Deze score is berekend op basis van 2847 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim (Gent, België) 19-05-2020

Superservice! Bij vragen of bijzondere verzoeken, krijg je heel snel antwoord, op een hartelijke manier. Levering was heel stipt, verpakking milieuvriendelijk, alles erop en eraan. Een erg positieve ervaring!

Kyra 19-05-2020

Vorige week mijn allereerste aankoop bij cameranu.nl gedaan en dit is mij erg goed bevallen! Het allergrootste toppunt een super goede service. Ik stond niet lang in de wachtrij aan de telefoon en de werknemers namen uitgebreid tijd voor al mijn vragen! Al met al heb ik een hele goede ervaring!

Monique 19-05-2020

Ik heb gekozen voor cameranu.nl omdat het een zeer betrouwbaar adres is. Ze zijn snel en de service is goed.

Isabel 19-05-2020

Overzichtelijke website. Groot aanbod aan artikelen. Klantenservice een mail gestuurd voor een advies. Deze set hebben wij vervolgens achter laten leggen en dit werd door de klantenservice en de desbetreffende winkel onderling heel netjes geregeld. Bij ophalen ook niks aan te merken op de maatregelen omtrent corona. Vriendelijk personeel die ons ook verder hielp in de winkel. Helemaal tevreden!

Hans 19-05-2020

Mijn kleindochter heeft voor haar opleiding een video camera nodig. Zelf ben ik Fan van Camera.nu, dus wij naar Apeldoorn. Vooraf geïnformeerd of de betreffende camera hier aanwezig is, Deze is vanuit Urk bezorgd en ik heb er bericht over gekregen dat de camera aanwezig is. We hebben een geweldige service en uitleg gekregen, het kan dus wel ook onder Corona tijd . Niets dan lof, maar dat was altijd al. Petje af.

Arnoud 19-05-2020

Ik heb een mooie gebruikte camera hier gekocht. Er stond bij zonder gebruikssporen. De volgende dag al in huis en de camera zag er inderdaad geweldig goed uit!
Enige opvallende punt was dat het beschermklepje voor de USB poort ontbrak. Hier heb ik contact met CameraNu voor opgenomen. Ik ben netjes geholpen! Zij hebben dit beschermklepje voor mij besteld en mij kostenloos toegestuurd. Dit is werkelijk top service en onderscheidend!

Ik ben zeer tevreden!!

Alex 19-05-2020

Camera met telelens besteld.
Scherpe prijs. Zeer snel bezorgd, zelfs nog dezelfde dag in huis. Stevig verpakt. Zeer tevreden klant.

Cameranu.nl heeft verder een mooi assortiment.
Mocht ik nog iets nodig hebben voor mijn camera dan neem ik zeker een kijkje op de website.

Franklyn Varela Delgado 19-05-2020

Feeling cheated by cameranu.nl
On May 8th, I had ordered with cameranu.nl the new Fujifilm XT-4 plus the kit lens fujifilm xf 18-55mm.
My Ordernummer was XXXXXXX81251. It was a total of 2199 euros. It took me a long time to gather all that money, and I was very excited about this camera!The offers were the same as in the rest of the online shopping sites.The reason I decided to buy in cameranu.nl was I thought I could trust in the site, as it specializes in cameras. But nothing could be further from the truth.
Next day I had received my package 📦 and I have to confess that I was very disappointed 😞. I instantly realized that the box of the lens XF 18-55mm was from the outside very worn and manipulated, as if it had been opened and used many times before, or even returned by a previous customer or customers.
When I proceeded to open it, then came the other incident I was already suspicious of:that lens had been used many times before. It was not brand new lens.
The lens came inside a very old wrapped and manipulated nylon. The lens had lots of dust, scratches, finger prints on it, even a small piece of hair, and I could see all around the lens' mount that it is well used, scratched…I had paid for something new, not for a very used or perhaps returned object from another client. This was the least I would have expected from that site.I returned the lens, and they did not have new lens to replace mine, reason this why I believed this incident was intentional and not by incident. I was cheated by cameranu.nl. They did not offer any other option, like switching to another lens, like the XF 16-80 mm, as a compensation for the damages and my waste of time.This talks a lot about their reputation as a reliable online site. Finally I had my money back on May 19th.They lost a potential customer. I ordered now the package with Coolblue, as I have been buying with them for some time and although they are not a specialized online site for cameras,they do not offer their customers second hand or used items.

