen kon er niets meer mee) zeer prettig te woord gestaan kon komen. Echter zo eenvoudig was het niet ze konden het niet goed krijgen en er werd me verteld sorry we moeten hem opsturen en duurt ongeveer 4 weken. Ik weer naar huis (118 km) Echter wat schetst mijn verbazing Zaterdag middag 4 uur wordt ik gebeld de heren hadden de nieuwe Software update toch voor elkaar gekregen en Maandag zouden ze de monteur er nog even naar laten kijken en als alles in orde was zouden ze hem opsturen of ik kon hem ook ophalen wat ik dan ook gedaan heb. Wat schetst mijn verbazing kosten €00,00 supper dat is service.

Robin de Goede 08-04-2019

Al ruim 10 jaar klant naar alle tevredenheid, snelle levering, goede voorraad, kundig personeel en prima after sales!

Peter 08-04-2019

Cameranu is makkelijk te bereiken en heeft voldoende parkeergelegenheid. De workshop die ik heb gevolgd was interessant en had een fijne sfeer. Vragen kon je onbeperkt stellen en naar mijn mening kreeg je een eerlijk beeld van de workshopleider. Wat ik jammer vond is dat er 1 model op zo’n grote groep was. Als de groep was opgesplitst in kleinere groepen en deze in een roulatiesysteem zaten, dan had iedereen evenveel kans gehad op het professiole model. Desalniettemin een leerzame ervaring, waarbij het materiaal dik in orde was, de locatie dik in orde en ook de gastvrijheid van Cameranu alsook van de workshopleider helemaal top waren. Zeker aan te bevelen en voor mij voor herhaling vatbaar.

Ted 08-04-2019

Super snelle levering als het op voorraad is. En snel op voorraad dus een dik cijfer voor camera.nu

Ad 08-04-2019

Prima en vlotte levering zonder gedoe!
Goede werkzame site lekker duidelijk, ga zo door, Gr Ad.

Dennis 08-04-2019

Overzichtelijke webshop met een groot assortiment, voor zowel de beginnende fotograaf en de professional.
De snelle levertijd is ook zeker een pluspunt.

Flopsie 08-04-2019

Goede prijs, goede producten, uitstekende service via de telefoon en snelle levering. Veel internet winkels kunnen hier nog een hoop van leren. Ga zo door cameranu.nl!

Theo 08-04-2019

Bellen, bestellen en, de bel gaat, pakje daar en fotograferen maar...met de NIKON D5300.
Ook als je iets wilt weten, je belt nooit voor niets.

Henrieke van Assen 08-04-2019

Snelle service en goede hulp vanuit de helpdesk toen ik mijn stoptegoed (waardebon) code niet kon invullen.

Erjen 08-04-2019

Goede prijzen, goede service (ik had wat aankoopadvies nodig en kreeg zowel via mail als telefoon snelle respons). Zelfde-dag-levering kan handige uitkomst zijn, kost niet veel extra.

Willy 08-04-2019

Super service, vragen worden prompt en correct beantwoord. Doen wat ze beloven, vandaag besteld morgen geleverd. Correcte en concurrentiële prijssetting met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

HeelHollandKijkt 08-04-2019

Na een aantal jaren was het tijd m'n camera te laten reinigen en zag op de website dat je daar op kon wachten maar dat het verstandig was even van te voren te bellen. Ondanks dat het zaterdag was geen probleem en de 10 minuutjes wachten met een kopje koffie is daar geen straf zo'n mooie winkel is het.

Maurice 07-04-2019

Ik heb de SD kaarten in de aanbieding gekocht samen met een mooie bewaar case.
Keruige prijs en super snel bezorgd.

Ingrid Schipper 07-04-2019

In de winkel op Urk zelf geweest. Een vriendelijke medewerker adviseerde en demonstreerde een statief op een duidelijk en zeker niet opdringerige manier. Hij begreep precies wat ik zocht.

koning 07-04-2019

Prima webshop en winkel. Grote keuze aan goede apparatuur en zeer goede begeleiding bij het maken van een keuze. Als men in de webshop geen keuze kan maken is er altijd de mogelijkheid om de betreffende artikelen in een van de drie winkels te bekijken en dan te kiezen. levering supersnel en correct. Ook bij eventuele retour zending geen probleem. Regelmatig zeer goede aanbiedingen. Kortom een dikke 10.

