Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Herman Veldkamp 06-05-2020

prima service en eerlijk advies. Ook advies over producten die ik interessant vindt en overweeg aan te schaffen.

paulina 06-05-2020

Je komt in een veilige winkel, handen reinigen afstand en schermen.
In alle rust de lens kunnen proberen op eigen camera met goed advies.
Ik heb een zeer goede aankoop kunnen doen. Ik zal zeker terugkomen.

Wytse 06-05-2020

Heb een nieuwe A3 fotoprinter besteld. Homepage was niet geschikt voor mijn Chrome browser met als gevolg dat ik de bestelling niet kon afronden. Telefonisch opgelost, echter handgemaakte order is niet doorgestuurd naar de locatie waar de printer op voorraad lag. Gevolg, opnieuw bestellen, lange levertijd. Helaas, teleurstellend.

Christiaan 06-05-2020

wist o pde site niet goed te kiezen ben heel keurig geholpen. Ze doen wat ze beloven.

Petertje 06-05-2020

Zeer tevreden! Onlangs een nieuwe camera gekocht. Wist niet precies wat ik wilde..
Op de website voldoende informatie welke camera het beste bij je past te vinden en zo ook tot mijn keus gekomen.
Smiddags besteld en de volgende ochtend al in huis!

Sjoerd 06-05-2020

Professionele zaak. Goede klantenservice, producten als omschreven en snel verzonden. Inmiddels meerdere keren wat besteld.

Lizzy van veen 06-05-2020

Leuke producten voor goede prijzen! Levering was zoals beloofd dezelfde dag, echt een aanrader.

Suresh Pawar 06-05-2020

Altijd op tijd geleverd aan zeer scherpe prijzen. Hebben een zeer uiteenlopend assortiment. Zeer aan te bevelen.

Dominique 05-05-2020

Goede communicatie over de beschikbaarheid en de levertijd , alles klopt. De produkt voldoet aan mijn verwachting.

Jan-Willem 05-05-2020

Van harte aanbevolen!! Meer dan een dikke 10!
Ik was op zoek naar een diascanner, voor mijn ouders, die wat onhandig zijn. Ik ben telefonisch tijdens de coronacrisis geholpen met een eerlijk en zeer deskundig advies. Hierdoor heb ik een pracht apparaat en ik ben veel minder geld kwijt dan ik dacht en het apparaat was het laagste geprijst in vergelijking met ander winkels. Mijn ouders zagen er tegenop om te gaan scannen maar zijn er helemaal aan verslaafd en ze beleven oude tijden opnieuw omdat ze kinderlijk eenvoudig prachtige dia's kunnen scannen. Als dank krijgen we mooie foto's opgestuurd en hebben we mooie gesprekken. Zij maar ook wij genieten met volle teugen, dankzij dit advies. Meer dan een dikke 10.

Wim 05-05-2020

Voor ik wilde bestellen had ik een vraag over de verwachte levertijd. CameraNu heeft dat vlot voor me uitgezocht en daarover duidelijk gecommuniceerd. Na mijn bestelling is er toch nog sneller dan verwacht geleverd.

Cees 05-05-2020

Ik kom al vele jaren bij deze winkel en wordt daar zeer klantvriendelijk geholpen. Het personeel is zeer deskundig. En de adviezen passen bijna altijd bij mijn wensen.

Hobbyfotograaf uit B. 05-05-2020

Onze studerende zoon moest een camera hebben en een professionele foto printer, Na vele Benelux virtuele bezoeken aan diverse websites / webshops terecht gekomen bij cameranu.nl. Je ziet meteen "dit zit goed" hier weten ze perfect waar ze mee bezig zijn. Voor de artikelen die we aankochten (toch een behoorlijk bedrag) bemerkten we scherpe prijzen. Deskundig online advies, uitgebreide keuze mogelijkheden. De info mails zijn niet opdringerig en informatief. Het bijhorende printerpapier dat we bestelden was niet allemaal op voorraad, maar de indicatie van de wachttijd was correct. De website zelf is overzichtelijk en heeft een goede mix van "verkoop" info en blogs. Hier kom ik vaker terug om info te verzamelen, ideeën op te doen en info m.b.t. toekomstige aankopen te onderzoeken.

