Bertrand Verbeek 07-05-2015

Ik geef geen tienen, maar goed het bestellen via de website is een fluitje van een cent.

Het product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Echter na de bestelling ontving ik het bericht dat er iets mis was gegaan met de verzending. Ik zou de volgende dag gelijk worden bericht. Er werd, in het automatisch gegenereerde bericht, geen reden opgegeven. Dat zou wel zo prettig zijn geweest. Je wordt toch achterdochtig wanneer je voor het eerst bij een webwinkel bestelt...

Ik werd die volgende dag niet gelijk bericht, ik ontving echter in de middag een bericht dat mijn bestelling verzonden was. Ook hier was iets meer informatie wenselijk geweest.

Het product heb ik uiteindelijk een dag later dan bedoeld ontvangen. In mijn geval was dit nú geen probleem, maar wanneer je een zending plant op een vrije dag kan dat maar zo wél het geval zijn.

Met het bovenstaande in acht genomen zou men aan de communicatie m.b.t. verlate verzendingen meer aandacht kunnen/moeten besteden.

Voor mij zijn een goede service en communicatie vooral belangrijk. Wanneer een zending onverhoopt later komt, is een goede en volledige berichtgeving daarover essentieel.

Marja Steeman 06-05-2015 Via de website gekocht

kon alles prima vinden op internet

super duidelijke filmpjes

prima

goede prijs en duidelijk door filmpjes

erg handig om online te kunnen kopen

Rick 1970 06-05-2015

Alles perfect gesorteerd zodat je in een oog opslag bij het juiste artikel zit.

Woensdag avond 28 april besteld, donderdag ochtend met Postnl thuis bezorgd.

Alles wat ik zoekt of nodig hebt voor mijn fotohobby hier in de webshop te vinden

Mijn aankopen heb ik als zeer goed ervaren, dit wens ik een ieder ander ook toe.

De aangekochte artikelen zijn precies zoals beschreven en goed verpakt verzonden. Dit tegen de laagste en zeker concurrerende prijs die er te vinden was op het moment van kopen in, veel webshops of winkels roepen wel dat zij de goedkoopste zijn of met de prijs mee zakken van de concurrent, CameraNu.nl hoeft niet mee te zakken of te roepen, zij zijn gewoon de goedkoopste met een snelle verzendservice en uitgebreid assortiment.

Uncledomie 06-05-2015

Overzichtelijke website

Supersnelle levering

Ruime keuze

Gewoon top

FredMeuff 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site waar alles goed op geordend was en zodoende makkelijk te vinden.

Vele mogelijkheden met voldoende beoordelingen waar je iets aan hebt.

's Avonds om 22:00 uur besteld en de volgende dag om 11:00 uur had ik het al in huis. Geweldig!!!!!

Ik ben zeer tevreden met mijn producten en dus ook met cameraNU. Wat ze beloven komen ze ook na. Producten goed verpakt en tijdig aanwezig.

suuz1978 06-05-2015

Makkelijke site en snelle levering.

Uitgebreid assortiment

Zeker aan te bevelen.

Toegankelijke en prettige site. Snelle en veilige levering.

Joop Lankhaar 06-05-2015 Via de website gekocht

Zowel in de winkel als on-line dé foto- en videoaanbieder.

Regelmatig stel ik een vraag over een product dat professioneel wordt beantwoord of opgelost!

Alles wat een foto- of videograaf nodig heeft is er te vinden.

Zeker de moeite waard om in ieder geval eens een kijkje te gaan nemen.

Al jaren koop ik bij Cameranu naar alle tevredenheid. Goede voorlichting, inruilmogelijkheden plus mensen achter de toonbank die weten waar ze het over hebben.

Alfred J 06-05-2015

Op de website mij goed kunnen oriënteren op al die aspecten die voor de aanschaf van een nieuwe camera voor mij van belang zijn

Na voorselectie langs gegaan in Urk. Werd hier uitstekend ontvangen en zeer vakkundig werd mijn selectie vergeleken met vergelijkbare camera's

Op de website een groot assortiment waarbij het door mij gewenste type camera snel te vinden was

goede site, vakkundig personeel, groot assortiment en scherpe prijzen

Zie bovenstaand

Joop Mak 06-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

De opzet macrolens is simpel te plaatsen en te verwijderen.

Uitgebreid advies en er wordt zeker niet geprobeerd een duur product te verkopen. Men luistert naar de koper en komt dan tot een advies.

keus genoeg.