Y 06-04-2019

cameranu.nl is fysieke winkel en een webshop. Heeft een ruim assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. De medewerkers zijn goed opgeleid en weten waar ze over praten.
Via cameranu.nl heb ik een Nikon camera gekocht in het verleden en het laatst een accu voor mijn dji mavic pro 2 drone. Wanneer de artikelen in voorraad zijn worden ze netjes de volgende dag geleverd.
Ook super dat er geen verzend kosten worden gerekend.

De keuze om via cameranu.nl een bestelling te plaatsen is voornamelijk dat er een fysieke winkel aanwezig is. Dus mocht er problemen zijn of andere vragen kan je tenminste fysiek met iemand over hebben ipv aan de te telefoon met antwoord bandje

Hylke 06-04-2019

Cameranu.nl had als enige het product op voorraad en het product kon meteen de volgende dag al worden opgehaald, goede en snelle service.

Gerard 05-04-2019

Dit bedrijf is niets, maar dan ook niets teveel om het de klant naar zijn zin te maken. In 1 woord GEWELDIG.

Margot 05-04-2019

Je wordt gewoon echt super goed geholpen en super snel ook. Ik ben echt van van de chat functie, binnen een minuut iedere keer een perfect antwoord. Ik heb niet veel verstand van alles wat hierbij komt kijken qua fotografie, maar heb wel verstand van perfecte service! En dat krijg je zeker weten bij Cameranu.nl! LOVE IT

Sim 05-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. Fijn dat er ook een winkel is waar je terecht kan. Mijn bestelling werd keurig binnen de afgesproken termijn geleverd en alles was prima in orde.

steijko@kpnplanet.nl 05-04-2019

Goede winkel en idd voor 23.59 besteld en de volgende dag thuis. Prettig om zo wat je nodig heb te bestellen

T. Donkervoort 05-04-2019

Zeer nette en opgeruimde winkel met enorm goed personeel die alle tijd voor je nemen en adviseren.

Azcona 04-04-2019

Altijd geweldige service! Je krijgt heel snel en persoonlijk reactie, ook buiten gewone werktijden. Ook met de deskundigheid is niets mis. Als professional is het ontzettend belangrijk om te kunnen bouwen op een leverancier en echt het gevoel te krijgen dat het een partner naast je bedrijf!

Robert Szyszynski 04-04-2019

I get here everything what I need to keep my passion on good level. Every next order is closer to my final destination.

JLoFoto 04-04-2019

Camera en lens gekocht op de beurs in Nijkerk, lens bleek niet aanwezig maar er werd achter de schermen hard gewerkt om de lens per koerier alsnog in Nijkerk te krijgen.
Super, zo kon ik dezelfde dag nog gaan genieten.
Goed geregeld, die extra stap onderscheid Cameranu van een hoop anderen. Bedankt nogmaals

ms 04-04-2019

Deze webshop gekozen omdat ie aanbevolen werd en omdat ie het goedkoopst was en alles overzichtelijk is. Goede prijs-kwaliteit verhouding en super levering! Ik zou zeker vaker kopen

T. Den Boon 04-04-2019

Vooraf contact vanwege vragen over product. Snel en adequaat behandeld. Aankoop gedaan op donderdagavond, vrijdagmiddag bezorgd.

Chris 04-04-2019

Voor de 1e keer gekozen voor een lens bij Camernu.nl, de lens was snel geleverd en in prima staat, en goed beschermd in de verpakking!

