Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RenévdB1962 09-05-2015

Veel keuze tegen een fatsoenlijke prijs.

willemsr 09-05-2015

Miste in begin de beschrijving. Toch het was duidelijk genoeg om snel de juiste handelingen te doen.
Is goed gelukt.

Zeker na een aarzeling om online bestellingen te doen, gekozen in vertrouwen voor Cameranu. Dit vertrouwen is zeker niet beschaamd, integendeel. Goede info, goed begrijp baar. Uitstekend.

Artikel was op voorraad.

Het door mij gekozen artikel was in voorraad. Ondanks mijn twijfel, heb ik gekozen voor dit bedrijf. Een gevestigde naam in foto wereld. Dit zal toch zeker wel verantwoord zijn? Inderdaad! Artikel werd keurig bezorgd volgens afspraak. Ik heb tijdens de mozaik week in Noord_ Holland voor eerst gebruik gemaakt artikel. Ondanks storm wind zijn beelden gefilmd, stabiel en rustig. Een geweldige verbetering! Ben blij met artikel. Schouder statief.

Gerrit B 1958 09-05-2015

lekker rustig in de shop rond kunnen kijken

prima uitleg

In de winkel zelf helaas niet veel "live " camera's "aanweizg

mooie winkel prima en professionele uitleg

mooie winkel prima en professionele uitleg

M van der Meulen 08-05-2015 In de winkel gekocht
URK

Wij zijn nog mensen van even zien en voelen internet kopen ligt ons nog niet zo.
Wij moeten altijd even een tijdje reizen.

De service is prima, als je als klant aan de beurt bent, heeft het personeel alle tijd

Er is een goed assortiment aan wezig

In de winkel is goed overzicht.Als klant kun je even rustig naar de spullen kijken

Over de winkel zijn wij tevreden. Het enige punt is als wij soms wat vergeten te kopen, dan moeten wij even reizen

Pixelz 08-05-2015 Via de website gekocht

Vanwege foutje op de website telefonisch besteld en prima geholpen

Nog geen issues gehad met mijn aankoop dus kan niet veel over service zeggen maar bij eerste telefonische contact bij bestelling was de medewerker vriendelijk en behulpzaam.

Ze hebben heel veel dus prima.

Goede prijs en snel geleverd, dus zoals het hoort.

Prima eerste ervaring met cameranu.nl.

johanna 6 08-05-2015

Wat ik wou hebben vond ik niet op de site.

Gebeld met cameranu.
Zo vriendelijk en correct geholpen.

Heel veel op de site en anders een telefoontje.

Gewoon omdat ik erg tevreden ben

gertie2 08-05-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Door een slecht gebouwde microfoon ophanging leek een eerder gekochte Rode videomicrofoon onbruikbaar te worden. Zonder problemen werd een verbeterder versie van de ophanging die €59,95 kost gratis thuisgeleverd.

In de loop van de jaren heb ik een aantal producten gekocht. Via de telefoon werd ik steeds snel en deskundig geadviseerd voordat ik een aankoop deed.

Mee dan 2 jaar geleden heb ik een Rœde videomic bij cameranu gekocht. Prima ding, maar met één probleem; de ophanging. Kleine kwetsbare rubbertjes moesten de mic op zijn plaats houden. Op reis is dat niet handig en de rubbertjes knapten na een tijdje. In december 2014 bestelde ik nieuwe. Die waren helaas niet direct leverbaar. Ik heb de importeur aangeschreven en die heeft voor mij een setje uit een mic gehaald en opgestuurd. Hierdoor kon gelukkig ik prachtige opnames op mij reis over de route 66 in de USA maken. Thuis gekomen nog geen rubbertjes. Vorige week gebeld met de klantenservice. Resultaat een gratis verbeterde versie van de shockmount ( in de winkel toch €59,95) dat vind ik nog eens service. Cameranu is voor mij een betrouwbare partner! Top!

SickQuilver 08-05-2015

De website is overzichtelijk, had snel gevonden wat ik nodig had. Ik heb gebruik gemaakt van een voordeelset. Zo heb ik het juiste hoesje gevonden bij de camera's. Omdat wij deze deze camera's al gebruikte op heg werk heb ik extra hoesjes besteld.