Norbert 19-05-2020

Snelle verzending en perfecte levering ,netjes verpakt,cameranu kan ik aanbevelen.

Sander 18-05-2020

De beste prijs voor de Camera die ik wilde hebben. Een complete site met veel keus en uitgebreide info over de producten. snelle levering (1-2 dagen) , en een erg vriendelijke klantenservice voor retouren.

Als ik een minpunt moet noemen dan is dat dat er betaald moet worden voor retourzenden.

Olaf Schouten 18-05-2020

Zeer snelle en accurate service. Goed geïnformeerd over mogelijke vertraging in deze Corona tijden.
Zij maken waar wat beloofd wordt!

Marc 18-05-2020

Ik had een oplossing nodig vanwege het vele video conferencing dat ik voor mijn werk moet doen de hele dag door. Mijn gezicht was niet goed te zien omdat het licht van buiten in mijn werkkamer niet optimaal is. Ik ging naar CameraNU in/op URK en daar hebben ze echt de tijd genomen om met een hele mooie oplossing te komen. Een RL-24VC van Linkstar op een standaard aan mijn bureau, het licht is kleur en intensiteit traploos instelbaar, ik ben er heel tevreden mee!

Raymond 18-05-2020

Ik heb nu meerdere artikelen besteld en deze waren: 1. fijne website 2. snel binnen 3. goed verpakt 4. fijne bevestiging van de orders

Bram 18-05-2020

Al sinds ik mijn eerste spiegelreflexcamera heb bestel ik mijn accessoires en benodigdheden bij CameraNU. Het assortiment is enorm breed en het is erg fijn om tips en aanbevelingen te krijgen van de experts!

Marco 17-05-2020

Geen spijt van mijn keuze voor deze webshop. Snelle levering, keurig verpakt om schade te voorkomen. Shop heeft een zeer ruime keuze aan fotografie artikelen. Volgende keer 100% zeker weer via cameranu.nl

Wimpie vdk 17-05-2020

Goede service, vlugge afhandeling .... altijd antwoord op de mails ...
Prima,

Wim,

Cyril Liebrand 17-05-2020

Vrijdag sneuvelde mijn DSC-HX400V en wilde ik direct een vergelijkbare camera. Mijn keuze viel op een Canon. Die snel besteld bij Cmaranu.nl. Maar na enig lezen kwam ik tot de conclusie dat er voor die prijs een beter camera te koop was; een Panasonic Lumix. Wat nu?
Om 22.50 het tel.nr van Cameranu.nl gebeld en ik kreeg warempel direct een vriendelijke, deskundige persoon aan de lijn die zeer behulpzaam was: 1e order direct gecancelled en direct vervangen door gewenste camera + toebehoren. En dat op vrijdagavond 22.50! De volgende ochtend kreeg ik de camera al om 10.15 binnen. Een groot compliment is hier op z'n plaats!

Heli film 17-05-2020

Was al een tijdje opzoek naar het desbetreffende product voor mijn camera alleen nergens te verkrijgen of alleen tegen een hoge prijs. Bij cameranu. stond het exacte product op de website voor een redelijke lage prijs ook nog. Meteen besteld en de volgende dag in huis! Top service. Heb het product nu al meerdere malen gebruikt onder zware omstandigheden (luchtvaart industrie, buitenkant helikopters etc.) en werkt nog steeds op en top. Ik ben blij met mijn product en de goede service van cameranu waar ik voor een goede prijs/kwaliteit verhouding mijn product heb aangeschaft. Voor alle film goodies kom ik zeker bij cameranu terug.

Santino 17-05-2020

Cameranu komt altijd bij veel zoekresultaten naar voren, dus heb ik een kwel eens een kijkje genomen. Maar tot nu toe ha dik niets nodig. Maar zij hadden als enige webshop in Nederland een setje ringetjes met een stukje leer erbij dat ik zocht om aan mijn camera te bevestigen. En zo heb ik mijn bestelling bij Cameranu gedaan.