Ga hier zeker nog eens bestellen

Bron 04-04-2019

Om jullie een heel verhaal te besparen, som ik het op:
- Groot assortiment
- Fysieke winkels waar de camera's/accessoires geprobeerd kan/mag worden
- Goede snelle service
- Snelle reacties op vragen via de mail
- Retourneren geen probleem (mits in goede staat)

Al deze hiervoor genoemde punten heb ik zojuist allemaal ervaren bij een online-bestelling.
Om deze reden zou ik deze winkel aan iedereen aanbevelen vanwege de snelle top service.

peter cuyper 04-04-2019

goeie shop , duidelijke omschijving , en vlotte levering , nette prijs , overzichtelijk site , aanrader

Marlies 04-04-2019

Snel geleverd.
Goede prijs.
Mooie camera tas.
Ik ben er super blij mee,van nu af aan ga ik op pad met m'n mooie tas.

r de boer 04-04-2019

Snelle en duidelijke levering. Ik heb al vaker besteld bij cameranu en dat ging altijd prima.

Vledder 04-04-2019

De accu voor de fotocamera was bij Camera.nu goedkoper dan dezelfde accu bij andere aanbieders.

En bij de accu zat teven een plastic opberghoesje.

Liesbeth Heemskerk 04-04-2019

Ik ben beginnend amateurfotograaf en cameranu is een overzichtelijke website. Naast artikelen kun je veel informatie vinden over verschillende camera's, lenzen en merken zodat je kan uitzoeken welke camera, lens of merk het beste bij je past.
Ook hebben ze veel informatie over het fotograferen zodat je veel kan leren.
De service is ook prima als je producten terug wil sturen.

Gilbert Obadia 04-04-2019

De bestelling was op tijd en netjes afgehandeld prima
Zeer tevreden een klant die zeker weer wat besteld .

Willem B 04-04-2019

Heldere website, goede uitleg door medewerker met kennis van zaken en levering volgens afspraak.

frankie 04-04-2019

Normaal geef ik cameranu.nl een hoger cijfer, want ik ben meestal zeer tevreden over hun. Deze keer bestelde ik echter een Cotton Carrier holster waarvan de bevestigings hub van maat/afmeting is veranderd, zodat al mijn andere (dure) Cotton Carrier hubs niet meer passen.

Dit had wel vermeld mogen worden, daar het een compleet systeem is. Cameranu.nl zou contact opnemen met de fabrikant, maar ik hoor nog niets over een oplossing.

Niet geheel hun schuld, maar wel hun verantwoording als verkopende partij.

Henk Dikkema 03-04-2019

Eindelijk een winkel waar je ook over andere dingen kunt praten dan camera's. 'Persoonlijk contact' heet dat. Voor een noordeling als ik is dat belangrijk, omdat dat gevoel bepaalt of de koop door gaat. De koop ging door en ik weet zeker, dat ik bij eventuele klachten ook bij dit bedrijf terecht kan.

Rense 03-04-2019

Cameranu.nl blinkt, zoals ik ook al eerder ervaren heb, uit in snelle levering, duidelijke communicatie en een (soms wat overweldigend) groot aanbod. De klantenservice is vriendelijk, en als er zaken niet in orde zijn staan ze altijd gereed om een passende oplossing te bieden. Ik weet meestal ongeveer wat ik wil hebben, en dan is de keuze op de site bijzonder gemakkelijk.

Bert 03-04-2019

Keuzemenu zeer duidelijk. Zeer snelle levering en betrouwbaar. Product voldoet aan de vereisten.

fred 03-04-2019

ik had een trigger voor mijn studioflitser besteld en af laten leveren bij camera nu in eindhoven deze bleek niet goede te zijn.
deze is terug gestuurd en binnen een paar dagen mijn geld terug gestort op mijn bankrekening .
vlotte levering en goede afhandeling van mijn bestelling

Jitty Leyen 03-04-2019

Altijd zeer tevreden nu ook weer 2 sd kaarten besteld en de volgende dag in huis daar kies ik voor Camera nu .nl ik ben tevreden en mijn camera ook bedankt

Erik 03-04-2019

Betrouwbaar, experts in foto en film. Zonder zorgen shoppen. Al eens een artikel terug gestuurd ter reparatie, perfect afgehandeld. Tweede hands artikel gekocht, in perfecte staat ontvangen. Misschien niet altijd de goedkoopste maar je weet gewoon dat je goed zit. Inderdaad altijd de volgende dag in huis, als het niet zo is zal het niet cameranu liggen.