Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P.Schoenmaker 24-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk bestel proces.

Men wordt goed op de hoogte gehouden van de order en leveringsstatus.

Zeer uitgebreid assortiment.

Zeer tevreden over Cameranu.nl

Makkelijk online winkelen en zoeken. Makkelijk bestel en betaal proces. Zeer duidelijke info over order status en aflever moment per mail. Prima webshop! (over de winkel kan ik niet oordelen omdat deze mij te ver weg is. Maar,,, Je kan hier ook huren, en dat zal ik in gedachten houden.)

Wolvega123 24-05-2015

De website is zeer duidelijk ingericht waardoor alles goed te vinden was. Ook de mogelijkheid om een vraag te stellen is goed aanwezig.

In de winkel ben ik zeer goed geholpen door één van de medewerkers. Hierbij is er niet gehamerd op extra producten, maar is er geluisterd naar mijn eisen.

Alles was ruim aanwezig waardoor ook de mogelijkheid om mijn aankoop van te voren fysiek

het is een zeer betrouwbare winkel met goede service zowel in de fysieke winkel als via de site. Op vragen wordt uitgebreid antwoord gegeven, maar ook geluisterd.

Al met al vind ik het een zeer betrouwbare winkel. Toen ik in de winkel zelf was werden we snel geholpen. Na een aantal vragen te hebben gesteld en hier ook goed antwoord op te hebben gekregen heeft de medewerker mij laten zien hoe het product eruit zou komen te zien. Na een kleine 45 minunten waren we zeer positief de winkel weer uit met een camera. Ik kom hier dan ook zeker weer naar toe terug.

Bob Ferguson 24-05-2015 Via de website gekocht

Ik vond wat ik zocht en bestelling is naar alle tevredenheid afgehandeld.

TeeZ-Media 23-05-2015

Wat mij opviel is bij de bestelling van het achtergrond systeem en de softlights, dat er in beide gevallen een draagtas bijgeleverd was. Dit had ik niet verwacht, maar het is een aangename verrassing, want zo kan ik m'n eigen mini-studiotje gewoon in de auto meenemen.

Uit noodzaak moest ik een kleine video studio maken in m'n eigen woning. Cameranu.nl had alles dat ik hiervoor nodig had

cameranu.nl is een gespecialiseerde winkel. Ze hebben echt alles dat ik me in kon denken. Ik ken echter niemand anders die hierin gespecialiseerd is, maar als ik die wel zou kennen, dan zou ik het zeker aanraden.

Goede prijzen en een ruim aanbod. Snelle levering, ik had echt om 5 voor middernacht besteld en het was de dag daarop al in huis, ideaal.

nw514816 23-05-2015

snel gevonden en besteld

2 dagen later al thuis

zeer uitgebreid

aan iedereen die iets nodig heeft voor zijn hobby en/of beroep

Service en producten zijn goed

lhilgers 23-05-2015

Duidelijke website, veel produkten op voorraad, concurrende prijzen.

's Avonds om 20:00 uur besteld, de volgende dag om 10:30 uur in huis!

Breed assortiment

Goedkoper dan andere webwinkels, duidelijke voortgang van de bestelling via mail.

Duidelijke website, goedkoper dan andere webwinkel, binnen 24 uur geleverd en over de status van de bestelling wordt je via de mail goed geinformeerd.

Bram Bos 23-05-2015 Via de website gekocht

snel bestellen, supersnel snel geleverd

heldere communicatie

goedkoop, snel

JeDe1 23-05-2015

Duidelijke website, overzichtelijk met goede info

Supersnelle levering

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer aanbevolen!

De webshop is zeer overzichtelijk met veel en gedetailleerde informatie over de producten. Levering razendsnel, binnen 24 uur! Scherpe prijzen.

phvriend 22-05-2015

kunt rustig kijken wat je nodig hebt, en dan bestellen

ook de telefoon wordt aangenomen - dus een extra pluspunt

hebben alles wat ik zocht

goede ervaringen

tot nu toe erg tevreden zowel over de winkel als webwinkel

han cozijn 22-05-2015 Via de website gekocht

gezochte produkt was snel gevonden

heb meerdere keren contact gehad via chat en mail en werd razendsnel van adequate antwoorden voorzien

wat je zoek op fotogebied tot en met professioneel is leverbaar

zie mijn bovenstaande opmerkingen: geweldige service, geen moeite teveel, uitgebreid assortiment en dan ook nog zo'n beetje de laagste prijzen en razendsnelle levering

Syl9999 22-05-2015

Na een vraag van mij binnen een paar uur een antwoord en de bestelling de volgende dag reeds binnen.

