Jacques van der Ploeg 01-07-2015 In de winkel gekocht

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Ook kun je meteen zien of iets op voorraad is of niet.
Duidelijke foto's met uitleg erbij.

Iedereen is deskundig en geven de aandacht aan de klanten. Ook is er tijd om je uitleg te geven van de producten ook al is het druk in de zaak.

Zeer ruim en exclusief.
Indrukwekkend.

Van hoog niveau.

Super winkel van alle markten thuis. Ruim assortiment. Ik kijk altijd mijn ogen uit. Ik zou veel meer aankopen willen doen, maar ben gelukkig met wat ik heb.

phil7071 01-07-2015

Hoe gemakkelijk is het, vandaag bestellen morgen op lokatie afgeleverd; top

Altijd raak, bij vragen en advies altijd eerlijk en raak

Ik heb nooit mis gegrepen, dus ruim voldoende

Ja...eenvoudig, snelle service.

Altijd fijn online winkelen

Newsgrabber 01-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke sites, goede beschrijving van artikelen

supportverzoek per mail gestuurd en binnen 6 uur antwoord ontvangen. en probleem (verkeerde weergave voorraad) netjes opgelost

In principe kan je als fotograaf alles vinden wat je nodig hebt. van schoonmaakset tot fotoprinter en van lens tot studioflitser

een winkel die doetwat hij zegt en die levert binnen de tijd die ze aangeven zal ik altijd aanbevelen. nette zak met eigen voorraad en geen doorverkoopkanaal van een ander bedrijf. heb al iets bij andere shop gekocht en bleek gewoon van een andere leverancier te komen. omslachtig met de service toen.

Ik heb al diverse keren spullen gekocht en iedere keer weer kreeg ik wat ik bestelde binnen de levertijd. Nu een Canon Pixma Pro 100 en waar op de website stond dat er voorraad was kreeg ik bij het afronden te zien dat het langer ging duren omdat het artikel uitverkocht was. wel betaald en mail gestuurd en de volgende morgen netjes bericht dat het el op voorraad was en dus de volgende dag netjes geleverd.

Nowy van Hedel 01-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van artikel en gemakkelijk te bestellen

telefonisch contact gehad en zeer vriendelijke en duidelijk geholpen. Service met een hoofdletter S

zeer specifieke items zijn niet te vinden, je kunt ook niet alles in 1 shop verwachten. Verder is het wel heel uitgebreid

Duidelijk, gemakkelijk en service zijn gewoon de 3 belangrijkste items van Cameranu.nl

Zeer fijn om hier te bestellen, duidelijke beschrijving en een breed assortiment. Klantenservice is ook top, snelle levering en goed verpakt.

Peter Damsma 01-07-2015 Via de website gekocht

De kijker geeft werkelijk prachtige beelden van vlinders, insecten en bloemen. Het brengt deze dingen zo dichtbij waardoor je een close-up krijgt die je met het blote oog nooit zou kunnen omdat je ogen niet kunnen focussen zo dichtbij. Een aanvulling naast een gewone verrekijker. Op afstand is de kijker ook heel goed.

nielsvb 01-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering

Goeie informatie voorziening tijdens levering

Ben erg tevreden over de afhandeling

Gearreld 01-07-2015

Via het "HOME" menu is alles prima en duidelijk te vinden maar ik zou het aanraden om bovenin de website toch nog een navigatiebalk neer te zetten zodat je op elke pagina makkelijk naar een andere pagina kan gaan.

Erg beleefde medewerkers! Telefonisch ben ik altijd goed geholpen en ik krijg m'n producten ook erg snel thuis bezorgd.

Alles wat ik tot nu toe heb opgezocht om te kopen of van plan ben om te kopen is op voorraad, echter zijn er wel een aantal producten die jullie niet verkopen in vergelijking met andere camerashops maar dit is niet echt een probleem, het verschilt natuurlijk per bedrijf wat zij wel of niet aanbieden.

Meer een 9,5, jammer dat er een aantal producten zijn die jullie niet aanbieden en daarom niet verkrijgbaar zijn maar verder de beste camerashop die ik ken met de scherpste prijzen!

