Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

19RB78 21-06-2015

Werd goed geholpen door de gene achter de balie dacht zelf ook goed mee kwam met goed aternatief

Heb de tip van jullie winkel ook van iemand gekregen.

P. Troost 20-06-2015 Via de website gekocht

Goed te vinden op internet

Zoals ik gewend ben

van de weinige boeken die er aangeboden was mijn boek snel te vinden

Goed op internet te vinden en snelle levering

Prima snelle levering!

Michiel1169 20-06-2015

Het zoeken op de website ging erg makkelijk en snel.

Begin van de avond besteld en de volgende dag al in huis, Super!

Keuze uit veel modellen.

Al met al goede en snelle service.

L.Klooster 20-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, makkelijk bestellen

aankoop was snel binnen, prima service

alles waar je naar op zoek bent wat betreft fotografie etc. is hier te vinden!

zie eerdere antwoorden

Lion Hiemenz 20-06-2015 Via de website gekocht

Site is duidelijk en makkelijk in gebruik

Vragen worden snel beantwoord en klachten worden snel en netjes opgelost

Veel keuzes

janp23 20-06-2015

De site is erg overzichtelijk. Daardoor is makkelijk te vinden wat je zoekt, met duidelijke informatie over kwaliteit en kenmerken

Ik ben nog nooit in de winkel geweest (te ver weg, anders zeker). Als je iets hebt besteld krijg je duidelijke informatie over de verwerking van de bestelling. De pakjes zijn goed ingepakt en worden door Post.NL afgeleverd met track en trace, dus kun je van te voren weten wanneer je ongeveer thuis moet zijn. Wanneer je een vraag hebt en een mail stuurt, krijg je snel en duidelijk antwoord.

Een erg uitgebreid assortiment. Op het gebied van de fotografie kun je alles vinden van goedkoop, tot duur, van amateur tot professioneel.

Deze winkel beveel ik zeker aan aan anderen. Waarom?
Compleet assortiment, goede afhandeling van de bestellingen, goede prijs.

Het winkelen op de site gaat snel, makkelijk en de afhandeling van de bestelling is snel en goed. Assortiment is erg compleet en voor elke fotograaf alles te koop wat je eventueel nodig zou kunnen hebben (en daarnaast nog veel meer wat gewoon leuk is).

miin123 20-06-2015

lekker shopppen vanuit je luie stoel. Goede informatie.

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje wordt bezorgd. En dat was in mijn geval heel snel.

Genoeg keus en genoeg om te vergelijken.

Alleen maar positieve ervaringen. Die gun je een ander ook.

van der Kraats 20-06-2015

Cameranu heeft een duidelijke website en het bestelproces is duidelijk en verloopt gesmeerd

De service is gewoon goed

Cameranu heeft bijna altijd wat ik zoek.

Cameranu heeft me nog nooit teleurgesteld en de prijzen zijn competitief

Wolves fotografie 20-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via de website bestellen.

Erg prettig dat de koerier van tevoren aangeeft hoe laat ze komt, zodat je niet een hele dag hoeft zitten te wachten!

Prima. Ik wist precies wat ik wilde en dat was ook op voorraad aanwezig.

Toevallig een paar dagen terug nog aan mijn collega aangeraden als beter en goedkoper alternatief dan waar hij nu koopt.

Fijne winkel met een goed bereikbare klantenservice waar je vriendelijk te woord wordt gestaan. Aanrader!

J.A. V-G. 19-06-2015 In de winkel gekocht
In urk

Heerlijk dat je eerst rustig heel veel toestellen kunt bekijken, vasthouden, proberen.

De service is heel goed. Je wordt vakkundig en plezierig voorgelicht, waarbij ik niet het gevoel heb gehad dat ik gepusht werd een zo duur mogelijk toestel te kopen.er werd eerst naar mijn wensen gevraagd en daar werden een aantal toestellen bij gezocht.

Ik heb geen idee hoeveel soorten en modellen er in de fotowereld zijn maar ik vind het aanbod bij cameranu al overweldigend.

