Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pascal 08-02-2016 Via de website gekocht

Uitzoeken, betalen en ontvangen.

Een retourzending was geen probleem en er werd per mail duidelijk en snel gecommuniceerd over een nieuw aan te schaffen product of geld terug. Bij deze laatste optie stond het geld ook een dag later weer op de rekening. Top.

Uitgebreid assortiment in meerdere prijsklassen.

Betrouwbaar, prijs-kwaliteit prima, service, duidelijk en overzichtelijke site.

kylie2005 08-02-2016 Via de website gekocht

Site is zeer overzichtelijk, makkelijk om je zoek criteria te filteren zodat je snel bij het juiste resultaat uitkomt.

telefonisch contact gehad, werd goed geholpen en toen ik iets vroeg waar de medewerker iets minder verstand van had, werd mij aangeboden om daags erna terug gebeld te worden door de collega die er meer verstand van had. Daags erna werd ik teruggebeld en weer goed geholpen

Enorm veel in het assoriment.

Inzichtelijk, veel keus, goede service, snelle levertijd en goede prijzen.

Britt van der Meer 08-02-2016 Via de website gekocht

CameraNU is een erg gebruikersvriendelijke site en duidelijk navigeerbaar. Er worden goede suggesties gedaan voor relevante onderwerpen die je misschien ook kunt gebruiken. Er word duidelijk uitleg gegeven.

Het is fijn om direct mails te krijgen van order bevestiging etc. Het is wel even schrikken als je maar de helft van de bestelling binnenkrijgt. Ik heb een mail gestuurd naar de wbwinkel met de vraag waar dan het andere deel van mijn besteling bleef, en gelukkig kreeg ik binnen een uur netjes uitleg. Graag had ik van te voren geweten dat mijn bestelling in 2 pakketten kwam, maar ik ben blij dat het me netjes en vlot uit is gelegd toen ik er om vroeg.

alles wat ik zoek kan ik geloof ik wel hier vinden. Ik heb hier zelfs dingen mogen bestellen die lager geprijsd waren dan op andere websites.

Ik beveel deze site aan aan iedereen die iets specifieks zoekt, of wil kijken wat de mogelijkheden zijn. Als je nog niet precies weet wat je wilt hebben en graag kiest uit een breed assortiment, dan moet je bij CameraNU zijn.

Bert 08-02-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Zeer uitgebreid

Gemakkelijk bereikbaar en ruime parkeer mogelijkheden

Jan Peters 08-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb ervoor gekozen de bestelling vooraf te betalen en vervolgens aangetekend te laten versturen. Makkelijk en eenvoudig geregeld.

’s Avonds besteld en de volgende dag al probleemloos en gratis door Post NL afgeleverd. Perfect!

CameraNU is de goedkoopste aanbieder van de door mij gekozen flitser.

Zo hoort online winkelen te zijn.

Dit is een krachtige flitser, werkt met de nieuwste TTL belichtingsystemen. De zoomkop volgt automatisch de stand van het objectief. De flitser is eenvoudig draadloos te bedienen en heeft een in alle richtingen draaibare flitskop.

Sjoerdtje 08-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Wachten is vervelend, maar er valt veel te bekijken in de winkel. Bovendien is er koffie en je kunt erbij zitten. Zo is wachten plezierig.

In de winkel zijn er vele wachtenden voor ons, maar als we aan de beurt zijn, dan heeft de medewerker ook alle tijd voor ons. Klasse. We krijgen nuttige adviezen.

Zeer ruim.

Hans Rutgers 08-02-2016 Via de website gekocht

De website is goed georganiseerd en geeft uitgebreide en duidelijke informatie. En is daardoor ook een uitstekende voorbereiding voor bezoek aan de winkel; je komt zo goed voorbereid en met een rijtje duidelijke vragen aan de balie.

Hoe druk het ook is, aan de balie heeft men tijd voor je, vragen worden uitgebreid en goed gemotiveerd beantwoord en er is gelegenheid om spullen uit te proberen. Dat kan natuurlijk betekenen dat je een flinke tijd moet wachten, maar dankzij de uitstallingen in de winkel waar ook alle apparaten werkend te zien zijn en de goede koffie is dat geen straf.

