Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kitty 14-03-2020

Prima website met ruim assortiment. Snelle levering en ook belangrijk alle artikelen zijn goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Ik zou Cameranu.nl zeer zeker aanraden!

Barton 14-03-2020

Ik heb een duopack batterijen met een oplaaddock gekocht. Nette service, goede prijzen en een snelle levering. Ik ben tevreden en komt zeker terug bij cameranu.nl als ik nog iets voor mijn camera of gopro nodig heb.

PaulH 13-03-2020

1,5 jaar geleden Epson printer gekocht met twee jaar garantie. Printer kapot en een nieuwe met de post toegezonden gekregen. Top...

Annemieke 13-03-2020

Ik vind CameraNu Amsterdam een hele fijne winkel.
Ik had artikelen gereserveerd, waardoor alles wat ik wilde zien in de winkel op voorraad was.
Ik werd erg vriendelijk en deskundig geholpen. Kortom ik was helemaal tevreden, met dank!

Andre 13-03-2020

Excellent service and very quick response to a problem I had. I'm very happy with Cameranu.nl.

Dirk 13-03-2020

Ben heel tevreden met mijn fototas en dit aan de beste prijs die ik gevonden heb op het web en snel geleverd..TOP

J. van Iren 13-03-2020

Reparatie ingediend van Sigma via CameraNU dit is keurig naar volle teverdenheid opgelost en prima communicatie via telefoon en mail.
kortom voor mij CameraNU!

Martin 12-03-2020

Het feit dat er een fysieke winkel is met zo'n ruim aanbod is zeer prettig. Jammer dat ze zo'n eind uit het centrum van de stad zitten. Diegene die me hielp in de winkel leek niet erg gemotiveerd en was niet erg initiatiefrijk in de dienstverlening. Wat dat betreft had ik net zo goed online iets kunnen kopen. Desalniettemin ben ik toch blij dat deze winkel bestaat en je de producten nog gewoon ter hand kunt nemen.

thermal sneaky 12-03-2020

Bijzonder plezierige winkel; bij afhalen was de wachttijd in de winkel wat lang, maar gratis koffie. Bij online versturen heel snelle en directe communicatie van de klantenservice die, als iets niet leverbaar is, snel een passende vervanging weet te regelen.

Nicoline 12-03-2020

Op zoek naar een compacte camera kwam ik op de site van camera.nu terecht. Goede keuze, duidelijke site, zeer snelle levering.

Wilco 12-03-2020

vind het een fijne en prettige webshop altijd een snelle en goede service, ook handig de chat functie, ook daar altijd een snelle reactie en een goede prijsverhouding

henk rietel 12-03-2020

een rustige verkoper die alles wat ik vroeg keurig uitlegde, van daar ik hier ook geslaagd ben.

Mark Mook 12-03-2020

Duidelijke webshop met een goede voorraadstatus en uitgebreid assortiment. Recentelijk is er een winkel in Groningen geopend, hier heb ik mijn bestelling afgehaald. Bij binnenkomst waren er drie medewerkers aanwezig, twee met elkaar in gesprek en één aan de telefoon. De twee die met elkaar in gesprek waren negeerden mij. Uit het gesprek werd duidelijk dat één van de twee de ander instructie gaf, waarschijnlijk iemand van cameranu.nl die de medewerkers inwerkt. Uitspraken als 'Jullie moeten niet schrikken als jullie straks serieus camera's weg gaan zetten' en andere verkooptaal zijn begrijpelijk voor het type winkel, maar dat ik dit als klant aan moet horen vind ik erg bijzonder en niet handig. Uiteindelijk heb ik moeten wachten tot de medewerker aan de telefoon klaar was. Deze verzuchtte dat de overstap naar cameranu moeizaam verliep en er wel erg veel nieuwe systemen eigen gemaakt moeten worden. Kortom, mijn eerste ervaring in de winkel te Groningen was nog niet erg positief. Hopelijk zijn het opstartproblemen die snel worden rechtgetrokken. Verder was mijn bestelling goed geleverd en heeft de medewerker op mijn verzoek nog even gecontroleerd of alles ook compatibel was met elkaar. Daarmee kon ik mijn bezoek gelukkig alsnog positief afsluiten.

