Deze score is berekend op basis van 2289 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MF 15-07-2015 Via de website gekocht

bestellen gaat gemakkelijk en is duidelijk

product op tijd geleverd.
na het plaatsen van de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden van de status

ik zocht een specifiek objectief. daarom geen beoordeling over het assortiment.

Marielle 15-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site

Ben echt super geholpen en had het idee dat er echt de tijd voor me genomen werd en dat is erg belangrijk vooral als je er niet snel uitkomt wat je nou precies wil....

Ruim assortiment

MerkesteIjn 15-07-2015 Via de website gekocht

Geen moeilijk gezoek, maar duidelijke indeling van de webshop.

Telefonische wijziging van de bestelling worden meteen zonder probleem verwerkt.

Alles wat ik nodig heb is in de shop te vinden.

Ik kan hem zonder "af te gaan" aan familie en vrienden aanbevelen

Binnenkort van plan om lens voor mijn Sony A6000 te bestellen.

M Op den Kamp 15-07-2015 Via de website gekocht

uitstekende service en snelle beantwoording vragen

zeer snelle bezorging

AcvD 15-07-2015 Via de website gekocht

Ideaal dat je tot 23.00 kunt bestellen zo kun je na je werk nog op het gemak even alles lezen en je keuze maken

Voor 23.00 bestelt morgen in huis. Top service

Zeer ruim assortiment!

Snelle levering en geen problemen met de geleverde producten

Nikon D5300 15-07-2015 Via de website gekocht

handige zoekfunctie

vlotte beantwoording van vragen

Niek 15-07-2015 Via de website gekocht

De filterselecties bij Cameranu.nl zij uitstekend. Makkelijk een keuze te maken, makkelijk een bestelling te plaatsen en supersnelle levering. Top!

Geen contact gehad met de klantenservice. De voortgang van de levering wordt zeer goed per mail bevestigd.

Het assortiment is goed en overzichtelijk opgebouwd en zeer scherp geprijst.

Vooral door zeer snelle levering en goede communicatie van het bestelproces beveel ik deze winkel van harte aan.

Andre S 15-07-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze, bij vragen krijg je snel antwoord.

Helaas had ik loslatende stiknaden bij de levering van de Westcott apollo softbox. Twijfelde toen na verder onderzoek of mijn keuze juist was geweest. Zonder problemen omgeruild voor een Lastolite Ezybox hotshoe.

Veel keuze in materiaal en apparatuur. Ook voor Sony.

Al vaker producten hier besteld. Altijd prima en vlot afgeleverd.

Scherpe prijzen en goede service.

Johan Protzman 15-07-2015 Via de website gekocht

eer professioneel

Altijd bereikbaar.

Ruim assortiment en goede prijzen.

Zo hoort een camerawinkel in deze tijd te werken.

José89 15-07-2015

Eenvoudige en overzichtelijke website. Bestellen gaat snel en makkelijk.

Zowel in de winkels als online producten gekocht. Snelle levertijd en goed advies.

Alles wat ik zocht heb ik hier kunnen kopen en dat tegen een scherpe prijs!

Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!

Erg tevreden over CameraNU, zowel in de winkel als online. Ze hebben specialistische kennis in huis en kunnen je een goed en eerlijk advies geven. Snelle levering tegen een scherpe prijs. Ook wordt je netjes op de hoogte gehouden betreft de status van je bestelling. Kortom, een echte aanrader!

Yvette75 14-07-2015

Overzichtelijk en duidelijk

Snel

Filter die ik kocht was veel goedkoper dan bij een concurrent

Zou de winkel zeker aanbevelen.

Een filter gekocht van B&W die hier 35 euro goedkoper was dan bij de concurrent. De volgende dag zoals beloofd goed verpakt gekregen.

Nielsvdl 14-07-2015

De website is overzichtelijk en duidelijk.

Cameranu reageert snel en met duidelijke andwoorden. In een woord PERFECT!

