Deze score is berekend op basis van 2669 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

berten 03-03-2020

Duidelijke website en communicatie, accurate informatie over de producten en razendsnelle levering.

Wiljo 03-03-2020

Meestal bestel ik alles online bij Cameranu.nl en dat gaat altijd goed. Levering netjes volgens afspraak en goed verpakt. Voor duurdere aankopen rij ik het liefst even naar Urk waar je door professionals vriendelijk en vakkundig wordt geholpen.

Daniel 03-03-2020

Goede prijzen, veel keuze en snelle levering.
Zelfs voor de wat exclusievere producten, vandaag besteld, morgen in huis.
Zeker een aanrader als je al weet wat je wil en het snel nodig hebt.

olga 03-03-2020

Zeer snelle levering van mijn bestelling, de volgende dag al in huis,.prima firma

Erna 03-03-2020

Ik ben al jaren vaste klant bij CameraNU.nl. Ik koop er nooit online, maar ga altijd naar de winkel (Urk), vanwege de geweldige expertise van de medewerkers, het eindeloze van hen, en de grote service. Dit keer ging ik er heen voor een fototas. Ik dacht te weten wat ik ongeveer wilde, maar heb toch om advies gevraagd. En wat ben ik daar blij mee! De tas waar ik de winkel mee verliet, voldoet veel beter voor wat ik nodig heb dan wat ikzelf bedacht had. Chapeau!

Dirk 03-03-2020

Ik heb een bestelling via de website voor een NIKKOR lens geplaatst. De lens werd op de website als goed beoordeeld als groothoeklens. De bestelling werd vlot afgehandeld en conform afspraak de volgende dag afgeleverd. Ik had ook nog een vraag via e-mail gesteld en deze werd ook vlot opgepakt en beantwoord. De eerste foto's die ik gemaakt heb komen erg goed tot hun recht, dus conform de gegeven beoordeling. Top dus.

Wim 03-03-2020

Het lijkt wat onpersoonlijk maar toch wel goed dat er - in Urk - een nummertjesautomaat staat want zelfs op maandagochtend is het bij opening van de winkel al aardig druk. En de wachttijd kun je dan vullen met prima koffie uit de automaat. Toen ik na die kop koffie aan de beurt was, werd ruim de tijd voor mij genomen. Niet snel ‘iets’ verkopen maar eerst met vraag en antwoord uitzoeken welke specifieke behoeften ik als klant heb. Uiteindelijk de gelegenheid om in alle rust uitgebreid de voor mij geselecteerde verrekijkers uit te proberen. De uiteindelijke keuze viel op een kijker uit het middensegment en inmiddels heb ik er met veel genoegen al aardig wat keren gebruik van gemaakt. Dat de aan mij geadviseerde verrekijker een trouwe metgezel wordt op mijn reizen staat voor mij nu al vast. Ik ben niet van het tienen uitdelen, een negen betekent bij mij dus dat ik het advies als top ervaren heb!

Nely 03-03-2020

In de shop werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg ik uitgebreid advies over diverse toestellen. Er werd met mij meekeken en er werd meegedacht om een "camera op maat" te kunnen aanschaffen. Ook werd er actief meegedacht om de camera die niet voorradig was toch zo snel mogelijk te kunnen leveren. Daarbij kreeg ik goede acties aangeboden. Kortom ik ben zeer tevreden over cameranu.nl!

GrahamC 03-03-2020

Iedereen is op zoek naar een ideale camera. Daarom, heb ik in de loop der jaren meerdere apparaten ingekocht via CameraNu. De website is duidelijk en voorzien van alle nodige informatie met goede uitleg, foto's en informatie om een goede vergelijking te maken. De prijzen zijn scherp, en de levering snel met zeer goede verpakking en duidelijke tracking informatie. Moet er iets geruild of teruggestuurd worden dan is de klantenservice niet alleen behulpzaam maar ook zeer informatief m.b.t. mogelijke opties om uiteindelijk aan de perfecte combinatie te komen om van de fotografie te genieten. Al en al een topbedrijf!

GiesTheo 03-03-2020

Op zoek naar verrekijker naar winkel in Apeldoorn. Daar waren de door mij uitgezochte exemplaren op voorraad. Behalve de door mij uitgezochte kijkers ook door andere kijkers gekeken en werd op de voor en nadelen gewezen. Ook buiten door de Swarovski van € 2500 kunnen kijken . Die het niet geworden is. Keurig en naar mijn idee deskundig begeleid naar mijn nieuwe kijker.

