Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Kwant 08-06-2015 Via de website gekocht

Door een ruim assortiment goed keuze kunnen maken

Jammer genoeg niet op voorraad maar wel vrij snel geleverd en goede info wanneer ik het kon verwachten

Alles wat ik zoek voor mijn hobby

Ja..... Is gewoon een goede winkel, zelf al een par keer geweest ondanks de afstand delfzijl urk

Heb een ringen set besteld voor tussen men objectief en camara, deze bevalt goed. Deze wassen helaas niet voorraadig maar toch binnen een week geleverd. Top service en goede informatie Wanneer ik het binnen zou krijgen. Prima zaak

balcom123 08-06-2015 Via de website gekocht

een hoop op voorraad en overzichtelijk

snelle en duidelijke levering

heel erg uitgebreid

ik heb er al vaker besteld , soms dingen die haast niet te vinden waren

Willem0066 08-06-2015

Goede site

Snelle reakties via mail en berichten via site

Altijd de nieuwste modellen

Betrouwbaar adres

Jordi Tonnard 08-06-2015

Website is overzichtelijk. Populaire categorieën snel toegankelijk. Het bestelproces gaat soepel.

Ik vind probleemloos bestellen via internet belangrijk. Cameranu.nl is zo'n winkel waarbij er geen gedoe is en bestelde spullen op voorraad zijn als dat wordt aangegeven. Geen gedoe dus! Gewoon soepel.

Breedte van het assortiment is uitstekend. Daarbij is binnen elke categorie voldoende keuze uit merken en types. Ook het aanbod van verzekeringen, occasions en workshops maken van Cameranu.nl een uiterst bruikbare shop.

Ik heb dit al dikwijls gedaan en het is knap dat na jaren van bestellingen mijn advies hetzelfde is gebleven. Dat kan ik lang niet voor elke webshop zeggen, waar ik ooit eens een bestelling bij heb geplaatst.

Ik scoor deze webshop als bijzonder goed. Wellicht de beste onder de online shops voor fotografie, wat mij betreft.

Naam640 08-06-2015

Via Internet bestelt en de volgende dag in huis!

Bestelling was via Internet te volgen zodat ik precies wist wanneer mijn bestelling werd afgeleverd.

Een groot assortiment, in mijn geval objectieven. Het is best lastig een keuze te maken.

De winkel ken ik niet maar de site is prima!

PatrickB88 08-06-2015

Duidelijke website, Duidelijke en nette factuur, terugzien van je bestellingen/facturen/service verzoeken, etc., Snelle levering.

Goede service bij garantiezaken, doen extra moeite voor je en goed bereikbaar zowel via de website, email als telefoon.

Wat specifiekere zaken/merken zijn helaas niet leverbaar, denk aan HoldFast, Tap & Dye, etc.

Enkel goede ervaringen met de CameraNu.

In al deze jaren nog geen één keer een slechte ervaring gehad, enkel maar goede! Service is tot nu toe top geweest. Aanrader.

Marijn_deJager 08-06-2015

Supersnelle levering!

Kees Merlijn 08-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen,snel in huis,perfect verpakt

de service kan niet beter,goede mail begeleiding,en het is zeker niet mijn laatste bestelling

Wat ik bij Cameranu heb gekocht hadden ze niet overal te koop

Het kan niet beter,wat moet ik er nog meer van vertellen

stealingsoulsformoney 08-06-2015

Als je een mail of opmerking stuurt, krijg je altijd snel reactie.

Meer producten voor de professionele markt zou een mooie toevoeging zijn.

goede service, door echte mensen. spullen zijn bijna altijd op voorraad. En je hebt het snel in huis.

CarinaDumais 08-06-2015

Via de website bestellen, snel en makkelijk

Ik heb via de website besteld maar heb de service gekregen of je het in de winkel gekocht hebt. Binnen 24 uur in huis

Een uitgebreide keuze

Vriendelijk, levertijd, is snel,goede communicatie en goed prijzen voor de producten.