Erg bedankt voor jullie goede service! Met vriendelijke groet, Een tevreden klant

Bigfonn 01-07-2015 Via de website gekocht

snel en makkelijk

Beschermhoes voor Tamron 150-600 besteld en direct de volgende dag al geleverd

alles wat je nodig hebt op gebied van fotografie is aanwezig in de winkel en de webshop

Gezien de service, het assortiment en het gemak kan ik niets anders doen dan aanbevelen

Klaas Geugjes 01-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig om te bestellen

Via de site werd verteld dat het artikel voorradig was dus besteld en dan via de telefoon horen dat het later komt omdat delen niet voorradig waren ( het is een printer dus welke delen ) is niet professioneel. Later wel snel opgelost.

Volgens de site alles op voorraad.

Levering kan beter maar misschien was dit eenmalig. Zou er zo weer bestellen.

Goedkope aanbiedingen en relatief snel geleverd.

Dion Ooijen Fotografie 01-07-2015 Via de website gekocht

De site spreekt voor zich. Je krijgt een heldere uitleg over het product dat je gaat aanschaffen en doorloopt alle stappen logisch en chronologisch!

De service is goed! 's-avonds besteld en de volgende dag in huis. Bovendien was het product dat ik had besteld dermate verpakt dat er niets mee kon gebeuren.

Mijn inziens heeft cameranu.nl een uitgebreide webshop waar van alles voor de camera en wat er bij komt kijken te halen is. De ervaring leert dat cameranu.nl tot de goedkopere winkels behoort en daar waar ze iets duurder zijn dan een andere webwinkel, neem ik dit voor lief ivm de goede service!

Al diverse keren gedaan ook.

Alles staat hierboven al vermeld. kortom een goede winkel met goede service!

Krabbendam 01-07-2015

alle artikel info direct beschikbaar

perfecte aflevering

ruim voldoende vergelijkingsmateriaal

dat deed ik al op basis van vorige ervaringen

Perfect betrouwbare webwinkel op basis van mijn ervaringen

ppboermans 30-06-2015

Zonder problemen voor het eerst gewinkeld bij Cameranu. Overzichtelijke website. Vlot bestelproces.

Royale keuze. Precies gevonden wat ik nodig had. Goede prijs, met name lage verzendkosten. Vlotte levering.

Jan Teng 30-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

De website is zeer overzichtelijk met veel informatie en er is een goede zoekfunctie.

Je krijgt altijd meteen antwoord en je wordt niet met een kluitje in het riet gestuurd.

Een erg groot assortiment en het is ongelooflijk hoeveel daarvan op voorraad is.

Het is een camera vakhandel en dat is aan alles op een positieve manier te merken.

Sinds een jaar of zes koop ik al mijn foto apparatuur bij Cameranu. Ze hebben alles en de fysieke winkel ligt voor mij op een uur rijden. Dat is belangrijk, want sommige dingen, zoals de cameratas die ik onlangs kocht, moet je nu eenmaal in handen hebben om te kunnen beoordelen.

fdinjens 30-06-2015

Prettige webshop. Overzichtelijk en ik ben goed geholpen bij mijn keuze. Veel keuze en bijpassende artikelen. Aanrader. Ik kom zeker binnenkort een telelens bestellen.

Dianne M 30-06-2015

Omdat ik niet wist welke flitser ik nodig had bij mijn camera heb ik dit via het contactformulier gevraagd. In het antwoord zat de link naar de juiste flitser. Ik hoerde het alleen aan te klikken en daarmee was de bestelling geplaatst. Makkelijker kon niet.

Het antwoord op mijn vraag kwam ontzettend snel.

Ik had al van een ander gehoord dat de mensen die er werken kennis van zaken hebben en dat heb ik nu zelf ook ervaren.