Martin 03-03-2020

Heldere website, duidelijke productomschrijving, aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd.

Thijs 02-03-2020

Ik ben zeer tevreden over het personeel en diensten van cameranu.nl omdat deskundig zijn en je alle tijd geven om tot je besluit te komen. Uiteindelijk toch voor beste verrekijker ooit gekozen. Mijn oude kijker ook gekocht bij cameranu.nl werd meteen gestest en terug genomen voor onderhoud. Super service waar ik mij welkom voel om weer een beroep op ze te doen indien nodig.

Edgar 02-03-2020

Zeer complete en overzichtelijke webshop. Ik raad cameranu.nl echt aan iedere fotograaf aan!
Ik heb bij cameranu de Nikon Z6 besteld inclusief een aantal objectieven, statief en rugzak van Wandrd. Per ongeluk de verkeerde cameratas bij de rugzak besteld, maar kon heel makkelijk deze retour zenden en gelijk de juiste bestellen. Na ontvangst van de retour zetten zij de nieuwe bestelling in werking, super service.
En erg blij dat cameranu nu ook in Groningen een winkel heeft, binnenkort even binnenwandelen.

Stan 02-03-2020

De camera en microfoon die ik had besteld waren er zoals beloofd de volgende dag. Prima, zoals eigenlijk bij wel meer sites tegenwoordig het geval is. Wat ik vooral goed aan het bestellen bij deze site vind, is dat je er wat extra's bij krijgt - zoals vijf jaar garantie en drie gratis schoonmaakbeurten voor de camera - en dat je ook wat mails met handige tips krijgt nagestuurd. Normaal krijg je vooral spam die willekeurig lijkt, maar in dit geval had ik er echt iets aan.

Marc De Brabandere 02-03-2020

Ik had een heel vriendelijke ervaring met de man aan de chatbox.
Die vergewiste zich om te beginnen over het al dan niet in voorraad zijn van mijn aankoop.
Daarna volgde hij ook nog het goede verloop van mijn bestelling en betaling via paypal waardoor hij mij de bevestiging van levering voor 's anderendaags kon garanderen. Wat ook geschiedde!!!
Een "vijfsterren" behandeling over de ganse lijn!!! Ook erg vriendelijke koerier...

Wim Hop 02-03-2020

Duidelijke omschrijving op de site, supersnelle levering en zeer scherpe prijs.
Prima winkel om iets bij te bestellen.

Gert 02-03-2020

zeer snelle service, zeer goed en professioneel en eerlijk advies. Erg aardige medewerkers

CA Hoekstra 02-03-2020

Super snelle levering. Goed en netjes verpakt. Ook de site is overzichtelijk.De prijzen zijn ook goed. Heel veel keuze en heel veel op voorraad. Ook het contact met de klantenservice verliep snel en goed. Goede uitleg van mijn vragen gehad. En binnen 24 uur antwoord op de email.

Jaap Smi 02-03-2020

Het bestelde product was snel geleverd op de afgesproken dag, heel beschermend verpakt zodat er tijdens transport geen kans op beschadiging kon gebeuren.

Carin Mus 01-03-2020

Na veel zoeken fotolijstje gekozen en gekochf bij Camera.nu. Bij mij thuis werkte hij niet goed en ik kreeg direkt een nieuwe. Men was zeer behulpzaam aan de telefoon. Ook het tweede lijstje deed het niet, maar het bleek aan mijn wifi te liggen. Bij mijn dochter deed hij het uitstekend en voor haar was hij bedoeld. Nogmaals superprodukt en super webshop

M van Leeuwen 01-03-2020

Ik vind deze webwinkel erg fijn. Overzichtelijk, zeer snelle leveringen en als er iets is waar je niet uitkomt altijd fijne en snelle hulp door de klantenservice. Voor mij een reden om hier voortaan alles te kopen. Erg blij!

Wouter 01-03-2020

Product was goed beschreven. Goede prijs en zeer snel geleverd. Ook nog eens binnen een tijdvenster van 2 uur. Zeer netjes dus

Robert 01-03-2020

Ik heb een NEST NT-777 videocamera statief gekocht. Het statief is correct geleverd maar ook voldeed het aan de omschrijving op de website. Bovendien was het de beste prijs die ik op internet gevonden heb. Dus 3 x OK = score 10. Zowel Cameranu als het NEST statief kan ik aanbevelen.

