Deze score is berekend op basis van 2267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dammetjes4 24-06-2019

Op de site wordt duidelijk het artikel omschreven. Ook de filmpjes kunnen je goed helpen om een keuze te maken. Al is dat wel vrij beperkt. Beter is om informatie op te vragen via de contactknop en je vraag stellen als je mocht twijfelen. Tegen 23.30 besteld en de volgende dag in huis, super.

Jaap 24-06-2019

CameraNu is CameraNu niet meer. Echt jammer om te zien hoe dit bedrijf zich negatief ontwikkelt. Vroeger waren klanten nog belangrijk, nu maar bijzaak.
Eind MAART een lens besteld, eind JUNI geleverd. Zonder excuses, gewoon levering na 3 maanden pas! Zelf moest ik steeds de status vragen van de bestelling. Echt zonde van wat vroeger een mooi bedrijf was.
Officiele reactie van CameraNU.nl 28-06-2019

Goedendag Jaap,

We hebben elkaar even telefonisch gesproken n.a.v. jou ervaring bij ons. We vinden het jammer dat we het artikel zonder communicatie naar jou hebben verzonden en daar zullen wij onze processen op verbeteren, evenals het informeren naar de levertijd.

We hopen dat je ons binnenkort nog eens een herkansing gunt, en dat we je kunnen laten zien dat we juist in de groei nog steeds die betrokken winkel zijn die je in de afgelopen jaren bij ons hebt gezien.

CameraNU.nl

jan 24-06-2019

Prijs kwaliteitsverhouding zijn goed - Het zijn heldere advertenties - Goede foto's van de producten - snelle bezorging - correcte post info van het bestelde artikel - bij telefonisch contact alles snel en goed afgewikkeld. ik bestel alle foto spullen bij Cameranu.nl met een vertrouwd gevoel!

Reineke 24-06-2019

Fijne shop alles makkelijk te vinden, telefonisch goed bereikbaar en klantvriendelijk.

Paul 24-06-2019

Goede en duidelijke website, veel en heldere informatie, scherpe prijs, snelle levering, 's'avonds besteld. volgende ochtend in huis.

Piet 24-06-2019

Na aanschaf van een Bridge camera en een paar statieven, was ik nieuwsgierig of ook de service van cameraNu op gewenst niveau zou zijn. Ik kreeg een probleempje met een Velbon statief en had een klein onderdeel nodig. Ik kon het probleem zelf makkelijk verhelpen dus hoefde het statief niet opgestuurd te worden. Op mijn verzoek en na wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik zonder probleem het gewenste onderdeel, door hun besteld bij de fabrikant of importeur, vrij snel opgestuurd. Lof voor de service afdeling van CameraNu.

Nathan 24-06-2019

Top online (en offline!) winkel. Doen niet moeilijk over een actie die net een dag was verlopen. Prijzen zijn over het algemeen scherp en meeste zaken zijn gewoon op voorraad.

Menno Kuiper 24-06-2019

Een aantal weken geleden heb ik de Irix 11mm f/4 ultra groothoek gekocht met Nikon vatting.
Al een tijdje zat ik te twijfelen welke groothoek lens ik ga nemen, wat ook voor mij betaalbaar is!
Ik heb zelf al een hele tijd de Samyang 12mm f/2.8 fishey die me uitstekend bevalt in bijna alle opzichten, op 1 ding: ik wil voor zakelijk fotografie geen fisheye lens gebruiken, dus ik kocht de oude type Samyang 14mm f/2.8. Deze heeft een snorvervorming wat prima door Lightroom 6.14 verholpen kan worden en scherp!!! Maar die flair in het kunstlicht was verschrikkelijk!!

Ik had via een mailtje advies gevraagd bij Cameranu over welke groothoeklenzen zo min mogelijk of liefst geen flair problemen kan hebben.
Zij gaven mij de advies dat de Irix en Laowa een uitstekende coating hebben om de flair aan te gaan, dus na veel wikken en wegen voor de Irix 11mm gekozen!!

