Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Japosturk 09-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Als plaatsgenoot van CameraNu.nl ingegaan op een superaanbieding i.v.m. het 12,5 bestaan.Deze zag ik op de de website en kon dit niet voorbij laten gaan. Besteld via de site met de vermelding van afhalen. Toe ik de volgende dag kwam afhalen bleek dat er meer dan 200 bestellingen waren maar dat er 14 camera's beschikbaar waren. Op is op dus. Tot mijn grote vreugde was ik bij de top 10 van de bestellers zodat ik dus heel blij huiswaarts kon keren met mijn nieuwe digitale systeem camera.

Heel vriendelijk, voorkomend en deskundig geholpen juist toen het even leek dat ik het mis zou lopen. Gewoon super.

Heel veel keus en heel overzichtelijk en inzichtelijk.

Omdat alles heel deskundig, vriendelijk maar bovenal gemeend hulpvaardig wordt afgehandeld.

Ik heb al weer nieuwe toebehoren voor mijn camera in gedachten voor de korte termijn om het fotograferen met deze geweldige camera nog leuker en effectiever te maken.

Bart 09-12-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk met een goede zoekfunctie en voldoende informatie. Bestellen gaat eenvoudig.

Heldere communicatie, snelle levering.

Alle spullen die ik nodig had, kon ik bij cameranu.nl vinden.

Ik heb met cameranu.nl alleen maar goede ervaringen!

Yvet 08-12-2015 Via de website gekocht

Zeer fijne site. Snelle leveringen. Duidelijk overzichtelijk

Zowel per mail als in de winkel erg goed geholpen. Er word met je meegedacht, vakkundig geadviseerd en er word geluisterd naar jouw eigen wensen/ budget. Voorbeeld voor andere winkels

Zeer uitgebreid

Mijn eerste keuze!

Henk Vinke 08-12-2015 Via de website gekocht

Snel kwam ik bij mijn product

in een paar klikken was ik er

Er was keuze genoeg

Digitaal is de bestelling snel geplaatst. Analoog kun je op de weg er naartoe van de omgeving

in een poep en een scheet was het gepiept

Bram 08-12-2015 Via de website gekocht

Artikel makkelijk te vinden en eenvoudig besteld.

Keurig volgens afspraak geleverd, de bestelde artikelen waren in prima staat. Verder kan ik er weinig over zeggen, nog geen problemen gehad.

Ruime keus voor elk type camera.

Gewoon een vette voldoende, deze winkel!

Rob 08-12-2015 Via de website gekocht

snel te vinden en overzichtelijk

snel en correct goede verpakking

prima

snel en goedkoop en goede waar

go on

jaboo 08-12-2015 Via de website gekocht

Goede navigatiestructuur

Bijna alles te vinden, zowel merk als goede betaalbare alternatieven

Goede service, was eens een rekening van 4 jaar oud kwijt, na 1 mailtje zo weer een kopie ontvangen.

Hans Kruit 08-12-2015 Via de website gekocht

Mooi site, ruim aanbod,..makkelijk om te bestellen..gratis verzenden en goede prijzen..een site naar mijn hart.

Gratis verzending! na betaling berichtje met ordernummer en tracking code is..gewoon super. Bij het artikel staat vermeld of het voorradig is...erg fijn & handig!

Ruime keuze..overzichtelijke site..en de prijs is goed.
( in mijn geval ,ik was dik tevreden)

Zo moet in mijn ogen een website en webwinkel zijn! Ik ben 50 + ik vind het een prettige webwinkel om te shoppen. Kan zien of het artikel op voorraad is..na mijn bestelling ,kan ik mijn pakket checken waar het zich bevind (tracking) maar, ik had hem de volgende dag al in huis. Een webwinkel die je kunt vertrouwen. voor mij een dikke 10

Alles heb ik al gezegd. Ik vind het een top bedrijf! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Jacko 08-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelling en zeer snelle levering

Volgens mijn gevoel goed maar nog geen ervaringen

Goed assortiment tegen concurrenende prijs

Goede prijs, goede levering en lijkt vertrouwd

Basine 08-12-2015 Via de website gekocht

Zonder problemen de juiste accessoires gevonden

gopro user 08-12-2015 In de winkel gekocht
urk

6,8

ben eerst boven bij manfrotto geweest waar ik keurig en zeer netjes ben ontvangen vervolgens naar beneden gegaan omdat ik wat wilde kopen,bonnetje getrokken en vervolgens een halfuur voor de balie gestaan,niemant heeft mij zien staan en niemant heeft mij gevraagd op ik al werd geholpen,vervolgens ben ik weg gegaan.

te lang wachten,word ook niet aan gesproken,ieder heeft het op zijn eigen manier te druk wat tenkosten gaat van de service,ik heb dit helaas zelf ervaren,jammer.

zie bovenstaand

Van Dijk 08-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is ruim en overzichtelijk.
Ook is er altijd iemand aanwezig die je kunt aanspreken.
Alleen de koffie uit de automaat smaakt belabberd slecht.