Het enige dat ik mis is doka-apparatuur en hulpmiddelen en chemicaliën. Verder is alles, ook voor analoge fotografie, leverbaar en meestal op voorraad.

Om voornoemde redenen en omdat de sfeer in de winkel, ondanks dat het een groot bedrijf is, toch heel persoonlijk en open is.

Ik heb nog geen ervaring met levering via de webshop; ik ga liever even langs de winkel. Wat ik er van lees en hoor is de wegschop ook OK.

I 07-02-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen aan de telefoon

Spullen waren de volgende dag al geleverd

Het was jammer dat jullie betalingssysteem die avond niet functioneerde

Matthias 07-02-2016 Via de website gekocht

Het bestellingssysteem werkte echt zeer goed .
Het was eenvoudig, simpel.

De service was echt geweldig want je kon kiezen hoe en wanneer je het kon laten bezorgen, zelfs op zondag.
Ik heb wat besteld op zaterdag en ik!kon zelf kiezen om het op zondag te laten bezorgen!
Dat vond ik het heel erg bijzonder aangezien je bij veel online winkels het in het weekend niet kan bezorgen

Een zeer uitgebreide assortiment!
Ik ben een groot fan van fotograferen en kwam dus snel op deze site.
Ik vond de accessoirezoeker zeer handig en ik ben zeker van plan hier nog veel meer dingen te gaan kopen!

Echt een geweldige winkel en ik zal hem iedereen aanraden!

Jaap 07-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

De website was duidelijk, ik wist direct te vinden wat ik zocht en de prijsopgave was helder.

Na mijn bezoek aan de website werd ik getriggerd om ook een bezoek aan de fysieke winkel te brengen in Urk waar ik alle artikelen nog beter kon bekijken. Dat maakte de keuze van kopen nog moeilijk, maar was tegelijkertijd een luxe-probleem. Schitterende collectie van artikelen, zeer uitnodigend om te willen kopen (....)

Van website naar winkel: het was de rit er naar toe zeker waard. Alle artikelen die ik zocht waren op voorraad, goede adequate ontvangst door personeel bij binnenkomst,en ik werd grandioos geholpen door professionele vraagstelling over mijn wensen. Tevreden verliet ik de winkel.

Gewoon helemaal goed. Alle verwachtingen van de website en winkel klopten. Ik kom hier terug.

Ga zo door, beste mensen, jullie doen het goed.

Tim K 07-02-2016 Via de website gekocht

De wegwinkel is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Alle relevante informatie zoals verzendkosten en levertijd staan duidelijk vermeld wat erg fijn is.

Ik had op zondag een WhatsApp bericht gestuurd, er zijn maar weinig webshops waar dit kan. Helaas kreeg ik die zondag geen reactie meer maar ik kreeg maandag een excuses dat het bericht zo "laat" gelezen werd.

Service en transparantie lijken hoog in het vaandel te staan bij CameraNU, iets wat ik erg belangrijk vind bij online shoppen.

Jaap 07-02-2016 Via de website gekocht

Je kan snel vinden wat je zoekt.

Zaterdag besteld en maandag in huis, wat een snelheid!

Ik heb gevonden wat ik zocht tegen een scherpe prijs.

Je kan heel veel vinden tegen een redelijke prijs en goede kwaliteit.

Ga zo door.

BiancaR 07-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Via het "bonnetjes"systeem kom je bij de juiste balie terecht.In de winkel zelf loopt ook nog iemand die je alvast wat info kan geven.

Ruim assosrtiment

Netjes, keurig en vriendelijke mensen

Zowel de site als de winkel zijn goed bereikbaar en je vindt met gemak je weg.

Berry Duizendstra 07-02-2016 Via de website gekocht

Zowel een bestellen via het internet als direct kopen in de winkel

Mijn eerste aankoop heb ik gedaan na telefonisch advies. Ik werd heel goed geholpen. De medewerker vroeg goed door en dacht echt mee met mij.

Het assortiment is zeer uitgebreid

Goed personeel, koopmogelijkheid in de winkel of via de webwinkel, ruime openingstijden.

paulstone 07-02-2016 Via de website gekocht

makkelijk bestellen op de overzichtelijke site

supersnelle levering (om 23 uur betsteld en de voldendag al om 10 uur bezorgd)

heeeeel ruim

PeterV 07-02-2016 Via de website gekocht

Je kan indien nodig ook even langs gaan, mooie en grote winkel.

