Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SLT77V 21-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke, snelle site, met goede onderverdelingen naar diverse onderwerpen.

Levertijd na betaling zoals op site aangegeven. Prima geregeld.

De gezochte dataopslag cases gevonden met een positief concurrerende prijs.

Na mijn eerste Cameranu winkelaankoop in 2005, hierna regelmatig ook via de site goed kunnen slagen. Prima service.

PascalKS 21-10-2015 Via de website gekocht

Tegenwoordig is iedereen druk, dus het gemak van een webshop waar je alles kunt krijgen is ideaal.

Alles wat ik tot nu toe besteld heb was de volgende dag gewoon in huis. Bestellen is makkelijk en er zijn verschillende betaal opties.

Alles voor de foto pro en enthousiast. Sommige producten zijn vrij prijzig maar liggen wel gelijk met andere fotografie shops. Dit zal wel te maken hebben met Nederlandse invoerrechten, soms is het goedkoper om via internationale websites te bestellen (Maar hiervoor moet je wel veel langer op je product wachten.)

Ik zou deze winkel aanbevelen aan vrienden en familie omdat ik er tot nu een goede ervaring mee heb.

Mike 21-10-2015 In de winkel gekocht

3,8

Eén van de redenen dat ik de reis naar Urk heb gemaakt was statieven, rigs, (video-)licht en microfoons te bekijken en te vergelijken. (eventueel kopen). In eerste instantie kon ik die nergens vinden: die bleken boven te staan. De trap was nogal verborgen en vond ik pas toen ik had besloten de winkel te verlaten.. hij zit bij de uitgang. Eenmaal boven aangekomen was het een grote teleurstelling te zien dat deze afdeling gesloten was, wegens een 'cursus'. Ik kon slechts door de glazen deur naar binnen kijken. Wie sluit nou z'n winkel gedeeltelijk af voor klanten vraag ik me af? Wat dat betreft kon ik dus tevergeefs de reis naar huis maken.

Aan de telefoon was me verteld dat het product laar zou liggen: dat bleek in werkelijkheid niet zo te zijn, want degene die me hielp moest het gaan zoeken.

In verband het het gedeeltelijk sluiten van de winkel heb ik het assortiment niet geheel kunnen zien.

Winkel gedeeltelijk gesloten, een vraag naar het voorradig zijn slinks omgezet in een verkoop.. erg 'pusherig' en disecpectloos naar de klant: de verkoop preveleert kennelijk

Ik belde met de vraag of ze een bepaald product op voorraad hadden. Ik vond degene die ik aan de telefoon had buitengewoon 'pusherig' .. in plaats van dat hij mijn vraag beantwoordde maakte hij direct en telefonisch een deal. Heel slinks want hij vroeg naar mijn gegevens en aan het einde van het gesprek werd duidelijk dat ik het product inmiddels had gekocht. Tot mijn verbijstering ontving ik binnen een minuut een factuur in mijn mailbox. (!) Hoe flikte hij dat? Door aan mijn te vragen of hij het product 'even apart zou leggen voor mij'. Toen ik daarop ja zei maakte hij er een verkoop van. Overigens kan ik als jurist zeggen dat dit geen rechtsgeldige (verkoop-) overeenkomst is.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-10-2015

Beste Mike, vervelend om uw ervaringen te horen. Wij doen altijd ons uiterste best voor een goede klantervaring! Wij zouden graag zo snel mogelijk contact met u willen opnemen om te horen waar het is misgegaan en hoe we dit voor u kunnen oplossen. Zou u uw contactgegevens willen mailen naar info@cameranu.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, CameraNU.nl

Astrid 21-10-2015 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk en duidelijk.

Mocht er iets zijn met de bestelling, omdat iets bijv. niet op voorraad is, dan krijg je direct feedback.

Ruime keuze.

Het is gewoon vertrouwd en veilig shoppen bij Cameranu.nl

E van Oort 21-10-2015 Via de website gekocht

heel fijn kan thuis alles goed bekijken wat je nodig
hebt, duidelijke omschrijving en afbeeldingen.

prima service snelle bezorging.

drone onderdelen super goed

Ik ben zeer tevreden ook wat levering en financieele
afwerking betreft

Lucien 20-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website die duidelijk aangeeft wat je te wachten staat qua verzendkosten, levertijd en wat er in de doos meegestuurd wordt. De optie om camera's te vergelijken moest ik even twee keer naar kijken voor ik die doorhad.

Zowel in de winkel als online perfecte service! Via de mail hebben ze mij geholpen om de juiste camera uit te zoeken. In plaats van iets aan te smeren, vragen ze door naar wat je wensen zijn en doen ze nuttige suggesties voor het type camera. Erg fijn!

