Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vanEwijk 28-04-2015

Snelle levering en de goedkoopste i.c.m. een leuke bundel.

M Rongen 28-04-2015

Elke bestelling is tot op heden eenvoudig verlopen. Eenvoudig bestelproces en snelle afhandeling van de bestelling. Tot nog toe ook elke keer de volgende dag de bestelling thuis ontvangen.

Hessel Roskam 28-04-2015 In de winkel gekocht

Zeer overzichtelijke Website en winkel

Vakbekwaam personeel

Nog niet meegemaakt dat er geen product van mijn smaak tussenzat.

Prijs/kwaliteit/service zeer aan te bevelen/

Inmiddels 3x zaken aangekocht bij CameraNu. Alles goed verlopen, goed geholpen door zeer kundige en vakbekwaam personeel.

R.van Essen 28-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig producten kunnen vinden op de website.

Goed. Elk moment van statusverandering wordt aangegeven per E-Mail.

Waar andere bedrijven niet complete assortimenten levert doet CameraNu dit wel.

Zoals in de beoordeling te zien zeer tevreden dus een aanrader ook voor anderen.

Inmiddels is CameraNu voor ons een vaste en betrouwbare keuze geworden. Dit doordat we al langer producten aanschaffen bij CameraNu.

hemmes123 28-04-2015

Alles wat ik nodig had was makkelijk te vinden op de Site.

Alles wat ik had besteld , werd de volgende dag al geleverd.

Waar ik naar zocht was aanwezig.

Beslist hier een kijkje nemen. Ik kon nergens anders goedkoper slagen. Prima prijs , servic en producten.

Fred Verkerk 28-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

De artikelen die ik zocht, waren makkelijk te vinden.

De service die ik zowel per e-mail als door middel van de bestelling kreeg, was top.

Keuze uit voldoende mogelijkheden.

Ik beveel de winkel en webshop van harte aan. Sterker nog, inmiddels heb ik al een vriend op de winkel gewezen.

In vergelijking tot andere winkels en webshops, met soortgelijke artikelen, steekt CameraNu er boven uit. Goede vakkundige uitleg en service in de winkel, waarbij men volop tijd neemt voor mij als klant.

Ton W. 28-04-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bestellen via de website

Je wordt door middel van e-mailberichten goed op de hoogte gehouden van de route die de bestelling aflegt, en dus ook wanneer geleverd wordt

Alle accessoires die ik voor mijn nieuwe camera nodig had, waren via de webwinkel leverbaar.

Op grond van bovenstaande opmerkingen

Zie bovenstaande opmerkingen. Bij levering bleek de accessoires zeer transport-veilig ingepakt te zijn.

Schuurhof 28-04-2015 Via de website gekocht

Ik wist van te voren welk artikel ik nodig had. De zoekfunctie gebruikt en besteld. Het bestellen en afrekenen was in een handomdraai gebeurd.

Ik heb niet lang op de site gekeken, omdat ik daar de tijd niet voor had. Maar voor zover ik het gezien heb heeft Cameranu.nl een heel ruim assortiment en ik zal daar nog vaak terugkomen als ik iets zoek op het gebied van camera's, verrekijkers en alles wat daar mee te maken heeft.

Het assortiment en het gemak waarmee de site bekeken kan worden is aanbevelenswaardig.

Ik zocht een redelijk klein product, wat ik nodig heb om mijn nieuwe flitser goed te kunnen gebruiken met mijn camera. Dat heb ik gevonden en had het de volgende dag al in huis. Het werkt perfect.

Vphoto 28-04-2015 In de winkel gekocht

6,7

Ik kreeg via de online chat ander advies dan in de winkel. Een beetje verwarrend dus.

Bij mij is het nog niet voorgekomen dat ze iets niet hebben wat ik nodig heb.

Prima winkel. Alleen jammer dat de medewerkers niet altijd hetzelfde vertellen.

Guidus G. 28-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Snelle levering, op zaterdagmiddag besteld en op maandag al in huis!

Heel goed assortiment. Lensbaby gekocht die maar bij een beperkt aantal winkels te krijgen is.

Goed assortiment, scherpe prijzen en snelle levering!

lensbaby gekocht die maar beperkt verkrijgbaar is in NL maar cameraNU.nl had hem wel tegen een scherpe prijs en ook nog eens zeer snel geleverd na bestelling in het weekend.

gisospijkerman 28-04-2015

Eén telefoontje en op basis van advies werd de uitkomst gelijk als order gekoppeld aan mijn account.

De medewerker die ik sprak aan de telefoon was heel eerlijk over het assortiment en hij adviseerde mij zelfs een goedkoper model. Heel betrouwbaar.

