Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Ede 05-06-2015

Perfecte website.

Goede adviezen en zeer klant vriendeljk.

Voor mij als Canon gebruiker is de keuze ruim voldoende.

Bij CameraNU voelt zaken doen als een verademing.

P.B. Schuringa 05-06-2015 Via de website gekocht

We4bsite werkt leuk en prettig soepel

Direct de verzending klaar and trackingcode verzonden

Veel te veel camera's !! Maar leuk om te sneupen

Voortreffelijk en hartstikke snelle en correcte levering

Ronald Huijskens 05-06-2015 Via de website gekocht

Het is voor mij tot nu toe heel gemakkelijk geweest om iets te bestellen.

Heel fijn dat wanneer een product op voorraad is dat ik deze dan meestal al de volgende ochtend ontvang. Dat vind ik echt een topservice!

Meerdere producten waar ik op zoek zijn niet direct op voorraad. Omdat het bij mij essentieel is dat ik iets bestel en dat het op voorraad is (o.a. Tascam Dr. 60, Wooden Camera Pocket Cage) vind ik dit een iets minder puntje. Ik zie vaak staan niet meer op voorraad en langere levertijd. Ik ga dan meestal toch naar een andere online shop wanneer dit het geval is.

S. Leenders 05-06-2015 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk. De zoekfunctie werkt goed en de bestelling is zonder problemen aangemaakt.

De bestelling is, de dag na het plaatsen van de order, netjes thuisbezorgd.

Het assortiment is uitgebreid. De accessoire die ik voor mijn camera zocht heb ik op deze website gevonden.

Een kennis heeft mij deze website aanbevolen. De accessoire is netjes afgeleverd zoals op de site stond vermeld.

De website is netjes en overzichtelijk. Ook de procedure om een bestelling te plaatsen is overzichtelijk in stappen ingedeeld. Er worden geen overbodige gegevens gevraagd. Tijdens het plaatsen van de bestelling worden er ook geen overbodige diensten aangeboden zoals nieuwsbrieven en dergelijke. De bestelling is via de post verzonden en de volgende dag netjes afgeleverd, zonder beschadigingen. Al met al ben ik zeer tevreden over de dienst die cameranu.nl heeft geleverd.

Noortje15 05-06-2015

Duidelijke omschrijvingen en gemakkelijk vindbaar

Wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling

Zeer veelzijdig

Rene6666 05-06-2015

overzichtelijke site en in de winkel goede service

goede service, kennis van zaken veel beter dan cameraland(Alkmaar)wat service betreft.

veel op voorraad je kan dan ook rustig camera's of lenzen testen voor je tot aankoop over ga.

geen reden dit niet te doen.

heb nu een aantal lenzen en camera gekocht en elke keer goed geholpen

Bert van Dam 05-06-2015

Makkelijk te vinden en goede respons

DooVoo 05-06-2015

Overzichtelijke website, bestellen ging vlot.

Prima. Zocht een vrij specifiek onderdeel dat Cameranu als een van de weinige winkels had.

Goede prijs en breed assortiment. Tot op heden enkele keren iets besteld en steeds zonder problemen.

Els Dijk 05-06-2015

Makkelijker kan niet: website bezoeken, keuze maken, bestellen en de volgende dag het gewenste artikel in huis!

Op elke vraag een deskundig antwoord!

Groot- en uitgebreid assortiment!

Heb zelf alleen maar goede ervaringen met CameraNu, dus zo'n bedrijf kun je wel aanbevelen!

Al vele jaren koop ik mijn apparatuur bij CameraNu en tot nu toe tot mijn grote tevredenheid!

