Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G. Weijs 27-05-2015

Duidelijk,in een korte tijd product gevonden wat ik zocht.

Ik heb alleen positieve ervaring.

Ik vond alles wat ik zocht.
En de prijs is altijd perfect.

Omdat ik geen negatieve ervaring heb gehad.

Top

Marcus1407 27-05-2015 Via de website gekocht

Via Internet, een ruime keuze met gemakkelijk zoekopdrachten.

Heldere communicatie over het verloop van de hele transactie.

Bijzonder breed. Ik vraag mij af wanneer het niet hier te vinden is bij CameraNu.nl of het dan snel leverbaar is via een andere aanbieder.

Gelet op het brede assortiment, de duidelijke communicatie over het verloop van het traject, de snelheid waarmee geleverd kan worden zou ik CameraNu zeker bij anderen aanbevelen.l

Prettige manier van winkelen achter de computer. Informatie is helder en duidelijk, evenals de afbeeldingen. Snelle levertijd en bestelling tot laat in de avond kunnen de volgende dag nog bezorgd worden.

bokos 27-05-2015

Een erg overzichtelijke site, in de winkel is alles eenvoudig op merk terug te vinden en te proberen met een grote verscheidenheid aan producten en goede parkeergelegenheid

Je wordt goed en vakkundig, maar bovenal bijzonder vriendelijk geholpen en geen vraag is hen teveel. Ook worden er goede alternatieven voorgesteld wanneer de verkoper het idee heeft dat je daar beter mee geholpen bent dan je eigen keus. En dat wil niet altijd zeggen dat je duurder uitbent dan.

Keuze is fantastisch, zowel beneden op de camera en kijkers afdeling als boven op het studio flitser gebeuren.

Zie alle bovenstaande motivaties, dat zegt al genoeg. Daarbij zijn de prijzen over het algemeen de laagste van Nederland.

Ik kom hier al minstens 10 jaar, misschien al langer. Heb er intussen een kleine € 10.000 besteed aan camera's, lenzen, flitsbenodigdheden en accessoires. Mijn laatste aankopen dateren van februari, een Canon 7D Mark II met 24-105 mm L-lens en nog het e.e.a.. Geen klagen tot nu toe. Ook met mijn andere camera's nooit problemen gehad, dus over reparatie kan ik niet oordelen maar waarom zou dat slecht zijn als de rest wel perfect is. Hou wel rekening met lange wachttijden op zaterdag, ondanks dat alle helpbalies, een stuk of 7, bezet zijn.

JM Cijntje 27-05-2015 Via de website gekocht

Een uur na het plaatsen van de bestelling kon ik de producten ophalen. Ik kon, voordat ik de bestelling plaatste, zien of het product direct leverbaar was.

Professioneel advies opmaat, zonder verkooppraatjes.

In een woord "BREEED"

Ik vind het personeel vriendelijk. En alles verliep gesmeerd. Ik woon in Amsterdam maar ben helemaal naar Urk gereden op het product daar te halen, dat zegt genoeg denk ik.

Tourmaline 27-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen. Voorraadstatus.

Snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden van verzending e.d.

Goed assortiment.

Van ganser harte aanbevolen.

Goede online shop die je goed op de hoogte houd van betaling en verzending. Goed assortiment.

AjVr 27-05-2015

Ruime openingstijden van de winkel op Urk. Uitzoeken via de site gaat moeiteloos en makkelijk.

Ik had een aantal vragen nadat ik mijn nieuwe camera had gekocht bij CameraNu. Ik werd keurig geholpen, mijn vragen werden uitgebreid beantwoord en ik kreeg zelfs nog een aantal andere slimme tips. De medewerker nam alle tijd en checkte voor ik de winkel verliet of ik echt alle imfo had die ik dacht nodig te hebben. Klasse!

De producten die ik wilde aanschaffen waren in de winkel aanwezig. Veel keuze, en ook nog eens op voorraad.

De service, ruime openingstijden en (met name) de inhoudelijke kennis van de medewerkers verdienen absoluut een aanbeveling.