jolanda joosten 05-05-2020

Snelle levering en goed bereikbare klantenservice. Na het terugsturen van defect artikel snel antwoord en nieuw artikel

TDE 05-05-2020

Snelle correcte levering. Goed product, goed advies, luisterend oor. Echte aanrader

Leo 05-05-2020

heldere site, levering en beoordeling van het product was helemaal raak. Niet de goedkoopste maar als je snelle service wil moet je er toch ook wel voor betalen. Prima zaak.

robby 05-05-2020

zeer ruime keuze, goede beschrijvingen en snelle levering. ideale winkel om foto materiaal aan te schaffen

Ronald 05-05-2020

Bestelling snel verzonden en geleverd. Bestellingproces en de verzendinformatie is duidelijk

Fred 04-05-2020

Cameranu heeft een ruime shop en prettige medewerkers. Mijn ervaring is dat ze de tijd nemen om je te informeren. Ik ga hier zeker vaker komen!

Louis de Wit 04-05-2020

Ik was op zoek naar een lans voor een Nikon D90 en kreeg al eens een lens die goed zou moeten zijn, maar toch niet geschikt was voor mijn camera. Bij Cameranu.nl even een chat met de vraag of de lens geschikt was voor mijn camera en keurig en snel antwoord. Na de bestelling de lens ook snel binnen en perfect. Na de aankoop ook verder fijne informatie over het fotograferen en de keuzes die daarbij gemaakt moeten worden.

Paul van Gulick 04-05-2020

Mijn ervaringen met Cameranu.nl zijn erg positief. De keren dat ik om advies vroeg, werd ik op vriendelijk en deskundige wijze begeleid bij mijn vraag. Positief vind ik vooral dat de klantenservice niet meteen de duurste optie aanprijst, maar met me meedenkt hoe ik geld kan besparen bij mijn aankoop. Het voelt persoonlijk dat ik mijn verhaal nooit dubbel hoef te vertellen, ook als ik iemand anders aan de lijn krijg. De registratie van mijn vragen en de vlotte en goedverzorgde verzending van de producten maakt dat Cameranu.nl voor mij een online-winkel is die als voorbeeld kan dienen voor anderen.

AndrevD 04-05-2020

Pakket keurig verpakt en tijdig ontvangen. Enige minpunt dat hetzij volgens bestelling de andere dag bezorgd worden maar dat werd 3 dagen, vermoedelijk door de Corona perikelen, dus toch een 9.

anoniem 04-05-2020

Bestellen eenvoudig en snel. Levering van producten snel en netjes verpakt. Betrouwbare kwaliteit. Helemaal niets op aan te merken. Ik bestel graag bij deze winkel.

Jan Hoencamp 04-05-2020

In verband met online uitzending van kerkdiensten contact opgenomen met Cameranu.nl. Omdat wij op korte termijn de uitzending wilden realiseren kreeg ik prima advies voor aanschaf van apparatuur die snel geleverd kon worden. Deze kwam zelfs een dag eerder dan was aangegeven. Ik werd nog terug gebeld voor aanvullend advies.
Kortom: betrokken en betrouwbaar! Complimenten.

leon cools 04-05-2020

Al dikwijls bij CameraNU gekocht en telkens heel tevreden. Eén keer was er een 'klein' probleempje en dat was na een mailtje direct opgelost. Top die kerels (en dames)!

Ruud 04-05-2020

Prima site; met goede complete informatie! Keurige vlotte verzending! En......zeer tevreden over het produkt!

Mark 04-05-2020

Ik ben goed en professioneel geholpen bij cameranu.nl bij de aanschaf van een nieuwe verrekijker. Uitgebreid assortiment en dus goede mogelijkheid om producten te vergelijken en in de praktijk te proberen. Door vergelijking en goed advies uiteindelijk een kijker gekocht met een iets kleinere vergroting (8x ipv 10x).

Elisabeth van Breda 04-05-2020

Levering was snel en keurig.
Echter was niet geschikt voor mijn wat grote Note9 dus teruggestuurd. Dat moet je zelf betalen, maar allà.
Waar ik nu op wacht is de terugbetaling van de vooruit betaalde 45euro, wat voor mij toch echt wel geld is!
Zou fijn zijn als dat even snel ging als de levering.
Elisabeth 06-05-2020

Ik probeer dit bericht te verwijderen, echter dit lukt mij niet om een of andere reden.
Ik heb uitstekende artikelen ontvangen, snel en correct. Bovenstaande review gaat over een andere webshop!!