Jan Beije 04-06-2015

Bij CameraNu is het kopen niet slechts het klikken op een paar knopjes en dan afwachten wat je thuis krijgt. Je vragen worden snel beantwoord en eventueel aangevuld met het noodzakelijke advies. Op deze wijze voel je bij je online aankopen gewoon in de winkel. De levertijden werden ook op correcte wijze nagekomen. Het was geweldig winkelen op deze manier, mijn hartelijke dank aan alle medewerkers gr Jan Beije

RtH-Arnhem 04-06-2015 Via de website gekocht

Website is vrij duidelijk.
Ik had minder fabrieksgegevensgegevens verwacht. Ik had van jullie meer informatie verwacht over het gebruik van het apparaat in het veld.

Verzorging en afhandelen van de bestelling uiterst stipt en correct.

Ruim gesorteerd, maar voor online verkoop meer info verwacht

Ik kan niet beslissen over iemands andere aankoop, zeker niet online

Graag duidelijker omschrijven en de voordelen geven voor Pentax Papilio 6,5x 21 en 8,5x 21. Niet alleen over deze apparaten maar over het hele assortiment. Wat de verkopers in de winkel wel zullen vertellen, zou hier op de website ook horen te staan

Karel Verhaar 04-06-2015

de website is prettig leesbaar en overzichtelijk

Ik ben heel correct behandeld.Men nam er echt alle tijd voor en probeerde mij absoluut niet iets aan te praten. Middels goede voorlichting kwam ik tot een eigen doorleefde keuze

Ik kwam voor een verrekijker en het assortiment is enorm. Ook qua assecoires volop keuze. De prijzen zijn vergelijkbaar met elders; mogelijk iets duurder dan een online webshop, echter een aankoopadvies is bij zulke dure producten van onschatbare waarde.

Ik beveel deze winkel zeker aan. Ze verkopen kwaliteitsproducten maar er is voor elke beurs wat. De winkel is prettig om te bezoeken: ruim, licht, goede parkeergelegenheid en er kan gratis koffie,thee etc gedronken worden. De verkoper die me geholpen heeft nam veel tijd voor mij en heeft verstand van zaken. Kom je van ver, knoop er dan zeker een bezoekje aan het Urk aan vast en ga een lekker visje eten! Last but not least: ik heb een dure aankoop gedaan maar door omstandigheden toch afgezien van de aankoop op dit moment. Na 2 dagen kwam ik met hangende pootjes terug en het product (uiteraard wel keurig in de verpakking) werd na controle zonder een enkele verdere voorwaarde terug genomen. Dat vind ik echt top- klantvriendelijkheid. Als ik opnieuw tot aankoop over ga, weet ik de weg!

kristianH 04-06-2015

Gebeld met cameranu en ik ben erg netjes te woord gestaan.

Ze hebben alles en de voorraad status is up to date

Erg nette prijzen, over het algemeen zijn ze meestal goedkoper dan de wel bekende concurrenten.