Nu deze lens zwaar misbruikt te hebben in evenementen, straatfotografie en gebouwen ben ik tot conclusie gekomen dat dit totaal geen slechte lens, hieronder de plus en minpunten.

Pluspunt:

Scherp!!!
Gemakkelijk op oneindig te zetten en daarop blijft, want op ongeveer 1,5 meter op f/4 pak je alles scherp in het midden en op f/5,6 ook de randen!
Op deze manier kan je hem ook snel voor evenementen gebruiken.
Door zijn gewicht houd je hem gemakkelijk stabiel en kan zelfs bovenhands of onderhands handheld zonder zicht controle op lage snelheid fotograferen, tot nu toe 1/30 seconden was geen probleem!
Er wordt zelfs een extra dopje voor de onderkant van de lens erbij geleverd.

Minpunten (maar als je handig bent kan je het ook onder controle houden):

Straat- en andere kunstmatige lichtbronnen pakt hij goed op qua straling, maar veroorzaakt wel regelmatig flair, vooral als je recht erin fotografeert of een lichtbron die aan de zijkant/achter je aan de bovenkant van je lens staat, veroorzaakt veel flair wat in mijn opzicht de foto niet meer bruikbaar is. Dus goed opletten voor straatverlichting schuin achter je als voorbeeld!

Hij heeft een behoorlijk uitgerekt vervorming wat de Nikkor 14-24mm f/2.8 ook heeft, deze kan ik handmatig in Lightroom 6.14 behoorlijk goed krijgen in lenscorrectie-vervorming en een klein beetje in transformatie.
Wat ik gelezen heb kan in Lightroom cc dat wel automatisch laten corrigeren.
Helaas met sterrenfotografie zijn in de hoeken de sterren ook uitgerekt, in het midden niet en kan het niet helemaal mooi corrigeren met Lightroom vind en ter info deze foto's heb ik expres gemaakt op 10 seconden sluitertijd met iso 6400 met een Nikon D3s

Let op wanneer je de lens op de camera heb zitten en eventjes niet gebruik, zet de lens erop, gezien het enorme bolvormige glas dat wel door het vaste zonneklep wordt beschermd, blijft het wel een gevoelig iets als je per ongeluk ergens tegen aan knalt.
Maar dat lensdop moet je wel er goed erop zetten, want je krijgt het gevoel dat hij er snel eraf kan vallen, waar ik met veel gebruik gelukkig nog niet is gebeurt!

Ik ben verliefd groothoeklenzen en ik werk er graag en zoveel mogelijk mee in zowel evenementen-, straat-, sport-, gebouwen- en sterrenfotografie.
Men onderschat een groothoeklens waar je hem voor kan gebruiken en prime lenzen hierin ben ik een voorstander van en in de toekomst wil ook een 14 of een 15mm uitproberen en liefst ook in mijn tas hebben.

Sommige zullen mij vragen ben ik goed ingelicht over het flair probleem, ik heb van ja en nee, de ene kant pakt hij het kunstlicht zeer goed op wat op de foto komt, maar zoals elke (ultra)groothoek lens het heeft zijn zwakke plekken wat ik vermoed dat Cameranu niet helemaal op de hoogte was, want je kan niet alle lenzen uitgebreid uittesten wat ik in de afgelopen weken heb gedaan in daglicht en in het donker.

Piet Korte 23-06-2019

Camarlanu geeft een mooi overzicht aan toestellen die te koop zijn. Ingedeeld naar prijsklasse, merk en mogelijkheden. Wil eentje proberen? GEEN probleem. Gewoon uit de houder halen en aan de slag. Nieuwsgierig geworden? Nog niet alle vragen via de website beantwoord, of nieuwe vragen opgekomen? Een fijn stel adviseurs, verkopers nemen alle tijd voor je om je verder op weg te helpen in het maken van jouw afwegingen.