Voor mij is het assortiment groot genoeg. Dus keuze zat@

Het is een super winkel met een groot assortiment en klantvriendelijke medenwerkers.

koert123 14-07-2015

Gemakkelijker kan het niet, aanklikken en afrekenen.

Snelle bezorgservice, en keuzemogelijkheid welke dag te bezorgen

Breed aanbod, van alles te koop. Altijd leuke dingen voor een scherpe prijs

Erg goede ervaringen met dingen bestellen, vooral de duurdere producten.

Zowel kwalitatief als kwantitatief een prachtwinkel. Makkelijk en betrouwbaar.

Debby03 14-07-2015

Bestellen via de site ging gemakkelijk en eenvoudig.

De service voor mijn bestelling was prima, geen problemen gehad. Goede informatie voorziening

Camera.nu had voor mijn bestelling, een dashboard camera, het nieuwste model voor de meest gunstige prijs in combinatie met snelle levering.

Ik zou het aanbevelen omdat bestellen gemakkelijk ging.

De indruk op de site geeft een goed gevoel omdat camera.nu ook nevenactiviteiten doen naast het leveren van producten, zoals fotograven.

Theodorus987 14-07-2015

We waren op zoek naar een video camera omdat onze dochter was bevallen van een jongen, en we wilden het een en ander toch vastleggen voor later. Na zoeken op internet kwamen we bij de site van CameraNU.nl en dit leek ons wel een betrouwbare site. Na de online bestelling werden we helemaal up to date gehouden over het verzenden van de camera. En dit was letterlijk tot aan de voordeur waar de post het aangetekende pakketje aan ons over droeg. Dit hebben we werkelijk nog nooit mee gemaakt waar je zo op de hoogte werd gehouden over een verzending, werkelijk helemaal top. Hoe de service zal zijn als je een defect apparaat hebt weet ik niet, maar ik denk dat dit ook wel in orde zal zijn als je onverhoopt een defect apparaat krijgt. In ieder geval kun je met een gerust hart hier bestellen naar mijn mening. Een aanrader dus!

Wallie46 14-07-2015 Via de website gekocht

Was wat lastig zoeken naar de reis-telelens die ik wilde hebben.

Na de bestelling word je constant door CameraNu op de hoogte gehouden. Er kwam zelfs een mail met de mededeling dat de chauffeur van PostNL aan zijn route begon! Ik had de lens op vrijdag besteld en hij werd de volgende dag (zaterdag) geleverd.

Heel veel keus!

Deze winkel levert Service met een hoofdletter!

Snelle levering, geweldige service en redelijke prijzen.

Studio Amsterdam 14-07-2015

Clickerdeclick besteld zonder poespas en een dag later, zonder wat te doen, valt de bestelling op de deurmat!

Voor vraagjes is er iemand bereikbaar die snel en inhoudelijk antwoord geeft (heel errug fijn!)!

Goedkoper dan concurrenten en toch met dezelfde kwaliteit! Dus een breder aanbod binnen een lagere prijsklasse!

Ik heb inmiddels al wat aanbeveleingen gedaan omdat mensen me gewoon vroegen waar ik dit product vandaan had!

Geen poespas of upschmuck, maar gewoon kennis hebben van de zaken en goed communiceren, snel leveren en een geweldige prijs rekenen

Benthe 14-07-2015

Vanuit je luie stoel, gemakkelijk bestellen.

Prima levering, snel en volgens afspraak.

Trof een groot assortiment aan waaruit ik gemakkelijk een keuze kon maken

Alles bijelkaar genomen ben ik zeer tevreden over deze bestelling en de afwerking door cameranu.nl

Sjors Wijnen 14-07-2015 Via de website gekocht

Vlotte zoekprocedure en prima betalingsgemak.

Product snel in huis (de dag na bestelling!).

Rijk geschakeerd aanbod. Goede presentatie en prettige vormgeving site.