Assorti is compleet, ik bestel nooit ergens anders foto of video producten meer.

Ron eos 100d 28-04-2015

Mede door de chatmogelijkheid, snel de juiste keuze kunnen maken.

Geweldig advies via chatservice en echt niet op kosten gejaagd. Juist prijs/kwaliteit gevonden dankzij online medewerker

Ik heb alles onder één dak gevonden.

Erg goede service en snelle levering,

ZDN 27-04-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

aardig aan de telefoon, link voor betaling opgestuurd.

veeeel op de website. maar niet alles

contact persoonlijk, zo fijn. En kennis van zaken. wel handig voor de kritische klant ;-)

Richard de tweede 27-04-2015

Overzichtelijke site die makkelijk 'winkelt'.

Binnen twee dagen in huis, past ook door de brievenbus dus dat was makkelijk.

Er is weinig dat ze niet hebben....

Goede site, prima winkel en goede service.

johannesMeindert1965 27-04-2015

overzichtelijke site,eenvoudig bestellen.

telefonisch goed bereikbaar en bondig,helder advies.

zeer uitgebreid assortiment,niet alles het goedkoopst maar wel kwaliteit en goede prijzen.

betrouwbaar,goede snelle levering en service

zie bovenstaande

Aalders.I. 27-04-2015

site is duidelijk.

hoe het is met retour weet ik niet maar ik vind het super dat je bestelling bij het postkantoor kunt afhalen(geen problemen met leverinmgen als je niet thuis bent)

uitgebreid assortiment

prima assortiment en service

Harold1960 27-04-2015

Duidelijke en overzichtelijke Website.

Voor vragen over producten en/of garanties, is mijn ervaring, dat er altijd een goed en duidelijk antwoord wordt gegeven

Alle soorten en merken zijn in het assortiment aanwezig.

Doordat een goede vak-kennis aanwezig is, en de service bij vragen, of bij garantie zeer goed is, word Camera.nu zeer zeker genoemd/aanbevolen aan mensen die met fotografie bezig zijn of er mee willen beginnen. beginnen

Dit is nu onze derde camera die gekocht is bij camera.nu En de service vinden wij uitstekend. Ook bij een garantie geval met mijn eigen camera werd dit zeer adequaat opgelost. Kortom; bij aankoop van een nieuwe camera zal Camera.nu het eerst geraadpleegd worden en gezien de service en vakkennis zal Camera.nu ook de winkel worden waar deze gekocht word.

J.M. Lok 27-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Website én winkel zijn duidelijk en overzichtelijk

Service in de winkel is prima. Wachttijden zijn aan de lange kant maar er word dan ook zoveel tijd voor de klant genomen als nodig is. Advies word ook zeker niet op bezuinigd

Wat hebben ze niet?

Ze hebben voor ieders wat wils dus deze winkel is voor iedereen aan te raden. Personeel weet ook waar ze over praten, verstand van het apparatuur wat ze verkopen.

De informatie / eigenschappen van de producten welke op de website staan zijn compleet om een goede indruk te krijgen van de producten welke cameranu verkoopt. In de winkel is alles duidelijk en overzichtelijk opgesteld. Personeel is zee vakbekwaam, goede uitleg en advies voor als de klant iets niet weet.

Andreas Goewie 27-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en telefonisch goede uitleg. Topperdetop. Ik hoef niet naar Urk te gaan. Het lijkt of ze de materialen hier aan huis voor me klaar hebben staan. Moet alleen nog wel betalen.

Wanneer je een dringend verzoek doet om een bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, dan staan ze al voor de deur.

Ze hebben alles wat ik nodig heb. Ik hoef nooit te kijken of het ergens anders ook te koop is en goedkoper.

Wanneer een bekende in de straal van 150 km van Urk woont zou ik cameranu zeker aanbevelen.

Vier tienen. Dat zegt genoeg. Ik ben uitermate tevreden.

jjcbollen 27-04-2015

Soms even zoeken naar et product. Voor de rest gewoon top

Zaterdag bested, maandag in huis. Sneller is (bijna) niet mogelijk

Gewoonweg goed. Punt uit.

Ruim assortiment, snelle levering en scherpe prijzen

ArjanMusch 27-04-2015

Snelle levering, helaas verpakking beschadigd; mail gestuurd snelle telefonische reactie gekregen en direct opgelost

Nikki1965 26-04-2015

de website was overzichtelijk en heeft goede zoekmogelijkheden. Daardoor kon ik snel een keus maken.

supersnelle service. Op de dag van bestelling kreeg ik al een mailtje dat het product verzonden was en binnen no time lag het in de bus.