Ik ben keurig en enthousiast te woord gestaan. Inhoudelijke kennis van de medewerkers krijgt bij CameraNu voorrang boven commerciele inslag en de drang om te verkopen. Ik voelde me serieus genomen en er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Ik liep dus meer dan tevreden naar buiten. Passie voor het vak verwacht je misschien niet bij een groot bedrijf als CameraNu, maar juist die passie straalt er van af. Mooi bedrijf!

JS43 27-05-2015

Je hebt veel keuze, maar het is voor ons toch een klein uurtje rijden. De nabije visboer vergoed veel. Anders via de webshop.

Uitstekende service

Heel veel keuze

Prima zaak.

Veel keuze, deskundig personeel. Service is ook uitstekend; dit heb ik ervaren bij een eerder gekochte printer.

VSD 27-05-2015

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website en een ruim assortiment.

Snelle servicedesk en aftersales.

Ruim assortiment foto- en videoapparatuur én accessoires, voor zowel de beginnende als gevorderde gebruiker.

Vanwege het assortiment, de snelle levering en de goede service zou ik CameraNu.nl zeker aanraden bij anderen

Het grote assortiment van CameraNu.nl maakt het een fijne (web)winkel. De super snelle service naar aanleiding van mijn vraag omtrent het betaalproces gaf een vertrouwd gevoel. Alles bij elkaar een (web)winkel waar ik zeker terug kom mocht ik op foto/videogebied iets nodig hebben.

laptopshuren.nl 27-05-2015

werd netjes opgestuurd

levering verliep prima.

Assortiment uitstekend

Ze komen de afspraken na.

Amta164 26-05-2015

Je kunt alles knallen rust bekijken en vragen stellen over het product.

Een keer een Samyang lens gekocht van ruim 500 euro. Deze beviel mij niet zo en dus ben ik terug gegaan en gevraagd of deze kon ruilen voor een originele nikon lens. Dat was geen probleem, ik was klant en de klant is koning. Een goede service ik kom steeds weer terug en wat je ook koopt je wordt als keizer behandelt.

Vrijwel alles te verkrijgen, wat zo mooi is je kunt het ook vasthouden en daar houden wij Hollanders van.

Serieus deskundig en zeer vriendelijk

Het is een zeer plezierige winkel waar je de producten op je gemak kunt bekijken en vasthouden. Daar houd ik van. Ook is geen vraag teveel en voor wat betreft de service verwijs ik naar bovenstaande. Eerlijke voorlichting over de producten dat viel mij sterk op. Een vraag waar gebruik je het toestel voor en wat wil je ermee zijn natuurlijk ook essentieel. Wat zo fijn is dat ze niet een duurder product proberen aan te smeren, terwijl dat vrijwel altijd mogelijk is.ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben daarom heb ik daar al mijn nikon producten gekocht. Kom ook wel eens bij de concurrent in Den Ham, maar kom sites weer terug in Urk.

jjet 26-05-2015

Wat ben ik goed, leuk en vakkundig geholpen in de winkel. Dat was de rit naar Urk zeker waard. Vooraf ben ik heel professioneel telefonisch te woord gestaan en het bezoek was daarom niet voor niets.

Wat een uitgebreid assortiment. Om hebberig van te worden! Ik vond alles wat ik nodig had.

Telefonisch heeft men mij zeer goed te woord gestaan. Ook in de winkel (voor aankoop en reparatie) had ik dezelfde ervaring. Een prachtige winkel met een groot assortiment, voor de amateur en de prof. Geen wachttijd, en zeer vakkundig te woord gestaan. Voor iedere amateur-collega een aanrader.

Pim Soest 26-05-2015

Alles werkt zoals het moet werken
zoeken klikken en bestellen

je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling

wat ik nodig heb kan ik altijd vinden

Prima winkel dus als iemand iets vraagt of een winkel zoekt zou ik deze noemen

Kuipers J.W.M 26-05-2015

Ik vond de verwelkoming zeer vriendelijk waardoor je je direct thuis voelde.Zoals

Kreeg prima uitleg over het aangeschafte statief, werd geadviseerd het opgestelde statief eerst maar eens goed te bekijken en op basis van eigen waarneming de aankoop te doen.

