Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sylvain de Vries 06-04-2015

als je iets besteld, wordt het gelijk of zo snel mogelijk verzonden.

De website is overichtelijk. Je kunt goed de produkten vinden.

De service is uitstekend. Eens iets op de beurs besteld. Wat niet op de beurs was. Toch hetgeen nog nageleverd gekregen,

Het assoortiment is ruim.

Je ontvangt je produkten snel. Goede ondersteuning bij uitleg van het produkt.

JEROEN IS BLIJ 06-04-2015

Super gemakkelijk

Duidelijk en kon alles vinden

Kon vinden wat ik zocht. Heel makkelijk

Omdat ik tevreden ben, waarom andere dan niet mee laten genieten

10/10, snelle levering. Plus product zag er uit en was naar verwachting#heelmooi. Veel plezier van. Het is trouwens een hoesje voor mijn camera. Dank je wel! En was ook nog goedkoper dan elders! Nou eigenlijk 0,05€ duurder, maaarrrrr camera.nu levert volgende dag als je voor 11:00 bestelt. Daar had ik wel 5cent voor over.

dondervot 59 06-04-2015

Duidelijke website,makkelijke menu`s,goede info.

snelle correcte levering,bevestiging via e-mail,professionele afhandeling

Gewoon een prima,ruim assortiment.

Een prima winkel met een goed assortiment.Goede prijs/kwaliteit verhouding.Correcte aflevering.

Bij deze winkel heb je een goed gevoel.Veel productinformatie.Website werkt logisch.Betaling en aflevering gaat simpel en veilig.

henkploeg 06-04-2015

Op Professional Imaging informatie gezocht over een statief, artikelnummer onthouden en aan de bestelbalie van Cameranu gekocht. Snelle actie!!

Het personeel weet goed wat er te koop is, op de drukke beurs was er wat minder tijd voor diepgaande informatie. Daarvoor reizen we wel een keer naar Urk. Een webwinkel waar men veel kennis van zaken heeft. Die zijn er niet veel.

Bij Cameranu kun je je laten adviseren en gelijk kopen, en dat voor een scherpe prijs

Zoals hierboven beschreven, aankoopadvies en scherpe prijs. Perfecte combinatie!

Bij Cameranu zijn er verschillende verkopers die je op elke gebied goed kunnen adviseren. Daarnaast zijn de prijzen netjes en het assortiment is ruim. Geen snelle verkopers, maar gedegen advies.

anjo33 06-04-2015

Makkelijk te vinden

Snel

Ruime keus

Betrouwbaar en efficiënte levering

tamarr 06-04-2015

Bij de zoekopdracht op de site kon ik het product niet vinden onder fotoprinters, maar alleen op de productnaam; "selphy" Bij betaling per creditcard komt er nog 2% bij, dit vind ik een nadeel.

Snelle levering, goede informatie via de mail.

Gevonden wat we zochten

Ik heb de winkel al aanbevolen.

Mr. jacco 06-04-2015

gewoon zoals je wilt!

Levering volgens afspraak!

Ik kan alles vinden wat ik zoek op fotografie gebied, voor een goede prijs.

Ik zeg doen!

Heel tevreden klant!

Jos Schaefer 06-04-2015

Was erg makkelijk want ze stonden op de fotobeurs.

na eendag heb ik een digitale factuur gevraagd, die is me opgestuurd binnen een paar uur.

uitgebreid, voor een gunstige prijs

Aan iedereen die zijn ding er koop wat hij nodig heeft, aan de winkel hoeft het niet te liggen.

Ik heb de Nikon D4s met een mooie korting, kon m in Nederland nergens goedkoper vinden

Rocky63 06-04-2015

Je hoeft er de deur niet voor uit wordt netjes thuis gebracht.

Alles geheel verzorgd en keurig verpakt.

Heel groot assortiment en duidelijk beschreven.

Ik zou mijn vrienden en kennis aanbevelen omdat het gaat om kwaliteit prijs verhouding. Veel goedkoper dan in de winkel.

De bestelling keurig verzorgd en verpakt afgeleverd. Prijs verschilt er met in de winkel.