Leo 06-02-2016 Via de website gekocht

Zeer korte levertijd.
D.m.v. extra mails goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Eerst gebeld voor info. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Zeer ruim.

Gebeld voor voorraad status. Kon gelijk mondeling bestellen en binnen een minuut de betaallink ontvangen.

Kom beslist terug!

Roel Maastricht 06-02-2016 Via de website gekocht

Kort telefonisch contact mijnerzijds werd snel, vriendelijk en zeer accuraat beantwoord

De door mij gekozen camera met toebehoren werd binnen 24 (!) uur keurig afgeleverd

Alles van informatie tot en met afhandeling, betaling, verzending en garantie was supersnel en deskundig geregeld

Prijs kwaliteit verhouding bovendien het best in vergelijking met diverse andere aanbieders

m ter vrugte 06-02-2016 Via de website gekocht

handige site, maar had wat moeite met het vinden van de juiste artikelen, mn of ze geschikt waren voor mijn toestel was lastig te vinden.

Via de mail is zeer snel contact mogelijk, komt heerlijk persoonlijk over en geeft veel vertrouwen.

assortiment is groot, meeste artikelen zijn leverbaar.

Uitstekende service, zeer snelle levering!!! Soms is de prijs ietsie hoger dan bij enkele anderen, wel is dan de levertijd behoorlijk trager.

Deze internetwinkel is echt mijn eerste keus.

ruud 06-02-2016 In de winkel gekocht

gratis verzending
en zéér snelle levering

Ik ga meestal even naar Urk om gelijk even een praatje te maken met het zéér vriendlijke personeel, de koffie staat klaar en ze nemen alle tijd voor je.
dit bedriijf is zeer aan te bevevelen

Bart Mulders 06-02-2016 Via de website gekocht

website is duidelijk en produkten makkelijk te vinden en de bestelling was snel bij mij thuis

wat ik vond heb ik snel en makkelijk kunnen vinden en de prijs is gewoon beter dan andere

heb al mensen verwezen naar cameranu.nl

kotom topshop

Silvius 06-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Winkel is goed bereikbaar en erg overzichtelijk en ruim opgezet.

Ik werd vriendelijk en snel geholpen door een medewerker van CameraNu.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig, en de medewerkers helpen je graag op weg het juiste product te vinden.

Ik raad iedereen aan om eens naar CameraNu te gaan, of het nou op de website is of in de winkel.

Vooral zo doorgaan!

Richard 06-02-2016 Via de website gekocht

Voldoende gemak om te winkelen bij CameraNu.nl

Snel en goed!

Meer aanbod

Ik ben erg tevreden met de behandeling en verzending van de goederen

Wim Simons 05-02-2016 Via de website gekocht

De website is zeer actueel en geeft de juiste product informatie weer. Exact wat ik wilde hebben

Zeer snelle levering en prima verpakt. Vrijdagavond besteld en zaterdag met de expres koerier geleverd

Keuze genoeg overzichtelijke en uitgebreide Webshop

Overall gezien een aanbeveling voor anderen die op zoek zijn naar foto toebehoren en camera's e.d.

Ga zo door.

Marloes Peters 05-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Sturen netjes een mail met de benodigde informatie

Hadden niet de camera die ik wilde, maar een betere.

Zeer fijn!

Dirk 05-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke informatie en levertijden.

Altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Groot assortiment, veel keuze.

Heb regelmatig een bestelling geplaatst bij CameraNu en iedere levering wordt met zorg behandeld en keurig volgens afspraak geleverd.
Dit is de reden dat ik regelmatig bij ze terugkom voor een bestelling.

Superwebwinkel 05-02-2016 Via de website gekocht

snel artikel gevonden

Zeer snelle levering

Ik zocht een microfoon adaptor voor mijn sony camera nergens te vinden zelfs niet bij sony. Bij cameranu vond ik hem meteen

Goede en snelle levering en uitgebreide keuze.

jeroen361 05-02-2016 Via de website gekocht

Op cameragebied is alles te krijgen. Twijfel, of meer informatie: even een e-mail, of een belletje met een van de medewerkers. Je wordt snel en perfect geholpen, het zijn niet alleen verkopers, maar zeer zeker meedenkers. Voor de prijzen van CameraNu hoef je al helemaal niet verder te zoeken. Chappeau

Ik woon té ver weg van de winkel, maar door de prachtig opgezette webshop, overzichtelijk en snel alles bestellen. Voor extra informatie even contact telefonisch of per e-mail: je wordt dezelfde dag nog goed geholpen. Een bestelling is binnen 1 of 2 werkdagen binnen.