Top service!

Jan Willem 20-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Breed asortiment

Prima bedrijf

Michael 20-10-2015 Via de website gekocht

Alles gaat naar behoren en de informatie over het proces is zeer compleet

Wat hebben ze niet

Doen al zeer lang mee

Joep Koolen 20-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website alles is goed te vinden en een groot aanbod alles wat ik nodig heb voor me camera kan ik hier bestellen.

Heb een aantal vragen over me camera gehad nadat ik gemailt had kreeg ik hier snel en duidelijk antwoord op.

Alles wat ik nodig heb voor me camera kan ik hier halen tevens is de prijs ook vaak lager vergeleken met andere website's

Breed assortiment en goede prijzen zeker een aanrader dus

Vind het een goede en gemakkelijke site

Clara Rijkers 20-10-2015 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden, overzichtelijk

Snelle afhandeling en keurig op tijd

Er is veel te kiezen, voor ieder wat wils

Nee alles prima in orde

Peter 20-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk site, geen overbodige informatie

Ruime keuze, echter mijn keuze was al vooraf bepaald en via kieskeurig naar deze site verwezen.

Snelle informatie m.b.t. de bestelling via mail. Extra bevestiging van de levering. Uiteraard levering binnen 24 uur.

Hanah 19-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk! Ik hoefde niet te zoeken.

Snelle levering en goede communicatie daar over. Verder geen contact nodig geweest.

In dit geval wist ik al precies wat ik wilde, dus heb niet echt naar het assortiment gekeken. Het leek mij zeker voldoende.

Duidelijk, de bestelling verliep soepel en zonder problemen en was snel in huis!

W Albarda 19-10-2015 In de winkel gekocht
Urk

Goede website en een "echte" winkel - goed bereikbaar maar voor mij wel ver ;)

De vooraf aangegeven inruilwaarde voor een lens werd na snelle controle ook waargemaakt. Ik werd op een prettige en deskundige manier geholpen; prima.

Ik heb nog nooit "misgegrepen" als ik op zoek was naar foto accessoires

Een van de beste webwinkels die ik ken met een filial waar je ook deskundig advise kan krijgen!

Hans 19-10-2015 Via de website gekocht

De beschrijving in combinatie met plaatje en gebruiksvideo maakte keuze voor dit specifieke product vrij eenvoudig.

Het assortiment was groot en geënt op verschillende toepassingsmogelijkheden.

Het iseen winkel met zeer ruime keus en met een eenvoudig toegankelijke website.

ROMO 19-10-2015 Via de website gekocht

De artikelen zijn makkelijk in de shop te vinden.

via mail werd de voortgang goed gecommuniceerd.

Er waren niet veel shops waar ik dit artikel kon aanschaffen en ook nog eens tegen een redelijke prijs.

MM 19-10-2015 Via de website gekocht

Van een product waarvan ik meerdere exemplaren bestelde, bleken niet voldoende in voorraad te zijn. Meteen e-mail ontvangen of ik het voorradige deel al wilde ontvangen of wilde wachten tot alles kon worden geleverd. Dat zou na 2 à 3 dagen zo zijn.
Ik heb gewacht, en inderdaad, na 3 dagen werd alles keurig, zonder verder vertraging, verzonden. Uitstekende service. Zie onder verdere toelichting waarom ik geen 10 heb gegeven.

Jammer dat je, volgens de leveringsvoorwaarden, bij retourneren de verzendkosten zelf moet betalen. Ik heb nooit iets hoeven terugsturen, maar toch voor mij toch net een reden om voor 'service' geen 10 maar een 9 te geven.

Danielle 19-10-2015 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen! Deskundig

Groot assortiment

Linda Smolenaars 19-10-2015 Via de website gekocht

Overzicht is perfect alles is vrij goed te vinden. Soms eventjes nodig met zoeken omdat je het woord net anders gebruikt, bv reflector ipv reflectiescherm, of andersom.

Ik heb hier al mindere keren besteld, vragen worden netjes beantwoord en er word met je mee gedacht. Verzendingen gaan vliegens vlug, producten zijn altijd in perfecte staat aan gekomen. Hun eigen koeriers dienst is ook zeer aan te raden bij duurdere producten om zeker te zijn dat het goed behandeld word!

Occasions en nieuwe producten op verschillende manieren beschikbaar. Soms wel jammer dat bv voorgaande type helemaal niet meer te krijgen is.

Het is gemakkelijk, betrouwbaar en zo snel als gezegd word. De eigen koeriers zijn en uitkomst met duurdere producten om zeker te zijn dat deze in goede staat ontvangen worden.