T. POSTMA 17-05-2020

Via CameraNU.nl een Tamron TAP-in Console besteld voor mijn objectieven. De TAP-in Console was niet meer op voorraad maar via de mail mij op de hoogte gebracht dat hij weer voorradig was zodat ik hem gelijk kon bestellen. Artikelen zijn van prima kwaliteit en worden meestal binnen twee dagen thuis afgeleverd. Al meerdere artikelen bij CameraNU bestelt en altijd naar volle tevredenheid.

Marnix 17-05-2020

Door de Corona was mijn bestelling verlaat, hierdoor waren verschillende bezorgtijden aangegeven, na 3 of 4 keer te telefoneren was dit wel opgelost, iets wat chaotisch maar verder prima service en verpakking.

Inez 17-05-2020

snelle levering en zelfs in deze tijd gewoon volgens afspraak. de uitleg op de site is zodanig dat je met de informatie een goede keuze kunt maken

Barbara 17-05-2020

Groot assortiment (in diverse prijs-categorien), goede omschrijvingen bij de producten en snelle levering (ondanks de drukte bij PostNL is product toch nog de volgende dag bezorgd). Kortom zeer betrouwbare online shop!

Leentje88 17-05-2020

Ik ben zelf niet in de winkel geweest zelf, maar heb online een bestelling gedaan. De website is duidelijke en overzichtelijk. En de klantenservice heb ik tot nu toe positief ervaren. Ik wil jullie aanraden mensen om er een bestelling te doen.

Sanne 17-05-2020

De website is super overzichtelijk en heeft alle functionaliteiten om een goede keuze te kunnen maken tussen verschillende producten. In de winkel ook fijn geholpen, er werd de tijd voor mij genomen om al mijn vragen te beantwoorden en advies te geven. Top bedrijf! Zeker een aanrader.

KevinH 17-05-2020

Al een paar jaar shop ik met plezier bij CameraNU.nl waarbij ik zowel met online bestellen maar ook het fysiek winkelen in het filiaal in Apeldoorn zeer goede ervaringen heb. Het assortiment is divers en de prijzen zijn goed. Dit in combinatie met vakkundig personeel dat de tijd voor je neemt wanneer je informatie wilt of vragen hebt zorgt ervoor dat ook een volgende keer de keuze weer snel gemaakt is waar ik zal gaan shoppen! Met vriendelijke groet Kevin

Jeffrey 17-05-2020

Lens besteld die de volgende dag binnen kwam. De bezorging gaat via Trunkrs, op een gegeven moment stond in de track and trace dat de lens om 23.00 bezorgd zou worden. Dat is wel erg laat. Gelukkig kwam de lens wel eerder.
Ik was niet helemaal tevreden met de lens. De lens heb ik in de winkel om kunnen ruilen voor een andere. Dat vind ik goede service!

Prima 16-05-2020

Snelle correcte levering en betaalbaar, goed verpakt en handige website dus top

Eric 16-05-2020

Een camera in het filiaal van Urk gekocht. Mooie winkel, vriendelijk en deskundig personeel die alle moeite deden om het naar alle tevredenheid af te ronden. Goede en duidelijke informatie gekregen. Ik was zeer tevreden en kan deze winkel aanbevelen.

GIovanni 16-05-2020

Als eerst ben ik echt goed geholpen door hun chat. Na werktijd heb ik een reservering kunnen doen en toen ik de volgende dag de camera kwam ophalen werd ik vriendelijk ontvangen. De mensen in de winkel toonden interesse en probeerde mij niet te pushen om er wat bij te kopen.

R.C. Kuiper 16-05-2020

Snelle levering en goed verpakt zodat het niet kan beschadigingen. De prijs is bijzonder, want ze zijn goedkoper dan andere online stores

M 16-05-2020

Bij mijn zoektocht naar een camera ben ik de winkel deskundig en niet opdringerig geholpen. Ook bij de keuze van accessoires was de verkoper realistisch; hij probeerde me niet iets aan te smeren wat ik niet nodig had. De prijzen bleken vergelijkbaar te zijn met andere winkels, ook met die van webwinkels.

wim 16-05-2020

Zeer professioneel en duidelijke uitleg over wat je vraagt.
ook de nalevering keurig uitgevoerd.
Personeel neemt alle tijd voor je.
Wij komen graag naar deze winkel al wonen we niet vlakbij.

