Deze score is berekend op basis van 2526 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JW 30-11-2020

Snelle levering en een heel mooi product. Ik zal hier zeker nog eens langs komen als ik iets nodig heb op camera gebied.

Henry v.d. Kleij 30-11-2020

Kom hier al minimaal een jaartje of 10. Zeer vriendelijk en deskundig personeel die de tijd voor je neemt. Toentertijd een compleet camera set (Canon EOS 500D, Sigma 18-200, Thinktank Streetwalker Pro rugtas, Canon Speedlite 430EX met diverse accessoires) nieuw aangeschaft.
Mijn huiswerk gedaan en kwam met 3 optie's, welk type camera en/of lens.
Onder het genot van een kopje koffie goed advies en uitleg gekregen.
Momenteel al een tijdje aan het upgraden dus bezoek is weer iets intenser.
Niets dan lof. Iets niet voorradig? geen probleem, online bestellen en het ligt de volgende dag voor je klaar.

Mj van Veluw-Jansen 30-11-2020

Wij zijn erg prettig geholpen bij de cameranu in Apeldoorn. Ik kon niet zo goed kiezen op de site en na mailcontact en zijn daarom naar de winkel geweest. Nadat ik nm wensen op tafel had gelegd wisten ze feilloos welke camera voor mij geschikt zou zijn. Ik heb er even over nagedacht en hem 2 dagen later telefonisch besteld. Ook hier waren ze uiterst vriendelijk.

Judith 30-11-2020

Snelle levering en snelle respons van klantenservice. Foto achtergrond papier goede kwaliteit. Zeker aanrader.

A. van Dijk 30-11-2020

Snelle service. Goed overleg over alternatieven en deskundig advies. Hier koop je kwaliteit en tevredenheid. Als je goed luistert naar het advies, heb je achteraf geen spijt van je aankopen.

Olaf 30-11-2020

Diverse apparatuur besteld. Bij het bestellen zag ik al 1 artikel niet op voorraad was waarna ik aangaf dat hetgeen wel op voorraad was direct geleverd moest worden. Dit is helaas niet gebeurt. Dit een dag later aangegeven waarna deellevering wel plaats vond.

Belangrijker voor deze beoordeling is dat een onderdeel niet werd geleverd terwijl dit wel op de pakbon stond. Na telefonisch contact en uitzoek werk is dit onderdeel alsnog keurig nageleverd. Je merkt pas hoe goed een shop is als er zich een probleem voordoet. Dit probleem hebben ze keurig opgelost. Dit in combinatie met hun prijsstelling, maakt dat ik hier zeker opnieuw zal bestellen.

Marthijs 30-11-2020

Super webshop, maar een nog mooiere winkel ! (de winkel op Urk bezocht echt de moeite waard)

Ook online goed advies en snelle levering.
Ik had mijn bestelling gedaan voor 12:30 en S avonds had ik het al in huis.

Ze zijn ook goed bereikbaar via de Facebook en telefoon.

Reflectiescherm 30-11-2020

Ik koop al jaren tot volle tevredenheid producten bij CameraNu. De door mij bestelde reflectieschermen voldoen prima en zijn handig in te vouwen. Een dag nadat ik het product had ontvangen werd mij ook nog eens een volledige handleiding toegestuurd in mijn elektronische brievenbus. Zeer attent!

Frank (België) 30-11-2020

Ik vind dat het gepresenteerde gamma duidelijk en overzichtelijk te bekijken is. Ook kleine onderdelen die je in een fysieke winkel niet vindt bvb. bouten met Engelse maten in kleine hoeveelheden en allerlei kleine accesoires om maar iets te noemen. Je zoekt je rot om zoiets in de kleinhandel te vinden en hier heb je het allemaal.
Vlotte en correcte levering.
Mij zie je hier nog dikwijls terug.

Jan S 30-11-2020

Personeel neemt ruim de tijd om je te helpen. Heeft het nadeel dat je soms wat langer moet wachten voor je aan de beurt bent.