Hans 19-10-2015 Via de website gekocht

Zowel telefonisch als website super makkelijk

Alles goed en snel te regelen

Tot nu toe hebben ze alles wat ik zocht en zelfs ook goedkopere alternatieven

In een woord: Super

Borgviking 19-10-2015 Via de website gekocht

Prima website. Alles makkelijk te vinden. Jammer dat Nikon Niet standaard een zonnekap meelevert met objectief 18-140mm.
Daarover ben ik niet geinformeerd.
Dus moest ik dit achteraf bestellen en onnodig bezorgkosten betalen.

Een paar maal goed skype contact gehad met verkoper en afdeling inruil. Vlotte levering op afleveradres. Goede communicatie tijdens transport.

Goede prijs voor mijn artikelen.
Het gaat niet om het laatste tientje; service en een goed contact zijn wel zo belangrijk.
Inruil NA mijn bestelling ging prima, conform afspraak.
Geld voor inruil apparatuur werd snel overgemaakt. In het volste vertrouwen deze deal gesloten.

Vakmanschap en wederzijds vertrouwen staat buiten kijf.

Wat irritant is op de website: De mededeling BTW tarief aangepast, omdat in het buitenland woon. De knop niet meer tonen werkt niet !

Ben Arts 19-10-2015 In de winkel gekocht
In Urk

De website is ziet er keurig uit en is goed overzichtelijk.
Het Bestellen is een fluitje van een cent

Ik ben een paar keer in de winkel geweest en ben daar vriendelijk en deskundig geholpen. ( het is voor mij circa 1,5 uur rijden naar Urk).
Ik heb diverse keren via de web shop ingekocht en dat ging snel en accuraat. De opgegeven levertijden worden gehaald.
Slecht eenmaal iets retour gezonden dit is ook prima afgehandeld.

Wat mij betreft is het assortiment ruim toereikend.
Wat ik nodig had was aanwezig en meer dan dat.
De winkel is ruim en overzichtelijk. De camera's die ik wilde kopen heb waren voorradig en ik kon deze direct meenemen.

Zie mijn vorige opmerkingen.
Ik ben vriendelijk en vakkundig behandeld.
De prijs-kwaliteit verhouding is in orde en mijn bestellingen zijn keurig en snel afgehandeld.

Ga zo door.

Tessa 19-10-2015 Via de website gekocht

Je besteld het op de website en de volgende dag is het al in huis!

Je wordt erg goed op de hoogte gehouden over je product. Je ziet wanneer hij is meegegaan met de post en krijgt een track&trace code waarmee je zelf je product kan volgen.

Duidelijke website, goede service en snelle levering, top dus!

FAM Iven 19-10-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site. Met de zoekfunctie alles kunnenvinden

Perfect op tijd geleverd. Keuzeopties genoeg voor afleveradressen

ik had niet alledaagse dingen nodig, en cameranu.nl heeft ze op voorraad

aanrader voor heel veel cameratoebehoren

prima overzichtelijke site! Ik kom zeker terug

erik 18-10-2015 Via de website gekocht

Ik was hier in de lokale fotoshop geweest voor een voor mij passende telelens, die konden ze niet leveren en het was het beste om maar een andere camerera te nemen, hij zet wel in jullie assortiment

renny kronenburg 18-10-2015 Via de website gekocht

heel makkelijk via internet

heel goed

goed verzorgd

mooi overzicht

snelle vlotte levering

RVermeulen 18-10-2015 Via de website gekocht

Ongelofelijk snelle levering. Laat in de vrijdagavond een kleuren kalibrator besteld en deze werd de volgende ochtend om 11.00 al afgeleverd.

Kan hier nog niets over zeggen want ik heb nog geen problemen gehad.

Enorm assortiment .

Sylvia 17-10-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en overzichtelijke site.

Voor 23:59 uur besteld is de volgende dag al in huis. Ik vind dat heel snel en goede service! Verder heb ik geen ervaring met de service van CameraNU.

Ik had nog nooit van CameraNU gehoord totdat een vriendin me erover vertelde. Als ik bij hun op de site kijk zie ik een zeer breed assortiment en verbaasd het me dat ik er nog niet eerder van heb gehoord.

Als ik de recensies lees over CameraNU zijn die eigenlijk allemaal enthousiast. Ik kan dan ook niet anders dan geloven dat ze in de winkel zelf goede hulp en service bieden voor de klanten. In de webshop is alles duidelijk en overzichtelijk.

fred 17-10-2015 Via de website gekocht

snelle service

goede afhandeling

levering snel en efficient

Jannes 17-10-2015 In de winkel gekocht
Urk

Ik werd via de mail regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Persoonlijke hulp en alle tijd.

