Deze score is berekend op basis van 2255 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harrie Bours 23-05-2019

Ongelooflijk goede service, fantastisch geholpen geworden, zelfs bij een probleem dat bij mezelf lag
op een heel vriendelijke manier!

Beka 23-05-2019

Zeer uitgebreide webshop, goede klantenservice en snel geleverd. Oh ja, ook nog tegen een goede prijs.

Arthur van Orden 23-05-2019

Ik heb bij jullie een statief van Sirui gekocht. Ik had hierover een vraag over er een tas bij zat. Immers dit statief kun je uitschuiven tot 2 meter. De dame aan de lijn ik dacht Silvia wist het niet. Ze heeft voor mij de leverancier gebeld met deze vraag. Vervolgens kreeg ik te horen dat er een tas bij zat. Dit vind ik top. Ze dacht in eerste instantie van niet maar ging toch bellen.

WULPHERT LUSTIG 23-05-2019

het pakje begeleiding op internet,en af halen op door mijn aan gegeven adres.

yzerman76 23-05-2019

Brilliant product (Sony A6300) at a great price. Easy to navigate, informative website and very quick delivery. This is my second purchase from Cameranu.nl and they will remain my first stop on the internet for camera purchases.

Ineke 22-05-2019

Ik heb hier een keer een iPod gekocht waar ik na een periode problemen mee kreeg. Maar dit hebben ze zo bijzonder eerlijk afgehandeld dat ik besloot om hier ook de camera te kopen.
Ook moet ik vermelden dat ik op iedere mail die ik naar hun stuurde altijd binnen zeer korte tijd een reactie van hun kreeg. Ik heb dan ook voor deze mensen enorm veel waardering!

Hielke 22-05-2019

Er was een klein probleem met de ideal procedure bij mijn bank, dus de koop kon niet door gaan. Nadat het probleem was opgelost met de bank, kon via de email link de koop geactiveerd worden en had ik het product alsnog de volgende dag in huis. Dat is hoe het kan zijn of beter zou moeten zijn!

Martin Bos 22-05-2019

CameraNu biedt razendsnelle en duidelijke service. Bij mijn bestelling werd door eigen fout mijn oude en nieuwe adres door elkaar gegooid, dit aangegeven en CameraNu heeft uit zichzelf gelijk PostNL gebeld en het probleem opgelost! Super fijn! Verder kwam alles netjes binnen en goed verpakt. Aanrader!!

Gerrie 22-05-2019

Super snelle levering ! De volgende dag voor 8.00 uur binnen.
En de PRIJS heel concurrerend.

Hanneke 22-05-2019

Voor de digitale camera van mijn keuze had cameranu.nl de beste aanbieding, met gratis accessoires. 1 onderdeel was per ongeluk niet op de pakbon terecht gekomen, maar werd probleemloos en kosteloos nagezonden. Vriendelijke en snelle klantenservice.

Gerrit De vogelman 21-05-2019

Ik heb al verschillende keren zaken gedaan met Cameranu.nl. Ze verkopen geen rotzooi. De service is perfect. Ze maken waar wat ze beloven. Ze hebben diverse experts in dienst. Bijvoorbeeld voor fotocamera's en verrekijkers enzovoort. Als je een vraag hebt, dan wordt die altijd door de expert beantwoord. Is de expert er niet, wordt je terug gebeld. Ik heb ook een scoop besteld, en Cameranu.nl ging nog onder de prijs door van het internet. Dan hadden ze niet hoeven doen !!! Ik koop sowieso bij hun, want dan zit je safe. Meerdere kijkers en fotoapparatuur daar gekocht,. Altijd tevreden geweest.

Julius 21-05-2019

Goeie service, ook de webshop is erg duidelijk en ze hebben een mooi assortiment van producten, snelle levering!

KoningMusic 21-05-2019

Doordat hier het aanbod beduidend ruimer was dan elders, was de keus niet moeilijk. Tevens bleek het bestellen en betalen heel erg snel en simpel te werken. En bleek de bestelling bijzonder snel geleverd te zijn. Kortom, een aanwinst op de internet markt.

Roxanne 21-05-2019

Er waren wat vragen bij mij over mijn bestelling, ik ben keurig geholpen en mijn bestelling kwam keurig en heel aan, het was zorgvuldig ingepakt, ik ben dolblij met mijn nieuwe camera, filmpjes op de website over de voor en nadelen van het product en hoe te gebruiken is ook fijn.

Jeroen 21-05-2019

Perfecte service en snelle verzending! Product is precies zoals omschreven en in goede staat ontvangen.

