Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

smit-lloyd 17-06-2015

Kon makkelijk vinden wat ik zocht en de algemene informatie was redelijk goed

Product online gekocht en werd volgens afspraak op tijd geleverd en alles werd per email vertelt

Er was redelijk veel keuze in software voor fotografie en wat ik zocht was er in nederlands en engels.

zeker wel als in een gesprek naar voren komt dat men software zoekt voor fotografie

Kon gauw vinden wat ik zocht en de hulp die ik kreeg was goed bij problemen met computer voor installatie proces.

Jeroen van der Hoorn 16-06-2015 Via de website gekocht

ik vond snel waar ik naar opzoek was en kon alles vinden van de website.

ik werd goed geinformeerd over het pakketje en de aankoop dus top!

ik heb alles gevonden wat ik zocht dus ++ voor assortiment! Ook was alles op vooraad waardoor ik het snel binnen had

Het is een gemakkelijke leuke winkel met kwalitatieve producten die niet te veel kosten. ze zijn snel en houden goed contact!

LeoLa W 16-06-2015

Kwam op zaterdag erg druk maar toch relatief snel aan de beurt

Goede uitleg bij hetgeen gekocht, inclusief montage

Zeer breed assortiment zeker qua camera's. Lenzen kan nog iets beter

Veel kennis aanwezig en behulpzaam

Goed geholpen met montage en service gericht

camlight 16-06-2015

Na telefonisch gereserveerd te hebben, kon ik de lens een uurtje later ophalen.

Klantvriendelijk en graag behulpzaam met mogelijke ander alternatieven.

Ze haden de Samyang lens 14mm mark 2 wel in voorraad

Virendelijke mensen en grot assortiment

Ik had al eerder producten bij ze gekocht via internet en dat verliep ook uitstekend.

Edwin Broekhuizen 16-06-2015 Via de website gekocht

Vanuit vele vergelijkingssites nuttige links naar deze overzichtelijke en gebruikersvriendelijke webshop.

Zeer vlotte en nette levering.

Prachtig assortiment.

Reeds meerdere artikelen bij deze webshop gekocht. Altijd een uiterst correcte en snelle afhandeling.

Cameranu.nl is een webshop die ik regelmatig bezoek.

Frieda54 16-06-2015

ik kon heel snel vinden wat ik zocht. omdat ik wel twijfelde tussen twee typen heb ik daarna via de button onderaan de pagina een vraag gesteld. Hier kreeg ik heel snel een goed antwoord op. daarna heb ik meteen de battery grip besteld.

Omdat ik wel twijfelde tussen twee typen heb ik daarna via de button onderaan de pagina een vraag gesteld. Hier kreeg ik heel snel een goed antwoord op. daarna heb ik meteen de battery grip besteld.

Voor elk type camera is er een originele versie van de battery grip en een alternatief. Meer is niet nodig!

ik winkel al een paar jaar bij Cameranu en ben er steeds snel en vooral ook heel vakkundig geholpen. De service is bijzonder goed.

De deskundigheid bij CameraNu is groot, er wordt op vriendelijke wijze geholpen bij het vergelijken en het maken van de uiteindelijke keuze. Of het nu ging om mijn camera, of om toebehoren, vragen over objectieven, ik ben zeer tevreden met jullie service.

swingcees 16-06-2015

snel gevonden de goedkoopste en in voorraad

kan nog weinig over de service zeggen maar ze doen wat ze beloven

1 van de weinige winkels die dit product konden leveren,

geen negatieve bevindingen

winkel met grote sortering van alle merken als enige die dit product in hun assortiment hadden en op voorraad ik ben zeker van plan om meer te bestellen voor mijn toestel

Remco-N 16-06-2015

Zeer goed doordacht systeem met de genummerde bonnetjes voor service, reparatie, e.d. Hoewel het voor sommige klanten lastig is om de schermen in de gaten te houden om te zien wanneer ze aan de beurt zijn is het idee erg goed doordacht

Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met service na reparatie maar de uitleg en moeite van medewerkers om een goed advies te geven was uitstekend!