Ruim assortiment, goed advies en snelle service

Colin Bloem 22-05-2015 Via de website gekocht

Het enige probleem dat ik had is dat ik mijn postcode niet meer kon veranderen in het bestelformulier. Ik moest hiervoor een heel nieuw order maken.

Niks op aan te merken.

Ik heb een filter-adapter gekocht van 49 naar 52 mm gekocht. Ik had graag een goedkoper alternatief gezien op de website. De ring is natuurlijk prima, maar ik had het met een goedkoper product kunnen doen.

Bijna alles is wel te vinden op deze site, voor de goedkoopste prijs. Als je iets goedkoper vind, is het geimporteerd.

Geen enkel punt van aandacht. Prima geregeld allemaal. Een enkel probleempje met het verkeerd invoeren van mijn postcode. Dit is mijn fout, maar had dit graag makkelijker kunnen oplossen.

melker51 22-05-2015

duidelijke website, snel het betreffende product gevonden. Betaling als altijd makkelijk via IDeal geregeld

levering exact op tijd

Ik heb goede ervaring dus zou ik dit ook een ander aanbevelen

Al met al een prima winkel met een zeer breed assortiment. Ook de toelichting bij de producten is uitstekend. Ik kom er zeker nog eens terug

JohnMG 22-05-2015

Slimme website, duidelijke uitleg juiste informatie

Directe bevestigingn van bestelling en keurig over verzending geinformeerd

Kon deze cameratas bijna niet vinden op internet, in verband met de afmetingen wilde ikndeze specifiek hebben is gewoon op voorraad😀

Keurig verpakt op het verlanged tijdstip geleverd.

Doen wat ze beloven.

Bas Schurink 22-05-2015

Bij cameranu vind ik het gemak van de snelle levering vanaf de website. Altijd binnen de afgesproken termijn. Toppunt was een levertijd van minder dan 10 uur

Personeel neemt de tijd en ik voel me echt koning.

Ze hebben echt bijna alles

Ik ben dik tevreden en zal zeker de winkel aanbevelen

Ik heb zowel via het web als in de winkel een heel plezierige ervaring. Personeel is kundig, denkt mee en is vriendelijk. Een dikke duim voor cameranu!!

robertdoeleman 22-05-2015 Via de website gekocht

Bijna alles op voorraad tegen de laagste prijzen.

Ooit een lens met backfocus tot twee maal mogen ruilen. Service al om!

Goede service, zeer scherpe prijzen en overall gewoon een fijne winkel

GeertM78 22-05-2015

Makkelijk gevonden

Duidelijk site en t afrekenen was easy!

Nergens in Nederland hadden ze dit artikel op voorraad, hier wel! Top!

Meteen, eerste ervaring en was een goede!

De ene dag besteld en de volgende dag in huis zonder enige gezeur! Super

BBrand 22-05-2015

Duidelijke website, makkelijk meerdere producten te vergelijken ook.

Duidelijk wat je kan verwachten en prima communicatie.

Veel keuzemogelijkheden en tegelijkertijd met handige filters en vergelijkfunctie prima overzichtelijk!

Heb nu meerdere malen bestellingen geplaatst, altijd top in orde!

Prima winkel, goede kwaliteit, duidelijke communicatie, uitstekende service. Betrouwbaar.

Freek Baanders - Beverwijk 22-05-2015 In de winkel gekocht
URK

DE schitterende website waar het prettig winkelen is mede omdat de voorraad zo actueel is is er bij mij veel vertrouwen gekreeld

Ik ben zelf ook een bezoeker van de winkel geweest waar ik zeer goed ben voorgelicht en waar de verkopers ruimschoots de tijd voor mij vrijmaakte zelf aan het eind van de werkdag van de (na 6 uur) werd ik zeer correct afgeholpen hier geef ik werkelijk een pluim voor

Doordat ik persoonlijk in de winkel ben geweest ik viel werkelijk achterover van het vele wat deze mensen op voorraad hebben van schoef tot diverse aparatuur vat vanzelf mijn advies aan anderen is dus ook

Ik denk dat bovenstaande veel duidelijk schept hoe ik bij mij ij

Een Goede wijn behoefd geen bekroning!! Je Kijkt je ogen hier werkelijk werkelijk uit hoogwaardig uit" Een ding weet ik nu zeker weet het zeker Hier kom ik zeker terug

RishiCh 21-05-2015

Overzichtelijk maar soms iets te druk uitziende website. Maar werkt perfect, snel en rechttoe rechtaan. Bijna perfect!

