Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sim 05-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. Fijn dat er ook een winkel is waar je terecht kan. Mijn bestelling werd keurig binnen de afgesproken termijn geleverd en alles was prima in orde.

steijko@kpnplanet.nl 05-04-2019

Goede winkel en idd voor 23.59 besteld en de volgende dag thuis. Prettig om zo wat je nodig heb te bestellen

T. Donkervoort 05-04-2019

Zeer nette en opgeruimde winkel met enorm goed personeel die alle tijd voor je nemen en adviseren.

Azcona 04-04-2019

Altijd geweldige service! Je krijgt heel snel en persoonlijk reactie, ook buiten gewone werktijden. Ook met de deskundigheid is niets mis. Als professional is het ontzettend belangrijk om te kunnen bouwen op een leverancier en echt het gevoel te krijgen dat het een partner naast je bedrijf!

Robert Szyszynski 04-04-2019

I get here everything what I need to keep my passion on good level. Every next order is closer to my final destination.

JLoFoto 04-04-2019

Camera en lens gekocht op de beurs in Nijkerk, lens bleek niet aanwezig maar er werd achter de schermen hard gewerkt om de lens per koerier alsnog in Nijkerk te krijgen.
Super, zo kon ik dezelfde dag nog gaan genieten.
Goed geregeld, die extra stap onderscheid Cameranu van een hoop anderen. Bedankt nogmaals

ms 04-04-2019

Deze webshop gekozen omdat ie aanbevolen werd en omdat ie het goedkoopst was en alles overzichtelijk is. Goede prijs-kwaliteit verhouding en super levering! Ik zou zeker vaker kopen

T. Den Boon 04-04-2019

Vooraf contact vanwege vragen over product. Snel en adequaat behandeld. Aankoop gedaan op donderdagavond, vrijdagmiddag bezorgd.

Chris 04-04-2019

Voor de 1e keer gekozen voor een lens bij Camernu.nl, de lens was snel geleverd en in prima staat, en goed beschermd in de verpakking!

Ga hier zeker nog eens bestellen

Bron 04-04-2019

Om jullie een heel verhaal te besparen, som ik het op:
- Groot assortiment
- Fysieke winkels waar de camera's/accessoires geprobeerd kan/mag worden
- Goede snelle service
- Snelle reacties op vragen via de mail
- Retourneren geen probleem (mits in goede staat)

Al deze hiervoor genoemde punten heb ik zojuist allemaal ervaren bij een online-bestelling.
Om deze reden zou ik deze winkel aan iedereen aanbevelen vanwege de snelle top service.

peter cuyper 04-04-2019

goeie shop , duidelijke omschijving , en vlotte levering , nette prijs , overzichtelijk site , aanrader

Marlies 04-04-2019

Snel geleverd.
Goede prijs.
Mooie camera tas.
Ik ben er super blij mee,van nu af aan ga ik op pad met m'n mooie tas.

r de boer 04-04-2019

Snelle en duidelijke levering. Ik heb al vaker besteld bij cameranu en dat ging altijd prima.

Vledder 04-04-2019

De accu voor de fotocamera was bij Camera.nu goedkoper dan dezelfde accu bij andere aanbieders.

En bij de accu zat teven een plastic opberghoesje.

Liesbeth Heemskerk 04-04-2019

Ik ben beginnend amateurfotograaf en cameranu is een overzichtelijke website. Naast artikelen kun je veel informatie vinden over verschillende camera's, lenzen en merken zodat je kan uitzoeken welke camera, lens of merk het beste bij je past.
Ook hebben ze veel informatie over het fotograferen zodat je veel kan leren.
De service is ook prima als je producten terug wil sturen.

Gilbert Obadia 04-04-2019

De bestelling was op tijd en netjes afgehandeld prima
Zeer tevreden een klant die zeker weer wat besteld .

Willem B 04-04-2019

Heldere website, goede uitleg door medewerker met kennis van zaken en levering volgens afspraak.

frankie 04-04-2019

Normaal geef ik cameranu.nl een hoger cijfer, want ik ben meestal zeer tevreden over hun. Deze keer bestelde ik echter een Cotton Carrier holster waarvan de bevestigings hub van maat/afmeting is veranderd, zodat al mijn andere (dure) Cotton Carrier hubs niet meer passen.

Dit had wel vermeld mogen worden, daar het een compleet systeem is. Cameranu.nl zou contact opnemen met de fabrikant, maar ik hoor nog niets over een oplossing.

Niet geheel hun schuld, maar wel hun verantwoording als verkopende partij.