Ronald Cos 30-11-2020

Uitgebreid assortiment, snel geleverd en bij bezoek aan de winkel (eerder voor een Nikon 770) goed advies. Prima ervaring...

rené vancoillie 29-11-2020

Vlotte shop , heldere afbeeldingen, netjes ingepakt en faire prijs , vaak vele euro's goedkoper dan andere aanbieders en supersnel geleverd in België met traceercode , is intussen mijn favoriete shop geworden .

Boomer 29-11-2020

Makkelijk bestellen, dichtbij in een winkel op te halen en dat allesvoor een leuke prijs.

Bas 29-11-2020

Vorige week led lampen gekocht voor foto.s te maken bij cameranu.nl snelle levering en had nog wat vragen dus gebeld en werd vriendelijk geholpen kort om snel , vriendelijk personeel en een top service

Anna Padmos 29-11-2020

Ik heb in Apeldoorn naar volle tevredenheid mijn camera gekocht.
De verkoper heeft mij goed geadviseerd.
Fijne winkel!
Ook de online aankopen zijn perfect verzorgd.
Het is niet bij ons in de buurt, maar zeker een ritje waard voor een volgende aankoop.

Peter 29-11-2020

Wekelijks goede aanbiedingen. Daarnaast een heel sterk punt: goede vergelijkingsmogelijkheden. Dit mis ik nog wel op andere sites. En met black friday was juist dat statief goed in de aanbieding, zodat deze daar besteld is. En de levering is lekker snel

Carolien 28-11-2020

Ik ben zeer tevreden. Duidelijke website, snelle service, dag erna al thuis gestuurd. Top en zeker een aanrader.

Xenia 28-11-2020

Fijne en duidelijke website waar je door de opties heel nauwkeurig dus aangeven wat je wilt hebben.
Verder duidelijke tabjes en je kunt dingen in je mandje doen terwijl je meerdere pagina's van dezelfde site open hebt staan zonder dat je spullen dan verdwijnen, behalve als ze uitverkocht zijn natuurlijk.
En de producten zijn super snel bezorgt, al was de doos wel flink beschadigt maar de spullen gelukkig niet!

johan 28-11-2020

De medewerker nam de tijd om te laten zien dat het gehuurde artikel compleet was en gaf een korte uitleg.

Het cijfer kan hoger worden als de volgende zaken verbetert worden.

Een korte handleiding bij het gehuurde want soms zit je nog met vragen na sluitingstijd. Bijv hoe kan ik het geluid van de microfoon bij de camera bedienen en echo in de opnames.

Verder afstemmen hoe het zit met borg en terugbetaling. Servicedesk en winkel zeggen beide wat anders.

Verder goed materiaal en zeker een winkel om spullen te huren of te kopen voor video en fotografie.

Dirk-Jan Burggraaf 28-11-2020

De winkel in Apeldoorn, waar ik mijn aankoop heb gedaan, is ruim en overzichtelijk opgezet. Ik ben op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Heb een zeer goede uitleg gekregen. Ik heb twee keer een camera gekocht bij Kamera Express. Daar geef je je keuze aan. En die wordt uit het magazijn gehaald. Bij Cameranu.nl ga je samen met de verkoper aan een tafeltje zitten. En dan wordt eerst gevraagd wat je wensen en verlangens zijn. Hierdoor ben ik uit de winkel gegaan met een andere camera als wat ik in gedachten had. Maar waar ik heel blij en tevreden mee ben. De Sony DSC-RX10M4

Bart V 27-11-2020

Zoals steeds top ervaring. Deze winkel is gewoon top! Behalve super scherpe prijzen, hebben ze ook steeds een snelle levering en een top service. Heb 1 keer een defect gehad en ook dat werd meteen opgelost. Super dus, ook voor de Belgen onder ons (en ja, levering effectief de dag nadien, ook in Belgie)!!

Patrick M 27-11-2020

Snelle service, een uitstekend product aan een zeer competitieve prijs. Heel tevreden met mijn aankoop bij CameraNU.nl !

Susanne 27-11-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat er een filiaal is in Groningen. Ik vind het fijn als ik ook naar een winkel kan gaan voor eventuele vragen. De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Mijn bestelling was goed verpakt en goed aangekomen.