Keus genoeg in merken, modellen en varianten (heb een sd-kaart gekocht).

PaulMM 26-04-2015

De winkel zelf bezocht voor een verrekijker. Alles goed te zien, maar achter glas.

Een drukke winkel, maar dankzij een nummer trekken komt iedereen eerlijk aan de beurt. Uitstekende voorlichting over de producten, alle tijd, konden rustig alles uitproberen.

Zeer uitgebreid.

Een zeer ruime keus. Deskundig personeel, voor zover te beoordelen.

Ruim assortiment, goede voorlichting, geslaagde aankoop.

Herman J. van den Berg 26-04-2015

Zoeken en bestellen gaat snel en eenvoudig.

Zeer ruim assortiment.

Ruime keuze, goeie website en snelle levering.

GerardvW26 26-04-2015

Op internet kon ik op mijn gemak zoeken en vergelijken (ook met andere camera bedrijven)Ik kon hier een goed oordeel vormen op de overzichtelijke site. Uiteindelijk besloten om naar de winkel in Urk te gaan

Bij een bezoek in de winkel werd ik zeer goed en professioneel geholpen. Nadat de verkoper mij vroeg omtrent het gebruik van het aan te schaffen toestel, kreeg ik een zeer goed advies en goede aanbevelingen voor extra's. Dit zonder het idee te krijgen dat men mij iets probeerde "aan te smeren".

Zeer groot en goed. De prijs was concurrerend en de gratis koffie was prima !

Zie bovenstaande antwoorden

Zeer goede zaak waar ik zeker terugkom. Ook werd gratis advies aangeboden als er vragen zouden komen bij het gekochte toestel

Marcel N-B 26-04-2015

Duidelijke en intuïtieve website, makkelijk bestellen.

Zeer nette prijs/kwaliteit verhouding voor een breed assortiment.

Mijn aankoop was volledig volgens verwachting. Netjes en op tijd geleverd, terwijl geen enkele andere winkel dezelfde lage prijs bood. Keurig!

Rein Reijseger 26-04-2015 In de winkel gekocht
Filiaal op Urk

Klantvriendelijk, gebruikersvriendelijk, toegankelijkheid.

Zoals service hoort te zijn.

Tja, wat is er eigenlijk niet.

Zie voorgaande.

CameraNu blijft een uitstekende detailhandel voor de beginner, gevorderde en professionele fotograaf en filmer.

Fotomuzi 26-04-2015

Duidelijke site. Eenvoudig bestelproces

Snelle en correcte service

Prima, mooi compleet

Jean N. 25-04-2015

Wat ik zocht was snel gevonden.

Twee maal telefonisch contact gehad en uitstekend geholpen.

Zeer ruim assortiment.

Hele goede winkel met goede prijzen.

CameraNU.nl heeft een groot assortiment in de categorie waarin ik gezocht heb. Alles is snel te vinden op hun site. De telefonisch informatie die ik kreeg van cameraNU.nl voldeed voor mij aan alle verwachtingen.

Dick Heinen 25-04-2015 In de winkel gekocht
urk

Alles bij de hand en veel verkopers die de wachttijd niet te lang deden oplopen.

Wij hebben als twee redelijke leken op cameragebied een heel goed gevoel overgehouden aan de informatieverstrekking en uitleg, waarvoor alle tijd werd genomen en de verkoper echt geïnteresseerd was in onze gebruikswensen. Uitvoerig zijn voors en tegens aangegeven. Echt top!

Veel camera's en accessoires te zien. Voor ons als beginners voldoende mogelijkheid om de diverse soorten camera's te kunnen zien, voelen en bedienen.

Het personeel nam alle tijd om te adviseren, deskundigheid, objectiviteit.

Han Doornheim 25-04-2015 Via de website gekocht

Heerlijke heldere website! Met slechts een paar klikken ben je bij het gewenste product. De beschrijving is duidelijk, niet helemaal zelf bedacht, maar grotendeels van de producent overgenomen.

Telefonische ondersteuning is prettig. Op technische vragen blijft het wat achter, is ook lastig als je op alle vragen antwoord moet kunnen geven. Samen kwamen we er in korte tijd prima uit.

Ik zou niet weten wat er nog meer in de winkel zou moeten staan. Nee, het assortiment is overcompleet! Ik snuffel er graag doorheen.

Gelet het aanbod en de prijzen van de producten is cameranu.nl een echte aanrader. Al mijn vrienden weten dat ik er bestel en welke ervaringen ik er heb. Ook ik kreeg van een vriend de shop geadviseerd.