Het assortiment is gewoon overcompleet. Ik had eigenlijk alleen maar een probleem met de (té) brede keuze en diversiteit.

Brede keus in vele fabrikaten. Goede kwaliteit, en snel goede informatie. Alles tegen een goede prijs en snelle levering.

Ik kom uit het uiterst zuidelijke puntje van Nederland. Sint Geertruid, dus niet even naar het noorden......Urk😉. Maar ik wordt ten alle tijde goed en snel geholpen.

Ben van Wylick 05-02-2016 Via de website gekocht

Mooie website, goed overzicht.

Snelle levering !

Alles op fotografie gebied in huis !

Super zaak !

Hans Terpstra 05-02-2016 In de winkel gekocht
URK

Zowel de website als de fysieke winkel zijn overzichtelijk ingericht waardoor het prettig en gemakkelijk zoeken is.

De service is uitstekend, ik was nog op vakantie en vanaf mijn vakatieadres in het buitenland diverse keren een vraag gesteld en de beantwoording was duidelijk en nagegnoeg per omgaande! Ook de medewerker die mij in de fysieke winkel heeft geholpen was erg vriendelijk, dacht mee en gaf me goede adviezen!

Alles wat ik heb aangeschaft was op voorraad en alles wat ik ooit nog graag wil aanschaffen is ook aanwezig

Er valt weinig verkeerds aan deze winkel te vinden en dit zeg ik niet alleen om die 100,00 euro te winnen het is gewoon een feit maar dat is op internet ook terug te vinden! De prijzen, ook niet onbelangrijk, zijn scherp en dit gaat hier in ieder geval niet ten koste van de service, integendeel!

Ik was de eerse klant die in 2016 de fysieke winkel betrad en ook de eerste klant die in de fysieke winkel in 2016 werd geholpen door een uiterst vriendelijke medewerker. Urk is voormij niet naast de deur maar ik heb dat stuk rijden er graag voor over gehad.

Desiree 05-02-2016 In de winkel gekocht
URK

Goed aan te rijden voldoende parkeer plek een zitplaats met koffie/thee plek.

Zeer vriendelijke en ervaren verkopers goede uitleg en nemen zeker de tijd.

Zeer uitgebreid

Zeer prettige winkel ruim en overzichtelijk

Rokin 05-02-2016 Via de website gekocht

Kiezen op de website en betalen via ideal. Een dag later ligt je pakje in de brievenbus! Helemaal top!

Ik had geen klachten, en alles verliep hoe het voorgesteld was!

Vond apparatuur die ik hier nooit verwacht had

Er zijn veel goede wegshops, en dit is er een van

karin 05-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijke zoekfunctie

Dag erna al geleverd zoals vermeld

Keuze genoeg

Jammer dat er zo weinig tweedehands spullen van Sony is 😂

Aly 05-02-2016 Via de website gekocht

Wat ik zocht was makkelijk te vinden met alle specificaties.

Bestelde om 23h00 betaalde iets daarna en volgende dag al in huis

Weet ik niet, maar ik zoek gewoon wat ik wil en wat ik wilde was beschikbaar bij camera nu en voor een goede prijs.

Prima.

Niels 05-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk shop en afhandeling

Prima service, no-nonsens.

Gevonden wat ik zocht.

Erik 05-02-2016 Via de website gekocht

ik heb een lens voor mijn Nikon 1 op vrijdagavond om 21.45 besteld de volgende dag werd deze geleverd om 12.30 netjes ingepakt. goede service

Snelle levering !

Ik vond wat ik nodig had !

Geen gedoe. zekerheid en zeer snelle levering

Anna Zuidema 05-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en makkelijk winkelen

Groot assortiment

Regelmatig een bestelling geplaatst. Altijd snelle levering en ook advies bij vragen per mail.

