Deze score is berekend op basis van 2662 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roy Kitzen 03-05-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk zoeken, alles staat netjes op volgorde

Cameranu doet precies wat het belooft, houdt de website netjes bij

Snel, gemakkelijk, simpele website, goed bereikbaar

Annemieke 03-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

mijn bestelling was de volgende dag al binnen. alles was keurig verpakt.

zeer ruim assortiment

Fabian 03-05-2016 Via de website gekocht

3,8

Cameranu.nl komt hen afspraken niet na kwa levering. Ik heb mijn bestelling gedaan met creditcard. Heb een datum en tijdstip uit kunnen kiezen wanneer ik het pakketje via de post wil ontvangen. Ik heb hier special vrij voor genomen van mijn werk. Had de Sonycame namelijk snel nodig voor Prive doeleinde. Nu blijkt de levering vertraagd te zijn doordat ik met creditcard heb betaald. Ze moeten namelijk, zoals ze telefonisch mededeelde,de betaling controleren. Ik bestel veel via internet, maar heb dit nog nooit meegemaakt. De betaling was geaccepteerd.

Ze komen je niet tegemoet. Ze zeggen mijn mening te snappen, maar voor de rest heb je gewoon pech gehad.

Ruime keuze.

Ik bestel nooit meer bij cameranu.nl

Lisa 03-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site. Makkelijk verschillende producten te vergelijken.

Snelle en nette levering. Problemen worden goed en netjes opgelost

Ruim assortiment.

Goede winkel: ruim assortiment, fijne website en snelle levering.

manfrotto compact 03-05-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk site

snelle levering goede backup

zeer uitgebreid

service en Assortiment

Niki 03-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk in het vergelijken van producten en het bestellen van passende accessoires bij producten.

Geen specifieke opmerking of ervaring.

Ruim assortiment, wel vrij standaard aanbod.

Prima webshop, ruim assortiment, snelle levering.

Simon Corson 02-05-2016 Via de website gekocht

4,5

Bestellen is heel eenvoudig.

Op de levering was niets aan te merken. Problemen ontstonden pas toen ik mijn camera ter reparatie aanbood. Na vijf! weken kreeg ik bericht dat de defecten (vlek op het beeld en geluid dat niet werkt) te wijten zou zijn aan vallen of stoten. Dat werd afgeleid aan een beschadiging. Dit was nonsens, want de problemen deden zich voor vanaf het eerste moment. Cameranu.nl verschool zich voortdurend achter het oordeel van Fujifilm, veerde mee dat ze het ook jammer vonden dat Fujifilm niet wilde meebewegen, maar deden zelf niets anders dan een paar vriendelijke mails sturen.

Alle gangbare modellen zijn verkrijgbaar.

Gezien de ervaringen met reparatie (zeer traag en onterecht buiten garantie) geen bedrijf om iets te bestellen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-05-2016

Allereerst bedankt voor uw review. We hebben al contact gehad en naar aanleiding van uw review hebben we nogmaals contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en een oplossing aan te bieden.

De reparatietermijn was zoals u aangeeft inderdaad lang. Dit is ook iets wat wij van Fujifilm niet gewend zijn. Doorgaans kennen zij een vlotte doorlooptijd. Voor deze lange duur, kijken wij ook naar onszelf. Wij hadden hier eerder op kunnen anticiperen.

Bij Fujifilm is de camera beoordeeld en is vastgesteld dat er als gevolg van val- of stootschade een reparatie aan de camera nodig is. Op het moment dat deze schade wordt geconstateerd is reparatie onder garantie niet meer mogelijk. Daarbij is het niet van belang of het defect kan zijn veroorzaakt door de schade.

Dit vinden wij heel vervelend en daarom hebben wij u een tegemoetkoming aangeboden. Het is niet de gewenste oplossing, maar het is een gebaar vanuit onze kant omdat tevredenheid van onze klanten van groot belang is. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten als klant.

IkBenDjoeke 02-05-2016 Via de website gekocht

Ik kon snel mijn product vinden die ik wilde hebben.

Ik kreeg snel mijn pakketje binnen. Even dacht ik dat ik een verkeerde lens had gekregen voor mijn camera. Na eventjes bellen bleek het zelf een nieuwere versie te zijn van de lens. Ik werd goed geholpen en kreeg duidelijk antwoord.