Vincent 12-03-2020

Ik geef een 10 omdat ik pas voor de eerste keer wat heb besteld en dit ging vlekkeloos.

Ik doe sinds een maand fotografie en heb een oudere sony a350 gekocht.
Na wat uitzoekwerk kwam ik tot de conclusie om een 50mm lens te bestellen.

De verzending ging zeer snel want was de volgende werkdag al binnen.
Alles zat goed verpakt zodat de lens niet zomaar zou beschadigen.

Mijn volgende bestellingen gaan zeker weer bij cameranu geplaatst worden.

E. Matthezing 12-03-2020

Cameranu maakt belofte waar dat ze goede service leveren. Sigma 17-50 F2,8 besteld en op locatie netjes kunnen testen. Dit omdat deze lens in combinatie met een Nikon camera soms niet lekker functioneert.
Lens dan ook aangeschaft.

Piet 12-03-2020

Fijne tas, niet te groot, niet te zwaar en toch ruimte genoeg voor mijn x-pro2 en leica m6 .. ben er blij mee .. prima service alles netjes ontvangen

Jim 11-03-2020

Ik kwam voor een reparatie aan een DJI drone. Zelf weggebracht naar Urk. Zeer prettig geholpen, werd serieus genomen en het euvel was na 2 weken al hersteld en retour gestuurd. Communicatie verliep vlot en ook de betaling ging goed 'georganiseerd'.
Ik kreeg de Drone als nieuw terug en de prijs was zeeeer redelijk... Bedankt voor de top service!

Floor van Canstein 11-03-2020

Kreeg binnen 2 dagen mijn camera, die ik bij U bestelde; nog nooit gehoord van cameranu.nl, maar weet nu beter, ben meer dan tevreden en zou zeker bij mijn vrienden aanraden bij U te kopen!

Andreas Goewie/goewieart.nl 11-03-2020

Een eerlijk, behulpzaam en perfecte levering. Nooit gezeur. Ik geef geen 10. Dat kan alleen gegeven worden als ze het direct per koerier aanleveren. Grapje.
Geen grap is de 9.

Hudepohl 11-03-2020

Wij konden redelijk eenvoudig de gewenste verrekijker vinden dmv de online "advies over verrekijkers", ondanks ons gebrek aan kennis zijn we beland bij de juiste kijker.
Bestellen en levering was eenvoudig en snel.
De kijker was erg goed verpakt, hetgeen toch belangrijk is bij verzending.

hans 11-03-2020

werden goed geholpen namen alle tijd voor je ben later nog terug geweest omdat ik iets niet begreep van de handleiding weer namens ze alle tijd voor je om het uit te leggen .
hebben kennis van fotografie en ruime keuzes

Luuk Vermeer 11-03-2020

Al vele jaren ga ik met plezier naar deze winkel in Apeldoorn. Ik ben daar zoals veel andere fotografen vaste klant. Vooraf heb ik uitgebreid gebruik gemaakt van hun website waar ik veel informatie vooraf kreeg. Maar zoals altijd ga ik liever voor een persoonlijk bezoek als ik iets nieuws wil kopen. Ze kennen me daar, en dat vind ik fijn. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie of thee. Ze nemen de tijd voor jou wensen en hebben daar ook heel veel verstand van zaken. Vaak weet ik van te voren precies wat ik wil, en daar spelen ze goed op in. Dus ik hoop nog vele jaren bij hun te komen als vaste klant.

Erik 11-03-2020

De shop verkocht een artikel dat ik wilde hebben voor beduidend minder dan de concurrentie. Dat was al een makkelijk stap om te maken. Maar site, betaalproces en leverproces zijn ook zeer helder en eenvoudig. Ik had het product de volgende dag in mijn bezit. Top

Ilse 11-03-2020

Product hier voor de beste prijs gevonden, supersnelle levering en superblij mee. Geen verbeterpunten 👍

A. Geluk 11-03-2020

Geweldig goed geholpen en met zoveel geduld en dat onder het genot van een kopje koffie. Ik woon in Alkmaar en mijn uitstapje naar Urk was absoluut de moeite waard, na verschillende zaken bezocht te hebben kwam ik bij cameraNu in Urk uit! Mocht ik weer advies nodig hebben dan maKen wij er weer een leuke trip van! Deskundigheid was klasse!!!

