Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edgar 02-03-2020

Zeer complete en overzichtelijke webshop. Ik raad cameranu.nl echt aan iedere fotograaf aan!
Ik heb bij cameranu de Nikon Z6 besteld inclusief een aantal objectieven, statief en rugzak van Wandrd. Per ongeluk de verkeerde cameratas bij de rugzak besteld, maar kon heel makkelijk deze retour zenden en gelijk de juiste bestellen. Na ontvangst van de retour zetten zij de nieuwe bestelling in werking, super service.
En erg blij dat cameranu nu ook in Groningen een winkel heeft, binnenkort even binnenwandelen.

Stan 02-03-2020

De camera en microfoon die ik had besteld waren er zoals beloofd de volgende dag. Prima, zoals eigenlijk bij wel meer sites tegenwoordig het geval is. Wat ik vooral goed aan het bestellen bij deze site vind, is dat je er wat extra's bij krijgt - zoals vijf jaar garantie en drie gratis schoonmaakbeurten voor de camera - en dat je ook wat mails met handige tips krijgt nagestuurd. Normaal krijg je vooral spam die willekeurig lijkt, maar in dit geval had ik er echt iets aan.

Marc De Brabandere 02-03-2020

Ik had een heel vriendelijke ervaring met de man aan de chatbox.
Die vergewiste zich om te beginnen over het al dan niet in voorraad zijn van mijn aankoop.
Daarna volgde hij ook nog het goede verloop van mijn bestelling en betaling via paypal waardoor hij mij de bevestiging van levering voor 's anderendaags kon garanderen. Wat ook geschiedde!!!
Een "vijfsterren" behandeling over de ganse lijn!!! Ook erg vriendelijke koerier...

Wim Hop 02-03-2020

Duidelijke omschrijving op de site, supersnelle levering en zeer scherpe prijs.
Prima winkel om iets bij te bestellen.

Gert 02-03-2020

zeer snelle service, zeer goed en professioneel en eerlijk advies. Erg aardige medewerkers

CA Hoekstra 02-03-2020

Super snelle levering. Goed en netjes verpakt. Ook de site is overzichtelijk.De prijzen zijn ook goed. Heel veel keuze en heel veel op voorraad. Ook het contact met de klantenservice verliep snel en goed. Goede uitleg van mijn vragen gehad. En binnen 24 uur antwoord op de email.

Jaap Smi 02-03-2020

Het bestelde product was snel geleverd op de afgesproken dag, heel beschermend verpakt zodat er tijdens transport geen kans op beschadiging kon gebeuren.

Carin Mus 01-03-2020

Na veel zoeken fotolijstje gekozen en gekochf bij Camera.nu. Bij mij thuis werkte hij niet goed en ik kreeg direkt een nieuwe. Men was zeer behulpzaam aan de telefoon. Ook het tweede lijstje deed het niet, maar het bleek aan mijn wifi te liggen. Bij mijn dochter deed hij het uitstekend en voor haar was hij bedoeld. Nogmaals superprodukt en super webshop

M van Leeuwen 01-03-2020

Ik vind deze webwinkel erg fijn. Overzichtelijk, zeer snelle leveringen en als er iets is waar je niet uitkomt altijd fijne en snelle hulp door de klantenservice. Voor mij een reden om hier voortaan alles te kopen. Erg blij!

Wouter 01-03-2020

Product was goed beschreven. Goede prijs en zeer snel geleverd. Ook nog eens binnen een tijdvenster van 2 uur. Zeer netjes dus

Robert 01-03-2020

Ik heb een NEST NT-777 videocamera statief gekocht. Het statief is correct geleverd maar ook voldeed het aan de omschrijving op de website. Bovendien was het de beste prijs die ik op internet gevonden heb. Dus 3 x OK = score 10. Zowel Cameranu als het NEST statief kan ik aanbevelen.