Romeno Vaskez 06-04-2015 In de winkel gekocht
stand op Professional Imaging beurs Nijkerk

Verkoper op de Professional Imaging beurs gesproken op de stand van cameranu.nl. Product was niet meer voorradig op de beurs. Geen probleem product werd kostenloos thuis bezorgd.

Super geholpen door de medewerker die zelfs nog even iets navraagde bij een gespecialiseerde collega om er zeker van te zijn. Top service!

voor ieder wat wils en meer!

Geen enkele slechte ervaring gehad. Producten bij thuisbezorging uitermate goed verpakt.

Door de fantastisch scherpe aanbieding op de beurs hoefde ik geen twee keer na te denken over deze aankoop. Na goed geholpen te zijn door de medewerkers bleek het product helaas niet meer vooradig. Niet heel verassend met deze aanbieding. Dit was geen enkel probleem, want het product zou gratis thuis bezorgd worden. Bij thuiskomst van de driedaagse beurs trefte ik een zeer goed verpakt pakketje aan. Kortom super ervaring bij cameranu.nl. Zeker een aanrader en zal in het vervolg vaker bij cameranu.nl gaan bestellen.

Hagelaars 06-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijke en overzichtelijke website

S'avonds besteld en de volgende ochtend geleverd. Echt top service!

Voordelig, ruim assortiment en super snelle levering. Een top webshop die ik iedereen zou aanraden!

Nvt

Anita C 06-04-2015

Op de Professional Imaging beurs iets besteld. Zoals toegezegd eind van de week leverbaar en geleverd.

In de avond bericht gekregen dat item binnen was. Als ik voor 23.59 uur betaalde zou het de volgende dag geleverd worden. 23.45 uur een mail gekregen dat de betaling binnen was en levering was idd de volgende dag!

Wat ze niet hebben bestellen ze

Perfecte service en je wordt voortdurend via mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Prima service snelle levering, perfecte volgservice van je order

Elise natuurfotografie 06-04-2015

Een makkelijke overzichtelijke website waar door de bestelling makelijk te doen is.

de bestelde producten werden de zelfde dag nog verzonden

Bijna alles wat je zoekt staat op de website

Meeste producten staan op de website en zeer snelle levering

Jan Manders 06-04-2015

Kwestie van zoeken in een overzichtelijk overzicht, kiezen, bevestigen en klaar is het!

Perfect. Ik heb vooraf nog een vraag over het product gesteld en deze werd prompt beantwoord.

Ik heb nog nooit tevergeefs iets gezocht, ze hebben gewoon alles wat een fotograaf maar nodig kan hebben.

In een woord een perfecte webshop. Maar ook de fysieke winkel in Urk, vakkundig personeel.

Niet verder kijken, bij CameraNu.nl winkelen!

Leo Rademakers 06-04-2015 Via de website gekocht

Gewoon uitstekend functionerende webshop., dus snel, accuraat, goede informatie, goede prijs.

Ik had achteraf een vraagje en werd meer dan professioneel geholpen met de juiste, verhelderende informatie.

Ze hebben niet alles (geen heel breed assortiment), maar wel de juiste dingen voor een goede prijs.

Ik zal hier zeker vaker terugkomen, omdat ik uitermate tevreden ben over de prijs/kwaliteit/snelheid/service-verhouding.

Enrico B. 06-04-2015

Website is duidelijk en overzichtelijk.

Snelle levering zoals afgesproken.

Ruim assortiment en de combideals zijn gemakkelijk als je wat extra er bij wil.

Alles gewoon top en goed voor elkaar.

wim van plateringen 06-04-2015 In de winkel gekocht
urk

In welke winkel is men een uur met je bezig bij het kopen van de juiste fototas!

Groot assortiment waardoor een goede vergelijking mogelijk is

Zeer goede service
Concurrerende prijzen
groot assortiment

Jackdaw 05-04-2015

Makkelijk te bestellen.

Ik snap niet waarom wel de Sennheiser ME-67 te koop is, maar niet de bijbehorende windkap!

Super, afgezien van de ontbrekende windkap. Die had ik er zeker bijbesteld, nu heb ik die bij een andere winkel moeten bestellen.

eerbeekh 05-04-2015

Vriendelijke, duidelijke afhandeling aan de balie op de beurs Professional Imaging

Prima, geholpen. Vlotte afhandeling op de Professional Imaging Beurs!