In het verleden heeft mijn vriendin het een en ander al aangeschaft, ook collega's doen dit regelmatig. Allen met dezelfde ervaring zoals ik deze net beschreef, heldere en vriendelijk ogende webshop, prettige assistentie en ondersteuning aan de telefoon EN goede prijzen. Wat nog verbeterd zou kunnen worden is dat er een melding bij software geplaatst mag worden als er op korte termijn een nieuwe versie beschikbaar komt. Waarschijnlijk had ik dan de nieuwste versie aangeschaft. Nu zal ik waarschijnlijk de update binnenkort aanschaffen, wat overigens geen punt is.

Gerard Nijenbrinks Studio Scheef 25-04-2015

Producten zijn eenvoudig te vinden in de webshop.

Snelle en zekere levering; belangrijk voor iedereen maar zeker voor zakelijke klanten.

Tot op heden nog niets gezocht wat niet in het assortiment zat.

Alleen goede ervaringen gehad tot nog toe.

Prima winkel!

Martherus 25-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en razendsnelle levering die je helemaal zelf kunt bepalen en dat al binnen 24uur! (tijd en locatie van levering)

Andere bestelling wat probleempjes mee gehad in het bestelproces maar alles toch nog de volgende ochtend binnen!

Ook heel fijn dat de klantenservice tot laat bereikbaar is.

Veel keuze maar logisch geordend en ook nog een goede zoekfunctie, daar kunnen veel websitebouwers nog wat van leren.

Snelle levering, duidelijke site, uitgebreid assortiment, mogelijkheid om naar de fysieke winkel te gaan en goede contactmogelijkheden: wat wil je als klant nog meer

Nog niet eerder een bestelling ergens geplaatst die zo snel geleverd werd. Was op zoek naar spullen die redelijk moeilijk te krijgen zijn maar jullie hebben ze allemaal: van goede straps tot adapterringen die nergens anders te krijgen zijn. Daarnaast ook heel fijn dat jullie systeem mijn "dubbele" bestelling herkende en deze heeft teruggebracht tot een enkele bestelling en dit ook menteen communiceert via de mail, op die manier heb ik continu inzicht in mijn bestelling. Een aanzienlijk gebruiksgemak en gebruiksvriendelijkheid wat je niet snel tegen komt.

Truusje67 25-04-2015

Goede website om goede keuze te maken voor product.

Snelle verzending, dus ontvangst.

Ruime keuze.

Snelle afhandeling, goede producten.

Zeer tevreden over snelle afhandeling en assortiment.

Ingrid van de Wijst 25-04-2015 In de winkel gekocht
Proffesional Imaging

Snel besteld via internet en heel snel in huis

De klantenservice helpt je graag met je vragen

Cameranu.nl heeft een erg gebruiksvriendelijke website die overzichtelijk en snel werkt. De bestelling is snel geplaatst en ook zeer snel in huis! Een top service!

Harald777 24-04-2015

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook de winkel in Urk laat weinig te wensen over.

Goede service zowel bij de onlineshop als in de winkel in Urk. Daarnaast is de verzending van de bestelde artikelen altijd zeer snel.

Zeer uitgebreid assortiment voor zowel de beginnende als gevorderde fotograaf.

CameraNu.nl is een op en top professionele Camera / Video store die ik zeker aan andere zou aanbevelen.

Zowel de Onlineshop als de Winkel in Urk ervaar ik als zeer prettig en uiterst professioneel met een uitstekende service. Daarnaast is CameraNu.nl 9 van de 10 keer erg scherp geprijsd wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is.

Rogani 24-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Zeer snelle levering, goede info over de levering

Artikel was op voorraad

Duco Quanjer 24-04-2015 Via de website gekocht

De website is prima en overzichtelijk

Snelle service, prima ondersteuning via de telefoon, met zeer goede adviezen

Exact wat ik nodig heb, maar iedereen kan er terecht, van beginner tot top professional

Ik heb al heel wat besteld hier, meestal is het de beste prijs, beste service die je kan wensen.
Website werkt prima, vlot en betrouwbaar.

Dit is op basis van een stuk of acht verschillende aankopen over de laatste vijf jaar.

Mevrouw J.Griffioen 24-04-2015

Onlangs kocht ik een Sony Auto-Lock Accessory shoe ADP-AMA, maar het bleek een onnodige aankoop. Verkeer advies in de fotowinkel.... Heel coulant mocht ik het schoentje toch terug sturen en bovendien werden er geen verzendkosten berekend! Hele goede service.