Onlangs heb ik een Nikon D4s gekocht bij cameranu. Aangezien Nikon een inruilactie had bij inruil van je oude camera kreeg je €500 korting op de Nikon D4s. Deze actie was logischerwijs alleen geldig in de winkel, dus van te voren eerst gebeld naar cameranu om niet teleurgesteld de winkel te verlaten zonder aankoop. De dame aan de telefoon heeft mij erg netjes geholpen en de camera voor mij vastgezet, gelukkig maar het was dan ook de laatste. Zodoende ben ik in de auto gestapt om camera op te halen, bij binnenkomst een bonnetje getrokken uit de automaat. En even richting de Pro-afdeling gelopen om even de D4s vast te houden en om nog een paar vragen te stellen, wederom ben ik hier erg netjes geholpen. Bij het verlaten van de Pro-afdeling, zag ik dat ik aan de beurt was ik loop naar de balie en ik zie het nummertje wijzigen. Ik werd weer in de wacht gezet, anders zou hun systeem in de war lopen. Na eventjes gewacht te hebben was ik opnieuw aan de beurt, ik vertelde dat ik gebeld had voor de camera en dat ik een inruil bij mij had. Echter de inruil camera wouden ze niet innemen want het betrof een een D70 en deze namen ze niet meer in. Maar volgens de actievoorwaarden van Nikon mag iedere camera ingeruild worden. Gelukkig had ik hier van te voren een mail over gestuurd, met de vraag als ik een D70 kon inleveren om in aanmerking te komen voor de actie. Met als antwoord dit inderdaad mogelijk was. Dit zei ik dus tegen de verkoper waarop hij zei "heb je de mail bij je" deze had ik niet bij mij. Althans niet geprint. De verkoper zei dat er in de mail stond dat ik deze mee had moeten nemen naar de winkel. Dit stond er in mijn geval niet in. De mail heb ik daar ter plekke laten lezen via mij iPhone. En zodoende kreeg ik toch nog de korting. Thuis gekomen zie ik op het factuur dat camera €150 duurder was dan op de website vermeld stond, dus weer gebeld en ik kreeg dezelfde dame aan de telefoon als in de ochtend. Ik vertelde dat er op het factuur de camera €150 was gestegen en dit klopte niet en zou dit bedrag terug gestort krijgen. Inmiddels heb ik dan ook het bedrag terug gekregen. Beste cameranu, ik zou bij het bonnetjes apparaat vermelden dat je pas na het verlaten van de Pro-afdeling een bonnetje moet trekken dit voorkom irritatie bij da kassa's.

Sony Alpha familie 04-06-2015

Snel en vakkundig antwoord op vragen via email

Een ruim assortiment, duidelijk ingedeeld.
Tegen concurerende prijzen

Bennieblanco 04-06-2015

Bestellen gaat gemakkelijk en snel zoals je van een moderne webshop mag verwachten. Laten bezorgen op een door mij geselecteerde bezorgdatum. Perfect volgens afspraak geleverd.

Aad Mooijekind 04-06-2015 Via de website gekocht

Artikelen zijn makkelijk te vinden, ook met zoekfunctie. Betaling kan op verschillende manieren en is erg duidelijk.

Levering van artikelen is prima ! Erg snel en goed en zorgvuldig verpakt.

Ruim assortiment. Spullen die in de winkel (nog) niet leverbaar waren is bij CameraNu wel te verkrijgen. Erg prettig !

Gewoon een prima zaak die zijn beloftes nakomt.

Boven verwachting snelle levering van spullen. Erg tevreden.

Rita77 04-06-2015 Via de website gekocht

Een Top service ik had een pakketje niet ontvangen het was niet aangetekend verstuurd nu krijg ik het toch vergoed en het wordt aangetekend verstuurt een dikke tien

service service service

Gewoon een top winkel

anne bijlsma 04-06-2015 In de winkel gekocht
URK

zeer vakkundig geholpen

altijd staan ze klaar voor je ook via de telefoon

nee kennen ze niet en gaan op zoek naar je wensen

Heb mijn broer ook meegenomen
endat zegt genoeg

Ik dacht die jonge verkoper..... maar het was top hoe hij me alles ging uitleggen en de tijd nam om deze lens te kopen top

sandervspijk 04-06-2015

De website is erg overzichtelijk.De zoek functie is ook heel erg fijn zodat je snel producten kan vinden die je zoekt!

Ik heb de live chat gebruikt en dit is uitstekend erg goed gericht op je vraag en kan niet beter.

Er is veel keuze.

De beste camera winkel online die ik gebruik.

In een woord top! Ik heb niks negatiefs over deze website te zeggen.

Ingelie 04-06-2015

Vandaag besteld, morgen in huis. Makkelijker kan het niet.

Brocantiek de Linde 04-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gemakkelijk te bereiken vanaf de snelweg

We zijn goed geholpen, ook hebben we advies gekregen over de camera instellingen. Zeer tevreden.

Zeer grote voorraad in elke prijsklasse.

Een volledige en complete camera winkel met goed opgeleid personeel.