Prima zaak, niets op aan te merken.

wilhelmus1951 30-06-2015

ruime keus en overzichtelijk site

meteen emails over staat van bestelling en levering

voor de semiprof en prof voldoende aanwezig

De wijze waarop de bestelling is afgehandeld, blijk van interesse in klant

Eric Maas 30-06-2015 Via de website gekocht

GerwinHof 30-06-2015

Enorm makkelijk en snel. Goede overzichtelijke website met alles op de juiste plaats.

Ja ik kan niet anders dan een dikke 10 geven. Wat een geweldige service, binnen no-time een reactie per mail ect. Ze staan je keurig te woord. Wij wilde onze bestelling ophalen in de winkel dit was geen probleem. In de shop ook professionele werknemers. Top!

Erg uitgebreid en goed! Wellicht wat meer boeken en naslagwerken? Dat zijn mijn enkele wensen.

Ja zeker! Voor een bedrijf met uitstekende service en scherpe prijzen moet je bij CameraNu zijn! Ook de winkel is zeer zeker een bezoekje waard.

Normaliter niet zo van de reviews. Maar deze winkel verdient het! Echt een heerlijke zaak om rond te lopen, de site en service is werkelijk een verademing. Vele zaken kunnen hier iets van opsteken. Ik kom hier zeer zeker snel terug (Mijn volgende bestelling is ook alweer in huis!)

Hamradioshop Jubbega 30-06-2015

Super mooie en gemakkelijke website.

Zeer snelle levering!

Bestellen via meerdere website,s is niet nodig... ze hebben alles!

Er is gewoon geen betere!!

Super goed bedrijf... Zeer tevreden over de levering..

armeniaca 30-06-2015

Alles bij de hand en iedereen staat voor je klaar.

En naast iedereen staat ook koffie voor je klaar.

Kan niet beter, hoge kwaliteit winkel, en dat jaar in, jaar uit.

Waar maak je nu verder mee dat mensen zelf met suggesties komen, niet over duurdere aankopen maar voor het maken van betere foto's, waar ze die op het scherm laten zien en erover vertellen. Waar ze met je meedenken. Dat waardeer ik zo enorm aan deze winkel.

Sonjaatje 30-06-2015

service is gewoon prima! kan er weinig anders van zeggen. Heb je bijvoorbeeld vragen bij het zoeken naar of bestellen van een product, kun je deze online stellen en wordt je meteen geholpen.

Al vaker over deze winkel gehad. Kom er zelf ook steeds weer terug als ik iets zoek.
Kortom een super winkel!!

heb t al gezegd in de aanbeveling aan anderen maar mijn ervaring met cameraNU.nl is gewoonweg prima! ook al goeie dingen gelezen maar ik kan alleen maar voor mezelf spreken en tot nu toe alles super snel en netjes geleverd. Een keer een vraag bij het zoeken naar een bepaald product en werd meteen geholpen. Ik keer steeds terug naar cameraNU.nl Niet vergeten dat het vaak ook nog goedkoper is dan elders en dat sámen met een goeie service vind je niet vaak tegenwoordig

Willem 58 30-06-2015

Met een paar klikken geregeld

Snel en vakkundig

Zeer uitgebreid

Door de snelheid en de wijze waarop ze je informeren over de status van je bestelling. Alleen maar lof.

Alles wat er gedaan wordt is in het belang om de klant goed te informeren en op de hoogte te houden. Hierdoor ontstaat een soepel verloop van de bestelling.

M. Blom11 30-06-2015

Ik kon de door mij bestelde producten makkelijk op de website vinden en er waren veel betalingsmogelijkheden.

In een telefoongesprek met CameraNU.nl werd ik goed geïnformeerd over een cameratas. Ik was benieuwd naar de grote van de tas en de CameraNU medewerker heeft de tas erbij gepakt en een aantal producten gepast.

Met een bestelling kon ik zowel een cameratas als een lens bestellen, beiden waren op voorraad en de dag hierna in huis.

Een prima webshop (en winkel) met goede service en een groot assortiment. Ook de prijzen zijn concurrerend met andere winkels.

Sparks550 29-06-2015

Reuze gemakkelijk vanaf je computer iets bestellen.