Alle populaire producten zijn ruim voorradig zonder zoveel keus te krijgen waardoor je het overzicht verliest, als je een camera wil kopen doe je toch zelf ook onderzoek op internet en via de site van cameranu valt alles goed te vergelijken.

Geen slechte ervaringen, alleen is Urk een beetje een uithoek voor mij waar je niet zo'n winkel verwacht. Ik zou cameranu waarschijnlijk eerder in een "grotere" stad verwachten. (Emmeloord, Zwolle of Kampen)

Ik heb verder weinig toe te voegen, fijne winkel, kundig personeel en ben persoonlijk twee keer naar de winkel geweest, eerste keer voor advies en daarna alle informatie in mij op te nemen en de tweede keer om mijn camera aan te schaffen.

Man51 16-06-2015

Duidelijke site met goede uitleg over de producten.

Had een probleem met de camera werd heel goed opgelost.

Ruime keus in merken en allerlei prijsklassen,prima.

Prima zaak met goede service.

Prima site en bedrijf.Bestelling werd andere dag al bezorgd zoals beloofd.Helaas had ik een probleem met mijn camera met de kleuren.Na mailcontact en proberen het op te lossen met resetten etc.toch na twee weken terug gegaan en de camera werd direct omgeruild voor een nieuwe,klasse service.Daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Rene C. 16-06-2015

Scherpe prijzen, groot assortiment, snelle levering en goede service. Top (web)winkel!

Tevreden007 16-06-2015

Eenvoudige navigatie op de webpagine

Contact omtrent de leverering van de goederen als zeer positief ervaren

Veel keuze

Ik ben zeer tevreden met CameraNu

Eenvoudig te bestellen, ruime keuze en een goede service verlening zorgen ervoor dat ik regelmatig bij CameraNu bestel

Harry147 16-06-2015

van nalevering wordt je prima op de hoogte gehouden

voordelig en artikelen zijn ook op vooraad

Maarten Koning 16-06-2015 Via de website gekocht

Kon de camera die ik wilde makkelijk vinden. Pakketten kunnen voor onduidelijkheid zorgen omdat er dan meerdere prijzen op het scherm getoond worden

Zover ik kan beoordelen behoorlijk volledig

Geen klachten nette snelle levering

Mooie aanbieding voor een Nikon d7100 met 2 lenzen. Meteen de volgende dag geleverd met alle papieren en in een stevige doos.

Jerry020 16-06-2015

Telefonisch gevraagd om info, direct kon ik bestellen

Behoorlijk compleet

Diana Priscilla 16-06-2015 Via de website gekocht

Alle apparatuur is duidelijk en makkelijk te vinden, met daarbij de nodige informatie. Zodra ik iets niet kon vinden maakte ik gebruik van de zoekfunctie en dan kon ik het alsnog vinden. Het bestellen en aanschaffen was erg makkelijk en overzichtelijk.

Ik heb een aantal keren met de klantenservice contact opgenomen en dit verliep iedere keer prettig. Fijn dat de klantenservice tot 22:00 te bereiken is. Mijn pakket werd daadwerkelijk binnen 24u bezorgd, wat voor mij belangrijk was omdat ik de spullen op tijd nodig had.

Het assortiment is erg groot, producten die ik ergens anders niet kon vinden heb ik hier besteld. Prijzen zijn prima. Ik zou nog wel graag een groter aanbod willen zien in shoulder rigs, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Cameranu.nl heeft een groot assortiment, dat niet elke winkel of webshop heeft. De klantenservice denkt met je mee en geeft advies als je vragen hebt over een product. De service is top en de bestelling werd snel bezorgd. Aanrader.

Ik heb een goede ervaring met Cameranu.nl. Als ik in de toekomst weer iets (snel) nodig heb, zal ik deze winkel (online) bezoeken. De klantenservice denkt met je mee en geeft advies als je vragen hebt over een product. De service is top en de bestelling werd snel bezorgd. Aanrader.

