Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Osnabrugge 28-02-2019

Wauw wat ben ik blij met mijn keuze om een camera te kopen via cameranu.nl. Een canon 7d mark ii tweedehands voor een mooie prijs en hij werkt perfect. Alles is er bij geleverd en de camera was in 1 dag al binnen! Aangegeven werd dat er een klein krasje op de glasplaat zat maar dit is minimaal en amper te zien. Ik ben enorm blij met de aankopen en kan iedereen cameranu.nl adviseren. En zeker ook de tweedehands producten! Bedankt!

Royco 27-02-2019

Bij cameranu.nl een DJI Magic besteld na alle technische gegevens te hebben bekeken. Duidelijke afhandeling in de website en bevestigs e-mails, supersnelle levering via PostNL. Ik ben super tevreden.

Rotger 27-02-2019

Prima snelle levering voor een leuke prijs met een fraaie aanbieding erbij.

Marieke 27-02-2019

Snelle levering, heel volledige productinformatie, handige vergelijkingstool en fijne acties

Rens 27-02-2019

Een objectief dat bij andere winkels 266 euro kost, kon ik tot mijn verbazing voor 129 euro krijgen bij CameraNU als bulkexemplaar. Een geheel nieuw objectief met twee jaar garantie zoals we gewend zijn van de grote camerawinkels, voor minder dan de helft van de prijs die we van ze gewend zijn. De lens kwam beter verpakt dan ik gewend ben van andere cameragiganten en zag eruit alsof deze nog nooit was aangeraakt. CameraNU is in mijn ogen flink gestegen in reputatie na deze aankoop en als er een fysiek filiaal in de buurt was was ik nooit meer ergens anders heen gegaan.

Sem 27-02-2019

De snelle levering en gratis verzending zijn een fijne service van cameranu.nl! De ruime selectie aan producten zorgt er ook voor dat je altijd vind wat je nodig hebt.

Een goede webshop!

Mehmet TURGUT 27-02-2019

I ordered a lot of equipment from cameranu.nl. I am well satisfied by the shipping and the quality of the products. Definitely recommended!!

Maartje 27-02-2019

De prijzen van de producten op CamerNu.nl zijn uitstekend en de levering was perfect, erg snel. Ze zijn ook erg klantvriendelijk.

Ruud 27-02-2019

Perfecte levering, bijzonder snel, 's middags besteld en de volgende morgen in huis.

Evelien Van Den Bossche 27-02-2019

We zijn al jarenlang vaste klant bij CameraNu. Al ons fotomateriaal bestellen we hier. Enorm tevreden over de snelle leveringen. Met zorg worden onze pakketjes aan huis geleverd. Ook vragen worden snel beantwoord indien we deze hebben. Het aanbod is groot en de prijs is correct. Bedankt voor jullie uitstekende service!

Edward van Cuilenborg 27-02-2019

Persoonlijke en deskundige extra informatie over een product dat ik wil aanschaffen. Snelle levering. Topproducten voor prima prijzen. Dat is voor mij CameraNu!

Feico 27-02-2019

Meerdere producten aangeschaft bij camera.nu

Altijd goed geholpen, zelfs bij storing in mijn DJI Mavic hebben ze zeer gied geholpen.
Iets wat niet altijd gebeurt bij webshops.

Richard 26-02-2019

Ben een digibeet. Had eerst bij camera express geprobeerd maar het lukte maar niet. De helpdesk kon mij niet verder helpen. Kwamen met allerlei, voor deze digibeet, suggesties die ik niet begreep. Toen zag ik de advertentie v. cameranu.nl. Geen problemen, makkelijk, snel, bestellen. Makkelijk betalen EN snel in huis Dank U wel.

steph 26-02-2019

Alles liep perfect bestelling vanuit Belgie, had enkele vragen over levering en betaling. Heel behulpzaam en zeer snel antwoord. Perfect dus zeker aan te raden.

Dylan 26-02-2019

Erg fijne webshop met overzichtelijke pagina's en duidelijke beschrijvingen. Daarnaast is het plaatsen van een bestelling makkelijk en krijg je soms ook nog iets extra's bij een aankoop. De bestelling is in 1 dag geleverd. Al met al reden om terug te komen.

Luke 26-02-2019

Groot aanbod aan verschillende producten op het gebied van camera's. Ook aan accessoires ontbreekt er niets. Kortom is er een ruime keuze aan producten en een snelle levering. Top!

MrBackpack 26-02-2019

Overzichtelijke website. Veel aanbod van Peak Design waarna ik op zoek was.
Tevens snelle levering van de gewenste producten. In de avond besteld, volgende dag al in huis.
Tevens de online ondersteuning bij de bestelling(chat) was snel en behulpzaam.

Klant1000 26-02-2019

Tot mijn verbazing was het product wat ik wilde nog goedkoper dan op Amazon! Daarnaast kreeg ik ook nog eens een handig klein statiefje erbij, nou, ik was helemaal enthousiast, de volgende dag kreeg ik lekker snel mijn bestelling binnen. Super tevreden!

