HaLeid 05-07-2015 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een bepaald type Samsung Camera. Vond hem makkelijk op de website van Camera.nu. Ik kon veel zoekopties invoeren en vergelijken met elkaar.Geen eindeloze zoektocht zoals je elders wel eens tegenkomt voor je bij het gezochte (soort) item bent.

Duidelijke levervoorwaarden; gratis verzending vanaf €100,00; tot één minuut voor twaalf besteld en betaald: dezelfde dag nog verzonden. Top! duidelijke retourvoorwaaden,.

Prijs is zeker concurerend; ik wilde persé een rode uitvoering van het type camera dat ik wilde hebben. Op andere websites tegen meerprijs of geen optie. Verder heel veel keus.

Goedkoop, groot assortiment

Ikbeoordeel met een 8 omdat ik (nog) niet te maken heb gehad met een aantal zaken die in de beoordeling genoemd worden; zoals een aantal dingen die onder service vallen. Ik heb de klantenservice (nog) niet nodig gehad.

Auke Bleeker 04-07-2015

Het zoekgemak op de site nodigt ogenblikkelijk uit tot een verdere oriëntering.

'S-avonds besteld en gelijk een order bevestiging, de andere dag werd het bestelde bij mij afgeleverd.

Meer dan voortreffelijk en behoefd geen nadere uitleg.

Een meer dan voortreffelijke webshop die na het plaatsen van een order en de betaling daaraan verbonden. Ogenblikkelijk tot actie over gaat. Dit is de 2e keer dat ik via de webshop hier dingen heb gekocht en ik ben uitermate tevreden. CameraNu mag wat mij betreft voortaan ook wel CameraNu and for the Future heten.

ginnekjp 04-07-2015

Goede duidelijke site maakt het gemakkelijk om de cameras te vergelijken

besteld via internet en de volgende dag heb je de gekozen camera in huis

Door het grote assortiment is het goed kiezen en vergelijken

Het was m'n derde camera op dit adres gekocht en tot volle tevredenheid. Wat staat dan een aanbeveling nog in de weg aan iemand anders?

vorige camera was FZ150. Zag bij een vriend de FZ1000 en besloot al vlug ook dit model aan te schaffen. Voldoet tot nu volledig aan de verwachtingen

RB 2606 03-07-2015

Gemak waar mee je kunt bestellen en een snelle levering

Kundig personeel

Voldoende keus

Goede winkel met verstand van zake

Prachtige camera gekocht als vervanger voor Minolta 7d

Jon West 03-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, duidelijke informatie. Alles overzichtelijk geordend.
Bestellen gaat snel en is in feite een logisch proces

Van de voortgang van een bestelling goed op de hoogte gehouden. Informatie klopt.

Voor mij de eerste site om fotospullen te zoeken. Met trefwoorden vind je vrijwel altijd wel de producten.
Aanbod is redelijk compleet voor zover ik kan nagaan.

Komen hun toezeggingen na en werken eventuele klachten goed en snel af. Prima winkel.

Uit de motivering bij de deelaspecten blijkt al dat deze winkel op alle punten meer dan aan de eisen voldoet. Goed assortiment, duidelijk gepresenteerd. Informatie op de website is helder en ter zake. Bestelproces is makkelijk en er wordt afgeleverd binnen de toegezegde tijd. Zo iets niet goed gaat wordt dat in direct contact snel recht gezet.

P. H. 03-07-2015

artikel zeer snel gevonden

's avonds na 10 uur artikel besteld; de volgende ochtend (zaterdag) om 10.15 uur in huis!

Marjolein41 03-07-2015

De website regelt het simpel voor je. Binnen een paar minuten heb je je order geplaatst

Snel geregeld en bezorgd

Ook voor wat oudere accoires kan je hier terecht

Ik denk dat ik zelf nog wel een keer hier terug kom. De naam zou ik zeker doorgeven.

Raymond Zahradnik 03-07-2015 Via de website gekocht

Veel assortimenten

Komen hun word goed na,. Vandaag bestellen morgen in huis. Heerlijk.

Genoeg voor iedereen

Ik zou deze website iedereen aanraden om te bestellen.

Gewoon een goede webshop. Die zijn woord na komt en na streeft.