Accurate en professionele behandeling en uitleg!

Daniel23 05-04-2015

Altijd zeer snelle levering. Keurig verpakt en altijd compleet!

Nikon-User 05-04-2015

Flexibel, geduldig en personeel met veel inhoudelijke kennis

Alles wat ik nodig had was aanwezig

Over het algemeen prima prijzen, niet met alles de goedkoopste maar vaak scherp geprijsd.

Ruime keuze, internet bestellingen gaan altijd goed. Mooie winkel ook, helaas niet heel dichtbij.

van de Laar de Vries 05-04-2015

Hele goede service bij camera nu,,,goede uitleg,,goed mee denken,,,voors en tegens van de aankoop

Zeer uitgebreid,,,,,lekker overzichtelijk,,,

Zal camera nu altijd aanprijzen ,,,zeer goed geholpen ect

Ben al jaren klant,,,,vind het een fijne winkel heel overzichtelijk,,,word ook heel goed geholpen,,,uitleg alles

MYP samen 05-04-2015

Hartstikke gemakkelijk, klik en klaar

Goede service en uitleg. Op de beurs was het zo, dat er werd gezorgd dat bij eventuele bestelling deze om 16.00 uur aanwezig was.

Groot assortiment

Goede service en groot assortiment.

Nuelle 05-04-2015 In de winkel gekocht
op de Professional Imgaging in Nijkerk

Dit artikel heb ik niet on-line gekocht maar uit eerdere ervaringen via de on-line winkel weet ik dat Cameranu zeer overzichtelijk en duidelijk is!

Zeer aardige verkoper! Ik voelde me zeer welkom!!

Eén van de camera winkels waarbij het assortiment zeer utgebreidt is.

Omdat je vriendelijk geholpen wordt, advies krijgt en je bestelde artikel razendsnel thuis bezorgd wordt.

Ik heb al meerder items besteld bij cameranu. Mijn laatste aankoop was op de Professional Imaging. Omdat ik gezien had dat cameranu hier aanwezig was heb ik de aankoop uitgesteld tot op de PI in Nijkerk om hem daar bij Cameranu te kunnen aanschaffen.

eldeejee 05-04-2015 In de winkel gekocht
Professional Imaging

Cameranu.nl was aanwezig op de beurs, dus wat je zag op de stands kon je meteen aanschaffen.

De medewerker was duidelijk oververmoeid. Was slordig en maakte foutjes in de afhandeling.

"Geef uw mening en win een €100 cadeaubon", zo wordt ik aangemoedigd een review hier achter te laten. Natuurlijk met het gevoel dat als mijn review niet positief is, dat ik ook geen kans maak. Van een notaris is immers geen sprake. Gezien de afkomst uit Urk haal ik hem er op deze zondag toch echt even bij: Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.

Leo Piek te Leiden 05-04-2015 Via de website gekocht

Lekker via internet besteld.

Snelle services

Ruime keus in de internetwinkel.

Dat je een snelle levering tegen een goede prijs.

marleenhoftijzer 05-04-2015

gebruiksvriendelijke webwinkel

zelfs op de drukke beurs, met wachtende mensen achter mij werd er tijd voor me genomen.

ruime keuze met de juiste merken voor mij

Klantenservice is echt prima geregeld, alle vragen kun je er tijd.

Gert1958 05-04-2015

Duidelijke site, makkelijk te vinden producten met veel info over het product. bestellen gaat eenvoudig, betalen is snel en simpel. snelle bevestiging van aankoop en betaling. Levertijd kort en accuraat!

Levertijd wordt aangegeven en is correct, zeer snel!

Ruime keus en veel info om gericht een aankoop te kunnen doen. duidelijke omschrijving wat er bij geleverd wordt. Ook de mogelijke extra pakketten zijn goed en bewust gekozen.

Voor mij een eerlijke betrouwbare winkel die ik van harte aanbeveel bij anderen.

Ik heb nu meerdere aankopen gedaan bij Camera Nu en vind de winkel gewoon erg goed. 1 keer een service geval gehad met een kapotte accu war netjes is opgelost, ook al was de garantie van die accu er al af! Voor mij geen andere.

JOAN 70 05-04-2015

Super eenvoudig om te bestellen,een kind kan de was doen

Super snel, ik had binnen 15 uur mijn bestelling binnen!

