Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

E. van Hout 12-04-2020

Ik vind cameranu een hele fijne webshop met duidelijke beschrijvingen, ik heb hier mijn canon eos 250d besteld en was volgende dag al binnen zoals beloofd.
Bij cameranu werd ook nog eens 3 jaar extra garantie gegeven wat ik verder nergens zag.
Super, ga zo door cameranu.

Connie 12-04-2020

Onlangs de eerste aankopen gedaan bij CameraNu.
Het reserveren van een Olympus lens was telefonische zo geregeld, zelf zonder aanbetaling.
Na een paar weken ontving ik de mail dat hij binnen was en na betaling was hij de volgende dag in huis. Tussentijds had ik nog wat vragen, daar het weekend was heb ik dat via een chat gesprek gedaan.
Dit verliep snel en alle vragen werden vlot opgelost.
Ook ontving ik later een verslag van de chat via email, super service.
Ik ben dan ook heel te vrede over de communicatie en service in zijn algemeen.
Ook de prijzen zijn scherp tot zeer scherp als je gaat vergelijke met andere aanbieders.
En alle zendingen worden aangetekend verstuurd, iets wat ik ook zeer prettig vind.

Richard George 12-04-2020

Prompt service & delivery by post & good value for money - The only problem I had was I made an error in ordering and ordered A4 size photo paper instead of what I wanted: 10x15cms. Ultimately no problem and cheaper since I could cut 3 photos 10x15cms from each A4 sheet, at a cost of about €0.077 per photo instead of €0.099 per photo @ 10x15cms original size! However, too much work so I would not recommend doing this!

Calvin 12-04-2020

Inmiddels al 2 objectieven aangeschaft bij CAMERA NU. Één keer fysiek in de winkel en één keer online. Over beide keren ben ik zeer tevreden.

In deze tijden van de COVID-19 situatie werden in de winkel de juiste maatregelen genomen, en hielden de medewerkers gepaste afstand. Los van die situatie kreeg ik duidelijk advies wat mij zeker heeft geholpen bij mijn aankoop.

De online aankoop was zelfs nog beter. Ik wist deze keer wat ik moest hebben, dus kon dat ook gewoon online bestellen. Ik had mijn bestelling geplaatst op zondagavond 23:06. Nog geen 24 uur later (maandagavond rond 21:00) was mijn bestelling al binnen!! Duidelijke website, de bevestigingmails e.d. zijn duidelijk en over het algemeen dus heel erg tevreden. Daarom dikke 10!

Floor 12-04-2020

Op een zondagavond een camera besteld bij cameranu.
Berichtgeving via email netjes. Levermoment gesteld op maandag de volgende dag.
Maandagochtend bevestiging van de bezorgdienst (trackr). Maandag avond keurig geleverd volgens aangegeven bezorgmoment.

Camera netjes geleverd, goed verpakt.
Weinig op aan te merken, Uitbereiding van mijn uitrusting gaat tzt weer bij cameranu besteld worden.

Kristel 12-04-2020

Snelle service.
Ik heb mijn pakket de dag na mijn bestelling reeds ontvangen.
Op de site is het handig om te filteren of te vergelijken

Dirk 12-04-2020

Ik heb laatst een nieuwe GoPro Hero 7 Black besteld en kreeg netjes de volgende dag mijn pakketje thuis. Helaas zat daar een 2e hands + incomplete GoPro in, gopromario las ik op de wifi.

Na een belletje vertelde de medewerker dat ik de camera nooit zo had mogen ontvangen, hij had eerst gereset moeten worden. Hier uit maak ik op dat ze wel vaker 2e hands camera's opsturen, dus besloot ik die van mij om te ruilen in een filiaal, zodat ik in ieder geval kon zien dat de verpakking geseald was.

Na het omruilen in de winkel kreeg ik een mailtje dat ze het serienummer verkeerd hadden genoteerd en dat dit belangrijk zou zijn voor mijn garantie. Ik moest sowieso terug naar de winkel, want deze keer was de accu kapot. In de winkel vertelde de medewerker dat die verkeerde seriecode alleen belangrijk was voor de winkelvoorraad. Waaruit ik opmaak dat het mailtje over mijn garantie ook niet helemaal de waarheid was.

Dus in principe een 1, maar 1 puntje erbij omdat het pakketje snel binnen was en 1 omdat de andere medewerker in de winkel wel zijn excuses aangeboden had.

Normaal ben ik niet zo van de reviews schrijven, maar ik kreeg zojuist een mail van ze met de vraag of ik dit kon doen, dus vooruit. Misschien win ik wel 100 euro bij ze, plus misschien 250 euro van kieskeurig. Kan ik precies een nieuwe GoPro van kopen, haha!

Fam. Van Veldhuijzen 11-04-2020

Oogstukje van mijn camera verloren en zonder fotografeert echt niet. Besteld en de volgende dag in huis

J.de Jong 11-04-2020

Levert altijd snel en goed. Nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Mijn nummer 1 leverancier voor fotografie.

Robbie 11-04-2020

Artikel was goed geprijsd en snel geleverd. En niet onbelangrijk maakt de verwachting waar.

