Deze score is berekend op basis van 2340 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerdiwillems 09-12-2015 Via de website gekocht

je kan alles bekijken en bevragen , een ruim assortiment, zonder dat men pusht.

Vriendelijk, bereidwillig, niet opdringerig , goed advies, kennis, of info opzoeken als men zelf niet de kennis heeft- dat laatste is in veranderende technologie heel belangrijk.

Ruim en Tot heel goede kwaliteit voor bepaalde merken.
Voor mij zou het interessant zijn als nieuwe lijnen zoals die van Sigma (Art-lenzen en nieuwe reeks toestellen ook gevolgd zouden worden).

Ik heb het geluk dat deze winkel op mijn route van Brussel naar Groningen ligt zodat ik af en toe kan langsgaan. Een aantal verkopers hebben fotografie-ervaring- en ik vind de gesprekken dan heel interessant.In het alleman goed advies. Prijs/kwaliteit goed. Ook per post goede service. Geen probleem om dingende retourneren.Ik heb 80% van mijn materiaal bij jullie aangeschaft.

Rainer 09-12-2015 In de winkel gekocht
Ik ben in het filiaal in Urk geweest

Een grote winkel die goed bereikbaar is met de auto en met voldoende parkeergelegenheid. Verder is er een heel ruim assortiment aan produkten aanwezig en kun je bijvoorbeeld verschillende camera's zelf even proberen i9n de winkel.

Ik ben heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper die ruim de tijd voor mij nam en mij uitstekend hielp om mijn order helemaal op mijn persoonlijke wensen af te stemmen.

Een heel ruim assortiment met een grote verscheidenheid aan merken en produkten. Je zult niet gauw iets vinden wat CsmeraNu op fotografiegebied niet aanbiedt of zal kunne aanbieden.

Een hele goede winkel met een groot assortiment, vriendelijke en vakkundig personeel en een service waaruit blijkt dat de klant geen nummertje maar echt koning is.
Ik kan CameraNu echt aan een ieder aanraden!

Ga vooral zo door; ik kom zeker nog een keer terug!

Jack 09-12-2015 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

hebben alles wat ik zoek

Dominique 09-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke zoekfunctie op de site, makkelijk te sorteren op prijs, revieuw, dit is op andere sites nog wel eens een gebrek.

Snelle service, duidelijke berichtgeving over bezorging en snel en gemakkelijk bestellen, betalen, leveren!

Voor ieder wat wils, van de duurste merken tot superkoopjes! Zeker een aanrader.

Zeker een dikke 10! Goede, snelle afhandeling van order, duidelijke voorwaarden, en goede garantievoorwaarden!

Een aanbeveling voor ieder die op zoek is naar een leuk cadeau voor een ander of natuurlijk voor je zelf!

Bettine 09-12-2015 Via de website gekocht

De website is duidelijk en goed ingericht.

De bestelling werd snel en netjes verzonden. Achteraf nog geen service nodig gehad, dus daar kan ik niet over oordelen.

Ruim assortiment.

Als webwinkel duidelijk en overzichtelijk met een snelle verzendservice.

Hilco 09-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Je kunt precies vinden wat je zoekt.

Een vraag bij mijn bestelling werd snel en accuraat beantwoord

Veel mooie spullen voor een scherpe prijs. Ook tweedehands (al zijn de prijzen dan wat minder scherp misschien).

Aanrader!

Andre 09-12-2015 Via de website gekocht

Product was makkelijk te bestellen

Prima transactie, niets op aan te merken

en hobbyfotograaf 09-12-2015 Via de website gekocht

spullen zonder probleem kunnen kiezen en snel afgeleverd.

