Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

anne bijlsma 04-06-2015 In de winkel gekocht
URK

zeer vakkundig geholpen

altijd staan ze klaar voor je ook via de telefoon

nee kennen ze niet en gaan op zoek naar je wensen

Heb mijn broer ook meegenomen
endat zegt genoeg

Ik dacht die jonge verkoper..... maar het was top hoe hij me alles ging uitleggen en de tijd nam om deze lens te kopen top

sandervspijk 04-06-2015

De website is erg overzichtelijk.De zoek functie is ook heel erg fijn zodat je snel producten kan vinden die je zoekt!

Ik heb de live chat gebruikt en dit is uitstekend erg goed gericht op je vraag en kan niet beter.

Er is veel keuze.

De beste camera winkel online die ik gebruik.

In een woord top! Ik heb niks negatiefs over deze website te zeggen.

Ingelie 04-06-2015

Vandaag besteld, morgen in huis. Makkelijker kan het niet.

Brocantiek de Linde 04-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gemakkelijk te bereiken vanaf de snelweg

We zijn goed geholpen, ook hebben we advies gekregen over de camera instellingen. Zeer tevreden.

Zeer grote voorraad in elke prijsklasse.

Een volledige en complete camera winkel met goed opgeleid personeel.

BRijpkema 04-06-2015

Bestelling ging super makkelijk, een erg overzichtelijke website

Super snel, de volgende dag waren alle spullen in huis

gelukkig waren er goede zoekfuncties, het assortiment is erg groot

super service

Bestelde spullen waren van goede kwaliteit en binnen een halve dag geleverd

RGSphoto 04-06-2015

De goede Service van CameraNu heeft mij direct weer doen besluiten, om bij deze winkel online de Printer te bestellen.

sjariev 03-06-2015 Via de website gekocht

een telefoontje en wat informatie over het product, s'middags besteld en de volgende dag in huis.

nog niet nodig gehad

zeer ruim en veel goederen op voorraad

zeer aan te bevelen, heb al vaker besteld en een keer de winkel bezocht, goede service

mijn eerste digitale canon gekocht bij cameranu, daarna ook ef objectieven, de laatste is de mooi vormgegeven compacte ef 50mm f 1.8 stm, eindelijk weer een 50mm lens op mijn full frame canon 6D, ik schiet nog 36mm film met 50 mm objectief daarom vind ik een 50mm objectief op mijn digitale camera heel fijn. Inmiddels veel foto's gemaakt, ben zeer tevreden over dit objectief, vooral dat het zo klein is, de beeldkwaliteit is heel goed, mooi bokeh, en je kunt er ook mooie macro's mee maken of ten minste close ups. een objectief dat niet in je verzameling mag ontbreken.

Dirk Klaver 03-06-2015

Een prima combi van webwinkel, telefonisch advies en een winkel waar je dingen ter hand kunt nemen, advies kunt krijgen, desgewenst op afspraak.

Service gericht. Bij twijfel of toch even anders gewoon mee blijven denken.

Breed assortiment, overzichtelijk in winkel en op de site.

Goede keus, goede service

Al jaren tevreden klant voor huur en aankoop van nieuw en occasion, voor eenvoudig en compact tot (semi-)professioneel.

lbosma 03-06-2015

Duidelijk en informatievolle website.

Bezorging echt binnen 24 uur!

Veel keuze

Veel websites bezocht. CameraNu had de meeste/duidelijkste info bij de camera staan. Ook de prijs lag heel gunstig.

erikra 03-06-2015

Super snelle levering. Ook goed advies gehad op digitale vraag!

Volgens mij groot, maar heb heel gericht gezocht n.a.v. mijn digitale vraag.

Prima camera, bevalt goed, goede aanbeveling op mijn specifieke vraag, past precies bij wat ik zocht.

JB de Jong 03-06-2015

Ik zocht een starterspakket van het Lee filtersysteem. Kwestie van gewoon invullen in de zoekopdracht. Alles was nauwkeurig beschreven.