Patrick van Eldert 01-03-2020

Fijne en snelle service. Goede en uitgebreide antwoorden op je vragen. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Berend Jan 01-03-2020

Niet de eerste keer contact met CameraNu. Nu ging ik voor een compactcamera. Zelf al de nodige oriëntatie gedaan op internet en via de website zag ik dat er een demo model beschikbaar was. De Panasonic Lumix DC-FZ1000 II. In Apeldoorn net voor sluitingstijd keurig geholpen. Tekst en uitleg over de camera en tevreden naar huis.

Sven 01-03-2020

De lay out van de pagina is top. Alles snel gevonden en een mooie bundel samen kunnen stellen door het ruime aanbod aan accessoires. De verzending verliep volgens plan en de vriendelijke bezorger belde mij zelfs mobiel omdat ik de bel niet hoorde. Aanrader!

Björn Schütte 01-03-2020

Geen moeilijkheden gehad. Ik heb zelf telescoop onderdelen besteld. Het enige minpunt is dat ik sommige onderdelen (zoals een t-ring) niet te verkrijgen is in het assortiment. Verder geen gedoe gehad met de levering. Netjes op tijd. Geen schade. Niet bedonderd.

Wim 29-02-2020

Goede en prettige service. Snelle en deskundige reactie op vragen/informatie. Uitstekende producten.

Sergey 29-02-2020

Ik heb tot nu toe twee bestellingen gemaakt cameranu.nl en beide waren supersnel bezorgd (volgende dag thuis). De eerste bestelling heb ik geretourneerd en zonder enige moeite mijn geld terug gekregen. Ik raad deze winkel zeker aan.

Reinald van Ommeren 29-02-2020

Heldere website, snel, correct en goede prijsstelling. Nu voor accessoires, maar eerder ook voor een body met nieuwe en een gebruikt objectief.

Asjamenow 29-02-2020

Uitstekende winkel met zeer goede service en snelle ,betrouwbare levering .
Ook zeer goede en deskundige klantenservice (helpdesk) die 'meedenkt'.
Wellicht punt van enige aandacht, verzekerd uitsluitend de camera's, objectieven en flitsers waardoor weliswaar de premie enigszins lager uitvalt, maar bij bijvoorbeeld (onverhoopt) totaal verlies van volledige fototas met alle accessoires kan e.e.a. behoorlijk nadelig uitpakken . . .

Cor 29-02-2020

De website is duidelijk en overzichtelijk. De stelling is zeer correct uitgevoerd.

Thomas Oost 29-02-2020

Goede service en hij was snel in huis. Een tip: zet aub in de beschrijving voor welke camera's een artikel compatibel is.

Helaas kwam ik er pas thuis achter dat ik een additioneel onderdeel van het artikel helemaal niet kon aansluiten aan mijn camera (Nikon D5300). Toch niet geretourneerd, want hij doet verder waar ik hem voor nodig heb.

Sommige merken (voor mij DJI) hebben daar gewoon een lijstje voor, maar als klant kom je daar pas achter als je moet opzoeken waarom iets niet werkt, en dan is het al te laat.

Michel 28-02-2020

Na een ruim een jaar besloten om de Nikon D3500 te vervangen voor een andere camera (D7500). Op donderdagavond online een inruilformulier en vrijdagochtend al snel antwoord en een mooie inruilwaarde. De nieuwe camera was klaar gelegd in de winkel op Urk dus deze meteen opgehaald.
Mooie winkel en ook hier prima service.

Erik 28-02-2020

Te bestellen object was op de site goed vindbaar, ruim voldoende informatie voorhanden. Bestellen en betaling gaat soepeltjes en een dag later staat er een pakkettenbexorger aan de deur en kun he aan de slag. Zo hoort het dus!.

jan 28-02-2020

al wat langer op zoek naar een handig fotostatief kwam ik uit bij Cameranu.nl. Wist meteen dit gaat m worden. Besteld en volgende dag in huis. Echt zeer goed geregeld, track en trace tot aan de deur

Luc 28-02-2020

Duidelijke website, makkelijk keuze, zeer snel bezorgd...
Kortom: perfect geholpen!
Graag nog een keer.

