Henk van de Veluwe 28-05-2015

Uitstekend en professioneel geholpen door medewerker met uitgebreide kennis van zaken in het adviseren bij mijn aankoop van een verrekijker.

Zeer uitgebreid aanbod van verrekijkers in vele prijsklassen (verrekijkers)

Ik kan een ieder aanbevelen op z'n minst een bezoek te brengen aan de winkel van CameraNu als men een camera of dergelijk wil kopen. Er is volop keus in scherpe prijzen en kwaliteit.

wimbijkieskeurig 28-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Goede afhandeling van niet voorrraad artikelen, snelle en goed afgewerkte nalevering. Aangetekende verzending dus je hoeft je pakket niet bij de buren op re halen. perfecte informatie over de order- en verzendstatus

Zeer ruime keus binnen alle merken

Gewoon een hele goede webshop

Perfecte webshop voor al je camera's en -benodigdheden

MMBBNH 28-05-2015

Overzichtelijke site, informatie mag uitgebreider maar voldoet. Service na aankoop ook uitstekend beoordeling na eigen ervaring. Kortom vertrouwd kopen bij deze winkel!

De Henk B 28-05-2015

alles zeer snel tevinden

'savonds besteld echt de volgende dag in huis

tekust en tekeur ze hebben veel

voor het eerst bij deze shop besteld , volgende keer dus weer

Wim Wolvenne 28-05-2015 In de winkel gekocht
In Urk

Alles was duidelijk en geen probleem, misschien dat voor sommige mensen die de bestelling op komen halen in Urk even moeten wachten omdat het elders vandaan gehaald moet worden een klein probleem is maar voor mij persoonlijk niet.
Dus eigenlijk te onbelangrijk om te melden.

Alles was prima in orde, ik heb het persoonlijk opgehaald omdat ik zeker wilde weten dat de zonnekap op mijn camera paste. Prima in orde.
Het was het wachten waard.

Ik geef geen 10 want alles kan beter maar in vergelijk met de zaak waar ik de camera heb gekocht was jullie assortiment prima in orde.

Ik had al van jullie op de fotoclub gehoord en ik had zelf ook al eerdere ervaringen met jullie die was ook goed dus ik ga jullie zeker aanbevelen.

Kortweg alles is prima de enige reden waarom ik geen 10 geef is dus omdat alles beter kan.

NW10 28-05-2015

Me georiënteerd via internet op cameranu. Gekocht bij de winkel in Urk.

prima uitleg en vriendelijk geholpen

de keuze is reuze

groot aanbod, veel kennis en kunde, prima personeel

Eva687 28-05-2015

De site vind ik erg duidelijk. Je kan makkelijk vinden wat je zoekt en alles wijst zich vanzelf.

De levertijd was zoals beloofd, de volgende dag in huis.

Prijsklasse van de producten is vergelijkbaar met andere winkels. Het is niet veel duurder of goedkoper, gewoon gemiddeld.

Bestellen via deze winkel ging goed en snel. Daarom zou ik de winkel aan iemand anders aanbevelen.

Al met al is het een goede webwinkel. Betrouwbaar en duidelijk, wat ik belangrijk vind als je online besteld. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice of iets retour gestuurd, hier kan ik dus niks over zeggen.

Neejij 28-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Bestelproces spreekt voor zich. De voorraad en levertijden worden duidelijk vermeld.

Het betalen via mijn mobiel verliep niet geheel vlekkeloos maar dit kan aan mijn verbinding liggen. De betaling via mijn desktop verliep prima.

Mijn abusievelijk geplaatste dubbele order werd meteen opgemerkt door de klantenservice en geannuleerd. Top!

Tijdens het bestellen was de bezorgdatum en zelfs het tijdvak van de levering zichtbaar. Ook ontving ik na verzending netjes een track&trace nummer.

Het product was zeer goed verpakt in een kartonnen doos met luchtkussentjes.

Een van de weinig winkels/webshops waar de Thule Gauntlet 3.0 al verkrijgbaar was.

De meeste winkels verkopen enkel het oude 2.0 model.

Breed en recent assortiment. Snelle levering en duidelijke communicatie.