Prima webshop voor het kopen van camera apperatuur!

Marieke J 02-05-2016 Via de website gekocht

Een prima web-site waarbinnen het eenvoudig vinden is naar waar je naar op zoek bent en zeer vakbekwame mensen in de winkel in Urk.

Prima vakmensen in de winkel in Urk die weten waar ze over praten en met het juiste advise mij hebben kunnen helpen. Een perfecte service van het op de hoogte houden van de status van een bestelling. Snelle levering van artikelen die je via de web site bested (ook inderdaad voor 12 uur bested is de volgende dag in huis!)

Prima keuze in diverse prijscategorieën! Top!

Prima assortiment in diverse prijscategorieën, goede vakmensen, snelle en betrouwbare levering van de artikelen.

ipie 02-05-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke webshop en alles is eenvoudig te vinden.

bestelling was op voorraad.....en is super snel verzonden en netjes verpakt.

zeer breed en gevarieerd assortiment......voor elke hobbyist wat wils.

scherpe prijzen,overzichtelijke webshop en ze doen wat ze beloven.

ga zo door met jullie webshop.

I de Jong 02-05-2016 Via de website gekocht

De internetwinkel was overzichtelijk.

Snelle levering en alles was in orde.

Vooral handig: pakketten met extra accessoires!

Prima winkel. Accessoires een beetje prijzig, maar wel van een goede kwaliteit. En superhandig dat je ze zo makkelijk mee kunt bestellen.

Eric Van Vessem 02-05-2016 Via de website gekocht

De keuze en filtermogelijkheden zorgen ervoor dat ik efficiënt mijn aankopen kan doen.

Alles wat ik nodig heb kan ik wel vinden bij cameranu.nl

Hans 02-05-2016 Via de website gekocht

erg overzichtelijk

snelle levering

voldoende

Ebe 02-05-2016 Via de website gekocht

Online veel aanbod

Goede nette service

Heel breed assortiment met veel keuze

Gewoon goed en klantvriendelijk

Mr Gijs 02-05-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop met rijke sortering producten en goede productinformatie.

Prima snelle levering!

Erg veel producten, bijna alles wat je nodig hebt is hier te vinden!

Te weinig ervaring met deze winkel om ze een 10 te geven maar dat is vermoedelijk slechts een kwestie van tijd, ik denk als ik meer shop bij deze winkel dat ze zeker in aanmerking komen voor een 10!

Een van de beste fotografie/video webshops die ik ken, als ik iets zoek kijk ik altijd eerst hier!

Jan Hulleman 02-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen vanuit je luie stoel, gemakkelijker kan het niet.

afspraak is afspraak, vandaag besteld morgen in huis

ruime keuze, voor iedere fotograaf wat wils

gewoon goed en betrouwbaar, voldoet volledig aan verwachting.

Rianne Zuur 02-05-2016 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.

Altijd op tijd geleverd en netjes op tijd met de mails

Genoeg keuze, soms mis ik wel nog wel eens iets. Maar dat is over gelijk.

Ik zou deze winkel zeker bij mensen aanraden.

Johanus Essers 02-05-2016 Via de website gekocht

Ik ben meer dan tevreden

makkelijk te vinden

Boven verwachting

het is al jaren mijn vast adres zeer aan te bevelen

altijd vriendelijk en beleeft

Louis 02-05-2016 Via de website gekocht

Telfonisch Goed bereikbaar.

Prettige mensen om mee te overleggen wat tot onverwachte positieve uitkomsten kan leiden.

Meer dan voldoende aanwezig met een grote diversiteit.

Deze beoordeling is gerelateerd aan de ervaringen die ik heb opgedaan gedurenden meerdere jaren

Het laatste produkt wat ik aanschafte via CameraNu.nl voldoet maar ten dele. De JJC lenshood / zonnekap kan over de lens zelf heen schuiven en dat is ontoelaarbaar. De lens waar dit produkt op word gebruikt is de 40-150mmR 1:4-5.6 van Olympus. De JJC is goedkkopere vervanger van de LH-61C van Olympus. Alles heeft dus op twee manieren een prijs.

Biondina 02-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke prijs op de website. Alleen was de prijs bij tweeakters.net zelfs hoger dan op de echte website. Maar dit maakte de keuze makkelijker.