Niels 21-05-2019

Cameranu is een fijne en betrouwbare online webshop met een goed bereikbare klanten service. Hierdoor meerdere malen goed geholpen en geïnformeerd over producten of levertijden

Rob Nobel 21-05-2019

Het was best een eind rijden van Amsterdam naar Urk, maar daar was de warmtebeeld camera in voorraad.Daar werd ik aangenaam verrast door de professionele uistraling en werden ook adequaat geholpen zonder het idee te krijgen dat ik maar snel even moesten beslissen.
Een heel fijne zaak.

Dirk 21-05-2019

Ik was op zoek naar de Panasomic Lumix, die ik bij een kennis had gezien. Op internet kwam ik cameranu.nl tegen die het toestel tegen een vriendelijke prijs aanboden en waar de camera op voorraad was. Ik wilde de camera zo snel mogelijk in mijn bezit.
Dat ging geweldig bij cameranu.nl. Snelle reacties en de volgende dag het toestel in mijn bezit.
Ik ben blij met mijn camera en met cameranu.nl.

Muskee 21-05-2019

De website is makkelijk en op de pagina's staan duidelijke omschrijvingen van het product. Aangegeven op welke dag ik de bestelling geleverd wilde hebben. Dit is ook netjes uitgevoerd. Dit is de tweede keer dat ik er bestel en zeker niet de laatste keer.

Vos Almere 21-05-2019

Zowel de webshop als de fysieke winkel van Cameranu.nl zijn zeer aan te bevelen. De winkel (ik ken alleen Urk) door hun vakkundige personeel die tijd nemen om je te adviseren en de webshop door de gebruiksvriendelijkheid, de informatie en snelle levering. Tot nu toe alleen goede ervaringen. Daarom kan ik alleen een 10 geven!

Herman Heus 21-05-2019

Zeer goede site, informatief in orde en perfect functionerend. Betrouwbaar en dat is ook gebleken door zeer vlotte en keurige verzending. Snelle, to the point communicatie via de mail. Kortom: klasse!

Ghouben 21-05-2019

Ik bestel altijd via Cameranu.nl en niet via andere soortgelijke webshops. De levering en afhandeling van cameranu.nl is simpelweg subliem. Ook telefonisch contact vind ik fijner verlopen. Cameranu.nl is mijn winkel voor al mijn camera benodigdheden.

Geert Hokke 20-05-2019

Onlangs de Viltrox Speedbooster besteld voor mijn EOS M50. De bestelling was de volgende dag al in huis maar helaas sloeg mijn enthousiasme snel om in teleurstelling.
Helaas bleek de fitting niet te kloppen terwijl ik toch overtuigd was van mijn juiste bestelling.
Via de site de optie gekozen om via WhatsApp mijn probleem te melden. Binnen 10 minuten werd mijn Appje beantwoord en via een korte dialoog kwam al snel de vergissing (van mijn kant) aan het licht.
Hetzelfde moment nog werd de retourmelding aangemaakt en de instructies per mail toegestuurd.
Van mijn kant besloot ik dan maar meteen de juiste bestelling te plaatsen welke morgen geleverd wordt.
Topservice!

jelsvsloot 20-05-2019

De website biedt een duidelijk overzicht van de eigenschappen en advies per camera.
De levering en service is goed en betrouwbaar.

Wim 20-05-2019

Camera eenvoudig te bestellen en zeer snel in huis ontvangen.
Netjes ingepakt en werkt naar behoren

P.Dekkers 20-05-2019

Ik heb al een aantal keer wat besteld bij CameraNu.Heb volgens mij niet eens een account.Maar ze hebben veel keus.De prijzen zijn scherp,duidelijke website.Als je toch een vraag hebt over een produkt alvorens te kopen word die vaak dezelfde dag nog beantwoord (per email gesteld natuurlijk).En zoals beloofd de andere dag in huis.Feitelijk niet eens zo bijzonder maar wat ze beloven maken ze waar.Voor mij reden om zonder angst ook dure produkten gewoon online te bestellen.

Floortje 20-05-2019

Goed overzicht website. Goede service. Goede communicatie over je bestelling en levering. Vriendelijke medewerkers. Snelle levering. Enkel positief. Volgende bestelling zal zeker weer via camera.nu gaan.

Mark 20-05-2019

Snelle levering, duidelijke website, veel keuze . Had accessoires nodig voor mijn GoPro. Tevens goede prijzen. Zo was de MicroSd kaart bij de Mediamarkt winkel €50,-
Hier had ik voor 9 euro minder het dubbele aan opslag. En ja, toch paar keer moeten kijken of het wel dezelfde was, en het was zo...