Geen opdringende , maar op maat gemaakte adviezen.
Ondanks dat het er wel eens wat druk kan zijn waardoor de wachttijd wat kan oplopen. is het het wachten wel waard.

Ik vind het kopen via camerau.nl via internet wel prima en snel, maar voor advies is een bezoek aan de zaak in Urk zeker de moeite waard.

NX 06-05-2015

Duidelijke website. Ik wist al welke camera ik wilde en verschillende opties snel te vinden. Ook handig dat eventuele accessoires meteen te vinden zijn. Zouden wat mij betreft nog wel meer opties mogen staan en niet alleen in pakketvorm.

Alles kwam keurig verpakt precies binnen de afgesproken twee uur.

FotoMaskaGrafia 06-05-2015 Via de website gekocht

Heel erg makkelijk te bestell

Altijd professional en aardige mensen

Garantie van professionaliteit!

Anita06 06-05-2015

Duidelijke website, zoekfunctie werkt ook goed.

Zeer korte reactietijd op welke email dan ook. Altijd meedenkend.

Vriendelijke mensen, altijd bereid te helpen. Reageren zeer snel op emails. Extra fijn is dat er een daadwerkelijke winkel is, dus je kunt er altijd naartoe.

R Kimmelaar 06-05-2015

Overzichtelijke productcategorieën op de website.

Zelden nodig, maar soepel en snel.

Overweldigende keuze, heb nog nooit iets niet gevonden.

Ik heb alleen positieve ervaringen met CameraNU.nl

Al meerdere jaren bestel ik naar volle tevredenheid bij CameraNU.nl. Doorgaan zo!

mandersp 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Snelle service en snel aangekomen

Heel veel dingen zijn er te bestellen

Snelle bestelling, duidelijk en gemakkelijk.
Daarbij ook nog de goedkoopste.

Cameranu.nl maakt waar wat die zegt. Een snelle levering en netjes verpakt

Maurice65 06-05-2015

Duidelijke website, waar eenvoudig naar producten is te zoeken.
Betalingen via IDEAL maken het doen van de bestelling eenvoudig met het achterlaten van een beperkte hoeveelheid gegevens.
Het bestelproces zelf is overzichtelijk en wordt via de Track en Trace keurig op de hoogte gehouden betreft de verzending.

Uitstekende service rondom het bestelproces. Netjes op de hoogte gehouden van de status en artikelen tegen marktconforme prijzen.

Zeer uitgebreid assortiment waarbij ook alternatieven tegen lagere prijzen worden getoond.

Gezien de ervaringen zeker een webwinkel die ik graag bij anderen onder de aandacht breng

burnacid 05-05-2015

Makkelijke webshop

Makkelijk en snelle info via social media (Facebook)

Goed up to date ook het nieuwste model goed leverbaar

Marnixx 05-05-2015

Zoek makkelijk. Voldoende info over het product op de website (inclusief filmpjes).

Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik contact gehad met de klantenservice. Daar ben ik goed geholpen. Informatie bleek na ontvangst van de bestelling ook te kloppen.

Erg complete assortiment.

Cameranu.nl is een prima adres om je fotoapparatuur te bestellen. Bestelling werd volgens verwachting snel geleverd ('s avonds besteld, vroeg in de middag in huis). Pakket is goed met track&trace te volgen.

Elly Ruizendaal 05-05-2015

Lekker makkelijk in gebruik

Volgende dag binnen zoals beloofd

Prima keuze

Zowel online als in de winkel is lekker makkelijk

Prijs kwaliteit verhouding zijn prima onze kijker kwam als goedkoopste bij camera.nu uit

Johan 105 05-05-2015

website is (ook voor een leek) overzichtelijk en duidelijk

Had een probleempje met de werking van het bestelde. Eén telefoontje met de klantenservice met een deskundige, geduldige en vriendelijke medewerker was voldoende om het geheel én snel op te lossen.

Keuze genoeg en op advies van een medewerker hebben we de juiste keuze kunnen maken.

We zouden geen andere zaak weten die het beter kan doen. Als leek ben je toch aangewezen op deskundigen die begrijpen wat de klant wil.

duidelijker kan het niet: het was prima!

kappie49 05-05-2015

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook als je nog niet weet wat je precies wilt aanschaffen. Producten zijn duidelijk en gemakkelijk met elkaar te vergelijken

Winkel is goed bereikbaar en personeel heeft voldoende tijd voor je. Afspraken worden stipt nagekomen. Enigste min puntje er worden kosten berekend bij gebruik creditkaart

Het assortiment is ruim voldoende de artikelen zijn er in ruim voldoende prijsklassen

Ben al jaren klant bij camera nu en kan deze bij iedereen aanbevelen.