Niet te snelle reactie op mailtjes (ca. 1 werkdag), maar wel perfect geholpen. Uiteindelijk naar de winkel geweest, en daar prima afgehandeld.

Beter is niet mogelijk, echt alles te vinden op fotografie gebeid.

Los van het feit dat ze eigenlijk altijd de goedkoopste zijn in vergelijkingssites op fotografiegebied, hebben ze de meest volledige assortiment, geven ze perfect advies en hebben ze een perfecte service levering.

Goedkoop, snel, deskundig, alles te vinden op fotografiegebied en een perfecte service!

Arnoud.1978 21-05-2015

Duidelijke website waarin producten gemakkelijk te vinden zijn. Bij de productinformatie moet je "meer laten zien" klikken om de hele tekst te lezen. Persoonlijk zou ik standaard de hele tekst willen zien. Scheelt weer een extra klik.

Deze is lastiger om te beoordelen aangezien ik geen persoonlijk contact hebt gehad. Website is duidelijk en de levertermijn voldoet aan de verwachting. Tevens wordt je duidelijk via email op de hoogte gehouden van de levering.

Zeer ruim gesorteerd en voldoet zeker aan de verwachtingen. Er is voldoende keuze binnen een productgroep en ook in verschillend prijsklasse. Een tip. Ik heb ND-filters besteld met daarbij nog een aantal bijbehorende artikelen. Op een andere website kan je nog een korting van 10% krijgen bij bestelling van meerdere artikelen in een. Dit zou ertoe bij kunnen dragen dat mensen net iets eerder voor deze winkel zouden kiezen.

Ik heb nu al twee keer iets bij jullie besteld en over beide bestellingen ben ik zeer tevreden. Er staat duidelijke info op de website, er is genoeg keuze en de levering is ook prima.

Zie ook boven. De website is overzichtelijk met duidelijke informatie en met een zeer ruim assortiment. Er is een snelle levering van het product, alles netjes verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het moment van levering.

Cees29 21-05-2015

Site werkt goed evenals het aanmelden van een nieuwe account.

Kreeg een beschadigde doos die niet al te netjes eerder geopend was en zeer liefdeloos opnieuw gesloten. Een gebruiksaanwijzing die gescheurd was (klaarblijkelijk door eerder gebruik).Het product was weliswaar onbeschadigd en lijkt compleet...
Geen retour documenten....
Dus Hmmmmmmmmmm. Zo met lenzen????

Zeer compleet assortiment. Vooral tav lenzen!

Zie Service

Ik heb ernstige twijfel over de zorgvuldigheid en aarzel zeer iets meer kritisch bij jullie te bestellen. Ik ben benieuwd hoe jullie op mijn verzoek om extra snelkoppel plaatjes reageren......

Sparky157 21-05-2015 Via de website gekocht

Heel simpel om je bestelling te plaatsen

Prima service en meedenken als er soms toevallig een artikel niet is zoeken naar een alternatief en het eventuele verschil is gemakkelijk te verrekenen

Gerard1011 21-05-2015

Als internet winkel is prima shoppen bij Cameranu.nl. Als je naar de winkel wilt, is het voor mij bijna een dagje uit maar dat is het dan ook waard.

Ik ben deskundig geholpen. Ik mocht zelfs met de lens naar buiten om foto's te maken.

Bij Cameranu.nl hebben zij alles wat ik zocht. Ben dus zeer tevreden over het assortiment.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening in zijn geheel. Bovendien heb ik het idee dat de prijzen prima zijn ten opzicht van de concurrenten.