Marcio 20-05-2019

Ik shop nu al een paar jaar bij cameranu.nl altijd tevreden. Scherpe prijzen voor camera's, objectieven en lampen (vaak genoeg goedkoper dan de concurrentie) en ruim assortiment. Enige minpunt is dat er voor accessoires zoals rods, rod clamps en dergelijke kleine accessoires geen goedkopere opties beschikbaar zijn. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar doe het stiekem toch; voor die accessoires shop ik elders. Als dat puntje aangepast wordt, dan krijgt de winkel van mij een 10 en shop ik nooit meer ergens anders ;)

Merel 19-05-2019

Ik vind het een ontzettend fijne shop om camera benodigdheden te bestellen. Erg fijne site, hele snelle behandeling van een bestelling en ook nog eens super snel bezorgd. Een ook nog eens ruime keuze uit goede kwaliteit spullen.

Sandra Nijland 19-05-2019

Cameranu.nl: fijne winkel, deskundige, vriendelijke en meedenkende medewerkers. Bestellingen worden vlot afgehandeld. Gaat er iets fout? Zoals mijn laatste bestelling: een simpel balhoofdje van Manfrotto voor op mijn monopod. Binnen 2 dagen in huis, alleen...… een niet passend schroefdraad. Dus niet bruikbaar. Één telefoontje naar Cameranu.nl en er werd gezocht naar een oplossing: een adapter-schroefje! Gratis nagestuurd met een aardig kaartje erbij. Top Cameranu.nl!

Bram 18-05-2019

Cameranu had de beste prijs voor mijn product en na het plaatsen van mijn bestelling had ik het de volgende ochtend al in huis. Super!

Gerard 17-05-2019

Aanvankelijk was ik wat terughoudend met het doen van een aankoop via internet. Uiteindelijk gekozen voor Cameranu.nl. Ik was zeer content mijn Nikon D5300 totdat hij de geest gaf; wat nu.
Na een telefoontje, waar ik vlot en duidelijk werd geïnformeerd, ben ik afgereisd naar Urk. Hier werk ik heel netjes en voorkomend ontvangen. Er werden vragen gesteld over het probleem, de camera werd onderzocht en zonder omhaal werd geconcludeerd dat zij het probleem niet konden oplossen. De camera moest opgestuurd worden. Het zou 4 weken kunnen duren, in die tijd ben ik steeds op de hoogte gehouden van de verdere ontwikkelingen tot het moment van verzenden van de camera naar mijn adres. De camera is keurig gerepareerd en nagekeken er waren geen kosten aan verbonden omdat de reparatie onder de garantie viel.
Wat ik zeer opvallend vond is het geduld waarmee geluisterd werd, je voelt je serieus genomen. Tijdens het wachten werd me trouwens een prima kopje koffie aangeboden, zeer attent. Ik zou deze winkel/webshop zeker aan bevelen.

Noord'rlicht 17-05-2019

Voor de aanschaf van een oplader voor mijn camera-batterijen heb ik op vrijdag tweemaal telefonisch heldere informatie gekregen. De bestelling en betaling via de website verliepen vlot. Er bleek een kleine storing in het magazijn, ik werd onmiddellijk via de mail op de hoogte gesteld dat de levering vertraagd zou zijn; zaterdagochtend zou men contact opnemen. De oplader was toen boven water en men vroeg of ik hem direct nodig had. Dan zou hij namelijk toch dezelfde dag nog bezorgd worden, met een koerier. "Ja, natuurlijk" reageerde men. Van mij mocht hij gewoon na het weekend verstuurd, maar wát een service van Cameranu!! Alle hulde!

Danielle 17-05-2019

Op aanraden van mijn broer heb ik mijn eerste semi-professionele camera bij Cameranu.nl gekocht. Het aanschaffen van mijn producten ging gemakkelijk via de site. Een van de onderdelen was helaas niet op voorraad waardoor het pakket dan ook vertraging op zou lopen. Die vertraging was niet zo erg als ik in eerste instantie had verwacht. Spoedig ontving ik dat het ontbrekende onderdeel was gearriveerd en dat ik de volgende dag mijn pakket in huis had. De camera en accessoires waren goed ingepakt. De handleiding van de camera had echter op de achterkant bloedvlekken. Dit was smerig. Ik dacht dat ik een tweedehandscamera zou hebben ontvangen. De camera was echter niets mis mee. Tot zover kon ik geen gebruikssporen vinden. De camera functioneert prima. Bij mijn camera, objectief en flitser had ik ook een verzekering van 3 jaar aangeschaft. Na enkele dagen ontving ik een mail hierover. Alleen de flitser was bij de verzekering opgegeven. Dit terwijl ik wel voor alle drie de onderdelen de verzekering had betaald. Na de rompslomp van heen en weer mailen met de verzekering en cameranu.nl is dit nu allemaal geregeld. De klantvriendelijkheid van Cameranu.nl schoot hierin tekort. Excuses voor een fout die zij hebben gemaakt, werden helaas niet gedaan.
Officiele reactie van CameraNU.nl 27-05-2019

Goedendag Danielle,

Bedankt dat je even de tijd had om contact te hebben. We hebben de puntjes even samen besproken en hier onze excuses voor aangeboden. We hopen dat je ons nog een kans wil geven want dit is zeker een uitzondering geweest.