's Avonds om 21.30 uur besteld en 's morgens om 9 uur in huis. Duidelijk werd aangegeven hoe laat het pakket aan zou komen en het klopte precies.

heel veel keuze in alle prijsklassen

Betrouwbaar,snel en deskundig advies. Ook bellen is mogelijk.

Het gehele aankoopproces verloopt transparant en geeft vertrouwen. Je bent niet bang om bedrogen te worden.

CarlZ1936 03-06-2015

De deur niet uit

Goede service en behulpzaam en vriendelijk personeel

Aan de site zien is bijna alles op voorraad

Deze zaak jaren te laat ontdekt. Voorheen eerst stad en land afbellen , nu in 2 dagen in huis. TOP winkel

Adri5 03-06-2015

Website is overzichtelijk en bestellen kan daardoor in een mum van tijd

Bestelling was binnen twee dagen binnen, goed verpakt en correct uitgevoerd

Compleet assortiment en prijzen zeer concurrerend, de laagste van de 4 webshops waar ik gezocht heb

Bestellingen worden keurig en snel uitgevoerd.

Een winkel waar je op kunt bouwen

johgernl 03-06-2015

Website is redelijk overzichtelijk, het winkelt prettig en bevat bij veel producten voldoende informatie.

Gewoon hartstikke snel en mooi op tijd geleverd!

Breed, veel is ook echt op voorraad, echter niet alles en worden niet geheel duidelijke levertijden aangegeven.

Prima online winkel voor foto en video.

Etienne75 03-06-2015

De webshop is overzichtelijk en de voorraad is duidelijk weergegeven

Mijn bestelling omvatte artikelen die niet vooradig waren ten tijde van de bestelling, dit werd goed aangegeven.
De geleverde artikelen kwamen goed verpakt en onbeschadigd aan. Geen DOA wat altijd voor een opluchting zorgt.

Veel keuze in artkielen.

Uitgebreide winkel (lees: webshop) die overzichtelijk is. Geen verrassingen na het plaatsen van de bestelling. Groot pluspunt is het aangetekend laten leveren van de artiklelen op het thuisadres danwel een alternatieve locatie (Pakje Gemak)

banneboy 03-06-2015 Via de website gekocht

lekker via internet bestellen.

je wordt correct geholpen

een ruim voorraad voor een mooie prijs.

dat de winkel voor een amateurfotograaf veel te bieden heeft voor een mooie prijs

Elie-op-kieskeurig 03-06-2015

Internet bestelling is makkelijk in te voeren ook als nieuwe klant en er is een ruime keuze uit betaal mogelijkheden.

Order bevestiging direct per mail met ook een snelle mail met ingeschatte afleverdatum en tijd welke beide conform de beloofde 24 uur zijn.

Prima assortiment met ruime keuze. Ik zocht een speciaal artikel en zij waren de enige die het konden leveren en binnen de 24 uur.

Men komt na wat men op de site beloofd en de prijzen die men vraagt zijn goedkoop in verhouding met andere aanbieders

De hoge beoordeling is mede gebaseerd op eerdere ervaringen met andere webwinkels waar men soms zeer lange levertijden heeft en later blijkt dat zij het na de bestelling zelf gaan inkopen. Andere winkels zijn ook soms zeer goed en snel dit mede daar deze zich beperken tot een bepaalde groep producten en niet alles willen verkopen wat trendy is.

Andre Para 03-06-2015 Via de website gekocht

Op basis van mijn bestelhistorie wist de medewerkster van de klantenservice snel mijn artikel te achterhalen.

Telefoontje gepleegd omdat ik het artikel niet meer wist. Tweede telefoontje (...) was omdat het adres niet meer juist was. Supersnel gekorrigeerd.

Prima!

Deskundige en snelle afhandeling + levering!