Peter Fleur 24-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

Voor de tijd uitzoeken online, een Facebook berichtje op de dag zelf of het product voorradig is en dan in de winkel kopen.

Vriendelijke en deskundige hulp en een goeie deal voor mijn inruil camera.

Alles wat ik nodig heb is altijd voorradig!!

Alles voorradig, ruime keuze en deskundig personeel.

Goeie prijs, makkelijke communicatie, snel antwoord online. Goeie inruil deal en deskundig personeel. De winkel in Urk makkelijk bereikbaar en lekkere koffie!!

Papillonphoto 24-04-2015

Heerlijk om tot laat te kunnen shoppen en volgende dag alles vast te kunnen houden

Ook tot laat in de avond antwoordt op je veel te lastige vragen

Zelfs lastige schroefjes te bestellen. En de nieuwe gadget van de beurs gelijk op voorraad. Heerlijk

Prima toko, beetje ver weg maar de post vind dat niet erg.

Oprecht tevreden, alles wat mis in gegaan tot nu toe was eigen schult. Wat me ook erg goed bevalt is dat ik al mijn bestellingen kan inzien en bonnen kan printen. Eventuele reparaties en garantie gelijk vanuit de factuur aanmelden, dat scheelt een hoop uitzoek werk. Heerlijk!

Jos van Teeffelen 24-04-2015

Goede en duidelijke omschrijving van de door mij gezochte printer. Klaar als een klontje

Eenvoudig bestellem, de volgende ochtend in huis

(Te)veel keuze

Duidelije website, duidelijke omschrijving van het product, helder in de voorwaarden en snelle levering. Ook de prijs is ok

wilma vree 24-04-2015

Een prachtige zaak met een meer dan ruime sortering en prachtige goed werkende website/winkel. Telefonische klantenservice is erg professioneel en klantvriendelijk evenals de bediening en service in de winkel waar goed en gericht advies wordt gegeven en men niet op een minuutje meer of minder per klant kijkt. Wordt ook ruimschoots de tijd gegeven om een product voor/bij aanschaf te testen.

dherrera 24-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en, snel afhandelen zonder veel gegevens in te voeren

Snel en betrouwbaar!

Hein Curfs 24-04-2015 Via de website gekocht

De gevraagde artikelen zijn eenvoudig in de webwinkel te vinden.

De verzending van de spullen kan volledig gevolgd worden en door aflevering bij een postkantoor is de bezorging ook correct geregeld.

Alle gevraagde artikelen waren op voorraad.

alice41 23-04-2015

Al meerdere keren een camera besteld. altijd is alles snel en vlot verlopen.

Altijd netjes geholpen. Helaas kan een reparatie wat langer duren, maar dat licht ook bij de fabrikant van de camera

alles wat ik nodig heb

dialeen 23-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site die geen vragen oproept. Alles verloopt zoals je het zou willen.

Zoals het hoort, klant is koning bij CameraNu.

Zeer compleet assortiment met een hoge uitleveringsgraad.

Zeker, mondelinge reclame is hier gepast.

Algehele indruk van de site straalt overzicht en professionaliteit uit. Zoekfunctie werkt goed en alle informatie is duidelijk.

lies33 23-04-2015

Goed overzicht op de website, is iets niet duidelijk dan vraag je het op de mail en krijg je de links doorgestuurd.

Jullie doen wat je hebt beloofd, en dat werkt gewoon goed.

Er is teveel om te kiezen.

Bovenstaande motivatie is duidelijk genoeg denk ik.

Brigitte van Wees 23-04-2015 Via de website gekocht

Eerder 2 keer vanuit Nijmegen naar Urk gereden voor 'inkopen'. Maar deze keer per mail eerst verschillende vragen gesteld en toen ook per mail een aankoop gedaan. Dus echt gemak !

Super ! Net als die twee keer dat ik in Urk was, een hele goede service. Ik heb bij cameranu.nl het gevoel dat ik alles mag vragen, niets is teveel, dat voelt erg prettig.

Ook prima, er is wel eens iets niet op voorraad geweest, maar dan wordt er goed in de gaten gehouden wanneer het binnenkomt en wordt je hierover geïnformeerd. Zo hoort het ...

Zeker !

Zie gemak, service en assortiment.

CameraNuUser1 23-04-2015 Via de website gekocht

Webiste is mooi, maar vaak is het lastig om de juiste producten te vinden.

Bezorging en levering is prima in orde. Voor 2 euro extra is het ook mogelijk om in de avond te laten. Dat is erg handig. De bezorger was in eerste instantie te vroeg (net voor 18.00 uur), maar kwam later in de avond nog een keer langs (21.30 uur).