Deze score is berekend op basis van 2590 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

durk 24-11-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke website snelle service. voor 12 u besteld volgende dag voor 12 u in huis

levertijd is top

groot assortiment

dit is wat de klant wil . snel bestellen snel leveren.

Hans Bartels 24-11-2015 Via de website gekocht

Supermakkelijke website, producten makkelijk te vinden, ook mobiel!!

Bezorging zoals afgesproken.

Duidelijke omschrijving van de producten, ruim voldoende informatie en afbeeldingen.

Bestel hier regelmatig, ik kan er niet omheen maar CameraNu voldoet steeds ruimschoots aan mijn verwachtingen. Topwinkel!

Milko Snijders 24-11-2015 Via de website gekocht

vind alles snel

vind vaak wat ik zoek, voor een lagere prijs, ook via prijsvergelijkingssites.

Tot nu toe alleen goede ervaringen, snelle levering

Hilaire 24-11-2015 Via de website gekocht

Zoeken zou makkelijker moeten

Nadat er enige onduidelijkheid over de te bestellen goederen is kan daar bijzonder plezierig en duidelijk over gecommuniceerd worden. Ook de retourprocedure verloopt goed

Prima assortiment maar zoals eerder gesteld zoekproces zou makkelijker moeten zijn met verlaagde kans op misbestellen

Over all geeft de doorslag voor goede beoordeling

De medewerkers die je te woord staan zijn uitermate vriendelijk en hulpvaardig, in wezen een normnale zaak maar wel erg prettig om dat in de praktijk zo te ervaren.

Albert 23-11-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje is snel gedaan en het goede advies is rustig gegeven. Alle voor en tegen van een bepaald product werd deskundig gegeven.

Zeer flexibel en snel met de service.

Haast alle modellen zijn in voorraad en de volgende dag geleverd.

Ben niet in de winkel geweest, maar collega waren goed te spreken over de winkel.

Fleur 23-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Prima service, snelle reacties

Voldoende keus

Ik vind Camera.nu een betrouwbare winkel en daarom kom ik er elke keer weer terug. Snelle levering, super service, goeie naam.

M J uit Veldhoven 23-11-2015 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk. Alles is makkelijk te vinden of te zoeken. Ook de voorraad is goed op orde.
Het bestelproces wijst zich vanzelf

Volgens de website zou het de volgende dag geleverd worden tussen 16 en 18 uur. Om 17.55 uur belde de koerier aan met het pakketje. Hoewel Camera.nu natuurlijk geen invloed heeft op het bezorgen, klopte de info op de website dus wel.

ik was op zoek naar een all-in-one printer en via internet bleek cameranu.nl de goedkoopste. Het zoeken ging echter makkelijk en gezien het feit dat je bij een fotozaak niet echt verwacht dat er veel printers te koop zijn is de keuze toch ruim.

De site is overzichtelijk, de voorraad die ze hebben wordt correct weergegeven, de informatie is correct en de afspraken zijn nagekomen.

Roskam 23-11-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk om te bestellen en overzichtelijk

S middags besteld
De volgende dag inpakt thuis

Ron Visser 23-11-2015 In de winkel gekocht
Urk, Het Spijk 8

De artikelen staan prima gesorteerd. Eventueel is het voor klanten welke binnen een selectie willen verder zoeken handiger om meer filteropties te hebben. Een voorbeeld is: Je zoekt een Speedbooster, en je klikt eerst op de leesadapters, en dan moet je nog steeds scrollen;. Nu weet ik dat je de zoekfunctie kunt gebruiken, maar dat zou de webwinkel in mijn beleving net dat kleine beetje extra geven.

Altijd keurig geholpen in de winkel. Ook het bekijken van de artikelen is geen probleem, zodat je een goede keuze kan maken.

Uitgebreid, maar ik vind geen Voigtlaender?

Keurige winkel, betrouwbaar, no nonsense, vriendelijk, en deskundig.

