Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter Denissen 26-04-2019

Ik zocht een goeie, betaalbare insectenkijker. De informatie op de site was duidelijk. Het resultaat geweldig. Ik kan de buxus mot rupsen zo zien zitten (tenminste die aan de buitenkant)

Kees 26-04-2019

Mijn vrouw wilde wat info over een actioncam wat uiteindelijk resulteerde in de aanschaf van een Gopro 7 Hero met accessoires. Aangestoken door dit virus, kon ikzelf ook de verleiding niet weerstaan om een Sigma macrolens voor mijn Nikon aan te schaffen. Uitstekend geholpen bij de keuzes!

Appie 25-04-2019

Snelle en correcte levering. Volgende keer graag weer. Voldoet aan de verwachtingen.

Ron Bosman 25-04-2019

Cameranu,staat voor super snelle levering,betrouwbaar en goeie klanten service.niet voor niets de beste online winkel, van ja inderdaad, Nederland.

Jan Verdaasdonk 24-04-2019

Als je iets wilt kopen en je belt van tevoren op krijg je alle informatie over het product dat je wilt aanschaffen

Jules 24-04-2019

Duidelijke website met een goede prijs voor het product wat ik zocht. Tevens snelle bezorging

Henk van Gestel 24-04-2019

Eerst even contact per telefoon. Goede, duidelijke info gekregen. Daarna besteld en een dag later keurig, vroeg in de ochtend afgeleverd.
Toppie geregeld en snel geholpen.

Robert 24-04-2019

Altijd een snelle levering en een goede voorraad. Ik bestel veel via cameranu.nl!

Pieter 24-04-2019

Zeer goede service. Enkele artikelen gratis bij de bestelling gekregen, echter een artikel was niet op voorraad. Het eerste deel van de bestelling werd door cameranu al verzonden en ongeveer een week later heb ik het gratis artikel nagestuurd gekregen.

Rob 24-04-2019

Sigma zonnekap besteld op mijn vakantie adres op Terschelling. Gewoon volgende dag daar, helemaal top. Een van de weinige winkels waar deze op voorraad was.

Vaker besteld hier als fotograaf en altijd goede ervaringen. Ook met bellen en vragen stellen.

Chris P. 24-04-2019

Alles was in orde! De product informatie was duidelijk. Het is makkelijk en helder om een bestelling te plaatsen.

Jan Bes 23-04-2019

Deskundigheid dik in orde, doen wat beloofd was (inruilwaarde body) en snelle levering. Even na bestelling afleveradres wijzigen, zo voor elkaar: professionele organisatie!

Angela 23-04-2019

Ik was op zoek naar een webwinkel die volledig was gericht op fotografie en film.
Deze site gaf mij niet alleen een goed overzicht en info van de materialen, maar ook de ondersteunende filmpjes geven mij als startende fotograaf erg veel informatie en inspiratie.

Ben 23-04-2019

Prima service, statief en achtergrond rollen besteld. Keurig netjes door hun eigen transport dienst geleverd.

Max 23-04-2019

Ik heb laatst via cameranu een nieuwe lens gekocht.
Het was de 50 mm f/1.8 STM lens van Canon. Ik ging dit weekend namelijk voor het eerst concertfotografie proberen. Ik wist niet precies wat ik hier voor nodig had behalve dat er veel licht mn camera in moet kunnen. Dus had gewoon even gebeld naar cameranu. Ik heb gebeld naar cameranu omdat ik al eens eerder hier iets had besteld. De service was toen erg goed en het pakketje was er gelukkig ook snel. Ik vroeg aan de telefoon wat ik hiervoor nodig had. Hij zei dat ik een lichtgevoelige lens nodig had met dus een laag f-getal. Hij ging voor mij opzoeken wat de beste opties waren. Later belde hij terug en kwam met een paar opties maar kwam er achter dat de 50mm f/1.8 lens toch het beste voor mij was. Wat ik verder ook heel fijn vond aan het gesprek is dat je merkt dat ze er verstand van hebben omdat ze zelf ook vaak fotografen zijn. Binnen een dag had ik het product binnen. Nu is het weekend voorbij en ben hartstikke blij met dit product. Zonder deze lens was het niks geweest. Maar ben nu hartstikke trots op mijn foto's. Het was heel fijn dat cameranu me zo goed heeft geholpen.

