Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janneke 16-04-2019

Via een trainer (MoJo) werd ik op jullie site gewezen, ik kon snel vinden wat ik nodig had en werd op nieuwe ideeën gebracht. Vervolgens ging er iets mis bij het bezorgpunt van PostNL en uw medewerker heeft ervoor gezorgd dat ik diezelfde dag mijn pakketje nog kon ophalen.

Anne 16-04-2019

De producten die ik besteld had waren de volgende dag al in huis! Ideaal als je snel iets wilt hebben. De producten waren ook goed verpakt. Ook de klantenservice was erg duidelijk in wat ik precies moest hebben.

koekeloer 16-04-2019

Ruim aanbod (on-line) trgrn primas prijs. Levering goed verzorgd (volgende dag en goed verpakt). Duidelijke voortgang van het bezorgprocess.

Charlie 16-04-2019

Er kon helaas een artikel niet geleverd worden maar er was direct goede communicatie en een oplossing!
Altijd ruime keuze en snel geleverd.

FrenkS 16-04-2019

Onlangs kocht ik een nieuwe camera/objectief van Canon bij ze op de PI beurs in Nijkerk.
En daar viel me 2 dingen goed op, een duidelijke uitleg en een prettige afhandeling.
Maar ook een duidelijk plus als je de klantenservice belt. Dan nemen ze echt de tijd voor je. Ze zijn van alles goed op de hoogte plus een verwijzing van tools op internet waar je ook iets mee kan doen.
Mijn keuze is dus doorslaggevend bij de eerst volgende aankoop, een klik naar mijn 'favorieten links' waar ik direct toegang tot ze heb.

Gerard 15-04-2019

Prima shop, duidelijke website met overzichtelijke artikelen groepen.
Heb je vragen dan worden ze ook snel en duidelijk beantwoord. Kortom een site zoals het hoort.

Petra 15-04-2019

Ik kom graag bij camera nu. Je word er goed geholpen en krijgt er goed advies. Ook als je later terug komt met vragen waar je niet uit komt bij een product die je hebt gekocht. Ben heel tevreden. mvgr Petra

Jasper 15-04-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant van cameranu.nl. In zowel de fysieke winkel in URK als via de digitale kanalen heb ik goed advies en goede ondersteuning mogen ontvangen bij aanschaf, verlies en reparatie.

De prijzen zijn marktconform. De tijd van echt lagere prijzen lijkt voorbij. Dat kan ook niet als je ziet dat andere partijen als Coolblue prijsverlagingen van cameranu.nl binnen 24 uur volgen. Wat onderscheidend is, is echter de garantie periode van 5 jaar ten opzichte van de standaard en wettelijke 2 jaar.

De levering is altijd snel en in nette en deugdelijke verpakking. Of het nu een camera accessoire, een printer, een verrekijker of een camera is.

Peter Heijnen 15-04-2019

Al jaren ben ik vaste klant bij Cameranu en in vrijwel alle gevallen tot volle tevredenheid. Goede service, scherpe prijzen, prima assortiment en vriendelijke medewerkers. Is er een keer iets niet in orde, dan wordt er altijd een goede oplossing gezocht. Kortom: een winkel waar ik graag kom en blijf komen, zowel online als in de echte fysieke winkel op Urk!

B de Raad 15-04-2019

We zijn zeer tevreden over de behandeling in de winkel, vakkundige uitleg bij de aanschaf van een verrekijker. Ze nemen alle tijd voor je. Dus zeer tevreden.

Dani 15-04-2019

Ik heb bij deze bestelling gekozen voor cameranu.nl, omdat ik hier eerder ook wel eens wat eb besteld. Ik was zeer tevreden over de snelle leveringen en informatie die gegeven werd bij de producten op de site. Ik heb ook geen enkele problemen ervaren bij het bestellen van mijn lens. Ik vond het ook zeer prettig dat ik op de site zelf al een leverdatum kon kiezen, wat bij veel sites niet het geval is. Ook hebben ze een ruim aanbod aan camera-gear. Zeker een aanrader waar ik in de toekomst vaker zal bestellen!