Heb de lens nu een week in mijn bezit en deze voldoet helemaal aan mijn verwachtingen kreeg ook duidelijke uitleg van verkoper

B. Peeters 05-05-2015 Via de website gekocht

goede duidelijke website, producten makkelijk te vinden, bestel/betaal procedure duidelijk en perfect dat je de mogelijkheid hebt om via ideal te betalen.

super snelle levering

ik had een klein onderdeeltje nodig wat nergens te krijgen was en bij CameraNu.nl makkelijk te vinden op de website.

Alles prima in orde, zowel de website, het bestellen, als de levering. Voor meerdere bestellingen in de toekomst kom ik zeker terug bij CameraNu.nl

qwertyuiop98679 05-05-2015

Makkelijke site, ook op Ipad

Waar ik naar zocht hadden ze, ook op voorraad.

Prima

Gewoon degelijke site waar ik na tien uur 's avonds wat bestelde en ik een kwartier later al een track en trace nummer in mijn email box had. Volgende ochtend het spul in huis...

Latifa80 04-05-2015

Had een verkeerd huisnummer door gegeven ben gebeld en opgelost. Super

Snelle levering. Super klant vriendelijk

FotoHenkie 04-05-2015

Juiste dingen invullen? Fluitje van een cent.

Dagje levertijd

Zeer ruim

Probleemloos

CameraNu is een zaak, mij bekend van het voormalige Fotoforum, waar het door vele fotografen, amateurs en profis's, alom werd aangeprezen vanwege de service, de voorlichting, het ruime assortiment en de scherpe prijzen. Voor mij was er dus geen enkele twijfel om hier een bestelling te plaatsen.

Alf911 04-05-2015

Breed assortiment, scherp geprijst.

Snelle service, keurige en duidelijke communicatie.

Cameranu.nl is een uitstekende webshop die met een breed assortiment, goede service tegen scherpe prijzen een must is voor cameraliefhebbers!

Van Puffelenstein 04-05-2015

De website is overzichtelijk ingedeeld. Het gewenste artikel was snel te vinden.

PRIMA. Het artikel is conform afspraak geleverd. Over de voortgang van de levering heb ik mails ontvangen. Dat is prettig. Artikel was uitstekend verpakt.

Ik heb altijd nog gevonden wat ik wilde kopen. Ook voldoende accessoires.

Gewoon een prima webwinkel: doen wat ze beloven.

Overzichtelijke webshop met duidelijke structuur, snelle levering, levering is te volgen, artikel goed verpakt. Verder een prettig idee dat er een fysieke winkel is.

Lauvenberg 04-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zat, als je weet wat je wilt hebben krijg je het in 1 klik thuis

Zelfs klachten worden in een vloek en een zucht naar behoren opgelost

Het meeste waar ik naar op zoek ben is in deze winkel gewoon op voorraad

Gewoon doen zou ik tegen iemand anders zeggen.

Ik heb uitermate tevreden over het assortiment, de snelheid van levering en het oplossen van problemen. Top winkel

Baspiet 04-05-2015

Artikelen zijn makkelijk en snel te vinden. Bestellen en betalen gaat makkelijk en info is duidelijk.

Info na de bestelling tot en met de aflevering was uitgebreid en duidelijk.

Behoorlijk groot assortiment. Ook de kleine spulletjes vind ik hier in een uitgebreid aanbod

Warm aanbevolen. Zoek je iets? Kijk dan eerst hier.

Ik kocht hier al eerder en ben steeds weer tevreden. Goede info is bij webwinkels vaak ver te zoeken. Bij CameraNu is de informatie steeds duidelijk en betrouwbaar. De prijzen zijn goed en de afhandeling laat niets te wensen over.

Noor86 04-05-2015

Ruime keuze in het assortiment en goede service. 's Avonds besteld, en de volgende dag was de nieuwe fotocamera met een aantal extra toebehoren in huis!

studioikke 04-05-2015 Via de website gekocht

Zoekmachine werkt prima, dus snel bij datgene je zoekt,paar keer klikken en klaar

Altijd snelle reacties en nette oplossingen en er wordt altijd netjes meegedacht.

Tot nu toe is alles er wat ik zoek voor een leuke prijs.

