Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BInne-Louw Katsma 10-06-2015 Via de website gekocht

Je surft, je chat en besteld en dag erna speel je met het product!

Gevraagd om info via de chat en direct antwoord

Direct op voorraad dus de volgende dag al in huis! Top!

Direct, perfect zo!

Sitan van Sluis 10-06-2015 Via de website gekocht

Bij de aankoop van een ND (neutral Density) filter is er keuze uit filters met vaste sterkte en variabele en uit diverse merken en filtermaten. CameraNu heeft per merk de verschillende filermaten gesorteerd. Dat maakt het eenvoudiger kiezen.

Na onderzoek op internet bleek CameraNu het meeste verschillende aantal merken te voeren, en daarbinnen de hele range filtermaten.

CameraNu is sinds 2009 een van mij vaste leveranciers voor fotografietoebehoren en tot nu toe hebben ze altijd netjes geleverd en problemen met materiaal dat stuk gegaan was goed verholpen.

CameraNu is een professionele en volwassen webwinkel met een groot assortiment en helderheid over de voorraad. De keuze voor het Hoya filter heb ik uiteindelijk gebaseerd op reviews op internet. Daarbij was de keuze eerst tussen vaste filters of een variabel en daarna welke merk het beste variabele filter maakt tegen een niet te hoge prijs. Ik gebruik het filter om in vol zonlicht met f/1.8 te schieten en bij te flitsen. Dat gaat goed. Contrast en kleuren blijven mooi en scherp. Doordat het filter variabel is kan je snel even iets meer of minder licht doorlaten.

Kilian van Gool 10-06-2015 Via de website gekocht

De site werkt duidelijk en alles is makkelijk te vinden. De informatie bij de producten is uitgebreid.

Één van de 2 producten die ik besteld had was niet op voorraad. Het zou 3 tot 5 dagen duren voordat deze geleverd zou worden. Toch had ik binnen 2 dagen het ontbrekende product binnen.
De klantenservice was vriendelijk en meedenkend!

Wat ik nodig heb leveren ze!

Valt niks op aan te merken!

Arjan-76 09-06-2015

In de avond via internet besteld, na eerst nog telefonische uitleg gehad te hebben, en de volgende dag afgehaald.

Prima uitleg gehad over de lens bij het afhalen.

Zeer uitgebreid. Ik was op zoek naar een occasion lens en ook daar een ruime keuze

Ruime keuze voor een scherpe prijs met prima service.

Ruime keuze voor een scherpe prijs met prima service.

cotim 09-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudig zoeken en bestellen

niet voorraad artikel werd snel nageleverd

ruim en voor elk wat wils.

Goede service snelle levering en aantrekkelijke prijzen

Jan Loedeman 09-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gewenste product snel te vinden.

Uitstekend geholpen door verkoper in de winkel.

Volledig en gevarieerd assortiment.

Uitstekende service voor een goede prijs.

Koop al jaren mijn cameraspullen bij Camaranu en nog nooit teleurgesteld. Met name de verkoopmedewerk(st)ers zijn zeer klantgericht.

LERE 09-06-2015 Via de website gekocht

Via google gezocht naar een lens. cameranu.nl kwam al snel boven aan, goede prijs en beloofd een snelle levering.

Wat ze beloofde werd ook waar gemaakt.

Nieuwste lens gezocht, Cameranu.nl had hem al op voorraad.

Groot assortiment, snelle en goede levering.

Omdat de lens vrij nieuw is heeft niet iedereen hem al op voorraad Cameranu.nl wel. Om 21.30 besteld en de dag er na al netjes in huis.

Mans Ensink 09-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

De website was voor mij duidelijk. En kon voor mij zelf gemakkelijk een keuze maken.