Albert 23-04-2019

Overzichtelijke website, Bevestigingsvoetje voor statief was snel gevonden en ook snel geleverd. Leuk dat camera.nu ook voor kleine onderdelen goede service biedt!

Sandra 22-04-2019

Ze zijn de goedkoopste :) Overzichtelijke website. Ook erg fijn om je vragen direct te kunnen stellen via de chat. Verzending ging goed. Erg tevreden met mijn aankoop!

Gerard C 22-04-2019

Hoewel ik verkeerde bestelling had gedaan, ben ik toch snel en correct behandeld. Zonder bijkomende kosten. Een zeldzame vertoning in de wereld van webshops. Alsof je gewoon in de winkel stond!

ruffebum 22-04-2019

Bestellen verloopt altijd probleemloos. Eénmaal probleem gehad met verzending, werd door de winkel supersnel opgepakt en hersteld. Prijs is altijd goed, en plezierig aan de telefoon.
Aanrader

Ferry 22-04-2019

Scherpe prijs, nette terugkoppeling en snelle levering.
Beter kan toch niet? Alles wat je zoekt in een webshop.

cmhicks 22-04-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat het had de camera dat ik wilde voor de beste prijs. Zij hebben goed uitgelegd dat de camera was "open box" ; dat was geen probleem voor mij. Bestellen ging heel makkelijk op de website, levering op tijd en camera in goede order!

Fokelien 21-04-2019

Ik was verrast om te zien dat jullie een fotoworkshop organiseerden bij de tulpenvelden.
Daar heb ik gebruik van gemaakt en volop kunnen fotograferen tussen en bij de tulpen.
Daar waar we hulp nodig hadden of vragen konden we terecht bij de vier mensen van Camera.nu.
Ze hielpen ons en gaven instructie hoe we op een andere manier of met andere instellingen konden werken. Een fijne ochtend met veel mogelijk heden om mooie foto’s te nemen.

Saskia Jans 21-04-2019

Prima producten en service. En het product dat ik op zaterdag bestelde werd al op zondag besteld! Zo kon ik gelijk aan de slag :)

Henk 21-04-2019

Uitstekende service ,nadat mijn camera dienst weigerde . Geheel kosteloos verstuurd en ontvangen

P.G. 21-04-2019

Zoals steeds perfecte levering volgens de afgesproken leverdatum en verzendingswijze.
Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Henk 21-04-2019

Makkelijk online bestellen en snelle levering. Ook de voorraad is te zien zodat je weet dat je niet voor niets rijd als je naar een winkel gaat.

Ruud 21-04-2019

het is gewoon niet anders, een 10 voor een perfecte webshop-ervaring: cameranu.nl is een overzichtelijke webshop, met prima productinformatie en een superassortiment, waarvan alles wat ik bekeken heb op voorraad was. de bestelling arriveerde binnen 24 uur op het afhaalpunt, de communicatie omtrent de bestelling was vlekkeloos. tja, wat kan ik er nog meer over zeggen? voor foto- en videoapparatuur en verrekijkers e.d. webshop je bij cameranu.nl !!!