Goede ervaringen, altijd op tijd geleverd en ook de service is prima op orde net als prijs/kwaliteitverhouding

Goedraad 03-05-2015 Via de website gekocht

Online altijd te bestellen

vrijdag 22.30 besteld zaterdag 10 uur thuis netjes verpakt.

Ruime assortiment en scherpe prijzen.

Online duidelijk en uit ervaring weet ik dat als je naar de winkel gaat het: mooi, uitgebreide assortiment, goed advies en gastvrij is.

Omdat ik al in de fysieke winkel ben geweest had ik meer vertrouwen om online te bestelen. Ik had twijfels als ik zo laat 's avonds bestelde of ik het wel de volgende dag zou ontvangen. Tot mijn vreugde kreeg ik de volgende ochtend mijn bestelling.

MartijnV11 03-05-2015

Zeer overzichtelijke website en goede indeling van categorieën en zoekopties.

Zeer uitgebreid en veel producten op voorraad en snel geleverd.

Zeer aan te bevelen wat betreft webshop en winkel. Echter wel wat verder rijden. Een of meerdere extra filialen is een optie.

Zie eerdere notities.

LauraL 03-05-2015 Via de website gekocht

Website is eenvoudig en overzichtelijk!

Snelle levering (zoals op de site gemeld) en goede verpakking voor de producten!

Voor iedereen wat wils: van beginneling tot professionele fotograaf

Fijne website, duidelijk, overzichtelijk en tijdige levering!

Jan Canu 03-05-2015

Grote winkel en makkelijk te bereiken.

Er wordt goed naar wensen geluisterd en gezamenlijk tot een passende oplossing gezocht.

Veel voorradig en anders snel besteld.

Vakkundig personeel en grote voorraad

Kom er altijd graag vanwege het grote assortiment en plezierig personeel.

v.paeper 03-05-2015 In de winkel gekocht

Prima winkel, netjes en verzorgt. Veel keuze en werden prima geholpen.

Gerrit Last 03-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zeer toegankelijke en overzichtelijke site.
Ik heb materiaal gehuurd voor een prima prijs.

Ik werd in de winkel vlot geholpen, prima koffie en deskundig personeel.

Prima uitgebreid assortiment.

Goede ervaring met de winkel.

Zeer goede ervaring met mijn gehuurde materialen, goede service en uitgebreid assortiment.

Anoniem1946 02-05-2015 Via de website gekocht

Mooie en duidelijke website

Goede service en vriendelijke klantenservice.

Zeer uitgebreide keuze op de website.

Mooie website en snelle levering.

rjvdl 02-05-2015 Via de website gekocht

Eigenlijk niet zo moeilijk als je van te voren het type al weet dat je wilt hebben. Type intoetsen en voilá. Alleen het geheugenkaartje opzoeken passend bij de 4K camera kostte wat meer moeite. 4K stelt duidelijk hoge eisen aan de geheugenkaart.

Goede follow up. Berichtgeving over bezorging klopt exact.

Prima.

Diverse vrienden en kennissen heb ik deze winkel al aanbevolen.

Harrie. Timmermans. 02-05-2015

Met gemak kun je op de website van Cameranu de producten waar je naar op zoek bent vinden, en als je eventueel vragen hebt wordt je altijd heel vriendelijk te woord gestaan aan de Telefoon, en helpen ze je verder geen enkel probleem.

En de service is er ook prima je kunt je vragen stellen via de telefoon, en de aflevering van het bestelde word op tijd afgeleverd zoals je beloven.

Ik vind telkens als ik daar op de site kom wat ik wil bestellen.Dus is alles naar wens.

Marco59 02-05-2015

Ook telefonisch goed bereikbaar. Je hoeft niet alles via de website uit te zoeken maar kunt als je daar behoefte aan hebt spreken met een verkoper.

Ik heb er mij meerdere keren nu gekocht. Daarmee beantwoord ik ook deze vraag.

JWvRijs 02-05-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en vriendelijk ingedeeld. Producten zijn hierdoor snel te vinden. Ze hebben een ruim aanbod en het maakt mij wel nieuwsgierig hoe dat in de winkel is uitgestald. De aankoop van producten is via de site snel te doen. De gegevens die gevraagd worden om in te vullen zijn logisch en voorspelbaar.

De service die ik heb gekregen heeft alleen met leveren te maken. Ik heb nog niet 1 keer een product hoeven retourneren. Cameranu.nl geeft aan dat voor 23.59 uur besteld de volgende werkdag wordt geleverd. Tot nu toe bij mij steeds de volgende werkdag in goede orde geleverd. Dat vind ik service.