In een woord goed en zakelijk. Door het gebruik van de voordeelsets en dezelfde extra hoesjes is er bij het verwerk-systeem van CameraNU.nl iets foutgegaan, de hoesjes van de voordeelsets ontbraken. Dit kwam pas naar voren toen ik de verzendbevestiging kreeg. Ik heb gelijk een mailtje gestuurd. Binnen 4 uur was ik gebeld en was het opgelost. Perfect

Ik had snel gevonden wat ik nodig had. Ik heb nog gekeken naar alternatieven genoeg keuze. Maar uiteindelijk voor het vertrouwde gegaan.

Uitgebreid, en uit stekende service. Wat je van een (web) winkel verwacht!

Snel gevonden wat ik nodig had en de verkeerde verwerking van bestelling is zeer netjes en zakelijk opgelost.

macsteenaart 08-05-2015

Bestellen blijkt eenvoudig.

Nadat de klantenservice in eerste instantie foute informatie had gegeven en ik hen, na telefonisch contact met Samsung daarop wees, was men zo sportief dit toe te geven en de informatie op de site in een handomdraai bij te werken. Dat vind ik niet enkel klantgericht maar ook respectvol.

Ik kon vinden wat ik wilde.

ben volledig tevreden.

In korte tijd had ik veel contact met de klantenservice. Steeds kreeg ik snel een reactie. In eerste instantie niet de juiste informatie maar men kwam daarop terug. Ik vind dat opvallend voor een webshop. De klant lijkt nog mens en koning.

larsvanr 08-05-2015

Overzichtelijke website, duidelijke instructies, af en toe zijn sommige accessoires minder makkelijk te vinden via product waarbij het hoort (bijv. LCD-screenprotector bij DSLR).

Tot laat bestellen en volgende dag in huis, veel op voorraad, ook op te halen (en te reserveren). Winkel minder makkelijk te bereiken (zeker qua OV).

Veel producten, veel op voorraad, adequate prijzen/prijsaanpassingen.

Absoluut aan te raden. Prima en passende service, kundig personeel (zowel in de winkel als telefonisch) en een autoriteit in de branche.

Corason 08-05-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er is bijzonder veel te zien maar soms moet je even wachten op het bediening.

Zeer gemotiveerd personeel met veel verstand van zaken, die advies geven waar je wat aan hebt.

Een zeer complete verkoopplaats waar je soms een beetje hebberig van wordt. En wat er eventueel niet kan snel worden besteld.

Je gaat er zelden coor niets naar toe.

Een motiverende winkel waar ik graag kom om mijn hobby te kunnen blijven uitoefenen.

ArnoE 08-05-2015

In alle opzichten goed geregeld en verzorgd.

Levering supersnel. Verpakking keurig verzorgt. Nazorg.. hopen dat het uitblijft.... maar uitgaande van een vorige bestelling, is dat goed geregeld.

Ze hadden wat ik zocht :)

Tja, zie bovenstaande. Tot op heden een tevreden klant.Go

Goede en snelle levering. Ervaring bij een vorige aankoop mbt service. Vlot, snel, beleeft en niet moeilijk doen.

pd63 08-05-2015 Via de website gekocht

Gewoon een zeer eenvoudig bestel proces.
De stappen zijn eenvoudig en men wordt gewezen op eventuele voordeelsets die men in de aanbieding heeft alvorens men definitief bestelt.

Zeer goede service. Men reageert zeer snel op vragen via email.
Er was bij postnl tijdens de verzending een fout gemaakt. Cameranu.nl heeft hier heel goed zelf actie in ondernomen en mij continu op de hoogte gehouden.
Absoluut een zeer groot compliment waard.

Wandelend door de site bemerk je dat ze een zeer uitgebreid assortiment op voorraad hebben.

Absolute aanrader gezien mijn ervaring (zie service).
Het geleverde product (occasion) was zoals beschreven op de site. Niet van nieuw te onderscheiden.

Ik geef nagenoeg nooit mijn mening over aankopen, behalve als het werkelijk uiterst waardeloos of onbekend goed is. Het laatste is hier het geval.