Sven Heddes 21-04-2019

Cameranu.nl is een oneindige winkel met enorm veel en vaak verrassende produkten. Als je ze vaak bezoekt kom je steeds meer spullen tegen die de moeite waard zijn om te kopen. Wat tevens opvalt is dat hun klantenkring gepassioneerd, trouw en vooral tevreden is, gezien de lange lijst met winkel en produktreviews, Als je van fotografie ook maar een beetje warm wordt, dan ben je bij cameranu.nl gewoon op de juiste plek voor al je wensen. De reviews zijn echt, de klanten zijn vrijwel allemaal tevreden. Kortom zoek je een betrouwbare shop met een eerlijke en transparante manier van zaken doen, zit je bij cameranu.nl in de Eredivisie. Topwinkel en dus aan te bevelen.

Rijke 21-04-2019

Duideljke site. Vrijdagavond besteld en het was zaterdag al in huis. Precies zoals beloofd bij de bestelling!

W. de Ruijter 21-04-2019

Goed geadviseerd voor mijn aankoop, kreeg uitgebreid uitleg over producten. Vriendelijk personeel die neemt alle tijd voor de klant.

NvN 20-04-2019

Voor mij, herstellende na hersenchirurgie verwijderen van twee tumoren dat zware epilepsie aanvallen veroorzaakte, een geweldig tas. Letterlijk & figuurlijk last van schouders haalt. Perfect qua levering, mooi uitziend product en vooral belangrijk makkelijk en goed in gebruik. Top!

Mertens Gerard 20-04-2019

Ondanks de moeilijkheden bij de betaling ,waarvan de oorzaak volledig bij ons lag , werden we snel en juist geholpen . Nogmaals dank daarvoor .

Jaap Fijen 19-04-2019

Als professionele fotograaf heb je natuurlijk altijd je adresjes voor de nodige spullen. Cameranu.nl is een van mijn vaste stekken voor alles wat ik mogelijkerwijs nodig heb. Je ruikt nog net niet de ouderwetse geur van ontwikkelvloeistof of stopbad, maar verder is deze site eigenlijk alles wat je als fotograaf van welke niveau dan ook moet hebben. Een fijne chatfunctie waar je professioneel geholpen wordt, door echte mensen met verstand van zaken.
Combineer dat met scherpe aanbiedingen en leuke andere deals, genoeg info voor de beginner maar ook voor de pro, en je hebt een geweldige ervaring, de naam van die ervaring? Cameranu.nl natuurlijk

F. de Bruijn 19-04-2019

Ik ben nog niet vaak een bedrijf tegen gekomen waar werkelijk alle medewerkers die je spreekt of mailt zo klantvriendelijk zijn. Ik had problemen met het werkend krijgen van mijn aankoop en er is met engelengeduld en expertise voor gezorgd dat mijn g-raid thunderbolt nu perfect werkt. Geen zucht of onvertogen woord gehoord of gezien. Top!!!

Geert 19-04-2019

Top winkel, super snelle levering. Levering was al de volgende dag. Echt een aanrader, waar voor je geld.

Arjan 19-04-2019

Website is overzichtelijk. Chatfunctie is erg fijn. Ik werd goed geholpen met het maken van de juiste keuze. Dezelfde dag was mijn nieuwe camera nog in huis!

GE Elbert 19-04-2019

super service ,bestelling snel thuis en voldoet aan verwachting
kan deze winkel zeer aanbevelen

Roger 19-04-2019

Er zijn wel sites die goedkoper zijn, maar dan zijn het vaak Aziatische bedrijven die de website runnen en vanuit hun land verzenden. Ik koos voor Cameranu omdat hun prijs concureert met de andere shops, maar er was gratis 5 jaar garantie. Verder heb ik meer vertrouwen in webshops die ook fysieke winkels hebben. Bij de bestelling was er een betalingsprobleem met mijn bank, waardoor ik de bestelling een tweede maal moest plaatsen. Mijn mail naar de klantenservice werd enkele uren later beantwoord. Cameranu heeft dit vlot opgelost en ervoor gezorgd dat ik mijn toestel toch nog s'anderendaags ontving. Zeer tevreden!