Je wordt vakkundig en goed geholpen. Er wordt alle tijd aan je besteed. Het enige nadeel kan zijn dat je soms lang moet wachten, maar er is zoveel te zien dat dat geen probleem hoeft te zijn. En de koffie is gratis...

Frans Rotterdam 19-06-2015

de website werkt prima, veel achter de pc uit te zoeken en vervolgens te toetsen door aanvullend advies te vragen.

bij de grote aankoop die ik deed (Swarovski telescoop) kreeg ik tweemaal per telefoon goed advies. over de te bestellen onderdelen kreeg ik prima informatie. de bestelling kwam sneller dan verwacht.

zeer breed ten aanzien van wat ik zocht (telescoop)

ook de prijs is concurrerend naast bovenstaande aspecten

Het hele aankoopproces inclusief mondeling advies verliep uitstekend. het laat me als koper achter met het goede gevoel het juiste te hebben aangeschaft tegen een goede prijs.

MaryvH 19-06-2015

Je kunt op je gemak alles bekijken wat er is onder het genot van een kopje koffie o.i.d.

Prima geholpen. Belofte over terugbellen nagekomen.

Fryske Fugel 19-06-2015

Alles onder een dak en goed bereikbaar

Je wordt meestal binnen 10 minuten geholpen

Nergens zoveel cameraspullen bij elkaar onder een dak

Alles onder handbereik en goed evoorlichting

voor mij is Camera nu het adres voor deze hobby.

Theo aa007 19-06-2015

Gemakkelijk vanuit je luie stoel via je pc.. iets aanschaffen wat wil je als man nog meer :-)

Vandaag besteld morgen in huis!

Uitgebreid keuze genoeg!

Bert-NB 19-06-2015

Duidelijke site; alleen korting niet gemakkelijk te verwerken

Korting alsnog ingebracht; goede begeleiding bij probleempje bij in gebruik nemen.

Compleet

Goede service; prijzen ok.

Snelle levering en goede after sales service.

Farlagraaf 19-06-2015 Via de website gekocht

Ruim en overzichtelijk en snel

Bellen met de verkoopafdeling levert een snel en duidelijk antwoord.

Ruim en goed overzichtelijk

Voor het grootste deel van het assortiment

Als je weet wat je nodig heb makkelijk en betaalbaar. Voor vragen ook een uitstekende service. Overig is de service in de winkel ook uitstekend waarbij je ook het product kan voelen en bekijken.

jacques B 19-06-2015

Website werkt goed, snelle levering binnen 1 dag

Vriendelijke helpdesk. De tracking-gegevens werden niet zichtbaar. De helpdesk heeft dit correct opgelost.

Er is veel keuze en voorraad.

RKr_033 19-06-2015 Via de website gekocht

De website is goed ingericht en goed navigeerbaar.

Tot 's avonds laat bestellen en dan toch de volgende dag in huis is uniek. De feedback over de status van de order en de zending is geweldig.

Breed assortiment en uit voorraad leverbaar.

Vaker goede ervaringen gehad met Cameranu.nl

Cameranu.nl is een parel in webwinkel land. Prima prijzen en een uitgebreid assortiment, maar belangrijker nog een uitstekende service. Als de bestelling is gedaan word je als klant heel goed op de hoogte gehouden van de status van de order en de aflevering. Na een paar dagen kwam er ook nog een extra mail om me er op te wijzen dat bij registratie van het product bij de fabrikant de standaardgarantie van een jaar wordt verlengd naar drie jaar.

Joke Scholtalbers 19-06-2015

Ik kwam met allerlei vragen over een nieuwe lens. de verkoper nam alle tijd en heeft mij uitstekend geadviseerd. Ik kocht ene andere lens dan ik zelf in gedachten had, heb inmiddels een aantal keren gefotografeerd en ik moet zeggen: hij had hartsikke gelijk. Topadvies! Joke

Marlies van Bon 18-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Op Urk is de locatie van de winkel. Deze winkel is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. EN daar loop deskundig personeel, welke ons geholpen heeft om de juiste keuze te maken. Welke camera geschikt is voor ons.