M.Sandee 28-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en duidelijk

Heel veel

Heel veel keus , makkelijk duidelijk, goed overzicht

Onlangs een koop gedaan (Externe harde schijf), dit mede gedaan omdat ze een goede prijs hebben en een enorme keus. Buiten dit is er ook een duidelijke beschrijving van het product waardoor de keuze makkelijk wordt.

Tamara1988 28-05-2015

Een prima website, ik kon alleen niet duidelijk vinden hoe snel de levertijd was. Verder heel duidelijk.

Aankoop was snel geleverd, zoals beloofd.

Prima winkel, was netjes verpakt en snel geleverd!

Margje95 28-05-2015

Duidelijke site, waar producten eenvoudig op te vinden zijn.

Zeer snelle levering en artikelen zijn netjes en goed verpakt.

Breed en uitgebreid assortiment.

Snelle levering, betrouwbare webshop.

Priscilla93 28-05-2015

Hele overzichtelijke site!

Ik had mijn bestelling om half 11 's avonds geplaatst en de volgende morgen om 9 uur was het pakketje al binnen!

Ik zocht een echte canon camera tas en dit was vrijwel de enige website, die er ook nog betrouwbaar uit zag, waar ik die tas kon bestellen!

Zéér snelle levering en een uitgebreid assortiment. Bovendien uitermate betrouwbaar!

Ik had via een collega van deze site gehoord. Hij was er ook uitermate enthousiast over en heeft ook jullie fysieke winkel bezocht. Naar aanleiding van zijn verhalen over jullie kennis en hele goede service, waren mijn verwachtingen dan ook zeer hoog. Dat was terecht! Online was heel veel informatie te vinden over de producten en ook de bijpassende accessoires werden heel overzichtelijk gepresenteerd. De uitermate snelle levering heeft er ook voor gezorgd dat ik de volgende keer zeker weer bij cameranu.nl bestel!

RayP 28-05-2015

Zeer uitgebreide webshop waardoor ik wat moeite had te vinden wat ik zocht.

Zeer uitgebreide webshop

Bestelling werd netjes afgehandeld. Ik vond het prettig dat ik een aantal mailtjes kreeg met iedere keer de status van de bestelling.

Eerste keer dat ik hier wat bestelde. De bestelling is goed afgehandeld. Product en levering was goed. Service kan ik moeilijk beoordelen; ik heb verschillende updates gehad over de status van de bestelling / verzending wat ik als prettig ervaar.

Edgar92 27-05-2015

Het was even uitvogelen hoe ik het makkelijkst kon vinden wat ik zocht. Vervolgens was alles heel erg duidelijk en gemakkelijk.

Live chat is ideaal om snel even een vraag te stellen. Ik werd zo gauw en goed geholpen. De informatie over de producten met betrekking tot kosten en levertijd was ook erg duidelijk.

Als hobby fotograaf heb ik niet al te ingewikkelde producten nodig en heb daarom nog nooit iets niet gevonden. Helemaal top!

Alles is erg duidelijk en overzichtelijk. De service is erg goed en de producten worden snel opgestuurd.

Cameranu.nl is een top winkel. Ik ben erg tevreden en zal hier altijd als eerste zoeken en blijven bestellen!

w. ensie 27-05-2015 In de winkel gekocht
urk

Ik werd goed geholpen, alle tijd en niets was teveel.
Kwam voor een sensorreiniging en een fototas, deze heb ik direkt gekocht. Uitgebreide sortering in de winkel.
Omdat de reiniging mee viel, werd dit gratis gedaan hoefde ik hiervoor niet te betalen.

Men verkoopt hier oa Olympus en heeft hier een goed assortiment van staan. Ook printers en statieven op de bovenverdieping zijn voldoende aanwezig.

Zeer goed adres voor de aankoop van apparatuur en toebehoren.

Een tas gaan kopen en de sensor van de DSLR laten reinigen, dat was de reden om naar Urk te gaan. De reiniging zou direkt gedaan worden. Dit werd ook zeer netjes gedaan door en op een vriendelijke wijze werd mij verteld dat het gratis was. De camera was niet zo heel vuil!!! De tas die ik hebben wilde was in de juiste kleur op voorraad en heb ik gekocht. Zeer goede service

Kiekjes67 27-05-2015

Het door mij gewenste product was duidelijk omschreven en snel te vinden.