Ook bijzondere spullen op voorraad die mijn eigen fotograaf niet in de winkel lagen.

alleen goede ervaringen, maar nog niet heel veel.

jantje leica 09-12-2015 In de winkel gekocht
urk

even kijken op de site of het product er is
dan haal ik het op (bestellen kan natuurlijk ook)
en dan in urk een visje eten dus 2x plezier

de mensen van camera nu nemen de tijd voor je
of je nu door de week komt of op een drukke zaterdag

ruim voldoende

veel op voorraad
deskundig personeel

nicoos 09-12-2015 In de winkel gekocht
urk

Ik kwam naar de winkel van camera nu.nl met de bedoeling een spiegelreflex camera te kopen . Op de site had ik al een beetje gekeken welke ik mooi vond. In de winkel werd ik goed geholpen en bleek dat waarvoor ik de camera allemaal wou gebruiken . Ik div objectieven zou moeten aankopen en mee moest slepen . Er werd me goed en duidelijk uitgelegt wat de verschillen tussen spiegelreflex en compact waren en me gewezen op een brug tussen beide . Deze sony heb ik uiteindelijk gekocht en hem nu een week in gebruik echt een mooie goed in de hand liggende compact camera maar met de looks van een spiegelreflex. Bedankt en zeker tot een volgende keer

Zie hier boven

Eigenlijk een beetje ruim maar hierdoor wel voor iedere wens en elk budget een keuze

Nette service. Goed assortiment en ruime voorraad

Behoefd geen toelichting Ou er maar snel heen gaan

Hebu58 09-12-2015 Via de website gekocht

Als je goed gericht gaat zoeken is de winkel makkelijk te doorzoeken. Als je niet de juiste benaming weet van het product wat je zoekt wordt het wat moeilijker.

Helemaal top! Ondanks dat het een webwinkel betreft heb je echt het idee dat je als klant behandeld wordt.

Toegegeven, ik bezoek niet maandelijks de winkel, maar heb er nog nooit iets niet kunnen vinden waarnaar ik op zoek was of anders wel een goed alternatief.

Snelle levering, goede service, duidelijke uitleg van het product voorzien van reviews en voorbeelden van gelijkwaardige producten.

henk 09-12-2015 Via de website gekocht

wat ik zocht kon ik goed en snel vinden

in de middag besteld en betaald en volgende dag afgeleverd. prima job gedaan camera.nu

kan ik niet veel over kwijt ik was gericht op zoek dus niet geïnteresseerd in het assortiment nu.

Lars Rotterdam 09-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is goed bereikbaar en heeft eigen parkeergelegenheid. Binnen is de winkel verzorgd en overzichtelijk.

Ondanks dat de site aangaf dat het product voorradig was kon men het (kleine) item niet direct vinden en is netjes de volgende dag verzonden. Een andere keer werd ik er netjes opgewezen dat ik, indien ik naar de winkel zou komen, vooraf kon bellen zodat het item opzij gelegd kan worden.

Met name Elinchrom producten zijn volop voorradig.

Verzorgd, netjes en overzichtelijk. Voldoende zitjes voor het wachten. Koffie staat klaar.

Prijstechnisch erg goed in de markt.

Lemmers 09-12-2015 Via de website gekocht

Prima

Snelle service

Prima winkel en spullen voor goede prijs

Frank 09-12-2015 Via de website gekocht

De producten waar ik naar zocht zijn overzichtelijk geplaatst

Supersnelle service

Nog niet alles bekeken vanwege ernstige ziekte. Ik ken nog niet het hele assortiment.

Nog voor de afgesproken tijd was het product bezorgd. Ook was er een duidelijk e-mail wisseling.

Ik ga zeker vaker bij jullie kopen. Dit was de eerste keer en verliep prettig.

Henk Vennix 09-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Ik wordt direct geholpen bij mijn vragen

Ruim assortiment

Ik bestel al jaren met veel plezier.

Groeier 09-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Ruim opgezette winkel en goed advies

Handelen snel en problemen worden serieus genomen. Wordt snel nagebeld en zeer klantgericht

Zeer ruim assortiment

Zeer prettig contact en professioneel personeel

Mark 09-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Geleverd volgens afspraak, communicatie vooraf helder.

Robert 09-12-2015 Via de website gekocht

Telefonisch goed geholpen. Vriendelijk en correct.