Melissa de Zwart 03-07-2015 Via de website gekocht

Voor de beginnende fotograaf ideaal met vooringestelde standen

Goed bezorgd, optijd aangekomen geen problemen

Genoeg camera's zijn te vergelijken met elkander.

Goede winkel, overzichtelijke website.

Van Vliet Boomverzorging en Beheer. 03-07-2015

Relaxte sfeer in de winkel, koffie en veel te bekijken.

Gemotiveerde verkopers, nu meerdere malen geweest div. Verkopers gehad. Voor een ieder gelde dat ze vooral iets proberen te adviseren wat we zochten. Wisten we al wat we wilde konden we t product testen in de "tuin" waar ook bordjes staan om foto's op afstand te maken en te div. Producten te vergelijken.

Tot op heden de meeste uiteenlopende dingen gevraagd en altijd kunnen testen omdat t aanwezig was.

Mocht de persoon in een acceptabel straal van t bedrijf zitten zou ik deze zeker eens adviseren om langs te gaan voor een passend advies en veel keus in producten.

Ik beoordeel Cameranu.nl omdat ik zeer tevreden ben over de gang van zaken en de manier hoe ze met hun klanten om gaan.

dracula1000 03-07-2015

Gemakkelijk via enternet bestellen.

Kom je er niet uit, even bellen je wordt goe geholpen.

even snel gekeken ziet er goed uit

ik zoe deze winkel zeker aanbevelen. De winkel is goed bezig, heeft goede producten en wat de prijzen betreft van de producten. Deze zijn scherp geprijst

goed product, snelle levering en zeker niet duur. Ga zo door.

JPTV01 03-07-2015

Zeer overzichtelijke website, waar je goed kunt vergelijken en snelle service!

Fantastisch!

Helaas heb ik een ongelukje gehad met mijn camera maar Cameranu heeft het binnen 24 uur opgelost met EEN NIEUWE CAMERA!!!

Niet alleen dat ook een zeer snelle communicatie en duidelijke antwoorden op al mijn vragen.

Alles wat ik zocht heb ik kunnen vinden. A7s van Sony met 2 lenzen is mijn volgende aankoop en zeker ook bij Cameranu. En ik hoop snel daarna alles voor mijn thuisstudio zoals de 3x Falcon Eyes 900 watt flitsers met grote softboxen en backgrounds. Zoveel keus dat ik bijna niet kan kiezen en de prijzen zijn zelfs beter dan de Chinese massa sites met imitatie producten.
Zeer veel keuze voor ieder budget...

Gezien mijn ervaring kan ik niet anders dan Cameranu bij iedereen aanbevelen.

Ik was eerlijk gezegd een beetje sceptisch omdat de prijzen zo laag waren en je moet maar afwachten hoe de service is als je een maal een probleem hebt. Nou ik kan gerust zeggen dat het niet beter opgelost kan worden, 100% tevreden! Als A de hoogste score was zou ik zeggen: A+++++ TOP! :-)

JGK van Hsalen 03-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Het gehele proces is erg transparant

Deskundig advies

Erg uitgebreid

Voor deskundig advies en uitgebreid assortiment.

Sonimage 03-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site

Telefonisch goed bereikbaar en uitstekende informatie verstrekking over het aan te schaffen product.

Ruime keus uit veel aanbiedingen

Snelle levering en klantvriendelijk afhandeling

Gezien het grote aanbod van producenten was online bestellen bij Cameranu een pluspunt ten opzichte van aankoop in een winkel met beperkte voorraad. Er kon online gekozen worden uit veel modellen. Deze waren ook op voorraad aanwezig en werden snel geleverd.

Ary11 03-07-2015

Als ik iets nodig heb voor mijn hobby hoef ik niet ver te zoeken. CameraNU.nl heeft het en voor een goede prijs.

Ik heb nog maar 1 keer gebruik gemaakt van de service maar die was dan ook perfect. Mijn E-reader was niet meer te repareren en zat niet meer in het assortiment. Ik kreeg direct het aankoopbedrag op m'n rekening gestort.

In het assortiment zit werkelijk alles op fotografie-gebied, voor de beginner, amateur en professional.

Na ervaringen met andere winkels is CameraNU.nl mijn leverancier en deze beveel ik dan ook aan al m´n vrienden, kennissen en bekenden aan.

Uitgebreide website, uitstekend assortiment, juiste prijzen en een prima service.

