Deze score is berekend op basis van 2363 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 19-11-2019

Prima service, denken mee vanuit je vraag en niet (alleen) vanuit commercieel oogpunt.

Willem 19-11-2019

Klant zijn bij Cameranu betekend voor mij als amateurfotograaf dat ik met mijn vragen terecht kan bij een team die weet waar over ze praten en vragen snel en adequate behandelen. De product prijs, kwaliteit en eventuele garantie afhandeling is goed. Vanaf mijn eerste aanschaf tot nu toe ben ik zeer tevreden en beveel ik camaranu bij een ieder aan.

Mick van der Werff 19-11-2019

Ik ben zeer tevreden over cameranu, omdat ik prettig en vakkundig geholpen ben.
Er is alle tijd voor mij genomen, zodat ik alles rustig kon bekijken en beoordelen.

Bart 19-11-2019

Had zelf foutje in bestelling gedaan, met één belletje prima opgelost.
Vriendelijk, meedenkend en zo uitgevoerd, top.

Uta 19-11-2019

Fijne shop met alles wat je nodig hebt en snelle service. Ik wist al dat ik een OSMO wilde hebben, maar bij de winkel XANDO duurde levering te lang.

Michael 18-11-2019

Ik heb geen reden om geen 10 te geven.
Goed aanbod van camera's, makkelijke keuzehulp.
Supersnelle levering, goede prijs.
Snel duidelijke antwoorden via chat.
Uiteraard heb ik nog geen gebruik hoeven maken van eventuele reparatie o.i.d. dus dat kan ik niet beoordelen.

Enrico 18-11-2019

te uitgebreid :-); maar dan ook zeer volledig. Er is dan ook een enorme keuze maar het is wel moeilijk uw weg te vinden.

Alma Filmproducties 18-11-2019

Ik had verkeerd besteld en na contact kon ik meteen retourneren en meteen bevestiging dat betaling werd terug gestort. Ook de 2e en goede order kwam super op tijd binnen.

SL 18-11-2019

Beschrijving was zeer duidelijk en correct. Vergelijken ging zeer makkelijk. En de prijs was zeker de scherpste!
Levering gratis en op de beloofde datum.
Ik kan niet anders dan een 10/10 geven: niets op aan te merken!

jan 18-11-2019

ik koop regelmatig iets bij cameranu, steeds weer verrassen ze me met hun bijzonder goeie service, snel betaald maar ook zeer snel geleverd via tracking: SUPER

Locomediagroep 18-11-2019

Voor onze lokale omroep zijn we geregeld artikelen nodig, we bestellen dan online en zijn verzekerd van een vlotte levering, en mochten er achteraf nog vragen zijn, kun je altijd persoonlijk advies krijgen via de klantenservice, kortom een betrouwbare zaak met smaak.

Dirk Barendregt 18-11-2019

Een mooie shop met veel direct beschikbare spullen.Eerlijke voorlichting in een prettige sfeer.Als er communicatie nodig is verloopt dat o ern prettige manier.Ik ben weer erg tevreden.

Olivier 18-11-2019

Zeer teleurgesteld door cameranu.nl klantenservice Amsterdam
Een artikel ongebruikt en verpakt werd mij geweigerd omdat een binnenhouder ontbreekt
Het heeft me gewoon 200 euro gekost ...
Retourbeleid lijkt afhankelijk te zijn van de klant.
Ik raad u ten zeerste aan om de gelijktijdigheid naast de deur te bezoeken
Officiele reactie van CameraNU.nl 20-11-2019

Beste Olivier,

Ten eerste hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Hierdoor kunnen wij onze service optimaliseren.
Wel betreurd het ons dat u ons een onvoldoende geeft terwijl u in de winkel zelf aangaf dat het uw eigen schuld was (aangezien het product niet meer compleet was tijdens het retourneren).

Ook gaf u op dat moment aan dat u begreep dat wij niet meer 100% van het aankoopbedrag terug konden geven. Zoals u weet hebben wij de andere 5 producten die u ook heeft geretourneerd voor 100% gecrediteerd.

Desalniettemin begrijpen wij uw teleurstelling en is het nooit leuk om minder voor een product terug te krijgen dan dat u er voor betaald heeft, echter had dit voorkomen kunnen worden.