Ik ben prima geholpen, de levertijd was super snel, en de communicatie was perfect...Dikke pluim voor CameraNu

kittyoffermans 08-06-2015

goede website, prima service, bij vragen ook bereikbaar dus heel makkelijk, goede zoekfunctie

goed bereikbaar, goede service

uitstekend, ook de service en dat is belangrijk

prima winkel, ook in het verleden zeer tevreden over geweest

rowijnstra 08-06-2015

Makkelijk met nummer. Op tijd aan de beurt

Snel en goed geholpen

Alles kunen vinden.

Prima winkel

Prima

241 07-06-2015 Via de website gekocht

Op de foto fair werd ik heel aardig en deskundig geadviseerd, waardoor ik besloot 2 producten te kopen.

De door mij gewenste artikelen werden ter plaatse besteld en ik had alles maandag en dinsdag in huis. Hoefde geen verzendkosten te betalen.

Royaal, maar ik begrijp wel dat niet alles op een beurs voorradig kan zijn.

Zie bovenstaande opmerkingen

Ik werd heel prettig geholpen

HJ2015 07-06-2015

ik heb met 2 verschillende verkopers gesproken en 2 verschillende adviezen gekregen.

heel veel keuze in apparatuur en assessoires

Je moet echt wel iets weten van fotografie als je een camera hier wilt kopen. Als je een echte leek bent, dan kom je er niet uit, ook niet met het advies van een medewerker.

De winkel is gemakkelijk bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid. Doordat men met nummertjes werkt, kan men rustig in de winkel rondkijken en iets te drinken nemen. Het advies dat je krijgt over de aan te schaffen camera hangt af van de medewerker. Er wordt gewerkt met de website om camera's te laten zien en de bijbehorende pakket met assessoires. Ik vroeg om een mini statief, maar bij thuiskomst bleek deze niet te passen op de aangeschafte camera. Als je een leek bent, heb je hier niets te zoeken. De winkel is echt voor mensen die iets meer afweten van fotografie.

maarten378 07-06-2015

enorm gebruiksvriendelijke website. na het invullen van mijn gegevens kreeg ik de optie om met deze gegevens direct een account aan te maken. in tegenstelling tot veel andere winkels kon ik ook kiezen dit niet te doen. wel gedaan, want dan gaat mijn volgende aankoop nog sneller!

de service was top. duidelijke uitleg omtrent de bestelling en wat ik vooral een plus vind is dat ik kreeg geen onnodige spam kreeg. alleen de handige informatie zoals mijn factuur, de bezorgtijd en een track code. nog een pre, binnen 24 uur in huis!

zelf was ik voor mijn laatste aankoop op zoek naar Gopro accessoires en je hebt aan CameraNU.nl meer dan genoeg voor al je aankopen voor je gopro. verder hebben ze alles wat je maar zoekt rondom camera's. van kleding tot koffers, van tekentabletten tot stabilisators. kortom camera.nu kan in je favorieten.

voor zover de winkel/website nog niet bekend is bij de meesten, zou ik van beginner tot ervaren cameraman de website aanraden. het is fijn zoeken en er is enorm veel aanbod.

CameraNu.nl is naar mijn mening een ideale website. Enorm gebruiksvriendelijk, super snelle levering en een nog beter assortiment. deze website mag in je favorieten, want als het op het gebied van camera's aankomt hoef je niet verder te zoeken. ik ben een nog niet zo ervaren fotograaf/filmer, maar mijn volgende aankoop is absoluut bij CameraNu.nl

Adrie ikdus 07-06-2015

Goede en duidelijke webshop

Goede terugkoppeling

Breed assortiment met scherpe prijzen

Goed prijs kwaliteit en goede en snelle levering

Breed assortiment tegen scherpe prijzen en snelle levering.

Peter Franken 07-06-2015 Via de website gekocht

Om 21:55 gebeld omdat ik een waarschuwing kreeg bij het proberen te plaatsen van een internet bestelling. Om 22:05 tevreden opgehangen nadat een vriendelijke medewerkster in een razend tempo mijn bestelling telefonisch heeft opgenomen en geregeld. De volgende dag was alles binne . Super

Zie eerdere antwoord. Klasse

Ze hebben veel, maar gewoon niet alles. Maar dat geeft niet.

Al jaren zeer tevreden klant. Snelle, juiste service. Vlotte garantieafhandeling. En prima producten.