Cloud1970 03-07-2015

via internet aanschaffen is gemakkelijk en alle reviews bekijken voor aanschaf

voor een bepaalde tijd besteld en dan de volgende dag geleverd, prima service. Er wordt ook aangegeven hoe laat ongeveer wordt afgeleverd, erg handig.

prima

goede ervaring dus zal deze zeker aanbevelen.

De printer nog maar net in gebruik maar werkt echt fijn een hele verbetering van wat ik eerst had. Over het verbruik van de cartridges kan ik natuurlijk nog niets vermelden, deze zijn gelukkig nog niet op. Dus al met al prima service en levering, tot een volgende keer.

Hendrik000 03-07-2015

Staan je netjes te woord hebben verstand van service.

Prettige winkel en goed geholpen, service is ook in orde!

internet koper 03-07-2015

Mooie compacte camera. Snel thuis geleverd.

Alles correct verzorgt.

Groot assortiment

Voor de tweede keer een bestelling gedaan en beide keren zeer tevreden.

Raphuel Pellegrom 02-07-2015

Erg eenvoudig te gebruiken webshop

Netjes en snel geïnformeerd per e-mail, en daags erna al geleverd.

Eenvoudige website, snel geleverd, precies volgens afspraak.

Wijnand Krikke 02-07-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en duidelijk.
De winkel zelf is ruim van opzet en heeft voor amateur tot professional een uitgebreid assortiment.

Je wordt altijd vriendelijk geholpen.
Geen opdringerigheid van het winkelpersoneel.
Na mijn gehuurde spullen terug te hebben gebracht stond de borg al na 3 dagen weer teruggestort op m'n rekening !

Veel keuze; van fototassen tot verrekijkers, van strobist artikelen tot e-readers. Niks is te gek of ze hebben het.

Deze winkel geeft mij het gevoel eerlijk en objectief behandeld te worden.

Deskundig personeel, no nonsense mentaliteit. Daar hou ik wel van. Mensen die weten waar ze over praten. En alles tegen een scherpe prijs !

Gurdo 02-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en rustig alles bekijken en kwamen bij jullie uit

Ruim assortiment
Merk artikelen

Omdat alles goed was factuur snelle bezorging

Inheb een goede ervaring met cameranu.nl

Ronald vd Horst 02-07-2015

Alles wijst zich vanzelf. Daarbij was het filmpje bij het product dat ik bestelde doorslaggevende factor.

's Middags besteld, en de volgende dag netjes in huis

Eigenlijk alles wat ik zo direct nodig heb is voorradig bij Cameranu.nl... en meer!!

Er zijn eigenlijk geen redenen om dat niet te doen. Enige kleine nadeel wat mij zo te binnen schiet, is dat er alleen een winkel in Urk is.

Johan van Gurp 02-07-2015 Via de website gekocht

Op zoek naar de nieuwe Lightroom versie 6 van Adobe kwam ik tot de verbijsterende ontdekking dat geen enkele winkel deze op voorraad had. Alleen MyCom in Dordrecht kon mij helpen aan de inmiddels verouderde versie 5 voor exact dezelfde prijs die CameraNu voor versie 6 in rekening brengt! Bovendien ontving ik bij CameraNu geheel gratis het 230 pagina's dikke Lightroom 6 boek Pieter Dhaeze & Hans Frederiks

Volgende dag geleverd, aangetekend zonder extra kosten op het door mij gekozen depot 's morgens om 8 uur, super!

Erg goede ervaring met CameraNu, zie boven. Ook in het verleden ook goede ervaring. Ik kocht toen een camera en ontving weken hierna een uitnodiging om, geheel gratis,mee te varen tijdens Sail in Amsterdam om de camara te testen onder deskundige begeleiding.

Karman40 02-07-2015

lekker dichtbij, producten zichtbaar eb voelbaar

Goed advies en begeleiding, kunde en kennis is in grote mate aanwezig.

Breed assortiment, veel tastbaar en beschikbaar

iemand met een duidelijke vraag zou ik gelijk naar Cameranu sturen voor persoonlijk advies

ben zeer tevreden over de wijze van service, het product en de prijsstelling van de producten

Cees uit Dordrecht 02-07-2015

Het door mij gezochte artikel was heel makkelijk te vinden op de website. De bestelprocedure verliep vlot en probleemloos.