Sanne 26-02-2019

Ik vind de shop overzichtelijk en duidelijk. Mijn bestelling was een dag later binnen en was veilig verpakt. Zal hier zeker vaker bestellen :)

Dylan 26-02-2019

Top product van een goed merk! Helaas geen 10 want er zat wel een deukje in m’n case.

Marcel Vink 26-02-2019

Goede sevice en snelle verzending en site ook goed overzicht, Helemaal goed en Toppie!!

Kristine Maaswinkel 26-02-2019

Fijne medewerkers met veel verstand van zaken. Je kunt merken dat ze van het vak houden en plezier hebben in het werk.
Daarnaast biedt cameranu diverse workshops aan wat goed georganiseerd is.

Sebas de Jong 26-02-2019

De producten zijn duidelijk omschreven. Verder was het greenscreen wel erg gekreukt toen ik hem binnen kreeg. Na een strijkbeurt was hij klaar voor gebruik!

Fred 26-02-2019

Besteld en de volgende dag geleverd, m.a.w. daar kan je van op aan en bestel je de volgende keer weer.

Lennert 25-02-2019

Koop er al jaren en tot nu toe is alles altijd perfect verlopen. goede prijs, snelle levering en fijne hulp als je vragen hebt.

Theo Veldhuis 25-02-2019

Geweldige zaak. Ooit online ontdekt. Persoonlijk bezocht toen er een probleem aan mijn camera was. Direct geholpen, geregeld en rondleiding gehad in nieuwe technieken. Genoten en leuke marketing voor deze zaak in Urk.

BRACKE, Bernhard Louis 25-02-2019

Heb deze maand een Metz flitser gekocht naar volle tevredenheid snel geleverd; moet hem echter nog uitgebreid testen. Is lichtgewicht en past goed bij mijn Fujifilm camera XT2

Niels 25-02-2019

Topwinkel, ze communiceren en leveren snel en naar wens. Dat is natuurlijk waar het allemaal om draait bij webshops, duidelijkheid en het vervullen van verwachtingen.

Coen 25-02-2019

Duidelijke website, simpele afhandeling en de voordeurbel gaat al ! Camera.n maakt ondermeer waar, waar ze voor staan. Prima prijs, kosteloze verzending en geheel in lijn met de site.
Volgende keer zeker weer.

Ron 25-02-2019

Snel gevonden op de website.
Bestelling makkelijk te doen.
Een snelle levering.
Dat maakt een mens toch vrolijk?

Gerhard 25-02-2019

Waarom geen 10? Omdat een 10 voor een bedrijf met deze service en hun advies en kwaliteit dan achterover zou gaan leunen..😊 en aangezien we vaker van deze service en kwaliteit willen blijven genieten.."slechts" een 9.

Michel 25-02-2019

Goede snelle (avond)service over de chat, afspraken worden nagekomen, razend snelle bezorging.

Tom 25-02-2019

Duidelijk uitleg gekregen in de winkel en daardoor een goed afgewogen beslissing gemaakt. Over de lens nog even online gechat met een medewerker, daardoor ook meer duidelijkheid gekregen.

Eveline 25-02-2019

Omdat ik cameraNU een heel prettige zaak vind, heb ik hier al vaker foto artikelen en onlangs een camera gekocht. Waarom ben ik zo tevreden? Zij hebben een uitgebreid assortiment, waardoor ik alles kan krijgen wat ik zoek. De prijs is in het algemeen niet hoger dan bij anderen, maar hun garantievoorwaarden zijn veel uitgebreider. Vijf jaar voor een camera i.p.v. twee jaar! De service is prima, en ook de levering is vlot. Voor mij is CameraNU een logische en goede keus.

BK 24-02-2019

Vriendelijke medewerkers, zorgvuldige en complete communicatie, enige winkel waar de softbox waar ik naar op zoek was op voorraad was.

B Vogelaar 24-02-2019

Ondanks dat ik mij goed had voorbereid met behulp van de informatie op de website van Camera Nu- en dus beslagen ten ijs kwam- kreeg de aankoop van mijn camera in de winkel nog een interessante wending. Na een goed gesprek ging de keuze ineens tussen drie camera's en door de vakkundigheid van de verkoopster heb ik een voor mij geweldige camera aangeschaft voor een volgende reis. Ik ben heel blij met mijn aankoop, en natuurlijk ook blij met Camera Nu, daar wordt je ècht altijd goed geholpen !

Ad 24-02-2019

Cameranu.nl is super! Voor een shoot had ik mijn product snel nodig. in de avond besteld en de volgende dag snel en netjes bezorgd. Uiteindelijk een geslaagde shoot en de klant tevreden! Cameranu.nl... Bedankt en tot de volgende keer!!