Vandaag besteld,volgende dag in . Lekker snel.

Zeer uitgebreid.

Goede ervaring opgedaan en snelle service.

Ik zocht naar lenscoat voor Sigma 50/500, meerdere variaties in kleur mogelijk. Past perfect

G. Weijs 27-05-2015

Duidelijk,in een korte tijd product gevonden wat ik zocht.

Ik heb alleen positieve ervaring.

Ik vond alles wat ik zocht.
En de prijs is altijd perfect.

Omdat ik geen negatieve ervaring heb gehad.

Top

Marcus1407 27-05-2015 Via de website gekocht

Via Internet, een ruime keuze met gemakkelijk zoekopdrachten.

Heldere communicatie over het verloop van de hele transactie.

Bijzonder breed. Ik vraag mij af wanneer het niet hier te vinden is bij CameraNu.nl of het dan snel leverbaar is via een andere aanbieder.

Gelet op het brede assortiment, de duidelijke communicatie over het verloop van het traject, de snelheid waarmee geleverd kan worden zou ik CameraNu zeker bij anderen aanbevelen.l

Prettige manier van winkelen achter de computer. Informatie is helder en duidelijk, evenals de afbeeldingen. Snelle levertijd en bestelling tot laat in de avond kunnen de volgende dag nog bezorgd worden.

bokos 27-05-2015

Een erg overzichtelijke site, in de winkel is alles eenvoudig op merk terug te vinden en te proberen met een grote verscheidenheid aan producten en goede parkeergelegenheid

Je wordt goed en vakkundig, maar bovenal bijzonder vriendelijk geholpen en geen vraag is hen teveel. Ook worden er goede alternatieven voorgesteld wanneer de verkoper het idee heeft dat je daar beter mee geholpen bent dan je eigen keus. En dat wil niet altijd zeggen dat je duurder uitbent dan.

Keuze is fantastisch, zowel beneden op de camera en kijkers afdeling als boven op het studio flitser gebeuren.

Zie alle bovenstaande motivaties, dat zegt al genoeg. Daarbij zijn de prijzen over het algemeen de laagste van Nederland.

Ik kom hier al minstens 10 jaar, misschien al langer. Heb er intussen een kleine € 10.000 besteed aan camera's, lenzen, flitsbenodigdheden en accessoires. Mijn laatste aankopen dateren van februari, een Canon 7D Mark II met 24-105 mm L-lens en nog het e.e.a.. Geen klagen tot nu toe. Ook met mijn andere camera's nooit problemen gehad, dus over reparatie kan ik niet oordelen maar waarom zou dat slecht zijn als de rest wel perfect is. Hou wel rekening met lange wachttijden op zaterdag, ondanks dat alle helpbalies, een stuk of 7, bezet zijn.

JM Cijntje 27-05-2015 Via de website gekocht

Een uur na het plaatsen van de bestelling kon ik de producten ophalen. Ik kon, voordat ik de bestelling plaatste, zien of het product direct leverbaar was.

Professioneel advies opmaat, zonder verkooppraatjes.

In een woord "BREEED"

Ik vind het personeel vriendelijk. En alles verliep gesmeerd. Ik woon in Amsterdam maar ben helemaal naar Urk gereden op het product daar te halen, dat zegt genoeg denk ik.

Tourmaline 27-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen. Voorraadstatus.

Snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden van verzending e.d.

Goed assortiment.

Van ganser harte aanbevolen.

Goede online shop die je goed op de hoogte houd van betaling en verzending. Goed assortiment.

AjVr 27-05-2015

Ruime openingstijden van de winkel op Urk. Uitzoeken via de site gaat moeiteloos en makkelijk.

Ik had een aantal vragen nadat ik mijn nieuwe camera had gekocht bij CameraNu. Ik werd keurig geholpen, mijn vragen werden uitgebreid beantwoord en ik kreeg zelfs nog een aantal andere slimme tips. De medewerker nam alle tijd en checkte voor ik de winkel verliet of ik echt alle imfo had die ik dacht nodig te hebben. Klasse!

De producten die ik wilde aanschaffen waren in de winkel aanwezig. Veel keuze, en ook nog eens op voorraad.