Diana 27-11-2020

Ondanks dat ik bij nader inzien -mijn fout!-niet de gewenste verrekijker had besteld, heb ik deze eenvoudig kunnen retourneren en was binnen enkele dagen het bedrag teruggestort op mijn rekening. Chapeau voor deze service!

Anita Stokmans 27-11-2020

Wat een perfecte producten en service van Cameranu.nl. Ik heb verschillende producten online besteld en snel en keurig verpakt geleverd gekregen. Helaas viel de maat van een product tegen, dit heb ik geretourneerd en direct een groter exemplaar besteld. Tot mijn blijde verrassing werd dit de volgende ochtend al geleverd. Ik ben erg blij met mijn producten maar vooral met de service, gebruiksgemak van de site en vriendelijk personeel. Ik kan niet anders dan een dikke 10 geven!

B en M Schonk 27-11-2020

De deskundige uitleg van een medewerker van CameraNu heeft ons enorm geholpen om een goed besluit te nemen over de aanschaf van een telescoop kijker. Ruim 2 uur lang heeft hij ons gewezen op de verschillen tussen de diverse merken en types. Geen moment was hij opdringerig. Prima dus.

Taco 27-11-2020

Tweedehands camera (body) gekocht voor een supergoede prijs, netjes en op tijd bezorgd.
Voldeed precies aan de specs op de site.
Enige aandachtspuntje is dat de naam van de vorige eigenaar nog in de copyright info in de camera zelfs stond, maar dat was eenvoudig op te lossen :-)

Robin 26-11-2020

Prachtige webshop met een hele hoop producten. Heb de bestelling opgehaald in de winkel en personeel was vriendelijk en leverde goede service. Scherpe prijzen en vaak leuke acties. Koop hier graag mijn cameraspullen!

Rick 26-11-2020

Ik heb hier al vaak besteld, of het nu iets is wat weinig kost, of heel veel...ze zijn altijd...wat ze zeggen doen ze...voor mij perfect........super

Henk 26-11-2020

Bestelling gedaan, een paar seconden later bevestiging via mail en de andere dag de bestelling al thuis. Geweldig!

Steven 26-11-2020

Super fijne en overzichtelijke website.
Mijn spullen waren netjes ingepakt en erg snel geleverd. Ik ga hier zeker weer bestellen!

KH 25-11-2020

Ik stond voor de keuze van een nieuwe systeemcamera ter vervanging van de 'oude' spiegelreflex. De verkoper nam alle tijd, alle opties zijn voorbij gekomen en alles werd goed uitgelegd, toegelicht en benoemd. Op die manier werkten we toe naar de meest passende camera. En op mijn vraag ' moet ik op Black Friday' wachten ' (een week later) was het antwoord duidelijk: als er een verschil is dan betalen we dat aan je terug. En dat is nu het geval en zonder enig probleem wordt dat die terugbetaling nu ook uitgevoerd. Super service dus in alle opzichten. Helemaal tevreden.

Ad 25-11-2020

Ik heb het programma fotoshop elements besteld en kreeg het drie dagen later per post in huis. De installatie ging supergemakkelijk en ben er zeer tevreden mee. Het bestellen was een fluitje van een cent. Ik moet zeggen dat CameraNU.nl zeer betrouwbaar is en goede aanbiedingen heeft en prima services biedt. Zo doorgaan zou ik zeggen Toppie

avanslooten 25-11-2020

Altijd fijn om bij CameraNu te winkelen.
Overzichtelijke website en goede service.
Voor advies kun je prima bij ze terecht.

Ze hebben ook echte winkels verpreid over het land.
Als er iets mis is met het product of je wilt advies is een winkel over het algemeen altijd dichtbij.

Visser CD 25-11-2020

Ondanks het bezit van een zeer oude filmprojector, tocht de onderdelen voorradig.
De levertijd was prima evenals de communicatie.

Fabienneruinard 25-11-2020

Ik bestel altijd mijn spullen op cameranu.nl altijd super tevreden en nu ook weer! Het is fijn als je iets zo snel mogelijk nodig hebt en het de volgende dag al geleverd word!!! Volgende keer kies ik weer voor jullie!