Hopelijk kunnen wij in de toekomst dit soort dingen samen voorkomen.

Tim Potharst
(de medewerker die u heeft geholpen in de winkel)

Roy 18-11-2019

Levertijd is niet betrouwbaar. Spullen die op voorraad zijn volgends de site zijn het dan toch niet. Reken op minimaal een week levertijd.

Rafal 18-11-2019

Heel snel en professioneel!!! Ik krijg altijd meer dan voldoende informaties over een zending of reparatie. Jammer dat niet iedereen neem een klant zo serieus zoals Cameranu.nl. Echt geweldig!

IvoPhoto 17-11-2019

Zeer vlotte afhandeling, uitermate correcte service en ongezien snelle levering.

Fred 17-11-2019

Altijd goed advies,en deskundige mensen.
Hebben goed geholpen op een vriendelijke manier

Richard van der Hoek 17-11-2019

Net de nikon p1000 gekocht met een actie van Nikon. Bestellen ging eenvoudig en snel en de koerier kwam pas om 22:30 bij mijn adres. CameraNu beloofde de zending de volgende dag te leveren als je voor 23:59 besteld en dat hebben ze waar gemaakt. Geen telefonisch contact gehad, maar alles via de email. Spoedig antwoord gekregen en goed advies over een nog te bestellen flitser gekregen. Ook is de inruil van mijn oude camera goed gelopen door hem op te sturen. Zal hier zeker vaker bestellen.

Patrick Lanssens 17-11-2019

De website is zeer overzichtelijk, de menu's zitten goed in elkaar. Alhoewel je vlug en vlot geholpen wordt via de chat zou het toch leuk zijn om zelf meer te kunnen uitpluizen via een configurator; ik denk hier bijvoorbeeld aan het zoeken van een geschikte tas voor je fotomateriaal.
De bestelling, levering en administratie verlopen perfect. UPS belde mij op omdat niemand thuis was, zo geregeld.

J.vermeer 16-11-2019

Voor de eerste keer een bestelling gedaan en ik heb geen klachten keurig behandeld goede service zou zeker nog een keer iets bestellen

Alize 16-11-2019

Vond de telefoon service perfect.
Maar in de winkel werden wij niet bepaald klant vriendelijk ontvangen.

Jan 16-11-2019

Vriendelijk en vakkundig personeel . Is iets niet op voorraad wordt het snel geleverd .

Raymond 15-11-2019

Zoals altijd bestel ik bij Camera.nu vanwege de uitstekende service. Netjes op tijd geleverd, en bij problemen is er ook altijd wat te regelen. topzaak!

Dick 15-11-2019

Het gaat om de aankoop van een gebruikte telelens. Voor de zekerheid even via chat contact gehad met een medewerker. Prima antwoord en ook snel gekregen.

Martijn 15-11-2019

Zeer goede winkel, over het algemeen is cameranu goedkoop en wordt het product snel geleverd.
Verder is het allemaal erg duidelijk en is het simpel om contact te leggen met de klantenservice in verband met mogelijke problemen.

Lex 15-11-2019

Fotoapparatuur op het net, tsja, maar met én een webshop én een fysieke winkel heb je natuurlijk het beste van twee werelden.
Een winkel waar je goed geadviseerd wordt en waar je de apparatuur zelf kan vasthouden dat is toch het uiteindelijk wel.
Natuurlijk helpt het dat je op het net kunt zien of die speciale camera of lens op voorraad is. En als ze dan ook nog meteen een vervangende camera afleveren bij een gebrek dan kan die zaak niet meer stuk

Theodorus 14-11-2019

Duidelijke site en ik had een vraag en deze is via de chatmail (hoe dat ook genoemd word) heel snel een duidelijk antwoord. De bestelling is de daarop volgende dag door mij ontvangen en ben blij met deze verrekijker.

bas 14-11-2019

Grote voorraad producten en een zeer snelle levering. Zelfs, mocht het nodig zijn, dezelfde dag geleverd voor een klein bedrag extra.
Regelmatig bij Cameranu besteld en altijd zeer tevreden.
Goede en betrouwbare service.