Patrick van Eldert 01-03-2020

Fijne en snelle service. Goede en uitgebreide antwoorden op je vragen. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Berend Jan 01-03-2020

Niet de eerste keer contact met CameraNu. Nu ging ik voor een compactcamera. Zelf al de nodige oriëntatie gedaan op internet en via de website zag ik dat er een demo model beschikbaar was. De Panasonic Lumix DC-FZ1000 II. In Apeldoorn net voor sluitingstijd keurig geholpen. Tekst en uitleg over de camera en tevreden naar huis.

Sven 01-03-2020

De lay out van de pagina is top. Alles snel gevonden en een mooie bundel samen kunnen stellen door het ruime aanbod aan accessoires. De verzending verliep volgens plan en de vriendelijke bezorger belde mij zelfs mobiel omdat ik de bel niet hoorde. Aanrader!

Björn Schütte 01-03-2020

Geen moeilijkheden gehad. Ik heb zelf telescoop onderdelen besteld. Het enige minpunt is dat ik sommige onderdelen (zoals een t-ring) niet te verkrijgen is in het assortiment. Verder geen gedoe gehad met de levering. Netjes op tijd. Geen schade. Niet bedonderd.

Wim 29-02-2020

Goede en prettige service. Snelle en deskundige reactie op vragen/informatie. Uitstekende producten.

Sergey 29-02-2020

Ik heb tot nu toe twee bestellingen gemaakt cameranu.nl en beide waren supersnel bezorgd (volgende dag thuis). De eerste bestelling heb ik geretourneerd en zonder enige moeite mijn geld terug gekregen. Ik raad deze winkel zeker aan.

Reinald van Ommeren 29-02-2020

Heldere website, snel, correct en goede prijsstelling. Nu voor accessoires, maar eerder ook voor een body met nieuwe en een gebruikt objectief.

Asjamenow 29-02-2020

Uitstekende winkel met zeer goede service en snelle ,betrouwbare levering .
Ook zeer goede en deskundige klantenservice (helpdesk) die 'meedenkt'.
Wellicht punt van enige aandacht, verzekerd uitsluitend de camera's, objectieven en flitsers waardoor weliswaar de premie enigszins lager uitvalt, maar bij bijvoorbeeld (onverhoopt) totaal verlies van volledige fototas met alle accessoires kan e.e.a. behoorlijk nadelig uitpakken . . .

Cor 29-02-2020

De website is duidelijk en overzichtelijk. De stelling is zeer correct uitgevoerd.

Thomas Oost 29-02-2020

Goede service en hij was snel in huis. Een tip: zet aub in de beschrijving voor welke camera's een artikel compatibel is.

Helaas kwam ik er pas thuis achter dat ik een additioneel onderdeel van het artikel helemaal niet kon aansluiten aan mijn camera (Nikon D5300). Toch niet geretourneerd, want hij doet verder waar ik hem voor nodig heb.

Sommige merken (voor mij DJI) hebben daar gewoon een lijstje voor, maar als klant kom je daar pas achter als je moet opzoeken waarom iets niet werkt, en dan is het al te laat.

Michel 28-02-2020

Na een ruim een jaar besloten om de Nikon D3500 te vervangen voor een andere camera (D7500). Op donderdagavond online een inruilformulier en vrijdagochtend al snel antwoord en een mooie inruilwaarde. De nieuwe camera was klaar gelegd in de winkel op Urk dus deze meteen opgehaald.
Mooie winkel en ook hier prima service.

Erik 28-02-2020

Te bestellen object was op de site goed vindbaar, ruim voldoende informatie voorhanden. Bestellen en betaling gaat soepeltjes en een dag later staat er een pakkettenbexorger aan de deur en kun he aan de slag. Zo hoort het dus!.

jan 28-02-2020

al wat langer op zoek naar een handig fotostatief kwam ik uit bij Cameranu.nl. Wist meteen dit gaat m worden. Besteld en volgende dag in huis. Echt zeer goed geregeld, track en trace tot aan de deur

Luc 28-02-2020

Duidelijke website, makkelijk keuze, zeer snel bezorgd...
Kortom: perfect geholpen!
Graag nog een keer.

Twan Rebel 28-02-2020

Een paar dagen voordat ik op vakantie ging, heb ik een GoPro-beschermingshoes bij CameraNu gekocht. Ik ben heel erg positief over de (snelle) service van deze webwinkel, want de volgende dag was het al in huis.