De service in de winkel, ook op de afd. op de 1e verdieping is bijzonder goed.

Het assortiment is voor vele soorten artikelen zeer uitgebreid. Er is dus voldoende keus uit camera's, tassen, verrekijkers etc. etc.
De adviezen zijn professioneel en altijd welkom.

Zie de hierboven omschreven items.
Wij komen er al een aantal jaren.
Het is voor ons anderhalf uur rijden vanaf thuis maar dat hebben wij er graag voor over.

Een advies. Zorg voor een goed kopje Hollandse koffie. Er zijn automaten die het een stuk beter doen.

Clemens 08-12-2015 Via de website gekocht

Snel vlug geleverd.

Kreeg door een foutje in mijn email geen bevestiging mail. Een telefoontje en binnen 3 minuten in orde.

Gewoon goed!

Ditta 08-12-2015 Via de website gekocht

er valt weinig te motiveren. Ik krijg een linkje en ik bestel en dat gaat makkelijk

ik had al eens besteld en kreeg netjes de melding dat ik in jullie bestand stond

ik grijp nooit mis, maar dat komt natuurlijk door het linkje

heb alleen maar goede ervqaringen

G J Klumper 08-12-2015 Via de website gekocht

Jenneke 08-12-2015 Via de website gekocht

Super snel en goede service!!

Heel veel keus!!

Zeer betrouwbare webwinkel!

Elbert 08-12-2015 Via de website gekocht

Lisa 08-12-2015 Via de website gekocht

Goede website, snel en makkelijk betalen. Handige nieuwsbrief met de nieuwste aanbiedingen en andere nieuwtjes.

Snelle levering. Als ik ergens een vraag over hebt, dan wordt deze vraag snel beantwoord. Er was iets mis met een objectief wat ik had besteld, gratis kunnen retourneren, klacht over het product werd serieus genomen en snel een nieuwe geleverd gekregen.
Gratis verzenden bij vooruitbetalen en aangetekend versturen + binnen 1 dag in huis!

Uitgebreid assortiment camera's en accessoires.

Ik zou cameranu.nl aanbevelen; goede service, producten binnen 1 dag in huis, gratis verzenden en uitgebreid assortiment!

Rob 08-12-2015 Via de website gekocht

Lekker op het internet bestellen is super makkelijk

Het bezorgen is helemaal top je hoeft er niet lang op te wachten en het kost niks

Er is voor alles wat en het is makkelijk te vinden op de site

Je krijgt overal bericht van als je besteld hebt via de site en dat is makkelijk voor mijn overzicht.

werner Oudshoorn 08-12-2015 Via de website gekocht

Via internet alles makkelijk te regelen zeer overzichtelijk.

Alles supper snel en correct. Ook in de winkel zeer goede service.

Service en prijs

Kees 08-12-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis, keurig verpakt.

Snelle levering zonder problemen

Zeer uitgebreid naar mijn idee de ruimste sortering van alle fotowebwinkels.

Geen enkel probleem gehad , snelle services etc

K Witjes 08-12-2015 Via de website gekocht

Prima afhandeling.

Zeer uitgebreid aanbod.

Schelling 08-12-2015 Via de website gekocht

Alhoewel artikelen niet allemaal op voorraad, toch vrij snel alles uitgeleverd in twee zendingen.

Prima.

Uitgebreid.

Ad Luijks 08-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Even het;systeem ontdekken en dan is het op je gemak dingen bekijken en uitzoeken ? uitproberen.

Mensen zijn heel relaxed en gemotiveerd om je aan de juiste keuze te helpen. Tijd wordt voor iedereen gemaakt. Grote of kleine aankoop.

vond wat ik zocht (na op internet mijn huiswerk gedaan te hebben)

zou graag hebben dat hij in Lelystad gevestigd was.

Nee, kom met plezier kopen wat ik wil hebben op fotogebied.

KMajoor 08-12-2015 Via de website gekocht

Snel en geen verzendkosten voor kleine bedragen

Grote keuze

anita 08-12-2015 Via de website gekocht

Ideaal om via internet je cadeau's te kopen, en wordt keurig en snel geleverd

Omdat het gaat om een cadeau voor de kerst had ik nog wat vragen, deze zijn zeer goed en service gericht beantwoord

goed uitgebreid assortiment

de service, levering, keuze uit producten zijn super en zal ook zeker de winkel aanbevelen aan andere

Guido 08-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Het grote winkelpand is op een toegankelijke plaats. Binnen is het overzichtelijk en goed ingedeeld. En de Webshop is goed overzichtelijk en gebruik vriendelijk.