Henk Dikkema 03-04-2019

Eindelijk een winkel waar je ook over andere dingen kunt praten dan camera's. 'Persoonlijk contact' heet dat. Voor een noordeling als ik is dat belangrijk, omdat dat gevoel bepaalt of de koop door gaat. De koop ging door en ik weet zeker, dat ik bij eventuele klachten ook bij dit bedrijf terecht kan.

Rense 03-04-2019

Cameranu.nl blinkt, zoals ik ook al eerder ervaren heb, uit in snelle levering, duidelijke communicatie en een (soms wat overweldigend) groot aanbod. De klantenservice is vriendelijk, en als er zaken niet in orde zijn staan ze altijd gereed om een passende oplossing te bieden. Ik weet meestal ongeveer wat ik wil hebben, en dan is de keuze op de site bijzonder gemakkelijk.

Bert 03-04-2019

Keuzemenu zeer duidelijk. Zeer snelle levering en betrouwbaar. Product voldoet aan de vereisten.

fred 03-04-2019

ik had een trigger voor mijn studioflitser besteld en af laten leveren bij camera nu in eindhoven deze bleek niet goede te zijn.
deze is terug gestuurd en binnen een paar dagen mijn geld terug gestort op mijn bankrekening .
vlotte levering en goede afhandeling van mijn bestelling

Jitty Leyen 03-04-2019

Altijd zeer tevreden nu ook weer 2 sd kaarten besteld en de volgende dag in huis daar kies ik voor Camera nu .nl ik ben tevreden en mijn camera ook bedankt

Erik 03-04-2019

Betrouwbaar, experts in foto en film. Zonder zorgen shoppen. Al eens een artikel terug gestuurd ter reparatie, perfect afgehandeld. Tweede hands artikel gekocht, in perfecte staat ontvangen. Misschien niet altijd de goedkoopste maar je weet gewoon dat je goed zit. Inderdaad altijd de volgende dag in huis, als het niet zo is zal het niet cameranu liggen.

Michiel 03-04-2019

Snelle levering. Helaas was PostNL te laat maar daar kon cameranu.nl niks aan doen. Prima en netjes te woord gestaan door de klantenservice.

Saskia De moor 03-04-2019

Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl smiddags besteld en meteen de volgende dag mijn super mooie camera binnen! erg goede service en een erg mooi product geleverd. De volgende keer zou ik zeker weer bij cameranu.nl bestellen

Hugo 03-04-2019

Naukeurig en goede omschrijving van het artikel. Daarna een snelle levering. Gisteren besteld, vandaag geleverd.

Mex 03-04-2019

Kamera Nikon D7200 gekocht met 5 jaar garantie en een scherpe prijs. Levering snel conform afspraak. Camera was goed en veilig verpakt.

Cees Bouma 03-04-2019

We hebben voor camera nu gekozen omdat er super aanbiedingen zijn die elders niet waren daarnaast zijn we zeer goed geholpen en is het ook ordelijk opgesteld in de winkel.

Hetje 03-04-2019

Duidelijke, overzichtelijke website. Prima prijs kwaliteit en zeer snelle levering!

Ralph Essers 03-04-2019

Fijne shop en goede voorraad. Service ook uitstekend! Goed advies via mail als je dat nodig hebt.

Frans 03-04-2019

CameraNu.nl heeft mij tot nu toe niet teleur gesteld. Heb nu al enige ervaring met hun en geen enkele reden tot klagen en zal voor een volgende aankoop uiteraard weer hun service nemen. Snelle afhandeling van de aankoop en netjes verpakt opgestuurd. Soms wel even prijzen vergelijken natuurlijk maar ze winnen meestal mijn wens voor een goede prijs. Top zaak!

Kevin 03-04-2019

Even bellen met Cameranu.nl of zij mij konden helpen om een alternatief te vinden voor mijn Godox Sdi om een Bowens beautydish te kunnen plaatsen. Na wat zoek werk van een vriendelijke jongen man heeft hij mij een adapter aangedragen en tot de dag van vandaag is dit nog altijd perfect goed geregeld via cameranu.nl

Leon 03-04-2019

Makkelijk, snel, duidelijk en nette prijzen. Service is ook erg netjes. Even snel een chat of vraag via mail, antwoord zeer snel. Zoals je mag verwachten.

a.kruyt 03-04-2019

Ik heb ervaren wat er besteld wordt in de webshop alles per direct verstuurd, goed en stevig verpakt is.
de tijd die de bezorger aangeeft heb ik ervaren dat het tijdstip klopt, zij bieden de mogelijkheid om het pakket op een afhaalpunt af te leveren . zelf bepalen wanneer het pakket afgehaald kan worden

Dion van Alem 03-04-2019

Dé plek voor materialen als film je werk of je hobby is. De keuze is ruim, de website is handig en de levering snel. Van het assortiment word je gewoon hebberig!