Prima service, prijs en kwaliteit.
Snel geleverd.

Japosturk 09-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Als plaatsgenoot van CameraNu.nl ingegaan op een superaanbieding i.v.m. het 12,5 bestaan.Deze zag ik op de de website en kon dit niet voorbij laten gaan. Besteld via de site met de vermelding van afhalen. Toe ik de volgende dag kwam afhalen bleek dat er meer dan 200 bestellingen waren maar dat er 14 camera's beschikbaar waren. Op is op dus. Tot mijn grote vreugde was ik bij de top 10 van de bestellers zodat ik dus heel blij huiswaarts kon keren met mijn nieuwe digitale systeem camera.

Heel vriendelijk, voorkomend en deskundig geholpen juist toen het even leek dat ik het mis zou lopen. Gewoon super.

Heel veel keus en heel overzichtelijk en inzichtelijk.

Omdat alles heel deskundig, vriendelijk maar bovenal gemeend hulpvaardig wordt afgehandeld.

Ik heb al weer nieuwe toebehoren voor mijn camera in gedachten voor de korte termijn om het fotograferen met deze geweldige camera nog leuker en effectiever te maken.

Bart 09-12-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk met een goede zoekfunctie en voldoende informatie. Bestellen gaat eenvoudig.

Heldere communicatie, snelle levering.

Alle spullen die ik nodig had, kon ik bij cameranu.nl vinden.

Ik heb met cameranu.nl alleen maar goede ervaringen!

Yvet 08-12-2015 Via de website gekocht

Zeer fijne site. Snelle leveringen. Duidelijk overzichtelijk

Zowel per mail als in de winkel erg goed geholpen. Er word met je meegedacht, vakkundig geadviseerd en er word geluisterd naar jouw eigen wensen/ budget. Voorbeeld voor andere winkels

Zeer uitgebreid

Mijn eerste keuze!

Henk Vinke 08-12-2015 Via de website gekocht

Snel kwam ik bij mijn product

in een paar klikken was ik er

Er was keuze genoeg

Digitaal is de bestelling snel geplaatst. Analoog kun je op de weg er naartoe van de omgeving

in een poep en een scheet was het gepiept

Bram 08-12-2015 Via de website gekocht

Artikel makkelijk te vinden en eenvoudig besteld.

Keurig volgens afspraak geleverd, de bestelde artikelen waren in prima staat. Verder kan ik er weinig over zeggen, nog geen problemen gehad.

Ruime keus voor elk type camera.

Gewoon een vette voldoende, deze winkel!

Rob 08-12-2015 Via de website gekocht

snel te vinden en overzichtelijk

snel en correct goede verpakking

prima

snel en goedkoop en goede waar

go on

jaboo 08-12-2015 Via de website gekocht

Goede navigatiestructuur

Bijna alles te vinden, zowel merk als goede betaalbare alternatieven

Goede service, was eens een rekening van 4 jaar oud kwijt, na 1 mailtje zo weer een kopie ontvangen.

Hans Kruit 08-12-2015 Via de website gekocht

Mooi site, ruim aanbod,..makkelijk om te bestellen..gratis verzenden en goede prijzen..een site naar mijn hart.

Gratis verzending! na betaling berichtje met ordernummer en tracking code is..gewoon super. Bij het artikel staat vermeld of het voorradig is...erg fijn & handig!

Ruime keuze..overzichtelijke site..en de prijs is goed.
( in mijn geval ,ik was dik tevreden)

Zo moet in mijn ogen een website en webwinkel zijn! Ik ben 50 + ik vind het een prettige webwinkel om te shoppen. Kan zien of het artikel op voorraad is..na mijn bestelling ,kan ik mijn pakket checken waar het zich bevind (tracking) maar, ik had hem de volgende dag al in huis. Een webwinkel die je kunt vertrouwen. voor mij een dikke 10

Alles heb ik al gezegd. Ik vind het een top bedrijf! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Jacko 08-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelling en zeer snelle levering