Ik had nog een aanvullende vraag over het uitgekozen artikel. De klantenservice stuurde mij al heel snel (binnen een uur) een uitgebreid en duidelijk antwoord.

Het assortiment dat camera.nu aanbiedt is zeer groot. Een keuze lijkt mij altijd wel te maken.

Een heel groot assortiment. Een heel fijne website met een soepel lopende bestelprocedure en een (zeer) snelle levering.Ook met de klantenservice heb ik een uitstekende ervaring.

_Kristas_ 02-07-2015

Met het op zoek zijn naar apparatuur voor een fotostudio zijn we goed en uitgebreid geholpen (op een woensdagochtend - het schijnt er in het weekend druk te zijn en dan wordt uitgebreid advies lastiger)

veel op voorraad, zodat je, als je in de winkel bent, het gelijk mee kan nemen

prima geholpen en ruime keus

daro26 02-07-2015

Als je GO PRO intypt bij het zoekveld verschijnen als eerste de accessoires tbv de camera. Waarom niet meteen de camera bovenaan? Lijkt me tbv de verkoop ook beter.

Dit behoeft geen uitleg lijkt mij.

Lastige vraag. Ik was puur op zoek naar de GO PRO 4 camera.
De prijs hiervan was iig concurrerend genoeg om tot aankoop over te gaan...

Vanwege de goede prijs en snelle levering!

Ik heb bij ieder onderdeel mijn motivering geplaatst...

Lousberg123 02-07-2015

Soepele website en bestelproces.

Duidelijke communicatie over voortgang bestelling, maar niet teveel of zinloze communicatie.

Breed en diep

One-stop shop met scherpe prijzen.

Het is al de zoveelste bestelling, en ik heb Cameranu.nl nog nooit kunnen betrappen op ook maar het kleinste foutje. Deze mensen hebben hun zaken goed op orde.

Scottie65 01-07-2015

Duidelijke website, prima beschrijving en eenvoudig te bestellen.

Ik had enkele vragen en deze werden snel en duidelijk beantwoord. Het advies dat ik kreeg was ook duidelijk en uiteindelijk heb ik vrij eenvoudig te keuze kunnen maken.

Ruime keus, verschillende merken en prijscategorieën. Genoeg keus binnen de groep waar ik zocht en gevonden wat ik nodig had.

Snel, duidelijk website, supersnelle levering, uitstekende adviezen en betrouwbaar, voor mij het belangrijkste!

Een heerlijke webwinkel waar je een keus kunt maken uit een groot assortiment, voorzien van deskundig adviezen! Ik heb zeker iets gehad aan de adviezen en nav daarvan mijn uiteindelijke keus gemaakt voor het product! Ga zo door! Erg prettig overigens dat de levering zo snel is; als ik de volgende dag moet werken is de bestelling eerder in huis dan dat ik na werktijd naar de winkel zou gaan....

willum2 01-07-2015

Geen enkel probleem met de bestelprocedure

Gevonden wat ik zocht voor een goede prijs

Ben heel tevreden

Wiel Hacking 01-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede informatie, groot betaalgemak (iDeal).

Hele snelle service, want mijn bestelling op de zaterdag werd al op zondag (Vaderdag) geleverd. Hoe snel wil je het hebben?

Zeer uitgebreid assortiment tegen een scherpe prijs. Camerabody (Sony A58) en Eyefi-kaart voldeden qua prijs en levertijd goed aan mijn verwachtingen

Snelle service, scherpe prijs, uitstekend assortiment.

Jacques van der Ploeg 01-07-2015 In de winkel gekocht

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Ook kun je meteen zien of iets op voorraad is of niet.
Duidelijke foto's met uitleg erbij.

Iedereen is deskundig en geven de aandacht aan de klanten. Ook is er tijd om je uitleg te geven van de producten ook al is het druk in de zaak.

Zeer ruim en exclusief.
Indrukwekkend.

Van hoog niveau.

Super winkel van alle markten thuis. Ruim assortiment. Ik kijk altijd mijn ogen uit. Ik zou veel meer aankopen willen doen, maar ben gelukkig met wat ik heb.

phil7071 01-07-2015

Hoe gemakkelijk is het, vandaag bestellen morgen op lokatie afgeleverd; top

Altijd raak, bij vragen en advies altijd eerlijk en raak

Ik heb nooit mis gegrepen, dus ruim voldoende

Ja...eenvoudig, snelle service.