Hans73 16-06-2015

Artikel was eenvoudig te vinden en te bestellen via de site

Vnndaag besteld en dag later was het binnen, wat wil je nog meer.

Ruime keuze

Zie bovenstaande reacties

Ruime keuze op de site, vandaag besteld en dag later binnen. Prima.

kckdk 16-06-2015

duidelijk en gemakkelijk en overzichtelijk

al de spullen die ik heb besteld waren op tijd geleverd en goed

ruim voldoende

heb ik al gedaan bij al mijn vrienden en familie

ik heb vertrouwen in de kennis en duidelijkheid van de producten die ik kocht

Haagse Dingen 15-06-2015 Via de website gekocht

Simpel iets kiezen en bestellen zonder te veel doorklik vakjes

Mijn eerste bestelling was kwijt en zonder gedoe werd een nieuwe verstuurd

Niet te veel gedoe en ze vallen je niet lastig met allemaal aanbiedingen waar je niet om heb gevraagd

jdoorn 15-06-2015

Snel en accuraat

De flitser was prima verpakt.

Prima, De Nissin MF18 is niet overal beschikbaar. Bij jullie wel!

Prima assortiment en snel geleverd

Ann Huisman 15-06-2015 Via de website gekocht

Het bestellen bij CameraNU was erg gemakkelijk. Wat fijn was dat je niet perse een account moest aanmaken, wat weer tijd scheelt. Wat ik zelf een nadeel vind, is dat je het product meteen moet betalen. Ik had graag nog de optie AfterPay gezien.

De service was goed. Na de bestelling werd direct een e-mail toegestuurd met hierin de informatie. De volgende dag kreeg ik nog een e-mail met hierin de track en trade code van PostNL.

Er waren genoeg vergelijkbare producten verkrijgbaar. Daarnaast waren de producten verkrijgbaar in verschillende formaten, soorten en prijsklassen. Hierdoor was het makkelijker om een geschikt product te vinden.

Ik had mijn bestelling iets voor 12 uur 's avonds geplaatst en de bestelling was er zoal belooft er de volgende dag. Alles was netjes verpakt in de verzenddoos.

CameraNU is een goede online winkel met een breed assortiment aan fotografie producten. Het bestellen ging gemakkelijk en snel bij CameraNU.

Piet Franssen 15-06-2015 Via de website gekocht

Als je weet wat je nodig hebt, dan kun je met de zoekfunctie eenvoudig het artikel vinden.

De helpdesk is goed bereikbaar bij aanvullende vragen. Verder vind ik de informatie tussen bestelling en levering uitstekend geregeld.

Tot op heden heb ik nog niet ervaren dat een artikel dat ik zocht niet voorradig was.

Het belangrijkste vind ik het eerlijke advies. Het advies is niet primair gericht om te verkopen, maar om de klant te helpen. Bij de advisering vind ik dat sterk wordt gewezen op prijs-kwaliteit. Het komt zeer objectief over.

Bovenstaande beoordeling is niet alleen gebaseerd op de laatste aankoop, maar ook bij fysieke aankopen in de winkel. Ik heb eerder bij een vergelijkbare winkel fotoapparatuur gekocht, maar vanaf de eerste ervaring met CameraNu prefareer ik deze winkel.

G.F Friederich 15-06-2015

Zo gemakkelijk gaat het om je favoriet en gewild item te kopen. Heb je vragen, bel je gewoon ff en ze vertellen wat jij wilt weten.

Vriendelijk en deskundigheid en coulance, dat zijn de sleutelwoorden van CameraNu! Service met een grote S! Ik ben tevreden en mij hebben ze al enige tijd als tevreden klant.

Als ik wat wil gaan kopen, kijk ik eerst even bij CameraNu op de site. Van 1 artikel meerdere varianten te koop, de beste ..of die het beste bij mijn budget past, vertellen ze je gelijk.