Als parachutist spring ik regelmatig met een camera op mijn helm. Bij het naar buiten klimmen raak ik dan soms de deur. Helaas heeft dat in de afgelopen vier jaar al drie keer geleid tot een losgeraakte lens. Op het moment dat ik 'pokkk' hoor denk ik gelijk aan Cameranu.nl. De laatste keer draaide ik mijn hoofd snel om en zag de lens wegtuimelen. Hopelijk duurt het weer even voordat ik dit artikel weer bestel!

Louis231 03-06-2015

Wat ik zocht was snel te vinden.
Betaling was zoals het hoort: goed

Supersnelle bezorging

Zéér compleet

Prijs, kwaliteit en afwerking zijn 100%

Prijs, kwaliteit en afwerking zijn 100%

casper001 03-06-2015 Via de website gekocht

overzicht duidelijk en elke stap was overzichtelijk.

snelle levertijd en goede service

voldoet aan de verwachting

zeker aanbevelen bij mij vrienden

totaal goede betaling en overzichtelijk zijn de produkten

Aart36 03-06-2015

Vanwege het gebruik van een efficiënt systeem weet je wanneer je aan de beurt bent. Dit is zeker zo prettig want je weet van te voren dat je werkelijk advies op maat kunt krijgen.

CameraNU behandelt je als klant heel eerlijk. Stap voor stap wordt je begeleid in het koopproces. Men is er in de eerste plaats niet op uit om veel te verkopen, maar het vakkundige en bezielende advies maakt dat ik mij als klant gerespecteerd weet. CameraNU inventariseert eerst wat de behoeften en wensen zijn. De verkoopadviseur sluit daar helemaal bij aan.
Bij aankomst werden we reeds verwelkomd door een medewerker die op vriendelijke wijze ons heeft uitgelegd hoe de gang van zaken was binnen de winkel van CameraNU. Wij voelden ons direct op ons gemak!

Het assortiment is overweldigend. Daarom hebben wij de eerlijke advisering enorm op prijs gesteld.

Alle mensen die overwegen om over te stappen op een andere camera of zijn/haar camera te laten repareren zou ik zonder meer CameraNU sterk adviseren.

Vanwege het uitstekende meedenken door de verkoopadviseur (die ook onder tijdsdruk moest werken vanwege enorme drukte) hen ik voor nu en de toekomst mijn winkel gevonden. Ondanks de enorme drukte in de winkel kregen wij niet het gevoel dat er iets doorgedrukt werd. Proficiat voor al uw advies en service!

tom16102013 03-06-2015 Via de website gekocht

Zoeken werkte niet optimaal.

Binnen 2 dagen bezorgd

Ik kon vinden wat ik zocht

Prima site, met prima assortiment

Zie hierboven

Erik-John Koevoets 03-06-2015

Overzichtelijke site en snelle levering

Evt. retours snel en adequaat afgewikkeld

Zeer compleet assortiment online

Absoluut, breed assortiment en goede prijzen

Algeheel zeer tevreden

Simone Ira 03-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk dingen te bestellen, en er zijn veel betaal mogelijkheden. Het super grote assortiment maakt het soms wel een beetje moeilijk om specifieke artikelen te vinden.

Geweldig dat je binnen een dag je product al in huis hebt! ongelofelijk hoe snel dat kan. Ben hier erg over te spreken!

Alles op het gebied van Camera's en alle bijbehorende artikelen heb je hier! Geweldig en soms ook nog goedkoper dan bij andere concurrerende winkels. Ik heb mijn stabilisator voor 20 euro goedkoper dan ergens anders!

Ik beveel niet vaak iets aan, maar als iemand iets specifieks wil wat waarschijnlijk hier te vinden is, dan raad ik het natuurlijk aan.

Anja Vaalburg 03-06-2015 Via de website gekocht

Thuis bestellen en duidelijke site

Gemak,betrouwbaar

Vandaag bestellen en morgen in huis, heerlijk toch.

patel 03-06-2015

Alle gegevens die je nodig hebt staan op de site bij het product. Makkelijk te lezen, zelfs als je niet helemaal weet waar je het over hebt.