Nadat de keuze op internet gemaakt was naar de winkel gegaan voor verdere tekst en uitleg over het te kopen artikel. Op het moment dat wij kwamen was het druk in de winkel maar dit was geen probleem je kon koffie of thee pakken, verder een goede uitleg van de verkoper gehad van wat de verschillen waren. Deze was zo goed dat ik gekozen heb voor een ander merk dan dat ik zelf in eerste instantie uitgezocht had.

Zeer ruim en zoveel verschillende soorten en merken. Keus in overvloed.

Ik zou dit ook aan andere hobby fotograven aan bevelen alleen al omdat je zo leuk en professioneel geholpen wordt. Veel geduld en advies waarom het een wel en het ander niet.

piet 1960 09-06-2015

simpele en duidelijke bediening

snelle levering al 4 toestellen gekocht altijd ok

+ mooie camera vele mogelijk heden superzoom - wel jammer dat je de camera moet opladen via de camera + mooie beelden

Niels Canon G7X 09-06-2015

Van de Canon G7X zijn een aantal voordeelsets beschikbaar. Handig, want de accessoires had ik toch nodig!

Zowel de camera als de accessoires waren allemaal op voorraad. Ik heb het voor 23.59 uur besteld en de volgende werkdag werd het pakket geleverd. Top!

Zeer groot assortiment. Via de zoekfunctie is alles ook goed te vinden. Daar kunnen andere webshops nog veel van leren.

Veel is op voorraad. Tot laat in de avond te bestellen en de volgende dag je pakket ontvangen. Prijzen zijn concurrerend. Alle populaire betaalmethoden zijn aanwezig.

Na diefstal van mijn camera met alle accessoires had ik snel een nieuwe camera nodig i.v.m. mijn vakantie. Voornamelijk door de goede reviews, de voorraad en omdat de huidige Canon actie hier ook van toepassing is, heb ik hier de camera besteld. Ik heb geen ervaring met de fysieke winkel. Toch heb ik online wel een goede indruk gekregen door het filmpje van het bedrijf te bekijken op de bevestigingspagina na het afrekenen.

LindavH65 09-06-2015

Bij de wandbeugels zat geen gebruiksaanwijzing, best lastig.

Telefonisch kreeg ik wel goede uitleg hoe ik moest monteren.

Prima.

Debbie-Janssen 09-06-2015

Top service! Bestel al mijn foto apparatuur bij cameranu.nl
Laatst een probleem met postnl gehad ivm een defect door hun en cameranu heeft dit super goed opgelost!

Bijna alles wat ik nodig heb kan ik hier vinden.
Volgende dag wordt het al geleverd. Goede prijs!

Alexanderp1 09-06-2015

Ik kon super gemakkelijk bestellen.

melissakoene 09-06-2015 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig producten bij CameraNU.nl je kunt snel je gewenste producten vinden via de zoek optie.

Top service, producten worden snel geleverd.
Ooit had ik een keer een kapot item na een paar maanden gebruik, dit is keurig opgelost door CameraNU. Ik heb mijn geld retour gekregen omdat het product niet meer leverbaar was.

Als ik producten nodig heb vind ik altijd alles op CameraNU.nl ik heb nog geen een keer gehad dat ze iets niet hadden..

Hele goede prijs - kwaliteit verhouding.
En een snelle levering.

Ik bestel regelmatig bij CameraNU.nl en ik ben zeer tevreden over deze webshop. Alles komt altijd op tijd binnen en de klantenservice is erg fijn!

Varadero01 09-06-2015

Zeer toegankelijke en duidelijke website.

Zowel telefonisch als ook in de winkel een zeer accurate en vriendelijke behandeling.

Een echte fotozaak met een zeer ruim assortiment.

vanessa1930 09-06-2015

erg snelle levering! Overzichtelijke website!

Binnen een dag werd mijn bestelling bezorgd.

lage prijs

Fijne winkel!

Ik heb op verschillende webshops gezocht naar een goede snuittas, cameranu had degene die ik wilde voor de laagste prijs. Maandagavond had ik mijn bestelling geplaatst en dinsdagochtend kwam mijn bestelling al aan. Hele betrouwbare service dus, ik ben er heel blij mee.