Super, stapsgewijs informeren waarom ik een foto toestel wil hebben. Wat ik ermee wil gaan doen. Hoe ik hem gebruiken wil.

Ongelooflijk uitgebreid. Voor iedere fotograaf is er wel een geschikte camera te koop.

Zeker weten. Een ieder die overweegt om een camera te kopen zal ik adviseren om naar Urk te gaan. Het is zeker de moeite waard om je daar door deskundigen te laten adviseren. Waarom..... Omdat je het waard bent!

Ik had voor mezelf bedacht dat ik een spiegelreflexcamera wilde kopen. Op advies van een goede kennis, zelf actief fotografe, om naar camera nu te gaan, naar Urk. Het is even een eindje rijden, maar ik ben heel erg blij dat ik toch gegaan ben. We werden heel goed geholpen. Stapsgewijs bleef de verkoper doorvragen. Waarom ik voor een spiegelreflex zou kiezen. Wat de bedoeling is als ik foto's ga maken. Wat mijn wensen zijn t.a.v. een camera. Uiteindelijk heeft hij mij de Sony cybershot letten zien en gedemonstreerd. De verkoper heeft me heel goed geadviseerd. Ik ben superlijm met mijn aankoop

fotogenic 18-06-2015

Een duidelijke site. De artikelen die ik zocht waren eenvoudig terug te vinden op de site. Ook het plaatsen van de bestelling verliep vlot.

Alle artikelen die ik wilde bestellen, waren volgens de site op voorraad. Voor de zekerheid toch even gebeld. Ben op een uiterst vriendelijke en behulpzame wijze te woord gestaan en geholpen. Helemaal top.

Het aanbod van artikelen is aanzienlijk. Wat ik zocht was aanwezig.

Goede en duidelijke webshop. Zeer ruim assortiment aan artikelen. En als je belt om iets te vragen, is de geboden hulp vriendelijk en wordt je goed geholpen.

JGrJ 18-06-2015

Filter mogelijkheid zou iets uitgebreider kunnen maar verder topsite, en winkel!

Al jaren bestel ik bij cameranu.nl, enkele keer dat er iets niet goed is wordt het altijd professioneel en snel opgelost.

Veel spullen, alleen gebeurt het nog wel eens dat spullen niet op voorraad zijn. Afhandeling van mails als de voorraad er weer is, is top.

Erg tevreden!

Eigenlijk altijd snel en naar tevredenheid winkelen. En super dat online tot zo laat besteld kan worden!

HanHermans 18-06-2015

Duidelijke en hanteerbare zoekmogelijkheden

Bij telefonische navraag, duidelijke, uiterst vriendelijke persoonlijke aandacht.
Klantgerichte oplossing.

Uitgebreid en terzake kundige

Goedemorgen keuze, snelle afhandeling, persoonlijk contact was uitstekend. Kortom gewoon bestellen.

osito 18-06-2015

veel eenvoudiger kan het niet; alle info duidelijk op de site, eenvoudig vergelijken en bestellen is een eitje...

levering erg snel, en ook is het erg plezierig dat je via mail constant uitvoerig geïnformeerd wordt over de aflever-procedure.

als camera.nu het niet heeft, bestaat het niet...
qua prijs is verder zoeken meestal overbodig.

kopen op internet is voor velen nog wat ongemakkelijk, vooral omdat direct contact met een verkoper natuurlijk ontbreekt. C.nu laat op deze wijze zien dat het niet voor niets steeds populairder wordt...

vaker bij Camera.nu geshopt, een eigenlijk altijd goed, nog nooit een misser. wel vertrouwen in gekregen..

Artfan 18-06-2015 Via de website gekocht

Specifiek op zoek naar een product en meteen gevonden op cameranu.nl. De site is erg mooi verzorgd en bestellen gaat heel gemakkelijk.