Hulpvaardig, service,coulance én productkennis kennen ze als geen ander bij CameraNU

Al meerdere jaren klant bij CameraNu, en tot volle tevredenheid! Mijn voorlaatste aanschaf, een Godox monolite..... net een paar eurootjes tekort om er ook nog een lichtvormer bij te kunnen kopen. De verkoper vertelde me dat ze binnenkort een semi professionele octabox in de aanbieding kregen. Kreeg hem nu al mee voor die prijs en ik was uiterst tevreden met mijn zo gewilde aankoop!

Robert de Bock 15-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke bestelling, snel geleverd en goed verpakt.

Ruime keus.

Waarom zou je ergens anders kopen?

Perfect!

Sander van Orden 15-06-2015

Het was van tevoren al duidelijk welk product ik zou gaan aanschaffen, waardoor het hele aankoopproces erg gemaakelijk verliep.

Uitstekend en enthousiaste service.

Zeer uitgebreid

Uitstekende service en groot assortiment

Erg onder de indruk van de winkel en het ruime assortiment. Daarnaast erg tevreden met de geboden service.

Hans Wijker 15-06-2015 Via de website gekocht

Website is heel overzichtelijk en de keuze is erg groot. Ook de voorraad zit goed, want "tijdelijk niet leverbaar" komt weinig voor.

Cameranu maakt haar afspraak na met betrekking tot bestellen en levering.

Zoals eerder vermeld, de keuze is enorm op allerlei prijsniveau's.

In hoge mate, op basis van mijn voorgaande motivaties.

Betrouwbaar, concurrerende prijzen en grote keuze.

Exo 15-06-2015

Met een paar klikken besteld, en betaald!!

Bij telefonisch contact zeer vakkundig en aardig te woord gestaan.

Een zeer ruim aanbod, zowel online als in de winkel.

Ik heb bij deze winkel al diverse produkten gekocht en allen naar volle tevredenheid. Keurig verpakt en zeer snel geleverd. Kortom....Een aanrader en betrouwbaar.

Rob Huibers 15-06-2015 Via de website gekocht

Artikelen zijn goed te vinden.

Als er iets fout gaat (verkeerde artikel besteld, artikel blijkt toch niet wat je dacht) wordt de aankoopsom zonder meer en snel teruggestort.

Kan ik niet zo goed over oordelen, zie ergens anders wel eens iets dat cameranu niet heeft. Aan de andere kant heeft cameranu niet-merkonderdelen die mij beter bevallen dan de merkonderdelen. Dat geldt bijv voor de zonnekappen van Canon, waarvan enkele van LLC beter en veel goedkoper zijn.

Zonder meer aanbevolen

Dat heb ik al gedaan.

herzwi 15-06-2015 Via de website gekocht

voor 10 uur besteld vlg dag in huis

prima web winkel ook in de winkel op urk geweest mooie winkel groot aanbod

Wim en Mathilde 15-06-2015

lekker in de buurt en een grote sortering met deskundige adviseurs op zowel de serviceafdeling als in de verkoop

hulpvaardig en altijd een deskundig advies

zeer ruime sortering op velerlei gebied

als het in de spraak te pas komt dan stuur ik zeker mensen naar jullie winkel

zeer tevreden klant !!!

AWdeB 15-06-2015

Duidelijke website.

Alle pro-lenzen en body's van Nikon leverbaar.

PeterV999 15-06-2015

Gemakkelijk gevonden en eenvoudig tecbestellen

Altijd snel, vriendelijk en nauwkeurig

Herman Hermit 15-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke stappen, duidelijke voorwaarden, en mogelijkheid van afkoelingsperiode.

Heeeel uitgebreid.

Uitgebreide assortiment die je via Internet of zelf in de winkel kan bekijken

Lekker gemakkelijk vanaf luie stoel door het "Internet" winkel struinen. Belangrijk: een afkoelingsperiode van 2 weken / 14 dagen, en je kan het ook zelf terugbrengen. Ik had wel een simpel product gekocht, maar alles zoal bekeken, plezierig en duidelijk (o.a. voorwaarden). Geen beoordeling v.d. Service want had het niet hoeven gebruiken.