Ik ben zeer tevreden op de wijze waarop Cameranu.nl mijn geholpen heeft bij het aankopen van mijn NIKON. Cameranu.nl is al internetwinkel zeer betrouwbaar weet ik uit ervaring en ook dan is de service perfect.

cvt72 20-05-2015

Even zoeken voor een digibeet

Vanaf de bestelling wordt je door de verdere afhandeling geleid. geweldig

een winkel die doet wat ze zeggen. Koop hier gerust

Ondanks dat het de avond voor Hemelvaartsdag was werd er 100 % aandacht aan je bestelling gegeven. je kreeg echt het gevoel dat je een waardevolle klant was.

G.Crooswijk 20-05-2015

Duidelijk en soepel als je al een account hebt.

Razend snelle bezorging van een occasion,zonder bezorg kosten.

groot assortiment van de verschillende produkt groepen.

Makkelijk bestellen,groot assortiment en razend snelle bezorging

Heb al een aantal jaar een account, de site is overzichtelijk en men heeft nieuwe produkten als één van de eerste.

Lette 20-05-2015

Alles wat ik nodig heb voor fotografie in één winkel.

Alles voor de professionele fotograaf!

Ik raad iedereen aan om, voor ze iets kopen op het gebied van fotografie eerst te kijken bij CameraNu vanwege het assortiment, de service en de scherpe prijzen.

Voor aankoop van fotografiespullen rijd ik altijd naar CameraNu. Het kleine uur rijden heb ik er graag voor over. Weinig winkels hebben zo'n compleet aanbod van apparatuur en accessoires. Daarnaast heeft het personeel veel kennis en is de service erg goed.

Nicole Bakker 20-05-2015 Via de website gekocht

Heldere website met vergelijkingsmogelijkheid

Snel bezorgd en heldere info over het bezorgproces

Voor mij ruim genoeg!

Goede website, goede service, ruim assortiment.

JohGHahn 20-05-2015 Via de website gekocht

De indeling van de webshop is helder en overzichtelijk, de beschrijvingen duidelijk.

Gewoon goed, zoals het moet!

Heel af en toe grijp ik mis, maar doorgaans hebben ze dan een goed alternatief te bieden. Even bellen of mailen en weer een tevreden klant.

Heb ik al gedaan!!

Cameranu is een prima webshop waar ik als fotograaf graag klant ben! Ook als het om kleine onderdeeltjes gaat staan ze voor mij klaar.

dickmuller 20-05-2015

Alles kan bij deze leverancier. Order veranderen, aflevering veranderen, en nog een lekker bakkie koffie, waar vinden dat ook?

Uitmuntend, alle vragen deskundig beantwoord, camera defect, zonder moeilijke vragen een nieuwe.

Van alles te koop en in alle prijzen.

Gezien bovenstaande ervaring, zonder nadenken bij iedereen .

vdwal67 20-05-2015

Overzichtelijk website, waarop ik snel het gewenste product kon vinden.

De service is goed, maar de wachttijd voor de camera was lang. Toen uiteindelijk wel kits aanwezig waren, bestaand uit lens en camera, terwijl ik alleen een camera wilde, heeft men mij geholpen door de kit te splitsen.

ik zocht iets specifieks en dat was in het assortiment

Prima geholpen

TeamNikon 20-05-2015

Overzichtelijke site, gewenst artikel supersnel te vinden via de zoekfunctie. Bij vragen snelle reactie via mail.

Snelle levering, vriendelijke klantenservice aan de lijn gehad. Echter bij mijn vraag over het product konden ze me geen antwoord geven en werd me na wat zoekwerk afgeraden om het artikel aan te schaffen. Na een rondje bellen elders alsnog het antwoord gevonden en bij CameraNu het artikel aangeschaft.
Niet erg (het ging om een heel specifieke, weinig gestelde vraag) maar wel een beetje jammer.

Zeer uitgebreid, naar mijn idee alles te krijgen :-)

Gewoon een goede webwinkel met snelle levering

TristanS 19-05-2015

Het zoeken en vinden van producten gaat zeer gemakkelijk door de verschillende in te stellen filters. Het bestel- en betaalproces is duidelijk, gaat zonder problemen en alles is snel afgehandeld.

Over de service ben ik goed te spreken voor zover ik daarmee in aanraking ben gekomen. vb. Ik vroeg naar de levertijden van verschillende lenzen. Ik had zeer snel reactie met de informatie. En de informatie klopte precies want de lenzen waren weer voorradig op het toegezegde moment.