Via mond-op-mond-reclame op de site gekomen. Beslist geen spijt van dit bezoek gehad. Het gezochte product vrijwel direct gevonden en na beoordeling zonder veel omhaal bestelling kunnen plaatsen.

Sopheria 13-07-2015

Ik heb zowel digitale en fysieke sankopen gedaan bij CameraNu. In beide gevallen vind ik het erg gemakkelijk. Zowel de siet als de winkel is erg goed ingericht.

Het bestellen spullen was erg gemakkelijk en komen altijd op tijd aan.

Een aandachtspuntje vind ik de informatie over de verzekeringen die CameraNu biedt. Ik wist bij vorige aankopen niet zo goed hoe ik deze aan kon schaffen en wat er verzekerd was.

De service van CameraNu is erg goed. Mijn vragen worden altijd snel en goed beantwoord.

Het gene wat mij het meeste opviel was toen ik mijn Canon 70D ging halen in de fysieke winkel. Alles werd kort en krachtig uitgelegd over de camera en de inhoud van de doos.

Ook toen ik een vraag had over mijn defecte lens is de medewerker even gaan vragen wat ik er eventueel eraan zou kunnen doen.

Wederom het aandachtspuntje is het meer informeren en;of aanbieden over/van een verzekering.

Ik ben erg tevreden over de prijzen van CameraNu. Ze houden zich in de meeste gevallen vast aan de laagste prijs die ik in Nederland kan vinden.

In de fysieke winkel lijkt het aanbod klein als men voor het eerst de winkel binnen loopt, maar als men daarna voor het desbetreffende product die ook op de website staat vraagt, is het in bijna ieder geval daar.

Echter heb ik wel ervaren dat CameraNu erg gericht is op DSLR camera's. Ze hebben wel Mirrorless camera's, maar geen uitgebreid assortiment.

Wat mij heel erg blij maakte, was het feit dat CameraNu Pentax DSLR's verkoopt!

De kwaliteit van het personeel, spullen, prijzen en informatie die CameraNu geeft, is erg hoog. Dus ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan iedereen die opzoek is naar lenzen of naar een spiegelreflex!

Ik vind CameraNu een erg fijne winkel, dus ik wil graag andere mensen motiveren om hier hun fotospullen te kopen. Reviews over deze winkel hebben mij namelijk overtuigd om hier mijn fotospullen te kopen en ik hoop op deze manier dat ook te doen!

Jörgen 01 13-07-2015

Zoals een goede webshop hoort te zijn; overzichtelijk, duidelijk en informatief.

Na mijn bestelling bleek een pakket niet op voorrad. Één belletje en het probleem werd opgelost door de bestelling te vervangen door twee aparte, wel vooradige items. Omdat ik de spullen snel nodig had werd een bezorgtijd met me afgesproken en daar werd keurig aan voldaan. Top service.

Goed assortiment in verschillende prijsklassen.

Het assortiment vind je ook bij andere shops maar de service geeft voor mij de doorslag.

Goed assortiment, top service

Tommmm 13-07-2015

Bestellen ging erg makkelijk en snel

bestelling was er niet binnen 24uur zoals op de site stond, maar alsnog binnen 48

hebben veel en ook op voorraad. prijs is vrij scherp

webwinkel met een goede prijs en voorraad

Chanti24 13-07-2015

Ik vind het een hele makkelijke, overzichtelijke webshop, ik kom hier graag!

Ik had het product de volgende dag al in huis!

Goeie prijzen, veel keuze, erg tevreden over het assortiment.

Altijd goeie ervaring gehad met cameranu.nl

Stefan van der winkel 13-07-2015 Via de website gekocht

Via Internet nieuwe actioncamera besteld verweg de goedkoopste van Nederland. Snel besteld en ontvangen

Per ongeluk verkeerde onderwaterhuis besteld. Zonder enig problemen kunnen omruilen.

Alles op voorraad wat je nodig hebt. Gelukkig hebben ze een super compleet assortiment. Dit is een dikke plus ten opzichte van andere winkels

Super service ook als je iets niet weet. Ze zoeken rustig met je mee.