Volgens mijn gevoel goed maar nog geen ervaringen

Goed assortiment tegen concurrenende prijs

Goede prijs, goede levering en lijkt vertrouwd

Basine 08-12-2015 Via de website gekocht

Zonder problemen de juiste accessoires gevonden

gopro user 08-12-2015 In de winkel gekocht

6,8

ben eerst boven bij manfrotto geweest waar ik keurig en zeer netjes ben ontvangen vervolgens naar beneden gegaan omdat ik wat wilde kopen,bonnetje getrokken en vervolgens een halfuur voor de balie gestaan,niemant heeft mij zien staan en niemant heeft mij gevraagd op ik al werd geholpen,vervolgens ben ik weg gegaan.

te lang wachten,word ook niet aan gesproken,ieder heeft het op zijn eigen manier te druk wat tenkosten gaat van de service,ik heb dit helaas zelf ervaren,jammer.

zie bovenstaand

Van Dijk 08-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is ruim en overzichtelijk.
Ook is er altijd iemand aanwezig die je kunt aanspreken.
Alleen de koffie uit de automaat smaakt belabberd slecht.

De service in de winkel, ook op de afd. op de 1e verdieping is bijzonder goed.

Het assortiment is voor vele soorten artikelen zeer uitgebreid. Er is dus voldoende keus uit camera's, tassen, verrekijkers etc. etc.
De adviezen zijn professioneel en altijd welkom.

Zie de hierboven omschreven items.
Wij komen er al een aantal jaren.
Het is voor ons anderhalf uur rijden vanaf thuis maar dat hebben wij er graag voor over.

Een advies. Zorg voor een goed kopje Hollandse koffie. Er zijn automaten die het een stuk beter doen.

Clemens 08-12-2015 Via de website gekocht

Snel vlug geleverd.

Kreeg door een foutje in mijn email geen bevestiging mail. Een telefoontje en binnen 3 minuten in orde.

Gewoon goed!

Ditta 08-12-2015 Via de website gekocht

er valt weinig te motiveren. Ik krijg een linkje en ik bestel en dat gaat makkelijk

ik had al eens besteld en kreeg netjes de melding dat ik in jullie bestand stond

ik grijp nooit mis, maar dat komt natuurlijk door het linkje

heb alleen maar goede ervqaringen

G J Klumper 08-12-2015 Via de website gekocht

Jenneke 08-12-2015 Via de website gekocht

Super snel en goede service!!

Heel veel keus!!

Zeer betrouwbare webwinkel!

Elbert 08-12-2015 Via de website gekocht

Lisa 08-12-2015 Via de website gekocht

Goede website, snel en makkelijk betalen. Handige nieuwsbrief met de nieuwste aanbiedingen en andere nieuwtjes.

Snelle levering. Als ik ergens een vraag over hebt, dan wordt deze vraag snel beantwoord. Er was iets mis met een objectief wat ik had besteld, gratis kunnen retourneren, klacht over het product werd serieus genomen en snel een nieuwe geleverd gekregen.
Gratis verzenden bij vooruitbetalen en aangetekend versturen + binnen 1 dag in huis!

Uitgebreid assortiment camera's en accessoires.

Ik zou cameranu.nl aanbevelen; goede service, producten binnen 1 dag in huis, gratis verzenden en uitgebreid assortiment!

Rob 08-12-2015 Via de website gekocht

Lekker op het internet bestellen is super makkelijk

Het bezorgen is helemaal top je hoeft er niet lang op te wachten en het kost niks

Er is voor alles wat en het is makkelijk te vinden op de site

Je krijgt overal bericht van als je besteld hebt via de site en dat is makkelijk voor mijn overzicht.

werner Oudshoorn 08-12-2015 Via de website gekocht

Via internet alles makkelijk te regelen zeer overzichtelijk.

Alles supper snel en correct. Ook in de winkel zeer goede service.

Service en prijs

Kees 08-12-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis, keurig verpakt.