Niels 14-11-2019

Het valt mij op dat Cameranu.nl als een van de weinigen in Nederland de nieuwste producten vaak als eerste in hun assortiment heeft. Zo kreeg ik mijn GoPro MAX 360 camera al een paar dagen voor de officiele release binnen en kon de pret al extra vroeg beginnen.
Daarnaast heb ik als ZZP'er (video & fotografie) de behoefte om ook professioneel advies te kunnen vragen rondom bepaalde producten. Ook konden ze voor mij een mooi prijsje maken toen ik meerdere producten tegelijk wou bestellen. Ik ben al jaren klant en ik ben nog steeds erg tevreden. Het enige min-punt is dat ik in de kop van Noord-Holland woon en dus niet 1 2 3 even langs kan komen in de winkel. Daarvoor zal ik een dagje Amsterdam voor moeten inplannen.

Marloes 14-11-2019

De site is lekker overzichtelijk! Doorslag was de 5 jaar garantie op de Wacom.

Valentin 13-11-2019

Vroeger was deze winkel van foto Booms, nu is de winkel in Amsterdam van Cameranu.nl.
De winkel is mooi verbouwd, ik kwam ook al in de winkel op Urk.
Je word in de winkels van Cameranu.nl altijd super netjes geholpen.
Ik had iets besteld en het zou de volgende dag geleverd worden in Amsterdam, ik kreeg netjes een belletje dat het binnen was gekomen.
Zoek je een winkel in Amsterdam met kennis van zaken en een ruim assortiment moet je hier zijn.

Videofarmer 13-11-2019

Gewoon een winkel wat winkelen leuk maakt. Zelfs wachten is geen bezwaar, er is genoeg te zien en dat onder het genot van kopje koffie.

Martine 13-11-2019

Groot assortiment voor een scherpe prijs aangeboden. Daarnaast is de levering uiterst snel, ik had net voor 23.59 besteld en had mijn bestelling direct de volgende dag in huis. En daarnaast ook geen verzendkosten hoeven betalen. Zeer tevreden met mijn aankoop en de service.

J.Talstra 13-11-2019

Ik hebt er een camera microfoon gekocht. En daar ben ik heel blij mee! Heb hem al uitgeprobeerd en werkt prima.
Het artikel werd mooi op tijd geleverd en was goed verpakt.
Snelle service in de mail met track and trace en factuur.

Daphne 13-11-2019

Overzichtelijke site, duidelijke informatie en keurige prijs. Het bestelproces is overzichtelijk en duidelijk. Het product werd zeer snel geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen.

Claire 13-11-2019

Prima webshop. Kan gemakkelijk alles vinden in de verschillende tabs. Bestelling afronding en levering was zoals het hoort. Geen problemen gehad!

Dianne 13-11-2019

Super snelle levering en keurig verpakt. Bestel regelmatig bij cameranu.nl omdat de producten en levering erg goed zijn. Heb je een vraag dan volgt het antwoord snel. Ben er meer dan tevreden over.

Schuertje 12-11-2019

Goede kwaliteit producten die snel geleverd worden en installatie was erg duidelijk en makkelijk, had een binnenhuis camera gekocht en hij werkt prima.

Daisy 12-11-2019

Zeer snelle levering. En blij met het product advies via de klantenservice!

Blij met mn Laowa 100mm 2x macro!

In de toekomst bestel ik zeker weer bij jullie!

Piet 12-11-2019

Koop regelmatig fotografie materialen bij cameranu omdat de service prima is goede info over de producten snelle levering en concurrerende prijzen, kortom een aanrader

Gijs 12-11-2019

Na een snel en correct mailcontact, besloten om mijn keuze voor de aankoop van mij fototoestel nu te laten vallen op cameranu.nl.
De goede beoordelingen en de garantie verlenging tot 5 jaar, hebben hier ook aan bijgedrage.
Niet teleurgesteld, verwachting met correcte en snelle levering waargemaakt. Met hun aftersales
heb ik geen ervaring, maar ik ga ervan uit dat dit ook in orde is.

PietDr 11-11-2019

Betrouwbare site. met een heel ruime keuze en snelle levering en kwaliteit.

J HJ van der Zanden 11-11-2019

Uitgebreide keuze, prima kwaliteit, redelijke prijs, goede garantievoorwaarden, snelle levering volgens de afspraak en op tijd. Wat wilt u nog meer?