Altijd fijn online winkelen

Newsgrabber 01-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke sites, goede beschrijving van artikelen

supportverzoek per mail gestuurd en binnen 6 uur antwoord ontvangen. en probleem (verkeerde weergave voorraad) netjes opgelost

In principe kan je als fotograaf alles vinden wat je nodig hebt. van schoonmaakset tot fotoprinter en van lens tot studioflitser

een winkel die doetwat hij zegt en die levert binnen de tijd die ze aangeven zal ik altijd aanbevelen. nette zak met eigen voorraad en geen doorverkoopkanaal van een ander bedrijf. heb al iets bij andere shop gekocht en bleek gewoon van een andere leverancier te komen. omslachtig met de service toen.

Ik heb al diverse keren spullen gekocht en iedere keer weer kreeg ik wat ik bestelde binnen de levertijd. Nu een Canon Pixma Pro 100 en waar op de website stond dat er voorraad was kreeg ik bij het afronden te zien dat het langer ging duren omdat het artikel uitverkocht was. wel betaald en mail gestuurd en de volgende morgen netjes bericht dat het el op voorraad was en dus de volgende dag netjes geleverd.

Nowy van Hedel 01-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van artikel en gemakkelijk te bestellen

telefonisch contact gehad en zeer vriendelijke en duidelijk geholpen. Service met een hoofdletter S

zeer specifieke items zijn niet te vinden, je kunt ook niet alles in 1 shop verwachten. Verder is het wel heel uitgebreid

Duidelijk, gemakkelijk en service zijn gewoon de 3 belangrijkste items van Cameranu.nl

Zeer fijn om hier te bestellen, duidelijke beschrijving en een breed assortiment. Klantenservice is ook top, snelle levering en goed verpakt.

Peter Damsma 01-07-2015 Via de website gekocht

De kijker geeft werkelijk prachtige beelden van vlinders, insecten en bloemen. Het brengt deze dingen zo dichtbij waardoor je een close-up krijgt die je met het blote oog nooit zou kunnen omdat je ogen niet kunnen focussen zo dichtbij. Een aanvulling naast een gewone verrekijker. Op afstand is de kijker ook heel goed.

nielsvb 01-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering

Goeie informatie voorziening tijdens levering

Ben erg tevreden over de afhandeling

Gearreld 01-07-2015

Via het "HOME" menu is alles prima en duidelijk te vinden maar ik zou het aanraden om bovenin de website toch nog een navigatiebalk neer te zetten zodat je op elke pagina makkelijk naar een andere pagina kan gaan.

Erg beleefde medewerkers! Telefonisch ben ik altijd goed geholpen en ik krijg m'n producten ook erg snel thuis bezorgd.

Alles wat ik tot nu toe heb opgezocht om te kopen of van plan ben om te kopen is op voorraad, echter zijn er wel een aantal producten die jullie niet verkopen in vergelijking met andere camerashops maar dit is niet echt een probleem, het verschilt natuurlijk per bedrijf wat zij wel of niet aanbieden.

Meer een 9,5, jammer dat er een aantal producten zijn die jullie niet aanbieden en daarom niet verkrijgbaar zijn maar verder de beste camerashop die ik ken met de scherpste prijzen!

Erg bedankt voor jullie goede service! Met vriendelijke groet, Een tevreden klant

Bigfonn 01-07-2015 Via de website gekocht

snel en makkelijk

Beschermhoes voor Tamron 150-600 besteld en direct de volgende dag al geleverd

alles wat je nodig hebt op gebied van fotografie is aanwezig in de winkel en de webshop

Gezien de service, het assortiment en het gemak kan ik niets anders doen dan aanbevelen

Klaas Geugjes 01-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig om te bestellen

Via de site werd verteld dat het artikel voorradig was dus besteld en dan via de telefoon horen dat het later komt omdat delen niet voorradig waren ( het is een printer dus welke delen ) is niet professioneel. Later wel snel opgelost.

Volgens de site alles op voorraad.

Levering kan beter maar misschien was dit eenmalig. Zou er zo weer bestellen.

Goedkope aanbiedingen en relatief snel geleverd.

Dion Ooijen Fotografie 01-07-2015 Via de website gekocht

De site spreekt voor zich. Je krijgt een heldere uitleg over het product dat je gaat aanschaffen en doorloopt alle stappen logisch en chronologisch!