De service, ruime openingstijden en (met name) de inhoudelijke kennis van de medewerkers verdienen absoluut een aanbeveling.

Ik ben keurig en enthousiast te woord gestaan. Inhoudelijke kennis van de medewerkers krijgt bij CameraNu voorrang boven commerciele inslag en de drang om te verkopen. Ik voelde me serieus genomen en er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Ik liep dus meer dan tevreden naar buiten. Passie voor het vak verwacht je misschien niet bij een groot bedrijf als CameraNu, maar juist die passie straalt er van af. Mooi bedrijf!

JS43 27-05-2015

Je hebt veel keuze, maar het is voor ons toch een klein uurtje rijden. De nabije visboer vergoed veel. Anders via de webshop.

Uitstekende service

Heel veel keuze

Prima zaak.

Veel keuze, deskundig personeel. Service is ook uitstekend; dit heb ik ervaren bij een eerder gekochte printer.

VSD 27-05-2015

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website en een ruim assortiment.

Snelle servicedesk en aftersales.

Ruim assortiment foto- en videoapparatuur én accessoires, voor zowel de beginnende als gevorderde gebruiker.

Vanwege het assortiment, de snelle levering en de goede service zou ik CameraNu.nl zeker aanraden bij anderen

Het grote assortiment van CameraNu.nl maakt het een fijne (web)winkel. De super snelle service naar aanleiding van mijn vraag omtrent het betaalproces gaf een vertrouwd gevoel. Alles bij elkaar een (web)winkel waar ik zeker terug kom mocht ik op foto/videogebied iets nodig hebben.

laptopshuren.nl 27-05-2015

werd netjes opgestuurd

levering verliep prima.

Assortiment uitstekend

Ze komen de afspraken na.

Amta164 26-05-2015

Je kunt alles knallen rust bekijken en vragen stellen over het product.

Een keer een Samyang lens gekocht van ruim 500 euro. Deze beviel mij niet zo en dus ben ik terug gegaan en gevraagd of deze kon ruilen voor een originele nikon lens. Dat was geen probleem, ik was klant en de klant is koning. Een goede service ik kom steeds weer terug en wat je ook koopt je wordt als keizer behandelt.

Vrijwel alles te verkrijgen, wat zo mooi is je kunt het ook vasthouden en daar houden wij Hollanders van.

Serieus deskundig en zeer vriendelijk

Het is een zeer plezierige winkel waar je de producten op je gemak kunt bekijken en vasthouden. Daar houd ik van. Ook is geen vraag teveel en voor wat betreft de service verwijs ik naar bovenstaande. Eerlijke voorlichting over de producten dat viel mij sterk op. Een vraag waar gebruik je het toestel voor en wat wil je ermee zijn natuurlijk ook essentieel. Wat zo fijn is dat ze niet een duurder product proberen aan te smeren, terwijl dat vrijwel altijd mogelijk is.ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben daarom heb ik daar al mijn nikon producten gekocht. Kom ook wel eens bij de concurrent in Den Ham, maar kom sites weer terug in Urk.

jjet 26-05-2015

Wat ben ik goed, leuk en vakkundig geholpen in de winkel. Dat was de rit naar Urk zeker waard. Vooraf ben ik heel professioneel telefonisch te woord gestaan en het bezoek was daarom niet voor niets.

Wat een uitgebreid assortiment. Om hebberig van te worden! Ik vond alles wat ik nodig had.

Telefonisch heeft men mij zeer goed te woord gestaan. Ook in de winkel (voor aankoop en reparatie) had ik dezelfde ervaring. Een prachtige winkel met een groot assortiment, voor de amateur en de prof. Geen wachttijd, en zeer vakkundig te woord gestaan. Voor iedere amateur-collega een aanrader.

Pim Soest 26-05-2015

Alles werkt zoals het moet werken
zoeken klikken en bestellen

je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling

wat ik nodig heb kan ik altijd vinden

Prima winkel dus als iemand iets vraagt of een winkel zoekt zou ik deze noemen

Kuipers J.W.M 26-05-2015

Ik vond de verwelkoming zeer vriendelijk waardoor je je direct thuis voelde.Zoals

Kreeg prima uitleg over het aangeschafte statief, werd geadviseerd het opgestelde statief eerst maar eens goed te bekijken en op basis van eigen waarneming de aankoop te doen.