Prima service over de voortgang van de bestelling.

Uitstekend assortiment.

Ik beveel Cameranu aan bij anderen en ook om eventueel in de winkel te gaan kijken.

De motieven staan hierboven.

Thijs_538 29-06-2015

Zelfs vanaf mijn tablet in een paar klikken de bestelling gedaan. Geen onnodige accounts oid.

voortdurend op de hoogte van de status van de bestelling

ook om te vergelijken vind je bij CAMERANU meer dan genoeg artikelen met goede omschrijvingen en heldere foto's

gewoon een no-nonsens webwinkel die doet wat tie beloofd en meer.

Zonder meer is CameraNU een uitgebreide winkel met het hart op de juiste plaats; namelijk de klant tevreden stellen. No nonsens bestellen zonder extra klikken of account aanmaken. Vanaf mijn tablet was ik in no time klaar. Perfect op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Veel producten om te vergelijken met goede foto's en omschrijvingen. En heb je iets, dan lossen ze het voor je op. Niet voor niets bestaat de webwinkel al jaren.

creagre 29-06-2015 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Keurig geregeld en goed op de hoogte gehouden

Genoeg om keuzes te maken

Alles netjes verzorgt

De bestelling netjes verzorgt en per mail goed op de hoogte gehouden. Pakket netjes verpakt

Jan Schouw 29-06-2015 Via de website gekocht

Alles wat een foto amateur nodig heeft is leverbaar.

Gemakkelijk en goed

Mooie site overzichtelijk en over nagedacht bestellingen worden netjes afgewerkt en via mail op de hoogte gehouden

nspoortje 29-06-2015

Duidelijke website. Goede zoek en filter mogelijkheden en duidelijke specificaties van artikelen.

Ruim assortiment en voldoende keuze mogelijkheden t.a.v. vergelijkbare artikelen. Prijs ligt in lijn met andere online winkels.

Online alles goed uit te zoeken en duidelijk. Ook de winkel op Urk goed te bereiken. Parkeerplaats zat en voldoende mogelijkheden om producten te bekijken en advies over in te winnen.

Prettige site waar goed op te zoeken is en voldoende specificaties en uitleg van producten terug zijn te vinden. Winkel op Urk is goed bereikbaar.

Steven97 29-06-2015

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen.

Veel keuze.

Veel keuze aan cameras en accessoires. Snelle levering van de producten.

Zeer tevreden over de camera die ik heb gekocht. Ik kon kiezen wanneer hij geleverd zou worden dat is altijd wel fijn en het product kwam uiteraard op die dag binnen. Ik ben tevreden!

Lisadb22 29-06-2015

Duidelijke en overzichtelijke webshop met veel keus. Bij alle producten is veel informatie te vinden, alsmede reviews van klanten e.d. Verder was het aankoop traject van mijn product gemakkelijk, en was deze ook nog eens de volgende dag bezorgd.

Eline Oosterhuis 29-06-2015

Links op de site staat heel duidelijk de aspecten die je aan klikken kan bij het zoeken van de juiste materialen. Dit is er prettig bij het zoeken naar de juiste materialen.

De bestelling was binnen gekomen op de gewenste dag.

Wat ik besteld heb was ruim in voorraad, waardoor ik de materialen snel in huis had.

Doordat ik mijn camera en materialen die hierbij heb besteld bij Cameranu heb ik nooit problemen ervaren en veel plezier mogen hebben van deze materialen.

Een 8 voor Cameranu, omdat ik tevreden ben over zowel het gemak, service en de assortiment. Veel plezier van deze materialen mogen hebben. Bedankt!

mirkeq 29-06-2015

De website is gemakkelijk en duidelijk, niks geen moeite om iets specifieks te vinden, het gaat gewoon goed!

Snelle levering en heel netjes en correct verpakt, zoals je als klant mag verwachten.

Tot nu toe alles wat ik heb gezocht kunnen vinden tegen scherpe prijzen.

Ik zou deze winkel ten zeerste aanbevelen.