Genevieve 23-06-2019

Makkelijk een cadeaubon besteld. Ook handig om het op een postnl punt te laten bezorgen. Voor herhaling vatbaar.

Ruud van Straten 22-06-2019

Tijdens bestellen ging het fout met betalen, via klantenservice (zeer vriendelijk en behulpzaam) snel geholpen waardoor de bestelling weer goed kwam. Drone op tijd voor de verjaardag van mijn zoon.

Ivv 22-06-2019

Super goede prijs voor de A3 printer, makkelijk op te halen (al is het even uitkijken dat je geen bon krijgt ;-)

Steven 22-06-2019

Top product voor een goede prijs. Snelle levering. Duidelijke en overzichtelijke website.

C.H. van Gelder 21-06-2019

Ik zocht een verrekijker voor mijn kleindochter. Zij heeft een spierziekte. Ikgebruikte chat omdat de verrekijker aan specifiek voor haar situatie van toepassing zijnde voorwaarden moest voldoen. Ik werd uitstekend geholpen, er werd meegedacht en er werden oplossingen aangedragen. Betaalbare oplossingen. Ik ben zeer tevreden.

Johan de Jong 21-06-2019

Ik vind de service en kennis ondersteuning in deze winkel echt goed. De site zou wat
beter kunnen, aangezien niet alle duidelijk omschreven kenmerken worden herkend
door het computer systeem.

John 21-06-2019

Erg tevreden over cameranu erg goede uitleg aan de telefoon.
Behulpzaam.
En was goed verpakt en erg tevreden over het product
Ik hoop dat ze doorgaan op deze voet.

Lisette 21-06-2019

Via de website besteld en de volgende dag al geleverd, super want ik had de achtergrondrol snel nodig. De rol was netjes verpakt in folie en in een goede doos.

Koos 21-06-2019

Prima Webwinkel. De dingen die ik nodig heb zijn vaak op voorraad. Wel jammer dat het prijsniveau vaak gelijk is aan KameraExpress. Zo wordt keuze op basis van prijs teniet gedaan en is er op dit vlak volgens mij geen concurrentie meer.

Elyse 21-06-2019

Voorafgaand aan de koop nog even contact gehad via de online chat, hier kreeg ik snel goede antwoorden, erg fijn! Daarna de bestelling geplaatst, ging ook erg soepel en eenvoudig. De bestelling werd na twee dagen geleverd en de producten zagen er goed uit!

H jager 21-06-2019

Camera nu beschikt over deskundig en gemotiveerd personeel om de clienten van dienst te zijn.
De site van camera nu vindt ik overzichtelijk , en gebruiks vriendelijk (ook voor de wat mindere gebruiker van het internet).
Uit de vele artikelen is altijd wel een goede keuze te maken.(eventueel na goed advies van de medewerkers).
Tot nu toe zijn al de bestellingen , door mij gedaan op de afgesproken data zonder en problemen geleverd.

Thécla 20-06-2019

.Ik wist wat ik wilde hebben, dus mijn keuze was snel gemaakt. Duidelijke site. Goede en snelle levering, netjes verpakt

Freddy Vangrootloon 20-06-2019

Ik was op zoek naar een rangefinder en toevallig ben in bij cameranu.nl terechtgekomen.
Ik heb er onmiddellijk mijn gading gevonden en besteld. Wel met enkele haperingen van mijn kant, maar dit alles werd met een glimlach, door de medewerkers opgelost. Daarvoor nogmaals mijn hartelijke dank. Gisterenavond besteld met bestemming, Leuven in België, en deze namiddag netjes afgeleverd via een besteldienst. Zeker een aanbeveling waard. Nogmaals bedankt voor de voortreffelijke service.

Benver 20-06-2019

Een fijne online shop, snelle chat, goed advies, snelle levering. En camera koop je niet vaak dus wanneer je er dan geld voor uitgeeft wil je weten of het een goede keus is. Na enkele chats kwam er een prachtig voorstel wat ik reuze blij mee ben.