Twan Rebel 28-02-2020

Een paar dagen voordat ik op vakantie ging, heb ik een GoPro-beschermingshoes bij CameraNu gekocht. Ik ben heel erg positief over de (snelle) service van deze webwinkel, want de volgende dag was het al in huis.

Rob 28-02-2020

Goed bereikbaar en snel geholpen. Voorheen Foto Booms waar ik al jaren kom.
Ondanks de lage prijzen toch een echte fotozaak met kundig personeel.

een enthousiaste klant uit Genemuiden 28-02-2020

Goede duidelijke site, concurrerende prijzen en correcte afhandeling. Ook als het een keer niet goed gaat. Geen gezeur en snel cash back. dus vertrouwd adres.

Roland 28-02-2020

Prima winkel. Diverse keren wat gekocht. Ze hebben veel voorraad en een goede prijs en vlotte levering.

Jet 28-02-2020

Niet voor de eerste keer besteld bij Cameranu, dus tevreden (want anders was ik niet teruggekomen) De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam. Producten worden op tijd en goed verpakt geleverd. Er is trouwens wel 1 groot nadeel aan de verzending: het verpakkingsmateriaal is geheel van plastic, zou graag zien dat ze overstappen naar materiaal van bv papier (dit wordt door sommige andere winkels al wel gebruikt) want al dat plastic verdwijnt zonder her te kunnen gebruiken zo in de prullenbak. Voor mij persoonlijk wel een reden om volgende keer even om te rijden en het zelf in hun winkel in Groningen op te halen. Maar de producten zijn goed, de prijzen ook en de service ook! Dus al met al zeer tevreden over deze winkel.

GK NL 28-02-2020

Om 23:58 uur mijn order ingelegd. Net op tijd om nog voor mijn vakantie mijn fotoaccessoires binnen te hebben. Na een paar minuten kreeg ik een foutmelding. Niet alles zou kunnen worden verstuurd....
De volgende ochtend werd ik gebeld door XXX die me uitlegde dat alles beschikbaar was. Daarbij de vraag of ik het met speciaal transport dezelfde dag geleverd wilde krijgen.
Complimenten voor deze oplossing en het meedenken!

Robert2u 27-02-2020

Snelle verwerking van de bestelling de Canon connect station CS 100 die voor een zeer lage prijs werd aangeboden, als open box en toch keurig verpakt de andere dag al werd bezorgd ,
Zeer tevreden over de levering.

Tim 27-02-2020

Mooie aanbieding met mooie gimbal voor m'n GoPro, leuk voor mee op reis!
Echter, na een aantal keer gebruiken kalibreerde de gimbal niet goed meer. Na zelf het een en ander geprobeerd te hebben gebeld met de klantenservice. Alles uitgelegd en ik mocht hem terugsturen waarna hij omgeruild zou worden vooreen nieuwe exemplaar. Heel blij mee, want over iets minder dan anderhalve week vlieg ik weg voor 4 maanden!
Fijne winkel, makkelijk bestellen en goeie service. Voor herhaling vatbaar!

Nawar Tawashi 27-02-2020

Levering op tijd, duidelijk foto’s van de producten en makkelijk te shoppen

Peter 27-02-2020

CameraNu in Amsterdam is een relatief kleine winkel, maar niettemin een grote aanwinst. Toegankelijk adres waar je goed wordt geholpen. Mij werd een aantal vragen gesteld bij wijze van toets over de voorgenomen overstap en aankoop. Een welkome toets of de te maken stap echt aansluit bij de wens en behoefte. Verder kon ik de camera in de winkel gebruiken met verschillende objectieven en werd bij de aankoopbeslissing nog een alternatief voorgesteld ter overweging. Kortom: goed meedenken met de klant en ruimte geven voor de eigen ervaring.