Het assortiment is wel heel ruim en per product wordt er verder gedacht. Er zijn reviews aanwezig en mogelijkheden om producten te verzekeren, hetgeen wel erg handig is bij dure aankopen waar je niet snel aan zou denken.
Verder zijn er mogelijkheden om te huren. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar heb ik vanuit een winkel nog nooit gezien.

Ik heb al meerdere aankopen gedaan en anderen verwijs ik naar deze site. Cameranu.nl is betrouwbaar en redelijk met hun prijzen.

Ik heb het laatste jaar meer aankopen gedaan. Ik ben iemand die producten goedkoop probeert aan te kopen. Al meerdere keren bleek dat Cameranu.nl 1 van de goedkoopste was. Mocht het niet zoveel uitmaken dan koop ik bij hen. Inmiddels al wat accessoires gekocht.

Roos1961 02-05-2015

ik kon snel het gewenste artikel vinden.

ik heb op zondagavond besteld en maandag al in huis. Top.

Ik ben tevreden met de gang van zaken, maar het was mijn eerste keer. Dus wellicht de volgende keer een 10.

Ik heb het assortiment niet beoordeeld omdat ik mij daar niet genoeg in verdiept heb.

M.Vergeest 01-05-2015

Zeer uitgebreide website, duidelijk en overzichtelijk met uitgebreide informatie!

Online gebruikersgemak, overzichtelijk en snelle levering met bezorgkeuze!

Mijn creatieve dochter zocht een compactcamera met creatieve functies en kwam terecht op de site van camera.nu. Haar verjaardagsgeld is prima besteed, overzichtelijke website en perfecte bezorgservice!

W.Klaver 01-05-2015

Cameranu heeft een breed scala aan met name fotografie artikelen zoals camera's objectieven filters flitsers enz. Alles is in categorieën, per merk of alfabetisch te vinden. Daarna slechts een kwestie van selecteren, betalen en een dag later heeft u uw bestelling in huis.

Van alle bekende merken is een ruim scala aan artikelen te vinden. Camera's, objectieven, filters, flitsers, maar ook materiaal voor b.v. in de studio. Kortom, bijna alles is aanwezig in 1 winkel.

Waarom ergens anders kijken als je hier voor een goede prijs je foto spullen eenvoudig en betrouwbaar kunt kopen.

Als diverse malen heb ik fotospullen bij Cameranu gekocht en iedere keer is het op voorraad en een dag later ligt het bij me thuis.

J_Janssen 01-05-2015

Moet er wel een eindje voor rijden maar dan krijg je tenminste te maken met gemotiveerde mensen met een hoop ervaring, kennis en bereidheid om te helpen.Bovendien een assortiment waar je niet gauw mis grijpt.

Goarre 01-05-2015

Goede service van het personeel.

Ruime keus aanwezig.

Ik werd prima te woord gestaan. Ik kreeg ook een goede uitleg over de verschillende dingen waarvoor ik belangstelling had.

Elly Hogendoorn 01-05-2015 In de winkel gekocht

Hier vind je alles

Prima service, goed advies

Nogmaals: hier vind je alles voor fotografie

Juist omdat de mensen achter de balie weten waar ze het over hebben, is het zo een winkel om aan te raden aan iedereen die bezig is met fotografie in de ruimste zin van het woord.

Fraanca 01-05-2015 Via de website gekocht

Even snel bestellen via inet.

In mijn geval veel op voorraad

Ik had snel een riem nodig voor een fotokoffer. Deze was gelukkig voorradig, en gelijk besteld. Vrijdag rond 17.00u besteld, en zaterdag rond 12.30 in huis. Was daar super blij mee, dus voor mij zeer geslaagd.

Hennie 1945 01-05-2015 In de winkel gekocht
Urk.

Retourprocedure uitstekend
(aparte afdeling)
Uitstekende voorlichting van de te volgen procedure.

Groot assortiment,goede keuze mogelijkheid,dit geldt voor alle merken Prijsverschil met soortgelijke winkels is ongeveer gelijk.

Uitstekende producten,bekende merken, concurrerende prijzen
Vriendelijk en kundig personeel.
Goede bereikbaarheid van de winkel.

Ik heb heel goede ervaring met camera nu (zie mijn beoordeling). Heb bijna al mijn fotografie benodigheden tot volle tevredenheid bij Camera nu gekocht.

Thecase 01-05-2015

Alles liep perfect

zeer ruim

zie boven

Zoals gezegd had ik het product de volgende dag ondanks de late bestelling in huis