Laurens van Wingerden 05-02-2016 Via de website gekocht

Bestelling ging heel eenvoudig. Werd de volgende dag keurig verpakt bezorgd.

zie boven

Moeilijk voor te stellen, dat een ander het beter zou doen.

Gebleken is dat merkproducten bij Cameranu voordeliger zijn dan in de winkel.

G Pomstra 05-02-2016 In de winkel gekocht

alles is zeer overzichtelijk

deze is zeer goed, je wordt hier altijd correct geholpen

is echt zeer uitgebreid

wat wil een mens nog meer ? beter kan zowat niet op dit gebied.nu

evheug 05-02-2016 Via de website gekocht

Zit goed in elkaar

Foutjes van onze zijde werden heel snel hersteld

Nagenoeg nooit mis gegrepen

Alles klopt

Goede en snelle service 05-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, en snel in huis!

Ik had een paar vragen en die werden snel beantwoord en hielpen mij zo verder om een product te bestellen.

Fijne winkel waar ze echt alles hebben voor je camera en heel betrouwbaar en snelle service.

Ga zo door ben tevreden met jullie en zal in de toekomst ook weer voor jullie kiezen!

Maarten 04-02-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en zeer snel

zeer snelle levering,duidelijke prijzen

ruime keuze, goede vergelijkingen te maken

duidelijk en betrouwbaar

Hans 04-02-2016 Via de website gekocht

makkelijk te vinden wat je hebben wilt

wanneer je een Canon Selphy CP1000 printer besteld moet je er zelf op letten dat je het papier en de inkt er niet bij krijgt dat mag men er best wel iets duidelijker bij zetten voor de wat oudere klant

wel snel geleverd

als je een printer koop lijkt het me duidelijk dat je er mee wilt printen dus iets duidelijker er bij zetten dat dat er niet bij zit maar apart moet bestellen

Chiara Cronenberghs 04-02-2016 Via de website gekocht

Het mail contact verloopt spoedig en duidelijk.

Onlangs een artikel buiten de termijn kunnen retourneren en kunnen ruilen voor het juiste artikel. Fijn dat dit mogelijk was!

Een ruim assortiment met verschillende merken en daaraan gekoppeld verschillende prijzen.

herman hanselman 04-02-2016 Via de website gekocht

gezocht op internet en product snel gevonden.

Je kunt er van alles vinden.

goede website

Ben Schiffeleers 04-02-2016 Via de website gekocht

Geweldige service! Vrijdagavond 23.30 uur besteld, de dag erna voor 12 uur bij mij thuis afgeleverd. Complimenten.

Correcte en vlugge service!

jan ambaum 04-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Wat ze zeggen ,wordt ook waargemaakt.

Ik had een walkstool nodig ivm mijn onlangs geopereerde heuo. Ook dat levert cameraNU.

Uiterst tevreden.Snelle en correcte service en uitstekened bezorging.Het wordt geleverd zoals afgesproken.

Hou het zo.Eindelijke een online winkel met service en geen loze beloftes.

Oosterberg 04-02-2016 Via de website gekocht

Veelzijdig, mogelijkheid tot laat bestellen en dan de dag erop al binnen hebben. Dat is voor mij doorslaggevend geweest om via CameraNu te bestellen.

Nog niet veel contact gehad. Was niet nodig. Ging gewoon goed. Wel eens contact gehad over een levering, maar daar werd vlot op gereageerd en ben tevreden met het antwoord.

Voor mij ruim voldoende. De dingetjes die ik nodig heb, heb ik altijd nog gevonden.

Zie bovenstaande punten...

Een goede site om te bestellen. Betrouwbaar qua levering.

Theo 04-02-2016 Via de website gekocht

De site is eenvoudig in gebruik! Je kan via meerdere manieren filteren op de zoekresultaten zodat je snel vind wat je nodig hebt

Ik heb ze tegen de avond gebeld ivm een vraag over een uitlopend model. Ze gaven me netjes en zeer objectief antwoord! Top!

Als je als fotografie liefhebber hier niet vindt wat je nodig hebt... vergeet het dan maar!

Top! Ik ga ze zeker aanbevelen! Ze helpen je netjes, en je hebt de producten snel in huis!!

Funs 04-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk in gebruik

Voor iedereen is hier wel iets te koop, tegen zeer scherpe prijzen

Goede prijzen en snelle levering