Snelle levering zonder problemen

Zeer uitgebreid naar mijn idee de ruimste sortering van alle fotowebwinkels.

Geen enkel probleem gehad , snelle services etc

K Witjes 08-12-2015 Via de website gekocht

Prima afhandeling.

Zeer uitgebreid aanbod.

Schelling 08-12-2015 Via de website gekocht

Alhoewel artikelen niet allemaal op voorraad, toch vrij snel alles uitgeleverd in twee zendingen.

Prima.

Uitgebreid.

Ad Luijks 08-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Even het;systeem ontdekken en dan is het op je gemak dingen bekijken en uitzoeken ? uitproberen.

Mensen zijn heel relaxed en gemotiveerd om je aan de juiste keuze te helpen. Tijd wordt voor iedereen gemaakt. Grote of kleine aankoop.

vond wat ik zocht (na op internet mijn huiswerk gedaan te hebben)

zou graag hebben dat hij in Lelystad gevestigd was.

Nee, kom met plezier kopen wat ik wil hebben op fotogebied.

KMajoor 08-12-2015 Via de website gekocht

Snel en geen verzendkosten voor kleine bedragen

Grote keuze

anita 08-12-2015 Via de website gekocht

Ideaal om via internet je cadeau's te kopen, en wordt keurig en snel geleverd

Omdat het gaat om een cadeau voor de kerst had ik nog wat vragen, deze zijn zeer goed en service gericht beantwoord

goed uitgebreid assortiment

de service, levering, keuze uit producten zijn super en zal ook zeker de winkel aanbevelen aan andere

Guido 08-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Het grote winkelpand is op een toegankelijke plaats. Binnen is het overzichtelijk en goed ingedeeld. En de Webshop is goed overzichtelijk en gebruik vriendelijk.

Uitstekende service. Werkt met nummers. Is jou nummer aan de beurt dan valt dat te zien op en groot scherm. De verkoper neemt de tijd voor je en geeft deskundig advies.

De meest gangbare apparaten en rand apparatuur is geëxposeerd in de winkel. Naast de winkel is het enorme magazijn waar al hun producten opgeslagen staan. D.m.v. de Webshop heeft u toegang tot alle producten die zij verkopen. De webshop is overigens ook toegankelijk in het winkelpand.

Hele goede service en deskundige begeleiding. Veel producten direct leverbaar. En een zeer goede helpdesk voor het oplossen van eventuele problemen met uw product.

In eerste instantie had ik ze gebeld om een vraag over een product. Ben zeer goed geholpen en kreeg zeer duidelijke en praktisch advies. Ben daarna naar de winkel zelf gegaan om het product te kunnen bekijken. Het product lag niet in de winkel zelf, maar de verkoper is naar het magazijn gelopen om mij het product te laten uitproberen.

Peter 08-12-2015 Via de website gekocht

Simpel en gemakkelijk een bestelling te plaatsen.

Ik had na de bestelling nog een vraag over het product en die werd zeer snel beantwoord.

Ruime keus

Moira 07-12-2015 Via de website gekocht

in prima staat

Super snel

Precies wat ik wilde

Super snel en in prima staat

Marciano 07-12-2015 Via de website gekocht

Het kan in het begin vrij lastig zijn een specifiek product te vinden. maar dit ligt meer aan de koper (ik) dan de webshop want je kan makkelijk steekwoorden invullen en hij vult alles voor je in.

Tot nu toe komen ze al hun eigen regels na. Dan bedoel ik het bestellen voor 12 uur snachts en de volgende dag heb je echt gewoon je product. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het gehele proces.

Echt heel veel. Je kan alle kanten op

Qua prijs misschien niet altijd de goedkoopste maar het vertrouwen dat ik de volgende dag iets binnen hebt als ik dat perse nodig hebt is een geweldige service. Nu een keertje de winkel in stappen en de service dan maar ook beoordelen ;-)

Jeroen 07-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke menu structuur alleen een beetje veel

Veel keuze mbt analoge fotografie