Henk de Klerk 15-05-2020

De snelle afhandeling na het bestelde via internet is geweldig: vaak de volgende dag al in huis. Klasse voor dit bedrijf. Zo zijn er niet veel bedrijven met deze service.

Bob 15-05-2020

Voor onze nieuwe compact camera zijn we bij CameraNu uitgekomen. Ruim assortiment, goede prijzen, live advies via de chat met een medewerker en supersnelle verzending. Wat wil je nog meer. O, ja, praktische sets met een tas en geheugenkaart. Die hebben ze ook. En 5 jaar garantie op de camera zit er ook nog bij. Top!

Daniel 15-05-2020

Prima service, grote keuze en wat ik heel fijn vind is dat je op Urk de spullen lekker vast kunt houden en gevoel er bij kunt krijgen zodat je onder het genot van gedegen advies en een kop koffie de juiste keuze kunt maken.
Mocht er iets zijn dan wordt het altijd keurig opgelost. Top!

Jos 15-05-2020

Perfect geholpen, zowel via WhatsApp als via email, vlotte levering (België)

MDR 15-05-2020

Ik bestelde op vrijdagavond rond 21uur een statief (rollei C5i) en een peak design polsband bij cameranu.nl de volgende dag werden de 2 artikels reeds geleverd. Ik ben een zeer tevreden klant alles verliep vlot en snel en ook de prijs is zeer correct.

rrarobert 15-05-2020

Overzichtelijke, informatieve website. Vlot bestelproces en snelle levering. Alles in goede originele en verzegelde verpakking. Dat is bij andere, vergelijkbare, aanbieders wel eens anders.

Jerry van Rekom 15-05-2020

Na een vraag te hebben gesteld kreeg ik een uitstekend advies inzake macro-lenzen. Inclusief mogelijkheden. Na de opties bekeken te hebben voorstel gekregen inzake beste keuze. Na bestelling werd de lens binnen een dag geleverd! Prima dus.

A.W. Oexman 15-05-2020

goede services en hulp bij het uitzoeken en kopen van artikelen . ruime keuze en goede kwaliteit

WvH 15-05-2020

Goede producten tegen een goede prijs. Wordt goed geholpen. Klantenservice via email mag iets sneller, Nu meer als een dag moeten wachten op antwoord. Misschien dan toch bellen de volgende keer.

David 15-05-2020

Excellent service, fast and impeccable product delivered.
Many thanks, van harte bedankt

Klaas Jan 14-05-2020

Een paar kleine toebehoren besteld en deze werden super snel geleverd. 1 artikel was niet op voorraad maar is toch vanuit de winkel in Groningen snel geleverd waardoor alles op tijd bij mij werd geleverd. Duidelijke communicatie, top!

Harry van der Linde 14-05-2020

Ik ben in Urk op een vriendelijke en correcte manier geholpen en van goede informatie voorzien.

Melanie 14-05-2020

Snelle levering. Goed contact . Duidelijke website . Goede prijs kwaliteit verhouding

Franco Di Nitto 14-05-2020

Ik bestelde in het verleden al meerdere items en ben dus een terugkerende klant. Ja uiteraard beveel ik iedereen aan om hier te kopen. De dienstverlening is UITZONDERLIJK goed te noemen. De verkopers zijn steeds bereikbaar zelfs via Wattapp wat ik eigenlijk een super idee vind. De Sirui lens is een super product. Levering was gewoon perfect. Dank u Cameranu.nl

Bert 14-05-2020

snelle levering. eenvoudig bestellen. al jaren een van mijn beste leveranciers

Wijns Patric, Photo-Patricske 14-05-2020

Camera NU.nl heeft een groot aanbod en is zeker niet duur. Ik heb voor CameraNU.nl gekozen omdat ik er een korting kon krijgen via mijn abonnement op Natuurfotografie.nl
De service is snel, duidelijk en correct. Via e-mail heb ik gevraagd hoe ik het moest regelen om de korting te krijgen omdat ik momenteel niet naar Nederland mag rijden. Snel en duidelijk een antwoord.
Order werd door hun aangemaakt en verliep snel.
Na betaling de dag erop al geleverd.
Prachtige service. Proficiat.

Vincent 14-05-2020

Vriendelijke personeel goede service
Neem altijd alle tijd voor je
Als het niet voorradig is duurt het meestal 1 dag top