Deze score is berekend op basis van 2596 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mart 09-02-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen.

Snelle service, zoals gezegd volgende dag echt in huis.

Ruime (online) keuze.

Geen klachten, prima zaak!

januari 2016 09-02-2016 Via de website gekocht

duidelijk en snel

Correct

Tevreden

Neen

Zo hoort het 09-02-2016 Via de website gekocht

alles gemakkelijk online te vinden en te bestellen.

correcte afhandeling van bestelde goederen en afgeleverd op de beloofde datum en tijd.

zeg het maar ze hebben het in huis.

hier ga ik meer zaken mee doen!!

Ga zo door

Eva 09-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb een Tamron 16-300 mm lens (Canon) gekocht bij een Canon eos 700D body. Na een maand foto';s te hebben gemaakt, met en zonder statief, moest ik de conclusie trekken dat de foto's echt niet scherp waren. CameraNU gebeld en mijn probleem voorgelegd. Zij gaven aan dat deze lens niet goed past bij deze body (was handig geweest als op de site staat welke lens bij welke body past). Ondanks dat ik 3 weken over de ruildatum heen was mocht ik de lens retourneren. Zelfs het gegeven dat de verpakking was verknipt vanwege een actiecode maakte voor CameraNU geen verschil. Ruilen mocht nog steeds! Heb netjes mijn geld teruggekregen! En dat maakt dat ik weer terugkom bij deze winkel als ik op cameragebied wat nodig heb! Superfijne service! Bedankt CameraNU.nl!

Supergoede service

Jos Roermond 09-02-2016 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid assortiment en toch een heldere website.
Het gezochte product kon snel gevonden worden.
Het gezochte product 's middags besteld en de dag daarna netjes thuis afgeleverd.
Makkelijk en veilig betalen.

Product was ook netjes en veilig verpakt.

Groot assortiment, voor elk wat wils.
Laagste prijs van Nederland voor het gezochte product.

Laagste prijs van Nederland voor het gezochte product.
Snelle levering.
Veilig betalen.

BJ Tukker 09-02-2016 Via de website gekocht

1e plek als ik op zoek ga naar iets nieuws voor m'n camera

laatst een vraag over een verloren onderdeel en hebben de vraag keurig doorgezet naar de importeur.

1e plek als ik op zoek ga naar iets nieuws voor m';n camera

Zeer groot assortiment met veel op voorraad en snelle leveringen.

Jeroen 09-02-2016 Via de website gekocht

Binnen een paar klikken te bestellen en bezorgen van de webshop.

De door ons gewenste fotocamera werd bij CameraNU het goedkoopst aangeboden.

Jacy 09-02-2016 Via de website gekocht

Bij het telefonisch navragen goed en snel geholpen

groot assortiment dus volop keuze in diverse prijzen

gewoon top!

Jan Brok 09-02-2016 Via de website gekocht

er is at ik nodig heb

Matwe 09-02-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk en makkelijke site.

Prima emailing

veel op voorraad

zie geen reden om hier niet te kopen

Prima winkel, veel te koop, goede prijzen, aftersales heb ik nog niet gebruikt, maar geloof er in dat dat ook goed zit!

Marsha 08-02-2016 Via de website gekocht

Meteen gevonden wat ik zocht!

Volgende dag in huis, helemaal top.

Ik wist al wat ik wilde, maar de keuze is reuze!

De hele koop was een fijne ervaring dus wat mij betreft allemaal bij cameranu.nl kopen :)

Eric 08-02-2016 Via de website gekocht

Prima website

Enige webshop in NL met dit artikel

Yme 08-02-2016 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk, de producten zijn makkelijk te vinden. Bij het bestelproces is alles uitstekend verlopen

Ik heb gebeld met vragen en werd vriendelijk en deskundig geholpen!

Er is nergens zoveel te vinden qua fotospullen als bij CameraNU.nl

CameraNU is wat mij betreft DE winkel voor alle fotospullen.

CameraNU.nl heeft kwalitatief uitstekende producten, wat je besteld word vlug en gratis verzonden. Wanneer je vragen hebt kun je bellen en dan word je vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Voor mijn camera spullen ga ik voortaan altijd naar CameraNU.nl

Rik Koppelle 08-02-2016 Via de website gekocht

alles goed terug te vinden, prima ingedeeld

snelle levering, uitstekend

diverse soorten en goed overzicht om een keus te maken

als je iets op cameragebied moet hebben zeker aan te bevelen hier even te kijken

Harry 08-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb al verschillende artikelen tot volle tevredenheid besteld. Zelfs een bestelling om 23.55uu werd de volgende dag opt tijd bezorgd! Top!

