Deze score is berekend op basis van 2875 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ad 28-04-2020

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website.
Wat wordt beloofd wordt uitgevoerd.
Een actie artikel was vergeten te sturen maar na een korte chat werd dit als nog de volgende dag geleverd

chantal voets 28-04-2020

Heel makkelijk om te bestellen, goede service en de volgende dag thuisgebracht! Super

Annette 28-04-2020

Fijne overzichtelijke site, op de hoogte gehouden van de (snelle) levering en praktisch ingepakt en volledig geleverd.
Geweldige service, koop hier graag weer.

S.D. 28-04-2020

Eerst en vooral viel het prijsverschil me al op. Bij concurrerende webshops lag deze veel hoger. Daarna heb ik snel besteld en betaald. Snel erna een track and trace code verkregen en voor ik het wist kreeg lag het bij me thuis.

Hans Kastelein 27-04-2020

Duidelijke site en supersnelle service en een zeer gastvrije winkel. Ik zocht een flinke lens voor mijn fototoestel. Ondanks meerdere aanbieders met dezelfde prijs gekozen voor Cameranu want zo de urkers zeggen; Wie er is die blift er al!

Kees 27-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke website, presentatie van de aanbiedingen
Geleverde items komen geheel overeen met de verwachting. Ook bleek alle items op voorraad
Snel geleverd, goed verpakt en duidelijke mails met daarin de track en tracé en de factuur etc.
Helaas vergeten er ook nog een goede verrekijker erbij te bestellen, maar ik weet de werkwijze en de kwaliteit van de goederen...!

Suc6, correctie suc9! Top

Henk 27-04-2020

Ik heb een demo camera besteld, die op zaterdag werd geleverd. Zonder oplaadsnoer en met lege accu, dus ik kon het weekend niets met de camera. Klacht ingediend, maar bleek dat ik had moeten lezen, want er stond duidelijk wat er meegeleverd werd. Geen oplaadsnoer dus. Ik heb dat niet goed begrepen, omdat je ook geen auto verkoopt zonder startmotor. En het gaat over een onderdeeltje van minder dan 10 euro op een bedrag van ruim 850 euro.
Uiteindelijk werd ik maandag door een behulpzame medewerker gebeld die 's avonds nog een oplaadsnoer liet bezorgen. Hulde. Degene die ik aanvankelijk had gesproken kwam daarna ook nog met een geste, maar niet van harte. Niet iedereen bij Camera Nu is dus erg klantvriendelijk en bewust dat er veel concurrentie is. De prijzen zijn o.h.a. overal hetzelfde en Bol.com is soms zelfs aanzienlijk goedkoper. Zeker in deze moeilijke tijd zou ik de klant koesteren. Ene yyy van Camera Nu heeft dat dus absoluut niet begrepen. Voortaan gewoon een oplaadsnoertje bij een demo stoppen, want dat is een essentieel onderdeel om aan de slag te kunnen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-04-2020

Beste Henk,

Hartelijk dank voor deze uitgebreide review. Hier hebben we steken laten vallen, dat is wel duidelijk. Daarvoor onze oprechte excuses. We spreken de betrokken collega's hier uiteraard op aan, want uiteindelijk willen we alleen maar dat elke aankoop, of het nu om een nieuw exemplaar of om een demo gaat, een plezierige ervaring oplevert.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Alex 27-04-2020

Alles naar wens, goed ontvangen zonder problemen en snel geleverd. Ik zou deze winkel aanbevelen.

pieterpos 27-04-2020

In alle opzichten prima web-winkel: gunstige prijszetting, snelle en adequate levering, breed product pakket, goede keuze mogelijkheid, prima service.