Ik hoop dat ik nog jaren klant kan blijven.

civis 07-06-2015

Prima website. Overzichtelijk en duidelijk

Snel mondeling contact. Snelle service na bestelling.

Mariannevh 07-06-2015

Het product lag in een afgesloten vitrinekast, maar werd er voor mij uit gehaald

Een deskundige medewerker heeft ons zeer goed geïnformeerd en uitleg gegeven over de verrekijkers waar ik interesse in had.

Ik kwam voor een verrekijker en was verrast door het zeer grote assortiment in alle prijsklassen.

Ik kan de winkel bij iedereen aanbevelen: deskundige medewerkers, groot assortiment, aandacht voor klant.

Ik kwam voor een goede verrekijker en wilde graag deskundig advies. Die werd gegeven door een deskundige en vriendelijke medewerker die de tijd nam om mij te informeren en liet mij ook in alle rust de verschillende kijkers uit proberen. Ook werd er geen druk uitgeoefend om naar duurdere exemplaren te kijken dan je eigenlijk nodig had.

Huber Beerendonk 07-06-2015 Via de website gekocht

bestelling plaatsen heel makkelijk ook de afhandeling daarna

Gemotiveerd personeel, die je overal mee helpen

wat je zoekt hebben zij

goed assortiment, goede service, die verder gaat dan de bestelling

Vind het personeel zeer bekwaam. bestelling makkelijk te plaatsen het versturen zeer vlot.

Arjaan52 07-06-2015

Gezochte artikel op voorraad tegen een gunstige prijs.
Simpel en eenvoudig te regelen via de site

Op een hoog niveau met deskundige no nonsense en correcte behandeling

Vrijwel alles is verkrijgbaar

Uitstekende zaak

p. zuidema 07-06-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en zeer makkelijk in gebruik.

Bestelde artikelen binnen aanzienlijke tijd in huis. Ook kan je zelf aangeven welk tijdstip de bezorging plaats moet vinden.

Grote keuze in camera's en accessoires.

Snelheid, assortiment en gemak van de winkel en website.

Algehele ervaring van Cameranu.nl is zeer positief.

WampieD 06-06-2015

Een gemak zoals elke webwinkel! Helaas kon een foutje tijdens de iDeal niet elektronisch opgevangen worden, en moest het overgemaakt worden.

De moeite die ze nemen blijkt alleen al uit het feit dat ze aparte bankoverschriften accepteren als betaling.

Een prima afhandeling van CameraNu, ze hebben mij heel erg blij gemaakt met mijn nieuwe objectief

floydian1988 06-06-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, heldere prijsaanduiding en geen verrassingen.

pebart 06-06-2015 In de winkel gekocht
urk

super top geholpen

alle mogelijke apparatuur

Jannes1966 06-06-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig gekeken naar prijzen voor een Canon 70-200mm F4 L i.s. lens.
Goede prijs en tot middernacht bestellen is de volgende dag geleverd.

Enkele nette mails ontvangen over de bestelling en levering.

Goede prijs, vlotte levering en goede service in mijn geval bij deze aankoop.

Maurizio Montalti 06-06-2015 Via de website gekocht

simple, accessible website and easy order and check out process.

reactive, trustable and reliable.

Fairly good and with a varied range of quality.

For sure I would advice others to use CameraNU service and shop.

Good set, valuable for the cost. Satisfied.

Wia Buze 06-06-2015 Via de website gekocht

Gewoon thuis rustig kijken en uitzoeken en dan bestellen of een dagje uit van maken en ophalen in Urk.

Altijd vriendelijk en enthousiast, zowel aan de telefoon als in de winkel. Deze mensen hebben nog liefde voor hun vak.

Voor gevorderde amateur en professional een grote keuze en op voorraad! Of het nu gaat om een lensdop of een objectief van 1000 euro.

Enkel al vanwege het gemak!!

Zocht een handig standaard objectief voor 'erbij', die ik snel nodig had. Binnen 24 uur in huis, zoals we gewend zijn van CameraNu. In het verleden ook grotere aankopen gedaan als camera en objectieve. Dan gaan we met vrienden (hij is prof fotograaf)een dagje Urk doen. Lensje kopen, visje eten, gezellig! Heb één keer gehad dat iets niet op voorraad was, zou een paar dagen kunnen duren, maar toen we in de winkel kwamen hadden ze het al bij de bestelling gelegd. Service!!