De meeste artikelen zijn op voorraad of worden zeer snel geleverd

Producten zijn snel te vinden en worden vlot geleverd.

Driek 08-02-2016 Via de website gekocht

Heel simpel: je zoekt op de website naar het product dat je wilt hebben, rekent af (waarbij je verschillende mogelijkheden krijgt m.b.t. verzending) en ontvangt de volgende dag nog je product. Ideaal! Wat ook handig is, is dat ze te bereiken zijn via WhatsApp.

Wanneer mijn verzending via PostNL op zondag, waarvoor ik €4,95 betaalde, niet lukte, kreeg ik zonder problemen het bedrag terug op mijn rekening gestort zonder te moeten wachten. Erg fijn!

Alle producten die ik zocht waren beschikbaar, en bij het bladeren door de producten leek ook niets te ontbreken.

De service en het gemak van CameraNU.nl zijn uitstekend, dit in combinatie met het ruime assortiment zorgt ervoor dat ik waarschijnlijk volgende keer opnieuw bij CameraNU.nl ga kijken.

Rene 08-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Op de site zijn alle aangeboden producten makkelijk te vergelijken.Ook zijn de producten uitvoerig beschreven zodat je voor je aankoop een goede beslissing kunt maken .Bijzonder goed en makkelijk.

Ik mocht 6 verschillende verrekijkers proberen in de winkel en deze 6 had ik zelf via de site met elkaar vergeleken. Daarbij kreeg ik professionele hulp van een verkoper die goed wist waar hij het over had.En niet onbelangrijk hij nam echt de tijd voor mij.

Geweldig onvoorstelbaar groot.

Ook prijs technisch is de winkel zeer goed.

Het was voor mij de tweede keer dat ik een aankoop deed en ze zien mij daar zeker terug. TOP WINKEL ZOWEL DE WEBSHOP ALS DE FYSIEKE WINKEL.

Dirk van der Meer 08-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met heldere info

Ruime keuze

Voldoet aan mijn behoefte

Prima service en betrouwbaar

Bini 08-02-2016 Via de website gekocht

prima website, overzichtelijk

Besteld en volgende dag in huis . Top

Prima verzorgde website, gemakkelijk iets te bestellen, en keurig op tijd bezorgd aan huis.

Deze webshop is een aanrader!!

George 08-02-2016 Via de website gekocht

Heb gegoogeld op de goedkoopste en kwam hier terecht, besteld en klaar.

Snelle afhandeling en service na een vraag te hebben gesteld.

Vond wat ik zocht dus goed :-)

zie boven.

Peter 08-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en uitleg. Mag soms wel iets meer uitgesproken zijn, jullie zijn de expert

Goed geholpen, keuring en netjes. Zoals hiervoor, mag soms iets meer uitgesproken zijn. Jullie zijn de expert en ik kom voor advies.

Van alles wat in huis, mijn keuze uit een tas was moeilijk maar door het brede assortiment de juist weten te vinden!

Goed producten, goede service, soms wel beetje aan de hoge kant in het prijs segment. Hier waren jullie vroeger scherper!

Geen

Sickboy 08-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk betalen, zeer snelle levering.

Meestal is alles makkelijk te vinden op de site, en als het er niet te vinden is is het meestal wel te bestellen door middel van een telefoontje of een mailtje.

Ik heb reeds meerdere keren besteld via camera.nu, en ik ben zeer tevreden over het hele proces. Van bestellen, betalen en de levering, alles gaat zeer vlot en simpel.

Pascal 08-02-2016 Via de website gekocht

Uitzoeken, betalen en ontvangen.

Een retourzending was geen probleem en er werd per mail duidelijk en snel gecommuniceerd over een nieuw aan te schaffen product of geld terug. Bij deze laatste optie stond het geld ook een dag later weer op de rekening. Top.

Uitgebreid assortiment in meerdere prijsklassen.