Gvwezel 11-11-2019

De omschrijving van het p product geeft goed weer wat het product ook echt doet .
Er zijn geen onverwachten dingen die je tegen komt .
Echt top ook de snelheid van leveren en de verpakking zijn gewoon top.
Ik zou het echt aan iedereen aanraden

H.E.Huiberts 11-11-2019

Een paar dagen geleden wilde ik graag een nieuwe lens aan schaffen. Ik had 2 lezen die ik niet veel meer gebruikte in te ruilen. Na invullen inruilformulier kreeg ik een mail met de inruil prijs. Ben naar een CameraNU vestiging gegaan en heb de lenzen ingeruild tegen de aangeboden prijs. De baliemedewerkster die mij daar te woord stond heeft heel goed advies gegeven om de juiste lens te kunnen kiezen. Ben bijna drie kwartier bezig geweest om enkele lenzen uit te proberen op mijn meegebrachte body. Op aanwijzing van de medewerkster heb ik een keuze kunnen maken die me toe nu heel goed is bevallen. Dus " CameraNu " is voor mij een zeer goede partner om mijn hobby met heel veel plezier te beleven.

Ali Kayhan 11-11-2019

Prettige winkel en websop, waar ik al jaren koop. Onlangs nog een mcc kabel voor mijn Ronin S besteld en eerder geleverd gekregen dan aangegeven. Als je belt krijg je ook netjes antwoord op al je vragen.

Daan van Gils 11-11-2019

Beetje Jammer!
De belofte van vandaag besteld morgen geleverd gaat voor cameranu helaas niet op.
Donderdag de bestelling geplaatst, zou vrijdag geleverd worden bij cityfoto.
Vrijdag geen pakket te bekennen, opgezocht gebeld etc. MAANDAG pas (4dagen later!!!) zou het pakket bezorgd worden.
Ik natuurlijk teleurgesteld naar huis maar een foutje kan gebeuren.
Een dag later krijg ik via de track en trace code te zien dat het pakket Zaterdag bezorgd zou zijn bij de winkel in Eindhoven.
Ook dit was helaas niet het geval, ik kreeg als excuus wel een waardebon van 10,- euro.
Netjes dacht ik, met de belofte dat het Maandag toch echt bezorgd zou worden.
Dus ik Maandag (vandaag) weer naar de winkel om het pakket af te halen, weer de parkeermeter volgegooid met geld en wat denk je?????????
Uhhhhh nee er is geen pakket binnengekomen :( :( :(
De 2e keer in amper 4 dagen tijd dat cameranu hun afspraken niet na kan komen.
Punt is dat ik dit voor profesioneel gebruik nodig heb en nu dus ook al 2x mijn eigen klant heb moeten teleurstellen.
De 10,- euro excuusbon is inmiddels al lang en breed op aan parkeergeld dus daar schiet ik ook weinig mee op.
Maar morgen (dinsdag) zou het pakket toch echt geleverd moeten worden.
Ben benieuwd............................
Al met al dus een nogal slechte ervaring, wellicht dat ik het gewoon bij de kameraexpress moet houden. Daar is mij zo'n flater met zoveel misbeloftes iig nog nooit voorgekomen.

Harman 11-11-2019

Ik vind dit een heel goed bedrijf levert zoals beloofd vaak ook de voordeligste aanbiedingen kom je in de winkel vriendelijk en alle tijd om je alles uit te leggen kortom een bedrijf om terug te komen.

Joran 11-11-2019

Ik had een screenprotector besteld voor een Ricoh GR3. Deze wilde ik op de camera hebben voor de eerste fototrip, die al gepland was. Gevraagd via de chat of het de juiste was. En dat werd bevestigd. Echter toen de protector binnen kwam, bleek deze alleen voor het gedeelte te zijn waar het scherm zit en niet het hele glazen deel op de achterzijde van de camera, waar het scherm onderdeel van is.

Weer even gechat met Cameranu.nl en ze begrepen me direct. Kosteloos werd de juiste screenprotector opgestuurd. De verkeerde mocht ik houden, zodat ik die tijdelijk kon gebruiken voor de geplande fototrip (de nieuwe zou niet op tijd binnen zijn namelijk). Service met een hoofdletter S!

Monique 10-11-2019

Supergoede communicatie en mooie, goede producten.
Nette en snelle levering.
Houden zich aan afspraken.