Je hebt verschillende mogelijkheden voor bezorging en kan zelfs aangeven wat de beste tijd voor je is. Erg fijn

Het is om hebberig van te worden. Zoveel keus

Prima verpakking, bezorging en leesbare site.

Zegert van Eijk 03-06-2015

Artikel eenvoudig te vinden en procedure duidelijk.

Is mede gebaseerd op een vorig bezoek aan de winkel met uitgebreide uitleg. Daardoor nu online besteld. Gun ze de omzet (i.p.v. een bedrijf hier om de hoek).

Kon alles vinden.

Zie onder service.

Vorig jaar uitgebreid in de winkel geweest en zeer goed geholpen met advies en aankoop. Daarom nu online besteld ondanks dat ik hier 'om de hoek' de spullen zo zou kunnen ophalen.

Cor002 03-06-2015

Makkelijker kun we het niet maken. Deze slogan is ook hier op van toepassing

Zeer snelle en correcte afhandeling. Zeer betrouwbaar.

Ruim assortiment . alle topmerken vertegenwoordigd

Een echte aanrader.

Tijdens het bekijken van de website bleek dat het artikel tijdelijk was uitverkocht. Door gebruik te maken van de mogelijkheid om gewaarschuwd te worden als het artikel weer voorradig is heb ik enkele dagen later mijn externe sony-viewer kunnen bestellen en was ik een dag later de gelukkige bezitter van de Sony FDA-EV1MK Viewfinder. Niet dan lof voor de goede en snelle service van cameranu.nl.

AB Polhaupessy 03-06-2015 Via de website gekocht

Bestelling via computer.
Vanuit mijn (luie) bureaustoel.

Klantenservice personeel zeer bekwaam en vriendelijk.
Vragen prima uitgelegd.

Tops. Ben zelf nog niet in de winkel in Urk geweest, maar op de site is alles te vinden wat ik nodig heb.(en nog meer)

Als een (geavanceerd) amateur heb ik heel veel geleerd van de klantenservice medewerkers.

Ben je met Cameranu bezig dan voel je dat je in goede handen ben. (over fotografie/fotograferen gesproken, natuurlijk)

ptgjoosten 02-06-2015

Gebruikersvriendelijke webshop.

Goede verpakking en snelle levering. Goede informatie over de voorgang d.m.v. e-mail berichten.

In het assortiment zijn de Filters van B+W opgenomen. Dit merk staat voor kwaliteit.

Het afgelopen jaar meerdere bestellingen geplaatst. Mijn ervaringen zijn positief.

Goede en snelle bezorging. Goede informatie over de voortgang van de verwerking van de bestelling d.m.v. e-mail berichten. Pakket bezorging met tracking code vind ik prettig. Tevreden over de online bestellingen van het afgelopen jaar. Goed dat er een fysieke winkel is, waar ik indien nodig terecht kan.

PeterGerard 02-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Een vraag via de mail wordt snel en deskundig beantwoordt.

Het assortiment is zeer uitgebreid, tot nu toe heb ik altijd alles gevonden van wat ik zocht.

Mijn advies is om deze winkel zeker te overwegen vanwege het uitgebreide assortiment en de gunstige prijsstelling. Ook voor advies kan je hier goed terecht.

Ik heb bijna al mijn fotospullen in deze winkel gekocht, zowel via de website als in de winkel zelf. Diverse malen ben ik goed geadviseerd. Ik ben een zeer tevreden klant.

Bas Weijers 02-06-2015

Een site die werkt, duidelijke informatie en je krijgt waar voor je geld in zowel materiaal als service.

Prima service, zowel telefonisch als digitaal (e-mail danwel online chat). Men denkt ook met je mee als je wat lastigere vragen hebt (zoals 'wat kan ik het beste doen?!' etc).