Kayleigh Bellen 15-06-2015 Via de website gekocht

5,8

Over het gemak en gebruiksvriendelijkheid ben ik erg tevreden. Ik was op zoek naar een Polaroid Camera en heb precies gevonden wat ik nodig had via de zoekopties.

Ik heb tot nu toe alleen gezocht naar polaroid camera's. Goed assortiment.

Qua gemak en assortiment, ja! Qua service, nee sorry. Zie bovenstaand.

Ik wil mijn belangrijkste punt hier nog een keer benadrukken: Ik heb afgelopen week een Polaroid refurbished 600 80's style instant camera + 2 films (134,00€) besteld. Over de levering was ik erg tevreden, de camera was binnen enkele dagen binnen, waarvoor dank! Echter kwam ik (nadat ik het pakje films al open gemaakt had) erachter dat de houdbaarheidsdatum op dit pakje overschreden was. Nu weet ik dat het in dit geval niet zo cruciaal is als op voedingswaarden, maar toch. Op dat zelfde pakje staat namelijk dat de kwaliteit het beste is als de foto gemaakt wordt voor de houdbaarheidsdatum. Ik heb toen een erg nette mail gestuurd naar jullie waarin ik hetzelfde verhaal heb geschreven als bovenstaand. Hierop kreeg ik als antwoord 'Beste Kayleigh, dat is niet zo erg hoor! De kwaliteit is niet minder, alleen als je het jaren laat liggen'. Dat ik het niet jaren moet laten liggen, snap ik ook wel! Ik heb vervolgens gereageerd dat ik dit geen service vind (Weer op een nette manier) en dat ik de moeilijkste niet ben dus het erbij laat. Echter ben ik nog steeds van mening dat dit geen service is. Je verkoopt geen dingen waarvan de houdbaarheidsdatum overschreden is, dat kan gewoon niet! En als het per ongeluk gebeurt, dan kun je op z'n minst met een oplossing komen. Ik vind het jammer dat het zo moet gaan, ook dit hoort bij klantvriendelijkheid en service. Wellicht een leer voor de volgende keer..

Tim van der Weijden 15-06-2015 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 in Urk

Mooie winkel, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
Bij binnenkomst geef je via een klanteninterface op wat de reden van je bezoek is en krijg je een nummertje. Deze worden duidelijk afgeroepen in de hele winkel en zijn ook te zien op de vele schermen. Wachten duurt niet lang, en als je geholpen wordt, is er alle aandacht voor jou en je vragen.

Al je vragen worden meteen tot de bodem uitgezocht. Wanneer degene die je op dat moment helpt geen antwoord op je vraag weet, krijg je geen lulverhaal maar wordt de juiste expert erbij gezocht.

Als je op de site vooraf ziet dat ze het in huis hebben, hebben ze het ook!
Daarnaast heb je gedurende het wachten op je servicemedewerker genoeg om te bekijken in de winkel zelf. Alles is in een overzichtelijke categorie ingedeeld en die zaken die je graag even vasthoudt en onderzoekt zonder bemoeienissen, liggen er dan ook.

Het kan een stukje rijden zijn maar zeker de moeite waard. Zeker als je al weet wat je wil hebben en desondanks alternatieven wilt horen en zien. Wat je ziet op de site, hebben ze ook daadwerkelijk in huis.

