Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Captainhook12345 13-07-2015

Dit was een van de eerste webshops waar je echt kon bouwen op de voorraadindicator en waar je er van uit kon gaan dat je de spullen echt de volgende dag binnen had. Die kwaliteit levert cameranu nog altijd.

Vlak voor vakantie een nieuw balhoofd besteld en prima vlak voor vertrek geleverd gekregen.

Nog nooit garantieafhandeling hoeven doen, maar gezien de algehele kwaliteit maak ik me daar geen zorgen om.

Enorm veel en bijna alles in eigen voorraad.

Koop hier al jaren mijn fotospullen. Geen enkele reden om daar mee op te houden.

Stefantimm 13-07-2015

Overzichtelijke site waar alles snel en makkelijk te vinden is.

E-mail verkeer ging wat langzamer had snel gehoopt en verwacht maar als nog meer dan prima!

Super groot assortiment, veel opzoek naar GoPro accessoires en veel kunnen vinden met ook een zeer goede prijs, top!

Super site voor al je camera benodigdheden, met snelle bezorging en scherpe prijs!

Super winkel met groot assortiment en scherpe prijzen. Tevens ook snel verzonden wat erg fijn is! Dus zeker een aanrader!

dr-dre 13-07-2015

CameraNu.nl is makkelijk in gebruik. Ik zocht op onderwatercamera's en kwam gelijk uit op de juiste toestellen. Verder is het gehele proces van bestellen tot betalen goed geregeld. Hiervoor hoef je niet te veel informatie in te vullen.

De service is top. Binnen een uur antwoord op een mailtje gehad.

Al één keer eerder besteld op CameraNu.nl, dit is wel de plek waar ik als eerst ga zoeken wanneer ik een nieuw toestel nodig heb.

Ik zou iedereen aanbevelen om in ieder geval een kijkje te nemen. Er staan ook vaak relevante reviews op de website

Top!

JonkyM 13-07-2015

maken waar wat ze beloven bij retourneren

Na aanschaf van een camera, bleek dat ik nogal problemen had met fotograferen via een display. Als brildrager moest ik telkens mijn bril op en af zetten. Erg vermoeiend. Ik ben toen naar Urk gereden en e.a. uitgelegd. Uiterst vriendelijke medewerkers bij de serviceafdeling, die de camera weer terug namen.

Hendrik van der Wal 13-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Heldere duidelijke gebruiksaanwijzing als je voor het eerst een spiegelreflexcamera gebruikt.

Goede professionele ondersteuning tijdens het aankoopproces.

Een mooie ruime winkel met een breed assortiment, goed bereikbaar.

Een winkel voor ieder wat wils met een professionele bediening en service.
Geeft een betrouwbaar gevoel.

Een professionele organisatie waar je goed terecht kan en geholpen wordt.

Paul Daalhuizen 13-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Alles heel duidelijk en overzichtelijk neergezet.

Ondanks drukte werd er alle tijd genomen om een goed product uit te zoeken en daarna alles goed uit te leggen hoe camera werkt.

Ruim voldoende en genoeg keus.

Bij iedereen aanbevelen vanwege de klantvriendelijk door het personeel en de kennis van de spullen en ook niet aarzellen om het aan een ander te vragen voor back-up.

Zeer tevreden over de mogelijkheden en manier van communiceren met de mensen. Alles zeer duidelijk en overzichtelijk. Aanrader.

Wimke70 12-07-2015

Als je wat zoek weetje snel of het in het assortiment zit

Hulp nodig een belletje is genoeg

Ruime overzichtelijke keuze

Ik zou ze hier wel naar toe sturen omdat je prettig behandelt word

C.E. Verkerk 12-07-2015

duidelijke site

levering geheel naar wens verlopen, zeer snel (zaterdagmiddag besteld en maandagochtend geleverd!)

gewenste artikel in collectie en direct leverbaar

In tegenstelling tot andere winkels: artikel in collectie en direct leverbaar, voordeliger en met gratis tasje.