Jan en nieske 20-06-2019

Prima afwikkeling van een reparatie tijdens de garantieperiode. Regelmatig update van de stand van zaken.

Bart 20-06-2019

Snel geleverd. Met vooraf goede informatie. De soundbar die ik heb besteld voldoet aan de verwachtingen.

N 20-06-2019

Snelle service, goed assortiment en meer dan tevreden over het geleverde artikel. Graag een volgende keer weer.

Kimberley 20-06-2019

Een erg fijne webshop die goed en snel levert. Een groot aanbod heeft en ontzettend behulpzaam vriendelijk personeel. En de scherpste prijzen heeft.

Luc 20-06-2019

Snel geleverd. Doet wat er gezegd wordt op de website. Ik ben zeer tevreden!

Ron 19-06-2019

Recent twee aankopen gedaan en langer geleden ook een aankoop gedaan. Alle keren klopte de informatie op de site, werden bestelling en levering prima en snel afgehandeld en heb ik de spullen in goede staat ontvangen.

Tjerk Evert 19-06-2019

Goede overzichtelijke webwinkel met een ruime keuze in apparaten. Zocht zelf een vrij specifieke aansluiting en vond deze snel bij cameranu.nl. En snelle bezorging, volgende dag al in huis.

Stefanie Rijkaart 19-06-2019

WoW wat ben ik super goed geholpen!!

Ik had een reactie achtergelaten op een sigma lens 150-600. Occasion. Nog geen half uurtje later had ik een mail terug. Dat de lens aanwezig was. Ik helemaal blij zovaak is deze lens er niet. Meteen gebeld. Vriendelijk gestaan. Ik kreeg nog allemaal uitleg over de lens. En ook vertelde de medewerker eerlijk wat er wel of niet mis was met de lens. Ook werdt mij gevraagd waar ik de lens voor ging gebruiken. Fijn dat daar interesse in werdt getoond. Zodat ik geen verkeerde keuze zou maken. Meteen nadat ik had besloten de lens te kopen kreeg ik netjes een mail. Met daarin de bevestiging en een betalingslink. Meteen betaald en kon vanaf dat moment de lens volgen. Helemaal happy kwam de lens de volgende dag binnen. Netjes verpakt. En inderdaad de verkoper had gelijk bijna geen gebruikers sporen op de lens. Hier zit een hele blije fotograaf met een prachtige lens die meteen is uitgeprobeerd.

Dankjewel voor jullie goede service

Rutger 19-06-2019

Overzichtelijke webshop, snelle levering en uitstekende service! Kortom een fantastisch bedrijf.

Nikita 19-06-2019

Ik bestel al mijn Fotografie spullen. Bij cameranu.nl
Debezorging is snel, despullen worden zeernetjes verpakt zodat 't niet kan schuiven of bewegen in de doos.
Bestellen via de site is makkelijk het spreekt voor zich.
De service is altijd goed. Binnen 14 dagen kun je altijd iets terugsturen. De winkel is ook de moeite ward om een bezoekje te brengen

Peter cuyper 19-06-2019

Vlotte levering ,goeie service ,en heb een product terug gestuurd ook snel mijn geld terug op rekening ,top

Reinier 19-06-2019

tijdje geleden zocht ik een telelens voor mijn spiegelreflexcamera. op meerdere sites vergeleken. maar wilde ook gelijk een zonnekap. cameranu.nl was de enige die allebij direct op voorraad had en volgende dag in huis helemaal super.

HvdS 19-06-2019

Goed en ruim aanbod in de webshop, met voldoende informatie over specs etc. Fijn dat bij het aanklikken van een LED cameralampje ook een combo inclusief de bijbehorende adapter in beeld verschijnt!

Als er nou ook een advies voor een (bijbehorend) statief bij had gezeten was dit een 9 geweest.