Het was voor mij een eind rijden maar dat was zeker de moeite waard. Had een flinke boodschappenlijst en ben prima geholpen met advies waarbij alternatieven ook ter sprake komen. De uiteindelijke keuze moet de klant zelf maken, niets wordt je in de mond gelegd. Het is een prima winkel, ruim genoeg met voldoende servicemedewerkers zodat je niet lang hoeft te wachten totdat je geholpen wordt. Tip 1: denk aan het verhogen van je daglimiet bij je bank! Tip 2: in het centrum van Urk kun je prima je nieuwe gear meteen aan het werk zetten.

dirkvanderhoek 15-06-2015 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig

Volop keuze in een meer dan ruim assortiment

Hnadig als je snel iets nodig hebt

Razend snel iets kunnen bestellen en alles loop volgens afspraak, in een woord super!!

m.v.d.hoeven 15-06-2015 Via de website gekocht

Alle stappen staan helder op de site

Wat er beloofd wordt, wordt zonder enige moeite gedaan lijkt het. Dat is pas service!

Wat ik zocht vond ik, maar ik kan geen uitspraak doen over het hele assortiment.

Bij mijn printer kreeg ik een degelijke tas cadeau. Die aanbieding heb ik bij geen andere aanbieder gezien.

Genietende fotograaf 15-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Rustig shoppen via internet + bij product op voorraad super snelle levering!

Deskundige hulp. Volop kennis aanwezig!

Vele toestellen, tassen e.a. aanwezig.

Prettige winkel, prettige manier van winkelen met gebruik van nummertje trekken, verzorgde uitstraling, veel kennis aanwezig...

Als je iets op fotogebied nodig hebt is dit de winkel om naartoe te gaan. Je slaagt altijd! Vooraf bestellen via internet en je weet zeker dat ze het hebben!

Peter de Jong33 15-06-2015

Website en winkel alles even makkelijk te vinden en te bedienen.

Vriendelijk personeel met prima vakkennis en Cameranu doet nooit moeilijk als je wat terug brengt of bij een defect.

Kan net wat uitgebreider zoals FLM ballheads en Xume lenscaps.

Zeker weten en al vele maken gedaan in de loop der jaren.

DE camerastore van Nederland voor de professional wat mij betreft.

Frodo2000 15-06-2015

Het is soms een beetje zoeken.
De informatie is goed en het klopt allemaal heel mooi en volledig, maar dat zoeken...

daar valt niets aan toe te voegen.
Informatie perfect.
Service perfect.
Super snel.

Uitstekend.
Als een bedrijf altijd en ook alles op voorraad heeft, dan moeten de producten duurder worden of wordt een deel van de voorraad ouder. Uitstekende middenweg.

Altijd, voor zover van toepassing.

Bloed mooie lens. De keuze is goed geweest. Nog net op tijd omgepraat naar de juiste keuze. Hoop geld, maar dank mega genieten.

ray-photo 14-06-2015

Super winkel, duidelijke website, makkelijk betalen met ideal. Supersnel bezorgd.

Zeer goede service, geweldig dat je je eigen tijdvak qua bezorging kan kiezen zo hoef je nooit op je pakket te wachten.

Geweldig assortiment, niet altijd alles op voorraad maar dat is ook praktisch onmogelijk, Gewoon zeer goed voor de professionele fotograaf.

Cameranu kan ik iedereen van harte aanbevelen

Goed assortiment, kan altijd uitgebreider maar voor de professionele fotograaf meer dan goed.

N. W. 14-06-2015 Via de website gekocht

alle artikelen zijn gemakkelijk te vinden op de website

Een vriendelijk filmpje over de winkel en de manier waarop de bestelling wordt afgerond. Min puntje is het tijdstip van bezorging dat wordt aangegeven(18.30-20.30)
Mijn pakketje werd in de ochtend bezorgd.

dat wat ik zocht, heb ik kunnen vinden.

De winkel biedt een ruime keus, gerenommeerde merken en heeft een snelle service.

Ik koop niet zo vaak via internet, Nu dus wel een keer en ik vond het gemakkelijk, snel en heb bovendien een prachtige verrekijker kunnen kopen.

BG2014 14-06-2015

Alles is makkelijk terug te vinden. Wijst zich vanzelf

Snelle service, bij retourlevering ook snel het geld retour.

Ruim aanbod

Je vind er zo ongeveer alles. Deskundig en snelle service.