Eric Dekkers 24-02-2019

het leveren ging haperend, misschien omdat ik in 2 x besteld had.
in ieder geval geen facturen en maar van 1 bestelling een bevestiging dat het geleverd zou gaan worden.
Het retourneren is nog lastiger, de niet verstrekte factuurnummers zijn noodzakelijk, het bestelnummer alleen is niet genoeg.
bellen, niet mogelijk, chat, niet mogelijk, whatsapp niet mogelijk (ws omdat het zondag was), maar het online contactformulier werkt ook niet, kortom alleen email blijft over, en die wordt dan geprobeerd binnen 24u te beantwoorden.
erg omslachtig en niet soepel werkend, niet voor herhaling vatbaar.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-03-2019

Goedendag Eric,

Bedankt voor het plaatsen van de review. We willen allereerst onze excuses aanbieden voor het feit dat je geen factuur en verzendbevestiging hebt gekregen. Dit is iets dat we op zullen pakken met onze programmeurs zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Na het ontvangen van je email, omdat we inderdaad op zondag gesloten waren, hebben we je een reactie gestuurd die binnen de 24u beantwoord is aan je. De retourmelding is voor je aangemaakt en de volgende werkdag is deze verwerkt naar jou toe. We hopen dat je tevreden bent over de verdere afhandeling hiervan.

CameraNU.nl

Tim 24-02-2019

Mijn betaling werd blijkbaar niet geregistreerd waardoor de bestelling maar niet aankwam. Nadat ik vroeg naar een update hebben ze meteen geholpen om het probleem te vinden en hebben ze ervoor gezorgd dat het geleverd werd binnen de 24u. Top service.

G.R. van Beenen 23-02-2019

Als je iets wilt hebben voor jouw foto hobby, bij CameraNu vind je het, snel en goed geprijsd en...gegarandeerd de volgende dag ik huis. Bravo en een aanrader.

niels 23-02-2019

Ik koos voor cameranu.nl omdat ze de laagste prijs hadden voor het product dat ik wou kopen, ik vond het nergens goedkoper. Bovendien kreeg ik nog eens extra kortingcode die ik voor m’n verjaardag in m’n mailbox kreeg. Het is super dat ik het met gratis verzending kon ontvangen, want de meeste camera webshops verzenden pas gratis vanaf €50 tot €75 euro. Een aanrader dus!

Oneie 22-02-2019

Prima website, niet moeilijk om je bestelling te plaatsen. Vlotte levering en uitstekend verpakt.

harrys 22-02-2019

zeer snelle en vriendelijke reactie ; supersnelle levering , kortom perfect !

Joscho 22-02-2019

Camera.nu is gewoon een autoriteit op het gebied van fotografie en camera's. Snelle levering, prima service en altijd uitstekend advies. Daar doe ik het voor, hoor :-)!

Dennis 22-02-2019

Ondanks dat ik voor het gemak van geen account aanmaken heb gekozen omdat ik niet wist hoeveel keren ik er ging kopen. is dit lekker om niet nog eens een account te hoeven maken. Levering was snel en volgens planning het extra vroeg aanvragen bij het postnl kantoor heb ik niets van gemerkt dit liep ook niet goed met up to date houden maar dat is een 3de partij. qua cameranu.nl heb ik niets op aan te merken. ik ben tevreden met het product en heb er nog niets aangemerkt waardoor ik contact zou moeten opnemen met hun. om te weten hoe dit verloopt.

Fotostudio-jim.nl 22-02-2019

Deze shop is goedkoop, snel in service en heel betrouwbaar. Geen enkele vraag is voor hun te veel gevraagd ,super vriendelijk en vraag je om een btw bon is ook geen probleem, terwijl het voor andere winkels vaak te veel gevraagd is. Voor hun niet, zeer zeker de moeite waard om bij hun je camera producten te bestellen met groet fotostudio-jim.nl

Olympus 22-02-2019

Ik heb via internet een Olympus tg tracker gekocht. Zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Camera met alle onderdelen werken prima.

Bestel voortaan weer bij cameranu.nl

Dick Schouten 22-02-2019

Uitermate tevreden. Ook keurig verpakt. Geleverd daadwerkelijk de volgende dag één artikel was even niet op voorraad keurig direct daarvan op de hoogte gebracht. Klantenchat werkte perfect direct antwoord op de door mij gestelde vragen met eerlijk advies. Eigenlijk prettiger dan in een winkel kwam persoonlijker over. Daar bedoel ik mee je kunt rustig nadenken over je vraag zonder gestoord te worden door de omgeving. Mijn complimenten

Wouter 22-02-2019

Ik heb al verschillende keren bij cameranu.nl artikelen besteld en steeds weer een snelle levering, top.

Paul F 22-02-2019

Het gebeurt niet vaak maar het door mij bestelde artikel had een ontwerpfout waardoor het niet voldeed aan de verwachting. Gelukkig is dat geen probleem bij CameraNu.nl; na het melden van de klacht krijg je een retouretiket en wordt het aankoopbedrag snel teruggestort op je rekening.
Ik ben al heel lang klant bij CameraNu.nl en adviseer vrienden en bekenden vaak om daar te shoppen omdat je er alles kunt vinden wat je fotografenhart begeert.