Egwar 06-06-2015

Vanuit je luie stoel een prachtig fototoestel bestellen

Noch bij Sony nog bij bij M???? was de nieuwe Sony 90 v leverbaar maar bij jullie was hij al leverbaar,!!!!!!

Een groot assortiment maar datgene wat ik wenste was voorradig en leverbaar

Veel keus en een vlotten levering . De volgende dag al in huis

Ik ben heel blij met mijn Sony DSC-HX90V Hij was nog nergens te krijgen en dankzij jullie heb ik hem nu en kan ik mooie foto's maken tijdens mijn vakantie in Italie

LQToys 06-06-2015

goed

Snelle levering en vragen adequaat beantwoord via een chat sessie

goed

Ik koop zelf vaak bij cameranu.nl en zal zeker cameranu.nl aanbevelen

beckol 05-06-2015

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces en het wat ook handig is, is dat je artikelen op een verlanglijst kunt zetten, zodat je niet meer terug hoeft te zoeken als je later weer terugkomt op de site.

Je krijgt snel antwoord op vragen, erg prettig.

Zeer uitgebreid assortiment tegen nette prijzen. Als er iets niet is, kun je een mailtje krijgen als het weer verkrijgbaar is.

Nog nooit ontevreden geweest.

Ik heb nu een ruime ervaring met deze (web)winkel en ze zijn zeer betrouwbaar en leveren snel.

Haagsehenkie 05-06-2015

Makkelijk alles te vinden

In de avond besteld de volgende dag zoals beloofd bezorgt een dikke tien dus

Genoeg om te kiezen

Zeker aanbevelen prijzen zijn goed groot assortiment,leuke akties soms zoals er iets gratis bij

j.p.i de jong 05-06-2015

Goede internet pagina en makkelijk te gebruiken

Goed op de hoogte gehouden ivm met betaling en levering.

Heel veel keuze

Ruim assotiment

Duidelijke internetsite

Jan Ede 05-06-2015

Perfecte website.

Goede adviezen en zeer klant vriendeljk.

Voor mij als Canon gebruiker is de keuze ruim voldoende.

Bij CameraNU voelt zaken doen als een verademing.

P.B. Schuringa 05-06-2015 Via de website gekocht

We4bsite werkt leuk en prettig soepel

Direct de verzending klaar and trackingcode verzonden

Veel te veel camera's !! Maar leuk om te sneupen

Voortreffelijk en hartstikke snelle en correcte levering

Ronald Huijskens 05-06-2015 Via de website gekocht

Het is voor mij tot nu toe heel gemakkelijk geweest om iets te bestellen.

Heel fijn dat wanneer een product op voorraad is dat ik deze dan meestal al de volgende ochtend ontvang. Dat vind ik echt een topservice!

Meerdere producten waar ik op zoek zijn niet direct op voorraad. Omdat het bij mij essentieel is dat ik iets bestel en dat het op voorraad is (o.a. Tascam Dr. 60, Wooden Camera Pocket Cage) vind ik dit een iets minder puntje. Ik zie vaak staan niet meer op voorraad en langere levertijd. Ik ga dan meestal toch naar een andere online shop wanneer dit het geval is.

S. Leenders 05-06-2015 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk. De zoekfunctie werkt goed en de bestelling is zonder problemen aangemaakt.

De bestelling is, de dag na het plaatsen van de order, netjes thuisbezorgd.

Het assortiment is uitgebreid. De accessoire die ik voor mijn camera zocht heb ik op deze website gevonden.

Een kennis heeft mij deze website aanbevolen. De accessoire is netjes afgeleverd zoals op de site stond vermeld.

De website is netjes en overzichtelijk. Ook de procedure om een bestelling te plaatsen is overzichtelijk in stappen ingedeeld. Er worden geen overbodige gegevens gevraagd. Tijdens het plaatsen van de bestelling worden er ook geen overbodige diensten aangeboden zoals nieuwsbrieven en dergelijke. De bestelling is via de post verzonden en de volgende dag netjes afgeleverd, zonder beschadigingen. Al met al ben ik zeer tevreden over de dienst die cameranu.nl heeft geleverd.