Cameranu.nl is van alle markten thuis, ook al is het camera-zaak, ze hebben daadwerkelijk alles rondom de camera. Ideaal.

Ik ben zeer lovend over cameranu.nl en alle vrienden en kennissen rondom mij ook. Ik hoop dat ze dit jaren volhouden!

Jeltje30 02-06-2015

Ik kon de camera, geheugen en tasje makkelijk vinden en onderling dingen vergelijken, maar de Floating Strap (heel handig bij een waterdichte camera)was heel lastig te vinden.

Ik heb een vraag gesteld via e-mail en daarop kreeg is snel en antwoord, maar ik wilde graag het verschil weten tussen twee geheugenkaartjes en uiteindelijk kwam ik er via een andere website achter dat het grootste verschil zit in de wegschrijfsnelheid en dat is heel belangrijk bij een panoramafunctie.

Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht.

Er is z'n groot aanbod van winkels. Ik houd er zelf meer van om echt naar een winkel toe te gaan, maar wat ik zocht was niet in de buurt te krijgen,dus dan maar via internet.

zie hierboven

Gerrie Celie 02-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

goede prijs kwaliteit verhouding

professionele uitstraling

CameraNu biedt een uitstekende service. Ze zijn makkelijk te bereiken voor advies per telefoon of per email. Geven goede voorlichting over het te kopen artikel en zijn prijs concurrerend. De winkel en personeel komen zeer professioneel over en beschikken over een uitgebreide kennis.

Erik Ruiterman 02-06-2015 Via de website gekocht

Heldere site met goede zoekmogelijkheden

Goede telefonische ondersteuning bij vragen

Alles wat ik nodig heb is aanwezig, voldoende keuze

Is in het verleden al gebeurd en zal ik blijven doen.

Cameranu.nl voldoet aan mijn verwachtingen, zowel online als ter plaatse.

Patrick de Bruin 02-06-2015 Via de website gekocht

ruim assortiment, ruime openingstijden, goed werkende en overzichtelijke site. Goede zoekfunctie.

je wordt bijzonder goed op de hoogte gehouden van je status van je bestelling. En CameraNU maakt waar wat ze beloven.

Bijzonder ruim assortiment dat ook nog eens op voorraad is. En kwaliteit!

Ik heb een aantal keer iets besteld en het wordt geleverd zoals het wordt beloofd. Dus ik zou CameraNU zeker aanraden.

Ik ben super-tevreden. Ik had een spoedklus waarbij ik nogal veel zou moeten lopen met mijn spullen. Ik had al langer een oogje op de tas die ik heb gekocht. Dinsdags besteld, woensdag geleverd en gepakt, donderdag op pad. Geweldig!

peterfleur2010 02-06-2015

Mooie en gebruiksvriendelijke website, snel en makkelijk alles te zoeken

Mijn eerde gekochte lens van 1,5 jaar heb beschadigd. Gebeld, goed te woord gestaan en vervolgens ter reparatie gebracht, idem!

Per internet bestelde artikelen volgende dag inderdaad in huis, mooi

Ik ben nog geen 'nee' tegen gekomen

Goed assortiment, goede en vriendelijke service en tijd voor mij

Fijne winkel om op internet én in de werkelijke winkel te kijken.

Eric 62 02-06-2015

Vrijdagavond 23 uur besteld, volgende middag in huis.

Op de website stond een dag later een aanbieding van de lens met een gratis USB dock. Die aanbieding was een dag later weer verdwenen maar in de tussentijd heb ik een mail gestuurd of ik ook nog in aanmerking kon komen voor een gratis USB dock. Geheel boven verwachting ontving ik vandaag bericht dat ik het USB dock gratis nageleverd krijg. Superservice wat mij betreft.

Ik heb eigenlijk bijna nooit iets niet kunnen vinden. Niet alles is altijd leverbaar maar dat ligt dan meestal aan de leverancier/importeur. Die spullen zijn dan meestal nergens te koop.