Netjes verpakt.

Zeer uitgebreid assortiment met vele keuzes die je bij sommige andere webshops mist.

Heel erg aan te bevelen. Het enige minpunt zou kunnen zijn dat als ik terug moet het een stuk rijden is naar de fisieke winkel. Sommige andere camera winkels zijn dichterbij.

Robert 01-05-2016 Via de website gekocht

Onderdeel voor een xgrip besteld, twee dagen later perfect verpakt geleverd.top

Zelfs onderdelen zijn ruim te krijgen.

Duidelijke website, concurrende prijzen.

Fred G 01-05-2016 Via de website gekocht

Veel informatie.

zelfs op zondag geleverd. Met goede leveringsinfo.

Zeer compleet. Heb nog even bij ander winkels gekeken, maar kwam toch weer hier uit. Ook fijn dat er een "echte winkel" is waar je op terug kunt vallen

Alles is naar wens.

Yolanda 01-05-2016 Via de website gekocht

Klikken en klaar

Snel

Genoeg keuze

Super snel mijn bestelling ontvangen en ze waren ook nog eens de goedkoopste (^_^)

S Christiaanse 01-05-2016 In de winkel gekocht
te Urk

Men kan rustig alles bekijken, zonder door een verkoper op de hielen gezeten te worden. De verkoper/ster houdt alles in de gaten. En kan daardoor een bepaald beeld inschatten wat voor klant hij/zij voor zich kan verwachten.

De keuze is vaak moeilijk i.v.m. het grote assortiment. De verkoper/ster neemt alle mogelijke tijd voor de klant om echt te adviseren en vragen te beantwoorden.Ook is het geen moeite om artikelen naast elkaar te leggen en de verschillen van deze artikelen uit te leggen.

Enorm assortiment in verschillende prijsklasse. Hierdoor ontstaat een ruime keuze mogelijkheid.

Gezien het bovenstaande, de prettige verhouding verkoper - koper, de ongedwongen sfeer, kan ik u zeker bij derden aanbevelen.

Ik he geen ervaring via de webshop.

Martin 01-05-2016 Via de website gekocht

Over het algemeen is het doorzoeken van de site eenvoudig

Jammer dat een product dat op de site staat al enige tijd niet leverbaar is.

kevin 01-05-2016 Via de website gekocht

goede service, werd snel geholpen op de online chat. Ook aan hun woorden gehouden. top service!

paket kwam heel aan. goed bescherming. Ik had 2e hands gekocht, prima in staat zoals in de specs.

Alles wat hier boven staat.

nee

kunstgebit 01-05-2016 Via de website gekocht

de web winkel heeft een logische indeling: alles is snel te vinden.

bijna alles wat er te koop is voor fotografie.

voor de amateur fotograaf is dit een prima winkel, voor de prof is effe door winkelen naar een andere bekende aanbieder noodzakelijk

Walter 01-05-2016 Via de website gekocht

Net als bij iedere andere internetwinkel: invullen, betalen en klaar.

Zoals het hoort, vandaag bestellen en morgen leveren.

petra 30-04-2016 Via de website gekocht

artikelen makkelijk op te zoeken

supergoed het is echt vandaag besteld morgen in huis.

veel keuze

wanneer ik weer wat moet bestellen ga ik zeker weer bestellen via cameranu

Peter Baerveldt 30-04-2016 Via de website gekocht

producten zijn makkelijk te vinden. Erg prettig wanneer je iets snel nodig hebt.

Iedereen wil graag helpen en doet alles om alles zo goed mogelijk te assisteren. Alleen mist vaak de 'field-experience' als filmmaker weet je dat sommige dingen werken en sommige niet. Zonder die ervaring is het moeilijk advies geven. Het is begrijpelijk dat niet iedereen dat heeft maar het zo super zijn als je dat wel zo zou zijn.

Wat meer 'goedkope' merken zouden best een goede aanvulling zijn voor het assortiment. Veel mensen kopen kabels en andere kleine filmdingen ergens anders omdat ze in verhouding erg duur zijn bij jullie.

Winkel is super, ik kom er met plezier

Karin Hendriks 30-04-2016 Via de website gekocht

Door een gemaakt foutje van eigen kant, had ik ineens 2 camera's besteld. De zelfde dag is het opgelost zonder verdere kosten of ongemakken.