Esther94 14-04-2019

Een mooie winkel op urk. Goed en behulpzaam personeel. Organiseren Leuke activiteiten in de speciale lezingzaal. Kort om top winkel

Boomski 14-04-2019

Alleereerst verrassend om een externe HDD te vinden op deze site.
een merkartikel, LaCIe, met een uitermate scherpe prijs.
binnen een dag in huis, wat wel prettig is als je backup op instorten staat.

Goede winkel , komt warm aanbevolen

rashida 13-04-2019

fijne winkel!
Alles word snel afgehandeld, en zeer snelle reactie.
ik ga er de volgende keer ook weer heen voor advies voor een camera

HEOO.nl 13-04-2019

Mooi op tijd bezorgd, product naar wensen mogen ontvangen. Kortom: Prima! Ik zou zo weer wat bestellen als ik het nodig heb..

Wouter 13-04-2019

Op de beurs hier een nieuw statief gekocht, goede voorlichting, de tijd wordt voor je genomen ook op de beursstand. Dat is fijn, zo ga je met een goede aankoop naar huis. Ik krijg niet het idee dat het in de winkel anders is, dus fijne club mensen!

Ronald Kolkman 13-04-2019

Snelle levering, prima advies en ruime mogelijkheden om te testen. Tevreden over de tot nu toe aangeschafte producten.

J.B 12-04-2019

Ik heb me een hele tijd geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief van CameraNu en daar komen de mooiste acties en workshop aanbiedingen in voorbij. Zo heb ik ook mijn laatste aankoop gedaan. Na aanleiding van de nieuwsbrief. Daar werden al vergelijkingen aangeboden en die voor mij het beste was aangeschaft.

Maarten 12-04-2019

Onlangs hier een 64 Gb Lexar CF Pro 1066x UDMA7 CF kaart gekocht. Wat ik vooral een enorm pluspunt vindt is dat je de levering door Trunkrs kunt laten doen. Ik wilde het CF-kaartje kado doen en helaas bezorgt PostNL hier niet op maandag. Doordat ik dus Trunkrs kon kiezen als bezorgoptie had ik mijn bestelling nog op tijd binnen. Prima ervaring met de levering door ze. Op de aangegeven tijd (track en trace op de site) kun je zien wanneer ze komen.
Bij CameraNu bestellen wij vaker fotografiespullen en dat gaat altijd goed. Prima verpakt tegen beschadiging en alles op voorraad tegen prima prijzen.
Bij vragen zijn ze altijd zeer hulpvaardig.

CHRIS 12-04-2019

Er waren wat problemen maar zijn bijzonder goed opgelost .en alles OK

Edwin 11-04-2019

Ik heb mijn oude spiegelreflex ingeruild tegen een DJI Ronin S. Eerst even een inruilprijs gevraagd per mail. Camera opgestuurd en het restant bijbetaald. De volgende dag had ik de Ronin al in huis. Goed geregeld.

tinusv 11-04-2019

Prima shop, betrouwbaar en snelle levering! Daarnaast had cameranu.nl als enige dit product beschikbaar. Goed voorbeeld van compleet assortiment!

Elhadji N'Diaye Ferrero 11-04-2019

Easy and really fast delivery! Excepcional costumer service. Gave the best options to solve my problems. Definitely NOT the last time that I'd buy here. Really happy with the whole service.

Wim 11-04-2019

Altijd concurrende prijzen niet snel dat het elders goedkoper is te krijgen.
Verder een snelle levering waar je van op aan kunt.
Goede uitgebreide service.

Wim 11-04-2019

Altijd concurrende prijzen niet snel dat het elders goedkoper is te krijgen.
Verder een snelle levering waar je van op aan kunt.
Goede uitgebreide service.