Ondanks de eenvoudige aankoop van een statief, werd toch aandacht besteed aan de keuze vorming.

De motivering is gebaseerd op een kort verblijf in de winkel. Zie voor verdere beoordeling naar hetgeen hierboven is omschreven.

wouterant 26-05-2015

Handige zoekfuncties op de site

Nette mails bij betaling en verzending

Ze hebben alles!

Ik zou niet verder zoeken, Beste prijs en assortiment

De complete winkel, met handige site en goede prijzen

JanD52 26-05-2015

Prima aanbod, snelle reactie!

Direct de volgende dag geleverd!!

Groot assortiment!!

Al eerder bestellingen bij deze firma gedaan, en altijd snel en goed geleverd. Een aanrader!

Ze staan inmiddels in "Mijn favorieten".

Lenzprodukties 26-05-2015

Alles top! Snel reactie via de live chat!

RubenZoetebier 26-05-2015 Via de website gekocht

Alles wordt snel geleverd, gewoon betalen met iDeal

Vragen worden goed beantwoord

Ruim assortiment tegen prima prijzen.

Dit is de fijnste camerawinkel die ik online ken!

Cameranu is de webshop waar ik bijna al mijn benodigdheden haal, vanwege de lage prijzen, het ruime assortiment en de snelle levering. Top!

bhsteenwijk 26-05-2015 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 URK

Breed assortiment met vele merken. Overzichtelijk uitgestald

Deskundig personeel die van wanten weet en niets opdringt maar rekening houdt met de wensen van de klant

Doordat het gelukkig voor ons niet zo druk was alle tijd om vooraf ons op de producten te oriënteren. Toen wij aan de beurt waren en onze wensen kenbaar gemaakt hadden werden wij op een deskundige wijze geholpen waarbij de diverse producten met de voor-en nadelen werden vergeleken en wij zo tot een goede keuze konden komen. Bovendien sta je als klant centraal en had de verkoper alle tijd voor ons ondanks dat er meerdere klanten stonde te wachten. Kortom: een zaak waarbij de klant nog koning is waneer deze zelf als heer gedraagt.

wouterant 26-05-2015

Handige zoekfuncties op de site

Nette mails bij betaling en verzending

Ze hebben alles!

Ik zou niet verder zoeken, Beste prijs en assortiment

De complete winkel, met handige site en goede prijzen

JanBoersma 25-05-2015

Gemakkelijk uitzoeken op de website

snel thuis gestuurd.

heel veel op voorraad.

goede service en vriendelijke verkoperd.

Ook in de winkel zelf goed geholpen.

TheoSr 25-05-2015 Via de website gekocht

Het kan altijd beter, maar ik zou nu even niet weten hoe!

Goede website, makkelijk vinden wat je zoekt.

Als aan een klein product als het mijne al zoveel aandacht wordt besteed, moet het met de overige producten ook wel goed zitten.

tandvlinder 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

In alle prijs klasse is er voldoende assortiment aanwezig in de winkel.

Voldoende assortiment aanwezig
tegen goed concurrerende prijzen. Met deskundig en klantvriendelijk personeel.

Bij camera Nu in Urk ben ik op deskundige wijze door goed geschoold personeel voor gelicht, over het door mij eventueel aan te schaffen artikel!

Nimbledsk 25-05-2015

Wist wat ik wou hebben en bij jullie vond ik het met tegen een zeer redelijke prijs.

Even gebeld naar jullie en de juiste informatie gekregen van een hele vriendelijke meneer die het goed uitlag.

Bij jullie was het ministatief van manfrotto het goedkoopste en draadloze afstandsbediening voor de sony a58 vond ik alleen bij jullie

Joeks 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

De uitgebreide website klopt. Wanneer er staat dat artikelen op voorraad zijn, dan is dat ook zo.

Telefonisch prima bereikbaar en snelle, vriendeleijke en accurate hulp.

Heel veel in huis. En als ze het hier niet kunnen leveren, dan bestaat het het artikel waarschijnlijk niet meer.

Niet verder zoeken. Mooi scherp aan de prijs en vakkundige mensen in de zaak.

Altijd leuk om in Urk in de winkel geholpen te worden maar online even zo uitstekende service!