Seip 03-04-2019

CameraNu is als professioneel fotograaf mijn vaste leverancier voor apparatuur. Altijd (zeer) snelle levering, soms zelfs dezelfde dag, en in een enkel geval van kleine garantiedingetjes worden ze snel en keurig opgelost! Echt een hele fijne winkel!

Een verdwaalde visser 03-04-2019

Enkele weken terug een rugzak speciaal voor mijn nieuwe Nikon gekocht bij CameraNu. Levering zoals altijd netjes en snel. Heb de tas meteen in de buitenlucht getest en ben er superblij mee! De rugzak voldoet precies aan mijn verwachtingen die ik had na het lezen en zien hierover op de website.

TwinvS 03-04-2019

Na jaren fotografie weer opgepakt als hobby, vroeger ging ik altijd naar de winkel in Urk maar nu de webshop geprobeerd. Op het menselijk contact na dezelfde ervaring als in de winkel, heldere en duidelijke informatie over de artikelen die ik wilde aanschaffen. Ook handig zijn de vergelijker en het verlanglijstje zeker nu mijn verjaardag eraan komt. Kortom duidelijke, overzichtelijke website en ook niet onbelangrijk, de prijzen zijn ook gewoon netjes.

Richard Blankenzee 03-04-2019

Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mijn order bleek niet op voorraad, men liet weten dat ze contact hadden gezocht met de leverancier en hoe lang de levering kon gaan duren. In mijn geval kon het twee weken gaan duren, maar het werden er uiteindelijk slechts drie dagen. Geen 10 omdat met adverteert met binnen 24 uur geleverd, dat bleek toch niet het geval, maar wel een uitstekende service.

Nanna 02-04-2019

Ik ben al een paar jaar klant bij cameranu.nl. In de winkel wordt je altijd prima en zeer vakkundig geholpen. Het personeel is vriendelijk, geduldig en heeft verstand van zaken. Als je b.v. zelf twijfelt tussen twee producten dan kunnen zij de verschillen zo goed weergeven dat je als klant voor je zelf de juiste keuze kunt maken. Datzelfde geld voor On line bestellen. Ook dan kun je telefonische om hulp vragen. Ook als je iets wil omruilen is één telefoontje voldoende en alles wordt keurig geregeld. Bestellingen worden snel geleverd.Als je de ene dag bestelt heb je het de volgende dag in huis . Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Ik koop daarom al mijn fotospullen bij cameranu.nl. Ik heb zeer positieve ervaringen met Cameranu.nl en durf met een gerust hart deze zaak aanbevelen. Zij zijn deskundig en vertrouwd.

Delphine 02-04-2019

Chat service hielp me snel en duidelijk. Heel tevreden van de service. De betaling was niet doorgekomen en ik werd direct geholpen.

Piet 02-04-2019

Bij Cameranu koop ik graag omdat ze klantvriendelijk zijn maar ook goede info over hun producten geven op iedere vraag wordt een gedegen advies gegeven. Op de Professional Imaging beurs nog een nieuwe Epson foto printer gekocht met een aardige korting.

Gert-Jan 02-04-2019

Snelle levering. Artikelen zijn in een goeie stevige doos geleverd! Site is overzichtelijk en goede prijzen.

Sjaak 02-04-2019

Foto printer gekocht. Goede prijs en snelle levering en goed advies. Netjes verpakt.

Renee 02-04-2019

Heb wel meer naar deze webshop gekeken en zag er betrouwbaar uit!
Snelle verzending en goed verpakt!

Djenna 02-04-2019

Snelle bezorging en kan producten voor een vaak lagere prijs krijgen dan andere webshops. Ruim assortiment aan producten wat ook erg fijn is.

Akif 02-04-2019

Alles wat je zoekt is op voorraad en is direct leverbaar. Heel makkelijk te bestellen en de volgende dag ontvang je hem. Ook het support team is heel makkelijk te bereiken zowel telefonisch als e-mail. Je krijgt op dezelfde dag een reactie op je bericht.

Ik heb in januari Moza Air 2 Gimbal gekocht bij Cameranu.nl. Zij waren eerste en de enige leverancier die hem toen kon leveren.

Benanda 02-04-2019

Al verschillende dingen besteld. Je kan altijd alles vragen en supersnel in huis.

Ans de Jong 01-04-2019

Snelle afhandeling van de bestelde artikelen. Ook de website is duidelijk en overzichtelijk.