Ondanks de eenvoudige aankoop van een statief, werd toch aandacht besteed aan de keuze vorming.

De motivering is gebaseerd op een kort verblijf in de winkel. Zie voor verdere beoordeling naar hetgeen hierboven is omschreven.

wouterant 26-05-2015

Handige zoekfuncties op de site

Nette mails bij betaling en verzending

Ze hebben alles!

Ik zou niet verder zoeken, Beste prijs en assortiment

De complete winkel, met handige site en goede prijzen

JanD52 26-05-2015

Prima aanbod, snelle reactie!

Direct de volgende dag geleverd!!

Groot assortiment!!

Al eerder bestellingen bij deze firma gedaan, en altijd snel en goed geleverd. Een aanrader!

Ze staan inmiddels in "Mijn favorieten".

Lenzprodukties 26-05-2015

Alles top! Snel reactie via de live chat!

RubenZoetebier 26-05-2015 Via de website gekocht

Alles wordt snel geleverd, gewoon betalen met iDeal

Vragen worden goed beantwoord

Ruim assortiment tegen prima prijzen.

Dit is de fijnste camerawinkel die ik online ken!

Cameranu is de webshop waar ik bijna al mijn benodigdheden haal, vanwege de lage prijzen, het ruime assortiment en de snelle levering. Top!

bhsteenwijk 26-05-2015 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 URK

Breed assortiment met vele merken. Overzichtelijk uitgestald

Deskundig personeel die van wanten weet en niets opdringt maar rekening houdt met de wensen van de klant

Doordat het gelukkig voor ons niet zo druk was alle tijd om vooraf ons op de producten te oriënteren. Toen wij aan de beurt waren en onze wensen kenbaar gemaakt hadden werden wij op een deskundige wijze geholpen waarbij de diverse producten met de voor-en nadelen werden vergeleken en wij zo tot een goede keuze konden komen. Bovendien sta je als klant centraal en had de verkoper alle tijd voor ons ondanks dat er meerdere klanten stonde te wachten. Kortom: een zaak waarbij de klant nog koning is waneer deze zelf als heer gedraagt.

wouterant 26-05-2015

Handige zoekfuncties op de site

Nette mails bij betaling en verzending

Ze hebben alles!

Ik zou niet verder zoeken, Beste prijs en assortiment

De complete winkel, met handige site en goede prijzen

JanBoersma 25-05-2015

Gemakkelijk uitzoeken op de website

snel thuis gestuurd.

heel veel op voorraad.

goede service en vriendelijke verkoperd.

Ook in de winkel zelf goed geholpen.

TheoSr 25-05-2015 Via de website gekocht

Het kan altijd beter, maar ik zou nu even niet weten hoe!

Goede website, makkelijk vinden wat je zoekt.

Als aan een klein product als het mijne al zoveel aandacht wordt besteed, moet het met de overige producten ook wel goed zitten.

tandvlinder 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

In alle prijs klasse is er voldoende assortiment aanwezig in de winkel.

Voldoende assortiment aanwezig
tegen goed concurrerende prijzen. Met deskundig en klantvriendelijk personeel.

Bij camera Nu in Urk ben ik op deskundige wijze door goed geschoold personeel voor gelicht, over het door mij eventueel aan te schaffen artikel!

Nimbledsk 25-05-2015

Wist wat ik wou hebben en bij jullie vond ik het met tegen een zeer redelijke prijs.

Even gebeld naar jullie en de juiste informatie gekregen van een hele vriendelijke meneer die het goed uitlag.

Bij jullie was het ministatief van manfrotto het goedkoopste en draadloze afstandsbediening voor de sony a58 vond ik alleen bij jullie

Joeks 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

De uitgebreide website klopt. Wanneer er staat dat artikelen op voorraad zijn, dan is dat ook zo.