Cameranu.nl maakt het winkelen een stuk gemakkelijker. De website is overduidelijk. Het is heel duidelijk of iets wel of niet op voorraad is en de service is uitstekend. Ik kan deze webshop dan ook ten zeerste aanbevelen bij een ieder die het eerst nog bij andere websites wil proberen. Waarom moeilijk doen wanneer het gemakkelijk kan.

gerrit verhoeven 29-06-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

Alles is gegaan volgens duidelijke afspraken

Er is genoeg te vinden de de site

Goeie kwaliteit voor een betaalbare prijs

Een fijne webshop, Winkel waar je voor alle camera artiekelen terecht kunt

satrianus 29-06-2015

Overzichtelijke website waar je makkelijk kan vinden wat je nodig hebt

Besteld op vrijdavond, bezorgd op zaterdagmiddag, snelle service

Ruime keuze uit spullen.

Makkelijke website, snelle service en een groot assortiment. Heb hier goede ervaringen mee

Verleden week een Tamron SP AF 28-75mm f/2.8 XR Di LD Asf. IF Macro Nikon objectief besteld. En ik ben er helemaal blij mee. De Tamron was de dag na bestelling al binnen en ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. De lens bevalt erg goed en maakt messcherpe foto's. Aangezien het een lichtsterke lens is gaat deze lens ook voortaan mee naar oncerten.

Paul H. M. 29-06-2015

Alles zeer transparant.

Pakket op zondag op Vaderdag ontvangen. Super deze service!

Enorm breed assortiment, goed vindbaar op de site.

Prijzen zijn goed, assortiment is goed.

Bestelde product goed verpakt en exact volgens wens op de juiste dag (zondag) afgeleverd.

robwishaupt 28-06-2015

Overzichtelijke site en dus makkelijk te bestellen

Tot nu toe nog altijd geen slechte ervaring op gedaan met mijn drie bestellingen bij hun.

ruim voldoende voor mij.

goed en betrouwbaar en goede prijzen.

Daar ik nu al meerdere keren besteld heb bij ze en nog nooit problemen heb gehad een goede beoordeling van mij voor CameraNU.nl

Eddy Bremer 28-06-2015 In de winkel gekocht
CameraNU.nl Het Spijk 8 8321WT Urk

je trekt een nummertje en je word altijd op je beurt geholpen.Alles in de winkelis overzichtelijk opgesteld en kun je vast rondkijken tot je geholpen wordt.

Eerlijk en oprecht advies zonder eerst naar jouw besteding te kijken maar wat je wensen zijn!

Ruim voldoende op de kwaliteits producten.

Een zeer goed en eerlijk advies, en de prijs kwaliteis verhouding is perfect.

Een fijne winkel waar je op je gemak kunt rond kijken zonder dat men je lastig valt! De mensen die er werken zijn gastvrij en aardig en hebben een goed luisterend oor. En nemen alle tijd om je te helpen zonder opdringerig te zijn.

Joey1991 28-06-2015

Goed overzichtelijke site waar je veel kan vinden, alsbje twijfelt en in staat bent om naar de winkel te komen wordt je daar zeer goed geholpen

Het was erg druk maar zeer goed geholpen

Ruim assortiment, er is altijd een passend product te vinden.

Groot assortiment met personeel die verstand van de producten hebben, ze nemen graag de tijd voor je

amersfoorta 28-06-2015

De mini softbox wordt niet compleet geleverd, dit was in 1e instantie niet duidelijk.

Super fijne website. Alle bestellingen tot nu toe goed verlopen. Laatste bestelling was onduidelijk. Een mini softbox waar een extra onderdeel bij hoort stond wel vermeld maar niet duidelijk. Nu volgt er een nabestelling met weer verzendkosten.

DannyVZ123 28-06-2015

Ontzettend overzichtelijke website. Betalen kan op alle mogelijke manieren en je wordt goed op de hoogte houden van de status van je bestelling.

Prima in orde.

Ruime keus in de materialen die ik wil.

Zeker. Prima webshop!