Kees 17-10-2015 Via de website gekocht

geen motivatie gewoon gemakkelijk vanuit je stoel

Het bestelde kwam mooi op tijd, zo hoort het als je koopt via internet.

een 10 geef ik alleen aan mij zelf. Maar dit is een eerlijke en zeer correctie winkel

Had eerst de winkel gebeld (controle) het personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam

Martijn 17-10-2015 Via de website gekocht

Zonder problemen via google en kieskeurig kunnen vinden dat mijn objectief bij Cameranu.nl het goedkoopst was. Directe link naar product en in een paar klikken besteld.

Het meerendeel van het assortiment is op voorraad. Ze hebben voor mijn camera niet altijd alles, maar dat is bin de concurerende shops niets anders. Heb nou eenmaal een minder gangbare DSLR.

Prima winkel, snelle levering en concurerende prijzen. Hebben goed assotrtiment.

Dick van Groningen Schinkel 16-10-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website en telefonisch plezierige uitleg

Levering exact volgens afspraak

Uitgebreide collectie, bijna alles op voorraad

Meerdere zaken via camera nu aangeschaft geen enkele negatieve ervaring

Vanwege de relaxte prettige manier van zaken doen raad ik iedereen aan zijn spullen hier te kopen.

Rene 16-10-2015 Via de website gekocht

Erg overzichtelijk, zoekfunctie werkt supergoed, artikelen worden mooi weergegeven met duidelijke omschrijvingen.

Voor 23:59 is ook "echt" de volgende dag geleverd, status van de bestelling is goed te volgen, update bij elke wijziging in het verzendproces. Artikelen netjes en goed verpakt opgesloten in doos d.m.v. air cush.

Mooi ruim assortiment voor mijn Nikon camera's, prijzen zijn super scherp, alles ruim op voorraad teveel om op te noemen.

Al meerdere bestellingen gedaan, erg fijne en snelle afhandeling.

Ga zo door mijn volgende aankoop zeker weer bij CameraNu, het verlanglijstje groeit.

Wim Walda 16-10-2015 Via de website gekocht

intuïtieve website, gemakkelijk bestellen, vooral als je een account hebt aangemaakt.

Je wordt via de mail van alle stadia van je bestelling op de hoogte gehouden.

Zeer uitgebreid

Ik ga gewoon nergens anders meer heen voor mijn fotomateriaal en uitrusting.

worms 16-10-2015 Via de website gekocht

Handige overzichtelijke zelfgidsende site.......super......zonder onnodige klikken kom je eenvoudig bij je gewenst resultaat.

Sublieme to the point logistieke info over track & trace!

Handige gratis adviezen van bijbehorende accesoires met kotingsinformatie: handig....!

To the point website met dito service en garantie.

John vanderHeijden 16-10-2015 Via de website gekocht

probleem is en was, ik twijfel tussen deze cam en de JVC schoudercam HM-70. De afgelopen weken heb ik ook de Panasonic AC8 en de Sony 2500 in handen gehad. Beiden vielen tegen op gebruiksgemak. Helaas ben ik niet mobiel en niet financieel in staat ook de JVC te bestellen. Twijfel zal dus blijven. Qua kleuren is de camera goed. Geluid is goed en gebruiksgemak is er. Zaken als accuduur en langere opnames moet ik nog ontdekken

Martin Huisman 16-10-2015 Via de website gekocht

Goede website en goede prijs-kwaliteitverhouding.
Goed op de hoogte gehouden met het verloop van de bestelling en snelle levering.

Bijna alles is op vooraad en dat is erg fijn.

Prettige winkel, alles loopt op rolletjes.

Ook fijn dat er een fysieke winkel is.

L Bogaerts 16-10-2015 Via de website gekocht

Een heldere website en via het zoekmenu snel het gewenste product gevonden met accessoires en een leuk bundelaanbod.

Zeer snelle en complete reactie op een vraag per e-mail. Tevens uitstekend op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Ruime keus en een redelijke prijs met aandacht voor accessoires.
Een accessoires wat niet in het assortiment zat is alsnog geregeld waardoor mijn product nu volledig naar wens is geleverd.

Levering zeer adequaat en snel. Keurig verpakt. Gewaardeerd wordt de gratis tas.

Snel, betaalbaar, goede informatievoorziening, betrouwbaar.

Desiree 16-10-2015 Via de website gekocht

De website laat precies zien wat er allemaal te koop is en is erg overzichtelijk. Maar voor echt advies is een ritje Urk zeker de moeite waard! Je kijkt je ogen uit en wordt uitstekend en vriendelijk geholpen.