Patrick_W 14-06-2015

Het was makkelijk om mijn monopod te bestellen. Ik was nog iets vergeten mee te bestellen. Direct even gebeld met cameranu en beide bestellingen konden nog worden samengevoegd waardoor ik geen extra verzendkosten hoefde te betalen. Prima service!

Mijn bestelling werd binnen 1 dag bezorgd bij het postkantoor dat ik zelf had aangegeven. Ook het telefonisch doorgeven van nog een extra bestelling ging vlot en vriendelijk. zo konden mijn bestellingen als 1 bij elkaar gevoegd worden, waardoor ik alsnog maar 1x verzendkosten hoefde te betalen.

Ik heb een monopod van Benro gekocht. bij Cameranu een van de weinige plekken waar ik deze afmetingen kon vinden. erg fijn dat ik het hier heb kunnen vinden.

Als iemand iets zoekt zal ik zeker de website van cameranu vermelden. omdat ik er een goede ervaring mee heb gehad.

De verzending ging soepel, de klantenservice heeft me vriendelijke te woord gestaan en direct snelle service geleverd. Een winkel voor liefhebbers en professionals!

tine hendriks 13-06-2015

winkel ligt in het midden van het land.
voldoende parkeergelegenheid direct bij het winkelpand.
nummersysteem houdt bij wanneer je geholpen wordt.
wachten is geen probleem: zitruimte, koffie en natuurlijk producten die je zelfstandig kan bekijken tijdens eventueel wachten.

men heeft tijd, kennis en is vriendelijk.
mail en telefoon worden snel beantwoord.
gemaakte afspraken worden nagekomen.
ruilen geen probleem.
soms zelfs goed advies in plaats van verkopen!
personeel is op hoogte van nieuwtjes
aparte afdeling voor reparatie, info en huren.
aanbod fotografieworkshops, gegeven door enthousiaste beroepsfotografen.

overzichtelijk opgesteld, steeds de nieuwste producten aanwezig.

'gewoon' .... betrouwbaar

Margot 40 13-06-2015

Goed, de verkoper weet waarover hij het heeft en dat is prettig.

De winkel is mij aanbevolen door een ervaren fotograaf. Men nam de tijd om mij te helpen de juiste camera aan te schaffen.

Avontuurlijk Gees 13-06-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk tot in detail weergegeven en gemakkelijk te vinden! TOP!

Binnen de tijd keurig afgeleverd in goede verpakking.

Doel was verrekijker. Zeer ruim aanbod kwaliteits kijkers.

Mijn ervaring TOP! Dus Cameranu.nl wordt door mij aanbevolen.

Duidelijk technische details. Weergegeven in duidelijk en mooie lay-out. In dit geval internet bestellingen doen weet je wat je koopt. Duidelijk en goed!

Canonne 13-06-2015

Het artikel was makkelijk te vinden en ook het verdere afrekenproces ging vlekkeloos.

Prima service, netjes op tijd zoals afgesproken geleverd.

Héél ruim assortiment, kan er eigenlijk alles vinden wat ik nodig heb.

Mijn ervaring met Cameranu.nl zijn prima dus kan ik zeker aanbevelen bij anderen.

Ik ben zeer tevreden over Camernu.nl en heb daarom ook een positieve beoordeling gegeven. Aangezien er ongetwijfeld altijd verbeterpuntjes zullen zijn ben ik qua cijfer niet hoger gegaan dan een 9.

Jan Jac. 13-06-2015

wanneer je maar wil

niks mis mee

gevonden wat ik zocht

geen missers gemaakt

wat wil je nog meer weten?

rsomann 13-06-2015 Via de website gekocht

Doeltreffende website, gerichte informatie

Snelle en correcte leveringen, keurig en veilig verpakt.

Super

aan iedereen

jos124 13-06-2015

duidelijke website, heldere verwachtingen over verzending

snel! vriendelijk

veel producten, ook wat minder gangbare

ik blijf er zelf kopen, en dat zal ik anderen ook melden

heel erg tevreden