Jacques 19-04-2019

Als enige een simpele scanner te koop. Via Google bij Cameranu.nl terecht gekomen. Nog nooit eerder van Cameranu.nl gehoord of mee te maken gehad. Bestelling (duidelijke site), betaling (met iDeal) en levering (met Post.nl) zonder problemen en op tijd. Scanner in een degelijke "omdoos" verpakt.
Klasse!

Marvin 19-04-2019

De producten en service van Cameranu zijn altijd helemaal super. Ik zou Cameranu zeker aanraden bij anderen!

Ivo Jeukens 19-04-2019

Perfecte levering van de spullen. Waarbij CameraNu het verschil maakt is het advies en de service die je krijgt via oa de chatfunctie op de website of telefoon. Top!

Sjoerd 19-04-2019

Door de webshop van Cameranu.nl vind ik altijd snel wat ik nodig heb.
De winkel gebruik ik niet alleen voor de grotere bestellingen maar zeker ook als ik snel iets kleins nodig heb. Altijd een snelle complete levering zonder gedoe.

Tavernier 18-04-2019

Ik kan GEEN ENKEL NEGATIEF PUNT opsommen !
De aankoop, de levering en al de rest verliep naar wens.
Het is een aanrader.

Marianne 18-04-2019

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en altijd zeer vriendelijk. Ze denken en leven mee en geven mogelijkheden. Altijd prettig dus.

C de Jong 18-04-2019

Het product wat ik heb aangeschaft is top. De website was echter in up to dat tijdens het bestelling. Ik bestelde een combi deal van camera, SD kaart en beschermende hoes. Alle producten stonden gemarkeerd als op voorraad en zouden zoals in de bevestigende mail de volgende dag geleverd worden. Echter kreeg ik op de dag van de levering een mail dat de camera niet op voorraad was en ergens in de komende drie werkdagen geleverd zou worden. Ik was voor mij erg lastig plannen omdat ik juist alleen die dag thuis aanwezig was om het pakketje aan te nemen. Na een telefoongesprek met de service kon ik mijn aflever adres op mijn initiatief na enige uitleg veranderen naar een afhaalpunt. Dit vond ik erg prettig maar ik vond het erg slordig dat de website niet up to date was en dat de mail met de annulering van de levering vaag was over de nieuwe bezorg datum. Al in al ben ik blij over het product dat geleverd is en dat er een oplossing is gekomen ondanks dat deze op mijn eigen initiatief kwam. De dame van de service had iets mee denkende mogen zijn.
Officiele reactie van CameraNU.nl 18-04-2019

Beste C. de Jong,

Bedankt voor het achterlaten van een review over de afhandeling van jouw bestelling. We vinden het jammer om te horen dat de levering niet helemaal is gegaan zoals je verwacht had, we vinden het wel fijn om te horen dat het uiteindelijk gelukt is middels het afhaalpunt. We hebben hier een leerpunt van gemaakt en zullen hier in de toekomst beter op letten!

CameraNU.nl

Suzanne Montens 18-04-2019

Snelle levering. Duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs. Ik
zou hier vaker bestellen.

Anne R 18-04-2019

Ruim assortiment, goed advies , prijs is altijd goed en een snelle levering.

Rob Kuhlman 18-04-2019

Uitstekende website, snelle afwikkeling en het op tijd leveren van de goederen

Marty van Hasselt 17-04-2019

Ik heb al vaker iets besteld bij Cameranu.nl en ben er zeer tevreden over.
De spullen die zij verkopen zijn altijd goed.
Levering gaat altijd goed.

RD 17-04-2019

Ik had nog nooit eerder bij CameraNu besteld maar ben zeer tevreden. Product wat ik kocht was de beste deal, vandaar dat ik voor CameraNu koos. Goede en heldere uitleg bij het product zelf ook! 11 uur 's avonds besteld en volgende dag gewoon netjes op tijd geleverd! Heb 0 verbeterpunten aan te dragen.