Hanneke Dusseldorp 27-04-2020

De medewerker van Camera.nu zijn behulpzaam, vriendelijk en empatisch. Ze luisteren naar je verhaal en wensen en geven een goed passend advies. Voor ons een argument om, als we iets nodig hebben op het gebied van camera, verrekijker e.d. Op de website te kijken en zo mogelijk de winkel te bezoeken. Zo laatst zelfs met een junior verrekijker voor onze kleinzoon. Binnen een dag was de verrekijker huisadres en wat is Jochem er blij mee. Er was iets niet goed gegaan met het bestelformulier, een telefoontje was voldoende, het probleem werd opgelost. Voor ons was dit weer een bevestiging, een winkel voor ons.

RonH 27-04-2020

Mooie webshop met duidelijke foto's en beschrijvingen.
Goede producten en snelle levering. Top.

Alex49 27-04-2020

CameraNU.nl is voor mij hèt adres voor online aankopen op fotografie- en videogebied. Je kunt het zo gek niet bedenken of deze webshop heeft het op voorraad. Bestelde artikelen worden -keurig verpakt- binnen 24 uur geleverd en, niet onbelangrijk: tegen een concurrerende prijs. Kortom, aanbevolen!

Wijnnobel 27-04-2020

Onlangs een Manfrotto Quick Release Plate 200PL besteld en deze in goede orde op de aangegeven tijd ontvangen. Ondanks meerdere aanbieders gaf CameraNU.nl voor mij de doorslag omdat er de beste informatie gegeven werd waar deze 200PL compatible mee was. Kortom een prima shop!

Lorenzo 26-04-2020

Gemakkelijk mijn keuze gevonden en supersnel geleverd, mag eens gezegd worden ook in deze moeilijke periode !

Hurkmans 26-04-2020

Product werd snel geleverd! Ben meteen aan de slag gegaan met het product.
Track en trace was terecht gekomen in de Spam, waardoor is deze gemist had. Hiervoor had ik een berichtje gestuurd naar de klantenservice en zij hebben me hier ook weer meteen mee geholpen! Top!

Jesper Weijnen 26-04-2020

Snelle levering, goede kwaliteit product. Erg tevrede met hoe de site is opgebouwd. Makkelijk en snel het juiste product gevonden.

Roy 25-04-2020

Mooie camera's tegen een goede prijs. Zag de camera met lens die ik wilde hebben opeens staan met 450 euro korting dus gelijk gekocht.
Nette en goede levering.

Lynn 25-04-2020

Tweedehands objectief gekocht (samyang 85mm 1.4) praktisch in nieuwstaat en dat voor slechts de helft van de normale prijs! Superblij! (Ook al is het even wennen met een primelens om scherp te stellen 🤭)

Anne 25-04-2020

Snelle levering, goede service, duidelijke website, voldoende keuzemogelijkheden.

Jan 25-04-2020

Uitstekende logistiek, vakkundige vriendelijke mensen in de winkel, groot aanbod, uiterst concurrerende prijzen en in het verleden al kennisgemaakt met de perfecte service.
Per whatsapp had ik geïnformeerd naar het actuele winkel aanbod, onderweg naar de winkel werd ik gebeld of ik nog aanvullende in formatie nodig had, slim in de huidige tijd. blije klant !

Kasper 25-04-2020

Ik had een twijfel tijdens het registratie-proces. Hierover contact gehad met de servicedesk. Prima geholpen (registratie bleek goed te zijn gegaan), en tevens (na vraag) een korte, duidelijke uitleg gehad over het product waar ik interesse in had. Na dit gesprek, het product meteen besteld, en zeer tevreden!

yves 25-04-2020

Ikzelf ben een enorme online besteller reeds geruime tijd. Maar wat me opviel bij cameranu.nl is de excellente reactietijd, stiptheid en duidelijkheid. Wat mij betreft zijn jullie een voorbeeld voor de e-commerce.

Tim 25-04-2020

Mijn vaste adres voor alles van foto en video! Donderdag rond 20.00 een Epson V550 scanner gekocht, en de volgende ochtend al direct in huis! Helemaal top!