Baukje 11-04-2019

Vaak bestel ik bij Cameranu.nl en elke keer wordt het weer keurig en snel geleverd. De producten zitten goed verpakt en zien er altijd erg netjes en professioneel uit. Ik zou Cameranu.nl zeker aanraden!

h.roosen 11-04-2019

Update had gisteren mijn review geschreven over cameranu.nl en afgesloten met dat ik nog een kabeltje voor mijn Nikon camera N2 zou krijgen en dat ik die nog niet had ontvangen. Maar vandaag zat hij bij de post dus cameranu komt zijn afspraken goed na en vandaar dat ik ze nu graag een dikke 10 geef klasse cameranu

--------------------------------------------------------
Review 10-4-2019:

Ik vindt de shop makkelijk en duidelijk ben op aanraden van een vriend bij jullie terecht gekomen en heb er ook een Nikon D7500 gekocht. Er is veel keuze en een goede uitleg ook via de chat. Al moet ik wel zeggen dat bij mijn laatste aankoop via deze site er een verkeerde foto op de site stond ik had een set van 3 kabeltjes voor een Nikon N1,N2 en N3 besteld , bij aankomst zaten er slechts 2 in ( N1 en N3 ) de telefoon gepakt alles uitgelegd en de volgende dag kreeg ik antwoord er bleek een verkeerde foto op de site te staan en of ik het kabeltje voor de N2 nog wilde waarop ik terug schreef dat als hij voor niets is ik hem wel wilde daar hij ook op de foto stond ?? Men schreef mij dat ze het doorstuurde naar de leverancier maar tot op heden nog niets ontvangen vandaar deze 5 anders een 8

Hugo 11-04-2019

Van de grote online camerawinkels gaat mijn voorkeur uit naar deze. Overzichtelijke en makkelijk doorzoekbare site en belangrijker nog betrouwbare levering.

Stijn 11-04-2019

Zeer goede service van deze geweldige camera-zaak. Vooraf gebeld en correct en snel door de klantenservice te woord gestaan. Omdat de betreffende medewerker niet meteen een antwoord had op mijn technische vraag, heeft hij/zij dat meteen doorgespeeld naar de betreffende persoon met kennis van de materie. Deze persoon heeft mij zeer goed geholpen en van de juiste informative voorzien. Ook de bestelling en betaling via de website ging erg gemakkelijk en voorspoedig. Binnen 24 uur werd het product naar alle tevredenheid en goed verpakt geleverd: kortom, top service !!

Rebecca Serras 11-04-2019

Heel goede en snelle service, de medewerkers staan je ten alle tijde te woord via het chatprogramma en doen er alles aan om jou te helpen, en oplossingen te zoeken voor al jouw vragen.

Alex49 11-04-2019

Enorm assortiment aan camera’s en accessoires tegen een scherpe prijs. De ene dag besteld, de volgende dag geleverd. Uitstekende communicatie over levering.

Hans 11-04-2019

Prima winkel. Na zelf al veel onderzoek te hebben gedaan wist ik wat ik wilde hebben. Met post bestellen kon ook zonder meerprijs maar was in de buurt van Urk dus even langs geweest. Meerdere spullen hier vandaan waaronder ook een videocamera. Ivm problemen toen met de HDMI poort is dit toen prima opgelost, vandaar mijn keuze voor dit bedrijf. Nu een Olympus TG5 opgehaald. Super stevig ding die tegen een stootje kan, prima ook mee te nemen op een actieve vakantie. Misschien op internet voor een paar euro goedkoper te krijgen maar gekozen voor deze winkel.

Rob 11-04-2019

Snelle levering en goed verpakt. Het apparaatje werkt gemakkelijk en als beschreven. Top👍🏼

Antonis Damolis 10-04-2019

wat een geweldige camera! Licht, scherp, de combo met de 45mm fujinon is top notch! Heel blij mee!

Henk 10-04-2019

Gewoon top snelle levering en zorgvuldig verpakt. En ze houden je goed op de hoogte van verloop bestelling

Fotografie 10-04-2019

Voor CameraNU gekozen omdat deze het goedkoopst was voor mijn camera (Sony a6000). Ook op andere positieve reviews vertrouwd.
'S avonds besteld en de volgende dag was mijn camera in huis. Ik kon zelfs aangeven dat ik dit pakket niet bij de buren afgegeven wilde hebben, wat in mijn complex erg prettig is!
Dit laat al zien dat ze goed weten waar ze mee bezig zijn. Ook direct een verzekering kunnen afsluiten, een stuk goedkoper/met betere voorwaarden dan ergens anders.
Absoluut een goede site!