Betrouwbaar, prijs-kwaliteit prima, service, duidelijk en overzichtelijke site.

kylie2005 08-02-2016 Via de website gekocht

Site is zeer overzichtelijk, makkelijk om je zoek criteria te filteren zodat je snel bij het juiste resultaat uitkomt.

telefonisch contact gehad, werd goed geholpen en toen ik iets vroeg waar de medewerker iets minder verstand van had, werd mij aangeboden om daags erna terug gebeld te worden door de collega die er meer verstand van had. Daags erna werd ik teruggebeld en weer goed geholpen

Enorm veel in het assoriment.

Inzichtelijk, veel keus, goede service, snelle levertijd en goede prijzen.

Britt van der Meer 08-02-2016 Via de website gekocht

CameraNU is een erg gebruikersvriendelijke site en duidelijk navigeerbaar. Er worden goede suggesties gedaan voor relevante onderwerpen die je misschien ook kunt gebruiken. Er word duidelijk uitleg gegeven.

Het is fijn om direct mails te krijgen van order bevestiging etc. Het is wel even schrikken als je maar de helft van de bestelling binnenkrijgt. Ik heb een mail gestuurd naar de wbwinkel met de vraag waar dan het andere deel van mijn besteling bleef, en gelukkig kreeg ik binnen een uur netjes uitleg. Graag had ik van te voren geweten dat mijn bestelling in 2 pakketten kwam, maar ik ben blij dat het me netjes en vlot uit is gelegd toen ik er om vroeg.

alles wat ik zoek kan ik geloof ik wel hier vinden. Ik heb hier zelfs dingen mogen bestellen die lager geprijsd waren dan op andere websites.

Ik beveel deze site aan aan iedereen die iets specifieks zoekt, of wil kijken wat de mogelijkheden zijn. Als je nog niet precies weet wat je wilt hebben en graag kiest uit een breed assortiment, dan moet je bij CameraNU zijn.

Bert 08-02-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Zeer uitgebreid

Gemakkelijk bereikbaar en ruime parkeer mogelijkheden

Jan Peters 08-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb ervoor gekozen de bestelling vooraf te betalen en vervolgens aangetekend te laten versturen. Makkelijk en eenvoudig geregeld.

’s Avonds besteld en de volgende dag al probleemloos en gratis door Post NL afgeleverd. Perfect!

CameraNU is de goedkoopste aanbieder van de door mij gekozen flitser.

Zo hoort online winkelen te zijn.

Dit is een krachtige flitser, werkt met de nieuwste TTL belichtingsystemen. De zoomkop volgt automatisch de stand van het objectief. De flitser is eenvoudig draadloos te bedienen en heeft een in alle richtingen draaibare flitskop.

Sjoerdtje 08-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Wachten is vervelend, maar er valt veel te bekijken in de winkel. Bovendien is er koffie en je kunt erbij zitten. Zo is wachten plezierig.

In de winkel zijn er vele wachtenden voor ons, maar als we aan de beurt zijn, dan heeft de medewerker ook alle tijd voor ons. Klasse. We krijgen nuttige adviezen.

Zeer ruim.

Hans Rutgers 08-02-2016 Via de website gekocht

De website is goed georganiseerd en geeft uitgebreide en duidelijke informatie. En is daardoor ook een uitstekende voorbereiding voor bezoek aan de winkel; je komt zo goed voorbereid en met een rijtje duidelijke vragen aan de balie.

Hoe druk het ook is, aan de balie heeft men tijd voor je, vragen worden uitgebreid en goed gemotiveerd beantwoord en er is gelegenheid om spullen uit te proberen. Dat kan natuurlijk betekenen dat je een flinke tijd moet wachten, maar dankzij de uitstallingen in de winkel waar ook alle apparaten werkend te zien zijn en de goede koffie is dat geen straf.

Het enige dat ik mis is doka-apparatuur en hulpmiddelen en chemicaliën. Verder is alles, ook voor analoge fotografie, leverbaar en meestal op voorraad.

Om voornoemde redenen en omdat de sfeer in de winkel, ondanks dat het een groot bedrijf is, toch heel persoonlijk en open is.

Ik heb nog geen ervaring met levering via de webshop; ik ga liever even langs de winkel. Wat ik er van lees en hoor is de wegschop ook OK.

I 07-02-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen aan de telefoon

Spullen waren de volgende dag al geleverd

Het was jammer dat jullie betalingssysteem die avond niet functioneerde

Matthias 07-02-2016 Via de website gekocht

Het bestellingssysteem werkte echt zeer goed .
Het was eenvoudig, simpel.