Noortje15 05-06-2015

Duidelijke omschrijvingen en gemakkelijk vindbaar

Wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling

Zeer veelzijdig

Rene6666 05-06-2015

overzichtelijke site en in de winkel goede service

goede service, kennis van zaken veel beter dan cameraland(Alkmaar)wat service betreft.

veel op voorraad je kan dan ook rustig camera's of lenzen testen voor je tot aankoop over ga.

geen reden dit niet te doen.

heb nu een aantal lenzen en camera gekocht en elke keer goed geholpen

Bert van Dam 05-06-2015

Makkelijk te vinden en goede respons

DooVoo 05-06-2015

Overzichtelijke website, bestellen ging vlot.

Prima. Zocht een vrij specifiek onderdeel dat Cameranu als een van de weinige winkels had.

Goede prijs en breed assortiment. Tot op heden enkele keren iets besteld en steeds zonder problemen.

Els Dijk 05-06-2015

Makkelijker kan niet: website bezoeken, keuze maken, bestellen en de volgende dag het gewenste artikel in huis!

Op elke vraag een deskundig antwoord!

Groot- en uitgebreid assortiment!

Heb zelf alleen maar goede ervaringen met CameraNu, dus zo'n bedrijf kun je wel aanbevelen!

Al vele jaren koop ik mijn apparatuur bij CameraNu en tot nu toe tot mijn grote tevredenheid!

Jan Beije 04-06-2015

Bij CameraNu is het kopen niet slechts het klikken op een paar knopjes en dan afwachten wat je thuis krijgt. Je vragen worden snel beantwoord en eventueel aangevuld met het noodzakelijke advies. Op deze wijze voel je bij je online aankopen gewoon in de winkel. De levertijden werden ook op correcte wijze nagekomen. Het was geweldig winkelen op deze manier, mijn hartelijke dank aan alle medewerkers gr Jan Beije

RtH-Arnhem 04-06-2015 Via de website gekocht

Website is vrij duidelijk.
Ik had minder fabrieksgegevensgegevens verwacht. Ik had van jullie meer informatie verwacht over het gebruik van het apparaat in het veld.

Verzorging en afhandelen van de bestelling uiterst stipt en correct.

Ruim gesorteerd, maar voor online verkoop meer info verwacht

Ik kan niet beslissen over iemands andere aankoop, zeker niet online

Graag duidelijker omschrijven en de voordelen geven voor Pentax Papilio 6,5x 21 en 8,5x 21. Niet alleen over deze apparaten maar over het hele assortiment. Wat de verkopers in de winkel wel zullen vertellen, zou hier op de website ook horen te staan

Karel Verhaar 04-06-2015

de website is prettig leesbaar en overzichtelijk

Ik ben heel correct behandeld.Men nam er echt alle tijd voor en probeerde mij absoluut niet iets aan te praten. Middels goede voorlichting kwam ik tot een eigen doorleefde keuze

Ik kwam voor een verrekijker en het assortiment is enorm. Ook qua assecoires volop keuze. De prijzen zijn vergelijkbaar met elders; mogelijk iets duurder dan een online webshop, echter een aankoopadvies is bij zulke dure producten van onschatbare waarde.

Ik beveel deze winkel zeker aan. Ze verkopen kwaliteitsproducten maar er is voor elke beurs wat. De winkel is prettig om te bezoeken: ruim, licht, goede parkeergelegenheid en er kan gratis koffie,thee etc gedronken worden. De verkoper die me geholpen heeft nam veel tijd voor mij en heeft verstand van zaken. Kom je van ver, knoop er dan zeker een bezoekje aan het Urk aan vast en ga een lekker visje eten! Last but not least: ik heb een dure aankoop gedaan maar door omstandigheden toch afgezien van de aankoop op dit moment. Na 2 dagen kwam ik met hangende pootjes terug en het product (uiteraard wel keurig in de verpakking) werd na controle zonder een enkele verdere voorwaarde terug genomen. Dat vind ik echt top- klantvriendelijkheid. Als ik opnieuw tot aankoop over ga, weet ik de weg!

kristianH 04-06-2015

Gebeld met cameranu en ik ben erg netjes te woord gestaan.