Telefonisch prima bereikbaar en snelle, vriendeleijke en accurate hulp.

Heel veel in huis. En als ze het hier niet kunnen leveren, dan bestaat het het artikel waarschijnlijk niet meer.

Niet verder zoeken. Mooi scherp aan de prijs en vakkundige mensen in de zaak.

Altijd leuk om in Urk in de winkel geholpen te worden maar online even zo uitstekende service!

Tr. 25-05-2015

thuis vanuit de luie stoel.

snel en perfect

heel breed

verschillende producten al gekocht bij camera nu. was altijd zeer tevreden.

Meerdere producten bij CameraNu online gekocht, altijd perfect.

Roel Bril 25-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden website, ook via de vergelijkingssites

Snelle levering, gemakkelijke betalingswijze(s) leveringengoed te volgen. Goed verpakt, voldoende info over product en bestellen.

Voor mij als hobby fotograaf is een ruim en goed geprijsd assortiment aanwezig.

Dit zegt reeds de anTwoordn op voorgaande vragen!

Kortom, ook hier geldt veilig vlug en voordelig en een acceptabele prijs voor een ruim assortiment.

Niels321435435 25-05-2015

Erg duidelijk proces en duidelijk verhaal hoe en wat.

Snel en goed geleverd

Niks op aan te merken, prima!

Goed en duidelijk verhaal, goede prijzen en fijne service

Alles word netjes uitgelegd met filmpjes, verzending is super snel en service is erg fijn!

Ilonka3010 25-05-2015

prima en snel geregeld

ruim assortiment

gewoon goed

J. Slijkerman 25-05-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk om te bestellen

Was de volgende dag in huis

Volgens mij hebben ze alles ..

Ik haal al mijn spullen daar vandaan. Altijd goed

A. Grootendorst 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Eerst op website gekeken, zag er goed en vertrouwd uit maar wilde de camera eerst vasthouden, moest toch de polder in en kwam in de buurt van Urk.

Geweldige uitleg in alle rust en kon alles uitgebreid uittestten.

Goed en gedegen advies tegen billelijke prijs.

Goed en gedegen advies tegen billelijke prijs.Voor ieder wat die wenst voor beginner maar ook uitgebreid voor de gevorderde en prof. fotograaf.

Marjo Spring 25-05-2015 Via de website gekocht

Kwestie van aanklikken wat je wilt hebben

Service was niet nodig omdat alles naar behoren verliep

Uitgebreid assortiment

Het product, de walkstool, was het goedkoopst op de site van Camera.nl

Ben bijzonder tevreden en blij met het product.

zwannette 25-05-2015

Wat ze schrijven en zegen is waar. bestellen, betalen en morgen in huis het kan niet makkelijker

Je kunt bellen, chatten of e-mailen voor vragen of info. je krijgt altijd gehoor en je wordt vriendelijk behandeld.

Ik kan meestal alles vinden wat ik nodig heb. En anders even vragen dat het er is .

omdat het een eerlijke winkel is.

Het lijkt nu wel dat er geen betere winkel bestaand als cameranu. maar het zijn mijn ervaringen en ik ben heel tevreden over.

cecile53 25-05-2015

goed, maar vond het lastig om te zien dat er ook sets gekocht konden worden.

Snelle levering. ontdekte pas na levering dat de camera geen geheugenkaart had. Bestelde de kaart later apart tezamen met een extra accu. Kreeg dit geleverd zonder extra portokosten omdat ik het ook in 1 keer als set had kunnen bestellen.

Volgens mij is hun assortiment heel erg breed.

goed vergelijkingsprogramma van de door hun verkochte artikelen, snelle levering, prima service, vriendelijke hulp via de telefoon en razendsnelle reactie op een emai.

Voor het eerst zelf een digitale camera uitgekozen en gekocht. Was voor mij een grote stap. Alle info die ik wilde hebben stond online. En de service was prima, dus ik kan deze zaak echt van harte aanbevelen.