Als je nou weet wat je wilt, of meer advies nodig hebt; dat maakt niet uit. Een ieder wordt keurig geholpen. Klasse, ga zo door.

Burt 23-11-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website

Perfecte service met duidelijke uitleg

Ruim assortiment in de fotografie

Aardige mensen,persoonlijk mailcontact.

Snelle en verzorgde aflevering

Evie 23-11-2015 In de winkel gekocht
urk

duidelijke aanwijzingen over welke balie, koffie voor de wachtenden, een speelhoek voor kinderen en goed testmateriaal om eventuele wachttijden te overbruggen.

Zeer goed. Ik heb lang getwijfeld over mijn order en vaak wijzigingen aangebracht. Alles verliep evengoed perfect.

Ze hebben echt alles. En wat er niet is kan wel besteld worden.

Het is misschien een stukje rijden, maar bij cameranu zit je echt goed.

Ik ben erg blij met de service. Een nieuwe lens kopen is best een fors besluit. Ik werd erg geholpen met kundig advies en ook het geduld van de medewerker ervoer ik als zeer prettig. Ik had even wat tijd nodig om te besluiten welk objectief ik zou aanschaffen. Dat was geen probleem, ik kon de volgende dag terugkomen en de order zou blijven staan. Daarnaast speelde een eerlijk advies ook een grote rol; het ene objectief is bijvoorbeeld zwaarder dan de andere en de kwaliteit zit hem niet altijd in de prijs. Petje af, ik ben tot op de dag van vandaag erg blij met het besluit!

Richard 23-11-2015 Via de website gekocht

Het zou handig zijn dat er de mogelijkheid is om alles item uit de verlanglijst in een keer naar de winkelwagen te kunnen zetten

Problemen worden keruig netjes opgepakt en opgelost.
Zoals het hoort!

Een erg breed en diep assortiment. En je kunt altijd de showroom in Urk bezoeken!

Het triggersetje deed het niet. De batterij bleek leeg te zijn. Het aankoopbedrag van een nieuwe batterij werd direct overgemaakt.

Sander 23-11-2015 Via de website gekocht

Een overzichtelijke website met een gemakkelijk bestelsysteem.

Ik heb via de chat voorafgaand aan mijn aankoop een paar vragen gesteld. Binnen een paar minuten was alles helder voor mij. Bestelling netjes de volgende dag al in huis, perfect!

Alle artikelen waren op voorraad.

Al een paar aankopen gedaan en elke keer weer tevreden. De fysieke winkel is voor mij te ver om naartoe te rijden, maar de webshop is een fantastisch alternatief.

Sabine 22-11-2015 Via de website gekocht

Er zijn geen problemen opgetreden en alles was duidelijk aangegeven

Alles is volgens de afspraak gegaan.

Er is genoeg keuze in camera's

Er zijn geen klachten.

Bert Wolff 22-11-2015 Via de website gekocht

Heb accessoires uitgezocht voor een gopro. Deze stonden super overzichtelijk bij elkaar. Wat ik vervelend vond is dat als je een artikel in detail hebt bekeken je weer naar het eerste artikel terug gaat.

Prima, snelle levering

Op zich is het assortiment uitgebreid, maar wel veilig. De leuke extreme gadgets / accessoires

Fijne overal score. Zie hierboven

Aloys 22-11-2015 Via de website gekocht

Met een druk op mijn toetsenbord zat ik waar ik moest zijn en vergelijken was niet moeilijk

snelheid en duidelijkheid met garantie

net iets beter als soort gelijke

eerdere goede ervaringen

Hiemstra 22-11-2015 In de winkel gekocht
Urk

Mooie winkel, gemakkelijk te bereiken, en heel uitgebreid assortiment. Voor ieder wat wils.