Luc 10-04-2019

Bij de aankoop van diverse fotografische artikelen zowel in de winkel zelf of via de webshop altijd prima geholpen ook bij inruil een eerlijke prijs het is een zaak waar je met plezier je spullen koopt ,en een prima garantie wat wil je nog meer ? gewoon een aanrader voor iedereen.

frans 10-04-2019

Elke keer dat ik hier kocht was het gewoon een prettige ervaring.
De laatste keer had ik een fout gemaakt bij de bestelling. Toen ik een paar uur later mijn fout inzag nam ik contact op via de chat en daar heeft men meteen alles voor mij op een vriendelijke en snelle manier geregeld.
Service om U tegen te zeggen !

Pieter 10-04-2019

Een duidelijke webshop met een goede zoekfunctie. Snelle levering. Prima service en advies.

J 10-04-2019

Steeds snelle levering, snelle reactie bij vragen! Fijne service en mooie producten

Johan Broer 10-04-2019

Al eerder bij deze cameranu.nl besteld, snelle en correcte levering en het juiste advies bij m'n vragen gehad.

edwin 10-04-2019

Goede site, met een goed en uitgebreid aanbod. Aandachtspunt is het probleem oplossend vermogen van de medewerkers (als een levering bv. niet compleet is).
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-04-2019

Beste Edwin,

Bedankt voor je bericht en het delen van jouw review! Als ik terug kijk naar jouw case zie ik dat we jou nog even voor een laatste check gevraagd hebben of je hier meteen een nieuwe voor wilde ontvangen. Na akkoord hebben we dit naar je opgestuurd zodat we dit voor je konden oplossen.

We hopen dat het daarmee uiteindelijk naar alle tevredenheid is opgelost!

CameraNU.nl

Wil 10-04-2019

Website gaf zeer duidelijke info over de Canon Powershot SX740HS.
De bestelling werd keurig op de aangegeven tijd bezorgd.
Ik vind Camera.Nu een zeer vertrouwd adres. Ook bij een bezoek in het verleden aan de winkel in Urk werd ik zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Anouk 10-04-2019

Cameranu.nl is snel, betrouwbaar en er is fijne communicatie. Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede producten besteld en nog nooit een klacht gehad.

Rudolf 09-04-2019

De bestelling is afgehandeld zoals je mag verwachten. Ik werd goed en snel geïnformeerd en de bestelling is onmiddellijk verzonden en de volgende dag op de aangegeven dag bezorgd.

Shania 09-04-2019

Ik heb bij CameraNu een mooie telelens gekocht voor aanzienlijk minder geld dan bij de concurrent. De lens was snel verzonden en de volgende dag al bij mij thuis. Ik had ook een vraag over het product en werd vriendelijk te woord gestaan en zo goed mogelijk geholpen. We kwamen niet helemaal tot het antwoord maar er werd zoveel mogelijk voor me nagevraagd. Fijne ervaring met deze shop.

Jerry Dee 09-04-2019

Als videograaf al menig adres uitgeprobeerd om mijn online aankopen te doen. CameraNU is altijd betrouwbaar als het gaat om leveren (soms extra belangrijk als ik de volgende dag al een klus heb) en daarnaast is de levering altijd zeer netjes verzorgd!

Otto 09-04-2019

Voor deze winkel gekozen omdat we al op internet hadden gezocht naar een camera en we bij cameranu een mooie hadden gevonden. Omdat je zoiets toch wilt voelen zijn we naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan. Hier ,in deze ruim gesorteerde winkel, werden we goed voorgelicht en hadden ze alle tijd voor ons. Hier uiteindelijk ook die camera gekocht die bij onze wensen past.

Jos4x4 09-04-2019

Ik koop al jaren bij Cameranu. Cameranu is de goedkoopste in prijs en de beste in leveren. Hebben een hele grote sortering van alles op foto gebied. Bij vragen krijg je snel en een goed antwoord.
In de winkel hebben ze alle tijd voor je.

Marc 09-04-2019

De shop maakt waar wat ze zeggen. Snelle levering, transparant en ook de communicatie was goed. Niet te veel, waar sommige shops in doorslaan... Daarnaast vond ik het een duidelijke site en had het een goede weergave.