Super winkel waar ik zeker nog terug kom voor mijn camera spullen

eenreviewer 13-07-2015

Bestelproces is helder en website is spartaans; in positieve zin.

Geen after-sales service nodig gehad, maar bezorging is uitstekend, inclusief goede informatie over de bezorging.

Groot assortiment met veel keus wat betreft prijsklasses.

Captainhook12345 13-07-2015

Dit was een van de eerste webshops waar je echt kon bouwen op de voorraadindicator en waar je er van uit kon gaan dat je de spullen echt de volgende dag binnen had. Die kwaliteit levert cameranu nog altijd.

Vlak voor vakantie een nieuw balhoofd besteld en prima vlak voor vertrek geleverd gekregen.

Nog nooit garantieafhandeling hoeven doen, maar gezien de algehele kwaliteit maak ik me daar geen zorgen om.

Enorm veel en bijna alles in eigen voorraad.

Koop hier al jaren mijn fotospullen. Geen enkele reden om daar mee op te houden.

Stefantimm 13-07-2015

Overzichtelijke site waar alles snel en makkelijk te vinden is.

E-mail verkeer ging wat langzamer had snel gehoopt en verwacht maar als nog meer dan prima!

Super groot assortiment, veel opzoek naar GoPro accessoires en veel kunnen vinden met ook een zeer goede prijs, top!

Super site voor al je camera benodigdheden, met snelle bezorging en scherpe prijs!

Super winkel met groot assortiment en scherpe prijzen. Tevens ook snel verzonden wat erg fijn is! Dus zeker een aanrader!

dr-dre 13-07-2015

CameraNu.nl is makkelijk in gebruik. Ik zocht op onderwatercamera's en kwam gelijk uit op de juiste toestellen. Verder is het gehele proces van bestellen tot betalen goed geregeld. Hiervoor hoef je niet te veel informatie in te vullen.

De service is top. Binnen een uur antwoord op een mailtje gehad.

Al één keer eerder besteld op CameraNu.nl, dit is wel de plek waar ik als eerst ga zoeken wanneer ik een nieuw toestel nodig heb.

Ik zou iedereen aanbevelen om in ieder geval een kijkje te nemen. Er staan ook vaak relevante reviews op de website

Top!

JonkyM 13-07-2015

maken waar wat ze beloven bij retourneren

Na aanschaf van een camera, bleek dat ik nogal problemen had met fotograferen via een display. Als brildrager moest ik telkens mijn bril op en af zetten. Erg vermoeiend. Ik ben toen naar Urk gereden en e.a. uitgelegd. Uiterst vriendelijke medewerkers bij de serviceafdeling, die de camera weer terug namen.

Hendrik van der Wal 13-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Heldere duidelijke gebruiksaanwijzing als je voor het eerst een spiegelreflexcamera gebruikt.

Goede professionele ondersteuning tijdens het aankoopproces.

Een mooie ruime winkel met een breed assortiment, goed bereikbaar.

Een winkel voor ieder wat wils met een professionele bediening en service.
Geeft een betrouwbaar gevoel.

Een professionele organisatie waar je goed terecht kan en geholpen wordt.

Paul Daalhuizen 13-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Alles heel duidelijk en overzichtelijk neergezet.

Ondanks drukte werd er alle tijd genomen om een goed product uit te zoeken en daarna alles goed uit te leggen hoe camera werkt.

Ruim voldoende en genoeg keus.

Bij iedereen aanbevelen vanwege de klantvriendelijk door het personeel en de kennis van de spullen en ook niet aarzellen om het aan een ander te vragen voor back-up.

Zeer tevreden over de mogelijkheden en manier van communiceren met de mensen. Alles zeer duidelijk en overzichtelijk. Aanrader.