Iris 03-05-2020

Mooie ruime winkel en ruim assortiment. Ik ben erg fijn geholpen bij het maken van een keuze, duidelijke uitleg, omruilen geen probleem.

John 03-05-2020

juiste informatie, snelle levering, goede service, ook van de transporteur.

A Elings 03-05-2020

ik vond de service heel goed, ik werd meteen geholpen. Vriendelijk personeel en de producten hebben erg goede kwaliteit.

Astrid 03-05-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel vanwege de duidelijke uitleg van diverse camera's. Aan de hand van deze informatie heb ik camera canon sx540hs uitgekozen die past bij mij en mijn activiteiten en het doel dat ik wil bereiken om een mooie foto te kunnen maken. De camera bezit vele mogelijkheden en er is een duidelijke gebruiksaanwijzing op internet te vinden. Indien nodig kun je ook direct mailen voor advies etc De levering is vlot en netjes verlopen.

Elverhaag 02-05-2020

Product JVC HA-ENBTB (wireless bluetooth oordopjes) besteld. Goede kwaliteit prijsverhouding. Binnen een paar dagen in huis. Had deze al eerder bij hen besteld, maar door onoplettendheid kwijt geraakt, dus opnieuw besteld.

R.Z. 02-05-2020

Vlekkeloze ervaring, ook wanneer het product niet bevalt en geretourneerd dient te worden. In ieder geval is de klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam (ik ondervind op het moment van schrijven een compleet tegengestelde ervaring met een andere webwinkel, en dan worden de verschillen pas echt duidelijk).
Bij een andere bestelling van een reserveartikel (niet op voorraad dus) was de levertijd wat lang. Voor de rest weinig meer te zeggen, behalve dat ik hier zeker nog eens wat zal aanschaffen wanneer ik wat nodig heb.

Bennie Ponte 02-05-2020

hele mooie zaak, ruim opgezet en lekkere koffie. ondanks het plexiglas vriendelijk en vakkundig geholpen. een nadeel, zucht, je wordt hier zo hebberig van. kortom ik ga hier vast nog vaker naartoe om vakkundig advies te krijgen.
bedankt en groeten, Bennie Ponte uit Harlingen.

Frits Feuler 02-05-2020

Korte lijnen, geen gezeur
Volgende dag al het pakketje aan de deur....

ZO HOORT HET TE ZIJN....EN WAT CAMERANU.NL BELOOFT WORDT OOK GEDAAN

Aura 02-05-2020

Shop en service is heel goed! Ook de ophangsysteem is van hele goede kwaliteit en makkelijk in gebruik. In tegenstelling vond ik de witte doek van katoen niet van goede kwaliteit en niet geschikt als achtergrond omdat te dunne stof is en kon jij dooreen zien. Verder met mega veel kreukels ook na het streken van de doek. Jammer!
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-05-2020

Hi Aura,

Dank voor je review, en fijn dat je over de shop en de service tevreden bent. Jammer dat het achtergronddoek niet aan de verwachtingen voldoet. We nemen even contact met je op om te kijken hoe we je daarmee het beste kunnen helpen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Carel 02-05-2020

Had een paar speciale schroeven nodig voor een camera bevestiging. Deze bij Camera.nu gevonden. Prima prijs. Maakte een fout bij de bestelling. Via Whatsapp (op zaterdag!) binnen enkele ogenblikken contact met de helpdesk die de gemaakte fout snel en goed corrigeerde. De levering was gewoon snel.

Harmen van Twillert 02-05-2020

Goeie online webshop waarop ik makkelijk mijn objectief kon uitzoeken en filteren. Na twee tegenvallende resultaten van mijn kant heb ik de klantenservice gebeld. Samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden en uiteindelijk heb ik een goede aankoop kunnen doen.

Enige minpuntje is dat ik de retourkosten zelf moest betalen, maar zit meer tussen de oren...