Altijd zeer tevreden over de afhandeling. Ook als er een iets mis gaat.

Peter A. Fukkink 02-06-2015 Via de website gekocht

Goede online keuze uit verschillende pakketten

binnen 16 uur geleverd

alle disciplines ruime keuze

geen onzin altijd goed

Goede betrouwbaaheid, klein nadeel zondags geen bediening. maar begrijpelijk.

Dini12 02-06-2015

De site is goed overzichtelijk

Snelle afhandeling van de bestelling

Uitgebreidt assortiment

Goede prijs/kwaliteitverhouding, dit zal ik aanbevelen bij anderen

De prijs/kwaliteitverhouding en de snelle service zijn voor mij reden om een volgende keer voor cameranu.nl te kizen

T Jansma 02-06-2015

Bestellingen kunnen online gedaan worden. Wil je artikelen eerst beter bekijken of testen, dan kan je naar de winkel gaan.

Online bestelling worden stipt en prima afgehandeld. In de winkel wordt je keurig geholpen.

Alles wat ik zoek voor fotografie is op voorraad. De keuze is goed.

Ik beveel niet zo snel iets aan. Ga ervan uit dat iedereen dat zelf wel uitzoekt. Zou men mij vragen, dan deel ik mijn ervaring.

Eerder heb ik online gekocht bij Camera.NU. Omdat ik nu iets wilde "voelen", hoe zwaar het was, ben ik naar de winkel gegaan. Niet direct naast de deur, maar ik ben er goed geslaagd en zou, indien nodig, er weer naartoe rijden.

Jowies68 01-06-2015

Makkelijk bestellen snel levering

Prima service

Genoeg keuze

Is goed prijs kwaliteit is top en snelle levering

klaas 12-032 01-06-2015

eenvoudig te bestellen

voldoende aanbod om een juiste keuze te maken

pikefel 01-06-2015

bestellen van uit mijn luie stoel....

snelle levering, snel mailkontakt met bestelgegevens en bevestiging van verzending

fijne prijzen en snelle levering..ik kom zowiezo terug!

alleen maar positief....snelle levering, en een bevestiging van betaling en verzending. mooie lens binnengekregen, voldoet aan de verwachtingen die beschreven zijn!

roelan 01-06-2015

Overzichtelijke website

Camera prompt afgeleverd op het gewenste tijdstip

Zeer uitgebreid assortiment van alle merken.

zeer concurrerende prijzen en uitstekend assortiment.

zeer concurrerende prijzen en uitstekend assortiment. Heel overzichtelijke website. Prompte levering.

Harry8080 01-06-2015

Makkelijk zoeken en bestellen.

Bij vragen duidelijk antwoord.
Snelle levering.
Binnen tijd geleverd.

Ze hebben er alles, heeft een ander het niet kijk dan bij CameraNu.nl

Bestel hier graag, Goede service en goede prijs.

Super service, snelle levering, goed advies.

ekosetiawan 01-06-2015

Makkelijk te selecteren, gewoon selecteren obv artikelnummer

Veel assortiment in voorad

Snel afhandeling

Pax6003 31-05-2015

Heldere site

Jammer dat de winkel zo ver weg is:-)

Niet eerste product wat ik hier kocht,goede zaak goed te bereiken.

Pjotr-63 31-05-2015

Bij een vorige bestelling eenvoudig een ruiling mogen doen. En duidelijke bevestigingsmail van je bestelling.

Groot en voor mij meer dan voldoende aanbod

Gewoon doen !

Groot aanbod en goede service !

Arend Meuleman 31-05-2015

Winkel heeft alles op voorraad en kun je van te voren online uitzoeken.

Alleen maar goede ervaringen. Zlfs bij cashback acties(in mijn geval Canon) helpen ze.

Er mogen van mij nog wat meer merken op display in de winkel

Goed, niet duur en top service

Ik kom al lang in deze winkel. Ook online is het top verzorgd.