Carmen K 25-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Van te voren heb ik op de website camera's met elkaar vergeleken, waardoor ik ongeveer wist welke camera goed zou zijn voor mij.

Je kan veel vragen stellen bij het team van cameranu. Er wordt advies op maat gegeven, zij zoeken de camera die bij jou past.

Er is veel in het assortiment, alles voor bij de camera is aanwezig. De tasjes/hoesjes voor de camera's mogen wel wat moderner/sportiever, wat meer aansluit bij jonge mensen.

Er is veel keuze in het assortiment, daarbij krijg je advies op maat. Zij zoeken een product bij je, wat bij je past.

Een hele prettige winkel om aankopen te doen op het gebied van camera's.

BLL 25-05-2015

De website is overzichtelijk. Je vindt heel gauw wat je zoekt

Ik wilde wat advies over mijn aankoop en heb de klantenservice gebeld. Ik kreeg snel, vriendelijk en deskundig advies, waar ik meteen mee aan de slag kon.

Ik overkomt mij maar heel zelden, dat iets dat ik wil hebben niet voorradig is.

Ik heb zowel op de website en in de winkel goede ervaringen met Camera Nu. In de winkel moet je soms wat lang wachten, maar je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen.Het enige dat ik soms mis, is de persoonlijke relatie die je met een lokale kleine fotowinkel wel hebt.

Ik heb alles al gezegd in de toelichtingen bij de cijfers

Swalmen 24-05-2015

Goede gemakkelijke site

Prima bereikbaarheid

Overzichtelijk

Diverse malen bestelling tot tevredenheid afgewerkt.

Produkten worden snel en correct afgeleverd.

P.Schoenmaker 24-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk bestel proces.

Men wordt goed op de hoogte gehouden van de order en leveringsstatus.

Zeer uitgebreid assortiment.

Zeer tevreden over Cameranu.nl

Makkelijk online winkelen en zoeken. Makkelijk bestel en betaal proces. Zeer duidelijke info over order status en aflever moment per mail. Prima webshop! (over de winkel kan ik niet oordelen omdat deze mij te ver weg is. Maar,,, Je kan hier ook huren, en dat zal ik in gedachten houden.)

Wolvega123 24-05-2015

De website is zeer duidelijk ingericht waardoor alles goed te vinden was. Ook de mogelijkheid om een vraag te stellen is goed aanwezig.

In de winkel ben ik zeer goed geholpen door één van de medewerkers. Hierbij is er niet gehamerd op extra producten, maar is er geluisterd naar mijn eisen.

Alles was ruim aanwezig waardoor ook de mogelijkheid om mijn aankoop van te voren fysiek

het is een zeer betrouwbare winkel met goede service zowel in de fysieke winkel als via de site. Op vragen wordt uitgebreid antwoord gegeven, maar ook geluisterd.

Al met al vind ik het een zeer betrouwbare winkel. Toen ik in de winkel zelf was werden we snel geholpen. Na een aantal vragen te hebben gesteld en hier ook goed antwoord op te hebben gekregen heeft de medewerker mij laten zien hoe het product eruit zou komen te zien. Na een kleine 45 minunten waren we zeer positief de winkel weer uit met een camera. Ik kom hier dan ook zeker weer naar toe terug.

Bob Ferguson 24-05-2015 Via de website gekocht

Ik vond wat ik zocht en bestelling is naar alle tevredenheid afgehandeld.

TeeZ-Media 23-05-2015

Wat mij opviel is bij de bestelling van het achtergrond systeem en de softlights, dat er in beide gevallen een draagtas bijgeleverd was. Dit had ik niet verwacht, maar het is een aangename verrassing, want zo kan ik m'n eigen mini-studiotje gewoon in de auto meenemen.

Uit noodzaak moest ik een kleine video studio maken in m'n eigen woning. Cameranu.nl had alles dat ik hiervoor nodig had

cameranu.nl is een gespecialiseerde winkel. Ze hebben echt alles dat ik me in kon denken. Ik ken echter niemand anders die hierin gespecialiseerd is, maar als ik die wel zou kennen, dan zou ik het zeker aanraden.