De service was echt geweldig want je kon kiezen hoe en wanneer je het kon laten bezorgen, zelfs op zondag.
Ik heb wat besteld op zaterdag en ik!kon zelf kiezen om het op zondag te laten bezorgen!
Dat vond ik het heel erg bijzonder aangezien je bij veel online winkels het in het weekend niet kan bezorgen

Een zeer uitgebreide assortiment!
Ik ben een groot fan van fotograferen en kwam dus snel op deze site.
Ik vond de accessoirezoeker zeer handig en ik ben zeker van plan hier nog veel meer dingen te gaan kopen!

Echt een geweldige winkel en ik zal hem iedereen aanraden!

Jaap 07-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

De website was duidelijk, ik wist direct te vinden wat ik zocht en de prijsopgave was helder.

Na mijn bezoek aan de website werd ik getriggerd om ook een bezoek aan de fysieke winkel te brengen in Urk waar ik alle artikelen nog beter kon bekijken. Dat maakte de keuze van kopen nog moeilijk, maar was tegelijkertijd een luxe-probleem. Schitterende collectie van artikelen, zeer uitnodigend om te willen kopen (....)

Van website naar winkel: het was de rit er naar toe zeker waard. Alle artikelen die ik zocht waren op voorraad, goede adequate ontvangst door personeel bij binnenkomst,en ik werd grandioos geholpen door professionele vraagstelling over mijn wensen. Tevreden verliet ik de winkel.

Gewoon helemaal goed. Alle verwachtingen van de website en winkel klopten. Ik kom hier terug.

Ga zo door, beste mensen, jullie doen het goed.

Tim K 07-02-2016 Via de website gekocht

De wegwinkel is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Alle relevante informatie zoals verzendkosten en levertijd staan duidelijk vermeld wat erg fijn is.

Ik had op zondag een WhatsApp bericht gestuurd, er zijn maar weinig webshops waar dit kan. Helaas kreeg ik die zondag geen reactie meer maar ik kreeg maandag een excuses dat het bericht zo "laat" gelezen werd.

Service en transparantie lijken hoog in het vaandel te staan bij CameraNU, iets wat ik erg belangrijk vind bij online shoppen.

Jaap 07-02-2016 Via de website gekocht

Je kan snel vinden wat je zoekt.

Zaterdag besteld en maandag in huis, wat een snelheid!

Ik heb gevonden wat ik zocht tegen een scherpe prijs.

Je kan heel veel vinden tegen een redelijke prijs en goede kwaliteit.

Ga zo door.

BiancaR 07-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Via het "bonnetjes"systeem kom je bij de juiste balie terecht.In de winkel zelf loopt ook nog iemand die je alvast wat info kan geven.

Ruim assosrtiment

Netjes, keurig en vriendelijke mensen

Zowel de site als de winkel zijn goed bereikbaar en je vindt met gemak je weg.

Berry Duizendstra 07-02-2016 Via de website gekocht

Zowel een bestellen via het internet als direct kopen in de winkel

Mijn eerste aankoop heb ik gedaan na telefonisch advies. Ik werd heel goed geholpen. De medewerker vroeg goed door en dacht echt mee met mij.

Het assortiment is zeer uitgebreid

Goed personeel, koopmogelijkheid in de winkel of via de webwinkel, ruime openingstijden.

paulstone 07-02-2016 Via de website gekocht

makkelijk bestellen op de overzichtelijke site

supersnelle levering (om 23 uur betsteld en de voldendag al om 10 uur bezorgd)

heeeeel ruim

PeterV 07-02-2016 Via de website gekocht

Je kan indien nodig ook even langs gaan, mooie en grote winkel.

Leo 06-02-2016 Via de website gekocht

Zeer korte levertijd.
D.m.v. extra mails goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Eerst gebeld voor info. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Zeer ruim.

Gebeld voor voorraad status. Kon gelijk mondeling bestellen en binnen een minuut de betaallink ontvangen.

Kom beslist terug!

Roel Maastricht 06-02-2016 Via de website gekocht

Kort telefonisch contact mijnerzijds werd snel, vriendelijk en zeer accuraat beantwoord

De door mij gekozen camera met toebehoren werd binnen 24 (!) uur keurig afgeleverd

Alles van informatie tot en met afhandeling, betaling, verzending en garantie was supersnel en deskundig geregeld

Prijs kwaliteit verhouding bovendien het best in vergelijking met diverse andere aanbieders

m ter vrugte 06-02-2016 Via de website gekocht

handige site, maar had wat moeite met het vinden van de juiste artikelen, mn of ze geschikt waren voor mijn toestel was lastig te vinden.