Jac Smeets 19-06-2019

Camera Polsband besteld bij Cameranu
om 18 uur een bestelling geplaatst en kreeg direct een track & trace code door.
De bestelling was de volgende dag in huis
Dit is mijn vaste leverancier van foto en videomaterialen.
Perfecte service en deskundig advies
De firma beveel ik iedereen aan

Steve 19-06-2019

Wat een snelle service!! Gisteravond om 23:00 besteld en vandaag om 9:30 binnen gekomen. Wat een redding voor mijn lastminute trip.

Eric Immink 19-06-2019

Ben erg tevreden met CameraNU. Items worden snel verzonden. Dit komt binnen de afgesproken tijd. ZIj hebben een uitgebreid assortiment van camera gerelateerde spullen. Naast de webshop hebben zij ook op Urk een winkel, waar je kunt kijken en voelen. Voor sommige kopers is dit erg belangrijk.

Helaas een keer een defect gehad binnen 6 maanden, maar dat werd door CameraNU voortvarend opgepakt. Item kon direct worden verstuurd en is door CameraNU bekeken en kreeg een vervangend item. Dus naar alle tevredenheid opgelost.

Monique 19-06-2019

Een hele overzichtelijke webwinkel met een enorme keuze aan producten en een snelle verzendservice! Ook de tips en blogs zijn helder en leerzaam!

Theo 18-06-2019

Ik koop en bezoek al 14 jaar bij deze shop en ben tot nu toe nog altijd tevreden ,vlugge afhandeling en levering , een keer was een zending niet in orde maar na een telefoontje werd dat snel opgelost

Bwa 18-06-2019

Ik had een mooi teleconverter voor mijn camera gezien maar hij paste helaas niet.
Het product was prima.Teruggestuurd en alles snel geregeld en geld terug.

Peter van Leeuwen 18-06-2019

Ik koop al jaren bij cameranu. Heb nooit een klacht gehad. Als een lens me niet beviel en ik het terug stuurde, werd dat gelijk geregeld en terug betaald. Kan zonder opgave van reden.
Nu vaak 5 jaar garantie geeft ook een goed gevoel.

SANDER 18-06-2019

TOP SERVICE

Ik had vragen betreft een trigger voor mijn studio Lampen. De vrouw aan de telefoon wist er eigenlijk te weinig van af. Ze vroeg me vriendelijk of ze me mocht terug bellen zodat zij informatie kon inwinnen bij de lampen expert.

Klinkt top maar gaat bij veel bedrijven fout, en wordt nooit terug gebeld. Maar 20 minuten later had ik daar mijn tips en tools.

Binnen een dag had ik het binnen en kon ik verder met mijn opdracht.

Marcus Kingma 18-06-2019

Het gaat eigenlijk een eentonig verhaal worden want na meer dan 80 bestellingen sinds 2011 is er niets veranderd in de snelle levering, de perfecte service en klantvriendelijke benadering. Of je nu een mail stuurt, een keer de telefoon pakt of gewoon zelf naar een winkel gaat, het blijft een super goede zaak om je foto- en/of videospullen te kopen. Menig andere zaak kan daar nog heel veel van leren.

Marlies 17-06-2019

Ik heb al regelmatig bij CameraNu besteld en ben erg tevreden. Snelle levering en goede service.

Jan wiersma 17-06-2019

Als gepensioneerd fotograaf ben ik natuurlijk niet alleen voor kwaliteit en lage prijs voor Camera nu.
Ook het grote assortiment en de vakkennis vind ik een groot voordeel wat je elders niet treft

John Willemsz 17-06-2019

Cameranu.nl gekozen om de uitgebreide site en uitleg van producten. Snelle levering goed verpakt.

Ger 17-06-2019

Goede voorlichting van het produkt. Ze begrepen direct wat ik zocht .
Thuis nog even nagedacht en toen besteld: verliep ook prima.

henri 17-06-2019

overzichtelijke site, komen afspraken na, prima service, ook als je zelf iets verkeerd hebt gedaan