Hugo 11-04-2020

Fijne winkel, aardige mensen, goeie service! Aangezien er vertraging was met het objectief wat ik wilde hebben kreeg ik een ander objectief mee wat ik een paar dagen later kon omruilen.

Jan Dirk Pruimboom 11-04-2020

makkelijke bestelling en nette terugkoppeling van de status van de bestelling.
En een aantrekkelijke prijs.

L Buurman 11-04-2020

Snelle verzending, beste deals en duidelijkste website van allemaal, met uitgebreide informatie en een goeie productvergelijker.

Klaas 11-04-2020

Duidelijke informatie, goede bereikbaarheid voor vragen. Deskundige medewerkers. Veel informatie en inspiratie op de site.

Rene 10-04-2020

Snelle levering ook als ze het zelf niet op voorraad hebben. Redelijk makkelijk zoeken met de zoekmachine van de site en natuurlijk een prima prijs.

Boudewijn 10-04-2020

Eerdere ervaringen waren positief, hier was een tweedehands Nikon camera te koop met wat bijbehorende spullen. Bestellen, bezorgen en een winkelbezoek liepen allemaal vlot en prettig. Ik was onder de indruk van de anti-corona maatregelen.

Robert 10-04-2020

Ik had nog geen ervaring met cameranu, maar de site zag er professioneel uit met goede omschrijvingen, ruime keuze en redelijke prijzen. Daar kan ik inmiddels als ervaring aan toevoegen dat de levering snel en accuraat is. Wat ik met name waardeer is het persoonlijke contact. Toen bleek dat de levering van een paar artikelen iets langer zou duren, ontving ik een persoonlijke mail met het voorstel om de wel op voorraad zijnde producten alvast te versturen. Daaruit blijkt dat men in staat is om vanuit het perspectief van de klant te denken. Menig andere webshop stuurt hooguit een automatisch gegenereerd bericht dat het langer duurt en doet verder niets tenzij je als klant in actie komt. Bij camera.nu voel ik me een gewaardeerde klant; daardoor weet ik inmiddels bij welke winkel ik ook mijn toekomstige inkopen zal doen.

Harry 10-04-2020

Goede overzichtelijke shop. Snelle levering. Zeer mooie verrekijker zeer goed zicht, en ook de sterkte van 20x50 is optimaal.

Martine 10-04-2020

Fijne overzichtelijke webwinkel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering, netjes verpakt. Al jaren klant.

Michel Agterberg Video Producties 10-04-2020

Ik heb gebeld over de levering en ik had snel contact en werd vlot geholpen. De levering was binnen een dag. Prima zaak.

Paul 10-04-2020

Kreeg de tip via een vriend om hier te bestellen. Overzichtelijk, makkelijk bestellen en snelle levering (zelfs ten tijde van Corona).

Mike 10-04-2020

Vriendelijke en deskundige klantenservice. En ze doen wat ze beloven, voor 12 uur besteld morgen in huis. Ik had om 23:45 besteld en de volgende dag op zaterdag lag het pakketje voor de deur.

Astrid 10-04-2020

Mooie collectie, topkwaliteit en goede service!
Dat de levering wat vertraagt door drukte bij Post NL is iets om bij bestellen tekening mee te houden, maar kunnen men niks aan doen!

Jacques Commandeur 10-04-2020

Ik heb op 2 maart 2020 bij cameranu de EPSON WorkForce WF-7720 besteld, die de volgende dag keurig op de afgesproken tijd bij mij thuis is afgeleverd. Het uitpakken en installeren is probleemloos verlopen dankzij de duidelijke handleiding bij de printer. Ik heb nu een kleine week de tijd gehad om er prints mee te maken, en ik ben zeer tevreden over deze printer! Een pre van deze printer voor mij is dat hij tot op A3 formaat kan printen, scannen en kopieren.

Suurt 10-04-2020

Camera.nu geeft een helder overzicht van wat ze aanbieden, zodat je een juiste keuze kunt maken. Daarnaast hebben ze een goede prijs/waarde verhouding.

Vincent Vanelderen 10-04-2020

Supersnelle levering en meteen hulp als je deze vraagt.
Beter kan het niet!

Colson 09-04-2020

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, vanaf de bestelling tot aan de levering van het bestelde product. Ook de informatie wanneer de levering zou plaatsvinden was uitstekend.

Henk-Jan 09-04-2020

Ik kwam voor een product, maar dat bleek niet te passen bij mijn camera. Dat werd, voor dat ik het kocht eerst nagevraagd, wat mij weer een omruilactie bespaarde. Proactief meedenken dus.

Peter 09-04-2020

Prima website, goeie communicatie. En fijn: mails worden gelezen & netjes beantwoord ;-)
Dank.

Fotolijst Denver 09-04-2020

Was op zoek naar een digitale fotolijst i.v.m.de corona voor mijn zoon en mij .Voor mijn zoon verstuurd bleek voor mij uitverkocht. Telefonische van een ander typenummer gevonden, goed en vriendelijk geholpen. We zijn er beide erg blij mee,zie nu mijn kinderen en kleinkinderen voorbij komen in deze moeilijke tijd.