Het assortiment is zeer uitgebreid te noemen. De prijzen zijn gunstig en in elke prijsklasse is er wat te vinden.

Ik vind het een zeer prettige winkel en door de overzichtelijkheid en uitgebreidheid van de site, goede prijzen, service en snelle levering zou ik deze winkel zonder twijfel aanbevelen.

Gewoon zeer tevreden.

Lizzy58 19-05-2015

heel overzichtelijke site waardoor alles goed en snel te vinden is

de levering was snel en volgens verwachting, goed kunnen volgen via track en trace,tijdindicatie levering klopte goed

een zeer uitgebreid assortiment

duidelijke en overzichtelijk

mooi idee is het filmpje waarin je kunt zien hoe de bestelling verloopt, en dat een medewerker dat duidelijk uitlegt. Ik heb het kunnen bekijken na mijn bestelling. Mag wat mij betreft ook voor het plaatsen van een bestelling. Komt dan nog overtuigender over.

sierramikephoto 19-05-2015

Goede website met groot assortiment, waar je verlanglijstje kan aanmaken.

Refund na retour snel en zonder gezeur. prima. Goede mogelijkheden voor tax refund als je in buitenland woont.

groot assortiment, op gebied cameratassen zelfs uitzonderlijk groot

Geen minpunten...

Janny Ymker 19-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Grote keuze en alles is uit te proberen

Ondanks "zaterdag drukte" op een maandagmiddag alle tijd voor uitleg en vergelijk

Heel veeeel keuze

Veel keuze, aardige mensen met kennis van zaken

Veel keuze en veel merken. Grote voorraad. Alles kun je uitproberen. Goede uitleg. En.....niet onbelangrijk, vriendelijke mensen.

Harry Roestenberg 19-05-2015 Via de website gekocht

vlotte en correcte afhandeling

informatie is helder en blijkt te kloppen

Mexxs 19-05-2015

Ruime parkeerplaats
en uitgebreide winkel waar het assortiment groot is.
Voor de profi is er boven een speciale etage.

Gebeld of ze mijn artikel op voorraad hadden en meteen gereserveerd voor mij.
Volgende dag meteen opgehaald en het lag klaar.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Dimitri Georganas 19-05-2015

Vond meteen wat ik zocht.

Camera werd binnen een dag geleverd in prima conditie.

Aardig compleet

Gijs Mortier 19-05-2015 Via de website gekocht

Zoek van product ging er makkelijker door de handige en overzichtelijke homepage

Service was perfect! rond 8 uur 's avonds bestelde ik mijn product en de volgende dag lag het het op de deurmat, top!

Erg breed assortiment, alleen het het huur-assortiment kunnen op sommige vlaktes nog wat breder. Denk bijvoorbeeld aan stabillizers.

Erg fijne online webshop met goede service. Iedereen die ik over jullie vertel is enthousiast.

Erg fijne winkel met een heel breed assortiment, goede service en scherpe prijzen.

Zeau 19-05-2015

Goed bereikbaar en deskundig advies,

Snelle levering, goede informatievoorziening en tijdige updates over de levering.

Zeer uitgebreide webshop, ook specialistische onderdelen op voorraad die je niet overal ziet.

Gezien mijn ervaring met deze winkel, bestel gerust!

Al jaren tevreden klant zonder ook maar één teleurstellende ervaring.

Lia 2678 19-05-2015

Makkelijk bestellen en super snel geleverd

Ze hebben veel en makkelijk zoeken

Doen gewoon dat ze moeten doen

Sijpersma 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Ruime parkeergelegenheid voor de deur, van een makkelijk te bereiken winkel

Als je hulp nodig hebt bij het maken van je keuze dan staat er iemand tot je beschikking, die je altijd een uitgebreid en eerlijk advies. En als je rustig zelf wilt kijken dan kan dat ook.

Ruime keuze op zowel de webshop als in de echte winkel. Voor ieder wat wils.

Als ik weer iets nodig zou zijn voor mijn camera, dan zou ik er speciaal voor naar Urk rijden.

Ik denk niet dat mijn gegeven antwoorden nadere uitleg nodig hebben. *** Topwinkel***

martin6105 18-05-2015

CameraNu beschikt over een goede website, met logische indeling en uitstekende zoekfunctie. Dit maakt het makkelijk om snel te vinden wat je zoekt.