Leeuwarden 2018 09-06-2015

Geen gedoe, je bestelt en je account wordt er automatisch bijgezocht als je die hebt anders is hij gemakkelijk aan te maken.

Ik vind dit een fantastisch bedrijf. Koop daar altijd als ik iets nodig ben en wordt heel goed verwerkt en afgehandeld. Soms ga ik er wel heen als ik advies nodig heb. Kan natuurlijk ook telefonisch. Maar ze hebben ook een hele mooie winkel.

Alle bekende merken zijn aanwezig en meestal ook in voorraad.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en zal dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen bij iedereen.

Heb hier al van alles gekocht naar grote tevredenheid. Personeel is klantvriendelijk en verzendingen zijn altijd goed voor elkaar. Heb nog geen enkele negatieve ervaring gehad. Je kunt ook naar de winkel, groot assortiment en goede voorlichting . Ben daar ook diverse maken geweest en moet daar toch nog een behoorlijk stuk voor rijden maar ga er met veel plezier heen voor uitgebreide uitleg of aankoop. Wij zijn daar vanaf het begin al klant en bevelen dit bedrijf bij iedereen aan.

Peter Moet 09-06-2015 Via de website gekocht

Simpel bestellen via de duidelijke website van CameraNu.

Bestelling en betaling van produkt worden snel bevestigd via mail.

Zo'n beetje alles op het gebied van fotografie voor de serieuze gebruiker is hier te koop.

In hoge mate, met een slag om de arm want heb ik nog niet echt veel ervaring met dit bedrijf.

Alles volgens afspraak nagekomen.

Robin Ve 09-06-2015

Gemak begint al bij het simpele feit dat ik niet hoef te googelen naar een foto/video product omdat ik simpelweg weet dat ik het bij cameranu.nl makkelijk vind en snel ontvang.

De zoekfunctie van de website werkt ook erg prettig, en met gemak blader ik ook altijd even door de andere productcategorieën.

Tot nu toe heb ik nooit rommel ontvangen, of het nu een merkproduct is of een goedkopere aftermarket , het werkt gewoon zoals het moet.

Snel, eenvoudig en voor een eerlijke prijs een product in huis hebben.

Ik ben al meerdere jaren klant van cameranu.nl en heb met enige regelmaat producten van hun nodig, vrijwel altijd is de levering op tijd en worden producten fatsoenlijk verpakt geleverd. Contact met cameranu.nl gaat vlot en helder ook via de e-mail.

Jos-R-1234 09-06-2015

Het door mij gezochte MagFilter voor compact camera was makkelijk te vinden

Snel verstuurd, prima verzorgd

Een van de weinige plaatsen in NL waar je een MagFilter kunt kopen

philip 2005 09-06-2015

Mooi overzichtelijke sit

Ik had een vraag en binnen een dag antwoord per email. Artikel dat niet werkt op mijn camera zonder problemen retouren

Alles wat ik zocht heb ik bij jullie kunnen vinden voor goede prijzen

zeker

Ik waardeer winkels die meer zijn als een doorgeefluik. Dat die soms wat duurder zijn krijg je dubbel en dwars terug in de service.

MJH Janssen 09-06-2015

klik & Go

had een vraag, binnen een dag beantwoord.

alles klopt- service is TOP

Super tevreden.

eko_setiawan 08-06-2015 Via de website gekocht

Op de site staan alle complete overzicht van de specificatie.

Voorad status op de site komt overeen met werkelijkheid. Op de dag voor 23.00 besteld en volgende dag is thuis opgeleverd.

Beschikbaar

Meerdere keer bij cameranu.nl gekocht, nooit een klacht gehad.

iRoel52 08-06-2015

De website is overzichtelijk van opzet

Mijn bestelling was na 5 dagen nog niet aan gekomen. Na een mailtje kreeg ik alsnog zonder enig gedoe een herlevering van mijn bestelling, top service

Ruim assortiment, alles wat je maar kan bedenken is aanwezig

Door mijn super ervaring zou ik deze winkel zeker aan alle kennissen, vrienden en familie aanbevelen.