In tegenstelling tot andere winkels: artikel in collectie en direct leverbaar, voordeliger en met gratis tasje, zeer snelle levering plus duidelijke site!

duitfoto 12-07-2015 Via de website gekocht

bijna alles op voorraad en van veel merken

4 keer in de winkel geweest en men weet waar men over praat en je word geen dingen aangesmeerd omdat er meer provisie op het product zit

groot erg groot

gewoon de beste en goedkoopste zelf ook vaak bij konijneberg geweest maar hier is het gevoel en kennis gewoon beter

gewoon een goede winkel alleen jammer dat hij niet dichter bij mij in de buurt zit

R. de Wit 12-07-2015

Keuze tussen langsgaan of internet bestelling.

Goed personeel en goede service.

Ruim voldoende voorraad.

Gewoon een goed bedrijf met een goede prijs.

Al meerdere leveringen goed snel en betrouwbaar geleverd.

Annelou1951 12-07-2015

Online bestelling zeer eenvoudig, goede info op de site en over de producten

snelle bezorging, goed verpakt, telefonische vragen prima beantwoord, vriendelijk en service gericht

goed doorsnee assortiment, prima keuzemogelijkheden

geen minpunten

Goede service, vriendelijk personeel, prima verpakking, snelle bezorging, prijzen redelijk

Karl Veneman 12-07-2015 Via de website gekocht

Check op de site, daar waar nodig snel telefonische hulp

Check op de site, daar waar nodig snel duidelijke telefonische hulp

Prima

Sigma 150 mm als occasion aangekocht, prima lens en zeer snel thuisbezorgd. Vakkundig personeel

Joeydr 12-07-2015

5,3

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestellen was gemakkelijk.

Vrijdag 4 juli, besteld en betaald. Levermoment gekozen op zaterdag 11 Juli. Dan kan ik ervoor zorgen dat ik ook daadwerkelijk thuis ben en zondag de 12de heb ik de bestelde producten nodig.
Helaas! is er ergens iets mis gegaan en nu komt alles een dag te laat. Compleet waardeloos! Ruim de tijd alles logistiek te plannen, af te geven aan leveranciers.

Door de domper van de levering zal ik dit niet aanraden aan anderen.

Alles besteld. leek goed en vol goede moed. Logistiek wat problemen waardoor ik de producten niet op tijd heb en dus niet kan gebruiken voor waar ik ze voor had besteld. Ga geen gebruik meer maken van deze diensten.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-07-2015

Beste Joeydr,

Wij hebben zojuist naar aanleiding van de review, geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas was u niet bereikbaar, dus hebben we ook even per e-mail contact met u gezocht.

Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat uw pakket niet tijdig bij u is aangeboden.

We hebben vanmorgen meteen contact opgenomen met PostNL om te vragen wat de oorzaak hiervan is geweest. Wij hebben het pakket tijdig aangeboden bij PostNL, maar bij PostNL is het pakket in het sorteercentrum vertraagd. In 98% van de gevallen wordt het pakket binnen 24 uur door PostNL bezorgd. Helaas is dat dit keer bij PostNL niet gelukt.

Onze excuses voor het ongemak.

CameraNU.nl

Hajee Hajoo 12-07-2015

Het was op ieder moment helder wat ik kon verwachten, dat was erg prettig, vooral als je iets dringend nodig hebt.

Prima webshop

Betrouwbare en snelle leverancier

BRijpkema 12-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel keuze

Mooie producten voor goede prijzen en snelle levering

jan577 11-07-2015 Via de website gekocht

betelproces is heel makkelijk

Er was een aanbieding uit de nieuwsbrief. Vervolgens had ik enkel vragen aan de klantenservice over de producten, echter na afwegen en bedenktijd bleek de kortingscode het niet te doen. Bij navraag ook geen antwoord..

Sommige winkels zijn iets goed koper, met gelijke of iets mindere service.
Sommige winkels zijn buitend duurder maar geen beter advies. Net waar je behoefte ligt. Als je weet wat je wil kopen goed prijs vergelijken.

Bij aanbieding uit email-nieuwsbrieven werkte kortingscode niet altijd als de tijd net voorbij is nadat je eerst wil informeren in de producten en ook geen coulance/antwoord.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-07-2015

Beste jan577,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben service heel hoog in het vaandel staan en daar doen wij áltijd ons best voor. Heeft u dan ook nog een vraag betreffende de kortingscode, neem dan nog even contact op via info@cameranu.nl.