Helemaal niets op aan te merken! Top producten top service. Er was iets fout gegaan met mijn bestelling door mijn eigen schuld, werd de zelfde dag gelijk geregeld. Helemaal tevreden.

Wout 30-04-2016 Via de website gekocht

Alles mooi alfabetisch gerangschikt en zeer overzichtelijk door de mooie voorbeelden.

Ik had een onderdeel nodig voor een oudere fototas van LowePro. Geen enkel probleem, mijn mail werd perfect behandeld en ook werd ik op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Inmiddels heb ik het onderdeel kosteloos thuis ontvangen.

Perfecte service of het nu gaat om iets groots of kleins. :-)

Geweldig, alles is ook makkelijk te vinden en te vergelijken.

Er moet altijd wel iets zijn wat nog beter kan.

G P H Swier 30-04-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk, ruim van opzet, systematisch ingedeeld.

Erg goed. Zeer vakkundige bediening. Daarnaast een goed oor voor wat men nodig heeft, beslist niet opdringerig om duurdere merken aan te bieden maar goed meedenkend met de klant.

Alles is er te vinden, zowel in de winkel als op de site. Mocht het niet direct te vinden zijn is er altijd vakkundig en klantvriendelijk personeel om verder te helpen.

Een winkel met ALLES in zich.

Ga vooral zo door. Gelukkig is er nog een winkel waar je zo klantvriendelijke en vakkundig wordt geholpen in deze moderne, internet-, tijd.

M Gerritsen 30-04-2016 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

Snel in huis en de bezorgdag en tijd kun je zelf uitkiezen... Super!

Groot assortiment met de juiste prijzen!

Sling Camera tas van Lowepro besteld via cameranu.nl. Dit nadat ik in de winkel zag dat deze 30 euro duurder was! Dat is best veel geld extra voor een tas. Het is een mooie stevige tas die aan mijn verwachtingen voldoet. De tas had ik laten bezorgen op zaterdag, altijd handig als je fulltime werkt :). Kortom top service en blij met mijn nieuwe tas

Priscilla 29-04-2016 Via de website gekocht

Gevonden via Google.nl. Is goed te vinden op basis van het item dat ik zocht. Prijs aantrekkelijk. Geen verzendkosten heeft de doorslag gegeven.

De avond ervoor besteld, de dag erna ontvangen. Tijdige levering was deze keer extra belangrijk i.v.m. op vakantie gaan. CameraNU heeft de belofte waar gemaakt!

Ruim assortiment op voorraad. Ik kom regelmatig op de site uit als ik wat zoek voor fotografie.

Prijs goed, geen verzendkosten, vandaag voor morgen...Wat wil je nog meer?!!

Gery58 29-04-2016 Via de website gekocht

Gewoon doen wat wordt beloofd. Goede prijs en duidelijke omschrijving.

Binnen een dag geleverd. Goed verpakt!

Groot overzichtelijk assortiment. Duidelijke beschrijvingen.

Goede duidelijke webshop.

Gecko 29-04-2016 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en het product dat je zoekt is snel vindbaar.
Betalen is simpel met keuze uit diverse betaalmogelijkheden.

Eenmaal besteld ontvang je direct naast de bevestiging direct alle informatie over de verzending van de bestelling. 's Avonds besteld betekent inderdaad de volgende dag in huis, al mag de informatie over de precieze aflevertijd wel specifieker, Je hebt tenslotte geen zin om de hele dag thuis te blijven als dat niet echt hoeft.

Mijn keuze voor Cameranu zat hem in het beschikbaar zijn van juist kleine toebehoren, die je in winkels niet kunt aantreffen. Het spaart een hoop tijd uit en voorkomt de nodige frustratie.

Probleemloos winkelen en uiteraard lage prijzen.

Jammer dat de fysieke winkel niet in mijn buurt zit.

Johan vd Bij 29-04-2016 Via de website gekocht

Mooie duidelijke overzichtelijke site

Correcte afhandeling, snelle respons

Eigenlijk teveel keus... ;-)

Ik beveel een ieder deze winkel aan, snel geleverd, goede service en een mooie scherpe prijs!!