Ik kocht hier een Nikon D5300 met 18-105 mm lens. Bij sommige websites was deze dan wel iets goedkoper, maar je gaat ook voor de betrouwbaarheid. Dat zit hier wel snor. Het bestellen ging supersnel (had om 22u besteld, 's ochtends om 10.00 uur stond de bezorger al voor de deur).

Maartendecameraman 27-06-2015

overzichtelijke shop

snelle levering

Prima

Goede prijs en keurige service

Ik heb een geode ervaring gehad met CamerNU. Deze keer maar ook in het verleden

Sympa 27-06-2015 Via de website gekocht

Het product wat ik wou hebben was makkelijk te vinden. Wel moest ik zelf een kortingcode intikken bij het afrekenen - korting is mooi, het intikken ging gemakkelijk en het resultaat was direct te zien. Maar het is toch een extra handeling.

Verder geen gedoe, gewoon een eerlijke bestelprocedure zonder valkuilen of extra verborgen kosten.

Alles ging goed. Besteld om vrijdagnacht 23:30 en geleverd op de gemelde tijd de volgende dag (14:00).

Dit was een prima aanbieding en ik adviseer anderen ook deze winkel altijd te bekijken.

Dit soort aanbiedingen (met kortingcode) verschijnt niet in de meeste prijsvergelijkers, dus shoppen loont.

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van de bestelling. Alles gewoon in orde en op tijd geleverd.

Framegote 27-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gemakkelijk genoeg, maar er is zo veel keus! Als je geen verstand van camera's hebt is alle info bijna te veel.

Ze hebben alles, en meer

Heeft me een goed gevoel gegeven.

roos1966 27-06-2015

Duidelijk overzicht van de producten en snel besteld

Bestelling prima geregeld

uitgebreid assortiment

Anjo B. 27-06-2015

eenvoudig bestelling te plaatsen in de webshop

uitstekende service, ook bij telefonisch contact

assortiment ruimschoots voldoende om keuze te maken

ik beveel de winkel zeker aan

gerholt 26-06-2015 Via de website gekocht

Lekker uit je luie stoel bestellen.....

Nette en snelle levering,,,,,

Ruime keus en goeie prijs.

Goeie service.

Lou123xp 26-06-2015

6,8

Bestellen en afrekenen is simpel en gemakkelijk.

Grijsfilter besteld en betaald op vrijdag ochtend, zou afgeleverd worden op maandag tussen 14:00 en 16:00 uur. Had ik een vrije middag voor genomen. Pakje werd uiteindelijk bezorgd op dinsdag tegen 15:00 uur. Foutje van PostNL? Was de tweede keer dat mij dat overkwam bij dit bedrijf helaas. Hadden ze dan niets geleed ba de vorige keer?

Gewoon goed

Als de winkel zou aanbevelen dan moet ik wel vertellen van de extra late levering, en de wachttijden in de winkel, die soms wel een uur of langer zijn.

Fijne winkel, niet echt makkelijk bereikbaar, en lange wachttijden op een zaterdag. Vriendelijke mensen zonder meer en goede producten ook kwa garantie enz.

PDHZM 26-06-2015

Het is makkelijk filteren op de juiste producten

Ik had een vraag; per mail kreeg ik letterlijk binnen 5 minuten antwoord.

Ze hebben van alles!

Service en keuzes zijn perfect!

Han van Kammen 26-06-2015 Via de website gekocht

Je hoeft niet na te denken. Alles lijkt vanzelf te gaan.

Prima service. Altijd een geduldig oor voor de klant. Zowel per mail of telefoon als persoonlijk.

Alles wat je nodig hebt kan je vinden bij CameraNU.nl

Het is altijd de moeite waard er een ritje Urk aan te wagen.

CameraNU.nl ontzorgt de hobby in belangrijke mate.

Ab Vos 26-06-2015

'S Avonds besteld, de volgnde middag in huis. Het apparaat doet precies wat het belooft. Het enige minpuntje is de gebruiksaanwijzing, deze is erg summier, De afmetingen instellen staat nergens goed beschreven. Nu kom je daar redelijk snel achter maat toch.