Ruime keuze,waardoor je de producten goed kan vergelijken , zodat je de juiste keuze maakt

Zoals hierboven beschreven zou ik aan bekende aan bevelen

Super snelle leverig,netjes verpakt voor versturen, duidelijke website, Voelt, is een betrouwbare onderneming.

LipM 05-04-2015

Online bestellen bij cameranu.nl is erg gemakkelijk. De site is overzichtelijk en de producten zijn dus makkelijk te vinden en te bestellen.

Tijdens het bestellen kan direct worden gekozen wanneer en hoelaat PostNL je product komt brengen. Erg handig!

Alles wat je nodig hebt voor je camera hobby en veel meer!

Al met al leverd cameranu.nl alles wat ze beloven en tegen een scherpe prijs.

Mijn bestelling verliep heel gemakkelijk en heel snel. Tijdens de bestelling heb ik al een moment van afleveren kunnen kiezen enger product werd precies geleverd zoals verwacht. De bestelling was goed verpakt en alles is heel huids aangekomen.

harrygbakker 04-04-2015

via internet snel geregeld

na betaling bericht van ontvangst van geld en daarna snelle levering van product

prima service en snelle levering

Sjoerd 23 04-04-2015

zeer veel keus in meerdere prijsklassen

snelle levering. Verder geen after sales service nodig gehad

voor een fotowinkel hebben ze ook erg veel kijkers

Prijzen zijn keurig, het loont niet om vanuit de V.S. te importeren.

Albert Bokslag 04-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Je kijkt op cameranu.nl en ziet wat je wilt hebben. Dan ga je naar de showroom in Urk en laat het artikel (camera) overhandigen en uitleggen. Daarna doe je een toeristisch dagje URK.

Zeer bereidwillig. Maar dit was een nieuwe camera, dus wiat ik er zelf netzoveel of meer van dan de verkoper. In geval van twijfel springen andere medewerkers bij.

uitstekend. 100% kan ik niet beoordelen

Ik was heel tevreden, maar zelf kijk ik ook iedere keer of dit het beste adres is.

Zie hierbopven

mijer01 04-04-2015

bellen, bestellen en snel in huis

bij informatie netjes te woord gestaan en vriendelijk behandeld

uitermate groots

prima service grote sortering en vakkundige behandeling

Ben al jaren klant en altijd zeer netjes behandeld.

Henk Jgd 04-04-2015

Heb de afgelopen jaren al verschillende camera's bij Cameranu.nl gekocht. De informatie op de site is overzichtelijk. De levering van de aankoop is snel en correct. Op eventuele vragen wordt vlot en vakkundig gereageerd.

Ibrowneyes 03-04-2015

alles goed en overzichtelijk beschreven

snelle levering en je wordt via de mail op de hoogte gehouden

uitgebreide site met camera's, dtc

Was mijn eerste bestelling en ben er tevreden over. Artikel voldoet aan mijn wensen en stond goed beschreven. levering was snel en via de mail werd ik op de hoogte gehouden wanneer en hoe last het bezorgd werd.

thijs van de pol 03-04-2015 Via de website gekocht

Goede zoekmachine, de producten zijn erg makkelijk te vinden.

Binnen een dag had ik mijn product binnen, en de informatie over de service was makkelijk te vinden.

Veel producten, zowel duur als goedkoop.

ik heb tot nu toe nog geen enkele reden gevonden om deze winkel niet aan te raden, de afstand maakt niet uit want via de online service kun je het product de volgende dag al binnen hebben.

Al met al een erg goede site, de service is snel en het assortiment groot.

Natanya Hartgers 03-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, het artikel wat ik nodig had had het bedrijf meteen op voorraad

Prima☺️

Zeker snelle levering goede bevestigingsmail.

Snelle levering, de dag erna al in huis klasse.

Joop Vree 03-04-2015

Makkelijk om de accessoires er bij te zoeken als zonnekamp en UV filter

De volgende werkdag in huis. Goede email berichtgeving gedurende het gehele koop- naar bezorgingen process.

Goede vergelijking van specificaties van andere lenzen

Cameranu heeft mij in het verleden prima ondersteuning gegeven in het terugsturen van twee niet goed functionerende lenzen.