Tr. 25-05-2015

thuis vanuit de luie stoel.

snel en perfect

heel breed

verschillende producten al gekocht bij camera nu. was altijd zeer tevreden.

Meerdere producten bij CameraNu online gekocht, altijd perfect.

Roel Bril 25-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden website, ook via de vergelijkingssites

Snelle levering, gemakkelijke betalingswijze(s) leveringengoed te volgen. Goed verpakt, voldoende info over product en bestellen.

Voor mij als hobby fotograaf is een ruim en goed geprijsd assortiment aanwezig.

Dit zegt reeds de anTwoordn op voorgaande vragen!

Kortom, ook hier geldt veilig vlug en voordelig en een acceptabele prijs voor een ruim assortiment.

Niels321435435 25-05-2015

Erg duidelijk proces en duidelijk verhaal hoe en wat.

Snel en goed geleverd

Niks op aan te merken, prima!

Goed en duidelijk verhaal, goede prijzen en fijne service

Alles word netjes uitgelegd met filmpjes, verzending is super snel en service is erg fijn!

Ilonka3010 25-05-2015

prima en snel geregeld

ruim assortiment

gewoon goed

J. Slijkerman 25-05-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk om te bestellen

Was de volgende dag in huis

Volgens mij hebben ze alles ..

Ik haal al mijn spullen daar vandaan. Altijd goed

A. Grootendorst 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Eerst op website gekeken, zag er goed en vertrouwd uit maar wilde de camera eerst vasthouden, moest toch de polder in en kwam in de buurt van Urk.

Geweldige uitleg in alle rust en kon alles uitgebreid uittestten.

Goed en gedegen advies tegen billelijke prijs.

Goed en gedegen advies tegen billelijke prijs.Voor ieder wat die wenst voor beginner maar ook uitgebreid voor de gevorderde en prof. fotograaf.

Marjo Spring 25-05-2015 Via de website gekocht

Kwestie van aanklikken wat je wilt hebben

Service was niet nodig omdat alles naar behoren verliep

Uitgebreid assortiment

Het product, de walkstool, was het goedkoopst op de site van Camera.nl

Ben bijzonder tevreden en blij met het product.

zwannette 25-05-2015

Wat ze schrijven en zegen is waar. bestellen, betalen en morgen in huis het kan niet makkelijker

Je kunt bellen, chatten of e-mailen voor vragen of info. je krijgt altijd gehoor en je wordt vriendelijk behandeld.

Ik kan meestal alles vinden wat ik nodig heb. En anders even vragen dat het er is .

omdat het een eerlijke winkel is.

Het lijkt nu wel dat er geen betere winkel bestaand als cameranu. maar het zijn mijn ervaringen en ik ben heel tevreden over.

cecile53 25-05-2015

goed, maar vond het lastig om te zien dat er ook sets gekocht konden worden.

Snelle levering. ontdekte pas na levering dat de camera geen geheugenkaart had. Bestelde de kaart later apart tezamen met een extra accu. Kreeg dit geleverd zonder extra portokosten omdat ik het ook in 1 keer als set had kunnen bestellen.

Volgens mij is hun assortiment heel erg breed.

goed vergelijkingsprogramma van de door hun verkochte artikelen, snelle levering, prima service, vriendelijke hulp via de telefoon en razendsnelle reactie op een emai.

Voor het eerst zelf een digitale camera uitgekozen en gekocht. Was voor mij een grote stap. Alle info die ik wilde hebben stond online. En de service was prima, dus ik kan deze zaak echt van harte aanbevelen.

Carmen K 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Van te voren heb ik op de website camera's met elkaar vergeleken, waardoor ik ongeveer wist welke camera goed zou zijn voor mij.

Je kan veel vragen stellen bij het team van cameranu. Er wordt advies op maat gegeven, zij zoeken de camera die bij jou past.

Er is veel in het assortiment, alles voor bij de camera is aanwezig. De tasjes/hoesjes voor de camera's mogen wel wat moderner/sportiever, wat meer aansluit bij jonge mensen.

Er is veel keuze in het assortiment, daarbij krijg je advies op maat. Zij zoeken een product bij je, wat bij je past.

Een hele prettige winkel om aankopen te doen op het gebied van camera's.