Super webshop, groot assortiment en geweldige service en dat allemaal tegen zeer redelijke prijzen.

Henk Kwant 08-06-2015 Via de website gekocht

Door een ruim assortiment goed keuze kunnen maken

Jammer genoeg niet op voorraad maar wel vrij snel geleverd en goede info wanneer ik het kon verwachten

Alles wat ik zoek voor mijn hobby

Ja..... Is gewoon een goede winkel, zelf al een par keer geweest ondanks de afstand delfzijl urk

Heb een ringen set besteld voor tussen men objectief en camara, deze bevalt goed. Deze wassen helaas niet voorraadig maar toch binnen een week geleverd. Top service en goede informatie Wanneer ik het binnen zou krijgen. Prima zaak

balcom123 08-06-2015 Via de website gekocht

een hoop op voorraad en overzichtelijk

snelle en duidelijke levering

heel erg uitgebreid

ik heb er al vaker besteld , soms dingen die haast niet te vinden waren

Willem0066 08-06-2015

Goede site

Snelle reakties via mail en berichten via site

Altijd de nieuwste modellen

Betrouwbaar adres

Jordi Tonnard 08-06-2015

Website is overzichtelijk. Populaire categorieën snel toegankelijk. Het bestelproces gaat soepel.

Ik vind probleemloos bestellen via internet belangrijk. Cameranu.nl is zo'n winkel waarbij er geen gedoe is en bestelde spullen op voorraad zijn als dat wordt aangegeven. Geen gedoe dus! Gewoon soepel.

Breedte van het assortiment is uitstekend. Daarbij is binnen elke categorie voldoende keuze uit merken en types. Ook het aanbod van verzekeringen, occasions en workshops maken van Cameranu.nl een uiterst bruikbare shop.

Ik heb dit al dikwijls gedaan en het is knap dat na jaren van bestellingen mijn advies hetzelfde is gebleven. Dat kan ik lang niet voor elke webshop zeggen, waar ik ooit eens een bestelling bij heb geplaatst.

Ik scoor deze webshop als bijzonder goed. Wellicht de beste onder de online shops voor fotografie, wat mij betreft.

Naam640 08-06-2015

Via Internet bestelt en de volgende dag in huis!

Bestelling was via Internet te volgen zodat ik precies wist wanneer mijn bestelling werd afgeleverd.

Een groot assortiment, in mijn geval objectieven. Het is best lastig een keuze te maken.

De winkel ken ik niet maar de site is prima!

PatrickB88 08-06-2015

Duidelijke website, Duidelijke en nette factuur, terugzien van je bestellingen/facturen/service verzoeken, etc., Snelle levering.

Goede service bij garantiezaken, doen extra moeite voor je en goed bereikbaar zowel via de website, email als telefoon.

Wat specifiekere zaken/merken zijn helaas niet leverbaar, denk aan HoldFast, Tap & Dye, etc.

Enkel goede ervaringen met de CameraNu.

In al deze jaren nog geen één keer een slechte ervaring gehad, enkel maar goede! Service is tot nu toe top geweest. Aanrader.

Marijn_deJager 08-06-2015

Supersnelle levering!

Kees Merlijn 08-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen,snel in huis,perfect verpakt

de service kan niet beter,goede mail begeleiding,en het is zeker niet mijn laatste bestelling

Wat ik bij Cameranu heb gekocht hadden ze niet overal te koop

Het kan niet beter,wat moet ik er nog meer van vertellen

stealingsoulsformoney 08-06-2015

Als je een mail of opmerking stuurt, krijg je altijd snel reactie.

Meer producten voor de professionele markt zou een mooie toevoeging zijn.

goede service, door echte mensen. spullen zijn bijna altijd op voorraad. En je hebt het snel in huis.