Uitstekende service. Werkt met nummers. Is jou nummer aan de beurt dan valt dat te zien op en groot scherm. De verkoper neemt de tijd voor je en geeft deskundig advies.

De meest gangbare apparaten en rand apparatuur is geëxposeerd in de winkel. Naast de winkel is het enorme magazijn waar al hun producten opgeslagen staan. D.m.v. de Webshop heeft u toegang tot alle producten die zij verkopen. De webshop is overigens ook toegankelijk in het winkelpand.

Hele goede service en deskundige begeleiding. Veel producten direct leverbaar. En een zeer goede helpdesk voor het oplossen van eventuele problemen met uw product.

In eerste instantie had ik ze gebeld om een vraag over een product. Ben zeer goed geholpen en kreeg zeer duidelijke en praktisch advies. Ben daarna naar de winkel zelf gegaan om het product te kunnen bekijken. Het product lag niet in de winkel zelf, maar de verkoper is naar het magazijn gelopen om mij het product te laten uitproberen.

Peter 08-12-2015 Via de website gekocht

Simpel en gemakkelijk een bestelling te plaatsen.

Ik had na de bestelling nog een vraag over het product en die werd zeer snel beantwoord.

Ruime keus

Moira 07-12-2015 Via de website gekocht

in prima staat

Super snel

Precies wat ik wilde

Super snel en in prima staat

Marciano 07-12-2015 Via de website gekocht

Het kan in het begin vrij lastig zijn een specifiek product te vinden. maar dit ligt meer aan de koper (ik) dan de webshop want je kan makkelijk steekwoorden invullen en hij vult alles voor je in.

Tot nu toe komen ze al hun eigen regels na. Dan bedoel ik het bestellen voor 12 uur snachts en de volgende dag heb je echt gewoon je product. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het gehele proces.

Echt heel veel. Je kan alle kanten op

Qua prijs misschien niet altijd de goedkoopste maar het vertrouwen dat ik de volgende dag iets binnen hebt als ik dat perse nodig hebt is een geweldige service. Nu een keertje de winkel in stappen en de service dan maar ook beoordelen ;-)

Jeroen 07-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke menu structuur alleen een beetje veel

Veel keuze mbt analoge fotografie

Roger 07-12-2015 Via de website gekocht

Het opzoeken van mijn microfoon was eenvoudig en overzichtelijk. Het bestellen ging eenvoudig

Zo beloofd, zo gedaan! Op zondagavond 23.45 mijn bestelling geplaatst. De belofte van CameraNu.nl is de bestelling de volgende dag af te leveren. En zie, warempel de microfoon wordt netjes bezorgd en afgeleverd door Post.NL 'Chapeau' CameraNu.nl

De keuze is overweldigend. Een ruim aanbod van artikelen en prijs kwam overeen met andere aanbieders.De bekendheid van de winkel en de destijds geleverde producten gaven bij mij, ook nu weer, de doorslag.

Een dikke negen.

Een prima winkel waar de service en kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Guus Spierings 07-12-2015 Via de website gekocht

Producten zijn overzichtelijk makkelijk te vinden, wat ik zocht had ik zo voorhanden.

Ik had wat vragen over mijn aangekochte videocamera, ik had dezelfde dag nog antwoord op mijn vraag.

Ik vind dat CameraNu een eerlijk voorraad laat zien realtime stock dit geeft een prettig gevoel.

Winkel heeft uitgebreid assortiment, ben zelf ook nog eens in Urk geweest voor een Sony Nex VG20. Mooie winkel er staat veel uitgestald om te bekijken. Ga zo door.

Dit is mijn 2de camera die ik bij CameraNu gekocht heb dit zegt voor mijn zelf al genoeg, goede winkel met concurrerende prijzen.

Youri 07-12-2015 Via de website gekocht

Bestelproces was erg goed. Een duidelijk bevestigingsmailtje. Ook een e-mail gekregen bij het verzenden (kon daarna ook mijn bestelling makkelijk volgen). De website is goed overzichtelijk en ziet er netjes en verzorgd uit.

Levertijd was precies zoals het vermeld stond. Ik heb geen gebruik van de klantenservice of retour gemaakt, maar dat had naar mijn zin wel makkelijk gekund.

Dit vond ik wat minder. Ik wilde met de canonwinterpromotie nog de canon 50mm f1.8 ii lens kopen, maar die was ineens niet meer op voorraad. En nu is de lens ook nog eens van de website verdwenen. Wel vind ik het assortiment goed gevarieerd. Alleen soms iets wat aan de dure kant.

Afgezien dat het laatste puntje iets minder was vind ik dit wel gewoon een goede winkel. Mijn vader koopt hier zelf ook zijn spullen en heeft me dit aangeraden vanwege de goede service. Ik heb alles netjes binnengekregen en ze hebben soms ook nog best wel leuke acties.