S.H. Wolf 08-05-2015

Groot assortiment voor ieder die wat zoekt. Hier kan je het vinden

Hoop op voorraad makkelijk en betaalbaar

Dennis Raad 08-05-2015 Via de website gekocht

Bij de eerste zoekopdracht had ik gelijk het juiste product in beeld.

Mijn product is netjes op de afgesproken datum afgeleverd.

Het assortiment is voor mij ruim voldoende. Alles wat ik nodig heb voor mijn hobby is aanwezig.

Ik zal de site en de winkel bij iedereen aanraden. In zowel de winkel als op de website is voldoende assortiment om tot een juiste keuze van aanschaf te komen.

Ik ben zeer tevreden over CameraNu. Ik heb enkele jaren geleden in de winkel mijn eerste camera gekocht, dit was en Sony DSC-HX200, waarmee ik nog steeds fotografeer. Heb sinds kort een Sony alpha SLT-A58 erbij waarvoor ik onlangs 2 batterijen online heb besteld. Ik heb op mijn verlanglijstje nog enkele dingen staan waarvoor ik binnenkort nog naar Urk kom.

Koos 2013 08-05-2015

De winkel is goed bereikbaar en parkeren geen enkel probleem (gratis).

Je krijgt alle aandacht en tijd bij het beantwoorden van vragen.

Zeer ruim.

JPHW 07-05-2015

Makkelijke website. Winkel is makkelijk bereikbaar.

In de winkel geweest. Geduldige en rustige uitleg van gebruik apparatuur.

Bijna alles te koop, nagenoeg alles van topkwaliteit.

waar voor je geld

Ik ben positief. Had probleem met Ideal, werd vlot telefonisch geholpen. Probleem bleek aan mijn zijde te liggen. Werd daarna vlot in de winkel geholpen.

J.Oppewal 07-05-2015 In de winkel gekocht

Gemakkelijk bereikbaar

Goede verkopers die weten waarover zij spreken. En de service is geweldig goed. Ook voor eerdere gekochte artikelen.

Veel keuze in toestellen met goede afgestemde prijzen die in de markt te koop zijn.

Heb al diverse kennissen en familie het bedrijf doorgegeven.

Al met al een zeer prettig bedrijf met veel service.

Derreck 07-05-2015

Ik wist wat ik moest hebben en hierin was geen andere keuze. Maar het gemak waar ze je mee te woord staan is prima.

Bij al mijn bezoeken ging ik blij weer naar huis en niet alleen omdat hetgeen ik graag wilde had gekocht. De vraagstelling van de verkopers zijn plezierig en je kunt er wat mee.

Ruime keuze. Maar ik moest de laatste keer alleen een bepaald boek hebben. Het was aanwezig en daarmee de aankoop gedaan.,

Een prettige winkel waar je prettig en zeer deskundig geholpen wordt. Wel vind ik een deel van de winkel te donker. Als je met helder weer (zonnig) binnenkomt zie je bijna een halve minuut niets. Verder zeer goed.

Een goed bedrijf. Ik kom graag vanuit Apeldoorn naar Urk om daar mijn foto-inkopen te doem.

Ton Schimmel 07-05-2015

goed, met het 'afhaal' systeem ideaal als je wat via internet hebt besteld, snel en goed geholpen

uitstekende service, ongeacht het aantal mensen in de winkel, wachttijd soms wat lang maar heb ik er graag voor over je weet dat ze ook alle tijd voor jou hebben

uitgebreid assortiment, ook om te proberen.

zou deze winkel zeker aanbevelen, een webshop met ouderwetse service en verstand van zaken!

Huppelmup 07-05-2015

Veel producten en snelle levering

Snelle levering en geode voorraad

Keuze uit zeer veel producten

Het is mij goed bevallen

Het product wat ik wilde kopen was op veel plekken uitverkocht, maar bij cameranu.nl gewoon op voorraad. De volgende ochtend had ik hem in huis!

Marrrrrt 07-05-2015

Je kruipt gewoon achter je laptop en kijkt bij je favorieten.

Atijd op tijd. Geen dag te laat !