Zeer goede service. Nadat we onze wensen hadden voorgelegd aan de verkoopmedewerker, kwam hij met 3 hele goede alternatieven waaruit we uiteindelijk een keuze hebben gemaakt. Ook de kennis over de accessoires was zeer goed.

Veel producten voor een goede prijs.

In het digitale tijdperk, is het soms lastig om goed advies bij het product te krijgen. Bij een product als een camera is het fijn om wat goede informatie te krijgen. Hierdoor kwamen wij op een ander product uit dan we via internet op het oog hadden. Het is de rit naar Urk meer dan waard!

Een verademing in een tijd dat je voor producten in de winkel veel meer betaald dan op internet. In de winkel betaal je dezelfde prijs als op de site, maar met topadvies erbij.

Neentje 22-11-2015 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van een camera, goed advies en het oplossen van problemen en het beantwoorden van alle mails

Er moest iets nabesteld en dat werd tegen goede voorwaarden gedaan

Er zij genoeg goede camera's met toebehoren

Zie bovenstaand

Nee, alles is gezegd

HJWB 22-11-2015 In de winkel gekocht

Super website...Heel overzichtelijk....

Staan altijd voor je klaar

Ze hebben alles op gebied van fotografie

Ruime keus...Goede uitleg bij artikelen..Personeel met verstand van zaken...

Ale fotocamera,s lensen en accessoires koop ik altijd bij Cameranu

Geert 21-11-2015 Via de website gekocht

printer snel gevonden.

Direct een mail dat de printer klaar wordt gezet voor verzending.

Speciaal bedrijf.

Om 21.00 uur besteld, voor 10.00 uur de volgende morgen binnen.

Jorn 21-11-2015 Via de website gekocht

Snelle levering in een keurige verpakking

Ik bestel al mijn foto accessoires bij cameranu.nl. De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De levering is snel en altijd keurig verpakt. Nog nooit spullen terug hoeven sturen.

Ton 21-11-2015 Via de website gekocht

Via de website kun je soms niet helemaal beoordelen of je het juiste product kiest. Daarom offerte aangevraagd die zeer snel werd opgesteld en waarbij via de mail nog even hoor en wederhoor is toegepast.

Alle mails en telefonische vragen werden zeer snel beantwoord.
De omzetting van offerte naar order en de uiteindelijke verzending was met één telefoontje geregeld.

Ik heb alleen gezocht naar de producten die ik nodig had en die waren prima te vinden. Van sommige producten kan de specificatie iets uitgebreider

Ondanks dat je niet altijd met dezelfde persoon contact hebt, of dat nu via de mail of telefonisch gaat, is de communicatie vlekkeloos.
Je hoeft niet 100 keer hetzelfde verhaal te vertellen. De snelheid van het bestelproces is geweldig.

Ondanks de landelijke KPN storing op 20 november 2015 is de zending keurig op tijd geleverd. Ook een compliment voor de bezorgdienst

Ad 21-11-2015 Via de website gekocht

eenvoudig te doorzoeken

Goed verpakt en snel verzonden

Ik zocht een specifieke cameratas.Jullie hadden hem en veel anderen niet. Bovendien waren jullie het goedkoopst.

goed assortiment en goede service.

Trudie 21-11-2015 Via de website gekocht

We hadden lootjes getrokken voor Sint
Daar stond een quick grip op ...gelukkig stond er bij
Waar hij verkrijgbaar was...

Snelle levering !!!!

En gelukkig hij was er ..en op voorraad

Ik ben blij dat ik niet ver heb hoeven zoeken ..het is heel overzichtelijk en makkelijk ..bedankt ;-)

Guido 20-11-2015 Via de website gekocht

Uitstekende eerste ervaring gehad: bestelling werd inderdaad de volgende dag afgeleverd, compleet, zonder mankementen. Op de prijs viel ook niets aan te merken. Internetwinkelen zoals het hoort!