Nicole 11-03-2020

Snelle verzending, goede klantenservice. Website deed met betalen raar, zei dat ik nog niet betaald had, terwijl ik dat wel had gedaan. Maar de klantenservice heeft dat goed opgelost, en ze waren erg vriendelijk.

Theo Uijttenboogaart 11-03-2020

Snelle levering. Klein misverstand door mislukken van de betaling waardoor levering met een dag werd vertraagd. Probleem snel na één telefoontje opgelost.

Porter 10-03-2020

Ik heb besteld bij cameranu.nl omdat zij de laagste prijs hadden. Het was goed en mooi ingepakt. Ik ben zeer tevreden. Ga hier zeker vaker bestellen

Van Lierde William 10-03-2020

Transactie professioneel afgehandeld - uitstekende communicatie en heel snelle levering in België.

Hans Jans 10-03-2020

ik ben correct, vakkundig, en klantvriendelijk geholpen.
over mijn aankoop ben ik zeer tevreden.

MZ 10-03-2020

Geweldige service!! Vorige week een telelens gekocht. De medwerker nam alle tijd. Ik mocht verschillende lenzen uitproberen en kreeg goede/eerlijke adviezen.

Evert Kools 10-03-2020

Ik heb gekozen voor CameraNu omdat ik daar al jaren naar volle tevredenheid geholpen word en de servic goed is.

Lucien Roelandt 09-03-2020

Ik heb deze lens nog maar een paar weken in huis. Maar heb er al tal van sportfoto's (paarden dressuur en springen) mee gemaakt. Ben uiterst tevreden. Uit de hand en toch haarscherp.En fijn dat je niet meer van lens moet wisselen. Echt een aanrader.

Bree 09-03-2020

Winkel met een fijne website. Duidelijk en overzichtelijk. Helaas week mijn bestelling af van wat op de website omschreven stond. Maar super klantenservice die dit direct heeft opgepakt en heeft nageleverd, zodat mijn bestelling de volgende dag compleet was!

Esther 09-03-2020

In de camernu winkel in Urk ben ik op zoek gegaan naar een goede (amateur)camera, om mij verder te ontwikkelen in het fotograferen. Ik had voor mijn werk een korte cursus gehad en met een semi-professionele camera foto's gemaakt. Nu zocht ik een vergelijkbare kwaliteit camera (tweedehands) voor een beperkt budget. Geen eenvoudige opgave...

De jongedame heeft uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen, door mijn werkcamera te vergelijk met de tweedehandsopties die er beschikbaar waren. Er waren van haar wel kleine onhandigheden met de camera's en de administratie van de voorraad bleek niet goed te kloppen, hierdoor liep het flink uit. Tegelijkertijd won zij een aantal keer advies in bij de eigenaar van de winkel, die goed begreep wat ik zocht in een camera en me goede opties ter vergelijk liet uitproberen.

Uiteindelijk heb ik (tweedehands) een Nikon D7200 body aangeschaft met een Nikon DX AF-S NIKKOR 16-85 mm lens. Vanwege de fouten in de voorraad is de camera gratis nagestuurd en had ik heb binnen enkele werkdagen in huis.

Met het eindresultaat ben ik zeer tevreden! Binnen mijn budget heb ik zeker de kwaliteit gekregen die ik zocht en met veel plezier ben ik aan het fotograferen geslagen.

Claire van Haut 09-03-2020

CameraNu is een ontzettend fijne winkel én webshop.
In de winkel staan mensen met verstand van zaken en veel geduld als je daar om informatie komt. Op de webshop meer dan genoeg keuze, prijzen zijn soms wat hoger maar daar tegenover staat wel een supersnelle levertijd. Kortom. Voor camera's- en accessoires moet je bij CameraNu zijn.

Peter 09-03-2020

Ik koop al een aantal jaren online af en toe Olympus camera's en accessoires bij Cameranu.nl. Iedere keer was tot nu toe tot tevredenheid. De prijzen bij Cameranu zijn oké en de service en telefonisch contact is goed te noemen. De laatste keer was bij de pre-order voor de nieuwe Olympus omd-em1 mk 3. Cameranu bood dezelfde actie als Olympus Nederland maar biedt daarnaast ook nog 5 jaar garantie en een cleaningscard. Toen ik op de factuur zag dat de spullen van de Olympus actie niet meegeleverd werden heb ik gebeld. Een paar uur later zag ik dat de nalevering al richting Postnl was zodat ik de volgende dag alles, netjes verpakt, geleverd kreeg. Ik ben zeer tevreden.