Veel op voorraad !

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb nu voor de 2e keer iets gekocht bij Cameranu.nl, tevredenheid alom !

gewoonanna 07-05-2015

De producten waren gemakkelijk te vinden op de website en duidelijk aangegeven.

Ondanks de feestdag had ik mijn producten al binnen twee dagen in huis. Erg goede en fijne service!

Ik zou de winkel zeker aanbevelen aan iemand anders.

Zeer tevreden over het product en de levering van het product! Snel en betrouwbaar.

Giovanni Nunspeet 1942 07-05-2015

Heel gemakkelijk te vinden, sowieso al via het zoekmenu

de snelheid en de manier waarop je van allerlei nuttige informatie over de verzending en de factuur krijgt is TOP!

de voorraad moet wel overweldigend zijn, zelfs een instellamp voor een studioset van 5 jaar geleden is op VOORRAAD !!

De manier waarop je hier als klant gewaardeerd en behandeld wordt is in één woord: voortreffelijk!

Wat kan ik hier nog meer aan superlatieven toevoegen? Ervaar het zelf en ga naar Cameranu.nl in Urk voor het meest deskundige advies, kopje koffie er bij, en het grootste assortiment!

b.schoemaker1984 07-05-2015

Een mooie cameralens gekocht. Hele mooie overduidelijke site.

Bertrand Verbeek 07-05-2015

Ik geef geen tienen, maar goed het bestellen via de website is een fluitje van een cent.

Het product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Echter na de bestelling ontving ik het bericht dat er iets mis was gegaan met de verzending. Ik zou de volgende dag gelijk worden bericht. Er werd, in het automatisch gegenereerde bericht, geen reden opgegeven. Dat zou wel zo prettig zijn geweest. Je wordt toch achterdochtig wanneer je voor het eerst bij een webwinkel bestelt...

Ik werd die volgende dag niet gelijk bericht, ik ontving echter in de middag een bericht dat mijn bestelling verzonden was. Ook hier was iets meer informatie wenselijk geweest.

Het product heb ik uiteindelijk een dag later dan bedoeld ontvangen. In mijn geval was dit nú geen probleem, maar wanneer je een zending plant op een vrije dag kan dat maar zo wél het geval zijn.

Met het bovenstaande in acht genomen zou men aan de communicatie m.b.t. verlate verzendingen meer aandacht kunnen/moeten besteden.

Voor mij zijn een goede service en communicatie vooral belangrijk. Wanneer een zending onverhoopt later komt, is een goede en volledige berichtgeving daarover essentieel.

Marja Steeman 06-05-2015 Via de website gekocht

kon alles prima vinden op internet

super duidelijke filmpjes

prima

goede prijs en duidelijk door filmpjes

erg handig om online te kunnen kopen

Rick 1970 06-05-2015

Alles perfect gesorteerd zodat je in een oog opslag bij het juiste artikel zit.

Woensdag avond 28 april besteld, donderdag ochtend met Postnl thuis bezorgd.

Alles wat ik zoekt of nodig hebt voor mijn fotohobby hier in de webshop te vinden

Mijn aankopen heb ik als zeer goed ervaren, dit wens ik een ieder ander ook toe.

De aangekochte artikelen zijn precies zoals beschreven en goed verpakt verzonden. Dit tegen de laagste en zeker concurrerende prijs die er te vinden was op het moment van kopen in, veel webshops of winkels roepen wel dat zij de goedkoopste zijn of met de prijs mee zakken van de concurrent, CameraNu.nl hoeft niet mee te zakken of te roepen, zij zijn gewoon de goedkoopste met een snelle verzendservice en uitgebreid assortiment.

Uncledomie 06-05-2015

Overzichtelijke website

Supersnelle levering

Ruime keuze

Gewoon top

FredMeuff 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site waar alles goed op geordend was en zodoende makkelijk te vinden.

Vele mogelijkheden met voldoende beoordelingen waar je iets aan hebt.

's Avonds om 22:00 uur besteld en de volgende dag om 11:00 uur had ik het al in huis. Geweldig!!!!!