Gelukkig verder nog geen contact en/of dergelijke met de winkel hoeven opnemen maar alvast wel een groot compliment voor de duidelijke mailtjes (wanneer verzonden, factuur, etc.). De levertijd was zeer goed! In de avond rond 10 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur al bezorgd!

Buiten deze bestelling nog niks gekocht op cameranu.nl, verder ook nergens meer naar gezocht, maar in de toekomst ga ik zeker vaker op cameranu.nl kijken.

Zeer goede service, snelle levertijd, kort samengevat: erg fijne winkel!

Gewoonweg geweldig!

Noah Brommer 18-06-2015 Via de website gekocht

De website was heel duidelijk, alles was goed aangegeven en heel overzichtelijk.
Het zoeken naar producten gaat ook heel gemakkelijk en je vindt waar je naar opzoek bent.
De betaling ging snel en was makkelijk.
Voor de betaling hoefde je niet veel gegevens in te vullen, alleen de gegevens die belangrijk waren, zoals adres en naam.
Het bestelproces was duidelijk en overzichtelijk.
Het was zeer duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap.

Ik heb mijn bestelling online gedaan, dus ik weet niet hoe het in de winkel gaat, maar dat gaat vast zeer goed.
De levertijden waren ook zeer goed en ook zoals ik had verwacht. Mijn bestelling was de volgende dag al binnen en daar was ik zeer tevreden mee.

Het assortiment is erg uitgebreid. Je hebt keuze uit heel veel soorten camera's. Online is het assortiment erg duidelijk en is alles goed gesorteerd. De prijs, van het product dat ik heb gekocht, was heel goedkoop en in andere winkels was het erg duur.

Het is een goeie winkel, met veel soorten keuzes uit verschillende camera's. De bezorgtijd is ook zeer snel en daar was ik heel tevreden mee. De website is heel makkelijk om producten op te zoeken en het is heel duidelijk aangegeven. Het betalen gaat snel en is gemakkelijk om te doen.

Al met al ben ik blij dat ik mijn product hier heb gekocht. Alles verliep zoals ik had gewild en daar ben ik zeer tevreden mee.

christel260870 18-06-2015

Mijn vragen voor ik bestelde werden snel en duidelijk beantwoord. En mijn bestelling was snel binnen.

Alles wat ik zocht vond ik snel.

Snelle en goede service.

Fijne en duidelijke webshop. Uitstekende prijzen en service.

Arda19 18-06-2015

snel en duidelijk

goed en snel. pakje werd dag na de bestelling afgeleverd.

snelle service, duidelijk website en ook nog eens goedkoop!

katja mali 18-06-2015 Via de website gekocht

Prima en snelle service. Bestel hier met enige regelmaat en nog nooit een probleem ondervonden. Ze hebben het online-winkelen goed ingericht!

Carina Calis 18-06-2015

Overzichtelijke website

Was maar 1 merk batterygrip aanwezig voor mijn toestel maar wel diegene die ik wilde hebben!

Ben ook in de winkel geweest en nu online besteld en het wordt allemaal keurig geregeld. Top!

Cameranu.nl is een professionele winkel met mensen die verstand van hun vak hebben. Gelukkig zitten ze wat verder weg zodat ik niet de hele winkel leeg koop. Ga zo door.

Vincentx5 18-06-2015

Gemakkelijke en overzichtelijke site

Groot assortiment. Kon precies vinden wat ik zocht.

Goed assortiment en snelle verzending. Fijn dat ze ook een fysieke winkel hebben.

Fijne winkel met snelle verzending en uitgebreid assortiment

Kn0ppie 18-06-2015

Ik heb ervoor gekozen om persoonlijk langs te gaan in de winkel in Urk. Het ligt ietwat afgelegen, maar als je dus geen zin hebt om een eindje te rijden, kun je online ook snel en simpel bestellen.

Twee maal langs geweest voor advies. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je om je te helpen. Wachtrijen hierdoor? Ja! Maar met een koffiehoek en een boekje erbij, vliegt die tijd zo om.

CameraNU heeft een zeer uitgebreid assortiment. Van beginner tot professional kun je hier terecht.