Rob 20-11-2015 In de winkel gekocht

Uitstekende toelichting en deskundig

Zeer breed assortiment in verschillende prijsklassen

Stappers 20-11-2015 Via de website gekocht

Snel te bestellen en snelle levering

Via mail goed op de hoogte gebracht

Prijs kwaliteit erg goed

Prijs kwaliteit erg goed

Harrie van Dongen vandongenfotographics 20-11-2015 Via de website gekocht

vandaag bestellen morgen in huis

heb een meningsverschil gehad over een lens en dat had beter opgelost kunnen worden

hebben bijna alles wat ik nodig heb

zoals ik al zei ze zijn snel en betaalbaar

Jan Scholte 20-11-2015 Via de website gekocht

Camera.nu heeft een simpele en toch duidelijke website. Links alle producten uitgelijnd en boven horizontaal verschillende categorieën. Dit werkt intuïtief en dat is fijn.

Ik heb telefonisch contact gezocht en kreeg dat gelijk. Een "straightforward" en eerlijk antwoord gekregen op mijn vraag.
Product besteld en de volgende dag bezorgd. Zo hoort het!

Lekker ruim online assortiment en toch ook een winkel (ook al ben ik daar nog niet geweest). Mijn oom en tante zijn wel naar de "fysieke" winkel om voorlichting en advies. Volgens hun was dat prima. Een erg fijne combinatie!

Al met al prima

francion 20-11-2015 Via de website gekocht

Met de winkel is alles normaal maar wat betreft de bezorging door post.nl is compleet bagger, mijn mening is dat er een andere bezorg dienst moet worden gebruikt

Wim van de Bult 20-11-2015 Via de website gekocht

vanuit je stoel voor 23.59 besteld volgende dag in huis

zowel telefonisch als via de chat snel antwoord.

hele ruime keuze voor zowel amateur als prof.

zowel de winkel als webshop zien er goed verzorgd uit.

CK Gouda 20-11-2015 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden

Bij problemen bij mijn vorige bestelling goed opgelost

Zeer uiteenlopend en compleet

Goed geholpen, goedkoop en goede service

Mijn laatste bestelling was een misser. Ik dacht dat het kwastje voor de CCD reiniging compleet was. Er bleek zeer dure vloeistof bij te horen. Helemaal niet gebruikt en CCD met wattenstaafje gereinigd. Ging prima

Vincent B 20-11-2015 Via de website gekocht

De producten zijn gedetailleerd beschreven. Het aankoop van producten is overzichtelijk en je hebt tijdens het bestellen altijd een totaalprijs. Je wordt er ook op gewezen als je bijna het bedrag hebt bereikt waar producten gratis verzonden worden.

Alle besteld producten werden de volgende dag bezorgd. Terwijl ik de producten de avond ervoor besteld had. zee snel dus. Via de telefoon ben ik door een verkoopmedewerker geholpen door een verkoopmedewerker zodat ik een makkelijkere keuze te maken tussen specifieke producten.

zeer ruim. en tegen scherpe prijzen.

prettig, makkelijk, overzichtelijk en tegen goede prijzen.

Ik zou zo opnieuw bestellen als ik iets anders nodig heb

sandra 20-11-2015 Via de website gekocht

Alles makkelijk en overzichtelijk te bestellen via de website.

Snelle goede service. Van alle bestel momenten ontvang je netjes een mail. Ook een mail met de track trace code om het pakket te volgen

Genoeg keuze, voor ieder wat wils

Ik ben zeer tevreden over de service van de winkel en het product zelf

Bas 19-11-2015 Via de website gekocht

Super snelle levering! Volgende dag al in huis.

Genoeg keuze aan producten

Wouter 19-11-2015 Via de website gekocht

snel besteltraject, veel betaalmogelijkheden

Prima, snel en netjes verpakt in huis.