CameraNU.nl

verbiest.m 11-07-2015

Site is goed toegankelijk. Het zoeken naar hetgeen ik zocht was erg eenvoudig te doen. En de informatie, inclusief de reviews, is helemaal top!

Ik had nog een vraag en kreeg direct antwoord. Uitstekend dus.

Assortiment is -althans wat mij betreft- uitstekend. Ik kijk daarom vaak op deze site, omdat ik altijd wel vind wat ik zoek.

Assortiment is breed genoeg, zodat je vaak keus hebt uit meerdere alternatieven. Dat en de goede informatie en reviews is m.i. een prima basis voor het maken van de definitieve keuze. Prijzen zijn ook scherp en Cameranu.nl heeft soms ook acties lopen die zeker de moeite waard zijn! Gewoon een betrouwbaar adres met vakkundige en vriendelijke no-nonsense ondersteuning.

Gratje59 11-07-2015

Overzichtelijke site met veel zoekmogelijkheden zodat ik een snelke keuze kon maken

Perfect en snel thuis bezorgd

Zeer ruime keuze en aantrekkelijk geprijst

alain boel 11-07-2015

Internet pagina is overzichtelijk. Goede opvolging van bestel en verzend mailtjes.

Daar de eerste camera tas niet paste i.v.m. een onjuiste opgave van de fabrikant, konden wij moeiteloos omruilen voor een ander type.

Teppesit 11-07-2015

Bestellen gemakkelijk vanuit je luie stoel.

Geode voorlichting zonder overbodige verkooppraatjes

Uitgebreide sortering. De voorlichting over de levering van producten die tijdelijk niet leverbaar zijn mag beter.

Klantgericht, prima voorlichting ruime voorraad.

Reeds meer via deze firma artikelen gekocht. Zeer tevreden ook wat garantie betreft.

00_Monique 11-07-2015

Goede informatie over de producten en makkelijk, via een menu, te vinden.

Ik heb nog niets gemist

Ik beveel niet snel iets aan maar en over CameraNu erg te spreken.

Ton R. 10-07-2015

Makkelijk te bereiken webshop. Zowel virtueel als fysiek.

Goede voorlichting. De klant gaat tevreden de deur uit.

Ruim assortiment, dat vrijwel volledig aanwezig is.

Verkoop is gericht op goede voorlichting, zodat je als klant de winkel uitgaat met het product dat bij je past

Richard0001 10-07-2015

De camera had stof en een vlek op de sensor. De oplossing aangedragen was om naar de winkel komen om het te laten schoonmaken. Op zich goede service, echter moest ik wel EUR 29,95 voor betalen. Dat is dan weer jammer. Het was netjes geweest als het service van de zaak was geweest. Het mefoto statief maar definitief uitgesteld.

Thomas2345 10-07-2015

Overzichtelijke site

Uitgebreid

Goed en goedkoop dus aan te bevelen

corslee 10-07-2015 Via de website gekocht

Altijd voorradig, Goede prijs, Snelle levering, Geen klachten !

C.Iliohan 10-07-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk te vinden en een goede web winkel

Ik vindt de severs erg goed

De assortiment is erg uit gebreid ga zo door

Omdat hij goed en snel is als je wat besteld is het snel Bezorgt

Heb twee keer wat besteld bij cameranu nl en het is me goed bevallen dus kom zekkers terug en als je iets besteld heb je het de volgende dag in huis erg goed ga zo door

Hans Tijssen 10-07-2015 Via de website gekocht

Alles via web te bestelling , met een duidelijke indeling

Snel besorgd ... En tracking waar pakket zich bevind

Lekker uitgebreid eb duidelijk onder verdeeld

Gemakkelijk, uitgebreid en snel bezorgd

Paulans 10-07-2015

Duidelijk en alle tijd nemend

Zeer ruim assortiment

A. Bos 10-07-2015 Via de website gekocht

site werkt doeltreffend

vlotte verzending en afhandeling

zeer uitgebreid en betaalbaar

Je krijgt wat men belooft

nette, vlotte, degelijke service

Le10 10-07-2015

Duidelijke website met gemakkelijke filterfunctie.
Alleen het zoeken naar de voorraad lenscases was even puzzelen

Ik heb een aantal keer telefonisch contact opgenomen over dezelfde bestelling. Elke keer weer met geduld en deskundig advies geholpen

Meer dan ruime keuze met concurrerende prijzen

Uitgebreid assortiment, goede klantenservice, snelle levering

Al tijdje klant en geen enkele slechte ervaring gehad met CameraNu: betrouwbaar, snelle service, uitgebreid assortiment

Miranda s000 10-07-2015

Fijn dat bij het geselecteerde product keuze was om bijbehorende accessoires te bestellen.