Kundig en uitgebreid, dat is CameraNU. Top!

Van Dijks 18-06-2015

Ik wist al wat ik wilde hebben, dus makkelijk zoeken en snel te vinden.

Hele snelle levering.

Duidelijk, betrouwbaar en snel.

Kayleigh Bellen 18-06-2015 Via de website gekocht

Over het gemak en gebruiksvriendelijkheid ben ik erg tevreden. Ik was op zoek naar een Polaroid Camera en heb precies gevonden wat ik nodig had via de zoekopties.

Enkele dagen geleden heb ik dit formulier volkomen eerlijk ingevuld. Over gemak en assortiment was ik toen der tijd al erg tevreden. Echter was ik minder tevreden over de service.

Bij de polaroid camera die ik besteld had, ontving ik namelijk twee pakjes films die over de datum waren. Ik weet dat dit niet cruciaal is, maar ik vind het geen service. Je verkoopt geen dingen die over de datum zijn. Gelukkig ben ik de moeilijkste niet en weet ik dat op plekken waar mensen werken, fouten gemaakt worden. Ik heb dus een zeer nette mail gestuurd en mijn verhaal gedaan, waarop erg luchtig gereageerd werd. Mijn 'klacht' werd niet als klacht ervaren, denk ik zo, en er werd dan ook niks mee gedaan.

Toen ik de mail kreeg om dit formulier in te vullen, heb ik dit ook gedaan. IK gun cameranu namelijk ook de kans om te leren van fouten.

Een dag later werd ik gebeld door iemand van cameranu. De meneer in kwestie was het eens met mij dat het geen service was geweest, en vond het dan ook zeer jammer dat ik deze slechte ervaring had met cameranu. Ik heb de meneer in kwestie dan ook verteld dat ik totaal niet boos ben, maar het voorval wel even wilde melden. Na een leuk en positief telefoongesprek werd mij medegedeeld dat ik een tegemoetkoming zou krijgen. De twee pakjes films (ieder ter waarde van 21 euro) werden vergoed in de vorm van een cadeaubon.

Gister heb ik de cadeaubon (twv 50€) ontvangen. Wauw! Dit noem ik dus échte service. Chapeau.

Ik heb tot nu toe alleen gezocht naar polaroid camera's en accessoires voor mijn GoPro. Prima assortiment, veel merken, veel keuze.

Na mijn slechte review heeft cameranu zijn uiterste best gedaan om mij tegemoet te komen. Klasse! Nu ben ik uiteraard ook bereid om een positieve review te schrijven!

Marcin Gramza 17-06-2015 Via de website gekocht

Het aankopen is in 3 stappen geregeld. Op elk moment is er goed zichtbaar wat er nog moet gebeuren. De opties (betaalmethode, verzending) zijn duidelijk aangegeven.

De bestelling was op tijd geleverd (en snel), de status was goed traceerbaar.

Cameranu heeft wellicht het grootste assortiment van Nederland.

berryb1989 17-06-2015

bestelling was makkelijk te plaatsen

levering werd goed geinformeerd

alles wat ik zoek hebben jullie

goede en snelle service

H. van Koesveld 17-06-2015 Via de website gekocht

simpel, snel en betrouwbaar.

breed assortiment van camera's tot veel accesoires.

niet alleen vie het web, maar zeker om langs te gaan. goede professionele verkoop- en adviesmedewerkers

Al meerdere keren via web en middels bezoek aan winkel gekocht. Fijne zaak die je niet teleurstelt

Riekie 10 17-06-2015

Bestelling geplaatst goede begleiding

Snelle service

Keuze genoeg

Goed geregeld

Snelle levering goed geregeld zeer tevreden

73Jef19 17-06-2015

Cameranu.nl is een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke online site.

Transparant en goede (na) zorg.

Prima assortiment en scherpe prijzen.

Zeer zeker een kijkje op Cameranu.nl

De bestelling van de Sony HDR-AS100 actioncam verliep prima. En ik werd keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de verzending, en de actioncam was netjes optijd afgeleverd.