Volgens mij prima, ik vond wat ik nodig had.. een adapter voor canon.

wim echten 19-11-2015 In de winkel gekocht
urk

lekkere koffie en ziet dat ze voor iedere klant aandacht hebben.

denken mee met de klant in oplossingen.

super

ziet er netjes en schoon uit

Ronald 19-11-2015 Via de website gekocht

Via de website kun je de gewenste artikelen snel en overzichtelijk vinden. Makkelijk vind ik de filters die je kunt inschakelen zodat je snel naar het gewenste product komt.

Zoals al jaren is de service meer dan geweldig. Zo werd bijvoorbeeld een door mij gemaakte fout met postcode door cameranu adequaat opgelost. Nu zelfs kun je chatten en wordt jouw vraag binnen minuten beantwoord. Gewoon perfect.

Blijven geen wensen over.

Door mijn al jarenlange ervaringen met deze winkel kan ik het iedereen van harte aanraden.

Ook de verzending is prima. Snel en vooral degelijk verpakt.

yvonne 19-11-2015 Via de website gekocht

eenvoudig de gewenste artikelen te vinden

volgende dag geleverd

niets ontbreekt

geweldig compleet en overzichtelijk

Bella 19-11-2015 Via de website gekocht

Snelle en accurate levering

Levering op aangegeven datum

Keuze mogelijkheid in gelijke artikelen

Lionheart 19-11-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze, makkelijk te vinden

bij vragen wordt je gelijk te woord gestaan

Erg ruim

Alles wat je maar nodig hebt voor een scherpe prijs

Jammer dat de winkel zo ver van mijn woonplaats vandaan is.

Peter 19-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk om wat te bestellen

Snel en goede levering. Allen word pakket in originele doos gebracht zonder extra bescherming.

Genoeg keuze

Prima service

Cor 19-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Van alles op foto en video gebied

Zie boven

houdalis 19-11-2015 Via de website gekocht

Order process was really easy, from picking the products to paying for them.

Replied within a few minutes of my inquiry!

Great range of top brand products and prices that I couldn't find lower in the EU..

I purchased a DSLR lens, and requested the VAT to be deducted from my order as I have a company based in EU with a valid VAT No, as specified in the website. CameraNu was very helpful and they process the request within the hour! I made the order at about 19:00 and at 8:15 next morning I had already received the item. Great service. Highly recommended!

Peter 18-11-2015 Via de website gekocht

Snelle website. Ook goed telefonisch bereikbaar

Snelle levertijd. Vriendelijke en correcte antawoorden

Maarten 18-11-2015 In de winkel gekocht
URK

Mooi overzichtelijk

prima geholpen zowel in het offerte traject als tijdens ophalen

Duidelijkheid over wat wel/niet voorradig is en wat alternatieven zijn.

Als je op zoek bent naar fotoapparatuur dan moet je gewoon een keer in de auto stappen

David van den Brandt 18-11-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webshop, zonder een omweg van pagina's om af te rekenen.

Hele goede service, zeker telefonisch. Bij het aanschaffen van camera's en objectieven is het toch wel fijn om even kort met iemand te overleggen die alle details van de producten weet.

Ik heb er tot nu toe nog niet mis gegrepen.

Perfectie is natuurlijk een utopie, maar CameraNu.nl komt een heel eind in de buurt!

Sanne de Rooij 18-11-2015 In de winkel gekocht

Ontzettend goed geholpen!

Heel erg uitgebreid.

Erg goed geholpen door een vriendelijke, vakbekwame medewerker. Wij komen hier zeker terug.

Fotovideo man 18-11-2015 Via de website gekocht

Ik had met een zoekopdracht het gevonden.

Uitgebreide beschrijving en e-mail verkeer.

Beperkte keuze kleuren koffer . Graag geel of oranje erbij.

Uitgebreide assortiment, service, laagste prijs en mooie levering.

Derks 18-11-2015 Via de website gekocht

Ik blijf lekker thuis achterweg mijn pc.

Je kunt er zowat alles op foto- en camera= en videogebied kopen.

Zie vorig antwoord.

Chapeau!