Wimke70 12-07-2015

Als je wat zoek weetje snel of het in het assortiment zit

Hulp nodig een belletje is genoeg

Ruime overzichtelijke keuze

Ik zou ze hier wel naar toe sturen omdat je prettig behandelt word

C.E. Verkerk 12-07-2015

duidelijke site

levering geheel naar wens verlopen, zeer snel (zaterdagmiddag besteld en maandagochtend geleverd!)

gewenste artikel in collectie en direct leverbaar

In tegenstelling tot andere winkels: artikel in collectie en direct leverbaar, voordeliger en met gratis tasje.

In tegenstelling tot andere winkels: artikel in collectie en direct leverbaar, voordeliger en met gratis tasje, zeer snelle levering plus duidelijke site!

duitfoto 12-07-2015 Via de website gekocht

bijna alles op voorraad en van veel merken

4 keer in de winkel geweest en men weet waar men over praat en je word geen dingen aangesmeerd omdat er meer provisie op het product zit

groot erg groot

gewoon de beste en goedkoopste zelf ook vaak bij konijneberg geweest maar hier is het gevoel en kennis gewoon beter

gewoon een goede winkel alleen jammer dat hij niet dichter bij mij in de buurt zit

R. de Wit 12-07-2015

Keuze tussen langsgaan of internet bestelling.

Goed personeel en goede service.

Ruim voldoende voorraad.

Gewoon een goed bedrijf met een goede prijs.

Al meerdere leveringen goed snel en betrouwbaar geleverd.

Annelou1951 12-07-2015

Online bestelling zeer eenvoudig, goede info op de site en over de producten

snelle bezorging, goed verpakt, telefonische vragen prima beantwoord, vriendelijk en service gericht

goed doorsnee assortiment, prima keuzemogelijkheden

geen minpunten

Goede service, vriendelijk personeel, prima verpakking, snelle bezorging, prijzen redelijk

Karl Veneman 12-07-2015 Via de website gekocht

Check op de site, daar waar nodig snel telefonische hulp

Check op de site, daar waar nodig snel duidelijke telefonische hulp

Prima

Sigma 150 mm als occasion aangekocht, prima lens en zeer snel thuisbezorgd. Vakkundig personeel

Joeydr 12-07-2015

5,3

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestellen was gemakkelijk.

Vrijdag 4 juli, besteld en betaald. Levermoment gekozen op zaterdag 11 Juli. Dan kan ik ervoor zorgen dat ik ook daadwerkelijk thuis ben en zondag de 12de heb ik de bestelde producten nodig.
Helaas! is er ergens iets mis gegaan en nu komt alles een dag te laat. Compleet waardeloos! Ruim de tijd alles logistiek te plannen, af te geven aan leveranciers.

Door de domper van de levering zal ik dit niet aanraden aan anderen.

Alles besteld. leek goed en vol goede moed. Logistiek wat problemen waardoor ik de producten niet op tijd heb en dus niet kan gebruiken voor waar ik ze voor had besteld. Ga geen gebruik meer maken van deze diensten.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-07-2015

Beste Joeydr,

Wij hebben zojuist naar aanleiding van de review, geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas was u niet bereikbaar, dus hebben we ook even per e-mail contact met u gezocht.

Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat uw pakket niet tijdig bij u is aangeboden.

We hebben vanmorgen meteen contact opgenomen met PostNL om te vragen wat de oorzaak hiervan is geweest. Wij hebben het pakket tijdig aangeboden bij PostNL, maar bij PostNL is het pakket in het sorteercentrum vertraagd. In 98% van de gevallen wordt het pakket binnen 24 uur door PostNL bezorgd. Helaas is dat dit keer bij PostNL niet gelukt.

Onze excuses voor het ongemak.

CameraNU.nl

Hajee Hajoo 12-07-2015

Het was op ieder moment helder wat ik kon verwachten, dat was erg prettig, vooral als je iets dringend nodig hebt.