Miriam 09-04-2020

Vind deze shop super 🙌 Je kunt ze zelfs een app sturen met al je vragen en daar krijg je dan ook meteen antwoord op. Zeer behulpzaam en vriendelijk en je 📸 mooie, nieuwe spulletjes snel geleverd ! Goede prijzen en mooie aanbiedingen.
Deze winkel is zeker een aanrader ! 👍

Luc Elaut 09-04-2020

Het product(de wielen)was in voorraad en werd snel geleverd,deze waren de juiste maat en heb ze direct geïnstalleerd
Het was even zoeken voor ze in de juiste positie stonden,maar werkt het perfect en is mijn statief zonder moeite verplaatsbaar
Prijs/kwaliteit perfect en ik ga er nog bestellen

Sebastiaan 09-04-2020

Whooo zij leveren wat zij beloven want nadat ik in de avond een bestelling had gedaan, ontving ik de volgende dag thuis al de spullen zodat ik direct aan de slag kon. Echt Super !!! ! Hun helpdesk is goed en snel bereikbaar en denkt ook mee . Zeker een aanrader

Bob 09-04-2020

Duidelijke website, goede informatie over de producten en uitstekende service via de online chat functie.
Supersnelle levering van bestelde producten.

Eline 09-04-2020

Camera.nu heeft een hele duidelijke website waar alle specificaties over het product overzichtelijk vermeld staan. Daarnaast hadden ze een hele snelle levering. Top service!

Ad 09-04-2020

Mooie 8 x 42 vortex kijker gekocht, bevalt prima helder beeld. Niet zwaar met handige draagtas.
In een dag geleverd, top, ben dr blij mee.

Joheuvel 09-04-2020

Duidelijke informatie over product, het beloop van de bestelling en de snelheid van bestelling

Menno 08-04-2020

De afgelopen weken meerdere bestellingen gedaan bij Cameranu.nl en elke keer zeer goed geholpen. Ook telefonisch zeer goed te woord gestaan. Goede en vriendelijke service en snelle levering (binnen 24-uur) Aanrader.

Sander 08-04-2020

Snelle verzending. Uitstekende communicatie. Een professionele webwinkel en uiterst betrouwbaar.

Dan 08-04-2020

Snelle, duidelijke communicatie en groot assortiment. Veel artikelen op voorraad die elders niet leverbaar of veel duurder zijn. Ik koop al mijn kabels van ACT hier.

jin 08-04-2020

Ik was naarstig op zoek naar een kennelijk lastig leverbare teleconverter (Fuji TCL-X100II). Vrijwel nergens direkt leverbaar voor een scherpe prijs maar wel bij Cameranu.nl. Het bestellen en de levering van fotoapparatuur gaat bij Cameranu gegarandeerd vlot en trefzeker. Een topadres dus waarin ik nog nooit teleurgesteld ben.

Ad Killian 08-04-2020

Het was de eerste keer dat zaken werden gedaan met Cameranu.nl en dat ging goed. Er wordt geleverd en gedaan wat wordt beloofd.

Jaap 08-04-2020

's middags besteld en andere middag keurig bezorg in degelijke verpakking - bezorging via track en trace te volgen, zodat je niet de hele dag binnen hoeft te blijven. Prijs eerder lager dan hoger dan de gemiddelde prijs. Gratis verzending. In de winkel (Urk) word je trouwens ook goed geholpen; er wordt niet geprobeerd je allerhande bijzaken aan te smeren.

Matthijs 08-04-2020

Snel en goed geholpen aan de telefoon. Levering was verder prima en snel. Aanrader dus.

Marika 08-04-2020

Mooie webwinkel, goed assortiment, snelle levering en: veel reviews waardoor je een goede keuze kunt maken.....Top!

Niels 08-04-2020

De shop online is duidelijk en overzichtelijk. Goeie filters te maken zodat je direct vind wat bij jou camera past. Daarnaast een vraag in gestuurd via de mail en binnen 3 uur had ik al reactie. Dat noem ik nu nog eens service.

pmwarnaar 07-04-2020

CameraNu heeft heel snelle levertijden en geven duidelijke antwoorden op vragen van fotografen. Ik ben een beginner en merk dat ze weten hoe ze moeten antwoorden. De prijzen zijn vergeleken met andere winkels ook heel goed. Ze zijn betrouwbaar.

Patrick 07-04-2020

Kwaliteit, snel geregeld en een eerlijke website.het product voldeed volledig aan de omschrijving en de review die geschreven waren. Erg fijn!

Chris-Jan 07-04-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen, omdat zij voor mij de beste prijs hadden (aanbieding) voor de aanschaf van een goede verrekijker. Mij vrouw is gek op vogeltjes kijken. s'Middags besteld en de volgende dag in huis. Geen verzendkosten hoeven betalen! Een échte aanrader om bij hen wat te kopen!!!

Eddy 07-04-2020

Prima winkel, behulpzaam en deskundig medewerkers ze geven goed advies en deze crisistijd zijn open maar wel met de nodige maatregelen. Top!