BRijpkema 04-06-2015

Bestelling ging super makkelijk, een erg overzichtelijke website

Super snel, de volgende dag waren alle spullen in huis

gelukkig waren er goede zoekfuncties, het assortiment is erg groot

super service

Bestelde spullen waren van goede kwaliteit en binnen een halve dag geleverd

RGSphoto 04-06-2015

De goede Service van CameraNu heeft mij direct weer doen besluiten, om bij deze winkel online de Printer te bestellen.

sjariev 03-06-2015 Via de website gekocht

een telefoontje en wat informatie over het product, s'middags besteld en de volgende dag in huis.

nog niet nodig gehad

zeer ruim en veel goederen op voorraad

zeer aan te bevelen, heb al vaker besteld en een keer de winkel bezocht, goede service

mijn eerste digitale canon gekocht bij cameranu, daarna ook ef objectieven, de laatste is de mooi vormgegeven compacte ef 50mm f 1.8 stm, eindelijk weer een 50mm lens op mijn full frame canon 6D, ik schiet nog 36mm film met 50 mm objectief daarom vind ik een 50mm objectief op mijn digitale camera heel fijn. Inmiddels veel foto's gemaakt, ben zeer tevreden over dit objectief, vooral dat het zo klein is, de beeldkwaliteit is heel goed, mooi bokeh, en je kunt er ook mooie macro's mee maken of ten minste close ups. een objectief dat niet in je verzameling mag ontbreken.

Dirk Klaver 03-06-2015

Een prima combi van webwinkel, telefonisch advies en een winkel waar je dingen ter hand kunt nemen, advies kunt krijgen, desgewenst op afspraak.

Service gericht. Bij twijfel of toch even anders gewoon mee blijven denken.

Breed assortiment, overzichtelijk in winkel en op de site.

Goede keus, goede service

Al jaren tevreden klant voor huur en aankoop van nieuw en occasion, voor eenvoudig en compact tot (semi-)professioneel.

lbosma 03-06-2015

Duidelijk en informatievolle website.

Bezorging echt binnen 24 uur!

Veel keuze

Veel websites bezocht. CameraNu had de meeste/duidelijkste info bij de camera staan. Ook de prijs lag heel gunstig.

erikra 03-06-2015

Super snelle levering. Ook goed advies gehad op digitale vraag!

Volgens mij groot, maar heb heel gericht gezocht n.a.v. mijn digitale vraag.

Prima camera, bevalt goed, goede aanbeveling op mijn specifieke vraag, past precies bij wat ik zocht.

JB de Jong 03-06-2015

Ik zocht een starterspakket van het Lee filtersysteem. Kwestie van gewoon invullen in de zoekopdracht. Alles was nauwkeurig beschreven.

's Avonds om 21.30 uur besteld en 's morgens om 9 uur in huis. Duidelijk werd aangegeven hoe laat het pakket aan zou komen en het klopte precies.

heel veel keuze in alle prijsklassen

Betrouwbaar,snel en deskundig advies. Ook bellen is mogelijk.

Het gehele aankoopproces verloopt transparant en geeft vertrouwen. Je bent niet bang om bedrogen te worden.

CarlZ1936 03-06-2015

De deur niet uit

Goede service en behulpzaam en vriendelijk personeel

Aan de site zien is bijna alles op voorraad

Deze zaak jaren te laat ontdekt. Voorheen eerst stad en land afbellen , nu in 2 dagen in huis. TOP winkel

Adri5 03-06-2015

Website is overzichtelijk en bestellen kan daardoor in een mum van tijd

Bestelling was binnen twee dagen binnen, goed verpakt en correct uitgevoerd

Compleet assortiment en prijzen zeer concurrerend, de laagste van de 4 webshops waar ik gezocht heb

Bestellingen worden keurig en snel uitgevoerd.