Een betrouwbare webwinkel en ook een fijne fysieke winkel met deskundige verkopers

Anoniem66 03-04-2015

handige website, goede keuze en ondersteuning, makkelijk selecteren en betalen. Snelle lering via de post. Handig dus

houwel ik een onderdeel van een oud statief moest hebben en dat niet direct leverbaar was is het toch binnen 3 werkdagen geleverd. Chapeau

goed advies, snelle levering scherpe prijs, voldoende redenen om anderen door te verwijzen

Op zoek naar een snelkoppeling (onderdeel van) een wat ouder statief heb ik per mail de vraag gesteld aan CameraNU. Binnen enkele uren had ik bevredigend antwoord. Vervolgens het onderdeel online gekocht en werd snel thuis bezorgt via de post. Deskundig advies, snelle levering, scherpe prijs.

Simavi Basic health for all 03-04-2015

Heldere en gebruikersvriendelijke website.

Praktisch die updates per mail over de stand van zaken met de bestelling.

Zeker aan te bevelen.

luktnieteennaamintevoeren 03-04-2015

Bestelling ging vrij gemakkelijk, vond het ook fijn dat er gelijk accessoires bijstonden.

Camera werd netjes de volgende dag afgeleverd. De paaseitjes vond ik erg leuk.

Prima

Bedrijf is betrouwbaar, betaalbaar. Service is prima.

kaels 03-04-2015

Goede website en levering

Kom er al jaren de beste zaak van nederland

Ik heb er nog nooit iets niet gevonden, alles aanwezig op foto en studio en printers gebied.

Ik heb er al veel mensen gebracht en allen zijn er zeer tevreden mee.

Ik zelf kom er altijd,ik ga er rustig met de auto heen. Het is er gezellig de koffie staat klaar kortom een fijne winkel ook om er even uit te zijn.Er is va alles te zien en de etage boven voor de professionele fotograaf heel interresant. En ze nemen de tijd voor elke klant

HenkvanS 02-04-2015 Via de website gekocht

bestelling via website is eenvoudig en na één dag in huis

reparaties worden snel uitgevoerd

beschikt over voldoende assortiment

het artikel was bij Camera Nu het goedkoopste en gelet op de winkel waar wij meer spullen hebben hebben gekocht wn de service goed is, geeft de doorslag om specifiek hier te kopen.

cgab 02-04-2015 Via de website gekocht

Het gemak van gemakkelijk thuis bestellen

Zeer snelle levering

Het assortiment is heel uitgebreid van verschillende artikelen.

Aan iedereen die ik ken

Ik heb deze zaak op Kieskeurig gezien en de prijs was zeer aantrekkelijk. Ook was de levering heel snel de ene dag besteld en de volgende dag al thuis bezorgd.

Benno Ellerbroek 02-04-2015 In de winkel gekocht

Alles heel duidelijk

perfect geholpen

Gewoon top.

beste reklame is mond reklame dus ik prijs mijn omgeving CamerNu aan

beste reklame is mond reklame dus ik prijs mijn omgeving CamerNu aan

witchblade1987 02-04-2015

Website spreekt voor zich

Heb tot nu toe alles hier kunnen vinden

Ik winkel hier altijd prettig

PHOTOWALK.nl 02-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Alles bij elkaar onder een dak.

Erg kundig personeel die de tijd voor je nemen bij iedere bestelling, groot of klein.

Zeer ruim assortiment veel op voorraad.

Als je iets op fotografie gebied zoekt en in een stop klaar wilt zijn is dit het adres.

Gert Bazuin 02-04-2015 Via de website gekocht

De website werkt heel makkelijk,snel en duidelijk

het bestelde artikel is de volgende dag keurig netjes bezorgd met duidelijke brief er bij.

Ik kan alles wat ik zou willen kopen bij CameraNu krijgen.

Ik ben gewoon heel tevreden over CameraNu,daarom zal ik hem van harte aanbevelen.

Het is en prettige winkel in Urk, met vakkundig personeel en de website is makkelijk toegankelijk en snel.

bbbbbbrrrrrrrrr 02-04-2015

Prima website

Op tijd geleverd, voogens afspraak.

Prima uitgebreide website

Gewoon goed