Caroline 02-05-2020

De tweede keer dat ik iets aanschafte bij CameraNu beviel mij net zo goed als mijn eerste aanwinst bij deze firma. Deze keer werd het de minikijker Nikon Aculon T11 8-24x25. Als best wel verwende kijkerbezitter met een 35 jaar geleden gekochte Zeiss Dialyt 10 x 40 en van recentere datum, de Swarovski EL 12x50, zocht ik iets lichters voor als ik met zware camera met telelens het veld in ga. De Nikon Aculon is een verrassend goede kijker die qua afwerking en optisch gerief veel meer biedt dan de aanschafprijs( 149 euro) doet vermoeden.

De kijker ligt comfortabel in de hand waardoor bij hogere vergrotingen de trillingen beperkt blijven. De inklapbare oculairringen zijn van het niveau van mijn Swarovski. De centrale scherpstelling werkt soepel en precies. De objectieflenzen liggen diep in de kijker waardoor de kans op beschadiging gering is.

Omdat ik veel moeite heb met de spottingscoop vanwege de eenogigheid, vervangt de Nikon Aculon nu zowel mijn kleine insectenkijker, mijn toch wel zware Swarovski en mijn spottingscoop. Het is eigenlijk 3 kijkers in 1 en maakt mijn tochten door het veld veel minder zwaar.

Tot slot: alle lof voor de het vervoer en de bezorging van Trunkrs, die de kijker een dag na bestelling en ondanks alle stagnatie door het Coronavirus bezorgde.

Sylvan 02-05-2020

Bestellen ging heel simpel, ik werd direct gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Levering was persoonlijk mooi op tijd. Ook via de klantenservice werd ik goed geholpen toen ik met een vraag zat!

Marianne 02-05-2020

Mooie producten, prima en snelle levering. Duidelijke beschrijving produkt.

Anneke Miedema-Reitsma 02-05-2020

Mijn body Pentax K500 ging na vier jaar stuk. Wel aan de vroege kant. De sluitertijd ging stuk. Ik had dit kunnen laten maken. Conlusie is dat dit ook de nodige kosten met zich meebrengt. Bij camera.nu in Urk me laten voorlichten welke camera ik het beste kon kopen. Toch weer gegaan voor de body K70. Daar heb ik 3 lenzen bij. Hij bevalt prima en kan gewoon weer verder met deze camera. Wat ik niet wist was dat er geen kabeltje bij geleverd wordt om via camera naar computer over te kunnen zetten. Mijn vorige camera body zat dat bijgeleverd. Wifi verbinding naar computer ook niet werkt. Verder een fijne camera om mee te werken.
Bij camera.nu winkel in Urk is volop keuze en goede uitleg. Zelfs met de Corona crisis. Genoeg afstand en meteen bij de ingang desinfecterend middel. Voelde goed.

LBr 02-05-2020

Voor de DJI Mavic Mini had ik nieuwe props nodig. Deze waren wel leverbaar maar gezien de huidige tijd waarin we leven, kreeg ik een mail dat het wat langer kon duren.
Ik had graag ook nog twee extra batterijen voor de Mini mee besteld dus maar even met de klantenservice gebeld. Of ze een idee hadden wanneer die besteld konden worden?
Uitermate vriendelijk te woord gestaan met een goede uitleg waarom die batterijen (nog) niet te leveren waren. Dat is waar ik blij van wordt!
Vervolgens liggen de bestelde items 2 dagen later, netjes verpakt op de deurmat!

Wim 02-05-2020

WiFi Camera gekocht die niet meer functioneerde kosteloos een nieuwe ontvangen

Fahner 02-05-2020

Wij zijn zeer tevreden over de website en over de beantwoording van de vragen. Duidelijk en helder maar ook eerlijk. Het product wat we hebben gekocht, een acculader met verloopplaatje werkt uitstekend. Ga zo door!

Rob 01-05-2020

Vandaag besteld morgen in huis! Kwaliteit! Zeer tevreden. Nu nog de twee drones uit testen.

Lenie 01-05-2020

Prijs kwaliteit verhouding grandioos. Goede, eerlijke en duidelijke voorlichting op de pagina. Snelle levering.

Paul van Breda 01-05-2020

Prima service met fijn 30 dagen zichttermijn. Snel geleverd en waardevolle info en uitleg op de website, plus een goede kwaliteit van de producten.

Luc 01-05-2020

Heldere informatie en een snelle levering! Het product is zoals omschreven.