Goede prijzen en een ruim aanbod. Snelle levering, ik had echt om 5 voor middernacht besteld en het was de dag daarop al in huis, ideaal.

nw514816 23-05-2015

snel gevonden en besteld

2 dagen later al thuis

zeer uitgebreid

aan iedereen die iets nodig heeft voor zijn hobby en/of beroep

Service en producten zijn goed

lhilgers 23-05-2015

Duidelijke website, veel produkten op voorraad, concurrende prijzen.

's Avonds om 20:00 uur besteld, de volgende dag om 10:30 uur in huis!

Breed assortiment

Goedkoper dan andere webwinkels, duidelijke voortgang van de bestelling via mail.

Duidelijke website, goedkoper dan andere webwinkel, binnen 24 uur geleverd en over de status van de bestelling wordt je via de mail goed geinformeerd.

Bram Bos 23-05-2015 Via de website gekocht

snel bestellen, supersnel snel geleverd

heldere communicatie

goedkoop, snel

JeDe1 23-05-2015

Duidelijke website, overzichtelijk met goede info

Supersnelle levering

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer aanbevolen!

De webshop is zeer overzichtelijk met veel en gedetailleerde informatie over de producten. Levering razendsnel, binnen 24 uur! Scherpe prijzen.

phvriend 22-05-2015

kunt rustig kijken wat je nodig hebt, en dan bestellen

ook de telefoon wordt aangenomen - dus een extra pluspunt

hebben alles wat ik zocht

goede ervaringen

tot nu toe erg tevreden zowel over de winkel als webwinkel

han cozijn 22-05-2015 Via de website gekocht

gezochte produkt was snel gevonden

heb meerdere keren contact gehad via chat en mail en werd razendsnel van adequate antwoorden voorzien

wat je zoek op fotogebied tot en met professioneel is leverbaar

zie mijn bovenstaande opmerkingen: geweldige service, geen moeite teveel, uitgebreid assortiment en dan ook nog zo'n beetje de laagste prijzen en razendsnelle levering

Syl9999 22-05-2015

Na een vraag van mij binnen een paar uur een antwoord en de bestelling de volgende dag reeds binnen.

Ruim assortiment, goed advies en snelle service

Colin Bloem 22-05-2015 Via de website gekocht

Het enige probleem dat ik had is dat ik mijn postcode niet meer kon veranderen in het bestelformulier. Ik moest hiervoor een heel nieuw order maken.

Niks op aan te merken.

Ik heb een filter-adapter gekocht van 49 naar 52 mm gekocht. Ik had graag een goedkoper alternatief gezien op de website. De ring is natuurlijk prima, maar ik had het met een goedkoper product kunnen doen.

Bijna alles is wel te vinden op deze site, voor de goedkoopste prijs. Als je iets goedkoper vind, is het geimporteerd.

Geen enkel punt van aandacht. Prima geregeld allemaal. Een enkel probleempje met het verkeerd invoeren van mijn postcode. Dit is mijn fout, maar had dit graag makkelijker kunnen oplossen.

melker51 22-05-2015

duidelijke website, snel het betreffende product gevonden. Betaling als altijd makkelijk via IDeal geregeld

levering exact op tijd

Ik heb goede ervaring dus zou ik dit ook een ander aanbevelen

Al met al een prima winkel met een zeer breed assortiment. Ook de toelichting bij de producten is uitstekend. Ik kom er zeker nog eens terug

JohnMG 22-05-2015

Slimme website, duidelijke uitleg juiste informatie

Directe bevestigingn van bestelling en keurig over verzending geinformeerd

Kon deze cameratas bijna niet vinden op internet, in verband met de afmetingen wilde ikndeze specifiek hebben is gewoon op voorraad😀

Keurig verpakt op het verlanged tijdstip geleverd.

Doen wat ze beloven.