L1dert 27-02-2020

Cameranu heeft een zeer uitgebreid aanbod en altijd scherpe prijzen. Ik woon al enige tijd in Duitsland, maar koop mn camera's en accessoires nog altijd bij Cameranu. Ook hun klantenservice is top: je kunt ze buiten kantooruren bellen met vragen, ze zijn zeer behulpzaam en lossen t snel op.

Dirk Visser 27-02-2020

Garantie verlopen en toch een nieuw apparaat gekregen
Tot mijn verrassing een nieuwe gekregen, nadat mijn windmeter (ja die verkopen ze ook) kapot is gegaan na een batterijwissel.
Opgestuurd en na een tijdje een mail dat deze niet meer gemaakt kon worden.
En dat ze een nieuwe zouden sturen.
Zoals ik al in de mail zei: een 10+

Voor de camera helpen ze mij altijd goed.

Nick 27-02-2020

Een gebruikte gps-ontvanger voor mijn camera gekocht. Heel verrast deze tweedehands te kunnen bemachtigen voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Snelle levering en product was als omschreven op de site.

Dirk Visser 27-02-2020

Garantie verlopen en toch een nieuw apparaat gekregen
Tot mijn verassing een nieuwe gekregen nadat mijn windmeter (ja die verkopen ze ook) kapot is gegaan na een batterij wissel.
Opgestuurd en na een tijdje een mail dat deze niet meer gemaakt kon worgden.
En dat ze een nieuwe zouden sturen.
Zoals ik al in de mail zei: een 10+

Voor de camera helpen ze mij altijd goed.
Dirk Visser

Schram Cornelis 27-02-2020

Mijn recente aankoop bij Cameranu.nl was deze keer een gondel voor mijn lens (Tamron 100-400mm). Een fijn hulpmiddel bij het plaatsen van camera en lens op mijn statief.
Eenvoudig besteld via internet en de volgende dag bezorgd (hoeft voor mij niet altijd zo snel)

Ben 27-02-2020

Ik had een Canon EOS M3 systeem camera gekocht met een FD-EOS M mount adapter om mijn goede oude Canon FD lenzen te gebruiken. Dit werkt bijzonder goed. Wel zelf scherp stellen en de belichting instellen.
Toch had ik de behoefte voor een goede autofocus lens voor de dynamische situaties. Omdat ik snel per ongeluk aan de knopjes zit van de EOS M3 heb ik een SmallRig gekocht zodat deze camera wat vaster in de hand ligt.
De autofocus lens werd een Canon EF-S 18-55mm STM objectief van CameraNu. Helaas paste de lens niet op de M3. Dat wist ik niet! De originele EOS M3 lenzen vond ik te duur.
Een medewerker van CamerNu.nl heeft mij een EF-EOS M Autofocus Lens Mount Adapter geadviseerd. De Canon vond ik te duur dus het werd de "Viltrox EF-EOS M Autofocus Lens Mount Adapter" voor €52,95. Deze adapter werkt perfect.

Echter, als men de SmallRig heeft gemonteerd past de Viltrox mount adapter niet meer omdat de statiefadapter in de weg zit. Als men deze verwijderd dan past deze wel in combinatie met de SmallRig. Alles bij elkaar een mooie combinatie waarbij de oude (FD en EF) lenzen ook gebruik kunnen worden. Ik ben weer in de zevende hemel.

arjan van der laan 27-02-2020

onder het mom van als het goed is mag het ook wel gezegd worden schrijf ik deze review.
onlangs de led ring flitser besteld de meike fc 100 he er ontbreekt een ring. welke toch in het chat advies was aangegeven dat deze er bij zou zitten. even gebeld. vriendelijke te woord gestaan en er werd mij toegezegd die ring sturen we na. .. mmm sceptisch aangelegd ik wacht wel af gemommeld in mijn achterhoofd. maar nu een dag er na de ring is binnen ,. alles werkt naar behoren .

vriendelijk dank en tot de volgende bestelling

Arend 27-02-2020

Een Canon camera met twee lenzen + accessoires besteld.