Een winkel waar je op kunt bouwen

johgernl 03-06-2015

Website is redelijk overzichtelijk, het winkelt prettig en bevat bij veel producten voldoende informatie.

Gewoon hartstikke snel en mooi op tijd geleverd!

Breed, veel is ook echt op voorraad, echter niet alles en worden niet geheel duidelijke levertijden aangegeven.

Prima online winkel voor foto en video.

Etienne75 03-06-2015

De webshop is overzichtelijk en de voorraad is duidelijk weergegeven

Mijn bestelling omvatte artikelen die niet vooradig waren ten tijde van de bestelling, dit werd goed aangegeven.
De geleverde artikelen kwamen goed verpakt en onbeschadigd aan. Geen DOA wat altijd voor een opluchting zorgt.

Veel keuze in artkielen.

Uitgebreide winkel (lees: webshop) die overzichtelijk is. Geen verrassingen na het plaatsen van de bestelling. Groot pluspunt is het aangetekend laten leveren van de artiklelen op het thuisadres danwel een alternatieve locatie (Pakje Gemak)

banneboy 03-06-2015 Via de website gekocht

lekker via internet bestellen.

je wordt correct geholpen

een ruim voorraad voor een mooie prijs.

dat de winkel voor een amateurfotograaf veel te bieden heeft voor een mooie prijs

Elie-op-kieskeurig 03-06-2015

Internet bestelling is makkelijk in te voeren ook als nieuwe klant en er is een ruime keuze uit betaal mogelijkheden.

Order bevestiging direct per mail met ook een snelle mail met ingeschatte afleverdatum en tijd welke beide conform de beloofde 24 uur zijn.

Prima assortiment met ruime keuze. Ik zocht een speciaal artikel en zij waren de enige die het konden leveren en binnen de 24 uur.

Men komt na wat men op de site beloofd en de prijzen die men vraagt zijn goedkoop in verhouding met andere aanbieders

De hoge beoordeling is mede gebaseerd op eerdere ervaringen met andere webwinkels waar men soms zeer lange levertijden heeft en later blijkt dat zij het na de bestelling zelf gaan inkopen. Andere winkels zijn ook soms zeer goed en snel dit mede daar deze zich beperken tot een bepaalde groep producten en niet alles willen verkopen wat trendy is.

Andre Para 03-06-2015 Via de website gekocht

Op basis van mijn bestelhistorie wist de medewerkster van de klantenservice snel mijn artikel te achterhalen.

Telefoontje gepleegd omdat ik het artikel niet meer wist. Tweede telefoontje (...) was omdat het adres niet meer juist was. Supersnel gekorrigeerd.

Prima!

Deskundige en snelle afhandeling + levering!

Als parachutist spring ik regelmatig met een camera op mijn helm. Bij het naar buiten klimmen raak ik dan soms de deur. Helaas heeft dat in de afgelopen vier jaar al drie keer geleid tot een losgeraakte lens. Op het moment dat ik 'pokkk' hoor denk ik gelijk aan Cameranu.nl. De laatste keer draaide ik mijn hoofd snel om en zag de lens wegtuimelen. Hopelijk duurt het weer even voordat ik dit artikel weer bestel!

Louis231 03-06-2015

Wat ik zocht was snel te vinden.
Betaling was zoals het hoort: goed

Supersnelle bezorging

Zéér compleet

Prijs, kwaliteit en afwerking zijn 100%

Prijs, kwaliteit en afwerking zijn 100%

casper001 03-06-2015 Via de website gekocht

overzicht duidelijk en elke stap was overzichtelijk.

snelle levertijd en goede service

voldoet aan de verwachting

zeker aanbevelen bij mij vrienden

totaal goede betaling en overzichtelijk zijn de produkten

Aart36 03-06-2015

Vanwege het gebruik van een efficiënt systeem weet je wanneer je aan de beurt bent. Dit is zeker zo prettig want je weet van te voren dat je werkelijk advies op maat kunt krijgen.