Via de mail is zeer snel contact mogelijk, komt heerlijk persoonlijk over en geeft veel vertrouwen.

assortiment is groot, meeste artikelen zijn leverbaar.

Uitstekende service, zeer snelle levering!!! Soms is de prijs ietsie hoger dan bij enkele anderen, wel is dan de levertijd behoorlijk trager.

Deze internetwinkel is echt mijn eerste keus.

ruud 06-02-2016 In de winkel gekocht

gratis verzending
en zéér snelle levering

Ik ga meestal even naar Urk om gelijk even een praatje te maken met het zéér vriendlijke personeel, de koffie staat klaar en ze nemen alle tijd voor je.
dit bedriijf is zeer aan te bevevelen

Bart Mulders 06-02-2016 Via de website gekocht

website is duidelijk en produkten makkelijk te vinden en de bestelling was snel bij mij thuis

wat ik vond heb ik snel en makkelijk kunnen vinden en de prijs is gewoon beter dan andere

heb al mensen verwezen naar cameranu.nl

kotom topshop

Silvius 06-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Winkel is goed bereikbaar en erg overzichtelijk en ruim opgezet.

Ik werd vriendelijk en snel geholpen door een medewerker van CameraNu.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig, en de medewerkers helpen je graag op weg het juiste product te vinden.

Ik raad iedereen aan om eens naar CameraNu te gaan, of het nou op de website is of in de winkel.

Vooral zo doorgaan!

Richard 06-02-2016 Via de website gekocht

Voldoende gemak om te winkelen bij CameraNu.nl

Snel en goed!

Meer aanbod

Ik ben erg tevreden met de behandeling en verzending van de goederen

Wim Simons 05-02-2016 Via de website gekocht

De website is zeer actueel en geeft de juiste product informatie weer. Exact wat ik wilde hebben

Zeer snelle levering en prima verpakt. Vrijdagavond besteld en zaterdag met de expres koerier geleverd

Keuze genoeg overzichtelijke en uitgebreide Webshop

Overall gezien een aanbeveling voor anderen die op zoek zijn naar foto toebehoren en camera's e.d.

Ga zo door.

Marloes Peters 05-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Sturen netjes een mail met de benodigde informatie

Hadden niet de camera die ik wilde, maar een betere.

Zeer fijn!

Dirk 05-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke informatie en levertijden.

Altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Groot assortiment, veel keuze.

Heb regelmatig een bestelling geplaatst bij CameraNu en iedere levering wordt met zorg behandeld en keurig volgens afspraak geleverd.
Dit is de reden dat ik regelmatig bij ze terugkom voor een bestelling.

Superwebwinkel 05-02-2016 Via de website gekocht

snel artikel gevonden

Zeer snelle levering

Ik zocht een microfoon adaptor voor mijn sony camera nergens te vinden zelfs niet bij sony. Bij cameranu vond ik hem meteen

Goede en snelle levering en uitgebreide keuze.

jeroen361 05-02-2016 Via de website gekocht

Op cameragebied is alles te krijgen. Twijfel, of meer informatie: even een e-mail, of een belletje met een van de medewerkers. Je wordt snel en perfect geholpen, het zijn niet alleen verkopers, maar zeer zeker meedenkers. Voor de prijzen van CameraNu hoef je al helemaal niet verder te zoeken. Chappeau

Ik woon té ver weg van de winkel, maar door de prachtig opgezette webshop, overzichtelijk en snel alles bestellen. Voor extra informatie even contact telefonisch of per e-mail: je wordt dezelfde dag nog goed geholpen. Een bestelling is binnen 1 of 2 werkdagen binnen.

Het assortiment is gewoon overcompleet. Ik had eigenlijk alleen maar een probleem met de (té) brede keuze en diversiteit.

Brede keus in vele fabrikaten. Goede kwaliteit, en snel goede informatie. Alles tegen een goede prijs en snelle levering.

Ik kom uit het uiterst zuidelijke puntje van Nederland. Sint Geertruid, dus niet even naar het noorden......Urk😉. Maar ik wordt ten alle tijde goed en snel geholpen.