Venema 29-04-2016 Via de website gekocht

Navigatielijst links is ietwat onoverzichtelijk. Navigatie site kan anders.

Snelle levering!

Chris 29-04-2016 Via de website gekocht

duidelijk site

bestelproces was prima te volgen

prettige site; bestelling prima afgehandeld

Niels 29-04-2016 Via de website gekocht

Website was makkelijk te vinden via google, product infomatie was duidelijk, geen klachten.

Bestelling hard ik laat besteld, maar werd ondanks dat alsnog direct ingepakt en verzonden, had ik volgende dag binnen. Ook de email dat de pakketbezorger tussen half een en half drie langs zou komen was fijn.

Don 29-04-2016 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk gerangschikt. Menustructuur webshop is oké.

Cameranu doet precies wat het beloofd nl, snel leveren, goede service zonder verdere flauwekul.

Prima assortiment voor de hobbyist.

Snelle en goede service

Jan 29-04-2016 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website, ook snel te vinden via google

Vragen via de mail worden beantwoord, maar sluiten niet altijd aan op de vraag.

Alles wat je zoekt is aanwezig

Goede service en niet duur.

Voor de telefonisten; ga er niet automatisch vanuit dat elke beller een ervaren fotograaf is, mensen die net een hobby starten hebben andere vragen dan een professional.

Lisannex95 29-04-2016 Via de website gekocht

Ik heb geen problemen ondervonden met het vinden van mijn product. Het was makkelijker om verschillende producten met elkaar te vergelijken. Alleen de reclame's die tussen door geplaatst worden zijn storend. Het is handiger als deze alleen aan de zijkant van de site worden weergegeven.

Ik heb mijn product op tijd geleverd gekregen. Heb geen klachten hoeven in te dienen.

Het assortiment is redelijk divers, je hebt erg veel keuze binnen je zoekopdrachten. Ik zelf heb een camera gekocht, en heb met behulp van de voorgestelde voordeelpakketten van kieskeurig.nl een tas, een accu en extra geheugen bij gekocht. Alles wat ik nodig had dus!

Prima winkel! Makkelijk om producten te vergelijken en het wordt snel bezorgd. Ook de kwaliteit-prijs verhouding is goed.

Tobias Reymond 29-04-2016 Via de website gekocht

goede zoekmachine, kwalitatieve sortering

professioneel, hulpvaardig, snel

kwalitatief, gevarieerd, verrassend

voldoet geheel aan de verwachting

FredG 29-04-2016 In de winkel gekocht

Alles duidelijk en overzichtelijk

Goede service, klantgericht en verstand van zaken.

Klantvriendelijke winkel

De camera die ik kocht is tot 3 x teruggestuurd ivm gebreken. De laatste keer is er een nieuwe camera gegeven. Geweldige service omdat er bij een keer het eigen schuld was.

Rachel 29-04-2016 Via de website gekocht

Snel bezorgd! En dat is fijn als je staat te popelen om het product te gebruiken :)

Alles in het teken van de klant. Zelfs bij een belletje om iets terug te sturen, zijn ze vriendelijk! Super! Dat motiveert om daar ook mijn nieuwe bestellingen te plaatsen :)

Ruim, voor ieder wat wils.

Geweldig! Ook het assortiment is ruim een compleet.

Inge 28-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Ideaal door een nummertje te trekken aan het begin van de winkel. Retour gehuurde spullen misschien nog duidelijker aangeven in menu.

Super handig! Bij de ingang een nummertje trekken, beetje rondsnuffelen, kopje koffie drinken en je bent aan de beurt.
Snelle en duidelijke service

Veel keuze, alles wat ik nodig heb is aanwezig.

Mooie ruime winkel, groot assortiment, duidelijk met zoveel balies

Do 28-04-2016 Via de website gekocht

Erg fijn dat je mails krijgt over de status van je bestelling

keurig binnen 1 dag geleverd zoals beloofd!

goede prijs kwaliteit verhouding

Bert 28-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

bestellen gaat heel gemakkelijk. Ook in de winkel hele prima service en hulp.

Ik had een product gekocht wat ik bleek te kunnen gebruiken. Geen probleem en doen totaal niet moeilijk met ruilen of retourneren

Goed assortiment

Bestellen hier wel vaker wat. top winkel