Ontzettend overzichtelijke website, duidelijk opgezet en veel informatie over producten en gerelateerde accessoires. Website is compleet dankzij blog, foto's, video's, tips, etc.

Via de chatfunctie diverse vragen gesteld over twee verschillende cameralenzen, vragen werden prima beantwoord. Scherp geprijsd! Betalen met CreditCard mogelijk, absoluut pluspunt! Producten zaten goed verpakt in een doos, zoals ik gewend was van vorige bestellingen.

Bij eerdere bestelling had ik een slechte accu geleverd gekregen, maar deze werd - zonder dat ze er moeilijk over deden - kosteloos vervangen. Uitstekende service dus!

Verzending niet altijd (is mijn ervaring) de volgende werkdag in huis, had rond 22u00 besteld en twee dagen later ontving ik de bestelling (PostNL gaf aan dat pakket vanuit CameraNU nog niet bij hen was geleverd). Maar voor mij persoonlijk is dat geen probleem.

Een verademing om in 2020 nog service van 'ouderwets' karakter te krijgen, top CameraNU! :-)

Sam Van Cauwenberghe 27-02-2020

Na contact op te nemen via de chat op de webshop zelf heb ik een heel duidelijk en correcte uitleg gekregen. Men pakje besteld en zat de dag nadien al in men brievenbus! Super service en super communicatie! topshop!

Bas 26-02-2020

Duidelijke site, goede prijzen. Maar lever op de manier zoals je beloofd.
Om 23:30 besteld. Maar geen levering volgende dag. Wel contact over gehad. Er wordt gemeld dat postnl levering heeft geaccepteerd....aanmaken van label, maar niet pakket overgedragen. In contact wordt ook gezegd dat laatste item aan mij is geleverd, maar op de site blijft artikel op voorradig staan. Kortom, als je je logistieke proces niet op orde hebt,, zoals je op de site vermeld, laat klant daar niet de dupe van zijn.

Pieter 26-02-2020

Fijne ervaring bij het aankopen van GoPro. Wilde hem graag snel binnen hebben, een belletje was hiervoor voldoende. Hij was binnen 1 dag geleverd! Daarnaast gaf de medewerker ook een goed advies bij het kiezen van het juiste product. Al met al dik tevreden!

Anneke 26-02-2020

Ik heb gekozen voor CameraNU.nl, Omdat het zoeken op de site makkelijk was. Ik zocht op zoomfunctie mijn camera uit. Daar kwamen verschillende camera's uit, met alle specificaties die je belangrijk vind staan erbij. Ook de prijs van de camera die ik wilde , was het goedkoopst met de uitbreiding. Wat ook fijn was dat je zelf ke keuze hebt van verschillende aanvullingen/pakketten
met verschillende pakketten. Ook had ik nog een vraag, die via de chat netjes werd beantwoord en wat absoluut zeer was is de Super snelle levering, Ik had savonds besteld en smorgens voor 12 mijn camera al in huis, netjes verpakt, met alles erbij.

Gerton 25-02-2020

Super goede en snelle services. Handschoenen besteld en deze waren helaas te klein. Contact gehad met de chat op website en binnen enkele minuten was het geregeld dat ik de volgende dag bij de winkel in Apeldoorn het kon komen ruilen.

Otto 25-02-2020

Dopje van mijn verrekijker verloren. Op de vraag of ze die konden bestellen, was het antwoord "die hebben we op voorraad" volgende dag al in huis.. Top!!

Hans 25-02-2020

hele goede service en ook de vragen worden beantwoord van evt acc die je erbij wilt kopen
verder worden de spullen goed verpakt en snel geleverd
iik ben zeer tevreden