Ze hebben alles en de voorraad status is up to date

Erg nette prijzen, over het algemeen zijn ze meestal goedkoper dan de wel bekende concurrenten.

Onlangs heb ik een Nikon D4s gekocht bij cameranu. Aangezien Nikon een inruilactie had bij inruil van je oude camera kreeg je €500 korting op de Nikon D4s. Deze actie was logischerwijs alleen geldig in de winkel, dus van te voren eerst gebeld naar cameranu om niet teleurgesteld de winkel te verlaten zonder aankoop. De dame aan de telefoon heeft mij erg netjes geholpen en de camera voor mij vastgezet, gelukkig maar het was dan ook de laatste. Zodoende ben ik in de auto gestapt om camera op te halen, bij binnenkomst een bonnetje getrokken uit de automaat. En even richting de Pro-afdeling gelopen om even de D4s vast te houden en om nog een paar vragen te stellen, wederom ben ik hier erg netjes geholpen. Bij het verlaten van de Pro-afdeling, zag ik dat ik aan de beurt was ik loop naar de balie en ik zie het nummertje wijzigen. Ik werd weer in de wacht gezet, anders zou hun systeem in de war lopen. Na eventjes gewacht te hebben was ik opnieuw aan de beurt, ik vertelde dat ik gebeld had voor de camera en dat ik een inruil bij mij had. Echter de inruil camera wouden ze niet innemen want het betrof een een D70 en deze namen ze niet meer in. Maar volgens de actievoorwaarden van Nikon mag iedere camera ingeruild worden. Gelukkig had ik hier van te voren een mail over gestuurd, met de vraag als ik een D70 kon inleveren om in aanmerking te komen voor de actie. Met als antwoord dit inderdaad mogelijk was. Dit zei ik dus tegen de verkoper waarop hij zei "heb je de mail bij je" deze had ik niet bij mij. Althans niet geprint. De verkoper zei dat er in de mail stond dat ik deze mee had moeten nemen naar de winkel. Dit stond er in mijn geval niet in. De mail heb ik daar ter plekke laten lezen via mij iPhone. En zodoende kreeg ik toch nog de korting. Thuis gekomen zie ik op het factuur dat camera €150 duurder was dan op de website vermeld stond, dus weer gebeld en ik kreeg dezelfde dame aan de telefoon als in de ochtend. Ik vertelde dat er op het factuur de camera €150 was gestegen en dit klopte niet en zou dit bedrag terug gestort krijgen. Inmiddels heb ik dan ook het bedrag terug gekregen. Beste cameranu, ik zou bij het bonnetjes apparaat vermelden dat je pas na het verlaten van de Pro-afdeling een bonnetje moet trekken dit voorkom irritatie bij da kassa's.

Sony Alpha familie 04-06-2015

Snel en vakkundig antwoord op vragen via email

Een ruim assortiment, duidelijk ingedeeld.
Tegen concurerende prijzen

Bennieblanco 04-06-2015

Bestellen gaat gemakkelijk en snel zoals je van een moderne webshop mag verwachten. Laten bezorgen op een door mij geselecteerde bezorgdatum. Perfect volgens afspraak geleverd.

Aad Mooijekind 04-06-2015 Via de website gekocht

Artikelen zijn makkelijk te vinden, ook met zoekfunctie. Betaling kan op verschillende manieren en is erg duidelijk.

Levering van artikelen is prima ! Erg snel en goed en zorgvuldig verpakt.

Ruim assortiment. Spullen die in de winkel (nog) niet leverbaar waren is bij CameraNu wel te verkrijgen. Erg prettig !

Gewoon een prima zaak die zijn beloftes nakomt.

Boven verwachting snelle levering van spullen. Erg tevreden.

Rita77 04-06-2015 Via de website gekocht

Een Top service ik had een pakketje niet ontvangen het was niet aangetekend verstuurd nu krijg ik het toch vergoed en het wordt aangetekend verstuurt een dikke tien

service service service

Gewoon een top winkel