Siep Stpl 25-04-2020

Beste medewerkers van Cameranu,
We hebben een prima ervaring met Cameranu. De Olympus verrekijker 8-16x40 DPS1 die wij besteld en ontvangen hadden voldeed ons niet zo goed omdat deze voor ons, als 80 jarigen 'te onrustig' was. Wij hebben toen met een van uw medewerkers gebeld en gevraagd of wij deze konden ruilen voor de Olympus verrekijker 8x40DPS1. Binnen 1 week is alles zeer correct en tot onze volle tevredenheid afgehandeld.

D. Noorlander 25-04-2020

Goed product, en goede service. Prijs kwaliteits verhouding zeker naar behoren. Zo doorgaan

Matthijs 25-04-2020

Fantastische klantenservice, ik heb afgelopen week vier rolltjes film besteld, deze waren niet voldoende op voorraad, hier heb ik gelijk een mailtje over gekregen en deze zijn zoals gezegd, een par dagen later bezorgd.

Henriëtte Tabor 25-04-2020

Eerlijk advies, ze hebben mij laten inzien wat ik wilde kopen niet de juiste keuze was, en geen stap vooruit was, ben 2 keer geweest en beide keren door verschillende medewerkers het zelfde advies gekregen. Ik koop al jaren graag in deze winkel en ondanks dat ik geen beroeps ben nemen ze gewoon de tijd voor je, zonder iets aan te smeren! Altijd tevreden verlaat ik de winkel!!

dk 25-04-2020

top shop!! snelle levering en goede spullen! echt een aanrader, zeker aan te bevelen!

Jossé 25-04-2020

Prima telefonisch geholpen om de juiste keuze te maken.
Na ontvangst van de verrekijker kon ik er niet mee omgaan ( ik had er totaal geen ervaring mee)
ook toen hebben ze weer alle tijd genomen om mij het gebruik uit te leggen.
Kortom zeker een webshop waar ik naar terug keer.

Theo 25-04-2020

Prima, snel en deskundig geholpen. Zeer betrouwbaar. Dit is wat je van een webwinkel verwacht.

knelis 24-04-2020

Je wordt hier door vriendelijk en professioneel personeel geholpen en zij geven goed advies .

Ed de Groot 24-04-2020

Het kopen bij deze winkel is prettig omdat je er goed geholpen word door mensen die weten waar ze het over hebben,
ze geven je de info die je nodig heb om tot een goede keuze te komen nemen de tijd voor je wat erg prettig Is.

Robbert van Rijsewijk 24-04-2020

Sinds ik begonnen ben met fotografie is dit eigenlijk mijn vaste bron geworden voor fotospullen. Tot nu toe ben ik zeker niet teleurgesteld. De informatie op de website is duidelijk, eerlijke reviews van producten en een snelle service.

Adriaan 24-04-2020

Ik wilde tijdsopnames van de sterren maken. Hiervoor had ik een afstandsbediening en een snelkoppeling voor mijn oude Nikon nodig om die op een statief te plaatsen.
SNEL allebei gevonden op cameranu.
Correct en dag erna afgeleverd. En ‘s avonds al mooie foto van DeGrote Beer gemaakt. Bedankt camera.nu.

Tanja 24-04-2020

Camera.nu heeft een breed assortiment aan camera apparatuur en accessoires waardoor ik in één keer alles kon kopen wat ik op het oog had. Ik had mijn spullen de volgende dag in huis en het was netjes en zorgvuldig ingepakt.

Pieter van Dijk 24-04-2020

Prima winkel, met personeel dat verstand heeft van fotografie.. Ik heb er een Ellie L bracket gekocht van 3 legged things, geschikt voor de Peak Design Pro Clip.

Jasper 24-04-2020

Goed en eerlijk advies aan de telefoon over reparatie, perfecte klantenservice in de winkel voor sensorreiniging & makkelijk te navigeren website voor bestellingen met supersnelle levering. Professionele medewerkers dus, waar ik niets op aan te merken heb.