Rob 28-02-2020

Goed bereikbaar en snel geholpen. Voorheen Foto Booms waar ik al jaren kom.
Ondanks de lage prijzen toch een echte fotozaak met kundig personeel.

een enthousiaste klant uit Genemuiden 28-02-2020

Goede duidelijke site, concurrerende prijzen en correcte afhandeling. Ook als het een keer niet goed gaat. Geen gezeur en snel cash back. dus vertrouwd adres.

Roland 28-02-2020

Prima winkel. Diverse keren wat gekocht. Ze hebben veel voorraad en een goede prijs en vlotte levering.

Jet 28-02-2020

Niet voor de eerste keer besteld bij Cameranu, dus tevreden (want anders was ik niet teruggekomen) De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam. Producten worden op tijd en goed verpakt geleverd. Er is trouwens wel 1 groot nadeel aan de verzending: het verpakkingsmateriaal is geheel van plastic, zou graag zien dat ze overstappen naar materiaal van bv papier (dit wordt door sommige andere winkels al wel gebruikt) want al dat plastic verdwijnt zonder her te kunnen gebruiken zo in de prullenbak. Voor mij persoonlijk wel een reden om volgende keer even om te rijden en het zelf in hun winkel in Groningen op te halen. Maar de producten zijn goed, de prijzen ook en de service ook! Dus al met al zeer tevreden over deze winkel.

GK NL 28-02-2020

Om 23:58 uur mijn order ingelegd. Net op tijd om nog voor mijn vakantie mijn fotoaccessoires binnen te hebben. Na een paar minuten kreeg ik een foutmelding. Niet alles zou kunnen worden verstuurd....
De volgende ochtend werd ik gebeld door XXX die me uitlegde dat alles beschikbaar was. Daarbij de vraag of ik het met speciaal transport dezelfde dag geleverd wilde krijgen.
Complimenten voor deze oplossing en het meedenken!

Robert2u 27-02-2020

Snelle verwerking van de bestelling de Canon connect station CS 100 die voor een zeer lage prijs werd aangeboden, als open box en toch keurig verpakt de andere dag al werd bezorgd ,
Zeer tevreden over de levering.

Tim 27-02-2020

Mooie aanbieding met mooie gimbal voor m'n GoPro, leuk voor mee op reis!
Echter, na een aantal keer gebruiken kalibreerde de gimbal niet goed meer. Na zelf het een en ander geprobeerd te hebben gebeld met de klantenservice. Alles uitgelegd en ik mocht hem terugsturen waarna hij omgeruild zou worden vooreen nieuwe exemplaar. Heel blij mee, want over iets minder dan anderhalve week vlieg ik weg voor 4 maanden!
Fijne winkel, makkelijk bestellen en goeie service. Voor herhaling vatbaar!

Nawar Tawashi 27-02-2020

Levering op tijd, duidelijk foto’s van de producten en makkelijk te shoppen

Peter 27-02-2020

CameraNu in Amsterdam is een relatief kleine winkel, maar niettemin een grote aanwinst. Toegankelijk adres waar je goed wordt geholpen. Mij werd een aantal vragen gesteld bij wijze van toets over de voorgenomen overstap en aankoop. Een welkome toets of de te maken stap echt aansluit bij de wens en behoefte. Verder kon ik de camera in de winkel gebruiken met verschillende objectieven en werd bij de aankoopbeslissing nog een alternatief voorgesteld ter overweging. Kortom: goed meedenken met de klant en ruimte geven voor de eigen ervaring.

L1dert 27-02-2020

Cameranu heeft een zeer uitgebreid aanbod en altijd scherpe prijzen. Ik woon al enige tijd in Duitsland, maar koop mn camera's en accessoires nog altijd bij Cameranu. Ook hun klantenservice is top: je kunt ze buiten kantooruren bellen met vragen, ze zijn zeer behulpzaam en lossen t snel op.

Dirk Visser 27-02-2020

Garantie verlopen en toch een nieuw apparaat gekregen
Tot mijn verrassing een nieuwe gekregen, nadat mijn windmeter (ja die verkopen ze ook) kapot is gegaan na een batterijwissel.
Opgestuurd en na een tijdje een mail dat deze niet meer gemaakt kon worden.
En dat ze een nieuwe zouden sturen.
Zoals ik al in de mail zei: een 10+

Voor de camera helpen ze mij altijd goed.

Nick 27-02-2020

Een gebruikte gps-ontvanger voor mijn camera gekocht. Heel verrast deze tweedehands te kunnen bemachtigen voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Snelle levering en product was als omschreven op de site.