CameraNU behandelt je als klant heel eerlijk. Stap voor stap wordt je begeleid in het koopproces. Men is er in de eerste plaats niet op uit om veel te verkopen, maar het vakkundige en bezielende advies maakt dat ik mij als klant gerespecteerd weet. CameraNU inventariseert eerst wat de behoeften en wensen zijn. De verkoopadviseur sluit daar helemaal bij aan.
Bij aankomst werden we reeds verwelkomd door een medewerker die op vriendelijke wijze ons heeft uitgelegd hoe de gang van zaken was binnen de winkel van CameraNU. Wij voelden ons direct op ons gemak!

Het assortiment is overweldigend. Daarom hebben wij de eerlijke advisering enorm op prijs gesteld.

Alle mensen die overwegen om over te stappen op een andere camera of zijn/haar camera te laten repareren zou ik zonder meer CameraNU sterk adviseren.

Vanwege het uitstekende meedenken door de verkoopadviseur (die ook onder tijdsdruk moest werken vanwege enorme drukte) hen ik voor nu en de toekomst mijn winkel gevonden. Ondanks de enorme drukte in de winkel kregen wij niet het gevoel dat er iets doorgedrukt werd. Proficiat voor al uw advies en service!

tom16102013 03-06-2015 Via de website gekocht

Zoeken werkte niet optimaal.

Binnen 2 dagen bezorgd

Ik kon vinden wat ik zocht

Prima site, met prima assortiment

Zie hierboven

Erik-John Koevoets 03-06-2015

Overzichtelijke site en snelle levering

Evt. retours snel en adequaat afgewikkeld

Zeer compleet assortiment online

Absoluut, breed assortiment en goede prijzen

Algeheel zeer tevreden

Simone Ira 03-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk dingen te bestellen, en er zijn veel betaal mogelijkheden. Het super grote assortiment maakt het soms wel een beetje moeilijk om specifieke artikelen te vinden.

Geweldig dat je binnen een dag je product al in huis hebt! ongelofelijk hoe snel dat kan. Ben hier erg over te spreken!

Alles op het gebied van Camera's en alle bijbehorende artikelen heb je hier! Geweldig en soms ook nog goedkoper dan bij andere concurrerende winkels. Ik heb mijn stabilisator voor 20 euro goedkoper dan ergens anders!

Ik beveel niet vaak iets aan, maar als iemand iets specifieks wil wat waarschijnlijk hier te vinden is, dan raad ik het natuurlijk aan.

Anja Vaalburg 03-06-2015 Via de website gekocht

Thuis bestellen en duidelijke site

Gemak,betrouwbaar

Vandaag bestellen en morgen in huis, heerlijk toch.

patel 03-06-2015

Alle gegevens die je nodig hebt staan op de site bij het product. Makkelijk te lezen, zelfs als je niet helemaal weet waar je het over hebt.

Je hebt verschillende mogelijkheden voor bezorging en kan zelfs aangeven wat de beste tijd voor je is. Erg fijn

Het is om hebberig van te worden. Zoveel keus

Prima verpakking, bezorging en leesbare site.

Zegert van Eijk 03-06-2015

Artikel eenvoudig te vinden en procedure duidelijk.

Is mede gebaseerd op een vorig bezoek aan de winkel met uitgebreide uitleg. Daardoor nu online besteld. Gun ze de omzet (i.p.v. een bedrijf hier om de hoek).

Kon alles vinden.

Zie onder service.

Vorig jaar uitgebreid in de winkel geweest en zeer goed geholpen met advies en aankoop. Daarom nu online besteld ondanks dat ik hier 'om de hoek' de spullen zo zou kunnen ophalen.

Cor002 03-06-2015

Makkelijker kun we het niet maken. Deze slogan is ook hier op van toepassing

Zeer snelle en correcte afhandeling. Zeer betrouwbaar.