Tijdens mijn bestelling ging er iets fout waardoor een dubbel bedrag werd afgeschreven van mijn rekening. Voordat ik dit zelf doorhad was er al een mail waarin dit stond verwoord en dat het teveel geinde uiteraard werd teruggeboekt. Nadat ik telefonisch had aangegeven liever nog een artikel te ontvangen en dat te verrekenen met het openstaande bedrag werd ook dat nog dezelfde dag geregeld en bevestigd per mail. De extra verzendkosten nam CameraNu uiteraard in dit geval ook voor eigen rekening. En ja, na twee dagen had ik de nog resterende twee euro zoveel ook op mijn rekening staan. Eigenlijk volstrekt normale bedrijfsvoering, maar excellent en zeer vriendelijk uitgevoerd.

Ik zou zeggen neem gewoon zelf een kijkje en vorm je eigen oordeel.

Gewoon een prima winkel, uitgebreid assortiment en een uitstekende klantenservice.

Berners Swolgen 18-05-2015

Zeer tevreden over de vorige camera, dus de keuze voor het merk was snel gemaakt : Canon. Camera is lekker compact en dus goed over mee heen te nemen. Minpuntje is dat de flitser handmatig uitgeklapt moet worden. Na een paar weken wel problemen met de schuifjes voor de lens. Bij het aan en uitzetten blijven de schuifjes hangen. Mocht camera opsturen maar dan ben ik hem een paar weken kwijt. Met een vakantie voor de deur, dus toch maar even wachten, de camera functioneert verder goed. De schuifjes gaan inmiddels weer wat soepeler, maar het lijkt dus wel een zwak punt. Dan waren die ouderwetse lensdoppen zo slecht nog niet.

FSchoo 18-05-2015

Je komt binnen een paar kliks bij je gewenste product.
Ik was op zoek naar monitor callibratie en vond heel snel de Spyder 4pro

Omdat ik nog iets wilde weten heb ik nog even Cameranu.nl gebeld, en ze gaven aan dat als ik toch iets anders wilde, ik gewoon mijn geld terug kreeg

Van elk product hebben ze bij Cameranu.nl een ruime keus.

Door de kennis en goede aftersales, kan ik deze Cameranu.nl aan iedereen aanbevelen

Goede service en snelle levering van het product.

Gerardw58 18-05-2015

Duidelijke site maakt het makkelijk je product te vinden

goede service, snelle terugkoppeling via de mail

ruim arsortiment

betrouwbare webwinkel met veel keus

Snelle levering van het bestelde product ondanks dat het op de site als " tijdelijk niet leverbaar " stond aangegeven.

J. Moerland 18-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Over het algemeen maak ik geen gebruik van de website om apparatuur aan te schaffen. De website wordt door mij gebruikt om een grove selectie te maken. Het gemak van Cameranu zit er voor mij in dat je dan naar de winkel kunt, en goed en gedegen advies krijgt.

Goede mensen die alle tijd voor je nemen. Gedegen advies, en niet uit op de hoogste omzetten per klant, maar zorgen ervoor dat je aanschaf past bij je behoefte. Als er iets niet klopt uitermate flexibel, geen gezeur.

Gewoon, alles wat je zoekt

Zeer goede service, wat mij betreft een absolute aanrader voor iedereen.

Tel de bovenstaande beoordelingen op en wees verstandig. Rij even naar Urk, en accepteer dat je even moet wachten. De verkopers nemen namelijk alle tijd voor iedereen, ook voor jouzelf!

T. Vis 18-05-2015

Gemakkelijk thuis bestellen en beoordelingen van anderen lezen

Vlotte levering en service. Mijn betaling was misgegaan maar was met één telefoontje zo opgelost

Geweldige keus

In principe beveel ik geen winkels aan maar over cameranu ben ik zeer tevreden

Prima lens gekocht, vlot geleverd en prima service

rwstout 18-05-2015

Onderdeel (zonnekap) was makkelijk op de site te vinden.

De kap bleek niet te passen. Overleg via e-mail leidde tot een prima oplossing.

Ze hebben heel veel, maar natuurlijk niet álles.

Makkelijke site, prima service, ook in de winkel zelf.

Prima assortiment, snelle levering, prima service bij vragen en problemen, lekkere koffie in de winkel.