Henk 16-10-2015 Via de website gekocht

Even zoeken naar het product en dan gaat het bestellen eenvoudig.

Op foto en video gebied een ruim aanbod.

Aankoop gedaan via internet, bestelling werd correct en snel geleverd.

FalkenS 16-10-2015 Via de website gekocht

Het product was makkelijk te vinden.

Dag ervoor besteld en de dag erna binnen.

Het assortiment is zeer uitgebreid en de prijzen zijn goed, niet te duur.

Een fijne site, goed assortiment en het is lekker snel!

John 16-10-2015 Via de website gekocht

Snelle levering en correct.

altijd snel bereid tot hulp

ik krijg er altijd alles wat ik nodig heb

aardige en behulpzame mensen

Iman Heijstek 16-10-2015 Via de website gekocht

Ik ben altijd goed en met spoed geholpen, ook als het ingewikkeld was

Zie hierboven.

Wat niet in huis is, wordt voor je besteld.

Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar dat gaar morgen (17/10) veranderen, want dan ga ik naar een lezing om 10:00 U. en daarna de winkel bekijken. Ik wil o.a. kijken naar de Sigma 150-600 mm

Marie Thiltges 16-10-2015 Via de website gekocht

Ik woon in Amsterdam en heb meerdere gespecialisserde fotowinkels opgezoekt om een afstandsbediening voor mijn Canon G15. Zonder success. Ze deden me geloven dat het niet zou kloppen omdat mijn camera geen infrarood heft.

Ik kon makkelijk het gezoekte deel vinden. De afstandsbediening was de volgende dag thuis.

Uitstekend.

Je vind er van alles wat je zoekt en de site is good organiseerd, bijv. met alle nieuwe producten die op markt zijn of komen.

Han Grevelink 16-10-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en vlotte website, logisch opgebouwd

Ik had een fout gemaakt bij het betalen, via helpdesk binnen twee minuten opgelost.

Ik heb de indruk dat ze alles in voorraad hebben. Levertijd is altijd zoals beloofd. Al diverse artikelen besteld inmiddels.

Zowel website als winkel zijn keurig op orde.In de winkel heeft men alle tijd voor je (als je aan de beurt bent. Vakkundig personeel.

Voor mij de eerste keuze als het gaat om fotografiebenodigdheden.

Jan 16-10-2015 In de winkel gekocht
Urk

Alles overzichtelijk en op orde

Werd goed geholpen met deskundige uitleg,door jonathan.

Hier hoef je niet te wachten op iets dat je graag hebben wil

In deze winkel,wordt niet gezegd "Dit zullen we voor u bestellen"

Nee het is goed zo

Filip 16-10-2015 Via de website gekocht

Ik heb de artikel die ik wou al snel kunnen vinden.

De service was uitstekend! Ze hadden me goed geholpen bij een twijfel!

Het assortiment was niet duur vergeleken met de andere webshops. En het verzendkosten viel behoorlijk mee!

Jullie hebben veel assortimenten om uit te kiezen! Daarom een 9!

Nope! Helemaal perfect!

Klaas van der Laan 15-10-2015 In de winkel gekocht
Urk

Via via tip gekregen van Cameranu.nl. Website maakte nieuwsgierig naar winkel. Zonder file- en parkeerproblemen winkel binnen gelopen. Wat een assortiment en wat een paradijselijke rust.

De mogelijkheden van verschillende camera's werden met beeldscherm toegelicht. Ook mijn camera verleden werd doorgelicht. Er werd een diagnose gesteld. Vervolgens werd verteld met welke camera ik het beste behandeld kon worden. Slaapprobleem opgelost.

Ik heb niet eens de tijd hoeven te nemen om alles te zien. Door deskundigheid van het personeel en groot assortiment kon zo uit de winkelvoorraad een ideale oplossing geboden worden voor een zeer acceptabele prijs.

Al mijn vragen zijn beantwoord, alle wensen direct ingewilligd en thuis kon ik meteen aan de slag. Met dit toestel hoef ik geen nieuwe lenzen te kopen zoals ik verwacht had omdat mijn oude lenzen ook nog bruikbaar zijn.

Bouwkundig Advies Bureau René Kat 15-10-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk kiezen op de websife

Wat ze zeggen doen ze

Zeer groot assortiment

Ik beveel nooit een winkel of webside aan

hansie 15-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk zoeken

Snelle en probleemloze levering

Alles wat ik nodig heb kan ik daar vinden

Geen logins of vergeten passwords worden gevraagd. Geen gezeur: Gewoon bestellen en het komt vanzelf thuis