Ik ben zeer tevreden met mijn producten en dus ook met cameraNU. Wat ze beloven komen ze ook na. Producten goed verpakt en tijdig aanwezig.

suuz1978 06-05-2015

Makkelijke site en snelle levering.

Uitgebreid assortiment

Zeker aan te bevelen.

Toegankelijke en prettige site. Snelle en veilige levering.

Joop Lankhaar 06-05-2015 Via de website gekocht

Zowel in de winkel als on-line dé foto- en videoaanbieder.

Regelmatig stel ik een vraag over een product dat professioneel wordt beantwoord of opgelost!

Alles wat een foto- of videograaf nodig heeft is er te vinden.

Zeker de moeite waard om in ieder geval eens een kijkje te gaan nemen.

Al jaren koop ik bij Cameranu naar alle tevredenheid. Goede voorlichting, inruilmogelijkheden plus mensen achter de toonbank die weten waar ze het over hebben.

Alfred J 06-05-2015

Op de website mij goed kunnen oriënteren op al die aspecten die voor de aanschaf van een nieuwe camera voor mij van belang zijn

Na voorselectie langs gegaan in Urk. Werd hier uitstekend ontvangen en zeer vakkundig werd mijn selectie vergeleken met vergelijkbare camera's

Op de website een groot assortiment waarbij het door mij gewenste type camera snel te vinden was

goede site, vakkundig personeel, groot assortiment en scherpe prijzen

Zie bovenstaand

Joop Mak 06-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

De opzet macrolens is simpel te plaatsen en te verwijderen.

Uitgebreid advies en er wordt zeker niet geprobeerd een duur product te verkopen. Men luistert naar de koper en komt dan tot een advies.

keus genoeg.

Geen opdringende , maar op maat gemaakte adviezen.
Ondanks dat het er wel eens wat druk kan zijn waardoor de wachttijd wat kan oplopen. is het het wachten wel waard.

Ik vind het kopen via camerau.nl via internet wel prima en snel, maar voor advies is een bezoek aan de zaak in Urk zeker de moeite waard.

NX 06-05-2015

Duidelijke website. Ik wist al welke camera ik wilde en verschillende opties snel te vinden. Ook handig dat eventuele accessoires meteen te vinden zijn. Zouden wat mij betreft nog wel meer opties mogen staan en niet alleen in pakketvorm.

Alles kwam keurig verpakt precies binnen de afgesproken twee uur.

FotoMaskaGrafia 06-05-2015 Via de website gekocht

Heel erg makkelijk te bestell

Altijd professional en aardige mensen

Garantie van professionaliteit!

Anita06 06-05-2015

Duidelijke website, zoekfunctie werkt ook goed.

Zeer korte reactietijd op welke email dan ook. Altijd meedenkend.

Vriendelijke mensen, altijd bereid te helpen. Reageren zeer snel op emails. Extra fijn is dat er een daadwerkelijke winkel is, dus je kunt er altijd naartoe.

R Kimmelaar 06-05-2015

Overzichtelijke productcategorieën op de website.

Zelden nodig, maar soepel en snel.

Overweldigende keuze, heb nog nooit iets niet gevonden.

Ik heb alleen positieve ervaringen met CameraNU.nl

Al meerdere jaren bestel ik naar volle tevredenheid bij CameraNU.nl. Doorgaan zo!

mandersp 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Snelle service en snel aangekomen

Heel veel dingen zijn er te bestellen

Snelle bestelling, duidelijk en gemakkelijk.
Daarbij ook nog de goedkoopste.

Cameranu.nl maakt waar wat die zegt. Een snelle levering en netjes verpakt

Maurice65 06-05-2015

Duidelijke website, waar eenvoudig naar producten is te zoeken.
Betalingen via IDEAL maken het doen van de bestelling eenvoudig met het achterlaten van een beperkte hoeveelheid gegevens.
Het bestelproces zelf is overzichtelijk en wordt via de Track en Trace keurig op de hoogte gehouden betreft de verzending.

Uitstekende service rondom het bestelproces. Netjes op de hoogte gehouden van de status en artikelen tegen marktconforme prijzen.

Zeer uitgebreid assortiment waarbij ook alternatieven tegen lagere prijzen worden getoond.