CarinaDumais 08-06-2015

Via de website bestellen, snel en makkelijk

Ik heb via de website besteld maar heb de service gekregen of je het in de winkel gekocht hebt. Binnen 24 uur in huis

Een uitgebreide keuze

Vriendelijk, levertijd, is snel,goede communicatie en goed prijzen voor de producten.

Ik ben prima geholpen, de levertijd was super snel, en de communicatie was perfect...Dikke pluim voor CameraNu

kittyoffermans 08-06-2015

goede website, prima service, bij vragen ook bereikbaar dus heel makkelijk, goede zoekfunctie

goed bereikbaar, goede service

uitstekend, ook de service en dat is belangrijk

prima winkel, ook in het verleden zeer tevreden over geweest

rowijnstra 08-06-2015

Makkelijk met nummer. Op tijd aan de beurt

Snel en goed geholpen

Alles kunen vinden.

Prima winkel

Prima

241 07-06-2015 Via de website gekocht

Op de foto fair werd ik heel aardig en deskundig geadviseerd, waardoor ik besloot 2 producten te kopen.

De door mij gewenste artikelen werden ter plaatse besteld en ik had alles maandag en dinsdag in huis. Hoefde geen verzendkosten te betalen.

Royaal, maar ik begrijp wel dat niet alles op een beurs voorradig kan zijn.

Zie bovenstaande opmerkingen

Ik werd heel prettig geholpen

HJ2015 07-06-2015

ik heb met 2 verschillende verkopers gesproken en 2 verschillende adviezen gekregen.

heel veel keuze in apparatuur en assessoires

Je moet echt wel iets weten van fotografie als je een camera hier wilt kopen. Als je een echte leek bent, dan kom je er niet uit, ook niet met het advies van een medewerker.

De winkel is gemakkelijk bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid. Doordat men met nummertjes werkt, kan men rustig in de winkel rondkijken en iets te drinken nemen. Het advies dat je krijgt over de aan te schaffen camera hangt af van de medewerker. Er wordt gewerkt met de website om camera's te laten zien en de bijbehorende pakket met assessoires. Ik vroeg om een mini statief, maar bij thuiskomst bleek deze niet te passen op de aangeschafte camera. Als je een leek bent, heb je hier niets te zoeken. De winkel is echt voor mensen die iets meer afweten van fotografie.

maarten378 07-06-2015

enorm gebruiksvriendelijke website. na het invullen van mijn gegevens kreeg ik de optie om met deze gegevens direct een account aan te maken. in tegenstelling tot veel andere winkels kon ik ook kiezen dit niet te doen. wel gedaan, want dan gaat mijn volgende aankoop nog sneller!

de service was top. duidelijke uitleg omtrent de bestelling en wat ik vooral een plus vind is dat ik kreeg geen onnodige spam kreeg. alleen de handige informatie zoals mijn factuur, de bezorgtijd en een track code. nog een pre, binnen 24 uur in huis!

zelf was ik voor mijn laatste aankoop op zoek naar Gopro accessoires en je hebt aan CameraNU.nl meer dan genoeg voor al je aankopen voor je gopro. verder hebben ze alles wat je maar zoekt rondom camera's. van kleding tot koffers, van tekentabletten tot stabilisators. kortom camera.nu kan in je favorieten.

voor zover de winkel/website nog niet bekend is bij de meesten, zou ik van beginner tot ervaren cameraman de website aanraden. het is fijn zoeken en er is enorm veel aanbod.

CameraNu.nl is naar mijn mening een ideale website. Enorm gebruiksvriendelijk, super snelle levering en een nog beter assortiment. deze website mag in je favorieten, want als het op het gebied van camera's aankomt hoef je niet verder te zoeken. ik ben een nog niet zo ervaren fotograaf/filmer, maar mijn volgende aankoop is absoluut bij CameraNu.nl

Adrie ikdus 07-06-2015

Goede en duidelijke webshop

Goede terugkoppeling

Breed assortiment met scherpe prijzen

Goed prijs kwaliteit en goede en snelle levering

Breed assortiment tegen scherpe prijzen en snelle levering.