Voor film of fotografie is deze winkel zeker een aanrader.

Bert 07-12-2015 In de winkel gekocht

Prettige winkel, goede website

Goede voorlichting, to the point zonder iets te willen opdringen.

Ruime voorraad

Prettig en goede klantenservice

Helen 07-12-2015 Via de website gekocht

Alles mooi onder de tabs gerubriceerd bij elkaar

Aantal keer telefonisch contact gehad en hebben mij goed geholpen

Goed uitgebreid assortiment. tot de kleinste onderdeeltjes.

Gewoon erg goed.

Ze zijn steeds de goedkoopste.

Frans v 07-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Goed op de hoogte worden gesteld van mijn bestelling

Alles wat ik zoek kan ik hier vinden

Ruim assortiment met goede prijzen

Dick Vermeij 07-12-2015 Via de website gekocht

Goede menustructuur en behulpzame filters

Meestal vind ik hier wel waar ik naar op zoek ben

Douwe 07-12-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, makkelijk besteld.

makkelijk bestellen en bestellingen aanpassen. ruime openingstijden, levering binnen 12 uur!

ruim assortiment, uitstekende prijs/kwaliteit.

ruim keus, goede prijs, snelle levering.

Tim 07-12-2015 Via de website gekocht

Goede winkel, alles is makkelijk te vinden.

Alles goed afgehandeld, geen problemen.

Alles wat ik nodig heb, vind ik hier.

Erg fijne winkel met goede prijzen

Koenos 07-12-2015 Via de website gekocht

Producten zijn gemakkelijk te selecteren , voldoende en correcte specificaties bij het product. Ruim assortiment van accessoires en toebehoren

Snelle response op bestelling en kloppende informatie met verloop van de levering

Meest uitgebreid assortiment wat ik heb gezien

Gewoon zeer goed

Daan Haeyen 07-12-2015 Via de website gekocht

De website is een genot om te gebruiken.

Vóór 23:59 besteld, de volgende dag bezorgd? Dat noem ik service!

Wat ik zoek hebben ze, tegen de laagste prijs!

Prima winkel, aanrader!

Klaas 06-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gemakkelijke verschillende merken met elkaar vergelijken.

Duidelijke uitleg en niks was teveel er werd veel tijd voor je genomen.

Alle grote merken en toebehoren is aanwezig.

Deze winkel heeft nog de meerwaarde waarvoor je naar een fysieke winkel gaat

Fijne winkel waar je prettig en goed geholpen word.

San 06-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

goed bereikbaar en toegangelijk, uitnodigend.

Geweldige vakmensen, kennis van zaken, geduldig en meedenkend.

Alles wat je hartje begeert kun je hier kopen.

Goede info, service, vakbekwame medewerkers.

Molenaar 06-12-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd en duidelijke status updates!

Zeer breed assortiment, van camera tot aan speciale onderdelen uit de foto studio. Alles is aanwezig

Eddy 06-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

goede communicatie d.m.v email en snelle levering

hetgeen ik nodig had was op voorraad, wat bij een aantal andere shops niet het geval was, of langere levertijd

verder niets op aan te merken, prettige winkel met uitstekende service

marleen 06-12-2015 Via de website gekocht

alles staat duidelijk op de site, kom je er niet uit kan je een zoekopdracht invullen of, heel belangrijk, persoonlijk contact opnemen

Als beginnend amateur weet ik weinig van alle ins en outs. De servicemedewerker die me (heel snel) antwoord en advies gaf via de mail krijgt een 10. Het antwoord was goed, duidelijk en ik wist precies waar ik aan toe was.

Ik zou een 10 kunnen zeggen, maar dan zou ik van het hele assortiment iets moeten weten. Dat is niet het geval. Afgaand op alles wat er staat links staat moet het gewoon heel veel zijn.

Snelle levering, duidelijke site, persoonlijk geholpen indien gewenst, kwaliteit-prijsverhouding prima.

John Smit 06-12-2015 Via de website gekocht

Het is een goedlopende website

Alles is naar behoren gelopen

Heel, heel uitgebreid!

Gewoon goed

Doorgaan!

mytweel 06-12-2015 Via de website gekocht

Bestelprocedure via website loopt goed, ook als wachtwoord is vergeten .... Heldere uitleg en uo-to-date voorraad informatie.

Binnen 1 dag een duidelijk antwoord op mijn technische vraag via de mail, zonder opdringerigheid. Bestelling wordt precies cfm. wat wordt verteld geleverd, prima!

Over het algemeen kan ik alles wel vinden, een enkele keer is een product net op voorraad, maar dat mag.

Prijs-kwaliteit-service verhouding is zonder meer goed!

RB 06-12-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk op deze manier te bestellen

op tijd geleverd en vriendelijk

ruim voldoende

in alle opzichten een prima winkel