Prima webshop

Betrouwbare en snelle leverancier

BRijpkema 12-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel keuze

Mooie producten voor goede prijzen en snelle levering

jan577 11-07-2015 Via de website gekocht

betelproces is heel makkelijk

Er was een aanbieding uit de nieuwsbrief. Vervolgens had ik enkel vragen aan de klantenservice over de producten, echter na afwegen en bedenktijd bleek de kortingscode het niet te doen. Bij navraag ook geen antwoord..

Sommige winkels zijn iets goed koper, met gelijke of iets mindere service.
Sommige winkels zijn buitend duurder maar geen beter advies. Net waar je behoefte ligt. Als je weet wat je wil kopen goed prijs vergelijken.

Bij aanbieding uit email-nieuwsbrieven werkte kortingscode niet altijd als de tijd net voorbij is nadat je eerst wil informeren in de producten en ook geen coulance/antwoord.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-07-2015

Beste jan577,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben service heel hoog in het vaandel staan en daar doen wij áltijd ons best voor. Heeft u dan ook nog een vraag betreffende de kortingscode, neem dan nog even contact op via info@cameranu.nl.

CameraNU.nl

verbiest.m 11-07-2015

Site is goed toegankelijk. Het zoeken naar hetgeen ik zocht was erg eenvoudig te doen. En de informatie, inclusief de reviews, is helemaal top!

Ik had nog een vraag en kreeg direct antwoord. Uitstekend dus.

Assortiment is -althans wat mij betreft- uitstekend. Ik kijk daarom vaak op deze site, omdat ik altijd wel vind wat ik zoek.

Assortiment is breed genoeg, zodat je vaak keus hebt uit meerdere alternatieven. Dat en de goede informatie en reviews is m.i. een prima basis voor het maken van de definitieve keuze. Prijzen zijn ook scherp en Cameranu.nl heeft soms ook acties lopen die zeker de moeite waard zijn! Gewoon een betrouwbaar adres met vakkundige en vriendelijke no-nonsense ondersteuning.

Gratje59 11-07-2015

Overzichtelijke site met veel zoekmogelijkheden zodat ik een snelke keuze kon maken

Perfect en snel thuis bezorgd

Zeer ruime keuze en aantrekkelijk geprijst

alain boel 11-07-2015

Internet pagina is overzichtelijk. Goede opvolging van bestel en verzend mailtjes.

Daar de eerste camera tas niet paste i.v.m. een onjuiste opgave van de fabrikant, konden wij moeiteloos omruilen voor een ander type.

Teppesit 11-07-2015

Bestellen gemakkelijk vanuit je luie stoel.

Geode voorlichting zonder overbodige verkooppraatjes

Uitgebreide sortering. De voorlichting over de levering van producten die tijdelijk niet leverbaar zijn mag beter.

Klantgericht, prima voorlichting ruime voorraad.

Reeds meer via deze firma artikelen gekocht. Zeer tevreden ook wat garantie betreft.

00_Monique 11-07-2015

Goede informatie over de producten en makkelijk, via een menu, te vinden.

Ik heb nog niets gemist

Ik beveel niet snel iets aan maar en over CameraNu erg te spreken.

Ton R. 10-07-2015

Makkelijk te bereiken webshop. Zowel virtueel als fysiek.

Goede voorlichting. De klant gaat tevreden de deur uit.

Ruim assortiment, dat vrijwel volledig aanwezig is.

Verkoop is gericht op goede voorlichting, zodat je als klant de winkel uitgaat met het product dat bij je past

Richard0001 10-07-2015

De camera had stof en een vlek op de sensor. De oplossing aangedragen was om naar de winkel komen om het te laten schoonmaken. Op zich goede service, echter moest ik wel EUR 29,95 voor betalen. Dat is dan weer jammer. Het was netjes geweest als het service van de zaak was geweest. Het mefoto statief maar definitief uitgesteld.

Thomas2345 10-07-2015

Overzichtelijke site

Uitgebreid

Goed en goedkoop dus aan te bevelen

corslee 10-07-2015 Via de website gekocht

Altijd voorradig, Goede prijs, Snelle levering, Geen klachten !