Prima, netjes en op tijd geleverd. Per email op de hoogte gehouden.

Ruime keuze uit verschillende camera's en accessoires.

Goed product, prima levering, mogelijkheid om bijbehorende accessoires direct te selecteren is zeer handig. Minpuntje weinig beoordelingen van klanten over de producten.

Goede service!

whwh 10-07-2015

zowel top advies via telefoon als via mail

Heb nu mijn Canon MARK III, statieven, batt grip, flitser, geheugenkaarten, peli case, lenzen en Gopro accessoires besteld bij camera NU. Waarom ? ze zijn vriendelijk, commercieel en beschikken over een BERG kennis. Een top bedrijf. Is niet voor niks dat je een "nummertje" moet trekken als je daar de winkel in loopt . . . . !

a. van nerode 10-07-2015 Via de website gekocht

vlot en duidelijk gevonden op internet, ook op pagina's met vergelijkende producten

duidelijke presentatie van product, duidelijke bestellingsinstructie, vlotte afhandeling van bestelling

voor zover het het product van mijn keuze betreft (fototas): prima assortiment

met het advies: vergelijk diverse pagina's, vergelijk de prijzen en kijk hiervoor zeker ook op website van camera nu

ik heb een poosje op diverse sites gezocht en bij het b=vergelijken van de producten bood camera nu de duidelijkste informatie en kwam voor de goedkoopste prijs als beste uit de bus; wel moet ik hierbij opmerken dat het vragen van een extra bijdrage bij betaling met creditcard (2 euro) het gebruik van deze card (en daarmee het profijt van de faciliteiten zoals verzekering van het product) niet stimuleren

R Moes 09-07-2015 Via de website gekocht

Artikel gemakkelijk te vinden

Zeer snelle levering

Artikel was bij vele ander sites niet op voorraad

Zie boven

Hschotsman 09-07-2015 Via de website gekocht

erg makkelijk te bestellen op website.

snel geleverd

ruim voldoende keuze

makkelijk bestellen, snel geleverd en goede toelichting op de site.

Ik ben erg tevreden met de service.

gerritstel 09-07-2015

Makkelijk te vinden

Gewoon goed, duidelijk en correct advies

Jaap1932 09-07-2015

Prima site

model levering, geen problemen, geen verhalen, geen issues

Afdoende

Model levering, blij mee, geen gezeur.

Aagje1961 09-07-2015

De onderdelen zijn goed te vinden in de zoekbalk. Je moet dan wél precies het goede nummer of de goede term weten.

Elke vraag die ik stelde per e-mail werd snel, duidelijke en vriendelijk beantwoord. Ook werd er nog nagevraagd of het naar tevredenheid was afgehandeld. Erg prettig!

Zeer uitgebreide assortiment en ruime keuze.

Alleen maar goede ervaring met deze winkel.

Prettige, snelle en duidelijke reaktie op vragen, goed advies en snelle bezorging. Echt persoonlijke benadering.

Anja2315 09-07-2015

makelijk te vinden en makelijk te bestellen

snelle levering

we wisten wat we wilden en snel bij jullie gevonden

alles is goed gegaan en snel

dit is voor ons 2 de aankoop voor een 2de auto perfect werkendende mee rijcamera wij zijn er erg blij mee

ToyDunit 09-07-2015

Duidelijke en efficiënte site.

Supersnelle levering.

Fotostelletje 09-07-2015 In de winkel gekocht
Urk

Natuurlijk het gemak om vanuit je luie stoel iets moois te bestellen is prima maar niet met alles. Er is niets leuker om gewoon in de winkel het te bekijken en er over te praten. Dus fijn dat het bestaat, maar ik kom het liever kopen.