De service is goed! 's-avonds besteld en de volgende dag in huis. Bovendien was het product dat ik had besteld dermate verpakt dat er niets mee kon gebeuren.

Mijn inziens heeft cameranu.nl een uitgebreide webshop waar van alles voor de camera en wat er bij komt kijken te halen is. De ervaring leert dat cameranu.nl tot de goedkopere winkels behoort en daar waar ze iets duurder zijn dan een andere webwinkel, neem ik dit voor lief ivm de goede service!

Al diverse keren gedaan ook.

Alles staat hierboven al vermeld. kortom een goede winkel met goede service!

Krabbendam 01-07-2015

alle artikel info direct beschikbaar

perfecte aflevering

ruim voldoende vergelijkingsmateriaal

dat deed ik al op basis van vorige ervaringen

Perfect betrouwbare webwinkel op basis van mijn ervaringen

ppboermans 30-06-2015

Zonder problemen voor het eerst gewinkeld bij Cameranu. Overzichtelijke website. Vlot bestelproces.

Royale keuze. Precies gevonden wat ik nodig had. Goede prijs, met name lage verzendkosten. Vlotte levering.

Jan Teng 30-06-2015 In de winkel gekocht
Urk

De website is zeer overzichtelijk met veel informatie en er is een goede zoekfunctie.

Je krijgt altijd meteen antwoord en je wordt niet met een kluitje in het riet gestuurd.

Een erg groot assortiment en het is ongelooflijk hoeveel daarvan op voorraad is.

Het is een camera vakhandel en dat is aan alles op een positieve manier te merken.

Sinds een jaar of zes koop ik al mijn foto apparatuur bij Cameranu. Ze hebben alles en de fysieke winkel ligt voor mij op een uur rijden. Dat is belangrijk, want sommige dingen, zoals de cameratas die ik onlangs kocht, moet je nu eenmaal in handen hebben om te kunnen beoordelen.

fdinjens 30-06-2015

Prettige webshop. Overzichtelijk en ik ben goed geholpen bij mijn keuze. Veel keuze en bijpassende artikelen. Aanrader. Ik kom zeker binnenkort een telelens bestellen.

Dianne M 30-06-2015

Omdat ik niet wist welke flitser ik nodig had bij mijn camera heb ik dit via het contactformulier gevraagd. In het antwoord zat de link naar de juiste flitser. Ik hoerde het alleen aan te klikken en daarmee was de bestelling geplaatst. Makkelijker kon niet.

Het antwoord op mijn vraag kwam ontzettend snel.

Ik had al van een ander gehoord dat de mensen die er werken kennis van zaken hebben en dat heb ik nu zelf ook ervaren.

Prima zaak, niets op aan te merken.

wilhelmus1951 30-06-2015

ruime keus en overzichtelijk site

meteen emails over staat van bestelling en levering

voor de semiprof en prof voldoende aanwezig

De wijze waarop de bestelling is afgehandeld, blijk van interesse in klant

Eric Maas 30-06-2015 Via de website gekocht

GerwinHof 30-06-2015

Enorm makkelijk en snel. Goede overzichtelijke website met alles op de juiste plaats.

Ja ik kan niet anders dan een dikke 10 geven. Wat een geweldige service, binnen no-time een reactie per mail ect. Ze staan je keurig te woord. Wij wilde onze bestelling ophalen in de winkel dit was geen probleem. In de shop ook professionele werknemers. Top!

Erg uitgebreid en goed! Wellicht wat meer boeken en naslagwerken? Dat zijn mijn enkele wensen.

Ja zeker! Voor een bedrijf met uitstekende service en scherpe prijzen moet je bij CameraNu zijn! Ook de winkel is zeer zeker een bezoekje waard.

Normaliter niet zo van de reviews. Maar deze winkel verdient het! Echt een heerlijke zaak om rond te lopen, de site en service is werkelijk een verademing. Vele zaken kunnen hier iets van opsteken. Ik kom hier zeer zeker snel terug (Mijn volgende bestelling is ook alweer in huis!)

Hamradioshop Jubbega 30-06-2015

Super mooie en gemakkelijke website.

Zeer snelle levering!

Bestellen via meerdere website,s is niet nodig... ze hebben alles!

Er is gewoon geen betere!!

Super goed bedrijf... Zeer tevreden over de levering..