Ralf 24-04-2020

Ik ben erg tevreden over cameranu.nl. Het item waar ik naar op zoek was hadden zij iets goedkoper geprijsd dan de concurrenten

Laura Vulto 24-04-2020

Overzichtelijke website met een ruim assortiment en een uitstekende klantenservice. Bij de levering van een handriem miste de handriem zelf. Na een email aan de klantenservice is dit direct opgepakt en heb ik dezelfde dag nog een nieuw pakket opgestuurd gekregen. De hulpstukken die wel in het originele pakketje zaten mocht ik houden voor het geval ik die andere kwijt zou raken. Perfecte afhandeling dus, dik tevreden!

Marcel 24-04-2020

Professionele foto vakzaak, waar je goed en vakkundig wordt geholpen, door mensen die verstand hebben van camera's en equipement! Om die reden een tijd geleden er ook een fraaie Pentax lens gekocht, die ik ook buiten even kon uitproberen!

De DJI Osmo Mobile 3, Gimbal voor mijn Samsung telefoon bevalt me uitstekend, een aanbeveling voor iedereen die nu eens echt professionele video's wil maken met zijn telefoon!

A. Wagenaar 24-04-2020

Ik ben heel goed geholpen bij de keuze van een nieuwe camera, levering was perfect.
Product is precies wat ik zocht.

Kevin 24-04-2020

Compleet assortiment en als enige webshop in NL alle onderdelen in voorraad die ik een aantal dagen erna nodig had voor filmwerkzaamheden. Uiteindelijk bleek één onderdeel niet op de ander te passen ivm andere maat schroefdraad. Gebeld en ze hebben gelijk nagekeken of dat onderdeel op voorraad was in de voor mij dichtstbij zijnde winkel. Dat was het geval en ik kon daarna direct verder. Al met al top!

Dtv 24-04-2020

Een harde schijf aan het zoeken voor het opslaan van mijn "oude" mini-dv, de grote keuze en het gemak waarmee je bij Camera-Nu de juiste schijf kan bestellen is doorslaggevend geweest om bij deze site te bestellen.
Maar ook de communicatie en de snelheid van bestelprocedure en aflevering heeft mij volledig overtuigd.
Volgende keer weer!

Harm Dessens - Hakkoer 24-04-2020

Overzichtelijke website, goede, eerlijke omschrijvingen, professionele visie. En dan nog de scherpste prijzen en snelle levering.
Prima shop.

Etienne 24-04-2020

Steeds correct uitleg, snelle levering, leuke prijzen.Winkek is aan te raden aan iedereen.

louis heinsman 23-04-2020

Ik koop praktisch nooit op internet en ga het liefst naar de fysieke winkel. In Coronatijd was het 's morgens rustig maar men is goed voorbereid op de 1,5 m afstand. Ik kon mijn vraag m.b.t. een kabeltje rustig uitleggen.....en zij bedachten voor mij een alternatief. Eenmaal thuis ben ik hier zeer blij mee. Alles werkt!

Eddy 23-04-2020

Zowel de afhandeling, daarmee bedoel ik bestelling verzenden, als de service achteraf zijn 100 % in orde. Ik zal de winkel zeker bij mijn kennissen en vrienden aanbevelen.

Ed 23-04-2020

Uitgebreid assortiment, goede prijs en zeer deskundig personeel. Altijd bereid om uitleg en toelichting te geven.

kris 23-04-2020

Ik was reeds lang op zoek naar een kleine doch kwalitatieve camera.
Om mee te nemen om Trails en sessies hardlopen. Ik vertoef dan veel in de natuur en zie dan mooie dingen die ik met collega sporters wil delen. Mijne keuze viel op de aantrekkelijk geprijsde Canon Ixus 190 compact camera bij CameraNu.nl
Vlot, gemakkelijk te bestellen. Simpele betaling en snelle levering, ondanks de drukte door die 4-russen :-)
In alle geval een perfecte aankoop. Het toestel laat zich gemakkelijk bedienen en instellen.

Unkwon 23-04-2020

De winkel is erg klantvriendelijk. Ze hebben mij bij een krtingsactie erg fair behandeld.