Zeker ter vermelding waardig, de retoursprocedure is vanwege dat ik dit nog niet eerder had meegemaakt voortreffelijk. bv. Het mogen uitproberen van een lens die je dan vervolgens binnen 14 dagen gewoon weer mag inruilen.

Iedereen kijkt eerst op internet, dat is niets nieuws, vervolgens kies je de winkel in de buurt. Prijsvergelijking is belangrijk.

Mooie locatie, vriendelijk personeel met veel kennis van producten. En als je iets wil uitproberen met fotograferen dat heb je wel een prachtig uitzicht.

Wat goed is behoef je niet te veranderen. Zelfs dat je een kop koffie of gewoon lekker cool water kan drinken is al heel fijn. Dat maakt het eventuele wachten minder erg.

leosplin 09-07-2015 In de winkel gekocht
Urk.

Veel kennis van zaken is het gemak voor de klant.

De service kan niet beter!

Wat een ruime keuze.

Zoek niet langer, ga gewoon direct naar www.cameranu.nl.

Een topbedrijf waar de klant alles is.

PVreu 09-07-2015

Zeer snelle levering en duidelijkheid over status van de zending

Goede klantenservice en bereikbaarheid

Zeer veel producten en specialistische op de site

De levering is razendsnel je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de zending.

derk veldman 09-07-2015 Via de website gekocht

klik, betaal en volgende dag in huis.

communicatie verloopt soepel.

ruim en goed geprijsd.

zie boven.

divuar 08-07-2015

Wat op voorraad is volgende dag in huis

Goed advies in de winkel en via telefoon

Heel groot assortiment tegen scherpe prijzen

Goede prijs kwaliteit

Niet alleen online maar ook gezellige winkel met vriendelijk personeel

Pimvv 08-07-2015

Nummertje trekken en tussentijds rondkijken en koffiedrinken. Op het moment dat je aan de buurt bent, nemen de heren de tijd voor service.

Zoals is schreef, de heren nemen de tijd voor je en leven zich zeer goed in de fotograaf.
Kennis en ervaring hebben ze wel, ook merk ik dat ze goed op de hoogte zijn voor de laatste technische ontwikkelingen.

Die rit na Urk is een zeer goede investering voor de fotohobby.

CameraNu is een fijne fotozaak waar ik al mijn fotospullen tot nu heb gekocht. Mijn motivaties zijn: service, kennis, ervaring, inleving van de medewerkers naast de koffie, demo's, voorraad en prijzen. Altijd leuk om bij CameraNu binnen te lopen! Aardige kerels.

B.Nijland 08-07-2015 Via de website gekocht

Simpele mogelijkheid met bestellen.

Snel geleverd.

Ruime keus.

Snel en professionele service.

Vindt het belangrijk om mensen goed en juist te informeren.

T. Ramaker 08-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website.

Goede berichtgeving omtrent gedane bestelling via email.

Zeer goed

Zie hierboven. De aanwezigheid van een goede winkel waar producten bekeken en getest kunnen worden is een grote plus.

Geen klachten over registratie en het gemak van het doen van een bestelling

Erik van Hassel 08-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede begeleiding gedurende de keuze en bestelling.

Levering is zelf te bepalen, wanneer en waar. Status bestelling, betaling en levering is duidelijk. Levertijd is snel en conform afspraak.

Alles wat ik voor mijn Nikon nodig heb, is er te vinden. Goede productbeschrijving en duidelijke afbeeldingen.

Ruim assortiment, betrouwbaar, scherpe prijsstelling, goede service. Wat zou je nog meer wensen!

Als je in de webwinkel van CameraNU.nl niet kunt slagen, dan weet ik het niet meer!

Eduardo1965 08-07-2015

De keuze was snel te maken door de overzichtelijke website.

Net als eerder een vlotte afhandeling en de spullen prima verpakt de volgende dag in huis! Die ervaring heb ik elders helaas niet...

Er zat steeds bij wat ik zocht en in vergelijking met anderen gunstig geprijsd ook!

Ik heb ervaring met andere winkels die ook online aanbieden en ben daarom gemotiveerd met anderen mijn ervaring te delen.

Eigenlijk heb ik dat al gedaan door mijn toelichtingen. Cameranu doet het goed!!