Corina 09-03-2020

Fijne websites, snelle goede reactie per mail en Messenger. Goede adviezen. Snelle service . Mooi uitgebreid assortiment.
Top

Rene 09-03-2020

Ik heb een tweedehands lens gekocht en hier vooraf over geïnformeerd. Echter bij ontvangst zaten hier diverse gebruikssporen op. Dit stond echter niet bij de advertentietekst gemeld en ook bij het telefonisch contact is dit niet verteld. De lens werkt goed echter had ik dat eerste wel vooraf willen weten om mijn keuze te maken. Helaas.

Henk 09-03-2020

Ik vind de keuze zeer uitgebreid. Snelle en goede reactie op een vraag die ik gesteld heb. De levering was prima op tijd en de prijs/kwaliteit was ook in orde.

Peter Klerk 09-03-2020

Prima online-winkel . In no time wordt bestelling thuis bezorgd onder vermelding van aflevertijdstip. Ruime betaalmogelijkheden.

Rob de Goeij 09-03-2020

Na het verlies van mijn compact camera moest ik snel een vervanger. De zoekgeraakte had ik eerder al besteld bij cameranu.nl, dus snel hetzelfde type gezocht. Helaas niet meer leverbaar. Direct een vervangend exemplaar aangeboden gekregen en besteld. De volgende dag voor 11:00 in huis; Top!

Matthias Adams 09-03-2020

Bijzonder stipte opvolging van crew ook in het weekend. Vlotte afhandeling van eventueel garantieonderdeel.

Jan 08-03-2020

Ruim assortiment, prima prijzen en snelle levering. Product voldoet aan de verwachtigingen

Bart 08-03-2020

Wat een fijne webshop.
Het bestelproces is kort en snel, en wat fijn dat je zoveel bezorgopties hebt.
Laten bezorgen op een andere dag, geen probleem, is een optie voor.
Laten bezorgen op een PostNL-ophaalpunt, geen probleem, doen ze (lijkt vanzelfsprekend is het niet).
Ik had een Luxe cameratas besteld en het was de laatste die op voorraad was. Lichte angst dat het een showroom model zou worden (ja, het is toch niet helemaal nieuw...zal aan mij liggen), maar na het uitpakken blij verrast dat het gloedje nieuw was.
Andere camera-winkels verkopen showroom soms als nieuw, bij CameraNU altijd nieuwe producten gehad.
Ook wel leuk om te vermelden; ondanks dat het maar een tas is, is het keurig verpakt in een stevige doos, met genoeg luchtzakjes.
Super blij met de aankoop, en bovenal alle kleine details eromheen, fantastisch.

Rallyfan 08-03-2020

Goede schriftelijke communicatie en snelle levering,helaas was het pakket in de groene brievenbus gestopt ondanks dat een handtekening vereist was.
Door de cameranu logo's op het doosje was het wel duidelijk dat het fotomateriaal betrof,gelukkig zat het nog in de brievenbus,maar kwaadwillenden hadden het er ook uit kunnen halen.
Dus goed bedrijf,risicovolle bezorging.

A Verheijen 08-03-2020

De flitser voldoet aan alle eisen die ik er aan stel.de levering was keurig verpakt en op het afgesproken tijdstip bezorgt.

Jan Vrouwe 08-03-2020

Prettige en vooral kundige bediening en uitleg bij het vergelijken van enkele Lumix fotocameras.
Wij herinnerden dit van onze vorige aankoop een aantal jaren geleden.
J. Vrouwe

Monique Brouwer 08-03-2020

Mooie en duidelijke website, met voldoende keuzes.
Snelle levering, in goede verpakking.

Jeroen 08-03-2020

Bestellingsproces verliep prima. Helaas door een systeemfout werd hij een dag later afgeleverd maar hierover werd pro-actief duidelijk en helder gecommuniceerd. Omdat het product niet geheel aan mijn verwachting voldeed heb ik dit geroutineerd. Dit proces alsook het terugbetalen verliep prima. Ik was erg tevreden over de gang van zaken.