Gezien de ervaringen zeker een webwinkel die ik graag bij anderen onder de aandacht breng

burnacid 05-05-2015

Makkelijke webshop

Makkelijk en snelle info via social media (Facebook)

Goed up to date ook het nieuwste model goed leverbaar

Marnixx 05-05-2015

Zoek makkelijk. Voldoende info over het product op de website (inclusief filmpjes).

Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik contact gehad met de klantenservice. Daar ben ik goed geholpen. Informatie bleek na ontvangst van de bestelling ook te kloppen.

Erg complete assortiment.

Cameranu.nl is een prima adres om je fotoapparatuur te bestellen. Bestelling werd volgens verwachting snel geleverd ('s avonds besteld, vroeg in de middag in huis). Pakket is goed met track&trace te volgen.

Elly Ruizendaal 05-05-2015

Lekker makkelijk in gebruik

Volgende dag binnen zoals beloofd

Prima keuze

Zowel online als in de winkel is lekker makkelijk

Prijs kwaliteit verhouding zijn prima onze kijker kwam als goedkoopste bij camera.nu uit

Johan 105 05-05-2015

website is (ook voor een leek) overzichtelijk en duidelijk

Had een probleempje met de werking van het bestelde. Eén telefoontje met de klantenservice met een deskundige, geduldige en vriendelijke medewerker was voldoende om het geheel én snel op te lossen.

Keuze genoeg en op advies van een medewerker hebben we de juiste keuze kunnen maken.

We zouden geen andere zaak weten die het beter kan doen. Als leek ben je toch aangewezen op deskundigen die begrijpen wat de klant wil.

duidelijker kan het niet: het was prima!

kappie49 05-05-2015

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook als je nog niet weet wat je precies wilt aanschaffen. Producten zijn duidelijk en gemakkelijk met elkaar te vergelijken

Winkel is goed bereikbaar en personeel heeft voldoende tijd voor je. Afspraken worden stipt nagekomen. Enigste min puntje er worden kosten berekend bij gebruik creditkaart

Het assortiment is ruim voldoende de artikelen zijn er in ruim voldoende prijsklassen

Ben al jaren klant bij camera nu en kan deze bij iedereen aanbevelen.

Heb de lens nu een week in mijn bezit en deze voldoet helemaal aan mijn verwachtingen kreeg ook duidelijke uitleg van verkoper

B. Peeters 05-05-2015 Via de website gekocht

goede duidelijke website, producten makkelijk te vinden, bestel/betaal procedure duidelijk en perfect dat je de mogelijkheid hebt om via ideal te betalen.

super snelle levering

ik had een klein onderdeeltje nodig wat nergens te krijgen was en bij CameraNu.nl makkelijk te vinden op de website.

Alles prima in orde, zowel de website, het bestellen, als de levering. Voor meerdere bestellingen in de toekomst kom ik zeker terug bij CameraNu.nl

qwertyuiop98679 05-05-2015

Makkelijke site, ook op Ipad

Waar ik naar zocht hadden ze, ook op voorraad.

Prima

Gewoon degelijke site waar ik na tien uur 's avonds wat bestelde en ik een kwartier later al een track en trace nummer in mijn email box had. Volgende ochtend het spul in huis...

Latifa80 04-05-2015

Had een verkeerd huisnummer door gegeven ben gebeld en opgelost. Super

Snelle levering. Super klant vriendelijk

FotoHenkie 04-05-2015

Juiste dingen invullen? Fluitje van een cent.

Dagje levertijd

Zeer ruim

Probleemloos

CameraNu is een zaak, mij bekend van het voormalige Fotoforum, waar het door vele fotografen, amateurs en profis's, alom werd aangeprezen vanwege de service, de voorlichting, het ruime assortiment en de scherpe prijzen. Voor mij was er dus geen enkele twijfel om hier een bestelling te plaatsen.

Alf911 04-05-2015

Breed assortiment, scherp geprijst.

Snelle service, keurige en duidelijke communicatie.

Cameranu.nl is een uitstekende webshop die met een breed assortiment, goede service tegen scherpe prijzen een must is voor cameraliefhebbers!