Fijne dag!

CameraNU.nl

Babette 17-05-2019

Was een foutje met de bestelling maar echt top opgelost werk namelijk 60/70 uur per week en meteen een super oplossing en na gestuurd product
Echt super service 😊

Patrick de Leede 17-05-2019

Ik zocht een 100-400 mm objectief van Canon en kwam op deze site terecht. Overzichtelijk aanbod, faire prijs, correcte afhandeling. De nieuwe variant kost bijna 2.000 euro en deze gereviseerde kost minder dan de helft. Functioneert uitstekend. Blij met de koop, blij met de webshop.

Tom 17-05-2019

Ik kreeg gewoon wat ik besteld had op de tijd die er beloofd was. Prima dus!

Regina 17-05-2019

Ik ben vaste klant, mede omdat het een betrouwbaar goed bedrijf is. Ik heb een occasion gekocht en dan speelt betrouwbaarheid een erg grote rol. Verder goed advies gekregen.

Wilco 17-05-2019

Half 12 's avonds besteld en om 11 uur 's ochtends al bezorgd. Goed bezig! :)

Laurence MATTELIN 17-05-2019

Ik heb een lens besteld op cameranu.nl met een beetje vrees omdat ik Frans ben en geen Nederlands spreek. Uiteindelijk ging alles heel goed. Het doel werd zeer snel verzonden en ik kreeg altijd antwoord per e-mail op mijn vragen.
Ik beveel deze site ten zeerste aan en dat is echt heel serieus.
Ik ben blij met mijn ervaring met camaranu...

Roe 17-05-2019

Al jaren klant, ze hanteren scherpe prijzen en leveren altijd zoals aangegeven. Zeer tevreden. Klantenservice reageert heel snel.

Jessica Vonk 17-05-2019

Hele duidelijke uitleg ! Wat ik ook fijn vind is dat ze pakketten aanbieden waar gelijk alles bijzit wat je nodig hebt bij je camera. De recensies geven ook veel hulp bij de keuzes.

Tijn Cox 17-05-2019

De site is duidelijk en overzichtelijk. De optie om te filteren op open-box zou een prettige toevoeging zijn.
Verder complimenten voor de verpakking. Deze was niet onnodig groot en de producten waren per stuk in beschermend plastic gewikkeld.

Hans B. 16-05-2019

Ik ga al jaren naar Cameranu.nl, ik kan me niet herinneren dat men daar mijn keuzes niet op voorraad hadden. Het personeel is kundig en vriendelijk en over de webshop kan ik ook geen klachten bedenken, de levering is altijd de eerst volgende werkdag geweest.
Qua prijzen maakt Cameranu.nl geen verschil met andere fotografie webshops/winkels.

H van der Veen 16-05-2019

prijs en kwaliteit is super en een snelle levering , een fantastische camera , heel erg bedankt

Ferdinand Rammelt 16-05-2019

Na telefonisch alle antwoorden op mijn vragen te hebben gekregen bestelde ik direct het objectief, dat ik nergens voor deze prijs kon vinden. Dezelfde dag bezorgt zonder kosten. Beter kan het niet.

Marcurios 16-05-2019

Snelle levering, product voldoet aan omschrijving, product zou wel beter beschermd ingepakt mogen worden, kwam ongeschonden aan, maar was wel in een dun doosje met geen extra bescherming aangeleverd, kan dus zomaar mis gaan met een camera van 900 euro, zou zonde zijn.

Camera is panasonic FZ1000 MKII bridge camera, zeer fijne camera, enorm bedieningsgemak, zeer goed kwaliteit voor een bridgecamera, beter dan mijn oude Nikon D5200 qua ruis, vooral door lichtsterke lens, fijn zoombereik ook.

S. Kroes 16-05-2019

Goede service en goede uitleg. Levering van bestellingen zeer vlot, altijd de volgende dag.

Silvie Konings 16-05-2019

Fijne website, helder duidelijk en met bruikbare info, maar bovenal altijd nette en snelle levering!