Aad Wennekes 17-06-2015 Via de website gekocht

Ik krijg telefonisch direkt iemand te spreken en kan mondeling bestellen en afspraken maken. Aflevering ook piekfijn in oerde !

Ik zou graag al mijn spullen kopen bij camera.nl !

Beste online shopervaring sofar.

bijzonder vriendelijk en proffesioneel personneel. Voorzien in een produkt die anderen niet in staat zijn te leveren ! afhandeling uiterst stipt !

Paulflash 17-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Bij de eerste aankoop werd ik direct gezien en aangesproken. Toen ik even later terugkwam duurde dat langer, ondanks dat ik door het personeel gezien werd. Vreemd.

Van wat ik nodig had waren er verschillende artikelen vam divers kwaliteit en prijs aanwezig. Hierdoor kon ik een goede keus maken.

CrisvG 17-06-2015

Totaal niets op aan te merken. Per e-mail keurig op de hoogte gehouden van alle stappen.

De camera die ik graag wilde was hier op voorraad tegen een prima prijs.

Hier kan je met een gerust hart bestellen.

Ik had al uit diverse andere recenties (o.a. op Tweakers.net) gelezen dat deze webshop prima recenties heeft. Dat geeft mij altijd een goed gevoel bij het bestellen. En als ze die waarmaken voor de volle 100% dan verdienen ze ook een prima recentie. Eerlijk is eerlijk ! ..

ria26 17-06-2015

snel en overzichtelijk

kreeg bij bestelling ook nog een mooi en goed bruikbaar boek

goede site, snelle levering en bruikbaar boek cadeau

AstridD3200 17-06-2015

Super snelle levering. Avond van te voren besteld en de volgende dag al in huis.

Had aantal artikelen nodig en die hadden ze op voorraad. Verder was dit de eerste keer dat ik bestelde maar zal dit zeker vaker doen. Maar dat maakt uitgebreide beoordeling lastig.

E Holloigne 17-06-2015 Via de website gekocht

Elk product wordt duidelijk omschreven met bijbehorende foto's en beschikbaarheid. Er zijn meerdere betaalmogelijkheden en leverwijzes.

elke stap van de bestelling werd opgevolgd met een mail waarbij je duidelijk kon volgen hoe ver je bestelling stond.

Sterk aangeraden voor mensen die op zoek zijn naar een snelle en correcte service.

j1234 17-06-2015 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Bijna alles op voorraad

Betrouwbare resultaten en groot assortiment, niet duur

Groot assortiment, duidelijke vermelding of iets voorradig is. Accessoires per product duidelijk vermeld

ireneir 17-06-2015

Makkelijk producten vergelijken.

Snel antwoord op vraag over een bepaald artikel.

Bijna alles wat je voor je camera nodig hebt kun je bestellen bij Cameranu.nl

Dyonisius 17-06-2015

goede en overzichtelijke website. Helaas is de winkel wat ver bij mij vandaan anders ging ik er ook naar binnen.

snelle levering en goede respons wanneer levering op zich laat wachten (niet op voorraad bijvoorbeeld)

Alles wat je zoekt op gebied van fotografie hebben ze.

snelle levering en zeer uitgebreid assirtiment.

Ik heb nu een aantal keren spullen gekocht bij CAmeraNu en de service is zeer goed, levering snel en assoritment groot.

Nel Agterberg 17-06-2015 In de winkel gekocht
urk

handige "gebruiksaanwijzing" bij betreden van de winkel.

zeer tevreden over de professionele hulp van de verkoper.

we konden helaas niet naar bovenverdieping, die was op dat moment afgesloten. Beneden was er een zeer ruime keuze aan produkten!

Wij hebben deze winkel al aanbevolen aan meerdere mensen , een aanrader.

zie boven

keironb 17-06-2015

The order went quickly through the system and it arrived the next day.

All perfect

The item I purchased was tough to find in NL but Camera Nu had it and it was in stock - Perfect!

No one else carried the item and I trust Camera Nu.