Rob 25-11-2020

Alles netjes en op tijd, waarde van het geleverde sluit aan bij de tekst op de website

R de Haan 25-11-2020

Gezocht naar een negatieven scanner.
Heldere informatie over verschillende opties scanners.
Door de goede uitleg in de verschillen per scanner uiteindelijk voor de Epson V600 gekozen.
Na deze in gebruik te hebben genomen erg tevreden over resultaat.
Goede en snelle levering.

T. Franz 25-11-2020

3 items besteld. Na ontvangst bleken er 2 niet goed te zijn (1x schade en 1x verkeerde inhoud)
Kan gebeuren.
Snel bereikbare klanten service en directe pro actieve oplossing van uit de klantenservice.
Zou ook na deze kleine "hickup" weer bestellen bij cameranu

Richard 24-11-2020

Voor het eerst tweedehands iets aangeschaft bij CameraNu. Eerder al diverse objectieven aangeschaft en wederom is het keurig verpakt en netjes op tijd verstuurd (na 20.00 besteld en de volgende middag door de post aangeboden).
De webshop is zeer overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.
De camera heeft ruim 30.000 clicks is erg netjes en voldeed exact aan de verwachtingen. Het zal niet de laatste maal zijn dat ik bij CameraNu zal bestellen..

Remco 24-11-2020

Zeer duidelijke website, geweldig assortiment, en een snelle levering! De chatfunctie is ook ideaal!

Ginger 24-11-2020

Een camera lens gekocht hier.
Er staat duidelijk op de site welke lens bij welke camera hoort.
Mogelijkheid om de bestelling vandaag te laten bezorgen tegen wat extra betaling. Dat werkt ook prima.
Betalingsoptie afterpay ook prettig.
De bestelling was netjes en goed ingepakt.

Ronald 24-11-2020

Er is maar één webshop waar ik met plezier mijn aankopen doe voor het kunnen beoefenen van mijn hobby, fotografie, en dat is Cameranu.nl. Overzichtelijke website, goede zoekfunctie, snelle levering, concurrerende prijzen en binnen no time antwoord/reactie op vraag of opmerking via de whatsapp.

Wilbert 23-11-2020

In de winkel op Urk pas nog fantastisch geholpen. Ik had een Sony gekocht maar met de verkeerde AF-specs. Advies gekregen welk model ik dan wel moest kopen en daar heeft de verkoper nog een korting aan toegevoegd door de eerder nieuwgekochte lens in te nemen en met de lopende actie met korting aan mij te verkopen. Van gierigheid hier geen sprake. Ze willen echt verder helpen en dat levert een positieve ervaring op. Bedankt!

The Girl in Green 23-11-2020

Bestelling was super snel bezorgd en kwaliteit is goed en de prijs ook dus blij blij;)
Als ik nog eens iets nodig heb dan kom ik zeker terug.

Empas 23-11-2020

snelle levering.
vond het ook erg handig om via WhatsApp vragen te stellen.
hierdoor ben ik erg geholpen en de juiste artikel besteld.

A.W. van Amerongen 23-11-2020

Besteld op 14-11/ op 16-112melding dat niet alle kleuren op voorraad waren, op 19-11 melding dat t onderweg was. Op 20-11 ontvangen. Ik had n 4-pack besteld, kreeg de 4 stuks los. Door jullie snel en goed opgelost,en goede stevige verpakking.
Eventueel volgende bestelling weer bij jullie.

Marcus Slabbers 23-11-2020

Deze shop gekozen omdat alles hier duidelijk wordt gepresenteerd. Ook de mogelijkheid om achteraf je bestelling om te ruilen voor een andere camera.
Alles soepel, snel en vriendelijk.
Ben blij met mijn nieuw gekozen Sony DSC-RX10M IV camera.

Bart 23-11-2020

Duidelijke website, correcte service en supersnelle levering. Prima voor elkaar!!

Eric 22-11-2020

Perfecte ervaring, duidelijk uitleg via de telefoon en geattendeerd op een aantal voor mij belangrijke specificaties. Kortom een aanrader!