Ruim assortiment . alle topmerken vertegenwoordigd

Een echte aanrader.

Tijdens het bekijken van de website bleek dat het artikel tijdelijk was uitverkocht. Door gebruik te maken van de mogelijkheid om gewaarschuwd te worden als het artikel weer voorradig is heb ik enkele dagen later mijn externe sony-viewer kunnen bestellen en was ik een dag later de gelukkige bezitter van de Sony FDA-EV1MK Viewfinder. Niet dan lof voor de goede en snelle service van cameranu.nl.

AB Polhaupessy 03-06-2015 Via de website gekocht

Bestelling via computer.
Vanuit mijn (luie) bureaustoel.

Klantenservice personeel zeer bekwaam en vriendelijk.
Vragen prima uitgelegd.

Tops. Ben zelf nog niet in de winkel in Urk geweest, maar op de site is alles te vinden wat ik nodig heb.(en nog meer)

Als een (geavanceerd) amateur heb ik heel veel geleerd van de klantenservice medewerkers.

Ben je met Cameranu bezig dan voel je dat je in goede handen ben. (over fotografie/fotograferen gesproken, natuurlijk)

ptgjoosten 02-06-2015

Gebruikersvriendelijke webshop.

Goede verpakking en snelle levering. Goede informatie over de voorgang d.m.v. e-mail berichten.

In het assortiment zijn de Filters van B+W opgenomen. Dit merk staat voor kwaliteit.

Het afgelopen jaar meerdere bestellingen geplaatst. Mijn ervaringen zijn positief.

Goede en snelle bezorging. Goede informatie over de voortgang van de verwerking van de bestelling d.m.v. e-mail berichten. Pakket bezorging met tracking code vind ik prettig. Tevreden over de online bestellingen van het afgelopen jaar. Goed dat er een fysieke winkel is, waar ik indien nodig terecht kan.

PeterGerard 02-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Een vraag via de mail wordt snel en deskundig beantwoordt.

Het assortiment is zeer uitgebreid, tot nu toe heb ik altijd alles gevonden van wat ik zocht.

Mijn advies is om deze winkel zeker te overwegen vanwege het uitgebreide assortiment en de gunstige prijsstelling. Ook voor advies kan je hier goed terecht.

Ik heb bijna al mijn fotospullen in deze winkel gekocht, zowel via de website als in de winkel zelf. Diverse malen ben ik goed geadviseerd. Ik ben een zeer tevreden klant.

Bas Weijers 02-06-2015

Een site die werkt, duidelijke informatie en je krijgt waar voor je geld in zowel materiaal als service.

Prima service, zowel telefonisch als digitaal (e-mail danwel online chat). Men denkt ook met je mee als je wat lastigere vragen hebt (zoals 'wat kan ik het beste doen?!' etc).

Cameranu.nl is van alle markten thuis, ook al is het camera-zaak, ze hebben daadwerkelijk alles rondom de camera. Ideaal.

Ik ben zeer lovend over cameranu.nl en alle vrienden en kennissen rondom mij ook. Ik hoop dat ze dit jaren volhouden!

Jeltje30 02-06-2015

Ik kon de camera, geheugen en tasje makkelijk vinden en onderling dingen vergelijken, maar de Floating Strap (heel handig bij een waterdichte camera)was heel lastig te vinden.

Ik heb een vraag gesteld via e-mail en daarop kreeg is snel en antwoord, maar ik wilde graag het verschil weten tussen twee geheugenkaartjes en uiteindelijk kwam ik er via een andere website achter dat het grootste verschil zit in de wegschrijfsnelheid en dat is heel belangrijk bij een panoramafunctie.

Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht.

Er is z'n groot aanbod van winkels. Ik houd er zelf meer van om echt naar een winkel toe te gaan, maar wat ik zocht was niet in de buurt te krijgen,dus dan maar via internet.

zie hierboven