Peter Franken 07-06-2015 Via de website gekocht

Om 21:55 gebeld omdat ik een waarschuwing kreeg bij het proberen te plaatsen van een internet bestelling. Om 22:05 tevreden opgehangen nadat een vriendelijke medewerkster in een razend tempo mijn bestelling telefonisch heeft opgenomen en geregeld. De volgende dag was alles binne . Super

Zie eerdere antwoord. Klasse

Ze hebben veel, maar gewoon niet alles. Maar dat geeft niet.

Al jaren zeer tevreden klant. Snelle, juiste service. Vlotte garantieafhandeling. En prima producten.

Ik hoop dat ik nog jaren klant kan blijven.

civis 07-06-2015

Prima website. Overzichtelijk en duidelijk

Snel mondeling contact. Snelle service na bestelling.

Mariannevh 07-06-2015

Het product lag in een afgesloten vitrinekast, maar werd er voor mij uit gehaald

Een deskundige medewerker heeft ons zeer goed geïnformeerd en uitleg gegeven over de verrekijkers waar ik interesse in had.

Ik kwam voor een verrekijker en was verrast door het zeer grote assortiment in alle prijsklassen.

Ik kan de winkel bij iedereen aanbevelen: deskundige medewerkers, groot assortiment, aandacht voor klant.

Ik kwam voor een goede verrekijker en wilde graag deskundig advies. Die werd gegeven door een deskundige en vriendelijke medewerker die de tijd nam om mij te informeren en liet mij ook in alle rust de verschillende kijkers uit proberen. Ook werd er geen druk uitgeoefend om naar duurdere exemplaren te kijken dan je eigenlijk nodig had.

Huber Beerendonk 07-06-2015 Via de website gekocht

bestelling plaatsen heel makkelijk ook de afhandeling daarna

Gemotiveerd personeel, die je overal mee helpen

wat je zoekt hebben zij

goed assortiment, goede service, die verder gaat dan de bestelling

Vind het personeel zeer bekwaam. bestelling makkelijk te plaatsen het versturen zeer vlot.

Arjaan52 07-06-2015

Gezochte artikel op voorraad tegen een gunstige prijs.
Simpel en eenvoudig te regelen via de site

Op een hoog niveau met deskundige no nonsense en correcte behandeling

Vrijwel alles is verkrijgbaar

Uitstekende zaak

p. zuidema 07-06-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en zeer makkelijk in gebruik.

Bestelde artikelen binnen aanzienlijke tijd in huis. Ook kan je zelf aangeven welk tijdstip de bezorging plaats moet vinden.

Grote keuze in camera's en accessoires.

Snelheid, assortiment en gemak van de winkel en website.

Algehele ervaring van Cameranu.nl is zeer positief.

WampieD 06-06-2015

Een gemak zoals elke webwinkel! Helaas kon een foutje tijdens de iDeal niet elektronisch opgevangen worden, en moest het overgemaakt worden.

De moeite die ze nemen blijkt alleen al uit het feit dat ze aparte bankoverschriften accepteren als betaling.

Een prima afhandeling van CameraNu, ze hebben mij heel erg blij gemaakt met mijn nieuwe objectief

floydian1988 06-06-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, heldere prijsaanduiding en geen verrassingen.

pebart 06-06-2015 In de winkel gekocht
urk

super top geholpen

alle mogelijke apparatuur

Jannes1966 06-06-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig gekeken naar prijzen voor een Canon 70-200mm F4 L i.s. lens.
Goede prijs en tot middernacht bestellen is de volgende dag geleverd.

Enkele nette mails ontvangen over de bestelling en levering.

Goede prijs, vlotte levering en goede service in mijn geval bij deze aankoop.